🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 213

ROG Zephyrus G14 Alan Walker Edition – lahek gaming prenosnik z okraski

Priznam, da moje stare kosti ne spremljajo ravno najnovejših razvojev na področju elektronske glasbe zato sem malce čudno gledal v novi ROG Zephyrus G14 prenosnik, ki ga krasi nalepka Alana Walkerja. Tako je takoj jasno, da ta novi prenosnik ni namenjen ravno meni, a to ne pomeni, da je zame neuporaben in da ga ne znam ceniti. Sem namreč tehnološki zaljubljenec in veliko raje gledam v tisto, kar se nahaja pod pokrovom, ASUS pa je v prenovljeni prenosnik zapakiral ravno dovolj okraskov in dodatkov, da ni trajalo dolgo preden sem v svojo Spotify zbirko dodal tudi kakšen Alan Walker štiklc.


VIDEO RECENZIJA


Ime: ROG Zephyrus G14 Alan Walker Edition GA401QEC

Procesor: AMD R9-5900HS

Grafična kartica: Nvidia RTX 3050Ti

Zaslon: IPS QHD 120 Hz

Pomnilnik: 16 GB DDR4

Disk: NVMe 1 TB

Nakup: Uradna stran


Okrancljani prenosnik z Alan Walker logotipom ni nek nov izdelek, saj je ASUS za podlago vzel svoj igričarski laptop ROG Zephyrus G14 in tega spremenil samo vizualno, medtem ko je tehnično drobovje ostalo večidel enako.

K sreči je bil Zephyrus G14 že leta 2020 odličen izdelek, ASUS pa ga je v letu 2021 prenovil in mu še izboljšal nekatere karakteristike.

Na procesorskem področju vas bo zabaval energetsko varčni, a vseeno hudo močni Ryzen R9 5900HS. Gre za trenutno enega najmočnejših procesorjev na področju prenosnikov, tako da vam za procesorsko zmogljivost prenosnika še dolgo ne bo treba skakati v skrb. Podpira ga 16 GB DDR4 pomnilnika, ki ga lahko še dodatno nadgradimo, saj je prosta ena RAM reža za potencialno nadgradnjo. Tudi disk je bliskovito hiter in obsežen, saj boste za shranjevanje podatkov uporabljali NVMe 1 TB SSD disk.

Poleg prenosnika boste v paketu dobili še cel kup Alan Walker robe, med katero najdemo tudi nogavice in kapo.

Edina vidnejša sprememba napram običajnemu Zephyrusu se je zgodila na področju grafične kartice. Pri prejšnjih modelih ste namreč lahko izbirali med karticami GTX 1650, RTX 3050, RTX 3050Ti in RTX 3060, medtem ko je Alan Walker na voljo samo skupaj z RTX 3050Ti. Ta kartica sicer ni šibka in zna procesirati tudi famozne ray tracing učinke, a pri nastavitvah znotraj iger je treba biti malce varčen. To pomeni, da lahko pri višjih ločljivostih pozabite na ray tracing – to je bilo jasno že pri našem opisu Lenova Legiona Proja 5, pa še tam smo se zabavali z močnejšo kartico RTX 3060.

Poglejmo si še vhode. Na levi strani se nahaja 1x USB-C vhod, priklop za napajanje, 3,5 mm priklop za slušalke ter HDMI vhod. Na desni najdemo 2x USB 3.0 vhoda ter en USB-C vhod. Ste morda pri vsem tem opazili, da nekaj manjka?

Priklopi so dokaj standardni z izjemo Ethernet vhoda, ki ga preprosto ni.

Tudi samemu se mi je najprej zdelo, da nekaj pogrešam, a ni mi bilo jasno kaj. Odgovor sem dobil takoj, ko sem se pripravljal za prenos iger iz Steama in sem kot trapast iskal priklop za Ethernet kabel, a nato sem razočarano ugotovil, da ga preprosto ni. To ni novost, saj Ethernet vhoda ne boste našli tudi na običajnih Zephyrus G14 prenosnikih in razlog mi preprosto ni jasen. To niso telefoni, da bi morali ugašati vhode in odprtine, saj prenosnika ne nameravam potapljati pod vodo. Prav tako je tole gaming izdelek in internetna hitrost za medmrežne obračune je še vedno najboljša preko optike. Tako vam ne preostane drugega kot da si dokupite zunanjo mrežno kartico, kar seveda skazi eleganco prenosnika ali pa se zanašate na Wi-Fi omrežje.

Zaslon je po drugi strani odličen. V premer meri 14 palcev, gre pa za IPS panel s QHD zaslonom, ki lahko izda maksimalno ločljivost 2540×1440. Rob zaslona je izjemno tanek, tako da prikazana površina pride še bolj do izraza, ASUS pa je tudi poskrbel za podporo HDR tehnologije, igričarji pa boste navdušeni nad izjemno odzivnostjo zaslona z 120 Hz osveževalno frekvenco. Žal se moram tu spotakniti še ob eno nelogično potezo ASUS-a, saj se mu v prenosnik ni zdelo vredno vgraditi prav nobene kamere. To velja tudi za osnovni ROG G14 model, a ne za celo linijo, saj denimo prenosniki Zephyrus S17 GX703, Zephyrus M16 GU603 in ROG Flow X13 GV301ROG vsebujejo vgrajene kamere, zato je izključitev kamere tukaj nekam nelogična. G14 je namreč zadeva, ki tehta vsega 1,7 kilograma in jo boste tako radi vzeli s sabo na pot. Prav tako je tole igričarski prenosnik dokaj umirjenih barv in oblike, tako da ga zlahka uporabite tudi za službene namene ali za potrebe šole, kjer kamera pride izjemno prav. Tako kot v primeru Ethernet vhoda lahko kamero kupite posebej, a zakaj bi se moral končni uporabnik obremenjevati s takšnimi zadevami?

Zaslon je odličen in čeprav pri 14 palcih ni največji, za malce več vidnega polja poskrbijo tanki robovi.

Pohvale lahko podelim tudi zvoku. Vgrajena je Dolby Atmos tehnologija, ki poskrbi za bolj realističen obkrožujoči zvok – tako na slušalkah kot na vgrajenih zvočnikih. Od teh sta dva vgrajena na vrhu prenosnika, na spodnji strani pa se nahajata še dva “wooferja”, ki poskrbita za bolj izrazite base. Končni vtis je presenetljivo jasen zvok, kar se nenazadnje od izdelka, ki ga je podpisal svetovno znan DJ, nekako tudi pričakuje.

Tako, nekako smo zaokrožili tiste glavne specifikacije, ki veljajo za običajni G14 prenosnik, poglejmo si kaj prinaša Alan Walker edicija. Ta je poskrbela predvsem za spremembe na vizualnem področju, ki so vidne takoj, ko prenosnik primemo v roke.

