🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 286

NVIDIA pravi, da je RTX 3080 v DOOM Eternal do 50% hitrejši od RTX 2080Ti – na voljo tudi nov napovednik

0

Konec leta nas najverjetneje čakata dve veliki bitki. Za prvo že vemo nekaj časa, saj se bosta udarili novi konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, vsaka od njiju pa ponuja svoje pluse in minuse. Pred nekaj dnevi pa je NVIDIA pokazala, da namerava s svojo novo serijo grafičnih kartic še bolj zavladati trgu in da čaka AMD veliko težkega dela, če želi s svojo prihajajočo serijo grafičnih kartic Navi 2 imeti kakršnokoli upanje na trgu.

NVIDIA in njena marketinška kampanja sta v polnem zagonu in podjetje želi igralce na vse načine prepričati, da je RTX 3080 zanje prava izbira in da je čas za nadgradnjo. Priča temu so bili prvi testi YouTube kanala Digital Foundry, ki so pokazali ogromen napredek v optimizaciji. NVIDIA pravi, da bo lahko njihov najmočnejši produkt RTX 3090 zmožen celo igranja v ločljivosti 8K.

Vendar pa je 3090 preveč drag za povprečnega igričarja, zato se želi podjetje pri promociji osredotočiti na RTX 3080. Ravno zato so se odločili spočeti nov napovednik za igro DOOM Eternal, za katerega smo dobili nekaj primerjalnih statistik s trenutnim šampionom RTX 2080Ti.

Rezultati kažejo ogromno razliko. RTX 3080 je pri najvišjih grafičnih nastavitvah in ločljivosti 4K dosegel to 170 sličic na sekundo, medtem ko je lahko 2080Ti pri istih nastavitvah izpljunil vsega 120 sličic na sekundo. Povprečno je bil v nekaterih scenah, kjer je vse pokalo in se bleščalo, RTX 3080 bil celo za 50 % hitrejši od svojega predhodnika, kar je precej impresivno za grafično kartico, ki naj bi zase zahtevala precej manjšo ceno od svojega očeta.

Še vedno pravimo, da se splača počakati na teste neodvisnih kanalov, na katere pa ne bomo več dolgo čakali. RTX 3080 se bo v trgovinah pojavil že 17. septembra. Do takrat vas lahko zabava zgornji napovednik, ki je v meni vzbudil željo po vnovičnem preigravanju Dooma.

Nova grafična kartica je impresivna, a kaj če vam zaupamo, da nam je uspelo za malce višjo ceno uspelo skupaj praviti celotno PC konfiguracijo, v kateri ne dobite samo grafične kartice, ampak tudi dober procesor, matično ploščo, pomnilnik, hiter disk in vse kar spada v odlično gaming postajo? Predstavljamo HOPsi računalnik, ki v en paket spravi dobre komponente in to za res privlačno ceno! Več o tem na naslednji povezavi.

Into the Breach sedaj brezplačen na Epic Games trgovini

0

Upamo, da ste pravočasno opazili našo novico in ste si v svoji Epic Games knjižnici aktivirali Hitmana ter trilogijo Shadowrun Collection, saj se je ta brezplačna ponudba iztekla včeraj in jo je danes nadomestila nova.

Into the Breach morda ni imel tako obsežnega proračuna kot Hitman, prav tako razvijalec Subset Games šteje veliko manj osebja. A to ne pomeni, da njihovi projekti niso enako ali pa celo bolj zabavni. Subset Games je s svojim prejšnjim naslovom FTL pokazal, da ne potrebuješ hudo dobre podobe, pa lahko še vedno spočneš igro, ki je močno zasvojljiva. Svoj talent so zopet prikazali v igri Into the Breach, ki je ta teden postala brezplačna na Epic Games trgovini in prinaša ure in ure zabave.

Into the Breach je taktična potezna strategija, v kateri se z ogromnimi roboti na precej preprostem polju borite proti zlobni vesoljski rasi, ki se imenuje Vek. Igranje zna koga spomniti na šah, le da tu ni prav vse prepuščeno domišljiji. Tako kot FTL, je tudi ta igra presneto težka in vsaka napaka vas lahko drago stane.

Če ste pristaš takšnih izkušenj, potem si jo lahko aktivirate na naslednji povezavi. Into the Breach je bila enkrat že brezplačna v Epic Games trgovini, a morda si je takrat niso uspeli aktivirati prav vsi.

Ponudba je veljavna do 10. septembra, takrat pa se bo zgodila smena in pojavili se bosta dve novi brezplačni igri: Where the Water Tastes like Wine in Railway Empire.

Nintendo včeraj najavil cel kup Mario projektov ter novo retro konzolo

0

Ko slišiš besedo Nintendo, se ti takoj v misli prikrade brkati možak v rdeče modrem pajacu, kako brutalno pobija želve in čudne hodeče gobice. Govorimo seveda o Mariu, ki je že dolgo znak Nintenda in njihovih konzol, ki so tradicionalno ob vsakem svojem izidu ponudile superiorno Mario izkušnjo.

Nič drugače ni bilo za Switch konzolo, za katero je izšel Super Mario Odyssey, Nintendo pa se je odločil, da uresniči govorice in bo tako na Switch prinesel cel kup starejših Mario naslovov iz prejšnjih generacij. To je dobra novica, saj vam tako ne bo treba več pihati praha iz starih konzol ali pa na PC-ju poganjati emulatorjev, a po drugi strani Nintendo v te predelave ni vložil kaj preveč napora.

Založnik je včeraj spočel novi in prav poseben Nintendo Direct, ki je praznoval 35. leto Maria. Najavili so Super Mario 3D All-Stars, ki je v bistvu paket treh legendarnih Mario naslovov: Mario 64, Super Mario Sunshine in Mario Galaxy. Zanimivo iz te zbirke manjka Galaxy 2, še bolj pa je čudno, da bo ta paket iger v prodaji samo do konca marca, potem pa ga ne bo mogoče več kupiti. Po videnem sodeč trojica iger ne bo prejela znatnih nadgradenj: Mario 64 bo še vedno tekel v formatu 4:3, kar pomeni črne obrobe ob strani slike. Tako je v bistvu najboljši način za preizkus te klasike tista odlična PC predelava, ki poganja igro v najvišjih ločljivostih, poleg tega pa še lepo obnovi grafično podobo. Kako bo videti končni rezultat bomo videli 18. septembra, ko bo paket na voljo v digitalni trgovini.

