🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 199

Battlefield 2042 se zatika celo v uradnem napovedniku za ray tracing učinke

0

Battlefield 2042 je v svoji nedavni beti pri igralcih pustil kar nekaj mešanih občutkov. Skoraj vsi se strinjajo, da bo nova igra vsekakor ambiciozna, a mape so se zdele nekam prevelike za število istočasnih igralcev, prisotnih pa je bilo tudi kar nekaj hroščev, kar seveda za igro v razvoju ni neka večja posebnost.

Nekateri so imeli težave tudi z optimizacijo in očitno to ni omejeno samo na igralce, ampak tudi na same razvijalce. DICE je pred kratkim na splet poslal nov napovednik, ki naj bi predstavil frajerske ray tracing učinke, ki jih znajo spočeti Nvidia grafične kartice serije RTX 20 in 30.

V videu se vsekakor dogaja veliko. Igralci se vozijo s tanki, letajo po zraku in se streljajo na tleh. Zadeva je videti mestoma naravnost čudovito, še posebej ob tistih trenutkih, ko na zaslonih vidimo učinke uničujoče fizike. Vendar pa se razvijalec niti uradnem napovedniku ni mogel izogniti težavam z optimizacijo.

Ti problemi še posebej bodejo v oči pri helikopterski sekvenci, ki se začne nekje pri 30 sekundi posnetka. Gre za posebej težko sceno, saj se ponoči prevažamo v helikopterju, medtem pa nas obstreljujejo in poleg tega pada dež. Igra se začne grobo zatikati in padec sličic na sekundo je več kot očiten. Ni sicer jasno, kje se je tukaj zalomilo: morda razvijalec pri snemanju ni vključil DLSS možnosti optimizacije ali pa je morda šlo kaj narobe pri nalaganju videa na YouTube.

Vendar pa to vsekakor niso dobri obeti za izid, saj je bilo igranje najverjetneje narejeno na močnem PC strojčku in če zadeva šteka tam, kaj se bo potem šele zgodilo pri uradnem izidu 19. novembra.

Bloodborne PSX predelava prihaja januarja

0

Na naši strani smo igro Bloodborne že velikokrat popisali, kar je presenetljivo, saj je zadeva zdaj stara že 6 let, razvijalec FromSoftware pa je od izida ni predelal niti za konzolo PlayStation 4 Pro, kaj šele za PlayStation 5 ali pa PC. Vendar pa govorice kar nočejo odnehati in zadnje čenče pravijo, da naj bi na polnopravni predelavi in celo novem delu delal razvijalec Bluepoint, a seveda nič od tega ni uradnega.

Za nekaj veselja pa bo med tem časom poskrbela ustvarjalka Lilith Walther, ki sama dela na unikatni predelavi Bloodborne v podobo davno pozabljenih PlayStation 1 iger.

Projekt je bil sprva samo koncept, a je med igričarji hitro postal popularen, Lilith pa je začela ustvarjati celo šefe in je zdaj prišla do točke, da bo igra dejansko tudi izšla. Polna verzija sicer ne bo zaobjemala celotne izkušnje, saj bi bil to projekt, ki bi ji verjetno pogoltnil leta življenja in to je glede na to, da bo končni produkt povsem brezplačen, preprosto neizvedljivo.

A vseeno bo tale PSX predelava prinesla kar nekaj vsebine. Poleg običajnih nasprotnikov boste svojo sekiro lahko tudi zavihteli proti šefoma Cleric Beast in Father Gascoigne, tam pa se bo izkušnja tudi končala. Predelava ne bo narejena povsem v razmerju 1:1 in Lilith je nekatera območja še razširila in morda poskrbela za kakšno presenečenje.

Bloodborne predelava bo izšla 31. januarja 2022 in tako jo bomo končno lahko odigrali tudi na PC-ju.

Dune – Recenzija filma | Najprej temelji, nato zgradba

Peščeni planet (v izvirniku Dune) je kultna književna serija, znana predvsem ljubiteljem znanstveno-fantastičnega čtiva ter malo starejšim igričarskim navdušencem. Izvorni roman ameriškega pisatelja Franka Herberta je izšel leta 1965 pri založbi Chilton Books. Po mnenju mnogih gre za enega izmed najboljših znanstvenofantastičnih romanov vseh časov, ki je navdihnil premnogo kultnih klasik.

Sam sem se s serijo prvič srečal z igro Emperor: Battle for Dune. Še dandanes si lastim originalno škatlo z zgoščenko (pravzaprav štirimi zgoščenkami, saj je vsaka izmed treh kampanj za igranje potrebovala lastno) in igro sem v mladosti zagreto večkrat preigral. Velika škoda je, da ni franšiza prejela večje količine medijske vsebine izven bukev, saj si jo vsekakor zasluži. Tako je malo po dosegu milenija padla v pozabo, saj je bila vsaka uradna adicija od tam naprej redkejša od števila začimb po obisku Harkonnenov.

A tega je konec, saj je velika platna končno obiskal prvi del istoimenske filmske trilogije režiserja Denisa Villeneuvea. Nosi bežne podobnosti z originalno Lynchevo filmsko upodobitvijo iz davnega leta 1984. Dune: peščeni planet (2021) je tako prva moderna visoko-proračunska predstavitev te knjižne znanstvene fantastike. Počasen, nekoliko čuden fantazijski ep in hkrati premišljena in razburljiva filmska izkušnja, katere glavni namen je postaviti temelje in posaditi sadove za nadaljevanja.


  • Založnik: Warner Bros
  • Režiser: Denis Villeneuve
  • Glavni igralci: Timothée Chalamet, Rebecca Ferguson, Zendaya
  • Dolžina: 150 minut

Dune je zelooooo počasen film. Tako počasen, da bi večina drugih režiserjev isto narativo zlahka skrajšala iz 150 minut na uro in pol. A svoj čas vsekakor dobro izkoristi. Počasna uvedba v svet in predstavitev malenkosti sta dve izmed stvari, ki bi jih drugi režiserji malodane spregledali. Tako poudarek vsekakor ni na akciji, kot bi pričakoval glede na nekatere napovednike. Namesto tega vse sloni na vživetju gledalca v svet. Le ta te na koncu posrka in marsikateri bo po ogledu filma želel poseči še po knjižnih naslovih.

Villeneuveova različica romana se ponaša z naslovom “Dune: Prvi del”. To je eno izmed prvih opozoril, da film ne namerava vsebovati grandioznega zaključka. Vsekakor je nabito poln idej ter osupljivih vizualnih kadrov in informacij, ki jih bo vsak sledilec franšize že poznal. A zaključi se eksaktno na mestu, kjer se vse skupaj komaj prav prične razvijati. Warner je tako predvidljivo že potrdil nadaljevanje. Drugi del bo prišel leta 2023 – kar je dobrodošlo, saj bi šlo drugače za izjemno nezadovoljivo kinematografsko izkušnjo, ki ne bi izkoristila postavljenih temeljev.

Zgodba nam predstavi mogočni družini Atreides in Harkonnen, vesoljske mogotce, ki se prepirajo nad planetom Arrakis. Ta puščavski svet je poln snovi, bolj zahrbtne od premikajočega se peska in vredne politike zabadanja noža v hrbet. Arrakis je edini vir začimbe, snovi, ki deluje kot gorivo za vesoljska potovanja v univerzi Dune. Na Arrakisu se začimba nahaja v pesku in blešči po zraku. Bogastvo, tako opojno, da ga lahko okusiš.

Začimba ima skrivnostno privlačnost za mladega princa Paula Atreidesa (Timothée Chalamet). Istočasno pa ima ta na pladnju tudi precej drugih zadev: njegov oče (Oscar Isaac) je ponosen vojvoda, ki ga skuša naučiti igro vesoljske politike; njegova mama (Rebecca Ferguson) je mogočna vesoljska čarovnica; pestijo pa ga tudi pohotne najstniške sanje o modrooki puščavski bojevnici (Zendaya Maree Stoermer). Za piko na i se zna izkazati tudi, da je medgalaktični mesija, ki bo prinesel mir v razdraženo univerzo.

Paul je v središču tega razburljivega vesoljskega epa, ki združuje spletke Shakespearjevega pripovedovanja s cinematičnim prikazom puščavskih razgledov ter zažigajočih vesoljskih bitk. Vse vodi zasedba, vredna par milijard. V Villeneuvevih rokah ta različica Puščavskega peska da ogromno na podrobnosti in zelo vživelo predstavo, polno osupljivih podob. Ampak vse skupaj zna biti tudi nadvse čudno in nepovezano.

Film nasprotuje vročični znanstveni-fantaziji s srednjim vekom: Zlovešče vesoljske nune v valujočih temačnih oblačilih se spuščajo iz grozečih vesoljskih ladij; Medplanetarne pogodbe so potrjene z voščenim pečatom pod plapolajočimi transparenti; Vojske do zob oboroženih vojščakov žrtvujejo kri, preden si nadenejo reaktivne nahrbtnike.

Tihi brezlični obrazi in moderni minimalizem bodeta v oči, medtem, ko se dogajanje seli od dežja zlizanega granita do puščavskega peska ob hipnotični in utripajoči partituri Hansa Zimmerja in jokajočih zborov, električnih dronov, tolkal, ki udarjajo po živcih, in grozečega podzemnega približevanja puščavskih črvov.