Na zadnji strani prenosnika boste tako našli dva odsevna traka z Walkerjevim logotipom in ta dela družbo posebni matrici, ki zna preko LED lučk izpisati razne besede ali pa kakšno animacijo. Zadevo seveda lahko tudi izključimo, a ni dvoma, da zadeva prenosnik loči od konkurence in če se radi razkazujete po lokalnih gostilnah, potem je ta okrasek kot naročen za vas.

LED lučke znajo zadaj izpisati tekst, možno pa je izrisati tudi logotipe.

Walkerjev podpis najdemo tudi pri tipkovnici. Ta ponuja udobno tipkanje preko odzivnih tipk, poskrbljeno pa je bilo tudi za RGB osvetljavo. Tipki A in W sta začetnici Alana Walkerja, zato jima je ASUS nadel Walkerjev logotip, v svetlo modro barvo pa so bile obarvane še tipke Esc, Enter in Shift. Malce zmotijo manjše smerne tipke s puščicami, ampak to ni nič kritičnega.

Logotip slavnega DJ-ja boste gledali tudi pri zagonu računalnika, saj se vam bo namesto Windows slikice izrisal Walkerjev logotip, ki pa je malce glasen in zna zmotiti.

Tipke so udobne in odzivne ter so odete v Walkerjeve barve. Gumb za prižig služi tudi kot čitalec prstnega odtisa.

Za prilagajanje nastavitev boste v glavnem uporabljali ASUS-ov program Armoury Crate. Znotraj tega lahko prilagajate RGB osvetljavo tipkovnice, prilagajate profile za igre in izbirate med načini delovanja prenosnika, ki je lahko bolj tih ali pa ga v zameno za malček glasnejše ventilatorje prilagodite za poganjanje iger.

Ko smo že pri teh: prenosnik se pri njihovem poganjanju obnese solidno. Zagnali smo novejša naslova Days Gone in The Ascent in pri najvišji ločljivosti smo dobili presenetljivo dobre rezultate. Pri The Acent smo vklopili še ray tracing osvetljevanje in čeprav so nato sličice na sekundo malce padle, je RTX 3050Ti vseeno poskrbel za zadovoljivo optimizacijo. Mimogrede, vsaka ROG prenosnik pride s prednaloženim operacijskim sistemom Windows 10, ki hkrati ponuja bon za en mesec naročniškega servisa Game Pass.

Največja posebnost prenosnika je ROG REMIX, ki je nekakšna prenosna DJ postaja.

V paketu boste našli še ROG REMIX, ki je morda največja posebnost novega prenosnika. Gre za večjo postajo, ki jo na prenosnik priklopite preko USB-C povezave, na sebi pa vsebuje na pritisk občutljiva polja, ki jih lahko uporabimo za nadziranje predvajane glasbe. Tako se lahko počutite kot mini DJ in čeprav tole ni neka resna mešalka, vsebuje presnetljivo veliko možnosti. Lahko upočasnite ali pohitrite predvajano skladbo, ji dodate učinke ter se pozabavate s tremi “samplerji”. Vse skupaj lahko nato povežete z Aura Sync, tako da bodo lučke utripale sinhronizirano na vseh vaših napravah. Gumbi bi lahko bili malce bolj odzivni, saj v bistvu pritiskamo na prozorno plastiko, a kot dodatek se zadeva obnese solidno.

Praktično vse učinke in nastavitve boste nadzorovali preko programa Armoury Crate.

ROG Zephyrus G14 Alan Walker Edition je tako na koncu učinkovit prenosnik, ki vsebuje močne strojne mišice in nekaj okraskov in dodatkov, ki so namenjeni predvsem oboževalcem Alana Walkerja in elektronske glasbe na splošno. Ti bodo navdušeni na magično škatlico ROG REMIX, igralci pa boste predvsem čislali odličen zaslon ter močan Ryzen procesor. Škoda je edino za Ethernet povezavo in vgrajeno kamero, saj sem mnenja, da so to standardne zadeve vsakega prenosnika in bi jih moral ASUS pustiti pri miru.

Zadeva ni poceni in za novo okrancljani prenosnik boste odšteli okoli 2.000 €, kar je nekoliko dražje od običajnega G14 prenosnika. A takšna je pač cenovna politika ASUS-a, ki pa jo proizvajalec opravičuje tudi s podaljšano garancijo, ki velja 2 leti, a če napravo registrirate preko sledeče povezave dobite še dodatno leto garancije.

CDPR predstavil prve Cyberpunk 2077 DLC-je, ki pa so igralce močno razočarali

0

Razvijalec CD Projekt RED se pripravlja za izstrelitev nove posodobitve 1.3, ki bo v igro Cyberpunk 2077 prinesla nekaj prepotrebnih popravkov in igralnih posodobitev. Tiste največje spremembe so bile napovedane že včeraj, razvijalec pa se je včeraj usedel pred kamere in spočel daljši prenos v živo, kjer so malce bolj razložili težave pri razvoju in kaj nas čaka v obljubljenih DLC-jih.

Prenos v živo je bil precej nerodno spočet, saj člani ekipe praktično niso imeli za povedati nič pametnega. Res je, da so napovedali prve DLC-je, ki bodo povsem brezplačni, a ti so izjemno majhni. Tako bomo dobili nove jakne za glavnega junaka V-ja, novo preobleko za Johnnyja Silverhanda in nov avto Archer Quartz Bandit. Eden od razvijalcev Patrick Mills je nato dodal, da so to samo prvi skupki manjših DLC-jev in da delajo tudi na večjih dodatkih, ki pa bodo plačljivi.

Ustvarjalec stopenj Miles Tost je priznal, da razvoj ni potekal po načrtih. To je seveda jasno, saj je bil Cyberpunk 2077 ob izidu na konzolah prava katastrofa in je bil šele pred kratkim spet dodan v PlayStation trgovino. Kritik igralcev je bilo toliko, da je moral razvijalec povsem spremeniti potek razvoja, ki je bil pred izidom povsem drugačen. Se še spomnite, da je Cyberpunk 2077 obljubljal ločeno večigralsko komponento, ki naj bi konkurirala GTA Online? Ta zadeva je bila najverjetneje preklicana, saj osnovna igra še zdaj, 8 mesecev po izidu, ni popravljena.

Miles je še povedal, da je ta prenos v živo nekakšen eksperiment, saj se zaveda, da premalo komunicirajo z igralci. Ta eksperiment rabi nekaj dodelave, saj je razvijalec kazal posodobljeno igro in tudi v teh posnetkih smo naleteli na nekaj hroščev iz strani divjih NPC-jev.

Razvijalec je nato začel dobesedno brati spisek popravkov, ki je resda obsežen, a branje tega med prenosom v živo niti ni zanimiva vsebina. Twitch pogovorno okno so nato hitro napolnila jezna sporočila igralcev, ki so se začeli pritoževati nad manjkom vsebine. Umetna pamet v igri je denimo še vedno povsem osnovna in razvijalec ni niti črhnil o verziji igre za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Miles je očitno jezo igralcev opazil in je spregovoril nekaj besed glede težav pri razvoju. Delanje popravkov na igri, ki je že izšla, je izjemno naporno opravilo, saj lahko nekaj na enem koncu popraviš in s tem pokvariš nekaj na drugem koncu. Napredek je še dodatno otežen zaradi vseh verzij igre, saj mora CDPR zakrpati igro na kar osmih različnih sistemih in vsak od njih lahko povzroči težave pri združljivosti popravka.

