🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 175

Hekerji v Elden Ringu vam lahko zdaj uničijo shranjene položaje

0

Igre razvijalca FromSoftware nimajo samo težavnih sovražnikov, ampak tudi hekerje. Goljufi v spletnih igrah niso nič novega, a če vam v kakšnem Warzonu nekdo pokvari zabavo zaradi tega, ker preko hekerskih programov gleda skozi stene in vas samodejno meri, se lahko preprosto izključite iz strežnika in poskusite srečo v novi igri.

Igre kot so Dark Souls pa takšne sreče nimajo. Praktično vsi izdelki razvijalca FromSoftware imajo že dolgo pereče težave s hekerji, ti pa so lahko napadli naključnega igralca in mu preko raznih dejanj uničili shranjene položaje. Ena od popularnih mehanik je bila denimo invazija igralca in puščanje predmetov v njegovem svetu. Ti v kodi niso bili dovoljeni in če jih je igralec pobral si je lahko samo preko tega uničil shranjen položaj ali pa je bil izključen in povezovanja na strežnike. To je nekaterim povzročalo sive lase, saj si lahko v en lik vložil tudi po stotine ur in si ga nato izgubil praktično čez noč.

FromSoftware je sicer naredil nekaj na varnosti svoje trenutno aktualne igre Elden Ring, a očitno ne dovolj. Na Redditu so se igralci začeli pritoževati nad novim načinom hekanja, ki lahko tudi Elden Ringovim igralcem uniči shranjene položaje in popravka trenutno ni.

Kako točno deluje ta napad trenutno ni znano, a lahko si ga ogledate v zgornjem posnetku. Heker najprej sproži poseben napad, zaradi katerega se igralcu zruši igra. Ko ta nato poskuša zopet naložiti igro, se znajde sredi padanja skozi zrak, nakar umre. Ta zanka se nato neprestano ponavlja, tako da imaš zaradi tega uničen shranjen položaj.

K sreči obstaja začasna rešitev. Če postanete žrtev takšnega napada, potem se priporoča, da takoj ob naloženi stopnji odprete mapo in se teleportirate stran. Na voljo imate samo sekundo časa in zadevo je najlažje opraviti preko igralnega ploščka, tako da hitro pritisnete gumb Y in nato hitro pritiskate A. Če bo vse po sreči, se boste lahko ravno v pravem času rodili na novem položaju kot novi.

A to je samo začasna rešitev in en Reddit uporabnik je že zapisal, da ga je zadela nova verzija hekerskega napada, kjer sploh nimaš časa odpreti mapo, tako da trik s teleportiranjem ne deluje več.

Čakamo na popravek, a kdo ve, kdaj bo ta prišel. Strežniki za Dark Souls igre še vedno ne delujejo, potem ko je bila v večigralstvu odkrita huda ranljivost, preko katere je lahko napadalec celo prevzel nadzor nad vašim PC-jem in več kot očitno je, da FromSoftware ni ravno mojster spletne varnosti.

Nekomu je uspelo premagati prvi Dark Souls in to samo z metanjem drekov

0

Preigravanja Dark Souls iger je vedno zabavno spremljati in igralcem kar ne zmanjka domišljije glede unikatnih igralnih mehanik, s katerimi se nato spustijo skozi celotno avanturo. Poleg hitrostnih preigravanj so tu razni izzivi, kot je denimo igranje brez stopnjevanja lika, preigravanje samo z začetnim orožjem ali pa igranje, brez da bi vmes niti enkrat umrl ali pa celo zabeležil udarec iz strani sovražnika.

Eno vprašanje pa je vse do sedaj ostalo nerazrešeno: lahko preigraš celotno igro in to samo tako, da v nasprotnika mečeš iztrebke. Odgovor na to vprašanje nam je podal YouTuber LilAggy, ki je skozi dobrih sedem ur igranja podal pritrdilni odgovor.

Celotno igranje se vrti okoli predmeta Dung Pie, ki je po domače povedano navaden drek. Tega lahko poberete od sovražnikov ali pa ga kupite pri trgovcu, predmet pa lahko zalučate v sovraga. Če tega zadenete večkrat ga boste sčasoma zastrupili in počasi mu bo začela pojenjati zaloga zdravja. Ta tehnika se obnese na navadnih sovražnikih in šefih, LilAggy pa je moral nato samo še počakati, da strup naredi svoje in se izogibati napadom. Naloga ni tako lahka, saj iztrebki zastrupijo tudi igralca, a te poškodbe lahko preprečimo s pitjem napojev za obnovo zdravja.

LilAggy si zelo rad postavlja takšne izzive med igranjem. Tako je denimo preigral celotni Dark Souls medtem ko je neprestano bil zastrupljen, skozi celotno kampanjo pa se je spravil z zavezanimi očmi. Te podvige si lahko ogledate na njegovem ločenem kanalu, kamor nalaga celotna preigravanja in trenutno še čakamo, da se tu pojavi tudi njegov zadnji smrdljivi izziv.

Hogwarts Legacy je očitno sanjska igra za vse navdušence nad Harryjem Potterjem

0

O famozni igri Hogwarts Legacy poslušamo že vse od takrat, ko je na splet ušel kratki posnetek, ki je predstavil čudovito podobo nove Harry Potter igre. Svet Bradavičarke je sicer dobil cel kup igralnih približkov, a noben od teh ni bil preveč kvaliteten – začuda se je dejansko dobri izkušnji približala obsežna modifikacija za Minecraft.

Založnik Warner Bros in razvijalec Avalanche Games pa sta včeraj končno Hogwarts Legacy prikazala bolj konkretno in dobili smo kar 20 minut dolg igralni posnetek, ki je predstavil tiste najbolj pomembne lastnosti prihajajočega naslova.

Kot pričakovano se bo Hogwarts Legacy dogajal v odprtem svetu in zaigra na vse tiste note, o katerih so oboževalci franšize že dolgo čakali. Ustvarili bomo lahko povsem svojega čarovnika, se nato zavezali eni od štirih šol in nato zaživeli življenje dijaka na Bradavičarki. Čakajo nas učne ure, varjenje napojev in čarovniški spopadi, v katerih bo treba preko čarobnih urokov premagati nasproti stoječega nasprotnika.

