Facebook nadaljuje s svojim projektom, da bi postal “podjetje metaverse”, ki deluje v “utelešenem internetu”, ki združuje resnični in virtualni svet. Nedavno je predstavil načrt za uvedbo približno 10.000 novih visokokvalificiranih delovnih mest po vsej Evropski uniji v naslednjih petih letih.
»Metaverzum lahko pomaga odkleniti dostop do novih ustvarjalnih, družbenih in gospodarskih priložnosti. Evropejci ga bodo oblikovali od samega začetka”, sta v skupni izjavi dejala Nick Clegg, podpredsednik Facebooka za globalne zadeve in Javier Oliván, podpredsednik oddelka za osrednje izdelke. “Ta naložba je zaupnica v moč evropske tehnološke industrije in potencial evropskih tehnoloških talentov”, sta še dodala.
To predstavlja naslednji korak dogodku prejšnjega meseca, v katerem je družba napovedala dvoletno naložbo v višini 50 milijonov USD v globalne raziskovalne in programske partnerje za podporo “odgovornemu razvoju” metaverzuma.
Družba ni razkrila, katera od 27 držav članic unije bo gostila nove zaposlene pri Facebooku, vendar je imenovala več držav, ki naj bi pokazale prednosti, zaradi katerih je Evropa “odlično mesto za vlaganje tehnoloških podjetij”.
Evropska podjetja so “na vrhu več področij”, so dejali, pa naj bo to “nemška biotehnologija, ki pomaga pri razvoju prvega cepiva MRNA, ali koalicija evropskih neobank, ki vodijo prihodnost financ”. Poleg tega ima Španija trenutno “rekordno raven naložb v zagonska podjetja, ki rešujejo vse, od spletne dostave živil do nevroelektronike, medtem ko je Švedska na poti, da do leta 2023 postane prva brezgotovinska družba na svetu”, navaja platforma.
Facebook ohranja raznoliko prisotnost na evropskih trgih dela in trenutno zaposluje več kot 600 zaposlenih za svoje pisarne v Belgiji, na Češkem, Danskem, v Franciji, Nemčiji, na Irskem, v Italiji, na Nizozemskem, Norveškem, Poljskem, v Španiji, na Švedskem, Švici in Veliki Britaniji.
Cena bitcoina narašča in bi lahko kmalu preizkusila 65.000 USD.
Ethereum je še vedno precej pod 4000 USD, XRP je dosegel 1,10 USD.
OKB se je zbral 26% in prebil raven 20 USD.
Cena bitcoina je ostala dobro podprta nad nivojem 62.000 USD. BTC je odpravil številne ovire blizu 63.500 USD in 64.000 USD. Trenutno (06:25 CET) narašča in bi lahko v bližnji prihodnosti preizkusil območje odpora 65.000 USD.
Večina večjih altcoinov se trudi slediti bitcoinu. ETH je še vedno precej pod stopnjami odpora 3.950 USD in 4.000 USD, medtem ko je XRP še vedno okrog 1,10 USD. ADA trguje pod stopnjami odpornosti 2,18 USD in 2,20 USD.
Skupna tržna kapitalizacija
Vir: tradingview.com
Cena bitcoina
Po zaključku nad 62.000 USD se je cena bitcoina lahko raztegnila nad nivo odpora. Cena je uspela počistiti odpornost 63.500 USD in 63.800 USD. Zdaj se sooča z odporom blizu ravni 64.000 USD. Naslednji večji odpor je blizu 64.200 USD, nad katerim bi se cena lahko zvišala na raven 65.000 USD.
Na drugi strani je začetna podpora blizu 63.500 USD. Prva velika podpora je blizu 63.200 USD, pod katero bi cena lahko preizkusila podporo 62.000 USD.
Cena Ethereuma
Zdi se, da cena ethereuma konsolidira nad območjem podpore za 3.750 USD. Cena za zdaj trguje nad 3.800 USD in bi se lahko zvišala proti ravni 3.880 USD. Jasen preboj nad 3.880 USD bi lahko v bližnji prihodnosti določil tempo za večje povečanje na 4.000 USD.
Če ni dviga navzgor nad 3.880 USD, bi se cena lahko popravila nižje. Prva ključna podpora se zdaj oblikuje blizu ravni 3 780 USD.
ADA, LTC in XRP
Cardano (ADA) konsolidira nad raven podpore 2,05 USD in 2,08 USD. Glavni odpor je še vedno blizu ravni 2,18 USD in 2,20 USD. Jasni preboj nad 2,20 USD se lahko dvigne proti ravni 2,40 USD. Vmesni upor je blizu 2,32 USD.
Litecoin (LTC) se trguje nad ravnijo podpore USD 180. Takojšnja ovira je blizu 188 USD, sledi 192. USD. Jasna prekinitev nad 200 USD bi lahko odprla vrata za premik proti nivojem 220 USD in 225 USD v prihodnjih sejah.
Cena XRP je obtičala pod nivoji upora 1,12 USD in 1,15 USD. Glavni odpor je blizu 1,20 USD. Zapri nad 1,20 USD bi lahko očistil pot do večjega povečanja. V nasprotnem primeru se lahko cena zniža proti podporni coni 1,05 USD. Glavna podpora znaša 1,00 USD.
Apple je včerajšnjo predstavitev Unleashed izkoristil za predstavitev novih MacBook prenosnikov, a niso se ustavili samo tam, saj so en del namenili tudi svojim slušalkam AirPods.
Druga generacija teh brezžičnih slušalk je izšla leta 2019 in dobila tudi Pro nadgradnjo, vendar pa so osnovne slušalke dve leti ostale nespremenjene. Čas je bil za osvežitev in Apple jo je dostavil, saj bo tretja generacija prinesla kar nekaj izboljšav, ki so bile do sedaj rezervirane za Pro različice.
Novi AirPodsi so doživeli nekaj sprememb na vizualnem področju, a tista osnovna oblika z repkom je še vedno tu. Namestitev je tokrat lažja, saj bomo lahko slušalke povezali na telefon praktično samo z enim dotikom, kar bo poenostavilo sinhronizacijo z vsemi Applovimi napravami.
Slušalke so zdaj tudi dobile uradni IPX4 pečat, saj so odporne na prah in vodo. Tako jih lahko brez skrbi vzamete s sabo na daljši tek po kakšnem gozdu in če vas slučajno ujame dež, se za poškodbe ni treba bati. Vendar pa za plavanje še vedno niso primerne, tako da boste vodne akrobacije morali izvajati brez glasbene spremljave.
