Google je danes uradno obelodanil datum prihoda njihovega najprestižnejšega telefona Google Pixel 3. Dogodek, kjer ga bodo predstavili, bo potekal 9.10, prisotni bodo zgolj povabljenci (večji mediji). Nič hudega, tudi za navadneža bo poskrbljeno saj se bo vse skupaj v živo prenašalo na njihovi strani.
Odvijal se bo v New Yorku in Google naj bi na njem predstavil tri mobilnike Pixel linije. Tako pričujejo informacije, ki skozi zadnje mesece curljajo v javnost. Datum ne predstavlja nobenega presenečenja in je bil pričakovan (špekulacije so bile točne). Izid ostaja v oktobru, kar je veljalo tudi predhodnika Pixel 1 in 2, ki sta izšla 4.10.
Google Pixel 3 XL naj bi imel 6.2″ zaslon. Omogočal bo t.i. “superselfije”, imel naj bi tudi variabilno zaslonko med f/1.8 in f/2.2. Navaden Pixel 3 bo nekoliko manjši. 5.4″ zaslon, o kameri na njem ni dodatnih informacij.
V notranjosti obeh naj bi se skrival Qualcomm Snapdragon 845 in 4GB pomnilnika. Morda na prvi pogled številka izgleda okrnjena, saj nekateri konkurenti na trg pošiljajo 6GB in celo 8GB enačice. Vendarle, Googlova kamera je bila vedno primarni atribut Pixel serije in dokler ne dočakamo fotografij, ne bomo sodili.
Prvič naj bi luč sveta ogledal cenovno ugodnejša alternativa elitnima Pixel 3 in XL. Velikan Silicijske doline ga bo v linijo vključil kot konkurenta prihajajočemu iPhone 9.
Veste, skozi svojo igričarsko kariero sem postal že malce odporen na najnovejše hite, ki nam jih naša najljubša industrija prešerne volje servira vsako leto. Preprosto sem postal do novih iger nezaupljiv in redko kateri novo napovedani naslov mi hitreje požene kri po žilah.
Zato sem bil toliko bolj presenečen, ko sem v svoje roke pridobil RPG igro Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition in sveti drek, kako mi je ta igra prevzela življenje.
Takšne virtualne RPG droge moje žile niso začutile že dolgo, dolgo časa in čeprav mi je bil denimo The Witcher 3 zelo dobra igra, z njim niti približno nisem postal tako zasvojen kot z dotičnim naslovm. Divinity: Original Sin 2 je ena tistih iger, ki jo začneš igrati ob enih popoldne in ko ponovno pogledaš na uro, si pred računalnikom preživel več kot 8 ur in zadeve še nimaš dovolj. O igri sem sanjal, ko sem šel ven na pijačo so se misli vračale k njej in špil mi je dobesedno pojedel vsak trenutek prostega časa, dokler zadeva ni bila komplentirana. Če bi obstajala telefonska linija za zasvojence od Divinity 2, bi od mene zagotovo prejeli klic kmalu po izidu.
Če ste preigravali Divinity: Original Sin 1, vam bo nadaljevanje povsem sedlo v roko in čeprav špil vsebuje nove sisteme, nekakšnih večjih privajanj od prejšnjih igralcev ne zahteva. Prav tako lahko novici takoj zagrabite nadaljevanje, brez preigravanja originala, saj so zgodbi precej ločeni, spregledali boste sicer kakšno referenco a daleč od tega, da bi po svetu Rivellona tavali izgubljeni.
Na začetku lahko izberemo svoj karakter, ki je lahko povsem naš ali pa vzamemo enega od “Origin” oseb, vsaka od njih pa vsebuje svoje ozadje ter tudi zgodbo. Izberemo tudi naš poklic, ki se sicer deli na tipične bojevnike, čarodeje ali zmikavte a vsak od njih vsebuje svoja pod-drevesa. Že pri ustvarjanju lika oz. svojega igralnega razreda, se vidi, na čemu bo to nadaljevanje Kickstarter uspešnice gradilo: svobodi in ustvarjalnosti.
Pri izbiri karakterja boste dejansko imeli težave saj so vsi tako prekleto zanimivi
Namreč izbira poklica je samo okvirna smer, kam bomo naš lik usmerili a špil nas nikoli ne omejuje pri razvoju našega junaka. Točke, ki jih pridobivamo skozi raziskovanje, tepežanje ali opravljanje nalog lahko vložimo kamorkoli in razvijemo povsem unikatnega pustolovneža. Si želite igrati kot zmikavt, ki pa rad poleg skrivanja po sencah na pomoč prikliče tudi kakšno zver iz onostrastva? Kaj pa tanka, ki pa se rad poleg tega specializira na električne čiru čarule? Vse to je možno a čeprav imamo proste roke, je dobra poteza da našo druščino pametno in taktično sestavimo.