Preselili se bomo lahko tudi izven šole in se odpravili v okoliški gozd loviti magične pribočnike, tam pa bo treba med nogami zbežati kakšnemu trolu. Večina zgodbe se bo vrtela okoli goblinov in njihovega upora, ki jih bo vodil zlobni čarovnik Victor Rookwood. Oba bo treba poraziti, a Hogwarts Legacy tule pripelje do lepega zapleta, saj bomo med igranjem lahko izbirali strani in bomo dejansko lahko postali tudi tudi zlobni čarodej.

Samo igranje precej spomni na Rockstarjevo igro Bully, le da bo zadeva tule malce manj nasilna. Zadevo preveva ljubezen do podrobnosti in treba je priznati, da tudi v samo kratkem igralnem posnetku Bradavičarka naravnost zaživi in ponuja cel kup možnosti raziskovanja zgodbe. Tej se ni treba preveč obremenjevati s Potterjevim izročilom, saj se bodo dogodki odvijali leta 1800, kar je daleč pred tem, preden je na akademijo prispel Harry.

Celotno sliko skazi edino glasovno podajanje. To je na trenutke čudno zanič, kot da bi za mikrofonom stal nekdo, ki mu je bilo vseeno za povedano besedo. Tudi obrazne animacije bi potrebovale dodelavo in upamo, da bo Avalanche to do izida popravil.

Malce skrbi povzroča tudi ta sam razvijalec, saj je Avalanche do sedaj spočel samo povprečne igre tipa Just Cause, Mad Max in Rage 2. A kdo ve, morda bo ravno Hogwarts Legacy njihov najboljši dosežek, o kvaliteti igri pa se bomo prepričali konec leta, ko naj bi igra tudi dokončno izšla.

Na Netflixu si zdaj lahko ogledate komedijo, v kateri glavno vlogo nosi Zelenski

0

Preden si je nataknil kravato ukrajinskega predsednika in se spravil braniti domovino pred ruskimi napadalci, je bil Volodimir Zelenski igralec in se je najraje preizkusil v komičnih vlogah. Pretočni servis Netflix se je zato odločil svojim gledalcem predstaviti njegovo komično serijo Sluga naroda, to pa si lahko na seznam ogledov priklopite preko sledeče povezave.

Sluga naroda je bil sicer na Netflixu prisoten že prej, a je bil nato odstranjen. Zdaj je Netflix mnenja, da si serija zaradi aktualnih dogodkov zasluži še eno priložnost na televizijskih zaslonih in tako je v knjižnico povrnil vseh 24 epizod.

Te trajajo dobrih 20 minut, zgodba pa v glavno vlogo postavi Zelenskega, ki igra učitelja, ki ni preveč zadovoljen s svojo vlado. Zaradi tega v javnost pride posnetek, kjer razjarjen govori o korupciji trenutnega vladajočega telesa, ljudje pa ga nato izvolijo za predsednika Ukrajine. Zelenski, ki v seriji igra lik Vasylija Petrovycha, je za svojo vlogo dokaj nepripravljen, kar odpre široka vrata za celo vrsto zabavnih situacij.

Serija je trajala med letoma 2015 in 2019 in ni bila popularna samo znotraj Ukrajine, ampak tudi v Rusiji. Zadeva se je nato zaključila, saj se je Zelenski odločil zares stopiti v politiko in potem, ko je zmagal na volitvah, mu je za igranje zmanjkalo časa.

Netflix se kakšnih sankcij iz strani Rusije ne boji. Svoje storitve so na njihovem ozemlju ugasnili, pred kratkim pa so na svoj YouTube kanal naložili obsežen dokumentarec glede ukrajinske zgodovine.

Mike Myers se vrača v Netflixovi seriji The Pentaverate

0

Mike Myers je legendarno ime Hollywooda, kamor se je zapisalo po zaslugi komičnih filmov Austin Powers, igralec pa je svoj uspeh nadaljeval preko risanih filmov Shrek. Žal pa je Mike leta 2008 izdal film Love Guru, ki je bil iz strani gledalcev in kritikov tako spljuvan, da se je igralec za več kot deset let umaknil iz filmskega sveta.

Sicer smo ga še vedno lahko videli v kakšnih stranskih vlogah, saj se je pojavil v filmih Neslavne barabe in Boemski rapsodiji, a nič od tega ni prišlo izpod njegovih rok ali pa da bi plodno sodeloval v ustvarjalnem procesu, kot je bilo to pri filmih Austin Powers.

Zdaj pa se Mike vrača iz svojega pokoja in to preko nove komične serije na Netflixu, imenovane The Pentaverate. Ta čuden naslov je Mike Myers prvič omenil v ločenem filmu So I Married an Axe Murderer iz leta 1993. Že to dejstvo je malce bizarno, a še bolj čuden je zaplet, ki govori o petih osebah, ki so Črno kugo razglasili kot posledico okužb zaradi podgan, cerkev pa jih je takrat označila za heretike. Teh pet pomembnežev je nato ustanovilo skrivno organizacijo The Pentaverate, ki naj bi še danes v svetu nosila pomembno vlogo.

Serija bo nosila šest epizod, poleg Myersa pa bomo notri gledali tudi druge zabavne igralce, kot so Keegan-Michael Key, Jennifer Saunders in vedno zabavni Ken Jeong. A v centru pozornosti bo še vedno Mike Myers, ki bo po zgledu svojih prejšnjih filmov odigral več vlog – tokrat bo oživel kar osem različnih oseb.

The Pentaverate si bomo lahko ogledali 5. maja.

The Quarry je neuradno nadaljevanje odlične grozljivke Until Dawn

Razvijalec Supermassive Games je spočel veliko iger, a med njimi je bila samo ena zares dobra. Govorimo o grozljivki Until Dawn, ki je leta 2015 privekala samo za konzole PlayStation 4, za založništvo pa je poskrbel Sony. Supermassive je šel nato po svoji poti in za založnika Bandai Namco je zastavil serijo iger The Dark Pictures, ki pa so bile vse po vrsti povprečne ali pa preprosto zanič.

