🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 167

Apex Legends konec meseca prihaja tudi na telefone

0

Battle royale streljačina Apex Legends se je leta nazaj izkazala za nepričakovano uspešnico in vse od takrat jo založnik EA rade volje podpira, preselil pa jo je tudi na cel kup različnih platform. Igra bo kmalu dobila že svojo 13. sezono, ki bo med drugim prinesla tudi povsem novega heroja Newcastla, čaka pa nas seveda še cel kup drugih dodatkov in nova sezonska prepustnica.

Apex Legends pa bo še ta mesec doživel tudi prehod na telefone. Razvijalec Respawn Entertainment je zadevo sicer že poslal na iOS in Android operacijske sisteme, a le za zelo omejen trg, zdaj pa se pripravlja izid za celoten svetovni trg.

Mobilna različica se imenuje Apex Legends Mobile in v svoji srži ponuja enako igralno izkušnjo kot na PC-ju, le da je ta obogatena z dodatnimi igralnimi načini, mapami in dogodki, ki jih bomo lahko podoživeli samo na mobilni platformi. Prav tako telefonska različica prejeti nekatere nove heroje in vsebino pred igralci na PC-ju in konzolah, kar bo Respawnu tudi omogočilo predčasno testiranje določenih funkcij, preden bodo te postale na voljo za tisto “glavno platformo”.

Skupaj z vsem tem je bil prilagojen tudi nadzor, saj je bil ta zgrajen povsem na novo in v obzir jemlje kontrole na dotik. Apex Legends Mobile je tako praktično povsem svoja igra, kar pa prinaša tudi svoje minuse. Igra se namreč tako razlikuje od PC in konzolnih verzij, da navzkrižno igranje z njimi preprosto ne bo mogoče.

Apex Legends Mobile še nima čisto točnega datuma izida, a naj bi na telefone po vsem svetu prispel enkrat proti koncu maja.

Dave Chappelle napaden na odru

Will Smithova klofuta na Oskarjih je napovedala nov nevaren trend, kjer bo užaljen član občinstva lahko napadel nastopajočega in jih odnesel praktično brez posledic. Da je v tem nekaj resnice se je izkazalo danes, saj je ravno to nekdo naredil priznanemu komiku Davu Chappellu, medtem ko je ta za Netflix snemal nov stand up nastop v Hollywood Bowlu sredi Los Angelesa.

Novico je najprej objavila spletna stran sky.com, kjer je ena od poročevalk povedala, da je proti koncu stand up nastopa nekdo iz občinstva stekel na oder in poskušal fizično poračunati s komikom. A tu je bil razplet, v primerjavi z Oskarji, kjer so Willu nato bučno ploskali in mu podeljevali zlate kipce, rahlo drugačen. Napadalec je hitro padel pod navalom varnostnikov, komiku pa so na pomoč priskočili še nekateri drugi gosti, kot je denimo Jamie Foxx, ki je gledalcu ravno tako namenil nekaj ostrih udarcev.

Neidentificiranega napadalca so na koncu hudo pretepenega naložili v rešilca, razlog napada pa še ni jasen. Poškodbe so konkretne, saj ima moški skoraj povsem obrnjeno roko, tako da varnostniki pri njegovem rokovanju niso bili ravno nežni.

Dave se je nato vrnil na oder in zadihano zavpil, da ga je očitno napadel trans moški, to pa je iz občinstva izvabilo nov salvo smeha. Sky.com poroča da je bil na dogodku prisoten tudi komik Chris Rock, ki je po incidentu stekel na oder in gledalcem v šali povedal, da je bil očitno napadalec Will Smith, ki se je vrnil po maščevanje.

Predstavnik Hollywood Bowla je v izjavi za javnost povedal, da je trenutno v teku preiskava, saj razlog napada ni še jasen, a sumi se, da je proti njemu skočil kakšen član skupnosti LGBTQ. Dave je namreč v svojih stand up nastopih že večkrat omenil to skupnost in se iz nje ponorčeval, zaradi česar je padel v zelo vroče vode, ki je morda ravno na tem nastopu prišla do vrelišča v obliki fizičnega napada.

Blizzard najavil mobilno igro Warcraft Arclight Rumble

1

Ko je Blizzard nazadnje najavil mobilno igro, se zadeve niso dobro končale. Vsi se še spomnimo katastrofalne najave Diabla: Immortal za Android in iOS, kjer je Blizzard ob gledalce zmedeno povprašal, ali morda nimajo telefonov.

Tokrat so se zadeve lotili bolj premišljeno in Warcraft Arclight Rumble je bil tako napovedan izven BlizzCona, brez kakšnega nepotrebnega pompoma. In odziv igralcev je bil zaradi tega sorazmerno dober. Seveda se je kje našel kakšen zloben jezik, ki že v osnovi ne mara mobilnih iger, a zvečine so igralci Arclightu pripravljeni dati možnost.

Napoved z igralnimi posnetki je sicer nekam nerodna in cel ton preveva dobra mera “cringa”, a če to pustimo ob strani, je Arclight Rumble videti zanimivo. Gre za neko mešanico strategije in “tower defensa”, igralci pa bomo lahko izbirali heroje med frakcijami Allianca, Horde, Blackrockov, Undeadov in Beastov.

Arclight se bo zanašal na redne posodobitve in novo vsebino, ki naj bi prihajala praktično vsak teden. Ob izidu nas bo pričakalo več kot 70 različnih map in cel kup različnih enot. Igra nam bo ponujala združevanje v klane, sodelovalno igranje, PvE in PvP vsebino ter celo raide in temnice, ki naj bi vsak teden prihajale v novi izvedbi.

Blizzard je povedal vse, a se ni dotaknil monetizacije. Ta je vroča tema vsake mobilne igre in če je založnik preveč požrešen do mikrotransakcij, potem zna to igralca hitro odvrniti od igranja. A Blizzard ima glede tega leta izkušenj, ki izvirajo iz brezplačne igre Hearthstone, tako da upamo, da tudi tukaj zadeva, vsaj na začetku, ne bo preveč oderuška.

Datuma izida še nimamo, je pa Blizzard na uradni strani že omogočil predčasne registracije za zaprto beto.

Wikipedia bo ukinila kripto donacije

0

Wikimedia Foundation, organizacija, ki stoji za vrsto neprofitnih projektov, med katere spada tudi spletni enciklopedija Wikipedia, je sporočila, da ukinja sprejemanje donacij preko kriptovalut. Odločitev je posledica urednikov Wikipedie, ki so z glasovi 232 za in 94 izglasovali nasprotovanje podpori kriptovalut.

