Leta nazaj sem zapisal, da je moja omiljena serija South Park z leti zgubila na svoji komediji in postala preprosto nesmešna, s čimer sem si nakopal srd ljudstva. A za svojimi besedami stojim, priznam pa, da je South Park v zadnjih dveh sezonah napredoval in postal boljši.
South Park ni bil preklican in oboževalci pridno čakajo na že 24. sezono, ki tudi ne bo zadnja. Ustvarjalci medtem niso sedeli na rokah, ampak so spočeli že dve, po uro trajajoči posebni epizodi. Prva se je imenovala The Pandemic Special, druga pa je izšla samo nekaj dni nazaj pod imenom South ParQ Vaccination Special.
In treba je reči, da je tole ena najboljših epizod, ki jih je South Park izvrgel v zadnjih letih. Veš da bo zadeva dobra, ko je smešen že sam začetek: prebivalci South Parka se zvrstijo pred centrom za cepljenje, ki je predstavljen kot nekakšen nočni klub za tiste najbolj kul izbrance. Znotraj se slišijo basi, pred vhodom pa stoji varnostnik, ki noter spušča samo ljudi na seznamu.
Epizoda si da opravka z vsemi najbolj aktualnimi dogodki. Seveda je cepljenje v ospredju, a čas se najde tudi za Mr. Garrisona, ki sedaj ni več predsednik, za QAnon verneže, ki zaradi manjka učiteljev postanejo zasebni inštruktorji Tutornon ter za nočevanje iz slavnih, ki naj bi iz Epsteinove smeri kupovali otroke in cuzali njihovo kri, saj ta vsebuje skrivnostno sestavino Adrenochrome. Ko se odvrti zaključna špica si človek želi dodatnih delov, še posebej pa bi prav prišla kakšna nova South Park igra. Zadnja od teh je prišla leta 2017 pod imenom South Park: Phone Destroyer, ki pa jo lahko igramo samo na telefonih in je daleč od kvalitete, ki sta bili The Stick of Truth in The Fractured but Whole, ustvarjalca Matt Stone in Trey Parker pa trenutno glede nove igre nimata načrtov.
Popularna igra Fortnite se pripravlja za novo sezono in ta bo hudo zanimiva. Razvijalec Epic Games bo namreč štart nove sezone pospremil z dogodkom Zero Crisis Finale, ki pa bo povsem enoigralska izkušnja, namenjena premostitvi dogodkov med različnimi sezonami, hkrati pa bo to zaključek zgodbe Agenta Jonesa, ki je v pretekli sezoni pridno skakal med različnimi dimenzijami.
Dobili naj bi odgovore na nekaj največjih vprašanj glede otoka in očitno bo pri vsemu temu neko vlogo igral popularni nogometaš Neymar. Brazilec, ki si te dni služi kruh pri francoskem klubu PSG, je nedavno na Twitterju delil uradno Fortnite objavo in tako bo zagotovo imel pri novi sezoni neke prste.
Na njegovo udeleženost namigne tudi kratki napovednik, saj lahko vidimo dres s številko 10, ki jo nosi Neymar in tudi žogo iz svetovnega prvenstva v Braziliji iz leta 2014.
Seveda je vprašanje, kaj točno bo Neymar delal v igri, sumi pa se, da bomo verjetno igralci dobili neko njegovo preobleko.
Odgovori bodo znani 16. marca, ko se končno začne 6. sezona 2. poglavja. Začetek nvoe sezone boste lahko spremljali tudi preko prenosa v živo spodaj.
Razvijalec IIapagokc ima dovolj čakanja na uradno nadaljevanje odlične grozljivke Alien: Isolation, zato se je spravil delati povsem svojo igro, kateri so nadeli ime Alien: Hope for the Future. Projekt je že nekaj časa v razvoju, nedavno pa smo dobili nov igralni napovednik, ki lepo prikaže njihov napredek.
Zgodba se bo odvijala na koloniji Hadly’s Hope, ki se je spomnimo tudi iz filma. Nastopali bomo v škornjih enega od kolonistov in naša naloga bo, da preživimo napad Alienov, to pa bomo naredili preko nabiranja zalog, naše glavno orožje pa bo skrivanje in hiter pobeg. Žal igralni napovednik ni pokazal prav nobenega bojevanja, tako da bi znali zadevo uvrstiti med “walking sim” žanr iger.
Hope For the Future je zgrajen na Unity pogonu in zadeva je videti čudovito. Ustvarjalci so veliko pozornosti namenili podrobnostim okolice, tako da je res pristen občutek izoliranosti in nevarnosti, ki na vas preži izza vsakega ovinka.
Žal datuma izida še nimamo in res upamo, da založnik SEGA ne prekliče njihovega projekta. Čeprav založnik razvijalca še vedno ni poklical pred sodišče, je ta možnost vedno prisotna – še posebej zdaj, ko je v razvoju nova uradna igra Aliens: Fireteam.