Med našo avanturo lahko namreč v našo druščino prikličemo še tri druge junake, vsak od njih pa prav tako vsebuje svoje motive in svojo glavno nalogo. Koliko so ti stranski karakterji močni in vpadljivi, naj vsak presodi sam, osebno sem se stežka odločil koga vse bi poklical s sabo na pustolovščino saj je prav vsak od njih zanimiv in me je zanimal razplet njihove osebne sage. Boste s sabo vzeli okostnjaka, ki sliši na ime Fane in išče kam za vraga je izginilo njegovo ljudstvo? Ali pa kuščarskega Red Princea, ki si želi spet prisvojiti svoje izgubljeno cesarstvo? Tu je še Lohse, ki v sebi skriva mogočnega demona, ki se ga želi čimprej znebiti.
Osebne naloge spremljevalcev se lepo prepletajo z glavno štorijo, ki je sicer preprosta a hitro niza zaporedne dogodke, zato nikoli špil ne postane dolgočasen, kjer bi preganjali samo en objektiv. Spet se znajdemo v vlogi Sourcererja, ki lahko vihti magijo a med tem početjem lahko privabi neželene monstrume Voidwokene iz onostranstva. Zato so Sourcererji preganjani iz strani Magisterjev in tako špil začnemo na ladji, kot ujetnik, na sebi pa nosimo ovratnico, ki nam preprečuje izvajanje večjih in zahtevnejših čarovnij. Barka nas pripelje v prvo večje mesto, to pa je v bistvo zapor, ki sliši na pomenljivo ime Fort Joy.
Tam dodobra začutimo svobodo, ki nam jo ponudi Divinity: Original Sin 2. Med prečesavanjem mesta lahko skozi močno izboljšane dialoge napram enki, kmalu naberemo kopico nalog, skoraj vse pa so rešljive na več načinov. Nekatere lahko razrešimo samo skozi dialoge, spet druge čez boj, vkomponiramo pa lahko oba principa za maksimalen iztržek izkušenj. Primer: tipček nas pošlje v predmet v grobnico in ko pridemo nazaj, se lahko odločimo ali mu predmet damo ali pa obdržimo. Če ga obdržimo, se zgodi boj, kjer dobimo samo delček izkušenj, če pa mu predmet najprej predamo v zameno za nagrado, dobimo najprej izkušnje pri zaključku naloge, kasneje pa ga še dodobra pretepemo, kar nam doda še dodaten izplen.
Boj je najbolj privlačen aspekt igre
In bojevati se boste želeli čimvečkrat saj je ravno to največja privlačnost igre. Tepežkanje je sicer potezno, kjer se z nasprotnikom izmenjujeta pri vlečenju ofenzivnih in defenzivnih potezah, a zadeva je tako slastno izpeljana, da se boste prav veselili vsakega novega spopada.
Na bojnem polju štejejo taktičnost, pametno razporejanje ter učinkovito kombiniranje, prav pa pride tudi kanček sreče ter iznajdljivost. Veščine, ki so nam razpolago med bojem, so naravnost fantastične in vse so odvisne od tega v katero razvojno drevo smo popeljali naš karakter. Denimo čarovnik, ki je specializiran na vodno magijo, lahko prikliče najprej dež kar teren dodobra zmoči, nato zaluča točo, ki nasprotnike zmrzne in so zaradi tega onesposobljeni za naslednjo potezo. Dva karakterja lahko tudi svoje veščine kombinirata, denimo “polymorph” urok lahko spremeni karakterja v kokoš zaradi česar lahko dve potezi samo brezglavo teka. A še pred tem ji z zmikavtom presekate arterije, kar pomeni, da bo med vsakim premikom sovražnik izgubil nekaj krvi. Ko kura prične brezglavo tekati lahko v eni potezi izgubi vse zdravje in tako se lahko hitro znebimo precej močnega nasprotnika.
Teh kombinacij je malo morje in prav gruntanje različnih taktičnih potez je glavno vodilo, da se kazalec na uri hitro premakne v jutranje ure. Samo en boj zna trajati tudi več kot pol ure in kakšna neumna poteza je dovolj, da gre vse po zlu in je igre konec. A za razliko od drugih iger, tu začudoma ne boste doživeli napad popizditisa ampak se boste samo potiho nasmehnili, nasprotniku izrekli “GG” in poskušali še enkrat, z drugo taktiko, saj ste se od poraza nekaj naučili.
Šefi so tu in ni jih pametno podcenjevati
Boj je sicer precej podoben originalu a se razlikuje v eni pomembni razliki: sistem zaščit tako vas kot nasprotnika. Namreč vsak osebek, tako sovražnik kot tudi naši karakterji, vsebujejo dve zaščiti in sicer fizično in magično. Naši fizični napadi ter nekateri uroki delujejo samo na fizično zaščito medtem ko uroki ponavadi samo na magično. To pomeni, da se je za napade potrebno taktično in pravilno odločati, naša druščina pa mora biti tudi preudarno sestavljena, saj ne moremo imeti samo grupico bojevnikov, ki bi napadali samo fizične protekcije, saj imajo nasprotniki različno močne ščite. Kot primer lahko navedem bojevnike, ki imajo višje fizične obrambe medtem ko so šibkejši pri magični zaščiti. Pametno je zato z našo magijo napasti nasprotnikove tanke, medtem ko fizično klestimo mage, ki imajo praviloma nižjo fizično protekcijo.
