🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 197

8 mesecev po požaru strežnikov je Partis končno spet nazaj

2

Največji slovenski ponudnik torrent vsebine Partis je 10. marca naletel na nesluteno katastrofo. Preko noči so namreč zagoreli strežniki ponudnika OVHcloud, tam pa je tudi Partis držal praktično vse podatke za uspešno obratovanje strani. Ko je vse izginilo v dimu, je za dolgo klecnil tudi naš torrent ponudnik, saj očitno pri roki ni imel varnostne kopije strani.

Partis se je 3 mesece kasneje postavil nazaj, a je bil praktično neprepoznaven. Stran je bila sicer funkcionalna, a kakšnih naprednih možnosti, poleg prenosa torrent datotek, ni ponujala. Partis osebje je sicer ves čas obljubljalo, da se bo kmalu vrnil v velikem slogu, a njihovim besedam je čedalje manj ljudi verjelo. Dolgo se je zdelo, da bo oranžno črni logotip počasi potonil v pozabo, vendar pa so se konec avgusta stvari vendarle začele premikati.

Najavljeno je bilo beta testiranje strani, ki je bilo očitno uspešno, saj je zdaj Partis, 8 mesecev po svojem požarnem davku, vendarle spet na nogah.

partis

Uradna Facebook stran je sicer nenavadno tiho in spremembe ni najavila, a če zdaj obiščete Partisovo domačo stran vas bo pričakal prijavni obrazec. Ta sicer trenutno ni povsem funkcionalen – vsaj meni se na običajni način ni bilo možno prijaviti. A če kliknete možnost za pozabljeno geslo, boste na e-poštni predal prejeli povezavo za prijavo v portal, ki vas bo instantno vpisala notri.

partis

Partis v3.0, kakor pravi opis pod logotipom, nosi staro podobo strani, a ta je vseeno malce posodobljena. Ob preletu torrentov se denimo še pred klikom izpiše razmerje sejalcev in odjemalcev, tako da vam je takoj jasno, kaj se splača klikniti.

Na žalost je to še vedno beta, saj nekatere stvari preprosto ne delujejo. Če pogrešate forume ali pa klepet, potem prenove ne boste veseli, saj stvari še vedno ne delujejo. Je pa dobra novica to, da lahko ponovno uporabite vse račune, ki so bili iz strani odstranjeni zaradi raznoraznih kršitev pravil.

Partis je tako začel novo poglavje svoje zgodbe, ki očitno še zdaleč ni zapisala svojega konca.

Borderlands 2 DLC Tiny Tina je zdaj samostojna igra, ki jo lahko ta hip dobite povsem brezplačno

0

Borderlands 2 je dobra igra, ki se jo splača preigrati še danes. Karizmatični zlobec Handsome Jack velja še danes za enega najbolje odigranih antagonistov, vsi izdani DLC-ji pa so prav tako odlično zamišljeni.

Eden od njih sliši na ime Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep in nekateri igralci ga označujejo za najboljši DLC vseh časov. Dodatek namreč dodobra spremeni igralno formulo originala, saj smo vrženi v izmišljeno fantazijsko avanturo v slogu Dungeons & Dragonsa, kjer moramo izbrati igralni lik ter na koncu rešiti kraljico. Avanturo nadzoruje lik nore Tiny Tine, ki je tule GM in nam bo med igranjem postavljala pasti ali pa nas rešila pogube. Samo igranje je sicer tipično Borderlands streljanje naletavajočih gnusob, a scenarij je svež in končno lahko z naprednimi orožji streljamo okostnjake, česar v RPG igrah nismo deležni pogosto.

Razvijalec Gearbox se je odločil 8 let staro avanturo zopet obuditi. DLC je bil očitno tako uspešen, da bomo 25. marca 2022 dobili povsem nov del Tiny Tina’s Wonderlands, ki bo po novem samostojen naslov in se bo zanašal na podobne trike kot slavni Borderlands 2 DLC. Zgodba se bo očitno nadaljevala, zato se je Gearbox odločil originalni DLC predelati in ga ponuditi v samostojni obliki, za katero ne potrebujete originalne kopije Borderlandsa 2.

Nova avantura se tako imenuje Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure in ta hip jo lahko v trgovini Epic Games prevzamete povsem brezplačno. Ponudba je na voljo do 16. novembra, nato pa bo Epic za njo zahteval 9,99 €.

Na splet izcurljali igralni posnetki vseh treh GTA predelav

0

Samo še en dan nas loči od predelav iger GTA 3, Vice City in San Andreas, ki jih bomo dobili v prenovljenem paketu Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition. Kljub temu pa razvijalec Rockstar še vedno ni izdal niti enega napovednika, ki bi prikazal praktično preigravanje igre, namesto vnaprej režiranih sekvenc.

K sreči so se nekateri dokopali do zgodnjih kopij iger in posnetke zalučali na splet. V teh lahko vidimo nadgrajene teksture, večjo mejo izrisovanja in prenovljeno osvetljevanje, ki je prišlo na račun prehoda iger na pogon Unreal Engine 4.

In čeprav je napredek vsekakor več kot očiten, sem sam vseeno pričakoval več. Zavedam se, da “remaster” in “remake” ne nosita istega pomena in razvijalec je že od začetka povedal, da bo ta trilogija le olepšava in ne popolna predelava.

