🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 193

Chronicles of Myrtana – obsežna modifikacija za Gothic 2, dobila datum izida!

0

Zdelo se je, da smo za letos skorajda zaključili z vsemi igrami, saj se nam v decemru približuje samo še Halo Infinite, potem pa bomo imeli do januarja zatišje izidov. A včeraj nas je presenetila modderska skupnost, ki že dolga štiri leta na projektu Chronicles of Myrtana – največji modifikaciji za legendarno RPG igro Gothic 2. In zdaj je delo končano in dobili smo še zadnji napovednik pred izidom, ki se bo zgodil že naslednji mesec.

Chronicles of Myrtana je v bistvu bil na začetku del modifikacije History of Khorinis, a prišlo je do notranjega spora, tako da sta se leta nazaj projekta ločila in vsak sta šla v svojo smer. Obe modifikaciji sta še vedno v razvoju, a Chronicles of Myrtana bo prvi prispel do ciljne ravnine in čaka nas res obsežna igra, ki nam bo povedala dogodke, ki so se zgodili 10 let pred tistimi iz prvega Gothica, ko je brezimni junak pobral kramp in pošteno spremenil dojemanje RPG naslovov v Evropi.

Raziskovali bomo otok Archolosa, ki je v škripcih in potrebuje heroja, da bi zadeve spravil na normalna pota. V tej vlogi se bomo preizkusili mi in tako nas čaka 170 nalog, več kot 1000 NPC-jev in 200 naključnih dogodkov, ki jih bomo srečali med tekanjem po mapi. Čakajo nas stari in novi nasprotniki ter cel kup referenc na Gothic igre, tako da bo tole za veterane kot sem jaz prava nostalgična poslastica. Avtorji pravijo, da nam bo eno igranje vzelo okoli 60 ur, kar je v bistvu več kot pa celotni Gothic 2.

Za razvojem stojijo Poljaki, kjer je Gothic franšiza morda celo bolj popularna kot pa v rodni Nemčiji. Ravno zaradi tega bo glasovno podajanje na voljo samo v poljskem jeziku, a že takoj bomo dobili tudi profesionalne prevedene angleške podnapise. Razvijalec je še posebej ponosen na dejstvo, da so v sodelovanje privabili kar nekaj zvočnih govorcev, ki so delali na originalnih Gothic igrah.

Chronicles of Myrtana: Archolos izide že 10. decembra, za igranje pa boste potrebovali kopijo igre Gothic 2: Gold Edition, ki je na Steamu trenutno znižana na dobra 2 €. Modifikacija ima tudi svojo Steam stran, kjer si lahko ogledate malce več informacij glede projekta.


Company of Heroes 3 zdaj na voljo za enotedensko testiranje

0

Tretji del serije iger Company of Heroes se ne bo bistveno spremenil od prejšnjih delov. Še vedno bo to realnočasovna strategija, ki se bo odvijala v obdobju 2. svetovne vojne in še vedno bomo preigravali misije, ki bodo imele zanimivo zastavljene objektive in presneto dobro grafiko.

Za razvoj bo tudi tokrat poskrbel razvijalec Relic, ki je eden redkih, če ne še edini, ki dela na strategijah večjega proračuna in se je nazadnje podpisal pod dokaj mlačno sprejeti Age of Empires 4. Za Company of Heroes 3 sicer pripravljajo manjšo spremembo formule, saj se bomo tokrat ukvarjali tudi s sprehajanjem bojnih enot na karti sveta, tako da bo nov del malce spominjal na strateške naslove serije Total War, le da bo večigralski način tule veliko bolj popularen. Najbrž.

Vse je seveda odvisno od tega, koliko bo končen naslov dejansko zabaven za igranje. In na testiranje konceptov nam ne bo treba dolgo čakati, saj je razvijalec Relic najavil odprto alfa testiranje igre, ki se ga bo lahko udeležil vsak, ki se bo odpravil na sledečo povezavo in tam sledil navodilom za povezavo Relic računa s Steamovim, kar vam bo nato omogočalo prenos igre.

Testiranje bo zajemalo večigralski del in igranje enoigralskih obračunov proti umetni inteligenci. Za igranje boste lahko stopili v vojaške škornje ameriške ali nemške strani, preizkusili pa boste lahko štiri različne mape, ki se bodo odvijale v Italiji.

Alfa testiranje se bo začelo nocoj ob 18.00 in bo trajalo vse do 7. decembra.

Cyberpunk 2077 na Steamu končno uživa v pozitivnih ocenah

0

Vse od izida v septembru 2020 je igra Cyberpunk 2077 dobila veliko upravičenih kritik in bolj malo hvale. Mi smo igri prisodili dokaj visoko oceno, saj smo med igranjem po naključju naleteli na bolj malo hroščev, zabava na PC-ju pa je bila takrat povsem nekaj drugega kot pa igranje na konzolah, kjer igra praktično ni delovala.

Za razvijalca CD Projekt RED je bil izid igre ogromna obremenitev in kdo ve koliko članov razvojne ekipe mesece po izidu ponoči ni moglo zatisniti očesa. Poleg kritik glede hroščev in optimizacije je Sony umaknil igro iz PlayStation trgovine, nato pa so malopridneži vdrli na strežnike razvijalca in izmaknili kodo za nekatere njihove najbolj popularne igre – med njimi tudi za Cyberpunk 2077.

Razvijalec je medtem delal na posodobitvah in čeprav so bile te obsežne, kakšnih večjih igralnih sprememb nismo zabeležili. Razvijalec se je usmerjal na optimizacijo in zadnji popravek je igro pripeljal na raven optimizacije, ki na konzolah PlayStation 4 in Xbox One omogoča dokaj stabilnih 30 sličic na sekundo.

Jeza igralcev se je med tem časom malce pomirila in ti so se začeli zavedati, da igra kljub vsemu ni takšna katastrofa. K dobremu vtisu je pripomogla tudi akcijska cena na Steamu, ki trenutno igra prodaja po 29,99 €, to pa je Cyberpunk 2077 zavihtelo na sam vrh lestvice najbolj prodanih iger Steama.

Izboljšale so se tudi ocene in igra trenutno nosi oznako “Mostly Positive”, kar je popoln preobrat od stanja na začetku, ko je bolj redkokdo priporočil ta naslov. Recenzije igralcev sicer še vedno omenjajo, da se med igranjem najde kar nekaj hroščev, a da je splošno gledano izkušnja dobra, mestoma celo čudovita.

Dobre novice so z veseljem sprejeli tudi člani razvojne ekipe. Oblikovalec nalog Paweł Sasko se je na Twitterju zahvalil za vse tople besede igralcev, ki so zanj neprecenljive.

Cyberpunk 2077 še zdaleč ni rekel zadnje besede. Razvijalec CDPR dela na novi vsebini in popravkih, a vse to je zaenkrat zamaknil v začetek 2022. Te pozitivne ocene bodo ekipi zagotovo dale nov zagon in morda bo ta naslov naslednje leto doživel ponovno vstajenje.

Steam zopet porušil rekord v istočasnih uporabnikih

0

Koronavirus je močno zvišal številke igričarjev in to niti ni tako presenetljivo. Čedalje več ljudi se za svojo zabavo zateka v objem digitalnih svetov in ta jih vse prerad sprejme v svoje naročje. Strežniki največjih internetnih ponudnikov pa so zaradi tega vse bolj obremenjeni in ogromnega navala ne trpita samo Xbox in PlayStation svetova, ampak najbolj popularna PC digitalna trgovina Steam.