Najavljena je bila tudi predelava Super Mario 3D World, ki je izšel za WiiU konzolo in jo mnogi držijo za najbolj šibek del Mario franšize. Prenovljen naslov se bo imenoval Super Mario 3D World + Bowser’s Fury in ta bo dejansko vseboval tudi nove stopnje, kar takoj naredi igro bolj privlačno za nakup. Morda bomo ravno zaradi te nove vsebine morali na igro čakati do 12. februarja 2021.

Zanimiva je tudi najava prav posebnega Kart naslova, ki bo za igranje uporabljal AR tehnologijo. Mario Kart Live: Home Circuit bo ponujal vožnjo pravih Mario kart dirkalnikov, dirkalna steza pa bo postala kar vaša dnevna soba. Kako točno bo to videti boste izvedeli 16. oktobra.

Se spomnite tiste battle royale Mario igre, ki jo je en oboževalec ustvaril bolj za šalo, a jo je bil potem primoran odstraniti zaradi groženj z odvetnikom? Nintendo je idejo lepo izmaknil in jo bo uporabil v novi igri Super Mario Bros. 35. Vaš cilj pri igranju je enostaven: ostati zadnji živeči med 35-imi igralci. Tudi ta naslov bomo lahko igrali samo do konca marca 2021, na digitalnih policah pa se bo rodil 1. oktobra.

Za konec moramo omeniti še novo ročno konzolico Game & Watch, ki je videti, kot bi prišla iz zgodnjih začetkov gaminga. Na njej bomo lahko poganjali igro Super Mario Bros in je pravi zaklad za vse retro navdušence. V prodajo bo stopila 13. novembra, cena pa za zdaj še ni znana.

Baldur’s Gate 3 bo konec meseca izšel v Zgodnjem dostopu in bo zase zahteval 60 €

0

Vajeni smo, da igre, ki izidejo v Zgodnjem dostopu, igralcem ponudijo nekoliko nižjo ceno. Razvijalec tako spodbudi igralce, da sodelujejo v razvoju potencialno odličnega naslova, ki si ga lahko poleg tega pridobijo za nižjo ceno. Ko naslov zapusti testiranje in napoči izid 1.0 verzije, se cena seveda dvigne, saj je takrat v prodajo ponujen precej bolj izpopolnjen izdelek.

Razvijalec Larian bo to navado prekinil s svojim prihajajočim projektom Baldur’s Gate 3. Ta bo že od začetka nosil ceno 59,99 €, ki se ne bo spremenila do samega izida. Larianov direktor prodaje Michael Douse je še povedal, da bo Zgodnji dostop na voljo samo na Steamu in da druge digitalne trgovine ne bodo nosile ključev, preko katerih bi lahko prišel do cenejšega dostopa. Skratka, ne zaupajte tretjim stranem za nakup ključa, saj teh preprosto ne bodo imele vse do izida polne verzije.

Michael je še povedal, da bo imel Baldur’s Gate 3 nekakšno integracijo s Twitchem, ki bo omogočala gledalcem, da glasujejo za določene stvari. To niti ni čudno, saj Larian ne bo igre poslal v Zgodnji dostop zaradi tega, ker bi potrebovali denar za razvoj, ampak zato, ker želijo dobiti čimveč odziva iz strani skupnosti. To jim bo omogočilo, da naslov prilagodijo željam skupnosti in ga tudi dobro uravnotežijo. Enako taktiko so uporabili pri razvoju prejšnje igre Divinity: Original Sin 2 in končni rezultat je bil zato odličen.

Michael opozarja, da naj igralci ne kupijo igre, če želijo že od začetka igrati polno izkušnjo in da naj bodo potrpežljivi. Zgodnji dostop vam bo za preigravanje vzel okoli 25 ur, to številko pa lahko seveda močno povečate, če se spravite v eksperimentiranje z različnimi karakterji in sestavami pustolovske odprave.

Kdaj bo konec Zgodnjega dostopa ni znano, vemo pa, da bodo igralci lahko začeli testiranje naslova že 30. septembra. Ko bo napočil ta datum, si boste igro lahko kupili v Steam trgovini.

Madden NFL 21 bo dobil veliko popravkov, za katere prosi skupnost

0

Nedolgo nazaj se je zgodil izid športne igre Madden NFL 21, ki pa je bil tako katastrofalen, da so igralci začeli pozivati ligo NFL, da vzame licenco za izdelavo iger založniku EA-ju in to ponudijo nekomu drugemu. Vik in krik je bil dovolj velik, da je pritegnil pozornost založnika, ki se je včeraj zaobljubil, da bo igri prinesel kar nekaj posodobitev.

Njihov glavni cilj je za zdaj popraviti igralni način Franchise, ki je letos slabši kot kadarkoli prej. Oboževalci že dolgo pozivajo po prenovi tega dela igre in EA jim bo sedaj končno ustregel. Komisarji bodo lahko sedaj dodelili X-Factor sposobnosti vsakemu igralcu, tem pa bodo lahko tudi urejali njihove sposobnosti. Poleg tega bo sedaj igranje končnice dobilo grafično ponazoritev, ki bo bolj jasno prikazala izpeljavo zaključnega turnirja. Za konec bodo kartice igralcev prenovljene in bodo bolj jasno prikazovale statistike. Dobra novica je tudi to, da vam za uživanje v nadgrajenem načinu ne bo treba ponovno začeti igranja iz začetka, ampak boste lahko nadaljevali od tam, kjer ste nehali.

Vse to so dobre novice, ki jih Madden NFL 21 še kako potrebuje. Igra je namreč zaradi poraznega izida postala tarča negativnih recenzij na Metacriticu in trenutno drži oceno 0.3 s strani skupnosti, kar je najnižja ocena v zgodovini iger.