The Quarry je razvijalčev povsem nov projekt, ki je glede na igralni napovednik videti kot njihova vrnitev na stara pota slave. Za založništvo bo tokrat poskrbel 2K in takoj je očitno, da ima zadeva veliko večji proračun kot pa The Dark Pictures igre, bolj zanimiv pa je tudi osnovni zaplet.

Zgodba se bo vrtela okoli skupine tabornikov, ki se bodo zaradi spleta dogodkov znašli ujeti znotraj taborišča Hackett’s Quarry. Gre za najstnike, ki jih taborniške pesmice ne zanimajo preveč in bi se najraje zavlekli v šotore in se spravili raziskovati medsebojna telesa, a njihova pubertetniška nagnjenja bodo brutalno prekinjena, ko jim bodo po življenju začeli streči nori domačini in neke pošasti, ki pa še niso dobile oblike.

The Quarry se bo tako igral kot tipični “slasher”, zanimiva pa je tudi večigralska komponenta. Igralec se bo lahko namreč povezal s kar sedmimi drugimi in skupaj boste lahko tako doživeli pravo filmsko grozljivko, kjer boste zasedali eno od glavnih vlog. Vaše odločitve bodo prinesle posledice na igranju, dodan pa bo tudi Movie Mode način, kjer se boste lahko samo naslonili na kavč in spremljali zadevo kot navadno grozljivko, ob kateri se lahko brez skrbi naužijete kokic.

Supermassive Games je igro označil kot za neuradno nadaljevanje Until Dawna, v igranje pa se bomo spustili 10. junija.

Nemci opozarjajo na nevarnost nameščanja Kasperskyjevih antivirusnikov

Nemški zvezni urad za informacijski varnost (BSI) je včeraj izdal uradno opozorilo glede antivirusnikov podjetja Kaspersky. Ta je namreč ruskega izvora in se je v preteklosti že zapletel v nemoralna početja, za katerimi naj bi v ozadju stal Kremelj.

BSI je tako izrazil zaskrbljenost, da znajo Rusi zaradi trenutne vojne v Ukrajini ravno preko teh antivirusnikov udariti po računalnikih zahodnega sveta. Antivirusniki za svoje delovanje zahtevajo veliko sistemskih poverilnic in ravno zaradi tega znajo postati nevarni, saj se lahko v praksi spremenijo v vohunsko orodje in uporabniku izmaknejo podatke, ki se jih lahko seveda nato da porabiti za cel kup nevarnih aktivnosti. BSI tako priporoča, da uporabniki čim prej zamenjajo svoje programske rešitve za kaj drugega – naj bo to konkurenčni antivirusnik ali pa tisti, ki pride vključen v sama Okna.

Kaspersky se je na obtožbe že odzval in te označil za neutemeljene. BSI za svoje obtožbe namreč nima nobenih tehničnih dokazov in vse svoje trditve črpa iz političnih razlogov. Prav tako so na svojem blogu zapisali, da je Kaspersky zasebno podjetje, ki z rusko vlado nima vezi. Leta 2018 so svoje podatkovne centre preselili v Švico in zato jim je varnost uporabnikov vedno na prvem mestu.

Kaspersky je imel pred temi spremembami kar burno zgodovino. Leta 2017 je tedanji ameriški predsednik Donald Trump prepovedal uporabo Kasyperskyjevih izdelkov znotraj ameriške vlade, istega leta pa je center za kibernetsko varnost v Združenem kraljestvu opozoril vse vladne organizacije pred nameščanjem Kasperskyjevih produktov.

Elden Ring preigran v manj kot pol ure

Samo nekaj dni nazaj smo pisali o zavidljivem dosežku znotraj igre Elden Ring, saj je nekomu uspelo preigrati celotno zadevo v dobrih dveh urah, medtem pa ni niti enkrat umrl. Enemu drugemu igralcu pa je uspelo preko celega kupa smrti čas preigravanja znižati pod eno uro, a vse to so rekordi, ki so bili hitro zopet zrušeni.

Trenutni rekorder na področju urnega preigravanja je namreč igralec Distortion2, ta pa redno premaguje samega sebe in tako je uspel znižati čas preigravanja na vsega 28 minut in 59 sekund.

Takšen dosežek je res neverjeten, a če ste upali, da boste med igranjem takšnega časa videli neke resnično mojstrske poteze, potem znate biti razočarani. Distortion2 se namreč zanaša veliko na izkoriščanje raznih hroščev, kot je denimo tehnika “wrong warping”, ki igralca preko nalaganja položaja preseli na drug konec mape, ki bi mu bil med normalnim igranjem nedosegljiv. Distortion2 tako lahko preskoči velik del igranja, dokler se ne preseli do zadnjega šefa, ki mu prav tako ne povzroča velikih težav.

Igranje vedno začne z razredom samuraja, saj ima ta že od začetka Uchigatano, ki na sovražnikih povzroči krvavitve. Temu nato sledi tek do konja Torrenta, preko tega pa lahko izvaja dvojne skoke, zaradi katerih lahko prečka marsikatero nepremagljivo oviro. Distortion2 nato pohiti do pridobitve ledene sekire, ki ima močno specialko Hoarfrost Stomp, ta pa hudo prav pride pri šefih, kamor lahko uvrstimo tudi zadnji spopad.

In to je v bistvu to. Čas za preigravanje se bo v naslednjih dneh še zagotovo znižal in morda bo svoje sposobnosti pokazal tudi kakšen drug igralec, saj je Elden Ring nenormalno popularen in zato vase vabi širši krog “speedrunnerjev”.

Da se je igra dobro prodala je potrdil tudi FromSoftware. V manj kot mesecu dni je založnik Bandai Namco razposlal kar 12 milijonov kopij igre, kar je za razvijalca FromSoftware absolutni rekord. Za primerjavo lahko pogledamo njihove prejšnje igre: Dark Souls 3 je v enem mesecu prodal 3 milijone kopij, medtem ko je Sekiro: Shadows Die Twice v samo desetih dneh prodal 2 milijona izvodov igre.

