🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 218

Zanimiva grozljivka Beware, v kateri se ves čas vozimo z avtom, dobila nov napovednik

0

Vožnja avtomobila je lahko izredno sproščujoča ali pa izjemno napeta izkušnja. Slednje pride v poštev ponoči, ko se po sili razmer znajdete sredi slabo osvetljene vasice ali pa temne ceste, kjer ni ne duha ne sluha o kakšnem drugem avtomobilu, dokler nenadoma pod sijem svojih žarometov nenadoma ne naletite na nekaj ogabnega in počasi plazečega.

Takšno dogajanje je idealno za videoigro, a začuda kakšne grozljivke, kjer bi glavno vlogo igrala ravno vožnja z avtom, do sedaj še nismo dobili. To namerava spremeniti možakar z imenom Ondrej Svadlena, ki že dolga leta razvija vzdušno grozljivko Beware.

Ta nas posadi za volan avtomobila in naša naloga je vožnja skozi različno obarvano okolico. Novi napovednik nas zapelje skozi meglene ulice, zaprašene gozdne poti in počivališča za tovornjake. Vožnja vsekakor ni dolgočasna, saj neprestano vidimo nove stvari, ki same po sebi niso grozljive, a igra bo nato kmalu začela stopnjevati dogajanje, saj se bodo v vzvratnem ogledalu pojavile luči drugih avtomobilov in če vas ti ujamejo, potem vas ne čaka nič dobrega.

Beware vsebuje presenetljivo dobro grafično podobo, na voljo pa je tudi dve leti star demo. Žal se o datumu izida ne ve še nič, razvijalca pa lahko podprete preko njegovega Patreona.

Kako na plaži zaščititi telefon pred grabežljivimi rokami lopovov?

0

Zgornji naslov je eno težjih vprašanj s katerim se človeštvo srečuje iz pamtiveka. Zagotovo se je kdo želel tudi v srednjem veku vreči v morje a ko je končno zlezel v lokalno lužo in se ozrl nazaj, je uvidel, da mu je lokalni nepridiprav izmaknil mošnjo zlatnikov in mu za povrh odnesel tudi obleke.

Zato je zanimivo videti ves napredek tehnologije, hkrati pa smo na področju varovanja osebne lastnine ostali pri istih vprašanjih. Razlika je le v tem, da dandanes s sabo na plažo vlačimo ogromno stvari in vse te so sila zanimive lokalnim nepridipravom, ki samo čakajo, da njihove žrtve zlezejo v vodo, nato pa se urno kot lisice odpravijo po svoj plen. Če najdejo pravo tarčo lahko v enem sprehodu odnesejo telefon, Kindle bralnik in za posladek še kakšno pametno uro.

Kako se torej zaščititi na plaži? Najbolj pameten nasvet na tem področju je vsekakor to, da s sabo vzamete samo tisto, kar najbolj potrebujete. Osebni dokumenti naj ostanejo znotraj apartmajev in hotelskih sob, denar pa s sabo nosite brez denarnice. Tako boste ob potencialni kraji ostali vsaj z dokumenti in se boste lahko vrnili v svojo državo.

Za zaščito svoje lastnine smo se ljudje spomnili celega kupa rešitev, a nobena od teh ni 100 %. Spletna stran New York Times je leta 2016 objavila zanimiv članek, kjer je novinar svoje prijatelje vprašal za rešitve problema puščanja svoje lastnine na plaži in dobil je cel kup presenetljivih odgovorov. Nekateri so svetovali, da stvari zakoplje v mivko, drugi so rekli, da stvari zavije v navidez umazano plenico.

Kaj pa narediti, če se znajdete sredi plaže s svojim sijočim novim iPhonom 12 ali drugim kakovostnim telefonom in bi radi tudi skočili v morje? Takrat stvar postane malce bolj zakomplicirana in zahteva namenske rešitve.

Telefon na plaži ni v nevarnosti samo pred nepridipravi, saj plaža s sabo prinaša goro potencialnih nevšečnosti. Ena od njih je mivka, ki se rada zaleze v vsako odprtino in zadeve se nato nikakor ne moreš znebiti. Tudi telefoni niso izjema in čeprav sodobni mobilniki nimajo več toliko odprtin kot včasih, vseeno vsebujejo vsaj luknjo za polnjenje, ki se lahko hitro zapaca z mivko in drugo umazanijo.

Tej težavi se lahko elegantno izognemo z nakupom namenskih vtičnikov, ki jih nato posadimo v primerne luknje in se tako rešimo nadležnega peska in mivke. Na Amazonu boste za kaj takega odšteli 7 € za iPhone zaščito in zraven dobili še priročni čistilni pribor, kar vsekakor ni slaba kupčija. Različica za Android sisteme pride malce več.

Vseeno se s tem nismo rešili roparskih rok. Roko na srce puščanje telefona za sabo v nobenem primeru ni pametna ideja, razen če bi ob brisači imeli več kilogramov težak sef v katerega bi zaklenili svojo vsebino. Zato je v tem primeru najbolj telefon vzeti s sabo v vodo in ga imeti ves čas ob sebi, za to pa boste potrebovali dodatno zaščito.

Res je, da so vsi novejši telefoni odporni proti vodi. A to ne pomeni, da podjetja priporočajo, da s sabo telefon vzamete kar bazen ali morsko vodo, saj tako vseeno škodujete telefonu in s tem tudi tvegate, da bo garancija razveljavljena. Apple ima na svoji strani tudi lepo zapisano česa ni priporočljivo delati z vašim iPhone telefonom in kopanje v morju je na vrhu seznama.

