🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 279

Godfall pokazal čudovit uvodni video

0

Godfall je ena bolj čudovitih iger, ki že od samega začetka kažejo, kako bo videti grafična podoba na naslednji generaciji konzol. Sumim sicer, da novopečeni razvijalec Counterplay Games ne bo prinesel ravno neke revolucionarne igralne formule, a če ne drugega, se bomo med igranjem lahko divili čudoviti grafični podobi.

Godfall nam bo ponudil pet igralnih razredov, vsak od njih pa bo omogočil unikaten način igranja. Zanimivost pri tem RPG-ju je to, da se bo igranje vrtelo okoli hladnih orožij kot so enoročni ali dvoročni meči, kladiva, sekire in budzovani in manj okoli magije ali pa boju od daleč. Akcija bo hitra in brutalna, tako da od vseh proženjih posebnih sposobnosti včasih sploh ne boste mogli več ločiti med nasprotnikom in okolico.

Celotno igro bomo lahko preigrali povsem samotarsko, podprt pa bo tudi sodelovalni način, v katerem boste lahko v avanturo povabili še tri prijatelje.

Godfall je včeraj prejel tudi uradni uvodni video, ki je pričakovano čudovit in nas lepo uvede v igro. Žal boste morali na igranje še malce počakati, saj bo Godfall na prodajne police prispel 12. novembra in sicer za Epic Games trgovino in PlayStation 5.

Torchlight 3 izide že naslednji mesec

0

Že 8 let mineva od zadnjega Torchlight naslova. Ta franšiza ni bila nikoli nek prodajni hit, a je bila lepo popestrilo za vse navdušence nad akcijskimi RPG-ji, ki so se naveličali temačnega Diabla in so si zaželeli nekaj bolj barvitega, Torchlight pa je obenem ponujal zabavne in zanimive igralne razrede.

Tretji del je v razvoju že čisto predolgo, razlog za to pa je, da je bil najprej zamišljen kot povsem nekaj drugega. Torchlight 3 je bil najprej zamišljen kot mobilna igra, a oboževalci so bili nad tem konceptom povsem razočarani. Razvijalec je uslišal njihove želje in se spravil predelati igro v nekaj, kar bi bil pravi naslednik solidnih prvih dveh delov.

Štorijalno se igra odvija 100 let po drugem delu, za igranje pa je trenutno na voljo na Steamu, a samo v načinu Zgodnjega dostopa. Bo pa tega kmalu konec, saj je razvijalec napovedal datum izida polne verzije. To se bo zgodilo 13. oktobra, takrat pa se bo zvišala tudi cena. Trenutno je namreč igra na voljo za 29,99 €, ob izidu pa bo ta cena narasla na 39,99 €. Konec leta bo igra doživela tudi predelavo za Nintendo Switch, a bolj točnega datuma trenutno še nimamo.

YouTuber Boogie2988 s pištolo nad svojega nadlegovalca, ki mu je potrkal na vrata doma

0

Vsi vemo kako je, ko na internetu naletiš na nekoga, ki ti skravžlja še tisti zadnji živec in bi ga najraje počil po gobcu. Takšni prepiri se navadno končajo s kakšnim jeznim zasebnim sporočilom ali pa dretjem po mikrofonu preko Discorda. Takrat jeza po navadi mine in spravimo se delati bolj koristne stvari.

Včasih pa zadeve prerastejo v čisto drugo sfero in na svetu dejansko obstajajo ljudje, ki internetne prepire preselijo v resnično življenje, kar se običajno ne konča dobro. Primer tega je slovenski YouTuber ScorpLZ, ki se je spopadel z enim igralcem in bil zato nagrajen s črnim očesom, v ZDA pa se je nedavno zgodil nov incident, ki bi lahko imel še bolj resne posledice.

YouTuber Steven “Boogie2988” Williams, ki je znan po svoji internetni personi “Francis”, se je zapletel v velik spor s še enim YouTuberjem Frankom Hasslom. Slednji je bil na Boogija zelo jezen, saj naj bi bil on odgovoren za zaprtje njegove YouTube kanala in svojo bazo oboževalcev je nagovoril, da začnejo skupaj množično nadlegovati Boogija.

Oba sta pred kratkim privolila v intervju, ki ga je vodil Keemstar, v njem pa je spor narasel do te mere, da je Hassle zagrozil, da bo prišel do Stevena in da bosta fizično poračunala. Slednji mu je odvrnil, da bo v tem primeru primoran uporabiti svojo pištolo in da ga bo ubil.

Hassle je nato takoj naslednji dan objavil fotografijo, pod katero je zapisal, da je prišel v Fayeteville, kjer trenutno živi Steven. A njegov pohod se ni končal samo tam, saj se je zapeljal pred vrata nasprotnika, mu tam trkal na vrata in ga izzival, da se pokaže on in njegovo orožje.

Steven je nato res stopil ven in na fotografijah lahko vidimo, da res drži revolver. Več podrobnosti ni znanih, a Hassle je na Twitterju zapisal, da je Stven streljal nanj, to pa je nato potrdila tudi policija, ki se je odzvala na klic prijave o streljanju.

Hassle je na Twitterju objavil nekaj fotografij, kako stoji pred Stevenovo hišo, slednji pa je objavil tudi posnetek, na katerem vidimo zvonenje in izzivanje iz strani napadalca. Primer je trenutno v rokah policije in zanimivo bo videti, kakšen bo končen razplet te drame.

Nekateri so oba YouTuberja obtožili, da je zadeva zaigrana in da želita samo pridobiti nove sledilce. A Steven je povedal, da je zadeva še kako resnična in da bi se lahko končala veliko bolj tragično.

