🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 141

Modern Warfare 2 bo prav tako zahteval vašo telefonsko številko

0

Ko je Blizzard nekaj dni nazaj končno zagnal strežnike svojega najnovejšega naslova Overwatch 2 si je na pleča nakopal celo goro igralcev in s tem tudi težav. Strežniki so trpeli tudi na račun kar dveh DDoS napadov, kot pa da vse to še ni bilo dovolj, se je razvijalec takrat odločil vpeljati tudi nov sistem zaščite, ki je za igranje zahteval veljavno telefonsko številko.

To je sprožilo nov niz težav in pritožb, saj nekateri igralci niso želeli Blizzardu podati dodatnih osebnih informacij, spet drugi so ugotovili, da njihova telefonska številka ne deluje, saj nova zaščita ni marala predplačniških številk. Blizzard je tako moral poseči vmes in veteranom se tako ni bilo treba več ubadati s številko, je pa ta zahteva še vedno veljala za vse nove igralce.

Zaščita preko SMS-ov je tako povzročila dovolj glavobolov, da bi si mislil, da bo kmalu romala na smetišče, a zgodilo se je ravno nasprotno. Activision se je namreč odločil, da bo telefonska zahteva veljala tudi za njihovo prihajajočo streljanko Call of Duty: Modern Warfare 2.

Activision zahteve za telefonsko številko ni obešal na veliki zvon, ampak jo je skrivoma porinil na podporno stran, kjer je bila najprej zapisana samo igra Overwatch 2, zdaj pa se ji je pridružila tudi igra Modern Warfare 2. Zanimivo je, da tule veterani franšize Call of Duty ne bodo izvzeti, tako kot je bilo to v primeru Overwatcha, telefonska številka pa bo zahtevana tudi od novih igralcev igre Call of Duty: Modern Warfare.

Ni še čisto jasno, ali bo zahteva po številki prešla tudi na prihajajoči Warzone 2.0, ki izide 16. novembra. Ta F2P igra sicer že od leta 2020 od igralcev zahteva dvostopenjsko zaščito 2FA, tako da se morda zna zaradi tega izogniti zahtevi po dodatni verifikaciji.

Jedi Knight 2: Jedi Outcast dobil neuradno VR predelavo

20 let nazaj je razvijalec Raven Software spočel igro Jedi Knight 2: Jedi Outcast, ki vam da že v svojem naslovu nedvoumno da vedeti, da boste v tej igri mahali z žaromečem, saj je beseda Jedi zapisana dvakrat. To so bili časi, ko si licence Vojna zvezd še ni lastil Disney in je Lucas Arts omogočil praktično vsakemu, da je po tem bogatem izročilu ustvaril neko svojo zgodbo.

Zaradi tega smo stopili v vlogo povsem novega junaka Kyla Katarna, pridnega delavca Republike, ki je kot nadarjen Jedi moral pokoriti zlobne želje Imperija in rešiti galaksijo pred Sithovskimi zlobci. Raven Software nam je zato v roke porinil žaromeč, nekaj laserskih orožij in nas spustil skozi cel kup stopenj, v katerih smo se morali boriti proti Stormtrooperjem.

Ker sem igričarski dedek, sem igro takrat celo praktično preizkusil in končno sem dobil pod prste igro, kjer sem lahko po mili volji opletal z žarečo sabljo, skakal visoko v zrak in daljinsko davil nasprotnike. A že takrat se spomnim nerodnega nadzora sabljanja, saj žaromeč nikoli ni šel v tisto smer, ki sem si jo želel in boj tako ni bil tako uživantski, kakor pa bi moral biti.

To nerodnost zdaj poskuša rešiti neuradna modifikacija Jedi Knight: Quest, na kateri dela znani modder DrBeef. Možakar se je specializiral za predelavo starih klasik v VR očala Oculus Quest 2 in Jedi Knight je njegov zadnji takšen projekt. Za vse svoje privržence je pripravil kratki dražilnik in zadeva je videti presenetljivo igralna. Bojevanje je tule videti veliko manj nerodno kot pa v izvirniku in avtor je poskrbel tudi za podporo kontrolerjev, tako da boste lahko realistično mahali po zraku in raztelešali nasprotnike. Poleg posebnih moči boste lahko žaromeč tudi metali in ga nato preko Sile priklicali nazaj k sebi.

Jedi Knight: Quest je tehnično že izšel, a samo v sistemu Zgodnjega dostopa. Poln izid je napovedan za prvo četrtino 2023, a če ste nepotrpežljivi, lahko že zdaj skočite na avtorjev Patreon in si tam, v zameno za nekaj denarne podpore, že zdaj prenesete datoteke in začnete z igranjem že danes.

Streamerka si je na TwitchConu zlomila hrbet in to kar na dveh mestih

0

Pretekli konec tedna se je v San Diegu odvil tradicionalni sejem TwitchCon, ki pod eno streho združi nekaj najbolj popularnih streamerjev pretočnega servisa Twitcha in njihove oboževalce, ki lahko končno stojijo v dolgih vrstah in nato zaprosijo za avtogram. Streamerji tam niso samo zaradi lepšega, saj se nekateri podajo tudi v kakšne fizične aktivnosti, vse to pa služi popestritvi dogajanja.

Svoj kotiček je na prireditvi našlo tudi podjetje Legion, ki je promoviralo svojo igričarsko znamko PC-jev Legion, za te namene pa so ustvarili zanimivo areno, ki so jo poimenovali Face Off. Ta je bila v bistvu en ogromen bazen, na njej pa sta stali dve manjši okrogli ploščadi, kamor sta se lahko povzpela dva obiskovalca ali pa streamerja, temu pa je nato sledil obračun z blazinami.

Preprosto, kajne? Žal se je zalomilo pri varnosti, saj nihče ni razmišljal, kaj se zgodi, če nekdo nerodno pade iz ploščadi. Po tleh so sicer bile nametane penaste kocke, a te so bile bolj kot ne samo iluzija. Niso bile namreč globoke kakšen meter ali več, ampak zgolj nekaj centimetrov, spodaj pod njimi pa so se nahajala kruta tla, ki nič kaj preveč ne ublažijo pristanka.

To je dobro spoznala popularna streamerka Adriana Chechik, ki ima na Twitchu več kot 800k sledilcev. Ta je po zmagi pogumno skočila v zrak in pristala naravnost na svoji trtici. Zadeva je sprva bila videti kot šala, a na posnetku lahko vidimo, da se je Adriana hitro nehala smejati in potrebovala je pomoč osebja. Poškodbe so bile očitno zelo resne, saj je Adriana nato na Twitterju zapisala, da je zlomila hrbet na dveh mestih in da je potrebovala celo operacijo, kjer so ji vstavili kovinske palice.

To dejansko ni bila edina poškodba na Lenovovi stojnici. Še ena streamerka LochVaness si je zvila gleženj, potem ko je skočila iz platforme na tla, pritožbe o poškodbah pa so prišle tudi iz strani drugih streamerjev. Eden od udeležencev je nato sporočil, da so sčasoma organizatorji stojnico zaprli, saj so ljudje neprestano kršili pravila in si lomili kosti.

Vse skupaj se zdi kot dobra podlaga za tožbo, a Lenovo naj bi pred sodelovanjem v areni od vsakega tekmovalca zahteval, da najprej podpiše pogodbo v kateri je zapisano, da se udeleženci zabavajo na lastno odgovornost.

