🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 220

Konami zaradi obtožb glede rasizma prekinil sodelovanje s francoskim nogometašem Antoinom Griezmannom

1

V zadnjih dneh se je po spletu hitro razširil Snapchat posnetek, ki skoraj zagotovo originalno ni bil namenjen za širšo javnost. Izvira iz leta 2019, ko je nogometni klub Barcelona pohajkoval po Japonski, v njem pa v dveh neslavnih vlogah nastopata nogometaša Antoine Griezmann in Ousmane Dembele.

V posnetku lahko vidimo oba nogometaša, ko ležerno poležavata v hotelski sobi, medtem ko ekipa tehnikov poskuša povezati konzolo in televizijo, saj si je Antoine zaželel nekaj igranja PES-a. Dembele začne nato zasmehovati Griezmanna in ga vpraša, če se je res splačalo v sobi gledati vse te grde ljudi samo zato, ker bi on rad igral PES. Nato se začne norčevati tudi iz njihovega jezika, Griezmann pa se ves čas smeje.

Oba igralca sta bila seveda takoj deležna plaza kritik, zadeva pa je prišla tudi na uho sponzorjev kluba Barcelone. Japonsko podjetje Rakuten, ki je tudi največji pokrovitelj Barcelone, je že zahteval pojasnilo iz strani katalonskega kluba, oglasil pa se je tudi založnik iger Konami. Ta ima namreč z Griezmannom podpisano pogodbo, saj je slednji ambasador iger Yu-Gi-Oh. No, bivši ambasador, saj je založnik zaradi tega obnašanja z igralcem prekinil pogodbo, prav tako pa od Barcelone zahtevajo uradno besedo glede obnašanja njenih varovancev.

Vsemu temu je seveda sledil kup praznih opravičil. Griezmann se je na Twitterju opravičil, a krivde ne želi priznati, saj naj bi se od vedno zavzemal proti diskriminaciji in da ga posnetek želi obarvati v slabi luči. Dembele se je opravičil preko Instagram zgodbe in znotraj sporočila navedel, da s svojimi besedami na ciljal nobene skupnosti in da tak jezik uporablja samo zasebno, s svojimi prijatelji. Kot da naj bi to opravičilo njegovo obnašanje.

Tudi Barcelona se je opravičila in priznala, da sta oba nogometaša pokazala premalo spoštovanja do drugih in da bodo še naprej delali na izobraževanju glede diskriminacije.

Red Dead Redemption 2 bo kmalu prejel novo večigralsko vsebino Blood Money in podporo za DLSS

Počasi se bo treba sprijazniti, da razvijalec Rockstar za svojo igro Red Dead Redemption 2 ne bo izdal nobene dodatne enoigralske vsebine v obliki dodatka ali DLC-ja, tako da vsem virtualnim kavbojem ne ostane drugega kot pa igranje večigralske plati. To lahko zdaj kupimo v samostojni obliki Red Dead Online, ta pa bo kmalu dobila novo večjo posodobitev Blood Money.

Čakajo nas nove misije, ki bodo med sabo povezane in pri njih bomo celo našli nekaj štorijalne vsebine in dobrega glasovnega igranja. Sodelovati bo treba z dvema novima likoma, ki slišita na ime Guido Martelli in Angelo Bronte in to preko posebnih nalog, ki se preprosto imenujejo Crimes. To pomeni, da bo treba skočiti na drugo stran zakona, saj bodo misije od nas zahtevale ropanje, pobiranje dolgov in ugrabljanje.

Teh nalog se bomo lahko lotili skupinsko ali pa samostojno. Vsaka naloga s sabo prinaša novo valuto Capitale, slednjo pa bomo lahko pri Mertelliju zamenjali za odklep višje misije “Opportunity”. Te naloge bodo zahtevale več premisleka, saj se bo treba soočiti s senatorjem Lemoyna.

Vse to se sliši zanimivo in če ste enoigralski del Red Dead Redemption 2 preigrali že večkrat in ste sestradani nove vsebine, potem se morda splača pokukati na večigralski del, ki na Steamu stane 9,99 €. Rockstar se je tudi odločil razveseliti PC igralce, saj bomo skladno s posodobitvijo Blood Money dobili tudi podporo DLSS za RTX grafične kartice, kar bo lepo zvišala sličice na sekunde.