EA bo letos preskočil svojo predstavitev EA Play Live

0

Založnik EA je v zadnjih letih redno prirejal svoje lastnoročne predstavitve EA Play Live, v katerih so predstavili svoje najnovejše projekte in tiste igre, ki potrebujejo še nekaj let, preden bodo zrele za roke igralcev. In praktično vse te predstavitve so bile dolgočasne, saj založnik preprosto ni imel za pokazati česa zanimivega in je nato čas zapolnil z vsem, kar je imel trenutno pri roki.

A ravno za letos se je upalo, da bo založnik končno pokazal nekaj zanimivega. BioWare trenutno paca Dragon Age 4 in novi Mass Effect, Motive dela na predelavi grozljivke Dead Space, razvijalec Respawn pa dela na kar treh ločenih projektih znotraj franšize Star Wars. In ravno za letos je EA Play Live bil odpovedan, kar morda tudi nakazuje na to, da so vse te igre še predaleč od izida, da bi pri njih lahko videli kaj konkretnega.

Preklic predstavitve je EA napovedal preko spletne strani IGN, založnik pa je v intervjuju povedal, da sicer imajo v rokah cel kup projektov, a bodo raje naredili kup manjših prezentacij, kot pa da bi vse skupaj pokazali naenkrat. EA Play Live se je lani odvil 22. julija, založnik pa še ni zastavil datuma za vse te manjše predstavitve, ki naj bi se odvile letos.

Microsoftova izjemno draga igra Perfect Dark je očitno v velikih težavah

0

Microsoft je leta 2018 ustanovil povsem frišen studio The Initiative, v tega pa je zlil ogromne količine denarja. Ta naj bi ustvaril prvo AAAA igro, za kar sicer ne vemo, kaj naj bi to pomenilo, a zelo verjetno namiguje na dejstvo, da so zaloge denarja za izdelavo praktično neomejene. Microsoft je v studio pripeljal cel kup talentiranih ljudi, ki so bili tudi hkrati veterani igričarske industrije, njihov prvi naslov pa je slišal na ime Perfect Dark – predelava igre, ki se je prvič pojavila dobrih 20 let nazaj.

No, zadeva bi bila manj predelava in bolj praktično popolnoma nova igra, ki bi si z originalom delila zgolj ime. Žal pa se zdi, da razvoj ni šel ravno po načrtih in projekt se je znašel v velikih škripcih. Uradno ni sicer potrjenega nič, a na to je namignil sam Microsoft, ki je konec lanskega leta pri razvoju na pomoč poklical studio Crystal Dynamics, katerega si lasti Square Enix.

Poročilo iz spletne strani VGC zdaj pravi, da so te težave z razvojem veliko večje, kot pa želi priznati Microsoft. Studio The Initiative naj bi v zadnjem letu zapustilo cel kup pomembnih razvijalcev, ki so nosili vodilne vloge. Pregled LinkedIn strani je pokazal, da je studio zapustilo več kot 30 razvijalcev, med njimi najdemo režiserja oblikovanja stopenj, vodjo zgodbe in tehničnega direktorja. Prejšnji teden je studio zapustil tudi vodja samega projekta in tako se je Dan Neuburger od pisarn poslovil po skoraj štirih letih.

Razlog za odhode naj bi bila sama delovna organizacija studia. Microsoft je pod eno streho zbral cel kup veteranov, a tem ni bilo ravno všeč, da sta vajeti v rokah držala samo dve osebi na najvišjih položajih. Njihove ideje so bile tako velikokrat ignorirane, razvoj pa je zaradi vseh teh trenj potekal boleče počasi in nekateri so preprosto izgubili potrpljenje in se odpravili delati drugam. Kontroverzna naj bi bila tudi odločitev, da je v razvoj bil vpeljan dodaten studio in nekateri bivši zaposleni pravijo, da bi znal The Initiative začeti razvoj povsem na novo, kar pomeni, da je igra še dolga leta stran od končnega izida.

Vse skupaj kaže tudi na to, da Microsoft nima vpeljane razdelane tehnike pri izdajanju rednih AAA iger. Založnik je v zadnjih dveh letih pokupil cel kup studiev, a medtem, ko Sony praktično vsak drug mesec izda novo ekskluzivo za svoje konzole PlayStation, vsi ti silni razvijalci pod Microsoftom bolj kot ne ostajajo nemi in nimajo za pokazati praktično ničesar. Morda se zna to kmalu spremeniti, a zaenkrat je Microsoftov jedilnik na papirju videti slastno, vendar je treba ves ta potencial slej kot prej treba prenesti tudi v praktične izdelke.

Stalker 2 preimenovan v Heart of Chornobyl

0

Razvijalec GSC Game World je bil eden prvih razvijalcev, ki se je javno izpovedal po napadu Rusije na Ukrajino. 24. februarja so zapisali, da so prepričani v zmago svoje države, na začetku marca pa so na svojem YouTube kanalu objavili nekatere posnetke napadov ruskih sil in v podnapisih zapisali, da se zopet morejo boriti za svojo domovino in da trenutno pomagajo svojim družinam in prijateljem.

GSC Game World ima svoje pisarne znotraj Kijeva, ki je po vseh teh tednih še vedno oblegan iz strani ruskih sil. Razvoj igre Stalker 2 je seveda trenutno zamrznjen, saj člane ekipe bolj skrbijo vsakodnevna bombardiranja, kot pa skupki kode. Vseeno pa je Stalker 2 na Steamu doživel majhno spremembo, saj se je podnaslov igre spremenil v Heart of Chornobyl.

Igra se je pred tem imenovala Heart of Chernobyl, tako da je bila v bistvu zamenjana samo ena črka. Vseeno pa ima ta sprememba velik pomen, saj je Chernobyl ruska izgovorjava Černobila, medtem ko je Chornobyl. Razvijalec pri tem ni podal nobene uradne razlage, a za razlago novega črkovanja ti ni ravno treba biti detektiv.