Pobudo za glasovanje je podala urednica GorillaWarefare oziroma Molly White, ki je spisala obsežen predlog, v njem pa je zapisala vse slabosti in nevarnosti kriptovalut. Te je označila za ekstremno nevarne investicije, dotaknila pa se je tudi njihove energetske požrešnosti, saj kopanje nekaterih kriptovalut pokuri več elektrike kot pa cele države.

Predlog je bil odprt za komentarje in tega se je udeležilo okoli 400 članov skupnosti, kjer je bilo predlogu veliko podpore, našlo pa se je tudi nekaj nasprotnikov. Slednji so opozarjali, da kripto omogoča bolj varna in hitrejša nakazila in da lahko v donacijah sodelujejo države pod opresivnimi režimi, ki navadnim transakcijam preko banke niso preveč naklonjeni. Prav tako so nekateri omenili dejstvo, da niso vse kriptovalute tako pogoltne do elektrike, ki se zanašajo na delovanje “proof-of-stake”, na katerega naj bi kmalu prešel tudi Ethereum.

Kljub tem ugovorom pa se je Wikimedia odločila upoštevati rezultat glasovanja, zato so v uradnem zapisu naznanili ukinitev BitPay računa, kar bo onemogočilo donacije preko kripta, ki jih je Wikipedia sprejemala vse od leta 2014.

Ukinitev kripta Wikimedio ne bo preveč bolela. Organizacija je razkrila, da je leta 2021 preko kripta prejela dobrih 130k dolarjev donacij, a to predstavlja samo 0,08 % vseh prejetih donacij.

Jackass bo postal TV serija

Ekipa norcev, ki jo sestavljajo Johnny Knoxville, Steve-O, Chris Pontius, Dave England, Wee Man, Danger Ehren in Preston Lacy se še ne poslavlja in po uspešnem zadnjem filmu Jackass Forever, se bo zdaj ekipa preselila tudi na televizijske zaslone.

Vsaj tako poroča spletna stran Variety, ki je povzela besede direktorja Boba Bakisha iz zadnjega finančnega poročila Paramount+. Jackass Forever je v blagajne prinesel precej več, kot pa so pričakovali, saj je v kinih zaslužil 23,5 milijona dolarjev in to je bilo dovolj dobička, da so finančniki pristopili do ekipe talentiranih kaskaderjev in jih povprašali za možnost nadaljnjega sodelovanja. Produkt tega partnerstva bo nova serija, ki bo dodatno obogatila katalog servisa Paramount+.

Več ni bilo povedanega, tako da niti ne vemo, kolikšen del ekipe se bo vrnil v nove avanture. Glavni šef ekipe Johnny Knoxville je sicer pri izidu filma Jackass Forever povedal, da je to njegov zadnji skok v tako nevarne vode, saj je preprosto prestar, da bi tvegal nove poškodbe. Še posebej ga je prestrašilo bližnje srečanje z bikom, ki bi se lahko končalo zelo slabo in Johnny pravi, da mu v tej starosti ni treba dokazati več ničesar.

A morda je bila nova ponudba Paramounta preveč mamljiva in ga je zvabila iz pokoja, možno pa je, da se bodo pri seriji veterani usedli v režiserske in producentske vloge, medtem ko bodo za glavno zabavo poskrbeli sveži in mlajši obrazi, ki smo jih spoznali v Jackass Forever.

Če ste morda zadnji del zamudili v kinih, bodite brez skrbi. Na Netflix bo namreč 20. maja prispel Jackass 4.5, ki je v bistvu Jackass Forever, le da je obogaten z nekaterimi izbrisanimi scenami.

Paramount+ v Sloveniji še ni na voljo, a se počasi seli tudi izven ZDA in naj bi v Evropi zaživel proti koncu leta 2022.

Prince of Persia: The Sands of Time je zdaj v rokah originalnega razvijalca

Ubisoft je predelavo igre Prince of Persia: The Sands of Time prvič najavil leta 2020 in s prvim napovednikom pošteno razjezil igričarsko skupnost. Oboževalci so namreč čakali vrsto let na kakšno nadaljevanje ali ponoven zagon serije, ki je bil med drugim zaslužen tudi za rojstvo franšize Assassin’s Creed, ki francoskega založnika preživlja že vrsto let. Napovednik pa je bil žal videti ceneno in zdelo se je, da je želel Ubisoft samo na hitro zaslužiti z neko predelavo, ki ne bi zahtevala kaj preveč truda in s tem tudi vloženega denarja.

Od takrat se je projekt začel kopati v težavah in izid, ki je bil sprva začrtan za začetek leta 2021, je bil večkrat prestavljen. Igralci so že kar malce pozabili na projekt, za katerega že v začetku ni bilo preveč upanja, saj je založnik razvoj zaupal neizkušenima ekipama Ubisoft Pune in Mumbai, ki sta več kot očitno podcenila ves potreben napor za projekt te velikosti.

Po dolgem zatišju je zdaj Ubisoft zopet podal nekaj novih informacij glede te predelave. Razvoj je zdaj prešel v roke studia Ubisoft Montreal, ki je eden njihovih najbolj cenjenih razvijalcev in je tudi tisti, ki je razvil originalni The Sands of Time. To je vsekakor dobra novica in morda tudi žarek upanja, da bo založnik s to predelavo serijo ponovno zagnal tudi za druga poglavja.

Slaba novica pri temu pa je dejstvo, da za zdaj nimamo prav nobenega datuma izida. Ubisoft Montreal bo dogradil vse tisto, kar sta ustvarila prejšnja studia, a za to bo potreboval svoj čas, tako da se bomo igre dokopali “ko bo končana”.

Netflix preklical serijo Space Force

Pretočni servis Netflix je letos prvič zabeležil padec pri naročnikih in to je v njihovih pisarnah sprožilo kar nekaj panike. V preteklem mesecu je tako pod giljotino šlo kup manjših projektov in preklicanih je bilo kar nekaj obstoječih serij. Med njimi se je po novem znašel tudi Space Force – serija, ki je imela zvezdniško zasedbo z ogromno potenciala, a ji nikoli ni uspelo zares zasloveti.

