🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 351

PewDiePie uradno odšel na zaslužen dopust

0

Pa se je zgodilo. Najbolj popularen YouTuber PewDiePie je že nekaj časa nazaj napovedal, da potrebuje po desetih letih konstantnega ustvarjanja videoposnetkov eno pošteno pavzo.

To je napovedal za začetek januarja, a bolj točnega datuma ni podal. To se je končno zgodilo dva dni nazaj, ko je izdal video “It’s been real, but I’m out!”.

Za slovo je spočel še en zadnji posnetek iz svoje serije LWIAY, si natočil kozarec vina ter pokometiral objave. Tako kot včasih torej, le da je bil tu konstantni priokus, kot da ga gledamo zadnjič.

PewDiePie se seveda ne poslavlja za vedno, saj bi bil neumen, da bi ugasnil tak priliv denarja, kot mu ga prinaša YouTube. Za njim je bilo precej naporno leto in v letu 2019 je ustvaril res ogromno vsebine, se poročil s svojo izbranko Mario Bisognin, bil bitko z indijskim kanalom T-Series, dosegel 100 milijonov naročnikov, obiskal Slovenijo, na koncu pa so mu še oropali hišo.

Za koliko časa bo trajalo to slovo ni znano, saj tega ne ve niti priljubljen Šved. Vsem sledilcem je na koncu namenil poslovilne besede in še zadnji bro fist.

Cyberpunk 2077 prestavljen za skoraj pol leta

0

Slabe novice za vse tiste, ki ste nameravali to pomlad zaživeti v novi RPG avanturi razvijalca CD Projekt RED. Njihova igra Cyberpunk 2077 je namreč doživela znaten zamik in jo bomo lahko preigravali šele 17. septembra.

Razvijalec je novico sporočil preko Twitterja, v objavi pa je napisal razlog zamude. Kakor pravijo je trenutno špil v stanju, kjer je povsem igralen od začetka do konca, a potrebno je narediti še ogromno dela. Cyberpunk 2077 je namreč tako kompleksen naslov, da potrebuje ogromno pozornosti in ekipa potrebuje še par dodatnih mesecev za poliranje in popravljanje hroščev.

Samo to jim bo omogočilo dostaviti tisti najboljši izdelek, ki ga imajo zamišljenega. Kar je povsem v redu, raje imamo na koncu res dober izdelek, kot pa nek umazan diamant, ki je sicer igralen, a ga mažejo hrošči in nedelovanje igralnih sistemov.

CDPR je nato na novinarski konferenci povedal še par informacij. Čeprav je razvojna ekipa dobila par mesecev dihanja, to ne pomeni, da se bo studio izognil dolgim delovnim dnem. “Crunch” pomeni v industriji programiranja tista finalna faza izdelka, ko je potrebno projekt nujno dokončati, zato vsi delajo velike nadure. Kljub pridobljenim mesecem CD Projekt RED ne bo lahko dihal, to pa je potrdil soustanovitelj studia, Adam Kicinski.

Zamuda bo vplivala tudi na druge naslove, ki jih trenutno paca razvijalec. Večigralski del bo izšel šele enkrat v 2022, kar je praktično leto po temu, ko bo izšel enoigralski del. Takrat bodo že pridno brnele konzole naslednje generacije, a CDPR pravi, da te še vedno niso uradno podprte.

To verjetno tudi znatni zamik morebitnega nadaljevanja Witcherja, katerega bomo verjetno videli takrat, ko bo Netflix serija stopila v svojo 5. sezono.

Še več PlayStation 4 ekskluziv naj bi kmalu prispelo na PC

0

Še dobro se ni pomirila novica glede morebitne predelave PlayStation 4 ekskluzive Horizon Zero Dawn za PC, že so se pojavljati začela namigovanja, da to morda ne bo edini predelani Sonyjev naslov.

HDZ govorico je sprožil verodostojen vir informacij, novinar Jason Schreier, ki trenutno piše za spletno stran Kotaku. V prostemu času je tip precej aktiven tudi na Twitterju in eden od sledilcev ga je vprašal, zakaj se je Sony odločil predelati samo ta naslov.

In Jason mu je odgovoril, da kakor je slišal on, to ne bo edina ekskluziva, ki bo prešla PlayStation okove in se naselila tudi na PC-jih. Jason več ni želel razodeti, a na nekaj podobnega je nato namignil še en dober vir informacij Tom Phillips iz spletne strani Eurogamer.

Ta je predelavo Horizona označil za dober Sonyjev začetek, a ta še vedno močno zaostaja za Microsoftom na PC trgu, ki je na temu področju izkušen in se celo zelo zanima Nintendo Switch. Vmes je povedal, da bo na računalnike prispelo še več PS4 ekskluziv in da vam ni treba preveč sanjati o temu, katere to bodo.

Ravno ta beseda “sanjanje” nam pove veliko. Tom jo je namreč napisal z veliko začetnico in Dreams je ena od zanimivih PlayStation ekskluziv, na kateri trenutno dela razvijalec iger LittleBigPlanet.

V Dreams lahko ustvarjate praktično vse, kar vam duša poželi in dejansko je moč spočeti prav svoje igre. Delo na špilih, brez da bi se vam sanjalo o programiranju se sliši kot neverjetnega in skupnost je že spočela prave umetnine. Igra je trenutno v Early Access fazi, polni izid pa se bo zgodil 14. februarja 2020 in morda jo vidimo hkrati tudi na PC-ju.

Horizon Zero Dawn očitno res prihaja na PC

0

Kar nekaj časa nazaj so krožile divje govorice, da bo PlayStation 4 ekskluziva Horizon Zero Dawn izšla tudi na PC-ju.