Domači svet pokončne hiše Atreides, poln megle in zelenja, je namerno popolno nasprotje vročim neskončnim peščenim zaplatam. Nejasno katoliški dekor tega sveta vključuje motiv bikoborb, ki nakazuje dve ločeni, a prepleteni temi: nespameten boj proti nepredvidljivemu nasprotniku in stil, ki spominja na španske starodobne konkvistadorje.

Ta povezava s starodavnimi osvajalci poudarja brezčasnost želje po osvajanju in zasužnjenju ter vleče črto od preteklosti do sedanjosti. Konflikt Villeneuve in snematelj Greig Fraser izrecno utemeljita v vizualnem slogu sodobnega vojnega filma. Letala, podobna kačjim pastirjem, švigajo mimo kamer kot helikopterji iz vietnamske dobe, ko se zrak napolni z izrazitim radijskim klepetom.

Film se začne z vojsko Harkonnenov, ki se nenadoma umakne iz Arrakisa in za sabo pusti razdejanje in bedo. “Arrakis je videl moške, kot si ti, prihajati in odhajati,” pravi en avtohtoni bojevnik. “Kdo bo naš naslednji zatiralec?” sprašuje od sveta utrujeni pripovedovalec med gručo avtohtonih bojevnikov, ki so le dan poprej z raketometalcem zrušili balon zatiralcev.

Konflikt med avtohtonimi prebivalci in osvajalci izrecno poganja bogastvo. V zgodovini so podobni konflikti pogosto (seveda ob obilici smrti nedolžnega prebivalstva) vodili v tehnološki in ekonomski bum, v popularni tematiki modernega filma pa ga Dune predstavi kot absolutno negativno stvar.

Fascinantno je videti znanstvenofantastični film, ki se spopada z ekonomskim vidikom politike, pa tudi z znanimi medplanetarnimi boji za moč iz Vojne zvezd in franšize Star Trek. Hiša Atreides je morda plemenita in Harkonneni pogoltni in zahrbtni, vendar njihovi naravi v tej galaktični ekonomiji nista pomembni: ne glede na to, kakšna čustva gojijo drug do drugega, morajo izpolniti svoje kvote in golo slediti ukazom velikega šefa. Vesoljski kapitalizem prve klase!

Vendar to ni polemika. V filmu se vrti toliko idej, da so mnoge omenjene le enkrat, in vabljen si, da razviješ lastne misli o neenakosti, pomanjkanju virov, podnebni krizi, vojni, fevdalizmu, medgalaktičnem potovanju, sanjah, starševstvu, nepredstavljivi sili narave in še veliko drugih stvareh. Kot da to ne bi bilo dovolj za razmišljanje, je vse zavito v gosto izročilo več jezikov in čudno terminologijo, kar pomeni več glasov, ki vse to razlaga.

Čudnost znanstvene fantastike temelji tudi na omejenem razponu barv na zaslonu. Onstran črnine vesolja sta edini barvi v tem vesolju siva in bež. Ne razumi me narobe, Dune izgleda odlično, a zunaj fantastičnega dizajna utišana paleta meji na sivo.

Podobno utišana je tudi igra: vsi so nestrpni in slovesni in v tihih tonih mrmrajo pogosto nerazumljiv dialog. Tako kot prejšnji Villeneuveovi filmi je slog dramatičen in intenziven. Je pa tudi precej enoznačen, kar omogoča, da Jason Momoa izstopa že samo s tem, da pokaže, kako uživa v svojem delu. Najbolj dinamičen razpon prihaja s strani matriarha Atreides, ki uteleša čustveni nemir osebe, ki je hkrati strastna mati in spletkarka, katera je primorana slediti ukazom čemerne stare babnice.

Kar se tiče igralca v glavni vlogi, večino zgodb pripovedujejo Chalametove ličnice in oči. Tako kot Ryan Gosling v Blade Runnerju 2049, nima veliko za povedati, zaradi česar je njegov lik osupljivo dvoumen ter nejasno opredeljen. Je poslušen ali raztresen? Nejevoljni vodja ali ambiciozen spletkar? Kdo bi vedel.

Mladega princa mučijo vizije prihodnosti, kar se prenese tudi na gledalce. Nekatere od vizij so odkrito povedano videti razburljivejše od nekaterih zavlečenih sekvenc prvega dela, a osebno so mi najedale, saj so se ponavljale, med tem pa hkrati povedale veliko in prav nič. Ob tako nenadnem koncu, ki prosi za nadaljevanje, se morda sprašuješ, ali sta oba filma posneta skupaj. Ne; nadaljevanje bo začelo nastajati konec leta 2022, kar še zdaleč ni zagotovljeno ob soočanju s pandemijo in pretočnim predvajanjem, ki bi lahko povzročilo kanibalizacijo blagajne.

Zanimivosti:

  • Ko se sreča z baronom Harkonnenom, častita mati navaja Jessico kot ženo vojvode Leto. Leto in Jessica nista poročena – ona je enostavno njegova priležnica. V njunem zadnjem skupnem prizoru Leto celo reče Jessici ‘Moral bi se poročiti s tabo.’
  • Skladatelj Hans Zimmer je velik oboževalec romana Dune in je zavrnil sodelovanje s pogostim sodelavcem Christopherjem Nolanom pri Tenetu (2020) za snemanje tega filma.
  • Med promocijo filma je bila za HBO Max objavljena spin-off serija z naslovom Dune: The Sisterhood. Prvotno je bil pisatelj Dune – Jon Spaihts – napovedan za režiserja serije, vendar je odstopil in se namesto tega osredotočil na pisanje Dune: Drugi del (2023).
  • Prizori oceanskega sveta Caladan so bili posneti v Stadlandetu na Norveškem. Velik del puščavskih prizorov v puščavskem svetu Arrakis je bil posnet v Jordaniji in Abu Dabiju na Bližnjem vzhodu.
  • V Dune (1984) so bili vsi Harkonneni upodobljeni kot rdečelasi. V filmu so vsi prikazani kot plešasti.

Tista kontroverzna gaming krema ne obstaja več

0

Morda se spomnite, da smo nekaj časa nazaj pisali o kontroverzni kremi RFLCT? Ta čudežen izdelek, ki ga izdatno podpirala znana streamerka Rachell “Valkyrae” Hofstetter, naj bi ubogim igralcem, ki preživijo preveč časa pred zasloni, pomagal do mlajše in bolj zdrave kože. Težava je celotna prodajna točka teh izdelkov, ki so želeli pozdraviti problem, ki v bistvu ne obstaja.

krema

RFLCT naj bi ščitil kožo in ustnice pred škodljivo modro svetlobo, ki jo te dni res oddajo vsi zasloni. A znanstveno je bilo dokazano, da ta svetloba kvarno deluje na oči in nam posledično oteži spanje, medtem ko je njen vpliv na kožo zanemarljiv. RFLCT je tako v bistvu prodajal bedarije, ki nimajo veze z realnostjo, a to jih ni preprečilo, da ne bi za cel set izdelkov zaračunali 100 $.

RFLCT je tako hitro postal tarča posmehov in kritik, hkrati pa jih je nekaj slišala tudi Valkyrae in njeni sledilci so se počutili izdani. Valkyrae je namreč pri promociji razlagala, kako je ponosna na svoj izdelek in kako je plodno sodelovala pri raziskavah. Po vseh kritikah je nato izdala klasični opravičevalen video, ki pa je poskušal krivdo zvaliti na njene prijatelje, saj jo ti niso opozorili na nategunski izdelek. Ta video je bil slabo sprejet, zato ga je kasneje izbrisala, a še vedno si ga lahko ogledate zgoraj.

Spletna stran z izdelki je tako izginila, izbrisan pa je bil tudi Twitter račun, Valkyrae pa se je začela pretvarjati, da se vse skupaj sploh nikoli ni zgodilo. Na splet so tudi ušli nekateri njeni Discord pogovori, kjer je lepo razkrito, kako je bila pri celi zadevi naivna.

Skyrim Anniversary Edition v napovedniku predstavil novo vsebino

Ta mesec bomo skočili v 10. obletnico priljubljenega RPG-ja Skyrim, ki je še danes živ, saj ga podpira močna modderska skupnost. Razvijalec Bethesda se je odločil to obletnico obeležiti s prav posebno izdajo igre Anniversary Edition, ki bo s sabo prinesla nekaj brezplačnih in tudi plačljivih dobrot.

Nova vsebina prihaja iz strani igrinega modderskega ekosistema Creation Club. Anniversary Edition bo za lastnike Special Edition igre brezplačna nadgradnja in v njej bomo prejeli štiri nove DLC-je. Eden od teh bo ribarjenje in po novem boste v okoliških rekah nalovili 20 različnih vrst lepo animiranih rib, te pa boste lahko v svojem domu postavili v akvarije. Poleg tega boste zraven dobili novo nalogo Saints and Seducers, ki prinaša nove štorijalne zaplete in tudi lokacije.

Vsi tisti, ki boste pri nadgradnji odšteli kakšen dodaten evro, pa boste prejeli še več igralne vsebine. Tu izstopata dve večji štorijalni nalogi Ghosts of the Tribunal in The Cause. Prva s sabo prinese nekaj vsebine iz igre Morrowind, druga pa se naslanja na zlobni kult, ki poskuša odpreti nova Oblivion vrata.

Skyrim Anniversary Edition tako prinaša kar nekaj novosti in ob dnevu izida 11. novembra nas zagotovo čaka kar nekaj nostalgije. A morda se splača vseeno malce še počakati z igranjem, saj naj bi nova verzija uničila združljivost z obstoječimi modifikacijami in avtorji bodo te morali zopet prilagoditi za novo verzijo igre.