FarmVille po več kot desetih letih ugaša svoje strežnike

0

Deset let nazaj je bil Facebook precej drugačen kot pa zdaj. Stavimo sicer, da je tudi takrat pridno prodajal naše podatke oglaševalcem, a bil je drugačen predvsem iz strani skupnosti. Leta 2009 je namreč majhni studio Zynga na tem družbenem omrežju zagnal svojo igro FarmVille, ta pa je v zelo kratkem času eksplodirala v priljubljenosti.

Facebook je namreč omogočal enostavno povezovanje igralcev in kar naenkrat je čar videoiger prevzel tudi tiste, ki špilov prej nikoli niso povohali. Punce, tete, mame, strici in babice so začeli obdelovati svoje njivice, gojiti pridelke in vabiti prijatelje, da obiščejo njihovo kmetijo. Tisti, ki FarmVilla nismo igrali smo začeli preklinjati nad celo poplavo obvestil, da je sosed Tone posadil zasadek krompirja in da potrebuje mojo pomoč pri žetvi. Igra je po priljubljenosti narasla do te mere, da jo je South Park vključil v epizodo “You Have 0 Friends”.

FarmVille je nato izrodil veliko naslednikov, ki so želeli spremeniti Facebook v igričarsko polje. Spomnim se denimo podobne igre Mafia Wars, v katero so me vabili vsi in trajalo je nekaj let, da se je situacija umirila.

FarmVille je tako začel izgubljati igralce in razvijalec Zynga je oznanil, da je po več kot desetih letih čas za njen večni počitek. Za ugašanje strežnikov so se odločili tudi zato, ker je bila igra zgrajena v Flashu, za to tehnologijo pa bo Adobe ukinil podporo 31. decembra letos. Število igralcev je bilo očitno prenizko, da bi se razvijalcu splačalo delati predelavo v drug pogon in tako bo FarmVille konec leta uradno zaprl vrata skednja.

Nakupe v igri boste lahko opravljali vse do 17. novembra, Zyga pa igralce vabi, da svoja virtualna polja preselijo v naslednika FarmVille 2: Tropic Escape, ki ga ne morete igrati na Facebooku ampak preko aplikacije za iOS in Android. Vsi tisti, ki boste preklopili na novo igro, boste v slednji deležni tudi posebnega bonusa.

16-letna Charli D’Amelio se je zaradi TikToka vpisala v Guinnessovo knjigo rekordov

0

Ko sem bil jaz star 16 let, je bila tehnologija povsem drugačna. Internet je bil bolj privilegij tistih, ki imajo kaj pod palcem in siromaki smo bili primorani vleči kilobajte iz grozno počasnih modemov, za prenos ene nage slike pa si potreboval toliko časa, da si si vmes lahko skuhal hrenovke v džezvi.

Odsotnost interneta iz najstniških let pogrešam, saj bi imel dostop do celega seznama družbenih omrežij kot so Facebook, Instagram in TikTok. A po drugi strani pa sem vesel, da tega takrat ni bilo, saj bi te dni vročično brisal svoje “cringe” posnetke poskusa oponašanja rapanja Eminema, nad svojo izbiro oblek iz mladosti pa bi tako zakrožil z očmi, da bi mi ta za vedno obtičala izza čela.

Se pa zavedam, da takšni niso vsi in nekateri mladunci znajo družbena omrežja še kako dobro izkoristiti. Ena od teh je 16-letna punca Charli D’Amelio, ki se je pred kratkim zaradi TikToka zapisala v Guinnessovo knjigo rekordov kot dekle, ki ima na tej platformi rekordno število sledilcev.

Njen rekordni vzpon si lahko preberete na uradni Guinnessovi strani. Punca je svoj TikTok račun ustvarila poleti 2019 in začela nalagati svoje plesne posnetke. Do aprila 2020 je postala prva oseba, ki je presegla 50 milijonov sledilcev na TikToku in ta rekordni dosežek ji je uspel v samo 10 mesecih. Od takrat je njena pot šla samo še navzgor in trenutno ima na TikToku že preko 89 milijonov sledilcev. K temu lahko prištejete še skoraj 30 milijonov sledilcev na Instagramu in preko 4 milijone ljudi na Twitterju. Za primerjavo: najbližji moški zasledovalec je Zach King, ki ima na TikToku malce manj kot 50 milijonov zasledovalcev, s tem da je tip v internetnih vodah prisoten precej dlje.

tiktok

Kaj vse te številke pomenijo? Veliko denarja. Charli D’Amelio je zaradi svoje slave pridobila veliko sponzorskih pogodb in njena vrednost je ocenjena na nekje 4 milijone dolarjev. Decembra bo izdala knjigo Essentially Charli: The Ultimate Guide to Keeping It Real, kar bo zagotovo nakapljalo lepo količino novih dolarjev.

Ob takšnih zgodbah izpade moje najstništvo otroški vrtec in v primerjavi s Charli sem bil takrat kot otrok v vrtcu, ki poskuša lik kocke poriniti skozi odprtino za trikotnik. Eh, skrajni čas, da se spravim pisat knjigo. Ampak najprej še ena runda igre Among Us…

Se nam končno približuje praktična rešitev za premikanje v VR okolju?

0

Bolj težko boste našli nekoga, ki je praktično preizkusil kakšen VR sistem in ob njem ni izkazal navdušenja. Ko v virtualni resničnosti prvič z rokami zagrabiš lok, napneš tetivo in gledaš, kako puščica leti proti tarči, se počutiš, kot da si res v igri.

Razvijalci različnih VR sistemov te dni delajo na optimizaciji očal in poskušajo te narediti manjša ter se obenem znebiti nadležnih kablov. A za eno stvar še vedno nimajo praktične rešitve, a igra eno najbolj pomembnih vlog pri imerziji v VR okolju. Govorimo seveda o samem premikanju in hoji po VR stopnjah, saj nas delanje korakov v resnični okolici hitro zabije v steno ali pa celo privede do tega, da se ob nekaj spotaknemo.