Več o teh spremembah vas čaka na uradnem blog zapisku, kdaj pa bodo posodobitve prispele v igro pa žal še ni znano.

NVIDIA ponudila prve teste igranja iger na grafični kartici RTX 3090 pri ločljivosti 8K

0

Doma še vedno nimam monitorja, ki bi bil zmožen izpljuniti 4K podobo in ga trenutno niti ne potrebujem. NVIDIA me ima zato za nagnusnega tehnološkega neumneža, saj se v svojih laboratorijih že igra z igranjem na ločljivosti 8K.

Takšna resolucija je bila do sedaj v gamingu samo plod eksperimentov kakšnega Linusa, saj preprosto ni bilo grafične kartice, ki bi bila zmožna poganjati tako veliko količino digitalnih trikotnikov. A tega obdobja je sedaj konec, saj je NVIDIA včeraj med drugim predstavila tudi grafično kartico RTX 3090, ki bo v sebi držala kar 24 GB pomnilnika.

Današnje igre pri najvišjih nastavitvah povsem dobro delujejo pri 8 ali 11 GB grafičnega pomnilnika, a zadeva se začne hitro spreminjati, če začnete višati ločljivost in vklapljati napredne grafične učinke kot je ray tracing. Ločljivost začne hitro požirati rezervne količine grafičnega pomnilnika, kar pomeni, da sličice na sekundo padejo v globočine. RTX 3090 ima po drugi strani dovolj zaloge, da igranje pri 4K in tudi 8K ločljivosti preide iz znanstvene fantastike v resničnost.

NVIDIA je tako svetu prikazala prve teste v najnovejših igrah pri 8K ločljivosti in ob vklopljenih ray tracing učinkih, kjer je to le mogoče. Pri nekaterih igrah so tudi vklopili tehnologijo DLSS, ki poganja igro pri nižji ločljivosti, umetna inteligenca pa nato preračuna podobo in jo na naše zaslone pričara v polni ločljivosti.

Seveda je treba te rezultate jemati z rezervo, saj so zagotovo bili narejeni v perfektnih laboratorijskih pogojih in zato je pametno počakati na neodvisne teste. A če gre vsaj malo zaupati tem številkam, potem je jasno, da je RTX 3090 prava grafična pošast.

Igre kot so Rocket League, World of Warcraft, Apex Legends, Rainbow Six Siege, Destiny 2 in Forza Horizon 4 lahko poganja na 60 sličicami na sekundo, ne da bi se bilo treba zanašati na DLSS. Pri novejših naslovih je takšno igranje v “čisti” ločljivosti še neizvedljivo – Control denimo pade na 8 sličic na sekundo in Wolfenstein: Youngblood ne doseže niti številke 30, a če vklopimo nato tehnologijo DLSS, potem se rezultati hitro spremenijo in dobimo igralne številke skoraj povsod, razen pri Control, ki kljub DLSS ne doseže cifre 60.

NVIDIA je potrdila, da bodo kmalu izšli tudi testi neodvisnih kanalov, a datuma teh še nimamo. Vemo pa, da nas bo ta zver v trgovinah pričakala že od 24. septembra dalje, zase pa bo zahtevala okoli 1500 €.

Sony gosti večjo PlayStation 4 razprodajo – FIFA 20 za slabih 5 €

0

Približuje se datum izdaje nove konzole PlayStation 5, tako da imate samo še nekaj mesecev, da preigrate stare uspešnice za PlayStation 4. Sony se je odločil, da vam igranje poenostavi in tako je sprožil novo razprodajo iger, imenovano Essential Picks.

Kakor pove ime, gre za naslove, ki se štejejo za tiste najbolj pomembne in bi jih moral izkoristiti vsak igralec. No, FIFA 20 morda ni ravno premikala igričarskih mej, a gre vseeno za zelo popularen naslov, ki je trenutno znižan na samo 4,89 €.

Znižanih je več kot 100 iger in DLC-jev, kar spet ni tako veliko, a dovolj, da boste lahko svojo nakupovalno košarico dobro napolnili z igrami. Za vas smo na kup zbrali tistih nekaj najbolj izstopajočih ponudb, ki si jih lahko ogledate spodaj.

Ponudba je preveč obsežna, da bi na ta način naštel prav vsak naslov, zato je najbolje, da skočite na naslednjo povezavo in si ogledate polno ponudbo.

Essential Picks razprodaje bo konec 17. septembra.

Rockstar presenetil igralce, ki so v GTA 5 izkoristili hrošča za nabiranje denarja in jim pobrisal račune

4

GTA 5 morda ni MMO, a nosi vse karakteristike takšne igre. Med igranjem nabirate denar, kupujte avtomobile in draga stanovanja ter tako svoj lik oblikujete po svojih lastnih željah. Igralci se tako na svoje karakterje in vso lastnino, ki jo imajo, precej navežejo, kar seveda ni presenetljivo, saj so za svojo lastnino morali vložiti ogromno igralnih ur.

Človek bi zato pričakoval, da bodo igralci zato močno bolj pazljivi pri tem, kako igrajo in se bodo na vsak način poskušali izogniti stvarem, ki jim znale pokvariti račun. Čeprav to drži za večino igralcev, je veliko tudi takšnih, ki radi tvegajo ali pa se morda sploh ne zavedajo, da počnejo nekaj narobe.

Nedolgo nazaj je tako med skupnostjo pozornost vzbudil nov hrošč, ki se je tikal kupovanja in prodajanja določene nepremičnine. Postopek ni bil preveč zakompliciran in si ga lahko ogledate na spodnjem posnetku, poanta pa je bila, da si lahko kupil zgradbo poceni in jo nato drago prodal. Omejitev pri tem ni bilo in tako so igralci na hiter način zaslužili milijone GTA dolarjev.

Rockstar je seveda zdaj zadevo zakrpal, a hkrati se je odločil, da je vsem goljufivcem primazal pošteno klofuto pravice. Namreč, ni jim samo odvzel nepošteno pridobljenega denarja, ampak jim je povsem pobrisal račune. Tako so igralci ob prijavi v igro presenečeno ugotovili, da morajo znova ustvariti lik in da so izgubili zaradi ene nespametne poteze prav vse, kar so si skozi igranje prigarali.