26 podjetij in zagovorniških skupin poziva Valve, naj razveljavi svojo prepoved blockchain iger

0

“Potencialni ekosistem blockchain iger bo do konca tega desetletja narasel za magnitudne velikosti, kot je zdaj,” je dejal glavni tehnološki direktor Enjina, Witek Radomski.

Skupina za zagovorništvo digitalnih pravic Fight for the Future, Blockchain Game Alliance, Enjin in 26 podjetij za igre na področju blockchain so pozvali korporacijo za video igre Valve glede njene odločitve, da ne dovoli vsebine, povezane s kriptovalutami ali nezamenljivimi žetoni (NFT), na svojem trgu Steam.

Glede na odprto pismo, ki ga je v ponedeljek objavil Fight for the Future, podjetja in projekti od Valvea zahtevajo, da razveljavi svojo odločitev, da “prepove celotno kategorijo programske opreme s platforme Steam” in izkoristi možnost kripto in blockchain tehnologije. Steam je 14. oktobra posodobil svoj postopek vključitve za partnerje in določil, da ne bodo dovoljene nobene aplikacije, zgrajene na tehnologiji veriženja blokov, ki “izdajajo ali dovoljujejo izmenjavo kriptovalut ali NFT”.

“Blockchain igre uvajajo številne nove koncepte, ki bodo poživili igralniško industrijo tako za igralce kot za založnike,” je dejal Sebastien Borget, predsednik združenja Blockchain Game Alliance. “Odrezati ta rastoči sektor na tako ključni razvojni stopnji pomeni prezreti izjemen napredek, ki smo ga dosegli v tem letu, hkrati pa ustvariti nepošten dostop do trga za uveljavljene subjekte.”

Glede na Fight for the Future lahko decentralizirane avtonomne organizacije (DAO) in NFT pomagajo narediti igre blockchain »bolj decentralizirane, demokratične, interaktivne sisteme, osredotočene na igralce«. Skupina je dodala:

»Prosimo, razmislite o spremembi svojega stališča do tega vprašanja in dovolite žetone in, širše, uporabo tehnologije blockchain na platformi Steam. Ne prepovedujte iger, ki temeljijo na blockchainu, v Steamu.”

Prepoved vsebine okoli NFT in iger blockchain bi lahko bila finančno neugodna za Valve, saj tehnologija raste v priljubljenosti. Edinstvene aktivne denarnice, povezane z decentraliziranimi aplikacijami za igre na srečo, so v tretjem četrtletju 2021 dosegle skupno 754.000. Številne igre ponujajo igralcem priložnost, da zaslužijo resnične nagrade za žetone in trgujejo z NFT-ji v igri, kar zagotavlja možno pot do nadaljnjega sprejemanja kriptovalut.

“Z blockchainom ne morete duha dati nazaj v steklenico in ga poskušati centralizirati,” je dejal  Witek Radomski, glavni tehnološki direktor podjetja Enjin, v AMA na Reddittu. “Blockchain igre potrebujejo interoperabilnost, da lahko uspejo.« »Potencialni ekosistem iger v verigi blokov bo do konca tega desetletja narasel in postal več zvrsten, kot je zdaj. V najboljšem interesu vseh je, da sodelujemo pri ustvarjanju dobro premišljenih, interoperabilnih standardov, da multiverzum ne bo preveč razdrobljen.”

Valve je že prej ciljal na kripto in blockchain na svojem trgu Steam. Leta 2018 je podjetje odstranilo igro, ki je domnevno ugrabila računalnike uporabnikov, da bi rudarila kriptovalute. Valve je prvotno napovedal, da bo leta 2016 sprejemal plačila z Bitcoin (BTC), vendar je pozneje to prakso prenehal z navedbo visokih provizij in volatilnosti.

Guardians of the Galaxy – igra, ki bo všeč tudi tistim, ki Marvela ne marajo

Sam nisem ne vem kako velik oboževalec Marvelovega vesolja, za katerega Disney pumpa novo vsebino praktično vsak mesec. Pri svoji izbiri super junakov mi je nekako bolj všeč bolj resnobno DC-jevo izročilo, a tudi pri Marvelu najdem nekaj herojev, ki so mi prirasli k srcu. Med njih lahko brez problema prištejem denimo Spider-Mana in Iron Mana, presneto pa so mi bili zabavni tudi Varuhi galaksije.

Od teh sem pogledal samo prvi del in zato sem se pri zagonu nove videoigre Guardians of the Galaxy spraševal, če bi morda moral pogledati še drugi del, saj bi se drugače spustil v avanturo preveč zmeden. Ampak moj strah je bil odveč, saj igra pove povsem drugo zgodbo od filmov, tako da predznanje ni bilo potrebno.

Vseeno sem se v igranje spustil nekam zadržano, saj sem pričakoval neko poceni narejeno zadevo, ki bi želela samo zaslužiti od slavnega imena, a dobil sem ravno nasprotno. Guardians of the Galaxy je namreč prekleto zabavna igra, ki ima tako dobro zamišljen scenarij, da bi ga lahko zlahka uporabili za pripovedovanje novega dela filmske serije.


Razvojna ekipa: Eidos Montreal
Založnik: Square Enix
Platforme: PS5, PS4, XSX, XO, PC
Nakup: EIGRE
Datum izida: 26. oktober 2021
Cena: 48,29 €

Zvrst: tretjeosebna streljačina


VIDEO RECENZIJA


Roko na srce, moja skeptičnost pred igranjem je bila vsekakor upravičena. Square Enixov prejšnji poskus pri Marvel videoigrah je bil katastrofalen, založnik pa tudi pri tej igri ni želel plačati dodatne licence in za glavne junake prenesti obraze igralcev iz filma. A to je dober primer, da knjige ne smeš soditi po platnicah, saj je je produkcija na visoki ravni in tole nikakor ni nek poceni narejen produkt.

Osrednjo vlogo tudi tukaj igra zbrana druščina vesoljskih bojevnikov iz različnih koncev vesolja, ki jim poveljuje Peter Quill, ki je po galaktičnih gostilnah bolj znan pod svojim vzdevkom Star-Lord. Ta bivši vesoljski pirat je tudi edina oseba, ki jo neposredno nadzorujemo, pa čeprav nam ob strani stojijo tudi drugi prepoznavni liki, ki smo jih spoznali skozi stripe in filme. Sem lahko prištejemo kibernetično okrašenega rakuna Rocketa, Thanosovo jezno hčerko Gamoro, vedno resnega Draxa in redkobesednega drevesnega velikana Groota.

Med igro lahko mestoma izbirate glasbeno spremljavo, ki bo raj za vse navdušence nad starošolskim rockom.

Štorija ne izgublja časa s spoznavanjem vsakega lika posebej, ampak nas vrže kar direktno v akcijo. Druščina je namreč na krovu svojega ladjeplova Milana ravno v pripravi za naskok v prepovedano cono, kjer morajo za izpolnitev najemniške naloge ujeti določeno tarčo. Ta začetni spust na trdna tla nas tudi lepo uvede v igralne mehanike in tako se hitro naučimo skakanja in pregledovanja okolice preko posebnega naglavnega vizirja, ki Petru lepo izriše objekte, ki jih je moč plodno uporabiti. Po kratkih bojevalnih segmetih pa doživimo glavni zaplet zgodbe, saj nam naloga ulova ne samo da spodleti, ampak nas ujame tudi galaktična policija. Samo preko namazanega Petrovega jezika nam nato uspe pobegniti, a ne povsem brez posledic, saj nam je naložena visoka denarna kazen. Ekipa se vrne na ladjo, pregleda vse kavče za drobižem in ugotovi, da bodo za globo morali oropati eno zelo nevarno tarčo.

Od tu naprej naša druščina samo še globlje potone v drek in skače iz ene težave v drugo in na koncu ne poskuša rešiti samo lastne riti, ampak tudi usodo cele galaksije.

Dizajn nekaterih likov je preprosto fantastičen.

Od zgodbe nisem pričakoval preveč, a moram povedati, da je celoten scenarij presneto bistro zastavljen in je resnično kvaliteten, tako da sem med igranjem komaj čakal, da izvem razplet naslednjega poglavja. Teh je vse skupaj 16, vsako od njih pa zahteva kakšno uro ali več igranja in na koncu se približate nekje 20 urah igralnega časa. Po preigrani kampanji se vam odklene ponovna možnost igranja preko New Game Plus sistema, ki vam omogoči ponovno igranje z vsemi odklenjenimi nadgradnjami, zgodbo pa lahko v drugo izkusite na malce drugačen način.

Med igranjem boste lahko na določenih točkah preko dialogov ali pa samega raziskovanja sprejeli določene odločitve in te bodo dejansko spremenile določen potek dogodkov. Čeprav bo razplet na koncu enak, je lahko pot do njega malce drugačna. Dober primer tega je ena odločitev, ki nato misijo naredi tiholazniško ali pa to spremeni v pravi krvavi pokol.

Samo igranje izvajamo iz tretjeosebnega pogleda in je ekstremno linearno. Peter ma skoraj vedno ob strani svojo posadko in ta naredi raziskovanje čudovito izrisanih in unikatnih okolic izjemno prijetno. Med igranjem sem celo dobil malce Mass Effectovskega občutka, saj lahko s svojimi pomagači pokramljamo tudi izven nalog na naši domači vesoljski ladjici in se tako z njimi še bolj zbližamo. Igra res daje veliko poudarka na kramljanje, saj ob raziskovanju naši pomagači konstantno govorijo bodisi med sabo ali pa z nami, vsake toliko pa jim lahko tudi odgovorimo. Dialogi so odlično zastavljeni in situacija celo privede do nekaterih trenutkov, ko imaš neprestanega blebetanja že malce vrh glave in bi rad vsaj malce tišine. V enem trenutku so celo vsi toliko gobcali, da so preglasili drug drugega in ta poplava govorjene besede zna včasih že malce presedati.