Razvijalec Techland je bil v zadnjih mesecih obtožen marsičesa. Zanesljivi viri iz ust bivših zaposlenih so zarisali dokaj neprijetno delovno okolje, kjer se ne ve, kdo pije in kdo plača. Kot posledica tega je njihova igra Dying Light 2, sprva napovedana leta 2018, po teh letih praktično popolnoma izginila iz interneta.
Špil bi moral iziti spomladi 2020, a je bil nato izid prestavljen na neznani datum. Zdaj je minilo že eno leto, o igri pa še vedno ni ničesar novega. Veliko virov pravi, da se je igra ujela v razvojni pekel in cinični igralci, vsega hudega vajeni, so samo čakali na uraden preklic nadaljevanja precej zabavnega zombijaškega prvenca.
We've got a few words to share with you about the Dying Light 2 development process. Be sure to be with us next Wednesday.
Techland se je zdaj končno zbudil in na Twitterju so zapisali, da bomo v sredo, 18. marca, končno dobili posodobitev glede razvoja. Objavo je pospremil kratek dražilnik Volatile zombija, oboževalce pa so tudi povabili, naj se za posodobitve udeležijo njihovega uradnega Discord kanala.
Afaik the definition of a dev hell requires the game to not make any development progress, while DL2 keeps moving forward, we announced the game too early but it's far from being in a dev hell 😛
Twitter račun je naknadno tudi zapisal, da Dying Light 2 nikakor ni v razvojnem peklu in da delo lepo poteka, njihova edina napaka pa je bila, da so igro najavili prezgodaj. To je morda res, a piše se leto 2021 in od prve najave so minila tri leta, kar je že skoraj dovolj časa, da razviješ večjo iger od temeljev navzgor.
Počakajmo torej na sredo, a ne bodite preveč optimistični, saj je Techland že povedal, da ne bodo razkrili datuma izida.
Originalni film Space Jam iz leta 1996 je nastal v povsem drugih časih in čeprav bo nadaljevanje v ospredje zopet postavilo NBA zvezdnika, tokrat LeBron Jamesa, bo veliko stvari povsem drugačnih.
Sami Looney Tunes junaki košarkaške ekipe Toon Squad bodo tokrat povsem 3D in bodo poleg tega dobili znatno predelavo. Ena večjih sprememb se bo zgodila pri zajčici Loli, ki se je gledalci originala morda spomnite predvsem po njeni konkretni postavi, ki je marsikateremu malčku poslala kri v različne dele telesa.
Nadaljevanje Space Jam: A New Legacy bo Lolo še vedno vsebovalo, a zajčica bo tokrat precej manj seksualna. Režiser Malcom D. Lee je v intervjuju povedal, da Lola ni bila politično korektna in da je bila preveč seksualna, saj je bil Space Jam nenazadnje film za otroke in v njem pomanjkljivo oblečeni liki nimajo kaj iskati.
Zato so njeno podobo predelali in jo naredili primerno letu 2021. Ustvarjalci so želeli izpostaviti, da je Lola dobra košarkašica in močna predstavnica ženskega spola in da si ne zasluži, da na njo gledajo samo kot na kos mesa. Spremenili so ji obleke in jo naredili ženstveno, brez da bi se morali zanašati na kakšne seksualne poteze.
Space Jam 2 bo očitno naredil veliko sprememb na dojemanju risanih Looney Tunes junakov. Nedavno smo pisali o odstranitvi dihurja Pepeja, ki naj bi zaradi svoji potez normaliziral posilstvo, zato ga v drugem delu preprosto ne bo, pa čeprav so nekatere scene z njim že posneli.
Space Jam: A New Legacy izide 16. julija v kinih in na pretočnem servisu HBO Max.
Če bi si človek ogledal prvi DOOM iz leta 1993 in tega primerjal z zadnjim naslovom iz franšize DOOM Eternal, bi malce težko verjel, da sta si te dve igri kaj v sorodu. A Eternala in mnogo današnji prvoosebnih streljačin danes ne bi bilo, če dolga leta nazaj ne bi ena genialna ekipa id Software pod vodstvom programerja Johna Carmacka leta 1993 na trg poslala revolucionarno streljačino DOOM.
Težko je povedati kako masiven vpliv je imela ta igra na igričarsko industrijo. Skupaj z igro Wolfenstein 3D je uveljavila prvoosebno 3D igranje, pokazala zmožnosti večigralske zabave ter omogočila delanje modifikacij preko posebnih WAD datotek.
Tudi id Software je bil takrat povsem druga ekipa in na spletu se je pojavil zabaven posnetek, ki prikaže čisto prvo igranje DOOM-a in to mesec pred izidom. Na katodnem monitorju je zadevo poganjal ustvarjalec stopenj John Romero in res je zanimivo videti, kako je bil tudi on presenečen nad tem, kar so ustvarili. Romero daje vtis, kot da sploh ne bi on ustvarjal igre in vse vidi prvič in njegovo navdušenje je otipljivo, zabavno pa je videti tudi njegovo pritoževanje nad vsemi hrošči.