To je precej velik udarec za igralce – še posebej so bili grdo opečeni tisti, ki že leta igrajo igro in so si od leta 2013 nabrali milijone digitalnih zelencev. Zakaj se Rockstar ni odločil samo pobrisati nelegalno nabranega denarja ni znano, a morda je ta poteza služila kot opozorilo za vse druge pogumneže, ki bi se morda v prihodnosti odločili izkoriščati hrošče.

The Mandalorian – 2. sezona dobila datum izida

0

Res je že skrajni čas, da si do konca ogledam prvo sezono serije The Mandalorian. Začel sem jo že dvakrat in vedno obupal po nekaj delih, kar pa je čudno je to, da mi je serija sicer všeč, a me vedno zaradi nekega razloga mine zanimanje.

Če želim biti na tekočem s The Mandalorian dogodki, potem mi zdaj že teče voda v grlo. Uradni Twitter račun je namreč napovedal, da se bo 2. sezona začela predvajati že 30. oktobra in tako kot prva, bo na voljo samo na njihovem pretočnem servisu Disney+. Ta še vedno ni na voljo v Sloveniji in tako tudi 2. sezone ne bomo mogli gledati po uradnih kanalih, saj se bo platforma v našo pokrajino preselila šele enkrat naslednje leto.

A nič ne de, bomo lahko vsaj pogledali vse dele naenkrat. Disney+ namreč ni Netflix, tako da bodo epizode izhajale tedensko, kar je slaba tolažba za binge gledalce.

Kako se bo razvila zgodba ni znano, a govoric je veliko. Ena od njih pravi, da se bo na naših zaslonih pojavil legendarni lovec Boba Fett, ki smo ga nazadnje videli v Return of the Jedi, ko je polzel na dno Sarlacc Pita. V novi sezoni naj bi se pojavila tudi igralka Rosario Dawson, ki bo prevzela vlogo lika Ahsoke Tane, ki smo jo videli v risani seriji The Clone Wars, družbo pa naj bi ji delala tudi igralka Katee Sackhoff v vlogi bojevnice Bo-Katan Kryze iz še ene risane serije Star Wars Rebels.

Epic Games podarja Commander Lilith DLC za igro Borderlands 2

0

Borderlands 2 je sicer star že 8 let, a lani je razvijalec Gearbox zanj izdal povsem nov DLC, imenovan Commander Lilith & the Fight for Sanctuary, ki je zase zahteval 14,99 €. Razvijalec se je namreč takrat pripravljal za zagon igre Borderlands 3 in novi dodatek za dvojko je služil premostitvi dogodkov med zgodbami, poleg tega pa je igralce malce zbudil iz spanja in jih pripravil za nadaljevanje franšize.

DLC ni tako kakovosten ali pa obsežen kot je denimo Tiny Tina’s Assault On Dragon Keep, a vseeno prinese kar nekaj zanimivosti. Med drugim vnese podporo za ustvaritev karakterja stopnje 30, preko katerega lahko nato preskočite uvajalni del in se spravite preigravat dodatke. Poleg tega dodatek uvede novo sorto nasprotnikov, bojevanje pa se dogaja v Sanctuaryju, ki je skozi celotni drugi del veljalo za varno območje, ki ga nasprotnik ne more naskočiti.

Sicer mi je bil zadnji šef malce bedast, a celotna izkušnja počez gledano ni bila slaba. In sedaj jo lahko preizkusite povsem brezplačno, saj Epic Games ponuja vsem zastonjske kopije. To je še posebej dobra novica za vse tiste, ki ste izkoristili njihovo prejšnje obdarjanje, ko ste lahko v svojo knjižnico brezplačno pridobili Borderlands Handsome Collection.

Preprosto kliknite sledečo povezavo in si aktivirajte DLC, ponudba pa se izteče čez en mesec.

No Man’s Sky razvijalec dela na novem, ambicioznem projektu

0

Štiri leta minevajo, odkar je programerske roke razvijalca Hello Games zapustila igra No Man’s Sky, ki je pred izidom obljubljala marsikaj in s svojo reklamno kampanjo podžgala riti vseh igralcev, ki so želeli raziskovati ogromno, neskončno vesolje, ki mu praktično nikoli ne zmanjka nove vsebine.

Končni izid je bil pravi polom, saj so igralci po samo nekaj urah igranja hitro odkrili, da je igra resda široka kot morje, a je hkrati tudi plitva kot luža. Razvijalec Hello Games je po priljubljenosti hitro zdrsnil navzdol, šef studia Sean Murray pa je postal tarča zasmehovanja.

Sean in njegova družba sta po izidu izginila iz javnosti in raje sta se zaprla v svoje pisarne in začela delati na manjkajoči dodatni vsebini. Čez leta so izdali kup nove vsebine, ki je bila poleg tega še povsem brezplačna in No Man’s Sky je danes precej drugačna igra, kot pa je bila na začetku.

Hello Games pa ni samo delal na popravkih in posodobitvah, ampak tudi na drugih projektih. Samo nekaj dni nazaj so na Epic Games brez predhodnega pompa izdali zanimivo avanturo The Last Campfire, studio pa med tem časom ni ostal brez ambicij. Sean je v intervjuju za spletno stran Polygon povedal, da ekipa dela na novem, ambicioznem projektu, ki spominja na No Man’s Sky. Več informacij ni želel povedati in po tej izjavi bo človek pomislil, da se Sean ni ničesar naučil.

Vendar pa to ne drži povsem. Sean je sicer izjavil, da prenapihovanje igre pred izidom ni bila pametna strategija, vendar pa da glede na vso pot, ki jo je prehodil njegov studio, svoje odločitve ne obžaluje. Končni cilj je bila kakovostna igra, ki je No Man’s Sky skozi leta res postala. A hkrati je povedal, da je Hello Games šel po izidu čez težke čase in da tega nikakor več noče ponoviti.

