Ni dvoma, da je boks izgubil na svoji popularnosti. Ta tehnično dovršen borilni šport je že dolgo nazaj predal svojo krono UFC-ju, ki je hitrejši in bolj krvav. Skladno s tem so usahnile tudi igre in zadnji naslov izpod večjega založnika se je zgodil leta 2011, ko je EA izdal igro Fight Night Champion.
Vendar boksanje še vedno obstaja in tega se je spomnil tudi razvijalec Steel City Interactive, ki dela na novi simulaciji tega čudovitega borilnega športa. Esports Boxing Club je sicer precej nevzburljiv naslov, a prvi igralni napovednik indie razvijalca kaže na to, da ekipa ve kaj dela in da je šlo v izdelavo kar nekaj denarja. Boksarji se premikajo realistično po ringu, se izmikajo in napadajo s precej dobrimi animacijami.
Kot lahko vidimo iz tega alfa posnetka bo imela igra tudi nekakšen menedžerski igralni način, najemali bomo lahko promotorje ter izboljševali statistike našega borca.
Esports Boxing Club bo izšel za PC in konzole v sistemu Zgodnjega dostopa, Steam stran pa je že zdaj živa, tam pa lahko tudi najdete dodatne slike in posnetke. Razvijalec je zapisal, da boste za igranje na PC-ju potrebovali igralni plošček, datum izida pa je zaenkrat še neznanka.
V začetku prejšnjega leta smo pisali o pogumnem podvigu enega samega modderja, ki se je odločil igri Dark Souls 2 vdihniti novo življenje in igro morda malce bolj priljubiti oboževalcem te franšize, ki ravno drugi del označujejo za najslabšega.
Tako se je rodila modifikacija Flames of Old, ki pa kljub več kot enoletnemu delu še vedno ni nared za splošno maso. Modder Stayd si bo za projekt vzel svoj čas, svojo nadgradnjo pa pridno kaže na svojem uradnem Twitch kanalu.
Stayd ne bo nadgradil samo tekstur, ampak bo vpeljal tudi učinke osvetlitve, predelane pa bodo tudi nekatere igralne mehanike. Končni rezultat bo resnična predelava, ki bo v igranje zagotovo vrnila marsikaterega igralca. Ti navsezadnje kakšne druge izbire niti nimajo, saj razvijalec FromSoftware nekaj časa ne bo spočel novega Dark Souls dela, alternative pa sicer obstajajo, a veterani veste, da nič ni res tako dobro kot pa pravi Dark Spuls.
Žal je Flames of Old še vedno daleč mod izida in Stayd javnosti ni zaupal datuma izida. Je pa izdal nekaj novih slik, ki bodo vsaj malce pogasile vašo žejo.
HOPsi je vedno tu, da vam poroča o najbolj pomembnih stvareh iz sveta in tako je tudi tokrat, saj je streamerka ItsPinkie nekaj dni nazaj za svoje gledalce v mikrofon izpustila vaginalni prdec, to pa ni osupnilo samo gledalcev ampak tudi Twitch administratorje. In to ne samo zaradi predrznosti njenega početja, ampak tudi talenta, saj lahko očitno takšno vaginalno grmenje spusti na komando.
Morda se vam to ne zdi pomembna stvar, a ljudje po svetu se z vami ne bi strinjali. Posnetek je namreč postal viralen in v prvih 24 urah si je video pogledalo 700k ljudi, v nekaj dneh pa je ta številka narasla na 2 milijona ogledov.
Celotna zadeva spominja na tisto South Park epizodo, kjer se je primerjalo moške navadne prdce z ženskimi vaginalnimi vetrovi in ItsPinkie je takšno podobno vojno napovedala na Twitterju. Zapisala je, da bi moral biti Twitch enakopraven glede teh zadev in če si popularni streamer xQc ni prislužil kazni za svoje prdenje, potem bi morali biti tudi vaginalni prdci obravnavani enako.
Guys chill it's only a 3 day ban because twitch just HAD to please the crowds, thankfully it's during my weekend anyways!
But yeah I guess that means XQC needs to be banned too for his farting into mics as well lmao
Osebje se z njo ni strinjalo, saj ji je podelilo 3-dnevno odstranitev iz platforme in njen kanal je trenutno nedosegljiv. ItsPinkie se s tem ne obremenjuje, saj jo je kazen doletela čez vikend, ko si je pravzaprav želela vzeti nekaj časa zase, njeni vetrovi pa so ji zagotovo prinesli cel kup novih sledilcev.
Kriza na področju strojne opreme je zdaj dosegla vrhunec in pomanjkanje čipov čutimo tudi pri nas in to ne samo na področju pomanjkanja grafičnih kartic, ampak tudi drugje, kot je denimo novomeški Revoz, ki je preprosto zaprl za nekaj časa svoje obrate, saj jim manjkajo čipi za avtomobile.
Tiste redke grafične kartice, ki že uspejo priplavati do trgovin pa so hitro pokupljene iz strani kopačev za kriptovalutami. A tudi ti se že s težavo dokopljejo do novih grafičnih kartic in zato so nekateri iti v ekstreme, kot so tile iznajdljivi Kitajci, ki so pokupili kup prenosnikov in z njim kopljejo digitalno rudo.