Kljub razočaranju igralcev je spisek popravkov impresiven, res pa je, da notri ne boste našli kakšnih večjih sprememb. Na žalost CD Projekt RED še ni povedal, kdaj bo posodobitev 1.3 izšla, a sumimo, da se zna to zgoditi še ta mesec.

Anime Star Wars: Visions dobil prvi napovednik

0

Če ste se kdaj spraševali, kako bi bilo videti pripovedovanje Star Wars zgodbe skozi anime izrisane junake, potem je zdaj vašega ugibanja konec. Disney je namreč pred kratkim izdal prvi napovednik za novo serijo Star Wars: Visions, ki bo spočeta iz strani sedmih priznanih japonskih anime studiev.

Pri razvoju so sodelovali Studio Trigger, Production I.G., Science SARU, Genu Studio in drugi. Taka mešanica imen bo poskrbela za unikatne risarske stile, tako da bo vsak del nosil svojo unikatno vizualno podobo, ki pa bo v vseh primerih, kakor nakazuje zgornji video, naravnost fantastična.

Zgodbe se bodo napajale iz že obstoje vojnozvezdne zgodovine, nekatere štorije pa bodo šle v svojo smer in bodo prikazale dogodke in like, ki jih do sedaj v filmih in serijah še nismo videli. Videli bomo celo eno zgodbo, ki se bo odvijala po dogodkih zadnjega filma The Rise of Skywalker, a ni nujno, da bo ta zgodba tudi uradno priznani del Star Wars zgodovine – skratka, ne bo “canon”.

Visions bomo lahko gledali z japonskimi in angleškimi govorci, Disney pa je v sodelovanje privabil nekatera večja imena Hollywoodske industrije, kot so Lucy Liu, Alison Brie, Temuro Morrison, Josepha Gordona-Levitta in Neila Patricka Harrisa.

Star Wars: Visions izide na pretočni platformi Disney+ 22. septembra, a to ni njihovo edino sodelovanje z zunanjimi izvajalci. 1. oktobra se bo namreč na platformi pokazal tudi animiran film Star Wars: Terrifying Tales, ki je bil spočet v navezi z danskim proizvajalcem zabavnih kock LEGO-om.

Fortnite je dobil svoj lastni Among Us igralni način

Zdaj vam ne bo treba več izbirati ali boste svoj igralni čas preživljali med igranjem Fortnita ali pa bi se raje pozabavali v Among Us. Razvijalec Epic je namreč v Fortnite vpeljal nov igralni način Impostors, ki je nekakšna različica Among Usa, zadeva pa je zdaj že na voljo za igranje.

Impostors nas preseli na v podzemne prostore zgradbe, ki je znana pod imenom The Bridge, na mapi pa se naenkrat lahko zadržuje samo 10 igralcev. Osem od teh je običajnih agentov, ki ima za opraviti vrsto nalog: od dostavljanja poročil do popravljanja znanega letečega avtobusa. V tej četi junakov pa se nahajata tudi dva malopridneža, ki poskušata ostalim igralcem na vse načine pokvariti načine in za svoje zle namene bodo lahko uporabili vrsto orodij. Zlobneža bosta lahko dobričine teleportirale na naključne lokacije ali pa bosta za kratek čas vse igralce pretvorila v banane. V arzenalu orožij imata tudi onemogočenje določenih nalog, druge agente pa lahko tudi pobijeta. Vse to morata seveda početi prikrito in če pobijeta vse agente, brez da bi bila razkrita, potem bosta na koncu tudi postala zmagovalca.

Dobri fantje lahko po drugi strani zmagajo tako, da uspešno opravljajo naloge in če obljukajo vse, bodo na koncu tudi nagrajeni z zmago. Seveda morajo medtem tudi oprezati za nenavadnim vedenjem svojih soigralcev in če pravilno sestavijo sledi, lahko izločijo nagajiva igralca.

The Impostors je že na voljo za igranje, a šlo naj bi za časovno omejen igralni način, vendar ni znano, do kdaj ga bo Epic pustil v igri. Razvijalec Innersloth, ki stoji za igro Among Us je sporočil, da pri razvoju tega igralnega načina ni sodeloval z Epicom, pa čeprav si je to želel. Nekateri člani Innersloth ekipe, kot je denimo programerka Adriel Wallick, pa nad novim Fortnitovim igralnim načinom ni navdušena, kar je izkazala tudi na Twitterju.

Tudi Googlovi novi telefoni Pixel 6 ne bodo vsebovali polnilca

0

V telefoničnem svetu je dandanes v modi ponujati izdelke, ki jih nimate s čim polniti. Trend je najprej začel Apple, ki se je odločil prodajati iPhone telefone brez dodatnega polnilca, temu pa se je nato pridružil tudi Samsung. Zdaj gre v enako smer tudi Google, ki je včeraj sporočil, da njihova nova serija telefonov Pixel 6 ne bo vsebovala dodatnega polnilca.

Svojo odločitev zagovarjajo na enak način kot sta to naredila Apple in Samsung, saj so mnenja, da USB-C polnilce itak že vsi imajo in da so nepotrebni. S tem naj bi pripomogli tudi pri reševanju krize elektronskih odpadkov, zagotovo bodo pa nekaj prihranili tudi pri proizvodnem procesu – a zaman pričakujete, da bo Pixel 6 zaradi tega kaj cenejši.

Čeprav je zmanjševanje elektronskega odpada pohvalna poteza, izključitev polnilca s sabo prinaša določene probleme. K temu lahko pritrdim tudi jaz, ko sem si nedavno nazaj privoščil telefon iPhone 12 ter tako naredil preskok iz Androida na iOS. Ko je prišel čas za polnjenje sem lahko samo bebavo gledal v Lighting kabel, ki ga nisem imel kam priključiti in na koncu sem moral kupiti polnilec ločeno, tako da je zmanjševanje elektronskega odpada izgubilo smisel.

Prav tako so se začele dogajati spremembe na področju polnjenja in zadnji polnilci v prototipni fazi dosegajo rekorde, saj lahko vašo napravo napolnijo v samo nekaj minutah in očitno bomo te zadeve morali zdaj kupovati ločeno in cene bodo zagotovo zasoljene.

Najboljšo potezo pri temu je naredil Xiaomi. Tudi oni so se odločili znebiti polnilcev pri svoji napravi Mi 11, a so strankam, ki polnilca nimajo, ponudili možnost izbire paketa z ali brez polnilnika.

Google Pixel 6 in 6A izideta enkrat jeseni letos.