Tu so še občasni šefi, ki recepte dodobra premešajo in zahtevajo spet svoje taktike za merjenje moči in znajo biti včasih težki, skorajda nemogoči a če se kje vztrajnost splača, je to v Divinity: Original Sin 2.
Špil vsebuje še toliko zadev, primernih za opis a če bi se želel potopiti v vse pritikline naslova bi lahko popisal celo knjigo. Naj omenim, da je prisotno še kovačenje, raziskovanje zakopanih zakladov, uganke ter ropanje vsega, kar ni trdno pribito na tla. Vse to spet vsebuje svoje zanimivosti kot je denimo ropanje medtem ko je NPC zapleten z enim likom v pogovor, tačas pa mu drugi prazni žepe. Ali pa preprost problem, ko naletite na zakopan zaklad in pri sebi nimate lopate, vendar imate v ekipi kuščarja Red Princea, ki lahko s kremlji odkoplje skrinjo. Te male zanimivosti, ki nam dodobra popestrijo igranje je preprosto ogromno in res je lep občutek, ko včasih poizkusimo neko kombinacijo in ta dejansko obrodi sadove.
Sem omenil, da igra vsebuje še odličen sodelovalni način, kjer se lahko skozi celotno avanturo podate s kolegi? To je eden redkih RPG-jev, ki ponudi večigralsko preigravanje štorije, ker pa je boj potezen in ne zahteva hitrih refleksov, lahko na pustolovščino povabite tudi nekoga, ki ni ravno ekspert v igranju kot je denimo vaša boljša polovica.
Inventar je v Definitive Edition nekoliko popravljen a vseeno ostaja nepregleden in zamuden
Je Divinity: Original Sin 2 potemtakem popolna igra? Ne, seveda da ne. Igra vsebuje svoje pomanjkljivosti, ki se sicer na začetku zdijo manjše a ob daljšem preigravanju začnejo najedati. Stvari kot so povsem zmeden inventorij ter dnevnik nalog sta na začetku manjši nadležnosti a ko enkrat naberete gore opreme, je prečesavanje le te ob nepriročni hrambi tečno in zamudno. Dnevnik so sicer v Definitive Edition malce popravili a vseeno je zadeva še precej nepregledna, saj zaključene naloge ostajajo zapisane med aktivnimi kar je izjemno butasta odločitev. Problem se pojavi tudi pri napredovanju našega lika, saj ob prehodu na naslednjo stopnjo naša prejšnja oprema skorajda takoj postane zastarela zato tisti izjemen meč, za katerega ste se pošteno potrudili, ob “level upu” izpade samo še kot dragocen odpadek in menjavanje opreme zna postati prepogosto.
A vsi ti minuski ne morejo vzeti čara, ki nam ga priskrbi Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition. To je starošolska RPG droga, kjer se moramo pri bojevanju zanesti na našo taktiko, preudarnost, iznajdljivost ter pri izpolnjevanju nalog na našo raziskovalno žilico, saj na mapi ni vedno označeno, kam se moramo podati.
Je en tistih naslovov, kjer se boste vrnili v čas, ko si boste ob treh zjutraj govorili: “samo še ena poteza” in potem obrnili še celotno nalogo ter si ob štirih zopet ponavljali enak slogan. Je RPG v pravem pomenu besede in če letos ne izide nič več pametnega na temu področju, ji lahko brez problema izrečem RPG GOTY tudi za 2018.
Activision je včeraj ponosno razodel nekaj več informacij glede načina battle royale, ki se bo tu imenoval Blackout, za svojo prihajajoča igro Call of Duty: Black Ops 4.
Kot pravi založnik naj bi se šlo za največjo mapo v zgodovini COD franšize in vsebuje nekaj zanimivih lokacij kot si Asylum ter Hydro Dam, slavni Nuketown pa je očitno postal kar otok. Pred kratkim je razvijalec napovedal, da bo Blackout vseboval tudi PvE elemente v obliki naokoli hodečih zombijev, ki jih bo kontrolirala umetna inteligenca, na bojnem polju pa se bo naenkrat udarilo 80 igralcev.
“Odprta” beta naj bi štartala 10. septembra, v narekovajih pa je zato, saj bo na žalost na voljo samo prednaročnikom igre, medtem ko bo polna verzija Black Ops 4 na voljo 12. oktobra 2018.
Hrvaški razvijalec Gamepires danes zagotovo praznuje, saj je njegova igra SCUM v pičlih sedmih dneh dosegla zavidljivo prodajno številko. Igro, ki je še globoko v razvoju in je zaenkrat še v programu zgodnjega dostopa, so v samo enem tednu prodali v kar 700.000 izvodih!
SCUM has been in Early Access for one week and we can’t thank the community enough for your support!
Our team is working hard on new updates, features, and content for our now 700,000 players! More news soon, prisoners. pic.twitter.com/7af7Z3lFkl
Zaradi velikega navala so razvijalci najbolj sopihali zaradi enega velikega problema: preobremenjenost in rušenje strežnikov. Ekipa je takoj od začetka pridno delala na popravku in ta je danes končno izšel a je s sabo prinesel eno nevšečnost v obliki brisanja vseh strežnikov.