Kako torej rešiti ta problem? Eno od potencialnih rešitev smo videli v filmu Ready Player One, ko je igralec vpet v nekakšno tekalno stezo s trakom, a to ni povsem praktična rešitev. Takšen trak nam namreč mora omogočiti premikanje v vse smeri, kar ni enostavna naloga. Sicer takšni sistemi obstajajo, a so naravnost titanski in zahtevajo mnogo evrov, ki navadnemu VR igralcu niso dostopni.

Podjetje EKTO VR se je zato spomnilo nečesa drugega. Valjčke za premikanje so namestili pod čevlje in tako smo dobili zanimivo oblikovane VR rolerje Ekto One, ki nam omogočijo premikanje v vse smeri in dejansko lahko opravimo preprosto hojo v resničnem življenju, brez da bi se premikali po sobi.

Kakor vidite iz zgornjega posnetka igranja Half-Life: Alyx, Ekto One obeta. Igralec se lahko brez prekinitve obrača v vse smeri in ostaja na relativno istem mestu. Ekto One rolerji potencial vsekakor imajo, a vseeno bo na njih potrebno še dosti dela. Za zdaj se lahko igralec premika zelo počasi in kot vemo moramo v akcijskih igrah veliko teči, da se lahko skrijemo pred nasprotnikom. Prav tako zadeva ni videti ravno stabilna in če padete na tla, potem se lahko hudo poškodujete. Seveda je vprašljiva tudi cena, saj takšna zadeva zagotovo ne bo poceni.

A potencialna rešitev za premikanje je in zanimivo bo videti, kam bo ta izdelek zapeljal razvijalec v prihodnosti. Za prodajo namreč še ni na voljo, podjetje pa predvideva, da bo verzija za trg pripravljena čez 2 ali 4 leta. Ni dvakrat za reči, da za EKTO VR odkupiti tudi kakšen večji razvijalec tipa Valve ali pa Oculus, kar zna optimizacijo in razvoj še pohitriti.

Zdaj lahko igrate prve štiri misije iz Warcrafta 2 v pogonu Warcrafta 3 Reforged

0

Warcraft 2: Tides of Darkness je izšel leta 1995, kar pomeni, da je prestar celo za zame, saj sem svojo pot s strategijami začel šele z igro Warcraft 3. To pomeni, da nikoli nisem izkusil zgodbo prvih dveh poglavij Warcraft serije, za kar mi je še vedno žal.

Če imate radi ali pa sovražite Warcraft franšizo, priznati si morate eno: zadeva ima zelo zanimivo in bogato zgodovino. Žal je igranje prvih dveh delov za današnje čase precej težka naloga, saj sta igri zastreli tako vizualno, kot tudi igralno.

K sreči bomo lahko zdaj izkusili vsaj štorijo drugega dela, saj se je skupina navdušencev spravila predelati celotno kampanjo iz Tides of Darkness v novejši pogon Warcrafta 3 Reforged.

Predelava se imenuje Warcraft: Chronicles of the Second War, predelavo pa bo doživela celotna kampanja iz originala, k tej pa lahko prištejete tudi zgodbo iz dodatka Beyond the Dark Portal. To je veliko zgodbe, a predelava ne bo povsem neposredna. V originalni izkušnji ste denimo lahko izbirali s katero stranjo želite igrati, Chronicles of the Second War pa bo naredil izkušnjo veliko bolj linearno. Igra vam bo izmenjaje ponujala misije iz različnih strani, to pa bo potekalo v logičnem zaporedju dogodkov iz zgodbe. Modifikacija bo prav tako prinesla nekaj popravkov v kampanjo, da bo ta bolj v izročilu s štorijo, ki sta jo nato nadaljevali igri Warcraft 3 in World of Warcraft.

Za igranje so na voljo že prvi 4 misije iz kampanje, za prenos pa se odpravite na naslednjo povezavo. Za igranje boste seveda potrebovali nameščeno kopijo igre Warcraft 3 Reforged.

Indiana Jones 5 naj bi konstantno prelagal izid zaradi težav s scenarijem

0

Minilo je že 12 let odkar je izšel zadnji Indiana Jones film, imenovan The Kingdom of the Crystal School, a še danes se spomnim tiste neumne scene, ko se Indy zaščiti pred jedrsko eksplozijo tako, da se skrije v hladilnik.

Že takrat se je boleče poznalo, da je nekdaj hitri in agilni Harrison Ford preprosto prestar, da bi skakal po starodavnih grobnicah, kjer bi se z bičem zavihtel na nedosegljive predele. In to je bilo več kot desetletje nazaj! Danes jih ta legendarni igralec šteje že 78, vendar pa Hollywood meni, da je v njem še dovolj energije, da si vsaj še enkrat nadene ikonski klobuk slavnega arheologa.

Peti del Indiane Jonesa je že dolgo v nastajanju, a datumi se neprestano prestavljajo. V začetku letošnjega leta je na površje prišla tudi žalostna novica, da je iz projekta izstopil režiser Steven Spielberg, temu pa se je nato pridružil tudi scenarist David Koepp.

Slednji je pred kratkim podal intervju, v katerem je razložil tegobe glede pisanja scenarija. Spisal je par različnih zgodb in celotna ekipa je imela veliko idej, a nikakor se niso mogli zediniti na eni od njih. Potem, ko je prišla zamenjava režiserja, je bil čas, da se poslovi tudi David. Povedal je, da so bili vsi vljudni, a da je bilo precej očitno, da želi svež režiser dobiti tudi novega scenarista, ki bi na novo zapisal celotno zgodbo.

Indiana Jones 5 je tako še v zgodnji fazi nastajanja in ima za zdaj začrtan izid za 29. julij 2022, takrat pa bo Harrison Ford star že spoštljivih 80 let.

