🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 435

Samsung Galaxy S10 funkcija odklepanja s prepoznavanjem obraza je smešno nezavarovana

V zgodnjih začetkih mobilnih telefonov smo telefone odklepali preprosto. Spomnim se svojega prve Nokie, ki sem jo odklenil preko stiska tipke menu in potem zvezdice.

To je bilo preprosto a seveda precej nezavarovano. Proizvajalci telefonov od takrat mnogo inovacij vlagajo ravno v odklep telefona.

Tako smo kmalu dobili PIN kode, kasneje smo na zaslonih risali vzorce, čemur je sledilo odklepanje preko prstnega odtisa.

Najnovejša pogruntavščina na temu področju je odklep preko zaznavanja obraza, funkcija, ki ji vsebuje tudi najnovejši Samsung Galaxy S10.

Zadeva je načeloma precej zavarovana, saj se bo telefon odklenil samo, če bo preko svojih posebnih senzorjev zaznal identični obraz lastnika telefona.

Vendar pa so pri novemu Galaxy S10 očitno morali v drobovju telefona narediti prostor za druge stvari zato za funkcijo prepoznave obraza skrbi samo navadna kamera, napredni senzorji pa so bili odstranjeni.

Uporabniki tako poročajo, da so lahko telefon odklenili, če so pred kamero postavili video, na kateremu je viden obraz lastnika naprave. Še več, nekateri so telefon lahko odklenili že preko tega, da so bili z lastnikom v sorodu in so posedovali podobne poteze. En uporabnik na Redditu celo trdi, da je lahko redno odklenil telefon od prijatelja, s katerim si sploh nista podobna, edina njuna skupna lastnost je ta, da imata oba gosti bradi.

Samsung Galaxy S10 je sedaj že na voljo zato bodite vsi potencialni kupci pozorni na to dotično “novost” in morda je čas, da zadevo dodobra tudi stestirate. Ali pa se obrijte.

Google bi lahko postal številka 1 tudi v igrah

0

Google misli resno, vsaj tako mislijo sami, saj so objavili kratek dražilnik, ki je namenjen predstavitvi na konferenci Game Developer, kjer bo predstavljen nov Googlov projekt.

19. marca bo namreč potekala konferenca razvijalcev iger, katerim se pridružuje tudi Google. Kot kaže bodo predstavili cel kup novih iger, ki bi po njihovem mnenju lahko spremenile prihodnost gaminga. V kratkem dražilniku lahko opazimo različne izseke iz novih iger različnih žanrov. Gre za športne, akcijske, pustolovske, dirkaške in druge žanre, ki bi jih lahko Google predstavil že čez slab teden.

Pred kratkim se je Googlu pridružila tudi nekdanja EA in Assasin’s Creed ustvarjalka Jade Raymond, ki bo v Googlu opravljala delo podpredsednice. Jade stoji za zasnovanjem Assassin’s Creed zgodbe in bo po vsej verjetnosti Googlu pomagala z novimi zgodbami.

Obstajajo tudi druge špekulacije, da bo Google naredil svojo platformo, kjer bo prostor za vse prej omenjene žanre iger, ki bi jim Google nudil dom, drugi pa omenjajo novo streaming platformo. Vse to pa so le ugibanja, saj bomo več izvedeli šele 19. marca na konferenci Game Developer, ki bo potekala v San Franciscu ob 18.00 uri po našem času.

Runes of Magic praznuje 10. obletnico

0

Od danes naprej pa vse do 31. marca igra Runes of Magic praznuje svojo 10. obletnico obstoja.

Igralci bomo v tem času deležni posebnih dogodkov, ki se bodo začeli 19. marca, 22. marca pa prihaja naslednji dogodek.

Igralci, ki se bodo vrnili v ta magični svet, bodo lahko testirali 5. poglavje imenovano “Fires of the Shadowforge”, katero vsebuje raso Shadowforge Dwarf. V bližnji prihodnosti bo mogoče preizkusiti tudi novo poglavje, imenovano “Legacy of the Souless”. Nove vsebine bodo prinesle ogromno novih stvari kot so temnice, nov del mape, pripravljen za raziskovanje in še marsikaj drugega.

Runes of Magic si lahko brezplačno prenesete tukaj in pričnete z igranjem takoj.

Ali Borderlands 3 prihaja 28. marca?

0

Razvijalci franšize Borderlands so včeraj na svojem Twitter računu objavili zanimivo sliko, ki bi lahko oznanjala izid igre Borderlands 3. Gearbox je sicer zadnjo različico igre Borderlands – Borderlands 2 izdal že pred sedmini letiti in sicer v letu 2012. V letu 2017 so razvijalci na GDC konferenci že potrdili izid igre na igralnem pogonu Unreal Engine 4.

Ob enem so delili tudi zanimivost, da na igri Borderlands 3 dela kar 90% podjetja Gearbox, kjer zaposlenih 350 ljudi. Da bo šlo za res zanimivo nadaljevanje priča tudi podatek iz januarja 2018, ko je Elon Musk, Teslin CEO naznanil njihov nov Flamethrower, ki je pritegnil tudi zanimanje razvijalca Gearboxa. Ta mu je na njegov tweet odgovoril, da ima v igro Borderlands 3 namen dodati omenjeni Flamethrower, Musk pa se je s tem strinjal.

Zakaj pa bi bil lahko prav 28. marec dan, ko bi lahko dobili tudi sam izid igre ? No na svojem Twitterju so pri Gearboxu objavili sliko, ki prikazuje tablo z napisom – Marec 28. Boston – Exit 3. Na ta dan bo namreč potekal prvi dan konvencije PAX East, na kateri se ob različnih dogodkih, ob enem predstavijo tudi novi naslovi iger. Ker se nad glavno tablo pojavi tudi “Exit 3” bi to skoraj zagotovo lahko povezali z igro Borderlands 3.

https://twitter.com/GearboxOfficial/status/1105543983516639232

Ubisoft pričel pomladno razprodajo iger!

0

Tudi pri podjetju Ubisoft so se odločili za razprodajo svojih iger, kot je to naredil Origin pri katerem lahko še vedno dobite zelo poceni igre. Vsi nekako sledijo trendu Steama, ki redno v vseh letnih časih naznanja razprodaje za svoje igre.