“Da smo lahko omogočili shranjevanje v enoigralstvu smo morali spremeniti format datotek shranjenih položajev. To pomeni, da so bili vsi karakterji pobrisani. Se opravičujemo za nevšečnost, v bodoče se bomo poskušali izogniti brisanju.”
Poleg tega je posodobitev prinesla optimizacijo pri delovanju strežnika kar naj bi zmanjšalo zamik med igranjem, popravljeni pa so bili tudi nekateri hrošči. Izbris karakterja zagotovo boli a treba se je zavedati, da so takšne stvari stalnica v naslovih Zgodnjega Dostopa.
Še ena izmed iger, ki bo izšla na prenosno konzolo Nintendo Switch, tokrat bo to HyperParasite. Gre za neusmiljeno streljačino, v stilu osemdesetih let. Igramo jo s ptičje perspektive, grafična podoba pa bo nosila všečen retro izgled osemdesetih. Za igranje bomo potrebovali hitre reflekse ter nekaj spretnosti saj špili iz tistega obdobja niso bili ravno mačji kašelj.
Poleg prihoda na Nintendo Switch bo zadeva istočasno izšla tudi na platformo Steam, vse to pa se bo zgodilo spomladi leta 2019. Spodaj si že lahko ogledate napovednik, ki vam zelo na hitro povzame, kako bo vse skupaj potekalo.
Dolgo časa se je ugibalo, kdo bo filmsko upodobil našega najljubšega klavca fantazijskih pošasti Geralta v prihajajoči seriji The Witcher, ki jo bo založilo podjetje Netflix. Če v Google vtipkate iskalni niz “Who could play Geralt?” boste zagotovo naleteli na ogromno predlogov in priznati je treba, da je nekaj med njimi zelo dobrih.
A ugibanja je sedaj uradno konec, saj je Netflix uradno potrdil, da bo vlogo Geralta prevzel Henry Cavill.
Henry Cavill will play Geralt in #TheWitcher — an epic, eight-episode fantasy series based on the best-selling book series!! pic.twitter.com/fBv0Gpkif9
Če se sprašujete kdo za vraga je ta tip, potem očitno ne gledate superherojskih filmov. Upodobil je namreč Supermana, tako v filmu Man of Steel kot v Batman v Superman: Dawn of Justice, nazadnje pa se je pojavil v Mission: Impossible – Fallout.
Henry je že avgusta javno izrazil zanimanje za vlogo saj je velik oboževalec Witcher knjig a pretkani falot je že takrat vedel, da je vloga njegova. Štiri mesec poprej je imel namreč sestanek z ustvarjalko serije Lauren Hissrich, ki je očitno takoj vedela, da je prav on pravi za vlogo:
“Nikoli ne bom pozabila strasti, ki jo je prinesel. On je Geralt. Vedno je bil. Neizmerno se veselim, da lahko Henry Cavilla sprejmem v Witcher družino.”
He was my first meeting. I didn’t have writers or scripts yet – just a greenlight and a lot of passion. That was four months ago, and I’ve never forgotten the passion he brought. He IS Geralt. He always has been. I’m so thrilled to welcome HENRY CAVILL to the #Witcher family.
Založnik EA ter razijalec DICE sta na plano izpustila nov napovednik, ki za prihajajočo igro Battlefield V prikaže vse nove in stare igralne načine, med njimi tudi težko pričakovano različico battle royala.
Na voljo bo kar 9 različnih večigralskih načinov, umanjkala pa ne bo tudi enoigralska izkušnja, ki se bo tu imenovala War Stories.
V večigralstvu se bo tako moč preizkusiti v Final Stand, Domination, Frontlines, Airborne, Breakthrough, Team Deathmatch, Conquest Assault, Conquest ter seveda Firestorm.
Zakaj seveda? Zato ker je slednji način morda najbolj pričakovan saj bo različica trenutno najbolj priljubljenega žanra battle royala. Razdelili se bomo v 16 ekip, vsaka od njih pa bo štela po 4 člane, skupine pa se bodo spopadle na največji Battlefield mapi do sedaj.
Kdaj bo zadevo torej moč praktično preizkusiti? Odprta beta se bo začela že jutri, 6. septembra, v njej pa bo moč preizkusiti Rotterdam mapo v Conquest načinu ter Artic Fjord mapo na tako Conquest kot Grand Operations načinu. Datum izida je bil pred kratkim malce zamaknjen in tako bo Batlefield V izšel 20. novembra.
Ste vedeli da Ubisoft ponovno dela na novi Settlers igri? Ker Ubisoft dela na novi Settlers igri…
Vest je izšla na letošnjem Gamescomu in kljub vsem novicam, ki smo jih glede dogodka spisali, nam je ta zanimivost ušla izpod peresa zaradi česar se še sedaj tepemo po glavi.
Kakorkoli že, dobili smo prvi napovednik, ki ga je tokrat zaradi nekega čudnega razloga priskrbelo podjetje NVIDIA. Igralni posnetek je še zelo iz zgodnje, “pre-alpha” razvojne različice a vseeno lahko vidimo, da bo špilčič nosil lepo podobo. Kako je tudi ne bi, saj bo The Settlers zgrajen na pogonu Snowdrop, ki med drugim poganja Ubisoftov naslov The Division.