Smo res dobili prve slike igre Starfield?

0

Razvijalec Bethesda, znan po svojih Elder Scrolls in Fallout igrah, se je po 25 letih odločil izdelati en povsem originalen naslov. To je Starfield – igra, ki je trenutno na vrhu njihovih prioritet in je dobila prednost celo pred novim Elder Scrolls naslovom.

Starfield naj bi bil v razvoju že nekaj let, a o njem praktično ne vemo ničesar razen tega, da se bo dogajal v vesolju. Leta 2018 smo dobili kratek dražilnik, ki je v bistvu pokazal eno vesoljsko postajo, ki jo povleče črvina, večino videa pa sestavljajo logotipi. Na lanskem E3 dogodku Bethesda ni povedala ničesar novega, razen da je projekt še daleč stran. Tudi letos smo ostali povsem brez novosti, tako da je igra verjetno še precej daleč.

So se pa včeraj na spletni strani Imgur nenadoma pojavile tri slike, ki naj bi prikazale prve podobe iz te igre. Nič ni uradno potrjenega, a glede na slog uporabniškega vmesnika je čisto mogoče, da so te slike legitimne.

Vidimo lahko sliko ene precej izmučene vesoljske ladje ter nekega astronavta, ki stoji poleg vesoljskega plovila. Na spodnji desni strani sta pokazatelja za zdravje in vzdržljivost, vidimo pa lahko tudi ikono za orožje. Tretja slika je element uporabniškega vmesnika, ki ima vrisan pokazatelj za kisik in ogljikov dioksid.

Slike ne povedo nekaj veliko, a te dni bomo vzeli vse, kar nam je ponujeno. Nedavni nakup Bethesde iz strani Microsofta zna v studio pripeljati nekaj svežih bankovcev, kar zna malce pohitriti razvoj. A to so samo pobožne želje in osebno menim, da bomo Starfield na prodajnih policah videli šele enkrat v 2022.

Skyblivion – predelava Obliviona v Skyrimov pogon – dobila nov napovednik

0

Razvijalec Bethesda je s svojimi Elder Scrolls in Fallout igrami sprožila zanimivo tradicijo. Njihove igre so namreč znane po tem, da vsebujejo tudi orodje za ustvarjanje modifikacij in dobili smo cel kup fantastičnih izdelkov, ki so jih ustvarili navdušeni igralci med svojim prostim časom. Zanimivo pa je, da so ta orodja omogočila modderjem delo na neuradnih predelavah starejših iger v posodobljene pogone, ki prinašajo izboljšane mehanike.

Trenutno tako oboževalci delajo na predelavi iger Fallout 3 in Fallout: New Vegas v pogon Fallouta 4, Elder Scrolls franšiza pa ima tudi svoje prostovoljce, ki v zameno za internetno slavo pridno kodirajo in ustvarjajo 3D modele. Že dolgo je denimo v razvoju Skywind, ki si je zadal predelati legendarni Morrowind v pogon Skyrima, še ena razvojna ekipa pa namerava enako narediti za igro Oblivion.

Ta med oboževalci Elder Scrolls franšize velja za najbolj šibek del, a svojo publiko ima in ta je leta 2012 zavihala rokave in začela delo na mukotrpni predelavi Skyblivion.

Po osmih letih je razvoj napredoval do te mere, da skupina razvijalcev končno vidi ciljno črto. To je potrdil tudi nov napovednik, ki razloži zgodovino razvoja tega obsežnega projekta in kaj razvijalce vse še čaka v prihodnosti. Skyblivion je bil na začetku delo samo ene osebe, tisti pravi razvoj pa se je začel leta 2016, ko je ven izšel prvi napovednik. Posnetek je postal viralen, kar je privedlo do tega, da je razvojna ekipa pridobila veliko novih članov.

Če imate tehnično znanje, se lahko v ekipo priključite tudi vi, saj uradna spletna stran vedno išče talentirane programerje in dizajnerje, ki bi pomagali pri delu.

Zanimivo je, da razvijalec ne namerava v Skyblivion prenesti popolnoma identične izkušnje, ki jo je ponujal originalni Oblivion. Zgodba bo enaka, a pri oblikovanju okolice si bodo avtorji vzeli malček kreativne svobode. To je dobro, saj so bile igrine temnice znane po tem, da jih je generiral računalnik in tako smo dobili podzemne sobe, ki se med sabo niso preveč razlikovale.

Skyblivion je res ogromen projekt, a zdi se, da je od zaključka oddaljen še vsaj kakšno leto, če ne več. Če se vam je vmes zahotelo igranja podobnega projekta, potem si lahko ogledate Morroblivion, ki v pogon Obliviona predela cel originalni Morrowind in zadeva je dejansko že dokončana in na voljo za igranje od začetka do konca.

Če ste si ob vsem tem morda zaželeli igranja Skyrima, potem si lahko ogledate naslednji članek, kjer je razloženo čim manj naporno modificiranje igre, ki vam bo prihranilo marsikateri živec.

Netflix dela animirano Resident Evil serijo

0

Serija Resident Evil je že dolgo nazaj prestopila meje iger in se naselila tudi v risanih in akcijskih filmih. Žal ta prestop ni bil ravno pospremljen z Oskarji. Tisti filmi, v katerih je nastopila Jovovička, so z vsakim delom pridobili akcijske sekvence in izgubili na grozljivost in logičnost in če se te dni uzrem nazaj, bi za sprejemljivega označil samo prvi del.

Potem smo dobili trojico animiranih filmov Resident Evil franšize: Degeneration, Damnation in Vendetta, a spet nobeden od teh ni ravno navdušil, marketing pa je bil tako tih, da veliko ljudi sploh ni vedelo za obstoj teh filmov.

