🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 219

Narava se celi in grafičnim karticam je počasi začela padati cena

0

Kitajska prepoved kopanja za kriptovalutami je pomembno vplivala na trg grafičnih kartic, ki je že dolgo časa za navadnega uporabnika mrtev. Cene so zaradi pomanjkanja čipov in večjim potrebam za delo od doma porasle v stratosfero, tako da so trgovci zahtevali več kot trikratni znesek, ki sta ga ob prodaji začrtali podjetji NVIDIA in AMD.

Čeprav kripto ni edini krivec za pomanjkanje grafičnih kartic, so rudarji pri pomanjkanju zalog zagotovo igrali eno večjih vlog. Tu je bil glavni igralec Kitajska, saj je nedavno poročilo razkrilo, da se je kar 65 % Bitcoin operacij odvilo ravno tam.

Kitajska prepoved trgovanja s kriptovalutami je tako sprožila val, ki se je začel odražati tudi na trgu grafičnih kartic. Nekateri rudarji so sicer začeli svoje drage farme seliti v ZDA, drugi pa so se odločiti s kopanjem prekiniti in trg je bil nenadoma zasut z rabljenimi grafičnimi karticami. Bivši rudarji se hočejo svoje zaloge znebiti na hitro in njihove glavne stranke so v bistvu drugi rudarji, ki bi odkupili po več sto grafičnih kartic naenkrat. Spletna stran TheBlockCrypto je na Xianyu, ki je nekakšna verzija naše Bolhe, opazila masovno razprodajo grafičnih kartic in to po res nizkih cenah. RTX 3060 kartice skačejo med cenami 380 in 290 €. Eden od prodajalcev je ceno celo spustil na 230 €, saj potencialni kupci niso želeli ponuditi več.

Kitajska je sicer daleč stran, a spremembe so se začele dogajati tudi v Evropi. V Nemčiji in Avstriji so cene zabeležile znaten padec čeprav ta ni tako izrazit kot pa pri Kitajcih, saj so se praktično vse grafične kartice prodajale po trikratni ceni. A spremembe se vendarle dogajajo in so vidne tudi pri nas.

Na Bolhi sicer kakšnih res poceni zadev še ne boste našli, so pa tudi pri nas začeli bivši kopači prodajati svojo opremo, le da za njo zahtevajo čisto preveč. Navsezadnje so to močno obrabljene grafične kartice, ki so delovale 24 ur na dan in so brez garancije, tako da je nakup za igranje iger odsvetovan.

Preprodajalci se očitno še ne morejo povsem soočiti z realnostjo, saj svojo rabljeno opremo prodajajo dražje kot pa so denimo povsem nove grafične kartice na EIGRE.si. Padec cen in boljša zaloga se bosta nadaljevali, saj bo najbolj popularen kripto žeton Ethernum konec leta skočil na “Proof of Stake” sistem, ki bo še bolj zajezil naval na sveže grafične kartice iz strani rudarjev.

Nas kmalu čaka beta testiranje igre Gran Turismo 7?

0

PlayStation igralci, ki ljubijo kurjenje gum in vonj kabine sveže kupljenega avta, so na področju simulacijske vožnje že dolgo zapisani pod znamko Gran Turismo. Ta je svoj zadnji pravi del Gran Turismo 6 dobila daljnega leta 2013, razvijalec Polyphony Digital pa je svoje privržence malce razveselil leta 2017, ko je na svet privekal Gran Turismo Sport.

Zdaj so vse moči usmerjene v razvoj polnopravnega sedmega dela. Za tega smo sicer dobili že kratki napovednik, a od tega je preteklo že nekaj časa. Razvijalec že dolgo ni delil kakšnih novih informacij, smo pa februarja letos vsaj slišali nekaj novega od datumu izida, ki je bil postavljen v leto 2022.

Privržencem igre pa je pred kratkim srce hitreje utripnilo, saj se je na uradni PlayStation Experience strani pojavil zanimiv vnos. Obiskovalci so ob obisku sledeče povezave lahko kliknili gumb Start Quest, to pa jih je nato odpeljalo na posebno stran, kjer so lahko izbrali nalogo “Gran Turismo Beta (Test)”. Obiskovalcem strani je bilo nato naročeno, da si ogledajo kratki napovednik, ki je bil enak tistemu zgornjemu, nato pa so prejeli čestitke o dobljeni kodi za beta dostop. Sony je zdaj to stran umaknil.

gran turismo

Žal dobljena koda ni delovala, tako da se zdi, da je nekdo predčasno ali pa pomoti omogočil možnost obiska strani. Vendar pa je to igralcem vlilo upanje, da bo morda Gran Turismo 7 kmalu dobil beta testiranje. Zanimivo je tudi to, da je ta beta dostop bil omogočen samo za PlayStation 5 igralce, kar zna biti nov namig, da bo Gran Turismo 7 moč igrati samo na teh konzolah, to pa je v nasprotju z izjavo šefa PlayStation Studios Hermena Hulsta, ki je na PlayStation blogu namignil, da bo GT7 tekel na obeh generacijah PlayStationov.

Final Fantasy 14 je tako popularen, da je založniku zmanjkalo digitalnih ključev

0

Koronavirus je igričarski industriji pošteno ponagajal, tako da je bilo cel kup naslovov prestavljeni v naslednje leto in že kar nekaj časa nismo dobili izida kakšne večje igre. A ta suša se je obrestovala starejšim igram, saj so igričarji začeli svojo tolažbo iskati v vseh tistih enoigralskih naslovih, ki so zanemarjeno počivali v njihovih Steam knjižnicah, nekaj pozornosti pa so dobile tudi starejše večigralske igre.