Poimenovanja mest so vroča tema znotraj Ukrajine, saj se po svetu še vedno uporablja veliko imen, ki so jih originalno uporabljali Rusi. Eno od teh leti tudi na glavno mesto Kijev, ki ga po svetu označujejo z imenom Kiev, a je bilo že leta 1995 preimenovano v Kyiv. Ravno zaradi tega je Ukrajina leta 2018 sprožila spletno kampanjo KyivNotKiev, ta pa je imela vrsto pozitivnih učinkov – leta 2020 je tudi angleška Wikipedija preklopila na novo ime.

Microsoft je začel testirati oglase znotraj Raziskovalca

Ah, Microsoft. Potem, ko nas je računalniški gigant razveselil z novico, da zna v prihajajoči posodobitvi v Raziskovalca prinesti dolgo pogrešano funkcijo zavihkov, zna ta pregledovalec datotek s sabo prinesti tudi nekaj zelo kontroverznega.

Gre za oglase, ki jih namerava Microsoft vrniti v zgornjo vrstico Raziskovalca. Zadevo je odkril Twitter uporabnik Florian, ki je med testiranjem ene od preizkusnih inačic Windowsa 11 naletel na presenetljiv oglas. Ta je sicer minimalen in se zaenkrat nanaša na oglaševanje drugih Microsoftovih izdelkov, tako da vas med delom ne bo zadela reklama iz najnovejše Hoferjeve ponudbe. A vse ima nekje svoj začetek in če bo zadeva prinašala dobiček, bodo oglasi postali veliko bolj vpadljivi in vsiljujoči.

Seveda to ne pomeni, da bodo oglasi zaživeli tudi v končni verziji Oken, saj Microsoft očitno samo malce testira vode. Zanimivo je, da to ni bil prvi poskus takšne spremembe Raziskovalca, saj je podjetje že davnega leta 2016 znotraj vrnilo oglas za OneDrive, dve leti nazaj pa so v brezplačni urejevalnik besedila WordPad začeli ponujati oglase za nakup orodij Office.

wordpad

Vse te reklame so kasneje izginile ali pa niso prešle iz testne faze in zelo verjetno se bo zaradi negativnega odziva to zgodilo tudi pri trenutno testirani funkciji.

iPhone lahko zdaj odklepamo tudi z masko na obrazu

Apple je na svojih telefonih iPhone omogočil zajetno posodobitev 15.4, ta pa s sabo prinaša cel kup izboljšav in dodatnih funkcij. Zagotovo med njimi najbolj izstopa prenovljena funkcija odklepanja preko obraza, ki zdaj deluje tudi takrat, ko na sebi nosite masko.

Ta posodobitev bi sicer izjemno prav prišla kakšno leto nazaj, ko so bili koronavirusni ukrepi na vrhuncu, zdaj pa te omejitve počasi popuščajo. A kljub temu bo zadeva prav prišla na javnih mestih, kjer je maska še vedno potrebna, kot so to trgovine ali pa knjižnice. In kdo ve, korona morda še ni rekla zadnje in se zna kmalu spet vrniti med nas.

iphone

Posodobitev 15.4 je zdaj že na voljo in tehta dober gigabajt. Po posodobitvi vam bo iPhone sam povedal, da je zdaj omogočeno odklepanje preko maske, a je to malce manj varno, kot tisto s celim obrazom. Prepoznava se mora namreč zanašati samo na območje okoli oči in ne deluje, če si boste na glavo poveznili sončna očala. Če nosite korekcijska očala, potem boste morali opraviti dve novi skeniranji obraza, zadeva pa bo nato pripravljena za uporabo in je po mojem kratkem testiranju enako zanesljiva in hitra kot prej.

Žal odklepanje z masko ni na voljo na vseh telefonih in je omogočeno samo za iPhone 12 in 13, tako da boste lastniki verzij X, Xs in Xr tule ostali prikrajšani.

Poleg novega odklepanja smo dobili tudi nove emotikone, izboljšave na področju pomočnika Sirija, v svojo Apple denarnico pa lahko zdaj spravite tudi Covid potrdilo. Svojo posodobitev so dobili tudi operacijski sistemi iPadOS, ki zdaj končno omogočajo funkcijo Universal Control. Ta ponuja preprost nadzor in preklapljanje med Applovimi izdelki, med njimi pa lahko na ta način premikate tudi datoteke.

GTA 5 se na novih konzolah naloži hitreje, a drugače ni neka revolucija

0

Rockstar je še četrtič predelal svojo kokoško z zlatimi jajci, ki sliši na ime GTA 5 in to v izboljšani in bolj optimizirani podobi prenesel na konzole PlayStation 5 in Xbox Series X, za to svojo potezo pa je seveda zaračunal.

K sreči za to predelavo trenutno ponuja popust, a igralci so vseeno nekam sumničavo gledali na novo verzijo igre. Kako tudi ne bi – Rockstar se je s predelavo iger GTA: The Trilogy pošteno zameril vsem dolgoletnim oboževalcem, nova verzija pa še vedno nima niti enega igralnega napovednika, ki bi bolje predstavila novosti predelave.

In pomanjkanje teh napovednikov je zdaj postalo kristalno jasno, saj GTA 5 za nove konzole ni videti kaj bistveno drugačno od prejšnjih verzij. Razlike sicer so, a več kot očitno je to manjša nadgradnja, ki ni ravno vredna opevanja.

Največ sprememb se je zgodilo na področju nalaganja stopenj. Začetno nalaganje na konzolah PS4 traja nekje minuto in pol, PS5 pa ta čas skrajša na vsega 27 sekund. To ni slaba pohitritev, vseeno pa smo danes že navajeni, da pri novih konzolah takšna nalaganja trajajo samo nekaj sekund. Situacija je veliko slabša na konzolah Xbox Series X, saj boste tam morali za vstop v odprti svet počakati slabo minuto.

Opazna je tudi višja ločljivost, saj lahko igro zdaj preigravate tudi v 4K, pri manjši ločljivosti pa lahko uživate pri 60 sličicah na sekundo, kar je bilo do sedaj področje, ki so ga lahko izkoriščali samo lastniki PC verzij. Igra ima sicer na konzolah tudi malce boljšo podobo, saj je meja izrisovanja večja in dodana je bila podpora za ray tracing, a tega lahko vidimo samo pri sencah in pretirano ne spremeni podobe.