Tretja generacija s sabo prinaša tudi Spatial Audio, ki omogoča nekakšno verzijo okrožujočega zvoka, ta pa ne deluje samo pri gledanju filmov in serij, ampak tudi pri video sogovorcih. K temu lahko dodate še Adaptive EQ za izravnavanje zvoka, tako da bo zvočna slika vedno enakomerna in vas nikoli ne bo presenetil kakšen nenaden glasen zvok.
Sama polnilna škatlica na prvi pogled ni doživela sprememb, a po novem podpira MagSafe polnjenje. Baterija bo prenesla 6 ur neprekinjenega poslušanja glasbe, skupaj s škatlico pa lahko s sabo vzamete 30 ur glasbene zabave.
Nove AirPods slušalke so pri Američanih že na voljo za prednaročilo po ceni 179 $, končni izid pa se bo zgodil 26. oktobra.
Začetek leta 2021 ni bil divji samo zaradi še vedno pretečega koronavirusa, ampak tudi zaradi ameriških volitev. Donald Trump namreč ni dobil drugega mandata in njegovo mesto je zasedel Joe Biden, Trumpovi podporniki pa se z rezultatom nikakor niso mogli zadovoljiti in so izid volitev označili za varnega.
Trumo je svoje volivce spodbujal, naj vzamejo državo nazaj in jih celo pozval k shodu na ameriški Kapitol. To se je nato tudi zgodilo in to ravno takrat, ko je kongres razpravljal rezultate glasovanja. Številna množica se je najprej mirno zbrala pred stavbo, nato pa so izgredi postali vse bolj nemirni dokler ni situacija povsem ušla kontroli. Demonstranti so se prebili znotraj stavba, varnostniki in policija pa so znotraj stavbe začeli postavljati barikade in pričela se je evakuacija članov kongresa.
Ravno v to dogajanje nas bo postavil novi HBO-jev dokumentarec Four Hours at the Capitol, ki bo pokazal nekaj nikoli prej videnih posnetkov iz tega tragičnega dogodka, ki je na koncu zahteval 5 smrtnih žrtev. Pred mikrofone bo razni politiki in senatorji, ki so 5. in 6. januarja dejansko bili tam in prvič bodo javno spregovorili o vsem strahu, ki so ga takrat doživeli, saj so bili praktično stisnjeni v kot.
Four Hours at the Capitol izide jutri, 20. oktobra, gledali pa ga bomo lahko samo na pretočnem servisu HBO Max.
Kot obljubljeno je Apple včeraj spočel še svojo drugo predstavitev izdelkov in kot se je ugibalo že pred dogodkom, je Jabolčnik pred kamere pripeljal prenovljene prenosnike MacBook Pro, ki niso drugačni samo vizualno, ampak tudi strojno.
Glavna stvar pri novih MacBook Pro prenosnikih je vpeljava močnega Applovega čipa M1, ki je dobil nadgradnjo na različici M1 Pro in M1 Max. MacBook Pro bo zdaj moč kupiti v 14 ali pa 16 palčni izvedbi, v vsako od njih pa bomo lahko vključili M1 Pro čip, 16 palčna izvedenka pa se bo ponašala tudi z možnostjo čipa M1 Max. To se bo nato seveda poznalo po zmogljivosti prenosnika, a zvišala se bo tudi cena, ki pa bo tokrat celo upravičena.
Apple namreč pravi, da so novi MacBook Pro 16 palčni prenosniki za petkrat bolj zmogljivi od prejšnjih, ko jih je še poganjal Intelov procesor, trenutno pa se lahko brez problemov kosajo tudi z najbolj zmogljivimi konkurenčnimi prenosniki. Apple je sicer med prezentacijo navrgel nekaj slik, ki pa niso jasno označile konkurenčnega produkta, a kasneje se je ugotovilo, da naj bi M1 Max tekmoval s prenosnikom MSI GE76 Raider, ki v sebi vsebuje procesor i9-11980HK in grafično kartico RTX 3080. Graf sicer kaže, da je MacBook malce počasnejši, a porabi veliko manj električne energije, kar ni ugodno samo za mesečno položnico elektrike, ampak tudi za baterijo.
Ko smo že pri tej, ta naj bi ponujala med 17 in 21 ur neprestanega predvajanja videa, zaradi hitrega polnjenja pa naj bi se baterija napolnila na 50 % v pičlih 30 minutah.
Prenovljeni MacBooki so dobili tudi nekaj fizičnih sprememb. XDR zaslon bo ponujal ločljivost 4K ter osveževanje zaslona pri 120 Hz s podporo za HDR tehnologijo. Stranice zaslona so zdaj malce manjše, a na vrhu vas bo še vedno zmotila zareza, ki vsebuje 1080p kamero, ta pa naj bi zdaj ponujala boljše snemanje v temi. Tipkovnica je ostala večidel ista, a na vrhu so se znebili sledilne ploščice na dotik, ki smo jo bolj redko uporabljali in tam namestili klasične fizične mehanske tipke. Novi model vsebuje še vhod za SD kartice, HDMI izhod in tri Thunderbolt vhode, žal pa nikjer ne boste našli možnosti Ethernet vhoda.
Prenovljena MacBook serija je vsekakor močna, seveda pa vse to ni poceni. Z 14 palčnika boste odšteli od 2.000 $ dalje, za 16 palčneža z M1 Max čipom, 32 GB pomnilnika in 1 TB diskom pa kar 3.500 $, kar vsekakor ni poceni, a po drugi strani se tudi navadni prenosniki s tako močjo prodajajo po taki ceni.
Prednaročila so pri Američanih že odprta, izdelki pa se bodo začeli razpošiljati enkrat naslednji teden.
Od digitalne trgovine Epic Games smo v glavnem navajeni brezplačnih iger, ki nam jih ta platforma dostavlja tedensko in nato upa, da bo kdo pri njih vendarle zapravil tudi kakšen dodaten evro.
Svojo trenutno razprodajo iger, ki se dogaja v sklopu praznovanja Noči čarovnic, so včeraj obogatili s še eno hudo mikavno ponudbo. Vsakemu, ki jim bo zaupal svoj e-mail naslov in se naročil na njihov seznam za prejemanje oglasnih sporočil, bodo podarili bon v vrednosti 10 €. To že tako znižanim cenam v razprodaji še dodatno odseka ceno, a imejte v umu, da je ta ponudba namenjena samo naslovom, ki stanejo vsaj 14,99 €.
Za svoj bon preprosto odprite svoj Epic Games zaganjalnik, skočite pod razdelek za svoj račun in obiščite zavihek “Communications” in obljukajte možnost Email Subscribe. Če imate to že obkljukano, potem bodite brez skrbi, saj boste kupon še vedno prejeli.
