Po letih razvoja je Blizzard končno nared, da na svojih strežnikih omogoči igranje večigralske streljačine Overwatch 2. Izid je tik pred vrati, saj se strežniki odklenejo nocoj ob 21.00 in zato se pred velikim dogodkom splača narediti še nekaj predpriprav in zapisati glavne značilnosti tega nadaljevanja, za katerega je redkokdo prosil, a ga bo vseeno dobil.
Kot prvo se je treba zavedati, da bo Overwatch 2 malce drugačen od svojega predhodnika. Blizzard je nadaljevanje naredil brezplačno za vse igralce, originalna igra pa bo z izidom drugega dela prenehala obstajati oziroma se bo prelevila v drugi del. Overwatch 1 ima trenutno zaprte strežnike, saj poteka nadgradnja, lastniki originala pa boste ob 21.00 samodejno vstopili v nadaljevanje. To hkrati pomeni, da ste samo lastniki prvega dela upravičeni do predčasne namestitve datotek: na Battle.net zaganjalniku ob gumbu Play kliknite kolesce in nato izberite opcijo “Check for Updates”. A igro imate verjetno že posodobljeno, saj se vse to zgodi navadno samodejno, razen če ste ročno izklopili možnost samodejnega posodabljanja. Na PC-ju prenos datotek znaša okoli 50 GB, medtem ko na konzolah okoli 30 GB.
Blizzard sicer prodaja posebno kopijo igre, ki nosi podnaslov Watchpoint Pack. Stane 40 €, v zameno za njo pa boste dobili 1. sezono, heroja Kiriko, nekaj preoblek in 2.000 kovančkov. Tako je, Overwatch 2 vsebuje zdaj kovančke in na njih se čim prej navadite, saj je to glavni način preko katerega bo Blizzard služil denarce v tej igri.
Za igranje boste morali nekaj postoriti tudi na varnosti in sicer boste na svoj Battle.net račun povezati telefonsko številko. Gre se za novo zaščito, ki ji Blizzard pravi Defense Matrix in vaš račun ščiti preko SMS verifikacije. Več o tem si lahko preberete na uradni strani, zavedati pa se je treba, da brez vnosa legitimne telefonske številke igranje ne bo mogoče.
Google zlagoma spreminja svojo platformo YouTube v nekaj, kar bo zadevo priskutilo marsikomu. Pojem YouTuba je bila vedno brezplačnost, kjer nisi samo zastonj gledal vsebine, ampak si jo brez odštevanja evrov lahko naložil gor tudi sam. A ti časi so očitno za nami, saj Google želi platformo spremeniti v pretočni servis, za katerega bo treba odšteti mesečno naročnino.
So, after testing up to 12 ads on YouTube for non-Premium users, now some users reported that they also have to get a Premium account just to watch videos in 4K. pic.twitter.com/jJodoAxeDp
Ta prihaja v obliki Premiuma, ki mesečno stane 7 €, v zameno zanj pa se lahko rešite zoprnih oglasov, ki ne prihajajo samo več v paru, ampak nekateri uporabniki poročajo o sklopih, ki štejejo po ducat reklam, veča pa se tudi pojavljanje nepreskočljivih oglasov. Google poskuša tudi spremeniti poimenovanje platforme, saj želi brezplačni inačici platforme natakniti ime YouTube Free, kar bi nekako ljudi lažje navadilo na dejstvo, da morajo za svojo zabavo pač trpeti oglase.
Koliko uporabnikov bodo oglasi prisilili v naročnino na Premium ni znano, a Google se očitno ne bo ustavil samo tule. Spletna stran MacRumors namreč poroča, da so nekateri gledalci zdaj opazili, da je pri enih posnetkih ločljivost 4K zaklenjena in je na voljo samo vsem tistim, ki posedujejo naročnino Premium.
Ni še jasno, ali je to zaklenjeno ločljivost YouTube samo testiral ali pa jo namerava spraviti v obtok za vse uporabnike. Prav tako se je ta poziv na Premium naročnino pojavil samo pri nekaterih uporabnikih: dober primer je zgoraj naveden video Lola Marsh – Love Me On The Phone, ki zdaj na YouTubu kaže povsem normalni preklop na višjo ločljivost.
Vseeno pa je to dokaz, da Google razmišlja tudi v smeri zaklepanja ločljivosti. S tem bi ponagajal tudi vsem tistim, ki jim reklame do sedaj niso mogle do živega, saj so preko vtičnikov tipa Adblock in uBlock Origins te težave zaobšli, a zaklenjena ločljivost 4K bo za kaj takšnega veliko trši oreh.
Igra Duke Nukem Forever se v zgodovino ni zapisala zaradi svoje kvalitete, ampak je tam pristala na račun svojega burnega razvoja, ki je trajalo kar 14 let. Razvijalec 3D Realms nas je leta 1997 naravnost odpihnil s prvim napovednikom, ki je prikazal nekaj fenomenalnega, a žal se nato ta njegova vizija ni nikoli uresničila in ko je igra leta 2011 končno izšla, je bila povsem drugačna od originalnih načrtov, pod njo pa se je podpisal tudi povsem drug razvijalec Gearbox.
Duke je bil v razvoju toliko časa, da je sčasoma postal tarča posmeha in strah vsakega razvijalca je bil, da bi ob uvedbi preveč visokoletečih načrtov postal novi Duke Nukem Forever. Tri leta pred svojim končnim izidom pa je Duke Nukem dobil konkurenco, čeprav tega takrat ni nihče pričakoval. Ubisoft je namreč leta 2008 izdal prvi napovednik za igro Beyond Good and Evil 2 ter se tako zavezal k nadaljevanju igre, ki je bila sicer kvalitetna, a nikoli ni bila neka neverjetna platformščina, ki bi za razvoj potrebovala milijone evrov.
A ravno v to past se je nekako ujel Ubisoft in po prvem napovedniku je Beyond Good and Evil 2 skočil v tako imenovani “razvojni pekel”. Razvojna ekipa, ki jo je, tako kot v originalu, vodil Michel Ancel, je neprestano spreminjala vidike razvoja in svojo obsežnost, datum izida pa se je premikal iz meseca v mesec in nato iz leta v naslednje leto. Beyond Good and Evil 2 je svoj zadnji napovednik prejel leta 2018, a takrat je igra izgledala povsem drugače, kljub obljubam o normaliziranju razvoja pa je projekt očitno zopet zgubil zagon.
Ubisoft je vmes šel tudi čez nekaj pretresov. Leta 2020 je podjetje zapustil Michel Ancel, kasneje pa so se pojavile obtožbe glede seksualnega nadaljevanja, Ancel pa naj bi bil vmešan v kulturo ustvarjanja sovražne delovne klime.