Call of Duty: Vanguard dobil prvi dražilnik – večja predstavitev nas čaka v četrtek, znotraj igre Warzone

0

Govorice, da se bo naslednja Call of Duty igra imenovala Vanguard, so očitno držale. Založnik Activision je včeraj izdal prvi dražilnik za nov naslov v sagi Call of Duty naslovov in Vanguard ime se bo očitno obdržalo do samega izida.

Dražilnik sicer ni preveč zgovoren, a je dobro zasnovan. Med ruševinami in propadlimi vojaškimi stroji lahko v naključnih predmetih vidimo obraze, video pa nam tudi dostavi vsebino štirih strani po svetu, tako da bomo v igrah zagotovo videli Američane, Ruse, evropske sile in Avstralce. Če držijo govorice od prej bo tole tudi prva igra, ki nam bo omogočala sodelovalno igranje skozi enoigralske kampanje in glede na to, da bodo očitno prisotne vse večje vojaške sile, nas čaka precej razburljiva zgodba.

Za razvojem Vanguarda stoji razvijalec Sledgehammer Games, ki je nazadnje spočel igro Call of Duty: WWII. Studio se je očitno osredotočil na zgodbe iz 2. svetovne vojne, a ta naj bi bila nekoliko drugačna, saj se naj bi odvijala v alternativnih dogodkih zgodovine.

Vprašanj imamo cel kup in k sreči nam na odgovore ne bo treba čakati predolgo. Activision bo namreč odgovore ponudil znotraj popularne igre Call of Duty: Warzone, razkritje pa nas čaka že 19. avgusta, ko se bo ob 19.30 začel dogodek Battle of Verdansk.

Cyberpunk 2077 – posodobitev 1.3 prinaša nekaj pomembnih sprememb

0

Cyberpunk 2077 je bil tako kontroverzen naslov, da je vsako dogajanje znotraj nekdaj priljubljenega razvijalca CDPR še osem mesecev po izidu vredno pisanja.

To je tudi ena redkih iger, kjer je vsaka posodobitev igre deležna pozornega pregledovanja iz strani tehnično obarvanih kanalov tipa Digital Foundry. in ti bodo kmalu dobili novo nalogo, saj je CD Projekt RED včeraj najavil nov popravek verzije 1.3.

Ta bo s sabo prinesel 3 večje spremembe.

Prva se bo tikala mini mape, ki najeda že od same splavitve igre. Namreč tej je do sedaj manjkala funkcija samodejnega oddaljevanja pri hitri vožnji, kar pomeni, da ste ob zavojih velikokrat prepozno zagledali napovedano spremembo smeri, čemur je sledilo divje zaviranje in karamboli. Mapa se bo zdaj končno pravilno oddaljila, če pa se vam ne da čakati na popravek in igrate na PC-ju, potem si lahko že zdaj prenesete modifikacijo, ki je to zadevo popravila nekaj tednov po izidu igre.

Druga sprememba se je zgodila na uporabniškem vmesniku pri eni specifični misiji, ki nas odpelje v Clouds območje. Tule posegamo že vode kvarnikov, tako da ne želimo biti preveč podrobni. Pri tej specifični nalogi smo morali v enem trenutku izbirati med dvema osebama, a problem je bil tukaj premalo nazoren uporabniški vmesnik, kar je velikokrat botrovalo napačni odločitvi. Zdaj bo izbira bolje predstavljena in teh napak ne bi smelo biti več.

Končno bomo dobili tudi bolj preprosto možnost ponastavitve vseh veščin. To sicer lahko počnemo že zdaj preko nakupa posebnih Tabula e-Rasa kartic, a te so drage kot žafran in razvijalec se je odločil, da želijo igralcem ponuditi bolj enostavno možnost eksperimentiranja pri razvoju lika.

To seveda niso edine spremembe in CD Projekt RED bo danes, ob 18.00 spočel prenos v živo, kjer bodo razodeti tudi drugi popravki. Skladno s tem bomo končno nekaj slišali o prvih DLC-jih, a ni še jasno, ali bo beseda tekla o brezplačnih DLC-jih ali večjih štorijalnih razširitvah. Prenos v živo si boste lahko ogledali preko uradnega Twitch kanala.

Intelova lastna serija grafičnih kartic Arc prihaja v začetku 2022

0

Podjetje Intel je svojo lastno serijo grafičnih kartic najavilo že dolgo nazaj, a takšna zadeva zahteva svoj čas za razvoj in ponuditi tekmeca AMD-ji in Nvidii pač ni ravno mačji kašelj. Razvoj te strojne opreme se zdaj počasi zaključuje in Intel je včeraj sporočil, da bo njihova serija grafičnih kartic Arc, s kodnim imenom Alchemist, na police trgovin in lokalnih kriptokopačev prispela v prvi četrtini 2022.

Podjetje za zdaj še ne razkriva kakšnih podrobnosti glede strojnih mišic novih grafičnih kartic. Vemo, da bodo Arc kartice zasnovane na Xe HPG arhitekturi, ki naj bi po moči konkurirala karticam RTX 3070. Prve Alchemist kartice bodo vsebovale podporo za strojno poganjanje ray tracinga in bodo prav tako popolnoma podpirale knjižico DirectX 12 Ultimate. Intel je v svoji predstavitvi omenil tudi zviševanje ločljivosti preko umetne inteligence, kar pomeni, da bodo že od začetka imeli konkurenta Nvidijini tehnologiji DLSS in AMDjevi FidelityFX Super Resolution.

Arc serija bo podpirala več generacij grafičnih kartic, ki za zdaj nosijo kodna imena Battlemage, Celestial in Druid. To hkrati nakazuje na to, da Intel namerava dolgo vztrajati na grafičnem področju in tako bomo očitno od naslednjega leta dalje izbirali med izdelki treh podjetij. Večja raznovrstnost pri ponudnikih so za končne uporabnike vedno dobre novice in zagotovo nas čaka nekaj cenovnih sprememb.

Intel je pokazal tudi nekaj igranja iger. Arc bo očitno lahko brez problema poganjal igre kot so Forza Horizon 4, PUBG: Battlegrounds, Psychonauts 2 in zahtevni Metro Exodus. Pri kakšnih sličicah na sekundo in ločljivostih so te igre delovale brez dodatnih informacij ne moremo razvozlati, upamo pa, da bo to razjasnjeno jeseni in da bo takrat Intel tudi vsaj malce namignil glede cen.

Mortal Shell dobiva dodatek, ki bo za določen čas brezplačen

0

Igra Mortal Shell je pred svojim izidom kocine pokonci postavljala vsem oboževalcem Dark Souls žanra. Razvijalec Cold Symmetry je namreč igro začel razkazovati ravno takrat, ko je Soulslike iger močno primanjkovalo, Elden Ring pa je še vedno vztrajal samo pri svojem prvem napovedniku.