Vir teh čenč je bil YouTuber Anton Logvinov, ki je prej pravilno napovedal izid Death Strandinga na PC-ju, nato pa je internetne valove razburkal s Horizon Dawn govorico. Za njo smo slišali tudi mi, a se nam je zdela tako iz trte zvita, da o njej ni bilo vredno sestavljati stavke. Horizon Zero Dawn je namreč Sonyjeva ekskluziva in ni šans, da bi ta poslal svojo strogo varovane izdelke na PC. Kajne?

No, očitno sedaj nekaj res bo iz tega, saj je govorico sedaj potrdil Jason Schreier iz spletne strani Kotaku. Jason je znan po temu, da ima v industriji “veze” z razvijalci. Prav on je denimo razkril delovne navade razvijalca Bioware in opisal zgodbe razvijanja večjih naslovov v svoji knjigi Blood, Sweat, and Pixels. Mimogrede, če vas zanima industrija videoiger globlje, potem je slednje za vas zelo priporočljivo branje.

Glede na vire ki si jih je pridobil Jason, naj bi Horizon Zero Dawn izšel na PC-ju enkrat v letu 2020. Več informacij kot to nimamo, a to bi bila tektonska poteza Sonya, ki je preko ekskluziv vedno gradil svojo bazo uporabnikov in skrbel za prodajo konzol.

A morda gre Japonec po korakih Microsofta, ki bo od sedaj naprej vse svoje Xbox igre izdal tudi na PC-ju. Seveda je za Microsoft to nekoliko bolj logično, saj si lasti operacijski sistem Windows in tudi svojo PC digitalno trgovino, a to ne pomeni, da ne more PC postati nekakšno bojno polje konzolnih naslovov. Prav tako se bo letos iztekla življenjska doba PlayStation 4 konzole in zakaj ne bi malce potipali trg, preden se premaknemo na naslednjo generacijo?

Nekaj prej ekskluzivnih PS4 iger smo na PC-ju že dobili. S tem ciljam predvsem na naslove razvijalca Quantic Dream kot so Heavy Rain in Detroit: Become Human. A razlika je v temu, da si razvijalca Guerilla Games, ki stoji za Horzon Zero Dawn naslovom, v popolnosti lasti Sony.

Karkoli že iz tega nastane, za PC igralce so to lahko samo dobre novice in zanimivo bo videti Sonyjevo strategijo ob koncu leta, ko izide PlayStation 5.

Od desetih najbolje prodajanih iger prejšnjega desetletja jih je bilo sedem iz Call of Duty franšize

0

Morda bi kdo pomislil, da ime Call of Duty morda ne nosi več take teže kot včasih in da se zaradi tega ne prodaja dobro. CoD mora res ni več tako velik igralec na večigralskemu področju, kjer zaenkrat še vedno vladajo battle royale streljačine, a je še vedno prava tiskarna denarja.

To je razkrila nedavna raziskava marketinške družbe NPD Group, ki je združile prodajne številke iz Steama, PlayStationa in Nintenda ter tako dobila najbolje prodajane igre zadnjega desetletja.

Da je na prvemu mestu Grand Theft Auto V niti ni presenetljivo. Rekordne prodajne številke tega naslova so sedaj že legendarne in GTA Online je razvijalcu Rockstar prinesel toliko denarja, da trenutno v pisarni verjetno igrajo namizni tenis, namesto da bi programirali naslednji naslov.

A zanimivo je, kako so se razdelila ostala mesta. V bistvu celotna lestvica pripada eksluzivno založnikoma Take 2 ter Activisionu. Slednji skrbi za serijo iger Call of Duty in te se očitno še vedno prodajajo kot vroče žemljice. Najbolj je šel za med Black Ops, temu je sledil Black Ops II ter nato Modern Warfare 3. Šele na desetemu mestu najdemo kakšno novo igro in to je Minecraft.

Malce raznolikosti se zgodi končno med desetim in dvajsetim mestom, pa čeprav tudi tukaj ne manjka CoD predstavnikov:

11. Call of Duty: Advanced Warfare

12. Call of Duty: Modern Warfare 2019

13. Elder Scrolls V: Skyrim

14. Mario Kart 8

15. Call of Duty: Infinite Warfare

16. Battlefield 1

17. Battlefield 4

18. Destiny

19. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

20. Star Wars Battlefront 2015

Morda na lestvici pogrešate zadnji del, Modern Warfare? Žal je ta šele izšel leta 2019, zato si ni še priboril dovolj velikih številk, da bi prodrl med desetletje najbolj prodajanih iger. A brez skrbi, Modern Warfare je postal najbolje prodana igra leta 2019 in to je že 11 zaporedno leto, da je CoD franšiza na vrhu prodaje.

Tako, od zdaj naprej lahko prenehate biti presenečeni nad vsakoletnim Call of Dutyjem, saj bi bil Activision naravnost neumen, če ne bi tiskal še naprej denarja, dokler ga lahko.

Elder Scrolls Online – vrnitev v Skyrim bo prežeta z vampirji

0

Elder Scrolls Online je ena tistih iger, ki sem ji v preteklosti namenil kar veliko časa. To je zame čudno, saj nisem nek večigralski navdušenec, a ESO mi je ponudil zanimivo štorijo in res ogromen svet, v kateremu se lahko hitro izgubiš.

Odkar sem ga nazadnje preigraval je izšel en cel kup večjih razširitev, za katere mi je preprosto zmanjkalo časa. A to ne pomeni, da si ne ogledam vsakega novega CGI napovednika, ki spremlja vsako večjo razširitev. In ti me zaenkrat še niso razočarali.