Zdaj se piše 2022 in spletna stran GamesIndustry je ugotovila, da je Beyond Good and Evil 2 v tem času podrl en zelo zanimiv rekord. Duke Nukem je namreč od svojega prvega napovednika v letu 1997 pa do izida v 2011 potreboval 5.156 dni, medtem ko je 28. septembra od prvega napovednika Beyond Good and Evil 2 preteklo že 5.234 dni. Beyond Good and Evil 2 je tako uradno postala igra z najdaljšim razvojnim ciklom, kar je založniku Ubisoftu zagotovo v ponos.
Duke Nukem Forever went 5,156 days from its announcement in 1997 to its release in 2011.
It has been 5,234 days since the first Beyond Good & Evil 2 trailer was released.
Beyond Good and Evil 2 tega rekorda ni samo prevzel, ampak ga bo verjetno tudi pošteno presegel. Ubisoft namreč trdi, da je zadeva še vedno v razvoju in projekt je dva meseca nazaj dobil novega glavnega pisca, če pa bi ugibali o datumu izida, bi rekli, da se bo to zgodilo nekje v 2024 ali kasneje.
Razvijalec Interplay Entertainment je 10. oktobra 1997 spočel prvi del franšize Fallout in se zapisal v zgodovino. Zelo verjetno se jim takrat sploh ni sanjalo, kakšno uspešnico imajo pod rokami in šele po odličnem odzivu kritikov in igralcev je Interplay ugotovil, da bi bila morda dobra ideja začeti delo na nadaljevanju. Fallout 2 je bil nato po kvaliteti še večji presežek od originala, a žal so se takrat že začele finančne težave Interplayja, zaradi česar drugi del ni bil vse tisto, kar bi lahko bil, trojka, ki je nosila kodno ime VanBuren, pa je bila nato preklicana.
Licenco je nato preko dražbe kupila Bethesda, ki se je hitro lotila izdelave nadaljevanj. Leta 2008 je na svet prilezel Fallout 3, ki je izometričen pogled zamenjal za prvoosebnega, leta 2010 pa je izšel Fallout: New Vegas – razvoj tega je bil zaupan razvijalcu Obsidianu, ta pa je pod svojo streho združil nekaj Interplayjevih programerjev, ki so delali na prvih dveh delih. New Vegas še danes velja za najboljši Fallout a kljub dobrim kritikam je Bethesda sama poskrbela za razvoj četrtega dela, ki je leta 2015 postal zadnji enoigralski naslov znotraj te franšize.
Založnik je nato leta 2018 ustvaril Fallout 76, ki je enoigralsko kampanjo zamenjal za večigralsko in zadeva je na začetku povsem pogorela, a Bethesda je vztrajala in pridno delala na popravkih in vsebinskih posodobitvah, tako da je Fallout 76 danes povsem drugačen kot pa na začetku. Težave sicer ostajajo, saj je spletna koda še vedno neoptimizirana, tako da lahko med streljanjem začutite nekaj zamika, a če si res želite nove post-apokaliptične vsebine, potem se Falloutu 76 splača ponuditi priložnost.
Na račun 25. obletnice bo Bethesda spočela rojstnodnevno praznovanje, ki bo trajalo cel oktober. Fallout 76 bo od danes pa vse do 11. oktobra za igranje povsem brezplačen. Igralci bodo med tem časom lahko uživali v vsej do sedaj izdani vsebini, hkrati pa jih bo ta čas zabaval poseben dogodek Invaders from Beyond, če pa ste nekako pridobili dostop do naročnine Game Pass, potem boste za en mesec prejeli tudi brezplačno naročnino na Fallout 1st. Več informacij o praznovanju najdete na uradni strani.
Po štirih letih bo vsebinsko posodobitev prejela tudi mobilna igra Fallout Shelter, ki je postala tako uspešna, da je kasneje prejela tudi predelavo za PC in je že od začetka za igranje povsem brezplačna.
Prihodnost franšize je zaenkrat žal nejasna. Fallout 5 je bil sicer napovedan, a ta je še tako daleč stran, da se o njem sploh ne splača še razmišljati.
Založnik Sony je s predelavo igre The Last of Us Part 1 započel ogromno internetnih debat, ki so se spraševale o smiselnosti predelave igre, ki je sicer skorajda stara že 10 let, a je kljub temu še vedno videti odlično. Tudi nam se je pri pri priporočilu igre malce zataknilo v grlu glede cene, saj je predelava stala polnih 80 €, ki jih zahtevajo vse PlayStation 5 ekskluzive.
Sony pa zdaj želi očitno še malce bolj premakniti meje predelav, saj so se pojavile govorice o predelavi 5 let stare igre Horizon Zero Dawn, ki je letos februarja prejela nadaljevanje Forbidden West, leta 2020 pa se je na PC-ju pojavila malce nadgrajena verzija originala, ki je omogočila večjo mejo izrisovanja, a se česa bolj temeljnega, kot so denimo teksture, ni dotikala.
O predelavi je sprva poročala samo spletna stran MP1ST in sprva smo zadevo nameravali zavreči kot samo neko lažno govorico. Zero Dawn je namreč še danes videti odlično: pred kratkim sem se spravil preigravanja New Game+ in razen nekam plastičnih obrazov in slabih mimik pri govorjenju je zadeva še vedno vizualno videti fantastično, razvijalec Guerrilla Games pa je na konzoli PlayStation 5 za Zero Dawn omogočil igranje pri 60 sličicah na sekundo.
Wasn’t expecting to be doing some digging on a Sunday night, but yeah, it seems like the Horizon Zero Dawn remake/remaster rumor is true.
A novico je nato potrdila tudi spletna stran VGC, odobril pa jo je tudi Tom Henderson, ki je znan po svojih dobrih virih znotraj igričarske industrije. To je govorico spremenilo v konkretno novico, a MP1ST se ni izjasnil, ali bo tole popolna predelava, morda v pogonu drugega dela kot je bilo to v primeru The Last of Us, ali pa morda samo tehnična nadgradnja, ki bo prišla samo na konzolo PlayStation 5. Originalni vir pravi, da nas čaka kup izboljšav na področju dostopnosti za osebe s posebnimi potrebami, kar zagotovo obsega barvno slepe in zvočno branje menijev. Poleg tega naj bi prenovljena verzija s sabo prinesla različne optimizacije in zmožnost poganjanja v ločljivosti v 4K ter nadgradnje na področju igralne formule, ki jim s tujko rečemo “quality of life” izboljšave.
Ločeno naj bi nastajala tudi večigralska igra v svetu Horizona. O tej je znanega še manj, a ena od značilnosti naj bi bilo sodelovanje med igralci, ki bi skupaj pobijali ogromne, mehanske živali, ki bi bile prenevarne samo za enega junaka.
Očitno ima Sony premeten poslovni načrt, saj bo franšize, ki bodo kmalu dobile premiero v obliki TV serij, predelal v bolj grafično privlačne pakete. To se je zgodilo v primeru The Last of Us, ki naslednje leto prihaja na HBO Max, po enaki poti pa gre tudi Horizon, ki se bo naselil na Netflixu. Sony morda tudi upa, da bodo serije tudi dvignile številke igralcev, kot se je to zgodilo pri Cyberpunku 2077, prenovljeni Zero Dawn pa bi mastno zaslužil tudi zaradi svoje cene, ki bi bila zagotovo višja.
