Domov Blog Stran 378

Sekiro: Shadows Die Twice trenutno četrta najbolj igrana igra na Steamu

0

Sekiro: Shadows Die Twice je bila dolgo pričakovana nova igra razvijalca FromSoftware, katerega poznamo predvsem po zaslugi Dark Souls serije.

Špil je končno izšel par dni nazaj in postal velik hit na Steamu. Včeraj je namreč samo na Steamu istočasno igro preigravalo preko 125.000 igralcev, kar jo postavi na četrto mesto trenutno najbolj igranih iger na Steamu.

To je ogromen dosežek in dokaz, da četudi se včasih naslovi japonskih razvijalcev na PCju niso dobro prodajali, se je to sedaj spremenilo.

Samo nekaj dni pred tem je Capcom izdal Devil May Cry 5, tega pa je istočasno preigravalo 80.000 navdušencev. Te številke postavijo Devil May Cry 5 kot Capcomov drugi najbolj prodajan naslov na PC-ju (za Monter Hunter: World), medtem ko je Sekiro to številko pošteno presegel.

Sekiro bo ostal na četrtem mestu, saj se pred njim nahajajo velikani kot so Counter-Strike, PUBG, ter Dota 2.

Je pa to vseeno ogromen dosežek za igro, ki ne vsebuje nobenega večigralstva. Trenutno jo preigravam tudi jaz in pošteno povedano, recenzija bo zamudila, saj je špil tako presneto težak, da crkujem kot po tekočem traku.

Control, nova igra studia Remedy, dobila datum izida

0

Studio Remedy je zagotovo eden bolj zanimiv razvijalcev igričarske industrije, saj je njihov katalog iger precej unikaten in raznovrsten.

Ustvarili so prva dva dela legendarne serije Max Payne, kasneje pa spočeli malce manj navdušujoč Quantum Break.

Sedaj se približuje čas za izid njihovega naslednjega izdelka, ta pa bo nosil naslov Control.

Nastopali bomo v koži protagonistke Jesse Faden, ta pa je pred kratkim postala šefica organizacije Department of Control. Njihov oddelek se ukvarja z nadnaravnim in ravno njihov center so obsedle sile, ki ne spadajo na ta svet.

Akcija bo zopet potekala iz tretje osebe, razvijalec pa pravi, da bo Control precej manj linearen kot njihovi prejšnji naslovi.

Control bo izšel poleti in sicer 27. avgusta 2019.

Battlefield V – Firestorm dobil uraden napovednik

0

Battlefield V si je za vpeljavo lastnega Battle royale načina vzel svoj čas in vprašanje je, koliko je na temu bojišču sploh še prostora za novo večigralsko Battle royale pustolovščino, odkar je izšel odlični Apex Legends.

Razvijalec DICE je nedavno prikazal uradni napovednik za Firestorm in po pravici povedano, zadeva izgleda precej navdušujoče.

Akcija bo sicer tipična BR zadeva: ogromna mapa, ki se krči pred ogromnim ognjenim obročem, kjer igralci odkrivajo orožja ter se bojujejo do zadnjega stoječa moža oz. ekipe.

A v oči stopi prezentacija. Za razliko od glavnih konkurentov nosi Firestorm naravnost čudovito podobo ter navdušujočo fiziko. Zgradbe se bodo rušile tako pod neumornim ognjenim obročem, kot tudi pod tankovskimi izstrelki in to bo zagotovilo, da bo vsak spopad na mapi drugačen.

Pomembno bo tudi sodelovanje, saj bodo usklajeni igralci lahko odklenili specialna vozila, ki ji bodo prinesla veliko prednost proti ostalim ekipam.

Ko smo že pri prevoznih sredstvih, že ob izidu jih bo cela četica, kjer bomo med drugim lahko nadzorovali helikopter ter tudi vsemogočni traktor.

Več si lahko ogledate v spodnjem napovedniku, Firestorm pa izide že 25. marca 2019.

Izcurljal posnetek Galaxy Folda, ki kaže občutno obrabo upogibanja

0

Telefoni z zložljivimi zasloni naj bi bili prihodnost mobilne tehnologije, saj bomo lahko s preprostim preklopom ekrana naš mobilnik spremenil v tablico in obratno.

Kot se za novo tehnologijo spodobi, bo tudi ta pregrešno draga in Samsung Galaxy Fold vas bo opeharil za 2.000 €, a to je pač cena prve generacije izdelkov.

Nekaj dni nazaj pa se je na spletu pojavil zanimiv posnetek, ki kaže Fold med običajno uporabo, izven Samsungovih laboratorijev.

YouTube kanal “phoneoftime” je namreč prikazal hibridni telefon med uporabo in ni še čisto jasno, kako se je možakar do izdelka sploh dokopal.

Prav tako ni potrjeno, ali se gre v videu za prototipni telefon ali pa za končno verzijo, ki jo bo moč kupiti aprila.

Je pa jasna ena stvar in sicer se na posnetku jasno vidi prepognjen rob, ko je telefon v tabličnem načinu. To zna biti med uporabo seveda precej moteče in Fold ne predstavi ravno v najboljši luči.