A rešitve vseeno obstajajo in to v obliki zaščitne torbice, ki je vodoodporna in lahko varuje vaš telefon tudi med plavanjem. Amazon ponuja več takšnih rešitev in cene so ugodne. Podjetje JOTO denimo ponuja zaščito za praktično vse telefone in to po ceni dobrih 6 €, ivoler pa za dobrih 8 € ponuja dve zaščitni torbici. Ocene so dobre, tako da se zdi, da sta izdelka vredna zaupanja, a vseeno se priporoča pred uporabo narediti preprost test, saj nikoli ne veš, kdaj lahko v paketu dobiš okvarjen izdelek. V torbico najprej vstavite robec in tako vse skupaj za nekaj minut potopite pod vodo. Če bo od odprtju robec ostal povsem suh potem je zadeva prestala test in je pripravljena za plažo.

Najboljša rešitev je seveda to, da telefona ne nosite s sabo na plažo sploh, a vsi vemo, da je to dandanes praktično nemogoča zahteva. Kot bi svetoval pohotnemu najstniku: če se že ne moreš zadržati, potem vsaj uporabi pravo zaščito.

Prihaja nova RoboCop igra a je še precej daleč stran

0

RoboCopa smo prvič videli na filmskih ekranih davnega leta 1987 in nato še enkrat v medli predelavi leta 2014. V igričarskem formatu nas je ta združek človeka in stroja nazadnje obiskal v obliki brezplačne mobilne igre, založnik Nacon pa namerava RoboCopa pripeljati tudi na PC in to preko novonapovedanega naslova RoboCop: Rogue City.

Skladno z najavo projekta smo dobili tudi kratek dražilnik, ki pa ne pove praktično ničesar in če bi iz njega delal zaključke, potem bi pomislil, da bo Rouge City neka graditeljska igra.

Seveda temu ne bo tako in če bi ugibali, bi rekli, da bo novi RoboCop naslov prvoosebna streljačina. Za razvojem namreč stoji studio Teyon, ki se je očitno specializiral za oživljanje akcijskih filmskih klasik iz osemdesetih v igričarski format. Razvijalec je namreč do sedaj spočel igri Rambo: The Video Game in presenetljivo kvalitetni Terminator: Resistance, tako da zna biti Rogue City celo igra, vredna preizkusa.

Žal bomo na njo čakali še presneto dolgo, saj je izid napovedan za leto 2023, zaenkrat pa je od platform najavljen samo PC.

Intel je začel zopet pridobivati izgubljeni tržni delež, ki ga je prevzel AMD

0

AMD je s svojo serijo procesorjev Ryzen Zen 2 in 3 res zadel v polno, a zmotno bi bilo prepričanje, da je Intel zdaj kar naenkrat za staro šaro in da ga ne uporablja nihče. Intel je še kako živ in njegove strojne komponente so nameščene na praktično 3/4 vseh računalnikov, ki so povezani na Steam.

Slednja platforma je izdala novo strojno raziskavo glede strojne opreme, ki dostopa na Steam in na procesorskem področju lahko vidimo zanimiv preobrat. Kakor lahko vidimo je Intel pridobil 1,72 % uporabnikov, medtem ko je AMD ravno toliko izgubil. To je morda majhna številka, a če pogledamo bolj na široko, te cifre postanejo veliko bolj pomembne. Razmerje tržnega deleža v januarju 2021 je bilo 66,51 % v korist Intela in 33,49 % v korist AMD-ja. Pol leta kasneje je situacija povsem drugačna, saj modri tabor sedaj pod sabo drži 71,47 % igralcev, rdeči pa samo še 28,53 %.

Razlogov za preobrat ni težko najti. AMD-jeva serija procesorjev Ryzen 5000 je bila resda hudo uspešna, a zdi se, da je pomanjkanje zalog AMD bolj udarilo po žepu kot pa Intel. Najmočnejših Ryzen procesorjev zaradi pomanjkanja čipov še zdaj ne moremo kupiti na Amazonu, medtem ko je bil Intel bolj dostopen, poleg tega pa so bili Comet Lake procesorji cenejši, kar je zagotovo tudi vplivalo na prodajo.

Drugje večjih sprememb ni bilo. Na področju grafičnih kartic je še vedno najbolj popularna GTX 1060. V bistvu pod znamko NVIDIA najdemo kar prvih 12 najbolj popularnih grafičnih kartic, medtem ko šele na 13. mestu najdemo AMD-jevo kartico RX 580, tik za njo pa v oči skoči grafična kartica RTX 3070, ki je tudi edina iz zadnje generacije RTX serije, ki drži več kot 1 % uporabnikov.

Zanimiv je še tržni delež VR naprav, saj je Oculus Quest 2 izgubil kar pošten delež uporabnikov. Zagotovo je to posledica Facebookove odločitve, da bodo njihova VR očala sedaj v samih igrah vsebovale tudi reklame.

The Witcher: Monster Slayer mobilna igra dobila datum izida in kratek napovednik

0

Že res dolgo nismo dobili kakšne poštene nove The Witcher vsebine. Tretji del igre izpod rok razvijalca CD Projekt RED je izšel 6 let nazaj, v igričarskem formatu pa smo nazadnje obiskali Witcher vesolje leta 2018, ko smo dobili kvartopirsko igro Thronebreaker: The Witcher Tales.

Za prekinitev suše bo poskrbela mobilna igra The Witcher: Monster Slayer na kateri dela razvijalec Spokko. Gre za AR naslov, kar pomeni, da se bo zanašal na fizično sprehajanje po lokacijah, nato pa bomo skozi oči mobilnika videli virtualne pošasti. Monster Slayer bo tako spominjal na popularni Pokemon GO, le da bo tukaj zadeva bolj izpopolnjena. In krvava.