Guerrilla Games pa očitno dela tudi na dodatni vsebini za Forbidden West. Igralec Lance Reddick, ki v igri nastopa kot Sylens, je na Twitterju objavil sliko ter zapisal, da zopet dela na zajemanju gibov za igro Forbidden West, a je očitno govoril prehitro in je nato vse skupaj izbrisal.
Google je pred kratkim najavil nepresenetljivo novico, da bo za vedno ugasnil svoj pretočni servis Stadia, ta novica pa je preko spleta vzbudila cel kup debat. Nekateri so to vzeli za znak, da igranje v oblaku, kljub vsemu predhodnemu hvalisanju, ne predstavlja res prihodnosti igričarstva, smrt tega pretočnega servisa pa bo pustila tudi cel kup drugih, bolj konkretnih posledic, na katere sprva sploh nismo pomislili.
Prva se je tikala samih razvijalcev, ki so za Stadio še nekaj dni nazaj aktivno razvijali projekte, Googlu pa se ni zdelo vredno teh ljudi obvestiti, da gredo njihov napor in finance praktično v nič.
Skrbi se pojavljajo tudi glede igralnih ploščkov. Google je za Stadio spočel tisoče namenskih igralnih ploščkov, ki pa so namenjeni specifično za igranje preko spleta in uporabo na njihovem pretočnem servisu. Ti igralni ploščki sicer vsebujejo Bluetooth povezovanje, a je to zaklenjeno, zato bi moral Google izdati popravek, ki bi to funkcionalnost odklenil, drugače obstaja nevarnost, da bi uporabniki te igralne ploščke zavrgli, zaradi česar bi se pojavilo tone elektronskih smeti. Google in vsa večja podjetja so na svojih predstavitvah polna besed, kako so njihovi izdelki prijazni do okolja in zdaj je pred nami praktični primer, kjer bi lahko Google nehal samo vrteti jezik in svoje obljube enostavno popravil v praksi.
Zadnji problem pa se tiče igralcev, ki bodo zdaj ostali brez iger in shranjenih položajev. V zadnjih dnevih je po internetu postal slaven manjši YouTuber ItsColourTV, ki ima v igri Red Dead Redemption 2 naigranih skoraj 6k ur, zdaj pa bo njegov shranjen lik odšel v večna lovišča. Colour zdaj javno prosi Rockstar, da mu omogoči prenos shranjenih položajev na nekatero drugo platformo, a razvijalec mu zaenkrat ni odgovoril in tudi dvomimo, da mu bo. Založnik Take-Two je dovolj požrešen, da se mu ne da za to fenomenalno igro na novejših konzolah odkleniti večjo ločljivost in 60 sličic na sekundo, kaj šele da bi za nekega reveža tikal po strežnikih.
While Stadia will shut down on January 18, 2023, we're happy to share that we're working to bring the games you own on Stadia to PC through Ubisoft Connect. We'll have more to share regarding specific details as well as the impact for Ubisoft+ subscribers at a later date.
K sreči vsi založniki niso tako kruti. Ubisoft je denimo najavil, da bodo vse lastnike njihovih naslovov preselili na PC, na podobni potezi pa dela tudi Bungie, čigar igra Destiny 2 je bila ena od prvih večjih na tej pretočni platformi.
Če ste kdaj gledali kakšen prenos v živo preko popularnega streamerja, potem ste zagotovo že opazili, da je pogovorno okno v bistvu ena velika zmeda. Ko se na en kanal spusti tisoče gledalcev in ima vsak od njih nekaj za pripomniti, potem stavki letijo iz leve in desne, pogovorno okno pa postane pravi slap črk in emotikonov, ki jih je praktično nemogoče spremljati kot gledalec, kaj šele kot streamer, ki je zraven zaposlen še z drugimi opravili.
Kako torej privleči pozornost streamerja? No, nekateri od njih so se premeteno spomnili glasnih opomnikov, ki v zameno za donacijo vaš komentar izrišejo čez cel zaslon. Twitch je zdaj začel testirati svojo lastno, malce bolj elegantno rešitev, imenovano Elevated Chat, ta pa po funkciji spominja na YouTubovo lastno pogruntavščino Super Chat.
🔬 We're experimenting with a new way for viewers to pay to support their favorite streamers!
💬 Elevated Chat will be available on select channels today. ⌛ Keep your messages visible in chat a for a longer period of time!
Elevated Chat bo vseboval več kategorij in ima dokaj preprost namen. V zameno za dinarčke bo vaš komentar izpostavljen bodisi na samem pogovornem oknu ali pa na spodnji strani videa, zanimiva pa je cena takšne storitve. Gre namreč po sistemu več plačaš, dlje bo komentar viden in tako boste za 30 sekund izpostavljenega komentarja plačali 5 €, za 2 minuti 50 €, za dve minuti in pol pa bo treba odšteti kar 100 €. Ta sistem naj bi gledalcu zagotovil, da bo njegov komentar streamer videl in prebral, kar je za nekatere smisel obstoja na tem planetu.
Seveda pri temu sistemu obstajajo tudi luknje in zna se zgoditi, da v komentar vložite ogromno truda, plačate stotaka, ravno takrat pa se streamer vstane in gre za nekaj minut na veliko potrebo, vaše besedilo pa bo ta čas žalostno samevalo na ekranu, popolnoma ignorirano.
Elevated Chat bo najprej na voljo v fazi testiranja, omogočen pa bo samo tistim streamerjem, ki bodo v to novost povabljeni. Naenkrat bo lahko na zaslonu pokazan samo en tak “elevated” komentar in če bo naenkrat plačalo več ljudi, potem bodo ti postavljeni v čakalno vrsto.
Eksperiment takšnega komentiranja bo trajal štiri tedne, nato pa se bo Twitch odločil, če je zadeva dovolj dobičkonosna, da se omogoči za vse streamerje.
Disco Elysium je bilo eno najlepših presenečenj leta 2019. Gre za RPG, ki se sicer ponaša z nekaterimi pritiklinami tega žanra, a v njem ni boja sploh. To se morda sprva sliši čudno, a frišni razvijalec ZA/UM je vse napore vložil v oblikovanje čudovitega sveta, ki predstavi naravnost odlične dialoge, čvekanje v teh pa je glavna igralna mehanika, saj preko izbiranja vrstic oblikujemo nadaljnji potek zgodbe in razvoj našega detektiva, ki ga lahko ozdravimo alkoholizma ali pa steklenico žganja objamemo z odprtimi rokami.