Samsung sicer pravi, da je prepogibni mehanizem dodobra stestiral – obožca so upognili več kot 200.000 krat-, in tako naj bi Fold prestal njihov test obrabe in vzdržljivost.

Ni pa vse negativno, saj v posnetku lahko lepo vidimo, kako Fold brezšivno preklaplja med telefonskim in tabličnim načinom, zahvaljujoč svojemu posebnemu operacijskemu sistemu, zgrajenemu na Android 9 Pie.

Steam bo dobil svežo grafično preobleko

0

Dolgo časa se je šušljalo, da bo Steam, največja platforma za nakup digitalnih iger, dobila grafično prenovitev.

In to govorico je Valve na letošnjem sejmu GDC 2019 dokončno potrdil.

Največje prenovitve bo deležen zavihek, kjer se nahaja knjižica vseh naših iger.

Zadnje preigrane igre se bodo nahajale na vrhu, v velikih oknih s slikami. Naš seznam prijateljev ne bo več v posebnem oknu, ampak bo integriran na desni strani knjižice.

Na spodnjem delu pa se nahajajo vse naše preostale igre, z lepimi, vertikalnimi ikonami, katerim bo moč prilagoditi velikost.

Ko bomo odprli posamezen naslov, bomo naleteli tudi na novo grafično preobleko.

Pod naslovom se bodo nahajale razne informacije kot so: kdaj smo igro nazadnje igra, koliko ur smo vložili v naslov ter seznam dosežkov. Na desni strani se bo zopet pojavil seznam prijateljev in sicer tistih, ki ta naslov trenutno preigravajo ter tisti, ki si ga lastijo v svoji knjižici.

Vsaka igra bo na spodnji strani vsebovala tudi razdelek, kjer bomo lahko odkrili vse večje dogodke, ki se trenutno odvijajo v trenutnem naslovu.

Valve še ni povedal, kdaj točno bo grafična prenovitev izšla, pravijo pa, da želijo beta inačico izdati v poletju 2019.

Tip preigral vse Dark Souls igre, brez da bi prejel udarec

1

Razvijalec FromSoft je znan po svojih presneto zaguljenih igrah Dark Souls, ki so od jeze igralcev povzročila marsikakšen razbit kontroler.

In igričarska baza je znana po temu, da če je nekaj težko in nemogoče, so bodo našli norci, ki bodo izziv popeljali na stopnjo višje.

Hitrostno preigravanje igre je že stara stvar in igralec The Happy Hob se je domislil nove avanture, ki se vsakemu, ki se je kdaj podal v svet Dark Souls iger, zdi nemogoča.

Odločil se je namreč preigrati prav vse FromSoftove igre, brez da bi v katerikoli od njih prejel udarec nasprotnika. Začel je z Demon’s Souls ter nato nadaljeval z Dark Souls 1, 2 in 3 ter zraven za namenček vključil še Bloodborne.

Že to je dovolj težak podvig a tudi to za tega norca ni bilo dovolj. Če je namreč med preigravanjem prejel samo eden udarec, je moral štartati zopet od začetka in vse igre ponovno preigrati.

Po hektolitrih pretečenega znoja in solz, mu je včeraj podvig vendarle uspel in spodaj si lahko ogledate trenutek zmagoslavja, kjer je ubožec na koncu preprosto zajokal.

Če vas zanima ogled njegove celotnega potovanja skozi FromSoft igre, si lahko ogledate njegov Twitch kanal.

Oxenfree brezplačen v Epic trgovini

0

Epic trgovina ter njene kolobocije z ekskluzivami so zagotovo platformo zagnusile marsikateremu igralcu, a ne smemo pozabiti, da nam vsake toliko ponudijo tudi brezplačne igre.

Tokrat je brezplačna postala avantura Oxenfree, v kateri igramo mlado dekle Alex. Punco obsedejo nadnaravne sile medtem ko je odšla na kratek dopust s svojim polbratom Jonasom in prijateljem Renom.

Trojec junakov se nato poskuša upreti nadnaravnim entitetam, ki na kar malce strašljiv napada trio.

Grafika je čudovita, dialogi pa dobro spisani in naše odločitve pri njih vplivajo na nadaljnji razplet dogajanj.

Oxenfree si lahko aktivirate na sledeči povezavi, akcija pa traja do 4. aprila.

Airships: Conquer the Skies – Recenzija | Leti, leti, leti, orjaški mehanski ligenj

Če se podamo nazaj v lansko poletje, nas je zraven marsičesa drugega pričakal tudi izid določene neodvisne igre izpod rok določenega neodvisnega razvijalca. Ime igre se je glasilo Airships: Conquer the Skies, pod njo pa se je podpisal osebek z imenom David Stark. Preden vprašate – ne, ne gre za daljnega sorodnika Robb Stark-a, in ne, niti Tony Stark-a. Je zgolj tip s priimkom, ki se je v zadnjih letih filmografije povzpel v enega najbolj znanih. Le da je tale Stark namesto filmske “protagonistike” odgovoren za prikupen strateški naslov.