YouTube kanal stacksmashing pa se je domislil drugačne rešitve. Kanal je znan po zanimivih eksperimentih, kjer na prastare konzole poskušajo namestiti igre, ki za njih niso bile nikoli ustvarjene. Zato niti ni čudno, da se je nekdo vprašal, če bi lahko uporabil prenosno konzolo Nintendo Game Boy iz leta 1989 in to uporabil za kopanje kripta.
Zadeva seveda ni tako enostavna in na Game Boy je bilo najprej treba pripeti Raspberry Pi Pico, ki je služil za vez med prenosno konzolo in PC-jem. Ta korak je nujen, saj se Game Boy sam ni zmožen povezati na internet in brez povezave seveda odpade kopanje rude. In da, ta USB vez vsebuje v sebi več strojnih mišic kot pa cel Game Boy.
Potem so tu še drugi koraki, kot je nameščanje posebnih strojnih gonilnikov, ampak končen rezultat je osupljiv, saj Game Boy lahko melje napredne algoritme in koplje za Bitcoinom pri hitrosti 0,8 hashev na sekundo. Za primerjavo z najbolj naprednim ASIC kopačem, ki je zmožen 100 terahshev na sekundo, to morda ni veliko, a glavno je, da zadeva deluje in da je bil eksperiment na koncu uspešen.
V praksi boste več zaslužili, če svojega Game Boya prodate preko Bolhe, saj bi pri 0,8 hashev na sekundo ta konzola za izkop enega Bitcoina potrebovala nekaj kvadrilionov let. Takrat pa bo verjetno tudi že konec kripto krize.
Razvijalec GSC Game World je igro Stalker 2 pompozno najavil 3 leta nazaj in takrat je bilo jasno, da se je razvoj šele začel in igralci smo tako bili veseli samo ene slike in smo potrpežljivo čakali na kakšen igralen posnetek. Navsezadnje smo zadnji del Call of Pripyat dobili deset let nazaj, tako da smo bili izurjeni v potrpežljivosti.
GSC Game World se je nedavno vendarle odločil pokazati prve utrinke iz igre in dobili smo vpogled v pripadnika vojske Duty, ki nosi na sebi res podroben oklep, razvijalec pa se je še pohvalil z naprednim ustvarjalnikom likov in prebivalcev, ki se bodo sprehajali po radiacijskem območju Černobila, ki se imenuje preprosto The Zone. Zanimivo je, da so ogromno pozornosti usmerili v podrobnosti in zadeve gredo tako daleč, da bo imel prav vsak prebivalec svoje zobovje, kar vsekakor priča o naravnost neverjetni podobi.
Poleg tega smo dobili vpogled v modele nekaterih orožij in… No, to je bilo v bistvu to, kar je precej razočaralo veliko igralcev. Tri leta so namreč dovolj dolga doba razvoja, da bi pa zdaj morali dobiti vsaj kakšen igralen napovednik. Žal od tega ni bilo nič in čeprav nam tip v posnetku na koncu pove, da lahko pričakujemo prikaz igranja konec leta, imamo občutek, da je izid igre še presneto daleč stran.
Težko pričakovana 2. sezona serije The Witcher je po večih nesrečnih pripetljajih, v katerih se je nekaj članov snemalne ekipe okužilo s koronavirusom in si je med snemanjem poškodoval nogo glavni igralec Henry Cavill, zopet začela s snemanjem s polno paro in očitno nas bo v novi sezoni pričakal en sovražnik, ki je znan oboževalcem trilogije Witcher iger.
Spletna stran Redanian Intelligence budno spremlja prav vsa dogajanja okoli The Witcher franšize in v Združenem kraljestvu, kjer trenutno poteka snemanje 2. sezone, imajo tudi nekaj vohunov. Ti so so na eni plaži opazili produkcijsko ekipo, ki je v objektiv zajela skupino jahačev v temnem oklepu. Glede na stil so ti jezdeci več kot očitno pripadniki Wild Hunta, ki smo jih igralci dokončno odpravili v igri The Witcher 3. Na slikah morda ne izpadejo tako grozni, a treba je počakati, da jim v produkcijo dodajo cel kup CGI učinkov.
Nov sezona je že objavila izbrane igralce za nekatere vidnejše vloge. Simon Callow bo odigral detektiva Codringherja, Ajdoa Andoh bo za igrala vlogo duhovnice Nenneke, v vlogi Phillippe Eilhart pa se bo preizkusila Cassie Clare.
Dobre novice za vse privržence simpatičnega galskega dvojca Asterixa & Obelixa, saj je založnik Microids napovedal povsem novo igro Asterix and Obelix: Slap Them All!.
Na njej dela razvijalec Mr Nutz Studio in čeprav bi kdo po naslovu mislil, da gre z nekakšno bedasto mobilno igro z mikrotransakcijami, ima založnik z njo veliko večje načrte. Slap Them All nosi namreč čudovito, 2D izrisano podobo, ki je kopija tistih slikic, ki sta jih ustvarila Rene Goscinny in Albert Uderzo v stripih. To pomeni, da je šlo v izdelavo kar nekaj časa in proračuna, tako da lahko samo še upamo, da je razvijalcu uspelo zadeti pravo igralno formulo.