Ena od večjih razlik glede na Pokemon GO je destvo, da bo Monster Slayer vseboval zgodbo in naloge. Štorija se bo odvijala mnoga leta pred tisto iz The Witcher knjig, ko je bil svet še mlad in poln pošasti. Nastopali bomo v vlogi mladega Witcher rekruta in naša naloga bo, da pomagamo prebivalcem in se v prvoosebnem bojevanju spopademo s pošastno zalego.

The Witcher: Monster Slayer prihaja na iOS in Android naprave 21. julija. Na Androidu lahko preko naslednje povezave že opravite registracijo, to pa vam bo prineslo nagrado v obliki posebnega Kaer Morhen železnega meča, ki vam bo za 10 % pohitril nabiranje izkušenj.

Epic Games ta teden podarja eno strategijo in eno pustolovščino

0

Zdaj že veste kaj se zgodi vsak četrtek. Trgovina Epic Games namreč takrat v ponudbo pošlje nov skupek brezplačnih iger, ki jih lahko v enem tednu aktivirate in nato obdržite za vedno. Ta teden te tradicije ne prekinja in zopet smo dobili dva nova naslova, ki bosta zagotovo popestrila trenutno igralno sušo.

Prva igra sliši na ime Offworld Trading Company in Epic Games jo je brezplačno podelil že lani, tako da se zna zgoditi, da jo že imate v knjižnici. Gre za realnočasovno strategijo, kjer pa ni toliko poudarek na vojskovanju, ampak bolj na ekonomskem razvoju novo naseljenega Marsa. Povsem novi planet predstavlja veliko potenciala za dobiček, zato se na površju rdečega planeta takoj začne borba med premožnimi titani za ozemlje. Če imate radi veliko gledanja v menije in spremljanje ekonomske rasti vaše baze in je Civilization vaša popoldanska droga, potem se naslovu splača dati priliko. Zadeva na Metacriticu drži solidno oceno 78 %, vaša brezplačna kopija pa vas čaka tule.

Drugi naslov Obduction prihaja izpod prstov razvijalca Cyan in gre za nekakšnega duhovnega naslednika popularne serije pustolovščin Myst. Ugankarska avantura vas popelje skozi tuj planet, ki pa vsebuje nekaj kosov okolice iz naše ljube Zemljice. Myst veterani veste kaj vas čaka, saj Obduction vsebuje cel kup težkih ugank, ki jih rešujemo iz prvoosebnega pogleda v dokaj statični okolici. Če vam takšno igranje prija, potem svojo kopijo izmaknite tukaj.

Obe igri bosta na voljo do 23. julija, nato pa bosta ponudbo zamenjali Defense Grid: The Awakening in Verdun.

Netflix predstavil Q-Force – prvo risana serija z gejevskimi junaki

0

Enakopravnost glede zastopanja spolne usmerjenosti v igrah, filmih in serijah je lepa reč, še posebej če je obravnavanje te teme narejeno s spoštovanjem in subtilnostjo. Lep primer tega je komična serija Schitt’s Creek, ki med med drugim vsebuje biseksualnega lika Davida, a se celotno dogajanje ne vrti okoli njegove seksualnosti, ampak je samo le del zgodbe, ki je lepo vpet v splošno dogajanje.

Netflix pa se svojo novo risano serijo Q-force požvižga na vse to in vse se vrti samo okoli dejstva, da je tole izdelek, ki ima v sebi gejevske heroje.

Zgodba se vrti okoli agenta Steva Maryweatherja, ki je bil včasih glavni junak agencije American Intelligence Agency, a potem, ko je javno razkril da je gej, ga je agencija poslala v zahodni Hollywood, kjer naj bi izginil iz javnosti. A Steve se ni vdal in začel je graditi svojo lastno posadko herojev. Med njimi najdemo hekerko Stat, mehaničarko Deb in mojstra preoblek Twinka. Agencija novonastalo skupino odbori za skrivne misije, a jim naloži tudi dodatno nalogo: v svojo ekipo morajo sprejeti heteroseksualnega agenta Bucka.

Q-Force je hitro postal predmet internetnega norčevanja, uradni napovednik pa je prejel samo 7K všečkov in kar 89K prstov navzdol. Gledalci se pritožujejo, da Netflix s tem ne pomaga nikomur, ampak v bistvu samo izkorišča LGBTQ v namene dobička.

Q-Force prihaja na Netflix 2. septembra, opomnik za gledanje pa si lahko nastavite tukaj.

Valve uradno predstavil Steam Deck: prenosni računalnik, ki stane 400 $

Govorice, da razvijalec Valve dela na svoji verziji prenosnega računalnika, so očitno držale. Čenče so zgrešile samo ime, saj se zadeva ne imenuje Steam Pal ampak Steam Deck, uradno predstavitev izdelka pa smo dobili včeraj.

Zadeva vsekakor ima potencial in čeprav ni preveč originalna, saj oblikovno in idejno več kot očitno kopira Nintendo Switch, vseeno vsebuje v sebi kup prednosti, ki jim Nintendova konzola enostavno ne more konkurirati.

Poglejmo pod pokrov. Na procesorskem področju najdemo AMD-jev Zen 2 4-jedrni procesor, na grafičnem pa AMD-jev RDNA 2 grafični čip, ki bo vseboval 8 računskih enot. Znotraj bomo našli tudi 16 GB LPDDR5 pomnilnika, v osnovni enoti pa bo disk v velikost znašal skromnih 64 GB, medtem ko bosta dražji varianti vsebovali hitrejši NVMe disk kapacitete 256 ali pa 512 GB.