Morda v tem trenutku čohate po lasišču in se sprašujete, kaj pa je tako posebnega na tej igri, zgolj eni v množici drugih, da si je naenkrat tako dolgo po izidu zaslužila naše pozornosti? No, za to se ne rabimo zahvaliti nobeni kontroverznosti, niti izidu kakšnega dodatka. Gre preprosto za dejstvo, da se mi je nabrala gora starih naslovov in sem se tako ob zaključitvi recenzij začel zanašati na met kocke, katere zadnja žrtev je bila tale igra. Po naključnem izboru sem jo tako namestil na računalnik in se kmalu pričel čuditi vsej orgazmični brilianci, ki sem jo ob igranju opažal vedno znova in znova. Po dolgem času streljanja s slepimi naboji mi je usoda naklonila neodvisno igro, ki si je dejansko zaslužila igranja.


Razvojna ekipa: David Stark
Založnik: David Stark
Platforme: PC
Datum izida: 16.08.2018
Cena: 14.99€
Steam: Link

Zvrst: Peskovniška strategija


Občutek ekstaze

Kaj je torej vir vse te ekstaze, ki je zraven mene zadovoljila tudi na tisoče Steam uporabnikov v preteklih par letih, ki jih je igra pred izidom preživela v zgodnjem dostopu? Enostavno rečeno gre za projekt, ki ti povsem pusti kreativnost v tvojih rokah in s tem poskrbi za nepozaben zračni razčefuk. Brez omejitev pri gradnji, zgolj vpeljava logičnih omejitev, kot so teža, dovolj posadke za poganjanje bojnega stroja, pogonska naprava, gorivo in podobno.

Grafika je sicer na prvi pogled osnovna, a doprinese določen šarm.

Če se vsega lotimo v osnovi, je Airships: Conquer the Skies mokri sen vsakega igralca s vsaj mičkeno mero domišljije in inovativnosti. Uspešno se odreši spon, katere navadno prinese stranska perspektiva in s strateško kompleksnostjo predstavlja več kot le bojno polje, kjer se par ladjic sestreljuje, ti pa jim daješ ukaze.

Gre za peskovnik, kjer se s pomočjo raznolikih sestavnih delov lahko lotiš sestavljanja kot otrok z lego-kockami. Ko si zadovoljen s končnim produktom ga lahko v gruči drugih čudaških plovil/vozil pošlješ v boj z isto čudaškimi sovražnimi plovili/vozili.

Igre se drži določen šarm, kateri se tu in tam kot klop oprime kakšne nadpovprečne neodvisne igre. Zagotovo vlogo pri tem igra tudi izrazito unikaten vizualni stil, a ne gre zgolj za to. Lagal bi, če bi rekel, da absolutna destrukcija sovražnega frčoplana po par minutah medsebojnega obstreljevanja ni ena najzabavnejših stvari, kar sem jih občutil med igranjem iger.

A mi hočeš pomagati zgraditi bojno ladjo?

Vodi do napetih trenutkov, kjer sem prvič ob izbruhu verižnih eksplozij in padcu največje sovražne ladje na sladka tla na glas zakričal “tu maš prasica in bolš za tebe, da tam tud ostaneš!” Seveda z izrečeno frazo z izjemo pretirane vulgarnosti ne bi bilo nič narobe, če se ne bi omenjena situacija zgodila ob drugi uri zjutraj, v neposredni bližini moje boljše polovice. Ježešna.

Eksploziven steampunk

Kljub temu, da obstaja par igralnih načinov, sem največ časa preživel v “Nadvladi”, saj ta praktično združuje vse načine igranja. Za dodaten plus se odvija na orjaškem zemljevidu, kjer se z goro računalniških nasprotnikov boriš za prevlado nad teritoriji.

Ni ravno na ravni Total War iger, a bo že zadostovalo.

Enostavno izbereš zastavo z določenim bonusom, jo ošemiš v nacionalne barve, izbereš velikost mape in par ostalih malenkosti ter se podaš strateški nadvladi nasproti.

Strateški del uspešno združi osnove vodenja lastne nacije s prej omenjenimi elementi gradnje vozil/plovil, a žal kakšnih naprednih opcij ne nudi. Pa saj jih niti pretirano ne rabi. Dovolj je, da omogoča globalno dominacijo za komplementiranje osrednjemu delu, katerega predstavlja bojevanje.

Je pa zanimivo, kako so se odločili razrešiti napredek. Vse je skrito za tehnološkim drevesom, kjer odklepamo nove tehnologije. Na prvi pogled izgleda precej nenavdihnjeno, a vsaka tehnologija nas večkrat nagradi s kakšnim novim kosom opreme, najsi gre za orožja, sestavne dele, sobane ali strukturne kose.

Če hočeš variacijo te čaka pravi raj, saj je na voljo več kot dovolj raznih orožij in ostale opreme, da sem tudi po deset urah igranja pogosto najdeval nove zadevščine. Pa četudi niti to ni dovolj, še vedno pridejo v poštev razne modifikacije drugih igralcev, ki dodajo prednarejene kreacije drugih igralcev ali sestavne dele, pa tudi razvoj se kljub izdaji polne verzije še zmerom nadaljuje in igra stalno dobiva popravke in novo vsebino.