In kje lahko zdaj tega porabite? Na voljo je kar nekaj znižanih naslovov, ki si jih ogledate tukaj, za vas pa smo spodaj pripravili tudi nekaj najbolj zanimivih znižanj.
Včeraj se je na spletu pojavilo nekaj utrinkov iz igranja prihajajočega naslova Elden Ring, ki ga trenutno pridno izdeluje razvijalec FromSoftware. In samo dan kasneje je uradni Twitter račun vsem igralcem sporočil žalostno novico, da bo ena najbolj pričakovanih iger malce zamudila.
Important message:
ELDEN RING will release on Feb 25, 2022, as the depth & strategic freedom of the game exceeded initial expectations. Thank you for your trust & patience. We look forward to seeing you experience the game in the Closed Network Test in Nov.
Razvijalec je zapisal, da so malce podcenili, koliko truda gre v izdelavo igre, ki se dogaja v odprtem svetu, zato bodo potrebovali malce dodatnega časa. K sreči zamuda ne bo prevelika, saj je bil izid prestavljen iz 21. januarja na 25. februar 2022.
A vse vendarle niso samo slabe novice. Skladno s prestavitvijo je FromSoftware najavil zaprti beta test, ki ga bomo lahko preizkusili že naslednji mesec. Test naj bi preizkusil obremenjenost strežnikov, hkrati pa bo igralcem omogočil preigravanje uvodnih ur Elden Ringa, tako da bo na voljo enoigralska in hkrati večigralska vsebina. Vsi zainteresirani se lahko za možnost sodelovanja prijavite preko naslednje povezave, čas za registracije pa se izteče 1. novembra.
Beta testiranje bo nato razdeljeno v 5 različnih sklopov, ki bodo potekali med 12. in 15. novembrom.
Velika nadgradnja omrežja Ethereum (ETH) je pravkar dobila novo posodobitev v koledarju kot pomemben korak k soglasnemu algoritmu dokazov o deležu (PoS), združitvi, ki naj bi se zgodil maja ali junija prihodnje leto.
Potrebno kodo bi bilo mogoče zaključiti do februarja, pravi upravitelj Ethereum Foundation skupnosti Tim Beiko. Združitev se nanaša na pomemben korak na poti proti Ethereum 2.0, ko se trenutni glavni Ethereum “združi” s sistemom verige svetilnikov PoS.
“Menimo, da je ~4 mesece precej velikodušen časovni okvir od izdelave kode do predogleda združitve na glavnem omrežju. Menimo, da obstaja možnost, [da se koda naredi] do februarja, zato smo se odločili, da na podlagi tega nastavimo [težavno] bombo,” je dejal Beiko.
S tem misli na težavno bombo, imenovano ledena doba, zaradi katere Ethereum ne bo mogoče rudariti in ki naj bi izšla decembra (tako imenovana nadgradnja ledenika Arrow). Nazadnje je bila odložena v avgustu med Londonsko nadgradnjo in preložena na junija 2022.
“Naj razjasnim, če bo združitev pripravljena že pred tem, bomo to lahko storili prej,” je dejal Beiko. Obstaja pa tudi možnost, da bo bomba ponovno preložena, če razvijalci ne bodo pripravljeni. O tem bodo razpravljali v razpisu okoli februarja, je povedal Beiko. Vendar ciljajo na največ eno zamudo.
“To vzpostavlja ravnovesje med ohranjanjem elana, v najboljšem primeru ne bi dvakrat prelagali bombe in bi še vedno imeli nekaj manevrskega prostora za daljše kot običajno uvajanje in/ali velike spremembe sprostitve v omrežju,” je še pritrdil. Kljub temu so se vsi udeleženci strinjali, da je najpomembnejše varno, dobro preizkušeno združevanje.
1. We need all client teams to be ready for the merge & different teams may be comfortable with different timelines; 2. Pushing back the bomb twice if we're too aggressive may disrupt merge progress, but having it too far can make it lose its forcing function utility;
Po besedah Beika je pri načrtovanju primerov “obnove po nesreči” potrebno veliko dela, kar je precej težko oceniti. Težavna bomba temelji na trenutnem omrežnem hashratu, zato lahko, če hashrate hitro pade pred združitvijo – zaradi rudarjev, ki želijo prodati svojo opremo – lahko pospeši izid bombe in se lahko pojavi tedne prej.
Če ne bi bilo YouTuba bi zgrešil cel kup dobro zamišljenih inženirskih poskusov, ki niso samo izvirni, ampak tudi hudo zanimivi za gledanje.
Takšnega projekta se je lotil YouTuber Electo, ki je z novim projektom pritegnil pozornost predvsem Minecraft skupnosti. Skupaj je zbil nekaj desk, notri vgradil motor ter IR senzor in na koncu vse skupaj prebarval v rožnato barvo. Tako se je rodil Minecraftov prašič, ki se ga lahko jezdi, njegovo krstno ime pa je Hamborghini.
Celoten posnetek si lahko ogledate zgoraj in Electo tudi hitro razloži sestavljanje rožnatega prašiča, nato pa sledi praktični preizkus jezdenja. Začne se sicer bolj počasi, a skozi čas je začel prašiček pridobivati na hitrosti. Zanimiv je sam zagon prašiča, saj se ta požene naprej samo takrat, ko njegov IR senzor pred sabo zazna 3D natisnjen koren.
Najvišja zabeležena hitrost prašička je nanesla nekaj več kot 30 km/h, a z di se, da bi bila ta lahko še večja. Electo seveda ni želel tvegati preveč, saj naprava ne vsebuje nobenega varnostnega pasu in ta odločitev se je izkazala za pravilno, saj je Hamborghini na koncu doživel tragičen konec.
Pogumen YouTube kanal Games Anime and More se je nekako dokopal do igralnega posnetka igre Elden Ring, ki je bila dolgo zavita v skrivnost in šele pred kratkim je razvijalec FromSoftware, znan po svojih Dark Souls in Bloodborne projektih, pokazal nekaj igranja ter zraven še dodal dejanski datum izida. Vendar pa ti posnetki niso pokazali tistega pravega igranja, kjer bi se dejansko videl tudi uporabniški vmesnik in nekaj preprostega sprehajanja.
Games Anime and More je to spremenil, a je bil za to tudi kaznovan in očitno je bil Bandai Namco tako jezen, da je nekako dosegel izklop celega kanala. A nič ne de, saj je rezervnih kopij po spletu cel kup in eno takšno si lahko ogledate zgoraj.