HBO je igralki, ki bo v seriji The Last of Us nastopila kot Ellie, svetoval, da naj ignorira videoigri

0

Ko naslednje leto izide serija The Last of Us, bo ta prejela bodisi izredno visoke ali pa izredno nizke ocene. Druge poti ni, saj bo ta ustvarjena po istoimenskih igrah, ki jih je ustvaril razvijalec Naughty Dog, te pa imajo za sabo resnično gorečo bazo oboževalcev, ki so zaradi slabega začetnega uvoda igre The Last of Us Part 2 razvijalcu in igralcem celo grozili s smrtjo.

Serija je nedavno dobila dokaj konkreten napovednik, ki ni videti slabo, a za resnični vtis si bo treba ogledati celotno 1. sezono, ki bo povzela dogodke prve igre, morda pa v njej vidimo tudi nekaj štorije iz nadaljevanja. Napovednik sicer načeloma ni požel negativnih kritik, saj se vsi strinjajo, da bo igralec Pedro Pascal odličen za vlogo Joela, malce manj pa so oboževalci navdušeni nad Bello Ramsey, ki bo odigrala Ellie. Pripombe letijo predvsem na dejstvo, da Ellie iz serije ne bo niti malo podobna pegasti Ellie iz iger, to pa očitno ne bo edina razlika med tema dvema verzijama.

Bella je namreč v nedavnem intervjuju s spletno stranjo USA Today povedala, da so jo pri avdiciji vodilni iz HBO-ja vprašali, če je morda poprej že igrala igri The Last of Us, na to pa je Bella odkritosrčno odgovorila negativno. Zaradi tega ni bila okarana, ampak bolj pohvaljena, saj so ji ustvarjalci serije naročili, da naj kljub ponujeni vlogi še naprej ignorira igri. Bella je nato še povedala, da si je kljub temu ogledala nekaj igralnih posnetkov na YouTube, saj je tako dobila vsaj občutek za ta lik, ki bo v seriji ves čas stal ob strani Joela.

Jasno je, da ustvarjalci serije ne želijo ustvariti čiste kopije iger in da bodo šli v svojo smer, a spet ne povsem. Zgodbo bo namreč spisal tudi Neil Druckmann, idejni oče videoiger The Last of Us, tako da nam bo štorija vseeno znana, a Neil je že omenil, da lahko pričakujemo tudi dodatne podrobnosti glede zgodovine raznih oseb, ki jih v igrah preprosto nismo dobili.

Koliko se bo to ločevanje med igro in serijo na koncu obrestovalo je stvar kritikov in gledalcev. Ideja je sicer dobra, a se včasih ne obnese: dokaz tega je serija Halo, čigar avtorji so povsem ignorirali igričarsko izročilo, zaradi česar so si nakopali kar nekaj jeze iz strani oboževalcev, ta pa se je preselila tudi na IMDb, kjer serija nosi nekam nizko oceno 7,1/10. Založnik Paramount je kljub vsemu temu napovedal tudi 2. sezono.

The Last of Us še nima točnega datuma izida, a vemo, da prihaja v 2023.

Serija The Walking Dead: Dead City dobila prve uradne slike

1

Lahko sovražite ali pa ljubite franšizo Živi mrtveci, ampak oba tabora morata priznati, da vsebine vsekakor niste in tudi v bodoče ne boste stradali. Originalna serija, ki je svoje življenje dobila po stripovskem izročilu Roberta Kirkmana, je do sedaj proizvedla ogromno originalno serijo, ki bo 20. novembra prejela svojo zaključno epizodo, iz naših televizijskih ekranov pa se bo tako poslovila po kar 11. sezonah.

Se spomnite, kako ste bili žalostni, ko se je nedavno odvila zadnja epizoda serije Better Call Saul in vam je takrat postalo jasno, da se boste morali za vedno posloviti od svojih junakov? No, oboževalcem Živih mrtvecov se zaradi tega ni treba pretirano sekirati. AMC je namreč še pred koncem originalne serije napovedal cel kup novih projektov, ki bodo sledili korakom nekaterih glavnih likov iz originalne serije.

To je sicer dokaj trapasta poteza, saj so Živi mrtveci ena od tistih serij, za katerega nisi nikoli mogel biti prepričan, ali bo tvoja omiljena oseba preživela ali pa jo bo nenadoma pokosil kakšen metek bandita ali pa bo padel v lačna usta zombija. Vse skupaj postane malce manj napeto, ko AMC že leto prej na ves glas trobentlja, da bosta Maggie, ki jo igra Lauren Cohan in Negan, ki ga igra Jeffrey Dean Morgan, dobila povsem svojo serijo The Walking Dead: Dead City.

Serija se je sprva imenovala Isle of the Dead, na nedavni konferenci v New Yorku pa so ustvarjalci razglasili novi naslov Dead City. Sprememba imena ne bo vplivala na zgodbo, ki pravi, da sta se Maggie in Negan odpravila v raziskovanje New Yorka, tam pa prebivajo tako mrtvi, kot tudi živi. Dobili smo tudi prve uradne slike in zdi se, da Maggie še ni povsem oprostila Neganu za njegovo grozovito dejanje, tako da bo serija držala vsaj nekaj logike.

Lokacija je sicer izredno zanimiva. Živi mrtveci so se namreč v širokem loku izogibali dogajanju v večjih mestih in druščina junakov se je ob prvi priliki preselila na podeželje. To je logično, saj smo v 1. sezoni videli, da je bilo mesto Atlante povsem prežeto z nemrtvimi trupli in je nevarnost čakala na vsakem koraku. Vendar pa so ogromne horde zombijev vedno zabavne za gledanje in upamo, da bo ravno to dostavil Dead City.

Na isti konferenci je pred kamere stopil tudi igralec Norman Reedus. Tudi njegov lik Daryl bo očitno preživel dogodke originalne serije in dobil bo svoj odvrtek imenovan preprosto Daryl Dixon. V njem bi se moral znajti z igralko Melisso McBride, ki v seriji igra Carol, a Melissa je aprila sodelovanje odpovedala. Razlog je namreč selitev lokacije snemanja, saj se bo Daryl Dixon odvijal v Franciji, tako da bomo prvič v Živih mrtvecih obiskali tudi območje, ki se ne nahaja v ZDA.

The Walking Dead: Dead City bo premiero doživel aprila 2023, istega leta, a zaenkrat še v neznanem mesecu, pa se bo rodil tudi Daryl Dixon.

Zaganjalnik iger Origin je zdaj mrtev, zamenjal ga bo EA app

3

Založnik EA je že dve leti nezadovoljen nad svojim zaganjalnikom iger Origin in zdelo se je, da bo morda ta za vedno legel k počitku, saj se je založnik vrnil v topli objem Steama in na njem je spet začel izdajati svoje najnovejše naslove.

Vendar pa se je izkazalo, da se Origin ne bo povsem poslovil, ampak bo samo prerojen in pojavil se bo pod novim, precej manj izvirnim imenom EA app.

EA app je sicer že nekaj časa v odprtem beta testiranju, tako da ste lahko kadarkoli skočili na uradno stran, si aplikacijo prenesli in jo uporabljali kot zamenjavo za Origin. Pred kratkim pa je EA sporočil, da je beta testiranje zaključeno, tako da bodo uporabniki, ki še imajo nameščen Origin, kmalu povabljeni v nadgradnjo na EA app. Kdaj se bo to zgodilo še ni jasno in med pisanjem tega članka sem zagnal svojo zaprašeno kopijo Origina, a poziva k nadgradnji še nisem dobil.