Razsodba

(+) Šarmanten zračni razčefuk

(+) Presenetljivo globok sistem gradnje vozil in plovil

(+) Razvijalci še zmerom redno skrbijo za izboljšave in novo vsebino

(+/-) Čeprav je grafika zelo osnovna, unikaten vizualni stil izjemno pritiče igri

(-) Boj za nadvlado je s strateške plati precej osnoven

Po 15 letnem čakanju bo legendarna Vampire: The Masquerade – Bloodlines le dočakala nadaljevanje

2

Po nekaj tednih draženja in špekulacij, je Paradox končno tudi uradno obelodanjil delo na Vampire: The Masquerades – Bloodlines 2. Ne gre za posodobitev stare igre iz leta 2004, ampak polnopravno nadaljevanje, ki ga razvijajo pri Hardsuit Labs. Prvooseben RPG se bo odvijal po dogodkih iz Bloodlines in se tokrat seli v zvezno državo Washington, natančneje Seattle.

V Bloodlines 2 boš postavljen v vlogo mladega vampirja, okoli čigar se bo pletla mreža vampirskih klanov in političnih frakcij, ki se spopadajo za nadzor nad mestom. Temeljila bo na skrivalništvu in prvoosebnem boju z uporabo vampirskih moči.

Igralce prvenca zna navdušiti informacija, da je zgodbovno plat tudi tokrat prevzel Brian Mitsoda, ki je sodeloval že pri prvencu.

Upam, da se nisi ogrel prehitro. Na igro bo potrebno počakati vsaj do leta 2020, je pa v obliki prednaročil že na voljo na Epic Store, Steam, GOG in Paradoxovi trgovini.

Čas si lahko krajšaš z ogledom napovednika:

V terorističnem napadu umrl tudi bivši Counter Strike profesionalni igralec

0

Mineva slab teden od grozovitega terorističnega napada v Novi Zelandiji, ki je za seboj pustil 50 smrtnih žrtev, nekaj pa se jih za življenje še vedno bori. Tamkajšna premierka je včeraj naznanila, da bo Nova Zelandija prepovedala tovrstna orožja, v aprilu pa bo zakonodaja tudi dokončno spremenjena.

Če malce obudimo žalostne spomine, je v prejšnjem tednu avstralec Brenton Tarrant iz maščevanja do migrantov v dveh mošejah streljal na tamkajšne vernike, dogodek prenašal v živo in celo izjavil “Subscribe to PewDiePie”. Oglasila se je tudi Brentonova babica, ki je rekla, da je Brenton svoje življenje v večini posvetil igricam in da se nikoli ni zmenil za ustvarjanje družine.

Brenton je bil pred leti tudi na slovenskem letališču na Brniku, kjer je letel iz Turčije a takrat seveda ni imel zapisanega nobenega zločina. Brenton Tarrant je sicer sedaj osumljen le enega umora, a se bo to do naslednjega srečanja na sodišču zagotovo spremenilo. Novozelandska policija je sicer naredila ogromno napako, saj so za edino smrtno žrtev navedli žensko, ki v resnici ni podlegla strelom in je še vedno živa. Policija se je za neljubi dogodek že opravičila in dodala, da bo napako popravila, kako je do tega prišlo pa niso izdali.

Manj sreče pa je imel igričar in celo bivši profesionalni Counter Strike igralec Atta ‘crazyarab’ Elayyan, mož in oče dvoletne hčerke. Elayyan je tako kot vsak teden 15. marca molil v novozelandski mošeji, ko je nanj streljal Brenton Tarrant. Novica, da je bil med žrtvami tudi gamer se je hitro širila na različnih medijih, kjer so začeli z zbiranjem denarja za njegovo družino.

Crazyarab je sicer znan iz igre Counter Strike Source, kjer je igral za ekipo NewType, ki je bila v takratnem času zelo dominanta in je v 15 odigranih turnirjih zmagala kar sedemkrat.


Atta ‘crazyarab’ Elayyan (desno spodaj) na enem izmed turnirjev

Elayyan je po končanju svoje kariere ustvaril svoje podjetje imenovano Lazyworm Apps, ki se je fokusiralo na razvoj aplikacij za Windows Store in so ob enem tudi lastniki aplikacije MetroTube, ki je bila za svoj čas na omenjeni trgovini na samem vrhu priljubljenosti. Poleg svojih igralskih in razvijalskih sposobnosti je bil v mlajših letih tudi reprezantant novozelandske futsal ekipe, kjer je trenerski štab nad novico naravnost zgrožen.

Na strani GiveALittle so torej stekle donacije, ki bodo družini pokojnega zelo pomagale pri premagovanju stiske.

Dance of Death: Du Lac & Fey – Predogled | Jaka Razparač se vrača!

Dance of Death je zgodovinska »point and click« avantura, postavljena v London v letu 1888. Po mestu se kot kuga tiho in ubijalsko pretika groza v človeški preobleki – nam vsem poznani Jaka Rasparač. Igra, ki izide v začetku naslednjega meseca nam obljublja realističen vpogled v Viktorijansko dobo.