To je lep pogled v preteklost in je nekaj, kar se v id-jevih pisarnah ne bo več ponovilo. Glavni programer in genij za kodo pogona John Carmack je leta 2013 zapustil id Software in še kruh služit v VR vode podjetja Oculus, Romero pa je skakal od enega projekta do drugega in nikoli ni uspel ponoviti svojega uspeha iz svojih id Software dni.
Pretočni servis Netflix ni popularen samo zaradi svoje knjižnice televizijskih in filmskih naslovov, ampak tudi za preprostega deljenja enega računa med več uporabniki. Ustvarjanje večih profilov je sicer uradno namenjeno samo članom družine, a seveda v resničnem svetu ni tako. Prijatelji se lepo domenijo in skupaj kupijo en račun, vsak od njih ima svoj profil, mesečno pa vas takšno gledanje stane drobiž.
A morda so tej praksi šteti dnevi, saj so nekateri uporabniki začeli poročati o nenavadnem opozorilu, ko so se želeli prijaviti v svoj profil. Netflix jih je namreč opozoril, da če niso v istem gospodinjstvu kot lastnik tega računa, potem morajo ustvariti svoj lasten račun.
To opozorilo ni neka napaka, saj Netflix trenutno testira, če te račune uporabljajo legitimni uporabniki in ne kdo, ki je račun izmaknil ali pa delil svoje geslo s kom izven svoje družine. Nato je potrebna dodatna verifikacija preko SMS-a ali pa e-poštnega sporočila, kar je seveda enostavno zaobiti, saj vam lahko prijatelj enostavno sporoči prejeto kodo. Po drugi strani pa to pomeni, da boste morali biti s to osebo v dobrih odnosih in da imajo zdaj nad vami določen nivo moči, kar pomeni, da boste v gostilni morali primakniti za kakšno dodatno pivo.
Ni še jasno, ali bo Netflix to testiranje razširil med prav vse uporabnike ali pa bo vse skupaj ostalo samo v testni fazi.
Založnik THQ Nordic je dve leti nazaj pošteno presenetil in na Steamu se je nenadoma pojavil demo predelave prvega Gothica, ki ga sam štejem med eno svojih najljubših iger. Demo je bil razvit s preprostim razlogom ugotavljanja, ali je morda med igralci dovolj zanimanja za čisto pravo uradno predelavo.
Preizkusna verzija mi je bila osebno precej zanič, saj je razvijalec, ki ni originalni ustvarjalec Piranha Bytes, večkrat povsem brcnil v temo in začetni vtisi res niso bili dobri. Vendar pa je Gothic 20 let stara igra, tako da si pripravljen tudi spregledati kakšne pomanjkljivosti, če le dobimo nekaj novega v tej franšizi. Upanje je še dodatno dvignila anketa v kateri si lahko po koncu dema zapisal vse svoje pritožbe in razvijalec je takrat izjavil, da bo vse pritožbe upošteval in da je bilo odobreno delo na polni verziji igre.
We are beyond happy to introduce our new studio, Alkimia Interactive in Barcelona, Spain!@AlkimiaGameDev will focus on high-quality RPGs, their first project being the Gothic Remake.
Development is well underway and first results will be revealed in the next couple of months! pic.twitter.com/RR7ZgxPG2A
Od takrat nismo slišali ničesar, včeraj pa je založnik ponosno zapisal, da je razvijalec zdaj dobil tudi uradno ime. Prej so bili znani samo kot studio iz Barcelone, zdaj pa so njihove pisarne dobile uraden naslov in ta se glasi Alkimia Interactive.
Studio trenutno zaposluje 35 oseb, na svoji spletni strani pa so razpisali še 17 delovnih mest, ki segajo od oblikovalca stopenj pa do testerjev. Če vas takšno delo veseli, potem le pošljite življenjepis, saj je omogočeno tudi delo od doma.
Žal kakšnega napovednika ali pa vsaj slike nismo dobili, je pa založnik povedal, da je Gothic predelava v polnem razvoju in da lahko pričakujemo v sledečih mesecih razburljive novice.
Ko je Microsoft kupil podjetje Zenimax Media, ki si je lastilo tudi založnika Bethesdo, se je med igralci takoj pojavila velika skrb. Bethesda je bila namreč neodvisen razvijalec ter založnik, tako da so njihove igre krasile vse možne platforme – od PC-ja, Xboxa, Switcha in PlayStationa. Igralci so se zato spraševali, ali nemara nakup iz strani Microsofta pomeni konec njihovih iger za druge platforme?
Odgovor na to smo dobili na obsežni konferenci včeraj, ko je šef Xboxa – Phil Spencer – končno bolj jasno povedal njihove cilje in novice za PlayStation igralce niso dobre.