Ta je letos že podrla rekord v številu istočasnih uporabnikov in aprila se je na tej platformi naenkrat zabavalo 26,9 milijona igralcev, kar je bil za tiste čase absolutni rekord. Ta je bil znova premagan včeraj, saj je Steam naenkrat obiskalo dobrih 27 milijonov uporabnikov, kar je nova rekordna številka.

Številka je ogromna, a spet ne tako presenetljiva. Poleg koronavirusa je namreč na obiskovanje platforme vplivala tudi Steamova jesenska razprodaja, ki je pošteno znižala cene določenih iger. To pomeni, da je veliko uporabnikov samo brskalo po Steamu, a samih iger niso poganjali. Tako rekord dejanskih istočasnih igralcev ostaja nepremagan iz marca 2020, ko se je naenkrat streljalo in med sabo tekmovalo 8,1 milijona igralcev, a tokratna številka 7,8 milijona igralcev še vedno ostaja impresivna.

Na rekordni dan se lestvica najbolj igranih iger ni spremenila. Še vedno se največ ljudi zabava v igri CS: GO, ki je dosegla dobrih 900k igralcev, na drugem mestu je bila Dota 2 z skoraj 700k igralci in na tretjem PUBG z 344k igralci. Zanimivo je tudi to, da ogromen porast igralcev beleži nedavno izdani Farming Simulator 22, ki ima trenutno celo več udeležencev kot pa Battlefield 2042.

Glasovni igralec potrdil Resident Evil 4 predelavo in podelil prvo konceptno risbo

0

Resident Evil 4 je nedolgo nazaj prejel predelavo za VR sistem Oculus Quest 2, ped kratkim pa smo dobili tudi novico o grafični nadgradnji iz strani modderske skupnosti, ki bo med nas prispela v začetku 2022.

A ta igra, ki je dobila že cel kup predelav, naj bi pridobila še eno nadgradnjo, saj naj bi Capcom delal na popolni predelavi, ki ne bo samo malce predelala teksture, ampak na novo postavila gradnike igre ter tako nadgradila celotno igralno formulo za novejše okuse.

O projektu se že dolgo govori, a uradno še ni bil potrjen. Projekt je bil prvič omenjen leta 2018, od takrat pa naj bi Capcom zamenjal razvojno ekipo, kar naj bi vplivalo tudi na razvojni cikel. Trenutno se ugiba, da naj bi projekt izšel enkrat v 2023, včeraj pa smo morda dobili tudi prvo konceptno risbo, ki uradno potrjuje obstoj predelave.

Za razkritje je poskrbel DC Douglas, ki je v prenosu v živo potrdil, da Resident Evil 4 Remake zares obstaja in da bo sam zvočno upodobil Weskerja v ločeni zgodbi Seperate Ways. Poleg tega je z nekaterimi sledilci podelil konceptno risbo Weskerja, ta slika pa se je nato hitro razširila tudi med drugimi. Ni dvoma, da je Douglas s tem grobo prekršil svojo pogodbo in pošteno razkuril Capcom, ki zaenkrat razkritja ni komentiral.

A s tem se pripetije DC Douglasa ne končajo. Možakar naj bi bil spletni izprijenec in naj bi prežal na mladoletna dekleta ter od njih zahteval gole fotografije. Vse to je povzel Twitter račun BewareCreepyVAs, ki je v svojih izjavah podelil kup domnevnih dokazov.

Morda je ravno zaradi vsega tega DC izbrisal svoj Twitter profil, morda pa bo zaradi vsega tega tudi izgubil svoje mesto v prihajajoči Resident Evil 4 predelavi. Ostaja tudi vprašanje, kdaj bo Capcom svoj projekt tudi uradno najavil. Morda se bo to zgodilo na prihajajoči prireditvi The Game Awards, saj naj bi tam prvič zagledali projekt, ki je bil v razvoju dobri dve leti.

Digitalna verzija lova za živalmi zdaj brezplačna v Epic Games trgovini

0

Čas je, da se usedete v svojega digitalnega terenca, z žvižgom v avto vpokličete zvestega pasjega spremljevalca in se s puško na zadnjem sedežu odpravite v raziskovanje bližjega gozda v lovu za najnovejšo živalsko trofejo.

V trgovino Epic Games je namreč prispela igra theHunter: Call of the Wild, ki nam omogoča raziskovanje različnih območij v lovu za živalmi. Na voljo boste imeli cel kup različnih orožij in pri smukanju skozi raznovrsten teren bo treba biti pazljiv in taktičen, saj raca ne bo kar sama skočila pred vaš merek, za lov medveda pa ne bo treba imeti samo najboljše opreme, ampak tudi veliko poguma.

Na svojem potepanju vam ni treba biti sam, saj boste preko večigralskega načina na avanturo povabili še kakšnega prijatelja. Ena od zanimivosti theHunter: Call of the Wild je tudi cel kup DLC-jev, ki v izkušnjo prinesejo nove živali, orožja in celo šotore za nočno kampiranje. Dobra novica je tudi to, da ima lahko samo en igralec kupljene DLC-je, tisti, ki pa se mu pridruži na njegovem strežniku, v teh dobrotah uživa brezplačno.

theHunter: Call of the Wild je sicer izšel že leta 2017, a je šele zdaj prispel v Epic Games trgovino. V proslavitev tega je založnik omogočil pridobitev naslova povsem brezplačno, za prevzem pa preprosto obiščite naslednjo povezavo. Ponudba bo na voljo do 2. decembra, med tem časom pa so popuste prejeli tudi vsi DLC-ji.

Emulator za PS3 nam zdaj omogoča skoraj popolno izkušnjo igranja The Last of Us na PC-ju

0

Res je, da danes vsi iščejo redke izvode kopij konzol PlayStation 5 in da je Sony začel dejansko za PC predelovati nekatere svoje najbolj slavne naslove. A vseh seveda ne bo predelal, na kar nakazuje tudi najava predelav Uncharted 4 in dodatka Lost Legacy, ki bosta prispeli na PC, a o prejšnjih delih ni ne duha, ne sluha.

Kako naj torej čistokrvni računalničar izkusi te legendarne igre? Enostavno, s pomočjo emulatorja! Na tem področju znatne premike že dolgo kaže projekt RPCS3, ki želi na PC-ju omogočiti igranje celotne knjižnice konzole PlayStation 3. Zadeva je na začetku komajda zagnala kakšno igro, zdaj pa je napredovala že do stopnje, da lahko preigramo od začetka do konca marsikakšno ekskluzivo in ob tem bomo naleteli na bolj malo problemov.

RPCS3 je pred kratkim dobil novo posodobitev, ki je odpravila nekatere največje hrošče pri igrah The Last of Us in Uncharted. Problem se je pojavil pri poustvarjanju senc in osvetlitve, saj te funkcije preprosto niso delovale pravilno. Čuden hrošč se je pojavil tudi pri merjenju, saj smo namesto merka dobili neko rakasto tvorbo, ki spominja na znak umirajoče grafične kartice.

Te težave so bile zdaj odpravljene, popravki pa so izboljšave prinesli tudi v franšizo iger Ratchet and Clank.

Seveda se je treba zavedati, da izkušnje še vedno niso popolne. Za začetek boste potrebovali kar zmogljive PC-je – še posebej, če boste želeli poganjati težkokategornike tipa The Last of Us. Slednja igra ima poleg tega še vedno nekaj težav s sličicami na sekundo, ki lahko včasih padejo tudi pod številko 30. A če znate takšne zadeve spregledati, potem le oddrsajte na uradno stran projekta, kjer lahko najdete povezavo za prenos in navodila za uspešno emulacijo iger.