Ampak govorimo o Rockstarju – razvijalcu, ki je z GTA igrami zaslužil toliko drobiža, da je postal eden redkih studiev, ki si lahko za razvoj vzame svoj sladki čas. Rockstar je do svoje slave prišel ravno zaradi zgodnjih Grand Theft Auto iger in GTA 5 mu te dni nosi toliko denarja, da mu sploh ni treba zares delati na šestici. Trilogija teh iger bi si tako zaslužila več spoštovanja in obnove v slogu Resident Evil 2 Remake igre, ki je v novi podobi ohranila duh izvirnika in tega pripeljala v novo generacijo.

Igralni posnetki te trilogije pa pustijo mešane občutke. Zdi se, da je bilo v San Andreas vloženega več truda kot pa v prejšnje igre, ki so mestoma videti resda lepše, a potem uzreš kakšno sceno z dialogi, kjer vsi nosijo še praktično svoje stare obraze in to mešanje podobe bode v oči.

V igralnih posnetkih vidimo tudi nekaj streljanja, ki je tokrat videti bolj realistično, a še vedno daleč stran od tistega, kar te dni ponuja GTA 5.

Kako bo Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition videti v praksi bomo lahko videli že jutri. Razvijalec je potrdil, da bo igra postala odklenjena ob 16.00, na PC-ju pa bo na začetku na voljo samo preko Rockstarjeve trgovine.

Ubisoft podarja trojico Assassin’s Creed iger

0

Francoski založnik Ubisoft te dni praznuje svojo 35. obletnico in letošnje proslavljanje je dokaj grenko. Založnik je namreč še vedno v vročih vodah zaradi negostoljubnih delovnih pogojev in seksualnega nadlegovanja. Od teh obtožb je sicer preteklo že kar nekaj vode, vendar pa so zaposleni te dni zopet dvignili glas, kajti založnik se ne drži obljub in sprememb glede delovne kulture še kar ni.

Da vse ne bi bilo tako črnogledo se je založnik odločil podeliti nekaj brezplačnih iger. Tokrat te prihajajo iz Assassin’s Creed franšize, a žal ne boste deležni zastonjskih glavnih delov, ampak trojice naslovov iz serije Chronicles.

Assassin’s Creed Chronicles: India, Russia in China sledijo protagonistom Arbaaz Mir, Nikolai Orelov in Shao Jun, vsak od teg junakov pa pokaže dogodke iz svoje pokrajine. Vse tri igre se igrajo iz strani gledanega pogleda in so izšle leta 2015, ko je na podoben igralni način postal slaven Mark of the Ninja. Trojico iger ni razvil sam Ubisoft, ampak ločen razvijalec Climax, ki je najbolj znan po svojih dveh Silent Hill igrah Origins in Shattered Memories.

Assassin’s Creed Chronicles ni neka nepozabna izkušnja, a če ste velik oboževalec serije in ste si zaželeli igranja nečesa malce drugačnega, potem je to dober izgovor za bogatenja vaše Ubisoft Connect knjižnice. Svojo kopijo trilogije lahko prevzamete na naslednji povezavi, ponudba pa je veljavna do 12. novembra.

2. sezona serije Squid Game uradno potrjena

0

Serija Squid Game je letos postala nepričakovani hit Netflixa in je svetu predstavila pogumne ideje južnokorejskih filmarjev. Osebno mi je sloves serije malce prenapihnjen, saj se je ta resda začela odlično, a v nekje zadnjih treh delih zagon upade in po mojem mnenju so ustvarjalci želeli preveč podrobno razložiti nadzornike smrtonosne igre, kar je uničilo misterij. Vseeno pa je konec pustil kar nekaj odprtih poti in oboževalci so se hitro začeli spraševati o potencialni 2. sezoni.

Prva sezona je bila v razvojnem peklu kar 10 let, režiser in scenarist Hwang Dong-hyuk pa je kasneje priznal, da je zaradi stresa v tem času izgubil 6 zob. Nič čudnega potem, da se je Hwang nekoliko zadržano obnašal glede nadaljevanja, a tega je nedavno v intervjuju za Associated Press vendarle potrdil.

Ta na začetku ni bila zadržana, a povpraševanje gledalcev (in mastni čeki Netflixa) je bilo tako veliko, da praktično ni imel izbire in zato se je končno odločil, da bo zopet stopil za krmilo serije. Ta je za zdaj še daleč od realizacije in Hwang ni mogel potrditi praktično ničesar, še najmanj kakšnega datuma izida. A obljubil je, da se glavni protagonist Seong Gi-hun, ki ga je odlično odigral Lee Jung-jae, znova vrnil in “da bo naredil nekaj za svet”.

Vpliv serije je bil tako velik, da se je preselil tudi med igre. Med igralci se je hitro razširil zabaven večigralski naslov Crab Game, Netflix pa je že izjavil, da razmišlja o uradni videoigri. Squid znamka je skočila tudi med kriptovalute in v obliki velika natega izmaknila veliko denarcev iz žepov lahkovernih investitorjev.

Bethesda ima načrte za Fallout 5, a projekt je še zelo daleč stran

0

6 let mineva odkar smo nazadnje stopili v enoigralski svet serije Fallout in čeprav je četrti del ob izidu dobil kar nekaj kritik na račun poneumljanja RPG formule, je Fallout 4 skozi leta igralcem vseeno prirasel k srcu. Bethesda je sicer vmes spočela večigralski del Fallout 76, a ta ni ravno ponujal tistega, v kar smo se igralci na začetku zaljubili.

Šef Bethesde Todd Howard je ob deseti obletnici Skyrima spregovoril nekaj besed glede prihodnosti njihovih franšiz in vmes se je seveda dotaknil tudi petega Fallouta. Ta je vsekakor v njihovih planih, a izid je še zelo, zelo daleč stran.