Zaslon žal ne bo OLED, ampak LCD, v premer pa bo znašal 7 palcev ter bo zmožen prikazovanja 60 Hz slike pri maksimalni ločljivosti 1280×800.

Kar se strojnih mišic tiče Steam Deck ni neka gaming pošast, ki bi bila zmožna risanja prelestnih ray tracing efektov pri vrtoglavih 120 sličicah na sekundo. A optimizacija bo vseeno odlična in ta prenosni PC bo lahko poganjal tudi najnovejše igre pri sprejemljivih sličicah na sekundo. Spletna stran IGN se je kot prva dokopala testne verzije in opisovalec je zapisal, da je lahko Jedi Fallen Order poganjal na “High” grafičnih nastavitvah praktično brez problemov. To gre tudi na račun dejstva, da igramo na ločljivosti 720p, a za te manjše zaslone je taka ločljivost povsem zadovoljiva.

Zanimivi so tudi kontrolerji. Na vsaki strani zaslona lahko najdemo kontrolni plošček, le da ta ni odstranljiv. Valve je še posebno pozornost namenil gumbom in gobicam, ki jih je cel kup in omogočajo unikatni pristop do igranja. Igralne gobice lahko začutijo, kdaj na njih počiva prst, pod vsako od njih pa najdemo tudi sledilno ploščico, ki namerava nadomestiti drsanje miške in tako bomo lahko teoretično igrali tudi kakšne potezne strategije tipa Total War. Seveda bomo na zgornji strani našli tudi sprožilnike, na zadnji strani pa nas čakajo še štirje dodatni gumbi, ki si jih lahko prilagodimo po želji. Sam zaslon bo prav tako občutljiv na dotike.

Steam Deck bomo lahko, tako kot Nintendo Switch, posadili tudi v posebno postajo, ki jo bomo lahko nato povezali na televizor ali pa monitor. Ta postaja bo omogočala tudi priklop tipkovnice ter miške, Valve pa namerava ta dodatek prodajati posebej in ne bo vključen v osnovni paket.

Steam Deck bo na voljo v treh različnih modelih. Osnovni bo v sebi vseboval 64 GB velik disk in ga bomo lahko kupili za 399 $. Za 529 $ dolarjev bomo dobili hitrejši NVMe disk velikosti 256 GB, najdražja različica pa bo zase zahtevala 649 dolarjev, s sabo pa bo prinesla 512 GB velik disk in zaslon, ki bo odporen na neželene odboje svetlobe. Dobra novica je to, da bo Steam Deck v vsaki verziji ponujal tudi vhod za Micro SD kartice, tako da boste lahko hrambo razširili na poceni način, a seveda bo ta pri nalaganju iger počasnejša od SSD diskov.

Steam Deck ima vsekakor veliko potenciala. Ob zagonu boste gor našli operacijski sistem SteamOS, a Valve pravi, da je to navsezadnje PC, tako da lahko z njim počnemo karkoli hočemo. Tako lahko tudi izbrišemo disk, gor naložimo Windowse in nato namestimo druge trgovine, kot sta denimo Epic Games ali GOG, zadeva pa bo tudi močno priročna za poganjanje emulatorjev.

Steam Deck bo v prodajo stopil decembra 2021, danes ob 19.00 pa boste lahko na naslednji strani opravili rezervacijo izdelka.

GTA Online posodobitev Los Santos Tuners bo v igro vpeljala nočno ulično dirkanje

Založnik EA ni nikoli spočel uradnega tretjega dela popularne dirkaške serije Need for Speed: Underground, zato bo to priliko izkoristil Rockstar, ki bo 20. julija v svoj huronsko popularni večigralski GTA Online vpeljal novo posodobitev Los Santos Tuners.

Glavna privlačnost te posodobitve je zagotovo LS Car Meet, ki bo v bistvu nekakšna podzemna garaža, kjer se bodo igralci lahko družili, kazali svoje jeklene konjičke in te tudi modificirali. Pokrove motorja bomo lahko dvignili, avte obarvali v kričeče barve in nalepke, seveda pa ne bo manjkalo tudi RGB osvetlitve, ki jo bomo lahko prilepili pod spodnji del vozila. Zadeva je resnično videti kot izpolnitev mokrih sanj, ki smo jih leta nazaj imeli igralci ob igranju Undergrounda.

Da postanete LS Car Meet član boste morali najprej odpreti denarnico. Članstvo stane 50K GTA$, to pa vam prinaša dostop do podzemnih srečanj in posebne Test Track dirkalne proge, kjer lahko preizkusite kurjenje gum po ovinkih, brez da bi vas pri tem ovirala roka zakona ali pa nesrečno postavljeni pešci. Na tej progi se bo naenkrat lahko mudilo 30 dirkačev, od igralnih načinov pa bosta na voljo Time Trial dirkanje ter zanimiv način Scramble, kjer boste morali prevoziti 20 nadzornih točk.

Seveda vas čaka tudi kup nove kozmetike, dodanih pa bo tudi 10 novih vozil, skozi celotno poletje pa bo ta številka narasla na 17. Skratka, 20. julij bo povsem dirkaško obarvan, več informacij pa lahko najdete na Rockstarjevi uradni strani.

Večigralski Resident Evil RE:Verse zamaknjen v 2022

Založnik Capcom še vedno poskuša v serijo grozljivk Resident Evil vpeljati tudi večigralsko komponento, a to jim do sedaj še ni uspelo. Najprej so to poskušali preko ločenega igralnega načina Resistance za Resident Evil 3, a čeprav zadeva ni bila ravno zanič, je bila hitro po izidu pozabljena.