Space Force je bil Netflixov poskus, da na svoji platformi ustvari nekakšnega naslednika popularne serije Pisarna. To v Sloveniji lahko sicer še vedno gledamo na Netflixu, a čez lužo ima pravice do predvajanja samo pretočni servis Peacock, Pisarna pa je bila od vedno najbolj gledana vsebina Netflixa. Njena izguba je zato bolela in nič čudnega potem ni, da je želel pretočni gigant ustvariti svojo komično serijo, ki bi vabila gledalce pred televizorje iz celega sveta.

V ustvarjanje se vsekakor niso podali brez načrta. V delo so privabili Grega Danielsa, ki je bil tudi idejni oče ameriške verzije Pisarne, glavno vlogo pa so podelili Stevu Carellu, ki ga vsi poznamo kot Michaela Scotta iz Pisarne. Poleg njega so v Space Forcu zaigrala tudi druga slavna imena kot so Lisa Kudrow, Ben Schwartz, Jimmy O. Yang in John Malkovich. Space Force je imel tudi zanimiv zaplet, saj se je dogajanje vrtelo okoli nove ameriške veje, ki je svoje poslanstvo našla v branjenju vesolja, česar v komičnih serijah ne vidimo pogosto.

A nič od tega ni res prepričalo gledalcev. Space Force na IMDbju nosi oceno 6,7/10, na Rotten Tomatoes pa 64 %. Zadeva preprosto ni našla svojih nog in ni bila smešna in 2. sezona, ki je izšla februarja, se je morala spopasti še z nižjim proračunom. Vse to je Netflix pripeljalo do odločitve, da zadevo preprosto odseka in tako se je Space Force neslavno zaključil po samo dveh sezonah in kaj kmalu bo potonil v zgodovino hitro pozabljenih serij.

Ruska ekipa diskvalificirana iz DOTA 2 turnirja, potem ko je eden od igralcev na mapo narisal črko Z

0

Rusija je v svetu športa te dni izjemno nezaželena in nič drugače ni niti v e-športnih vodah. Nekatere ruske ekipe so se tako poskušale izogniti sankcijam z igranjem pod drugimi imeni in takšno taktiko je ubrala tudi ekipa Virtus.pro, ki se je nekaj dni nazaj v polfinalu igre DOTA 2 spopadla proti nasprotniku Mind Games. Tekmovanje je potekalo brez nekih zapletov, a vse to se je spremenilo med odmorom, kjer so igralci risali svoj taktični pristop na mini mapi.

Igralec Ivan “Pure” Moskalenko je takrat zaradi neznanega razloga zarisal črko Z, kar je pri njegovih soigralcih hitro sprožilo napad panike. Začelo se je hitro čečkanje črke, a po toči je bilo zvoniti prepozno. Pure je sicer izjavil, da je bila črka zrisana povsem po nesreči in da z njo ni želel sporočiti ničesar oziroma z njo ni imel kakšnih zlih namenov.

Organizator turnirja Beyond the Summit je ostal neprepričan in zaradi tega incidenta je bila celotna ekipa Virtus.proja diskvalificirana iz turnirja. Virtus.Pro je kasneje na Twitterju zapisal, da je kazen šokantna in nenavadna, saj zaradi obnašanja samo enega igralca ne bi smela biti kaznovana cela ekipa in to tako grobo.

Vseeno pa se strinjajo, da je bilo obnašanje igralca nesprejemljivo, zato je bila pogodba z njim prekinjena. Pure je imel tako eno najkrajših e-športnih karier, saj je v ekipo prišel šele novembra 2021, zdaj pa ga je že pričakal zgodnji pokoj.

Črke Z se te dni drži zelo temen sloves, saj so z njo označena ruska vojaška vozila in tanki, ki trenutno sodelujejo v posebni ruski operaciji oziroma invaziji sredi Ukrajine. Nikomur ni sicer jasno, kaj naj bi ta črka pomenila, saj Z ne obstaja v ruski abecedi. Pomen njenega obstoja na vojaški mašineriji ima za sabo cel kup teorij, a najbolj verjetno jo Rusi uporabljajo za bolj jasno ločitev med ruskimi in ukrajinskimi vojaškimi enotami, kar prav pride tistim bolj slabo treniranim vojakom.

Črka Z ima sicer skrivnosten pomen, a v splošni javnosti te dni pomeni kot znak podpore Rusije in zato se ji vsi poskušajo izogniti kolikor je možno. Blizzard je ravno zaradi tega v igri Overwatch pri junakinji Zaryi odstranil monogram, ki ga je nosila na sprednji strani jakne.

Bo Deus Ex zdaj končno dobil nadaljevanje?

Švedski gigant Embracer Group je včeraj najavil enega svojih največjih nakupov do sedaj. Založnik je v zadnjih dveh letih zabeležil nenormalno rast in začel goltati licence, razvijalce in celo manjše založnike kot neka črna luknja in tako je v kratkem času pod okrilje dobil Gearbox, Aspyr Media, Slipgate Ironworks, Perfect World in Dark Horse Media, zdaj pa je dosegel sporazum z japonskim založnikom Squarom Enixom.

Japonec bo sicer še vedno ostal samostojen, a se je odločil odprodati cel kup svojih licenc in tri pomembne studie. Embracer Group je zdaj postal lastnik razvijalca Crystal Dynamicsa, Eidos-Montreala in Squara Enixa Montreala, vse to pa s sabo prinaša nekaj prekaljenih imen in licenc.

Med temi imeni je zagotovo največji Crystal Dynamics, ki je v preteklosti spočel kar nekaj legendarnih naslovov. Med drugim je zaslužen za Tomb Raider igre, katera licenca zdaj prav tako spada pod švedske roke. Eidos-Montreal po drugi strani tudi ni nek novinec, saj je to razvijalec, ki je v preteklosti spočel igri Deus Ex: Human Revolution in Deus Ex: Mankind Divided.

Deus Ex je eno najbolj pomembnih imen igričarske industrije in prava škoda je, da licenca miruje že dolgih 6 let, saj je imel Square Enix za njo nenormalno visoka pričakovanja glede prodaje. Nakup iz strani Embracerja je dal novo upanje za ponovno obuditev serije, a zaenkrat ni še nič uradno potrjeno. Šef studia David Anfossi je ob nakupu najavil da ima Eidos v razvoju več projektov, vsi ti pa so grajeni v pogonu Unreal Engine 5. Možno je, da Eidos pomaga Crystal Dynamicsu pri izdelavi nove Tomb Raider igre, a povsem mogoče je tudi to, da se dela na zaključku trilogije novih Deus Ex iger, v katerih je glavno vlogo nosil Adam Jensen.