Raziskovanje ne ponuja veliko, a vsake toliko lahko odkrijete novo preobleko za enega od varuhov.

Seveda se ne vrti vse samo okoli govorjenja in raziskovanja, saj je tole akcijska streljačina, tako da bo treba poprijeti tudi za orožja. Med zgodbo boste naleteli na lepo število raznovrstnih nasprotnikov in šefov, a ti niso kdove kako zahtevni. Naš osnovni napad je streljanje iz dveh pištol, ki ga lahko popestrimo s posebnimi sposobnostmi kot je lebdenje v zraku in brzinsko streljanje ali pa na pištoli izberemo elementarne izstrelke kot so led in elektrika, ki na nekaterih sovragih hitro izničijo določen tip zaščite.

Pri boju imate tudi nadzor nad svojimi pomagači, ki vsebujejo svoje posebne napade in če te sprožite ob pravem trenutku, potem boste v boju bolj učinkoviti. Ob določeni točki lahko sprožite poseben in malce bizaren sestanek ekipe, ki nas preseli na poseben zaslon in ob izbiri pravilne vrstice dialoga lahko ekipi obnovite zdravje in jim pridodate bonus pri bojevanju. Boj sicer na koncu ni nek presežek in ob igranju se mi je porodila misel, da bi bilo vse veliko bolj zabavno, če bi bojevanje potekalo v poteznem načinu.

Tole je lepa igra, konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X pa bosta v obliki posodobitve dobili še ray tracing učinke.

Guardians of the Galaxy vsebuje tudi nekaj RPG primesi. Ob uspešno opravljenih štorijalnih nalogah nabiramo izkušenjske točke in preko teh sebi in svojim sledilcem odklepamo posebne sposobnosti, med igranjem pa lahko nabiramo tudi surovine, ki jih nato uporabimo za nadgrajevanje učinkovitosti naših vesoljskih pištolic.

Treba je omeniti tudi čudovito grafično podobo. Okolica je živobarvna in na PC-ju vsebuje tudi ray tracing osvetljevanje, animacije likov in njihovih obrazov pa so mestoma tako prepričljive, da so že kar filmske. Dodajte k temu še odlično glasovno podajanje in že po nekaj minutah sem pozabil na Chrisa Pratta in ostale člane Hollywoodske filmske pustolovščine.

Šefi so in so navadno gigantski in za svojo smrt ne zahtevajo kakšne posebne taktike.

Guardians of the Galaxy me je na koncu presneto presenetil in me celo tako navdušil nad Marvelovim izročilom, da sem si skoraj takoj po igranju ogledal še drugi film in samo upam lahko, da nam bo Square Enix v prihodnje dostavil še več tako dobro zamišljenih izdelkov, kjer ni ne duha, ne sluha o mikrotransakcijah in je poudarek na goli zabavi, ki nam jo lahko dostavi samo format iger.

Slavni YouTuber, znan po svojih Skyrim skečih, obtožen umora žene in njenega prijatelja

0

JinnKid je YouTube kanal, ki je do svoje prepoznavnosti prvič prišel po svojih zabavnih Skyrim skečih. Lastnik kanala Ali Nassar Abulaban je znal prepričljivo dobro oponašati NPC-je v Skyrimovem svetu, ki se niso ravno dobro zavedali svoje okolice in so zaradi svojih animacij še danes vrednih smeha.

JinnKid se je nato razširil še na delanje druge vsebine in si tako na YouTubu nabral 170k sledilcev, še bolje pa mu je šlo na TikToku, kjer ima nekaj več kot 950k oboževalcev. Njegov zadnji video se je rodil samo dober teden nazaj in v njem vidimo precej dobro oponašanje Tonyja Montane iz filma Brazgotinec. A videti je, da bo to tudi njegov zadnji posnetek, saj se ustvarjalec Ali Nassar Abulaban bori s kar težkimi obtožbami.

Ali je namreč obtožen umora svoje žene Ane in njenega prijatelja Rayburna Barrona. Par naj bi imel že dolgo težave, Ali pa naj bi svojo ženo začel tudi zalezovati. Policija sumi, da ji je prav on razdejal stanovanje, na hčerin iPad pa naj bi namestil tudi aplikacijo, ki mu je nato omogočala prisluškovanje.

Očitno je ravno ta aplikacija prejšnji teden pripeljala do tragične usode Ane. Ali naj bi očitno slišal neko čudno vzdihovanje in odpravil se je v njeno stanovanje, kjer je naletel na Ano in njenega prijatelja Rayburna, ki naj bi bil njen ljubimec. Ali je s pištolo v Rayburna izstrelil tri naboje in ga na mestu ubil, s strelom v glavo pa naj bi ubil tudi svojo ženo. Kamera iz strani soseda naj bi ga ujela v objektiv pri zapuščanju prizorišča umora, Ali pa se je nato odpravil po svojo 5-letno hčerko iz vrtca in ji priznal, da je “poškodoval mamico”. Nato je poklical svojo mamo in tudi njej priznal svoj zločin, na koncu pa še policijo in ti so ga naposled aretirali.

Ali je trenutno za rešetkami, njegovo prvo zaslišanje pa je pripravljeno za 5. januar 2022.

Resident Evil 4 VR – pričakoval sem več

Igro Resident Evil 4 sem preigral že tolikokrat, da poznam kampanjo že skoraj na pamet. Vsa ta preigravanja niso samo zasluga zanimive kampanje, ampak tudi dejstva, da je bila zadeva že tolikokrat predelana za različne sisteme in vedno znova se je pred mano znašla v malce drugačni in nadgrajeni obliki.

Prvotno je igra izšla za davno konzolo GameCube in to leta 2005 ter je bila nato predelana še za PlayStation 2, a tu se njeno potovanje še zdaleč ni ustavilo. Dandanes se vsi že delamo norca iz vnovičnih predelav Skyrima, a Resident Evil 4 na področju predelav igri zlahka konkurirali saj smo jo dobili še za sisteme Wii, Xbox 360 in PlayStation 3 ter tudi PC. Nato smo dobili še HD predelavo, igra pa je doživela tudi preskok na Android telefone ter Nintendovo konzolo Switch.

Končno je zdaj Resident Evil 4 prispel tudi v VR okolje in na očalih Oculus Quest 2 smo dobili predelavo celotne kampanje, ki je sicer dobra, mestoma celo odlična, a vseeno sem od prehoda v povsem novo dimenzijo pričakoval več.


Razvojna ekipa: Armature Studio
Založnik: Oculus Studios
Platforme: Oculus Quest 2
Nakup: Oculus
Datum izida: 21. oktober 2021
Cena: 39,99 €

Zvrst: grozljivka


VIDEO RECENZIJA


Za vse tiste, ki morda četrtega dela niste izkusili, je dobro najprej predstaviti osnovni zaplet. Nastopamo v vlogi Leona S. Kennedyja, ki je smo ga v Resident Evil seriji že dobro vajeni in nas je nazadnje zabaval v drugem delu, ko se je znašel sredi okuženega mesta Raccoon City, zdaj pa ga je ameriška vlada poslala v zakotno špansko vasico, kamor so ugrabitelji pospravili Ashley – hčerko ameriškega predsednika.

Naš junak je očitno edini na svetu, ki je lahko kos takšni nalogi, ta pa bi morala biti razmeroma preprosta. A Leon ob vstopu v vasico hitro spozna, da je so vaščani okuženi z virusom Las Plagasom in to na njih sproži zombijevsko obnašanje. Tako mu ne ostane drugega kot pa da si otrpa pištolo in se poda skozi krvavi pohod razpadajočih trupel ter upa, da bosta z Ashley nekako uspela pobegniti ponorelim vaščanom.

Bojevanje je v VR pogledu povsem drugačno.

Zgodba resda ni noben presežek, a treba se je zavedati, da smo to pripoved gledali 16 let nazaj in takrat je služila svojemu namenu. Zgodba sicer nikoli ni bila glavno vodilo te igre, saj so igralci takrat očarani gledali v prvo Resident Evil, ki se je preselila v revolucionarni “glej izza rame junaka pogled”, ki ga je nato veliko iger tudi kopiralo. Pomanjkanje globoke fabule je nadomestila slastna temačna, mestoma gotska okolica in zabaven nabor likov, med katerimi vsekakor izstopa naš junak Leon in njegova pribočnica Ashley, ki nosita bridke jezike, zabavni pa so tudi razni šefi, ki ne nosijo samo unikatne vizualne podobe, ampak držijo tudi osebnosti, ki jih včasih preseka komedija.