Todd je povedal, da trenutno vse sile vlagajo v razvoj Starfielda, ki izide čez eno leto. Letos so tudi začeli bolj pogumno delati na Elder Scrolls 6, ki bo naslednji njihov projekt po Starfieldu in je junija stopil v fazo dizajniranja. Fallout 5 je po drugi strani samo ideja in trenutno za njo obstaja en A4 list misli, ki pa so še daleč od izpolnjenih. Peti del je tako še dolga leta stran in če bo Elder Scrolls 6 izšel v 2024, potem je Fallout 5 začrtan za nekje 2026 ali pa 2027.

V intervjuju za IGN je bil Todd tudi vprašan, če bi morda razvoj projekta zaupali komu drugemu. Nenazadnje je bil Fallout: New Vegas, najbolj cenjen del serije, razvit iz strani Obsidian Entertainmenta, ta pa zdaj, tako kot Bethesda, spada pod Microsoft. Todd je sicer priznal, da so v preteklosti sodelovali z drugimi, a da je Fallout del njihovih korenin in da se od njega nekako nočejo ločiti.

Vsem navdušencem tako ne ostane drugega kot pa da čakate na večje modifikacije ali pa se spravite v igranje Fallouta 76, ki še vedno prejema vsebinske posodobitve.

Fortnite zaradi tragičnih posledic koncerta odstranil vsebino Travisa Scotta

0

Travis Scott je ime, ki zadnje dni krasi naslove skoraj vseh spletnih člankov. Popularni raper je namreč pretekli teden priredil ogromen koncert Astroworld koncert, ki pa je bil popolna polomija. Na avenijo se je namreč zgrnila nepredstavljiva količina ljudi, organizatorjem pa je bilo bolj kot ne vseeno za varnost. Ogromna masa ljudi je kmalu postala prava stiskalnica in ljudje so začeli padati skupaj in celo umirati. Na koncu je bilo stotine udeležencev poškodovanih, umrlo pa je kar 8 ljudi. Ti niso bili poteptani, ampak dobesedno stisnjeni in tako niso sploh mogli dihati, kar ljudje za svoje preživetje zelo radi počnemo.

Kakor pa je ta izguba človeških življenj tragična, je še bolj žalostno obnašanje Travisa med koncertom, saj naj bi ta videl kaj se dogaja in je ljudi še bolj vzpodbujal k splošnemu kaosu. Na spletu se je pojavilo cel kup posnetkov, kjer se ljudje na ves glas derejo na pomoč, Travis pa se jim smeje nazaj in ljudi nagovarja na skakanje po reševalcih, ki so se obupano poskušali dokopati do umirajočih gledalcev. Travis bi lahko koncert kadarkoli prekinil, a tega nikakor ni želel storiti in ljudje so seveda upravičeno jezni.

Raper je sicer podal svoje uradno opravičilo, a to je povsem umetno. Na Instagram posnetku je Travis videti, kot bi ga pravkar zbudil nek odvetnik in ga prisilil, da posname neko opravičilo in pri njegovem obnašanju ni videti ravno nekega obžalovanja. To opravičilo ga očitno ne bo rešilo, saj je bila proti njemu in organizatorju koncerta že vložena prva tožba, javnost pa je Travisa praktično že označila za morilca.

Da se morda te dni ni dobro družiti s Travisom je začutil tudi razvijalec Epic Games, ki je s slavnim raperjem lani spočel ogromen koncert Astronomical, dva dni nazaj pa je v svojem “Daily” razdelku začel prodajati njegov emotikon Out West. Samo nekaj ur kasneje pa je Epic onemogočil celoten “Daily” razdelek in čeprav uradne razlage ta hip ni, je jasno, da so to naredili zaradi umika Out West emotikona. Tega zdaj ni več mogoče kupiti, tisti, ki pa ga že imajo, ga lahko še vedno uporabljajo.

Uradna preiskava dogodkov iz koncerta še traja, tako da tudi Epic Games verjetno čaka, da bo situacija bolj jasna, preden poda uradno razlago umika Travisove vsebine.

Hekerji so očitno zlomili zaščito konzole PlayStation 5

0

Izraz “jailbreak” je bil popularen več kot 10 let nazaj, saj so takrat igralci pridno čipirali konzoli PlayStation 3 in Xbox 360, to pa jim je omogočalo poganjanje piratskih iger. Tako Microsoft kot tudi Sony sta od takrat pridno delala na posodobitvah na konzolah Xbox One in PlayStation 4, rezultati pa so preprečili nadaljnje lomljenje zaščite. No, PlayStation 4 je bil enkrat predrt, a to velja samo za točno določeno verzijo PlayStation operacijskega sistema, Sony pa je zadevo hitro zakrpal.

Zdelo se je, da je piratstva na konzolah konec, a hekerska skupina Fail0verflow je včeraj najavila nov predor – in to kar na konzoli PlayStation 5. Hekerji so nekako pridobili ključe za vdelano programsko opremo, kar bi jim omogočilo pisanje prav svoje modificirane kode, ki bi nato tehnično omogočala poganjanje nepodpisane kode. V praksi to pomeni, da bi lahko na PlayStationu 5 poganjali povsem tuje operacijske sisteme tipa Linux, seveda pa bi to na široko odprlo vrata tudi za piratske igre.