Phil je povedal, da ne more kar reči, da so vse Bethesdine igre zdaj ekskluzivno zavezane njihovi konzoli. Bethesda je v preteklosti spisala pogodbe, ki se jih mora tudi danes držati in v prid tega pričata igri Ghostwire: Tokyo in Deathloop, ki bosta za nekaj časa izšli samo na konzolah PlayStation 4 in 5. Poleg tega na PlayStationu in Nintendo Switchu obstajajo nekatere večigralske igre, ki bodo še naprej dobivale podporo razvijalca ter tudi novo vsebino.
Vendar pa bodo vse prihajajoče igre izšle samo na platformah, ki posedujejo njihov naročniški servis Game Pass. Tako je Phil končno potrdil tisto, kar so igralci že dolgo upravičeno sumili: Bethesdine igre in franšize bodo po novem izšle samo na Xboxu in PC-ju, PlayStation pa se lahko za nov del The Elder Scrolls ali Fallout franšize obriše pod nosom.
Dobrodošli torej v novem svetu, kjer boste na konzolah PlayStation boleče pogrešali franšize, ki so bile prej samoumevne. Phil je sicer pazljivo izbral svoje besede, saj morda obstaja kakšen procent možnosti, da bo Sony dovolil Game Pass na svoje konzole, a ne držite fig, da bi se kaj takšnega res zgodilo, saj ponosni Japonec takšnega mazanja časti bržkone ne bi dovolil.
Microsoft in Bethesda sta na konferenci še potrdila, da bomo poleti dobili večji vpogled v njihov trenutni razvoj iger.
Kar se tiče brezplačnih ponudb iger na PC-ju, mora Metro franšiza zagotovo držati neki rekord. Prvi del Metro 2033 in nadaljevanje Metro Last Light sta bila že tolikokrat ponujena brezplačno, da se mi o teh ponudbah pošteno povedano ne da več pisati novic. Oba dela in njuni grafični nadgradnji Redux imam na Steamu, GOGu in Epic Games platformah in razvijalec 4A Games bi očitno res rad, da ljudje preizkusijo njihove igre.
Zdaj novo brezplačno ponudbo zopet ponuja Steam in če ste eden tistih redkih igralcev, ki morda te igre še nimate, potem lahko svojo kopijo prevzamete na naslednji povezavi, ponudbe pa bo konec 15. marca.
V obzir je treba vzeti dejstvo, da je to originalna verzija in ne predelava Redux, ki igro prenese v novejši pogon, izboljša grafične napake ter nadgradi nekatere igralne mehanike. Kljub temu imajo nekateri raje original, saj ta poseduje bolj okorne mehanike in bolj temno okolico in tako da tisti pravi “ruski” občutek igranja.
Steam trenutno nudi tudi večjo razprodajo Metro iger. Metro 2033 Redux stane 3,99 €, enako ceno nosi Metro Last Light, zadnji del Metro Exodus, ki je tudi edini, ki ga še niso ponudili brezplačno, pa je znižan za 66 % na 13,59.
Moj delovni prostor se je v zadnjih dveh letih močno spremenil in to ne samo zaradi tega, ker sem končno zamenjal mizo in imam po novem več prostora za odlaganje odvečnih kozarcev. Spoznal sem namreč čar brezžične povezljivosti, ki človeka povsem osvobodi zapletajočih se kablov in kar naenkrat se počutim bolj mobilnega, kar plodno vpliva tudi na mojo produktivnost.
VIDEO RECENZIJA
Nekaj tednov nazaj sem se odločal še o zadnjem koščku sestavljanke glede mojega delovnega prostora in k sreči mi je pri odločitvi pomagal Logitech. Na test so mi poslali svojega najnovejšega brezžičnega mišona G Pro X Superlight, ki me je naravnost navdušil in če ne bi bilo drage cenovne nalepke bi ga takoj priporočil vsakemu – tako igralcem, kot pisarniškim delavcem.
Superlight na prvi pogled ni videti nič kaj preveč posebnega. Miška je na voljo samo v črni barvi, vsebuje dva uhlja, dva stranska gumba in črno bel kolešček na vrhu. Če miško obrnemo najdemo na dnu drsne nogice, laser, gumb za vžig ter elegantno skrit pokrovček v katerega lahko priročno skrijemo USB oddajnik. To je v bistvu to, saj se Superlight ponaša s čisto, elegantno podobo, ki jo ne krasi prav nobena RGB lučka, razen ene majhne, ki sveti ob polnjenju.
Miška je brezžična, lahko pa jo priklopimo preko micro USB povezave.
Občutki do miške se hitro spremenijo, ko zadevo dejansko primeš v roke. Hitro namreč spoznaš, da se je miška znebila vseh nekih dodatkov zato, da bi tehtala čim manj. Superlight namreč tehta vsega 63 gramov, kar iz nje naredi eno najlažjih mišk, ki jih imamo trenutno na trgu. Kar me je najbolj navdušilo pri temu je to, da je miška ohranila svojo celo obliko in ni luknjasta kot veliko lažjih mišk. Osebno lukenj ne maram, saj se pri delu veliko potim in zaradi tega oprijem kmalu postane neprijeten, poleg tega pa si deležn nadležnih limajočih zvokov.