Nov zaganjalnik se vizualno pošteno razlikuje od svojega predhodnika. Vmesnik je bolj čist in pregleden, na desni strani pa je ves čas prisoten vaš seznam prijateljev. EA pravi, da je tole najhitrejši zaganjalnik na PC-ju, založnik pa je očitno končno omogočil tudi hitrejše pregledovanje svojega seznama iger. Ena glavnih prednosti je tudi nadležen hrošč iz Origina, ki se nikakor ni zna prilagoditi za višje ločljivosti, tako da si ob uporabi moral gledati v zrnate slike in črke, zdaj pa je izkušnja veliko bolj prijetna.

EA app – ne tole ni napaka, založnik jo piše z malo začetnico – si lahko prenesete iz uradne strani in morda je pred tem pametno izbrisati Origin, da vam PC ne bosta obtežili dve aplikaciji. V prehodu boste obdržali vse: od iger, shranjenih položajev v oblaku pa vse do seznama prijateljev. Izjema so lastniki Applovih Macov, saj bo tam Origin še nekaj časa živel, a bo tudi tam sčasoma dobil smeno.

Kriptomat pridobil ISO certifikat za zagotavljanje skladnosti in preprečevanje korupcije

0

Podjetje FintechX OÜ je za svojo Kriptomat platformo za kriptovalute pridobilo ISO 37301 certifikat za zagotavljanje skladnosti in ISO 37001 certifikat za boj proti korupciji.

Kriptomat je prva borza kriptovalut, ki je pridobila ISO certifikat na teh dveh ključnih področjih.

“Kriptomat je zavezan najboljšim praksam in spodbujanju nenehnih izboljšav,” je dejal glavni direktor za poslovanje in integriteto Dejan Davidović. “Novi certifikati dokazujejo našo zavezo, da delujemo kot zaupanja vredna platforma v industriji, ki je prepogosto predmet zastrašujočih novic o prevarah in dvomljivih praksah. Postavljajo visok standard, ki mu morajo slediti tudi druge kripto platforme”.

Novi certifikati potrjujejo vodilni položaj podjetja FintechX pri zagotavljanju najboljših standardov v industriji kriptovalut, Web3 in fintech. Kriptomat je pred tem že pridobil ISO 9001 certifikat za zagotavljanje kakovosti, leta 2020 pa je postal prva evropska kripto platforma, ki je pridobila ISO 27001 certifikat  za upravljanje informacijske varnosti.

Organizacije in posamezniki želijo sodelovati s podjetji, ki jim lahko zaupajo, je dejal Howard Shaw, ki predseduje ISO tehničnemu odboru, ki je razvil standard 37301. “Zaupanje temelji na dobri poslovni kulturi, kjer vsak zaposleni prispeva, ker razume in verjame v pomembnost le-te,” je dejal. “Pri tem so ključnega pomena dobro vodstvo in jasne vrednote, ki morajo prihajati iz samega vrha podjetja.”

Vsi ISO standardi, ki jih uvajamo, so rezultat strateške odločitve vodstva, da s postopnim obravnavanjem ključnih področij gradimo trajnostno poslovanje,” je povedala glavna pravna svetovalka družbe FintechX Irena Dimitrič, ki je vodila uvajanje standardov. “Najprej smo zagotovili, da naše podjetje z uvedbo ISO sistema upravljanja informacijske varnosti odraža našo zavezanost varnemu in zanesljivemu okolju. Kot drugo, smo v letu 2021 naše načelo zavezanosti strankam nadgradili z ISO certifikatom za zagotavljanje kakovosti. Letos smo ob vseh regulativnih spremembah in novih predpisih o preprečevanju pranja denarja v Estoniji želeli dati zgled in javnosti sporočiti našo predanost skladnosti z zakonodajo in protikorupcijskemu okolju.”

Zunanjo presojo, ki je omogočila certificiranje Kriptomat platforme, je opravil slovenski Bureau Veritas, vodilni svetovni ponudnik storitev preskušanja, pregledovanja in certificiranja.

O ISO certifikaciji

Mednarodno organizacijo za standardizacijo (ISO) sestavljajo nacionalni organi za standardizacijo v več kot 160 državah. Mednarodne organizacije, tako vladne kot nevladne, sodelujejo z ISO, da si izmenjajo znanje in izkušnje, ter izberejo najboljše tržne prakse, ki so nadalje zajete v ISO standardih.

Priznanje ISO ne temelji le na trenutni oceni, ki bi dokazovala, da je organizacija v določenem trenutku izpolnjevala zahteve. Certifikati se podelijo organizacijam, ki vzpostavijo prakse in načela, ki zagotavljajo, da se poslovni procesi upravljajo, ocenjujejo in izboljšujejo skozi čas. Štirje certifikati, ki jih je pridobila platforma Kriptomat, odražajo zavezanost dokumentiranju poslovnih procesov, njihovemu rednemu pregledovanju in posodabljanju, da bi tako zadostili spreminjajočim razmeram in nenehno rastočim notranjim pričakovanjem.

O Kriptomat platformi

Kriptomat je bil ustanovljen leta 2018 in je z uvedbo najpreprostejše platforme v Evropi povzročil revolucijo v svetu kriptovalut. Na Kriptomat platformi so digitalne finance tako preproste, da lahko vsi in vsepovsod dostopajo do svobode, pravičnosti in zadovoljstva, ki jih predstavlja kripto. Več sto tisoč strank po Evropi in v 120 državah po svetu zaupa Kriptomat platformi pri nakupu, prodaji, menjavi, zaslužku in vlaganju v kriptovalute.

Velma iz Scooby-Dooja je zdaj uradno lezbijka

2

Ko sem kot paglavec spremljal risanke Scooby-Dooja sem svojo pozornost usmerjal predvsem v spremljanje smešno obarvane detektivske štorije, kjer nam je bilo vedno ob koncu razodeto, kdo je bil tisti glavni zlobec, ki se je cel čas skrival pod masko. Takrat mi ni niti na pamet padlo, da bi se moral ob vsem tem spraševati tudi o spolni usmerjenosti glavnih junakov, ki so jih od vedno zastopali Scooby-Doo, Shaggy, Fred Jones, Daphne in Velma.

Očitno sem storil napako, saj oboževalska baza baje že dolgo ugiba o seksualni usmerjenosti vseh likov in nedavno sem presenečen odkril, da naj bi bilo že dolgo namigovano, da je Velma lezbijka. Na to noto naj bi igrale že risanke, režiser James Gunn, ki je poskrbel za scenarij filma iz 2002, pa je v intervjuju povedal, da je na vsak način poskušal Velmo predstaviti kot lezbijko, a se je moral pri temu ves čas boriti z založnikom Warner Bros. Pictures, ki mu tega ni samo preprečil, ampak je v nadaljevanju Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed za lik Velme celo predstavil fanta.

A zdaj so drugačni časi in gibanje LGBTQ je na področju gejevskih likov znotraj Hollywooda naredilo ogromne korake. Velma je zdaj končno lahko stopila iz omare, priložnost za to pa je dobila v novem risanem filmu Trick or Treat Scooby-Doo!, ki sicer na IMDb-ju nosi katastrofalno oceno 5,8/10, a vsebuje zelo pomemben trenutek za Velmo, saj se ta povsem zatrapa v lik Coco Diablo.