It appears multiple key leads behind Disco Elysium (including Robert Kurvitz, Aleksander Rostov and Helen Hindpere) have been pushed out of ZA/UM (the company) and are not involved with the sequel anymore https://t.co/7f2Izulizb
Igra se ni dobro odrezala samo pri kritikih, ampak se je dobro odrezala tudi pri igralcih. Prodaja je stekla in pričakovalo se je, da bo ZA/UM najavil nadaljevanje. Sicer Disco Elysium res ne potrebuje sekvela, saj precej dobro stoji na svojih lastnih nogah, je pa razvijalec naknadno izdal nadgrajeno verzijo igre Definitive Edition, ki je med drugim dodala zvočno podajanje, pravo nadaljevanje pa je bilo samo predmet govoric.
We confirm that we are no longer at the studio.
— Aleksander Rostov, Robert Kurvitz, Helen Hindpere
Zdaj smo iz samih ust ZA/UM-a dobili uradno potrditev razvoja drugega dela, a ne veselite se preveč. Ustanovitelj studia Martin Luiga se je na veliko razpisal na Mediumu, a na žalost novice niso preveč vzpodbudne. Luiga pravi, da so nastale težave z založnikom ZA/UM-om, zato je igričarska veja ZA/UM Cultural Association, ki je spočela Disco Elysium, bila razpuščena. Studio je zapustil Luiga, pridružili pa so se mu še glavni pisec in dizajner Robert Hurvitz, pisateljica Helen Hidnpere in vodilni mož za umetnost Aleksander Rostov.
Nah I think that things with the sequel are actually sweet enough, you might even get it the way it was meant, it might take a shit ton of time but RPG fans are sorta accustomed to waiting, ain't they
Težko je sicer točno videti, kaj je botrovalo temu razhodu, a Luiga glavno krivdo zvrača na nove investitorje, a hkrati priznava, da ne ve, če bi razvoj igre Disco Elysiuma sploh bil mogoč brez njihove finančne podpore.
Luiga je naknadno na Twitterju zapisal, da kljub temu verjame, da bo Disco Elysium 2 izšel, saj je bilo na njemu postorjeno že veliko dela. Sicer bo nanj treba še pošteno počakati, saj bo moral ZA/UM oblikovati povsem novo razvojno ekipo, a kakor pravi Luiga, smo oboževalci žanra RPG iger itak že navajeni čakanja.
Ko se človek navadi na delo z dvema monitorjema, poti nazaj preprosto ni. Dodaten ekran na mizi je morda komu še vedno neznanka, a če za delo z računalnikom na dan zapravite več ur, potem je pripojitev dodatnega monitorja v današnjih časih praktično nuja, tisti bolj pogumni si priložijo še tretji ekran in si s tem še zvišajo produktivnost.
A ta stvar velja samo za PC-je, medtem ko je pri prenosnikih zadeva malce drugačna, saj so ti največkrat zasnovani okoli prenosljivosti. Seveda lahko na prenosnik vedno priklopite še en ekran preko kakšnega HDMI vhoda, a to je malce nerodno, še posebej če želite računalnik nato vzeti s sabo še kam drugam, temu pa nato sledi priklapljanje in odklapljanje kabla.
Lenovo je s svojim novim prenosnikom ThinkBook Plus Gen 3 poskušal dostaviti bolj elegantno rešitev, saj je v polnopravni laptop dodal še tablico, vse skupaj pa začinil z enostavnim načinom uporabe, ki ne zahteva kakšnega dodatnega privajanja. ThinkBook Plus Gen 3 tako na področju prenosnikov vsekakor dostavi nekaj novega, a vseeno bodo inženirji morali odpraviti še nekaj nerodnosti, preden bo takšna oblika prenosnika zaživela tudi pri povsem običajnih uporabnikih.
VIDEO RECENZIJA
SPECIFIKACIJE
Procesor: Intel Core i7-12700H
Pomnilnik: 32 GB LPDDR5
Zaslon: 17,3 palca, 3072 x 1440
Frekvenca osveževanja: 120 Hz
Grafična kartica: Intel Iris Xe
Operacijski sistem: Windows 11
Digitalno pero: Da
Paket vsebuje prenosnik ter 100 W napajalnik, ki ga povežemo preko vhoda USB-C in omogoča tudi hitro polnjenje RapidCharge, kar je dobro, saj baterija znotraj prenosnika ni preveč vzpodbudna. Lenovo pravi, da lahko preko nje ven iztisnemo nekje 8 ur delovanja, a osebno sem ob ne preveč zahtevnem brskanju po spletu in tipkanju članka baterijo približal h koncu že pri nekje 6 urah, tako da boste polnilec morali vedno imeti pri roki.
Kar se tiče ohišja in vizualne lepote, je ThinkBook Plus Gen 3 na voljo samo v srebrni barvi, prenosnik pa je oblečen v kovino, ki pa na površju zelo rada pušča prstne odtise. ThinkBook na sebi na nosi kakšne dodatne osvetlitve, saj kot ponavadi njegove ravne linije ob strani prekine samo napis Lenovo.
Zaslon je naravnost čudovit, a podolgovatost prenosnika zna koga zmotiti, saj zna biti zadeva prevelika za kakšno torbo.
A ravno oblika zna komu sprožiti pomisleke. ThinkBook Plus Gen 3 je namreč prenosnik, premera 17,3 palca, ki ponuja maksimalno ločljivost 3072 x 1440. Teh številk pri prenosnikih ne vidimo pogosto, a te so nujne, saj je prenosnik veliko širši od konkurence, ponuja pa nekam smešno ločljivost 21:10. Širina je vsekakor neobičajna in zna se zgoditi, da zadeva preprosto ne bo pasala v kakšno torbo, ki je poprej brez problema držala prenosnik vseh dimenzij.
Zaslon je resda nekam neobičajnih dimenzij, a je zgrajen iz kvalitetnih materialov. Sliko boste gledali na panelu IPS, ta pa omogoča maksimalno svetilnost 400 nitov. Podprta je tudi tehnologija Dolby Vision, osveževanje zaslona pa se ustavi pri številki 120 Hz. Vse to dostavi odlično in hitro odzivno izkušnjo uporabe na operacijskem sistemu Windows 11, glavni zaslon pa preseneti tudi s podprto funkcijo občutljivosti na dotik.
Thinkbook Pro Gen 3 žal nima vhoda za Ethernet, vsi vhodi pa se nahajajo na zadnji strani.
Dimenzije zaslone so nenavadne, a čudnost se tule ne konča, saj se glavna zanimivost tega prenosnika skriva pod ekranom. Poleg tipkovnice vas čaka namreč še en, manjši zaslon, ki v dimenzije meri kot ena povprečna tablica. Tudi ta zaslon je občutljiv na dotik in ponuja panel IPS, ločljivost pa je tule malce nižja in znaša 800 x 1280. Navadno so takšne ločljivosti za tablice nekaj povsem običajnega, a tule manjše dimenzije bolj izstopajo, saj boste zadevo neposredno primerjali z jasnostjo glavnega zaslona, kjer je, kakor prej omenjeno, izkušnja odlična.
