🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 133

Predelava prvega Witcherja bo izšla šele enkrat po The Witcher 4

0

Zavedamo se, da že malce pretiravamo z novicami glede predelave The Witcherja in obljubimo, da je tole zadnja posodobitev glede trenutnega stanja tega projekta, ki je glede na vse do sedaj razpoložljive informacije še daleč stran.

Če pa ste morda vseeno upali, da boste prenovljeno izdajo izvirne avanture Geralta in njegove kompanije igrali že enkrat naslednje leto, potem je te upe včeraj zatrl direktor razvijalca CD Projekt RED, ki je v finančnem klicu pojasnil, da bo predelava izšla šele enkrat po naslednjem poglavju sage The Witcher, ki nima uradnega imena, a mi jo zaenkrat kličemo The Witcher 4, medtem ko ji je CDPR nadel kodno ime Project Polaris.

Kiciński je še navrgel, da bo razvoj predelave, na katerem bo delal ločen razvijalec Fool’s Theory, nekaj časa potekal vzporedno s Project Polaris, a potem, ko bo slednja igra izšla, bo predelava nasledila vse tehnične inovacije novega poglavja v The Witcher franšizi, ki bo prvič teklo na pogonu Unreal Engine 5.

Poleg predelave je Kiciński nekaj besed namenil še igri Project Sirius, ki se bo prav tako dogajala znotraj The Witcher vesolja. No, kakšnih novih konkretnih informacij nismo dobili, saj Kiciński pravi, da ne vodijo dizajna igre, saj je to naloga razvijalca The Molasses Flood, je pa dodal, da bo Sirius bolj pristopen širšemu krogu igralcev in da čakajo na pravi trenutek, ko bodo lahko o projektu povedali več. CDPR se namreč zdaj drži strategije, zaradi katere se poskušajo izogniti preveliki promociji igre, če je ta še daleč stran od izida. Nazadnje so se pri temu opekli pri igri Cyberpunk 2077 in novi pristop smo že videli v akciji, saj so se za predelavo The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition razgovorili šele nekaj tednov pred izidom.

Skrata, prenova prvega Veščeca je še daleč v prihodnosti, saj se nam niti ne sanja, kdaj bo The Witcher 4 sploh izšel. CD Projekt RED je v zadnjem poročilu navrgel, da je trenutno ekipa zaposlena z razvojem razširitve za Cyberpunk 2077, medtem ko trenutno na Project Polarisu dela manj kot četrtina delovne sile.

Valve bo 9. decembra podelil več kot 120 Steam Deckov

0

Prenosna PC konzola Steam Deck je prav fajn in v naši recenziji smo jo opisali kot enega najbolj inovativnih izdelkov znotraj PC trga. Deck je bil najavljen že dolgo nazaj, a se je tudi vse od prvih razdanih kopij boril tudi z ogromnim pomanjkanjem zalog. Teh težav je bilo v zadnjih mesecih vendarle konec, tako da je založnik Valve končno dosegel vse povpraševanje, ta dosežek pa je po njihovem mnenju vreden proslavljanja.

In veseljačenja se bodo lotili na prav poseben in res radodaren način. Spočeli so namreč partnerstvo s podelitvijo nagrad The Game Awards in najavili brezplačne podelitve kopij Steam Decka. Pri vsaki minuti spremljanja prenosa v živo bo bobna prijavljenih izvlečen en nagrajenec, ta pa bo na svoj poštni naslov prejel najmočnejšo različico Steam Decka, ki v sebi poseduje 512 GB prostora. Zadeva je tako radodarna, da se sliši že kot nekakšna goljufija, kjer bi bila podelitev spočeta pod kakšnim lažnim profilom, a dejansko je tokrat zadeva legitimna.

To je kar pogumna nagradna igra, saj zna podelitev The Game Awards trajati tudi po dve uri in več, tako da se pričakuje, da bo Valve podelil vsaj 120 kopij naprave. In enkrat za spremembo je ta podelitev na voljo tudi Slovencem, tako da za udeležbo obiščite naslednjo povezavo in če izpolnjujete vse pogoje, potem ste že postali potencialni dobitnik bogate nagrade.

Za udeležbo boste seveda potrebovali Steam račun, ta pa mora biti v dobrem stanju in je moral med 14. novembrom 2021 in 14. novembrom 2022 opraviti vsaj en nakup. Prenos v živo boste nato morali spremljati preko samega Steama in če boste med srečnimi izžrebanci, potem boste glede svoje nagrade obveščeni že enkrat ta mesec.

Podelitev The Game Awards se bo zgodila 9. decembra, žal pa vas tule čaka ena slaba novica. Prenos v živo se bo namreč začel šele ob 1.30 zjutraj in se bo zaključila nekje ob 4.30. Glede na to, da je to ravno na petek, lahko kasneje v šoli in službi pričakujemo cel kup še na pol spečih glav, ki pa bodo vseeno nosile utrujen a zaslužen nasmešek.

Risani film Super Mario Bros. dobil prvi pravi napovednik

0

Čas je, da se pripravite na novo dozo internetnega jamranja, saj smo včeraj dobili povsem nov napovednik za prihajajoči risani film Super Mario Bros., v njem pa bo glavno vlogo vodovodarja odigral Chris Pratt, ki je v tokratnem videu malce bolj zgovoren. Goreči privrženci so že od prve najave filma besni nad izbiro igralca, saj je veliko ljudi mnenja, da bi moral v filmu poslušati glas Charlesa Martineta, ki Maria upodablja tudi v igrah. Pratt k sreči v filmu ne bo poskušal imitirati kakšnega nerodnega italijanskega naglasa in osebno sem mnenja, da je Charles primeren bolj za igre, kjer se Mario oglasi samo občasno, če pa bi ga moral poslušati z istim naglasom uro in pol, bi pa njegov naglas verjetno kmalu začel načenjati živce.

Novi napovednik pokaže še nekatere druge like. Prvič slišimo tudi Luigija, ki ga bo v filmu odigral Charlie Day, končno pa lahko tudi slišimo Princess Peach, ki jo bo odigrala Anya Taylor-Joy. Peach v filmu ne bo samo neka ubogo ženšče, ki bo čakalo na odrešitev, ampak bo prava princesa bojevnica, ki zna nagovoriti vojsko Toadov, prav dobro pa se znajde tudi z orožjem.

Še enkrat je bilo potrjeno, da bo film prava vizualna poslastica in bo vsebovala tudi nekaj namigov na igre. Mario se denimo spravi v nekakšen trening in med njim se preizkusi tudi v kartingu po mavrični cesti, nakar slišimo njegov vzklik, ki sumljivo spomni na nekaj, kar bi prišlo iz ust Martineja.

Film bo slovenske kinematografe krasil 6. aprila 2023, poskrbljeno pa bo tudi za sinhronizacijo, tako da se boste v kino lahko odpravili tudi z najmlajšimi. Primerjavo med obema verzijama presodite sami, a na prvi posluh se tudi slovenski igralci niso odrezali slabo.