Sem spada tudi MMO Final Fantasy 14, ki ga je založnik Square Enix na trg poslal debelih 11 let nazaj in čeprav je imela igra dokaj neslaven porod, je razvijalec skozi leta pridno dodajal vsebino in pošteno nadgradil igralno formulo. Final Fantasy 14 je zdaj tako popularen, da lahko z ramo ob rami stoji ob boku popularnih drugih MMO iger kot sta World of Warcraft in The Elder Scrolls Online, pred kratkim pa so zabeležili nov porast igralcev.

final fantasy

Igra je pred kratkim porušila svoj rekord v istočasnem številu igralcev, strežniki pa so bili konec tedna še posebej obremenjeni. Naval je bil celo tako velik, da igre nekaj časa na uradni strani sploh ni bilo mogoče kupiti. Obiskovalci strani z igro so presenečeno ugotovili, da zadeve ni moč prenesti v košarico, ampak so lahko svoj nakup postavili samo v čakalno vrsto. Situacija se je zdaj umirila in Final Fantasy 14 je na uradni strani zopet na voljo za nakup, svojo kopijo pa lahko dobite tudi na Steamu.

final fantasy

Da je bila igra umaknjena iz prodaje je vsekakor čudna poteza založnika in mnogi se sprašujejo, če je morda založniku preprosto zmanjkalo digitalnih ključev. A verjetno je Square Enix igro sam umaknil iz prodaje, saj so bili tekom vikenda vsi strežniki tako obremenjeni, da novi igralci prav na nobenem strežniku niso mogli ustvariti novih likov, kar v praksi pomeni, da je bilo igranje za začetnike onemogočeno.

Zdaj je tako odličen trenutek za začetek vaše Final Fantasy 14 kariere. Strežniki so polni, tako da boste vedno naleteli na druge igralce, 19. novembra pa nas čaka tudi večja razširitev Endwalker.

Jackass Forever dobil prve slike iz snemanja

0

Za nami sta bili dve težki leti samoizolacije in prerekanja, tako da bi nam hudo prav prišlo nekaj dobrega smeha. In kaj je bolj smešno kot pa gledati kup možakarjev, ki se na različne domišljave načine poškodujejo samo za našo zabavo?

Ravno to bo poskušal doseči Jackass Forever, saj se Johnny Knoxville in njegova ekipa po desetih letih vračajo v akcijo. Pred kamere bodo stopili skoraj vsi stari zabavljači, a nekateri bodo manjkali. Ryan Dunn je umrl že leta nazaj v prometni nesreči, njegov najboljši prijatelj Bam Margera pa naj bi sprva pri filmu sodeloval, a je bil nato odrezan od ekipe, saj preprosto ni mogel nehati s popivanjem.

Jackass Forever je pre kratkim dobil tudi prvih par slik iz snemanja in kakor lahko vidite nas čaka nekaj dobrih starih kaskaderskih podvigov. Med drugim se lahko veselimo streljanja iz topa, izzivanja kače in neke čudne naprave pod vodo, ki že malce spominja na film Žaga. Traparij bo cel kup in bodo tudi nevarne, saj sta se Johnny Knoxville in Steve-O poškodovala že drugi dan snemanja in sta morala celo obiskati bolnico.

Prav bi prišel že kakšen pravi napovednik, saj je izid filma že zelo blizu in ga bomo lahko gledali od 3. septembra dalje.

FIFA 22 bo na PC-ju zopet zaostajala za eno generacijo

Včeraj smo dobili prvi napovednik za tradicionalno novo izdaje nogometne serije FIFA in čeprav video ni ravno pokazal bogatih igralnih izsekov smo vsaj dobili vpogled v zanimivo tehnologijo HyperMotion, ki naj bi nogometašem prinesla bolj realistične animacije.

Žal pa se je EA zopet odločil slediti lanski formuli, tako da tudi letošnja FIFA 22 na PC-ju ne bo enaka tistim na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X, ampak bo enaka prejšnji generaciji konzol. To za računalničarje pomeni slabšo grafično podobo, poslovite pa se lahko tudi od prej prikazane HyperMotion tehnologije.

EA se je lani odločil za takšno potezo na podlagi njihovih raziskav, saj naj bi preveč njihove obstoječe igralne baze imelo prešibke strojne komponente, da bi lahko zadovoljivo poganjali novo generacijo igre. S tem bi zadaj v prahu pustili preveč igralcev, kar bi za založnika seveda pomenilo tudi manj profita. Vendar pa je zanimivo, da bo FIFA 22 tudi letos na PC-ju ostala zastarana. EA tokrat za svojo odločitev ni podal razloga, a sumimo, da je enak lanskemu.

Založnik je za letos spremenil tudi cenovne nalepke. Na PC-ju boste čez prišli najceneje, saj se tam igra prodaja za standardnih 60 €. PlayStation 4 in Xbox One verziji staneta 70 €, medtem ko različica za nove konzole zase zahteva 80 €. EA je lani ponujal brezplačno nadgradnjo za vse tiste, ki ste si igro kupili na PlayStation 4 in Xbox One, a ste nato želeli presedlati na različico za PlayStation 5 in Xbox Series X. Temu letos ni več tako, saj takšno nadgradnjo lahko naredite samo ob nabavi Ultimate Edition različice igre, ki pa stane kar 100 €.

FIFA 22 izide za vse sisteme 1. oktobra.