Pustimo original zdaj pri miru in se osredotočimo na novosti, ki jih prinaša nadgrajena VR verzija. Osnovno igranje je ostalo enako, to pa pomeni veliko počasnega premikanja in prečesavanja okolice za skritim strelivom in rastlinami zdravja, vse to pa nato pospravimo v našo omejeno bisago. Prav nam pride tudi zlato, ki ga nato uporabimo za nadgrajevanja orožja in pri kupovanju surovin. Seveda je vse to skozi VR pogled močno bolj imerzivno in oboževalci izvirne igre boste v nebesih. Igra je sicer grafično ostala večidel enako, a zdaj boste svet Resident Evila 4 videli v povsem novem pogledu. V oko vam bo stopila vsaka špranja v ograji, gledali boste lahko skozi okna hiš ter tako oprezali za nevarnostjo, se previdno sklanjali pod nastavljenimi minami in pobirali razne predmete ter si te nato ogledali v 3D pogledu. Nabrana bogastva boste nato razporejali v posebnem inventoriju in ta 3D orožja nato tudi nadgrajevali. Ravno to je tista največja privlačnost Resident Evila 4, ki trka povsem na želje vseh nostalgikov, ki bodo dejansko lahko zaživeli v svoji omiljeni igri ter občasno preprosto onemeli.

Stara okolica v novi dimenziji zaživi novo življenje.

Tudi bojevanje je doživelo pošteno spremembo in je prilagojeno na VR tip igranja. Orožja in dele opreme lahko sedaj povlečete iz delov svojega telesa in se tako še bolj potopite v dogajanje. Pištolo potegnete izza pasu in jo morate tudi ročno repetirati, kar je v žaru bitke presneto živčno opravilo. Puško po drugi strani potegnete izza ramena in jo morate prav tako ročno repetirati, nož nosite na prsih, tam pa lahko najdete tudi zdravilne napitke in granate.

Če vam je to morda preveč zakomplicirano, si lahko nastavite tudi bolj poenostavljeno nadzorno shemo, kjer vse ukaze izvajate skozi gumbe, igra pa ponuja tudi ogromno nastavitev glede udobnosti VR igranja. Tako si lahko nastavite postopno sukanje pogleda, stopnjo tunelskega vida ob premikanju in igranje v stoječem ali pa sedečem položaju.

Kakršnokoli nadzorno shemo si izberete, na njo se bo treba hitro navaditi, saj nasprotniki ne počivajo in igra je že na normalni stopnji precej zahtevna do igralca. Včasih šteje vsak naboj, saj so okuženi vaščani ekstremno odporni na poškodbe in včasih mu je treba v glavo poslati pet in več nabojev, pa še se bo vstal. Skozi igranje grdavži postajajo še bolj zahtevni, tu pa so še šefi, ki prav tako zahtevajo svoj previden pristop in pametno je s svojimi surovinami ravnati varčno in previdno, saj se lahko kmalu znajdete brez zlata, praznega zdravja in celo sobo nasprotnikov.

Ashley nas spremlja na vsakem koraku, a je tokrat bolj občutljiva na grabežljive roke vaščanov.

Do zdaj se vse sliši super in tudi je, a vseeno sem od selitve v novo dimenzijo pričakoval več. Igra denimo vpelje učinke fizike na vaša orožja in lahko denimo vržete pištolo v zrak in jo nato frajersko zopet ujamete in odbijete glavo španskega farmerja. Svoje fizične VR roke lahko uporabite tudi za reševanje nekaterih ugank, kar je vsekakor dobrodošlo, a spet po drugi strani se nekje VR interakcija na tem področju konča. Če ne upoštevamo fizičnega tipkanja za shranjevanja položaja, je ostala okolica na našo prisotnost povsem statična. To je nekako pričakovano, saj je igra zgrajena na starem pogonu, a vseeno sem malce razočarano gledal, da ne morem pobirati steklenic ali pa se fizično oprijeti kakšnega predmeta.

Prav tako ni cela igra predelana v VR. S tem cikam na vmesne sekvence, ki jih moramo gledati na platnu, to pa velja tudi za posebne napade Leona kot je brca sovražnika, saj tudi takrat skočimo izven telesa in to nas hitro potegne iz akcije.

Potem so tu težave z manjkajočo vsebino. Iz igre je bil izrezan The Mercenaries način, kjer smo pod časovno omejitvijo pokali valove nasprotnikov ter dodatno kampanjo, kjer smo zgodbo ugledali skozi oči Ade Wong. Predelava se je lotila tudi spremembe dialogov, saj je Leon v originalu malce flirtal z Ashley, ki pa naj bi bila mladoletna in takšne zadeve nimajo kaj iskati v 2021. Oculus si je dal res veliko opravka z Ashley, ki se ji sicer lahko približamo, a če se je poskušamo dotakniti, naše VR roke preprosto izginejo.

Rokovanje z VR orožji je preseljeno na nov uporabniški vmesnik.

Resident Evil 4 VR je resda zabavna igra in je vredna vašega časa, kar še posebej velja za vse tiste, ki ste oboževalec originala. A po drugi strani bi razvijalec in založnik lahko naredila več in čeprav so minusi nekako upravičeni, to spet ni tolažba. Ja, lahko bi naredili več na interakciji, a kaj hočeš, če je pa to star pogon. Ja, lahko bi predelali vmesne sekvence, da jih ne bi gledali na platnu, a to bi zahtevalo ogromno finančnega vložka. Ja, lahko bi dodali manjkajočo vsebino, a to bomo verjetno dobili v vlogi DLC-ja.

To so samo izgovori. Čas je, da se VR igralci ne zadovoljijo z vsako stvarjo, ki jo dobijo ampak zahtevajo polne predelave, ki do konca izkoristijo nov medij. Od prvih Oculus očal je preteklo že pet let in Facebook v VR vlaga milijarde dolarjev, zato bi tudi na področju iger lahko dostavil bolj hvalevredne izdelke.

*Opomba: če vam je VR igranje morda predrago za nakup, si lahko očala Oculus Quest 2 sposodite v spletni trgovini EIGRE.si.

A Quiet Place igra prihaja enkrat naslednje leto

0

Grozljivka A Quiet Place je bila ena od presenetljiv uspešnic leta 2018. Zgodba sledi dogodkom v postapokaliptičnem svetu, kjer so Zemljo napadli zli vesoljci, ki so praktično uničili človeško raso. Ostali so samo redki izbranci, ki se sedaj skrivoma in tiho premikajo med naselbinami in poskušajo preživeti. Zavojevalci so namreč slepi, a so ekstremno občutljivi na zvok in lahko od daleč slišijo praktično vsak premik, zato nam film dostavi unikatno gledalno izkušnjo, saj ne vsebuje praktično nobenega dialoga in se vsi sporazumevajo samo z mimikami.

Na začetku tega leta smo dobili nadaljevanje, ki je bilo ravno tako lepo sprejeto iz strani kritikov, založnik Saber Interactive pa je nedavno napovedal tudi prvo igro, ki bo nosila enostaven naslov A Quiet Place.

O projektu ni znano veliko. Na njem delata razvijalca Illogika in Ep1t0me, šlo pa bo za enoigralsko izkušnjo, ki nam bo povedala povsem originalno zgodbo. Razvijalec naj bi v to igričarsko grozljivko zapekel vso napetost in dramo, ki jo poznamo iz filmov, na ogled pa je na voljo tudi uradna stran, ki pa je prav tako trenutno bolj bosa.

Zanimivo bo videti, kako bo na koncu izpadel A Quiet Place. Skoraj zagotovo zna to biti bolj skrivalniška igra tipa Splinter Cell, a morda bo tu počasno premikanje, zaradi čuječih vesoljcev, pripeljano do ekstrema in življenja nas zna koštati že napačno pohojen posušen list drevesa.

A Quiet Place igra izide enkrat v 2022.

Kako lahko NFTji spremenijo filmsko industrijo

0

Nezamenljivi žetoni (NFT) so že začeli prevzemati glasbeno industrijo , zdaj pa se obračajo na filmski in TV sektor. Primer: animirana serija “Stoner Cats” je konec julija zbrala 8,4 milijona USD s prodajo NFT-jev (ki dajejo imetnikom izključno pravico do gledanja epizod). Razprodali so jih v samo 35 minutah.

To je šele začetek, vse več filmskih in televizijskih studiev začenja proučevati NFT. Pravzaprav je globalna produkcijska družba Enderby Entertainment junija sodelovala s CurrencyWorks, da bi ustanovila VUELE, prvo platformo za gledanje in distribucijo celovečernih igranih filmov NFT.

Za mnoge v industriji kriptovalut in TV-filmov NFT morda ne bodo le zagotovili nov, donosen vir blaga, ampak bi lahko tudi pomagali oblikovati to industrijo na nove načine. To bo vključevalo omogočanje manjšim, neodvisnim produkcijskim podjetjem, da zagotovijo financiranje, pa tudi potencialno uporabo NFT, da bi gledalci med drugim lahko glasovali o razvoju zapleta in razpletu.

“Tako kot v vsakem ustvarjalnem sektorju, pa naj gre za film, fotografijo ali glasbo, NFT prinašajo močno ponudbo vrednosti kot alternativni vir prihodkov in vključevanje občinstva,” je dejal Alex Salnikov, soustanovitelj in vodja produktov na Rarible.com.

Čeprav priznava, da je prostor NFT še vedno v zgodnjih fazah, Salnikov kljub temu potrjuje, da lahko opazimo vse več posvojiteljev iz tradicionalnih industrij – vključno s filmom in televizijo -, ki eksperimentirajo z NFT, v procesu pa jih potrjujejo kot poslovno komponento.

Spomnimo, da je ravno letos izšel prvi film kot NFT, to je dokumentarec »Claude Lanzmann: Spectres of the Shoah« ki je bil tudi nominiran za oskarja. Med drugim so medijski velikani, kot je Fox, začeli raziskovati naložbene in gradbene priložnosti v tem prostoru.