Leto NFTjev je skoraj mimo, prihaja leto Blockchain iger

0

Ob koncu leta 2020 so mnogi izrazili navdušenje nad novostjo v kripto svetu – NFTji.  Napovedovali so, da bo leto 2021 ”leto NFTjev” in da je to pomemben korak k novemu ”web 3.0”. Popolnoma decentraliziranem internetu, ki se ne zanaša na strežnike, pač pa omrežje tvorijo uporabniki širom sveta. Lepa ideja.

Ob letošnjem koncu leta pa se naslednje leto napoveduje kot ”leto blockchain gaminga”. Najbolj ambiciozni projekti načrtujejo decentralizirane metaverzume, ki nudijo celostno virtualno izkušnjo z lastno ekonomijo menjav in varčevanja.  

Blockchain igre tako prinašajo številne zabavne načine služenja denarja ob igranju iger. Ta novi koncept se imenuje P2E ali Play2Earn (zasluži z igranjem). V zadnjem letu je nastalo mnogo novih takih projektov, najuspešnejši med njimi so Axie Infinity, Splinterlands, Sandbox, CryptoBlades, Decentraland in Gala Games. Slednja je skorajda šolski primer načina delovanja uspešnega blockchain gaming projekta. Za igranje iger, ne potrebujemo nič drugega, kot uporabniški profil, če pa želimo v igrah z igranjem tudi kaj prislužiti, pa si moramo lastiti upravljalni žeton (Gala Governance Token). Kot nam že ime pove, nam žeton poleg možnosti zaslužka prinaša tudi pravice za glasovanje pri pomembnejših odločitvah, kot so izbira novih poslovnih partnerjev, razvoj igre itd. Prav tako nam nudijo svoj DeFi sistem – decentralizirano obrestno varčevanje. Skupnosti pa lahko prispevamo tudi tako, da ponudimo ali zakupimo svoje vozlišče (node), torej pomagamo z udejstvovanjem decentralizacije.

Shema Gala Games Ekonomije. Vir:Gala Games

Poleg omenjenih pa je na trgu še mnogo drugih projektov, marsikaterega izmed njih pa spremlja tudi veliko kontroverznosti. Od takoimenovanih ‘rug pull’ projektov (projekti, ki nimajo resne namere izpolniti obljub in katerih edini namen je ‘nategnit’ začetne investitorje in zbežati z nabranim denarjem), kopiranih izvirnih kod, ukradenih podatkov (igralni liki, risbe in dizajni), do splošnega pomanjkanja izvirnosti, ki bi bogatila raznolikost tega prostora. 

Lahko bi rekli, da sta v tem pogledu nova trenda NFTjev in blockchain gaminga zelo podobna ICO maniji izpred štirih let. Takrat so o bitcoinu in njegovem neverjetnem poskoku vrednosti govorili pravzaprav vsi. S tem se je za kripto začelo zanimati veliko več ljudi, ki so iskali nove velike uspešnice kot je BTC s katerimi bi na hitro obogateli. To je v kripto prostoru ustvarilo atmosfero navdušenja in zagrizenosti, novi zagonski projekti so prihajali na površje kot gobe po dežju. Posledično je vse to privabilo tudi nepridiprave z nepoštenimi nameni in ker se je v vsej tej evforiji podpiralo skoraj karkoli se je pojavilo na trgu, se je veliko ljudi ob vlaganjih speklo na takšen ali drugačen način.

Ob besedi NFT nam najprej na misel padejo CryptoPunks, CryptoKitties, CyberKongz in podobne sličice. Vendar NFTji niso samo sličice, lahko so spominske vstopnice, v glasbi so to lahko skladbe, posnetki koncertov, lahko so filmi, TV serije, stripi – skratka, vse kar lahko predstavlja unikat. Kajti kot nam pove že samo ime gre za Non-Fungible Token oz. nezamenljive žetone – se pravi unikati, ponavadi umetnostnih del in ker so ti žetoni zapisani na blockchainu, je njihovo lastništvo preverljivo in neoporečno. Po domače – gre za lastniške listine unikatnih izdelkov. Čeprav NFTji ponujajo številne inovativne rešitve problemov in prinašajo pozitivne spremembe v več kategorijah zabavne industrije (glasba, filmi, igričarstvo in umetnost), pa jih spremlja tudi temna plat. Nekaterim je zbirateljska plat vrednosti, ki je pravzaprav za mnoge NFTje tudi edina možnost uporabe, dovolj. Kaj pa če smo za dotično kreacijo plačali napačnemu? V vsej tej NFT maniji se je namreč zgodilo tudi, da je nepridiprav ukradel sliko kakšnemu manj znanemu umetniku, jo mintal (naredil v NFT) in prodal. Bolj svobodomiselni pa se sprašujejo v čem je sploh smisel ‘lastninjenja’ digitalnih sličic, oziroma zakaj bi sploh kdo želel plačati za sliko, če pa vendar obstaja desni miškin gumb in opcija Shrani kot.

S to mislijo je nastala šaljiva spletna stran NFTbay. Ustvaril jo je podpornik in zagovornik odprtih izvornih kod z namenom, da ljudem prikaže nesmiselnost NFTjev. Kot pravi sam, je nad idejo decentraliziranosti podatkov navdušen, a mnogi NFTji so zgolj povezava do web 2.0 strežnika, kjer je shranjen izvornik slike. V takem primeru, ko postanemo ponosni lastniki te unikatne slike, nimamo nobenega zagotovila, da bo ta strežnik še dosegljiv čez deset let, kaj šele sto let, če smo nameravali sliko zapustiti vnukom. Medtem pa lahko kdorkoli z desnim klikom ali sliko zaslona shrani kopijo našega “unikata” na svoj pogon ali trdi disk. To seveda ne velja za vse NFTje, je pa vsekakor dober razlog da se podučite o NFT projektu, preden se odločite za nakup. Oziroma v kripto žargonu : DYOR – do your own research!

V večini blockchain igrah NFTji predstavljajo predmete ali like v igri, ki jih lahko med seboj izmenjujemo ali prodajamo, kar pa pravzaprav ni nič novega. Na isti način se namreč predmeti in orožja v igrah že leta prodajajo tako znotraj iger (npr. dražba v WoW), kot tudi zunaj (npr. Steam Market za DOTA, CS:GO itd). Seveda pa za oba načina prodaje obstajajo dovoljene in nedovoljene prakse. Zaradi načina delovanja blockchaina, pa NFTji omogočajo večjo verodostojnost in nespornost lastništva teh predmetov. Hkrati pa ta način večkratnega preverjanja vsakega zapisa na omrežju predstavlja ogromno obremenitev prenosa informacij. V praksi to pomeni, da je s trenutno tehnologijo na blockchain omrežjih mogoče gostiti le preprostejše igre. Za igre, ki za svoje delovanje potrebujejo več izračunov, fizike, grafičnih prikazov, animacij itd, je preveč podatkov za trenutne zmogljivosti blockchaina. In ker ne gre za bančne transakcije, je večkratno medsebojno preverjanje poslanih podatkov nepotrebno. To pa ne pomeni, da je za razvijalce iger blockchain popolnoma nezanimiv, v prihodnosti bi naprimer lahko nudil rešitev v boju proti goljufanju v večigralskih igrah

Zaradi vsega naštetega, so blockchain igre trenutno zanimive z vidika da na zabaven način lahko malce zaslužimo. Večini resnejšim gamerjem pa so te igre precej nezanimive in preveč enostavne. 

Kljub temu, pa smo v zadnjih mesecih slišali in brali izjave velikih studiev in založb, ki so izrazile zanimanje za to področje. Imajo morda skrivnostno formulo izboljšanega delovanja blockchaina, primernega za tako zahtevne igre kot so AAA naslovi?

