🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 263

Zdaj lahko prednaročite skoraj meter velik kip Geralta za dobrih 1000 €

0

Od naše zadnje igralne avanture z Geraldom je minilo že nekaj let, a ta srebrnolasi pobijalec zveri kar noče zbledeti v preteklost. Nasprotno, postaja vedno bolj popularen. Netflix trenutno dela 2. sezono popularne serije The Witcher, razvijalec CD Projekt RED pa je za naslednje leto napovedal novo izdajo tretjega dela, ki bo vseboval izboljšano grafično podobo, jasno pa je tudi, da delajo na novem Witcher naslovu.

Da je zadeva močno popularna, je izgruntalo tudi podjetje Prime 1 Studio, ki se ukvarja z izdelavo masivnih kipcev iz popularnih iger. Včeraj so razkrili svojo Witcher serijo, ki jo zastopa masivni Geralt.

Ta v višino sega 88 cm, širino 55 cm in globino 57 cm, težak pa je kar 22 kilogramov. Gre torej za masivno zadevo, ki jo boste bolj težko postavili na mizo, ampak boste morali rezervirat en del sobe. Kip je izjemno podroben: razločno lahko vidite vse pritikline Geraltovega oklepa, v eni roki drži znameniti srebrni meč, v drugi pa krvave glave harpij, ki bodo našemu lovcu na črnem trgu prinesle izdatno količino srebrnikov. Dodana je tudi LED osvetlitev, možno pa je tudi menjavanje glav. Tako lahko dobimo Geralta brez brade, ki spominja na tistega lika iz prve igre.

the witcher

Žal pa zadeva ni ravno poceni. Za Deluxe verzijo boste plačali okoli 1500 $, na voljo pa je tudi cenejša različica za 1300 $, ta pa ne omogoča menjavanje glav. Spletna stran Prime 1 Studio pošilja svoje izdelke povsod po svetu, tako da si ga lahko prepeljete tudi v Slovenijo. A pripravite se na čakanje: kip je za zdaj na voljo samo za prednaročilo, pošiljanje pa se bo začelo med januarjem in aprilom 2022.

Glasovanje za igro leta je sedaj odprto

0

En teden nas loči do zelo pomembnega dogodka v igričarski industriji. Ne, ne govorim o izidu Cyberpunka 2077, ampak o podelitvi nagrad The Game Awards.

Igričarske Oskarje bo tudi letos vodil Geoff Keighley in letos bo prireditev, kljub koronavirus krizi, večja kot kadarkoli prej. Poleg podelitve nagrad v različnih kategorijah nas čaka tudi kup napovednikov za igre, demo verzije špilov ter celo nastopi v živo. Med voditelji se bo pojavil tudi Tom Holland, zato se sumi, da bomo dobili prvi napovednik za film Uncharted, v katerem Tom igra vlogo Nathan Draka, veliko pa je namigovanj tudi na najavo nove Silent Hill igre in da bo The Elden Ring končno dobil igralni napovednik.

Vendar bo glavnino časa zavzela podelitev nagrad. Kdo si bo prislužil prestižni naslov za igro leta bo odločala strokovna žirija, nekaj malega pa boste k temu prispevali tudi sami igralci. Pri rezultatih bo namreč 90 % glasov prišlo iz strani žirije, ostalih 10 % pa bodo odločili igralci.

Glasovanje se je zdaj že uradno začelo in za svoje nominacije se odpravite na naslednjo povezavo, tam ustvarite račun ter začnite podeljevati točke. Trenutno je na voljo 30 iger, vi pa dobite 10 glasov, ki jih morate porazdeliti med njih. 4. decembra bo iz glasovanja izpadlo zadnjih 20 naslovov in takrat boste lahko ponovno oddali glas za 10 preostalih iger. 6. decembra bo ta seznam prepolovljen in čaka vas še zadnje glasovanje za 5 finalistov.

Trenutna lestvica je na vrh postavila igro Ghost of Tsushima, na drugo Hades in na tretje Spider-Man: Miles Morales. Letošnji favorit The Last of Us Part II je trenutno četrti, na petem mestu pa se nahaja DOOM Eternal.

Podelitev The Game Awards si boste lahko ogledali 10. decembra preko uradnega YouTube kanala.

Prihaja prvo državno prvenstvo iz rallyja in krožnega dirkanja

1

Leto 2020 je bilo vredno pljuvanja v marsikaterem pogledu, a tudi sredi te korona krize smo se razveselili enega žarka upanja. Ustavljena je bila namreč uradna e-športna slovenska veja EŠZS in kar naenkrat ni bil e-šport v Sloveniji samo stvar teoretičnih debat, ampak so se začeli odvijati dejanski projekti in čisto prava tekmovanja.

EŠZS je spočel ravno to, kar smo tudi dolgo upali: vsa različna društva iz tekmovalnih iger je združil pod eno streho ter tako postal osrednje stičišče društev in lig, ki so se povezala in med sabo začela sodelovati. E-športna zveza Slovenije je tako čudovit primer tega, ko se za krmilo usede nekdo, ki dejansko zna zavihati rokave in se spravi k delu, namesto da samo mlati prazno slamo in obljublja zadeve, ki potem niso nikoli uresničene.

Zveza ni dejavna samo na področju popularnih iger tipa League of Legends in Fortnite, ampak si prizadeva v Sloveniji razviti tudi dirkaško sceno. Na tem področju imamo v Sloveniji že dolgo časa kar lepo število navdušenih dirkačev, ki jih povezuje društvo slo-racing, sedaj pa je napočil čas za prehod na naslednjo stopnjo.

Pod okriljem Zveze za avto šport Slovenije in EŠZS-ja je namreč napočil čas za prvo državno prvenstvo v digitalnem dirkanju. Organizirana bosta dva turnirja, ki bosta ustregla različnim tipom dirkačem in hitrostnim preizkušnjam, ki jih radi igrajo.

Najprej je tu dirkanje v rallyju, ki je bil v naši podalpski deželi vedno priljubljen šport. Državno prvenstvo bo potekalo v igri DiRT Rally 2.0 in sicer z dirkalniki skupine R5. Dirkači se boste podali po šestih različnih progah iz celega sveta, tako da boste morali svoje gume prilagoditi blatu, dežju in celo snegu.

Za prijavo izpolnite sledeči obrazec, čas za to pa se vam bo iztekel 20. decembra. Več informacij glede dogodka vas čaka tukaj.