Novi visokokvalitetni video me je razveselil včeraj, ko se je založnik Bethesda odločil prikazati nekaj več o naši naslednji odpravi v Elder Scrolls svetu. Da nas bo ta vrnila v priljubljeni Skyrim smo vedeli že prej, včeraj pa smo dobili tudi uradno ime novega poglavja, ki bo tokrat nosilo ime Greymoor.

Skozi celotno leto 2020 se bomo zabavali v avanturi, imenovani Dark Hearth of Skyrim, ta pa bo sestavljena iz štirih delov.

Prvi od teh bo DLC Harrowstorm, ki je v bistvu ogromna ječa, nato pa nas junija čaka tisto glavno štorijalno poglavje Greymoor. Nato nas čaka še en DLC ter še eno večje poglavje, a razvijalec Zenimax te drži zavite v skrivnost.

Kot nakazuje video, se bo vse tokrat vrtelo okoli vampirjev. Glavni vampirski zlobnež je pod svoj vpliv zbral celo armijo krvosesov, tem pa se bodo pridružile tudi čarovnice, duhovi in volkodlaki. Igralci bomo oblikovali nekakšno različico Dawnguard reda, ki se bori proti takšnim silam in smo jih nazadnje videli v Skyrim razširitvi.

Med preigravanjem bomo po novemu naleteli na prav posebne predmete, ki jih imenujejo Antiquities. Igralec bo lahko na svoj karakter opremil samo eno od teh relikvij, te pa nam bodo potem dale posebne moči.

Zenimax je tudi poskrbel za optimizacijo in veliko je bilo storjenega na kompresiji datotek, zaradi česar naj bi se velikost igre zmanjšala za 30 GB, brez da bi s tem izgubili na kvaliteti. Še dobro, saj je ESO naravnost gromozanski.

Odlični napovednik si oglejte spodaj in se pripravite v našo ponovno vrnitev v temačni Skyrim.

Čudovito pikslasti Horace trenutno brezplačen na Epic Games trgovini

0

Razvijalec Epic se je ravno za vikend odločil, da nam podari novo brezplačno igro in tokrat je to čudoviti in pikslasti naslov Horace.

To je tudi ime našega glavnega junaka, ki ga nadzorujemo skozi celotno avanturo. Horace je robot, ki ni čisto prepričan, zakaj sploh obstaja, ve samo to, da bi rad pomagal ljudem in se vrnil svoji družini.

Špil je v bistvu platformščina, kjer moramo iz 2D pogleda premagovati različne prepreke. A v bistvu je več kot to. Vsebuje tudi elemente drugih igralnih prijemov, saj bomo nekatere dele igre raziskovali iz prvoosebnega pogleda, prisotna pa je tudi zvrhana merica humorja in reference na delo pisatelja Douglas Adamsa.

Horace ponuja okoli 15 ur zabave, kar je ravno prav za takšno vrsto igre, preden ta ne postane utrujajoča in ponavljajoča. Dosežek je toliko bolj impresiven, saj je rezultat dela samo dveh razvijalcev.

Igra drži na Metacriticu visoko oceno 81, svojo brezplačno kopijo pa si lahko pridobite ob obisku sledeče povezave. Ponudba velja do 23. januarja, ko nas bo pričakala nova brezplačnica The Bridge.

Monster Hunter World: Iceborne – Recenzija | Superioren lov na zveri

Nedavno je na PC trg končno dospel prvi dodatek za vsem lovilcem pošasti najljubšo akcijsko avanturo Monster Hunter World. Iceborne je za Monster Hunter World to, kar je bila Monster Hunter 4 Ultimativna edicija za Monster Hunter 4. Gre za dodatek, ki se osredotoča na izboljšavo končne igre in napravljanje le te čim razburljivejše, to pa stori z dodajanjem novih pošasti in opreme, višanjem težavnosti, razširjanju zgodbe, raziskovanjem po novih področjih ter uvajanjem novih lovskih tehnik, kot je lovski krempelj.

Ta kavljast projektil se oklene pošasti in ti omogoča, da se povzpneš nanjo in jo od blizu razrešiš nekaj življenjskih točk, ji poškoduješ oklep ali pa jo usmeriš v zid in jo spraviš na tla. Doda dodatno raven strateškega razmišljanja in ojača kompleksnost bojnega sistema ter odlično sovpada s tem, kar ta že nudi. Če hočeš recimo razbiti določen del telesa monstruna za pridobitev posebnih materialov, ga lahko preko posebne kombinacije poškoduješ in nato nanj osredotočiš vso nadaljnjo škodo.

Če je kakšen del telesa pretrd in zgolj z žvenkom odbija tvoje udarce, ga lahko s pomočjo posebne kombinacije udarcev poškoduješ in ga s tem narediš občutljivega za nadaljnjo škodo. Pa tudi, če se ne osredotočiš na vse te prednosti in zgolj tekaš naokoli ter loviš naključne pošasti – lovski krempelj je koristna nova naprava, ki ti ob pravilni uporabi omogoča povzročitev velike količine škode, ob tem pa se počutiš kot največji car.