Capcom je enak recept poskušal ustvariti ob novoizdani igri Resident Evil Village, ki je vseboval večigralsko komponento RE:Verse. Ta je aprila letos dobila tri beta testiranja, igranje pa se je od Villaga precej razlikovalo, saj smo tokrat akcijo gledali iz tretjeosebnega pogleda. RE:Verse ponuja igralne sobe v katerih se naenkrat lahko zadržuje do 6 igralcev, standardno pokanje pa prekinejo biološka orožja, ki lahko igralca pretvorijo v pošastnega Nemesisa ali pa v Jacka Bakerja, ki ga poznamo iz igre Resident Evil 7.

Igralci nad RE:Versom niso bili ravno navdušeni, Capcom pa se je tudi mučil z optimizacijo strežnikov. RE:Verse bi moral iziti že maja, a je bi na to prestavljen, včeraj pa ga je Capcom znova prestavil in to kar v naslednje leto, brez bolj specifičnega datuma. V izjavi so na Twitterju zapisali, da razvojna ekipa potrebuje več časa, da dostavi zadovoljivo igralno izkušnjo.

Roko na srce bi lahko RE:Verse kar preklicali in verjetno njegove usode ne bi nihče preveč objokoval. Leto 2022 bo tako naphano z igrami, da si bo igra bolj težko priborila čas pod reflektorji.

Space Jam: A New Legacy dobiva katastrofalne ocene

0

Če ste se morda veselili skorajšnjega obiska kina in ste nemara pričakovali nekaj dobre komedije v prihajajočem filmu Space Jam: A New Legacy, potem vas moramo razočarati. Prve ocene kritikov so namreč začele kapljati na splet in glede na te recenzije je Space Jam: A New Legacy eno veliko razočaranje.

Na spletni strani RottenTomatoes je zadeva iz strani 57 kritikov nabrala žalostno oceno 42 %. IMDb do filma ni bil nič kaj bolj prijazen in tako tam po 632 ocenah iz strani kritikov dobimo končno številko 4,2/10.

Veliko pritožb leti na samo dušo risanega filma, saj naj bi bila vse skupaj samo izgovor za reklamo Warner Bros. izdelkov. Manjkala naj bi sama duša filma, šale naj bi bile slabe, CGI posebni efekti pa so zastareli. Prav tako naj bi film potreboval izjemno dolgo časa, da pred kamere pripelje glavno privlačnost celotne zadeve: srčkane Looney Tunes like. Bugs Bunny potrebuje kar 25 minut preden se prvič pojavi v sceni, pred tem pa moramo spremljati utrujajoči zaplet, ki zvezdnika Lebrona Jamesa prvič posrka v Looney Tunes dimenzijo.

Tudi igranje Lebrona naj bi bilo leseno, njegova interakcija z namišljenimi liki pa naj bi bila slabša od tiste iz leta 1996, ko je glavno vlogo igral Michael Jordan.

Da film morda res ne bo dosegal odličnih ocen je bilo znano že pred izidom. Najprej je bil iz filma izrezan risani lik smrdljivca Pepéja Le Pewa, ki naj bi s svojim obnašanjem normaliziral seksualno napadanje žensk. Nato smo dobili še prenovo Zajčice Lole, ki naj bi bila v originalu preveč seksualna. Zadnji namig je prišel iz strani uradnega napovednika, ko je prašiček Porky v bizarno oblikovanem rap nastopu poskušal imitirati slavnega raperja Notorious Biga.

Space Jam: Nova legenda bo v slovenskih kinematografih na voljo za ogled že danes.

Modder je kar 15 let ustvarjal verno predelavo Titanika v pogonu Mafia 1

0

Robin Bongaarts je velik oboževalec slavno potopljene ladje Titanik in njegova ljubezen je bila tako velika, da si je želel izdelati osebni simulator, ki bi mu omogočil, da verno poustvari slavno ladjo in se nato tudi sprehodi skozi njene palube.

Do te ideje je prišel leta 2006, a takrat je bil razvoj iger precej težji kot pa danes. Unreal Engine ni bil tako dostopen in enostaven za uporabo, Unityja pa takrat sploh bilo ni. Zato je moral Robin uporabiti druge rešitve in za svoje namene je uporabil pogon igre Mafia: The City of Lost Heaven.

Robin je za spletno stran Eurogamer razkril začetek svojega potovanja. Sprva je želel samo ustvariti 3D model Titanika, ki bi ga lahko v igri nato opazoval od daleč. A nato je odkril, da lahko z orodji Cinema4D in Sketchupom ustvari čisto prave stopnje, zato je začel ladjo modelirati malce bolj podrobno. Modifikacija bi morala biti dokončana v samo treh mesecih, a Robin je neprestano začel dodajati nove ideje, palube in predmete, tako da je projekt postal veliko bolj obširen kot pa je bilo sprva zamišljeno.

Tekom razvoja so se mu pridružili še drugi zanesenjaki in modifikacija začela dobivati razne zanimivosti, kot so denimo lestve, ki nam omogočajo plezanje na sam vrh dimnikov. Od prvega koncepta je tako preteklo že debelih 15 let, Robin in njegova ekipa pa še vedno tipka kodo.

Nedavni napovednik je razkril plod vsega njihovega truda. Grafična podoba je resda zastarela, a treba je ceniti njihov trud in ljubezen do podrobnosti. Jedilnica je zdaj lepo oblikovana, obiščemo lahko slavne stopnice, kjer sta se v filmu srečala Jack in Kate, impozantni dimniki pa so videti vredni spoštovanja.