Superlight teh problemov nima, ko dobremu občutku pa doda tudi material miške. Gumbi so kvalitetni in odzivni, stranske tipke pa za odtenek mehkejše in so za moj okus postavljene malce previsoko. Druge stvari so na mestu in povsem neproblematične. V računalnik najprej ustavimo USB sprejemnik in po kratki namestitvi osnovnih gonilnikov je zadeva že pripravljena za uporabo.
Miška je pravi lepotec za tiste, ki stavite na minimalizem.
Odzivnost je vrhunska in zadostuje vsem zahtevam običajnega pisarniškega delavca, odlično pa se obnese tudi v igrah. Za finomehansko nastavljanje zaženemo dodatne gonilnike v programu G Hub. Za Lightspeed kakšnih hudih nastavitev ne boste našli, saj manjka RGB osvetlitev. Tako lahko nastavite makroje in DPI občutljivost ter stopnjo osveževanja. DPI sega med 400 pa vse do 6400, medtem ko se hitrost osveževanja ustavi pri številki 1000.
Kot rečeno, miška je povsem primerna za igranje vseh žanrov iger. Miško sem preizkusil v Skyrimu, Borderlands 3, počasnejšem a taktičnem Age of Empiresu 2 ter brutalno hitrem Doom Eternalu. Sicer med igranjem ne boste občutili kakšnih posebnosti, ki jih ne bi nudile kakšne konkurenčne miške, a v zakup je treba tu vzeti lahkost mišona ter brezžičnost. To definitivno izboljša vašo izkušnjo in če uživate v dolgih igralnih seansah, se znate ob koncu dneva znajti z bolj spočito roko.
Na spodnji strani najdete elegantno skrit pokrovček kamor lahko pospravite USB sprejemnik.
Odlična je tudi baterija, ki zdrži do 70 ur uporabe. Lightspeed lahko uporabljate tudi na polnilni podlagi PowerPlay, ki samodejno polni miško, a ni poceni. V nasprotnem primeru lahko miško priklopite na napajanje preko micro USB povezave, polnjenje pa v hitrem času napolni akumulatorje.
Logitech G Pro X Superlight tako uspešno združi lahkost, brezžičnost in odzivnost v en zelo privlačen paket, ki pa ni tako zelo poceni. Miška se pri nas prodaja po ceni 189 €, znižano na 158 €, kar zna marsikoga odvrniti od nakupa. A to je v bistvu tudi edini minus in če se za pisalno mizo nameravate znebiti vsega kablovja in ste med karanteno uspeli prišparati kakšnega desetaka oziroma stotaka evrov več, potem Lightspeed nakupa zagotovo ne boste obžalovali.
Če se te dni mudite kaj na Twitterju, potem ste zagotovo naleteli na nov popularni ključnik #EAGate. Založnik EA se je namreč zapletel v precej velik škandal, saj je bilo nedavno razkrito, da naj bi eden od njihovih zaposlenih prodajal velecenjene FUT karte za igro FIFA 21 in to za pošteno napihnjeno ceno.
Zadevo je razkril Twitter uporabnik Arcade-Fut, ki je na spletu prikazal zasebna sporočila med enim od zaposlenih pri EA-ju in njegovo potencialno stranko. Kot lahko vidimo je govora o težko pridobljivih Icon kartah, ki so se prodajale v paketu po 1000 €, v ponudbo pa so bile postavljene tudi tri Prime Icon Moments karte za ceno 1700 €.
So we grind/trade/open packs and can’t touch these PIM players but EA employees sell them to people secretly for $1,700?!?! LOL I respect the grind but my god… pic.twitter.com/CCnhjZbcgH
Icon karte so ene najbolj iskanih kart pri zbiralcih, saj predstavljajo legendarne igralce, kot so Pele, Ronaldo, Zidane in jih lahko pridobite samo preko nakupa “loot boxov”, seveda pa ni nujno, da boste v svojem nakupu prejeli tudi redko karto. Igralci tako hazardirajo stotine evrov za možnost pridobitve svojega priljubljenega igralca, EA pa se medtem smeji do banke. Še bolj redke so Prime Icon Moments karte, ki označujejo posebno tekmo ali turnir kakšnega slavnega igralca.
Video proof?!? I mean this could just be an EA Dev though or an actual employee? Who knows anymore. It’s all allegations, let’s just hope EA makes a statement on this and stays honest with us. #FUT21#FIFA21pic.twitter.com/lzqGMDE5S3
Ko vse to vzamemo v zakup, te cene domnevnega EA-jevega prodajalca niti niso tako presenetljive. Igralci so seveda razburjeni, saj so sami zapravili ogromne količine denarja in niso dobili nič, medtem ko nekdo prodaja cenjene karte direktno igralcem. Preprodajalec namreč svojim strankam ne prodaja “loot boxov”, ampak jim pošlje na račun točno to, kar so plačali, kar so v tem primeru Icon in Prime Icon Moments karte. To niso samo neke izmišljene obtožbe, saj so igralci nato tudi dokazali, da so na svoj račun res prejeli obljubljeno.