Če imate raje lovljenje ovinkov po navadnih krožnih progah, potem bo za vas pravi simracing, ki se bo odvil v igri Assetto Corsa Competizione. Organizirano bo prvenstvo GT3, ki bo sestavljeno iz šestih dirkaških vikendov, tekmovalce pa čakajo različne dirkalne preizkušnje: od sprinta do vzdržljivostnih dirk.

Na voljo je samo 25 mest za voznike ter 5 mest za rezerve, zato se boste tekmovalci morali najprej dokazati v predkvalifikacijah. A prvi korak je registracija na naslednji povezavi, tej pa rok poteče 29. decembra. Poskrbljeno je bilo tudi za lepe nagrade, tako da ob zmagi ne boste zabeležili samo ponosa, ampak tudi bolj bogat bančni račun.

Za vsa dodatna vprašanja je na voljo tudi uradni Discord kanal.

Ameriška trgovina Best Buy že razposlala zbirateljske verzije igre Cyberpunk 2077

0

Kar težko je verjeti, da nas samo še en pičel teden loči od izdaje ene najbolj pričakovanih iger zadnjega desetletja – Cyberpunka 2077. Samo predstavljajte si: igra je bila sprva najavljena leta 2012 in če je bil kdo takrat star 12 let, je zdaj že skoraj dosegel starost, ki mu v ZDA omogoča legalno pitje alkohola.

Pričakovanja so velika, igralci pa so začeli poročati, da so že začeli prejemati svoje zbirateljske verzije igre, ki v trgovinah stanejo malce manj kot 250 €. Krivec je ameriška spletna trgovina Best Buy, ki je pomotoma že razposlala pakete, pa čeprav na njih jasno piše, da ne smejo v prodajo pred 10. decembrom.

Tako so nekateri že prejeli svoje PlayStation 4 in Xbox One verzije, ki jih lahko dejansko že poženejo in igrajo. Vendar pa njihova izkušnja ne bo popolna, saj tem različicam manjka “Day 1” popravek, ki je bil tudi razlog za zadnjo prestavitev igre. Brez te posodobitve bodo igralci naleteli na kup težav: od hroščev, letečih NPC-jev in nadležne meje izrisovanja.

Razvijalec CDPR je preko Twitterja vse igralce zaprosil, da kljub temu, da so že dobili dostop do igre, da na spletu ne objavljajo igralnih posnetkov, saj bodo ti izbrisani. Razvijalec bo očitno budno pregledoval vse video kanale in če se bo kje pojavila prepovedana vsebina pred 9. decembrom, bo hitro od platforme zahteval umik posnetka, kanal pa bo dobil veliko črno piko.

Cyberpunk 2077 bo tako več kot očitno res izšel ob začrtanem datumu 10. decembra, pred kratkim pa smo dobili tudi nov napovednik, ki oriše zanimiv fotografski način med igranjem.

Če želite tudi vi pridobiti zbirateljsko verzijo igre, potem se obrnite na spletno trgovino EIGRE.si, ki jih ima tudi na zalogi.

Bog vojne Kratos prihaja v Fortnite

0

Fortnite te dni zopet polni naslove časopisnih člankov, saj se je nedavno zaključila četrta sezona, ta pa je po gledanosti in obiskanosti porušila skoraj vse rekorde. 5. sezona je na strežnikih že zaživela in s sabo prinesla cel kup nove vsebine, ki pa še ni povsem dokončana.

Sony je pred kratkim na Twitterju zagnal objavo, ki vsebuje avdio posnetek Jonesyja, ki je nekakšen zaščitni znak Fortnite igre. Med svojim govoričenjem opiše raziskovanje najnovejšega odkritega subjekta, ki je v preteklosti zaradi svojega nenadzorovanega besa pobil že več bogov in to kar s svojimi golimi rokami.

Ni treba biti ravno detektiv, da izgruntaš, o komu je govora. Seveda se dogajanje vrti okoli Kratosa – glavnega karakterja franšize God of War, ki je leta 2018 dobila preporod in odpihnila vse kritike.

Dataminer HYPEX je že izbrskal sliko karakterja in kakor vidimo bo Kratos nosil tisto podobo iz zadnje igre, ko se je znašel sredi zmrznjenega Midgarda. Zanimivo bo videti, kako bo ta povsem resni karakter uporabljen v igri in res nas zanima stil njegovega plesanja.

Ni še jasno, ali bo Kratos na voljo kot nagrada za opravljanje izzivov ali pa ga bomo lahko kupili v trgovini. Je pa čudno, da se je Sony kar naenkrat odločil za takšno promocijo. Vemo, da razvijalec pospešeno dela na napovedanem nadaljevanju God of War Ragnarok. Je morda to namig, da je izid te igre bližje, kot pa smo sprva mislili?

Večigralska komponenta igre Red Dead Redemption 2 sedaj na voljo za nakup po znižani ceni

0

Pisali smo že, da bo razvijalec Rockstar Games zaradi bolj ubogega obiska večigralskega dela igre Red Dead Redemption 2, naredil eno nenavadno potezo in bo večigralstvo ponudil v nakup po znižani ceni. To naj bi bilo dovolj, da se bo v igro zlilo nekaj sveže krvi, hkrati pa bo to končno upravičilo vlaganje sredstev za razvoj nove vsebine. Ki bo seveda samo večigralska, saj samo tam leži denar.

Datum izida je končno napočil in Red Dead Online je sedaj na voljo za nakup na Steamu po skromni ceni 4,99 €. Igralci z nakupom dobite dostop do polne večigralske komponente igre, ki je pred kratkim dobila večjo posodobitev, ta pa je vnesla nove najemniške naloge. Trenutno boste za opravljanje teh nalog igralci dobili tudi dvojne izkušnje.

Nakup vam ne bo omogočil preigravanja kampanje, saj boste tega morali kupiti posamezno. Kljub temu pa Red Dead Online zahteva več kot 110 GB prostora na disku, kar je ogromna številka za striktno večigralsko komponento.

Zanimivo bo videti, če bo ta poteza prerodila večigralsko skupnost. Slednja za zdaj nad igro ni preveč navdušena, saj igra na Steamu trenutno nosi oceno “Mixed”, glavna pritožba pa je nemilosrčno grindanje, ki je prisotno v vsakem spektru večigralstva.