Crackana verzija igre Resident Evil 8 naj bi delovala bolje od originala

0

Osebno med preigravanjem igre Resident Evil 8 na PC-ju nisem zabeležil kakšnih občutnejših težav glede optimizacije. A vsi vemo, da se izkušnja razlikuje od vsakega računalnika posebej, saj ima vsak PC v sebi različne komponente, kar lahko na koncu pripelje do potencialnih težav glede obratovanja sličic na sekundo.

Založnik Capcom je v Resident Evil 8 vpekel zloglasno zaščito Denuvo, ki je dolgo po izidu ostala nezlomljena. To se je pred kratkim spremenilo, saj je krekerju z imenom Empress uspelo zaobiti zaščito, to pa je s sabo prineslo zanimive rezultate, saj naj bi igra po novem delovala občutno hitreje kot pa na originalu.

Trditve o kvarnem vplivanju Denuva na delovanje PC iger obstajajo že dolga leta in jih je presneto težko dokazati. Primerjave med krekano verzijo in originalom sicer obstajajo, a vedno so vmes tudi druge spremenljivke, tako da za slabšo optimizacijo ni mogoče kar čez črto obtožiti DRM zaščito.

Empress je zapisal, da Resident Evil 8 vsebuje celo goro sprožilnikov, ki med igranjem preverjajo avtentičnost igre in tako naj bi prišlo do zatikanj in padcev sličic na sekundo. Te težave so se pri igralcih pojavljale predvsem pri napadu vampirskih sester, saj takrat naokoli leta mrčes, ob napadu vampirk pa so sličice na sekundo zgrmele na dno. Pri vsemu skupaj je treba še upoštevati dejstvo, da Denuvo ni bil odstranjen, ampak je crack samo zaobšel zaščito, Empress pa je povsem odpravil dodatno DRM zaščito iz strani samega Capcoma in ravno ta naj bi povzročala največ težav pri optimizaciji.

Primerjalni video dobro prikaže vse težave. Na levi lahko gledamo originalno Steam verzijo, na desni pa na novo zlomljeni Resident Evil 8. Pri originalni igri je opazno vidno zatikanje in ob napadu sličice na sekundo padejo na številko 20, medtem ko Empress verzija teh težav nima.

Po drugi strani pa je treba vzeti v obzir dejstvo, da igrani verziji nista povsem enaki. Tečeta na istem popravku, a Steam verzija vsebuje NVIDIA gonilnike 466.63, medtem ko je krekirana varianta tekla na novejših gonilnikih 471.11. Prav tako lahko vidimo, da pri Empress verziji povsem manjkajo animacije ugriza, YouTuber, ki je tudi spočel primerjavo, pa priznava, da se manjkajoče animacije pojavljajo tudi pri drugih šefih.

Zanimivo bo videti, če bo Capcom zdaj naknadno tudi uradno odstranil Denuvo zaščito iz Resident Evila 8.

Mimogrede, modderjem je vse od izida igre uspelo narediti cel kup modifikacij. Sledeči mod bo tako prišel prav vsem tistim, ki jim je bil vidni kot preozek in jim je ob igranju postalo slabo, modifikacija pa omogoča še cel kup drugih nastavitev.

FIFA 22 dobila prvi uradni napovednik

Včeraj je bilo navdušenje nad nogometom na vrhuncu, saj se je končno odvil finale evropskega prvenstva med Anglijo in Italijo. Založnik EA se je odločil izkoristiti priložnost in je nekaj ur pred piskom piščalke za začetek tekme na splet poslal prvi napovednik za svojo prihajajočo igro FIFA 22.

Video sicer ne pokaže veliko, saj je v glavnem osredotočen na posnetke iz resničnega življenja in animacije, ki jih prinaša sistem HyperMotion. Ta s pomočjo posnetkov nogometašev in umetne inteligence ustvari zapleten sistem realističnih animacij, ki jih v igri nato lahko vidimo povsod: od tekanja, preigravanja in proslavljanja zadetkov.

EA pravi, da bo FIFA 22 s sabo prinesla tudi pomembno prenovo na področju igranja kariere, popularni način zbiranja kartic nogometašev pa bo dobil dodatek v obliki Ultimate Team Heroes – nove karte, ki bodo predstavljale zgodbe legendarnih nogometašev.

Kakšnih dodatnih informacij nismo dobili. Na naslovnici bomo zopet gledali nogometaša Kyliana Mbappéja, ki je bil tudi zvezda naslovnic FIFA 21 iger. EA se tudi ni želel razjasniti, ali bodo PC-jaši letos dobili napredno različico igre, ki jo lahko igrajo lastniki konzol PlayStation 5 in Xbox Series X ali pa se bodo morali zopet zadovoljiti z verzijo za Xbox One in PlayStation 4.

FIFA 22 izide 1. oktobra, bolj obsežen napovednik pa nas verjetno čaka na konferenci EA Play, ki se bo odvila 22. julija. Igra je že na voljo za prednaročila.

V Psychonauts 2 bomo lahko vklopili možnost neranljivosti, saj bi morale igre biti dostopne vsem

0

Razvijalec Double Fine dela že celo večnost na projektu Psychonauts 2 in ta bo tega avgusta končno tudi izšel. Originalna igra je bila dokaj srčkana platformščina, ki pa je imela tudi nekaj bolj resnih podtonov. Tudi nadaljevanje se v tem vidiku ne bo razlikovalo, razvijalec pa je včeraj na Twitterju zapisal, da bo igra vsebovala tudi možnost vklopa neranljivosti za vse tiste, ki niso preveč vešči igranja, a bi se vseeno radi zabavali.