Blood Money bomo lahko igrali od 13. julija dalje.

Fallout 76 dobil večjo posodobitev, ki zaključi zgodbo Brotherhood of Steela

Pred kratkim sem se zopet spustil v preigravanje igre Fallout 76, ki sem jo ob izidu igral le za kratek čas, saj se je takrat ta prvi večigralski naslov razvijalca Bethesde Softworks kopal v hroščih. In v igranju sem se kar precej zabaval. Igra je od izida pridobila kar precej nove vsebine, hrošči so bili več ali manj zakrpani in zdaj lahko v svetu dejansko najdemo žive osebe.

Fallout 76 je danes dobil novo znatno posodobitev z imenom Steel Reign. Ta zaključi trenutno zgodbo bratovščine Brotherhood of Steel, na voljo pa bo vsem igralcem, ki so vsaj stopnje 20 in so že zaključili Steel Dawn naloge.

Posodobitev s sabo prinaša tudi cel kup novih predmetov in nadgrajeni sistem kovačenja, ki nam po novem omogoča ustvarjanje legendarnih orožij. To pomeni, da boste lahko normalne predmete nadgradili v legendarne ali pa boste že legendarni opremi prerazporedili statistike.

Bethesda je spremenila tudi nekatere druge stvari. Najvišja nabrana količina zamaškov je bila zvišana na 40k, razvijalec pa je odpravil tudi nekaj dodatnih hroščev, kar je seveda vedno dobrodošla novica.

fallout 76

Posodobitev je zdaj že na voljo na PC-ju in vseh konzolah, Fallout 76 pa bo letos prejel še nekaj nove vsebine. Jeseni nas čaka posodobitev Worlds Are Changing, pozimi pa Tales from the Stars, ki bo vpeljala tudi legendarne predmete 4. stopnje.

Steelrising, nova RPG igra razvijalca Spiders, dobila prvi igralni napovednik

0

Razvijalec Spiders se že dolgo trudi na področju AA iger in za razliko od sorodnih studiev, kot je denimo nemški Piranha Bytes, neprestano kažejo napredek. Res je, da jim do sedaj ni uspelo izvreči zares impresivne igre, a njihov zadnji poskus v obliki igre Greedfall se je uspehu močno približal in res bo zanimivo videti, če bo razvijalcu vse nabrane izkušnje uspelo plodno izrabiti v njihovem naslednjem projektu Steelrising.

Ta ima presneto zanimiv zaplet, saj se dogaja sredi 18. stoletja v Parizu, ko je bila francoska revolucija na svojem vrhuncu. Takrat je bil na oblasti kralj Ludvik XVI. Francoski, a njegov čas se je približeval koncu in čakala ga je bridka giljotina. Steelrising bo prinesel alternativno verzijo zgodovine, saj je podjetni Ludvig za svojo obrambo najel vrsto mehanskih robotov, ki skušajo njega in ostalo monarhijo ohraniti pri življenju. Odgovor na to zagato ima Marija Antoaneta, ki pošlje igralca, v obliki osebnega robotskega stražarja Aegisa v boj proti Ludvikovem mehanskemu zidu in če nam tega uspe prebiti, bomo nagrajeni z Ludvikovo glavo.

Zaplet je vsekakor nenavaden in poln potenciala. Razvijalec je malce več podrobnosti navrgel v uradnem PlayStation blog zapisu, dobili pa smo tudi prvi igralni napovednik. Steelrising bo precej bolj akcijski kot Greedfall in kakor lahko vidimo, bo bojevanje precej spominjalo na Soulslike naslove. To pomeni veliko pravočasnega napadanja, izmikanja in proženja posebnih sposobnosti. Čakajo nas unikatna orožja kot je dvojec pahljač, ki se lahko nalelektrijo, prožijo posebne izstrelke ali pa jih uporabimo kot priročen ščit.