Ta je precej preprosta in je sestavljena iz sprehajanja po različnih scenah, dogajanje pa bomo spremljali iz strani gledanega pogleda. Slap Them All! bo v bistvu “beat ’em up” pretepačina, tako da bosta naša dva junaka pretepala horde nadležnih Rimljanov, zagotovo pa bosta na koncu pohrustala kakšnega merjasca za obnovo zdravja. A ne bomo pretepali samo Rimljanov, saj se bomo usedli v barko ter zaušnice podelili še piratom, razbojnikom in Normanom.
Igra bo podpirala tudi lokalno sodelovalno večigralstvom za dva igralca, tako da se boste lahko pred televizor ali monitor usedli s še enim prijateljem in skupaj bosta podelila batine nadležnim nasprotnikom.
Asterix and Obelix: Slap Them All! izide to jesen za vse konzole in PC. Popularni strip bo očitno letos dobil novo življenje, saj je poleg te igre v izdelavi tudi prva animirana serija za Netflix.
Založnik Activision je vendarle poslal avanturo simpatičnega lisjaka Crasha tudi na PC. Crash Bandicoot 4: It’s About Time je tako prispel na računalnike, a igralci so razočarano ugotovili, da je predelava s sabo prinesla tudi nadležno DRM zaščito.
Igra ne vsebuje zloglasne Denuvo zaščite, vendar pa se je Activision vseeno odločil zagreniti življenje svojim strankam. Kljub temu, da je igra povsem enoigralska morate vseeno biti neprestano povezani na internet, saj drugače enostavno ne morete zagnati igre. Naslov tudi neprestano pregleduje vašo povezavo na Battle.net strežnike in če to slučajno izgubite, boste vrnjeni nazaj v začetni menu.
Crash 4 on PC has always online DRM. This is unacceptable, and only ends up harming legitimate consumers. pic.twitter.com/QKcvkH2lTk
Activision je vse to naredil seveda zato, da bi preprečil piratiziranje in če morajo zaradi tega trpeti legitimne stranke, ki bi radi igro odigrale tudi kje, kjer ni interneta, potem bodo pač morale pretrpeti takšen udarec. Vendar pa se jim namera ni posrečila, saj so pirati igro zlomili že v enem dnevu in igra se je hitro razširila po vseh torrent sledilnikih.
Kar v praksi pomeni, da imajo pirati trenutno boljšo kopijo igre, ki ne potrebuje internetne povezave in tako deluje povsod. Zanimivo bo videti, če se bo založnik premislil in vgradil uradni “Offline” način, a nekako v to ni pametno vlagati preveč upanja.
YouTube kanal ModernWarzone ima očitno kar nekaj dobrih virov znotraj založnika Activision, saj mu je uspelo izvohati naslov novega COD-a, ki zaenkrat nosi ime Call of Duty WWII: Vanguard, na njem pa naj bi delal razvijalec Sledgehammer Games, ki je nazadnje spočel igro Call of Duty: WW2.
In ta razvijalec naj ne bi zapustil zgodovinskega obdobja, saj naj bi se Vanguard dogajal v preteklosti – specifično naj bi bilo to leta 1950. A tokrat je razvijalec dal svoji domišljiji prosto pot, saj naj bi se Vanguard dogajal v alternativni zgodovini, v kateri zavezniki niso nikoli premagali nacistov.
Sliši se vsekakor zanimivo in roko na srce, COD franšiza bi potrebovala malce pretresa, saj se je že preveč ustalila v eno in isto formulo – vsaj na področju enoigralske kampanje. Vanguard zna tako precej spominjati na Wolfenstein igre, čeprav verjetno razvijalci v zgodbo ne bodo vpletli kakšnih nadnaravnih sil. Vendar pa zna alternativna zgodovina vsaj postreči s kakšnimi zanimivimi orožji in morda bomo končno dobili odgovor na vprašanje: “Kaj bi se zgodilo, če bi se nacisti dokopali do atomske bombe?”.
Activision je v svojem finančnem poročilu že zapisal, da nas konec leta čaka nova Call of Duty igra in očitno se bo ta imenovala Vanguard – končni naslov naj bi se spremenil ob izidu. Zanimivo bo tudi videti, kako se bo Vanguard vpletel med Warzone vsebino, saj jih bo Activision zagotovo povezal med sabo.
Sonyjeva inciativa Play At Home je pravkar postala še bolj zanimiva. Pisali smo že o temu, da je založnik v sklopu gibanja za igranje iger doma v brezplačno ponudbo poslal odlično platformsko igro Ratchet & Clank. Mimogrede, ta ponudba je še vedno veljavna in se izteče konec meseca, tako da hitro prevzemite in obogatite svojo knjižnico tukaj.
A Sony se ni ustavil tukaj, saj so v brezplačno ponudbo poslali še kar 9 dodatnih iger. Za njihov prevzem ne potrebujete držati naročnine PlayStation Plus, niti ni to kakšna omejena ponudba, saj ko igro enkrat aktivirate na svojem računu, bo tam ostala za vedno.
In ponudba ni slaba, saj v paketu brezplačnih naslovov najdemo kar nekaj biserov. Poglejmo si seznam – vsak povezava vas pelje v trgovino, kjer si lahko aktivirate igro.
Vse te igre lahko brezplačno prevzamete do 23. aprila, a Sony se ne namerava ustaviti niti tukaj, saj bo v prihajajočih tednih brezplačno postala na voljo še igra Horizon Zero Dawn Complete Edition. Gre za razširjeno verzijo originala, ki v sebi nosi še razširitev Frozen Wilds, ki osnovni kampanji doda lep kos dodatne vsebine, našo recenzijo pa si lahko preberete tukaj.