Ko je igra vendarle izšla, je požela povprečne do dobre ocene. Razočarani so bili predvsem vsi tisti, ki so pričakovali mojstrovino na stopnji Dark Souls naslovov, a Cold Symmetry je veliko manjša ekipa zato je bil tudi končni produkt manj epski. A vseeno je Mortal Shell pokazal kar nekaj obetavnih igralnih prijemov kot so denimo razne lupine, ki so v bistvu igralni razredi, prav pa je prišla turobna atmosfera, ki je za tostortne igre že praktično nuja.

Mortal Shell je originalno na PC-ju izšel samo za Epic Games trgovino, 18. avgusta pa bo prispel tudi na Steam. Dan kasneje bo igra dobila tudi večjo razširitev The Virtuous Cycle, ki bo s sabo prinesla cel kup novosti.

Zagotovo najbolj izstopa novi “roguelike” igralni način, ki bo povsem spremenil način igranja. Stopnje bodo postavljene naključno, svet bo prepreden z nadgrajevalnimi točkami, kjer bomo lahko dvignili stopnjo veščin in smrt bo kruta, saj nas bo poslala na začetek igre. Veselimo se lahko tudi povsem novih nadgradenj in eksotičnih orožij, v igro pa je bila vpeljana tudi nova lupina Hadern, ki bo dala poudarek na bojevanje z bodali.

Najboljše pri vsemu temu pa je to, da bo The Virtuous Cycle prvih pet dni od izida povsem brezplačen za prevzem in to na vseh platformah – če si le lastite originalno igro. Cold Symmetry je s tem želel počastiti 1. rojstni dan igre, po petih dneh pa bo The Virtuous Cycle zase zahteval 7,99 €.

Zanimiva avantura Twelve Minutes dobila še zadnji napovednik pred izidom

0

Ena bolj zanimivih predstavitev sejma E3 2019 je bila majhna igra z imenom Twelve Minutes. Gre za nekakšen interaktivni triler, ki ga je razvil Luis Antonio, ta pa je prej delal pri razvijalcu Rockstar in je tudi pomagal pri razvoju priznane avanture The Witness. Skratka, gre za igričarskega veterana in njegov novi projekt je tik pred izidom.

Twelve Minutes se bo odvijal na samo eni lokaciji. Gledali bomo zgodbo moža in žene, ki sta si nekega dne privoščila romantično večerjo, ko nenadoma na dom prileti nek nasilen vsiljivec. Igralec se ujame v časovno zanko, tako da po vsakem ravsanju z napadalcem znova začnemo gledati iste dogodke in na nas je, da opremljeni z novim znanjem poskušamo prekiniti časovno zanko in spremeniti potek dogodkov.

Zadeva je videti presneto zanimivo in čeprav Twelve Minutes verjetno ne bo ponujal ure in ure dolge izkušnje, tega niti ne potrebuje, saj bi nato izkušnja postala razvlečena. Skladno s tem smo dobili tudi ceno igre, ki na Steamu zase zahteva 18,89 €.

Luis Antonio je okoli sebe zbral nekaj večjih imen Hollywoodske industrije, ki bodo pomagale pri zvočnem upodabljanju likov. James McAvoy bo tako odigral moža, Daisy Ridley ženo, Willem Dafoe pa bo prevzel vlogo vsiljivca, pred katerim se bomo morali rešiti.

Twelve Minutes bi moral iziti že lani, a je zaradi koronavirusa pošteno zamudil. Zdaj je izid 19. avgust praktično že pred vrati, igra pa bo na voljo tudi preko naročniškega servisa Game Pass.

Popularni Fortnite streamer zaradi obtožb posilstva odstranjen iz Twitcha

0

Raulino de Oliveira Maciel je v brazilskih igričarskih vodah bolj znan pod svojim vzdevkom RaulZito. Brazilec si je med svojo kariero nabral 117k zasledovalcev na Twitchu in okoli 144k naročnikov na YouTubu. Skratka, gre za popularnega možakarja, ki pa je svojo kariero spletnega zabavljača preko noči zaključil.

Spletna stran Kotaku namreč poroča, da je bil brazilski Fortnite zvezdnik 27. julija aretiran zaradi domnevnega posilstva. V policijskem poročilu je zapisano, da je RaulZito posilil ranljive osebe. Omenja sta dva otroka, ki sta bila stara 10 in 14 let, RaulZito pa naj bi svoje žrtve nabiral preko Instagrama in jim tam obljubljal zaslužek.

Na zgornjem posnetku lahko vidite tudi trenutek aretacije, njegov partner SBT Games pa je že oznanil, da je bil RaulZito odstranjen iz partnerstva. Zanimivo je, da je streamer izgubil svoj YouTube kanal že prejšnji mesec, Twitch pa ga je odstranil šele včeraj. To je presenetljivo, saj je običajno Twitch pri teh stvareh precej strožji in običajno hitro kaznuje svoje streamerje za precej manjše prekrške.

V policijskem poročilu je tudi zapisana izjava mame žrtve, ki je povedala, da je njen sin utrpel seksualne napade med februarjem in majem.

Valve spočel nov napovednik za prenosni računalnik Steam Deck

0

O Steam Decku – novemu izumu razvijalca Valve – smo že pisali. Od prve novice dalje je Valve že omogočil prednaročila in ta so hitro bila v celoti razprodana. Decembra bodo svoje izvode te prenosne konzole prejeli samo prvi prednaročniki in če vas je morda v nakup prepričal spodnji novi napovednik, potem je treba že na tem mestu zapisati, da ste nekoliko pozni in boste na svojo konzolo morali počakati vse do druge polovice 2022.

To je še kar precej daleč stran, a morda se vam splača počakati na prve recenzije. Steam Deck sicer obeta, saj ponuja igranje praktično vseh vaših Steam iger, brez da bi morali poskrbeti za kakšne posebne nastavitve. Igranje boste izvajali pri 30 sličicah na sekundo, a to je pač kompromis, ki ga boste morali sprejeti za igranje na WC-ju.

Novi napovednik pokaže igranje naprednih iger kot so Death Stranding, The Ascent, Control Ghostrunner in Prey, medtem ko smo ples žaromečev iz igre Jedi: Fallen Order videli že v originalni predstavitvi. Zanimivo je, da v nekaj odsekih vidimo tudi merjenje preko žiroskopa, ki bo vgrajen v Steam Deck, kar zna popestriti nekatere preigrane naslove, prav pa bo prišlo tudi pri raznih emulatorjih.

Novi napovednik tudi lepo razloži, da boste lahko za razširitev prostora na napravi uporabili tudi SD kartice. Te bodo sicer nekoliko počasnejše od vgrajenih SSD diskov, a razlika spet ne bo tako dramatična in ta možnost bo prav prišla vsem tistim, ki bi si radi nasneli res ogromno iger in nato boste lahko SD kartice menjali kot kartuše pri sorodni konzoli Nintendo Switch.

Ameriška grozljivka dobila napovednik za svojo 10. sezono

0

Spomnim se, ko sem leta nazaj spremljal serijo Ameriška grozljivka in bil navdušen nad prvima dvema sezonama, a sem nato svoje gledanje opustil v tretji sezoni, ko so na spored prišle neke čarovnice. Dejansko sem mislil, da je serija že leta nazaj šla pod rušo, a sem se grdo zmotil, saj je Fox včeraj pogumno napovedal že kar 10. sezono te serije.