Nakup je bil ocenjen na 300 milijonov dolarjev, kar se zdi nekam malo, Embracer pa bo s tem pod sebe dobil več kot 50 licenc. Med njimi najdemo še dve drugi pozabljeni legendi: skrivalniškega Thiefa in bogato vampirsko igro Legacy of Kain. Nas čaka obuditev tudi teh franšiz? Vsekakor upamo na to.

Square Enix se sicer ni povsem ločil od zahodnega trga. Še vedno bo stal za franšizami kot so Outriders, Just Cause in Life is Strange, nakup iz strani Embracerja pa naj bi izkoristili za delo na blockchain igrah.

Prihajajoči That ’90s Show bo vsebovala večino igralcev iz serije Oh, ta sedemdeseta

Serija Oh, ta sedemdeseta je svojo prvo sezono dobila leta 1998 in je bila primarno namenjena vsem tistim, ki so svoje odraščanje doživljali 20 let nazaj. Zdaj se piše 2022 in to je ravno pravšnji čas za nadaljevanje, ki ga bo spočela nedavno najavljena serije That 90’s Show, ta pa se bo dogajala sredi devetdesetih, natančneje leta 1995.

Serija se bo vrtela okoli nove zasedbe junakov, ki jim bo poveljevala Leia Forman, hčerka Erica in Donne iz originala, ki se je vrnila na daljši obisk dedka in babice Reda in Kitty v mestece Point Place. Vse je tako pripravljeno za nove sezone, polne nostalgičnih spominov in zabavnih avantur, ki jih bomo lahko v celoti pogledali na Netflixu. Pretočni servis je oboževalce originala pred kratkim znova razveselil, saj se bo v serijo vrnila skoraj celotna zasedba starih junakov, a samo v gostujočih vlogah.

Tako bomo lahko v starejših verzijah videli Erica, Donno, Feza, Jackie in Kelsoja. Izjema tule je Hyde, saj je bil igralec Danny Masterson obtožen večih posilstev in za svojo pravdo se bo moral zagovarjati na sodišču. Netflix se je z Dannyjem v preteklosti že soočil, saj ga je zaradi teh obtožb že odpustil iz serije The Ranch in od takrat se želi od igralca čim bolj oddaljiti.

That ’90 Show zaenkrat še nima datuma izida, a zadnje govorice pravijo, da se zna izid zgoditi enkrat v jeseni.

Sniper Elite 5 ponuja presenetljivo veliko svobode v polodprtem svetu

Od prvega Sniper Elita je preteklo že kar 17 let in zanimivo je, da ta igra nikoli ni bila neka resnična prodajna uspešnica, a je vseeno prodala dovolj kopij, da je razvijalec Rebellion Developments preživel skoraj dve desetletji, vmes spočel cel kup nadaljevanj in odvrtkov, zdaj pa se pripravlja za izdajo novega poglavja, imenovanega preprosto Sniper Elite 5.

Priznati moram, da serije Sniper Elite od prvega dela iz antičnih časov dalje nisem več potipal, tako da so mi vsa nadaljevanja popolna neznanka. Razvijalec Rebellion Development mi je nedavno prijazno omogočil predčasnih preizkus igre in hitro sem spoznal, da se je serija skozi dve desetletji precej spremenila, a po drugi strani je ohranila nekatere tiste prvine, ki so igralce navdušile tudi v izvirniku.

Grafično zadeva ni slaba, a se ji pozna, da bi animacije potrebovale še nekaj dela.

Sniper Elite igre so se od vedno igrale iz tretjeosebnega pogleda in čeprav bi jih lahko zlahka označili za akcijske naslove, tole ni neka herojska streljačina, kjer bi samo hodil skozi ulice in kosil vse pred sabo. Vse to je ostalo nespremenjeno tudi v petici in naš junak Karl se je v moji demo stopnji znašel ob meji vasice, njegov cilj pa je obisk nacistične trdnjave, kjer se skrivajo izjemno zaupni podatki. Po vsem temu jo je treba samo še popihati stran in tako preživeti še en dan.

Seveda naloga ni tako lahka, saj se povsod sprehajajo nemške čete, po cestah se vozijo tovornjaki, polni sovražnih patrulj in nepozorni igralci lahko hitro naletijo na skrita gnezda, polna strupenih pušk. Tako se je naloge treba lotiti počasi in premišljeno, k sreči pa naš Karl ni nek novinec, ampak prekaljeni vojak, ki se lahko hitro skrije v bližnje podrastje in se neopazno presmuka skozi sovražne vrste.

sniper elite 5
Poti do cilja je več in največ šteje skrivanje pred sovražnimi očmi.

Sniper Elite 5 ponuja kar nekaj možnih pristopov do igranja, a najbolj ploden bo prikriti način, kjer se lahko sovražniku pritihotapite izza hrbta, ga z eno potezo rešite življenja in mu nato za povrh še preiščete žepe za kakšno odvečno municijo. Pametno je, da truplo tudi skrijete v bližnji zabojnik in če ste se morda ob tem spomnili na igre Hitman, potem imate dober nagon. Sniper Elite 5 se včasih res počuti kot malce cenejši Hitman, le da se tule ne moremo preoblačiti in je vse odvisno samo od naše možnosti skrivanja.

Seveda se lahko problemov rešimo tudi bolj neposredno in za reševanje nacističnih trdih orehov se lahko poslužimo celega kupa standardnih orožij, kamor lahko prištejemo pištole, puške, brzostrelke, mine, bombe in celo bazuke. Seveda boste tako precej bolj izpostavljeni in Karl na nasprotnikov svinčen izstrelek ni ravno preveč odporen. Vseeno pa je strelski pristop mogoč, okrasi pa ga ostrostrelska puška, ki je tudi tokrat v središču dogajanja, saj je to edino orožje, ki nam omogoča resnično groteskne in spektakularne usmrtitve.

Orožja lahko tudi nadgrajujemo.

In ravno tule se je pokazal največji napredek petega poglavja serije Sniper Elite. Medtem ko smo v prvih igrah okolico želeli le čim hitreje prečkati, da smo prišli do točke, kjer smo lahko v roko prijeli snajperico in se je zabava lahko začela, Sniper Elite 5 ponuja slastno streljanje z ostrostrelsko puško, zraven pa ponuja še kup dodatnih zanimivosti. Sem notri lahko prištejem dejansko dobro sestavljene stopnje, ki nam omogočajo več poti do cilja, vmes pa boste naleteli tudi na nekatere stranske naloge, ki bodo pridne igralce nagradile z dodatnimi dobrinami.