Čas jesenskega terorja bomo spoznavali na resničnih lokacijah z resničnimi liki tistega časa, ki so na svoji lastni koži začutili srh morilskega pohoda izprijenega serijskega morilca. V spremstvu legendarnih likov Lancelot Du Lac, Morgana Le Fey in Mary Jane
Kelly, ki so vsak po svoje zaznamovali zgodovino, bomo poskušali razvozlati in preprečiti nove umore, ki jih načrtuje zlovešči um.


Razvijalec: Salix Games, Tea Clipper Games
Založnik: Salix Games
Platforme: PC
Datum izida: 05.04.2019
Link: Link

Zvrst: Point and click avantura


Ura tika – taka

Čeprav sem igral testno različico, ki je luč sveta ugledala začetkom meseca marca, je potrebno omeniti nekatere pomembne zasledke iz avdiovizualne sekcije, na katere naj bodo igralci začetkom aprila še posebej pozorni. Moja opažanja so bila narejena na preigravanju prvih treh poglavji v »beta« različici prihajajočega naslova. Seveda naj bi bile vse zasledene napake v končni različici odstranjene, vendar pa je razvijalce pri tem potrebno držati za besedo, saj se rok izdaje urno približuje.  

Lancelot du Lac

Pokaži in klikni avantura

Pri shemi kontrol seveda ne gre za znanstveno fantastiko, saj je pri žanru pokaži in klikni še najbolj obremenjena naša miškina roka ter kazalec, ki pritiska po njej. Levi klik miške nam bo omogočal sprehod do želene točke, interakcijo z predmeti in ker smo omenili, da bo igra ponujala igrivost z tremi različnimi karakterji tudi menjavo karakterjev, vsakega s svojimi zmožnostmi in spretnostmi. Dvojni klik naj bi omogočal hitrejšo hojo, vendar je to v poskusni verziji veljalo le za glavnega junaka igre Du Laca. Na tem mestu lahko rečem, da večje zaskrbljenosti ne čutim, saj verjamem, da bo hitrejša hoja dodana tudi za ostala dva lika, saj bi v nasprotnem pomenu Du Lac imel superiornost, ostala dva lika pa bi med igralci imela znatno manjšo pozornost.

Morgana Le Fey

Manjkajoči avdio – vizualni bombončki

Avdiovizualno področje igre je tisto, ki me najbolj skrbi in upam, da bo v končni verziji popolnoma popravljena, saj je koncept igre zelo dober in bi bilo škoda z nedodelanimi avdiovizualnimi bonbončki tak izdelek pokvariti. Zaenkrat lahko omenim to, da manjkajo vsakršna navodila za borbo ali pa mešanje čarobnih napojev. Igra prav tako zaenkrat še ni registrirala nekaterih dialogov in je tako namesto, da bi kamera fokus posvetila govorcu ostala zaklenjena tam daleč v daljavi. Moje sokolje oko je ujelo še nekaj vizualnih hib kot so recimo, da se liki niso zmenili za grafične blokade, kar je bilo še posebej izrazito pri premagovanju stopnic, neizravnana svetloba pa tudi sem ter tja manjkajoče sence.

Mary Jane Kelly

Razsodba

Na kratko lahko za konec iz napisanega izluščimo, da se igre lahko veselimo, sploh če bodo razvijalci dostavili obljubljeno zgodovinsko natančnost. Seveda pa držimo pesti, da jim bo uspelo odpraviti vse grafične napake, ki so bile v preizkusni verziji zasledene. Tako bomo dobili soliden produkt po vzoru AAA naslovov, ki bo bil prava poslastica za vse navdušence arturijanske mitologije in grozot poznega 19. stoletja, ki so za vedno zaznamovale Anglijo in svet.

XCOM 2 znižan za 75%, čez vikend pa lahko igrate zastonj

0

Igra XCOM 2, ki smo jo leta 2016 uvrstili med najboljše strategije, je ponovno v znižani ceni! Tokrat so nam razvijalci igre Firaxis ponudili kar 75% popusta, ki bo trajal do 25. marca, vse do nedelje pa bo igro možno igrati tudi povsem zastonj. Igra sicer stane 49,99€, v tej posebni ponudbi pa jo lahko prejmete že za 12,49€.

Gre za akcijsko strategijo, ki jo dopolnjuje DLC War of the Chosen. Dodatek spremeni igro dodobra spremeni saj ji doda ogromno novih stvari. Dodatek tokrat ni znižan, je pa zato znižana kolekcija XCOM 2 dodatkov, ki je kar 48% znižana in jo lahko prejmemo za slabih 64€ (polna cena 122€). Med dodatke spadajo XCOM 2: Resistance Warrior PackXCOM 2: Reinforcement PackXCOM 2XCOM 2: War of the Chosen – Tactical Legacy PackXCOM 2: War of the Chosen.

Če torej želite čez vikend preigravati to izjemno akcijsko strategijo potem hitro odklikajte na Steamovo stran ter pričnite z igranjem! 

Epic bo v programerje investiral kar 100 milijonov ameriških dolarjev

0

Razvijalsko podjetje Epic je na svoji tiskovni konferenci sejma GDC 2019 naznanil investicijo v nadobudne razvijalce računalniških iger in drugih aplikacij, ki bodo ob razvoju uporabili pogon Unreal Engine 4.