Vendar pa se Capcom ne preda in nam še naprej poskuša prodati Resident Evil izdelke izven gaming industrije. Režiser Johannes Roberts dela na ponovnem zagonu filmov s pravimi igralci. O projektu ni znanega nič, razen, da ga je Johannes označil za “izjemno strašljivega” in da se bo film vrnil koreninam izvirne igre. Če to pomeni film, ki ga bomo spremljali iz statičnih kotov kamere, potem Johannesu takoj častim pivo.

Nad Resident Evilom je navdušen tudi Netflix, saj ima v produkciji kar dve seriji. Ena še nima naslova, govorila pa bo o potomcih Weskerja, ki se preselijo v nov Raccoon City. Spremljali bomo zgodbi dvojčic Jade in Billie Wesker, videli pa bomo dogodke pred in po zombie pandemiji, ki je uničila mesto Raccoon City in nato tudi cel svet.

Druga serija pa bo bolj prijala oboževalcem iger. Imenuje se Infinite Darkness in v njej bosta glavno vlogo igrala Claire Redfield in Leon S. Kennedy – glavna protagonista prvih treh iger. Dobili smo tudi kratek dražilnik in kot lahko vidimo, bo celotna serija narejena v CG slogu, tako da se zdi, kot da bi spremljali vmesne sekvence iz predelav Resident Evil 2 in 3 Remake.

Infinite Darkness bo sestavljen iz osmih epizod, vsaka od teh bo v dolžino merila eno uro. Predvidevamo, da če bo serija gledana, nas čakajo tudi nove sezone, prvo od njih pa bomo dobili enkrat v 2021.

Mass Effect predelava naj bi bila zamaknjena v naslednje leto

0

Govorice o Mass Effect predelavi so v zadnjih dneh nabreknile do takšne mere, da sem si oktober začrtal za mesec, ko bom zopet preigral celotno trilogijo. EA in razvijalec Bioware naj bi predelala vse tri igre, te pa naj bi začeli igrati že naslednji mesec. Žal nove govorice iz spletne strani VentureBeat pravijo, da se to ne bo zgodilo in da bomo predelave igrali šele enkrat naslednje leto.

EA naj bi delal na predelavi vseh treh iger, a ravno prva naj bi jim povzročala največ težav, saj je ta igralno preveč zastarela, da bi ji samo dvignili ločljivost in nadgradili teksture. Mass Effect 1 je denimo znan po obupno dolgočasni vožnji po mrtvih planetih in mukotrpnemu prevažanju z dvigali, strelska akcija pa bi si tudi zaslužila prevetritev. V posodobitev prvega dela bo tako treba vložiti več truda in zaradi tega naj bi bila zamaknjena celotna trilogija.

EA želi prvo poglavje narediti karseda privlačno, saj ne želi prestrašiti novih igralcev. Sliši se, kot da ima založnik za Mass Effect franšizo še velike načrte. Zadnji del Andromeda je igralce tako razočaral, da je takrat založnik odpovedal razvoj vseh DLC-jev in serijo za nekaj časa zmrznil.

Seveda so vse skupaj še vedno govorice, a morda se bo EA-ju počasi odtalilo srce. Predelana trilogija naj bi nosila ime Legendary Edition, lani pa smo dobili tudi informacije, da se je tudi že začelo delo na povsem novem Mass Effect naslovu.

Trump vs. Biden – kje in kdaj spremljati prvo predsedniško debato v živo

0

Vem ja, politika in HOPsi po navadi o njej ne poroča. A vsake toliko si radi privoščimo izjemo, še posebej če lahko spišemo kakšno uporabno informacijo, ki zna priti marsikomu.

Bližajo se ameriške predsedniške volitve, ki bodo presneto zanimive in glede na trenutno dogajanje po svetu in v ZDA, so te volitve in boj za naslednjega predsednika Amerike postale interesantne tudi tistim, ki jim je drugače za politiko bolj malo mar.

Še pred volitvami pa se bosta vsemu ameriškemu ljudstvu še enkrat predstavila dva finalna kandidata.

Na eni strani stoji trenutni predsednik ZDA in zastopnik republikancev Donald J. Trump, na drugi pa izzivalec in šampion demokratov Joe Biden. Čaka nas epski govorni spopad in oba zagotovo ne bosta šparala udarcev in podpasnih manevrov, in to kljub temu, da gre za najstarejša kandidata v zgodovini televizijskih predsedniških debat. Biden jih namreč šteje že 77, Trump pa tudi ni neki mladenič, saj je star že 74 let.

Debato bo tokrat vodil moderator Chris Wallace iz Fox News Sunday, ki bo vodil tudi naslednji dve debati med kandidatoma. V preteklosti so se moderatorji izmenjavali, a zaradi trenutne koronavirus krize so se odločili za samo enega. Koronavirus je vplival na tudi samo debato, saj bo za razliko od prejšnjih soočenj, tokrat bitka potekala pred praznimi tribunami v studiu.

Wallace je za prvo debato izbral res zanimive teme. Kandidata bosta morala zagovarjati svoja stališča glede trenutnih rasnih nemirov v ZDA, koronavirus krize, med temami pa se bo znašlo tudi vrhovno sodišče in Trumpova sporna zamenjava za preminulo Ruth Bader Ginsburg. Zagotovo bo kakšna beseda letela tudi na davke, saj je The New York Times pred kratkim izdal obsežno poročilo, v katerem je zapisano, da je Trump plačal samo 750 $ davka. Predsednik je to označil za “lažne novice”.