In to je v bistvu tudi vse, kar ponuja nova verzija igre in čeprav razlike so, bi človek pričakoval, da bi si Rockstar lahko privoščil podeliti takšno nadgradnjo brezplačno za vse tiste, ki so morda igro zdaj kupili že trikrat, a bodo zdaj vseeno primorani v četrti nakup.

Čakamo na nadgradnjo za Red Dead Redemption 2, ki bo, glede na pretekle navade razvijalca, skoraj zagotovo s sabo prinesel tudi cenovno nalepko.

Better Call Saul dobil napovednik za svojo še zadnjo sezono

0

Od 5. sezone hudo popularne serije Better Call Saul minevata že dve leti in skoraj bi se lahko zgodilo, da zadovoljivega zaključka ne bi zagledali nikoli. Ne samo, da se je produkcija zapletla v probleme glede koronavirusa, glavni igralec Bob Odenkirk je med snemanjem utrpel srčni infarkt in je šel skoraj pod rušo. K sreči se je vse razpletlo brez hujših posledic in Bob je hitro okreval ter tudi uspešno zaključil snemanje.

6. sezona nam bo prinesla še zaključni lok odvetnika Jimmyja McGilla, ki bo dokončal svojo transformacijo v Saula Goodmana, ki smo ga nato spoznali v predhodni seriji Breaking Bad. Svoje zaključke bodo dobili tudi ostali liki, ki so se znašli v Jimmyjevi orbiti in med njimi nas najbolj zanima usoda njegove žene Kim Wexler, ki je skozi vse sezone nosila pomembno vlogo, a je Saul v Breaking Badu niti ne omeni. Svoj razplet bo doživel tudi Nacho Vargo, ki si prizadeva pobegniti od kartela, zanimivo pa bo videti tudi odjavno špico Lala Salamance.

Ustvarjalec Vince Gilligan je že dolgo nazaj povedal, da bo zadnja sezona ponudila nekatere odgovore iz serije Breaking Bad in konec naj bi bi takšen, da bi nam spremenil mnenje glede nekaterih dogodkov iz originalne serije. V napovedniku na nekaj takšnega namigne tudi dobri stari Mike, ki izjavi, da se stvari ne bodo odvile tako, kot pa pričakujemo.

Vseh epizod seveda ne bomo dobili kar naenkrat, saj za produkcijo skrbi AMC, ki bo, tako kot Žive mrtvece, zadnjo sezono razdelil na dva dela. Prvi sklop sedmih epizod bomo začeli gledati 18. aprila, drugi del epizod in sam zaključek pa se bo začel odvijati od 11. julija dalje.

3. sezona serije The Boys dobila prvi dražilnik

0

Serija The Boys, ki nam ponudi zgodbe superjunakov v malce manj bleščeči in pravičniški obliki, dobiva tudi tretjo sezono. Kako je ne bi, saj je od večjih projektov Amazona, ta eden od tistih, ki ohranja kvaliteto in gledalce, ti pa že dolgo čakajo nove epizode. Te bodo očitno enako krvave kot tiste iz prvih dveh sezon in zopet bo pred nami cel kup trupel, ki bodo s svojimi eksplozijami obarvale vsak centimeter dnevne sobe, vračajo pa se tudi vsi glavni junaki iz preteklika.

Dogajanje se bo še vedno vrtelo okoli uničenja Sedmerice superjunaškega podjetja Vought, ki se je v preteklosti za ohranitev svojega statusa zateklo k marsikaterim podpasnim prijemom. Homelander bo s svojim psihopatskim nasmeškom še vedno pošiljal strah po žilah, seriji pa se bo v novi sezoni pridružil tudi igralec Jensen Ackles, ki se ga spomnimo iz Supernaturala – tule bo odigral vlogo superjunaka Soldier Boyja.

V napovedniku največ obrvi dviga lik Butcher, ki se pri borbi proti Sedmerici ne bo več zanašal samo na svoje pesti in vrstice ciničnega dialoga, ampak bo očitno možakar dobil tudi svoje posebne sposobnosti, saj bo veliko streljal z laserskimi očmi, kar bo morda Homelanderju končno vzbudilo vsaj malce skrbi.

3. sezona se bo na pretočnem servisu pojavila 3. junija, na ta dan pa bomo dobili tri epizode. Vse skupaj jih bo 3. sezona štela osem, te pa bodo nato izhajale vsak petek. Če se vam do tega datuma ne da čakati, potem si lahko že zdaj ogledate novo animirano serijo The Boys: Diabolical, ki pokaže nekaj več zgodovine podjetja Vought.

Warren Spector potrdil, da na System Shocku 3 ni delal vse od 2019

Žanr imerzivnih simulacij je preprosto preklet. Zdi se, da je vsak takšen projekt preprosto obsojen na propad ali pa na slabo prodajo, zaradi česar potem igre tega žanra usahnejo in ne dobimo novih delov že ustaljenih franšiz. Eden bolj znanih predstavnikov teh iger je Arkane, ki je spočel odlične igre Dishonored in Prey, vse to pa se je prodalo preslabo, da bi lahko založnik opravičil nova finančna sredstva za razvoj novih delov.

Slabo gre tudi igram, ki se s tem žanrom samo spogledujemo. Sem lahko denimo prištejemo Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, ki je zaradi vseh težav pri razvoju praktično mrtev projekt, veliko težav pa imajo tudi predelave originalnih predstavnikov tega žanra. Ena prva takšnih iger je bila denimo franšiza System Shock, ki je s svojim drugim delom pokopala legendarnega razvijalca Looking Glass, na predelavi drugega dela pa že dolgo dela razvijalec Nightdive Studios. Pravilno ste uganili, če ste predvidevali, da je tudi ta projekt v težavah, saj neprestano zamuja roke izida, a naj bi se zdaj končno približeval h koncu.

Eden od zadnjih obetavnejših predstavnikov tega žanra je bila igra System Shock 3, ki je nastajala pod roko razvijalca Otherside Entertainment, tu pa je glavno vlogo nosil ustvarjalec Warren Spector, ki je sodeloval pri pomembnih mejnikih igričarske industrije, kamor ne štejemo samo System Shocka, ampak tudi franšizo Deus Ex. Žal tudi z njegovo pomočjo imerzivne simulacije niso zaživele in System Shock 3 je od svoje najave dobil samo en dražilnik in ničesar drugega.