Robin in njegova ekipa namerava izdati prvi del modifikacije še enkrat letos in igralci se bodo v njem lahko sprehodili skozi palube ter spremljali menjavanje dneva in noči. Vendar pa Robin namerava modifikacijo še dodatno izpopolniti, saj načrtuje vpeljavo zgodbe, ki bi nas na koncu ujela na krov potapljajoče se ladje. Ta del je še v zgodnji fazi, napredek projekta pa lahko spremljate na naslednji povezavi.

NBA 2K22 bo imel na naslovnici Luko Dončića – PC verzija bo zopet zaostajala za eno generacijo

Založnik 2K je včeraj ponosno najavil igro NBA 2K22 in s tem šokiral igričarsko publiko. To je seveda šala, saj založnik 2K tradicionalno vsako leto izda novo verzijo svoje simulacije košarke, ki trenutno nima konkurence. In čeprav serija iger NBA 2K vsako leto tone v večje brezno mikrotransakcij, te igre še zmeraj vsakoletno zasedajo vrhove prodajnih lestvic.

Tudi NBA 2K22 recepta verjetno ne bo spreminjal, bomo pa letos vsaj Slovenci ponosno kupovali fizične kopije igre. Naslovnico teh bo namreč krasil naš šampion Luka Dončić, ki se bo tako tudi prvič pojavil na naslovnici kakšne igre. 2K je najavo igre pospremil tudi s kratkim napovednikom, dobili pa smo tudi nekaj posnetkov iz ozadja, kjer se je Luka pri zajemanju animacij očitno kar precej zabaval.

NBA 2K22 bo sicer imel več naslovnic. Luka bo zarisan na sprednji strani standardne in Cross-Gen Digital Bundle kopij igre, na voljo pa bo tudi posebna verzija 75th Anniversary Edition, ki bo na naslovnici gostila Kareema Abdul-Jabbarja, Dirka Nowitzkija in Kevina Duranta, saj vsak od njih prihaja iz različnih obdobij NBA lige.

nba 2k22

Razkrite so bile tudi cene. Za standardno PC verzijo boste odšteli 60 €, 75th Anniversary Edition pa stane kar 100 €. Na konzolah je slika drugačna, saj se igra razdeli na starejše in novejše konzole, tako da je treba zapisati manjšo razpredelnico:

  • NBA 2K22 Standard Edition za PlayStation 4 69,99 €
  • NBA 2K22 Standard Edition za PlayStation 5 74,99 €
  • NBA 75th Anniversary Edition za PlayStation 5 99,99 €
  • Cross-Gen Digital Bundle 84,99 €

Zgoraj omenjene cene veljajo za PlayStation trgovino, kjer je igra tudi na voljo za prednaročilo.

Slaba novica prihaja tudi za PC igralce, saj bodo ti ponovno dobili starejšo različico igre, ki je enaka tisti, ki jo bomo dobili za konzole PlayStation 4 in Xbox One. To pomeni občutno slabšo grafično podobo, 2K pa svojo odločitev zagovarja s tem, da so za razvoj naslednjegeneracijske različice igre moči raje usmerili v optimizacijo za PlayStation 5 in Xbox Series X konzoli, kar je podoben izgovor kot pri EA-ju in njihovi igri FIFA 22.

NBA 2K22 izide 10. septembra.

Odlični pustolovščini Syberia 1 in 2 sta trenutno brezplačni na GOG-u

0

Časi klasičnih pustolovščin so daleč za nami in zdi se, da danes v ta žanr ne želi nobeden od večjih založnikov niti pokukati, kaj šele da bi odobril proračun za razvoj naslova. Upanje tako tli v indie igralcih in eden izmed njih prihaja tudi iz Slovenije, ki trenutno razvija barvasto avanturo Elroy And The Aliens.

“Point and click” pustolovščine so bile najbolj popularne v devedesetih, v začetku tisočletja pa je žanr malce obnovil francoski razvijalec Microids. Takrat smo namreč v razmeroma kratkem času dobili dve kvalitetni avanturi Syberia 1 in 2, v katerih je glavno vlogo igrala Kate Walker. Punca je sicer živela v New Yorku, a se je po spletu naključij vrnila v alpske doline, saj jo je tam čakala zapuščina v obliki čudne tovarne, polne mehanskih bitij. Kate nato odkrije, da so se ti mehanski stvori preselili tudi v celo vasico in tako nas čaka zanimiva pot odkritij, razreševanja unikatnih ugank in spremljanje simpatične štorije.

Obe Syberia igri nosita unikatno oblikovano okolico, ki jo je zarisal belgijski risar stripov Benoît Sokal. Ta je žal v začetku leta 2021 umrl, a njegova ljubezen do Syberie ni nikoli ugasnila. Roko je imel tudi pri, sicer slabo sprejetem, tretjem delu, razvijalec Microids pa trenutno dela na razvoju nove igre Syberia: The World Before.

Digitalna trgovina GOG zdaj podeljuje brezplačne kopije obeh Syberia iger, ki jih lahko aktivirate na sledeči povezavi in nato obdržite za vedno. Darili sta del obsežne razprodaje, ki je osredotočena na francoske razvijalce, tako da lahko v trgovini ta hip najdete tudi nekaj zanimivih popustov.

Chernobylite bo imel očitno res zanič glasovno podajanje

0

Ljubitelji sovjetske post-apokaliptične okolice zagotovo pridno čakate na izid igre Stalker 2, a ta naslov je še precej daleč od izida. Za prekinitev suše bo poskušal poskrbeti Chernobylite, ki ga lahko že nekaj časa na Steamu igramo v obliki Zgodnjega dostopa, še ta mesec pa se lahko veselimo verzije 1.0.