Portal z ray tracingom prihaja 8. decembra, strojne zahteve pa so obupne

0

Od izida legendarne igre Portal je pred kratkim preteklo že 15 let in če ste razmišljali o ponovnem preigravanju tega sila čislanega izdelka, potem se vam zdaj za to ponuja idealna priložnost. Portal bo namreč 8. decembra dobil predelavo, ki pa je ne bo spočel Valve, ampak razvijalec Lightspeed Studios, ki si ga lasti Nvidia. Tako je ta igra postala idealen kandidat za prikaz famoznih učinkov ray tracing, ki jih bo v predelavi v red spravila nadgrajena Nvidijina tehnologija DLSS 3.

Predelava zaradi tega nosi ime Portal With RTX, Lightspeed Studios pa ni v igro vnesel samo novega osvetljevanja, ampak je tudi dvignil ločljivost tekstur, a glavni namen tega projekta je še vedno prikaz zmogljivosti ray tracinga. Po novem bodo vse luči znotraj igre ray tracane, vse gladke površine pa bodo realistično odsevale bližnje predmete. Vse to v napovedniku izpade res lepo, a zahteva svoj strojni davek, ki bo pošteno prepotil tudi najnovejše grafične kartice.

portal

Nvidia je na svoji strani objavila tudi uradne strojne zahteve in te pokažejo, da je ray tracing še vedno presneto zahtevna stvar. Za igranje v ločljivosti pri 1080p in 30 sličicah na sekundo boste potrebovali vsaj grafično kartico RTX 3060, 16 GB pomnilnika in spodoben procesor, a pri tem imejte v umu, da bo treba vklopiti tudi možnost DLSS 2, drugače boste gledali diapozitive. Za igranje v 4K pri najvišjih grafičnih nastavitvah pa bo treba v PC zadegati vsaj RTX 4080 in 32 GB pomnilnika, a tudi s to najnovejšo grafično kartico ne boste gledali v resnično 4K sliko, saj bo za 60 sličic na sekundo potrebno aktivirati preračunavanje podobe DLSS 3.

Pri vsem temu tudi ni jasno, ali bodo lastniki AMD grafičnih kartic sploh lahko zagnali igro in kakšno izkušnjo bodo na koncu tudi dobili. AMD ima še vedno probleme pri učinkovitem poganjanju ray tracinga, njihove grafične kartice pa ne vsebujejo podpore za DLSS. Rešitev bi lahko prišla preko njihove lastne tehnologije preračunavanja ločljivosti FSR, a to Nvidia seveda ne bo vgradila, morda pa jo kasneje omogočijo modderji.

That 90’s Show dobil prvi dražilnik

Serija Oh, ta sedemdeseta se vrača v novi izvedbi, ki zaenkrat nima uradnega slovenskega prevoda, a če bi ugibali, bi novo serijo prevedli v Oh, ta devetdeseta.

Novica o ponovni oživitvi legendarne komične serije je zdaj že nekaj stara, a včeraj nas je pričakal prvi dražilnik, ki v eni minuti pokaže bolj malo, vseeno pa lahko iz nje potegnemo nekaj zaključkov.

That 90’s Show bo šel po stopinjah predhodnika (serijo Oh, ta osemdeseta je najbolje čimprej pozabiti), pred kamere pa bo zdaj stopila nova zasedba najstnikov, ki se bo zopet zaredila v kleti Formanov. Od stare druščine se vračata Red (Kurtwood Smith) in Kitty (Debra Jo Rupp), ki se kljub vsem pretečenim letom še vedno nista znatno postarala. Na poletni obisk pride njuna vnukinja Leia Forman, ki je sama hčerka Erica in Donne, med obiskom pa spozna sosedo Gwen in še nekatere druge prijatelje. Tako se oblikuje druščina, ki je pripravljena na nove avanture znotraj devetdesetih, da pa kakšen gledalec ne bi preveč gledal postrani je nova zasedba etično zelo raznovrstna.

Kratki dražilnik sicer pusti nekam mešane vtise. Zdi se, da bo That 90’s Show veliko stvari povzel oziroma ponovil iz predhodnika, tako da bodo najstniki tudi tokrat kadili travo, nakar se bo kamera vrtela v krogu, vrača pa se tudi smejanje občinstva, kar je bil znak komičnih serij iz devetdesetih, dandanes pa redkokdo še spušča vnaprej posneto smejanje.

that 90's show

Takšnih ponovnih oživitev nekdaj legendarnih serij je bilo v zadnjih letih cel kup, a redkokatera je bila res kvalitetna. Netflix je na takšen način spočel serijo Fuller House, ki je sledila originalni Full House in čeprav zadeva ni bila ravno kdove kako popularna, je v njo vložil kar nekaj sezon in morda nekaj podobnega načrtuje tudi za That 90’s Show. Dobra novica je tudi to, da bosta za vajeti poprijela originalna ustvarjalca Bonnie in Terry Turner, pridružila pa se jima bo še hčerka Lindsey, ki je malce bolje seznanjena glede odraščanja sredi devetdesetih.

V That 90’s Show se bodo vrnili tudi vsi prejšnji igralci, a samo v gostujočih vlogah. Žal bo manjkal igralec Danny Masterson, ki je igral Hyda, saj se ta na sodišču bori proti obtožbam glede posilstva.

Čeprav dražilnik pusti mešane vtise, je za končne sodbe trenutno še prezgodaj, a na končne vtise ne bomo čakali dolgo, saj nas bo 1. sezona pozdravila že 19. januarja.

Huawei Mate 50 Pro razkriva prihodnost oblikovanja pametnih telefonov

0

Estetika je za marsikoga pomembna lastnost. Tudi, ko gre za najboljše tehnološke naprave, med katerimi so zagotovo na vrhu pametni telefoni, nam ni vseeno za njihov videz. Biti mora lep in izžarevati dober občutek, ko ga držimo v dlani.

Vodilni pametni telefon Huawei Mate 50 Pro brez dvoma napoveduje novo dobo oblikovanja, saj kombinira klasičen videz s futuristično oblikovanim obročem Space Ring. Njegova simetrična zasnova v kombinaciji s privlačnim vzorcem Clous de Paris, ki ustvarja kompleksno površinsko teksturo, postavlja mejnik in velik korak naprej v estetiki naprav, brez katerih si ne moremo več zamišljati vsakdana. Hkrati izraža vključujoč tehnološki futurizem današnjega časa, saj v izredno tankem ohišju ponuja eleganten videz.

Očesu prijetna simetrična estetika

Simetrija je ključna, saj zagotavlja ravnovesje in urejen videz vsake naprave. V praksi pa je težko oblikovati popolnoma simetrično ohišje pametnega telefona, zaradi zahtev vgrajenih strojnih komponent.

Huawei Mate 50 Pro znova orje ledino v oblikovanju pametnih telefonov. Ohišje temelji na ikonični in simetrični zasnovi obroča Space Ring na hrbtni strani, ki brezkompromisno ohranja svetlobne zmogljivosti vanj vgrajenih objektivov zadnjih kamer in s tem omogoča izredno kakovost fotografij v vseh svetlobnih razmerah. Kamere so v obroč razporejene na način, da je ohišje uravnoteženo brez nenaravnih krivulj in neprivlačnih robov.