Maja 2020 je založnik Tencent sporočil, da je odkupil pravice do projekta in veliko ljudi je ugibalo, da je Otherside še vedno delal na projektu. Warren pa je v nedavnem intervjuju za spletno stran Gamesbeat povedal, da je njegova ekipa delal na tem projektu med letoma 2018 in 2019, vse skupaj pa je na igri delalo samo nekje 17 ljudi. To pomeni, da so praktično naredili samo nekakšen okvirni prototip, saj bi za AAA igro potrebovali nekje 10x več osebja.

Ta slika je vse kar vemo o naslednjem projektu razvijalca Otherside.

Warren in Otherside pa se ne poslavljata za vedno. Studio dela na novem večjem projektu, o katerem ne vemo ničesar, razen da bo zelo globok in razvejan. Otherside dela tudi na ločeni igri po licenci založnika Wizards of the Coast, tako da nas očitno čaka odprava v svet Dungeons & Dragonsa, a tudi o tej zadevi se ne ve še ničesar.

Imerzivni žanr bo sicer ta mesec dobil končno novega predstavnika. Igra Weird West prihaja izpod rok nekaterih bivših članov studia Arkane in nas bo zapeljala v malce drugačno igranje divjega zahoda.

Dead Space predelava prihaja v začetku 2023

0

Med oboževalci digitalnih grozljivk je dolgo tlelo upanje, da bo obljubljena predelava igre Dead Space morda izšla še letos in to tezo so podpirale tudi nekatere govorice, ki so izid postavljale že v jesen. Žal pa razvijalec Motive še ni tako blizu zaključeni kodi, a končna verzija 1.0 spet ne bo tako hudo zamudila.

Motive je nedavno spočel nov prenos v živo, v katerem smo si zopet lahko ogledali nekaj tehničnih vidikov predelave. Razvijalec je že od začetka zelo nazoren s svojim delom, saj smo v prvih posnetkih lahko videli, kako se tako ogromen projekt, ki ni samo površen ampak praktično popolnoma nova igra, sploh začne. Predelava je zdaj že pošteno napredovala, a je še vedno v pred-alfa stanju, Motive pa pravi, da ga loči samo še nekaj tednov od tega, da bo igro lahko preigral od začetka do konca.

Uro dolg prenos v živo se dotakne marsikakšne zanimivosti. Veliko poudarka je šlo v smer prenovljenega zvoka, ki bo zdaj na polno izkoriščal obkrožujoči prostor in bo še bolj bogat kot prej. Na račun tega je moral Motive na novo posneti praktično vse, tu pa izstopajo predvsem protagonistove zvočne vrstice, ki za razliko od originala tokrat ne bo povsem nem in bo ob priložnosti spregovoril kakšno besedo. Razvijalec je šel celo tako daleč, da je zanj posnel tri različne zvočne vrstice vsakega dialoga, ki se bo prilagajal njegovi trenutni izmučenosti in poškodbam. Tako kot originalna igra, bo tudi predelava nosila minimalni uporabniški vmesnik, tako da bomo vse pomembne informacije lahko razbrali iz sveta, ne da bi nas ob tem motili ogromni plavajoči meniji.

Novi Dead Space je vsekakor videti obetavno, igro pa bomo lahko zagnali v začetku 2023.

Shadow Warrior 3 – memovska strelska akcija

Kljub temu, da sem privrženec prvoosebnih enoigralskih streljačin, vse do sedaj nisem preizkusil niti ene igre iz franšize Shadow Warrior. Tako sem se v preigravanje tretjega dela spravil brez kakršnegakoli predhodnega znanja, kar pomeni, da v tej recenziji kakšnih primerjav s predhodniki niti ne boste dobili.

Vendar pa tega predhodnega znanja igra tako ali tako ne zahteva. Zgodba je daleč najšibkejši del tretjega dela in vse pretekle dogodke sem spoznal že v kratki uvodni sekvenci, kjer se mi je tudi hitro oblikovalo mnenje o igri, ki se skozi dobro sedemurno preigravanje do konca ni spremenilo.


Razvojna ekipa: Flying Wild Hog
Založnik: Devolver Digital
Platforme: PC, PS5, PS4, XSX, XO
Nakup: Steam
Datum izida: 1. marec 2022
Cena: 44,99 €

Zvrst: prvoosebna streljanka


VIDEO RECENZIJA


Takoj na začetku spoznamo našega heroja igre Lo Wanga, ki je glavno vlogo igral tudi v prejšnjih naslovih. Wang se je znašel v škripcih, saj so njegova nespametna dejanja privedla do konca sveta, vmes pa se je zbudil še starodavni kitajski zmaj, ki je prej pridno spal 10.000 let. Wang se utaplja v žalosti, a nato ga iz depresije zbudi njegov mentor, ki našega junaka pripravi do dolgo potrebnega tuširanja, menjave spodnjic in ponovnega prvoosebnega pokola skozi poljsko zamišljeno različico orientalskega sveta.

Kot rečeno, zgodba vas tule ne bo peljala naprej in je bolj kot ne izgovor, da se Wang seli med različnimi lokacijami in tam počne tisto, kar mu gre najbolje od rok: divje streljanje in sekanje vsega, kar vsaj približno izgleda živega. Akcija je med in maslo Shadow Warriorja 3 in čeprav si zadeva marsikaj sposodi iz Doom iger, formuli doda tudi ščepec svojih idej.

Glavni junak Wang poka straniščne šale na vsakem ovinku in včasih je tega brbljanja že malce preveč.

Med igranjem boste redno spoznavali nova orožja, ki so sicer dokaj klasična. Največ zabave vam bosta prinesli hitri brzostrelki, zabavo pa začini tudi puška, pištola in bljuvalo granat. Orožja začuda ne vsebujejo sekundarnega načina proženja in vsebujejo dokaj malo streliva. Med strelsko akcijo bo tako treba uporabiti ves arzenal in ko vam bo šlo za nohte, je tule vedno priročna katana.