Tim Sweeney, CEO Epica je naprimer sprva dejal, da se ne bodo dotikali NFTjev, saj naj bi bilo področje prepleteno s prevarami. 

Podobno je reagiral Valve, ko je potihoma v svoj pravilnik poslovanja uvedel prepoved blockchain iger in iger, ki vsebujejo NFTje na Steamu. Valve je kasneje med razlogi za uvedbo prepovedi navedel tudi ”pravne ureditve”. S tem je po vsej verjetnosti namigoval na izkušnje iz prejšnjih let, ko so sodišča presodila, da je prodaja lootboxov neke vrste igra na srečo in kot taka ne bi smela biti dostopna mladoletnim. Nepredvidljivost in volatilnost NFTjev je na prvi pogled lahko v enakem smislu igra na srečo. Sweeney pa je zagrabil za kost in v svojem slogu, kjer se rad primerja z Valveom, takoj razglasil obratno, namreč da Epic velikodušno sprejema igre na blockchainu. Epic že nekaj časa želi igrati vlogo mesije na področju gaming industrije in se na vsak način skuša prikazati kot prijatelja uporabnikov oziroma potrošnikov. Dejstvo da je med izjavama minilo 14 dni nazorno prikazuje njihovo plehkost pri tej sicer plemeniti zaobljubi. 

V začetku meseca novembra pa sta v razmaku treh dni, svoje zanimanje za NFTje izrazila tudi Ubisoft in EA Games. Oba studia sta v preteklosti iz različnih razlogov dvigala prah med gaming občinstvom. Eden s plačljivimi DLCji skoraj ob izidu igre, drugi pa z deli igre zaklenjenimi za lootboxi. Kaj kmalu lahko pričakujemo podobno izjavo Activisiona in Bethesde, ki se rada poslužujeta enakih pristopov k poslovanju. Upravičeno lahko slutimo, da bo implementacija NFTjev v AAA igre oboževalcem pustila grenak priokus. Gre namreč za podjetja, ki mojstrsko iz nečesa lepega napravijo škandalozno molzenje. Vsakdo, ki je igral ali zbiral karte kateregakoli TCGja, pozna tisti čudovit občutek otroškosti ob odpiranju boosterja – vonj po novem in navdušenje v pričakovanju, katera OP karta nas čaka v zavojčku in če je svetlikajoča. In po letu ali več se večina oboževalcev igre, ki je do takrat že preigrana po dolgem in počez, razveseli novice o dodatku ali DLCju. V vsej korporacijski požrešnosti teh studiev, pa jim je te čudovite občutke uspelo obrniti na glavo. Zaenkrat sicer še nimamo podrobnosti, kako ta podjetja nameravajo uporabiti tehnologijo blockchaina, vendar lahko kaj hitro potegnemo povezavo med unikatnimi ali redkimi predmeti v igrah in kako bi tak predmet kot NFT na prostem trgu podivjal z vrednostjo. Pomislite na Lotus in ostale najbolj redke MTG karte in v enačbo zbirateljev vključite kripto skupnost in poiščite si najbližje naslonjač, da se ne poškodujete ob vrtoglavih številkah. Morda pa nas ti korporacijski studii presenetijo s pozitivno inovacijo implementacije? Morda jih bomo lahko prislužili z igranjem in od prodaje obogateli. Morda pa bo v SW Battlefront 3, Kylo Ren DLC na voljo kot NFT dodatek v omejeni seriji tisočih različic. Pustimo se presenetiti.

Ob vseh razburljivih pozitivnih inovacijah, ki so plod želje in ideje po decentraliziranosti, poštenemu razdeljevanju premoženja in digitalizaciji z neoporečnimi, preverljivimi podatki, smo zraven dobili tudi nov način izkoriščanja trga in posledično malega človeka s strani velikih korporacij. Prvi primer so metaverzumi –  ideje o celostni izkušnji virtualnega sveta, s poudarkom na decentraliziranosti, zasebnosti in neodvisnosti. Facebook pa je s tem izrazom poimenoval projekt, ki je zrcalno nasprotje vsega tega – virtualna izkušnja, kjer so povezane vse njihove aplikacije v enoten, centraliziran sistem, z vsemi nabranimi informacijami o uporabnikovih nakupovalnih navadah in bo po vsej verjetnosti bolj zanimiv za oglaševalce, za uporabnika pa prava nočna mora, kjer si eno podjetje lasti in hrani vse podatke, tudi tiste ki jih morda ne želi deliti z drugimi. Ampak to velja samo za socialna omrežja, v igričarski industriji že ne bomo pustili takšnih zlorab, kajne? Kajne?

Zavedajmo se nevarnosti, a ne bodimo črnogledi. Če še enkrat povzamemo dogodke ob zgodovinski prelomnici: bitcoin navdušenost leta 2017 nam je na eni strani prinesel ICO manijo z morjem dobrih in uspešnih, ter slabih in celo slabonamernih projektov. Na drugi strani je vzbudil zanimanje za kripto v svetovnih finančnih institucijah, državah in bankah. To je prineslo veliko novega kapitala v kripto in ga naredilo še močnejšega. Hkrati pa državam in bankam ne diši decentralizacija, pač pa so si svoje digitalne valute zamislili na povsem klasičen, arhaičen način. Kripto svet je na to odgovoril s ponudbo DeFi sistemov, kjer lahko obrestno varčujemo na v nekaterih primerih bolj, v nekaterih primerih manj decentraliziranih ekosistemih. Leto 2021 zopet beleži rekordno število novih kripto uporabnikov in vloženi kapital nenehno podira rekorde. Na tej stopnji so se začele zanimati tudi korporacije, ki želijo svoj kos pogače in seveda tudi ovaduhi, ki iščejo hiter zaslužek. Ne glede na vse to, pa širša in večja uporaba določenega blockchaina vedno pomeni dvig vrednosti te valute. Skratka, po vsakem dežju posije sonce in po vsakem soncu pride nevihta. Tudi ob sončnih dnevih pa ni odveč biti pazljiv kako in kam gledamo, saj nas blišč lahko zaslepi.

 

Partis je zdaj plačljiv

59

Rek: “Pazi, kaj si želiš” še kako drži in to se je dokazalo tudi danes. Največji slovenski ponudnik torrent vsebine Partis je namreč pred nekaj urami objavil presenetljivo novico, ki bo močno razbesnela vse zveste podpornike tega spletnega portala, ki je več mesecev veljal za mrtvega in je šele slab mesec nazaj začel delovati v obliki, ki bi bila za uporabnike celo sprejemljiva.

partis

Partisovi oboževalci so mesece verjeli v ponovno vstajenje svoje Mesije in ta se je res vrnil, a ne v podobi Jezusa, ampak tistega mačka iz knjige in filma Mačje pokopališče. Partis je dandanes na videz resda enak, a pod površjem so se zgodile ogromne spremembe. Osebje portala je namreč ponosno najavilo, da portal ni več brezplačen, ampak bo za piratiziranje zdaj treba odpreti denarnice in si dokupiti VIP status, ki s sabo prinaša vrsto ugodnosti tipa takojšni prenosi torrentov, e-mail obveščanje in podobne traparije.

Na prenose datotek je treba biti potrpežljiv.

Tisti, ki bi se radi zabavali brezplačno, boste lahko vseeno prenašali datoteke, a to z 36-urnim zamikom. Ideja je bila na začetku celo omejitev dnevnih torrentov, a se je osebje kasneje očitno premislilo. VIP uporabniki tudi ne bodo takoj dobili takojšnjega dostopa, saj bo treba počakati 12 ali pa 6 ur, VIP Silver in Gold pa bodo lahko do svoje nelegalne vsebine skočili takoj.