Ellen Page je zdaj Elliot Page – igralec javnosti sporočil, da je transspolna oseba

2

Ellen Page poznamo iz filmov Juno, X-men, Inception, nase pa je prvič opozorila v filmu Hard Candy, ki se je ukvarjal s težko temo pedofilije. Ellen Page pa je zdaj izginila iz Hollywoodskih krogov, saj je igralec včeraj preko svojega Instagrama javnosti sporočil, da je transspolna oseba.

Elliot Page, kakršno je sedaj njegovo novo uradno ime, je v svoji objavi še zapisal, da je vesel vse podpore in da je lahko srečen, da živi v takšnih časih, ko lahko javno prizna svojo spolno identiteto. Svojo spolnost je označil za “ne binarno”, kar pomeni, da se ne opredeljuje ne za ženski, ne za moški spol, hkrati pa je zapisal, da bi ga morali ljudje naslavljati z moškim sklonom.

Elliot Page je bil nato deležen podpore iz vseh strani, podprla pa ga je tudi pretočna platforma Netflix. Elliot je namreč eden od glavnih zvezdnikov serije The Umbrella Academy, kjer igra karakter Vanye Hargreeves.

To se ne bo spremenilo niti v tretji sezoni, Netflix pa je že začel spreminjati odjavne špice oz. “creditse” v vseh serijah in filmih, kjer je bilo do sedaj zapisano ime Ellen Page. Spremembe so se že zgodile na IMDbju, Netflix pa tudi dela na temu, da se bo ime Elliot v iskalnih nizih prikazalo ob pravilnih filmih in serijah.

Španski streamer TheGrefg včeraj porušil rekord v gledanosti na Twitchu

0

“Kdo za vraga je TheGrefg?”, je bilo zdaj vprašanje v glavi marsikaterega novodobnega igralca, ki rad vsake toliko pogleda tudi kakšen prenos v živo na Twitchu ali pa YouTubu. Ne bodite preveč strogi do sebe, saj je to ime verjetno neznano tudi tistim, ki vsak dan gledajo prenose Fortnita in Among Us, pa zanj še vedno niso slišali.

A vseeno je to streamerska zvezda, ki ga sledi predvsem latino skupnost. TheGrefg je namreč 23-letni Španec, ki svoje prenose v živo ne oddaja v angleščini ampak samo španščini. To mu je zagotovo vzelo lep kup gledalcev, a po drugi strani je tako dobil številčno publiko, ki jih angleški prenosi v živo ne zanimajo.

In te je res veliko. TheGrefg igra predvsem Fortnite in v enem preteklem prenosu v živo je zabeležil 538.444 istočasnih gledalcev, kar je bilo dovolj za drugo mesto v kategoriji “Prenosa v živo s samo enim streamerjem”. Pred njim je bil samo Ninja, ki je v enem prenosu v živo vpoklical še Draka, Travis Scotta in JuJu Smith-Schusterja. Tisti stream je nase nabral 616.693 gledalcev in je dolgo stal za zavidljiv dosežek, ki se mu ni mogel približati nihče.

Vse do včeraj, ko se je TheGrefg povzpel na sam vrh kategorije. Ravno včeraj se je namreč zaključila 4. sezona igre Fortnite in zaključni dogodek Galactus Fortnite je nase privlekel naravnost titansko število gledalcev. Praktično vsi streamerji so beležili ogromne številke, kraljeval pa jim je TheGrefg, ki je nase nabral več kot 660.000 istočasnih gledalcev. Številke niso čisto točne, saj je bil Twitch tako obremenjen, da se je celo zrušil in TheGrefg bi verjetno zabeležil še višje številke, če ne bi takrat umrli strežniki.

Cifre kažejo na to, da je Fortnite daleč od mrtve igre in čeprav so se letos pojavili pogumni izzivalci tipa Among us in Fall Guys, je jasno, da Fortnite še nekaj časa ne bo šel nikamor. Prištejte k temu še dejstvo, da trenutno ljudje zaradi koronavirusa in pomanjkanja filmov iščejo zabavo tudi tam, kamor ponavadi ne bi pogledali, in dobite okoliščine za doseg zgodovinskega Twitch dosežka.

Assassin’s Creed Valhalla dobil modifikacijo, ki Eivorja sleče do golega

0

Založnik Ubisoft nam rad v uvodni sekvenci svojih iger prikaže opozorilo, da so njihovi izdelki plod delavcev iz različnih kultur in verskih prepričanj. Da so strpni do vseh in da njihove igre želijo povezovati ljudi, namesto da bi jih razdvajale. Ta strpnost pa se konča pri goloti in če dobro pomislim, do sedaj še nisem naletel na Ubisoftovo igro, ki bi v sebi vsebovala vsaj eno pošteno seks sceno. To je precej nenavadno za razvijalca, ki prihaja iz Francije.

K sreči so tu modderji in ti so pred kratkim ven vrgli novo modifikacijo Braless, ki našega glavnega karakterja Eivorja sleče do nagega. Kot veste iz našega opisa, lahko Eivorju že na začetku določimo moški ali pa ženski spol. Čeprav moški Eivor med igranjem in nošnjo oklepa veselo razkazuje svoje bradavice, to za žensko različico ne velja. No, s tem je zdaj konec, saj modifikacija Braless do golega sleče oba spola in ju v cesarjevih oblačilih pošlje raziskovati zamrznjeno deželo.

Kakšnih res hudih jošk ne boste videli, saj ženska Eivorka ne nosi na sebi velikih mlekarn. Navsezadnje je treba poskrbeti, da lahko nase namesti oklep in da je v boju vsaj malce okretna. A če vam je do tega, da med ure dolgim raziskovanjem dežele gledate v golo zadnjico karakterja, potem je to prava modifikacija za vas.

Res je smešno, kako je današnja družba pikolovska glede golote, saj morate za prenos modifikacije najprej ustvariti račun, v njem omogočiti odraslo vsebino in šele nato lahko kliknete naslednjo povezavo in prenesete modifikacijo Braless.

Euro Truck Simulator 2 – novi DLC bo zamudil, saj razvijalec načrtuje grafično prenovo igre

2

Euro Truck Simulator 2 je danes star že 8 let, zato se igralci upravičeno lahko sprašujejo, kdaj za vraga bo razvijalec SCS Software izvrgel tretji del? Navsezadnje gre za precej popularno igro, ki jo radi igramo tudi Slovenci, zato bi človek pričakoval, da razvijalec to izkoristil in z nadaljevanjem zaslužil še več denarja.