Ubisoft je svojo razprodajo poimenoval “Spring Sale”, in gre za razprodajo kar 500 izdelkov, ki jih lahko dobimo tudi do 90% ceneje. Tukaj ne gre samo za igre, ampak so v razprodajo vključeni tudi spominki, oblačila in še več.

V razprodaji lahko dobite tudi najnovejše naslove Ubisofta kot so Far Cry: New Dawn, ki je znižan za kar 50% (iz 44,99€ na 22,49€). Na voljo je tudi večigralska igra Rainbow Six Siege, ki je iz slabih 20€ prav tako znižana na 10,99€. Poleg iger pa so znižanja veljavna tudi na DLC pakete, ki vam omogočajo določene razširitve.

Z znižanimi cenami bodo konkurirali tudi prodajalcem ključev, ki igro, kot je to v navadi že od samega začetka prodajajo po znižani ceni. Razprodaja bo trajala vse do 25. marca, če pa boste kupili fizično obliko igre (nekatere igre na Ubisoftovi strani to omogočajo), vam Ubisoft ob nakupu nad 80€ tudi sam krije poštnino.

Če ste torej imeli namen kupiti katero izmed Ubisoftovih iger, je to enkratna priložnost, da si jo tudi privoščite.

Apex Legends prekinil rekord gledanosti igre Fortnite

0

Februar bo zapisan kot mesec, ko je bil podrt še en rekord in sicer s strani igre Apex Legends. V zadnjih 11 mesecih je namreč igra Fortnite iz meseca v mesec vladala na vrhu gledanosti, no v mesecu februarju pa je to mesto zavzela igra Apex Legends.

Respawnov Apex je tako poleg najbolj gledane igre meseca podrl še rekord Fortnita glede najbolj gledanega streama v mesecu februarju. Fortnite je sicer na splošno mesec februar zaključil pod pričakovanji Epic Gamesa, saj je po gledanosti končal šele na 3. mestu. Prehitel ga je celo League of Legends, ki se je na 2. mesto vrnil predvsem zaradi štarta v novo tekmovalno sezono.

Ker so večji streamerji igre Fortnite s strani Respawna dobili tudi plačilo za igranje Apexa, se je gledanost Fortnitu drastično zmanjšala. To so bili streamerji kot so npr. TimTheTatMan, Ninja, Myth in ostali. V mesecu februarju si je igro Apex Legends ogledalo preko 670.000 gledalcev, kar je več kakor Fortnitovih 615.000. Fortnite sicer še vedno drži mesečni rekord, ko si je igro ogledalo kar 1.5 milijona različnih ljudi.

V marcu bi se lahko stvari kaj hitro spreobrnile, saj je Fortnite izdal 8. sezono svoje igre, medtem ko Apex Legends na svoj prvi Battle Pass še čaka (prišel naj bi danes – 12. marca).

Hkratni Fortnite gledalci po mesecih

Apple napovedal svoj nov dogodek

Dočakali smo prvi Applov dogodek v letu 2019, ki je napovedan 25. marca. Odločili so se zanimiv slogan in sicer “It’s show time”, ki nekako spominja na filme. Prva ugibanja se torej nagibajo k filmom, a to naj ne bi bila edina stvar, ki bo predstavljena čez dobrih 14 dni.

25. marec bo torej dan, ko bo Apple prvič letos predstavil nekaj novega. Dogodek bo izpeljan v Applovem Steve Jobs teatru in ga bo ob enem mogoče spremljati tudi preko interneta. Dogodek bomo lahko spremljali z uporabo brkalnika Safari na Applovih iPad, iPhone, iPod touch ali Mac napravah. Poleg omenjenih bo seveda prenos možno spremljati tudi preko “bolj znanih” brskalnikov Google Chrome, Firefox in ostalih.

Lanskoletni dogodek je po vrsto letih organiziranih dogodkov s strani Appla kar malce šokiral, saj ni bil predvajan širši množici. Razlog gre predvsem pripisovati lokaciji, saj je bil dogodek izpeljan na šolskem kampusu. Vseeno so Applova predvajanja sedaj nazaj in čas je, da izvemo nekaj novega.

Slogan dogodka je “It’s showtime” kar lahko nekako povežemo s filmi ali čem podobnim. Večina medijev ugiba, da bo Apple naznanil novo pretočno TV platformo kot sta to npr. Netflix in Amazon Prime Video. Apple je sicer pred kratkim začel sodelovati z znaimi ustvarjalci kot so M. Night Shyamalan, Steven Spielberg, Reese Witherspoon, in Oprah. Vsi so znani s televizijskih zaslonov, zato ne bi bilo nič čudnega, če bi Apple res predstavil svojo TV storitev. Kot zanimivost lahko omenim, da je Apple leta 2006 na takratnem dogodku uporabil isti slogan (“It’s show time”), kjer je predstavil Apple TV.

Poleg nove platforme za filme se omenja tudi nova aplikacija, ki naj bi v Apple pripeljala revije z novicami. Uporabniki Apple naprav, bi lahko bili tako na tekočem z dogajanjem po svetu, kar bi seveda pritegnilo vrsto sponzorjev.

Apple's new video service will surely be embedded within its existing TV app

Nov dražilnik za Doom: Annihilation je presneto zanič

0

Koliko iger je v zadnjem desetletju dobilo posiljene velikoplatenske sorojake? Bilo jih je vsaj ducat in na pamet mi najprej padejo Warcraft The Begining, Assasin’s Creed, Max Payne, BloodRayne Hitman, Hitman: Agent 47, Need for Speed, Resident Evil franšiza… , zlepa jih ne zmanjka. Skupna jim je ena stvar in to je, da zaradi povprečnosti hitro utonejo v neskončen vrtinec pozabe. Skorajda vsi poznamo legendarne igre, kot so Half Life 2, Gotic, Warcraft 3 in še bi lahko našteval, med tem, ko se filmskega prvenca Doom iz leta 2005 splomni le malokdo. Ni torej presenetljivo, da visokoleteče platenske adaptacije nikoli zares ne navdušijo, le kako bi? Ne moremo govoriti o naključju, ko v zadnjih 25 letih nismo dočakali nobenega resnično dobrega filma, posnetega po igrah. Iskreno povedano je tudi pot film-igre bolj klavrna, ampak pustimo to za kakšno drugo priložnost.