Elden Ring na prvi pogled ni kaj preveč drugačen od Dark Soulsa. Grafično in animacijsko sta si igri močno podobni in očitno tudi Elden Ring ne bo znal rešiti uganke, da meč ne kuka skozi plašč, kar je bil pri FromSoftware vedno problem. A ena pomembna razlika vendarle obstaja, saj bomo v Elden Ring končno lahko skakali. Sicer naš junak ne bo ravno akrobat, a skok je zadovoljiv in je tudi nujno potreben za igro v odprtem svetu, saj se bomo prej ali slej ujeli v okolico iz katere nam bo pomagal samo skok nad prepreko.
Nekateri najboljši spomini iz otroštva izvirajo iz obdobja, ki ga zaznamujejo trgovalne kartice . Mnogi se spomnimo tega pojava, ki se je začel v poznih osemdesetih letih in nadaljeval do zgodnjih dvatisočih. Od MTG in Pokemon, do Yu-Gi Oh ipd. Posledično se trgovalne kartice pogosto srečajo z lepimi spomini na nekatere zbirke, ki so bile nekoč v lasti, ali na čas, ko smo menjali ali prodajali redke karte, včasih, pomotoma tudi po mnogo prenizki ceni.
Medtem ko te trgovalne kartice niso več tako razširjene kot nekoč, se mnogi še vedno udejstvujejo v teh igrah in bogatijo svoje zbirke. Nekateri pa menijo, da se koncept vrača v mainstream – tokrat v obliki NFT.
Razlika od tradicionalne trgovalne kartice je v tem, da blockchain preveri redkost predmeta, kar dodatno dokazuje, da je vreden predmet. Zato so za razliko od drugih kriptovalut, kot je Bitcoin (BTC), NFT nekaj izvirnega in edinstvenega, ki ga ni mogoče zamenjati.
Žal so kartice za trgovanje hitro ostale le v otroštvu mnogih igralcev, saj bi ta oblika igranja v resničnem svetu le redko pomenila kakšen zaslužek. Edini pravi način zaslužka bi bil, če bi imel igralec redko kartico, ki bi jo lahko prodali zbiralcu. Vendar pa je z igralnim modelom za igranje za zaslužek na blockchainu možnost realnega zaslužka z igranjem igre zdaj realnost.
V zadnjem letu smo bili priča mnogokaterim podobnim projektom, le redki izmed njih pa so se uveljavili na trgu ali med igralci. Kot lahko uvidimo že v samem imenu igre, je tudi tukaj koncept igre skorajda popolnoma prekopiran is sveta Pokemon. Block Monsters, Play-To-Earn igra, ki temelji na verigi blokov, igra za zaslužek, vabi igralce, da ponovno obiščejo dneve trgovalnih kart v mladosti z uvedbo lastnega metaverza iger. Cilj igre je vrniti te občutke nostalgije zbiranja in trgovanja z nenavadnimi NFTji ter zmožnostjo boja proti njim v igri Fight Engine.
V Block Monsters igralce spodbujajo, da zbirajo in trgujejo z bitji na osnovi NFT, imenovanimi “Blockmons”. Trenerji lahko igrajo in zaslužijo tako, da dosežejo različne mejnike v igri in odklenejo nagrade na svoji nadzorni plošči MNSTERS, ki bi jih lahko zamenjali za valuto po svoji izbiri.
Vsak igralec mora začeti z Blockmonom, najcenejši način pa je “Starter Blockmon”, izbran skozi Starter Pack. Igralci lahko nato razvijejo te like, da povečajo vrednost NFT in odklenejo nove metapodatke za borbe proti drugim trenerjem.
Ob vračanju prvotnega koncepta trgovalnih kartic igralce spodbujajo, da zberejo vseh 150 Blockmonov v generaciji #1 Univerzuma Blockmonster. Obstaja več načinov kako jih zbrati, toda ko igralci to storijo, jih lahko trgujejo na trgu za pravi denar ali napolnijo svoj Blockdex, da se uvrstijo na lestvico najboljših.
Ko igralci postanejo prvaki, lahko zaslužijo druge pomembne dosežke, na primer priložnost, da zberejo več ekskluzivnih bitij ali zmagajo v večjih Blockchain bojih proti drugim trenerjem.
Igra je pred kratkim predstavila svoj nabor NFTjev in Starterpackov, trenutno pa se pripravlja na izdajo novih paketov Booster in mehanizma za zaslužek, ki igralcem omogoča, da med igranjem zaslužijo žetone.
Prvi boosterji so bili razprodani v sedmih minutah in so zdaj vredni do 20.000 dolarjev. Druga izdaja bo imela 10.000 NFTjev in bo na voljo 15. oktobra ob 19.00 po srednjeevropskem času na uradni spletni strani Block Monsters.
Kot igra, ki jo vodi skupnost, Block Monsters ohranja svojo zavezanost k izgradnji živahne skupnosti, ki bo metaverzno še naprej poganjala do novih višin.
Ekipa, ki stoji za projektom, pravi:
“Zelo smo navdušeni nad prihodnostjo; vemo, da je to šele začetek s tako ambicioznim načrtom. Celoten potencial bo sproščen, ko se novembra uvede mehanizem Play 2 Earn, igralci pa boste lahko zaslužili pravi denar z našim projektom. “
Temačni vitez Batman se naslednje leto zopet vrača na velike zaslone, saj je režiser Matt Reeves skorajda zaključil s snemanjem novega filma, ki se bo tokrat preprosto imenoval The Batman.
Vlogo hodečega netopirja bo tokrat prevzel Robert Pattinson in prenovljeni Batman je še bolj temačen od tiste trojice, ki jih je spočel Christopher Nolan. Bruce Wayne bo še vedno pravičnež, a očitno ga muli depresija in ponoči bolj slabo spi, saj ima pod očmi črne kolobarje. Prvi napovednik izriše močno depresivno uverturo, ki na trenutke že malce spomni na odličnega Jokerja.
Batman tokrat ne bo imel težav samo z neposlušnimi tolpami razbojnikov, ampak se bo moral zoperstaviti kar dvema zlikovcema. Paul Dano bo prevzel vlogo Riddlerja, Penguina pa bo odigral resnično neprepoznavni Colin Farrel. K sreči naš junak ne bo povsem sam, saj mu bosta pomagala Catwoman, ki jo bo tokrat odigrala Zoe Kravitz ter komisar Gordon, ki ga bo prevzel Jeffrey Wright. Ne smemo pozabiti še na uslužnega Alfreda – tega bo tokrat uprizoril Andy Serkis.