Ni treba dvakrat poudarjati, da je zadeva močno bizarna in povsem v nasprotju s samo idejo torrentov in deljenja podatkov. A čudnost se tu ne konča, saj je osebje svojo odločitev poskušalo razložiti v nekem širnem zapisu, ki nima ne repa, glave in spominja na neko predstavitev piramidne sheme. Citiramo:

“Stroške delimo na fiksne in variabilne, nujne in ne nujne ter podobno. Velikokrat plačujemo višje stroške od nujno potrebnih, saj na tak način pridobimo neko nam pomembno lastnost, na primer večji komfort, ki nam je pomembnejši od stroška samega. Primer: Z avtomobilom nižjega cenovnega razreda, se lahko pripeljemo od točke A do točke B skoraj enako kot z avtomobilom višjega cenovnega razreda. Torej če je primarna funkcija avtomobila premagovanje razdalje, zakaj bi se odločili za stroškovno manj efektivno možnost?”

Huh?

Uporabniki seveda nad uvedbo novega sistema ni navdušena o čemur priča tudi obsežna tema na Redditu. Zanimivo bo videti, ali se bo skupnost še vedno obdržala in portal podpirala še vnaprej. Zanimiv bo tudi razplet iz legalnega vidika, saj so torrenti v Sloveniji še vedno nekje v sivi coni zakona, a vse to se hitro spremeni, ko začne nekdo na račun piratizirane vsebine dejansko služiti.

Težko pričakovana nadgradnja Bitcoina končno prispela

2

Ta mesec je Bitcoin po štirih letih dobil nadgradnjo imenovano Taproot (korenina). Gre za redek in velik dogodek. Vendar, ali je zares tako pomemben in kaj pravzaprav nadgrajuje?

Posodobitev Taproot prinaša večjo zasebnost pri transakcijah in učinkovitost omrežja. Počasnost prenosov in premalo zasebnosti, sta pravzaprav dve stvari, ki se jih Bitcoinu največkrat ”očita”. Kot prva blockchain koda je za mnoge simbol inovacije in vizije prihodnosti decentraliziranega interneta, ter načina izmenjave podatkov, za nekatere pa  tudi temelj novodobnega svetovnega finančnega sistema. Blockchain razvijalcem predstavlja nepopoln vzorec, ki ga skušajo izpopolniti na različne načine in s svojimi projekti nadomestiti tiste sfere na katerih Bitcoin peša.

Taproot je zato neke vrste posodobitev, saj omogoča Bitcoinu stopiti v korak s časom in napredkom v kripto tehnologiji zadnjih let. Zasebnost in hitrost sta predpogoja za implementacijo pametnih pogodb v bitcoin omrežje, kar večina kripto skupnosti vidi kot najpomembnejšo novost, ki jo prinaša ta nadgradnja.

Nazadnje je koda dobila nadgradnjo leta 2017, imenovano Last civil war (zadnja državljanska vojna). Ime je dobila zaradi kontroverznosti, ki je kripto skupnost razdelila na dve nasprotujoči skupini. Taproot pa ima podporo takorekoč celotne skupnosti, predvsem zato ker bo dodana koda postopoma prinesla izboljšave.  

Ena od velikih sprememb je način potrjevanja digitalnih podpisov. To so osnovni gradniki blockchain tehnologije, ki tvorijo blok medsebojnih potrditev med zasebnimi in javnimi ključi. Na tak način potrjen blok podpisov, pa se vključi v celotno verigo. Za marsikoga je to zastarela in precej počasna metoda potrjevanja, saj ta koda ni bila mišljena za tako široko uporabo, kot je danes. Taproot omogoča združevanje podpisov in transakcij. S tem uvaja pomembno optimizacijo, ki jo je koda že res potrebovala.

Združevanje transakcij in podpisov pa hkrati tudi otežuje identifikacijo udeležencev v verigi s tem, da transakcije z več podpisi prikrije kot transakcije z enim podpisom. V tem pogledu posodobitev omogoča večjo stopnjo zasebnosti.

Bitcoin v svoji kodi že od samega začetka nosi potencial pametnih pogodb, vendar zaradi počasnega preverjanja nikoli ni prišlo do implementacije. Pri pametnih pogodbah se ti podpisi kopičijo eksponentno in bi lahko popolnoma zadušili omrežje. Z novim načinom preverjanja, ki ga prinaša Taproot pa se ta neizkoriščen potencial na nek način odklepa. Mnogi zato v bližnji prihodnosti pričakujejo pametne pogodbe in posledično celotne DeFi sisteme gostovane na bitcoinovem omrežju.

Večina skupnosti zato pričakuje, da bo Taproot povečal obseg delovanja bitcoina, prinesel več praktičnih primerov uporabe in posledično povišal vrednost BTCja.

Več o Taprootu lahko preberete na naslednji povezavi.

Poglejte si najbolj realistično animirane obraze do sedaj

0

Meja med grafiko in resničnim življenjem postaja z vsako generacijo konzol manjša in igre kot so denimo The Last of Us Part 2 kažejo že tako realistične obraze, da so ti strašljivo blizu realnosti.

A takšnega animiranja si ne more privoščiti prav vsak, saj za razvoj takšne tehnologije potrebuješ lepo zalogo dolarjev. Morda bo prav to spremenilo novo orodje ZRT Face Trainer, ki ga dela razvijalec Ziva Dynamics. Ta je pred kratkim pokazal naprednosti svojega izdelka, ki ga je vpel znotraj pogona Unreal Engine 5, rezultat pa je najbolj realistična animacija obrazov kar smo jih do sedaj videli.

ZRT Face Trainer za svoje delovanje izrablja napredne algoritme umetne inteligence, ki deluje v oblaku in ta zna prikazati 72.000 različnih grimas obraza. Algoritmi se učijo iz bogate knjižnice 4D skeniranih podatkov, ti pa skupaj tehtajo kar 15 TB.

Zgoraj prikazana animacija teče v pogonu Unreal Engine 5 in to v ločljivosti 4K in pri 60 sličicah na sekundo. Razvijalec se hvali z odlično optimiziranostjo, saj lahko ZRT Face Trainer vgradijo v vsak pogon v roku ene ure, samo orodje pa zavzema vsega 30 MB. To so impresivne specifikacije za izdelek, ki je trenutno še v beti. Obrazne animacije so vrhunske, a zadeva ni še čisto popolna. Zatakne se pri odpiranju ust in kazanju zob, saj takrat čelo in gube na njem ostanejo statične, a to se da verjetno dovolj hitro popraviti.

Več o orodju si lahko preberete na uradni strani, kjer lahko zaprosite tudi za dostop do dema.

Football Manager 2022 – Recenzija | Najboljši nogometni menedžer doslej

Postoj za trenutek, potencialni nogometni menedžer, in prisluhni, kaj te čaka v letošnji izvedbi ene največjih zbirk nesmiselnih podatkov, podrobna analize katerih bo morda omogočila 2.34% bolj učinkovito izvedbo krilnega protinapada. A to bo veljalo le, če je eden izmed nasprotnih branilcev šibak z desno nogo, drugi pa je zjutraj pozabil nahraniti kanarčka.