Res upamo, da razvijalcu končno uspe spočeti univerzalno ljubljen naslov, a na končni razplet bo treba še dolgo čakati, saj Steelrising izide šele junija 2022.

Dirkačina Test Drive Unlimited Solar Crown dobila datum izida in nov napovednik

Založnik Nacon je igro Test Drive Unlimited Solar Crown najavil točno leto nazaj, včeraj pa smo dobili nov napovednik, ki je razkril nekaj novih podrobnosti tretjega dela serije Test Drive Unlimited, ki nas je nazadnje veselila leta 2011.

Solar Crown nas bo odpeljal na ulice Hong Konga kar je precej zanimiva izbira lokacije. Okolica bo tako kot v prejšnjih delih poustvarjena v razmerju 1:1. Mapa bo tako naravnost gromozanska in zagotovo nas spet čakajo naloge, ki bodo za kljukico zahtevale tudi več kot pol ure neprestanega volaniziranja.

Nova igra bo za razliko od predhodnikov očitno vsebovala tudi nekaj bogatejše štorijalne podlage, saj se bomo lahko pridružili bodisi Streetom ali pa Sharpom. Kaj so ti dve strani še ni znano, a sliši se, kot da bo igra ponujala izgovor za vsaj dvakratno preigravanje.

Solar Crown sicer precej spominja na serijo iger Forza Horizon, le da je bil v Test Drive Unlimited vedno večji poudarek na zbirateljstvu prestižnih avtomobilov, posedanju po garažah in oblačenju likov. Tega izročila se očitno namerava držati tudi tretji del, napovednik pa neprestano izpostavlja tudi hazardiranje. Upamo, da je to samo stilistična odločitev in da Nacon s tem ne napeljuje na “loot boxe”.

Nov napovednik žal ne prikaže nobenega igranja, a smo dobili vsaj datum izida. Ta se bo zgodil 22. septembra, žal šele leta 2022.

Nintendo uradno predstavil novo verzijo konzole Switch, ki pa je igralce razočarala

O nadgradnji konzole Nintedno Switch so dolgo krožile govorice in japonsko podjetje je včeraj te tudi uradno potrdilo z nenadnim razkritjem nadgrajene različice, ki pa je igralce precej razočarala. Čenče so namreč pravile, da bo nadgradnja prišla v obliki konzole Switch Pro, ki bo v sebi vsebovala večji zaslon in močnejše strojne mišice, ki bi znale na televizor izpljuniti ločljivost 4K.

Žal pa novi Switch teh obljub ne bo izpolnil. Najbolj pomembna lastnost nove verzije je kvalitetnejši OLED zaslon, ki je zmožen prikazovanja bolj živih barv in bo v velikost meril 7 palcev, medtem ko trenutna verzija ponuja 6,2 palca. Vse ostalo ostaja večidel nespremenjeno, tako da bo prikazana ločljivost še vedno v prenosnem načinu merila zgolj 1280×720 in na televizorju 1920×1080.

Spremembe so se zgodile tudi drugje, a malce smešno je, kako nekatere pritikline, ki bi morale biti že samoumevne, Nintendo hvali v svojem napovedniku. Stvari kot sta denimo vhod za internetni kabel in samostojno stojalo res nista kaj posebnega, a Nintendo je pač nekaj moral vriniti v video.

Switch bi si res zaslužil nekaj strojne prenove, saj je konzola navsezadnje že stara 5 let in razvijalci imajo že nekaj težav z optimizacijo iger za šibko strojno drobovje. Poleg tega je že dolga prisotna težava s kontrolnimi ploščki Joy-Con, ki se radi kvarijo, prav bi prišla pa tudi kakšna nadgrajena baterija.

A Nintendo vztraja pri svojem in sporočili so, da nova različica konzole v strojnem smislu ostaja do pičice enaka. Switch se resda še vedno dobro prodaja, a to ne bo trajalo večno in res upamo, da se ne ponovi Nintendova zgodovina, ko je huronsko uspešno konzolo Wii nadomestil WiiU.

Novi Switch bo nas prispel 8. oktobra, skupaj z igro Metroid Dread, Nintendo pa bo zanj zahteval dokaj dragih 350 €.