Double Fine je nato še zapisal, da igre ne bi smela izključevati ljudi iz svoje zabave in da bi morale biti dostopne prav vsakemu. Razvijalec je s tem sprožil tudi burno debato glede že dolgo obstoječe teme težavnosti v igrah, ki nima ne pravega, niti napačnega odgovora.

Tema glede težavnosti in prilagajanja le te se ponavadi pojavi med razglabljanjem Dark Souls mehanik. Razvijalec FromSoftware je namreč znan po brutalni težavnosti svojih iger in veliko igralcev preprosto ni bilo zmožnih prenesti izziva in so nato nad igranjem obupali. Tu se je nato pojavila zanimiva debata glede tega, če bi morda Soulslike igre potrebovale možnost prilagajanja težavnosti ali pa bi to nato uničilo izkušnjo.

Res je, da bi nižja težavnost v takšne igre pripeljala več ljudi, a po drugi strani je to spet v nasprotju s samo idejo igre. Sama težavnost je namreč bistven del izkušnje in tisti občutek ponosa, ko po več urah končno premagaš zaguljenega šefa, je preprosto magičen in igralca tudi nekaj nauči o igralnih mehanikah ter na splošno nadgradi njegovo vztrajnost. Prilagajanje težavnosti je tudi obsežna naloga glede uravnoteženja vseh spremenljivk in redko se zgodi, da vse te težavnosti resnično prinesejo različne igralne izkušnje, saj razvijalec mnogokrat preprosto zviša zalogo zdravja nasprotnika in s tem zaključi delo.

Double Fine želi s svojo igralno mehaniko malce spremeniti dojemanje dosežkov pri igranju iger, saj ni nič narobe, če naslov preigrate na najtežji stopnji in se nato hvalite s svojim osvojenim ciljem širom Reddita. A enako bi moralo veljati tudi za vse tiste, ki igre preigrajo na nižjih težavnostih in nad tem zaradi internetnih bojevnikov ne smejo biti ponosni. Psychonauts 2 se bo na vse to požvižgal, saj je njegova glavna naloga igralca zabavati in temu dostaviti izkušnjo, ki si jo je zamislil razvijalec.

Ukrajinska policija odkrila kripto farmo, ki je vsebovala kar 3.800 konzol PlayStation 4

Pomanjkanje grafičnih kartic ne povzroča sivih las samo igričarjem, ampak tudi vsem kopačem rude, ki se morajo soočati še s kupom drugih težav. NVIDIA v svoje kartice vgrajuje zaščito pred kopanjem Ethernuma, Kitajci pa so kar prepovedali kopanje, kar je povzročilo poplavo trga z rabljenimi grafičnimi karticami, ki pa jih seveda zaradi obrabe ne želi ravno veliko ljudi.

Neki ukrajinski junaki so se tako domislili samosvoje rešitve, saj so za rešitev problema nabavili cel kup PlayStation 4 konzol in te v ogromnem skladišču spravili k delu.

Konzole PlayStation 4 v sebi ne vsebujejo ravno veliko strojnih mišic. PlayStation 4 in PlayStation 4 Slim v sebi vsebujeta grafični čip, ki je zasnovan na kartici Radeon 7970M, kar pomeni 18 računskih enot in 8 GB DDR5 pomnilnika. Hash stopnja tega grafičnega čipa je 8,35 H/s, kar pomeni, da bi ob kopanju Bitcoina ena PlayStation 4 konzola prinesla nekje 7 dolarjev dobička na mesec. To je seveda brez računa za elektriko.

kripto

Skratka, računica se ne izide, a postane povsem drugačna, če na kup zbereš 3.800 konzol in vse spraviš v kopanje. Takrat se dobiček poveča in postane čisti profit, če vmes še kradeš elektriko.

Ravno to je pokopalo ukrajinsko kripto farmo, saj je ta nenaden poskok v srkanju električnega soka privabil oči ukrajinske specialne enote Security Service of Ukraine oz. SSU. Ta je nato ob obisku lokacije odkrila celo skladišče nezakonito priklopljenih konzol PlayStation 4, zraven pa so naleteli še na 500 grafičnih kartic in 50 procesorjev. Vse to je bilo seveda zaseženo in stavimo, da bo cel kup ukrajinskih družin te dni prejelo brezplačno konzolo.

PlayStation 4 sam po sebi sicer ni zmožen kopati rude, a konzola je bila že davno nazaj zlomljena in sumi se, da so kopači na vsako od njih naložili operacijski sistem Linux, kar jim je nato omogočilo zagon namenskih programov za kopanje kripto rude. Katera je ta bila pa SSU žal ni razkril.

Pustite svojo konzolo pri miru, saj se morda kmalu približuje konec suše na področju grafičnih kartic. Cene so končno začele padati in razlike so postale opazne povsod po svetu – tudi v Sloveniji.

Star Wars Open Worlds je ambiciozen projekt, ki ga modderji delajo v pogonu igre Fallout: New Vegas

0

Enoigralsko Star Wars vsebino bomo vzeli kjerkoli jo že moramo, pa čeprav na njej dela samo skupina navdušencev in to na leta starem pogonu, ki je njega dni poganjal igro Fallout: New Vegas.

Modderji New Vegas pogon pridno izrabljajo in v njem smo dobili že dva večja projekta New California in The Frontier, žal pa nobeden od njiju ni igralcev ravno očaral. Morda bo to uspelo novo najavljeni modifikaciji Star Wars Open Worlds, ki je pred kratkim dobila prvi napovednik.