Football Manager je ena najbolj zafrustriranih, a hkrati izpopolnjujočih franšiz, kar so jih igričarski bogovi poslali svojim zvestim podanikom. Vsekakor se moraš zavedati, da se podajaš v virtualno športno bojišče, ki se ne bije zgolj preko zelenic, temveč preko gore podatkov, ki omogočajo neprekosljivo zatopitev v svet nogometa. Ne kroži zaman nešteto govoric o nogometnih menedžerjih priznanih klubov, ki so preko analize teh iger sprejemali odločitve o trgovanju igralcev in taktiki na nogometnih zelenicah.


Razvojna ekipa: Sports Interactive
Založnik: SEGA
Platforme: PC
Steam: Povezava
Datum izida: 8. november 2021
Cena: 54,99 €

Zvrst: Športna menedžmentska simulacija


Nova iteracija žogobrca

Kako dober je torej novi nogometni menedžer? To je težko vprašanje. Bodimo iskreni – nihče ne ve, kako DOBER dejansko je vsaka nova iteracija nogometnega menedžerja, dokler tri ali štiri sezone globoko ne govori o nadarjenem krilnem igralcu nove generacije, kot da bi bil njegov najljubši nečak. To je nedvomno igra, za katero potrebuješ ogromno časa in katere lepota se skriva v kompleksni preprostosti.

Gre za obsežen špil, ki ga lahko igraš zelo površinsko, a hkrati lahko iz njega narediš doktorat. Napredne mehanike je težko usvojiti, a ko jih enkrat imaš v malem prstu, se ti odpre nov svet. Če pa igro igraš prvič, ti ponuja precej obsežno in dobro pripravljeno inavguracijo.

Football Manager je tako blago rečeno obsežna igra. Najnovejša ponovitev je uvedla več popravkov in popravkov, ki so me popolnoma posrkali in me prisilili, da sem investiral veliko več časa v vidike igre, ki sem jih prej skoraj v celoti zanemarjal.

Taktično metanje plastenk

Po novem nekateri prej površno vključeni deli delujejo dosti bolj organsko. V prejšnjih naslovih je bila najboljša pot do uspeha prilizovanje vodji kluba, hvaljenje igralcev ob zmagi (in včasih svarjenje pred samozadovoljstvom) in masovna zamenjava kadra ter vali žaljivk ob nizu porazov. V novi enačici pa obstaja več možnosti za komunikacijo z igralci in novinarji kot kadarkoli poprej.

Po novem lahko gestikuliraš na tiskovnih konferencah in ekipnih pogovorih. Sistem je zamenjal klasično izbiro ‘mirnega’ vedenje, ki mu sledi občasno ‘asertivno’. Če v motivacijski nagovor, kjer bi solzico potočil še Winston Churchil, vključiš preveč iracionalne gestakulacije, boš hitro izgubil zaupanje ekipe (sploh možnost ‘Vrzi plastenko vode’ rezerviraj za res katastrofalne prikaze igre na zelenicah). Vendar lahko pravočasno zmerjanje dela čudeže.

Veliko širša izbira opcij je zdaj veliko pomembnejša in vpliva na moralo ter prikaz igre, če prej ne glede na vse nisem opazil velike spremembe. Razmisliti moraš o tem, kaj je najboljši odziv v vsaki situaciji. Ne moreš se zgolj zdreti ob vsakem porazu in deliti poljubčke ob vsaki zmagi, saj to ne bo avtomatično vodilo v boljši žogobrc v naslednji tekmi.

Tudi s položaji se je po novem lažje poigravati. Všeč mi je nova postavitev petih branilcev, kjer napad sloni na dveh krilnih branilcih, ki vršita pritisk ob posesti, večina drugih pa lahko udobno preklaplja med vlogami.

Vedno se mi je zdelo čudno, da bočnega branilca nisem mogel postaviti v nekoliko agresivnejšo vlogo. Enostavno prej niso premogli popolnoma nič znanja o igranju te vloge. Tako je lepo končno videti nekaj prilagodljivosti v različnih položajih. To je dodatna raven prilagodljivosti, s katero v preteklosti nisi mogel eksperimentirati v celoti. Zdaj lahko načrtuješ boljšo strategijo glede na stanje ekipe, ne da bi ti bilo treba brskati po trgu prostih igralcev za novimi žrtvami za specializirane vloge

Na mladih svet stoji

Football Manager 2022 je implementiral vse vrste novih funkcij. Tisti, ki so zame najbolj izstopali, so deli, zaradi katerih je preživetje desetletij v igri (in mesecih v resničnem življenju) enostavnejše in še bolj v veselje.

Če ti besede ‘dinamične ocene mladih’ ne pomenijo nič, je to popolnoma kul. V bistvu pa izraz pomeni, da se sposobnost in zanimanje mladih za nogomet v vsaki državi lahko in se bo sčasoma spremenila. Recimo, da želiš prevzeti nadzor nad narodom z manj prestižno nogometno zgodovino. V karieri bi si lahko zadal cilj dviga prepoznavnosti nogometa v tej državi in ​​tako navdušil javnost in mladino za večjo podporo nogometnih izbrancev. To je zanimiva funkcija za dolge igre, toda kot nekdo, ki dano igro rad igra več sezon, je priložnost, da nenogometno državo spremenim v svetovno športno velesilo, res vznemirljiva.

Druga stvar, ki jo je treba poudariti, je pogovor z agenti igralcev. V resničnem življenju so igralci ljudje z željami in potrebami. Zanje delajo agenti, ki imajo prav tako lastne želje in potrebe. V Football Managerju 2022 lahko dejansko greš do agenta in se z njim pogovoriš o želji pridobitve njegove stranke, s čimer boš dobil vpogled v to, kako zainteresiran igralec je in kaj bi predvidoma bilo potrebno, da se to zgodi. Komajda gre za velik trenutek, a zaradi njega se agenti počutijo kot resnične osebe z možgani in vsemi ostalimi organi. Football Manager in svet, kjer se odvija, pa sta toliko bolj zanimiva.

Popolnoma nov sistem športne analize

Če te zanima športna statistika, je Football Manager 2022 prav tako prava različica. Data Hub je odlična izboljšava analitike, ki odlično odraža sodobno igro in omogoča analiziranje vsega, od stopnje uspešnosti v kotih glede na taktiko, do natančnosti strelov in poročil o uspešnosti posameznega igralca. Od svojega oddelka za podatke lahko celo zahtevaš posebne informacije. Tako lahko recimo želiš, da razpršeni graf pokaže, kako se obnese tvoj vratar v primerjavi s preostalimi klubi lige.

Prav tako je super videti, da se metrika pričakovanih golov spreminja med tekmo. Ne bom se pretvarjal, da razumem, kako točno je preračunan, vendar upošteva različne dejavnike, vključno z natančnostjo strelov, pogostostjo, nevarnostjo napadov in splošnim pritiskom na gol. Tako dobiš številko za pričakovane zadetke, ki bi jih morala vsaka ekipa dati. Tako je možno med tekmo enostavno videti, kako tvoji ekipi trenutno gre.

Nisi ljubitelj globokih analiz in matematike? Kaj potem sploh delaš tu!? Ah, koga hecam, tudi za to je poskrbljeno. FM22 vnese nekaj poenostavljenih statističnih podatkov in jih zapiše v besedah, ki jih lahko razume tudi popoln novinec *khm*idiot*khm* in v kolikor te brigajo samo določeni aspekti, lahko preostanek enostavno predaš asistentu menedžerja.

Razsodba

(+) Še več taktičnih možnosti
(+) Še podrobnejša analiza
(+) Predelan sistem komuniciranja
(+) Večji poudarek na nacionalno mentaliteto
(+) Več manjših sprememb
(-) Odsotnost večjih udarnih novitet

Novi e-bralnik Kindle Paperwhite na Amazonu znižan za 25 €

0

Razprodaja Črnega petka te dni zabava tudi Amazonove kupce in trgovina je znižala cel kup izdelkov, med katerimi niso izostali niti tehnološke igračke. Tu notri najdemo tudi Amazonove lastne e-bralnike Kindle, ki so septembra dobili novo osvežitev v podobi Kindle Paperwhite 2021.