The Batman bi moral sicer že iziti, a so ga koronavirus komplikacije prisilile v prestavitev izida. Ta se bo zdaj zgodil 4. marca 2022 in ga bomo lahko gledali samo v kinu, a bo kakšna dva meseca kasneje prispel tudi na pretočni servis HBO Max.
Razvijalec Fntastic je s prvo predstavitvijo svoje prihajajočega preživetvenega MMO hibrida The Day Before igralce spomnil na prvi The Division, ki je vseboval ogromno potenciala, ki pa ga je na koncu Ubisoft zavozil. The Day Before bo poskušal formulo popraviti s tem, da bo v svet vpeljal zombije in igranje preusmeriti v bolj preživetvene vode, kot pa samo streljanje razbojnikov, ki nam ga ponuja The Division.
V novi igri se bomo zopet sprehodili skozi uničene ulice New Yorka, ki je zopet slastno poustvarjen. Znotraj mesta bomo naleteli na ogromne prodajalne centre, ki v sebi skrivajo veliko surovin in če ste imeli kdaj željo, da bi preprosto vkorakali v trgovino in iz police izmaknili telefon, potem je tole igra za vas. Vse te nabrane zaklade bomo lahko nato prodali naprej ali pa jih uporabili za izboljševanje svojih pokalic.
Zanimivo je tudi to, da bomo lahko med igranjem skočili tudi v okolico New Yorka in tako obiskali razne koče, ki jih bomo lahko očitno tudi nadgrajevali. Če nam bo dovolj sprehajanja bomo lahko skočili tudi v kakšno vozilo in igra bo očitno vsebovala hudo podrobno fiziko blata, ki vašega terenca mimogrede ujame v svoje kremplje.
The Day Before bomo lahko igrali samotarsko ali v družbi drugih, pomudili pa se bomo lahko tudi v PvP načinu.
Igra ima napovedan izid za 21. junij 2022, a drži se me občutek, da bo igra prestavljena. Še vedno namreč nimamo kakšnega konkretnega igralnega posnetka in tudi sami igralni načini so praktično skrivnost, kar je malce čudno, saj igra spet ni tako daleč stran od izida.
Naslednji mesec se približuje 10. obletnica popularne igre Skyrim, ki je še danes močno igrana. Zahvala za to gre predvsem na račun modderske skupnosti, ki pridno skrbi za grafične nadgradnje, nove igralne mehanike in bogate štorijalne naloge. Bethesda namerava obletnico in moddersko skupnost obeležiti s posebno izdajo igre Skyrim Anniversary Edition, a ta bo očitno igralcem samo povzročila cel kup novih skrbi, namesto da bi delo ustvarjalcev dvignila na novo raven.
Novica prihaja iz strani enega od programerjev Skyrimovega orodja SKSE, ki ga uporabljajo praktično vse bolj napredne modifikacije. Bethesda naj bi pri Anniversary Edition presedlala iz Visual Studio 2015 na 2019, kar se morda zdi majhna sprememba, ki ni vredna omembe. A to vpliva na generacijo kode, ki bo zdaj drugačna kot pa tista, na katero je vajen SKSE. Avtor orodja je sicer povedal, da namerava SKSE posodobiti na Anniversary Edition, a to ne bo zakrpalo vseh že obstoječih modifikacij, ki se zanašajo na trenutni SKSE. Modderji se bodo tako morali vrniti v svoje stvaritve in te predelati za novi SKSE, kar ni naloga, ki jo lahko narediš čez noč.
V praksi to pomeni, da bo modderska scena ob izidu Anniversary Editiona morala začeti od začetka. V sklopu nove izdaje igre boste kupci sicer dobili vso vsebino, ki se trenutno nahaja v Creation Clubu – Bethesdini verzije Nexusa, ki vsebuje lepo število modifikacij, ki jih avtorji lahko celo prodajajo za denar – a ta bo na voljo samo tistim, ki boste za to vsebino odšteli nekaj dodatnega denarja. Vsi ostali se boste morali zadovoljiti z brezplačno nadgradnjo, ki bo prinesla nekaj modifikacij tipa preživetveni način in ribarjenje.
In ravno ta darežljivost bo zahtevala svojo ceno. Anniversary Edition v vaši Steam knjižnici ne bo ločena igra, ampak nadgradnja Skyrima Special Editiona. To pomeni, da četudi ne želite igrati nove verzije, druge izbire nekako nimate. Če ste se nameravali v kratkem spraviti v novo igranje Skyrima s stotinami modifikacij, potem je morda pametno, da to namestitev naredite sedaj in nato izklopite posodobitve za igro. Avtorji obstoječih modifikacij bodo verjetno sicer posodobili svoja dela, a kot rečeno, to bo zahtevalo svoj čas in kdo ve, če bodo ta prehod naredili vsi.
Skyrim Anniversary Edition izide 11. novembra 2021.
LGBTQ skupnost je doživela prijetno presenečenje, potem ko je DC Comics v začetku tega tedna najavil peto številko serije stripov Superman: Son of Kal-El, v njem pa je tudi uradno razkrito, da je eden najbolj znanih superjunakov biseksualec.
Serija stripov Son of Kal-El spremlja avanture novega Supermana, ki je ta naslov podedoval od svojega očeta Clarka Kenta. Jon Kent s svojim očetom ne deli samo super moči ampak tudi naklonjenost do navadnih Zemljanov, saj se Jon, tako kot se je leta pred tem Clark zagledal v novinarko Louis Lane, zaljubi v novinarja Jayja Nakamuro – s to razliko, da je ta moški.
John Timms, ki je za strip zrisal podobe, je v intervjuju za spletno stran IGN povedal, da je to za LGBTQ skupnost velika stvar, saj je Superman eden najbolj znanih superjunakov. Razkritje biseksualnosti naj bi tudi pomembno vplivalo na razplet zgodbe, saj se bo Jon Kent moral znajti v komplicirani sodobni družbi, ki ponuja povsem druge izzive kot pa tiste, ki jih je moral desetletja nazaj premagati Clark Kent.
To bo hkrati postal drugi biseksualni junak iz DC Comics vesolja. Prvi korak v tej smeri je lani naredila Harley Quinn, ki smo jo dolgo poznali kot Jokerjevo izvoljenko, v stripu Injustice: Year Zero pa se je poročila s Poison Ivy. Tudi pri tem stripu je imel ustvarjalno roko John Timms.
Peti del stripa Son of Kal-El izide 9. novembra, kupiti pa ga bo moč v fizični in digitalni obliki.