Ustvarjalcem vsekakor ne manjka ambicij, saj želijo iz Star Wars Open Worldsa narediti profesionalen projekt, ki bo vseboval talentirane zvočne govorce, RPG mehanike, prenovljen sistem kovačenja, različne frakcije in kar 12 planetov, ki jo bomo obiskovali med glavno zgodbo, tam pa bomo naleteli tudi na stranske naloge.

Po obsežnosti je to zadeva, ki bi jo tudi večji profesionalni studii delali vsaj 5 let, tako da je verjetno treba malce zajeziti naša pričakovanja. A prvi napovednik je pokazal, da je razvijalcu uspelo nekaj stvari že ustvariti. Vidimo lahko različne okolice ter nekaj vsebine, ki je bila očitno izmaknjena iz The Old Republic iger. Aja, pa letamo lahko z raketnim nahrbtnikom, tako da bomo lahko končno izpolnili naše želje iz Mandaloriana.

O datumu izidu se ne ve še ničesar, tako da se bomo morali zaenkrat zadovoljiti z zgornjim videom, a če bi ugibal, bi rekel, da igranja pred 2030 ne pričakujte. Več informacij lahko najdete na uradni strani projekta.

Dirkačina F1 2021 v zadnjem napovedniku pred izidom prikazala čudovito grafično podobo

Razvijalec Codemasters zdaj spada pod založnika EA, nakup pa se je slednjemu definitivno splačal, saj je z njim pod okrilje dobil tudi ekskluzivne pravice za izdelavo Formula 1 iger. Codemasters je z F1 2020 presenetil in dostavil res dobro dirkaško izkušnjo, F1 2021 pa ne namerava izgubiti zagona in bo samo dodelal vzpostavljene mehanike.

Ena od največjih novosti nove igre je Braking Point igralni način, ki je v bistvu kampanja katera v sebi vsebuje pravo zgodbo. Igrali bomo začetnika, ki bo svojo dirkaško pot začel v Formuli 2 in samo vztrajnost ga bo pripeljala v prestižno karavano Formule 1. Codemasters je tokrat poskrbel tudi za lepo izdelane vmesne sekvence in morda končno dobimo dirkaško igro, ki vsebuje vsaj povprečno štorijalno podlago.

Med igranjem kariernega načina bomo lahko izkoristili še eno novost: Real-Season Start. Igra bo spremljala rezultate iz resničnega življenja, tako da bomo lahko izbrali poljubnega dirkača in začeli dirko na štartnem mestu, ki si ga je prislužil dirkač iz mesa in krvi.

F1 2021 je dobil še zadnji napovednik pred izidom in kakor lahko vidimo, je grafična podoba resnično čudovita. Dirke bomo lahko štartali od 16. julija dalje, prednaročniki Digital Deluxe verzije pa boste igranje lahko začeli že 13. julija.

The Witcher serija bo 2. sezono dobila decembra, anime Nightmare of the Wolf pa prihaja že naslednji mesec

0

Razvijalec CD Projekt RED in pretočniški servis Netflix sta spočela svoj prvi skupni festival, ki sliši na ime WitcherCon, ta pa nam je včeraj prinesel kar nekaj presenečenj.

Po večkratnih prestavitvah zaradi koronavirusa in drugih nesreč na snemanju je 2. sezona serije končno dobila uradni datum izida. Ta se bo pripetil 17. decembra 2021, kar pomeni, da bosta minili dve leti od prve sezone.

Dobili smo nekaj slastnih podrobnosti in prvi napovednik.

Vemo, da bo v novi sezoni nastopala pošast Leshy in da nas čakajo povsem novi liki. Tako bomo končno ugledali starešino Vesemirja, ki ga bo tukaj odigral Kim Bodnia, obiskali pa bomo tudi Witcher trdnjavo Kaer Morhen. Dobili smo vsaj novo sliko Jaskierja, ki bo očitno tokrat bolj rockovsko razpoložen.

Tudi 2. sezona bo vsebovala skupno 8 epizod, te pa se bodo imenovale:

  1. A Grain of Truth
  2. Kaer Morhen
  3. What is Lost
  4. Redanian Intelligence
  5. Turn Your Back
  6. Dear Friend
  7. Voleth Meir

Naslova 8. epizode še ne želijo razkriti, tako da sklepamo, da se v njej skriva kakšen kvarnik.

December je resda še daleč, a k sreči se bomo v Witcher vesolje spustili že prej. 23. avgusta na Netflix prihaja animirana serija The Witcher: Nightmare of the Wolf, ki se bo vrtela okoli Vesimirja. Tako bomo Geraltovega mentorja dodobra spoznali pred njegovim nastopom v 2. sezoni serije, kar je lep bonus. Na animaciji je delal Studio Mir, ki ima nekaj izkušenj, saj ima pod življenjepisom zapisani seriji The Legend of Korra in Dota: Dragon’s Blood. Opomnik za gledanje si lahko nastavite preko sledeče povezave.

The Witcher 3 nadgradnja prihaja še letos – dobili bomo celo nekaj nove vsebine

0

Razvijalec CDPR nam je kakšno leto nazaj obljubil, da bo njihov najbolj popularni naslov The Witcher 3, ki dandanes šteje že spoštljivih 6 let, dobil grafično nadgradnjo. Ta bo usmerjena v konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, a prikrajšani ne boste niti PC-jaši. Nadgradnja bo s sabo prinesla boljše teksture in ray tracing osvetljevanje, na novih konzolah pa se lahko veselite še bolj bliskovitega nalaganja stopenj.