Po šestih desetletjih igranja se je včeraj od nas za vedno poslovila igralka Jessica Walter. Igralska veteranka je za vedno izdihnila v svojem 80. letu, umrla pa je med spanjem zaradi naravnih razlogov.
Jessica je bila prava mojstrica televizijskih vlog in gledalci se je bomo zagotovo najbolj spomnili po njeni vlogi vzvišene babice Lucille Bluth v seriji Arrested Development, ta vloga pa ji je prinesla tudi Emmyja za najboljšo podporno igralko. Poleg tega nas je dolge sezone zabavala v vlogi Malory Archer, kjer je v seriji Archer pokazala svoje talente zvočnega upodabljanja risanih likov.
She was a force, and her talent and timing were unmatched. Rest In Peace Mama Bluth. pic.twitter.com/wJeOeJleR3
Igralki so se že poklonili nekateri njeni bivši soigralci, kot denimo Tony Hale, ki je v Arrested Development igral njenega zmedenega sina Busterja ter Jason Bateman, ki je tam prav tako igral sina Michaela.
R. I. P. Jessica Walter. What an incredible career, filled with amazing performances. I will forever remember my time with her, watching her bring Lucille Bluth to life. She was one of a kind. All my love and thoughts to her family.
Ko si pogledam serijo strategij Total War, lahko vidimo pred sabo celo paleto naslovov, ki so se iz zgodovinskih obdobij pojavili tudi v fantazijskih barvah Warhammerja. Angleški razvijalec Creative Assembly za to serijo skrbi že dolga leta, a morda najbolj pomembna igra te franšize je izšla leta 2004 pod imenom Total War: Rome.
To je bil namreč prvi naslov v tej seriji, ki je na bojišče zvlekel prave 3D enote in igralci smo kar naenkrat lahko uživali v masovnih bitkah in se res počutili kot general iz nebes. Po vsem tem času se je razvijalec odločil, da si ta legendarna igra zasluži nekaj olepšave in tako je bil uradno napovedan projekt Total War: Rome Remastered.
Razvijalec želi ohraniti duh izvirnika, tako da to ne bo popolna predelava v nov pogon, ampak le nadgradnja originala. A vseeno ta ne bo za odmet, saj bomo dobili podporo za 4K ločljivosti, boljše svetlobne učinke ter celo novo vsebino. Za igranje bo na voljo 16 novih ljudstev, ki jih bomo lahko obiskali tudi v prenovljenem dodatku Barbarian Invasion. Nekaj olepšave bo prejel tudi drugi dodatek Alexander, a tam se ne bo moč poigrati z novimi tabori.
Čaka nas tudi kup drugih izboljšav, kot je možnost sukanja pogleda na mapi sveta, nove ikone, prenovljeno večigralstvo in boljši sistem diplomacije.
Total War: Rome Remastered bo izšel 29. aprila za Windows 10, Linux in Mac platforme. Igra je že na voljo za prednaročilo na Steamu, lastniki originala pa si lahko nadgradnjo pridobite za polovično ceno.
Že kar 12 let mineva odkar nam je razvijalec Valve dostavil zombijaško pobijalščino Left 4 Dead 2 in oboževalci vse od takrat že hrepenijo po nadaljevanju. O tem je sicer bilo nekaj govoric, a se iz vseh čenč na koncu ni izcimilo nič.
K sreči je tu razvijalec Turtle Rock, ki je že nekaj časa nazaj najavil delo na igri Back 4 Blood, ki bi jo zlahka označili za Left 4 Dead 3. Nosi namreč toliko podobnosti, da je takoj jasno, od kje igra črpa svoj navdih, razvijalci pa so igralno formulo popestrili z dodatnimi prijemi.
V Back for Blood se boste podali v boj proti zombijaškemu napadu v družbi s še tremi prijatelji in preživeli boste lahko samo tako, da boste med sabo pridno sodelovali. Na voljo bo več različnih orožij, ki jih boste lahko prožili od daleč in od blizu, igra pa bo verna svojemu naslovu, saj bo kri špricala prav vsepovsod in bo sčasoma tudi oškropila roke vašega lika.
Vsake toliko boste naleteli tudi na prav psoebne nasprotnike, kot je denimo titanski Oger, ki ga ne bo tako enostavno poraziti. Poleg tega bo igra nosila neke “rouge-lite” elemente, saj boste lahko opremljali razne karte, ki bodo vaši ekipi izboljšale nekatere sposobnosti, to pa bo prišlo hudo prav v boju z režiserjem, ki ga bo vodila umetna pamet in bo imel na voljo svojo vrsto korupcijskih kart, ki bodo ojačale naše nasprotnike.
Igralni posnetek je bil vzet iz alfa verzije in igra bi morala iziti junija letos, a je bila nato prestavljena na 12. oktober. Turtle Rock pred izidom obljublja tudi dostop do odprte bete, a glede tega datuma se zaenkrat ne ve še ničesar.
Veteranski igralci Rocket Leaguea ste zagotovo že kdaj pomislili, da bi bilo zelo zabavno če bi igro lahko vzeli s sabo in odigrali kakšno rundo avtomobilskega nogometa med vožnjo s trolo ali vlakom. No, to ste v bistvu lahko počeli že zdaj na konzoli Nintendo Switch, a te nima prav vsak. Po drugi strani pa imamo telefone prav vsi in ravno te igralce se je odločil razveseliti razvijalec Psyonix, ki je včeraj napovedal igro Rocket League Sideswipe.