Prva predsedniška debata si je za Slovence izbrala res nesrečno uro. Odvila se bo to sredo, 30. septembra, v prostorih univerze v Clevelandu, a po naši uri šele ob 3.00 zjutraj. Ne dvomimo, da bo kljub pozni uri veliko oči uprtih v televizorje, žal pa debate v živo ne bo prenašal nobeden od naših bolj popularnih kanalov. K sreči je tu vedno YouTube in uraden prenos v živo, tokrat celo brez reklam, si boste lahko ogledali spodaj.

Predsednika se bosta nato udarila še dvakrat. Druga debata se bo odvila 15. oktobra v Miamiju in tretja 22. oktobra v Nashvillu, žal pa se ura ne bo spremenila in oba prenosa sta začrtana za ob 3.00 zjutraj.

Bivši Rockstarjev šef zbira denarce za GTA konkurenta Everywhere

0

Če ste se kdaj vprašali, kako je lahko GTA 5 še vedno tako igran po vseh teh letih in zakaj nekdo še ni preprosto naredil kakšne konkurenčnega izdelka, potem imamo za vas preprost odgovor: denar. Izdelava titanskega izdelka, kot je denimo GTA 5, zahteva vsaj 200 milijonov dolarjev in takšnega drobiža nima ravno vsak, še posebej ne kakšen novoustanovljeni studio.

Če že načrtuješ kaj takšnega, potem je bolje, da imaš za sabo kakšna velika imena gaming industrije. In studio Build a Rocket Boy takšnih problemov nima, saj ga je ustanovil Leslie Benzies, bivši šef studia Rockstar Northa.

Leslie je v industriji poznan kot tip, ki zna rešiti probleme. Ravno on je denimo začrtal hudo uspešen GTA Online, ki te dni še vedno bogati Rockstarjeve blagajne. Leslie pa se je leta 2016 skregal z založnikom Tak-Two, saj naj bi mu ta ostal dolžan 150 milijonov neizplačanega denarja. Tožba je bila poravnana dve leti kasneje, od takrat pa podjetni Leslie načrtuje svojo vrnitev na igričarske odre in to v velikem slogu.

Studio Build a Rocket Boy drži že 130 zaposlenih, med njimi kar nekaj bivših delavcev Rockstarja. Njihov prvi projekt je v izdelavi že od leta 2017, imenuje pa se Everywhere. O igri se ne ve praktično ničesar, je pa Leslie povedal, da bo vsebovala tradicionalne mehanike igranja in tudi stvari, ki jih v igrah še nismo videli. Igralci bomo imeli veliko prostosti pri ustvarjanju svojega karakterja po željah in živimo v svetu, ki smo se si ga zamislili. Karkoli že to pomeni. Everywhere bo zgrajen v Amazonovem Lumberyard pogonu, igra pa se bo dogajala v odprtem svetu.

Studio je hitro začel dobivati podpornike in v Build a Rocket Boy se je zlilo že 42 milijonov dolarjev iz strani različnih investitorjev. V igri vidijo potencial razni bogati posamezniki in tudi kitajski studio Netease.

Kdaj bo igra videla luč dneva je trenutno seveda samo ugibanja, a zagotovo nas čaka še nekaj let potrpežljivega čakanja.

Igri Metal Gear Solid 1 in 2 zdaj na voljo za PC

0

Prejšnji teden smo govorili o morebitni predelavi prvih dveh Metal Gear iger za PC, hkrati pa smo cinično napovedali, da bodo to samo ponovne izdaje iger, brez kakršnihkoli posodobitev. Za igrami namreč stoji založnik Konami, ki mu za vse svoje licence dol visi, razen če jih lahko pokoristi v svojih igralnih avtomatih na srečo.

In imeli smo prav. Konami je namreč ponovno izdal prvi dve igri Metal Gear Solid 1 in 2, a le za spletno trgovino GOG. Ta je poskrbela, da sta bili zadevi vsaj toliko optimizirani, da ju lahko brez problemov zaženemo na Windows 10. Prvi in drugi del staneta vsak po 10 €, na voljo je pa tudi original, ki v imenu sploh še ni imel besede Solid in se močno razlikuje od svojih naslednikov. Ta je malce cenejši in ga lahko pridobite za 6 €.

Treba se je zavedati, da imata igri kljub ponovni izdaji še vedno kar nekaj problemov. Drugi del denimo sploh ne podpira sodobnih kontrolerjev za Xbox in PlayStation, zato je treba prenesti popravek, ki ga je ustvarila skupnost. To dobro pokaže lenost založnika, saj se mu ni dalo vključiti niti kode, ki že obstaja na spletu!

Ampak zadevo zdaj lahko vsaj uradno kupite, namesto da bi iskali pregrešno drage kopije na Ebayu. Poleg Metal Gear Solida sta se na GOG-u pojavili tudi zbirki iger Castlevania in Contra, te pa lahko aktivirate za 6 € in so na voljo tudi na Steamu.

En star televizor je več kot leto dni povzročal internetne izpade cele vasi

2

Spletna stran Gizmondo poroča o zanimivi zgodbi iz ene male vasice v Walesu, ki se je kar 18 mesecev borila z masovnimi internetnimi izpadi. Inženirji so uporabili vse znane trike za popravilo in na koncu odkrili krivca, ki je bil nič hudega sluteči katodni televizor.

Prebivalci vasi so opazili, da so vsako jutro ob 7.00 doživeli nenadne izpade in motnje internetnih povezav. Podjetje Openreach, ki je tam skrbelo za omrežje, je dobivalo dnevne pritožbe glede izpada interneta in na teren so večkrat poslali svoje tehnike. A vedno, ko so ti prispeli tja so opazili, da vse deluje normalno. Ostalo jim ni drugega, kot pa da še enkrat preverijo sisteme in zamenjajo kabel, vendar pa se je naslednje jutro ponovila spet ista zgodba.

Zadeva je že začela spominjati na epizodo Dosjejev X in inženirjem je po 18 mesecih praskanja po glavi bilo vsega dovolj. Edina preostala logična razlaga je bila, da se nekje zjutraj pojavi električna motnja, ki nato poskrbi za izpad omrežja.