Na čem točno dela Sean in njegova ekipa verjetno ne bo znano do naslednjega leta, več kot očitno pa bodo s svojim novim naslovom ciljali na konzole naslednje generacije, ki bodo s svojimi hitrimi diski lahko pričarale tiste ogromne vesoljske bitke, brez nalagalnih zaslonov, kakor je No Man’s Sky na začetku tudi obljubljal.

Cyberpunk 2077 sistemske zahteve prihajajo kmalu – igra ne bo zasedla 200 GB

0

Igre danes so začele goltati prostor diskov kot za stavo in čeprav so cene SSD-jev in trdih diskov nizke, to še ne pomeni, da razvijalci ne bi smeli poskrbeti za pravilno stiskanje podatkov.

Razvijalec Infinity Ward se na takšne stvari požvižga in njihov zadnji Call of Duty je postal slaven zaradi svoje glomazne velikosti, ki je že presegla 200 GB. A zna se zgoditi, da bodo vse igre v prihodnosti začele dosegati takšne velikosti, na kar je namignila včerajšnja konferenca podjetja NVIDIA.

Med predstavitvijo so na kratko omenili napihovanje velikosti iger naslednje generacije, ki znajo preseči tudi 200 GB na disku. Po naključju se je takrat na zaslonu pojavila slika iz igre Cyberpunk 2077, zato so igralci na Redditu takoj začeli špekulirati, ali bo ta težko pričakovani RPG s sabo prinesel takšno enormno količino podatkov.

Razvijalec CD Projekt RED, ki trenutno razvija Cyberpunk 2077, s svojim zadnjim naslovom The Witcher 3: Wild Hunt v velikosti ni pretiraval, saj polna igra, vključno z dvema dodatkom, zasede komaj 35 GB. Igralci so zato upali, da tudi njihov naslednji naslov ne bo zase zahteval en manjši SSD disk in razvijalec je včeraj na Twitterju sporočil, da je bilo njihovo zaupanje vanje dobro vloženo.

Marcin Momot, ki pri razvijalcu skrbi za stike s skupnostjo, je povedal, da igra nikakor ne bo zahtevala 200 GB, ampak da lahko pričakujemo zahtevo pri disku, ki je v skladu z novejšimi naslovi. Poleg tega je še povedal, da bodo kmalu izšle sistemske zahteve za PC-jaše, ki so po včerajšnjem napovedniku, ki je prikazal ray tracing učinke, začeli razmišljati o nakupu nove RTX grafične kartice.

Cyberpunk 2077 še vedno drži svoj datum izida, ki se bo zgodil 19. novembra.

NVIDIA uradno razodela naslednjo generacijo grafičnih kartic in vse presenetila z ugodnimi cenami

2

Včeraj ob 18.00 se je odvila tudi uradna predstavitev grafičnih kartic RTX 3000 serije, o kateri so že dolgo krožile govorice. Kljub temu, da je bilo nekaj specifikacij razodetih še pred uradno predstavitvijo, nas je NVIDIA vseeno pošteno presenetila, saj so grafične kartice veliko močnejše kot prej pričakovano, zraven pa bodo celo nosile nižjo ceno kot predhodniki.

Predstavljene so bile grafične kartice RTX 3090, 3080 in 3070. Od teh je RTX 3080 tista glavna kartica, ki si jo bodo želeli vsi tisti, ki morajo vsakič v svojih PC-jih nositi najboljšo tehnologijo, pa čeprav morajo zanjo široko odpreti denarnico. Vendar pa ta cena ne bo tako visoka, saj jo namerava Nvidia v trgovine poslati pod cenovno postavko 699 $. To seveda ni realna cena za naše trgovine, saj bomo pri nas gledali cenovne postavke od 700 € dalje (in z dodanim davkom, ki ga prva postavka nima). Vendar je to vseeno hudo privlačna cena, še posebno, če naredimo primerjavo s prvakom prejšnje generacije RTX 2080Ti, ki stane še enkrat več, ponuja pa veliko manj.

Znani kanal Digital Foundry je že naredil prve teste grafične kartice RTX 3080 in čeprav niso prikazali sličic na sekundo, so izrazili napredek v odstotkih, kar lahko da približno predstavo nadgradnje. In ta je naravnost gromozanska: RTX 3080 je v nekaterih testih ponudil za 80 do 90 % višjo hitrost v primerjavi z dražjim predhodnikom. Še posebej je to opazno pri poganjanju iger z vklopljenimi ray tracing učinki, saj RTX 3080 končno omogoča poganjanje tako olepšanih iger pri ločljivosti 4K in s 60 sličicami na sekundo.

Grafična karticaRTX 3070RTX 3080RTX 3090
ImeAmpere GA104-300Ampere GA102-200Ampere GA102-300
GPU vozliščeSamsung 8NSamsung 8NSamsung 8N
CUDA jedra5888870410496
Takt1730 MHz1710 MHz1700 MHz
Pomnilnik8 GB GDDR6X10 GB GDDR6X24 GB GDDR6X
Pomnilniško vodilo256-bitno320-bitno384-bitno
Prepustnost512 GB/s760 GB/s936 GB/s
Hitrost pomnilnika16 Gbps19 Gbps19.5 Gbps
TDP220 W320 W350 W
Cena499 $699 $1499 $
Datum izidaOktober17. september24. september

Vendar pa se NVIDIA ni ustavila samo tukaj. Ponudili so vpogled tudi v grafično kartico RTX 3070, ki bo nosila maloprodajno ceno 499 $, NVIDIA pa pravi, da boste za to ceno dobili moč, ki je primerljiva s tisto od RTX 2080Ti in je od nje tudi hitrejša. To pomeni igranje na najvišjih nastavitvah za skoraj 3x nižjo ceno, kar so visoko leteče, skoraj neverjetne obljube. Seveda zna biti to samo mlatenje prazne slame, zato se najprej splača počakati prve teste, a če bo RTX 3070 res ponujal takšno moč za to ceno, potem bo to hitro postal ljubljenec med igralci.