5. generacija tega bralnika je dobila prvo večjo prenovo v treh letih in ta je s sabo prinesla vrsto dobrodošlih izboljšav. Ekran, ločljivosti 300 ppi in premera 17 cm, daje občutek gledanja v pravi papir, s tem da lahko digitalnega, zahvaljujoč ozadni osvetlitvi, ki je tokrat za 10 % svetlejša od predhodnih modelov, beremo tudi ponoči.

Amazon se hvali, da ima novi Kindle tudi boljšo optimizacijo in obračanje strani je zdaj za 20 % hitrejše, poskrbljeno pa je bilo tudi za USB-C polnjenje, ki napravo napolni veliko hitreje od predhodnih modelov, ki so vsebovali microUSB vhod. Morda najbolj dobrodošla sprememba pa je IPX8 zaščita pred vodo in prahom, tako da lahko bralnik brez skrbi vzamete s sabo na plažo in preživela bo tudi kakšen ponesrečen skok v vodo.

Novi model si lahko zdaj na Amazonu privoščite za 29 € ceneje, tako da boste zanj odšteli 135 €. Na voljo sta različici z oglasi in brez oglasov – slednja je seveda dražja. Priporočamo nakup z oglasi, saj se ti pojavijo samo na naslovnici takrat ko je naprava zaklenjena in ne motijo samega branja, uporabniki pa pravijo, da lahko po nakupu kontaktirate Amazonovo podporo in da radi ustrežejo prošnjam brezplačne ukinitve reklam.

Pošteno je bil znižan tudi bolj napredni Kindle Oasis, ki vsebuje vse pritikline Paperwhitea, le da te še izboljša. Tu je bolj vzdržljivo ohišje, večji zaslon in fizični gumbi za obračanje strani, ki nekaterim uporabnikom veliko pomenijo. Kindle Oasis je bil znižan za 70 € na 200 €, pri obeh modelih pa je treba upoštevati še nekje 6 € poštnine.

Slavna TikToker raperja sta v prvem nastopu v živo doživela hladen tuš

3

Dvojčka Franky in Alex Venegas si zapomnite takoj, ko ju vidite. Fanta imata praktično vsak kos kože porisan s tetovažami, frizura pa je videti kot nekakšen paket pravkar izraslih tamponov. Dodajte k temu še dejstvo, da sta precej netalentirana raperja in dobite idealno zvezdo za TikTok.

@kodiyakredd

Reply to @tocoldabdir #flysoulja #redd4x #ForYouPizza #foryoupage #fyp #OneSliceChallenge

♬ original sound – Kodiyakredd

In ravno to se je tudi zgodilo, ko je dvojec pod umetniškima imenoma Kodiyakredd in Flyysoulja izdal svojo prvo pesem Island Boy. Roko na srce, kakor je zadeva neposlušljiva, gre presneto hitro v uho in morda je par ravno zaradi tega postal viralen in na TikToku nabral skoraj 2 milijona sledilcev.

Kodiyakredd in Flyysoulja sta svojo slavo nadaljevala tudi izven TikTok videov. Eden od njiju je denimo udaril svojo punco in ji presekal ustnico, ta pa ga je nato pošteno zlasala in pripravila do joka. Vse to so seveda posnele kamere, saj je danes vsaka vsebina dobra za nabiranje sledilcev.

Raperja sta pred kratkim želela svoj talent iz virtualnih odrov preseliti na resničnega, saj ju je nekdo najel za nastop v klubu sredi Miamija, a pri tem se ni očitno preveč oziral na kakovost nastopajočih. Kodiyakredd in Flyysoulja sta pogumno stopila na oder in seveda odpela Island Boy, ki je očitno tudi edina pesem, ki ju poznata, pri tem pa sta naletela na krut stik z realnostjo.

Zagotovo ste se kdaj zalotili med petjem pod tušem in v vaši glavi je melodija izpadla odlično in dejansko se takrat človek prepriča, da ima nekaj talenta. A nato, ko se slišiš na dejanskem mikrofonu, se hitro odločiš, da je bolje obvarovati svet pred tvojimi priredbami.

Kodiyakredd in Flyysoulja tega miselnega procesa nista imela in v živo sta slišati tako zanič, da je v bistvu že kar smešno. Na posnetku lahko vidimo nekaj ljudi, ki ju snema, večina ljudi pa ju odkrito pljuva in si želi, da bi se čimprej spravila z odra.

Očitno pa par neuspeh ne moti in na svojem Instagramu najavljata, da ju lahko preko spletne strani Cameo najamemo za privatne posnetke, za njih pa boste odšteli od 178 € dalje.

NVIDIA pokazala orodje, ki s pomočjo umetne inteligence pretvarja besede v slike

0

Podjetje NVIDIA vsak igralec pozna na račun njihovih grafičnih kartic, a podjetje je dejavno tudi drugje. Gre za enega od večjih igralcev na področju razvoja umetne inteligence in to so plodno vpeljali tudi v svoje grafične rešitve preko tehnologije DLSS, ki v igrah preko naprednih algoritmov igro poganja v nižjih ločljivosti, na zaslon pa izpljune preračunano podobo prednastavljene resolucije.

Pri nedavni predstavitvi pa so pokazali, da umetno pamet lahko uporabimo tudi drugje. To so sicer pokazali nekaj let nazaj pri predstavitvi orodja GauGAN, ki je lahko čačko spremenilo v fotorealistično sliko, naslednik GauGAN 2 pa ne potrebuje niti čačke, saj je dovolj samo nekaj besed za referenco, umetna inteligenca pa nato izriše napredno podobo.

Zadeva je presneto impresivna in za ukaze lahko uporabite kombinacijo že izrisanih risb in besed. Takšen način dela bi prav prišel tudi v igričarskem svetu za hitro ustvarjanje konceptnih slik, ki jih lahko talentiran umetnik samo še dogradi ali popravi.

GauGAN 2 lahko tudi sami preizkusite preko dema, vendar ima ta trenutno kar nekaj težav. Izrisana slika se namreč ne pojavi na platnu, ampak izven okna, a vseeno lahko ustvarjeno sliko vsaj shranite na računalnik in si jo nato ogledate lokalno.

NVIDIA nam je junija letos prikazala tudi napredno orodje za risanje Canvas, ki prav tako deluje s pomočjo umetne pameti. Uporabnik lahko na platno zariše splošne oblike gora, jezer in travnikov, umetna inteligenca pa nato zadevo pretvori v realistične slike. Zadeva sicer ni popolna in potrebuje še kar nekaj dodelave, a je lep prikaz neizkoriščenega potenciala. Canvas lahko preizkusite tudi sami, a za uporabo potrebujete RTX grafično kartico.

Nintendo dejansko gosti razprodajo z znižanimi cenami iger

0

Eno od zlatih pravil igričarstva se nanaša na Nintendo, saj od njih lahko pričakujemo skorajda vedno zabavne naslove, a ti se, tudi leta po izidu, nočejo nikakor prodajati po nižji ceni. Nintendo je pač mnenja, da njihove igre lahko prestanejo test časa in da je Super Mario Odyssey iz leta 2017 še danes vreden polnih 60 €.