Pretekli vikend je dobro znani heker TheFlow0 pokazal domači zaslon PlayStation 5 konzole, ki pa vsebuje posebno možnost za odpravljanje napak. Ta “Debug” meni je navadno rezerviran samo za razvijalce, saj jim to omogoča globlji dostop do PS5 sistema, kar je seveda nujno pri razvoju iger.

Zanimivo bo videti, če bo Fail0verflow svojo najdbo podelil tudi javno. Hekerska skupina je namreč leta nazaj v blog zapisu zapisala, da se takšne projekte ne splača ponuditi uporabnikom, saj obstaja velika možnost tožbe iz strani Sonyja, a po drugi strani so leta 2018 izdali varnostno luknjo, ki omogoča poganjanje piratskih iger na Nintendo Switch konzolah. Kar malce ironično bi bilo, da bi PlayStation 5 postal zlomljen, še preden bi igralci sploh dobili normalne zaloge.

Lies of P z novim napovednikom presneto spominja na Bloodborne

0

Če From Software noče nikakor predelati igre Bloodborne za PC, bo to naredil razvijalec Round8 Studio, ki je že nekaj časa nazaj najavil zanimiv projekt Life of P in že v prvem dražilniku igralce nad prikazanim navdušil, saj zadeva nedvomno spominja na slavni Bloodborne.

Lies of P ima zanimiv zaplet, saj spremljamo zgodbo Ostržka, le da je tokrat pripoved precej bolj temačna kot pa tista iz pravljice. Ostržek je namreč tukaj borec proti pošastno oblikovanim nasprotnikom, temačna okolica pa za vsakim ovinkom skriva novo nevarnost. A naš junak je za nevarnosti dobro pripravljen, saj bo lahko zamahoval z različnimi orožji, prav pa mu bo prišla tudi zapestni pripomoček, ki ga bomo lahko izstreljevali za skok čez različne vrzeli in ga nadgrajevali za nove sposobnosti v stilu Sekira – še ene mojstrovine izpod rok From Softwara, po kateri se Lies of P očitno zgleduje.

Novi napovednik se osredotoči predvsem na bojevanje, ki je videti hitro in tekoče. Posnetek je sicer vzet iz pred-alfa različice igre, a zadeva je že zdaj videti hudo izpopolnjena. Posebne omembe so vredni nasprotniki, ki nosijo unikatne dizajne in so res videti kot neke mehanizirane lutke, ki jih poganja zloba. Očitno nas čakajo tudi manjši šefovski spopadi in res me zanima, kako se bomo pretepali z ogromnim živim vagonom tramvaja.

Vse skupaj je videti odlično, a žal se v igranje še ne bomo spustili kdaj kmalu. Lies of P namreč prihaja šele enkrat v 2023, tako da bomo pred tem vsaj eno leto preigravali Elden Ring. Zanimivo je, da na podobnem projektu dela tudi razvijalec Spiders in njihovo novo igro Steelrising bomo prejeli že enkrat naslednje leto.

GOG podarja igro Outcast

0

Igra Outcast je dejansko ena od prvi iger, ki so se dogajale v obsežnem odprtem svetu. Zadeva je originalno izšla davnega leta 1999, spočel pa jo je belgijski razvijalec Appeal. Igralci so takrat gledali v čudovito okolico tujega planeta Adelpha, ki smo ga raziskovali v škornjih Cutterja Slada – Zemljana, ki se je po spletu naključij znašel povsem izven svojega elementa, a po začetni zmedenosti se možakar zbere in popelje domorodce v boj proti zlobnim zavojevalcem.

Outcast je bil sicer slaven, a se ni prodal v dovolj veliki nakladi, da bi Appeal lahko uspešno razvil nadaljevanje. Licenca je nato dolgo časa počivala, dokler je razvijalec leta 2010 ni zopet prejel v roke. Takrat je razvil posodobitev 1.1, ki je omogočila igranje na sodobnih sistemih, leta 2017 pa smo dobili večjo predelavo Second Contact, ki je grafično podobo igre močno nadgradila.

Digitalna trgovina GOG te dni praznuje obletnico založnika THQ Nordic, ki si tudi lasti licenco Outcasta in v sklopu tega dogodka lahko na njihovi strani zdaj prevzamemo igro Outcast 1.1 povsem brezplačno. Ni še jasno, do kdaj točno bo zadeva na voljo zastonj, zato je najbolje, da igro čimprej prevzamete. Poleg tega je znižanih še cel kup drugih THQ Nordic iger, zato pokukajte v ponudbo tule.

Založnik je nedavno najavil tudi delo na povsem novem delu A New Beginning, ki pa zaenkrat še nima datuma izida.

Bioware nas draži z novo sliko za Mass Effect 5

0

Včeraj se je odvilo tradicionalno praznovanje N7 dneva, ki vsako leto proslavi serijo iger Mass Effect. Te že dolgo počivajo, saj je zadnji del Andromeda igralce pošteno razočaral in založnika EA tako prestrašil, da je serijo za nekaj let postavil na hladno.

Razvijalec Bioware je od takrat še enkrat brcnil v temo, saj je njihov večigralski poizkus Anthem neslavno propadel in njihova edina rešitev pred zaprtjem je bila vrnitev k njihovim koreninam. Tako se je hitro začelo delo na novem Dragon Agu, hkrati pa so napovedali tudi novo poglavje Mass Effect serije.