Tablica je zagotovo največja privlačnost tega prenosnika in ob pametni uporabi zna pošteno spremeniti vaš način vsakdanjega dela. Uporabna je denimo za kakšno pretipkavanje informacij ali za pregledovanje zapiskov. Windows 11 omogoča neproblematično premikanje oken iz glavnega ekrana na tablico in s stikom gumba za maksimiziranje okna, se bo to enostavno prilagodilo polnim dimenzijam tablice.
Zaradi možnosti zaslona na dotik se večopravilnost preseli še drugam. Spodaj si lahko denimo ustvarite okence Photoshopa in preko njega zarišete kakšne hitre čačke, če pa tega programa nimate, pa vam lahko prav pride tudi Slikar. Zadevo lahko nenazadnje uporabite za pisanje zapiskov, kar zna prav priti vsakemu študentu, ki bi si rad na predavanju ustvaril nekaj hitrih zapiskov.
Vse to slikanje in pisanje lahko spočnete preko digitalnega peresa, ki je prenosniku že priloženo, zadeva pa je tako elegantno pospravljena na zadnji strani prenosnika, da je prvi dan sploh nisem našel in sem svoje risanje opravljal z navadnim prstom kot nek pračlovek. Pero vsebuje dva gumba, ki nadzorujeta različne funkcije in je občutljivo na pritisk, tako da lahko med slikarijami izvajate tanjše ali pa debelejše črte.
Glavna privlačnost prenosnika je vgrajena tablica, ki vam zna resnično spremeniti vsakdanji potek dela.
Skratka, tablica res doda novo dimenzijo večopravilnosti in omogoča veliko prilagajanja. Če si denimo lastite telefon z nameščenim sistemom Android, potem si lahko gor prenesete program, ki vam bo preko okna v tablici omogočal enostavno odgovarjanje na SMSe ali druge pogovore. Žal zadeva ni podprta pri vseh Windows programih: če si v okno tablice denimo namestite Discord, potem boste še vedno morali odgovarjati preko navadne tipkovnice, saj zaslonske tipkovnice na tablici ne boste našli.
Ko smo že pri navadni tipkovnici: ta je skoraj polna, a ji manjka numerični del. Tipke so membranske, kar za prenosnike ni nič nenavadnega, je pa malce nerodna postavitev tablice, tipkovnice in sledilne ploščice. Tipkate lahko sicer povsem normalno, a vsake toliko se mi je zgodilo, da sem se z dlanjo dotaknil površja tablice. To je problem, saj takrat postane aktivno okno tablice, vmes pa iz fokusa izgubimo dokument, tako da se mi je velikokrat zgodilo, da sem tipkal v prazno. To preklapljanje se mi je zgodilo dovolj pogosto, da je postalo že malce tečno in res bi prav prišla funkcija, kjer bi ob delu lahko nekako zaklenil tablico in tako nemoteno nadaljeval z delom, a žal ta ni na voljo. Problem je tudi dejstvo, da je ThinkBook Plus Gen 3 na voljo samo v desničarski izvedbi, tako da boste levičarji za uporabo tablice morali z roko segati čez cel prenosnik, kar je hudo nerodno.
Prenosnik pod pokrovom skriva kar nekaj mišic, tako da zna biti pripraven tudi za poganjanje nekaterih iger – vse seveda v meji razuma.
Lenovo je znotraj prenosnika zapakiral nekaj impresivnih komponent. Na procesorski strani me je zabaval Intelov procesor i7-12700H, pod pokrovom pa najdemo še 32 GB LPDDR5 pomnilnika in integrirana grafična rešitev Intel Iris Xe. Vsekakor bi nam tule prav prišla namenska grafična kartica, a tudi Iris Xe se ne odreže slabo in če vas bo poganjanje Elden Ringa v ločljivosti 1080p pri 30 sličicah na sekundo zadovoljilo, potem boste še bolj veseli raznih e-športnih naslovov tipa CS: GO, kjer sličice na sekundo presežejo tudi številko 100.
Lenovo ThinkBook Plus Gen 3 je vsekakor unikaten prenosnik. Dodatek tablice v ogrodje prenosnika zna vsekakor spremeniti vaš tok dela na boljše, tehnično drobovje pa je tudi dovolj impresivno, da je odvečen strah za kakšno zatikanje programov ali padanje sličic na sekundo pri manj zahtevnih igrah. Škoda je le slabe baterije in dejstva, da vas zna neprevidnost pri dotikanju tablice med tipanjem stati nekaj dragocenih sekund dela.
Na koncu je treba omeniti še ceno, saj ThinkBook Plus Gen 3 zase zahteva 1.849 €, kar vsekakor ni ravno poceni, a takšen je pač davek za takšne pionirske izdelke, ki na enem mestu ponujajo vse prednosti prenosnika in tablice in trenutno nimajo resne konkurence.
Trgovski gigant Amazon je na svojem nedavnem dogodku, ki se je tikal njegovih prihajajočih naprav, predstavil evolucijo svojega dolgoletnega bralnika Kindle. Gre za eno njihovih najbolj priljubljenih naprav, ki jo redno posodabljajo in ji dodajajo razne bonuse, kot je denimo boljša ločljivost, hitrejše obračanje strani in bolj očem prijazna osvetlitev stranic.
Kindle Scribe pa se bo od dosedanjih izdelkov razlikoval po temu, da bo to prvi njihov bralnik, ki bo poleg branja uporabniku ponujal tudi pisanje. To bomo izvajali preko posebnega pisala, ki bo na voljo v navadni ali pa Premium izvedbi, vsaka od teh pa bo nosila svojo ceno. Pisanje in risanje bo na navadnem pisalu zadostilo skoraj vsem vašim potrebam, Premium pa bo vseboval še poseben gumb za bližnjico in radirko, ki se bo nahajala na vrhu. Oba pisala bosta namagnetena in ju bomo lahko enostavno priložili ob bralnik.
Kindle Scribe bo naravnost ogromen. Zaslon bo vseboval enako ločljivost kot nedavno izdani Paperwhite, torej 300 ppi, a površina bo precej bolj obsežna, saj Scribe v premer znaša kar 10,2 palca, medtem ko je Paperwhite veliko manjši in se ustavi pri 6,8 palca. Večja površina je po drugi strani logična, saj za pisanje in risanje preprosto potrebujete večje platno in glede na videno, bo takšno čečkanje prišlo na Scribu zelo prav. Označevali bomo lahko razne zapiske znotraj knjig, si delali opombe, risarili okoliško naravo ali pa zadevo uporabili za poslovne namene, kot je denimo podpisovanje nalogov.
Kindle Scribe izide 30. novembra, Amazon pa zanj zahteva 369,99 €. Na voljo so tudi dražje variante, ki vam prinesejo Premium pisalo in več prostora za shranjevanje, a menimo, da bo marsikoga zadovoljila že osnovna, 16 GB inačica.
Dvojec iger Project I.G.I. nikoli ni dosegel prodajnih višav sorodnih franšiz, kot je bil denimo Rainbow Six, a zadeva si je dve desetletji nazaj priborila kultni status, ki je obveljal tudi med Slovenci. Project I.G.I. in njegovo nadaljevanje I.G.I.-2: Covert Strike sta bila v svetu prvoosebnih streljank nekoliko drugačna, saj sta ponujala svobodni pristop do misij, a se je bilo treba zanašati na prikritost in neslišno odstranjevanje tarč.