The Settlers naj bi ohranil staro formulo svojih predhodnikov a naj bi vdihnil nekaj svežine in novi elementi naj bi serijo pripeljali v sodobni čas. Igro bo moč preigravati tudi v sodelovalnem načinu, datum izida pa zaenkrat ostaja neznanka.
Vse več je govora o novem Lord of the Rings MMO-ju. Informacije prihajajo od Leyou Technologies, ki so vzpostavili novo založniško hišo Athlon Games.
Ti razvijalci in založniki so znani po izdelavi brezplačnih (F2P) iger za osebne računalnike in konzole, njihov cilj pa je ustvariti AAA igričarsko izkušnjo, katero bomo hoteli igrati vedno znova in znova. Ampak to je le delček podjetja, saj iz svojega rokava že stresajo novice o Lord of the Rings MMO igri, ki se bo dogajala pred dogodki originalnih knjig/filmov. Celotna zadeva naj bi se zelo poglobila na samo zgodbo in raziskovanje srednjega veka.
Za enkrat je zadeva komaj na papirju in pozivamo vas, da se ne prehitro hypeate, ker vsi vemo, da izdelovanje MMO iger pobere leta in leta težkega dela in na koncu lahko še vedno gre celotna zadeva v pogubo. Tukaj si lahko prebere uradno listino podjetja LeYou Technologies in njihovo poslovno posodobitev.
Za vas smo ponovno opravili raziskavo in našli najbolj pričakovane igre naslednjega meseca – v video obliki. Poletja je konec in prišel je čas, ki sem ga napovedoval že kar nekaj časa. Čas, ko se počasi rešujemo poletne lenobe in vedno bolj živahno rinemo proti koncu leta. Zato je bila zelo zahtevna tudi naša selekcija, izluščili pa smo osem iger, za katere mislimo, da vam bodo definitivno krajšale začetek šolskega leta. Pričenja se jesen in s tem se zbujajo AAA založniki, zato bo kljub upadu temperature še kako vroče.
Že julija je mednarodni olimpijski komite oznanil ustanovitev Esports foruma, kjer naj bi potekali pogovori in intervjuji glede možnosti vpeljave e-športa v olimpijske igre. Tako je nastala skupina Esports Liaison Group, ta pa naj bi omogočala nadaljnjo komunikacijo med med olimpijskim komitejem ter generalnim združenjem mednarodnih športnih zvez.
Čeprav je nastanek te skupine definitivno korak v pravo smer, je predsednik mednarodnega olimpijskega komiteja, Thomas Bach, pred kratkim v intervjuju za Associated Press na temo e-športa povedal par pikrih.
Kakor pravi so igre preprosto preveč nasilne za vključitev v olimpijske igre:
“V olimpijskem programu ne moremo imeti igre, ki promovira nasilje ali diskriminacijo. To so tako imenovane ubijalske igre. Iz našega zornega kota te nasprotujejo olimpijskim vrednotam in jih zato ne moremo sprejeti.”
Bach se zaveda ironije, da so v olimpijske igre vključeni športi, ki temeljijo na nasilju v resničnem življenju kot so boks ali judo a ima tudi glede tega svoje mnenje:
“Seveda ima vsak borbeni šport korenine v boju med ljudmi. Ampak šport je civilna predstavitev te dejavnosti. Če imate igre, kjer se gre za ubijanje nekoga, to preprosto ni v skladu z našimi olimpijskimi vrednotami.”
Bach pravi, da znajo pustiti vrata odprta za igre povsem brez nasilja kot so denimo Hearthstone ter Rocket League a bodimo pošteni: če ne uvedejo šampionskih predstavnikov kot so League of Legends, DOTA 2 ter Overwatch, zagotovo ne bodo izkoristili polnega potenciala e-športa.
Razvijalec Epic se pospešeno pripravlja za izvedbo časovno omejenega dogodka, ki naj bi se odvil nekje koncem tega tedna. Zadeva se bo imenovala “High Stakes”, med katerim bomo preigravali zanimiv nov igralni način “Gateaway”.
Razdelili se bomo v “squade” (skupine), ekipe pa se bodo morale popasti za štiri sefe, ki bodo naključno spuščeni po mapi. Ko bo skupina dosegla sef, ga bo morala zavarovati in iz njega ven izbezati dragulje, ki jih bo potem potrebno odnesti do čakajočega kombija. Recept za zmago je preprost: prva ekipa, ki bo pripeljala dragoceni tovor do kombija, je zmagovalna!
Zadeva se sliši zanimivo in kar je še bolj pomembno, zabavno.
Poleg ropanja sefov bo na voljo še kup drugih izzivov, umanjkali pa ne bodo tudi “skini” ter različni spreji. Če bomo v Gateway odigrali 10 spopadov, si bomo prislužili 10.000 XP, če pa bomo nasprotniku, ki nosi dragulje zadali 500 škode, nas pa čaka popolnoma nov sprej.
Nagrad tu še ni konec, saj če nam uspe pobrati dragulje v petih različnih obračunih, bomo pridobili popolnoma nov “glider”, če pa bomo zaključili vse tri izzive pa nas bo pričakal sijoč, nov pajser.