November pa je čas, ko se tudi Nintendo srce otopli in tokrat so v namene praznovanja Črnega petka v svoji uradni trgovini znižali cene celemu kupu iger. Popusti sicer niso nekaj norega, kjer bi igralec ob -90 % samega sebe spraševal, če se mu slučajno meša, a so bolje kot nič in trdne polne cene, ki jo navadno najdemo pri teh naslovih.

Na žalost so znižane cene doletele samo igre drugih založnikov, spodaj pa si lahko ogledate nekaj najbolj zanimivih ponudb.

Poln seznam popustov si lahko ogledate preko naslednje povezave, akcija pa se izteče 30. novembra.

MMO igra Mortal Online 2 dobila igralni napovednik

0

New World je hitro postal popularen in tudi brž izgubil velik del svoje igralne baze. A najbolj pomembno pri tej igri je to, da je dokazala dejstvo, da pri igralcih še vedno tli želja za novo MMO igro, saj je ta žanr bil dolgo v zatonu. To zna večje založnike pripraviti do tega, da ponovno razmislijo o vlaganju denarcev v drage projekte, ki lahko ob pravilni izvedbi prinesejo zvrhano malho zlatnikov.

Eden takšnih izdelkov zna biti Mortal Online 2, zanimiv MMO, ki pa ga bomo igrali povsem iz prvoosebnega pogleda. Razvijalec se je odločil uvesti to perpektivo na račun večje zatopljenosti in imerzivnosti v igrin svet, a po drugi strani to nosi svoje minuse, saj igralci v MMO-jih radi gledajo na nabrano opremo, saj so za njo v temnicah prebili ure in ure pobijanja nepridipravov.

Mortal Online 2 sicer ne bo tipični MMO, saj bo prvoosebni pogled s sabo prinesel napreden boj, kjer veliko štejeta pravočasno zamahovanje in blokiranje, veliko časa pa boste porabili tudi med kovačenjem svoje opreme. Na voljo bo tisoče različnih kombinacij, svoje veselje do opremljanja pa boste lahko preselili tudi v grajenje čisto svojih hišk.

Igra bi sicer morala že biti na voljo, a se je razvijalec odločil zadevo prestaviti v januar 2022 in dodatni čas so porabili za piljenje igralnih mehanik.

Zdaj so omogočili tudi prednaročila in to po ceni 39 $, vsi zgodnji kupci pa bodo lahko sodelovali v zaprti beti, a napredek v tej bo ob polnem izidu pobrisan. Zanimivo je tudi to, da bo Mortal Online 2 vseboval mesečno naročnino, kar je za povsem frišen MMO velikokrat smrtna obsodba, a morda je razvijalec Star Vault izgruntal zmagovito formulo brez mikrotranskacij, ki ima dejansko možnost preživetja.

MrBeast poustvaril Squid Game igre in zmagovalcu izplačal 456k dolarjev nagrade

0

Pisali smo ogromnem podvigu YouTuberja MrBeasta, ki obožuje delati večje projekte in v te vložiti ogromno število dolarjev. MrBeast je bil, tako kot veliko drugih, navdušen nad Netflixovo dramo Squid Game in odločil se je skupaj spraviti čisto prave lignjeve igre, v projekt pa je vložil kar 3,5 milijona dolarjev.

Igre so bile pred kratkim končane in YouTuber je včeraj objavil rezultate tekmovanja, kjer se je za nagrado 456.000 dolarjev potegovalo 456 tekmovalcev. MrBeast se je verno držal scenarija serije in predelane so bile igre kot so semafor, igranje frnikul, skakanje ploščah in reznaje oblik iz piškotov. Vse to je imelo seveda svoje izpeljanke, saj za razliko od serije tule ni nihče utrpel usodnih poškodb. Pri semaforju so imeli denimo igralci na sebi jopiče z napravami, ki so poskušale ponazoriti strelne rane, pri skakanju na napačno ploščo pa igralec ni padel v prepad, ampak v bazen puhastih blazinic, nalik tistim, ki jih srečamo v Woop Areni.

Glavna je bila zabava in te je bilo očitno cel kup. Tekmovalci so poraze sprejemali z nasmeški, do finala pa sta na koncu prilezla samo dva. Finalista se sicer nista spopadla v borbi na življenje in smrt, ampak sta se pomerila v igri vročega stola in na koncu je zmagovalec postal številka 79, ki je domov odnesel 456k dolarjev nagrade. K sreči je bil MrBeast darežljiv in je srebrno medaljo nadgradil z 10.000 dolarji nagrade, tako da na koncu ni bilo prehudih zamer.

Resident Evil 4 HD Project končno dobil datum izida

0

Resident Evil 4 vsekakor velja za legendarno igro, a ni dvoma, da je grafična podoba danes precej zastarela, osvežitve pa bi si zaslužile tudi same mehanike streljanja. Slednji problem je bil odpravljen v predelavi za VR sistem Oculus Quest 2, modifikacija Resident Evil 4 HD Project pa bo poskušala nadgraditi grafično podobo v vseh možnih pogledih.

HD Project je v nastajanju že nekaj let, saj se avtor ni želel zadovoljiti s preprostim dvigom ločljivosti, ampak je mukotrpno predelal prav vsako teksturo in te ročno predelal in se pri njih trudil ohraniti vizualni stil originalnih razvijalcev. Modder je šel celo tako daleč, da je šel ponovno slikati nekatere dele arhitekture iz resničnega življenja, ki so bile uporabljene pri razvoju originala in te slike nato uporabil za izboljšanje tekstur in modelov.

Končni rezultat je odličen in HD Project je v beta fazi izšel leta 2018, a a ta verzija ne vsebuje cele igre, v treh letih od takrat pa je avtor dodal še cel kup novosti. Poleg vizualne predelave vseh stopenj so predelavo doživele video datoteke vmesnih sekvenc, dodana pa je bila tudi podpora za FOV oziroma razpon vidnega polja, ki ga prej v PC verziji ni bilo mogoče nastavljati.

Razvijalec izida končne verzije modifikacije ni želel najavljati, saj je želel delati brez pritiska, zdaj pa je očitno razvoj napredoval do te stopnje, da lahko končno brezskrbno najavi datum izida.

Ta se bo zgodil 2. februarja 2022, za igranje pa boste potrebovali nameščeno kopijo igre Resident Evil 4 Ultimate HD, ki je trenutno na Steamu znižana na vsega 4,99 €.

Tu je tradicionalna Steamova jesenska razprodaja

0

Črni petek je skočil tudi na popularno digitalno trgovino Steam in pred nami je nova jesenska razprodaja, ki je znižala cene celemu kupu starejših in novejših naslovov. No, starejši naslovi so izgubili veliko več cene kot pa novejši izdelki, a če ste morda čakali na kakšno igro, da prejme kupček popravkov in nižjo ceno, potem je zdaj pravi trenutek za akcijo.

Poglejmo si tistih nekaj najbolj zanimivih popustov.

Poln seznam razprodaje si lahko pregledate na naslednji povezavi, a zabave tukaj še ni konec. Zagnane so bile tudi nominacije za najboljše igre leta v različnih kategorijah. Teh je letos deset, najbolj popularna med njimi pa je seveda tista za igro leta, a najdemo tudi zanimive sekcije kot so denimo najboljša igra s prijatelji, VR igra leta in najboljša zgodba. Nominiranje iger in pisanje recenzij vam prisluži značko Autumn Sale, ki jo lahko nadgradite v štirih stopnjah.

Nominacije za igre lahko oddate do 1. decembra ob 19.00, zmagovalci pa bodo nato razglašeni 3. januarja ob isti uri. Same Steam razprodaje bo konec malce prej in sicer se bodo akcije iztekle 30. novembra.