“Vsa ta dejanja imajo domino učinek: vplivajo na druge pomembne akterje v industriji, da se lotijo ​​NFT, medtem ko so nadobudni umetniki in ustvarjalci še bolj navdihnjeni za raziskovanje tega novega vznemirljivega medija,” je povedal.

Salnivok tudi ugotavlja, da je Rarible sam gostil prodajo NFT nagrajenega režiserja Michaela Beetsa, ki je potekala z namenom zbiranja sredstev za prvi dokumentarni film na svetu, ki so ga v živo posneli begunci po vsem svetu. To so morda le skromni začetni koraki, vendar po nekaterih podatkih v prostoru NFT signalizirajo skorajšnji širši premik v televizijskem in filmskem svetu.

»Vsako večje produkcijsko podjetje išče uporabo NFT-jev za spodbujanje sodelovanja oboževalcev in iskanje novih linij prihodka. Licenčne ureditve za filme so zapletene, zato je trajalo nekaj časa, da se preučijo pravilni načini implementacije. Pričakovati je, da bo NFT, ko bo to rešeno, postal velik del izkušnje oboževalcev za filme,« je povedal Wes Levitt, vodja strategije pri Theti Labs, podjetje, ki stoji za Theta Network (THETA) , omrežjem za pretakanje video vsebin, ki ga poganja blockchain.

Zach Burks, izvršni direktor in ustanovitelj Mintabla, potrjuje to sliko naraščajočega zanimanja za NFT v filmski in televizijski industriji, kar kaže, da se bo večina na tak ali drugačen način vključila.

“Mislim, da smo že videli televizijske studie in produkcijske družbe, ki se z obema nogama skačejo v NFTje. Od CNN-a in Foxa, do indie studiev, je v tem prostoru že veliko dejavnosti,” je povedal.

Burks jemlje Stoner Cats kot primer, kako zelo priljubljene bi lahko postale oddaje, ki temeljijo na NFT ali pa so povezane z njim. Oddaja, v kateri nastopajo Ashton Kutcher, Chris Rock in Jane Fonda je že izdala svojo prvo epizodo. Izdaja je bila nadvse uspešna in v prihodnosti jih bo še več.

Kot je navedeno zgoraj, morajo potencialni gledalci kupiti Stoner Cat NFT, da pridobijo dostop do epizod, pri čemer vsak NFT stane 0,35 ETH. Tako visoka cena nakazuje, da bi NFT lahko postale zelo donosne za televizijske in filmske družbe.

“Prvi in ​​najpreprostejši primer uporabe je tisti, ki ga vidi večina ljudi: digitalni zbirateljski predmeti, kot so ikonični filmski prizori, NFT, ki predstavljajo znane like ali predmete iz filmov in drugi pasivni primeri,” je dejal Wes Levitt.

Vendar pa poleg tega očitnega primera uporabe, večina vključenih v kriptovalute in podsektor NFT pričakuje, da se bodo sčasoma pojavili bolj zanimivi nameni. Za Camerona Chella, izvršnega predsednika CurrencyWorksa in sovodje VUELE, bodo NFT produkcijskim podjetjem dali več nadzora nad financiranjem njihovega dela, hkrati pa jih bodo spravili v tesnejši stik s svojim občinstvom.

“Naša platforma omogoča produkcijskemu podjetju, da se promovira. Lahko se odločijo, koliko NFT-jev svojega filma želijo distribuirati in ali ga želijo zapakirati z ekskluzivno vsebino, kot so umetniška dela ali posnetki iz zakulisja,” je povedal.

Chell tudi razkriva, da imajo z VUELE filmski ustvarjalci tudi popoln nadzor nad ceno in časom padcev NFT. Poleg tega bodo verjetno postali uporabno marketinško orodje, ki bo produkcijskim podjetjem omogočilo, da »ostanejo na tekočem z željami svojega ciljnega občinstva«.

Vendar pa nekateri opazovalci sumijo, da bodo poleg zagotavljanja novih prihodkov in finančnih tokov NFT povzročili nove, nastajajoče formate in izkušnje v televizijski in filmski industriji.

“Res vznemirljivi primeri uporabe so še v povojih; mislim, da NFT lahko dajejo pravico do glasovanja o tem, kako se bo odvijala naslednja sezona televizijske oddaje, ali dostop do posebne vsebine, ki jo lahko vidijo samo imetniki NFT. Ta naslednja stopnja vključenosti oboževalcev je, ko boste resnično videli, da se bo povpraševanje po NFT-jih močno povečalo in spremenili način interakcije oboževalcev s svojo najljubšo serijo,” je dejal Wes Levitt.

Prav tako Alex Salnikov pričakuje, da se bo uporaba NFT v Hollywoodu sčasoma razvijala.

V kratkem pričakujem, da bo več televizijskih oddaj in filmov začelo izkoriščati NFT za distribucijo edinstvene digitalne vsebine – povezane z vsakim posameznim filmom in oddajo – in eksperimentirati z dodatki, kot so doživetja, izdelki za oboževalce in ekskluzivna vsebina. Kasneje bomo morda lahko videli stvari, kot so TV projekcije v metaverzumih, NFTji ki se bodo z razvojom serije spreminjali, glasovanje o prihodnosti likov v seriji,” je dejal.

Za Zacka Burksa bodo NFT postali več kot le dodatek ali dopolnilo TV in filmu, sčasoma pa se bodo dvignili na status nečesa, kar napreduje ali razvija produkcijske studie.

Cameron Chell iz VUELE tudi pravi, da bodo NFT evolucijsko postali nov način distribucije in gledanja filmov, nenazadnje zato, ker spodbujajo lastništvo digitalnih medijev, potem ko so leta pretakanja razvrednotila takšne medije. Na primer, namesto da bi se usmeril samo k tradicionalnemu distributerju ali storitvi pretakanja, VUELE omogoča studiem ali distributerjem, da gredo naravnost do oboževalcev z digitalnimi zbirateljskimi predmeti, ki jih je razvil CurrencyWorks.

“NFT ponujajo ustvarjalcem nove načine, da vzpostavijo globlje in pomembnejše odnose s svojimi podporniki,” je zaključil Chell.

Facebook si je nadel novo ime – Meta

0

Mark Zuckerberg mi je z včerajšnjo konferenco Connect zapravil uro življenja. Sam sem, tako kot večina ostalih, pričakoval najavo povsem nove VR naprave, ki naj bi po zadnjih govoricah nosila ime Quest Pro, a dobil sem nekaj povsem drugega, saj se je Zuck skozi celo predstavitev osredotočil na predavanje glede novega koncepta prihodnosti “metaversa”.

Facebookova vizija je, da bomo v naslednjih petih ali pa desetih letih vsi presedlali na VR naprave, ki nas bodo nato povezovale v virtualnih okoljih. V teh se bomo lahko družili s prijatelji, obiskovali koncerte, igrali igre in delali znotraj virtualnih pisarn, ki nam bodo dale občutek, da smo dejansko v isti sobi kot drugi ljudje.

V praksi naj bi to izgledalo tako, da se bomo s prijatelji prežarčili v virtualno sobo, ki naj bi bila hudo realistična in med čvekanjem z njimi bomo lahko sprejemali video klice in brezšivno prehajali med VR in resničnim pogledom, kar naj bi nam tudi močno poenostavilo vsakdanje delo.

Zuckerberg je med predstavitvijo tudi povedal, da kmalu za vse te storitve ne bomo potrebovali izključno Facebook računa ampak se bomo lahko v svoje VR naprave prijavili tudi drugače. To je seveda dobra novica za vse tiste, ki jim ni bilo ravno prav, da jih Facebook spremlja na vsakem koraku, a kdaj bo ta novost prispela v naša življenja še ni znano.

Dobili smo tudi napoved novih VR očal, ki nosijo kodno ime Cambria in ta bodo nosila napredne senzorje, ki bodo omogočali prepoznavo obraznih grimas, izboljšana pa bo tudi AR izkušnja, sama ločljivost pa bo dobila močno nadgradnjo. Žal česa bolj podrobnega nismo dobili, je pa Zuck navrgel, da zadeva ne bo ravno poceni in je ne smemo obravnavati kot naslednika Quest očal.

Facebook se je odločil tudi za spremembo imena in bo zdaj znan pod vzdevkom Meta. Ta naj bi bolje predstavljal filozofijo Facebooka, ki se bo osredotočal povezati vse izkušnje iz družabnih omrežij v eno samo mesto. Facebook družabno omrežje bo ostalo pod istim imenom in tudi Instagram, WhatsApp in Messenger ne bodo spreminjali svojih naslovov, a po novem bo vse to združeno pod enotnim imenom Meta. Se pa eno ime vseeno poslavlja od nas, saj Oculus znamka odhaja v pokoj in vse nadaljnje VR naprave bodo nosile predpono Meta.

Zanimivo je videti, kako je Facebook prepričan, da bo VR vodil prihodnost in v to vizijo pretakajo milijarde evrov. Vendar pa se me je celo predstavitev držal občutek, da takšna prihodnost ni samo 10 let stran, ampak prej kakšnih 20. VR naprave so še vedno nerodne in preprosto prevelike in nekatere predstavljene stvari me preprosto niso zanimale. Druženje s prijatelji v neki VR sobi? Mogoče bi preizkusil enkrat, zagotovo pa ne bi krilil po cele dneve z rokami na VR očalih in tako zanemarjal praktično vse okoli sebe. In raje sploh ne pomislim, koliko močno internetno povezavo potrebuješ za vse te zadeve – še posebej je to ovira ravno pri Američanih, ki imajo zakupljeno določeno kvoto mesečnega prenosa.