Nova sezona bo podnaslovljena Double Feature in prvi napovednik nam na kratko oriše dogajanje. Mlad par se preseli v hišo ob morju, saj se želi mož umakniti od trušča mesta in v miru spisati novo knjigo. Upravičeno ste lahko ob tem stavku dobili asociacijo na Kubrickovo mojstrovino The Shining in tudi v Double Feature očitno ne bo trajalo dolgo, preden ne bo nekdaj normalni pisatelj začel izgubljati pamet, le da je tukaj impozantni tipkarski stroj iz The Shininga zamenjal manj opazen prenosnik.

Nato se začnejo odvijati še nekateri drugi bizarni dogodki in očitno bomo tokrat pred kamerami gledali tudi vampirje Nosferatuje. Ustvarjalec serije Ryan Murphy je to še dodatno potrdil preko Instagrama, kjer vidimo nekega mišičastega Voldemorta, ki v rokah drži zelenega vesoljca. Upamo, da te čudnosti ne bo preveč in da bo nova sezona še vedno znala povedati neko koherentno zgodbo.

Kot je za Ameriško grozljivko že navada, se vračajo nekatera stara imena, ki so nas zabavala že v prejšnjih sezonah kot sta igralca Sarah Paulson in Evan Peters. Ena od glavnih privlačnosti nove sezone je zvezdnik filmov Sam doma Macaulay Culkin, ki ga bolj redko vidimo v večjih vlogah.

American Horror Story: Double Feature bo svojo premiero doživel že 25. avgusta.

Prihajajoči film Reminiscence vas preko deepfake tehnologije postavi ob bok Hugha Jackmana

Deepfake tehnologija je začela prodirati tudi v filme in to ne samo preko virtualnega pomlajevanja igralcev. Warner Bros. je namreč za prihajajoči film Reminiscence spočel prav posebno spletno stran, ki vas lahko postavi ob bok zvezdnika filma Hugha Jackmana.

Za svoj prvi Hollywoodski nastop se vam ne bo treba preveč potruditi. Obiščite naslednjo povezavo in po kratkem nagovoru boste lahko vnesli svoje ime, stran pa vas bo nato poprosila za prenos kakšne vaše fotografije. To lahko naložite iz diska ali pa omogočite povezavo s Facebookom ali Instagramom ter tako na preprost način prenesete svoj obraz v film.

Ko je vse to končano lahko opazujete svoje rezultate v kratkem napovedniku, kjer se vaš animiran obraz izriše v hologramu. Posnetek si lahko nato prenesete in tako morda nahecate kakšnega kolega z vprašanjem tipa: “Ti, res nisem vedel, da si začel igrati v Hollywoodskih filmih!”.

Reminiscence govori zgodbo detektiva Nicka Bannisterja, ki ima v prihodnosti na voljo prav posebno tehnologijo vpogleda v um posameznika. To bo moral izkoristiti za rešitev umora, a ne bo neprestano samo posedal pred hologrami, saj nas čaka tudi nekaj akcije.

Reminiscence izide že 20. avgusta, na voljo pa bo tudi preko pretočne platforme HBO Max.

Severance: Blade of Darkness dobiva manjšo predelavo

0

Ime Severance: Blade of Darkness je znano samo tistim igričarskim veteranom,, ki že vsaj dve desetletji strmijo v monitorje. Ta igra je namreč originalno izšla leta 2001 in čeprav ni bila nikoli prodajni hit, je vseeno nabrala nekaj zvestih privržencev. Še posebej smo jo radi imeli Evropejci, ki smo takrat ravno po dolgem in počez preigravali Gothic igre in obupno iskali nekaj, kar bi vsaj malo spominjalo na te nemške mojstrovine.

Severance bi lahko danes obravnavali kot nekakšnega predhodnika Dark Souls iger. Igra je namreč takrat slovela po svoji dokaj visoki težavnosti in naprednem boju, ki je dejansko dal nekaj na veščino in ne samo na hitro klikanje. Za igranje smo na začetku lahko izbirali med štirimi heroji, vsak od teh pa je držal svoje prednosti in tudi slabosti, tako da je bila zadeva zanimiva tudi za večkratno preigravanje.

Kot rečeno, Severance: Blade of Darkness ni imel svetle prihodnosti in igra je vsako postala bolj pozabljena. K temu je prispevalo tudi dejstvo, da zadeve nisi mogel kupiti preko digitalni trgovin, vse to pa se bo kmalu spremenilo.

Razvijalec SNEG je namreč sporočil, da mu je uspelo razrešiti sodne spore in pridobiti pravice do licence in da jim je uspelo izbrskati izvorno kodo. Tako bo Severance prejel manjšo nadgradnjo v obliki optimizacije za sodobne sisteme, sem pa spadajo podpora za višje ločljivosti, nove grafične nastavitve in optimizacija za novejše operacijske sisteme. Žal česa več ne pričakujte, tako da bodo teksture ostale enake, prav tako igra ne bo prejela kakšnega prenovljenega osvetljevanja.

Severance: Blade of Darkness bo v prenovljeni obliki prispel oktobra za Steam in GOG.

Skyblivion – modifikacija, ki prenese celotni Oblivion v pogon Skyrima – dobila nov daljši igralni napovednik

0

Modderji se ne ustrašijo nobenega izida in eno od najbolj popularnih opravil, ki se tičejo Bethesdinih iger, so predelave starejših iger v bolj moderne pogone nadaljevanj. Takšnih projektov je cel kup in jih najdemo tako v The Elder Scrolls kot tudi v Fallout vodah, pri vseh pa je skupna točka to, da so to titanski projekti, ki zahtevajo leta in leta razvoja in ko (če) izidejo, so že ti, tedaj moderni pogoni, zdaj postali zastareli.

Tako je denimo v primeru projekta Skyblivion, ki je začel svojo življenjsko pot malce po izidu igre Skyrim leta 2011. Skupina navdušencev si je postavila težak izid prenosa celotne Oblivion igre v bolj moderen pogon Skyrima, nato pa so se zadevo odločili še dodatno nadgraditi in tako bo Skyblivion tekel na posodobljenem pogonu igre Skyrim Special Edition iz leta 2016.

To je res zahtevna naloga, saj je Oblivion ogromna igra, ki vam hitro izmakne tudi do 100 ur življenja in za skupino prostovoljcev to predstavlja ogromen izziv. Poleg tega so morali še na novo posneti vse zvočne vrstice dialogov, kar zopet zahteva kup talentiranih glasovnih podajalcev, ki morajo privoliti v prostovoljno delo.