Ljudje so nad tem razkritjem navdušeni, saj kratki izseček, kjer Velma prvič sreča Coco in se ji ob tem zarosijo očala, na Twitterju vsebuje 5 milijonov ogledov. Velma se s Coco še enkrat sreča v avtu in ta je takrat dotakne, Velmi pa se ob tem obrne svet na glavo.

Trick or Treat Scooby-Doo! lahko spremljamo samo preko servisa Amazon Prime, a tam za naše kraje ni na voljo, bo pa zadeva izšla tudi na DVD-ju in sicer 18. oktobra.

Zanimiva modifikacija predela Fallout 1 v prvoosebno streljanko

0

Izvirni Fallout iz leta 1997 še danes velja za eno najboljših RPG izkušenj, a zadevo dandanes ni lahko priporočiti – še posebej ne novejši generaciji igralcev. Igralni sistemi so sicer solidni, vendar pa arhaična grafična podoba in neroden igralni vmesnik igri vsekakor ne delata uslug.

Bethesda se do sedaj ni odločila za kakšno predelavo prvih dveh iger, pa čeprav bi zaradi tega kopije naravnost letele iz prodajnih polic. K sreči so tu modderji in eden od njih je na svojem YouTube kanalu pokazal, kako bi Fallout 1 izgledal v bolj moderni retro preobleki, ki je bila zgrajena na pogonu GZDoom.

Projekt se imenuje Fallout: Bakersfield in nam da za primerjavo srečanje dveh zombijev v prvi igri, katero je bilo nato predelano v pogon GZDooma. Bakersfield je videti naravnost fantastično, saj je zaradi retro grafične podobe in animacij avtorju uspelo ohraniti vizualni stil prvega dela, a hkrati je modifikacija videti moderno in nič ne bi imeli proti, da bi na tak način preigrali prvi Fallout – mnogi igralci bi ga tako sploh prvič izkusili.

Bakersfield se ni te dni na spletu pojavil samo po kakšnem naključju. Franšiza Fallout namreč te dni praznuje 25. obletnico, ki jo je Bethesda obeležila z brezplačnim preigravanjem Fallouta 76, svoj poklon pa je naredila tudi modderska skupnost. Bakersfield je delo večih modderjev, najbolj slaven med njimi pa je zagotovo Alexander Berezin. Ta se je namreč podpisal pod ogromni modifikaciji Fallout Sonora in Olympus 2207, ki sta po obsežnosti primerljivi s prvima dvema igrama.

Ni še jasno, ali bo Fallot: Bakersfield kdaj zagledal luč dneva, a Berezin se je pošalil, da je delo na tem kratkem demu upočasnilo razvoj njegove lastne igre. Berezin se je namreč pridružil studiu New Blood Interactive, ta ekipa pa zdaj dela na duhovnem nasledniku prvih dveh Falloutov, a igra zaenkrat še nima naslova.

Animirani film Mario končno dobil napovednik in ta je videti fantastično

0

Ko Nintendo dobro leto nazaj napovedal film Mario in zraven še dodal, da bo glavno vlogo odigral Chris Pratt, je bil internet poln norčevanj, saj si je veliko ljudi predstavljalo, kako Chris nosi rdečo kapo in skače po nekakšnih gobah, medtem pa poskuša oponašati italijanski naglas.

Nintendo je na včerajšnji konferenci za nas končno pripravil prvi napovednik, ta pa je odpravil veliko skrbi in če pred tem za film nisem kazal kakšnega prevelikega zanimanja, se je to po ogledu videa konkretno spremenilo.

Super Mario Bros. bo k sreči v celoti animiran in napovednik lepo nakaže, da se je v projekt zlilo kar nekaj milijonov zelencev. Vidimo lahko dežurnega zlobca Bowserja, ki ga bo tule uglasil igralec Jack Black, ta pa se spravi v napad kraljestva pingvinov, ki pa se ga ne ustrašijo in se mu postavijo po robu. Sledi precej zabavna in smešna sekvenca, kjer pingvinčki sprožijo cel kup kup, ki pa iz Bowserjeve vojske preprosto zdrsnejo, zmaj pa nato samo z enim ognjenim dahom izbriše polovico obramb.

Situacija v kraljevini Mushroom Kingdom tako ni preveč rožnata, vse skupaj pa lahko reši samo italijanski vodovodar Mario, ki se zaradi neznanih razlogov pojavi v fantazijskem svetu in to očitno prvič. Mario je namreč povsem zmeden, dodatno pa ga še prestraši Toad, ki ga bo tokrat odigral Keegan-Michael Key, par pa se nato odpravi v reševanje kraljestva.

Animacije so videti odlično, Chris Pratt pa očitno ne bo oponašal italijanskega naglasa, ampak bo šel po svoji poti, ki ni slišati napačno. Na Redditu je sicer nekomu uspelo njegov glas zamenjati za tistega iz iger, ki že dolgo prihaja iz ust Charlesa Martineta in tudi ta se dobro vklopi v splošno atmosfero napovednika. Spet po drugi strani ne vem kako bi bilo, če bi moral Charlesa poslušati v kinu uro in pol, saj bo Mario v filmu veliko več čebljal kakor pa v igrah.

Super Mario Bros. bo vseboval še nekaj drugih velikih imen. Luigija bo poosebil igralec Charlie Day, Princess Peach bo Anya Taylor-Joy, Donkey Konga pa bo odigral Seth Rogen. Film je imel sprva zastavljen datum za december 2022, a bo po novem izšel 27. aprila 2023.

Ubisoft zdaj prodaja verzijo igre Far Cry 6 za 120 €, ta pa vsebuje še nerazkrit DLC

Ko založnik svoji igri natakne naziv Game of the Year Edition, to navadno pomeni, da je ponovno zapakiral osnovno igro, sem notri dodal vse posodobitve in DLC-je in zadevo postavil na police po malček nižji ceni. Ubisoftu takšna tradicija ravno ne leži, zato je zdaj v trgovino PlayStation porinil igro Far Cry 6: Game of the Year Edition, za njo pa bi rad kar 120 €.

Far Cry 6 smo si nazadnje ogledali slabo leto nazaj in ob igranju smo se precej zabavali, a po drugi strani smo po končanju kampanje zadevo za vedno odložili na police in v ponovno igranje nas niso prepričali niti naknadno izdani DLC-ji. Ti so bili trije in so prišli v obliki posebnih epizod Insanity, Control in Collapse, vsaka od njih pa nas je postavila v vlogo glavnega zlobca prejšnjih treh izdaj Far Cryja.

far cry 6

Game of the Year Edition bo vseboval glavno kampanjo in vse tri prej omenjene epizode, ki so sicer prinesle bolj malo konkretne vsebine. Znotraj novega paketa bomo našli tudi predelavo Far Cry 3 Blood Dragon Classic Edition ter sezonsko prepustnico, ki prinese nekaj preoblek in orožij.

Vse to skupaj niti približno ni vredno 120 €, a Ubisoft v rokavu skriva še eno dobroto. To je dodatek Lost Between Worlds, o katerem pa ne vemo praktično ničesar, razen tega, da zadeva izide “kmalu”. Koliko vsebine namerava prinesti Lost Between Worlds lahko samo ugibamo in glede na ceno, bi človek pričakoval, da bo to vsaj kampanja, ki bo po obsežnosti primerljiva z originalno. Po drugi strani pa je Far Cry 6 že tako nenormalno drag, saj Ubisoft za Gold Edition, ki vsebuje igro in sezonsko prepustnico, zahteva kar 100 €, kljub temu, da je Far Cry 6 zdaj star že eno leto.