Nekega jutra so se zato ob 6.00 zjutraj pri hudem nalivu odpravili po cesti vasice, s sabo pa so nosili posebno napravo za analiziranje spektra. Ob 7.00 so našli tisto, kar so iskali: naprava je zaznala večjo električno motnjo, ki jo jim je uspelo izslediti do ene naključne hiše. Izkazalo se je, da je imel eden od prebivalcev v hiši ostareli katodni televizor, ki ga je prižgal vsakič ob sedmih zjutraj. Ta televizor je nato sprožil električno motnjo, ki je upočasnila ali pa povzročila izpad električnega omrežja.

Ta električna motnja je znana pod imenom SHINE oz. Single High-level Impulse Noise in kakor pravi Openreach, je ta bolj pogosta, kakor pa bi si mislili. Ko prižgemo kakšno starejšo napravo, sprožimo cel kup frekvenc, ki lahko negativno vplivajo na internetno povezavo. Optika je pred to motnjo bolj varna, a vasica v Walesu uporablja starejšo ADSL povezavo. Ko na takšno naleti SHINE frekvenca, začne omrežje izgubljati sinhronizacijo, kar privede do izpada signala oz. interneta.

Lastnik televizorja je bil zgrožen, da je njegov televizor povzročil toliko težav in porabljenih ur pri identifikaciji težave in takoj se je strinjal, da TV-ja ne uporabi nikoli več.

Čudoviti Black Myth: Wukong prikazal boj z ogromnim volkodlakom

0

Prejšnji mesec nas je kitajski razvijalec Game Science presenetil s precej obsežnim napovednikom za igro Black Myth: Wukong. O tem naslovu se prej ni vedelo praktično nič, in ko smo kar naenkrat dobili igralni posnetek, brez da bi nas prej nekdo dražil s kratkimi dražilniki in slikami, smo ostali brez besed.

Še posebej zaradi tega, ker je Black Myth: Wukong res čudovit naslov. Grafika in animacije kažejo podobo naslednje generacije in čeprav bi osebno Demon’s Souls označil za grafično bolj napreden naslov, v žanru tretjeosebnih RPG iger tudi Black Myth: Wukong ni za odmet.

Pred kratkim nam je razvijalec ponudil vpogled v šefovski spopad z ogromnim volkodlakom, v njem pa lahko vidimo nekatere posebne sposobnosti, ki jih bo prožil naš karakter, prisrčno imenovan The Monkey King. Med prelestnimi animacijami in napadi volkodlaka lahko vidimo igralno formulo, ki malce spominja na brutalen hiter boj iz igre Bloodborne. Naš junak bo lahko nasprotnika za kratek čas zamrznil, in to tudi v zraku, ko bo šlo pa za nohte, se bo lahko ta razdelil na 12 manjših kopij. Vendar pa ima tudi volkodlak za nas pripravljeno rešitev in z glasnim rjovenjem lahko v hipu razblini vse naše klone. Sicer smo ta boj videli že v prejšnjem posnetku, a tokrat so do izraza prišle posebne sposobnosti in napadi Monkey Kinga.

Žal je Black Myth: Wukong še precej daleč od izida in zadnje govorice pravijo, da razvijalca čaka pred izidom še ogromno dela. Ko pa bo zadeva izšla, jo bomo lahko igrali na PC-ju in konzolah Xbox Series X in PlayStation 5.

Bo znani Game of Thrones igralec res prevzel naslovno vlogo v seriji The Last of Us?

2

Se morda spomnite igre The Last of Us Part II? Da, to je tisti naslov, ki je bil ob izidu deležen toliko jeze iz strani igralcev, da smo se vsi tisti, ki nam je bila igra dejansko všeč, skrivali po zatemnjenih kotičkih in si šepetaje izmenjavali pozitivna mnenja o igri. Upam, da ste se vsi besneči oboževalci po vsem tem času malček pomirili in da še niste povsem izgubili ljubezni do te franšize.

HBO je že pred časom najavil, da bo The Last of Us prispel tudi na naše televizorje v obliki povsem nove serije. Ob tej napovedi so bili z informacijami precej skopi, so pa povedali, da bo na njej delal Craig Mazin, ki je ustvaril odlični Chernobyl in Neil Druckmann, ki je foter The Last of Us iger.

Najava je bila spočeta marca, od takrat pa nismo dobili nobene nove informacije. Verjetno je za pomanjkanje informacij kriv koronavirus, ki zagotovo ni plodno vplival na produkcijo ter dejstvo, da je Part 2 razhudil veliko oboževalcev in producenti so čakali, da se prah malce pomiri.

Nekih novih uradnih podatkov še vedno ni bilo, je pa igralec Nikolaj Coster-Waldau (Jamie iz Igre prestolov) nedavno sodeloval v Reddit izpraševalniku. Ob najavi serije The Last of Us je bil Nikolaj eden od prvih igralcev, na katerega so igralci pomislili kot idealno izbiro za igranje glavnega junaka Joela. Nikolaj v bradati izvedbi se zdi res kot človek, ki je preživel zombie apokalipso in nek oboževalec ga je v Reddit temi povprašal, če morda sodeluje pri seriji.

Card

Nikolaj se je na vprašanje dejansko odzval in napisal, da trenutno uživa ob igranju drugega dela in tega označil za odličnega. To je vse, in čeprav s tem ni potrdil ničesar, je pri oboževalcih vseeno sprožil cmok v grlu.

Igralec bi namreč takšno vprašanje na Redditu preprosto ignoriral ali pa nanj ne bi odgovoril. Nikolaj pa je bil čudno skrivnosten in takšno izogibanje vprašanju bi lahko pripisali pogodbi, ki mu narekuje, da ne sme ničesar razkriti pred uradno naznanitvijo.