Žal pa bo zdaj ta preprodajalec moral prenehati s svojimi aktivnostmi. Obtožbe so prišle na ušesa založnika EA in ta je sprožil obsežno notranjo preiskavo. Verjetno jim porednega zaposlenega ne bo težko izslediti in kdo ve kakšna denarna ali pa celo zaporna kazen ga še čaka.
Včeraj je ogromen požar napadel podatkovne centre podjetja OVH, kjer svoje podatke hrani več podjetij. Med drugim je bil prizadet tudi slovenski Partis, ki se še zdaj ni postavil na noge, enak udarec pa je zabeležil razvijalec Facepunch, ki že vse od leta 2013 skrbi za svojo preživetveno igro Rust.
Ta igra je v zadnjih mesecih nenadoma postala močno popularna, saj so jo začeli preigravati popularni streamerji, kar je močno dvignilo število igralcev. Razvijalcu je ta nenadna popularnost dala zagon in tako je nedolgo nazaj napovedal tudi predelavo za konzole. A kot vsako stvar v življenju, narava poskuša uravnotežiti dobro s slabim in Rust je vsekakor prejel dobro dozo uravnoteženja.
Update: We've confirmed a total loss of the affected EU servers during the OVH data centre fire. We're now exploring replacing the affected servers.
Čeprav razvijalec na začetku ni vedel, kakšno točno škodo so utrpeli, so se čez dan oblaki dobesedno razkadili in postalo je jasno, da so ga nasrkali predvsem evropski igralci. Izgubljenih je 25 strežnikov, njihove podatke pa je preprosto nemogoče obnoviti. Sicer razvijalec praktično vsak mesec pobriše napredek igralcev na vseh strežnikih, a igralci so organizirali tudi svoje dogodke in ves napredek v njih je bil zdaj preprosto izbrisan.
Servers now online: EU Facepunch 17 – 137.74.4.208:28015 EU Facepunch 18 – 137.74.4.208:28020 EU Facepunch Small 10 – 137.74.4.208:28025 EU Softcore Facepunch 3 – 137.74.4.206:28015 EU Softcore Facepunch 4 – 137.74.4.206:28020 EU Softcore Facepunch 5 – 137.74.4.206:28025 pic.twitter.com/cavr0pebj5
Igre razvijalca Dontnod imam rad. No, imel sem rad njihove začetne naslove, saj so od takrat izdali kar nekaj novih zadev in sem zdaj že pošteno v zaostanku. Sem pa preigral prvo sezono Life is Strange in se imel ob igranju fajn. Life is Strange je razširil tisto formulo, ki jo je naprej vpeljal razvijalec Telltale Games v svojih Walking Dead igrah, kar pomeni veliko sprehajanja, klikanja po predmetih in poslušanja dialogov.
Dontnod je ta prijem nato razširil tudi na svoje druge igre in ena od teh se imenuje Tell Me Why. Gre za srednješolsko dramo v kateri spremljamo avanture dvojčkov Tylerja in Alyson, ki se po dolgih letih zopet združita in prisiljena sta se soočiti s svojo tragično preteklostjo. Tako kot ostale igre tega razvijalca tudi Tell Me Why nosi globoko, čustveno pripoved, ki bo prijala vsem igralcem, ki jim v njihovi zabavi največ pomeni zgodba.
Tell Me Why je sestavljen iz treh delov, prva epizoda pa je zdaj postala na Steamu povsem brezplačna za igranje. Če vam bo začetek vzbudil željo po igranju celega paketa lahko zdaj kupite preostali epizodi po znižani ceni 8,39 €, splača pa se pohiteti, saj bo popusta konec že jutri. Prva epizoda pa bo za večno znižana, tako da si za njeno igranje lahko vzamete ves potreben čas.
Avanture Leonarda, Raphaela, Donatella in Michelangela nismo do sedaj spremljali samo preko stripov, risank in filmov, saj se je druščina večkrat pojavila tudi v igrah. Ninja želve so bile popularne predvsem na začetku devetdesetih, ko smo jih igrali na prastarih konzolah SNES, igranje pa je bilo sestavljeno iz sprehajanja po zaslonu in pretepanja napadajočih zlikovcev, kar je standardna formula “beat ’em up” žanra.
Založnik Dotemu je mnenja, da bi takšno igranje prijalo tudi novejši generaciji in tako so se spravili delati igro Shredder’s Revenge. Seveda bomo igrali vloge simpatičnih želvakov, naša naloga pa bo, da premagamo Shredderjev zlobni Foot Clan.