Napovedan novi Need for Speed

Franšiza dirkaških iger Need for Speed dandanes ni več tako popularna, kot je bila nekoč, saj se je založnik EA nekako ujel v ponavljanje enih in istih konceptov, ki so kmalu postali utrujajoči. Ni pomagalo niti to, da je založnik nekaj časa vsako leto na trg poslal novo poglavje in igralec lahko samo tolikokrat sodeluje v brezmožganskih uličnih pregonih, preden se mu vse skupaj ne zameri in začne nove dele preprosto ignorirati.

Skratka, serija je začela klicati po konkretnih spremembah, ki bi v igranje prinesle vsaj nekaj svežine in ravno to namerava dostaviti Need for Speed Unbound.

Govorice o novem delu so sicer krožile že nekaj časa in iz zaupljivih virov so prihajale informacije, da naj bi novi Need for Speed povsem zamenjal svoj vizualni slog in realistične teksture naj bi zamenjala anime podoba. To se je na koncu izkazalo za polresnico, saj Unbound resda poseduje drugačen vizualni stil, a še vedno tole nikakor ni anime.

Bolj gre za nekakšno združitev realistične grafike in risankaste podobe, ki je bila nato prevlečena čez nekatere teksture. Avti so tako še vedno videti odlično, medtem ko pa so nastopajoče osebe povsem risankaste, a vizualni slog na koncu pričara izjemno unikatno podobo. Prvi napovednik sicer ne pokaže kaj preveč igranja, a tistih nekaj kadrov pokaže hitro dirkanje, kjer se bo spet vse bleščalo in meglilo, medtem ko bodo v oko bodli vizualno pisani učinki kurjenja gum, svetenja žarometov ter policijskih luči.

Vse skupaj bo poganjala zgodba, ki se na splošno ne sliši preveč zanimivo in bo bolj kot ne samo izgovor za preganjanje po cestah. V neki avtomehanični delavnici se zgodi kraja avtomobila, zaradi česar se skregata dva prijatelja, naš junak pa zaradi tega začne vzpon po ulični sceni mesta Lakeshore, njegov glavni cilj pa bo sodelovanje v ultimativni dirki, ki mu bo nato povrnila izgubljeni štirikolesnik.

Sliši se ravno dovolj trapasto, da bodo naše dirke imele nek smisel in česa več od dirkačin niti ne moremo pričakovati. Vmesne sekvence so videti vzdušne, EA pa je tudi poskrbel za vzdušno glasbeno podlago, kjer bo veliko vlogo igral A$AP Rocky.

Osebno sem pripravljen na novo Need for Speed kampanjo, ki me bo pred zaslonom obdržala vsaj nekaj ur, EA pa obljublja tudi močno večigralsko stran. Unbound izide že letos in sicer 2. decembra, spada pa v novi val iger, ki na Steamu nosijo naslednjo generacijo cenovnih nalepk.

Modern Warfare 2 dobil še zadnji napovednik pred izidom

Navadno založniki pripravijo “Launch” napovednike kakšen dober teden pred izidom, a Activison se preprosto ni mogel zadržati in nam je takšen video za igro Call of Duty: Modern Warfare 2 serviral že kar danes, medtem ko je izid nekje tri tedne stran.

Napovednik je čisto COD-jevski, kar pomeni veliko akcije, dobro režiranih vmesnih sekvenc, dobili pa smo tudi nekaj kadrov iz igranja, ki zopet ne bo ravno spreminjalo igralne formule. Osebno sem velik oboževalec Call of Duty enoigralskih kampanj, saj so te ravno dovolj dolge in zanimive, da se počutiš, kot da sodeluješ v nekem visokoproračunskem akcijskem filmu.

O zgodbi se mi sicer ne sanja preveč, a že zdaj lahko vidim, da bomo med igranjem velikokrat morali sodelovati z drugimi člani ekipe, se počasi smukati skozi podrast in vsake toliko usklajeno napasti kakšno sobano, ves ta čas pa bomo imeli ob roki sodobne tehnološke igračke in seveda cel kup najmodernejših orožij, ki bodo v stopnjah povzročila pravi kaos.

Pred kamere se vračajo tudi našo stari kameradi, ki jih zastopajo Captain Price, Ghost in Soap. Zgodba se bo dogajala tri leta po prvencu iz leta 2019, Captain Price pa je v tem času oblikoval elitno vojaško enoto Task Force 141, kateri se bo zdaj pridružil novinec Vargas. Naša enota se bo v Modern Warfare 2 spopadla z različnimi nasprotniki, prvič v seriji Call of Duty pa se bomo postavili po robu mehiškemu kartelu Las Almas.

Call of Duty: Modern Warfare 2 izide 28. oktobra, a če zadevo slučajno prednaročite, potem boste kampanjo lahko igrali že dober teden prej in sicer 20. oktobra. Bodite le pripravljeni na zasoljeno ceno, saj zadeva na Steamu zase zahteva 70 €.

Nekomu je uspelo prebiti zaščito konzole PlayStation 5

0

Časi, ko si lahko kadarkoli zlomil zaščito konzole in nato na njo nameščal svojo vsebino, so že davno za nami, a včasih je bila scena “jailbreakanih” konzol še posebej pestra. Tudi v Sloveniji so celo uradne trgovine v zameno za nekaj evrov same ponujale lomljenje zaščit konzol PlayStation 3 in Xbox 360, tako da sta bili ti dve na stopnji piratstva skoraj enakovredne PC-jem.

Dandanes je situacija popolnoma drugačna. Čeprav je hekerjem sčasoma uspelo zlomiti zaščito konzole PlayStation 4, je bila zadeva nato hitro zakrpana in pirati so bili tako obsojeni na konzole, ki so v sebi vsebovale starejšo verzijo programske opreme in niso nikoli smele niti povohati interneta. Xbox One se je po tej strani odrezal še bolje in ta konzola vse do danes še vedno ni bila zlomljena.

Zdaj prihajajo poročila, da je bila zlomljena tudi programska oprema najnovejše konzole PlayStation 5. Za njo stoji modder SpecterDev, ki je na Twitterju ponosno objavil svoj dosežek in nato kodo spravil tudi na GitHub, zraven pa je uporabnike še opozoril, da stabilnost ni ravno najboljša.

Še en modder Lance McDonald je nato zadevo pokazal v praksi in na posnetku je pokazal, da lahko zdaj namesti zunanjo vsebino. Inštaliral je skrivnostno datoteko, za katero se je nato izkazalo, da je to grozljivka P.T. – nesrečni preklicani projekt, ki je bil nato odstranjen iz PlayStationovih strežnikov.

Kaj torej to pomeni? Bo PlayStation 5 zdaj kar naenkrat postal piratski raj? No, ne ravno. Kot prvo zadeva deluje samo na konzolah, ki vsebujejo vdelano programsko opremo, verzije 4.03. Ta je izšla lani v oktobru in če ste v enem letu vsaj enkrat konzolo povezali na splet, je konzola zdaj že posodobljena in ta hekerski podvig ne deluje več.

Prav tako zaščita ni bila povsem zlomljena. SpecterDevu je uspelo konzolo pripraviti do tega, da bere in zapiše datoteke, a zaenkrat nobene igre ni mogoče zagnati, zato zgornji poskus iz strani Lanca ne ponuja nobenega igralnega videa P.T.-ja, ki že tako ali tako ni združljiv s konzolo PlayStation 5. Zanimivo pa je, da je nato nekomu preko tega hekanja uspelo zaobiti tudi združljivost konzol in namestiti kopijo igre Robinson: The Journey, ki je PlayStation 5 ne podpira. Morda se enako zgodi tudi za P.T. in tako ta igra ne bo za večno utonila v igričarsko pozabo.