SCS Software pa se je odločil za drugo pot. Namesto da bi naredili povsem nov del, raje drugemu poglavju dodajajo novo vsebino in tako igra vsako leto tradicionalno že prejme nov DLC, ki doda novo območje in kup nove vsebine. Razvijalec bo to tradicijo letos prekinil in že napovedani Iberia DLC je bil tako zamaknjen v naslednje leto.

Razlog je seveda koronavirus, ki je klampfanje kode preselil za domače računalnike, kar je zmanjšalo efektivno delavnost. A to ni edini povod za zamudo, saj razvijalec za igro načrtuje tudi večjo grafično posodobitev. Ta bo nadgradila teksture ter vpeljala nov način osvetljevanja. Iberia DLC je bil že razvit s temi grafičnimi bonbončki in tako mora razvijalec tudi osnovno igro dvigniti na grafični nivo prihajajočega DLC-ja.

To grafično obnovo bo prejel tudi drugi projekt razvijalca SCS Software – American Truck Simulator. Vožnja kamiona bo tako v obeh simulatorjih prava paša za oči, žal pa ni bil razodet natančen datum izida.

Popravek 1.40 in Iberia naj bi izšla v prvi polovici 2021.

Disney odstranil “moškega v kavbojkah” iz Mandaloriana

0

Napake v scenah pri serijah in filmih vsekakor niso nič novega. Pri produkciji se kakšna stvar preprosto izmuzne tudi najbolj pozornim očem, to pa nato hitro opazijo gledalci, ki svoje odkritje predstavijo širni internetni publiki.

Nekatere napake so večje, spet druge malce manjše. Potniško letalo v grškem filmu Troja zagotovo sodi med večje mimosunke, medtem ko je tista Starbucks skodelica v seriji Igra prestolov postala slavna ravno zaradi podpovprečne zadnje sezone, kjer je šlo razvojni ekipi vse po zlu.

Oboževalci so nedavno eno takšno napako odkrili v zadnji epizodi popularne serije The Mandalorian. Epizoda The Siege v eni sceni vsebuje karakterje Greef Kargota, Caro Dune in Mandaloriana in to ravno sredi nevarnega obračuna. Vendar pa se v ozadju skriva še ena oseba, ki je očitno član snemalne ekipe, ta pa se ni preveč dobro skril iz scene.

Oboževalci so skritega junaka hitro poimenovali “Jeans Guy”, ta pa si je prislužil tudi svoj vnos v Wookipediji.

Žal Disney moškega v kavbojkah ni želel vključiti v uradno zgodbo Mandaloriana, zato je epizoda dobila prenovo, v kateri je bil moški digitalno odstranjen iz scene. Tako je pogumnež ostal le bled spomin, ki se ga bomo lahko spominjali iz slik.

Nov napovednik za igro FIFA 21 pokaže lepote konzol PlayStation 5 in Xbox Series X

0

FIFA 21 je resda že nekaj časa zunaj, a samo za prejšnjo generacijo konzol in PC. Igralci potrpežljivo čakajo na grafično nadgrajeno verzijo, ki jo bodo prejele samo konzole PlayStation 5 in Xbox Series X ter S.

Datum izida te se naglo približuje in založnik EA je včeraj izvrgel nov napovednik, ki pokaže nadgrajene grafične lepote iz nove generacije konzol. Kratki video nam sicer ne dostavi igranja, ampak lahko vidimo samo uverturo v obračun med ekipama PSG in Liverpoolom. Kljub temu ni težko opaziti nadgrajene teksture, obrazne animacije (Jürgen Klopp je videti neverjetno) ter bombastično občinstvo med prepevanjem pesmi You’ll Never Walk Alone.

Žal FIFA 21 v tej podobi ne bo izšla na PC-ju, tako da boste računalničarji morali počakati vsaj do različice FIFA 22. EA naj bi se za to potezo odločil zato, ker preprosto ni želel dvigniti strojnih zahtev na računalnikih.

Dobra novica je, da boste obstoječi kupci, ki si igro že lastite na konzolah PlayStation 4 in Xbox One, dobili novo različico povsem brezplačno, hkrati pa boste na nove konzole lahko prenesli prav ves napredek – vključno z vašimi Ultimate Team ekipami.

FIFA 21 izide 4. decembra.

Xbox Series S je očitno odličen emulator za igranje PlayStation 2 iger

0

Xbox Series X in S sta dobri konzoli, ki pa krvavo potrebujeta kakšne igre, ki bi na polno izkoristile mišice novih strojnih komponent. Takšne igre so v nastajanju, do takrat pa se morajo kupci Microsoftovih izdelkov zadovoljiti z igranjem starejših naslovov, ki po novem tečejo v ločljivosti 4K in pri 60 sličicah na sekundo.

Microsoft je v združljivosti Xbox Series X in S konzol svoje delo opravil z odliko, saj lahko na teh konzolah igramo praktično vse igre, ki so nastale na originalnem Xboxu ter njegovih naslednikih Xbox 360 in Xbox One. V primerjavi s PlayStationom 5, ki podpira samo igre iz PlayStation 4, je to velik korak pri ohranjanju in občasni obnovi starejših naslovov.

Vendar pa se očitno Xbox ne bo zadovoljil samo s svojim katalogom, ampak je začel pogledovati tudi proti PlayStationu. YouTube kanal Modern Vintage Gamer je namreč pred kratkim na splet naložil video, ki prikaže igranje PlayStation 2 iger na konzoli Xbox Series S.

Ne gre za kakšen uraden projekt, saj je bila emulacija narejena preko emulatorja RetroArch, do katerega lahko dostopamo samo preko razvijalskega načina. Ta ni dostopen vsakemu, saj morate registrirati razvijalski račun, ta pa stane 14 € na vsakega posameznika. Ko enkrat uspešno ustvarite račun, se boste lahko v konzolo prijavili in dobili dostop do prenosa RetroArch emulatorja, to pa vam bo nato omogočilo poganjanje PlayStation 2 iger.