Razvijalec recepta ne namerava spreminjati in to je dobro, še posebej za tiste, ki radi kdaj zvrnete kozarec nostalgije. Še vedno bomo igranje spremljali iz stranskega pogleda in še vedno nas čaka veliko pretepanja in metanja sovražnikov v ekran. Razvijalec ima v dotičnem žanru kar nekaj izkušenj, saj so nedolgo nazaj izdali dobro sprejeti Streets of Rage 4, ki igra na podobno noto.
Zanimivo je, da bo Shredder’s Revenge ponujal sodelovalno igranje med večimi igralci in da bo vizualna podoba ostala slastno pikslasta, le da bo tokrat slika bolj ostra in bolj podrobna.
Steam stran je že postavljena, žal pa o datumu izida zaenkrat ne vemo še ničesar.
*Posodobitev: dobili smo tudi napovednik, datum izida pa je napovedan za 17. marec.
The Outer Worlds je izšel že kar dolgo nazaj. Dobili smo ga oktobra 2019 in bili nad njim kar zadovoljni. Sicer to ni bil res čisto pravi ubijalec Fallout franšize na kar je na začetku namigoval razvijalec Obsidian Entertainment. Igri ambicij ni manjkalo, vendar pa je manjkal tisti zadnji košček sestavljanke, ki bi The Outer Worlds res vzdignil med najboljše RPG naslove.
The Board is pleased to announce that your new job duties are almost ready, spacer. Stand by for more information arriving tomorrow regarding your upcoming assignments. pic.twitter.com/SFlax5HXdk
Od izida se je veliko spremenilo. Razvijalca je kupil Microsoft in takrat je The Outer Worlds postal nekako pozabljen, saj je licenca zavezana založniku Private Division. A Obsidian je pred svojo prodajo spisal pogodbo, da bo za igro razvil tudi dva DLC-ja. Prvega, Peril on Gorgon, smo dobili že nekaj časa nazaj, zdaj pa se počasi pripravlja čas za izstrelitev drugega DLC-ja, ki se imenuje Murder on Eridanos.
O njem se še ne ve veliko, saj smo zaenkrat dobili smo kratki dražilnik, ki prikaže pristajanje vesoljske ladje na pristanišču. Dodatek nas bo popeljal na nov planet Eridanos, ta pa na sebi nosi bogate pline, kot sta denimo helij in vodik, na planetu pa dan in noč obratujejo tovarne, ki pridno nabirajo plinasto bogastvo.
Obisidan pravi, da nas več informacij čaka danes, tako da pričakujemo napovednik in datum izida, novico pa bomo skladno s tem kasneje tudi dopolnili.
Očitno se je osebje našega največjega piratskega portala Partisa nekomu grdo zameril, saj je ta na njih spustil eno močno prekletstvo. Potem, ko smo samo en dan nazaj pisali, da je spletna stran za nekaj ur prenehala z obratovanjem, za kar je bila kriva človeška napaka, saj je nekdo pozabil podaljšati registracijo, že se danes osebje sooča z veliko večjim problemom, ki ga ne bo tako zlahka odpraviti.
Spletna stran spet ne deluje in tokrat uporabnikom ni treba ugibati zakaj. Ponoči, malce po polnoči, je namreč v podatkovnem centru OVHcloud, kjer tudi Partis drži svoje podatke za obratovanje, izbruhnil požar in popolnoma uničil en podatkovni center, še enega poškodoval, osebje pa je nato izključilo ostala dva centra, saj so tako želeli zmanjšati škodo.
Update 4pm We plan to restart SBG1+SBG4+the network by Monday March,15 and SBG3 by Friday March,19.
In RBX+GRA we have the stock of new servers, pcc, pci ready to be delivered for all the impacted customers. Of course for free. We will add 10K servers in the next 3-4 weeks.
Ustanovitelj OVHclouda, Octave Klaba, je na Twitterju zapisal, da trenutno nimajo dostopa do podatkovnih centrov in da bo obnova nekaj časa trajala. Zapisal je še, da nameravajo do 15. marca zagnati nekatere podatkovne centre, enega od njih pa bodo zagnali 19. marca. Seveda je trenutno nemogoče vedeti, kje točno se nahajajo Partisovi podatki in kdaj bo posledično njihova stran zopet začela z obratovanjem.
S požarom se je borilo okoli 100 gasilcev, k sreči ni bil nihče poškodovan.
NBA igralec in center ekipe Miami Heat Meyers Leonard si je med koronavirus pandemijo, ko so bile košarkaške tekme prestavljene ali pa jih sploh ni bilo, omislil nov začasni poklic. Pridružil se je ešportni organizaciji FaZe Clan in na Twitchu je zagnal svoj kanal, kjer je kazal svoje sposobnosti igranja Call of Duty Warzona.