Kot rečeno, “High Stakes” dogodek naj bi dobili enkrat ta teden, če pa bi radi kakšno bolj lokalno tekmovanje, se lahko prijavite na naš Fortnite King of Slovenia#2 turnir, ki se bo začel že 23. septembra!
Če kaj sledite MMORPG svetu ste že slišali za zelo pričakovani MMORPG Ashes of Creation, za razvoj pa skrbijo dečki pod imenom Interpid Studios. Gre za zelo ambiciozen projekt, ki so ga približno eno leto nazaj začeli na platformi Kickstarter, kjer so predstavili svojo idejo in tako začeli s prvo fazo izdelovanja imenovano “Alpha 0”.
Ekipa očigledno na svojem prvem projektu pridno dela in pokazali so nam kar nekaj posnetkov svojih kreacij, ki jih poganja Unreal Engine 4. Na letošnjem PAX dogodku pa so pokazali prvi igralni video, ki prikazuje boj. Ta bo sedaj testiran kar nekaj mesecev v t.i. “Alpha 1” fazi, testirali pa ga bodo skupaj s skupnostjo, ki je na Kickstarterju darovala največ denarja in si tako prislužila alfa ključe.
Seveda čaka ekipo še ogromna pot do konca in vmes se lahko zgodi še ogromno stvari, ampak za enkrat lahko rečemo, da je koncept postavljen odlično in tudi razvijalci lepo napredujejo in uresničujejo svoje zastavljene cilje ter želje svojih podpornikov.
Če ste kdaj zaradi raznih dejavnikov, kot so virusne okužbe, počasno delovanje ali kakršen koli drugi problemi z operacijskim sistemom, razmišljali o ponastavitvi operacijskega sistema, vas bo naslednja novica razveselila. Microsoft je v operacijski sistem vgradil enostavno metodo povrnitve v sveže stanje operacijskega sistema brez izgube uporabnikovih podatkov in brez potrebe po novi namestitvi preko instalacijskega DVD-ja ali USB ključka.
Metoda je enostavna. V kolikor želite to storiti, odprite Nastavitve > Posodobitev in varnost > Obnovitev > Ponastavi ta računalnik > Začni. Ko ste enkrat tu, imate na voljo različne možnosti in v kolikor želite, nekatere nudijo tudi ohranitev dokumentov in uporabniških datotek. A ne glede na izbrano opcijo bodo izbrisani vsi nameščeni programi, tako da imejte to v mislih, v kolikor se odločite za ponastavitev.
Ob ponastavitvi Windows vedno ustvari mapo Windows.old, kjer lahko še nekaj časa dostopate do stare Windows instalacijske mape in jo po želji obnovite. Orodje za ponastavitev je tekom zadnjih verzij Windows-a šlo skozi več manjših sprememb, a glavni princip vseh orodij je ostal bolj kot ne identičen. Preko par klikov vam omogoča povrnitev v svežo različico operacijskega sistema, medtem, ko uporabniške datoteke ostanejo nedotaknjene. A ker je vseeno potrebno vedeti par stvari, preden se lotite obnove, smo za vas pripravili par nasvetov.
Kako videti različico operacijskega sistema Windows?
Ker se osvežitvene opcije in postopek lahko razlikuje glede na verzijo operacijskega sistema, je priporočljivo vedeti različico, ki jo uporabljate. Obstaja opcija za preverjanje in tu lahko dostopate do zgodovine posodobitev, kjer lahko primerjate lastno različico in tako vidite, katero verzijo operacijskega sistema uporabljate.
Odprite Sistem, pod Specifikacije naprave je poglavje Specifikacije sistema Windows
lahko poizveste tudi preko Zaženi konzole
Win gumb + R > v iskalno okno vpišite winver
Obnova
Kljub temu, da orodje za obnovitev shrani vse uporabnikove podatke, je vseeno priporočljivo ustvariti lastno varnostno kopijo in jo shraniti na ločen disk – nikoli ne veste, kdaj bi znalo priti prav in velja sploh za podatke, ki jih nikakor nočete izgubiti, kar je tako ali tako priporočljivo shraniti. Če imate kakšen USB ključek s vsaj 8GB prostora lahko ustvarite tudi obnovitveno enoto trenutne Windows instalacije, kar ne bi smelo vzeti več kot par klikov in preživetih minut v nalagalnih zaslonih.
Ustvaritev obnovitvenega diska
Pod Start menijem najdite »Obnovitveni pogon« in sledite navodilom. Ko je proces končan, boste ustvarili zagonski pogon. Ta pogon lahko nato uporabite za zagon Windows-a v obnovitveno okolje, tam pa lahko opravite popravilo operacijskega sistema, v kolikor kadarkoli gre kaj po zlu.
Osvežitev Windows 10 instalacije
Med “Anniversary Update” in “Creators Update” osvežitev ne deluje na identičen način, zato se navodila razlikujejo glede na nameščeno različico.