Čeprav Chernobylite precej spominja na Stalkerja, se od njega tudi močno razlikuje. Zgodba bo sledila stopinjam Igorja, ki je včasih delal v Černobilu, zdaj pa se po 30 letih zopet vrača v zapuščeno radiacijsko okolico, saj je tam izginila njegova zaročenka Tatianna. Na poti mu ne bo stala samo sovražna militaristična frakcija, saj se po zapuščenih zgradbah skriva tudi nekaj veliko bolj zlobnega in nadnaravnega.

Igor se bo občasno srečal tudi z zlobnim bitjem, ki je znan samo pod imenom Black Stalker. Novi napovednik, ki je hkrati tudi zadnji pred dokončnim izidom igre, prikaže nekaj njunega dialoga in zvočna govorca sta res amaterska. Kar je čudno, saj Chernobylite na splošno izgleda kot kvalitetno narejen izdelek, ki v primerjavi s Stalkerjem, da več poudarka na dobro zgodbo, nabiranje izurjene ekipe ter grajenje domače baze.

Chernobylite bo na Steamu izšel 28. julija, kasneje pa bomo dobili različico za konzole.

Company of Heroes 3 uradno najavljen, demo na voljo že zdaj

0

Realnočasovnih strategij praktično ni več, a morda se nam približuje manjši preporod žanra. Tu bo pomembno vlogo igral razvijalec Relic Entertainment, ki trenutno za Microsoft kuje Age of Empires 4, včeraj pa so najavili tudi tretji del serije Company of Heroes 3.

Prvi del te franšize smo dobili leta 2006, nadaljevanje pa je izšlo leta kasneje v 2013. Oba naslova sta kritike očarala – še posebej je tu izstopal prvi del, saj smo dobili strategijo, ki je malce spremenila utrujajoči recept nabiranja surovin in grajenja baz, zraven pa je vpeljal še fantastično grafično podobo z vernimi animacijami.

Tretji del nas zopet vrača v obdobje 2. svetovne vojne, le da se bomo tokrat bojevali v Italiji in severni Afriki. Igra bo vsebovala večigralski način, ki bo omogočal zastopanje držav Nemčije, Anglije in ZDA, seveda pa bomo imeli tudi enoigralsko kampanjo, a tam bomo lahko prevzeli samo vlogo zavezniških sil.

Company of Heroes 3 bo nekoliko spremenil recept igranja in si bo nekaj idej sposodil iz priznane serije Total War. Tako bomo pred sabo imeli ogromno mapo, ki bo vsebovala polno različnih objektivov in nalog, naše vojskovanje pa bomo izvajali potezno. Strategija na mapi bo pomembno vplivala na dejanske bitke, ki bodo spet realnočasovne, le da bomo tokrat lahko kadarkoli ustavili čas in premeteno načrtovali zaporedje potez, ki jih bodo naše enote ob ponovnem zagonu časa izvršile eno za drugo. V večigralstvu ustavljanje časa ne bo mogoče, kar je nekako tudi logično.

Razvijalec ni pozabil tudi na spektakel. Že prejšnji del so navduševali s svojo uničujočo okolico, trojka pa gre v tem pogledu še bolj naprej in zdaj lahko uničite tudi najmanjši stebriček in iz tankov odpihnete določene dele. Mapa bo med vsem tem bombardiranjem na koncu povsem drugačna kot na začetku. Grafična podoba in animacije so sicer še malce nedopolnjene, a igralni posnetek je bil vzet iz pred-alfa različice, tako da bo to do izida zagotovo še izpopolnjeno.

Kdaj se bo ta zgodil še ni znano, a na igranje vam ni treba čakati. Na Steamu si lahko že ta hip prenesete zgodnji demo, ki ga lahko igrate vse do 3. avgusta, tam pa je trenutno tudi znižan celoten katalog Company of Heroes iger in dodatkov.

Apple začel prodajati prenosne baterije za 100 €, ki pa ne morejo v celoti napolniti vašega telefona

0

Zlato pravilo Applovih produktov je to, da njihove naprave nosijo eleganten dizajn in da bo za njih treba pošteno odpreti denarnico. Jabolčnik rad za vsak svoj novo izdani izdelek spočne tudi večjo oglaševalsko kampanjo, a za svojo novo prenosno baterijo je pri temu naredil izjemo.

Apple je tako včeraj nekam sramežljivo na svoji uradni strani začel prodajati novo prenosno baterijo MagSafe Battery Pack. To lahko kupimo samo v beli barvi, Apple pa zanjo zahteva kar 100 €.

To je ogromna cena za izdelek, ki ima precej uboge strojne karakteristike. Res je, da je baterija brezžična in jo lahko elegantno namestimo na zadnjo stran telefona preko magnetnega MagSafe nastavka. Vendar pa skromna 1460 mAh baterija vsebuje samo 11,13 Wh (vatnih ur), medtem ko iPhone 12 in iPhone 12 Pro vsebujeta 10,78 Wh baterijo, Pro Max pa še bolj obsežno 14,13 Wh baterijo. Brezžično Qi polnjenje ni optimalno, tako da se med delovanjem izgubi nekaj električnega soka, kar pomeni, da iz ene polne prenosne baterije ne boste mogli v celoti napolniti svojega iPhone 12 telefona. Izjema pri temu je najšibkejši model iPhone 12 Mini, ki v sebi drži 8,57 Wh baterijo.

iphone 12

Brezžično polnjenje je tudi izjemno počasno, saj lahko brez kablov polnimo telefon samo 5 W električni moči. Za kaj več bo treba baterijo povezati v električno vtičnico preko Lighting vhoda, takrat pa se izstopna moč poveča na 15 W. K sreči se ob priklopu na vtičnico hkrati polni tako sam telefon kot tudi prenosna baterija.