Ta ne bo popolna predelava PC in konzolne verzije, saj bo igra po obsegu veliko manjša in bo prilagojena kontrolam na dotik. Igranje bomo zdaj spremljali iz strani gledanega pogleda, večigralske bitke pa bomo spremljali v 1v1 ali 2v2 obračunih. Kakor lahko vidite v napovedniku, bodo vrata za zadetek postavljena nekoliko višje, odigrali pa bomo lahko tudi kakšno partijo košarke.
Rocket League Sideswipe bo po obsegu precej manjša igra in razvijalec želi igralcem pričarati igralno izkušnjo, ki bo za vsako rundo zahtevala samo kakšni dve minuti. To je dobra novica, če igramo kje na poti, kjer nas lahko hitro kdo preseneti in moramo pospraviti telefon v žep.
Psyonix še nima trdno zakoličenega datuma izida, vemo samo, da bo igra izšla enkrat v 2021. Razvijalec bo pred tem ponudil več alfa in beta dostopov, ki jih bomo lahko poganjali na iOS in Android sistemih, igra pa bo ob izidu za igranje povsem brezplačna.
Dobra novica za vse virtualne kamionđije, saj sta simulaciji tovornjakarja Euro Truck Simulator 2 in American Truck Simulator včeraj dobili dolgo pričakovano posodobitev, ki obnovi zdaj že zastarelo grafično podobo iger.
Posodobitev 1.40 je prenovila svetlobne učinke in ti so zdaj močno bolj realistični. Spremembe so vidne že na sami cesti, saj luči tovornjaka zdaj bolj verno osvetlijo okolico, znotraj kabine pa boste ob čemernem vremenu še bolj postali zatopljeni v igro. Če obožujete dež in osamljeno vožnjo po evropskih cestah, medtem ko v ozadju poslušate kakšen podcast, potem vas čaka prava tovornjakarska meditacija.
Razvijalec SCS Software je prenovil tudi teksture, Euro Truck Simulator 2 pa je prejel tudi prenovo nemške in francoske okolice. Euro Truck Simulator 2 bo kmalu dobil tudi dve večji razširitvi, kjer nas bo ena odpeljala na zasnežene ceste Rusije.
Če vas igranje zanima, a ste dolgo oklevali, potem je zdaj perfekten trenutek za igranje, saj je razvijalec tudi močno znižal ceni obeh iger in to za kar -75 %: Euro Truck Simulator 2 trenutno stane samo 4,99 €, American Truck Simulator pa zase zahteva povsem enako ceno.
Pretočni servis Netflix zelo rad dela vsebino, ki temelji na serijskih morilcih. V njihovih katalogih lahko najdete kar nekaj zanimivih izdelkov, ki se dotaknejo nekaj najbolj nagnusnih zločincev ameriške zgodovine. Tu velja denimo izpostaviti odlični Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes, kocine pa vam bo pokonci postavljal tudi Night Stalker.
Netflix zdaj dela na novi seriji Monster: The Jeffrey Dahmer Story, ki bo opisala življenje enega najhujših serijskih morilcev, ki je v začetku devetdesetih teroriziral ameriško javnost. Dahmer je bil prava pošast, saj je napadal mlade moške in fante, te pa ni samo ubil, ampak je na njih izvajal tudi nekrofilijo ter kanibalizem.
V glavni vlogi bo zaigral Evan Peters, ki se ga spomnimo iz serije American Horror Story, serija pa naj bi tudi nazorno prikazala nesposobnost takratne policije, saj je bil Dahmer večkrat na robu ujetja, a se je nato vedno izmuznil. Končno je bil ujet leta 1991, ko je delno vklenil eno žrtev, naslonil svoje uho na njegova prsa in mu povedal, da mu bo pojedel srce. Mladeniču je uspelo pobegniti in priklicati policijo, ki ga je nato tudi končno umaknila iz ulic.
Dahmer je bil obsojen na doživljenjsko zaporno kazen, a dolgo ni bil za rešetkami, saj ga je leta 1994 do smrti pretepel eden od zapornikov.
Kdaj točno bo Monster: The Jeffrey Dahmer Story izšel še ni znano, a to naj bi se zgodilo enkrat letos.
Franšiza Serious Sam te dni praznuje svoje 20 leto obstoja. Hrvaški razvijalec Croteam je leta 2001 izdal Serious Sam: The First Encounter ter kasneje še Serious Sam: The Second Encounter, takrat nekje pa je Serious Sam začel izgubljati na svoji popularnosti. Drugi del je igričarje močno razdelil, saj je nosil barvito in skoraj risankasto podobo, ki nekako ni ustrezala krvavim pokolom vesoljcev, ki smo jih bili vajeni iz teh iger. Serious Sam 3 je bil nato bolj realističen in tudi skoraj popoln polom, štirica pa je izšla samo nekaj mesecev nazaj in priznati vam moram, da mi je bila tako zanič, da se mi niti ni dalo ustvarjati recenzije.