Razvojna ekipa: Firaxis Games, Aspyr
Založnik: Take Two Interactive
Platforme: PC, PS4, XOne, iOS, Switch
Link: LINK
Datum izida: 22.11.2019
Cena: 59.99€

Žanr: Potezna strategija


Razen lovskega kremplja je tudi vseh 14 obstoječih orožij prejelo kakšen nov trik, ki skupno dodajo dodatno kompleksnost obstoječim bojevniškim stilom. Gre za odlične adicije, ki rokovanje z orožji naredijo še bolj zabavno, a še vedno vsako ostane svojevrstno in v osnovi enako kot poprej. Konec koncev cilj Iceborne ni ustvarjanja večjih inovacij in sprememb na področju bojevanja. Njegov največji namen je ustvarjanje novih izzivov, k čimer največ pripomore nov čin mojstrstva.

Zgodba je sicer čisto ok, ampak gre zgolj še za več že znane štorije. Ekosistem je prešel v stanje kaosa in vsaka nova naloga ti da podoben razlog za uboj “Stvari”. Je pa nov snežni biom, kjer se odvija večina dodatka, prečudovit, sploh, v kolikor obožuješ snežne pokrajine in njihovo favno in floro. V njem se nahaja tudi nov štab Seliana, ki je po postavitvi sestavljen bolj logično od Astere, a ne doprinese večjih novosti.

Ampak vsi ti dodatki so zgolj smetana na torti, ki jo doda nov razlog za napredek – mojstrski čin. Po njegovem odklepu boš povsod lahko srečal močnejše variacije obstoječih živalskih pripadnikov sveta, ki imajo več zdravja, povzročajo več škode in pridejo tudi z novimi napadi. Čin dovede tudi povsem nove ekskluzivne pošasti in razburljive podzvrsti obstoječih pošasti, kot sta Koralni Pukei-Pukei ter Ebony Odogaron. V kolikor si že povsem navaden na izkušnjo v višjem činu, bo mojstrski čin privedel dobrodošlo raven svežine in enkrat za spremembo bodo monstruni tisti, ki bodo pometali s tabo.

Iceborne s sabo prinese tudi povsem novo mešanico novih pošasti in že poznanih monstrunov iz prejšnjih iger in teh je dosti več, kot je bilo za sklepati iz uradnih naznanitev s strani Capcom-a. Nočem razkriti vseh skrivnosti, ampak lahko ti dam vedeti, da je novih sovražnikov več kot 20, razvrščeni pa so po različnih stopnjah izziva. Znova smo lahko ugledali nekatere znane obraze, kot so Tigrex, Nargacuga, Barioth, Glavenus in Zinogre. Mehanično gledano so pošastkoti ostali isti kot v prejšnjih igrah, a sedaj imajo na voljo tudi nekaj novih potez.

Z izboljšanjem učinkovitosti elementarnih orožij se najdejo tudi nove taktike za bojevanje proti elementarnim šibkostim novih pošasti. Kjer je v osnovni igri večina pošasti bilo občutljivih na grom in zmajevsko škodo, večina novincev pride z občutljivostjo na vodo, led ali ogenj, kar je velika izboljšava za nekatera prej dosti manj uporabljena orožja, ki so se osredotočala na te elemente.

Monster Hunter World je bil že od nekdaj vreden naziva uspešne igre v Monster Hunter franšizi, a Iceborne mu je dodal še premnoge dobrodošle dodatke, ki izboljšajo mnogo-kateri del igre. Z zvišano težavnostjo imaš zdaj boljši razlog za uporabo pasti in ostalih pripomočkov, napoji in žavbe pa so postale še toliko bolj nujne za uspešen lov. Z mojstrskim činom pridobiš tudi priložnost za nadgrajevanje na novo stopnjo opreme, ki ne le izgleda izjemno, temveč vsebuje tudi nove zanimive sposobnosti, ki omogočajo nove kombinacije in načine gradnje likov.

Z zagonom igre Monster Hunter World je bil mnogokateri igralec razočaran nad stopnjo raznolikosti med orožji. Večina končnih je kot osnovo uporabljala železno in koščeno drevo, le da smo nanje dodali razne dele večjih živalskih pripadnikov. Saj ne rečem, da ni bilo izjem, ampak orožja so nasploh bila bolj dolgočasna kot pri prejšnjih igrah v seriji in marsikateri oboževalec je od dodatka hotel videti ravno to.

Tako sem tudi sam upal, da bo Iceborne razrešil to problematiko z zanimivim novim naborom pripomočkov za ubijanje, ampak to žal le delno drži. Seveda obstaja kar nekaj zanimivih novih orožij, a prav tako jih je na ducate dolgočasnih in nezanimivih ter večina nasploh po izgledu ne izgleda prav nič posebno in izstopajoče.

Iceborne prav tako ne uspe razrešiti nekaterih drugih problematik osnovne igre. Zbiranje dekoracij in čarobnih kamnov je še vedno za en drek. Najboljši bonusi so hudičevo redki in možnost za pridobitve teh, ki si jih želiš, je kljub možnosti združevanja še zmerom zelo majhna. Raven naključnosti za sistemi je kriva za to, da so nekatere možnosti gradnje lika zaklenjene za vse, ki niso v igro pripravljeni vložiti na ducate ur. Seveda je razumljiva odločitev, da želi Capcom uvesti nekaj, kar bi igralce vodilo v preigravanje tudi po končanju zgodbe, ampak Iceborne ni uspel nasloviti nekaterih izmed glavnih problematik, ki so jih izrazili igralci.

Imam tudi nekaj drugih pripomb, ki kljub relativni majhnosti združeno niso več tako majhen zalogaj. Iz neznanega razloga so razvijalci v izidu dodatka sovpadajočem popravku bliskavice in nekatere ostale pripomočke močno udarili z ban-kladivom in jih napravili nekoristne. Zapovrhu me je par urah po namestitvi dodatka med lovom nadlegovalo več naključnih pošasti kot poprej skupno v moji karieri igranja, včasih po več naenkrat. V enem samem lovu sem ugledal tudi po pet naključnih orjaških zverin, kar je vodilo v več frustrirajočih trenutkov. Na višjih težavnostih to vsaj zame ni zanimivo ali izziv, temveč zgolj nadležno.