Očitno bomo poslednji verniki, dočakali nov debakel, žaloigro, ki bi se ji posmehoval še Andrzej Barkowiak, režiser neposrečenega prvenca izpred 14. let. Vse skupaj je šlo tako daleč, da se dražilnika sramuje in se je od naslova distancirala celo Bethesda sama. Če ne kaj drugega, bomo gledalci lahko za dve uri priča uletelešenju pekla na zemlji, preden bomo polni opeklin zapuščali dvorano.

Kaj je lahko šlo tako neutrudno narobe?

Doom: Annihilation ustvarjajo v diverziji Universal Pictures Home Entertainment, ki sliši na ime Universal 1440 Entertainment. In če gre sodti po dražilniku bo edina zabavna stvar v filmu, ime delodajalcev stvaritelja. Koncept je sila preprost in viden neštetokrat, skupino marincev (space marines) odvržejo na planet, kjer morajo preiskati klic na pomoč. Seveda “povsem nepričakovano” naletijo le na trume demonskih pokvek, samoustoličenih okupatorjem ene izmed baz. Aplavz za inovativnost.

Za tekst je poskrbel Tony Giglio, avtor S.W.A.T: Under Siege, kjer se tokrat med zvezdniki ne bosta znašla Samuel L. Jackson in Colin Farrell, ampak se bomo morali zadovoljiti z neznanimi Amy Manson, Louis Mandylor, Hari Dhillon in Nino Bergman.

Ni presenetljivo, da se je film pojavil od nikoder, čeprav so o projektu razpredali vse od leta 2011. Filmu ne bi rad naredil krivice, preden ga jeseni v celoti pogledam, ampak če gre soditi po “vrhuncih” v dražilniku bo zadalj zgolj eno izmed številnih filmskih ran v že tako ranjen eksodus iger.

Kar 7300 palcev navzdol? Glede na videno upravičeno.

World of Warcraft: Classic bo razdeljen na 6 delov

0

Vsi zvesti oboževalci popularne igre World of Warcraft že nestrpno pričakujemo Classic različico igre, ki nas bo vrnila v same začetke igre. Na lanskem Bizzconu je Blizzard tudi uradno napovedal izid omenjene različice, ki bo izšla v letošnjem poletju.

Vsi kupci virtualne vstopnice za Blizzcon 2018 so novembra dobili tudi dostop do omejene različice igre World of Warcraft Classic, ki je doživela pravi naval igralcev. Ker pa je poletje le nekaj mesecev stran pa lahko iz meseca v mesec pričakujemo tudi različne novice s strani Blizzarda.

Blizzard je naznanil, da bo po tehtnem premisleku Classic različica vsebovala šest različnih delov, kjer bomo ponovno ubijali različne bosse. S prva je bila Blizzardova ideja sestavljena iz 4 delov, a so po poslušanju mnenj igralcev prišli do odločitve, da dodajo še dva dodatna dela.

Različica Classic se bo v poletju pričela s podobitvijo 1.0 in bo kasneje prejemala nove posodobitve kot so 1.1, 1.2, 1.3 in tako naprej. Raidi in dungeoni bodo zaradi delitve na 6 delov prejeli nekaj sprememb, saj bosta npr. v prvem delu dostopna Onyxia’s Lair in Molten Core, medtem ko bo Dire Maul dostopen šele v drugem delu. Glavni razlog so predmeti, ki bodo na voljo v raidu Dire Maul, ki bi lahko olajšali potek igre igralcem, če bi se ta pojavil že v prvem delu.

Prvi del bo torej sestavljen iz instanc: Molten Core, Onyxia in Maraudon. V 2. delu jim bodo sledili Dire Maul, Azuregos in Kazzak. V tretji fazi sledita Blackwing Lair in Darkmoon Faire, šele v četrti pa prideta na vrsto Green Dragons in Zul’Gurub. V peti fazi bodo intance dobile nekaj sprememb glede loota, kot tudi Ahn’Qiraj raid. Za konec pa nas čakata vsem znani Naxxramas in Scourge Invasion.

Rezultat iskanja slik za wow classic transparent

Dragon’s Dogma dobiva svoj anime na Netflixu

0

Nihče vam ne bi zameril, če tokrat za igro Dragon’s Dogma prvič slišite.

Zadevo je leta 2012 izdal Capcom, žal pa špil ni bil preveč komercialno uspešen. Vseeno pa se gre za zanimiv RPG, ki si je nabral zvesto publiko, v igri pa zagotovo najbolj izstopa sistem spektakularne magije ter šefovski spopadi, kjer po ogromnih beštijah plezate in iščete njihove šibke točke.

Štorija je bila precej pozabljiva in zato je precej zanimivo, da se je Netflix odločil izdelati Dragon’s Dogma anime.

Ta bo sledil potovanju možakarja, ki ga žene sla po maščevanju. Zmaj mu je namreč v preteklosti ukradel srce in ko je zopet vstal od mrtvih, je postal Arisen. Šlo bo za akcijsko avanturo, kjer se bo Arisen po robu postavil demonom, ti pa zastopajo sedem smrtnih grehov.

To je tudi dobra novica za vse privržence serije, ki čakajo na nadaljevanje Dragon’s Dogma že sedem let. Kaže na to, da Capcom verjame v franšizo, po naključju pa je originalni ustvarjalec, Hideaki Itsuno, pred kratkim končal delo na Devil May Cry 5 in v intervjuju je močno namigoval, da zna biti njegov naslednji projekt ravno Dragon’s Dogma 2.

Od modifikacije do legende: zgodovina igre Counter-Strike

Ste se kdaj spraševali kako je nastala igra Counter-Strike: Global Offensive, ki je v današnjih časih še vedno ena izmed najpopularnejših prvoosebnih, večigralskih streljačin? Če vas zanima celotna zgodovina igre Counter-Strike, je tale članek kot nalašč napisan za vas.

Od kod izvira ime Counter Strike ?

Vse se je začelo z eno najpopularnejših iger devetdesetih let, ki sliši na ime Half-Life. Zagotovo ste že slišali za ta naslov, ki sicer še vedno ni dobil tretjega nadaljevanja, pa čeprav so vsi oboževalci že zelo nestrpni.