Akcije je bilo izjemno malo in morda se I.G.I., čigar okrajšava pomeni I’m Going In, ravno zaradi tega ni ravno dobro prodal, zaradi česar je njegov originalni razvijalec Innerloop Studios leta 2003, kmalu po izidu drugega dela, za vedno zaprl svoja vrata.
Vendar pa ime I.G.I. ne bo ostalo pozabljeno, saj je razvijalec AntiMatter Games leta 2019 najavil nadaljevanje I.G.I. Origins. To se bo dogajalo v osemdesetih in tako bo zadeva služila kot preddel originala, novi razvijalec pa obljublja, da bo Origins vseboval vse tisto, kar od I.G.I.-ja tudi pričakujemo.
Besede so se zdaj spremenile v igralni posnetek, ki nam je postregel s prvim prikazom dejanskega igranja. Origins bo zgrajen v pogonu Unreal Engine in zadeva je videti presenetljivo dobro. Grafično je zadeva videti odlično in vidimo lahko, da se bomo večino igranja primorani skrivati v sencah. Nastopali bomo v okrilju obveščevalne agencije MI6, na začetku igranja pa si bomo izbrali moškega ali ženskega glavnega junaka, ki ga bomo nato opremili ne samo z orožjem, ampak tudi s celim kupom pripomočkov, ki nam bodo pomagali pri lažjemu prikritemu odstranjevanju tarč.
I.G.I. Origins žal še nima datuma izida, a nekako sumimo, da se zna pojaviti že naslednje leto.
Google je tri leta nazaj pogumno vstopil v svet igričarstva, njegovo glavno orodje za boj proti konkurenci pa je bil zanimiv pretočni servis Stadia. Ta je namreč omogočal igranje vsakemu, ki si je lastil močno internetno povezavo, saj si potreboval samo aplikacijo in pameten televizor in že si se lahko vrgel v igranje iger. Vse se je namreč dogajalo preko oblaka, tako da uporabniku ni bilo treba čakati na inštalacijo, ampak je do svoje vsebine dostopil takoj. Stadie se je tako prijel naziv “Netflix za igre” in res se je zdelo, da ima Google v svoji pesti pomembnega konkurenta klasičnemu igričarstvu.
Žal pa vse ni šlo po načrtih in Google je povsem zavozil poslovni model, ki je bil že vnaprej obsojen na propad. Stadia ob izidu ni podpirala igranja v ločljivosti 4K, ampak samo v 1080p, to pa na večjih televizorjih ni ravno izdalo kakovostne slike. Google prav tako ni poskrbel za kakšno res kvalitetno zbirko iger, ki bi bile na voljo že takoj ob lansiranju platforme. Podprtih je bilo nekaj iger drugih založnikov, a Stadia ni imela skoraj nobene resne ekskluzive – tiste, ki pa so obstajale, pa so sodile bolj v indie vode.
A zagotovo največja napaka tega pretočnega servisa je bilo dejstvo, da je Google za 4K igranje zahteval mesečno naročnino. In ta ni bila ravno majhna, saj je bilo za članstvo Pro mesečno primakniti 10 €, poleg tega pa si moral nato še za vse igre odšteti polno ceno. Skratka, draga zadeva je bila tole, ki jo je dodatno skazilo dejstvo, da si brez internetne povezave ostal tudi prikrajšan igranja. Zadnji žebelj v krsti tega servisa je nato prišel iz strani Microsofta, ki je začel na veliko tržiti svoj servis Game Pass, ta pa je za malce višjo ceno prinesel goro kvalitetnih iger in možnost pretočnega igranja na praktično vseh napravah.
Google je sicer poskušal Stadio nekako rešiti. Februarja lani je dobil idejo, da bi začel tehnologijo tržiti drugim zainteresiranim založnikom, a očitno je bilo za to bolj malo kandidatov, saj je Google včeraj uradno najavil, da je s Stadio konec.
Naročniki bodo do vsebine lahko dostopali vse do 18. januarja 2023, nakar se bodo strežniki zaustavili. Google bo medtem ponujal vračila denarja za vse opravljene nakupe, ta proces pa naj bi se zaključil nekje v sredini istega meseca.
Novica je bila sicer pričakovana, a je vseeno nekatere ujela nepripravljene. Google očitno informacij o zaustavljanja servisa ni predčasno podelil z razvijalci in ti so za konec izvedeli takrat kot vsi drugi. Nekateri so denimo novembra nameravali v prodajo potisniti svoje izdelke, a zdaj seveda to ne bo mogoče, zaradi česar so nekateri padli v hude finančne težave.
Sony nadaljuje s selitvijo svojega impresivnega kataloga ekskluziv, ki so bile včasih zavezane samo njihovim lastnim konzolam PlayStation. Zadnjo takšno predelavo je doživel odlični Spider-Man, zdaj pa je napočil čas, da svojo prvo selitev doživi tudi franšiza Sackboy.
To je dokaj pomembna predelava, saj je Sackboy od vedno veljal za nekakšno maskoto PlayStationov, Sony pa s to potezo sporoča, da s selitvijo svojega ekosistema misli resno in da bo na tem področju predstavljal pomembno konkurenco Microsoftu.
Sackboy: A Big Adventure je bil eden tistih naslovov, ki je izšel skupaj s konzolo PlayStation 5 in igralci smo takrat začudeni gledali v čudovito platformsko avanturo, ki je v glavno vlogo postavila pletene pajace, ti pa so se nato spustili skozi vrsto stopenj, ki niso bile preveč zahtevne in so bile namenjene starejši in mlajši publiki. Ravno zaradi tega je hudo prav prišel tudi vgrajeni sodelovalni način, tako da sta se lahko za enim televizorjem hkrati pozabavala dva igralca, za reševanje nekaterih preprek pa bo treba tudi skupno sodelovanja.
Predelava za PC bo ohranila vse to, a bo s sabo prinesla še nekaj dodatnih bonusov. Podprta bo ločljivost 4K in 120 sličic na sekundo, slika pa se bo tudi prilagodila širokim zaslonom z razmerjem 21:9, NVIDIA pa bo tehnologije DLSS poskrbela za tekočo izkušnjo igranja. Kakšne nadgradnje tekstur zgornji napovednik ne omenja, a igra je bila že tako videti čudovita in polna podrobnosti, da česa takšnega niti ne potrebujemo.
Sackboy: A Big Adventure izide 27. oktobra, na Steamu in Epic Gamesu pa že sprejemajo prednaročila, a žal bo treba za predelavo odšteti polnih 60 €.
Mythic Quest je najbolj igričarska serija, kar jih pomnimo in res smo veseli, da je Apple odobril delo tudi na 3. sezoni. Ta je bila sicer napovedana že nekaj časa nazaj, a šele včeraj smo dobili uradni datum izida, ki se bo zgodil 11. novembra.