Edinstveni videz, ki prikazuje lahkotno eleganco

V želji, da bi vitkemu ohišju pametnega telefona Huawei Mate 50 Pro dodali pridih elegance, so na ohišju poustvarili dizajn Clous de Paris. Cenjeni postopek vtiskovanja vzorca izvira iz Francije in največkrat krasi ure, nakit in druge modne dodatke. Oblikovalcem Huaweia je uspelo vzorec implementirati z večplastnim nanosom, ne da bi jih pri tem motil obroč s kamerami, ki v pravih svetlobnih razmerah razkrije nadvse elegantno strukturo.

Element Space Ring sestavljajo leče kamer, okrasni obroč in spodnji del. Sestavni deli so natančno izdelani v enem samem koraku iz kosa aluminija na računalniško vodenem stroju CNC ter nato še izredno natančno gravirani. S tem je ohranjena nedotaknjena kohezivna struktura, ki ne vpliva na okoliške elemente. Na ohišju pametnega telefona Huawei Mate 50 Pro je tudi paziti izreden čut za podrobnosti, medtem ko vzorec Clous de Paris izžareva večplastno lepoto, ki bo očarala vse.

Naravne barve

Izbira ravno pravšnje barve pametnega telefona je ravno tako ključnega pomena. Zaradi tega vam Huawei Mate 50 Pro nudi naravne barve, ki ustrezajo modnemu slogu in vzdušju sodobnega življenja. Hrbtna ploskev je lahko iz dveh materialov. Steklena različica je na voljo v srebrni ali črni barvi, medtem ko je različica z veganskim usnjem v oranžni barvi, ki so jo navdihnili sončni žarki. 

Odličen zvok in dih jemajoč zaslon

Poleg izrednega videza ohišja in vrhunske estetike, pametni telefon Huawei Mate 50 Pro prinaša tudi spektakularne vizualne podobe in realistično zvočno izkušnjo.

V kombinaciji s širokim barvnim razponom P3 in natančno umirjenimi barvami velik zaslon nudi največjo možno vizualno pristnost. Huawei Mate 50 Pro poleg tega nudi 120-herčno osveževanje in 1440-herčno prilagajanje svetilnosti (PWM), ki prepreči utripanje zaslona in posledično utrujenost oči za brezskrbno dolgotrajno brskanje po spletu in gledanje filmov.

Huawei Mate 50 Pro ima obenem nadgrajen vibracijski motor in dva zvočnika v stereo konfiguraciji. Algoritem za okrepitev nizkih tonov zagotavlja uživanje med poslušanjem glasbe, gledanjem filmov in igranjem iger, medtem ko drug algoritem duši hrup in optimizira kakovost zvoka v hrupnem okolju. V takšnem okolju je ravno tako zagotovljena jasnost telefonskih pogovorov.

Razpoložljivost

Huawei Mate 50 Pro je v Sloveniji na voljo v črni in srebrni barvi po priporočeni ceni 1299 evrov.

Poleg telefona Mate 50 Pro sta novost v Huaweievi ponudbi tudi telefona srednjega razreda Huawei nova 10 in Huawei nova 10 Pro. Oba se ponašata z impresivno ultra širokokotno sprednjo kamero s kar 60-milijonskim slikovnim tipalom, ki lahko zajema posnetke v ločljivosti 4K. Huawei nova 10 Pro ima poleg te še 8-milijonsko portretno kamero za kristalno čiste posnetke od blizu, ki kot prva v industriji podpira 2-kratno optično in do 5-kratno digitalno povečavo.

PARTNERSKA OBJAVA

Predelava prvega Veščeca se bo tokrat odvijala v odprtem svetu

0

Najava predelave originalnega Witcherja je še frišna in razvijalec CD Projekt RED je takrat povedal, da si bo za ta projekt vzel svoj čas, saj mu želijo posvetiti pozornost, ki si jo tudi zasluži. To ne bo samo kakšno poceni višanje ločljivosti in tekstur, ampak bo povsem na novo postavljena igra, ki bo sicer nosila izvirno zgodbo in podajanje dogodkov, a igralne mehanike bodo povsem prenovljene in bodo dostavile igralno izkušnjo, ki jo od sodobnih RPG-jev tudi pričakujemo.

Takšne zadeve zahtevajo svoj čas, zato prenovljenega Witcherja ni za pričakovati naslednje leto, hkrati pa se bo razvijalec vmes malce potuhnil in medtem pridno koval kodo. Je pa CD Projekt RED včeraj v novem poročilu za investitorje vseeno navrgel eno zanimivo dejstvo, saj lahko v tem PDF dokumentu jasno vidimo, da se bo igra dogajala v odprtem svetu.

Tudi originalna igra nam je sicer ponujala nekaj prostega raziskovanja, a je bila razdeljena na različna področja in poglavja, med katerimi se nismo mogli prosto sprehajati. Tako smo dobili cel kup manjših stopenj, ki so zahtevala večkratno prečkanje enih in istih poti, kar je sčasoma postala prava nočna mora. A takšna omejitve so takrat preprosto morale obstajati, saj je CDPR igro zgradil na plečih pogona Aurora Engine, ta pa je bil zaslužen predvsem za poganjanje BioWarovih naslovov tipa Neverwinter Nights.

Predelava se bo teh preprek znebila, saj bo zgrajena znotraj pogona Unreal Engine 5, tako da lahko pričakujemo igralno formulo, ki bo podobna tisti iz The Witcherja 3. Skoraj zagotovo pa bo zaradi tega prehoda moral razvijalec malce obogatiti vsebino, saj če iz prve igre odsekamo vse to sprehajanje od ene točke do druge in nazaj, potem zna biti zgodbe konec čisto prehitro.

Predelavo bo izdelal studio Fool’s Theory, ki ga naseljujejo nekateri bivši člani studia CD Projekt RED, ti pa so nato spočeli skrivalno igro Seven: The Days Long Gone. CDPR bo tako pri razvoju sodeloval samo kot nekakšen nadzornik, saj imajo sami polne roke dela z razvojem naslednje trilogije Veščeca, hkrati pa imajo pod roko tudi delo na prvi večji razširitvi za Cyberpunk 2077.

Joipaw je prva konzola, ki je namenjena psom

0

Igričarstvo ni pripravno samo za grajenje YouTube kariere in zabijanje prostega časa, ampak dokazano lahko izboljša kognitivne sposobnosti, zaradi česar naš um ostane bolj oster. Podjetje iz Združenega kraljestva Joipaw zdaj upa, da bo vse te dobrine prenesla tudi v svet hišnih ljubljenčkov preko svojega pionirskega izdelka – konzole Joipaw.

Gre za prvo igralno konzolo, ki je namenjena izključno hišnim ljubljenčkom. Za začetek so se osredotočili na pse, ki igre preigravajo preko zaslona, občutljivega na dotik. Igranje je preprosto, saj se pes s smrčkom dotakne risanega krta, ki pogleda iz luknje, za svoj uspeh pa je nato nagrajen preko priboljška. V zgornjem videu lahko vidite zadevo v akciji, ki je trenutno še v prototipni fazi, končna konzola pa bo vse delal samodejno. Joipaw bo v končni verziji tako vseboval zaslon, ki je občutljiv na dotik, mikrofon, kamero, dva zvočnika in dispanzer, ki bo ob uspešno izvedenih nalogah psu dostavil nek priboljšek.