Half-Life je 19. novembra 1998 razvilo podjetje Valve, izdal pa ga je založnik Sierra Entertainment. Igralci smo postavljeni v vlogo znanstvenika Gordona Freemana, ki se mora prebiti iz podzemnega laboratorija. Igro je bilo moč igrati le na osebnem računalniku z operacijskim sistemom Microsoft Windows. Half Life je bil tako popularen, da so tudi igralci razvijali svoje mode, med katerim se je znašel tudi Counter-Strike.

Half Life: Counter Strike

Counter-Strike je bil torej poseben mod, ki ga je razvil kanadski programer Minh “Gooseman” Le, ki je prej sicer že razvijal mode za igri Quake in Action Quake 2. Pomagal mu je tudi Jess Clife, s katerim pa sta se predstavljala z imenom Counter Strike Team. Njun Half-Life mod se je imenoval Counter-Strike Beta in je vseboval “le” 4 mape ter 9 orožij. Pred uradnim izidom je omenjeni mod prejel kar 7 različic, ki so odpravljale različne napake in v igro dodajale cel kup sprememb.

Counter Strike 1.0

Po dveh letih razvoja, se je v letu 2000 Valve tudi uradno vmešal v projekt, imenovan Counter-Strike. Takrat sta se Minh Le in Jess Cliffe povezala z razvijalcem Barking Dog, ki je spočel Beta različico 5.0, saj je bil idejni vodja Minh Le preveč zaposlen s študijem.

Barking Dog je razvil kar 90% Beta 5.0 različice, kjer so odpravili cel kup hroščev in kodo naredili bolj berljivo. Aprila 2000 pa je na dan priskakljala novica, da sta se Counter-Strike Team in Valve odločila za sodelovanje in da bo mod Counter-Strike prišel tudi kot uraden dodatek v naslednji posodobitvi igre Half-Life.

Čeprav ni to uradno zapisano, naj bi Valve v celoti odkupil pravice do moda, ki je bil v različici Counter-Strike 1.0 izdan 9. novembra 2000. Igral se je lahko le v lokalnih omrežjih, vseboval pa je eni izmed dveh najbolj priljubljenih map – De_Assault in De_Cbble.

Counter-Strike 1.1-5

Sledilo je ogromno posodobitev igre, v katerih so med drugim dodali tudi znani Valve Anti Cheat, ki naj bi premešal štrene vsem hekerjem. V različici Counter-Strike 1.1 je prišla tudi najbolj znana mapa, ki je igrana še danes, De_Dust 2, poleg nje pa so prišle še Inferno, Vertigo, Rotterdam in ostale. Različica 1.5 je bila tudi zadnja pred največjo igro tistega časa, Counter Strike 1.6.

Rezultat iskanja slik za counter strike lan

Counter Strike 1.6

1.6 je bila največja posodobitev igre tistega časa, saj je vnesla čisto nov grafični vmesnik in cel kup posodobitev. Dodani sta bili novi orožji IDF Defender in Clarion 5.56, spremenjenih je bilo večina map, CT-ji so dobili Riot Shield, igralci pa so lahko končno igrali tudi izven lokalnega omrežja.

Rezultat iskanja slik za counter strike 1.6

Counter-Strike: Condition Zero

Nato je sledila prva večja polomija, imenovana Condition Zero. V sodelovanju z Valvom, sta jo razvila še Turtle Rock Studios in Gearbox Software. Igra je vsebovala grafično izboljšane teksture a ni zadovoljila apetitov igralcev.

Glavna razlika je bila v tem, da je igra omogočala tako enoigralsko kot tudi večigralsko različico. Enoigralska različica je vsebovala kampanjo imenovano “The Deleted Scenes”, kjer smo bili postavljeni v vlogo policaja oz. Counter Terrorista. Misije so vsebovale naloge kot so denimo ubij tri nasprotnike z določenim orožjem in zmagaj rundo v 45 sekundah. Condition Zero je znan tudi po vpeljavi botov v igro, čeprav je bil Counter-Strike za Xbox prvi, ki je že vseboval malo bolj pametne bote.

Counter Strike: Source

Za največjim Counter Strike 1.6, je sledil Source. Igra je dobila ogromno grafičnih posodobitev, ki pa večini 1.6 igralcev niso bila všeč. Če boste igralce, ki so igrali Counter Strike 1.6 vprašali, katera igra je bila boljša 1.6 ali Source, bodo kot iz topa izstrelili, da je bil to prav 1.6.

Valve je za Counter Strike: Source uporabil nov pogon, ki pa ga presenetljivo uporablja še danes (seveda v močno nadgrajeni inačici).

Counter Strike: Global Offensive

In tukaj smo danes.

Global Offensive je izšel leta 2012 in je z nami že neverjetnih 7 let. Kdo bi si mislil, da je igra še vedno zelo igrana pa čeprav večjih posodobitev v igri praktično ni.

Predvsem gre “mladost” pripisovati začetkom igre “CS:GO”, ki niso bili blesteči.

Igra poleg ponovne grafične predelave ni vsebovala nič novega, napak v igri pa je bilo precej. Šele vpeljava rangov in ogromno popravkov so igro naredili zares igrano in so ob enem pripeljale tudi profesionalne igralce. Število igralcev sicer sedaj pričakovano pada, razlog pa je predvsem v novih Battle Royale igrah.

Za podobno potezo se je odločil tudi Valve, ki je v igro dodal Battle Royale način imenovan Danger Zone ter igro spremenil v brezplačno različico. Mnogi pravijo, da je bila to napaka in le klic v sili, saj nove Counter-Strike igre ni že več kot 7 let.

Ker je razvijalec Valve znan po tem, da si vzame čas preden izda novo igro, lahko tudi oboževalci franšize Counter-Strike čakamo še kar nekaj časa na nov del te že dolgo priljubljene franšize.