Kot lahko vidite v zgornjem posnetku lahko igramo igre kot so Shadow of the Colossus in God of War in to pri povsem sprejemljivih sličicah na sekundo. Emulator je še v razvoju, tako da lahko pričakujemo dodatne optimizacije, žal pa Xbox Series konzole, zaradi varnostnih razlogov, ne omogočajo, da bi razvijalec izkoristil čisto vse strojne zmogljivosti konzole.

Gre za res zanimiv projekt in človek se vpraša, zakaj PlayStation 5 ne ponuja takšne združljivosti, saj proces res ne bi smel biti tako zakompliciran, če je emulacija uspela skupini navdušencev na napol zaprtem ekosistemu.

Nekomu je uspelo ustvariti Blade Runner igro v pogonu Serious Sama

0

Blade Runner je vsekakor kulten izdelek, ki pa je v preteklosti dobil samo eno igro. Kar je čudno, saj bi si človek mislil, da bi bila bitka med android in ljudmi v futurističnem mestu odličen začetni koncept za razvoj zanimive igre, a žal temu ni bilo tako. Dobili smo samo en naslov in to leta 1997 v obliki zanimive avanture, ki je za tisti čas nosila odlično podobo. K sreči je bila pred kratkim napovedana predelava tega naslova, a to ni edini špil, ki nas bo vrnil v Blade Runner okolico.

Nedavno se je namreč rodil povsem nov oboževalski projekt Blade Runner: Cells Interlinked 2021. Ta je štorijalno postavljen pred kratko animiranko Blackout 2022 in nas postavi v vlogo Nexus-8 replikanta – žensko z imenom Trixie. Kot android smo tako vedno v nevarnosti in naša naloga je, da zbežimo pred najemniki, policisti in drugimi lovci, ki res ne marajo mehanskih ljudi.

Cells Interlinked nosi zadovoljivo grafično podobo in za projekt, ki je plod dela oboževalcev, igralnost ni videti preveč švoh. Kot lahko vidimo v napovedniku nas bo pričakala verna neonska okolica, kjer bodo leteči avtomobili švigali po nebu, mi pa bomo s strojnico razstreljevali robote in druge sovražnike. Zadeva je bila ustvarjena v pogonu Fusion, ki ga je razvijalec Croteam uporabil za izdelavo igre Serious Sam 3.

Zadeva je že na voljo za igranje preko Steama, razvijalec pa pravi, da projekt še ni povsem zaključen in da bo v prihodnosti dodana tudi podpora za VR igranje.

Nek YouTuber je poustvaril Cyberpunk 2077 napovednik v World of Warcraftu

0

Kaj imata skupnega prihajajoči Cyberpunk 2077 in veteranski World of Warcraft? Praktično ničesar, a vseeno se je nekomu zdelo pametna ideja, da oba koncepta združi skupaj in te čezane dostavi nek silikaten izdelek.

Ta nekdo se imenuje Duren in ta ustvarjalec ima pod pasom že nekaj impresivnih projektov, ki jih je spočel znotraj World of Warcraft grafičnega pogona. Med drugim mu je uspelo ustvariti napovednik za Pobesnelega Maxa in tudi za Jurski Park.

Njegov zadnji podvig je Cyberpunk 2077 in uspelo mu je predelati tisti odlični napovednik, ki smo ga videli leta 2018. WoW ima sicer bolj malo futurističnih in mehanskih tekstur, zato se je moral YouTuber zateči k Gnomom in njihovemu mestu Mechagon. Rezultat je res zanimiv video, ki pričara kiberpank vzdušje, a na nekoliko bolj risankast način.

Kar težko je verjeti, da je izid igre Cyberpunk 2077 že skoraj tu. Po osmih letih čakanja se vendarle počasi približujemo magičnemu 10. decembru, ko bo igra končno ugledala police trgovin.

Jake Paul z brutalnim knockoutom zabil bivšega NBA zvezdnika v četrto dimenzijo

0

Včeraj se je odvil zanimiv boksarski obračun med dvema legendama Mike Tysonom in Roy Jones Jrjem, še pred tem pa smo si ogledali borbo, ki je zanimiva predvsem tistim, ki radi spremljajo znane osebnosti preko družabnih omrežij.

Spopadla sta se namreč bivši NBA zvezdnik Nate Robinson in YouTube vplivnež Jake Paul. Nate je Jaka izzval na borbo že nekaj časa nazaj in ta se je na dvoboj veselo odzval, saj je potreboval novo žrtev za svoje rokavice.

To je bila borba, ki se nikoli ne bi smela odviti, saj je bila preprosto preveč nevarna. Jake Paul je morda res osovražen, a treba je priznati, da tip pozna vsaj osnove boksanja in je v zadnjih treh letih nabral kar nekaj mišic. Prav tako je bil v primerjavi z Natom, Jake višji, ima večji doseg rok, je težji in kar 13 let mlajši.

jake paul

A morda najbolj pomembno je to, da je Jake treniral boks 3 leta, medtem ko je bivši košarkaš lige NBA treningu namenil le nekaj mesecev. A glede na dvoboj bi misli, da človek nikoli ni v življenju stal v ringu, saj je bila njegova strategija tek v nasprotnika, divje zamahovanje in upanje na najboljše. Seveda se to ni obrestovalo, saj je Jake proti nasprotniku sprožil samo 8 pravih udarcev, a trije od teh so Nata prevrnili na tla. Dvoboj bi moral trajati 6 rund, a realno bi ga moralo biti konec že v prvi rundi. Sodnik je vendarle raztegnil borbo na malce dlje, a že v začetku druge runde je Jake sprožil silovit udarec, da se je Nate samo prevrnil in odbil glavo od tal.

Nata je nato moralo oskrbeti zdravstveno osebje, saj je odplaval v nezavest. Boksarski poznavalci so po obračunu začeli opozarjati, da je ta boks med slavnimi treba prepovedati, saj se zna kdo tudi huje poškodovati. Ob tem sem se spomnil bizarnega spopada, ko se je ženska Karen spopadla s profesionalno MMO pretepačico, ki jo je seveda v nekaj sekundah spravila v nezavest. A denar dela svoje in zagotovo sta si oba boksarja s tem spopadom pošteno napolnila bančni račun.

Jake seveda po obračunu ni mogel ostati tiho. Povedal je, da boks jemlje resno in da na spopad izziva Conor McGregorja. Ta se na izziv zaenkrat še ni odzval.