Joipaw naj bi ob izidu vseboval različne igre, podjetje pa upa, da bodo sčasoma razvili tudi poseben naslov, ki bo omogočal tekmovanje med lastnikom psa in njegovim štirinožnim prijateljem, če pa bi zadeva resnično šla v prodajo, pa bi se lahko celo postavila lestvica, ki bi spremljala dosežke psov iz celega sveta. To že diši po pravem e-športu in pasja e-športna liga sta besedi, za katere si nikoli nisem mislil, da ju bom zapisal skupaj.

Konzola bo znala spremljati tudi vse vitalne znake hišnega ljubljenčka, vse to pa boste lahko pregledovali preko posebne aplikacije na telefonu. Psi bodo tako dobili svojo različico Fitbita, le da bo ta pospremljen še z igričarskimi aktivnostmi.

Konzola se vsekakor sliši zanimivo in če pomaga do zdravja in zatiranja demence pri psih, potem lahko zadevo samo pozdravimo. Joipaw sicer še nima datuma izida, a podjetje na svoji strani že omogoča rezervacije, ki stanejo nekje dobrih 6 €, naročilo pa lahko kadarkoli tudi prekličete.

Originalni Quake dobil podporo za ray tracing in rezultati so čudoviti

0

Medtem, ko se igralci pri sodobnih igrah še vedno odločajo, če je vklop ray tracing učinkov znotraj iger vreden nižjega števila sličic na sekundo, je situacija pri starejših naslovih povsem drugačna. Ko namreč v 20 let star naslov nenadoma vpelješ sodobno tehnologija osvetljevanja scen, igra postane praktično povsem drugačna in mnogokrat lahko končno zares vidimo tisto vizijo, ki nam jo je njega dni želel dostaviti razvijalec, a mu je to takrat onemogočala nazadnjaška tehnologija.

Omogočanje ray tracing učinkov na starejših igrah je zaslovelo predvsem zaradi igre Quake 2, saj je takšno predelavo podprla tudi sama NVIDIA, modder sultim_t pa medtem ni pozabil na original iz leta 1996, ki sicer ni bil tako udaren kot prvi DOOM, a je vseeno igral pomembno vlogo v zgodovini igričarske industrije.

Tako prenovljeni prvi Quake postane prava vizualna poslastica. Modifikacija se ne dotakne nobenih igralnih elementov, ampak zgolj zamenja vse vire svetlobe za tiste, ki v sebi vsebujejo ray tracing. Takšna sprememba nato povsem spremeni nekatere scene, saj izstrelki in eksplozije razsvetlijo temne kotičke, šefovski spopad z ogromno pošastjo iz lave pa postane še bolj impresiven.

Seveda se boste še vedno morali zadovoljiti z zastarelimi teksturami, a ravno to je nekako čar takšnih predelav. Stopnje so razmeroma preproste in večinoma boste gledali v prazne hodnike, ki jo občasno zaseda kakšen pošastek, vse to pa da priložnost ray tracingu, da res zasije v polnem… No, siju. Ki je zdaj ray tracan.

Za igranje je dovolj originalna kopija igre na Steamu, ta pa je trenutno znižana na 3,99 €. Nato skočite še na stran modifikacije, kjer vas čakajo natančna navodila za prenos moda in aktivacijo le tega. Splača si ogledati tudi zgornji video iz strani YouTube kanala Digital Foundry, saj ta poda kar nekaj nasvetov glede priporočenih nastavitev, hkrati pa si lahko ogledate malce bolj podrobno primerjavo modifikacije in originalne igre.

Nova Starship Troopers igra bo omogočala sodelovalno akcijo med 12 igralci

0

Ime Starship Troopers poznamo predvsem iz filma iz leta 1997, ki je nato dobil še kup nadaljevanj, a nobeno od teh ni doseglo kvalitete izvirnika. Nadaljevanjem je namreč večinoma ušlo dejstvo, da je bil original sicer akcijski film, ki pa je bil tudi dobra zamišljena satira, zaradi česar si je film pametno ogledati tudi danes. Mimogrede, če vam je do gledanja, lahko film pri nas pretočno predvajate preko servisa Disney+.

Satira in podajanje zgodbe ob stran, Starship Troopers je vseboval tudi dobro akcijsko zasnovo, ki je na tuj planet postavila vesoljske marince, ti pa so se morali spopasti s celo poplavo izjemno napadalnih žuželk, ki so na ljudi navalile v več izvedenkah. To je idealen izgovor za ustvarjanje dobre igre, a vse od leta 1997 se pod ime Starship Troopers ni zapisala nobena res kvalitetna igričarska izkušnja.

Zadnji naslov v Starship Troopers vesolju smo dobili junija, ko je izšla strategija Terran Command, razvijalec Offworld Industries, ki je poprej ustvaril igro Squad, pa zdaj dela na prvoosebni streljačini Starship Troopers: Extermination.

To ne bo enoigralska igra, ampak striktno večigralska izkušnja, v njej pa se ne boste borili proti drugim igralcem, ampak boste skočili v sodelovalne ekipe, ki bodo naenkrat štele 12 članov, ti pa se bodo nato združili v 4 manjše skupine.

Na voljo bo izbiranje igralnih razredov, ki se bodo delili na napadalne, defenzivne in podporne vloge, vse to pa bo hudo prav prišlo pri streljanju mrčesa. Vendar pa orožja ne bodo dovolj, saj je žuželk preprosto preveč, da bi jih lahko potamanili brez kritja, tako da bomo morali graditi tudi zidove, stolpe in podobne obrambne strukture.

Starship Troopers: Extermination je glede na kratka dražilnika videti zanimivo, razvijalec pa obljublja, da nas bo na začetku čakalo vsaj 5 različnih vrst žužkoidov, skozi posodobitve pa bomo dobili nove vrste napadalcev. Extermination izide enkrat naslednje leto na Steamu, tam pa bo sprva na voljo v sistemu Zgodnjega dostopa.

Ruska varnostna služba ubila ukrajinske saboterje, a ti so bili na koncu samo navdušenci nad igro STALKER

0

Nova bizarna zgodba prihaja topot iz Rusije, natančneje iz mesta Voronež. Tam je ruska varnostna služba FSB spočela racijo, v njej pa so bili ubiti trije ljudje, ki naj bi bili ukrajinski saboterji, ti pa naj bi načrtovali obsežen napad na eno od ruskih mest.

FSB je zapisal, da naj bi bila trojica spadala pod ukrajinsko desničarsko nacionalistično partijo Volya, oblečeni so bili v vojaške uniforme, na katerih so nosili tudi logotip te partije. Med pregledom hiše so zasegli tudi zastavo, ki je prav tako nosila logotip zelenega volka, ki ima po sabo pripis Воля. Novica o uspešno izpeljani akciji je bila del poročil ruskega kanala Russia-1, ki si ga ogledate tukaj – skočite na 41 minuti in 45 sekund.

Spletna stran Moscow Times pa se je spravila malce bolje raziskati zadevo in očitno je FSB s svojim napadom pošteno brcnil v temo. Vse tri žrtve naj ne bi bili nikakršni teroristi, ampak zgolj zelo veliki navdušenci nad igričarsko franšizo STALKER. Njihova ljubezen do tega naslova je šla celo tako daleč, da so v prostem času izvajali cosplaye in se preko vernih uniform preoblačili v postapokaliptične bojevnike Cone.