Rezultat iskanja slik za evolution counter strike
Counter Strike 1.0, Counter Strike Condition Zero, Counter Strike Source, Counter Strike Global Offensive

13-letna gluhonema streamerka je zavzela Twitch

0

Na Twitchu je v zadnjih dneh veliko govora o 13 letni Twitch streamerki z imenom ewokttv. 13-letnica je postala prava senzacija na Twitchu, ko jo je v zadnjih dneh gostilo kar nekaj popularnih streamerjev. Gre za gluhonemo Fortnite igralko, ki iz dneva v dan nabira tisoče sledilcev in navdušuje vse gledalce po svetu.

Njena popularnost pa ne izvira samo iz njenega zdravstvenega stanja ampak je hudičevo dobra tudi v igri Fortnite. Sebe je poimenovala kot “Pro Deaf Girl Gamer” in navdušuje s svojim neverjetnim znanjem. Njen stream je seveda brez zvoka, saj ewokttv tudi sama ne ve, kaj bi gledalci sploh slišali.

Trenutno ima v igri Fortnite več kot 330 winov in je v svoji kratkotrajni Twitch karieri zbrala že več kot 26.500 sledilcev in preko 2.000 naročnikov. Največ zaslug imajo seveda drugi popularni streamerji, ki so mladenki pri tem pomagali. Eden izmed prvih, ki je omenjeno streamerko tudi opazil je popularni Timothy ‘TimTheTatman’ Betar, ki se lahko pohvali z več kot 42.000 naročniki. Ta se je 7. marca po svojem dolgem streamu odločil gostiti enega izmed manjših streamerjev ter mu želel polepšati dan. Naletel je na 13-letnico, ki je požela ogromno pohval in je v trenutku postala glavna tema Twitcha.

Javno je izrazila tudi željo, da se želi pridružiti mlajši različici ekipe TSM – TSM Jr. Na svojem streamu ji je družbo delal že TSM Jr. igralec Owen ‘wintrrz’ Wolfram, s katerim sta uspešno premagovala druge igralce.

Niantic: Prve informacije o igri Harry Potter: Wizards Unite so tukaj

Pri Niantic, priznanem podjetju, ki je naredilo igro Pokemon GO, so nam tokrat postregli z novimi informacijami o prihajajoči AR igri Harry Potter: Wizards Unite.

Igralci bomo lahko raziskovali magični svet, kjer se je potepal tudi Harry Potter v realnem času z drugimi igralci. V sami igri bomo lahko našli poznane karakterje iz filmov in knjig ter uživali kot čarodeji. Kot pri Pokemon GO bomo v Harry Potter: Wizards Unite morali hoditi okrog in iskati točke zanimivosti. Poleg tega bodo te točke različne glede na področje v kateremu se nahajamo. T.i. “foundables” bomo morali zaščititi s čarovnijami pred zlobneži in s tem bomo pridobili različne nagrade.

Poleg bojevanja bodo igralci imeli posebno energijo, katera se bo obrabila in nazaj jo bodo pridobili z obiskovanjem gostiln, hrano, pijačo in z kreiranjem napojev.

Na sami mapi bomo lahko našli tudi utrdbe, kjer bodo lahko igralci testirali svoje spretnosti v naprednem AR načinu.

Zgleda, da se nam obeta še ena zelo zanimiva mobilna AR igra, ki bo zagotovo navdušila marsikaterega oboževalca Harry Potter franšize. Žal datuma izida ne vemo, govorice pravijo, da naj bi zadeva izšla v letošnjem letu.

Sekiro: Shadows Die Twice dobil izidni napovednik

0

Še malo, še res malo in končno bomo dobili novo igro razvijalca FromSoftware, katerega vsi poznamo po njegovi seriji ogromnih beštij in hude težavnosti, Dark Souls.

Sekiro: Shadows Die Twice bo malce drugačen od vseh njihovih do sedaj izdanih iger, saj se bo akcija preselila na Japonsko. Še vedno nas čaka ogromna količina demonskih nakaz, razlika je v temu, da bo tokrat akcija hitrejša, naš herojček pa močno bolj agilen.

Stopnje bomo lahko prečkali tako v horizontali, kot tudi v vertikali, v svojem arzenalu orožij pa bomo lahko odkrili veliko število ninja sposobnosti ter različnih orodij za prečkanje širnega sveta.

Sekiro: Shadows Die Twice je včeraj prejel tudi izidni napovednik, na svoje diske pa ga bomo lahko prenesli 22. marca 2019.

Epic se bo vendarle oddolžil vsem lastnikom promocijskega skina

0

Pred dobrim tednom dni smo pisali o tem, kako je Epic Games razočaral vse kupce Nvidia Counterattack bundla, ki so ga prejeli ob nakupu grafičnih kartic Nvidia in je veljal za ekskluzivno nagrado.

Nekateri izmed igralci so grafično kartico kupili le zaradi skina, ki ga je bilo moč prejeti le ob nakupu kartic GTX 1070 Ti, 1070, 1060, 1050 Ti, in 1050. Epic se je v prejšnjem tednu nato odločil, da v igro za slabih 15€ doda ta ekskluziven Reflex skin in tako omogoči nakup vsem igralcem.

No pri Epicu so si vendarle premislili, saj se bodo vsem kupcem Nvidia kartic oddolžili. V igro bodo namreč dodali nov ekskluziven skin, ki ga bodo podarili vsem, ki so bili “pretentani”. Več informacij o skinu trenutno še ni, tako da bomo morali nanj še malce počakati.

Vsi lastniki Nvidia bundla so ob nakupu prejeli:

  • “Reflex” Outfit (Rare)
  • “Pivot” Glider (Rare)
  • “Angular Axe” Pickaxe (Uncommon)
  • “Response Unit” Back Bling
  • 2,000 V-Bucks
Epic Games je enemu izmed lastnikov Nvidia bundla poslal tole sporočilo.

AMD bo v prihajajočih tednih znižal ceno RX 580 in RX 590

0

Uradne potrditve s strani AMD-ja še ni, kljub temu po spletu že nekaj dni krožijo informacije, da se bomo kupci v kratkem veselili pocenitev. Le ta prihaja kot odgovor na nedavno izšlo GTX 1660 Ti, ki v grafih skorajda dosega GTX 1070.

Vendar do cenitev ne prihaja samo zaradi Nvidie. AMD počasi pričenja s čiščenjem skladišč in pripravno na novo Navi arhitekturo, saj so na njej grajene kartice, napovedane za mesec julij.