Praktični primer je denimo kraja dokumentov iz ene sobe. Do nje lahko pridemo tako, da splezamo skozi okno in tako skočimo noter, poiščemo ključ od vrat ali pa se povzpnemo nadstropje višje, kjer nas na tleh čaka priročna luknja, skozi katero pademo ravno v sobo. Če spodleti vse drugo lahko na vrata preprosto položimo bogato mero dinamita in jih preprosto raztreščimo, seveda pa bomo s tem sprožili alarm in na glavo dobili cel bataljon krvoločnih Nemcev.

Vsakega nasprotnika lahko mirno položimo v spanec ali pa se ga za vedno odkrižamo.

Ob kratkem preigravanju sem se tako imel fajn in dejansko sem bil presenečen nad svobodo pristopov, ki jih ponuja igra. Vse sicer ni bilo povsem rožnato: animacije so mestoma robustne in Karl včasih ni želel preskočiti opečnate ograje ali pa splezati skozi okno, če ni bil specifično na eni lokaciji, to pa vas lahko ob skrivanju hitro stane življenja.

Skratka, demo je bil ravno dovolj zanimiv, da mi je vzbudil apetit po polni igri. Ta bo med nas prispela 26. maja za PC in vse konzole trenutne in prejšnje generacije, z izjemo Nintendo Switcha.

Zahvaljujoč modifikaciji vas lahko prebivalci Skyrima zdaj pokličejo po vašem imenu

1

Res je neverjetno, da nas lahko Skyrim po več kot desetih letih od izida še vedno preseneti. S tem ciljamo seveda na njegovo možnost podpiranja modifikacij, ki so že davno tega prešle meje tistega, kar so si zamislili originalni avtorji in res smo veseli, da bo tudi prihajajoči Starfield podpiral vsebino iz strani igralcev, ki jim kar noče zmanjkati domišljije.

Tokratna zanimivost se tiče večje imerzije v svet. Prva stvar, ki jo igralec naredi v frišnem sprehodu skozi svet Tamriela je ustvarjenje novega junaka, katerega lahko tudi poimenujete. Žal je to vaše ime nato omenjeno samo skozi kakšne dnevniške zapiske, okoliški prebivalci pa vas kličejo pod nadimkom Dragonborn, saj bi bilo preprosto nemogoče pri zvočnih govorcih posneti vsa možna imena na svetu, ki bi jih nato slišali znotraj igre. Bethesda je sicer nekaj takšnega poskušala v igri Fallout 4, kjer vas je robotek Codsworth dejansko poklical po imenu, če se je to nahajalo na omejenem seznamu podprtih nadimkov.

Modder Dan Ruta pa se je spomnil bolj elegantne rešitve in tako je nastala modifikacija Say My Name. Ta deluje na principu umetne pameti, ki lahko iz zvočnih zapisov originalnih govorcev ustvari dokaj prepričljive avdio zapise, ki v tem primeru pomenijo imena igralcev. To ni omejeno na samo dolgočasna imena tipa Boris in Tadej, ampak tudi bolj igričarske zapise xX_dragon_killer_420_69_Xx. Rezultat ni popoln, a vseeno veliko boljši kot smo pričakovali in tole definitivno ni nek sintetični robotski glas, ki smo ga vajeni iz Microsoftovega Sama.

Modifikacija Say My Name se nahaja na Nexusu in Steamu, za namestitev pa bo treba opraviti nekaj korakov, ki so podrobno opisana na strani modifikacije, a za vsaj malce bolj računalniško pismene tole ne bo težava. Na koncu vas bodo sicer zmaji še vedno klicali Dovahkiin in podnapisi bodo ostali nespremenjeni, a če ste kdaj zares zaželeli zaživeti v Skyrimu, je to presneto dober približek.

Jezen izpad igralca na Call of Duty turnirju botroval k njegovi izključitvi iz ekipe

1

E-športna tekmovanja so navadno zgled vsem drugim športom, saj se igralci na njih obnašajo spoštljivo do igre in nasprotnika in največ vzklikanja slišimo ob podelitvi glavnih nagrad. A to velja samo za tiste profesionalne e-športnike na turnirjih iz iger League of Legends in Dota 2.

Call of Duty je na tem področju povsem drugačen. Za začetek se v njem najraje preizkušajo Američani in ti se ne bojijo svojih frustracij in jeze do nasprotnika pokazati na bolj konkreten način. To je vidno predvsem v bolj amatersko sestavljenih LAN zabavah in ravno nekaj takšnega se je zgodilo nekaj dni nazaj na turnirju Contender Gaming Network v Floridi.

Tam sta se spopadli ekipi ColdFront in Valence in v napetem obračunu je na koncu zmagal ColdFront. Temu je nato sledila eksplozija čustev in igralci so začeli glasno preklinjati drug na drugega, se zmerjati in malo je manjkalo in bi po prostoru zaplesali nerodni mlahavi udarci. Strasti so se na koncu pomirile in vse se je izšlo brez politih tipkovnic, Valence pa se je moral posloviti od turnirja.

Ta izliv čustev ima za sabo nekaj zgodovine, kjer največjo vlogo igra igralec Qpann, predstavnik moštva ColdFront. Tega naj bi ekipa Valenca v preteklosti obtoževala jemanja tablet, zaradi česar naj bi bil bolj konkurenčen v igranju. Qpann je bil ob svoji zmagi nad nasprotnikom seveda zelo emotiven, a žal je ta njegova jeza zahtevala svojo ceno.

Nekdo je njegov izbruh namreč posnel, zadeva je postala viralna in njegova šola ga je zaradi tega izključila iz šolskega e-športnega programa.

PlayStation Plus naročniki boste v maju prejeli igro FIFA 22

0

Tako kot vsak mesec, boste naročniki servisa PlayStation Plus tudi v maju prejeli 3 brezplačne igre, le da bo tokrat ponudba malce drugačna. Maj je namreč zadnji mesec, ko bo PlayStation Plus deloval po starem sistemu, medtem ko nas junija čakajo tri različne stopnje ponudbe, vsaka od njih s svojimi dobrotami.

Ta mesec bomo v sklopu PlayStationa Plus tudi prvič dobili igro, ki prihaja iz rok založnika EA. To je postala simulacija virtualnega nogometa FIFA 22, ki v letošnji izdaji verjetno še zadnjič nosi ime FIFA, saj EA za naslednje leto načrtuje korenite spremembe, ki jih bodo osvobodile plačevanja licence organizaciji FIFA.