Kaj češ, Capcom se očitno ne more otresti nekaterih svojih korenin, a kljub temu je Iceborne dobrodošla novost za vsakega igralca igre.

Edini slovenski gaming bar StageOne ta vikend ponovno odpira vrata na novi lokaciji

0

“Take pač mamo pri nas”. Takole nekako bi opisali obstajanje edinega igričarskega bara v Sloveniji StageOne, ki je svoje življenjsko pot začel poleti 2018 in je v letu in pol obstoja ravno dobro razširil krila, ko so ga zadeli problemi iz strani tečnega najemodajalca.

Ta igričarstvu ni bil naklonjen in ima s svojo novo pridobljeno stavbo na Borštnikovem trgu 2 druge namene, zato je imel StageOne bolj malo časa, da najde drugo rešitev in novo streho nad glavo.

Običajno bi tule nekateri lastniki manjših kafičev naredili križ nad celotno zadevo in svoj posel zaprli. A drugače je, če svoj posel opravljaš s strastjo in zagnanostjo. Ekipa StageOne je tako dvakrat mastno zaklela in se odpravila iskati rešitev in to jim je na koncu tudi uspelo.

Trmavost jim je prinesla novo lokacijo in ta se je na koncu izkazala še za boljšo od tiste prejšnje! Bar se je namreč preselil na Poljansko cesto 19 in če vam je naslov znan, potem ste zagotovo oboževalec bolj klasičnih namiznih iger. Namreč ravno tam se nahaja trgovina Črna luknja, ki že leta skrbi za vse navdušence za razne namizne družabne igre ali pa karte tipa Magic the Gathering.

Vrata prenovljenega bara StageOne se nahajajo tik ob njimi in tako se bodo pod eno streho lahko družili igričarji vseh vrst. Hmmm, to se sliši kot scenarij za rojstvo novega slovenskega Comic-Cona!

Svečana otvoritev štarta že ta vikend in bo razdeljena na dva dni.

V soboto, 18.1. ob 18.00 ste v StageOne prostore vabljeni vsi obiskovalci, ki štejete vsaj 16 let. Naslednji dan v nedeljo pa boste od dvanajste ure dalje prišli na račun vsi mlajši navdušenci nad igričarstvom.

Ta vikend si torej vzemite čas za igranje in druženje, v Google zemljevide pa vtipkajte naslov Poljanska cesta 19, 1000 Ljubljana.

Ruski YouTuber Vitaly preživel par dni v egipčanskemu zaporu, potem ko je splezal na piramide v Gizi

0

Vitaly Zdorovetskiy je ruski YouTuber, ki je na tej platformi prisoten že nekaj časa. Potem, ko so mu malce začeli padati naročniki, se je spomnil ideje za dvig svoje popularnosti in za svež pritok denarcev na bančni račun iz strani oglaševalcev.

Vsi se verjetno spomnite njegove odmevne poteze iz lanskega finala Lige prvakov, ko je na igrišče pritekla njegova pomanjkljivo oblečena punca Kinsey Wolanski, ta pa je nosila na svojih kopalkah ime Vitaly Uncensored. Poteza in posnetek je hitro završal po internetu in tako Vitaly kot tudi Kinsey sta čez noč zaslovela.

Problem pri takšnih zadevah pa je, da moraš za preživetje konstantno početi takšne nevarne poteze. Še več, tvoji gledalci pričakujejo, da bo vsak tvoj naslednji podvig še bolj nevaren od prejšnjega.

Vitaly, ki glede na zadnje slike vsak prost trenutek preživi na fitnesu, se je nedavno domislil obiskati Egipt ter si ogledati znamenite piramide. Vzpon na njih je strogo prepovedan, saj bi drugače gneča vsakoletnih turistov kamen že zdavnaj spremenila v prah.

Rus je seveda moral splezati gor, saj njegovi sledilci od njega to tudi pričakujejo. Na vrhu mu je uspelo v objektiv kamere ujeti čudovit razgled, a spodaj ga je potrpežljivo čakala policija.

Ta ga je nato odpeljala v zapor, v kateremu je Vitaly preživel 5 dni. Nič novega za Rusa, saj je ta zaradi svojh potegavščin že večkrat sedel za zapahi.

A očitno je egipčanski zapor nekaj drugačnega, vsaj tako je svojo izkušnjo opisal Vitaly. Kakor je izjavil na Instagramu, je bila to njegova najhujša izkušnja do sedaj in v temu zaporu je izkusil in videl stvari, ki jih ne bi želel nikomur.

Vseeno pravi, da se mu je vzpon na piramido splačal in da bo kmalu delil tudi video, ki bo prikazal celotno akcijo prepovedanega podviga.

Microsoft ponuja prenovljeni Edge, kateri je postal praktično Chrome

1

“Če jih ne moreš premagati, se jim pridruži”, je precej znani izrek in je nekaj, česar se je oprijel Microsoft pri svoji novi verziji njihovega Edge brskalnika.

Microsoft na področju brskalnikov že leta bije vojno z Googlom in Mozzilo, a njihov Internet Explorer in kasneje Edge nikakor nista uspela prepričati uporabnikov, pa čeprav je to edini brskalnik, ki ga dobimo vključenega ob sveži namestitvi Windowsov.