Mass Effect

Za razliko od Dragon Aga, o novem Mass Effectu ne vemo praktično ničesar, saj je zadeva še prezgodaj v razvoju, da bi lahko razvijalec podelil kakšne bolj podrobne informacije. A za N7 dan so nekaj morali pokazati in tako so s svojimi oboževalci podelili novo sliko, ki je videti kot nekakšen filmski poster.

mass effect

Spletna stran Eurogamer se je spustila v malce bolj podrobno raziskovanje slike. Oblika kraterja nedvomno spominja na robotsko glavo Gethov, tako da bodo ti očitno prisotni tudi v najnovejšem poglavju Mass Effect serije. Zdi pa se, kot da je bilo iz kraterja nekaj odvlečeno ali pa se je odvleklo nekaj kar samo od sebe.

Približana slika pokaže tudi nekaj oseb in ena od njih je zagotovo Krogan. Zanimiva je tudi vesoljska ladja, ki drži obliko, katere do zdaj še nismo videli. Na sebi nosi oznako SFX, ki je bilo kodno ime za originalni Mass Effect daljnega leta 2003.

Vse to so seveda samo ugibanja in do nove Mass Effect igre bo preteklo še dolgo časa, saj bo ta izšla za Dragon Agom 4, tega pa ne bo na spregled še vsaj eno leto.

Srbska igra Scorn znova prestavljena, nekateri igralci so začeli zahtevati vračilo denarja

0

Scorn je zanimiv projekt, ki je bil sprva najavljen leta 2014 in je sredstva za razvoj nabral preko uspešne Kickstarter kampanje. Za razvojem stoji studio Ebb Software, ki prihaja iz Srbije in majhna ekipa, ki jo sestavlja 10 članov, že vrsto let pridno dela na razvoju unikatne grozljivke, ki se vizualno napaja v delih švicarskega umetnika H. R. Giger.

Od tako majhne ekipe ne moremo pričakovati hitrega izida in nepozabne podobe. A vseeno je Scorn zdaj v razvoju že 7 let, igra pa bi morala originalno iziti 2017. Temu je sledilo več prestavitev in igra bi morala rojstvo doživeti letos, a razvijalec je vse od izdaje zadnjega napovednika, kjer je bilo razkrito, da bo Scorn izšel samo za PC in konzolo Xbox Series X, povsem utihnil.

To je razburilo predvsem tiste oboževalce, ki so projektu leta nazaj oddali podporo na Kickstarterju in po vseh kritikah se je studio vendarle spet oglasil, a tokrat s precej napadalnim tonom. V obsežnem prispevku so zapisali, da ima vsak projekt težave pri razvoju in da so naredili kar nekaj napak. Scorn je očitno padel tudi v razvojni pekel, saj se je razvoj v sredini leta 2018 začel praktično znova, kar pomeni, da so šla 4 leta kodiranja praktično v nič. Prav tako so znotraj teksta omenili Cyberpunk 2077 in zapisali, da bi raje projekt razvijali še 10 let, namesto da izide v tako polomljenem stanju. Razvijalec je prispevek zaključil z besedami, da je tole navsezadnje samo igra in da naj neučakani preprosto zahtevajo vračilo denarja in jim dajo mir.

Komentarji pod prispevkom seveda niso ravno hvaležni in veliko podpornikov je začelo zahtevati vračila denarja. Ebb Software se je hitro zavedal, da ga je polomil zato je na Kickstarter kmalu prispelo novo pismo iz strani direktorja Ljubomira Peklarja, ki se je za sovražni ton opravičil in da lahko kmalu pričakujemo nove posodobitve.

Scorn je zaenkrat napovedan za enkrat v 2022.

RTV Slovenija in POP TV se bosta v slogu Marvela in DC-ja združila za posebno oddajo

0

Slovenija te dni riše vrhe lestvic, a žal ne po zaslugi kakšnega športnika, ampak na račun splošne epidemiološke slike. Trenutno smo glede na okužbe na vrhu sveta, kar je vsekakor hudo zaskrbljujoče. Zaupanje v stroko je zaradi zmedenih ukrepov vlade na tako nizki ravni, da ljudje bolj kot zdravnikom zaupajo naključnim Facebook svetovalcem, kar je okužbe pripeljalo do stopnje, da bomo za zdravniške postelje kmalu morali izpolnjevati loto listke.

Neke preproste rešitve ni, a jasno je, da največjo vlogo pri obveščanju prebivalstva nosijo mediji. Glavna igralca na tem področju sta televizijski hiši POP TV in Televizija Slovenija in oba sta nedavno najavila prvi skupni projekt, ki ju bo združil v slogu Marvela in DC-ju, rezultat tega sodelovanja pa bo oddaja Skupaj naprej.

Oddajo bosta skupaj vodili Erika Žnidaršič in Maja Sodja, ti pa bosta v studio povabili cel kup gostov iz zdravstvene stroke, ki držijo intimno poznavanje situacije s Covid-19 epidemijo. Prav tako bomo gledali ljudi, ki se jih je ljudi dotaknila osebno – bodisi je zbolel kdo od njihovih bližnjih ali pa so bolezen prestali sami.

Smisel oddaje je na pogovor pridobiti ljudi, ki jih do sedaj na televizijskih sprejemnikih še nismo videli in da teče beseda še o čem drugem, kot pa o neprestanem ponavljanju enega in istega. Ravno zaradi tega v oddaji ne bo nobenega politika, saj se drugače vse skupaj samo preobrne v prerekanje glede odgovornosti.

Skupaj naprej si bomo lahko ogledali 11. novembra ob 20.00, dvourno oddajo pa bomo lahko hkrati spremljali na TV SLO 1 in POP TV.