V igričarski industriji se igralci velikokrat pritožujejo, da je pobijanje zombijev prežvečeno, klišejsko in da je skrajni čas, da se spomnimo kakšnega novega sovražnika. A to ne velja zame, saj se dogajanja okoli postapokaliptičnega sveta preprosto ne morem naveličati.
Vendar pa sem za postapokaliptično dogajanje pravi gurman in sem tudi prvi, ki bo priznal, da je veliko zombie filmov in iger, ki so povsem zanič. Med bisere tega grozljivega žanra na področju igričarstva prištevam The Last of Us, Days Gone in starostne igre Left 4 Dead, ki so bile ene od redkih večigrlaskih izkušenj, v katerih sem dejansko užival. Ta franšiza zdaj sicer pripada Valvu in tretjega dela očitno ne bomo nikoli dobili, a nič ne de. Originalni razvijalec Turtle Rock je namreč šel na svoje in po vseh teh letih so pripravili duhovnega naslednika, ki sliši na ime Back 4 Blood.
Razvojna ekipa: Turtle Rock Založnik: Warner Bros. Games Platforme: PS5, PS4, XSX, XO, PC Nakup:Steam Datum izida: 12. oktober 2021 Cena: 59,99 €
Zvrst: večigralska streljačina
Back 4 Blood smo si ogledali že nekaj časa nazaj in od takrat je razvijalec dodal novo vsebino, popravil nekaj hroščev in optimiziral delovanje. Sama srž igranja pa se ni spremenila in se še vedno vrsti okoli sodelovalnega igranja med štirimi igralci, ki se morajo zoperstaviti hordi napadajočih zombijev in uspešno opraviti različne objektive.
Takoj na začetku je treba izpostaviti, da je tole igra, ki se ti jo sam ne splača igrati. Seveda lahko najdeš naključne igralce, ki ti potem pomagajo skozi misije, vendar to nikakor ni isto, kot pa da se v avanturo podaš še s tremi prijatelji, ki jih imaš povezane preko mikrofona. Zatorej se v nakup spravite samo tisti igralci, ki se radi večigralsko družite, saj volki samotarji pri igranju ne boste uživali.
Med igranjem boste naleteli tudi na nekaj vmesnih sekvenc.
Igranje kampanje je razdeljeno v štiri poglavja, vsako od teh pa zahteva izpolnitev različnih misij in objektivov. Treba je reči, da se je na tem področju Turtle Rock hudo izkazal, saj so pri misijah uporabili veliko domišljije in vsak sprehod skozi zastavljene misije je malce drugačen, pri prvem igranju pa boste vedno znova presenečeni. Enkrat boste denimo morali prečkati trajekt, ki je edina vaša pot do cilja, gor pa se gneti cel kup razpadajočih trupel. Izbire nimate in treba se je prebiti čez, vmes pa ves čas paziti, da vas nemrtvi ne preplavijo in če kakšnega člana ekipe slučajno pokosijo, potem se mora celotna ekipa vrniti nazaj po njega. Že to je dovolj živčno, vseskozi pa vam za vrat ne diha samo smrdeča sapa zombijev, ampak tudi peščena ura, ki neprestano pretaka pesek. Tak adrenalin vas spremlja skozi večino misij in že ko mislite, da vas igra ne more več presenetiti, vam v obraz vrže zaplet, kjer morate uničiti tri zombie gnezda, preden najdete nemrtvo roko, ki jo potrebujete za odklep sefa. A tudi tu zapletov ni konec, saj boste morali to roko nato uporabiti za orožje pred napadalnimi hordami zombijev in šele ko boste vse to opravili uspešno, se boste lahko spravili k naslednji misiji.
Vojsko nemrtvih sestavljajo različne vrste napadalcev. Tu so osnovni počasi hodeči zombiji, ki padejo samo pod enim strelom in ne predstavljajo ravno izziva. Žur se začne, ko naletite na tanke, ki za pogin zahtevajo celo skladišče streliva ter Sleeperje, ki se pripopajo na zid in vas lahko s svojimi izstrelki za nekaj sekund paralizirajo. Tu res veliko vlogo igra dobra strategija in uigrana ekipa, kar je še en razlog več, da se v streljanje spravite skupaj s prijatelji.
Krvi in nagnusnosti v igri ne manjka.
Do tu se vse bere kot standardna Left 4 Dead izkušnja, ki pa jo je razvijalec popestril s sistemom kart. Te nabirate skozi igranje in naenkrat jih lahko pred igranjem uveljavite 15, delijo pa se na defenzivne, ofenzivne in podporne skupke. Med igranjem in sestavljanjem boste tako lahko ustvarili specializacijo vašega igralnega razreda, a za to boste potrebovali čas, saj karte odklepate postopoma, z nabiranjem Supply Line točk, ki jih dobite ob uspešnih misijah. Nekaj drobiža boste dobili tudi če naloge ne opravite uspešno, a takrat boste seveda dobili manj Supply Line točk.
Karte vam prinašajo različne bonuse, ki vam pomagajo pri igranju, a niste edini, ki ima dostop do njih. Življenje vam bo zagrenil Game Director, ki ga nadzoruje umetna pamet, ta pa pri različnih mapah sproži Corruption karte. Te ojačajo vaše nasprotnike in jih naredijo bolj nevarne. Tako se bodo med misijo pojavili tanki, ki ob poginu eksplodirajo ali pa vam bo življenje zagrenila megla, ki v sebi skriva kakšno neprijetno presenečenje. Če vam je izziv prevelik, potem lahko znižate težavnost, a potem se vam sploh ni treba ukvarjati s sistemom kart, saj so naloge in nasprotniki smešno lahki. Če se radi mučite si izberite Veteran težavnost, ki vam bo prinesla največ denarja za vaš denar, saj ponuja izziv tudi za dobro uigrane ekipe in skorajda ni dvoma, da boste zaradi frustracij kdaj udarili po tipkovnici.
Grafike nisem posebej izpostavljal, vendar bodite brez skrbi, saj je povsem zadovoljiva.
Igranje nosi pridih rougelite izkušnje. Vsako poglavje boste namreč ob novem igranju začeli od začetka, z osnovno opremo in praznih denarnic. Med igranjem nato dobivate denar in na vmesnih nadzornih točkah, v varnih zavetiščih, denar in kovance porabite za nadgradnjo vaših orožij, ki vsebujejo cel kup statistik, ki jih je za moje pojme malce preveč. Vse nabrane dobrine morate zapraviti v trenutnem skozihodu, saj kasneje izginejo, a tudi če misije ne boste uspešno opravili, trud ni bil zaman, saj boste v začetno bazo odnesli Supply točke, ki jih nato porabite za odklepanje kart. Tako kljub svežim začetkom vsake misije čutite napredek, ki vam v naslednjem igranju omogoča približanje k uspešnemu zaključku nalog.