Seveda že obstaja Cyberpunk 2077 pornič

0

Pornografska industrija zelo rada dela parodije na filme in zadnje čase tudi igre. Tako smo dobili kup porničev, ki se jemljejo samo na pol resno, vsem pa je skupno to, da igrajo na fetiše igralcev in filmoljubcev.

Rafał Jaki, ki si pri razvijalcu CD Projekt RED služi kruh kot direktor poslovnega razvoja, je pred kratkim vsem oboževalcem sporočil veselo novico: prihajajoča igra Cyberpunk 2077 je že dobila pornič, pa čeprav je igra še vedno teden stran od dejanskega izida.

cyberpunk 2077

Rafał na parodijo ni jezen, nasprotno – zapisal je, da je posnemanje najvišja oblika pohvale. V eni drugi Twitter objavil je še zapisal, da je razvijalec seznanjen s takimi parodijami, saj je v preteklosti že izšel projekt The Bitcher, ki se je norčeval iz igre The Witcher 2: Assassin of Kings.

Nova pornografska parodija se imenuje preprosto Cyberpunk 2077 XXX Parody, kar je zagotovo razočaralo marsikaterega porno pristaša. Takšne parodije so namreč znane po svojih besednih zgibankah in smešnih naslovih tipa Game of Bones, American Booty in Forrest Hump.

Zanimivo je, da je Cyberpunk 2077 parodija namenjena uživanju z VR očali, tako da je bilo v produkcijo vloženega nekaj denarja. Napovednik vas čaka tule.

Košarkaška zveza Slovenije dobila e-reprezentanco, a očitno to nikogar ne briga

6

Košarkaška zveza Slovenije je 17. septembra najavila, da se podaja v svet e-športa. To naj bi bil za Slovenijo pomemben korak v legitimizaciji e-športa, a vse skupaj je izpadlo medlo in neprepričljivo, kot bi želeli samo malce potipati trg in se nato naknadno odločiti, če je v zadevo pametno vložiti čas. V katero ga, po razpletu, skoraj definitivno ne bodo.

Osebno sem sicer mnenja, da bi morala košarkaška zveza Slovenije najprej poskrbeti za ligo v resničnem življenju, ki je te dni dokaj uboga, da sploh ne govorimo o mednarodnih tekmovanjih, kjer smo samo bleda senca tiste šampionske ekipe izpred treh let (čeprav nedavni uspehi v kvalifikacijah kažejo na izboljšavo). A nekako so morali obeležiti zmago na Evropskem prvenstvu in delanje e-športne reprezentance je bil očitno najbolj budgetni način proslavljanja, saj je bilo vodstvo mnenja, da je dovolj samo najava projekta in horde ljudi te bodo prišle gledat. Spomnim se tiste scene iz Pisarne, ko Michael najavi bankrot preprosto tako, da se zadere: “I declare bankruptcy!”, nakar nekdo pristopi do njega in mu pove, da ne more samo nekaj reči in pričakovati čudeže.

Koliko je smiselno zaganjati takšen projekt sredi koronavirus krize je vprašanje za zgodovinarje, a dejstvo ostaja, da je bila spočeta novinarska konferenca, kjer so realizatorji programa sedeli v sobi brez mask in napovedali uresničitev prve slovenske košarkaške e-športne reprezentance.

Posnetek predstavitve si lahko ogledate zgoraj, a več kot očitno je, da KZS ni nameraval v takšen pomemben dogodek na slovenski e-športni sceni vložiti kaj preveč denarja, ampak so se že od začetka obnašali v stilu “samo da prođe”, kar je podalo tudi takšno medlo novinarsko konferenco. Nisem marketingar, a takšne zadeve bi se lotil povsem drugače. Kje so maske, ki bi nosile kakšen zanimivo oblikovan logotip slovenske zastave in igre NBA 2k21? Zakaj ni pravzaprav nikjer bilo moč videti kakšnega logotipa, da bi človek sploh videl, kaj se na konferenci dogaja? Vse kar je bilo na mizi je bil en žalosten PlayStation 4, televizija, kjer se vrti posnetek igre in dva zdolgočasena predstavnika KZS-ja ter vsaj malo zagret predstavnik organizacije SPID, ki je tudi izpeljala organiziacijo turnirja. Bi bilo tako težko ugasniti luč, da vsaj televizor ne odseva svetlobe?

Potem smo gledali neko tekmo, ki sta jo igrala Challe Salle in Klemen Slakonja. Kaj slednji počne na predstavitvi e-športne zveze nimam pojma, a baje je tip včasih igral košarko in ga to kvalificira za nekakšnega ambasadorja e-športne reprezentance. Oba vplivneža sta nato odigrala eno igro, brez da bi se kdo spomnil pred njiju poriniti kakšen mikrofon za popestritev dogajanja in gledali smo tekmo, ki jo je bilo vse prehitro konec. Sledilo je rokovanje igralcev, spet brez kakšnega intervjuja in to je to. Dobrodošli v zagon slovenske košarkaške reprezentance.

Tekmovanje je bilo vmes tudi prekinjeno, saj je prenos kršil avtorske pravice.

Vsemu temu je sledil turnir, sestavljen iz kvalifikacij in finala in tako smo dobili osmerico izbrancev, ki bodo Slovenijo zastopali na vseh spletnih turnirjih. Med zmagovalce so se uvrstili Gašper “Gaps” Kemperle, Nino “GreatFusilli” Rakitas, Žiga “Shejvi” Gaber, Nik “Urbi” Urbas, Bor “Basket914” Šteblaj, David “Babo23” Babič, Jani “Dzani55” Žibert ter Andraž “Andi” Kores. Vsem tekmovalcem lahko iskreno čestitamo, vendar pa je žalostno, da za njihove dosege ne ve veliko ljudi, saj je bil marketing na splošno neobstoječ.

7 gledalcev je daleč od številke 20.000, ki so jo oglaševali organizatorji.

Na spletni strani 24ur je zapisano, da si je turnir ogledalo okoli 20.000 ljudi, kar je močno prenapihnjena številka. Priznam, tekmovanj nisem vseskozi spremljal, a če si se vključil v kakšen prenos, se je spodaj lepo videlo, da je tekme spremljalo okoli 20 ljudi na Twitchu in YouTubu, tako da so organizatorji dodali dejanski številki kar nekaj ničel. Samo komentiranje ni bilo slabo, a zakaj ni prišel v eter kakšen od bolj vidnih predstavnikov slovenske košarke? Zakaj prenosi v ozadju niso imeli zvoka publike, kar bi vsaj malo pridodalo vzdušju? Zakaj se je delalo ligo zdaj in se ni počakalo dva meseca na izid igre NBA 2K21 za naslednjo generacijo konzol, ki vsebuje izboljšano podobo, kar bi pred ekran privabilo kakšnega novega gledalca? Preprosto: zato ker se je vse delalo na vrat na nos, brez neke prave vizije.