Program se bo imenoval The Epic MegaGrants in bo v sklopu petih letih podaril kar 100 milijonov ameriških dolarjev. Podoben program so pri Epicu ustvarili že v letu 2015, ko so razvijalcem podarili 5 milijonov dolarjev.

Razvijalcem bodo omogočili zneske vse od 5.000$ do 500.000$ glede na potencial, ki ga bodo videli pri določenih izdelkih. Prav tako razvijalci ne rabijo podpisati nobenih posebnih pogodb, ki bi se zavezale na Epic, torej bodo igro lahko razvili tudi na povsem svoji platformi. Še posebaj pa pri Epicu iščejo 5 kategornikov in sicer: igričarje, medij in zabava, podjetja, izobraževanje in odprto kodno razvijanje.

Če ste tudi vi eden izmed razvijalcev iger in drugih aplikacij, in boste za razvijalski pogon uporabili Unreal Engine 4, lahko tudi v kandidirate za investicijo Epica v vaš razvoj.


Streljačina My Friend Pedro prihaja junija

Odštekana 2D igra My Friend Pedro je dobila mesec izida, po tem ko je bila s strani razvijalcev DeadToast Entertainment napovedana že leta 2016. Gre za navihano streljačino, ki so jo poimenovali kar 2D Max Payne različica.

Dobili smo tudi uradni napovednik, v katerem lahko vidimo različne stopnje, ki jih bomo morali opraviti v tej dobro animirani 2D igri. Igra bo na voljo na Steamu in sicer na osebnih računalnikih ter Nintendo Switchu. Razvijalci ob igranju na PC-ju visoko priporočajo tudi uporabo kontrolerja, saj je streljanje z dvema avtomatskima puškama veliko lažje.

Igralni karakter uporablja posebne tehnike, kjer lahko npr. upočasni tempo igre in s tem lažje pokolje vse nepridiprave. Ob streljanju lahko tudi pleza po stenah, se spušča z vrvjo in razbija okna, torej gre res za presenetljivo dobro 2D igro.

Specifikacije pričakovano niso zahtevne, tako da jo bomo lahko preigravali prav vsi… in to na Steamu!

  • OS: Windows 7 ali boljše
  • Processor: Intel Core™ Duo ali boljše
  • Memory: 8 GB RAM
  • Storage: 2 GB prostega prostora
  • Additional Notes: Priporočena uporaba kontrolerja.

Oculus Rift naslednik uradno predstavljen – spoznajte Oculus Rift S

0

Facebook je na konferenci GDC 2019 končno predstavil dolgo pričakovanega naslednika VR naprave Oculus Rift in zadeva ni ravno navdušila.

Veliko nas je pričakovalo preskok v naslednjo generacijo VR naprav, žal pa se gre samo za manjšo nadgradnjo in v nekaterih pogledih je naslednik celo slabši od svojega predhodnika.

Poglejmo najprej zaslon.

Originalni izdelek je vseboval dvojni OLED panel, resolucije 2160×1200. Oculus Rift S bo na temu področju doživel nadgradnjo na 2560×1440. To bo precej pripomoglo zmanjšanemu “screen door” efektu, žal pa bo zaslon samo LCD. To pomeni, da bodo temne barve veliko manj izrazite kot pa pri OLED zaslonih, kar je precejšnje razočaranje. Manjša bo tudi osveževalna frekvenca, ki je iz 90Hz padla na 80Hz.

Največja novost je, da bo imel Oculus Rift S senzorje za premikanje vgrajene že v očalih in zato ne bo potreboval zunanjih senzorjev, kar bo zagotovo olajšalo namestitev sistema, hkrati pa bomo prihranili na prostoru.

Touch kontrolerji so nadgrajeni in malce spremenjeni, saj se sedaj senzorski obroč nahaja na zgornji strani.

Odstranjene so bile tudi slušalke in po novem bo zvok prihajal iz naglavnega traku, kar naj bi bilo bolj naravno, saj vam ne bo nič pritiskalo na ušesa. Slaba stran tega je vprašljiva kakovost zvoka ter dejstvo, da bodo zvok iz igre lahko slišali tudi drugi. K sreči bo Rift S vseboval možnost priklopa slušalk, če boste bližnje želeli odrešiti kričečih zvokov iz iger.

Dobrodošla novost je tudi priklopni kabel. Ta bo iz štirih narasel na pet metrov, za razliko od predhodnika pa ga bomo priklapljali na DisplayPort vhod grafične kartice. Zaradi manjka zunanjih senzorjev boste potrebovali samo en USB 3.0 vhod.

Oculus Rift S bo izšel letos poleti, zase pa bo zahteval 399 $, kar je dražje od trenutne inačice.

Nakup je po našem mnenju vprašljiv, saj je vse odvisno od njihovega izdelka Oculus Quest. Ta bo ponujal povsem brezžično VR izkušnjo, kar je seveda ogromna prednost. Questa žal ne bo mogoče priklopiti na PC-je in bo šibkejši a bodimo odkriti: koliko res grafično impresivnih iger bomo sploh zamudili?