“Metaverse” je zaenkrat bolj koncept in kdo ve, če bo kdaj kaj od tega. Vendar pa jim je vseeno treba čestitati za pogum, ki bi nas brez večjih zapletov enkrat res pripeljal do tistih frajerskih virtualnih zaslonov, ki smo jih videli že v celem kupu znanstvenofantastičnih filmov.

Več o novem Meta podjetju si lahko preberete na uradni strani.

Grand Theft Auto: San Andreas prihaja na VR naprave

Facebook je včeraj pripravil večjo predstavitev svoje vizije prihodnosti, kjer bo glavno vlogo igrala navidezna resničnost. Zuckerberg je med konferenco čisto mimogrede najavil, da na njihove VR naprave Oculus Quest 2 kmalu prihaja legendarna igra GTA: San Andreas, a kakšnih dodatnih informacij žal nismo dobili.

Na Oculusovem blogu lahko preberemo, da je ta projekt že dolgo časa v razvoju in da ga bomo končno lahko spremljali iz nove dimenzije. Žal pa nismo dobili prav nobene slike, ki bi nam vsaj morda namignila, ali bo zadeva dobila grafično nadgradnjo.

Tudi Rockstar je nedavno najavil uradno predelavo San Andreasa in morda bomo na VR očalih gledali ravno v ta projekt. A spet po drugi strani naj bi Oculus na svoji verziji delal že nekaj let in kdo ve, če je Rockstar že takrat zažel s predelavo vseh treh GTA iger v Unreal 4 pogon in če sta si morda zaradi tega projekta sploh kaj sorodna.

Skratka, to je že druga takšna starejša igra, ki se je ekskluzivno zavezala sistemu Quest 2, saj smo ravno v oktobru prejeli Resident Evil 4 VR. Te predelave so vsekakor dobrodošle, a spet je malce smešno, kako se Facebook hvali s svojo vizijo prihodnosti, na področju iger pa predeluje projekte, ki so stari dve desetletji, namesto da bi svoje silne denarce vložili v razvoj naslovov, ki bi bili že od temeljev navzgor zasnovani za VR igranje.

Več novic o projektu bomo verjetno dobili nekje aprila naslednje leto, ko bo izšla nova Oculus Gaming konferenca.

5 manj znanih grozljivih iger za Noč čarovnic

Noč čarovnic je za naslednjim ovinkom in končno je napočil čas, da se usedemo pred televizorje in monitorje ter si ogledamo nekaj slastnih grozljivk ali pa se v zadevo potopimo malce globlje preko igranja videoiger.

Kot navdušenec nad grozljivkami vam lahko iz prve roke povem, da me videoigre dandanes bolj redko prestrašijo, a to velja samo za igranje na navadnih monitorjih. Zadeva pa postane povsem drugačna, ko svoje avanture preselimo v VR svet in ta medij mi je dejansko predstavil nekaj igralnih izkušenj, ki so me na moč prestrašile.

Torej, če ste veteranski navdušenec nad grozljivkami in vam praktično nobena zadeva več ne pošlje adrenalina po krvi, potem se morda splača pogledati v VR smer. In če vam je to morda prevelik strošek, potem si lahko VR naprave na spletni trgovini EIGRE.si izposodite za drobiž in se tako lahko hitro prepričate v resničnost mojih besed.

Na račun prihajajočega praznika smo se odločili sestaviti krajšo lestvico grozljivih iger, ki pa je tokrat malce drugačna. Namesto, da bi v ospredje rinili že stokrat priporočene naslove tipa Dead Space in Amnesia, smo se odločili pokazati 5 iger, za katere morda še sploh niste slišali, a so vseeno kvalitetne in zagotovo vredne igranja.

Paranormal Activity: The Lost Soul – Steam

Se spomnite, ko sem zgoraj omenil, da je VR igranje grozljivk nekaj posebnega? No, eno najbolj grozljivih izkušenj na tem področju mi je prinesla igra Paranormal Activity: The Lost Soul, ki jo lahko po novem igramo tudi brez VR naprave.

The Lost Soul je narejen po znani filmski franšizi Paranormalno, a zgodba s filmskim izročilom nima ravno večje povezave. A igra se za strašenje igralca posluži podobnih filmov kot smo jih vajeni iz filmov, tako da boste raziskovali temačno hišo, kjer lahko slišite samo zvok svojih korakov in vseskozi se vas bo držal napet občutek, da vam nekdo diha za vrat. In ko končno to tišino prekine padajoča omara, ki vam bo presekala pot, potem je pumpanje adrenalina več kot zagotovljeno.

Darkwood – Steam

Prva igra razvijalca Acid Wizard Studio ponudi unikatno igranje, ki ga ne boste spremljali iz prvoosebnega ali pa tretjeosebnega pogleda. Namesto tega se akcija preseli v ptičjo perspektivo, ki nam bo predstavila ekstremno morečo atmosfero, ki jo ne preseka noben žarek upanja.

Darkwood je sicer preživetvena igra, a ne bo vam treba skrbeti za 10 različnih merilnikov vzdržljivosti, saj je poudarek na počasnem raziskovanju temačnega gozda in nabiranju surovin, ki jih lahko kasneje uporabite za barikadiranje lesenih koč. Največja nevarnost namreč pride ponoči in ko se sonce skrije izza krošnjami, je čas za tek v hiško in trepetanje pred pošastmi, ki se hočejo do vašega slastnega toplega mesa dokopati na vse načine.

Subnautica – Steam

Subnautica je morda najbolj nenavaden vnos na tej lestvici, saj je to izjemno pisana preživetvena igra, kjer v bistvu raziskujemo čudovit podvodni svet.

A pod površjem se skrivajo bolj temne stvari. In to mislimo dobesedno. Tekom igranja se boste morali za svoje dobrine potopiti v večje globine in ta vas čakajo nevarnosti v obliki rib, ki ste jih kdaj zagotovo zagledali v svojih nočnih morah. Dodatno boste prestrašeni vsi tisti, ki imate vgrajen strah pred globinami oziroma talasofobijo, za dodatno stopnjo zatopljenosti (heh) pa si lahko nataknete še VR očala.

No One Lives Under The Lighthouse – Steam

No One Lives Under the Lighthouse vam bo za igranje vzela maksimalno dve uri, a vseeno je to ena od tistih iger, ki vam zna dolgo ostati v spominu.

Pri tem naslovu vam bo najprej v oči stopila vizualna podoba, saj je bila igra ustvarjena v retro grafični podobi, ki spominja na igre iz PlayStation 1 ere. A to s sabo prinese nekaj šarma in nostalgije, k temu pa lahko prištejete morečo atmosfero igranja, ki nas postavi na čelo nadzornika svetilnika. Naloga bi morala biti preprosta, a kmalu na nas začne delovati izolacija, na svetilniku pa se začnejo dogajati strašljive reči kot so denimo katranaste tvorbe, ki nenadoma začnejo prekrivati tla svetilnika in okoliške plaže.

Izkušnja je nekaj res posebnega in če ste se zabavali ob gledanju filma The Lighthouse, potem je tole več kot vredno vaše pozornosti.

Visage – Steam

Igra Visage je v bistvu edini pravi naslednik obetavnega naslova P.T., ki naj bi na koncu postal Silent Hills, a je Konami pred tem preklical celo zadevo. Visage razširi koncept raziskovanja stanovanja na celo igro, ki vam bo odgriznila kar nekaj ur igranja.

Igranje je razdeljeno na več poglavij, v vsakem od njih pa raziskujete usodo družinskega člana, ki ga je v tej hiši doletela tragična usoda. Med raziskovanjem omar in temačnih kotičkov boste morali pobirati razne predmete in včasih rešiti tudi kakšno uganko, ki ni tako preprosta za rešitev. Zna se celo zgoditi, da boste kdaj povsem izgubljeni, a to samo še doda k živčnosti, saj lahko za vsakim kotičkom čaka vaša smrt.

Ubisoft zopet prestavil izide svojih iger

0

Francoski založnik Ubisoft je v zadnjih letih že poznal znan po temu, da zelo rad prestavlja izide svojih iger. To leto so na področju prestavljanja še posebej dejavni, saj so predstavili že več projektov s prvimi napovedniki, ki so bili tako slabo sprejeti iz strani igralcev, da so potem igre eno za drugo bile prestavljene.

To ne leti samo na igri Beyond and Evil 2 in Skull & Bones, ki sta v razvoju že toliko časa, da sta že zdavnaj zamudila svoj idealni trenutek izida, ampak tudi za bolj nedavno objavljene igre.

Vzemimo najprej igro Prince of Persia: The Sands of Time Remake, ki bi morala originalno iziti na začetku tega leta, a je bila nato prestavljena na neznani datum. Od prvega napovednika o igri nismo izvedeli praktično ničesar, je pa Ubisoft včeraj za igralce izdal posodobitev, da je igra še vedno v razvoju in ni bila preklicana. Takšne besede ravno ne dajejo veliko upanja, kasneje pa so v finančnem poročilu zapisali, da bo igra izšla enkrat med 1. aprilom 2022 in 31. marcem 2023.

Enako prestavitev je doživela igra Rocksmith+, ki se je prav tako pričakuje v enakem časovnem okvirju. Vendar pa tu s prestavitvami niso zaključili.