Če me kaj pogreje je beseda “igrice”. Da si jo privošči novinar iz 24ur je še nekako razumljivo, ampak da to besedo uporabi predsednik društva je pa naravnost smešno. Pomanjševalnice NE pomagajo pri obravnavanju e-športa v Sloveniji kot resne športne panoge!

Vse skupaj smrdi po amaterski izvedbi, ki pa si jo ta projekt ne bi smel privoščiti. Navsezadnje govorimo o slovenski košarkaški zvezi, ki ima pod palcem nekaj denarja in ne o turnirju, ki ga je organizirala neka osnovna šola iz Gaberja.

Koliko točno je KZS plačala organizatorju ni znano, a zagotovo tu govorimo o številki par tisoč evrov. Vendar pa količina denarja očitno ni bila zadostna, saj je bilo promoviranje spočeto skoraj samo preko Facebook objav, to pa je daleč od marketinške kampanje, ki bi si jo takšen projekt upravičeno zaslužil.

Govorimo o vložku par deset tisoč evrov in čeprav se morda to zdi nora številka, a veliko ljudi se preprosto ne zaveda, da takšni projekti preprosto stanejo, saj je treba v marketing vložiti pošteno evrsko številko. Promoviranje Facebook objav je eno, a končni rezultat bo to, da za tvoj projekt nihče ne bo vedel ali pa bo ljudem povsem vseeno.

Se spomnite, ko se je v Sloveniji pojavila trgovina About You in nisi mogel odpreti internetne strani, ne da bi videl oglasa za to štacuno? To je prava marketinška kampanja in čeprav zagon košarkaške e-reprezentance nikoli ne bi dosegel takšne slave, bi se bilo treba takšnemu trženjskemu nastopu vsaj približati. Povabiti influencerje k oglaševanju. Google kampanja. Napovedniki, kjer košarko igrata Nika Zorjan in Cool Fotr. Vsaj Challe Salleta bi lahko izrabili za pisanje kratke rime. Če človek lahko rapa o zvezkih in se redno slika s škatlami Pringelsov, potem ni vrag, da ne bi mogel nečesa spisati za košarko. Skratka, narediti nekaj in ta nekaj oglaševati nekaj mesecev pred novinarsko konferenco, da bi presneto zadevo sploh kdo pogledal. Ampak, saj veste, “samo da prođe”.

Na koncu je situacija taka, da ob obisku uradne strani ne najdem končnih rezultatov turnirja in da mi KZS prodaja vstopnice za tekmo med Latvijo in Slovenijo za leto 2018. Eh.

Need For Speed: Hot Pursuit Remastered – molzenje denarja od oboževalcev

“I feel the need – the need for speed!” je davnega leta gospodovega 1986 v kinematografih odzvanjalo s platna. Slavni stavek je izrekel Tom Cruise v filmu Top Gun in le slabih osem let je prešlo, ko je police trgovin preplavila igra The Need For Speed (NFS). Sprva le za konzolo 3DO, kasneje in sicer ravno ob 10. obletnici filma Top Gun, pa je Need For Speed izšla tudi za operacijski sistem Windows. Od takrat je preteklo že kar nekaj vode in franšiza NFS je do danes nabrala že, reci in piši, 24 naslovov.

Moji prvi spomini na Need For Speed sežejo, ne boš verjel, ampak je res, točno na NFS Hot Pursuit. Takrat smo to na veliko igrali pri stricu, ki je imel doma za takrat dostojno mašino. Igra je takrat postavila čisto nov nivo, saj si naenkrat poleg hitre vožnje do cilja moral razmišljati še o tem, kako za vraga se otresti policistov. Ti so ti stalno vozili za ritjo in te priganjali, da si vozil še hitreje in se poskušal ne zabiti v vsako možno točko. To so bili bombastični časi za nas, zdaj že malo starejše igričarje.

“I feel the need—the need for speed!”

Razvojna ekipa:  Criterion games
Založnik: Electronic Arts
Platforme: PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch
Datum izida: 06.11.2020
Cena: 39,35 € (Eigre.si)
Žanr: Dirkačina


VIDEO RECENZIJA


Need for Speed je nadaljeval z izdajanjem iger in leta 2002 izdal vrhunski NFS Hot Pursuit 2, ki je bil odlična nadgradnja prvega dela in je dodal možnost igranja kot policist. Tako smo se znašli tudi za volanom carskih policijskih avtomobilov in se zapodili za vozniki, ki so preizkušali svoje sposobnosti na cestah. Potem je za večino ljudi sledilo zlato obdobje serije, saj so sledili naslovi Underground, Underground 2 in Most Wanted. Gre za kultne naslove, ki so NFS povzdignili na visoko stopničko dirkaških iger. Poleg možnosti prostega raziskovanja mape, so imele vrhunsko zvočno podlago in bombastično video zgodbo. Vpeljali so nove dirkaške načine drift in drag, a najbolj epska novost je bila “friziranje” avtomobilov. Če smo se v prejšnjih delih slinili po avtomobilih, ki jih nikoli ne bomo vozili oziroma le redko kdo od nas, smo sedaj sedli za volan relativno povprečnih avtomobilov, ki smo jih predelali v prave male pošasti, ki so pod pokrovom poleg hude mašine skrivale še vsaj eno jeklenko NOS-a. Havbo je obvezno krasila poslikava, feltne so se odele v najbolj odštekane barve in vse skupaj je moralo biti osvetljeno z kričečimi neonkami. Ah ja, dobri stari časi.