Windows 10 Anniversary Update
Osvežitev lahko inicializirate preko poti Nastavitve > Posodobitev in varnost > Obnovitev > Ponastavite ta računalnik
Ponovno namesti identično verzijo Windows operacijskega sistema iz lokalnega sistema in ne Microsoft strežnikov, ne potrebuje povezave do splet
Vsi gonilniki razen privzetih so izbrisani
Po želji lahko izberete tudi opcijo za izbris vseh podatkov
Windows 10 Creators Update
Proces se lahko prične po zgornjem postopku, a Microsoft je dodal tudi opcijo “Svež začetek” preko programa Windows Defender. Pot je sledeča: Windows Defender > Učinkovitost delovanja in ustreznost stanja naprave > Nov začetek . Izberete Dodatne informacije in sledite navodilom.
Namesti najnovejšo verzijo Windows operacijskega sistema s vsemi posodobitvami, a potrebuje dostop do interneta.
Obdrži vse osnovne gonilnike
V obeh primerov bo osvežitev Windows 10 naložila v Obnovitveno Okolje, kjer bo formatirala trdi disk in znova namestila operacijski sistem. Kot omenjeno na začetku, bodo vse uporabniške datoteke in nastavitve shranjene in po koncu osvežitve obnovljene, na disku pa bo ustvarjena mapa Windows.old s starim operacijskim sistemom.
V kolikor ne potrebujete ničesar iz Windows.old, ga lahko enostavno zbrišete (zavzema precej prostora), to pa lahko z administracijskimi pravicami storite direktno, drugače pa uporabite Čiščenje diska.
Windows 8
Če poiščete Osvežitev v začetnem zaslonu, lahko dostopate do nastavitvene opcije Posodobitve in obnova, kjer najdete dve opciji. Osveži računalnik brez vpliva na datoteke in Izbriši vse in ponovno namesti Windows. Prva deluje podobno kot osvežitev v Windows 10, medtem, ko druga zbriše vse datoteke in nastavitve.
Izdelava obnovitvenega pogona: V nadzorni plošči lahko poiščete “Obnovitveni pogon” in tam ustvarite obnovitveni pogon. Za to potrebujete vsaj 512MB prostora.
Izdelava popolne varnostne kopije: Pod Nadzorna plošča > Sistem in varnost > Zgodovina datotek lahko najdete “Varnostna kopija sistemske slike.”
Če se še niste naveličali preigravanja igre GTA V (glede na prodajne lestvice, je špil še vedno huronsko popularen), je na vaš jedilnik prispela nova dobrota v obliki modifikacije.
Ta doda Magneto superjunaka , ki vam je zagotovo znan iz franšize X-Men. Tako bomo lahko uporabljali njegove bojevalne veščine od blizu, na voljo pa bodo tudi njegove posebne moči, kjer bomo lahko premetavali vozila ter celo vlake, sprožili EMP napade ter se poslužili ščita, ki strelivo odbije nazaj v sovražnika. Seveda ne bo umanjkalo tudi letanje po zraku kar bo spektakularnost pripeljalo še na stopničko višje.
Modifikacija je presenetljivo visoke kvalitete, prihaja pa izpod rok talentiranega ustvarjalca JulioNIB, ki svoj izdelek ponuja za prenos na sledeči povezavi. Za poganjanje boste potrebovali tudi ScripthookVDotNet, za model pa JulioNIB priporoča 3D model Magneto Days of Future Past.
Priznati moram, da mi sprva Kingdom Come: Deliverance ni ravno odgovarjal a ko sem se prebil malce globlje v igro, mi je ta srednjeveška simulacija začela dogajati in sedaj se že prešerno veselim prvega štorijalnega DLC-ja.
Ta se bo imenoval Amorous Adventures of Bold Sir Hans in bo v osrednjo vlogo postavil starega znanca Hans Capona. Da, to je tisti neprijetnež, ki je sprva na nas gledal zviška a kasneje se je omehčal in kmalu sta on in naš protagonist Henry prešerno nazdravljala in lovila lokalne vaščanke.
Naša naloga bo da pretihotapimo nekaj nakita v skrinjo Hansove izvoljenke, Karoline, a to ne bo tako preprosto kot bi morda izgledalo na prvi pogled. Avantura naj bi bila kar poštena, saj bo DLC ponudil od 10 do 15 ur nove vsebine.
Datum izida še ni znan a razvijalec Warhorse Studios pravi, da naj bi dodatek dobili čez kakšen mesec, skladno z brezplačno posodobitvijo, ki bo dodala viteške turnirje.
V današnji igričarski industriji, ki je vse prevečkrat preresna, je dobrodošlo vsake toliko videti naslov, ki se iz sebe dela norca, zraven pa vseeno vpelje unikatne igralne mehanike.
My Friend Pedro je zagotovo ena od iger, kjer boste ob nekaj minutnem gledanju napovednika radovedno dvignili obrvi in si želeli zadevo čimprej preizkusiti.
Gre se za akcijsko, od strani gledano platformščino, kjer med spektakularnimi strelskimi sekvencami preko domišljijskih načinov ugonabljamo horde nepridipravov. Če ste mislili, da je uporaba ponve v PUBG nekaj unikatnega, počakajte na njeno zlorabo v My Friend Pedro.
Zakaj se bo točno šlo v štoriji še ni znano, a kakor lahko vidimo iz posnetka nas bo na pot uničenja poslala govoreča banana. Da, banana…
My Friend Pedro še nima trdno zakoličenega datuma izida, izgleda pa da bo naslov izšel enkrat v 2019.