Tako da niti ni čudno, da je projekt v razvoju že toliko časa, a zadnji daljši predstavitveni video pokaže, da je zadeva v dobrih rokah. Zadeva je namreč videti odlično in več kot očitno je bilo v razvoj vloženo ogromno ljubezni do podrobnosti. Modderji so začeli v projekt vpeljevati celo izrezano vsebino kot je denimo mesto Leyawiin, ki je pred tem obstajalo samo v Bethesdinih konceptnih risbah. Upamo samo, da se razvijalec ne ujame v nevarnost, ki ji Američani pravijo “Feature Creep” – takrat začne razvijalec v svoj izdelek dodajati stvari izven začrtanih ciljev, dokler vse skupaj ne naraste do te mere, da na koncu vsi obupajo nad nepredstavljivo količino dodatnega dela. Predelava samega Obliviona je že tako titanski projekt, tako da si razvijalec res ne rabi dodajati ekstra nalog.

Na žalost še vedno nimamo nobenega datuma izida, razvijalec pa na svoji strani še vedno išče pridne roke, ki bi rade pripomogle k razvoju projekta.

Glavni junak – presenetljivo zabavna igričarska komedija

Če bi mi kdo 10 let nazaj povedal, da bomo enkrat dobili film, kjer se bo glavna zgodba vrtela okoli enega naključnega neigralnega lika iz videoiger, ki so širše znani kot NPC-ji, bi ga označil za norega. Temu sem še včeraj težko verjel, ko sem se zleknil v udoben sedež Koloseja in si po dolgih stoletjih zopet ogledal film v družbi drugih kokice žvečečih gledalcev.

Ampak scenarista Zakk Penn in Matt Lieberman sta mnenja, da je igričarstvo postalo med navadno rajo dovolj razširjeno, da lahko v projekt kot je Glavni junak vložiš milijone dolarjev in napolniš kinodvorane. Koliko je na temu resnice in če bo v blagajne nakapljalo dovolj dinarjev bomo še videli, a studiu gre vsekakor čestitati za pogum in kreativnosti, ki sta na koncu spočela presenetljivo zabaven izdelek.

V Glavnem junaku spremljamo zgodbo možakarja z imenom Free Guy. Gre za povsem vsakdanjega, običajno živečega meščana, ki se vsako jutro zbudi, obleče svojo značilno modro srajco, naroči kavo v bližnji kavarni in se odpravi na svoje delo v banki. Vendar pa je Guy vse drugo kot pa normalen bankir. Je namreč eden od tisoče računalniško vodenih prebivalcev mesta Free City, ki je v bistvu popularna videoigra, katera spominja na nekakšen združek GTA-ja in Fortnita. Po njem se sprehajajo igralci iz resničnega sveta in Guy je največkrat tam samo zato, da uslužno leži na tleh in vsake toliko od blizu povoha škorenj živega igralca.

Vse pa se spremeni enega dne, ko Guy nenadoma zagleda živo igralko z imenom Molotov Girl. Srce se mu vname in Guy prvič spozna, da je njegovo življenje morda vredno še česa več kot pa samo vsakdanjega rutiniranega ponavljanja enih in istih ciklov. Zato se upre svojemu programju, izniči napadalnega živega igralca ter si natakne njegova očala in tako končno vidi, kaj vse ponuja njegov virtualni svet.

Ryan Reynolds je bil prava izbira za to vlogo, a za komično predstavo poskrbijo tudi drugi.

To je nekako osnovni zaplet, ki pa se še dodatno poglobi, ko v akcijo stopi založnik igre Free City, ki bi rad spočel nadaljevanje. Na čelu te organizacije je direktor igre, znan samo pod imenom Antwan, ki bi se novo zbujenega Free Guyja znebil na vsak način, saj želi igralce privabiti v novo igro Free City 2, naš junak pa mu pri tem predstavlja ogromno oviro.

Dve uri trajajoč film je v bistvu komedija, ki je naphana z igričarskimi referencami in treba je reči, da čas mine kot bi mignil. Za gledanje vam sicer ni treba biti intimen poznavalec igričarske industrije, a vsekakor bodo izkušnje veliko več odnesli vsi tisti, ki ste se kdaj družno zabavali v kakšni večigralski igri. Guy med sprehajanjem po mestu začne nadgrajevati svoj lik, pobira paketke prve pomoči in opravlja razne stranske naloge, ki mu pridno polnijo bančni račun. A čeprav je kamera vseskozi usmerjena vanj, v ozadju lahko vidimo cel kup podrobnosti, ki bodo nasmejale marsikaterega igralca. Tako v enem kadru vidimo zadaj igralca, ki skače v zid in se vanj zabija, spet drugje se mimo kamere zapelje Scorpion tank, ki ga poznamo iz Halo iger. Takšnih velikonočnih jajčk je cel kup in Free Guyja se splača večkrat pogledati, da ujamete vse reference.

Akcija nikakor ni slaba, dobra pa je tudi glasbena podloga.

Te se preselijo tudi izven okovov samega filma. Pred kamere stopijo tudi razni vplivneži ter streamerji iz YouTuba in Twitcha, a kdo vse se pojavi tu ne bom razlagal, saj je to prav lepo presenečenje. Prav tako film vsebuje cel kup “product placement” oglaševanja, ki mi navadno v filmih močno najeda, a tule me zadeva presenetljivo ni motila – najbrž zato, ker bolj redko lahko gledam v kinu izdelek, kjer se nekdo ponaša s HyperX slušalkami, Alienware prenosnikom in Razer opremo. Vse skupaj na koncu sprejmeš kot nekakšen pionirski, pravoverni igričarski film, pri katerem so želeli sodelovati vsi, ki so v rokah že kdaj držali navezo tipkovnice in miške. Igričarske žleze so mi še posebej pumpale adrenalin v eni od zaključnih scen, kjer tosortno oglaševanje doseže sam vrh, a je vse narejeno tako zabavno in prisrčno, da preprosto nisem mogel zadržati prešernega nasmeha.

Pohvaliti je treba tudi igralno zasedbo. Ryan Reynolds je za vlogo Free Guyja kot naročen in njegov rahlo ciničen humor je ravno dovolj obarvan, da ne poseže v kakšne preveč eksplicitne vode. Za filmom vendarle stoji Disney, tako da kakšnih krvavih grafičnih scen ali pa nage kože ne pričakujte. Ryanu dela družbo prisrčna igralka Jodie Comer, ki v filmu zastopa vlogo ljubezenskega interesa ter Lil Rel Howery, ki vas bo nasmejal kot Guyjev najboljši prijatelj Buddy. V bistvu me je edini razočaral glavni negativec Antwan, ki ga je odigral Taika Waititi. Antwan naj bi bil vodja studia, ki se rad oblači po zadnjih modnih smernicah in velja za nekakšnega ustvarjalnega genija. A vse skupaj je izpadlo nekako bizarno, saj me je Taika zmotil praktično v vsaki sceni v kateri se je pojavil. Morda se mi je zdel igralec prestar za vlogo ali pa je bil njegov del scenarija preprosto spisan slabo. Scenaristi bi se na tem delu morali zgledovati po Robu McElhenneyju in njegovi seriji Mythic Quest, kjer Rob odigra enako vlogo, a neprimerno bolje.