Na koncu je prišel do spoznanja, da konkurentov na stari način ne bo mogel pokopati, zato je novo različico zasnoval okoli odprtokodnega Chromiuma, kateri je temelj popularnega Chroma.

Novi Edge je tako hitrejši in precej bolj podoben Chromu. V bistvu bi moral nepozorni uporabnik dvakrat dobro pogledati, saj na prvi pogled in otip med brskalnikoma ni večjih razlik. No, seveda bi opazil da nekaj ne štima, ko bi poskušal uporabiti iskanje in bi ga namesto Googla pozdravil Bing iskalnik.

Ena od večjih razlik so aplikacije. Nekatere spletne strani lahko namreč namestimo kot aplikacije in to lahko storimo preko preprostega klika v stranskemu meniju. Prisotna je tudi funkcija zbirk, kjer lahko različne spletne strani grupiramo v svoje skupine, a zadeva zaenkrat še ni podprta.

Če vas novi Edge zanima, si ga lahko že sedaj prenesete preko sledeče povezave, Microsoft pa ga bo v prihajajočih tednih ponudil za prenos tudi preko Windows posodobitve.

Ninja je dobil svoj uraden skin v Fortnitu

Lahko ga imate radi ali pa sovražite, a oboji si morate priznati eno: Ninja je bil od vedno najbolj prepoznavni znak popularne igre Fortnite in to se ni spremenilo niti v letu 2020.

Ninja oz. Tyler Blevins že praktično od začetka promovira Fortnite in to ga je v bistvu tudi izstrelilo med največje Twitch zvezdnike, kar mu je potem omogočilo pridobitev mastne pogodbe iz strani Microsofta, to pa ga je nato preselilo na Mixer platformo.

Razvijalec Epic se seveda zaveda, kako pomembno vlogo je imel pri promociji Fortnita ta 28-letni Američan in sedaj se je odločil, da popularnega streamerja preseli v samo igro.

Ninja je bil nad potezo seveda navdušen. Dolga leta so bila njegove sanje, da v igri tudi zaživi v obliki karakterja in to se je sedaj tudi zgodilo. Presenečenje je najprej najavil na Twitterju, nato pa za svoje gledalce tudi uradno razkril svojo podobo.

Vidno navdušeni Ninja je zadrževal solze, ko je v igri končno videl svojo podobo. Epic v Fortnite ni prenesel samo njegove modre jakne, ampak se je pri oblikovanju še posebej potrudil. Obraz je nezmotljivo Tylerjev, poleg tega pa boste njegovi oboževalci v roke prejeli dvojne katane in prav poseben ples.

Ninja navdušenci se boste v barve svojega vzornika lahko zavili že danes, ponudba pa je omejena, saj bo preobleka izginila iz trgovine že v nedeljo. Epic je še povedal, da bodo kmalu svoje različice dobili tudi druge osebnosti kot so TheGrefG in Loserfruit.

Indie razvijalec zabeležil porast prodaje, potem ko je svojo igro objavil na torrent strežnikih

0

Dangers Gazers je indie igra na Steamu, ki se morda ne razlikuje pretiroma od vse konkurence. A vseeno ta barvasti naslov vsebuje precej unikatnega razvijalca, ki se je odločil igro ponuditi na torrent strežniku The Pirate Bay, tako da jo je lahko preizkusil čisto vsak.

Igra drugače stane na Steamu 10 €, a razvijalec Shota Bobokhidze se zaveda, da nima vsak toliko denarja za igre. Svojo potezo je razložil na Redditu, povedal pa je, da obstajajo ljudje, ki si igre ne morejo privoščiti ali pa jo pred nakupom najprej želijo preizkusiti. Zato je na PirateBay naložil zadnjo različico igre, katera ne vsebuje Steam zaščite in igralci lahko tako za začetek igranja samo dvakrat kliknejo izvršno datoteko.

Njegova edina prošnja je, da mu morda, če ste v Danger Gazers uživali, namenite kakšen fičnik – bodisi preko nakupa v Steamu ali pa preko donacije.

In poteza se mu je obrestovala. Razvijalec pravi, da je zabeležil ogromno porast prodaje, ki je bila celo za 400% višja od tiste ob izidu. Dobil je tudi kar nekaj donacij in e-mail sporočil zahvale od igralcev, ki so si Dangers Gazers prenesli iz torrent strežnika.

Žal številke na Steamu še vedno niso visoke. SteamCharts kaže, da je bilo na višku igralnosti prisotnih vsega 7 igralcev, kar je grozno videti pri frišnemu indie razvijalcu. Recenzije na Steamu so pozitivne in upamo, da razvijalcu v bodočih dneh vsaj malce naraste prodaja.

PUBG za svojo 6. sezono dobiva novo uničljivo mapo

0

PlayerUnknown’s Battlegrounds, med veterani bolje poznan kot PUBG bo kmalu dobil že svojo 6. sezono. Ta battle royale streljačina morda ne drži tako visokih številk kot denimo Fortnite, a je glede zaslužka zelo visoko, še posebej zato, ker sama igra za igranje ni brezplačna.

Nova sezona bo na strežnikih zaživela že 22. januarja in s sabo prinaša vrsto zanimivosti in sprememb. Med njimi zagotovo izstopa povsem nova mapa Karakin, ki bo glede na napovednik vsebovala tudi uničljive stavbe. Ni treba dvakrat reči, da zna to povsem spremeniti potek igranja.

Na mapi bomo lahko našli tudi cono, imenovano Black Zone, kjer bodo stavbe targetirane iz strani izstrelkov, zato bodo morali igralci hitro zapustiti varno zavetje, preden jih rakete ne pošljejo v onostranstvo.