To lahko, tako kot vse ostale pokalice in fizične lastnosti glavnega junaka, nadgradimo in z njo je nato možno narediti močnejši zamah, še bolj priročno pa je možnost sekanja nasprotnikov za pridobivanje streliva. Metkov lahko res hitro zmanjka in obnavljamo jih lahko tudi z okoli razporejenimi zalogami streliva, a tu je tečno, da boste ob tem nabrali zalogo samo za trenutno držano orožje, kar zna zmotiti potek akcije.

Barve igre vsekakor ne manjka in tudi grafika ni slaba, a med bojevanjem malce težko ločiš med okolico in napadalci.

Te ne bo hitro zmanjkalo in skozi igranje bo postala le še težja. Pri prebijanju skozi valove nasprotnikov vam bo prav prišla tudi možnost hitrega ubijta sovražnika, ki s sabo prinese tudi unikatno animacijo in nagrade. Vsaka taka eksekucija vam lahko denimo obnovi zdravje ali pa iz težjih sovragov iztrga poseben predmet, ki ga lahko nato plodno uporabite za zamrznitev napadajočih.

Vse to se sliši super in v praksi tudi je, a zabavo zamori dejstvo, da se na ekranu preprosto dogaja preveč, da bi lahko vsemu sledil. Okolica in nasprotniki so izjemno pisani in če temu dodamo vse spektakularne učinke eksplozij, plavajočih balonov, plavajočih zalog streliv in posebnih učinkov vaših sposobnosti dobimo sliko, ki nima ne repa, ne glave. Primarni greh takšnih streljačin je da več ne moreš ločiti sovražnika od okolice, tako da začneš velikokrat streljati kar na slepo, v upanju, da bo tvoj projektil zadel nekaj demonskega mesa. Igre Doom, po katerih se Shadow Warrior 3 močno zgleduje, takšnih problemov niso imele in vedno si vedel kdo te napada in iz katere smeri, zato je bila tudi akcija veliko bolj zabavna. Pri Shadow Warriorju 3 tega občutka nimaš, kar je problem še zlasti kasneje, ko igra dostavlja cele valove gnusnob in zna bitka, brez vmesne možnosti shranjevanja, trajati tudi več minut.

shadow warrior 3
Igra si veliko sposodi od Dooma – med drugim tudi nasilne usmrtitve.

Poleg streljanja Shadow Warrior 3 kakšne dodatne vsebine ne ponuja. Igra je v bistvu sestavljena iz strelskih aren, med katerimi se selimo bodisi peš ali pa preko kratkih platformskih izzivov, kjer se je treba s prepočasnim izstreljevalnikom vrvi zavihteti čez kak prepad ali pa s plezanjem po stenah in dvojim skokom premagati kakšno zagonetno oviro. Nič od tega ni preveč naprednega, vendar ponudi vsaj malo oddiha od neprestanega streljanja.

Med igranjem boste primorani poslušati tudi nenehno govoričenje Wanga, ki poka šale iz začetka tisočletja. Presenetljivo vse te šale niso zanič in včasih se človek celo nasmeje in iger s humorjem na splošno primanjkuje. Sicer je kakšna zadeva rahlo cringe, vendar je glavni junak veliko bolj smešen kot pa straniščni humor kakšnega Borderlandsa.

Razvijalec je svojo domišljijo uporabil tudi pri ustvarjanju raznovrstnih nasprotnikov.

Shadow Warrior 3 se na koncu ne izkaže za napačno igro, saj je tole adrenalinski tobogan, ki mu malce zagona zmanjka samo proti koncu. Zaradi nižje cene od igre ni za pričakovati kakšne izkušnje na ravni Dooma Eternala, saj bi jo prej postavil ob bok Serious Samu.

Napake vsekakor so in niso zanemarljive, vendar pa boste oboževalci prvoosebnih akcijad, ki ne zahtevate preveč razmišljanja, tule našli veliko zabave, dodatno pa se boste med igranjem imeli fajn tudi starejši igralci, ki boste razumeli nekam zastarano obliko humorja.

Nekomu je uspelo preigrati Elden Ring v dobrih dveh urah, brez da bi umrl

Igre razvijalca FromSoftware so redno podvržene hitrostnim preigravanjem, ki jim s tujko rečemo “speedruni”. Naslovi kot so Dark Souls, Bloodborne in Sekiro so znani po svoji težavnosti, zato je toliko bolj impresivno gledati igralce, ki preprosto odbrzijo skozi igre in to brez opreme ali pa stopnjevanja lika.

Takšni podvigi so se zdaj začeli dogajati tudi v FromSoftwarovi najnovejši uspešnici Elden Ring in čeprav spletna stran speedrun ne vsebuje še zapisanih dosežkov, se bo to v kratkem spremenilo. Hvalevredni dosežki so se že začeli dogajati in enega takšnih je spočel YouTuber niko bellic, ta pa je preigral celotno kampanjo v dveh urah in pol, vmes pa ni umrl niti enkrat.

Igralci Elden Ringa dobro veste, kako hvalevreden je takšen dosežek. Osnovna kampanja zna trajati tudi do 100 ur, vmes pa igralec umre vsaj še enkrat toliko. Niko pa je pravi mojster, saj se je med igranjem izognil vsem večjim oviram in se osredotočil samo na tiste glavne šefe, ki jih je odpravil v prvem poskusu. Niko si je za začetni razred izbral Vagabonda, ki ima dober oklep in veliko zalogo zdravja in v bistvu je umrl samo pri čisto začetnem šefu, ki pa za napredovanje zahteva smrt igralca. Po tej oviri se je vse vrtelo okoli hitrega jahanja, pametnega napadanja in izmikanja, dokler na koncu ni bil poražen še finalni šef.

Nikotov dosežek sicer ni najhitrejši, saj je YouTuberju LilAggyju uspelo preigrati celo igro izpod ene ure, a je pri temu večkrat umrl. Zdaj samo še čakamo na nove nore dosežke, kot je denimo preigravanje brez oklepa ali dokončanje kampanje, brez da bi vmes igralec utrpel eno točko škode.