Moscow Times je tudi potrdil, da sta bili dva moška znana tudi kot pripadnika airsoft skupnosti. Eden od njiju, Vladimir Kotovsky, si je celo nadel vzdevek “Stalker Phosgen” in glede na njegove profile iz družabnih omrežij, je bil možakar več kot očitno navdušenec igrami STALKER.

Tudi pripadnost partiji Volya je bila očitno zgrešena, saj logotip, ki je bil viden na uniformah in zastavi, ne pripada tej organizaciji, ampak frakciji znotraj iger STALKER, ki se imenuje Freedom. To je jasno videno tudi na uradni strani Wikipedie, medtem ko ima resnična Volya popolnoma drug logotip.

To dejansko ni prvič, da se je FSB napačno dotaknil iger in jih poskušal povezati s saboterji. Spomnimo se aprila, ko so na spletu ponosno objavili slike znotraj stanovanja nekega terorista, le da se je očitno zgodila napaka pri prevodu oziroma razumevanju in namesto podtaknjenih SIM kartic smo gledali v fizične škatle igre The Sims 3.

Kitajska zasačena pri cenzuri prenosov v živo iz svetovnega prvenstva v nogometu

0

Kitajski gledalci gledajo v malce drugačne prenose v živo iz strani aktualnega svetovnega prvenstva v nogometu kot pa ostali svet. Včeraj so se namreč na spletu pojavile primerjave med televizijskimi prenosi, ki jih kažejo običajni kanali in kitajski športni kanal CCTV Sports, razlike pa so enormne.

Kitajska se sicer na svetovno prvenstvo ni kvalificirala, a zaradi tega je zahteva po prenosih tekem še vedno na visoki ravni. Športno zabavo je vlada sicer odobrila, a ima, tako kot pri filmih in igrah, veliko roko pri temu, kaj se Kitajcem izriše na domačih televizijskih sprejemnikih. Vlado namreč motijo polni stadioni gledalcev, ki se med ogledom tekem v Katarju družijo povsem brez mask, medtem ko na Kitajskem vladajo strogi ukrepi glede karantene, ki jo zahteva Covid-19.

Koronavirus je v zahodnih deželah bolj kot ne samo še izgovor za kakšno bolniško, medtem ko je znotraj Kitajskem zdaj to najbolj vroča tema, saj je to še ena od edinih večjih držav na svetu, kjer veljajo strogi ukrepi glede izolacije. Policija zaradi teh ukrepov okužene dobesedno zaklepa v bloke, nedavno pa je v eni takih stavb izbruhnil požar, ta pa je zahteval več žrtev, saj ubogi ljudje zaradi rešetk na vratih ognjenim zubljem niso mogli pobegniti. Ta dogodek je bil tudi povod za trenutne množične proteste, ki ne zahtevajo samo ukinitev trenutnih ukrepov, ampak celo pozivajo k odstopu predsednika Šija, kar se v zgodovini še ni zgodilo.

Skratka, polni stadioni srečnih gledalcev bi samo še prilili bencin na ogenj, zato se je vlada očitno odločila cenzurirati prenose v živo. Na Kitajsko ti prispejo z nekje 30 sekundnim zamikom, to pa je dovolj časa, da lahko producenti menjajo kadre in na televiziji pokažejo bolj izolirano zabavo. Dober primer tega je tekma med Tunizijo in Avstralijo, saj so kadri, ki kažejo gledalce brez mask, v CCTV prenosu zamenjani s kadri trenerjev ali pa sodnikov.

Enako se je zgodilo tudi včeraj, ko so Hrvati zabili izenačujoči zadetek proti Kanadi. Pri nas smo gledali veseljačenje hrvaških navijačev, medtem ko so Kitajci videli samo navdušenega trenerja. CCTV sicer dovoli široke posnetke, kjer so gledalci vidni od daleč, a bližji kadri, kjer jih lahko vidimo brez mask, so očitno strogo prepovedani.

Vse skupaj je zanimiv in malce strašljiv vpogled v trenutno cenzuro, ki se izvaja na Kitajskem. Mimogrede, takšno menjavanje kadrov lahko izvajate tudi sami in sicer na slovenskem portalu RTV Slovenija. Med vsako tekmo lahko skočite semkaj in preko funkcije Postani režiser izbirate med različnimi kadri ter se sami preizkusite v vlogi kitajskega producenta športne vsebine.

Predelava za The Witcher 3 zna končno vpeljati eno hudo pogrešano točko teleportiranja

Dolgo obljubljena predelava igre The Witcher 3 je samo še slaba dva tedna stran in igralci se počasi pripravljajo za ponovni obisk enega najboljših RPG-jev zadnjih desetih let. Tretje poglavje z Geraltom je naredilo veliko stvari prav, a je vsebovalo tudi nekaj manjših napak in ena od teh je tako minimalna, da je sprva sploh ni bilo vredno omenjati, skozi čas pa je postala morda celo glavna pritožba med igralci, ki so se spustili skozi večkratno preigravanje.

Veterani igre verjetno že zdaj veste, o čem je govora, saj ta pritožba leti na majhno graščino Crow’s Perch, kjer se odvije ena najbolj popularnih stranskih nalog Bloody Baron. Ta kvest zahteva več korakov in med opravljanjem izredno zanimivih objektivov se bomo morali večkrat vrniti v graščino. Problem pri temu pa je dejstvo, da se Crow’s Perch ne vsebuje točke za teleportiranje, ampak se ta nahaja malce izven graščine, tako da boste morali vsakič prehoditi nekaj ene in iste poti. To je postalo skozi čas hudo tečno in to ne samo zaradi te stranske naloge, ampak tudi dejstva, da Crow’s Perch vsebuje naprednega kovača, ki med igranjem pride hudo prav.

Razvijalec CD Projekt RED točke za teleportiranje v Crow’s Perch ni vnesel zaradi vseh vmesnih sekvenc, ki se dogajajo znotraj graščine in takšno hitro skakanje v mesto in izven njega bi zagotovo privedlo do kakšnega hrošča. Napako so na PC-ju kasneje sicer popravili modderji, a konzolaši so še danes obsojeni na večkratno tekanje skozi eno in isto pot.

Zdaj se bo morda CDPR končno odkupil preko prihajajoče predelave, ki ne bo vsebovala samo grafičnih nadgradenj, ampak tudi nekatere popravke igralnih elementov. Eden od teh zna biti ravno točka za teleportiranje znotraj Crow’s Percha, saj je nekdo na Twitterju razvojno ekipo zaprosil za ta majhen, a pomemben popravek, uradni Twitter profil pa se je na njegovo zahtevo odzval z zabavnim GIF-om, v katerem Daffy Duck pozorno dela zapiske. Ali to pomeni, da je razvojna ekipa to zahtevo samo zabeležila ali pa jo je že vnesla v igro pa zaenkrat še ni znano.

Medtem, ko čakate na predelavo, lahko postorite nekaj predpriprav. Igra The Witcher 2 je namreč na voljo že zdaj in njena zgodba pomembno vpliva na razplet nekaterih dogodkov tretjega dela. Na te dogodke lahko vplivate že zdaj, saj The Witcher 3 omogoča vnos shranjenih položajev iz drugega dela, ta pa se na Steamu trenutno prodaja po smešno nizki ceni 2,99 €.