Poleg tega nas čakajo nova orožja in prevozna sredstva kot je denimo majhen motorček za dve osebi, ki bo za vožnjo najprej potreboval gorivo.

Razvijalec bo ob vpeljavi nove mape Karakin začasno odstranil staro okolico Vikendi, preigravanje nove sezone pa je že na voljo na testnih strežnikih.

Dragon Ball Z: Kakarot dobil še zadnji napovednik pred izidom

0

Vsi Dragon Ball navdušenci zadnje čase zagotovo sedite na trnih. Približuje se namreč izid igre Dragon Ball Z: Kakarot in založnik Bandai Namco se je odločil izdati še zadnji napovednik, preden zadeva končne prispe na naše diske.

Šlo bo za akcijski RPG, kjer bomo našega junaka lahko nadgrajevali, to pa nam bo prišlo prav pri pretepanju, ki bo v bistvu glavna sestavina naše celotne odprave.

Zadnji napovednik vsebuje japonske zvočne podajalce, kar bo zagotovo navdušilo vse prave oboževalce serije. Vidimo lahko vrsto zanimivih karakterjev in upamo, da bo podajanje štorije na visokemu nivoju.

Dragon Ball Z: Kakarot izide že jutri, 17. januarja, igrali pa ga bomo lahko praktično na vseh sistemih razen na Nintendo Switchu.

Nujno prenesite posodobitev za Windows 10, saj se je pojavila ogromna varnostna luknja glede certifikatov

Včeraj smo pisali o odhodu Windows 7 operacijskega sistema na večne pašnike in uporabnikom svetovali, da presedlajo na najnovejši sistem Windows 10.

Žal pa tudi slednji ni povsem varen in pred kratkim je bila razkrita ogromna varnostna luknja, ki trenutno grozi vsem uporabnikom zadnjih Oken, katerih naj bi bilo po celemu svetu nekaj več kot 900 milijonov.

Ranljivost je v komponenti Microsoftove kriptografske knjižnice, ki skrbi za verifikacijo X.509 certifikatov. V praksi to pomeni, da lahko napadalec vaš sistem prepriča, da gre za zaupanja vredno aplikacijo, pa čeprav ta v sebi vsebuje zlonamerno ali pa lažno kodo, ki prihaja od odobrenega vira. Tako se lahko hitro v vašemu sistemu znajde sovražna koda, ki da napadalcu popoln nadzor nad vašim računalnikom.

Zadeva je resna in zanimivo je, da je ranljivost razkrila ameriška nacionalna varnostna agencija, bolje poznana kot NSA. Slednja je postala zloglasna zaradi nezakonskega vohunjenja za uporabniki a očitno je ta varnostna luknja tako velika, da se jim je zdelo jo pametno razkriti Microsoftu, namesto da bi jo sami prikrito uporabljali še leta.

Microsoft je posodobitev že izdal, a jo označil za pomembno in ne kritično, saj zaenkrat še ni bilo zabeleženih zlonamernih napadov. S tem se ne strinja NSA, ki vidi v ranljivosti možnost prestrezanja varnih HTTPS povezav, prav tako pa bi se lahko pojavile lažne podpisane datoteke in e-poštna sporočila.

Resnost situacije je orisal tudi Tavis Ormandy, kateri skrbi za varnostne sisteme pri Googlu. Ta je označil situacijo za zelo resno in svetuje vsem uporabnikom na čim hitrejše krpanje sistema.

Za posodobitev kliknite spodaj levo start, ikono za nastavitve in nato posodobitev. Windowsi bi morali samodejno prenesti popravek, za dokončanje namestitve pa ponovno zaženite računalnik. Če iamte težave, se posvetujte s spodnjim videom.

DOOM Eternal se približuje in tu je nov napovednik

0

Pripravite se na novo kopel iz demonske krvi, saj se počasi približuje izid igre DOOM Eternal. Ta prihaja po odličnemu predhodniku iz leta 2016 in razvijalec id Software je dokazal, da je tudi v sodobni eri še vedno prostor za slaboritneže iz preteklosti (Duke Nukemu je pri temu žal spodletelo na celi črti).

Doom Eternal je tako včeraj dobil nov napovednik in da vsebuje točno to, kar smo od njega želeli: ogromno akcije, zavite v črevesja demonov in vzpodbudne metalne glasbene spremljave.

Vidimo lahko nekaj že prej znanih nasprotnikov ter tudi dva novinca, ki sta znana pod imeni Marauder in Gladiator. Tu so seveda tudi orožja. Bazuko, ki lahko streli več izstrelkov hkrati že poznamo, a vidimo lahko tudi rdeči meč Crucible, ki bo posekal tudi največje nadloge in bo poleg tega vseboval unikatno animacijo usmrtitve.

Novi napovednik nam predstavi nekaj zgodbe in zdi se, da bo nadaljevanje vsebovalo več različnih karakterjev, ki nam bodo bodisi pomagali ali pa se nam postavili po robu. Serija se sicer nikoli ni preveč zanašala na pripoved neke globoke štorije, a morda bo nadaljevanje na temu mestu malce drugačno. Nam je prav, da le ne ustavijo akcije s prevleč razvlečenimi dialogi.

DOOM Eternal ima napovedan izid za 20. marec, krvavi napovednik pa vas čaka spodaj.