Zadeva je tako za končnega uporabnika dokaj nekoristna in dvomimo, da bo Sony zaradi tega preveč zgubljal spanec, a vseeno je zanimivo videti, da “jailbreak” scena ni še povsem mrtva.

Wild Hearts, EA-jev poskus ustvarjanja Monster Hunterja, dobil daljši igralni napovednik

0

Franšiza Monster Hunter iger ima zelo obsežno in zelo vročekrvno bazo privržencev, ki se za vsak nov del, ki jim ga podeli Capcom, praktično stepejo. Igre Monster Hunter marsikdo primerja z Dark Soulsom, a to je zmotno, saj razen tretjeosebnega pogleda, igre ne nosijo praktično nobenih skupnih lastnosti. Poanta Monster Hunterja je namreč treniranje orožij in nabiranje opreme, to pa lahko naredite samo preko pobijanja okoliške favne, katera je zelo raznolika in nevarna. Tu je tudi vidik ponavljajočih se opravil, saj boste za najboljšo opremo potrebovali goro sestavin, te pa padajo samo iz riti pošastkov in šefov, ki jih bo treba uničiti večkrat zaporedoma.

Če vam vse to diši, potem vam bo zagotovo všeč tudi nova igra Wild Hearts, na tej frišni franšizi pa dela založnik EA, ki je v partnerstvo povabil Koei Tecmo. Rezultat sodelovanja je grafično čudovit naslov, ki pa niti približno ne skriva svojega vzornika in če se ob koncu napovednika ne bi izrisal naslov igre, potem bi ga lahko hitro zamenjali za kakšen nov del Monster Hunterja.

Tudi Wild Hearts bo nosil japonsko tematiko, kar je malce čudna izbira, saj bi se ravno na tem področju lahko EA najbolj ločil od konkurence. A po drugi strani se je Monster Hunter največ prodal ravno v deželi vzhajajočega sonca, zato nas zopet čaka barvita okolica, široki travniki in ogromne pošasti.

Sedem minut dolg igralni napovednik igralcu na pot postavi samo ogromnega merjasca, ki se ga je nujno treba čim hitreje odkrižati in začne se divji spopad. Wild Hearts si bo očitno sposodil tudi pomanjkljivosti Monster Hunterja, kamor lahko uvrstimo zmedeno kamero, ki ob takšnih titanskih nasprotnikih večkrat ne ve, kaj bi sama s sabo, zato velikokrat sploh ne vidimo, kaj trenutno počne pošast, saj smo preveč zaposleni v gledanje njegove kosmate zadnjice.

Igralni napovednik pokaže tudi nekaj sodelovalnega igranja in posebnih sposobnosti, kot je grajenje posebnih platform, preko katerih lažje dosežemo slastno in na poškodbe občutljivo glavo šefa. Ti bodo očitno vsebovali več faz, saj merjascu proti koncu zasvetijo čekani, a zaradi tega ni postal ravno preveč nevaren.

Wild Hearts izide 17. februarja 2023.

VR verzija igre Half-Life prihaja na Steam

Končno bomo lahko v VR pogledu doživeli vsak glavni naslov franšize Half-Life. Uradno je bil sicer na tak način spočet samo en projekt Half-Life: Alyx, za vse ostalo pa so poskrbeli modderji. Nedolgo nazaj smo se tako pozabavali v modifikaciji Half-Life 2 VR, zdaj pa je modder Max Vollmer napovedal predelavo originalne igre, ki bo kmalu prispela na Steam.

Max je na projektu HLVR začel delati leta 2017, vanj pa je šlo ogromno truda. Tako kot Half-Life 2 VR tudi HLVR namreč ne bo samo preprosta selitev pogleda v VR okolico, ampak je avtor poskrbel tudi za polno podporo VR igralnih mehanik, kamor lahko prištejemo verno merjenje z orožji, plezanje po lestvah, pritiskanje na razne gumbe in gledanje v svoje roke, ki jim bomo lahko premikali tudi prste. Za oboževalce izvirnika je tole naravnost sanjski projekt in končno se boste lahko od blizu spopadli s tistim ogromnim pajkom na planetu Xen.

Max je poskrbel tudi za nekaj nadgradenj grafične podobe, saj nekateri liki nosijo boljše teksture, a modifikacija je zelo prilagodljiva, tako da boste lahko kadarkoli omogočili način “Classic”, ki bo izvirno izkušnjo pustil neokrnjeno.

HLVR bo za igranje povsem brezplačen, boste pa potrebovali v svoji Steam knjižnici posedovati kopijo originalne igre. Modifikacija na Steamu izide 20. oktobra, a zadeva je v bistvu na voljo že zdaj. Preko sledeče povezave lahko datoteke prenesete takoj in uživali boste v enaki izkušnji, seveda pa boste morali preko prej omenjene strani sami poskrbeti za namestitev, medtem ko bo verzija na Steamu za vse skupaj poskrbela preko stiska enega gumba.

Dead Space dobil prvi pravi igralni napovednik

1

Ko je EA uradno napovedal predelavo igre Dead Space, sem bil takoj prodan in ob prvem kratkem dražilniku sem poosebil Mortyja z besedami: “You son of a bitch, I’m in.” Franšiza Dead Space je ena mojih najljubših grozljivk in hvalospeve ji pojem, kadarkoli dobim priložnost. Založnik EA je imel leta 2008 za njo velike načrte, a zaradi slabe prodaje je tretji del botroval zaključku sanj, takrat pa je vrata za vedno zaprl tudi originalni razvijalec Visceral.

Na predelavi zdaj dela studio Motive, ta pa je že od samega začetka s tem projektom zelo transparenten. Razvoj smo namreč lahko spremljali od faze, ko stopnje sploh še niso bile sestavljene in res je bilo zanimivo gledati, kako programerji v urejevalniku stopenj prilagajajo različne igralne mehanike in oblikujejo napredno fiziko razpadanja telesc.

Predelava bo zvesto sledila igralnemu taktu originala, tako da bomo zopet stopili v vesoljske škornje Isaaca Clarka, ki se s svojo posadko odpravi na zapuščeno vesoljsko ladjo USG Ishimura, na tej pa ga pričaka pravi pekel. Ena od posebnosti Dead Spaca so bile odlične strelske mehanike, saj si sovrage lahko porazil samo tako, da si jim odstrelil ude, igra pa se je ponašala tudi s posebnim sistemom uporabniškega vmesnika, ki je bil organsko vpeljan v sam svet.

Prvi igralni napovednik nam zdaj pokaže, kaj vse je Motive počel v zadnjem letu in zadeva je videti preprosto slastna. Grafično je zadeva preprosto nadmočna, saj je razvijalec predelal prav vse teksture in na novo posnel animacije in zvočna podajanja. Po novem Isaac ne bo vseskozi tiho in bo pridno čebljal z drugimi člani ekipe, Motive pa je poskrbel tudi za nekaj nove vsebine, ki jo je želel izdelati tudi Visceral, a mu je takrat zmanjkalo časa.