Ponudba ni tako presenetljiva, saj trenutno poteka Liga prvakov in navdušenje nad nogometom je na vrhuncu. Na žalost boste v ponudbi PlayStationa Plus dobili samo verzijo igre za konzolo PlayStation 4 in ne tiste za PlayStation 5, ki vsebuje boljšo grafično podobo. Vseeno igro lahko poženete tudi na novejših konzolah, a seveda se bo na ta način treba odreči prelestni grafiki.

PlayStation Plus poleg nogometa s sabo prinaša še dva dodatna naslova. Tribes of Midgard je preživetveni RPG, ki ga lahko igrate sami ali pa v družbi z drugimi igralci. Čaka vas cel kup različnih nasprotnikov, ki lahko v veličino zasedejo cel zaslon, vse skupaj pa se napaja iz bogate vikinške mitologije.

Curse of the Dead Gods se igra podobno kot Tribes of Midgrad, a drži malce drugačno grafično podobo in okolico, saj boste večinoma pretikali temačne podzemne predele in iskali dele nove opreme. Curse of the Dead Gods vsebuje naključno generirane stopnje, gre pa za roguelike naslov, tako da boste ob vsaki smrti morali zopet začeti igranje od začetka.

Vse tri igre bodo na voljo za prevzem od 3. maja, do takrat pa lahko še izkoristite aprilsko ponudbo, katera vključuje SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated, Hood in Slay the Spire.

Call of Duty: Modern Warfare 2 s prvim dražilnikom razkril svoj logotip

0

Pisali smo že o temu, da se založnik Activision in razvijalec Infinity Ward pripravljata za skorajšnje razkritje igre Call of Duty: Modern Warfare 2 in zdaj smo na tem področju končno dobili nekaj novega. Uradni Twitter račun je zdaj preko kratkega dražilnika razkril svoj uradni logotip, ki na premeten način v svojih začetnicah zapiše nadaljevanje.

To pa je v bistvu tudi vse, kar nekajsekundni video razkrije. Znani insajder Tom Henderson sicer pravi, da lahko v napovedniku vidimo koordinate, ki nas popeljejo proti Singapurju. To zna biti lokacija nove igre, kar tudi podpre govorice, da se bomo v Modern Warfare 2 borili proti preprodajalcem drog in kartelom. Ravno zaradi teh govoric se je sumilo, da bomo v vojaških škornjih stopili v Južno Ameriko, a morda se bomo naselili bolj vzhodno.

Modern Warfare 2 bo sledil zgodbi prvega dela, ki smo ga ugledali leta 2019. Ta nam je predstavil resnično spektakularno grafično podobo, nadaljevanje pa naj bi šlo v tem pogledu še korak dlje in predstavljalo novo evolucije franšize Call of Duty.

Activision naj bi igro uradno predstavil enkrat v maju, a žal kakšnega konkretnega datuma še nismo dobili.

Star Wars Jedi: Fallen Order 2 naj bi izšel enkrat naslednje leto

0

Jedi: Fallen Order je bila dobra igra in založnik EA se je preko nje igralcem vsaj malo odkupil, saj jih je v preteklih letih močno razočaral z držanjem ekskluzivnih pravic do franšize Vojne zvezd, a v tem času so izgotovili samo Battlefront 2, ki pa je imel svoje velike težave z mikrotransakcijami.

Čeprav se Jedi: Fallen Order zagotovo ni prodal tako dobro kot kakšen drug njihov naslov, so kritiki vseeno pozdravili novo enoigralsko avanturo v svetu Vojne zvezd in zato je bilo tudi logično, da bo slej kot prej prišlo nadaljevanje. Razvijalec Respawn ni še ničesar potrdil konkretno – ve se le, da je naslov v aktivnem razvoju in da je to ena od treh Star Wars iger, na katerem dela ta razvijalec, ki ima poleg tega polne roke dela z vzdrževanjem popularnega Apex Legendsa.

Znani insajder Jeff Grubb se je zdaj dokopal do novih informacij, ki jih je podelil na svoji oddaji Grubbsnax. Jeff pravi, da je EA nameraval Fallen Order 2 izdati še letos, a so nato izid zamaknili v 2023. K temu je botrovala tudi odločitev, da bo nadaljevanje izšlo samo za PC in trenutne konzole, tako da se jim ni treba ukvarjati z optimizacijo za PlayStation 4 in Xbox One. S tem bodo sicer izgubili dostop do lepega deleža igralcev, a založnik verjetno računa na to, da bomo v 2023 vendarle kupili trenutne konzole v vsaki trgovini.

Jeff je še povedal, da se bo nadaljevanje znebilo imena Fallen Order in da naj bi EA predstavil prvi dražilnik med praznovanjem franšize Vojne zvezd, ki se bo odvilo med 26. in 29. majem.

Samo še danes lahko brezplačno prevzamete grozljivko Amnesia: Rebirth

0

Razvijalec Frictional Games nas že dolgo rad straši in morda njihov najbolj popularen izdelek se je zgodil leta 2010 z igro Amnesia: The Dark Descent. Ta je postala popularna ne samo zaradi svoje grozljivosti, ampak tudi na račun YouTuberjev, saj je bilo v tistih letih močno popularno prestrašeno gledati v kamero in vreščati kot jesihar ob vsaki premikajoči se senci.

Frictional Games je nato Amnesio pustil počivati in je raje razvil še en odličen primerek grozljivke, ki sliši na ime SOMA, leta 2020 pa so se vrnili v svet Amnesie in spočeli uradni tretji del z naslovom Rebirth.

Ta nas vrne v leto 1930, tokrat pa prevzamemo vlogo junakinje Tasi Trianon, ki preživi letalsko nesrečo in se znajde sredi zapuščene puščave v Alžiriji. Tasi se odpravi na lov za svojo izgubljeno posadko in med raziskovanjem zapuščenih trdnjav hitro spozna, da ji družbo ne bodo delala samo davno presušena trupla, ampak tudi nepredstavljive grozote iz najhujših nočnih mor.

Kritiki si sicer pri Rebirthu niso bili enotni glede igrine kvalitete, a ob svojem kratkem preizkusu sem se osebno imel kar fajn. Alžirska puščava je lokacija, ki je v igrah ne obiščemo ravno pogosto in Rebirth nam da odličen občutek, da smo izolirani od civilizacije, kar je za nekatere dovolj dober izgovor za nakup igre.