Vse bo jasno, ko bosta obe VR napravi izšli in bomo lahko naredili pošteno primerjavo.

Novi “žrtvi” Epic trgovine: The Outer Worlds in Control podpisala enoletno ekskluzivnost

0

Razvijalec Epic, ki trenutno služi težke denarce preko svoje igre Fortnite, je bil prisoten tudi na dogodku GDC 19 in tam je objavil nekaj presenetljivih novic.

Med drugim je sporočil partnerstvo z 2K založnikom in si tako pridobil še eno težko pričakovano igro.

Gre za RPG priznanega razvijalca Obsidian Entertainment in njihov naslov The Outer Worlds se je po novem za eno leto poslovil od Steama in bo tako izšel ekskluzivno na Epic trgovini. Seveda bo prisoten tudi v Microsoftovi štacuni, saj je tehnološki gigant nedolgo tega kupil Obsidian.

Na Epic trgovino prihaja tudi naslov Control, katerega razvija studio Remedy, tega pa poznamo po priznanih naslovih Max Payne ter Quantum Break. Spet bomo naš karakter nadzorovali iz tretje osebe in naslov bo precej podoben njihovemu zadnjemu znanstveno-fantastičnemu izdelku, ki je ob izidu naletel na mešan odziv kritikov.

Epic je še sporočil, da bo še naprej sodeloval z Ubisoftom, ni pa še znano, ali se bo zopet šlo za ekskluzive kot je bil to The Division 2.

Poleg tega bo njihova platforma pridobila prej ekskluzivne naslove za PlayStation 4, izpod rok razvijalca Quantic Dream. Tako bomo kmalu na PCju lahko preigravali odlične naslove kot so Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls ter Heavy Rain.

Epic je zaradi teh potez postal precej osovražen med PC igralci a očitno je njihov poslovni model, kjer od prodaje pobirajo precej manj procentov od Steama, med založniki zelo privlačen.

Noctua je predstavila nov hladilnik NH-U12A

0

Avstrijsko podjetje Noctua slovi predvsem po procesorskih hladilnikih in ventilatorjih. Ob svojevrstni barvni kombinaciji bež rjave barve, se od drugih razlikujejo tudi po tem, da hladilnike izdajajo redkeje.

Originalen NH-U12 je na trg prišel že leta 2005 in vse od splavitve predstavlja osrčje Noctuine linije hladilnikov. Novinec NH-U12A tako predstavlja 5. generacijo Noctuine serije U12 120mm hladilnikov. Vključuje dva prenovljena 25mm ventilatorja NF-A12x25 PWM z diagonalo 120mm in kompleten redizajn odvodnih cevi, saj se je število iz petih (U12S) povečalo na sedem.

Nekaj besed je z mediji delil tudi izvršni direktor Roland Mossig: “Ponosni smo na naše dosežke in tako z veseljem predstavljamo novo NH-U12A, ki prinaša še boljše hlajenje. Nekatere dele predhodnikov smo popolnoma poustvarili in tako uspeli izdelati hladilnik, ki se lahko kosa z precej masivnejšimi konkurenti. Posebno pozornost smo posvetili kompatibilnosti, posledica je neinterferenca z režami za ram in PCI-e režo.”

NH-U12A ima napram NH-U12S 37% več aluminijastih hladilnih reber in push&pull sistem z dvema ventilatorjema. Kljub masivnejši zgradbi je hladilnik popolnoma kompatibilen z ram in PCI-e režami na LGA 1151 in AM4 platformah. V višino meri 158mm, v širino pa 125mm.

Ob nakupu zraven prejmeš še 6 letno garancijo, namestitvene vijake in Noctua NT-H1 termalno pasto. Priporočena cena proizvajalca znaša kar 99€, kar je praktično cena premijskega NH-D15.

Naša dosedanja testa lahko preverite na spodnjih povezavah:

Ventilatorji: Noctua NF-A12x25
Procesorski hladilnik: Noctua NH-L12S

V naslednjih dneh bomo delili tudi naše mnenje o novincu NH-U12A, saj nam ga je Noctua poslala na test.

Edini slovenski gaming bar, StageOne, pripravlja VR turnir v igri Beat Saber

Beat Saber je trenutno najbolj popularna VR igra, saj preko preprostih kontrol omogoča hitro priučitev kontrol in je odlična prva izkušnja za VR devičnike.

Seveda se zavedamo, da virtualne naprave ne posedujete vsi, dobra novica pa je, da imate sedaj prav vsi možnost preizkusiti to najnovejšo igračko igričarske industrije in to v edinem gaming baru v Sloveniji – StageOne!

In zadeve ne bo mogoče samo dodobra preizkusiti ampak tudi tekmovati za bogate nagrade! StageOne namreč pripravlja turnir iz igre BeatSaber, ta pa bo potekal skozi celoten april.

Pravila so, tako kot sama igra, povsem preprosta.

Za tekmovanje se preprosto zglasite na lokaciji Borštnikov trg 2 in poprimete za virtualne kontrolerje.

Igralo se bo “progo” oz. pesem Country Roads in sicer na Hard težavnosti. Število poskusov je neomejeno in ko boste enkrat zadovoljni s svojim rezultatom, nabrano število pik sporočite administratorju, ta pa si jih bo zapisal v tabelo.