Sony razmišlja o predelavi igre Gran Turismo 7 za PC

0

Sony je za PC predelal že kar nekaj svojih ekskluziv, med njimi je takšen prehod doživelo nekaj večjih in manjših naslovov, a vsekakor svojega arzenala še niso izčrpali, saj imajo na zalogi še kar nekaj franšiz, ki potrpežljivo čakajo na svojo priložnost pri višjih sličicah na sekundo.

Ena od teh iger zna kmalu postati tudi dirkačina Gran Turismo, ki je svoj zadnji, sedmi del, prejela letos marca in preko njega požela dobre kritike – tudi iz naše strani. Od svojega izida dalje je Gran Turismo 7 prejel kar nekaj nove vsebine, vso to pa bomo zdaj morda kmalu doživeli na PC-jih, tako da bomo igro lahko končno navezali na kakšen napreden dirkalni simulator in nanjo morda navezali še kakšno modifikacijo, ki bo pred dirke vpeljala prave kvalifikacije.

Da je nekaj na temu je pred kratkim navrgel Kazunori Yamauchi, idejni oče, ki že dolgo skrbi za franšizo Gran Turismo. O tej možnosti se je pred kratkim razgovoril s spletno stranjo GTPlanet, ta pa mu je pogumno zastavila vprašanje, če bi kdaj razmislil o možnosti predelave sedmega dela tudi za PC, Yamauchi pa je na to vprašanje odgovoril pritrdilno.

K temu je še dodal, da je Gran Turismo finomehanično optimiziran naslov, zaradi česar bi nova platforma morala ponuditi isto igralno izkušnjo, kot jo dobimo tudi na konzolah PlayStation. PC vsekakor to omogoča, Yamauchi pa bi ob morebitni predelavi zagotovo pozdravil še bolj mišičasto strojno opremo, ki bi ponujala risanje ray tracing tudi med samim dirkanjem in ne samo ob ponovljenih posnetkih. Zanimivo, da je nekaj takšnega nedavno prejela Microsoftova igra Forza Horizon 5, ki bi ob takšni predelavi na PC-ju končno dobila močnega tekmeca.

Žal so to zaenkrat samo teorije in Kazunori Yamauchi s svojimi besedami ni šel dlje od tega, kot pa da je potrdil, da o tej opciji razmišljajo, a da takšna odločitev ne pride zlahka.

Gran Turismo 7 medtem dobiva novo vsebino in posodobitve. Igra je pred kratkim končno omogočila prodajanje avtomobilov, pred kratkim pa je bil v igro vpeljana konceptna vizija Ferrari Vision. Dela se celo na čisto pravem filmu, ki ga režira Neil Blomkamp, izšel pa naj bi enkrat naslednje leto.

Serija The Walking Dead: Dead City dobila prvi dražilnik

0

Po 12 letih se je serija Živi mrtveci naposled zaključila, a ljubitelji zombijev in druščine, ki ste jo skozi desetletje gledanja spoznali do obisti ne boste prikrajšani za novo vsebino. Založnik AMC namreč kuje železo dokler je še vroče, no toplo in je že najavil cel kup ločenih projektov, ki bodo pred male zaslone spet pripeljali nekatere stare junake, le da jih bomo tokrat gledali na ločeni poti.

Najbližje izidu je nova serija The Walking Dead: Dead City, ki nas bo zopet preselila v raziskovanje velemesta – tokrat bo to Veliko jabolko oziroma New York. Tam se nemrtvo meso nahaja na vsakem koraku, pokoriti pa ga bosta poskušala stara znanca Maggie (Laura Cohan) in Negan (Jeffrey Dean Morgan).

To je nekam nenavaden par, saj (kvarniki v naslednjem odstavku glede serije Živi mrtveci) je Negan dobesedno odbil glavo Glennu, možu Maggie in to pred njo, medtem ko je noseča klicala za njegovim življenjem. To je ena najbolj brutalnih scen Živih mrtvecev in ni jih malo, ki so ob tej sceni tudi prenehali z gledanjem serije. Negan je od takrat obrnil svoje življenje in postal nekakšna dobričina, a vseeno je res trapasto, da bosta ta dva lika v novi seriji sklenila nekakšno partnerstvo. Tega, kar je storil Negan, ne bi odpustil nihče pri zdravi pameti, pa naj nas scenaristi še tako prepričujejo v nasprotno. /konec kvarnikov

Kakorkoli že, serija je že blizu splovitve in dobili smo prvi kratki dražilnik, ki prikaže standardno dogajanje Živih mrtvecev. Zombiji se še vedno sprehajajo okoli, preživeli pa se koljejo med sabo. Prva sezona nove serije bo štela samo 6 epizod, datum izida pa zaenkrat še ni znan, a ugiba se izid enkrat aprila 2023.

Kot rečeno, za prihodnost franšize se vam ni bati. Trenutno lahko gledate serije Fear the Walking Dead, ki naslednje leto dobiva že svojo 8. sezono, leta 2020 pa je izšla serija The Walking Dead: World Beyond, ki se vrti okoli najstniške drame in se na IMDb-ju ponaša z oceno 4,4/10. Letos je izšla še ločena serija Tales of the Walking Dead, ki je dobila 6 epizod in kritikov tudi ni odpihnila, s tem pa še vedno nismo našteli vseh projektov.

Pripravljata se namreč še dve ločeni seriji, ki bosta sledili potem starih junakov. Darryl Dixon bo sledila avanturam, no Darryla, medtem ko bomo v seriji Rick & Michonne gledali, no, Rick in Michonne. Datum izida slednjih dveh serij še nista znana, tako da ju verjetno še ne bomo gledali v 2023.

Ogromna modifikacija za Morrowind zdaj vsebuje toliko vsebine kot originalna igra z vsemi dodatki

0

Tamriel Rebuilt je ena tistih modifikacij, ki se bo oziroma se je že zapisala v zgodovino modderske skupnosti. Ekipa je namreč na projektu začela delati še preden je leta 2002 na trg sploh privekal RPG The Elder Scrolls: Morrowind in desetletja kasneje zadeva še vedno ni dokončana.

Ustvarjalci so si namreč zadali težko nalogo, ki si prizadeva poustvariti celotno pokrajino Morrowinda, to ozemlje pa je naravnost titansko. A prvotni cilj moda je bil še bolj obsežen, saj so ustvarjalci dve desetletji nazaj sanjali o temu, da bi v pogonu Morrowinda oživeli čisto cel svet Tamriela, kasneje pa so postali cilji malce bolj realistični.

Modifikacija je namreč med tem časom postala bolj vsebinsko izpopolnjena, saj razvijalec ni bil zadovoljen samo s tem, da bi ustvarjal mape, v katerih igralec ne bi imel za početi nič, ampak je v njih vpeljal tudi razne naloge, izdelava teh pa seveda zahteva svoj čas.

Izdelava Tamriel Rebuilta se je tako upočasnila, a pristop kvalitete nad kvantiteto vsekakor pozdravljamo. Razvojna ekipa je včeraj dosegla nov mejnik, saj je bila najavljena razširitev Dominions Of Dust, ta pa je v igro vpeljala dve večji mapi. Igralci lahko zdaj na jugu Vvardfenfella opuščeno pokrajino, kjer se za prevlado bojujeta hiši Hlaalu in Redoran, medtem ko na vzhodu lahko obiščemo trdnjavi Firewatch in Helnim, ki ju nadzoruje imerij.