Leto kasneje smo na prvem WitcherConu dobili nove informacije glede nadgradnje, a žal nam razvijalec ni prinesel kakšnega napovednika. A to ne pomeni, da so na svoje obljube pozabili, saj nadgradnja prihaja in bo izšla enkrat v 2021, bolj specifičnega datuma pa nismo dobili.

Nova različica se bo imenovala Complete Edition in CD Projekt RED v njo ni zapekel samo tehničnih nadgradenj, ampak tudi nekaj nove vsebine. Na Twitterju lahko vidimo tudi prenovljeno naslovnico igre a še preden se začnete preveč veseliti, nova vsebina ne pomeni dodatnih misij ali pa česa podobnega. V Complete Edition bomo namreč dobili samo nekaj novih predmetov, ki jih je navdihnila trenutna serija na Netflixu, ki bo decembra dobila 2. sezono. Ampak hej, mogoče bomo tako dobili vsaj povsem nov oklep, ki bo po moči prekašal vse tiste iz originalne igre.

CD Projekt RED je še sporočil, da bo nadgradnja na Complete Edition povsem brezplačna za vse lastnike originalne kopije igre.

Death Stranding Director’s Cut septembra prinaša cel kup nove vsebine

1

Ko je razvijalec Kojima Productions nedavno napovedal posebno različico svoje zadnje igre Death Stranding, smo igralci pričakovali samo višjo ločljivost ter morda malce nadgrajeno grafično podobo, ki bi jo lahko izkoristile nove konzole PlayStation 5.

A včerajšnji prvi igralni napovednik je presenetil, saj bo Death Stranding Director’s Cut poleg tehnične nadgradnje za novo konzolo s sabo prinesel tudi cel kup dodatne vsebine.

Tako se lahko veselimo povsem novih štorijalnih nalog, bolj izpopolnjeno pretepanje ter nova orožja. Tudi prečkanje dolgih poti bo tokrat dobilo nekaj novih nadgradenj, saj bomo lahko na našega junaka nadeli učvrščeno okostje za prenašanje večjega tovora, moč pa bo tudi najeti srčkanega robotskega pomočnika, ki bo nekaj bremena prevzel na svoja ramena. Če se nam ne bo dalo preveč sprehajati bomo lahko tovor kar izstrelili preko topa, za popestritev dogajanja pa se bomo lahko usedli na motor in se z njim udeležili čisto pravih dirk.

Seveda bomo deležni tudi tehničnih nadgradenj. Director’s Cut bo plodno izrabil napredne povratne učinke DualSense kontrolerja, vpeljana bo podpora za 3D zvok, veselimo pa se lahko tudi hitrejšega včitavanja stopenj. V grafičnih nastavitvah bomo lahko omogočili Performance Mode, ki vsebuje 60 sličic na sekundo in 4K ločljivost ali pa Fidelity Mode, ki prinaša nativno 4K resolucijo.

Death Stranding Director’s Cut med nas prispe 24. septembra in bo na voljo samo za konzole PlayStation 5. Obstoječi lastniki igre boste lahko nadgradnjo opravili z doplačilom 10 €, omogočen pa bo tudi prenos shranjenih položajev.

Tule je novih 9 minut igranja Deathloopa

0

Glavna zvezda včerajšnje Sonyjeve predstavitve State of Play je bila zanimiva igra Deathloop na kateri že dolgo dela priznani francoski razvijalec Arkane. Deathloop bi moral sicer že iziti, a se je razvijalec odločil prestaviti izid, ta pa se zdaj zlagoma približuje.

Včerajšnja nova predstavitev je pred nas pripeljala 9 minut novega igranja. Napovednik nas vpelje v misijo, kjer je naša naloga odprava tarče z imenom Aleksis “The Wolf” Dorsey, kar pa ne bo tako enostavna naloga, saj se bomo pri igranju morali spopasti z nekaj unikatnimi mehanikami.

Napovednik predstavi zanimivo sestavljene stopnje pri oblikovanju katerih je Arkane pravi mojster. Njihovi prejšnji naslovi, kot so Dishonored igre ter Prey so dokazale, da jim pri oblikovanju dobro sestavljene okolice pri prvoosebnih igrah ni para in ta talent so vpeljali tudi v Deathloop. Glavni junak Colt ima tako na izbiro več različnih poti do tarče, lahko pa se odloči za prikrito odstranjevanje grdavžev ali pa v nalogo stopi akcijsko, kar pomeni veliko streljanja in nastavljanja pasti.

Ena od večjih posebnosti Deathloopa je dejstvo, da smrt ne pomeni nujno konca igre. Na začetku boste namreč lahko odklenili posebno moč, ki vam bo ob smrti omogočala vrtenje časa nazaj. A to boste lahko naredili samo dvakrat in tretja smrt vas bo poslala na začetek stopnje.

Unikatni bodo tudi sovražniki. Te bo vodila umetna pamet, a ob posebnih trenutkih se zna zgoditi, da vaš svet napade živ igralec. Ta zavzame vlogo Julianne, ki je Coltova največja nasrptonica in kar naenkrat med igranjem niste več lovec, ampak plen.

Deathloop vsekakor ima potencial in zanimivo bo videti, kakšen bo končni rezultat. Igra nas bo razveseljevala od 14. septembra dalje in sicer na PC-ju ter konzolah PlayStation 4 in 5.