Pričakuješ lahko okoli 20€ nižjo ceno za RX 580 8GB in RX 590 8GB. Ob tem ob nakupu prejmeš še tri/dve igri opevanih naslovov, kot so Resident Evil 2, Devil May Cry 5 in Tom Clancy’s The Division 2.

Kljub starosti RX serija še vedno predstavlja dobro naložbo, zlasti za lastnike FHD zaslonov, kjer bo igre na višjih nastavitvah mogoče poganjati še kar nekaj časa.

Vir: www.pcgamer.com/

Najbolj pričakovane igre – Marec 2019 | PC, XOne, PS4, Switch |

V lestvici najbolj pričakovanih iger si vsak mesec ogledamo nekaj najbolj pričakovanih iger v prihajajočem mesecu. Čeprav ponavadi za ta namen ustvarimo video, si jih bomo tokrat ogledali v pisni obliki, zaradi zamude pa bomo navedli “zgolj” šest iger, ki nas še čakajo v drugi polovici marca.

Če smo pošteni, je bil februar precejšno razočaranje. Metro Exodus je bil res edini naslov, ob igranju katerega nisem pomislil na kanalizacijo. Mogoče je omembe vreden še Far Cry: New Dawn, a tu kvečjemu po zaslugi nizkih pričakovanj nismo bili razočarani, da smo dobili stereotipično formulo, ki se Ubisoft-a drži kot klop. Precejšna škoda, saj je bil mesec poln velikih izidov, a kaj, ko jih je večina padla na tazadnjo. No, v marcu imamo prav tako pripravljenih kar nekaj zelo zanimivih iger, pa dajmo držati pesti na boljši rezultat. Malo sicer zamujamo, zato bomo par iger iz začetka meseca izpustili, namesto njih pa bo več prostora ostalo za drugo polovico meseca. Pa dajmo kar pričeti, tu je deset najbolj pričakovanih prihajajočih iger v marcu 2019. 

6. The Divison 2 – 15.3. – PC, PS4, XOne

Najbolje prodajana Ubisoftova uspešnica vseh časov v tem mesecu dobiva nasledstvo in čeprav je na original letelo precej kritik, je bila poteza povsem pričakovana. The Division 2 namerava nadaljevati zgodbo izvirnika, le da bo tokrat dogajanje prestavljeno v Washington D.C, 7 mesecev po izbruhu smrtonosne gripe. Osnovni princip bo še zmerom enak, sistem misij se bo obdržal, še vedno pa bo naš glavni cilj pridobivanje vedno boljših pokalic in barvno sovpadajočih kosov opreme, opravljanje misij in vsi ostali že znani deli te tretjeosebne MMO streljačine. Največja novost bo prihod plenilskih pohodov, kjer bomo lahko oblegali baze zlikovcev z do sedmimi soigralci, a v večini obzirov bo šlo za znano stvar.

5. Ymir – 15.3. – PC

Čeprav bo na ta dan večina oči pristalo na The Division 2, na isti dan prihaja tudi Ymir. Stavek, ki sem si ga vedno želel izreči – pujsovska strategija, kjer vodiš civilizacijo lastnih počlovečenih prašičkov skozi obdobja, pričenši s kameno dobo. Šlo bo za primarno večigralsko 4X strategijo, ki bo združevala elemente gradbeništva z osvajanjem ozemelj, vojskovanjem, razvojem ter nenazadnje, vodenjem civilizacije prašičjih sekt. Jo veselo pričakujemo? Ojnk, veš da.

4. Sekiro : Shadows Die Twice – 22.3. – PC, PS4, XOne

Sekiro: Shadows Die Twice je vnovični naslov izpod rok Hidetake Miyazakija, bolj poznanega po Dark Souls seriji. Postavljen si v čevlje junačka, ki sliši na ime Sekiro in s sabo nosi sekiro (ah, drugo žal ne drži). Pozno-srednjeveška Japonska, kjer mitologija ni zgolj v mislih tistih z bogato domišljijo, res zveni kot mikaven svet. Z igralne plati lahko mirne duše pričakujemo izkušnjo, podobno tisti v seriji Dark Souls. A sovražnikovi udarci bodo še bolj neizprosni, pravočasni pritiski na tipke pa še pomembnejši. A vseeno ne bo šlo za čistokrvnega sokrvnika, saj Sakiro za razliko od Izbrancev zna skakati in je agilnejši, kar pa vodi v hitrejši bojni sistem.

3. Outward – 26.3. – PC

Če ste pristaš ene izmed najpopularnejših starošolskih RPG franšiz Gothic, potem zagotovo že mnogo let čakate na polnopravnega naslednika. A izgleda, da ima razvijalec Piranha Bytes druge načrte, saj namesto tega pospešeno dela na igri ELEX 2. A namesto tega imamo tu Outward. Veliko bo polagal na dejstvo, da je naš protagonist samo običajen človek, ki lahko hitro podleže nasprotnikovim udarcem. Lahko boš zgolj preprost kmetovalec, ki se preživlja s poljedelstvom, ali pa lovec, ki si kruh služi z lovljenjem divjadi. Morda bi rad postal čarodej, ki dela za zlobni kult ali pa upornik, ki ropa tiste z debelejšimi žepi? Outward obljublja vse to in še več, zato tudi mi (sploh Boris 🙂 ) že nestrpno pričakujemo njegov izid, morda celo najbolj izmed vseh iger v tem mesecu.

2. Generation Zero – 26.3. – PC, PS4

Dobrodošli na Švedskem, glasi se leto 1980. Lokalna populacija je skrivnostno izginila in nadomestili so jo ne kaj preveč prijazni roboti, ki si ničesar ne želijo bolj kot uničenja preostalega človeštva. Šlo bo za peskovniško streljačino s kooperativnim igranjem za do štiri igralce, ki bodo primarno preko skrivalniškega igranja plenili podeželje za novo opremo ter tiho odstreljevali mnoge sovražnike. Zveni kot precej unikaten igralni pristop, čeprav me postavitev nekoliko spominja na Sir, You’re Being Hunted. A žal kaj veliko o igri še ni znanega, zato dajmo še malo počakati.