Se spomnite igre The Division Heartland? Ta naslov naj bi The Division franšizo prepeljal v F2P vode, a tega ne bo naredil kmalu, saj je bila tudi ta igra prestavljena v izid med 2022 in 2023. Mimogrede, tudi naslednja večja posodobitev za The Division je bila zamaknjena v naslednje leto, tako da bo francoski založnik v letu 2022 imel precej nabasan urnik.

Slavni YouTuber Keemstar gre po 14. letih končno v pokoj

0

Daniel Keem je v YouTube svetu bolj znan pod imenom Keemstar, možakar pa je v svetu ustvarjanja video vsebine prisoten že dlje kot nekateri njegovi gledalci. 39-letni Daniel je v zadnjih letih postal slaven predvsem na račun svoje oddaje DramaAlert, ki je pod drobnogled vzela vso aktualno dramo iz streamerskega sveta in to nato povzela za vse svoje gledalce, ki jih ni bilo malo. DramaAlert je med svojim obstojem nabral kar 5,7 milijona sledilcev, oddaja pa si ni nabrala samo veliko ogledov, ampak tudi lep del kontroverzije.

Keemstar je namreč poznal znan po temu, da je za svojo vsebino izrabljal vse dogodke in te obravnaval nespoštljivo. Med bolj znanimi potezami je bila njegova izjava, da komaj čaka na smrt YouTuberja TotalBiscuit, medtem ko se je ta bojeval z rakom, slaven pa je tudi njegov internetni boj z Ethanom Kleinom iz YouTube kanala h3h3Productions, ki je na površje privlekel veliko grdobij.

Ravno ta zadnji boj je očitno Keemstarju vzel voljo do ustvarjanja vsebine, saj se je takrat Ethan spravil na Keemstarjeve sponzorje, ki so ga nato tudi zapustili. V svojem odhajajočem videu je Keemstar to “cancel” kulturo označil za glavni dejavnik njegove upokojitve. Po njegovem mnenju potrebuješ za dobro vsebino dramo, te pa preprosto ni, če se vsak ustvarjalec boji izgubiti svojega sponzorja.

Daniel ne bo izginil čez noč, ampak se bo od kanala poslovil 8. marca, ko bo dopolnil 40. rojstni dan. Povedal je še, da že zadnji dve leti išče zamenjavo, ki bo nato vodila kanal naprej, sam pa bo svoj čas posvetil snemanju dokumentarne vsebine.

Tiger King 2 dobil prvi daljši napovednik

0

Dokumentarna serija Tiger King je izšla marca lani in takoj postala uspešnica. Gledalci so s šokiranimi in včasih nasmejanimi obrazi spremljali zgodbo Joeja Maldonado-Passaga, samozvanega kralja tigrov, ki pa do teh krasnih in nedolžnih živali ni bil preveč prijazen in jih je videl samo kot vir zaslužka. Njegovo življenje je bilo polno preobratov, a na koncu je Joe postal preveč pogumen in je najel morilca, ki naj bi umoril njegovo večno nasprotnico Carol Baskin. Pri svojem podlem načrtu je bil ujet in nato obsojen na 22 let zapora, zraven pa so mu prišteli še nekaj kazani zaradi 17. točk mučenja živali.

Tiger King je postal takšna uspešnica, da je bilo takoj jasno, da bo Netflix spočel nekakšno nadaljevanje. To je bilo napovedano kmalu po izidu originala, včeraj pa smo dobili prvi pravi napovednik za Tiger Kinga 2.

Ta bo zopet nastal pod režisersko taktirko Erica Goodeja in Rebecce Chaiklin, dogajanje pa nam bo razkrilo še vse dodatne grdobije, ki so prilezle na površje takoj po uspehu originala. Napovednik pravi, da smo v prvem delu samo popraskali površje in da se spodaj skriva še ogromno neraziskanega materiala. Produkcijska ekipa se je tudi dokopala do intervjuja z Joejem, ki je za rešetkami precej jezen, očitno pa si bomo tudi malce bližje ogledali izginotje Dona Lewisa, moža Carol Baskin, ki je leta 1997 skrivnostno izginil in za katerega se sumi, da ga je ubila Carol.

Tiger King 2 prihaja na Netflix že 17. novembra.

Serija The Wheel of Time dobila prvi daljši napovednik

0

Še samo slab mesec nas loči od povsem nove fantazijske serije The Wheel of Time, ki jo je v obsežni zbirki, ki šteje kar 14 knjig, popisal Robert Jordan. To je veliko, veliko napisane besede, a za razliko od Pesmi ledu in ognja, je The Wheel of Time bil dejansko spisan do konca in vsebuje zaključek. To pomeni, da scenaristom ne bo zmanjkalo materiala in da verjetno zadnja sezona ne bo zanič.

Zgodba spremlja potovanje čarovnice Moiraine Damodred, ki je pripadnica magičnega klana Aes Sedai. Članstvo tega pripada izključno ženskam, njihova naloga pa je odkriti legendarne bojevnike s potencialom, ki bi nato lahko zaustavili prerokbo, da bo svetu zavladal zlobnež, ki ga poznamo samo pod imenom The Dark One.

Moiraine tako skupaj s svojim osebnim stražarjem Lanom Mandragoranom zaide v vasico Emond Field, tam pa naleti na Randa, Mata, Perrina, Egwena in Nynaeve. Peterica kaže ogromno potenciala in Moiraine je prepričana, da se v njih skriva odgovor na pretečo nevarnost, ki zna udariti vsak hip.

The Wheel of Time je s svojim napovednikom pokazal, da ustvarjalci zagotovo niso šparali na proračunu in prva sezona, sestavljena iz osmih epizod, nas bo lepo preskrbela do naslednjega leta, ko se bo pojavila še ena Amazonova epska povest The Lord of the Rings.

Prva epizoda nas bo pričakala 19. novembra, Amazon pa je že potrdil delo na 2. sezoni.

Nova modifikacija bo omogočila VR igranje vseh novejših Resident Evil iger

Franšiza Resident Evil je dobila že dve VR predelavi, a zanimivo, da nobena od teh ni prispela tudi na PC. Resident Evil 7 nas je strašil na PlayStation sistemih in ga lahko v VR pogledu še vedno lahko igramo samo tam, pred kratkim pa smo dobili predelavo Residenta Evil 4, ki pa je spet zavezan samostojnim napravam Oculus Quest 2.

Očitno bo na tem področju rešilna bitka zopet modderska skupnost. Ustvarjalec Praydog je namreč ugotovil, kako igre, narejene v pogonu RE Engine uspešno prenesti v VR pogled in rezultat je cel kup potencialnih novih projektov, ki jih bomo lahko preigravali v VR okolju.

Sem notri lahko prištejemo igre Resident Evil 2 in 3 Remake, sem notri pa prav tako spadata Resident Evil 7 in Village, saj so bili vsi ti projekti spočeti v istem pogonu in je zato trik za predelavo pri vseh praktično enak. Na YouTubu se je že pojavilo nekaj posnetkov igranja in videti je, da sta drugi in tretji del pri prehodu v nov pogled bolj napredovala kot pa denimo sedmica. VR igranje se je preselilo celo izven Resident Evil okovov, saj je bil tudi Monster Hunter Rise narejen v RE Engine pogonu in tudi tega je moč zagnati v povsem novo dimenzijo igranja.

Dobra novica je tudi to, da so očitno podprti VR kontrolerji, tako da vam akcije ne bo treba nadzorovati preko navadnega igralnega ploščka. V primeru Resident Evil 3 Remake modifikacije lahko vidimo, da igralec meri s pištolo in pošilja izstrelke v zombijevo glavo. No, skoraj v njo, saj je merjenje še nedodelano in treba se je znebiti merilnega križca.

Modifikacije so videti vzpodbudno, a potrebujejo še veliko dela, saj se pojavijo denimo težave pri nekaterih vmesnih sekvencah, ki niso bile namenjene gledanju iz VR perspektive. Zato tudi še nimamo datuma izida, a upamo, da vsaj beto verzijo dobimo še enkrat letos.

Animiran film Lightyear nam bo predstavil izvor priljubljenega risanega junaka

0

Disney zelo rad predstavlja zgodovino junakov iz svojih filmskih licenc. Pri temu najbolj izstopajo Marvel junaki, ki nimajo samo filmov, ampak tudi že cele serije, tako da lahko za vsakega od njih izvlečemo ven vse njegove motivacije in strahove.

Zdaj se bo to spremenilo tudi v svet animiranih risank in končno si bomo lahko bližje ogledali zgodovino priljubljenega junaka Buzza Lightyeara, ki ga poznamo predvsem po popularnih animirankah Svet igrač.

Animiran film Lightyear nam bo pokazal zgodbo vesoljskega raziskovalca Buzza, po katerem so nato naredili akcijske figuro, ki je nato postala najboljši prijatelj z Jelkotom v Svetu igrač. Napovednik nam prikaže Buzza med pogumnimi pustolovščinami, ki malce spominjajo na Vojnozvezdne avanture, saj nas čakajo vesoljske bitke z laserji in raziskovanje zapuščenih planetov – v enem kadru ladja pristane v džungelski okolici, ki spominja na planet Dagobah in samo čakal sem, da bo od nekje skočil Yoda.

Buzza bo v novem filmu zvočno upodobil igralec Chris Evans, izid pa se načrtuje za 17. junij 2022, ni pa še jasno, ali bo ekskluziven kinodvoranam ali pa prihaja tudi na pretočni servis Disney+.