Sony izbrisal oglas za PlayStation 5, potem ko je nekdo opazil, da je konzola obrnjena na glavo

0

Sony je včasih kar malce preobčutljiv na internetne razprave in včeraj se je pripetil en dogodek, ki bi ga verjetno vsi pozabili v enem dnevu, a Sony je s svojo potezo poskrbel za pisanje člankov.

Japonsko podjetje je včeraj namreč na splet poslalo nov oglas, ki smo si ga lahko ogledali na Twitterju. Video je kratek in pokaže očeta, ki svojemu malčku pred spanjem pove pravljico, le da je dogajanje izmaknil iz igre God of War. Nato se usede pred televizor in gledalci so bili takoj šokirani. Pod televizorjem namreč lahko vidimo PlayStation 5 konzolo, ki pa je obrnjena na glavo, saj bi morala biti po vse pravilih optična enota na dnu.

Pomota je bila nato objavljena na popularnem forumu Resetera in čeprav je bilo vse skupaj smešno, Sonyju ni bilo do heca. Twitter video je namreč takoj umaknil iz interneta in verjetno zdaj dela na popravkih.

playstation 5

Zanimivo je, da to ni edina takšna pomota, ki jo je pri razkazovanju konzole spočel Sony. Šef PlayStation Studiosa Hermen Hulst je decembra lani na Twitterju delil smešno sliko, kjer lahko vidimo mačka, ki napada televizor. A pozorne oči so spodaj ujele PlayStation 5, ki je zopet postavljen napačno. Tudi takrat Sony ni počival in ubogi Hermen je moral video odstraniti in ga še enkrat naložiti, le da je bila tokrat konzola izrezana iz slike.

PlayStation 5 je po obliki res čudna zadeva, zato je pred postavitvijo dobro najprej pogledati v navodila. V ta sem pred kratkim pokukal tudi sam in presenečeno ugotovil, da priloženi podstavek ni namenjen uporabi samo takrat, ko konzolo položimo bočno ampak ga moram uporabiti tudi pod stoječo konzolo.

Lost Judgment dobil nov napovednik

Razvijalec Ryu Ga Gotoku je na včerajšnji Sonyjevi konferenci State of Play predstavil nov igralni napovednik za svojo prihajajočo igro Lost Judgment.

Gre za nadaljevanje igre Judgment, ki smo jo sprva dobili leta 2018 in je odvrtek znanih iger Yakuza, le da tokrat nastopamo v vlogi detektiva Takayuke Yagamija, ki se sprehaja po mestu Kamurocho in Isezaki Ijincho. Lost Judgment se bo igral podobno kot predhodnik, kar pomeni veliko zamahovanja s pestmi, izrabljanja specialk ter sodelovanja v smešnih mini igrah tipa karaoke. Razvijalec se je odločil povsem ločiti Yakuza in Judgment franšizi, saj bodo nadaljnje igre iz Yakuza serije vsebovale potezni boj, Judgment pa bo naprej peljal akcijsko pretepanje.

In tega je bilo v včerajšnjem novem igralnem napovedniku cel kup. Lost Judgment bo tako kot predhodnik omogočal tudi angleško podprto govorjenje, a pravi oboževalci bodo preklopili na japonščino, saj drugače zadeva izpade nekoliko čudno. Spet nas čaka zanimiva štorija, ki bo vsebovala tudi nekaj detektivskega vohljanja, kar ravno dovolj osveži igralno formulo, da vse skupaj ne postane preveč dolgočasno.

Lost Judgment bo med nas prispel 21. septembra, žal pa založnik SEGA igre, tako kot prejšnjega dela, ne namerava pripeljati na PC. To je malce čudna odločitev, saj so na računalnike prispele prav vse Yakuza igre, medtem ko je Judgment moč igrati samo na pretočnem servisu Stadia, tako da stavimo, da ima Google tudi za Lost Judgment podpisano neko pogodbo.

Dobra novica je vsaj to, da boste kupci Xbox One in PlayStation 4 kopij dobili možnost brezplačne nadgradnje na konzoli Xbox Series X in PlayStation 5.

Epic Games ta teden podarja dve dokaj nenavadni igri

0

Naše razvajene zadnjice zdaj že od spletne trgovine Epic Games praktično vsak teden pričakujejo brezplačne, AAA igre. Žal tudi zaloga Fortnite denarja ni povsem neskončna, zato se je Epic Games v zadnjih tednih osredotočil na podeljevanje manjših indie naslovov in nič drugače ne bo tudi ta teden.

Prva brezplačnica sliši na ime Bridge Constructor: The Walking Dead. Bridge Constructorja verjetno že poznate, saj nas ta igra zabava že dolgih 10 let. Vse se vrti na izkoriščanje dobro vpeljane fizike, naša naloga pa je da z raznimi mostovi poskušamo poskrbeti za prečkanje prepadov. Sodelovanje z The Walking Dead franšizo je poskrbelo za vpeljavo nekaterih znanih likov iz serije, kot so Michonne, Daryl in Eugene, tokrat pa z našimi konstrukcijami poskušamo ubežati vedno prisotni nemrtvi zalegi. Vaša brezplačna kopija vas čaka tukaj.

Druga brezplačna igra se imenuje Ironcast in se dogaja v alternativni verziji 19. stoletja. Naša naloga je ubraniti angleško kraljestvo, za to nalogo pa bomo morali izrabiti lep nabor parnih bojnih strojev. Vendar pa to ni neka realnočasovna strategija, saj bojevanje izvajamo tako, da med sabo povezujemo različno obarvane žetone. Če ste kdaj igrali igro Puzzle Quest, potem vam je koncept znan, Ironcast pa si lahko brezplačno aktivirate preko naslednje povezave.