Croteam se je zdaj odločil za bizarno potezo in praznovanje dvajsetletnice je obeležil z novo posodobitvijo 2.90 za 15 let stari Serious Sam 2. Ta v igro vpelje kup popravkov ter tudi povsem nove igralne elemente. Dodani sta bili dve novi orožji BeamGun in metalec plamenov, Sam pa lahko zdaj v vsaki roki vihti eno orožje ter šprinta po stopnjah. Predelan je bil tudi uporabniški vmesnik, ki je zdaj bolje prilagojen za višje ločljivosti.
Vse skupaj je dovolj, da se vam morda zdaj splača zopet vrniti v svet Serious Sama in si zopet ogledati drugi del pa četudi ste tega morda že enkrat preigrali. Croteam je za vse svoje igre tudi znižal cene in Serious Sama 2 si lahko trenutno na Steamu kupite za smešno nizkih 1,99 €.
Založnik 3D Realms se je specializiral za prav poseben žanr iger, ki poskuša prenesti retro streljanke iz devetdesetih v moderno igralno okolje. Njihove igre Dusk, Amid Evil in Ion Fury tako vsebujejo labirintaste stopnje, ogromno nasprotnikov in veliko, veliko strelske akcije. Poudarek je predvsem na streljanju in izmikanju projektilov nasprotnikov, kar zna biti hudo zabavno.
Ion Fury se je očitno dovolj prodal, da se je 3D Realsmu zdelo sredstva vložiti v prvo razširitev, ki se bo imenovala Aftershock. Ta bo nadaljevala avanture Shelly in bo s sabo prinesla, kup novih orožij in nasprotnikov, sprehajali pa se bomo tudi po povsem novih lokacijah.
Dobili bomo tudi nova prevozna sredstva, kot je denimo Hover Bike, razvijalec pa se je tudi odločil predelati osnovno kampanjo Ion Furyja, ki bo dobila vsa nova orožja in nasprotnike iz razširitve.
Za igranje dodatka boste potrebovali nameščeno kopijo igre Ion Fury, ki na Steamu stane 20 €, Aftershock pa lahko pričakujemo enkrat poleti.
Priznam vam lahko, da moj prvi stik z novo Microsoftovo konzolo Xbox Series X ni bil nič kaj preveč vzpodbuden. Na eni slovenski trgovini sem izmaknil še zadnji izvod konzole in na žalost je bila ravno ta kopija okvarjena.
Konzola se mi sicer ni podkadila, kot so kazali številni video posnetki ob izidu, a žal je bil okvarjen grafični čip, tako da je bilo treba delati reklamacijo v obdobju brez zalog. K sreči smo v vseh letih obstoja te strani nabrali nekaj vez, tako da se je kmalu pred mojim televizorjem svetil bleščeč nov primerek konzole Xbox Series X.
VIDEO RECENZIJA
No, ne ravno bleščeč, saj se je Microsoft za razliko od Sonyja pri svoji novi konzoli odločil za bolj klasično črno obliko, ki se lepše zlije s preostankom dnevne sobe. Tudi pakiranje je bilo lepše zamišljeno in Xbox s svojo obliko res poudari svoje ime, saj je to kvadratna škatla presenetljivo majhne velikosti.
Črno šatuljico na vrhu sprednje strani krasi privlačen gumb za vžig, ki se ob zagonu lepo zasveti v beli barvi, ob ugasnjeni konzoli pa se lepo skrije v ohišje. Spodaj najdemo še režo za vstavljanje Blue-rayev ter samo en USB vhod.
Zadnja stran je s priklopi bolj bogata. Poleg običajnega vhoda za elektriko tam najdemo še vhod za internetni kabel, tri USB 3.2 vhode, priklop za HDMI 2.1 ter eno novost: prostor za priklop dodatnega SSD diska.
Xbox Series X je pravi modni lepotec.
Pri škatli najbolj izstopa zgornja stran, kjer se nahaja ogromen ventilator za odvajanje vse odvečne toplote. Reže izpuha so obarvano zeleno, a žal se konzola ne sveti oz. ne vsebuje prav nobene RGB osvetlitve. Kar je škoda, saj bi zelena luč na vrhu konzole prav popestrila obliko.
Xbox Series X je po strojnih specifikacijah močnejši od PlayStationa 5. Vsebuje 8-jedrni AMD-jev Zen 2 procesor, ki teče pri frekvenci 3,8 GHz, grafični čip z RDNA 2 arhitekturo ter 16 GB GDDR6 SDRAM-a, kar je dovolj za poganjanje iger v ločljivosti 4K pri 60 sličicah na sekundo. Konzola podpira tudi 120 sličic na sekundo ter teoretično lahko poganja igre v 8k ločljivost, a te resolucije trenutno ne podpira še nobena igra.
Kljub vsem tem mišicam pa je konzola presenetljivo tiha in če ne bi na sprednji strani utripal bel gumb, človek sploh ne bi vedel, da je zadeva prižgana. Konzola je po mojih izkušnjah še tišja kot predhodnik, a po drugi strani pa je tudi res, da trenutno še ni igre, ki bi strojne specifikacije izkoristila do konca ter s tem tudi poskrbela za maksimalno brnenje konzole.
Igralni plošček je na videz isti, a daje boljši občutek pri držanju.
Druga pomembna stvar pri novi konzoli je kontroler. Medtem ko je Sony s Dualsense kontrolerjem šel v zabavne eksperimentalne vode, se je Microsoft odločil za klasiko. Novi kontroler boste tako bolj težko ločili od ploščka Xbox One, saj sta barvno in oblikovno skoraj ista. A razlike vendarle obstajajo in čeprav se morda ne zdi na prvi pogled, je novi kontroler vseeno lep napredek.