Serija sledi dogodkom MMO igre Mythic Quest, ki ima na čelu markantnega in skrivnostnega Iana Grimma. Prva sezona se je vrtela v glavnem okoli Mythic Questa, medtem ko se je druga bolj osredotočila na splošen posel razvijanja iger, več časa pred kamero pa so dobili tudi drugi liki, med katerimi izstopa nekdanja Ianova pomočnica Poppy, ki se je bolj postavila zase in se odpravila v razvoj svoje vizije igre.
Ian in Poppy bosta v tretji sezoni stopila stran od utrujenega MMO žanra in preko novega studia GrimPop Studios se bosta odpravila v povsem svojo smer. Na žalost bosta za sabo pustila nerodnega Davida, ki bo zdaj prevzel glavno vlogo razvoja Mythic Questa, to pa bo seveda s sabo prineslo kar nekaj novih izzivov. Na žalost se tokrat v seriji ne bo pojavil igralec F. Murray Abraham, ki je igral skrivnostnega pisca C.W. Longbottoma, razlog za njegov odhod pa ni bil razodet.
3. sezona se bo očitno dotaknila vseh novodobnih prijemov in poslovnih priložnosti iz igričarske industrije. V junijskem napovedniku so bili denimo omenjeni NFT-ji in skoraj zagotovo se bo še bolj omenjalo mikrotransakcije in morda tudi kakšno zaračunavanje preko mesečne naročnine.
Mythic Quest bo 11. novembra prejel dve epizodi, nato pa bomo vsak teden dobili nov del, dokler 6. januarja 2023 ne dobimo 10. epizode, ki bo hkrati služila kot finale 3. sezone. Serijo lahko spremljamo samo preko servisa Apple TV+, ki je k sreči na voljo tudi v Sloveniji.
O grozljivki SCORN, na kateri dela srbski razvijalec Ebb Software, pišemo že 6 let in to z razlogom. Prvi dražilnik je namreč pokazal unikatne kreature in okolico, ki močno spominjajo na nekaj, kar se je izrodilo v umu oblikovalca H.R. Geigerja, njegov vpliv pa je močno vplival na vizualni slog franšize Osmi potnik.
Česa takšnega v igričarskih krogih še nismo videli, še posebej ne v tako napredni vizualni podobi in čeprav je bila igra videti odlično, so se Srbi malce lovili okoli igralne formule. Če smo odkriti, še zdaj točno ne vemo, kaj SCORN točno sploh je. Očitno se bomo podili po nekakšni vesoljski ladji, ki bo vsebovala polno nagnusnih bitij, vihteli pa bomo res bizarna orožja, ki enkrat za spremembo ne bodo narejena samo iz kovine, ampak bodo bolj organska.
SCORN nas pri igranju ne namerava držati za roko, saj na zaslonu ne bo nobenega uporabniškega vmesnika, niti se nam ne bo preveč sanjalo, kam iti in kaj početi. Nekateri kritiki, ki so se že dokopali do zgodnjih kopij igre, so igralno zasnovo označili za podobno tisti iz igre The Witness, tako da se lahko med drugim nadejamo tudi nekaj ugank. Razvijalec je v nedavni Reddit temi še dodal, da igranje ne bo razpotegnjeno in da bomo iz enega skozihoda iztisnili nekje med 5 in 8 ur zabave.
SCORN bi moral sprva iziti 21. oktobra, a v temu letu prestavitev je razvijalec naredil nekaj neizrekljivega in datum premaknil na bolj zgodnji. Po novem nas bo SCORN zdaj strašil 14. oktobra, trenutno pa si lahko na Steamu rezervirate kodo po malce nižji ceni.
Prepričan sem, da so organizatorji dogodka Operation Night Strike v svoji mladosti lomili tipkovnice ob preigravanju nekdaj huronsko popularnih dirkačin Need for Speed Underground, svojo ljubezen do cestnega dirkanja pa so nato preselili v resnično življenje in tako so izpolnili svojo ultimativno fantazijo.
Takšnih ljudi po svetu ni malo, a kar je pri Night Striku posebnega je dejstvo, da za organizacijo stojijo Slovenci, ti pa nam nameravajo med 7. in 9. oktobrom na popularni lokaciji Raceland Krško pripraviti pravi avtomobilski spektakel, ki bo navdušil ne samo ljubitelje normalnih štirikolesnikov, ampak tudi vse tiste, ki jim moč motorja pod pokrovom enako pomemben kot vizualni stil avta.
Dogodek Night Strike bo svoja vrata odprl v petek ob 17.00, prvi dan pa nam bo postregel s kvalifikacijami in veliko, veliko driftanja skozi ovinke. Drugi dan se začne malce bolj zgodaj, ob 14.00, ta dan pa bo prav tako vključeval kvalifikacije in tekmovanje v driftanju, a k temu lahko dodate kaskaderske podvige, tekmovanje v najbolj navitih motorjih ter posebnost z imenom “Drift Taxi”, kjer se lahko dejansko usedete v avto kot sopotnik, medtem ko vam voznik pričara nepozabno avanturo lovljenja ovinkov. Zadnji dan se bo zgodil v nedeljo, takrat pa se bodo vrata odprla ob 11.00. Spet bo na sporedu ogromno driftanja skozi ovinke, veliko pozornosti pa bo namenjeno japonskim avtomobilom.
Na dogodku bo prisoten tudi UVI, ki bo zabaval gledalce preko svojih UVI Racing simulatorjev, tako da ne boste dneva preživeli samo ob gledanju avtomobilov, ampak se boste lahko lotili tudi virtualnega dirkanja v najbolj popularnih dirkačinah.
Več informacij najdete na uradni strani, tam pa lahko opravite tudi nakup vstopnic, ki bodo do konca septembra občutno cenejše.
“Čas poceni grafičnih kartic je za nami”. To je na nedavni konferenci GeForce Beyond izrekel Jensen Huang, šef Nvidie, ki je poprej najavil 4. generacijo grafičnih kartic RTX. Največ pozornosti je bilo namenjeno kartici RTX 4090, ki je resda prava strojna pošast, a zase zahteva tudi naravnost neverjetno ceno.
Na odru je bil RTX 4090 označen s ceno 1.599 $, kar je takoj poželo neodobravanje, a izkušeni Evropejci vemo, da ta cenovna nalepka niti približno ne odseva realnosti. Ta začetna cena je bila namreč postavljena brez davka in v Evropi lahko takoj prištejete še kakšne tri stotake, kar na koncu izda še bolj neverjetne številke.
Poročali smo že, da bodo cene pri nas blizu dveh tisočakov. Bolj realna cena za RTX 4090 je bila 1.950 €, a tudi to se ni izkazalo za čisto resnico, saj so bile cene namenjene bolj za nemški trg, a to je spet veljalo za bolj omejeno serijo Founders kartic, medtem ko bo treba za različice iz strani ASUS-a in podobnih še dodatno odšteti evre.