Potem ko je razvijalec Unknown Worlds Entertainment januarja leta 2013 izdal svojo stvaritev z naslovom Subnautica, ki je do danes med navdušenci nad preživetvenimi pustolovščinami požela veliko navdušenja, je sedaj presenetil še z oznanilom o pripravi samostojne razširitve imenovane Subnautica Below Zero. Ta nas bo iz prijetnih tropskih voda očitno popeljala v do sedaj še nevidene in neraziskane globine ledenega morja na že poznanem planetu 4546B.
Razvijalec je sicer še dokaj skop s podrobnostmi, razkril pa je da bo šlo za samostojno razširitev, kar pomeni, da igranje le-te ne bo zahtevalo osnovne igre Subnautica. Je pa postregel z nekaj slikovnimi koncepti in namigi iz katerih je razbrati, da se na planetu 4546B tokrat ne bomo znašli zaradi nesreče vesoljskega plovila, kot smo bili priča v prvotni zgodbi, ampak bomo del načrtovane raziskovalne odprave na neraziskani polarni regiji planeta. Tako naj bi šlo za popolnoma novo poglavje zgodbe, kot je razvidno iz konceptnih slik, pa nas očitno čakajo tudi novi temperaturni izzivi in zanimivi organizmi, od katerih nam bodo nekateri najverjetneje znova dodobra zagrenili življenje. Razvidna pa so tudi nekatera nova prevozna sredstva.
Unknown Worlds Entertainment je še zapisal, da naj bi Subnautica Below Zero izšla že v prihodnjih mesecih, prvotno v obliki zgodnjega dostopa, kasneje pa v končni različici s pomočjo rednih posodobitev in odzivov igralcev. Takšen pristop je razvijalec namreč imel tudi pri razvijanju prvotne Subnautice, katere recenzijo smo pred meseci spisali tudi mi, zato vabljeni k branju.
Dandanašnji emulatorji res napredujejo z bliskovito hitrostjo. Nekateri hitri razvoj pripisujejo dejstvu, da so PC-ji ter sodobne konzole strojno veliko bolj podobne kot v preteklosti, kar naj bi tudi omogočalo hitrejšo emulacijo.
Yuzu je emulator za najnovejšo konzolo Nintendo Switch in zadeva par mesecev nazaj ni mogla niti zagnati igre, danes pa že lahko poganja ekskluzivni naslov Super Mario Odyssey skorajda popolnoma tekoče.
YouTube kanal BSoD Gaming je prikazal igranje igre na procesorju Intel Core i7 8700K, kjer je Mario dosegal hitrosti med 45 in 55 sličic na sekundo. Emulator Yuzu je v samo enem dnevu bil tako optimiziran, da je v Super Mario Odyssey pridobil 20 sličic na sekundo, kar je seveda gromozanski uspeh.
Žal igra še vedno trpi za ogromnimi grafičnimi artefakti kar je ne naredi ravno igralne, a vseeno je to velik napredek emulatorja.
Če Mario ni še na voljo za preigravnje, to ne velja za igro ONE PIECE: Unlimited World Red Deluxe Edition, ki jo je sedaj lahko preigravamo na 60-ih sličicah na sekundo in jo je praktično moč preigrati od začetka do konca. Špil še vedno trpi za manjšimi grafičnimi pomanjkljivostmi a če ste velik oboževalec ONE PIECE in si ravno ne lastite najnovejše Nintendove konzole, je to morda eden od načinov, da končno preigrate dotični naslov.
Razvijalec Bioware je na sejmu PAX 2018 končno izdal nekaj novih konkretnih informacij glede njihove prihajajoče večigralske igre Anthem.
Kot prvo smo dobili nov napovednik, ki prikaže nekaj novih igralnih izsečkov. Po videnem sodeč bo špil grafično spektakularen, več kot očitno pa je, da se špil močno zgleduje po Bungijevi uspešnici Destiny. V videu lahko malce podrobneje vidimo domače oporišče Fort Tarsis, ki naj bi ga bilo moč poljubno raziskovati, med kukanjem v vsako špranjo pa lahko naletimo na marsikakšno skrivnost.
Bioware pravi, da bo sicer Anthem revolucionaren saj naj bi združeval prvine večigralnosti ter pripovedništva. Zgodba naj bi bilo glavno vodilo igre, kako točno pa naj bi ta potekala pa iz napovednika ni jasno.
Na nadaljni potek naj bi močno vplivale naše odločitve čeprav je razvijalec potem dodal tudi še eno informacijo, ki bo razočarala vsakega pravovernega ljubitelja RPG iger. Dialogi bodo namreč močno okleščeni napram prejšnjim Biowarovim igram, kjer bomo v bistvu imeli na izbiro samo dve opciji.
Na koncu je razvijalec dodal še zanimivo informacijo kar se tiče preizkusne inačice. Anthem bo 1. februarja dobil demo, ki pa ne bo na voljo kar vsakemu mimoidočemu. Dostop bodo imeli namreč samo prednaročniki igre in tisti, ki so naročeni na EA-jev servis EA Access.
Anthem ima napovedan izid za naslednje leto in sicer 22. februarja 2019.