Višek ponudbe predstavlja RTX 3090, ki je v bistvu Titan, le da je ta zapakiran v drugo ime. Za razliko od prejšnjih modelov bo 3090 ponujal kar 24 GB pomnilnika, kar iz grafične kartice naredi pravo pošast. Zanjo bo NVIDIA zahtevala 1499 $, kar je veliko, a se spet ne razlikuje toliko od RTX 2080Ti, ki po moči preprosto ni primerljiva.

NVIDIA je močno presenetila s svojimi cenami, saj smo vsi pričakovali veliko višje cenovne nalepke. Podjetje se je dobro pripravilo in na AMD-jevo polovico poslalo močan as. AMD za zdaj še ni razodel, kdaj bo prišla njihova naslednja generacija Navi 2 grafičnih kartic, a jasno je, da bodo morali na trg poslati nekaj izjemno mikavnega. NVIDIA jim je namreč izmaknila tisto prednost, na katero so se vedno zanašali in to je cena, poleg tega pa držijo v roki še eno skrivnostno karto, ki sliši na ime RTX 3060. Govorice pravijo, da bo AMD svoje izdelke prikazal novembra ali decembra, ko bo izšla naslednja generacija konzol, ki vsebuje AMD grafične rešitve.

Na nove NVIDIA grafike ne bomo čakali dolgo. RTX 3080 izide 17. septembra, RTX 3090 pa 24. septembra. Malce dlje bo treba počakati na RTX 3070, ki bo izšel nekje oktobra.

Kakšno pa je vaše mnenje? Vas je NVIDIA prepričala v nakup? Podelite svoje mnenje na našem forumu!

Založnik Ubisoft podarja brezplačne kopije igre The Division

0

Ubisoftova serija The Division je naletela na težke čase. Sicer sem se sam imel precej fajn z drugim delom in njegovo večjo razširitvijo, a od takrat so se stvari precej spremenile. Razvijalec Massive Entertainment je nekako izgubil idejo, kam bi rad sploh popeljal to franšizo in zaradi slabo sprejetih posodobitev je igra zdrsnila po Metacriticu na samo dno. Tam ji je mesto pred kratkim prevzela športna igra Madden 21, vseeno pa je žalostno videti, da se The Division 2 nikakor ne more znebiti svojih problemov.

Teh problemov pa nima prvi The Division, ki je izšel leta 2016, razvijalec pa je zanj nehal proizvajati novo vsebino. A igra ima še vedno veliko oboževalsko publiko in večina privržencev te franšize se strinja, da je bil prvi del preprosto boljši.

Eden večjih razlogov za to mnenje je predvsem okolica. Prvi del se je odvijal v zasneženem New Yorku, mesto pa je bilo res podrobno poustvarjeno. Med sprehajanjem po opuščenih cestah, ko slišite pod svojimi nogami drobljenje snega, dobite tak prav poseben občutek izoliranosti, ki ga drugi del v sončnem Washingtonu preprosto ne zna pričarati.

In sedaj lahko magijo prvega poglavja izkusite čisto vsi. Ubisoft se je namreč odločil, da ponudi prvo igro povsem brezplačno in če igro aktivirate do 8. septembra, bo vaša ostala za vedno. Akcija velja samo za PC igralce, za igranje pa boste seveda potrebovali svoj Uplay račun.

Za prevzem svoje kopije se odpravite na naslednjo povezavo in sledite preprostim navodilom. Po aktivaciji se bo igra samodejno pojavila v vašem Uplay zaganjalniku, tako da se vam ni treba ukvarjati z vpisovanjem ključem, ampak samo poženete namestitev in začnete igranje.

Cyberpunk 2077 – novi RTX napovednik pokaže privlačne ray tracing učinke

0

NVIDIA je včeraj predstavila naslednjo generacijo grafičnih kartic in svojo konferenco podprla z novimi napovedniki za težko pričakovane igre, ki bodo lahko njihovo ray tracing tehnologijo izkoristile v polni meri.

V novem sistemu osvetljevanja in metanja senc se bodo kopali tudi kakšni starejši naslovi, kot sta denimo World of Warcraft in pa Fortnite. Sicer je zanimivo videti, kako v prenovljeni obliki izgledajo tudi manj zahtevne igre, a seveda nas bolj zanima, kako bodo videti tisti največji naslovi.

Za zdaj je najboljši prikaz ray tracinga ponujala igra Control finskega razvijalca Remedy Entertainment. Zapuščeni hladni hodniki preiskovalne agencije ponujajo ogromno površin, od katerih se lahko svetloba odbija, poleg tega pa je tu tudi ogromno virov te svetlobe, ki se lahko dinamično prilagaja okolici. Vendar pa bo morda Control izgubil svojo krono pri prikazovanju naprednih grafičnih učinkov, saj se novembra približuje težko pričakovani Cyberpunk 2077, ki je včeraj prejel RTX-ovsko obarvan napovednik.

Igra razvijalca CD Projekt RED bo podpirala vse pritikline, ki jih prinašajo nove grafične kartice RTX 3070, 3080 in 3090. Poleg novega osvetljevanja se lahko veselimo tudi tehnologije DLSS, kar bo zagotovo prišlo prav pri optimizaciji. Ta bo hudo potrebna, saj so ray tracing učinki sila požrešni pri jemanju sistemske moči in čeprav Nvidia obljublja, da bodo kartice naslednje generacije pri tem še enkrat boljk optimizirane, sem še vedno dvomljivec.

Sicer igralci za zdaj niso bili preveč navdušeni nad grafično zmogljivostjo igre, a ta v novem napovedniku izpade precej lepše. Cyberpunk 2077 je navsezadnje ovit v kiberpank vode, tako da nas čaka veliko neonskih napisov in svetlečih površin, ki bodo pokazale moč naprednega osvetljevanja. Sam dajem prednost grajenju atmosfere in če se bom počasi sprehodil skozi parkirišče in bom lahko v naključni luži videl realističen odsev avtomobila, potem je Nvidia pri meni dosegla svoje.