Razširitev v igro vpelje tudi 200 novih nalog, zaradi česar je zdaj Tamriel Rebuilt vsebinsko primerljiv z originalno igro in njenima dodatkoma Bloodmoon in Tribunal. Eno preigravanje vam bo zdaj tako pogoltnilo stotine ur igranja in če ste oboževalec Morrowinda, potem je to za vas pravo zgodnje božično darilo.

Kot rečeno, Tamriel Rebuilt še vedno ni dokončan, razplet razvoja pa lahko spremljate na uradni strani, kjer si lahko prenesete tudi zadnjo verzijo modifikacije.

Weird West dobil podporo za mode, ki med drugim vpelje tudi prvoosebni pogled

0

Igra Weird West nas je pustila z mešanimi občutki. Na igri je delal razvijalec novopečeni razvijalec WolfEye Studios, ki ga vodi Raphaël Colantonio in ga sestavljajo nekateri bivši člani studia Arkane, ki je v preteklosti spočel odlične naslove tipa Dishonored in Prey. Tudi Weird West je sodil v žanr imerzivnih simulacij, vendar pa je pri svojih igralnih novitetah spočel nekaj mimosunkov, ena največjih kontroverznih odločitev pa je bila selitev kamere v ptičji pogled.

Ta sprememba perspektive je na igranje močno vplivala in če vas je ta del od uživanja pri igranju najbolj odbijal, potem je zdaj morda čas, da igri ponudite še eno priložnost. WolfEye Studios je namreč najavil uradno podporo za modifikacije, že zdaj pa je na voljo kar nekaj večjih modov, eden od njih pa implementira prvoosebni pogled.

In ta je videti presenetljivo dobro, saj zadeva ni povsem amaterska. Na selitvi pogleda je namreč delal Joe Wintergreen, ki je dejanski programer znotraj studia, a si je v prostem času vzel nekaj ur tudi za delanje modifikacije. Mod je bil na začetku precej okoren, a nato ga je WolfEye povabil, da si vzame nekaj ekstra časa za poliranje igralnih mehanik, saj so želeli to modifikacijo vključiti v začetni nabor modov ob razglasitvi uradne podpore za vsebino iz strani igralcev.

Joe je tako implementiral nekaj dodatnih izboljšav, ki so prvoosebni pogled naredile bolj prijeten za oči. Iz tega pogleda lahko spočnemo skoraj vsa dejanja znotraj igre, vsake toliko pa se bo pogled preselil v tretjeosebnega – denimo ob upočasnjenem streljanju ali pa skrivanju znotraj vagona, ki se počasi kotali mimo nič hudega slutečih sovražnikov.

Poleg prvoosebnega pogleda je na voljo še nekaj drugih modov, kot je denimo menjavanje spolov, preprečevanje prijateljskega ognja in možnost gledanja v nemrtve zveri. Modifikacije delujejo v navezi s spletno stranjo mod.io, razvijalec pa je poleg te podpore za mode spočel tudi popravek, ki odpravi še nekaj tistih največjih hroščev. Posodobitev 1.05 bo za Weird West tudi zadnja, WolfEye Studios pa svojega naslednjega projekta še ni najavil.

Tule je nekaj najbolj mamljivih popustov iz Amazonove razprodaje Black Friday

0

Današnji petek je malce bolj poseben, saj je zavit v črnino, to pa je po celem svetu skoraj vse trgovine poslalo v divje sekanje cen izdelkov. V Sloveniji poteka razprodaja Black Friday praktično skozi cel mesec in enega od takšnih popustov smo že izdatno popisali.

Zdaj pa je napočil čas, da si pogledamo tudi znižanja iz največje trgovine na svetu: Amazona. Tudi ta se danes ponaša s svojo razprodajo Črnega petka, a njegovi popusti so omejeni samo na danes, akcijska ponudba pa se izteče že ob polnoči.

Razprodaja je naravnost titanska in znižanih je toliko izdelkov, da bi bilo popisovanje vsega samo nepregledna izguba časa. Vraga, celo če bi se osredotočili samo na pregled vseh znižanih iger, bi takoj popisali nekaj strani izdelkov in tudi to bi ustvarilo zmedo izdelkov in številk, ki za končnega uporabnika prinesejo bolj malo vrednosti.

Zato smo se raje osredotočili samo na tisto peščico izdelkov, ki vam bodo popestrili igranje iger, pa če to počnete za PC-jem ali pa če se boste za svojo zabavo zanašali na igranje konzole ob televizorju.

AMD Ryzen 5 5600X -50 % na 173 €

AMD je resda pred kratkim že izdal novo generacijo procesorjev, a nič ni narobe s tem, če pokukamo tudi v prejšnjo serijo, ki se še danes dobro drži. AMD Ryzen 5 5600X cilja na trg procesorjev srednje zmogljivosti in pri svoji nalogi se odreže odlično in je eden od najbolj priporočljivih in hkrati najbolj znižanih procesorjev, ki jih trenutno ponuja Amazon.

AMD Ryzen 9 7900X -25 % na 518 €

Če morda prejšnja generacija procesorjev ne zadostuje vašim zahtevam, potem je morda dobro pogledati v trenutno generacijo, ki ga na AMD-jevi strani krona procesor Ryzen 9 7900X in ga trenutno prekaša samo 7950X. Gre za odlično naložbo v prihodnost, ki pa pri nadgrajevanju iz prejšnje generacije zahteva še nekatere druge vložke. Potrebovali boste novo matično ploščo, trn v peti pa vam zna biti tudi pomnilnik, saj Ryzen 9 7900X podpira samo pomnilnik DDR5.

Pomnilnik Crucial 32 GB 4800 Mhz DDR5 -32 % na 139,99 €

Če ste se odločili za nadgrajevanje strojnih delov in bi ob prej opisanem procesorju Ryzen 9 7900X potrebovali nekaj pomnilniške družbe, potem je tule 32 GB DRR5 RAMA-a iz strani Cruciala. Pomnilnik sicer na sebi nima kakšnega vgrajenega hladilnika, a je bliskovito hiter, ponudba pa zajema dve ploščici pomnilnika po 16 GB, ki se v Sloveniji tržijo za nekje 40 € več.

Monitor Samsung Odyssey G5 -13 % na 329 €

Nakup monitorja je ena najtežjih stvari pri sestavljanju povsem novega PC-ja, saj je pri vsakem izdelku treba upoštevati ogromno stvari in že ko misliš, da si enkrat izbral perfekten izdelek, ugotoviš, da je bodisi panel VA ali pa je osveževanje preprosto prenizko. Monitorji bodo kmalu doživeli manjšo revolucijo, saj bodo večji proizvajalci končno začeli delati OLED panele, do takrat pa je privlačen tudi Samsungov monitor Odyssey G5, ki v premer meri 32 placev, ponuja ločljivost 2560 x 1440, slika pa se osvežuje pri 144 Hz.