Nemška spletna stran Caseking je tako objavila prve realne cene novih grafičnih kartic, ki jih bosta ponujala MSI in ZOTAC in cene segajo od 2.149 € pa vse do 2.279 €. Situacija na slovenskem trgu pa je še bolj zasoljena. Slovenska spletna štacuna EIGRE.si je prva objavila cene in prvi vpis je bil namenjen grafični kartici ASUS TUF Gaming RTX 4090, ki pa zase zahteva kar 2.349 €. To je lep prikaz tega, da začetne objavljene cene v ameriških dolarjih nimajo ravno neke povezave z realnostjo, še posebej za manjši trg v Sloveniji, ki se mora boriti za tisto borno zalogo, ki jo NVIDIA pošlje v naše zaselke.
Čas poceni grafik je očitno res za nami in malce je smešno, ko človek pomisli, da je pred koronsko pandemijo lahko posameznik za takšne denarce sestavil cel PC, če ne celo dva. Upanje ostaja, da bo morda AMD v novembru pokazal malce bolj normalno cenovno politiko in da zna na konkurenčnost vplivati tudi Intel, ki je nedavno pokazal svoje prve grafične kartice.
Pravdanje med parom Johnnyjem Deppom in Amber Heard je trajalo šest tednov in zadeva je bila skozi svoj celoten potek ena najbolj gledanih zadev na celem planetu. Sojenje je prišlo ravno v pravem času, saj smo si lahko vsi vsaj za nekaj časa oddahnili od vsakodnevnih vojnih napetosti in uživali v dobri stari drami Hollywooda, ki je navdušila tudi vse streamerje, saj so iz tega potegnili tedne zabavne vsebine.
Pretočni servis tubi se je odločil kovati železo, dokler je to vroče in zato je v sodelovanju z MarVista Entertainmentom začel delati na filmu, ki je zdaj dobil tudi svoj prvi napovednik.
Film z imenom Hot Take: The Depp/Heard Trial vam da že v naslovu vedeti, o čem se bo vrtelo njegovo dogajanje. Igralec Mark Hapka bo prevzel vlogo Johnnyja Deppa, medtem ko bo Megan Davis odigrala Amber Heard. Pred kamere bo stopila celotna ekipa iz sojenja – med drugim bomo videli tudi odvetnico Camille Vasquez, ki jo bo odigrala Melissa Marty in Heardinevo nesposobno odvetnico Elaine Bredehoft, ki jo bo odigrala Mary Carrig.
Hot Take nam namerava prikazati ob plati zgodbe, tako da se lahko nadejamo prizorov iz sodišča in tudi iz zasebnega življenja, ki je Deppa koštal enega prsta. Napovednik sicer ni videti kaj preveč izjemnega in kakšne resne mojstrovine iz filma, ki je očitno nastal v bore nekaj mesecih, ne moremo ravno pričakovati, je pa Mark presenetljivo dober oponašalec Deppa.
Hot Take: The Depp/Heard Trial izide že jutri, 30. septembra, na voljo pa bo samo na pretočnem servisu tubi, ki pa v Sloveniji žal ni na voljo, zato ga boste morali poiskati drugje.
Ubisoft je svojo gusarsko igro Skull and Bones uradno najavil leta 2017, a Wikipedija pravi, da se je razvoj začel že leta 2013, tako da je zadeva v pečici že dobrih devet let, kar je Ubisoft stalo nekje 120 milijonov dolarjev. Založnik bi zadevo verjetno preklical že davno nazaj, a pri razvoju je glavno vlogo nosil studio Ubisoft Singapore, ta pa je s singapursko vlado sklenil dogovor, zaradi katerih so pri razvoju prejeli kar nekaj davčnih olajšav. Skratka, igra mora biti dokončana, drugače se bodo znašli v pravnih težavah.
In zdelo se je, da je igra tik pred ciljno črto. Dobili smo obsežne igralne posnetke in tudi trdno začrtan datum izida, ki naj bi se zgodil 8. novembra. Igralci sicer širom interneta nad prikazanim niso bili ravno navdušeni, a Ubisoft bi morda celo prodal nekaj kopij igre, saj gusarskih iger v odprtem svetu preprosto manjka in leto 2022 nima več veliko AAA iger, proti katerim bi moral Skull and Bones tekmovati na trgu.
Vendar pa se je Ubisoft premislil in kljub vsemu je včeraj napovedal vnovično prestavitev. Uradna najava pravi, da je sicer igra povsem dokončana, a da razvojna ekipa potrebuje čas za uravnoteženje igralne formule, optimizacijo in odpravljanje hroščev. Skull and Bones je bil zaradi tega prestavljen in bo po novem izšel 9. marca v že tako pregnetenem letu 2023.
Ubisoft pravi, da za igralce še vedno pripravlja odprto beto, a datum te zaenkrat ostaja neznan.
Intel je že dolgo nazaj napovedal vstop na trg grafičnih kartic, po letih razvoja pa so sedaj končno vse svoje inženirske pogruntavščine zapakirali v končni izdelek, ki je bil včeraj predstavljen na dogodku InnovatiON.
Nova serija grafičnih kartic bo nosila ime Arc, ta pa bo sestavljena iz treh različic: Arc A770, Arc A750 in Arc A580, Intel pa si je zaenkrat vzel samo za najmočnejšo izvedenko Arc A770 in navrgel nekaj njenih tehničnih specifikacij.
Arc A770 bo moč kupiti v 8 ali 16 GB izvedbi, procesorska ura pa bo obratovala pri 2100 Mhz, za svoje delovanje pa bo zahtevala 225 W električnega soka.
Kar se tiče obratovanja v igrah, Intel ni želel izdati kakšnih resnih testov in primerjav. Jasno je, da Arc A770 ne bo mogel tekmovati z nedavno napovedano 4. generacijo RTX grafičnih kartic, ki jih je nedavno predstavila NVIDIA in to je jasno tudi Intelu. Njihova tarča se nahaja drugje in sicer v popularni grafičnih kartici RTX 3060, ki ji Intel zna izmakniti krono najboljše grafične kartice glede na ceno in zmogljivost. Arc A770 bo namreč veljal 329 $, kar je na ravni maloprodajne cene RTX 3060, le da je s takšno cenovno nalepko v realnosti ne boste našli.
Intel pravi, da je Arc A770 v raytracingu za 65 % hitrejši od konkurence, ni pa razjasnil, kdo je ta konkurenca in iz katere igre so potegnili te številke.
Dobili smo tudi datum izida. Ta se bo zgodil že 12. oktobra, a takrat bo na površje splavala samo kartica A770, medtem ko 750 in 580 za zdaj še nimata datuma izida. Glede na to, da bo novembra NVIDIA na prodajne police poslala kartico RTX 4090 in da bo v istem mesecu tudi AMD zagnal prodajo 3. generacijo RDNA grafičnih kartic, bo tole zelo pestra jesen grafične ponudbe.