Cyberpunk 2077 še vedno drži datum 19. november, grafične kartice pa bodo svoje rojstvo doživele že 17. in 24. septembra, kar vam da ravno dovolj časa, da jih dobro zagrejete in uhodite za ta težko pričakovani RPG.

Fortnite bo dobil ray tracing podporo

0

Včerajšnja konferenca podjetja Nvidia je pokazala, da se bo naslednje leto vse vrtelo okoli njihove tehnologije ray tracing. No, ni ravno njihova, a za zdaj jo podpirajo samo njihove grafične kartice, konec leta pa bodo podporo zanjo dobile tudi konzole naslednje generacije.

Nič čudnega potem, da se bo ray tracing pojavil tudi v popularni večigralski igri Fortnite. Ta je že lani dobila precej zanimivo posodobitev v obliki napredenega preračunavanja fizike, sedaj pa bo naslov tudi lepši. Po novem bomo v igri lahko videli realistične odseve, boljše sence in dinamično osvetljevanje. Nvidia pravi, da bo Fortnite pokazal, kako lahko tudi večigralske igre napredujejo skladno z novo tehnologijo. Fortnite bo tudi ena prvih iger, ki bo podpirala Nvidia Reflex – nov način zmanjševanje zamika, kar bo rezultiralo v boljšem odzivu pri igranju.

Tu bo tudi tehnologija DLSS, ki poskrbi za poganjanje iger v nižji ločljivosti, a na zaslonu tega ne opazimo. Tako manj obremenimo sistemske obremenitve in lahko v zameno povišamo grafične nastavitve. DLSS tako omogoča igranje 2K ali 4K ločljivosti na konfiguracijah, ki tega prej ne bi zmogle.

Kako je videti zadeva lahko vidite v zgornjem napovedniku, kdaj pa bomo lahko to napredno tehnologijo videli tudi v igri, še ni znano, a naj bi se to zgodilo še v aktualni 4. sezoni drugega poglavja.

Ubisoft za naslednji teden pripravlja novo konferenco svojih iger

0

Čeprav se zdi, da smo dali letos čez že cel kup različnih konferenc, teh še nekaj časa ne bo konec. Sony in Microsoft še vedno nista razdela datuma izida in cene njihovih konzol, vse skrivnosti pa niso razkrili niti vsi založniki. Ubisoft je eno konferenco že imel, za naslednji pa pripravlja nov dogodek Ubisoft Forward.

Dobili smo tudi napovednik, ki nam da približno sliko tega, kaj naj pričakujemo. V ospredje bo očitno potisnjen Watch Dogs Legion, potem je tu tudi Hyper Scape, Rainbow Six Siege ter Far Cry 6. Zanimivo je, da se je igra, prej znana kot Gods & Monsters preimenovala v Immortals Fenyx Rising, kar je po mojem mnenju precej manj privlačno ime. Razvijalec kljub temu obljublja polno predstavitev igre, ki naj bi močno spominjala na Zeldo.

Zanimivo bo videti, ali tiste govorice o prenovi Prince of Persia franšize držijo in kam vse bodo potisnili agenta Sam Fisherja, saj svoje lastne Splinter Cell igre zagotovo ne bo dobil.

Ubisoft Forward si bomo lahko ogledali 10. septembra ob 21.00, prenos v živo pa se bo odvil na spodnji povezavi.

Corepunk je impresiven MMO, ki se bliža beta verziji

0

Nekaj časa nazaj smo govorili o MMORPG-ju, ki bo imel “Fog of War”, odprt svet, igral se bo podobno kot Diablo, veliko stvari pa bo povzemal tudi iz League of Legends. Govorimo o igri Corepunk in če vam je to slišati zanimivo, potem vas več informacij čaka v naši prejšnji novici.

Tokrat se bomo osredotočili na novosti razvijalcev za drugo četrtletje. Seveda pa ne gre brez tega, da ne bi še enkrat omenili igralnega posnetka, ki so ga pripravili za nas dobra dva meseca nazaj na IGN Expo, kjer so prvič pokazali igro v zgodnji fazi razvijanja.

Zdaj lahko vidimo, kako pridni so bili razvijalci med poletnimi počitnicami. Za nas so pripravili kar nekaj malenkosti, katere na prvi pogled izgledajo nič posebnega ampak so ključne za dobro uporabniško izkušnjo.

Skakanje

Odločili so se da v igro dodajo skakanje. To je velika sprememba, saj so najprej govorili, da tega igra ne bo bila deležna. Ampak vsi dobro vemo, vključno z razvijalci, da MMORPG brez tako preproste funkcije kot je skakanje ne more uspeti.

Sistem nalog

Svoj sistem z nalogami so popolnoma predelali, tako, da lahko od NPC-jev izvemo uporabne informacije, če se z njimi bolj podrobno pogovarjamo in ne klikamo smo opcije naprej, naprej, naprej…

Koordinator

Na začetek igre so postavili nekakšnega koordinatorja, ki bo vodič za privajanje v samo igro. Ta ženska nam bo dala uporabne informacije in nas vodila skozi ta nevaren svet poln različnih kultur in nepridipravov na vsakem koraku.

Prilagajanje

Svoj sistem za izdelovanje svojega lika so zelo izboljšali. Dodali so veliko več svobode pri ustvarjanju kot je denimo opcija različno obarvanih kož tipa zelena ali modra. Vse to nam bo prineslo mnogo več opcij pri oblikovanju unikatnega lika.

“Fatalities

Zelo zanimiva zadeva, ki so jo dodali v igro so t.i. “fatalities” oz usmrtitve. To se bo sprožilo na primer, če bomo nekoga požgali z ognjem, da bo njegovo telo zgorelo do okostja. Različni usodni udarci z različnimi orožji/spretnostmi, bodo prinesli različne načine umiranja, kar zna biti zelo zanimivo za marsikoga – sploh med več urnim grindanjem.

Junaki

Zelo so poudarili sistem bojevanja in njihove junake kot so Paladin, Orc, Bomber, Dwarf in Demon. Kako izboljšujejo njihove spretnosti, talente in vse skupaj postaja vse bolj kompleksno in več bomo izvedeli zelo kmalu.