Ponudba bo na voljo do 15. julija, nato pa bomo dobili dve novi brezplačni ponudbi: Obduction in Offworld Trading Company.

Cyberpunk 2077 naj bi kmalu dobil največjo posodobitev do sedaj

Posodobitev: CD Projekt RED je za spletno stran Eurogamer sporočil, da je ta marketinška kampanja bila namenjena posodobitvi 1.2 in ne kakšni prihajajoči večji posodobitvi. Izvirni članek najdete spodaj. Mimogrede, se spomnite, ko se je razvijalec hvalil, da naj bi Cyberpunk 2077 dobil močno razširjen večigralski del? To se zdaj zdijo samo kot pobožne sanje.

Razvijalcu CD Projekt RED se počasi izteka čas, da svoji igri Cyberpunk 2077 popravi sloves in nekako reši to franšizo, ki se je na začetku prodala dobro, a kasneje so prihodki zgrmeli na dno.

In to lahko naredi samo tako, da se zapre v pisarne, utihne in pridno dela na popravkih in dodatni vsebini. CDPR je vse od izida izdal že nekaj posodobitev, ki so bile usmerjene predvsem v odpravljanje hroščev in v optimizacijo za konzoli PlayStation 4 in Xbox One. Zadnji popravek 1.23 je praktično odpravil rušenja igre in na osnovni konzoli PlayStation 4 igra že skoraj ves čas drži stabilnih 30 sličic na sekundo.

Zdaj pa se CD Projekt RED očitno pripravlja na večjo prenovo igre. Uporabniki so na Instagramu in YouTubu ujeli oglase, ki napovedujejo na izid največje posodobitve do sedaj. Poleg tega je znotraj kratke reklame zapisana tudi obljuba, da prihaja “še več stvari”, kar je morda namig na izid dodatne vsebine. CDPR je še pred izidom igre napovedal, da bo Cyberpunk 2077 prejel nekaj brezplačnih DLC-jev in tudi večje dodatke, tako kot je bilo to v primeru njihove prejšnje igre The Witcher 3.

Žal kakšen datum v oglasu ni bil zapisan. Morda kaj več izvemo jutri, ko se bo odvil prvi WitcherCon, ki je uradno podprt iz strani razvijalca CD Projekt RED. Poleg posodobitve za Cyberpunk 2077 morda slišimo tudi kaj o obljubljeni nadgradnji za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, ki naj bi doletela tudi igro The Witcher 3.

WitcherCon boste lahko spremljali preko njihovega uradnega YouTube ali Twitch kanala.

Naslednji Assassin’s Creed se bo imenoval Infinity in bo postal “live service” igra tipa Fortnite in GTA 5

1

Zadnji Assassin’s Creed naslovi so postale glomazne zadeve, ki so že začele spominjati na MMO igre. Ubisoft je nedavno že pojasnil, da se bo ločil od tradicionalnega modela izdajanja enoigralskih naslovov in bo začel gledati v druge smeri. Njegov prehod je včeraj razkril tudi novinar Jason Schreier, ki je v obsežnem poročilu za spletno stran Bloomberg razkril naslednji Assassin’s Creed naslov, ki se bo tokrat imenoval Infinity.

Ta bo pošteno drugačen od prejšnjih iger, saj je Ubisoftu zadišal dobiček, ki ga vsak mesec prinašata igri Fortnite in GTA 5. Infinity bo tako “live service” igra, kar pomeni, da ji bo založnik po izidu naknadno dodajal novo vsebino, za njo pa bo seveda treba tudi odpreti denarnice. V Assassin’s Creed primeru to pomeni dodajanje različnih zgodovinskih obdobij, vsako od teh pa bodo lahko nato tudi še dodatno nadgrajevali. To se v bistvu niti ne razlikuje preveč od dosedanjega sistema, saj je vsak naslov po izidu še dve leti prejemal dodatno vsebino, a “live service” model na široko odpre možnost mikrotransakcij.

Spremenjen bo tudi način razvoja. Ubisoft je do sedaj za delo Assassin’s Creed naslovov uporabil studia Ubisoft Montreal in Ubisoft Quebec. Vsak je delal na svojem ločenem naslovu in tako smo v rednih intervalih dobivali nove igre, brez da bi med izidi preteklo preveč let. Pri Infinity sta oba studia združila moči, kar pomeni, da bo nova igra res ogromna zadeva.

Bloombergovo poročilo se je spustilo tudi v raziskovanje etičnosti Ubisoftovega delovnega okolja. Francoski založnik se je namreč lani znašel v vročih vodah, saj je bilo več vodilnih obtoženega seksualnega nadlegovanja in sprožena je bila notranja preiskava. Direktor Yves Guillemot je sicer letos sporočil, da so na področju delovne sile in obnašanja naredili večje spremembe, a Bloomberg pravi, da se na tem področju ni spremenilo veliko. Številni obtoženi naj bi še vedno opravljalo iste funkcije in jih očitno ni doletela nobenega kazen.

Poročilo je malce kasneje potrdil tudi Ubisoft in na svojem blogu so potrdil razvoj igre Infinity in hkrati zapisali, da je projekt še v zgodnji fazi razvoja. Seveda v blogu ni ne duha, ne sluha glede vseh tistih vodilnih pisarniških delavcev, ki so kljub obtožbam obdržali svoje službe.

Assassin’s Creed Infinity naj bi izšel nekje v 2024.