Večina igričarjev bi se na tej točki strinjala, da se Need For Speed po originalnem Most Wanted ni nikoli več resnično izkazala oziroma pokazala kaj omembe vrednega. Čeprav so od takrat izdali že kar dvanajst novih delov, vsaj med gamersko publiko ni zaznati pretiranega navdušenja. Te debate sam tukaj nebi načenjal, saj so Underground in Most Wanted igre precej drugačne od drugih NFS izdelkov, kar pa ni nujno slabo. Pri EA so se odločili, da uberejo drugačno pot in tega jim ne gre zameriti. Do neke mere jim je vsaj pri kritikih to tudi uspešno uspelo in sicer Need For Speed Hot Pursuit, ki je luč sveta ugledal leta 2010 in je predelava prednika iz leta ‘98, je še danes najbolj ocenjen izdelek serije, saj na Metacriticu drži visoko oceno 86 od 100 (najnižjo 59 za primerjavo krasi naslov Undercover). Igra je bila takrat všečna tudi meni. Je nekakšna vrnitev h koreninami. Lepa grafična podoba, dobra igralnost, veliko število bombastičnih avtomobilov tako med dirkači kot policisti. Igri res ni za očitati nič tragično slabega. 

Need For Speed Most Wanted (2005)

Verjamem, da se že vsi sprašujete, zakaj je potrebno toliko razpredanja o seriji Need For Speed, če recenzija govori o najnovejši izdaji Need For Speed Hot Pursuit Remastered. In moj odgovor je preprost: gre za igro, ki je karbonska kopija 10 let starega projekta, ki je obujen projekt 22 let stare igre. Štekaš? Ne? Ne skrbi, tudi jaz sem še vedno zmeden. Ko sem igro dobil v roke sem avtomatsko mislil, da gre za Remastered verzijo Hot Pursuit 2, a sem kmalu spoznal, da gre že za tretjo edicijo iste igre. EA je izdal rahlo izboljšano igro in ji na Steamu nabil ceno 29,99 evrov, hkrati pa iz prodaje umaknil igro iz leta 2010, ki je na Steamu še dan pred prihodom Remastered verzije stala 19,99 evrov, ob znižanjih pa borih 3,74 evra. Zakaj se mi zdi to pomembno? Beri naprej.

Need For Speed Hot Pursuit Remastered ne ponuja ničesar novega. Ne gre za kakšno šokantno predelavo, kjer so ponudili ne vem kakšne novitete ali izboljšanja. Gre dejansko samo za kozmetnično prenovo igre. Človek, no pa tudi jaz, bi še razumel, če bi igra grafično naredila ne vem kakšen preskok in morda ponudila vsaj ray tracing (za primerjavo poglej video). Da je vse še precej bolj bizarno: če ob bok postavite igro iz leta 2010 in letošnjo vidite le res majhne razlike, ki niso vredne dodatnih 10 evrov ob nakupu. EA nas je tokrat konkretno peljal s***. Vseeno pa moram ob tej priložnosti povedati tudi to, da kljub temu igra ostaja vrhunska, kar je sicer bila že ob izhodu. To se ni spremenilo. Kot sem že malce višje napisal, gre za meni osebno eno boljših zadev, ki je prišla izpod okrilja Electronic Arts. Morda edina stvar, ki si zasluži pohvalo je ta, da so vsi DLC-ji že vključeni v Remastered verziji in jih torej ne potrebujete dokupovati. No, to sem dal iz svojega sistema.

Skratka, za vse tiste, ki ste že igrali NFS Hot Pursuit, predlagam, da tokrat naredite obvoz, za tiste ki igre še niste igrali in vam ni žal denarja pa nakup vseeno toplo priporočam, saj gre v osnovi za dober špil. 

S Porschejem prebijemo led ob začetku Need for Speed Hot Pursuit…

Kot smo pri Need For Speed igrah navajeni, gre bolj za arkaden tip igranja. Igranje na kontrolerju je morda za kakšen odtenek težje kot na tipkovnici, a zato veliko bolj prijazno kar se tiče tipk. Pri tipkovnici so le te malce čudno razporejene. Pri kontrolerju so tipke bolj logične, hkrati pa težje vodljive, vsaj takšno izkušnjo sem dobil jaz. Avtomobilov imamo na voljo cel kup in z vsako opravljeno misijo odklepamo nova vozila. To velja tako za vlogo dirkača kot policista. Prav ta aspekt igre mi je najbolj všečen. Igrati kot policist in poskušati s ceste spraviti nebodigatreba me je res vrnilo v otroštvo, ko sem igral NFS Hot Pursuit 2 ali pa Carmageddon. Občutek, ki je spremljal že ob verziji iz leta 2010 je, da so video uvodi pred dirkami predolgi in kljub temu, da jih lahko preskočiš, pravzaprav zelo moteči. Škoda je tudi to, da niso vsaj za Remastered verzijo vepljalivečjo modularnost avtomobilov in kakšno novost.

Ja, denar denar, sveta vladar.

(+) Osnovna igralnost

(-) Nobenih novitet

(-) Ponuja premalo, da bi opravičila ceno

(-) Molzenje denarja

Čudoviti korejski MMO ODIN: Valhalla Rising dobil par napovednikov

0

Žanr MMO večigralskih svetov ni niti približno tako popularen, kot pa je bil v svojih zlatih letih World of Warcrafta. Vendar pa vsake toliko nekdo vendarle tvega, v projekt vloži ogromno denarja in upa, da bo zadeva nabrala dovolj denarja za vzdrževanje strežnikov.

MMOji so še posebej popularni v Koreji in ravno iz te dežele prihaja razvijalec Lionheart Studio, ki že dolgo dela na novi igri ODIN: Valhalla Rising. To bo MMO, ki se bo dogajala v vikinških časih in bo v svoji zgodbi spretno mešal spopade med ljudmi, demoni in bogovi.

Igra bo zgrajena v pogonu Unreal Engine 4 in zato nosi naravnost čudovito podobo. Razvijalec je ustvaril čudovita, široka polja, ki kar kličejo po raziskovanju. Včeraj smo dobili dva napovednika, ki prikažeta tudi nekaj igranja in vidimo lahko, da so ustvarjalci dali domišljiji prosto pot, zato nas čaka kar nekaj unikatnih nasprotnikov. Hiša z nogami in rokami? Nas prav zanima, kako bo potekal ta spopad.

Grenak priokus ostaja, saj je navsezadnje to korejski F2P MMO, kar najverjetneje pomeni veliko “grindanja” in izkoriščanja mikrotransakcij. Prav tako še ni znano, ali bo ODIN izšel istočasno za zahodni in vzhodni svet.

Izid igre je zaenkrat napovedan za prvo polovico 2021.