10 dni pred koncem turnirja bomo objavili lestvico najboljših in če se obdržite na samem vrhu, boste prejeli slavnostni naziv VR kralja Slovenije, zraven pa boste v žep pobasali bogato nagrado.

Tako, zadeva je povsem preprosta in za udeležbo preprosto obiščite StageOne gaming bar in se tam prijavite na turnir.

A bodite pozorni na dejstvo, da je sicer Beat Saber relativno preprost naslov vendar boste za mojstrovanje igre morali precej razgibati mišice in uskladiti svojo koordinacijo.

Seveda pa je najbolj pomembno, da se boste ob igranju zabavali ter pokazali zdrav tekmovalni duh, kar Beat Saber definitivno omogoča.

Kako točno zadeva izgleda v praksi si lahko ogledate na spodnjem posnetku.

Kaj nas čaka v 4. tednu Fortnite izzivov?

Pred nami je že 4. teden Fortnite izivov v katerem bomo lahko igralci in imetniki Battle Passa opravili 7 tedenskih izivov, tisti “navadni smrtniki” pa bodo lahko opravili le tri.

Vsak teden nas čakajo različni izivi, ki se včasih tudi ponavljajo kar je tudi za pričakovati. Tokrat bomo morali odkrivati skrite zaklade, priti v top 10, uporabiti vozilo Baller in še več!

Zastonjski izzivi

  • Najdi 2 skrita zaklada (z zemljevidom) – 5 Battle Stars
  • Katapultiraj se skozi 25 zgradb in struktur z uporabo Piratskega topa – 5 Battle Stars
  • Ubij nasprotnika z orožjem, ki uporablja merilec in dušilec (1 uboj na tip orožja) – 10 Battle Stars

Battle Pass izzivi

  • Ubij 10 nasprotnikov medtem ko si v mestih Happy Hamlet ali Pleasant Park
  • Faza 1/5: Pristani v Tilted Towers – 1 Battle Star
    • Faza 2/5: Pristani v Junk Junction – 1 Battle Star
    • Faza 3/5: Pristani v Retail Row – 1 Battle Star
    • Faza 4/5: Pristani v Happy Hamlet – 1 Battle Star
    • Faza 5/5: Pristani v Pleasant Park – 1 Battle Star
  • Preživi 90 nasprotnikov v eni sami igri, torej končaj top 10 – 10 Battle Stars
  • Uporabi vozilo The Baller v petih različnih igrah – 5 Battle Stars

Ob končanju vseh izzivov boste prejeli tudi povsem novo ozadje za nalaganje igre, ki ga vidite na naslovni sliki!

Rezultat iskanja slik za fortnite battle pass transparent

FBI obiskal in zasegel računalniško opremo znanega streamerja

0

Kontroverzni streamer Paul ‘ICE POSEIDON’ Denino se je zopet znašel v težavah, saj so ga na njegovo streaming hišo ponovno prišli obiskati pripadniki združenja FBI. To seveda ni prvič, da se je sicer priljubljeni stremer znašel v težavah, saj je bil že neštetokrat primoran zagovarjati svoje dejanja, ko so ga npr. aretirali na letalo zaradi domnevnega terorističnega napada.

Pred mesecem dni se je ICE POSEIDON sicer znašel še v enih težavah, ko je napovedal izid svoje spletne strani scuffed.com, ki pa naj bi delovala po principu Ponzijeve sheme oz. piramidnega sistema. Paul Denino je namreč predstavil svojo idejo, kjer je omenil, da bo sistem deloval na principu investitorjev, ki bi si denar povrnili z drugimi investitorji.

To bi storili tako, da bi v podjetje prišli novi investitorji, ki bi denar namenili podjetju, ta denar pa bi prišel v roke prvih investitorjev. ICE POSEIDON je nato dobil kup graj glede omenjenega škandala, saj je piramidni sistem prepovedan, ICE POSEIDON pa se je že neštetokrat znašel v težavah kot so npr. nameščanje dogodkov na svojih streamih ipd.

Za pomoč je takrat poklical svojega prijatelja, tudi youtuberja Keemstarja, ki je zadevo primerjal z prodajalno za hitro prehrano, McDonalds. Zadeva se je nato malce umirila, no sedaj pa se je Paul Denino ponovno znašel v težavah.

Tokrat je bila na udaru njegova telefonska številka, saj so jo nepridipravi uporabili za lažne bombne grožnje. FBI je prihitel na kraj ICE POSEIDNOVE streaming hiše, kjer so mu zasegli celotno streaming opremo, računalnike, telefone in drugo tehnologijo. To se je na srečo zgodilo pred samim začetkom streama, zato je lahko na Twitter le dodal zapis, da bo stream danes odpadel, razlogov pa ni podal. Kasneje se je na Twitterju javil tudi njegov prej omenjeni prijatelj, Keemstar, ki je potrdil prihod FBI-ja. Kakšen bo epilog novega škandala pa bomo videli kmalu.

https://twitter.com/KEEMSTAR/status/1108461300336738311