Zaprta beta in igralni posnetki

Prvi posnetek je bil samo za okus. Pokazali so nam kaj delajo, povratne informacije so bile odlične, sedaj se želijo popolnoma osredotočiti na izdelavo igre in to, da nam že letos decembra v roke dajo zaprto beto. To bi definitivno bilo najboljše božično darilo za vsakega MMORPG oboževalca. V zaprti beti bo mogoče igrati 6 razredov do stopnje 20.

Madden 21 je postala najslabše ocenjena igra vseh časov

0

Simulacija ameriškega nogometa Madden 21 je stara komaj tri dni, pa že pobira igričarske lovorike. Žal pa te nagrade založniku EA ne morejo biti ravno v ponos, saj je igra v ekstremno kratkem času postala najslabše ocenjena igra vseh časov in je tako premagala dolgotrajnega šampiona Warcraft 3: Reforged in njegovega naslednika The Division 2.

Kot je bilo v primeru prej omenjene igre, gre tudi tokrat za pretiravanje s strani igralcev, ki so oceno znižali na 0.3 in zopet se je pokazala pomanjkljivost Metacritic sistema, ki omogoča, da negativne ocene puščajo tudi ljudje, ki igre sploh niso igrali ampak samo želijo videti svet goreti. Prav tako Madden 21 nikakor ni najslabša igra vseh časov, kakor dokazuje tudi povprečna ocena s strani kritikov, ki se je ustavila pri številki 62.

Vendar pa Metacritic ocena vseeno nakazuje, da je z igro nekaj narobe. Igralci se pritožujejo nad slabo umetno inteligenco računalnika in hrošči, ki naj bi jih igra imela povsod. Negativno je bil sprejet tudi Face of the Franchise igralni način, ki želi v igro vpeljati zgodbo igralca, ki od amaterja napreduje do zvezdnika NFL lige. Prav tako imajo igralci dovolj ene in iste vsebine, nadležne pa so tudi mikrotransakcije, ki na igralca prežijo izza vsakega ovinka.

Seveda je neko veliko inovacijo v športnih igrah težko pričakovati, saj vendarle igramo odraz resničnega športa, ki ne spreminja pravil. Za letos bodo sicer igralci dobili nadgrajeno grafično podobo, če si bodo privoščili konzoli naslednje generacije. Vendar pa je to nekako to in dvomimo, da bo EA svojo formulo preveč spreminjal, saj se bo igra še vedno hudo dobro prodala – Metacritic ocene gor ali dol. Igralci so zato začeli s pozivanjem, da NFL vzame licenco EA-ju, a močno dvomimo, da je športni organizaciji mar za kvaliteto igre, saj želijo samo prodati čimveč kopij za masten zaslužek.

Vse kar lahko storite igralci je to, da glasujete s svojimi denarnicami. Samo padec dobička bo EA pripravil do tega, da stori večje premike pri razvoju svojih franšiz, do takrat pa bo kričanje naletelo na gluha ušesa. Kakor je morda protestiranje zaleglo pri Battlefront 2 aferi, so športne igre narejene iz drugačne testa. Obstajajo namreč igralci, ki ne igrajo drugega kot pa svojih priljubljenih športnih franšiz in vse kar hočejo je, da vsako leto odštejejo tistih 60 € za posodobljene ekipe, za druge spremembe pa jim je bolj kot ne vseeno.

World of Warcraft: Shadowlands zahteva igranje na SSD disku

0

SSD diski so včasih veljali za tehnologijo, ki si jo lahko privoščijo samo tisti z najbolj globokimi žepi. Vendar pa so cene začele padati in danes so SSD naprave postale že nekaka stalnica PC igranja. Sicer obstajajo nekateri okoreli dinozavri, ki še vedno vztrajajo pri klasičnih mehanskih trdih diskih in med njih ste lahko dolgo časa prištevali tudi mene. A ko sem enkrat za hec poskusil zagnati igro Kingdom Come Delivarance na SSD disku in videl, kakšna je razlika v primerjavi s klasičnimi diski, sem takoj postal zagovornik nove tehnologije.

SSD diski se bodo preselili tudi v prihajajoči konzoli in nova generacija igranja zna tako povsem odpraviti zoprne nalagalne zaslone. K premiku na nov način poganjanja iger nas želi spodbuditi tudi razvijalci in Blizzard je pri razodetju minimalnih in priporočljivih zahtev pošteno presenetil. Kot prvi večji razvijalec je namreč pod minimalne zahteve zapisal SSD disk, ki mora vsebovati vsaj 100 GB prostora.

Minimalne zahteve:

  • OS: Windows 7 64-bitni
  • Procesor: Intel Core i5-3450 ali AMD FX 8300
  • Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 760, AMD Radeon RX 560 ali Intel UHD 630
  • Pomnilnik: 4 GB
  • Disk: SSD, 100 GB prostora

Priporočljive zahteve:

  • OS: Windows 10 64-bitni
  • Procesor: Intel Core i7-6700K ali AMD Ryzen 7 2700X
  • Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 1080 ali AMD Radeon RX Vega
  • Pomnilnik: 8 GB
  • Disk: SSD, 100 GB prostora

Ostale zahteve niso nič posebnega, saj boste lahko igro še vedno poganjali celo na Windows 7, a očitno želi razvijalec premakniti svojo publiko na naslednjo stopnjo shranjevanja podatkov. World of Warcraft zaradi svoje starosti ni neki grafični lepotec, a vsebuje ogromno vsebine, ki jo je najprej treba naložiti iz vašega diska.

Seveda ni dvoma, da igra ne bi delovala tudi na klasičnih trdih diskih, a v tem primeru se pripravite na dolgotrajno nalaganje stopenj, poleg tega pa špil ne bo mogel tako hitro nalagati sprotne okolice, tako da lahko naletite med drugim tudi na zoprni “pop up”, ko se nenadoma pred vami pojavi neko drevo ali skala.

Shadowlands bo popestril vaše igranje World of Warcrafta že 27. oktobra, Blizzard pa bo preko te razširitve vnesel tudi podporo za ray tracing in igranje s kontrolerji.