Seveda zna biti vse skupaj nič in bo v naslovni vlogi zaigral neki povsem zgrešen igralec. Upamo, da več informacij dobimo kmalu.

Bivša YouTube moderatorka toži Google, saj ji je služba pošteno načela duševno zdravje

1

Ko pomislimo na najhujše službe na svetu se nam pred oči prikradejo različne podobe. Sam se velikokrat spomnim na posnetek nekega ubogega Indijca, ki lahko sčisti kanalizacijo samo če se cel potopi v poplavo dreka in urina, tako da lahko odmaši zapacano cev. A potem, ko malo bolj pomislim, je to samo fizično delo in veliko hujša je služba, ki bi vplivala na moje duševno zdravje.

Praktično vsaka služba bo dandanes na vas vplivala tudi psihološko, a k sreči temu niste izpostavljeni čez celotni delovni čas. A kaj, če bi se s takšnimi pritiski morali soočati skozi celotni delovni čas, kot to denimo počne urejevalec posnetkov Marka Potrča, ki si je ob njegovih bedastočah izpulil še zadnji zdrav las na glavi? Kaj, če bi moral cel dan trepetati, da boš slej kot prej zagledal nekaj, kar ne boš mogel nikoli pozabiti?

Ravno s takšnimi pritiski in izzivi se soočajo moderatorji vsebine YouTuba, ki za bolj mizerno plačilo vsak dan po štiri ure pregledujejo vsebino, ki jo uporabniki naložijo na to platformo. Google, ki je lastnik te platforme, za nadzor te vsebine uporablja mešanico umetne inteligence in človeške sile in slednja je vsak dan izpostavljena tisočim posnetkom in veliko od njih je naravnost izprijenih in kršijo YouTubov pravilnik.

Ena od bivših moderatork si je preko te službe nakopala veliko duševnih težav in zdaj se je odločila tožiti Google, saj ta ni poskrbel za svoje delavce in jim ponudil pomoči pri opravljanju tega izjemno zahtevnega dela.

Tožba pravi, da je bila moderatorka štiri ure na dan izpostavljena tisočim posnetkom, ki so kazali močno nazorno in motečo grafično vsebino. Med drugim je videla, kako se enemu povozili lobanjo s tankom, sekanje glav, žretje možganov iz raztreščene lobanje, odiranje kože iz žive lisice in streljanje otrok v šoli. Delavci morajo v enem dnevu pregledati med 100 in 300 posnetkov, stopnja napake pa ne sme presegati 5 odstotkov. Tožeča delavka je zdržala na delovnem mestu eno leto, preden je službo pustila.

Tožba pravi, da YouTubu kriminalno primanjkuje delavcev na tem mestu, zato so pritiski na obstoječe moderatorje ogromni. Prav tako ni poskrbljeno za pravilno uvajanje, saj bi morali delavca počasi privajati na čedalje hujše posnetke, ne pa da jih samo pošljejo v brezno človeške izprijenosti. Google tudi ni poskrbel, da bi imeli delavci primerno psihološko zdravstveno oskrbo. Sicer so imeli dostop do Wellness osebja, a to ni bilo izučeno o spoprijemanju s pritiski takšne službe.

Bivša delavka je tako po službi razvila cel kup duševnih motenj. Ima težave s spanjem, in če ji že uspe zaspati, jo mučijo grozne more, ki izvirajo iz pregledanih posnetkov. Prav tako je razvila strah pred gnečami, saj jo je strah masovnega streljanja in strah jo je otrok, zaradi česar je pod vprašaj postavljena tudi njena zmožnost ustvarjanja svoje družine. Tu so še napadi panike, zaradi vsega naštetega pa je izgubila tudi svoje prijatelje.

Tožba zahteva, da Google poskrbi za njeno zdravljenje ter odškodnino za povzročeno travmo. Prav tako zahteva ustanovitev zdravstvenega programa, ki bi pregledoval, diagnosticiral in zdravil moderatorje vsebine na YouTubu.

Ženska ima precej velike možnosti za zmago, saj jo zastopa odvetniška firma Joseph Saveri Law Firm, ki je leta 2018 vložila podobno tožbo proti Facebooku, ta pa je letos maja moderatorjem vsebin izplačal 52 milijonov odškodnine. Držimo fige, da se ta zgodba ponovi tudi tu in da se bo na izkoriščanju moderatorjev zgodil znaten premik naprej.

Celotno tožbo si lahko preberete spodaj.

Moderator complaint against… by jonathan_skillings

RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition je brezplačen na Epic Games trgovini

0

Pisali smo že o tem, da je upraviteljska strategija zabaviščnih parkov RollerCoaster Tycoon 3 nenadoma skrivnostno poniknila iz prodajnih polic Steama. Kasneje se je zvedelo, da sta razvijalec Frontier Developments in založnik Atari stopila v tožbo, ki pa je pred kratkim dobila svoj epilog.

Pravice do prodaje je dobil razvijalec in ta je najavil nadgrajeno izdajo igre RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition. Ta igralne formule ne spremeni, je pa igra bolje optimizirana za delovanje na sodobnih sistemih, dobili pa smo tudi podporo za široke zaslone in višje ločljivosti. Poleg tega sta v paket vključeni Wild! in Soaked! razširitvi, ki dodata kar precej nove vsebine originalni izkušnji.

Prenovljena igra je izšla tako na Steamu kot tudi na Epic Games trgovini. Slednja se je odločila RollerCoaster Tycoon 3: Definitive Edition igralcem ponuditi povsem brezplačno, ponudba pa bo trajala vse do 1. oktobra, ko se bo ponudba zamenjala in bo brezplačen postal grafično zanimivi Pikuniku.