Po vsaki misiji se vam izpišejo statistike in tako imate vedno občutek, da ste nekaj prispevali pri igranju.
Back 4 Blood je lepa oživitev starega koncepta Left 4 Dead iger, ki je pridobil nekaj modernizacije. Vendar pa se vseeno malce bojim za prihodnost igre, ki stane na Steamu 60 €. Roko na srce, ne spomnim se kdaj je nazadnje izšla večigralska igra, ki je zase zahtevala polno ceno in je bila še vedno relevantna mesece po izidu. To še posebej velja za Back 4 Blood, saj nas kmalu čakajo večigralski titani tipa Battlefield 2042, Call of Duty Vanguard in brezplačni Halo Infinite. Back 4 Blood sicer za razliko od njih ponuja drugačno večigralsko izkušnjo, a vseeno skrb ostaja.
Nevarnosti, ko Facebooku dovolite nadzor nad vašo spletno identiteto, so jasne. Alternativna možnost bi namesto tega uporabila denarnico Ethereum in vam omogočila nadzor nad lastnimi podatki.
Facebook je bil v zadnjih nekaj tednih v medijih in na ameriškem kongresu preganjan zaradi praks, ki jih je težko obravnavati kot kaj drugega kot zlonamerne. V bistvu je podjetje menda že leta vedelo, da njegovi algoritmi usmerjajo uporabnike na vsebino, ki je na različne načine škodljiva, vendar ni glede tega storilo nič, ker bi sprememba pomenila izgubo denarja.
Če ste že kdaj uporabljali svoj Facebook račun za prijavo v drugo storitev na spletu, ste socialnemu omrežju pomagali narediti vašo spletno izkušnjo bolj strupeno, tudi če niste uporabnik samega Facebooka. Ali pa podobno storite z Googlovimi ali Appleovimi storitvami za identifikacijo. Vsi vključujejo velike kompromise glede zasebnosti, med drugim tudi možnost posredovanja obveščevalnim agencijam.
To je ena glavnih težav današnjega interneta. Anonimnost, ki je lastna omrežju, je vsekakor dobra, uporabnike orodij, odvisnih od ID-ja, pa prepušča velikim ponudnikom centralizirane identitete in njihovim navidezno neizogibnim zlorabam. Razvijalci blokovnih verig so že dolgo govorili o razvoju “decentraliziranih” standardov identitete, ki bi nas rešili pred nevarnostmi Big Login, in vsaj en pomemben korak k tej prihodnosti se zdi neizbežen: prijava z Ethereumom prihaja.
Tako se sliši: standardni način uporabe denarnice Ethereum, ki jo imate kot identifikator v več storitvah. Če je vaša prva misel: »moje ime niti ni priloženo moji denarnici ETH«, je ravno to bistvo: uporaba kriptografskega označevalca kot identitete pomeni, da ima uporabnik in ne ponudnik popoln nadzor nad tem, s katerimi osebnimi informacijami je povezan. Sčasoma se boste lahko na primer odločili, ali določena storitev potrebuje vaše ime, dokazilo o vaši starosti ali vpogled v stanje ETH. Teh podatkov pa vam vsekakor ne bo treba poslati vsem storitvam, ki jih uporabljate.
Logotip podjetja Spruce Systems
Standard razvija družba Spruce Systems , ki so jo soustanovili nekdanji sodelavci ConsenSys, ki je zmagala na nedavnem razvojnem pozivu za razvoj od Fundacije Ethereum in Ethereum Name Service. Kot pravijo sami so začetni cilji precej skromni:
“Začenjamo z ne tako resno, ne tako močno identiteto,” pravi soustanovitelj in izvršni direktor Spruce Wayne Chang. »Ker želimo biti preizkušeni v bitki. Kratkoročno do srednjeročno je bolj podobno poverilnicam družabnih medijev, ki povezujejo svoje ročaje v Twitterju z verigo blokov… Ne želimo še zagotoviti poverilnic za nakup milijonov dolarjev finančnih vrednostnih papirjev, čeprav ta možnost še ni popolnoma ovržena.”
Po besedah Spruce bodo aplikacije za to začetno iteracijo bolj verjetno vključevale manj varne uporabe, kot je vsebina zajezovanja za imetnike nezamenljivih žetonov (NFT). Sčasoma pa bi lahko z vključitvijo varnega shranjevanja zunaj verige prijava z Ethereumom (recimo temu samo SIWE) ponudila tudi »močne« možnosti, kot je vladni ID. Uporabniki bodo lahko za vsak primer posebej nadzorovali dostop do teh podatkov in jih poljubno odstranili ali ločili.
Ena pomembna ovira za SIWE je inherentno tveganje ponovne uporabe katerega koli identifikatorja, zlasti naslova, ki ga je verjetno precej enostavno povezati z denarnicami, ki se uporabljajo za finančne dejavnosti. Čeprav je zamisel o uporabi več denarnic ali denarnic za enkratno uporabo kot varnostnega ukrepa uporabnikom kriptovalut znana, je to verjetno še predaleč za večinsko populacijo, vsaj za zdaj – še en razlog, da se SIWE začenja z otroškimi koraki.
Falllut 3 je izšel leta 2008 in je igralce takoj očaral. Bethesda je uspešno prestala izziv in legendarne igre preselila iz izometričnega pogleda v prvoosebno streljanko z RPG prvinami, vendar pa izkušnja na začetku ni bila ravno popolna.
Igralci so takrat spoznali, da Bethesdini izdelki ob izidu ponujajo res globoko igralno izkušnjo, a hkrati zadeve niso optimizirane in Fallout 3 se je rušil kot za stavo, znotraj igre pa smo našli tudi lepo mero hroščev. Kot da to ni bilo dovolj so se igralci morali ukvarjati tudi z novim servisom Games for Windows Live, ki je bil Microsoftov poskus, da Xbox 360 in PC igralce združi v en ekosistem.
Žal pa je bil servis hroščat in včasih preprosto ni deloval, za prijavo pa je zahteval cel postopek, ki je hitro postal nadležen. Microsoft sicer ni takoj obupal in je GFWL vpeljeval tudi v ostale igre, a je leta 2014 obupal in vse skupaj ugasnil. In s tem povzročil sive lase veliko razvijalcem, saj je servis resda izginil, a je ostal v kodi že izdanih iger in tam še naprej povzročal nočne more.