Dead Space je videti kot obvezna igralna naloga za vse ljubitelje grozljivk. Izid je napovedan za 27. januar 2023, igrali pa ga bomo lahko na PC-ju in konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X. Kljub temu, da je tole predelava, bo za njo treba odšteti polno ceno: prednaročilo na Steamu zase zahteva 60 €, medtem ko bo na konzolah treba primakniti 80 €.

CD Projekt RED najavil še dve dodatni Witcher igri in nadaljevanje Cyberpunka 2077

0

Založnik in razvijalec CD Projekt RED je v zadnjih dveh mesecih ponovno oživel. Veliko je k temu pripomogla frišna Netflixova serija Cyberpunk: Edgerunners, ki ni požela samo dobrih kritik, ampak je tudi dvignila igralne številke njihove zadnje igre Cyberpunk 2077, ki so se ji igralci, kljub slabemu izidu, zdaj odločili ponuditi še eno priložnost, nato pa so presenečeno odkrili, da so bile porodne tehnične težave odpravljene in da se pod površjem skriva prav dobra RPG izkušnja.

Poljaki so se včeraj odločili razodeti svoje načrte za prihodnost in ti so resnično konkretni. CDPR bo vse svoje karte vložil v franšizi The Witcher in Cyberpunk 2077, za razliko od prej pa po novem ne bodo delali samo na enem projektu, ampak na več njih.

Največ pozornosti je zaenkrat usmerjeno v Veščeca. O novi trilogiji The Witcher iger vemo že nekaj časa, a razvijalec se ne bo ustavil samo pri njih. Na prvem delu te trilogije zaenkrat dela 150 ljudi, CDPR pa namerava celotno trilogijo zaključiti v šestih letih po izidu prvega dela.

Najavljena pa sta bila še dva ločena Witcher projekta. Prvi, s kodnim imenom Project Sirius, bo nastal v sodelovanju z razvijalcem Molasses By the Flood in bo poleg enoigralske kampanje vseboval tudi večigralsko plat. Projekt je zaenkrat v predprodukciji in na njem dela okoli 60 ljudi.

Druga Witcher igra nosi naslov Project Canis Majoris. Gre za čistokrvno enoigralsko izkušnjo, na njej pa bo prav tako delal zunanji studio, sestavljeni iz članov, ki so v preteklosti že delali na franšizi The Witcher.

Vsi ti projekti so še daleč v prihodnosti, bomo pa veliko prej dobili nekaj konkretnega. V izdelavi je namreč še vedno predelava igre The Witcher 3: Wild Hunt. Ta še vedno nima datuma izida, a naj bi izšla še enkrat letos.

Napovedano je bilo tudi nadaljevanje igre Cyberpunk 2077. To zaenkrat nosi ime Project Orion, a o njem ne vemo zaenkrat nič, razen tega, da bo nadaljeval izpolnjevanje potenciala te franšize. Preden se bomo pozabavali v drugem delu, nas bo pričakal prvi večji dodatek za originalno igro Phantom Liberty, ki bo izšel v prvi polovici 2023. Zadeva naj bi bila v zaključni fazi razvoja, na njej pa zaenkrat dela okoli 350 ljudi.

CD Projekt RED je še dodal novico o povsem novi franšizi, s kodnim imenom Project Hadar. Ta je še v fazi koncepta in razvit interno, to pa je tudi vse, kar zaenkrat vemo.

Dodatek Phantom Liberty bo še zadnji naslov, ki bo zgrajen na njihovem lastnem pogonu, medtem ko bodo vse bodoče igre zgrajene na pogonu Unreal Engine. To je vsekakor dobra novica, saj je imel CDPR vedno težave z optimizacijo in hrošči, tako da zna ta prehod odpraviti to nadlogo in razvijalcu omogočiti, da več svoje moči nameni sami vsebini.

Telefoni Huawei nova 10 in Huawei nova 10 Pro navdušujejo s sprednjo kamero in eleganco

0

PARTNERSKA OBJAVA

Nova generacija pametnih telefonov serije Huawei nova 10 združuje inovativno, a hkrati klasično elegantno oblikovanje, poimenovano Star Orbit Ring, z vrhunsko izdelavo. Obenem ostaja v tehnološkem trendu zaradi zmogljivosti in novih funkcij sprednje kamere, ki uporabnikom omogočajo samozavestnejše izražanje.

Popoln posnetek iz vseh kotov

Ljubitelji selfijev in vloganja bodo navdušeni nad inovacijami sprednje kamere, ki jih prinašajo pametni telefoni serije Huawei nova 10. Po zaslugi tehnologije Huawei Multi-Vision Photography ima Huawei nova 10 Pro kar dve visokokakovostni sprednji kameri. Kamera Ultra-Wide Autofocus, kot prva v industriji, združuje 60-milijonsko tipalo s 100 stopinjskim vidnim kotom in snemanjem v ločljivosti 4K. Obenem portretna 8-milijonska kamera, ravno tako kot prva v industriji, podpira 2-kratno optično in do 5-kratno digitalno povečavo, s čimer razširja meje človeškega zaznavanja in ponuja ultimativno izkušnjo portretiranja od blizu.

Huawei nova 10 Pro sprednji kameri dodaja sposobnost takojšnega samodejnega ostrenja s štirifaznim zaznavanjem (Quad Phased Detection), pri katerem vsaka slikovna pika prispeva tako k zajemu fotografije kot tudi k ostrenju. V primerjavi z običajnimi kamerami to obljublja 30-odstotno povečanje hitrosti ostrenja in izboljšanje ločljivosti širokokotnih fotografij za 119 odstotkov. V kombinaciji s sprednjo portretno kamero in uporabo samodejnega ostrenja pri portretiranju, pa je povečanje ločljivosti celo 150-odstotno. Tehnologija XD Fusion obenem izboljša kakovost fotografij v različnih pogojih: osvetlitev od spredaj, osvetlitev od zadaj in v primeru snemanja z visokim dinamičnim razponom (HDR) za doseganje občutljivega učinka zamegljenega ozadja. Kar se posebej odlično obnese na jasnih in visokokakovostnih portretih od blizu. Zahvaljujoč od 0,7 do 5-kratne povečave sprednje kamere telefona Huawei nova 10 Pro lahko zajamete prizore s 54-milimetrsko portretno, 27-milimetrsko širokokotno in 19-milimetrsko ultra široko goriščnico. To zagotavlja dosledno in odlično kakovost fotografije ne glede na razdalje fotografiranja.

Huawei seveda ni zanemaril ostalih fotografskih zmogljivosti. Izstopa 50-milijonska zadnja kamera z napredno obdelavo slike, hitro osveževanje zaslona in načini hitrega polnjenja. Tipalo zadnje kamere je opremljeno s Huaweievim barvnim filtrom RYYB, ki poveča občutljivost na svetlobo za 40 odstotkov, omogoča takojšne samodejno ostrenje QPD ter ima vključeno tehnologijo zaklopa brez zakasnitve (ZLS), ki se posebej dobro obnese med fotografiranjem v pogojih šibke svetlobe.

Vloganje na poti z možnostjo dvojnega pogleda

Vloganje je nov način, s katerim predvsem mladi prek družbenih omrežij izražajo in delijo vsakodnevne trenutke. Z uporabo zmogljivega sistema kamer pametnega telefona Huawei nova 10 Pro lahko ustvarjate vloge, ki bodo izrazili vaše najgloblje navdihe.