Leonard je bil kar uspešen in si je nabral 69k sledilcev, včeraj pa se je mudil v novem Warzone obračunu v katerega se je preveč vživel. Med igranjem je začel preklinjati nekega napadalca in med zmerljivkami mu je ušla beseda “kike”, ki je velika žaljivka za Žide. Posnetek je bil zbrisan iz njegovega Twitch kanala, a seveda ga je pred tem nekdo shranil in podelil z drugimi in ko se je Leonard naslednji dan vrnil pred svoje gledalce, so se nanj zlili žaljivi komentarji. NBA zvezdnik je prenos nato nenadoma prekinil in se izgovoril, da je prišlo nekaj nepričakovanega vmes.
Miami Heat center Meyers Leonard releases statement apologizing for saying anti-Semitic slur on a livestream: pic.twitter.com/AOi7ZE6nCy
Njegova poteza se je po internetu razširila kot divji požar in začele so se sankcije. Najprej je njegova ekipa Miami Heat njegove besede ostro obsodila ter začela preiskavo. Leonard se je seveda nato opravičil in v svoji izjavi zapisal tipične stavke, ki jih zapišejo praktično vsa večja imena, potem ko storijo kakšno večjo, ponavadi rasistično opazko: “da mu je žal, da ni vedel pomena besede, da to ni res on in da se bo naučil iz svojih napak in pomagal drugim.”
A njegove besede požara niso omilile. Miami Heat je nato sporočil, da bo njegov suspenz iz ekipe trajal toliko časa, dokler se ne zaključi preiskava. Leonard bi se lahko vrnil v streamanje, a tudi tam ga je dočakal boleč udarec, saj je Twitch ukinil njegov kanal. Izgubil je tudi praktično vse svoje sponzorje, med njimi je največji OriginPC, ki je s košarkašem takoj prekinil sodelovanje.
To ni edina kontroverzna poteza tega košarkaša. Ko je bilo lani gibanje Black Lives Matter na vrhuncu in so njegovi soigralci med igranjem himne pokleknili, je Leonard še naprej stal.
Kakšna pot čaka Leonarda ni jasno, a zanimivo je videti, kako si lahko človek samo z eno besedo uniči dve karieri.
Ljubitelji grozljivk, še posebej tisti, ki obožujete stvaritve režiserja Jordana Peela, za vas imamo novo poslastico. Amazon namreč že dlje časa dela na novi grozljivi seriji, ki se je sprva imenovala Them: Covenant, nato pa se je preimenovala v preprosti Them, včeraj pa smo dobili tudi prvi napovednik.
Da Them črpa navdih iz Peelovih filmov Us in Get Out je jasno že v prvem napovedniku. Serija bo v svoji prvi sezoni spremljala temnopolto družino, ki se je med Veliko migracijo preselila v sosesko Los Angelesa, ki pa jo naseljujejo belopolte družine. Na začetku se vse zdi v redu, a za nasmeški sosedov se skriva nekaj temnega in družina kmalu ne postane samo žrtev rasizma, ampak tudi paranormalnih sil, ki jih želijo izseliti iz njihovega težko pridobljenega doma.
Them vsekakor zgleda zanimivo in Amazon namerava spočeti več sezon. Premiero bomo lahko gledali 9. aprila in sicer samo na njihovem pretočnem servisu Amazon Prime.
Če morda še niste vedeli vsebujejo vse konzole tudi brskalnike interneta. Sicer je ta funkcija praktično popolnoma nekoristna, saj je navigiranje spletnih strani preko igralnega ploščka stvar nočnih mor, a morda je Microsoftu le uspelo iz njih iztisniti eno uporabno funkcijo.
Njihov brskalnik Edge bo kmalu dobil večjo nadgradnjo, ki bo izboljšal delovanje aplikacij tipa Discord in Skype. Posodobitev je zdaj na voljo samo ozkemu krogu ljudi, ki Edge testirajo, a ti so med svojim raziskovanjem naleteli na eno sila uporabno funkcijo.
Novi Edge namreč vsebuje podporo za pretočno igranje iger. Igralci so odkrili, da lahko preko brskalnika zaženejo pretočni servis Google Stadia in uspeli so tudi igrati igre. Ne samo to, Edge celo podpira servis GeForce Now, ki je še en pretočni servis, le da ta omogoča igranje Steam iger na daljavo. Tako lahko tehnično na Xboxu igrate takšne igre, ki jih drugače nikoli ne bi ugledali na Microsofotovi konzoli. Med drugim tudi Death Stranding, ki je bil dolgo ekskluziva za PlayStation, a je nato vendarle ugledal tudi PC.
Seveda je treba pri temu vzeti v obzir nekaj pomanjkljivosti. Stadia in GeForce Now pri nas nista na voljo, prav tako nobena od teh iger ne podpira igranja z miško in tipkovnico, tako da boste morali uporabiti igralni plošček. GeForce Now tudi ne podpira vseh Steam in Epic Games iger, ampak samo tiste, ki jih je odobril založnik, poln seznam pa najdete tule.
A vseeno je to presneto zanimiv dodatek, ki konzoli da tisto dodatno vrednost.