Poleg zgodbe v igrinem svetu spremljamo tudi dogajanje iz resničnega življenja, a tam je štorijalna nit manj razburljiva.

Poznajo se tudi milijoni vloženega proračuna, saj je akcija dobra, za CGI efekte pa je poskrbel nekdo, ki ve kaj dela. Pričakujete lahko veliko eksplozij in vsaj eno sceno, kjer se celo mesto začne podirati in naši junaki v gromečem Ford Mustangu za las pobegnejo smrti. Vsemu temu dela družbo tudi dobra glasbena podlaga, ki lepo popestri avtomobilsko ali pa strelsko akcijo.

Film proti koncu izgubi nekaj zagona in malce sem bil razočaran, da je bil sam zaključek tako pocukran. Vendar pa Glavni junak svojo nalogo uspešno opravi, saj je navsezadnje, kljub popularnosti igričarskega medija, še vedno namenjen točno določeni publiki, ki bo zagotovo nad zadevo navdušena. Kaj več od takšne komedije niti ne moremo pričakovati.

Mimogrede, odpravite se že spet v kino. Za premiero takšnega filma je nekam žalostno gledati v napol prazno dvorano in občutek preprosto ni isti, ko ob kakšni smešni sceni ne slišiš gromkega smejanja cele dvorane.

VR igra Lone Echo 2 zopet prestavljena

Lone Echo iz leta 2017 zame še vedno ostaja ena najbolj zapomljivih izkušenj v VR svetu, ki jo je prekašal edino Half-Life: Alyx. A ta primerjava niti ni poštena, saj je imel Alyx neprimerno večji proračun in je izšel leta kasneje, ko so razvojni studii malce bolj izpopolnili VR igralne mehanike. Kljub temu pa je Lone Echo še danes več kot vreden preigravanja in če ste norec na zanimive znanstvenofantastične povesti in ste od vedno želeli izkusiti plavanje v breztežnosti, potem le skočite na Oculus trgovino, kjer je igrana trenutno znižana na 9,99 €.

Razvijalec Ready at Dawn je po uspehu originala hitro začel delo na nadaljevanju in Lone Echo 2 bi moral sprva iziti že lani, a je bil neprestano prestavljen. Zadnji začrtani datum za izid je bil avgust 2021, vendar pa žal igra ne bo ujela niti tega okna. Ready at Dawn je v svojem blog zapisu pojasnil, da jih je, tako kot ogromno drugih razvijalcev, prizadela koronavirus kriza. Bolj ko so se približevali dnevu izida, bolj je postalo jasno, da potrebujejo za poliranje igre še nekaj dodatnega časa.

Lone Echo 2 je bil tako zamaknjen, a novi datum trenutno ni znan. Vemo samo, da ga lahko pričakujemo še enkrat letos, a ne bi bili presenečeni, če bo tudi ta naslov skočil v 2022.

Lone Echo 2 je precej pomembna igra, saj je to ena redkih večjih iger, ki bo za igranje zahtevala klasično VR igranje v navezi z močnim računalnikom. Tako boste za igranje potrebovali Oculus Rift ali pa Oculus Quest, ki bo na PC povezan preko USB-C kabla ali povezave Air Link.

Izcurljale prve slike igre Call of Duty: Vanguard, ki nas bo postavila alternativno obdobje 2. svetovne vojne

0

Koronavirus je resda prestavil vrsto iger, a Activision na noben način očitno noče prekiniti tradicije vsakoletnega novega Call of Duty naslova in to bo veljalo tudi za leto 2021.

Po internetnih forumih že dolgo krožijo govorice o novem del franšize, ki naj bi se kodno imenoval Vanguard in nas bo postavil v obdobje 2. svetovne vojne. Včeraj so pridni pregledovalci datotek v novi posodobitvi igre Black Ops Cold War naleteli na povsem nove slike, ki prikažejo prve podobe prihajajočega Vanguarda.

Na eni od slik lahko vidimo štiri borce, ki se na bojišču, ki vsebuje tudi palme, bojujejo proti neznanemu nasprotniku. Vsi štirje v rokah držijo precej zastarela orožja, kar potrjuje tezo, da se bo nova igra odvijala sredi 2. svetovne vojne. A vse ne izgleda tako kakor mora in to z razlogom. Dobro znani novinar Tom Henderson se je dokopal do nekaj dodatnih informacij, ki pravijo, da bomo dogajanje spremljali v alternativnih dogodkih 2. svetovne vojne. Nemška stran je še vedno izgubila konflikt, a Gestapo naj bi se trudil obnoviti moč nacistov in okoli tega se bo tudi vrtela celotna zgodba.

Vanguard naj bi nam tokrat tudi prvič omogočil sodelovalno opravljanje kampanje med štirimi igralci. Na naslovni sliki lahko vidimo štiri heroje in vsakega od njih bo lahko nadzoroval en igralec, potrjena imena pa so zaenkrat Lucas, Polina in Wade.

Henderson je na Twitterju še namignil, da bo igra izšla 5. novembra, prvi napovednik pa naj bi dobili 19. avgusta, ko naj bi Sony načrtoval svojo večjo predstavitev iger.

Frostpunk 2 uradno najavljen

0

Razvijalec 11 bit studios je svoje oboževalce včeraj pošteno presenetil, ko je nenadoma in brez predhodnega pompa napovedal nadaljevanje svoje prve igre Frostpunk.

Ta je originalno izšla leta 2018 in igralce pošteno navdušila s svojo nekompromisno težavnostjo. Vse se je vrtelo okoli preživetja v zamrznjeni apokaliptični deželi. Prebivalci so se naselili okoli reaktorja, ki ga je poganjal premog, vaša naloga vodje pa je bila težka, saj ste morali skrbeti za dobrobit prebivalstva in skozi temo prepeljati čimveč človeških duš. To ste lahko počenjali kot tiran ali pa dobričina, a Frostpunk vam ni ravno olajšal izbire in tako ste morali velikokrat sprejeti odločitev, ki je koga spravila pod rušo, a s tem ste nato rešili veliko življenj.

Igra je skozi leta dobila nekaj razširitev in se preselila tudi na konzole. 11 bit studios je od izida originala številčno precej narasel in Frostpunk 2 zna biti precej bolj ambiciozen naslov.

Prvi napovednik ne pokaže ravno veliko. Vidimo zamrznjenega možakarja, ki naj bi predstavljal nas kot vodjo iz prve igre in ima na prsih vrezano besedo lažnivec, vse okoli nas pa je zopet ovito v neizprosen led. Je pa tule takoj vidna ena večja sprememba: medtem ko se je original vrtel okoli nabiranja premoga, bomo pri nadaljevanju črpali nafto.

Frostpunk 2 nima še datuma izida, na Steamu pa si lahko igro dodamo med seznam želja. Original je bil nekaj časa nazaj brezplačno podeljen na Epic Games platformi, na Steamu pa lahko za igranje prvega dela izkoristite brezplačni vikend.