Z nadgrajenimi zmogljivostmi samodejnega ostrenja obeh sprednjih kamer, Huawei nova 10 Pro inteligentno preklaplja ostrenje na različne subjekte prizora in s pomočjo funkcije Showcase Focus omogoča jasen prikaz tudi na video posnetkih v zaprtih prostorih. Ravno tako je omogočena hkratna raba več kamer za raznovrstne učinke, ki vključujejo kombinacije obeh kamer kot učinek slike v sliki, ki je še posebej primeren za prikaz podrobnosti na obrazu ali modnih dodatkov. Ves čas je omogočeno tudi poljubno prilagajanje vidnega kota in povečav (na intervalu od 0,7 do 5-kratne povečave) ob polnem izkoriščanju zmogljivosti dvojega samodejnega ostrenja sprednje kamere.

Med snemanjem z zadnjo kamero lahko uporabite funkcijo Follow Focus, ki zaklene in spremlja ostrenje na izbranem subjektu, tudi v primeru, ko začasno izgine in se nato spet pojavi na prizoru. Pametni telefon Huawei nova 10 obenem združuje funkciji sledenja zvoka in dušenja hrupa ozadja s podporo barvnega razpona P3. Za preprostejše urejanje video posnetkov pa je na voljo odlična aplikacija Petal Clip.

Eleganten in lahek dizajn Povsem nova Huawei nova 10 in Huawei nova 10 Pro združujeta neverjetno elegantno oblikovanje inovativnega in kakovostno izdelanega ohišja z legendarnim obročem Star Orbit Ring. Ob tem telefon Huawei nova 10 Pro v debelino meri vsega 7,88 mm in tehta 191 gramov, medtem ko je ohišje telefona Huawei nova 10 s 6,88 mm celo za milimeter tanjše in s 168 grami tudi lažje. 

Pametni telefoni serije Huawei nova 10 so na voljo v srebrni barvi, ki jo lepo dopolnjuje zlati obroč okoli modula z zadnjimi kamerami Star Orbit Ring za razkošen videz in občutek. Na voljo je še različica v črni barvi. Na voljo sta torej dva barvna sloga, da se lažje prilagajata modnemu in osebnemu slogu uporabnika.

Vrhunska zmogljivost

Da bi omogočil brezskrbno uporabo, Huawei še naprej razvija inovacije na področju hitrega polnjenja. Huawei nova 10 Pro podpira 100-vatno hitro polnjenje SuperCharge z novim Turbo načinom, ki presega dosedanje omejitve. Dovolj je namreč le 10 minut in baterija bo napolnjena do 60 odstotkov, medtem ko 20 minut zadošča za polno napolnjenost.

Huawei nova 10 Pro se obenem odlično obnese v vlogi naprave za poganjanje videoiger, po zaslugi izboljšanega sistema hlajenja Ultra-Generation VC Liquid Cooling. Poskrbi namreč za hitrejše in enakomernejše odvajanje toplote. Tehnologija zaznavanja temperature, ki jo poganjajo algoritmi umetne inteligence, namreč zazna vroče točke na površini ohišja in optimalno porazdeli toploto.

Ne glede na to ali igrate igre, gledate videoposnetke ali brskate med fotografijami, vam telefoni serije Huawei nova 10 omogočajo odlično vizualno izkušnjo na izredno živahnem zaslonu. Podpira namreč prikaz 1,07 milijarde barv ob 120-herčnem osveževanju slike in 300-herčnem vzorčenju dotika. S tem je zagotovljena gladka uporabniška izkušnja, ki jo še dodatno poenostavi funkcija Touch Turbo 2.0 in sistem dveh zvočnikov v stereo konfiguraciji. Ne voljo je še podpora brezžičnega vmesnika Wi-Fi 6E, ki s pomočjo izboljšane modulacije dovoli prenašanje podatkov s hitrostjo do 3,2 Gb na sekundo. 

Pametna telefona Huawei nova 10 in Huawei nova 10 Pro bosta v Sloveniji na voljo od sredine meseca oktobra. Za Huawei nova 10 bo treba odšteti 529 €, za Huawei nova 10 Pro pa 749 €.

Revolucionarna fotografija

Poleg telefonov Huawei nova 10 in nova 10 Pro je Huawei nedavno predstavil tudi telefon Mate 50 Pro, sicer prvi pametni telefon na svetu s prilagodljivo 10-stopenjsko zaslonko. Mate 50 Pro ima vrhunsko kamero Ultra Aperture s 50-milijonskim tipalom in 10-stopenjsko nastavljivo zaslonko s ključnim napredkom optičnega sistema, mehanske strukture ter tehnologije zajema in obdelave fotografij. Izredno široka zaslonka f/1,4 v kombinaciji s tehnologijo XD Fusion Pro in visoko občutljivostjo na svetlobo, poskrbi za primerno svetlost ter za podrobnosti v svetlih in zasenčenih področjih fotografije. Pametno prilagajanje zaslonke obenem zagotovi, da je zajem svetlobe pri samodejnem načinu usklajen s prizorom in scenarijem fotografiranja, medtem ko imate v ročnem načinu možnost prilagajanja globinske ostrine oziroma raven zamegljenosti ozadja.

Zahvaljujoč temu boste zlahka posneli izjemne portrete s popolnimi kožnimi odtenki, teksturo in ravno prav zamegljenim ozadjem, očarljive in žive pokrajine, čudovite bližinske (makro) fotografije z ostrim ospredjem in naravno zamegljenim ozadjem ter po zaslugi naprednega nočnega načina odlične fotografije tudi v trdi temi.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si.

Overwatch 2 je ob izidu utrpel ogromen DDoS napad

Včeraj je bil za razvijalca Blizzard velik dan, saj je svojo večigralsko streljačino Overwatch 2 končno pripeljal do ciljne črte. Strežniki so zaživeli ob 21.00 in na njih se je zvrnilo tisoče igralcev, ki so si zaželeli nekaj nove akcije ali pa veteranov, ki so nad Overwatchem, zaradi pomanjkanja vsebine obupali, a so se odločili igri zdaj ponuditi še eno priložnost.

Žal pa zagon ni šel po načrtih. Naval je očitno presenetil tudi Blizzard in igralci so kmalu zagledali dolge čakalne vrste, kar za Blizzard ni nič novega, saj je denimo enake težave imel njihov nedavni naslov Wrath of the Lich King Classic. Vendar pa tule niso bile težave samo v čakanju, saj je nekatere igralce ob povezovanju pričakalo obvestilo o napaki in tako se niso mogli niti postaviti v vrsto.

Malce kasneje se je oglasil šef Blizzzarda, Mike Ybarra, ta pa je na Twitterju zapisal, da so strežniki poleg navala igralcev utrpeli še masiven DDoS napad. Gre za koordiniran napad iz strani hekerjev, ki na strežnike naenkrat pošlje tisoče zahtev iz strani računalniško vodenih botov, ti pa so tako agresivni, da strežniki sčasoma enostavno podležejo. Sicer dandanes obstajajo določene zaščite proti DDoS-u, a te niso povsem neprebojne.

Situacija se je sčasoma normalizirala in DDoS je očitno mimo, a gneča igralcev ostaja. Igralci še vedno poročajo o ogromnih čakalnih vrstah, kjer je pred vami po 30k ljudi, če pa se že nekako spravite v igranje, zabava ni zagotovljena, saj vas zna igra vreči ven in potem morate zopet skočiti nazaj v čakalnico.

Overwatch 2 je bil očitno uspeh, vsaj kar se tiče števila igralcev, a zdi se, da je to spet eden od Blizzardovih naslovov, ki ni bil pripravljen za splošno javnost.