Sony BRAVIA KD-55X85K/P -38 % na 749 €

Tudi televizorji znajo biti za priporočilo dokaj zvita reč, a načeloma drži, da se na vrhu ponudbe pojavljajo izdelki iz rok LG-ja in Sony-ja, ena njunih glavnih prednosti pa je vgrajen Android sistem, tako da lahko po mili volji nameščate tudi aplikacije, ki jih ne najdete znotraj vgrajene trgovine. Načeloma bi pri izbiri televizorja priporočal velikost 65 palcev, a vsi za takega velikana nimajo ravno prostora, znižani Sony BRAVIA KD-55X85K/P pa v svojih 55 palcih ponuja še osveževanje pri 120 Hz, kar znajo izkoristiti tudi najnovejše konzole.

Nintendo Switch -15 % na 280 €; OLED verzija -10 % na 333 €

Konzola Nintendo Switch je danes resda stara, a japonski založnik za njo še vedno neutrudno izdeluje nove igre in če ste privrženec Pokemonov, potem druge izbire za igranje kot pa na tej konzoli niti nimate. Nintendo je za to konzolo spočel tudi nadgradnjo v obliki OLED zaslona in ta verzija je načeloma najbolj priporočljiva za nakup, saj je drobovje konzole sicer ostalo enako, a OLED proizvede bolj živo podobo.

Xbox Series S -26 % na 222 €

Konzola Xbox Series S je večkrat spregledana, saj je tole bolj osiromašena verzija močnejše konzole Xbox Series X. Vendar pa Series S za svojo ceno vseeno ponuja veliko, saj omogoča preigravanje vseh najnovejših naslov, ki jih bo deležen njegov starejših bratec, le da se bo občasno treba odpovedati 60 sličicam na sekundo in se zadovoljiti s poganjanju na 30 fps, hkrati pa vanj ne boste mogli vstavljati Blu Ray ploščkov. Je pa ta izdelek varen za prihodnost in Microsoft bo zanj izdajal naslove vse do naslednje generacije konzol.

Brezžični plošček Xbox Series X -42 % na 34,99 €

Če iščete kontroler za PC, ki vam bo povzročal najmanj glavobolov, potem je zato najboljša izbira ponudba iz strani Microsofta. Njihovi brezžični igralni ploščki iz Xboxa so že dolgo standard PC trga, prenovljeni kontroler, ki ga najdemo tudi na konzolah Xbox Series X in S, pa ponuja vse pritikline predhodnikov, le da je zdaj oprijem še boljši, na sredini pa najdemo še en dodaten gumb za hitro zajemanje slik iz iger.

Epic Games zdaj brezplačno ponuja igro Star Wars: Squadrons

Enoigralskih izkušenj znotraj franšize Vojne zvezd je bilo v zadnjih letih bolj malo, saj je založnik EA vse karte vlagal v franšizo Battlefront, a se mu to na koncu ni obrestovalo. Preden pa je Disney doletela pamet in je pravice do izdelave iger znotraj Star Warsa ponudil tudi drugim, pa se je EA vendarle zganil in spočel dve samotarski izkušnji. Prva od teh je izšla leta 2019 pod imenom Jedi: Fallen Order, leto kasneje pa smo se lahko pozabavali znotraj igre Star Wars: Squadrons.

To je arkadna letalska streljačina, ki je izpolnila dolgoletne želje navdušencev nad Vojno zvezd, ki so se želeli usesti v vesoljsko ladjico TIE Fighter ali pa X-Wing in se preko akrobatskih potez ter streljanju raznobarvnih laserjev spustiti v divje in epske spopade Republike in Imperija. Star Wars: Squadrons je dostavil ravno to in to preko dokaj kratke, a vseeno zadovoljive enoigralske kampanje, ki je bila kasneje razširjena tudi preko večigralstva.

To je tudi eden od redkih Star Wars iger, ki ponuja zabavanje preko VR očal in to preko neke naknadne modifikacije, saj je bila ta funkcija podprta v igri od samega začetka. To je še ena uresničitev sanj privržencev Vojne zvezd, ki so si od vedno želeli sedeti v verno poustvarjenem TIE Fighterju in z naslado strmeti v vse podrobnosti te futuristične kabine.

Zanimivo je tudi dejstvo, da je Squadrons ustvaril razvijalec Motive Studio, ki zdaj ne dela na nadaljevanju, ampak mu je dobra izdelana igra pridobila vstopnico za ustvarjanje predelave grozljivke Dead Space. Kar velik preskok v žanru, a glede na intervjuje je Motive preprosto velik oboževalec te umrle franšize, tako da je očitno razvoj predelave šel v prave roke.

O Star Wars: Squadrons ne govorim kar nekaj v tri dni, saj je trgovina Epic Games prav to igro ponudila povsem brezplačno. Prevzamete jo lahko tukaj, ponudba pa bo trajala vse do 1. decembra, nakar bosta ponudbo zamenjali igri RPG In A Box in Fort Triumph.

Obetajoči RPG Warhammer 40k: Rogue Trader dobil nov igralni napovednik

0

Razvijalec Owlcat Games je eden redkih studiev, ki si upa delati na žanru iger cRPG, ta pa igralca postavi v izometrično perspektivo, od tam pa nadzoruje dobro sestavljeno in razvito ekipo junakov, ki vsebujejo tudi svoje osebnosti in dialoge. Owlcat je navdušil že s svojim prvim naslovom Pathfinder Kingmaker, z večjim proračunom pa je nato igralce navdušil še z nadaljevanjem Pathfinder: Wrath of the Righteous.

Igri sta jim prinesli dovolj izkušenj in samozaupanja, da so se odločili svet Pathfinderja za nekaj časa opustiti, fantazijsko okolico pa bo zdaj zamenjala brutalna znanstveno-fantastična izpoved iz bogatega izročila vesolja Warhammer 40k, v tem pa zdaj izdelujejo igro Rogue Trader.

Tudi novi naslov bo šel po stopinjah namizne igre Fantasy Fight’s Rogue Trader iz leta 2009. Za Warhammer 40k ste do sedaj zagotovo že slišali, saj videoposnetek, kjer nek vesoljski marinec krvavo razčesava zelenega Orka, bolj težko pozabiš. Enkrat za spremembo pa ne bomo nastopali v škornjih vojaka, ampak nas čaka vloga Rogue Traderja, to pa je ceh trgovcev, ki lahko potuje iz enega planeta na drug, njihove trgovske poti pa so deležne posebnih privilegijev.

To, da ne bomo nastopali v vlogo vesoljskega morilca nam bo prišlo hudo prav, saj bo Rogue Trader navsezadnje RPG, ta pa se ne zanaša samo na bojevanje, ampak tudi na pregovarjanje, ki nas bo skozi kampanjo popeljalo na bolj miroljuben način. Novi igralni napovednik nam sicer ne pokaže kakšnih dialogov, ampak se zanaša bolj na pretepanje, ki je dokaj sterilno in nekrvavo, to pa bo tokrat potekalo samo v poteznem načinu, zaradi česar se je Owlcat že pohvalil, da bo bojevanje bolj uravnoteženo kot pa v njihovih prejšnjih igrah.

Warhammer 40,000: Rogue Trader je zaenkrat videti spodobno, žal pa razvijalec še vedno ni želel izdati, kdaj lahko pričakujemo izid. Medtem si lahko igro na Steamu dodate pod seznam želja, njihova prejšnja igra Pathfinder: Wrath of the Righteous pa se kot del Steamove jesenske razprodaje ponuja po znižani ceni 19,99 €.