1. Tropico 6

S prihajajočim začetkom pomladi premnogi oči že usmerjajo v smer poletnega oddiha in le kje bi ga bilo bolje preživeti kot v tropskem paradižu. S predizpozicijo, da ga ni naselil že kakšen diktator. V Tropico 6 bomo kot poprej skrbeli za otočja, gradili mostove med njimi in jih plenili naravnih bogastev, pomembno vlogo pa bosta imela tudi transport ter infrastruktura. Moč bo poslati naše prebivalce na plenjenja, kjer bodo lahko ukradli čudesa sveta, kot sta Kip svobode ali pa Eifflov stolp. Moč bo celo kostumizirati našo palačo, kjer bomo lahko iz balkona imeli govore za izvolitev, s tem pa pridobivali podporo našega ljudstva. Diktatorske sanje vsakega narcisista bodo tako postale resnica, dajmo upati le, da njegovi podaniki ne bodo preveč trpeli.

RICO – Recenzija | Ko mavričnih šest in PayDay dobita otroka

RICO je arkadna prvoosebna streljačina. Kot pripadnik posebnih policijskih enot RICO sam ali s partnerjem poskušaš preprečiti kriminalna dejanja, ki se dogajajo v mestu San Amaro. Orožja in sovražnikov je v igri na pretek in vsak strel tako iz pištole kot šrotarice deluje uničujoč in barabe dobesedno letijo po zraku. Razvijalci so pri izdelavi navdih iskali v nizkoproračunskih akcijskih filmih. Tudi igra sledi temu trendu ?


Razvojna ekipa: Ground Shatter
Založnik: Rising Star Games
Platforme: PC, XOne, PS4, Nintendo Switch
Datum izida: 14.03.2019
Cena: 19.99€

Zvrst: Prvoosebna streljačina


Mokre sanje Nintedno Switcherjev

Kot vse igre, ki jih recenziram tudi ta prihaja od neodvisnega razvijalca. Tokrat je govora o Ground Shatter. Gre za podjetje ustanovljeno leta 2014 in se je igralski skupnosti prvič predstavilo leta 2015 z izdelkom Sky Scrappers. Čeprav sta njihova naslova namenjena igranju na vseh platformah pa si razvijalci največ obetajo prav od igralcev Nintendo Switcha, katerim je po mojem mnenju RICO primarno namenjen. Glede na to, da ga v konzolaških in pecejaških krogih »hajpa« ni zaznati pa je zelo močno prisoten med vsemi Nintendo Switch igralci. In razlog za risankasto grafiko se najverjetneje skriva prav tu.

Trojica igralnih načinov

Igra nam ponuja tri igralske načine. Prvi izmed treh je »case« način, pri katerem imamo na voljo štiriindvajset ur, da se skozi mrežo misij, v katerih nas čakajo zlikovci in določene naloge, prebijemo do samega vrha kriminalne združbe.

V tem načinu, ki spominja na klasičen »story mode« (ki pa to ni), vdiramo v zgradbe, zaplenimo denar prislužen z kriminalnimi dejanji, pobiramo dokazno gradivo s katerim bodo tožilci bremenili obtožene, uničujemo strežniške sobe, računalnike ali pa deaktiviramo bombo. Čeprav se vsa zgoraj omenjena dejanja začnejo ponavljati pa vsaj slednje doda nekoliko adrenalina saj nas čas priganja k čim hitrejši deaktivaciji bombe.

Igra z jasnim ciljem. Pobij vse, kar leze in kar gre !

Druga možnost je način »daily«. Gre za popestritev, kjer s časom tekmujemo proti ostalim igralcem na spletu. Po končani nalogi bo igra vaš rezultat vnesla v lestvico in tako boste lahko svoje strelske zmožnosti primerjali z ostalimi igralci. Vsak igralec v igro vstopi z enako paleto orožji. Pištola, taktično orožje in granata.

V tem načinu sem najbolj užival, saj nas štoparica v desnem zgornjem kotu priganja, da z misijo opravimo v najkrajšem možnem času. Veseli me, da so dodali ta način v igro saj bo marsikaterega igralca pritegnila, da se bo dnevno vračal in svoje zmožnosti brusil še dolgo po izidu naslova.

Taktika presenečenja

Tretji način je »quick« kjer nam igra postreže z misijo iz kariernega dela, ki jo lahko sami izberemo ali pa jo igra generira za nas. Preden vstopimo v izbrano stopnjo nam v veži igra ponudi možnost izbire težavnosti in orožja.

Hude znanosti pri igranju ni. Na vsaki stopnji smo postavljeni v okolje, ki ga igra samodejno generira in tako se le stežka znajdemo večkrat v isti situaciji. Vsakič ko vdremo v sobo igra čas upočasni, kar nam omogoči, da na hitro obračunamo s sovražniki. Vsi streli nasprotnikov letijo proti nam v počasnem posnetku, ta zanimiv grafični vložek pa nas popelje v Matrico.

Ker v ozadju ni zapletene zgodbe, ki bi nas potegnila v igro, se dogajanje začne kaj kmalu ponavljati. Po opravljeni nalogi se moramo vrniti na izhodiščno točko. Na tak način igro igramo, dokler se je ne naveličamo.

CO-OP reši dan?

Igra je zasnova na kooperativi. In hvala razvijalcem, da je temu tako. Saj bi v nasprotnem primeru zrli v pusto prvoosebno streljačino, nevredno nakupa. Kooperativa, na kateri igra temelji, ponudi dva zanimiva pristopa. Tako si partnerja v borbi poiščemo na spletu ali pa v igro povabimo svojega prijatelja. Drugi način pa nas popelje v stare dobre čase arkad in polovičke zaslona katodnega monitorja. V tem klasičnem »split screen« načinu si sedaj ni potrebno tipkovnice deliti z prijateljem kot v preteklosti, saj igra v celoti podpira konzolni plošček.

V dvoje je bolje, veliko bolje !

Paleta orožij

Z »meriti«, kar v prevodu pomeni zasluge, ki si jih prislužimo z opravljenimi nalogami, si v veži pred naslednjo nalogo izbiramo široko paleto arsenala in dodatkov, ki nam bodo pomagali v igri. Od klasične pištole, ki je na začetku naše edino orožje pa si kasneje izborimo dostop do močnejšega taktičnega orožja. Od šrotaric, uzijev in avtomatskih pušk, na katere lahko pričvrstimo merke za preciznejše merjenje v sovražnikove glave, do granat in prve pomoči. V primeru, da smo pri streljanju nenatančni in nam zmanjka orožja, pa se lahko poslužimo tudi železne palice oziroma pendreka.