Le da vam tega tokrat ni potrebno storiti, saj je Amnesia: Rebirth to-tedenska brezplačna ponudba trgovine Epic Games. Za zastonjski nakup obiščite naslednjo povezavo, a bodite pozorni, da je ponudba na voljo samo še do danes in se izteče ob 17.00.

Poleg Rebirtha si lahko privoščite indie igro Riverbond, ki je v bistvu akcijska pustolovščina z Minecraftovsko grafiko, ki jo lahko igrate samostojno ali pa v družbi z drugimi igralci. Riverbond na prevzem čaka tule.

Avatar 2 končno dobil uradno ime, prvi del dobiva predelavo

0

Režiser James Cameron je nadaljevanje filma Avatar napovedal celo večnost nazaj, zdaj pa bo plod njegovega dela končno nehal biti samo fantazija, ampak bo postal realnost. Avatar 2 je resda za svoje rojstvo potreboval dolgih 13 let, vendar pa je tehnologija preprosto potrebovala svoj čas, da je lahko dosegla Cameronovo vizijo.

Na festivalu CinemaCon 2022 je Avatar 2 igral veliko vlogo, saj je tam na oder stopil producent filma Jon Landau in skupaj s Cameronom, ki se je tam pojavil preko video klica, ponosno najavil uradno ime filma, ki se bo glasilo Avatar: The Way of Water.

Gledalci so si nato ogledali kratki dražilnik, ki pa zaenkrat ni na voljo za javnost – ta ga bo prvič videla 6. maja, ko se bo pojavil pred filmom Doctor Strange in the Multiverse of Madness, na splet pa bo nato prišel kak teden kasneje. Video sicer ni bil preveč zgovoren, saj je prikazal samo nekaj sveta in veliko, veliko vode, kar glede na podnaslov filma in Cameronovo obsedenost z morjem niti ni presenetljivo.

Smo pa dobili kratek oris zgodbe. The Way of Water se bo dogajal desetletje po dogodkih iz prvega filma, sledili pa bomo avanturam Jakea, Neytiri in njunim otrokom. Vse so bo vrtelo okoli družine, ki se bo morala bojevati za svoje preživetje, čaka pa jih kar nekaj tragičnih dogodkov.

The Way of Water bo dobil še tri nadaljevanja, a ta niso dobila uradnega imena. Vsako od teh poglavij bo nosilo ločeno zgodbo, a skozi vsa bo peljala ena glavna štorijalna nit. Če morda Avatarja niste že dolgo pogledali, potem je morda pametno počakati do septembra. Disney bo namreč 23. septembra v svet poslal predelano in olepšano verzijo prvega dela, ki nas bo lepo pripravila na The Way of Water, ki se bo v kinih pojavil 16. decembra.

Ločena serija iz sveta Živih mrtvecev z Darylom in Carol je izgubila Carol

0

Serija Živi mrtveci se s svojo 11. sezono za vedno poslavlja od nas, založnik AMC pa bo iz njenega izročila razvil cel kup ločenih projektov, ki bodo gledalce še naprej držali pred zasloni.

Eden od teh bi moral slediti avanturam popularnih likov Daryla Dixona in Carol Peletier, ki sta hkrati tudi edina preživela junaka katera spremljamo že vse od 1. sezone. Žal ta serija ne bo takšna, kot je bilo sprva zamišljeno, saj se je igralka Melissa McBride odločila odstopiti od projekta.

Razlog ni kakšno sovraštvo do ustvarjalcev serije, ampak preprosto dejstvo, da bo snemanje potekalo nekje v Evropi, pri Melissi pa takšna selitev trenutno ne pride v poštev. Tako se je raje ločila od projekta, ki pa zaradi tega ni propadel, le da se bo zdaj vrtel samo okoli avantur Daryla. Kdo ve, morda zna zaradi tega postati še bolj zanimiv.

Producenti bodo tako zagotovo morali postoriti nekaj dela na scenariju, a časa imajo še dovolj, saj naj bi se premiera zgodila šele enkrat v 2023. Bodite brez skrbi, vsebine Živih mrtvecev vam med tem časom ne bo zmanjkalo. 11. sezona glavne serije je do sedaj dobila že 16 delov, a čaka jo še en sklop 8 delov, ki bodo izšli še letos. V izdelavi je tudi ločena antologija Tales of the Walking Dead, ki naj bi izšla letos poleti, pisali pa smo o še enem projektu Isle of the Dead, v katerem bosta Maggie in Negan obiskala razpadle ulice New Yorka. Seveda je tu še Fear the the Walking Dead, ki je trenutno že v svoji 7. sezoni.

King Arthur: Knight’s Tale – Recenzija | Peca je dobila novega vladarja

Ko sem prvič zasledil King Arthur: Knight’s Tale, sem takoj pomislil, kako neverjetno kruto je, da starejša dela javne domene na igričarski sceni ugledamo tako poredkoma. Sploh izjemno domiselne svetove, kamor se zlahka poglobimo za po več ur naenkrat. V misli mi med drugim padejo zgodbe Hansa Christiana Andersena, junaštva kralja Arturja in prigode vsem najljubšega zmikavta Robina Hooda. Kjer pa to ne velja, je na filmski sceni. Že zgolj za zadnja dva smo skupno ugledali že več kot 26 filmov ali drugih filmskih del. V kolikor zraven vzamemo še navdihnjena dela, je številka še toliko bolj vrtoglava. Pa poglejmo zdaj raje število iger… to je pravzaprav še vedno izjemno visoko. Ampak seveda ne preseneča, da gre večinoma za cenene izvedenke, ki bolj kot na čimerkoli drugem skušajo sloneti prav na imenu in za mizo ne doprinesejo kaj več kot to.

Z izjemo mračne gotske postavitve na novo izdan King Arthur: Knight’s Tale na videz deluje precej drugače od prejšnjih iger razvijalca NeocoreGames. Gre za klasični potezni RPG tipa Divinity: Original Sin, za njegov razvoj pa so na platformi Kickstarter zbrali £155,885. Do sedaj so se pri studiu lotevali pretežno akcijskih iger igranja vlog, kot sta Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr in The Incredible Adventures of Van Helsing. A vseeno ni prvič, da se katera izmed njihovih iger loteva Arthurjeve legende. Odgovorni so namreč tudi za King Arthur: The Roleplaying Wargame. V njej so igranje vlog kombinirali s strateško platjo Total War franšize. Temu, kar so pri Creative Assembly izpilil v zadnjih letih, so že takrat dokaj dobro konkurirali, kljub določenim težavam. Žalosti me, da niso vztrajali na tej poti, saj me resnično zanima, kaj bi prinesla. Žal pa se je stezica končala pri številki dve.