Rekordna gledanost League of Legends finala

0

Dva dni nazaj se je odvil finalni spopad League of Legends svetovnega prvenstva Worlds 2021 in ta nam je postregel z resničnim zgodovinskim obračunom. V finalu sta se udarili kitajska ekipa EDward Gaming (EDG), ki je tokrat prvič tekmovala v finalu in lanskoletni prvak, južnokorejska ekipa DWG KIA, ki je poskušala ubraniti naslov.

In tekma je bila resnično napeta, saj sta bili ekipi močno izenačeni in niti ena runda ni pokazala jasnega zmagovalca. Po petih napetih rundah pa je na koncu le prevladal EDward Gaming, ki je zmagal z rezultatom 3:2 in si upravičljivo nadel šampionski pas.

Napeto tekmovanje ni ostalo neopaženo in je na višku gledanosti držalo nekaj več kot 4 milijone istočasnih gledalcev. Te številke ne upoštevajo kitajske publike, ki zagotovo šteje nekaj dodatnih milijonov, a tudi brez teh je to nov svetovni rekord v gledanosti tekmovanj League of Legends.

Te že prej v turnirju niso bile nizke. Med obračunom ekip T1 in DWG KIA je dogajanje spremljalo 3.5 milijona gledalcev, kar je za polfinale več kot impresivna številka, finale pa je gledanost dvignil za dobrega pol milijona in to je bilo dovolj za rekord. Pred tem je tega držal še en polfinalni obračun med ekipama T1 in G2, ki sta takšne številke pokazali v Worlds 2019.

League of Legends šampionski pas je tako našel novo državo in Kitajci so naravnost navdušeni. Čeprav se je finale po njihovem času odvijal ob 2.00 zjutraj, so bile ulice polne navdušenih navijačev, ki niso samo vzklikali podpore ampak tudi skoraj nagi tekali po cestah.

Tule je nekaj novih slik prihajajočih predelav GTA iger

Še vedno nisem prepričan glede svojih občutkov prihajajočih predelav GTA iger, ki jih bomo dobili v paketu Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition. Po eni strani so igre GTA 3, Vice City in San Andreas dobile opazno grafično nadgradnjo, a ta je nekakšna čudna zmes nove in stare podobe, ki izpade bizarno predvsem na področju igralnih likov.

Mnenja so razdeljena tudi pri igralcih in marsikdo se sprašuje, če je smiselno za paket teh treh iger odšteti 60 €. Nadgradnja s sabo ne prinaša samo nove grafične lepote, ampak tudi posodobljene igralne mehanike, ki so dandanes vsekakor dobrodošle, saj je streljanje v starejših GTA igrah presneto nerodno.

Rockstar je glede prihajajoče predelave presenetljivo tiho in razen prvega napovednika skoraj nismo dobili nobenih novih informacij. So pa na uradni strani podelili nekaj novih slik, ki si jih lahko ogledate zgoraj, spodaj pa si lahko ogledate nove slike iz verzije za Nintendo Switch. Grand Theft Auto: The Trilogy bo namreč izšel tudi za to konzolo, a ni še jasno, pri kakšnih sličicah na sekundo bo zadeva tekla in če bo optimizacija dovolj dobra za tekočo izkušnjo.

Vse to bomo lahko kmalu lastnoročno stestirali, saj Grand Theft Auto: The Trilogy prihaja že 11. novembra.

Stranger Things – nov dražilnik za 4. sezono

0

V strašljivem oktobru sem si ogledal marsikatero grozljivko in čas sem si vzel tudi za serijo Stranger Things, ki me je z zadnjo sezono presenetila. Nisem namreč vedel, da bo 3. sezona tako močno padla v kvaliteti in na koncu sem se moral prav siliti, da sem zadevo pogledal do konca. Resno, kaj je bila poanta tistih smešnih Sovjetov pod nakupovalnim središčem?!

Resnično upam, da so se ustvarjalci malce zbrali in da bo 4. sezona vsaj malce bolj gledljiva. Za to smo dobili že en kratki dražilnik, ki nas je za hip preselil v strašljivo Creel hišo, Netflix pa je včeraj na splet poslal nov video, ki pokaže življenje drugega dela tolpe, ki zdaj uživa v sončni Kaliforniji.

Eleven je zdaj že odrasla punca in se je po vseh zapletih uspešno vključila v družbo drugih najstnikov. Pridno obiskuje šolo in v njenem pismu Miku je vse v najlepšem redu, a v resnici je Eleven v šoli neprestana žrtev norčevanja, v nekaterih kadrih pa lahko tudi vidimo, da jo napadeta dva moška in da ji družbo dela neka strašljiva lutka.

4. sezona bo vsebovala 9 epizod, točnega datuma pa še vedno nimamo, a je bilo potrjeno, da bo ta izšla enkrat poleti 2022.

Zakaj Xbox še vedno ni uradno podprt v Sloveniji?

4

Bralci naše strani ste nemara opazili, da imamo pri opisu iger veliko bolj ažurno vsebino iz PlayStation sveta, medtem ko Xbox globoko zaostaja. Za to obstaja en tehten razlog in ta je razmeroma preprost in vsekakor ni kakšna teorija zarote, kjer bi nam predstavnik Sonyja v zapuščeni parkirni hiši vsak mesec v roko ponudil kuverto, polno evrov.

Resnični razlog za izostanek Xbox opisov je namreč precej bolj žalosten: Microsoftu se preprosto jebe za Slovenijo in sprememb na tem področju očitno še dolgo ne bo.