Žal v paketu ne boste dobili nobenega kabla ali kakšnega drugega dodatka ampak samo prenosno baterijo. Ta se v ameriških trgovinah prodaja za 99 $, za Slovenijo pa prodaja še ni omogočena.

Cyberpunk 2077 je po vrnitvi v PlayStation trgovino takoj zasedel vrh prodajnih lestvic

0

Če vestno spremljate igričarsko dogajanje potem veste, da omemba imena Cyberpunk 2077 takoj sproži burno debato, ki je skoraj vedno negativna. To še posebej velja za vse konzolne igralce, saj je bila ravno tam igra mesece po izidu praktično neigralna in zadeva je celo napredovala do te mere, da je Sony igro odstranil iz svoje trgovine.

Sony je igro 21. junija vrnil nazaj na svoje digitalne trgovine, a je na vsako prodajno polico pripisal ogromno opozorilo glede delovanja na osnovnih PlayStation 4 konzolah in da se priporoča igranje na PlayStation 4 Pro ali pa PlayStation 5.

Kljub temu opozorilu in porazni Metacritic oceni 57 je Cyberpunk 2077 kar letel iz polic. Sony je v blogu zapisal, da je bila igra Cyberpunk 2077 najbolj prodajan izdelek v juniju – tako v Evropi kot tudi v ZDA. Žal so prodajni rezultati razdeljeni po sistemih, tako da bi bilo zanimivo videti, če je PlayStation 5 eksluziva Ratchet & Clank: Rift Apart prodala več kopij kot pa Cyberpunk 2077.

Cyberpunk 2077

To je zavidljiv rezultat igre, ki je v kratkem času prevladala težkokategornike tipa GTA 5, FIFA 21 in Minecraft. Po drugi strani pa tudi drži dejstvo, da trenutno vlada večja suša iger in igralci posegajo po vsaki novi zadevi, pa četudi ima ta slabe ocene. Nekateri igralci so svoje kopije zagotovo rezervirali tudi zaradi dejstva, da nas konec leta čaka nadgradnja za PlayStation 5 sisteme, ki bo za lastnike igre povsem brezplačno, s sabo pa prinaša dodatno optimizacijo.

Forza Horizon 5 bo vsebovala močno izboljšan zvok motorjev

0

Igra Forza Horizon 4 ima bolj malo napak in v bistvu največja pritožba vseh igralcev je nekam medel zvok motorjev. Tega še posebej pljuvajo vsi tisti, ki so dejanski poznavalci jeklenih konjičkov in njihove kritike bodo v Forza Horizon 5 končno uslišane.

Razvijalec Playground Games je na včerajšnji predstavitvi prikazal prenovljeno zvočno podobo igre, ki bo tokrat močno bolj avtentična. Iz Forze Horizon 4 bodo prenesli že vse ustvarjene zvoke, tem pa bodo dodali še 320 zvočnih zapisov, tako da bo vožnja resnična poslastica.

Vsi ti zvočni posnetki bodo tudi vsebovali ray tracing tehnologijo. Ta namreč ni namenjena sam o prelestni osvetljavi, ampak jo lahko plodno uporabimo tudi pri ustvarjanju prepričljive zvočne slike, ki se bo tako dinamična prilagajala okolici po kateri se trenutno podimo. V praksi to pomeni, da bo rohnenje motorja drugačno sredi mesta ali pa vasice od tistega med vožnjo sredi odprtih polij.

Ray tracing zvok je vsekakor zanimiva zadeva, ki zna v Forza Horizon 5 pokazati ogromno potenciala. Upamo, da se bo zadeva razširila tudi med drugimi razvijalci, saj bi še posebej prav prišla pri grajenju atmosfere v kakšni grozljivki.

Forza Horizon 5 izide 9. novembra.

Ghostwire: Tokyo prestavljen na naslednje leto

Leto 2022 bo očitno za igričarsko industrijo eno najmočnejših v zgodovini, saj je vrsta založnikov in razvijalcev svoje projekte zamaknila vanj, razlog pa je povsod bil isti: koronavirus.

Tej skupini zamudnikov se pridružuje tudi razvijalec Tango Gameworks, ki je do sedaj izdelal dve zanimivi grozljivki The Evil Within, trenutno pa delajo na malce drugačnem projektu Ghostwire: Tokyo.

Ta je bil sprva napovedan leta 2019, prvi napovednik pa smo dobili kakšno leto nazaj. Dogajanje nas bo odpeljalo v zapuščeni urbani Tokio, ki pa so ga napadli duhovi. V igralnem napovedniku vidimo nekaj prvoosebne akcije in napadalce, ki se radi okoli sprehajajo z dežniki. Ni še točno jasno, kako se bo Ghostwire: Tokyo sploh igral, prikazano pa igralcev ni ravno navdušilo, saj je bojevanje videti nekam zmedeno, grafična podoba pa bi bila lahko boljša. Dobra novica je to, da pri igri kot izvršni producent služi Shinji Mikami, ki je bil zaslužen tudi za razvoj prvi Resident Evil iger.

Razvijalec je na Twitterju sporočil, da je njihova primarna skrb zdravje svojih delavcev in da želijo tudi dostaviti igralno izkušnjo, ki bo izpopolnjevala njihove zastavljene cilje. Izid je bil zato prestavljen v začetek 2022, bolj točen datum pa bo jasen naknadno.