Igralni plošček da v roki občutek višje kvalitete izdelave. Gobice so bolj prijetne na dotik in se zdijo bolj čvrste, prav tako so boljši D-Pad križni gumbi, ki so zdaj klikajoči in dajejo boljši povratni odziv. Zadnja stran kontrolerja in tudi prožilniki so zdaj prevlečeni z bolj grobo teksturo, tako da vam plošček ne bo drsel po dlaneh – tudi če imate med igranjem bolj potne roke. Edina prava vidna razlika je dodatni gumb na sredini sprednje strani, ki ob hitrem pritisku zajame sliko, ob dolgem pa shrani posnetek zadnjih minut igranja. Mimogrede, če imate kakšen akumulatorski skupek baterij na polnjenje, ki ste ga uporabljali na Xbox One, tega ne boste mogli uporabiti na Xbox Series X, saj je zadnja stran za zaklep baterije drugačna. Dobra novica je, da Xbox Series X podpira tudi ploščke iz prejšnje generacije konzol, tako da boste brez problemov na novi škatlici uporabili stare kontrolerje ali pa ploščke tretjih proizvajalcev tipa Razer. Mimogrede, igralni plošček ima še eno fletno lastnost, saj ga lahko hkrati sprarite na PC in konzolo, med njima pa preprosto preklopite s stiskom enega gumba.
Filozofije “če ni pokvarjeno, ne popravljaj” se je Microsoft držal tudi pri uporabniškem vmesniku. Ta je ostal povsem nespremenjen od prejšnje generacije konzol, kar je dobra novica za veterane, ki se bodo v novih menijih takoj znašli in slaba za vse tiste, ki ste si želeli prenove. Med slednje spadam tudi jaz, saj je uporabniški vmesnik preprosto premalo pregleden in preveč nabasan z zadevami, ki nimajo veze z igrami. PlayStation 5 na tem področju zmaga, saj je tam zadeva veliko bolje razdelana in je na domačem zaslonu poudarek na igrah. Pri Xbox Series X pa imaš razdelek z igrami, pasico za Game Pass, trgovino ter povsem nepotrebne stvari kot je denimo razdelek za Disney+. Poleg tega se tu mešajo barve, za dostop do nastavitev pa je treba skočiti pod profil in skakati po preveč gumbih. Vse je preveč zamudno in neinuvativno, tako da bi človek včasih najraje poprijel za miško, saj bi bilo tako navigiranje bolj preprosto in predvsem hitrejše.
Na uporabniškem vmesniku bi lahko naredili veliko več.
Končno smo prišli do glavnega dela nove konzole: igranja iger, hkrati pa tu naletimo na eno največjih težav nove konzole. Xbox Series X namreč trenutno nima prav nobene igre, ki bi bila specifično zagrajena za novo konzolo in bi pokazala zmogljivosti nadgrajene strojne opreme. Tudi PlayStation 5 v tem pogledu ni veliko boljši, a vseeno imamo tam vsaj Demon’s Souls ter novega Spider-Mana, ponudbo pa zaokroži odlični in brezplačni Astro’s Playroom, ki lepo pokaže zmogljivosti novega PlayStationa. Xbox Series X nima ničesar takšnega, tako da vam ne ostane drugega kot pa preigravanje starejših iger.
K sreči pa ima Microsoftov izdelek tudi eno prednost pred konkurenco in to je čudovita združljivost z igrami iz prejšnjih generacij konzol. Podpora sega vse nazaj do originalnega Xboxa in v praksi pomeni, da lahko v konzolo vstavite katerikoli plošček z igro ali pa to snamete iz trgovine in jo brez problema poženete na novih konzoli. In praktično vse od njih bodo profitirale od novih mišic v konzoli, a tudi tu boste naleteli na razlike, saj so nekateri naslovi prejeli specifične nadgradnje iz strani razvijalcev, kot sta denimo višje ločljivosti in optimizacija za noro hitri SSD disk. A tudi če igra ni dobila nobenega popravka s strani razvijalca, boste vseeno uživali v stabilnih sličicah na sekundo ter hitrem nalaganju stopenj. Microsoft je zadevo zabelil še z novostjo Auto HDR, ki nekaterim igram doda samodejno HDR osvetljevanje, to funkcijo pa nameravajo enkrat preseliti tudi na PC.
Kar najbolj izstopa pri novi konzoli je zagotovo ultra hitri NVMe SSD disk, ki omogoča bliskovito hitro nalaganje stopenj. Ko je Microsoft prešerno hvalil svoj novi disk, sem najprej vse skupaj označil za marketinško potezo, a končni rezultat je resnično neverjeten. Čakanja pri nalaganju stopenj je tu resnično konec in rezultat je še posebej viden pri igrah, ki so bile specifično predelane za Xbox Series X. V praksi to pomeni, da se usedem pred televizor, stisnem gumb na kontrolerju in v manj kot pol minute že igram igro.
Zadnja stran je standard standardov, le da tukaj preseneti reža za vstavitev dodatnega diska.