Razvojna ekipa: NeocoreGames
Založnik: NeocoreGames
Platforme:
PC
Nakup: Steam
Datum izida: 26. april 2022
Cena: 40,49 €

Zvrst: Potezna strategija / Igranje vlog


Kralj Arthur brez Arthurja?

Največja finta na igri je, da pravzaprav sploh ne prevzameš vlogo kralja Arthurja. Precej fantastično izdelana uvodna cinematična sekvenca ti razloži, da se igra odvija po tem, ko večina prigod o najbolj znanem britanskem kralju premolkne. V končnem obračunu med silami dobrega in zla je kralj Arthur utrpel smrtni udarec in zlikovci so preplavili kraljestvo. Njegovo delirično telo z zadnjo kapljo življenjske sile je skrivnostno izginilo neznano kam. Govorice pravijo, da je kralj preživel, a ga je zapustil njegov stari jaz in sedaj njegovo “truplo” vodi nekaj groznega in zlobnega…

Večina starih znancev je sedaj ujetih nekje med življenjem in smrtjo, kjer v konstantni agoniji skušajo kraljestvu povzročiti čim več škode

Namesto tega stopiš v čevlje njegovega smrtnega sovražnika – viteza Mordreda. Kralju si uspel zadati končni udarec, a ob tem prav tako izgubil svoje življenje. A jezerska gospa, skrivnostna in izmuzljiva gospodična, ti je ponovno vdihnila iskro življenja. Tako si se znašel v post-arthurskem svetu, polnem teme in nepredstavljivih grozot. Knight’s Tale je sodobno pripovedovanje klasične arthurske mitološke zgodbe s temnimi fantazijskimi tropi, zasuk tradicionalnih viteških bajk.

Zgodba se tu komaj prične. Po begu iz začetne temnice in spoznanjem nekdanjega pripadnika nasprotnih sil in Arthurjevega rejniškega brata, Gospoda Kaya si soočen s sedanjim stanjem kraljestva. Nasploh je igra polna znanih imen, ob katerih bodo vsakemu poznavalcu legende ušesa veselo zastrigla. Od zlobnežev, pa do bolj in manj poznanih vitezov okrogle mize, ki jih lahko ponovno povedeš pod svojo oblast.

Gospod Kay ni nič kaj navdušen nad sodelovanjem s starim sovražnikom, a ga po zaslugi alternative – ždenja v turobni temnici, zlahka preobrneš na svojo stran.

V središču pozornosti je seveda Mordred. Po uvodnjaku zgroženo spozna(š), da sile zla z razlogom nosijo ta naziv. Celotno kraljestvo je bilo pahnjeno v kaos ter bedo in ironično si ti tisti, ki mu je bila naložena naloga rešitve sveta in zbranja vitezov okrogle mize. Tvoje končno poslanstvo je, da dokončno pokončaš kralja Arthurja… Oziroma to, kar je nekdanji kralj postal.

Enkrat zloben, vedno zloben?

Kampanja v King Arthur: Knight’s Tale daje velik poudarek na moralne odločitve, ki imajo v strukturi pomembne posledice in dodajo napetost taktičnim odločitvam. Boš zadržal tvoj sloves in Camelotu vladal kot okrutni egoističen manijak ali si boš prizadeval za dobro kraljestva? Vsaka odločitev se odraža na moralnem grafu, kjer lahko vidiš tudi bonuse, ki jih ponik v katerokoli smer prinese.

Boš dober ali slab? Vsaka odločitev nosi posledice, tako pozitivne, kot negativne.

Vsi vemo, da je biti vitez tvegan posel in kateri koli od 30 junakov, ki jih zaposliš pod svojo oblast, lahko trajno mrkne na bojnem polju, v kolikor številka prejete škode preseže količino njihove življenjske sile. Tudi obrnejo se lahko proti tebi, če jim ni všeč stil tvojega vladanja, kar vodi v večjo napetost, kot jo čutiš pri večini poteznih iger igranja vlog.

To pa je tudi to, kar naredi igro toliko boljšo. Kar se tiče igralne plati, gre namreč za precej standardno povest, ki je bila izvedena že večkrat, pa tudi veliko bolje. Resda je še malo prehitro za dokončni žebelj v krsti, saj je igra komaj izšla v zgodnji dostop, načrti za njeno prihodnost pa so izjemno obetavni. A kar je tu sedaj, je le rahlo nadpovprečno.

Seveda je tu tudi gradnja likov in njihovo opremljanje, kot se za igro igranja vlog spodobi.

Izven misij imaš na globalnem zemljevidu priložnost obnove Camelota in nadgradnje ter opremljanja vitezov. Zaenkrat je število žal še omejeno, ampak sčasoma upam, da bo sistem vodil v globljo prilagodljivost. Skratka, precej generično, ampak vseeno učinkovito.

Mračno in turobno

Tudi iz stilskega vidika je igra zelo impresivna. Temačna gotska estetika opustošenega sveta odlično izkoristi predzgodbo in epski pridih za gradnjo sveta, kjer ti je mar za njegovo prihodnost. Čeprav se tu in tam pojavljajo kakšne grafične pomanjkljivosti, celostno gledano vse skupaj enostavno deluje in isto velja tudi za zvočno plat. Sploh uvodnjak je fantastičen in odlično uvede v atmosfero sveta ter ti jasno in glasno pojasni, kako je do trenutne situacije prišlo.

Bojevanje je dokaj preprosto, kot poenostavljena različica Divinity: Original Sin

Razsodba

King Arthur: Knight’s Tale je impresivna RPG strategija, ki nudi vpogled v Arthurjevski svet tam, kjer večina materiala presahne. Končno smo zopet tudi dobili kvaliteten RPG z odličnim poteznim bojem, ki se ne boji dostaviti odrasle zgodbe. Težavnost je malce zmedena in določene igralne mehanike bi bile lahko malce bolje izpopolnjene, vendar pa je zadeva dovolj kvalitetna, da svojo ceno upraviči.

(+) Fantastična stilska zasnova
(+) Zanimiv svet, ki te potegne vase
(+) Težaška izkušnja, kjer preživetje ni samoumevno
(-) Pretirano enostavna na določenih področjih
(-) Bizarno velika velikost na disku