Resident Evil 3 Remake dobil nov napovednik

0

Resident Evil 3 Remake je ena od iger, ki mi bo to pomlad zagotovo popestrila dneve in se je presneto veselim. Kako se je ne bi, če pa je Capcom s predelavo dvojke popolnoma raztural sceno in praktično nimam dvomov, da bodo tak visok nivo kvalitete obdržali tudi za tretji del.

Čas izida se približuje in od prvega uradnega napovednika dalje dobivamo lepo količino novih informacij. Ker gre za verno predelavo bomo seveda tudi tokrat stopili v vlogo protagonistke Jill Valentine, ki poskuša pobegniti iz zombijevsko infestiranega mesta Raccoon City. Pri temu ji bo pomagal spremljevalec Carlos, ki pa bo tokrat igralen in če bo zadeva podobna drugemu delu, nas za popolno izkušnjo čakata vsaj dva sprehoda skozi igro.

Žal ne moremo računati na več različnih koncev, odsoten pa bo tudi Mercenaries način. A Capcom bo dodal sodelovalni večigralski del Resident Evil Resistance, ta pa nam bo prikazal še nevidene eksperimente zlobne korporacije Umbrella.

Razvijalec je par dni nazaj izdal novi napovednik, ki se osredotoči predvsem na našega glavnega nasprotnika v igri – Nemesisa. Gre za mutantsko goro mišic, ki nas bo zasledovala povsod, tako kot je to nalogo opravljal Mr. X v Resident Evil 2 Remake. A Nemesis je morda še bolj nevaren, saj s sabo nosi bazuko ter metalec plamenov, v rokavu pa ima skritih še par presenečenj.

Resident Evil 3 Remake nas bo strašil 3. aprila, spodaj pa si lahko ogledate zadnji napovednik.

BioWare po dolgemu času omenil Mass Effect – se nam pripravlja predelava?

0

Mass Effect serijo imam rad. Te dni bolj redko najdeš znanstveno-fantastične RPG-je z zanimivimi spremljevalci in dobro štorijo, zato sem v Mass Effect njega dni ugriznil kot ponorela piranha.

Prva dva dela sta še danes priporočljiva za preigravanje, medtem ko je trojka malce spolzela po lestvici kvalitete. A skupno vzeto celotna trilogija poskrbi za ure in ure zabave, vsa vaša dejanja pa pomembno vplivajo na nadaljnje dogodke, saj lahko med posameznimi naslovi prenašamo shranjene pozicije.

Po nekajletnemu mirovanju je Bioware poskušal ponovno obuditi znamko s povsem novim nadaljevanjem Andromeda, a žal je ta pogorel tako močno, da se je založnik EA odločil celotno franšizo poslati za nekaj let na hladno. Igra se jim je tako zamerila, da so celo preklicali vse načrtovane DLC-je in zdi se, da bi tako razvijalec kot založnik najraje pozabila, da se je Andromeda sploh kdaj rodila.

A čas celi rane in BioWare je po dolgemu času na Twitterju ponovno omenil Mass Effect.

Objava sicer ni nič posebnega, a morda nekaj vendarle pomeni. Video prikaže uvodno sekvenco prvega dela, kjer nam tekst razloži pomembnost ogromnih potovalnih sistemov Mass Relays in kaj so ti pomenili za našo civilizacijo. Na koncu se izriše še naslovnica enke in to je v bistvu to.

Zakaj torej BioWare nenadoma kaže prvi del franšize?

Vse skupaj morda ne pomeni nič, je pa možno, da bi objava nakazovala na nekakšno predelavo prvega dela. Oboževalci že dolgo časa prosijo za posodobitev prvih treh delov, saj celotne trilogije na PlayStation 4 sploh ni možno igrati. Možno je tudi, da nas čaka predelava za Nintendo Switch, kar je zadnje čase postalo moderno pri praktično vseh razvijalcih.

Zadnje govorice pravijo, da je pri Biowaru v zgodnji stadij razvoja stopilo pravo nadaljevanje Mass Effect franšize, a to je zagotovo še daleč stran in dvomimo, da bi že sedaj pričeli z draženjem. Studio je trenutno povsem osredotočen na izdelavo Dragon Age 4, ki naj bi, vsaj tako upa BioWare, razvijalcu zopet povrnil ugled, potem ko sta tega v zelo slabo luč spravila Andromeda in Anthem.

Rainbow Six Siege dogodek “Six Invitational” dobil impresiven napovednik

0

Rainbow Six Siege je tudi v Sloveniji precej popularen večigralski naslov. Seveda se ne more kosati s kakšnim svetovnim fenomenom kot je denimo Fortnite, a Siege drži zvesto skupnost, ki ne prenesejo battle royale streljačin in imajo raje kakšne bolj realistične izkušnje.

Ubisoft se pripravlja za Year 5 vsebino in včeraj so za vse oboževalce pripravili novi napovednik, ki se imenuje preprosto The Program. CGI video je visoke kvalitete in čeprav notri ni ravno nekega igralnega posnetka, to niti ni njegova poanta, saj je glavna naloga navdušiti igralce za prihajajoči dogodek Six Invitational.

Video se osredotoči na novo mapo Stadium ter tudi na naše priljubljene operatorje. Ti so sedaj dobili malce več “zgodbe” – v posnetku denimo vidimo vodjo enote Harrya “Six” Pandeya, kako načrtuje obnovitev stadiona za prihajajoči dogodek.

Road to Six Invitational bomo lahko igrali vsak vikend med 15. januarjem in 16. februarjem, takrat pa bomo tudi doživeli zaključek Invitationala v Montrealu.

Ubisoft bo več informacij razkril ob začetku dogodka 15. januarja, do takrat pa si oglejte spodnji napovednik.