Microsoft je tu celo prehitel Sony, saj je v novo konzolo vpeljal še eno novost z imenom Quick Resume. Ta funkcija je naravnost magična in v pomnilniku dolgo hrani igro, pa čeprav smo konzolo vmes ugasnili. To pomeni, da neham z igranjem, ugasnem konzolo in če jo čez nekaj dni prižgem in bom izbral isto igro, se bom instantno vrnil točno tja, kjer sem končal z igranjem. Ne samo to, Quick Resume omogoča tudi preklapljanje med večimi igrami, tako da lahko nekaj časa igram eno igro, vmes preklopim na drugo in če se vmes premislim, lahko takoj skočim nazaj v prvo. Končni vtis je kot da bi “alt-tabbal” med več igrami, ki tečejo vzporedno. Quick Resuma ne podpirajo vse igre in pri nekaterih se zatakne, kot je to v primeru NBA 2K21, ki ob obuditvi izgubi zvok. A tam, kjer deluje, je tehnologija hudo impresivna.
Kot že rečeno, novih iger manjka, a zato imamo ogromno zalogo že izdanih iger, ki na Xbox Series X dobijo novo življenje. Sličice na sekundo so bolj stabilne, nemoteno igranje v 4K ločljivosti pri 60 sličicah na sekundo pa je izkušnja naslednje generacije. 4K ločljivost ni več resolucija prihodnosti, ampak je tukaj zdaj in bo samo še pridobivala na veljavi. Televizorji postajajo večji in cenejši in na 65-inčnem TV-ju je v letu 2021 vse manj kot 4K preprosto nesprejemljivo, saj slika postane zamazana in pikslasta.
Ena redkih “ekskluzivnih iger” je The Medium, a ta spet ni nek vizualni rekorder.
Podpora igram prejšnjih generacij konzol je eno, a Microsoft je še več vložil v servis Game Pass. Ta v zameno za mesečno naročnino ponuja igranje več kot 200 iger, med katerimi je ponudba res raznovrstna. Game Pass je pred kratkim pridobil še EA-jeve igre, tako da boste zlahka našli nekaj zase in če ste novinec na konzolnem področju in nimate iger, potem je Game Pass res nora kupčija, ki vam na enostaven in poceni način ponudi preigravanje zamujenih naslovov. Poleg tega nakup naročnine velja tudi za PC in ta naveza je še ena lepa prednost konzole. Nekatere igre vsebujejo namreč tehnologijo Play Anywhere, tako da se shranjene pozicije prenašajo med platformama. Škoda, da storitev še vedno ni podprta v Sloveniji in se je treba zanašati na razne trike za nakup naročnine.
Torej, glavno vprašanje: je Xbox Series X boljši kot PlayStation 5? To je vprašanje, na katerega je težko odgovoriti. Res je, da Xbox Series X trenutno nima novih iger, a podpore za vse generacije konzol ne moremo kar tako spregledati. To je še posebej pomembno v teh časih, saj so izidi iger prestavljeni eden za drugim in takrat je priročno imeti pri roki napravo, ki ima podporo za katalog iger iz preteklosti. Tu je še odlična storitev Game Pass ter hude strojne mišice, podprte s funkcijami kot so Quick Resume in Auto HDR. Tako da na koncu zmagovalca ni in upal bi si trditi, da se trenutno konzoli bolj razlikujeta kot kadarkoli prej, prvič pa imam tudi občutek, da je prostora na trgu dovolj, da lahko dobimo na koncu kar dva zmagovalca.
FlightReacts je eden večjih streamerjev na YouTubu, saj njegov kanal drži skoraj 5 milijonov naročnikov, njegova vsebina pa je v glavnem sestavljena iz šokantnih reakcij na določene posnetek, ki so njegovim gledalcem hudo zanimivi.
Streamer pa dela tudi druge stvari, saj rad igra igre in še posebej rad odigra kakšno rundo NBA 2K21. Fant se je zapletel v vezo s še eno streamerko Andreo ‘Dreyahh’ Gonzalez, s katero sta večkrat odigrala kakšen Fortnite Dui, Andrea pa ima tudi sama na Twitchu več kot 60k sledilcev.
Par je imel precej burno vezo, FlightReactsu pa je bilo 19. marca končno dovolj in z Andreo se je razšel ter na Twitterju zapisal da je samski. Mislil je, da je s tem konec, a njegova bivša je bila drugačnega mnenja in ko je še isti dan na njegova vrata, se streamer ni zavedal, da bo za par ur postal praktično talec.
Andrea je sredi njegova prenosa v živo zahtevala, da izbriše Twitter objavo in prekine stream. FlightReacts je najprej odklonil njene zahteve in tako imamo pred sabo izjemno neroden 10 minutni video, kjer se Andrea smeje kot nek psihopat in ne želi zapustiti njegovega stanovanja. Prenos je bil nato prekinjen in takrat se je začelo dretje.
FlightReacts je nato izdal še en video, v katerem je pojasnil dogodke po ugasnjeni kameri. Njegova bivša punca se je takoj začela dreti na ves glas, razmetavati njegove stvari, nato pa mu je vzela telefon in se zaklenila v njegovo kopalnico. Sosedje so nato poklicali policijo, a FlightReacts ni želel proti njej sprožiti kazenskega postopka. Tako je potrpežljivo čakal, da se je punca le naveličala razbijanja in je končno zapustila njegovo stanovanje.
Dreyahh je kasneje na Twitterju zapisala, da jo je streamer enkrat tudi fizično napadel, a je nato svojo izjavo pobrisala.