Nepremične figure

Splošno znano je, da zlikovci navadno niso najpametnejši in v igri se tega stereotipa kar držijo. Ne samo, da so liki vizualno slabo izdelani, vsak drugi je enojajčni dvojček svojemu pajdašu, pa tudi njihova umetna inteligenca ne blesti.

Za razliko od svojih kolegov, ki se proti nam krikovito zaženejo z vihtečim hladnim orožjem ali pa okrepitev, ki dejansko kažejo žar borbe, so tisti, ki ostanejo po sobah le neme speče figure. Ko vdremo jih zaradi njihove nepokretnosti zlahka pokosimo, njihovo streljanje pa je tako neučinkovito, da izgubimo vso voljo do igranja.

Vse skupaj pa postane že prav tragikomično, ko igra naključno generira nasprotnike. Tako lahko vdremo v veliko dvorano, kjer se pasejo trije ali pa v majhno shrambo, kjer se jih včasih trpa šest.

Hej! Vi ste si pa podobni?!

Nema simfonija

Čeprav je igra v svojem jedru topa je vizualno prijetna na pogled. Risana grafika in streli, podobni tistim iz matrice, popestrijo arkadnost naslova. Igra ima sicer nekoliko vidnih hroščev. Od lebdečih lestev pa do mrtvih nasprotnikov, ki ležijo na tleh in hlinijo vročico štirideset stopinj Celzija.

Čeprav deluje, da so razvijalci največ časa namenili grafičnim vložkom, pa so tako kot zgodbo zanemarili zelo pomemben del igre; glasbeno podlago. Tako je edina glasba zelo povprečna viža v začetnem meniju, medtem, ko med samo borbo ni dramatične avdio podlage, ki bi dajala dodatnega adrenalina.

Razsodba

(+) Zanimiva arkadna streljačina v stilu nizkoproračunskih filmov

(+) Več predstavnostna kooperativa z prijatelji nas bo potegnila, da v igri preživimo po ure časa

(+/-) Dobra grafična podlaga brez dramatične avdio podlage v ključnih trenutkih

(-) Slaba umetna inteligenca in vizualna predstava likov

(-) Ponavljajoče se stopnje z istimi nalogami

V Fortnite prihaja novo vozilo

8. sezona je v polnem pogonu, Epic Games pa se je odločil za novo vozilo, ki bo popestrilo igro Fortnite. V današnjih novicah ob prižigu igre se je namreč pojavila zanimiva slika novega vozila imenovanega The Baller.

Gre za neko vrste žogo oz. kupolo, v kateri bomo najverjetneje sedeli igralci kar sami in se v njej peljali. Ta prozorna žoga ima na sprednji strani tudi Grappler, s katerim bi se lahko tudi povlekli na določene lokacije, kot to omogoča tudi predmet Grappler.

The Baller bo prišel tako za PC kot tudi za Xbox, PS4, Nintendo Switch in telefone. Točen datum še ni znan, zapis v igri pa pravi, da pride kmalu. Do takrat si bomo morali domišljijo pasti na spodnji sliki.

Končnica lig LEC in LCS je pred vrati

0

Bliža se konec rednega dela, saj je pred nami le še en teden evropskega tekmovanja ter dva tedna ameriškega tekmovanja v igri League of Legends. Kar štiri ekipe v Evropi so si že zagotovile mesto v končnici, dve ekipi sta iz boja že izpadli, preostale štiri pa se bodo v zadnjem tednu borile za zadnji dve mesti. V Ameriki je zadeva bolj odprta, saj je bil končan 7. teden, kjer pa sta si končnico zagotovili že dve ekipi.

V evropskem LEC-u je G2 Esports ekipa, ki si je pred zadnjim tednom že zagotovila prvo mesto po rednem delu in najvišji seed v končnici. G2 je teden sicer ponovno začel s porazom proti ekipi Splyce, ki se bori za končno 2. mesto v ligi. Po koncu druge igre v soboto, ko je G2 po šokantnem preobratu premagal Vitality, je trenerski štab evropskega super tima tudi pojasnil, da je razlog za njihov padec v formi poškodba slovenskega igralca Mikyx-a.

G2 si je z 13. zmago torej zagotovil 1. mesto, za njim pa sledijo kar 3 ekipe, ki so si prav tako zagotovile mesto v končnici. Gre za Splyce, Vitality in Origen. V primeru izenačenega rezultata po zadnjih dveh igrah bodo sledili odločilni boji, ki bodo razvrstili ekipe po vrstnem redu. Izven končnice so zaenkrat še ekipe Fnatic, Schalke 04, Misfits in SK Gaming. Vsi razen Fnatica igrajo toplo-hladno, kar pomeni, da se bodo v zadnjem tednu morali še kako potruditi. Fnatic je ponovno nanizal dve zmagi in je v drugem delu tekmovanja tudi najdominantnejša ekipa. Obratno velja za Schalke 04, ki je po dobrem prvem delu sedaj padel v drugo polovico lestvice in je sedaj na 6. mestu z rezultatom 8-8. Izven končnice sta že Rogue ter ExceL, ki se bosta za obstanek še morala boriti.

V ameriškem LCS-u so zadeve zaenkrat še manj jasne, saj sta potnika v končnico znana le dva. Gre seveda za Team Liquid, ki je v dvoboju tedna za prvo mesto premagal Cloud9, ki je prav tako že uvrščen v končnico. Vse kaže da večjih problemov ne bo imel tudi TSM, ki je prav tako zmagal oba tedenska dvoboja. Nekoliko bolj se bodo morale potruditi ekipe kot so Golden Guardians, Counter Logic Gaming, OpTic Gaming in Clutch Gaming, ki se bodo borile za preostala 3 mesta v končnici. Zaenkrat sta v najslabšem položaju v ligi Echo Fox in 100 Thieves, ki bosta morala v zadnjih dveh tednih nanizati vsaj 3 zmage, če želita resno ogroziti mesto v končnici.