To ni nič novega, saj Microsoft zapostavlja Slovenijo in v bistvu cel Balkan vse od rojstva konzole Xbox 360. Spomnim se Jokerjevih člankov, kjer je ekipa piscev po svoje izvode konzole hodila v Avstrijo, saj jih pri nas preprosto ni bilo mogoče kupiti. Xbox 360 je izšel 16 let nazaj in od takrat smo skočili skozi še dve generaciji konzol, kamor lahko prištejemo Xbox One in Xbox One X, zdaj pa mineva že eno leto od izida trenutnih konzol Xbox Series X in S. In kaj se je spremenilo v teh, skoraj dveh desetletjih? Praktično nič.

xbox

Zadeva je res bizarna, saj Microsoft lepo skrbi, da imamo že ob dnevu izida novih Oken le-ta lepo prevedena v materinščino, kar pa se tiče njihove igričarske divizije, pa praktično ne obstajamo. Če si pogledate zgornjo karto sveta, lahko lepo vidite, katere zadeva podpirajo ustvarjanje računa Xbox Live in katere ne.

Xbox Series X konzole tako pri nas uradno niso podprte, ampak v praksi jih lahko še vedno kupimo preko Mimovrste. Problem nastane pri ustvarjanju računa, saj Slovenije na seznamu ni mogoče izbrati. To težavo lahko zaobidemo tako, da vnesemo lažni naslov od ene od podprtih držav, a za božjo voljo – piše se leto 2021, jaz pa moram za uporabo konzole izvajati neke trike in se prikrito poskušati prismukati na slavne Xbox strežnike. Ne samo to, za podporo se lahko nato obrišeš pod nosom. Ti kakšna igra preprosto ne deluje ali pa se pojavi kakšna druga težava s tvojim računom? Kontaktiraš lahko podporo, a če bodo tam ugotovili, da si iz nepodprte regije, potem ti bodo preprosto obrnili hrbet.

Situacija je zmedena tudi na PC-ju. V Sloveniji denimo lahko kupimo igro Forza Horizon 5, a po drugi strani ne moremo do Sea of Thieves. O kakšni podpori za naročniški servis Game Pass pa lahko samo sanjamo, pa naj bo ta še kako zanimiv.

Vendar pa se težave ne nahajajo samo pri končnih uporabnikih, ampak tudi pri novinarjih. Microsoft namreč zapostavlja celoten Balkan in ne pošilja kod za recenzije, kar pomeni, da moraš za opis zadevo kupiti in recenzijo na splet poslati tedne za tujimi mediji. Ta problem je zdaj postal še večji, saj je Microsoft kupil celo Bethesdo in cel kup drugih razvijalcev in vprašanje ostaja, če bomo lahko vse te njihove ekskluzive sploh zmožni opisati.

Zadeva je denimo povsem drugačna s Sonyjem. Ta dejansko ne samo da je pri nas uradno podprt, ampak tudi plodno dela na promociji svojih izdelkov in dejansko sodeluje z novinarji. Naša stran denimo prejme kode za recenzije njihovih ekskluziv cele tedne pred uradnim izidom, tako da si lahko za preigravanje lahko vzameš čas in tudi končna recenzija je posledično bolj celokupna. Sony ima povsem svoj slovenski YouTube kanal, na katerem redno objavljajo novosti iz PlayStation sveta ter svoje stranke obveščajo glede vseh aktualnih akcijskih ponudb.

Microsoft je sicer ves čas poln obljub, da se širi v dodatne države, a sprememb pri nas videti, uradnega razloga pa nismo dobili nikoli. Sumi se, da se je Microsoftu zameril Balkan že ob izidu konzole Xbox 360, saj je leta 2005 piratstvo bilo prisotno povsod in igralci so pridno modificirali konzole in igrali ukradene igre. A novejše konzole ostajajo nezlomljene in takšna skrb je odveč Drugi razlog je morda dejstvo, da Microsoft tretira Balkan in vzhodno Evropo za revne države, v katere se ne splača vlagati sredstev za razvoj igričarskega trga.

Odgovorov preprosto ni in čeprav smo jih poskušali pridobiti preko uradnih kanalov, smo dobili samo en odgovor, ki se glasi, da “uradne podpore v Sloveniji še ni in zaradi tega se ne načrtuje nobenih aktivnosti in investicij v to področje”. Mogoče čez kakšnih deset let.

Tale streamer prodaja VR objeme po ceni 86 €

0

Kako na spletu hitro zaslužiti veliko denarja za bolj malo truda? Ena možnost je vsekakor ustvarjanje OnlyFans profila, a za tja potrebuješ dobro fizično obdarjenost, ki bi ti nato mesečno prinašala lepo število zlatnikov. Drugo možnost pa je izgruntal YouTube streamer z imenom Garoshadowscale, ki mu ni treba sleči niti rokava ali pa imeti milijone ogledov, pa vseeno vsak mesec pošteno zasluži.

Garoshadowscale ima na YouTubu 36k naročnikov, kar ni majhna številka, a spet ni tako velika, da bi lahko živel samo na račun oglasov. Vendar pa ima možakar zvesto skupnost, ki ga redno spremlja na vsakem koraku in mu očitno vsak mesec nameni tudi lepo število donacij.

Ta YouTuber pripada “furry” skupnosti, ki se rada preoblači v živalske kostume. Garo sam nosi podobo zelenega zmaja, vsi njegovi prenosi pa so nekakšna mešanica VR in resničnega igranja. YouTuber je neprestano v VR “maski” zmaja in gledalci ga lahko tako gledajo med igranjem naključnih iger, zelo rad pa skoči tudi čisto VR okolje, kjer se nato pozabava s svojimi privrženci.