Razvijalcem tako ni ostalo drugega kot pa da se vrnejo v leta stare igre in GFWL izrežejo ven. To ni tako lahka naloga, a je bila po drugi strani nujna. To lekcijo je spoznal tudi razvijalec Rockstar, ki je GFWL pustil znotraj igre GTA IV in ta nenadoma ni mogla več generirati ključev za igranje, saj so strežniki servisa bili mrtvi. Rockstar je moral zato igro odstraniti iz Steama, jo popraviti in nato spet vrniti v trgovine.
Fallout 3 pa se zaradi nekega neznanega razloga nikoli ni rešil GFWL in zadeva je bila trn v peti vsakega, ki se je želel lotiti igranja na novejših operacijskih sistemih. Seveda je rešitev za zagato prišla v obliki modifikacije, a kupcu se s takšnimi zadevami ne bi bilo treba ukvarjati.
K sreči je včeraj igra dobila novo posodobitev, ki zoprni servis enkrat in za vselej odstrani iz igre. Posodobitev je prišla na navadni Fallout 3 in razširjeno različico Game of the Year Edition, tako da se lahko zdaj igranja lotite brez dodatnih korakov.
In posodobitev je prišla ravno ob pravem času, saj je igra na Steamu trenutno znižana na vsega 3 €.
Na žalost krize glede zaloge grafičnih kartic še ne bo kmalu konec. Čeprav so cene začele poleti rahlo padati in se začele počasi približevati maloprodajni vrednosti, so se od takrat zadeve korenito spremenile. Zaloga je kar naenkrat usahnila in cene so se zopet začele dvigati in glede na zadnje poročilo iz strani nemške spletne strani 3DCenter, se zna situacija do konca leta samo še poslabšati.
3DCenter je na kup zbral podatke popularnih trgovin iz Nemčije in Avstrije in kakor vidite iz zgornjega priročnega grafa, so bile cene najnižje julija, ko so bile cene “samo” dobrih 150 % nad maloprodajno ceno. Od takrat so grafične kartice AMD-ja in NVIDIE zlagoma začele naraščati in so oktobra prerasle mejo 180 %. Zaloga grafičnih kartic serije AMD RX 6000 so celo malce slabše od NVIDIE, ki te dni ne dohiteva proizvodnjo serije kartic RTX 3000.
Cene so tako trenutno astronomske. Najslabše gre grafični kartici RX 6800 z maloprodajno ceno 579 €, ta pa v cenah sega med 1.200 in 1.700 €. Tudi popularna grafična kartica RTX 3080 je precenjena, saj v osnovi zase zahteva dobrih 700 €, v trgovinah pa se prodaja po ceni med 1.300 in 1.900 €.
Tudi pri nas cene naraščajo. V trgovini EIGRE.si sicer nekaj zaloge je, a so cene podobne tistim iz nemških in avstrijskih trgovin, Mimovrste pa je denimo popolnoma oropan, cene pa so v stratosferi.
Na žalost vse kaže na to, da bodo letošnje božične jelke, na področju računalniške strojne opreme, precej osiromašene.
Konkurenčnost na trgu je za stranko vedno dobra stvar, vendar pa se zdi, da bo področje VR naprav kmalu prešlo popolnoma na stran Facebooka, saj njegovi bivši konkurenti danes nimajo več prave ideje in na trg pošiljajo izdelke, ki nimajo neke prave vizije in so v bistvu narejeni samo zato, da podjetje vsaj nekaj pošlje na trg.
Tako je bilo v primeru HTC-ja, ki je že dolgo dejaven na področju VR naprav in so leta nazaj s svojimi napravami Vive stali z ramo ob rami Oculusu. Vendar pa HTC od svoje ločitve z Valvom nikoli več ni spočel kakšnega izdelka, ki bi resnično naredil večji premik na področju njihovih VR naprav in čeprav je Vive Pro 2 kvaliteten, ga kazi visoka cena.
Včeraj je HTC najavil povsem nova VR očala Vive Flow, ki so bila dobro zamišljena. Ideja je bila strankam ponuditi VR napravo, ki bi bila lahka in bi dejansko izgledala kot očala in bi jo lahko uporabljal čisto vsak – tudi vsi tisti, ki VR naprave niso nikoli preizkusili.
Glede na obliko so se inženirji dobro odrezali. Flow je sicer še vedno videti malce nerodno, a očala so lahka, prenosljiva in vsebujejo sistem aktivnega hlajenja, tako da vam nikoli ne bo postalo vroče. Flow je namenjen gledanju filmov, YouTube posnetkov ali pa sproščanju v ASMR okolju, brez da bi se vmes mučili z nameščanjem dodatnih programov in podobnega. Posnetke preprosto prežarčite preko Miracast povezave na očala in pripravljeni ste na akcijo.
Kakor je ideja solidna, pa ga je HTC zamočil povsod drugje. Najprej so tu tehnične specifikacije.
LCD prikazovalnika vsebujeta ločljivost 1600×1600, s 100° kotom gledanja in osveževalno frekvenco, ki znaša samo 75 Hz. To vsekakor niso karakteristike, ki bi jih pričakovali od VR naprave v 2021 in so tudi povsod slabše od Flowovega največjega konkurenta: Oculus Questa 2. Tudi procesor na napravi je slabši, tako da na Flowu niti ne morete poganjati kakšnih res dobrih iger, a tu problemov še zdaleč ni konec.
Vive Flow namreč sploh ne vsebuje kontrolerjev. Za nadzor aplikacij boste morali uporabljati svoj pametni telefon, kar je dokaj nerodna rešitev, še posebej, če bi radi napravo ponudili v uporabo komu drugemu. Poleg tega Flow ni resnično brezžična naprava. Inženirji so očala naredili res lahka, a to gre na račun tega, da znotraj naprave manjka baterija. Ta je povezana preko kabla in si jo lahko zataknemo za pas, a kabel bo seveda kmalu postal v napoto in tako nikakor ni idealna rešitev.
Človek bi pričakoval, da bo pri vsem tem rezanju lastnosti naprave in revnih tehničnih specifikacijah, dobil vsaj udobno ceno. A temu ni tako, saj Vive Flow stane 569 €, kar je praktično še enkrat več od Oculus Questa 2.
Kaj za vraga se dogaja pri HTC-ju? Podjetje je bilo pri promociji Flowa zasačeno, da na svoji uradni strani uporablja stock fotografije, na katere so nato preko Photoshopa nalepili Flow očala. Res nimajo denarja, da bi naredili resnične slike?
Flow lahko prednaročite na uradni strani, prve pošiljke pa bodo zapustila skladišča 2. novembra.