Ravno zaradi VR igranja dobi tudi največje število prihodkov. Garoshadowscale ima namreč svoj Patreon račun in tam mu lahko sledilci namenijo različne stopnje podpore. Nižje stopnje prinašajo različne Discord in Minecraft dobrote, a tiste prave zanimivosti se začnejo pri stopnji 86 €.

Za ta denar vam bo Garoshadowscale poklonil VR objem, z njim pa boste lahko naredili tudi selfie. Če mu namenite 216 € dobite poleg tega še 20 minut dolg zaseben pogovor, pri ceni 431 € pa še zasebno VR sobo, kjer se dogaja bog ve kaj.

Na Redditu se je pojavil posnetek takšnega srečanja in objemov in zadeva je resnično bizarna. Garoshadowscale namreč hitro zbrblja svoje zahvale za podporo in objame svoje podpornike in srečanje res dobi nekakšen kulten vidik, kjer so vsi sledilci počaščeni z njegovo prisotnostjo. Oseba, ki je objavila posnetek, je kasneje na Redditu povedala, da ima Garoshadowscale resnično bizarne sledilce in njegov Discord kanal je strogo nadzorovan, saj želi Garoshadowscale vse člane navezati nase in odstranjuje vsakega, ki bi ga pri tem želel preprečiti.

To bizarno obnašanje so podelili tudi nekateri drugi in na Twitterju lahko vidimo izmenjavo zasebnih sporočil z enim bivšim članom, ki ga je Garoshadowscale napadel samo zato, ker je imel ta še vedno stike z njegovim Discord osebjem.

Vse skupaj se morda zdi čudno in vredno zasmehovanja, a zame osebno je situacija hudo žalostna. Priča namreč o temu, da so nekateri ljudje na tem svetu tako osamljeni, da bi plačali tudi visoko ceno za virtualni objem, ki bi jim dal vsaj lažno sliko tega, da so nekomu pomembni. In takšnih ljudi ni malo – samo poglejte si subreddit vejo /r/waifuism, kjer ljudje gojijo dolgoletna razmerja z lutkami in kartonastimi risbami.

Popularna slovenska znamka UVI gosti večjo Black Friday razprodajo

1

Slovensko znamko UVI igričarji poznamo predvsem po zaslugi popularnih stolov UVI Chair, a ti sestavljajo samo del ponudbe tega podjetja. UVI se je od svoje misije zagotavljanja udobnega sedenja razširil tudi na druge panoge in tako dandanes ponujajo sila zanimive izdelke, ki se tičejo vsakega dela našega vsakdana.

Tako lahko v njihovi ponudbi najdemo električno nastavljive mize UVI Desk, dirkalne simulatorje UVI Racing, igričarsko opremo UVI Gear ter celo masažne aparate UVI Health. In zdaj je večina teh izdelkov znižanih v ogromni Black Friday akcijski ponudbi, ki bo trajala praktično cel november.

Poglejmo si nekaj najbolj zanimivih znižanj.

Celotno ponudbo, ki vsebuje še cel kup drugih izdelkov, najdete na naslednji povezavi, akcijska ponudba pa se izteče 30. novembra oziroma do razprodaje zalog.

Nov župan New Yorka želi ustvariti kriptu prijazno mesto

0

Novoizvoljeni župan mesta New York Eric Adams je dejal, da želi New York spremeniti v kriptu prijazno mesto. S tem želi konkurirati županu Miamija kot “prijateljski tekmec”. Miamijski župan je namreč prvi vzpostavil tako imenovano CityCoin kriptovaluto. Obljubil je, da bo preučil, kaj preprečuje rast Bitcoina in kriptovalut v New Yorku.

To namerava doseči z oblikovanjem talentov za delovna mesta povezana s kriptovalutami.

Kot pravi sam, je v 10 letnem obdobju, ko je deloval kot predsednik okrožja Brooklyn, tam prišlo do 356-odstotnega povečanja tehnoloških zagonskih podjetij v tem času. Da so njegove namere iskrene priča dejstvo, da se je v zadnjih treh mesecih sestajal s tehnološkimi voditelji, pred tremi dnevi pa je imel srečanje s 30 tehnološkimi zagonskimi podjetji.

V ločenem intervjuju za Bloomberg Television v sredo je Adams ponovil svojo obljubo, da bo New York postal poslu prijazno mesto.

“Preveč smo birokratski, predragi in pretežko je poslovati,” je dejal Adams. Po njegovem mnenju je potrebno spremeniti trenutno poslovno atmosfero. Po trenutnem stanju naj bi vladne oziroma mestne agencije izključno iskale načine kako kaznovati ali oglobiti podjetja, namesto da bi poleg reguliranja, nudile tudi pomoč pri rasti.

“To je Empire State in gradili bomo imperije,” je dejal.

Potem ko je julija zmagal na demokratskih volitvah, je Adams dejal, da si bo prizadeval za prenovo mestnega vodstva. Obljubil je, da bo v prvih dneh imenoval policijskega komisarja, šolskega rektorja, pa tudi ljudi na oddelku za zgradbe in kadrovsko upravo.

Pri tem naj bi iskal kandidate s »čustveno inteligenco«. Take, ki razumejo trenutni položaj in si prav tako kot on, želijo spremeniti atmosfero v agencijah.