Sony za jutri načrtuje večjo predstavitev PlayStation iger

0

V igričarskih krogih so v zadnjih tednih krožile govorice, da Sony za jutri pripravlja obsežnejšo predstavitev vseh pomembnejših naslovov, ki bodo v bližnji prihodnosti prispele na njihovi konzoli PlayStation 4 in 5. Navsezadnje je imel Microsoft prejšnji mesec na E3-ju res udarno konferenco in Sony nekako moral vrniti udarec in razkriti svoj katalog.

Dogodek State of Play je bil včeraj končno tudi uradno razkrit, a ta ne bo tako obsežen kot so nemara pričakovali vsi igralci. Da bi malce umiril pričakovanja je Sony na svojem blog zapisu malce bolje obrazložil podrobnosti dogodka in tam eksplicitno zapisal, da bomo zaman pričakovali nove igralne posnetke iz novega God of Wara ali pa kakšne nove informacije glede Horizon Forbidden West. Prav tako beseda ne bo tekla o naslednji generaciji PlayStation VR naprav.

Predstavitev se bo tako raje osredotočila na prihajajoči naslov Deathloop na katerem dela razvijalec Arkane. Ta sicer spada pod založnika Bethesdo, ki ga je kupil Microsoft, a kljub temu bo Deathloop za omejen čas možno ekskluzivno igrati samo na PlayStation konzolah. Sony je namreč z Bethesdo pred njenim nakupom podpisal pogodbo o ekskluzivnosti in tako smo sedaj do prišli do smešne situacije, da Microsoft tehnično gledano razvija ekskluzivo za konzole PlayStation.

Deathloop bo med nas prispel 14. septembra, poleg njega pa bomo v polurni predstavitvi videli še nekatere druge igre iz strani drugih založnikov ter nekaj indie naslovov. Kaj vse za nas pripravlja Sony še ni znano, a upamo, da morda vidimo kakšen Elden Ring igralni posnetek ali pa nemara tudi kakšno besedo namenijo Bloodborne predelavi.

State of Play se bo odvil v četrtek, 8. julija ob 23.00, prenos v živo pa boste lahko spremljali preko Twitcha ali pa YouTuba.

Igra Vampire: The Masquerade – Swansong prestavljena v 2022

Nekdo je nad znamko iger Vampire: The Masquerade spustil nekakšno starodavno prekletstvo, saj se praktično vseh naslovov pod to licenco že od vedno drži smola. Najbolj slavni predstavnik Vampire: The Masquerade – Bloodlines iz leta 2004 je bil sicer čudovita igra, ki pa je zaradi celega kupa hroščev in slabe prodaje botroval poginu razvijalca Troika Games, nadaljevanje Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 pa se prav tako kopa v težavah in igra je nedavno prestavila izid na neznani datum v 2022 ali morda celo kasneje.

A Bloodlines ni edini naslov te franšize, saj razvijalec Big Bad Wolf dela na avanturi Vampire: The Masquerade – Swansong. Ta se bo igrala na podoben način kot Telltalove igre, kar pomeni veliko izbiranja dialogov in govoričenja, žal pa projekta letos še ne bomo videli.

Razvijalec je včeraj izdal nov napovednik, ki predstavi novega vampirja z imenom Galeb. Ta je skozi leta obstoja nabral ogromno bogastva in postal eden najbolj vplivnih vampirskih figur Bostona, a tudi neusahljiva zaloga denarja ga ni zadovoljiva in v njegovem življenju je vedno manjkalo.

Swansong bi moral iziti enkrat v 2021, ampak to se ne bo zgodilo. K sreči pa smo zdaj vsaj dobili bolj trdno zakoličen datum izida, ki se bo zgodil v februarju 2022. Upamo, da tokrat zadeva dejansko tudi izide.

Twitch streamer PandaTV podrl rekord v maratonskem prenosu v živo, ki še vedno traja

0

Morda se spomnite, ko smo nekaj mesecev nazaj pisali o herojskem podvigu streamerja Ludwiga, ki je spočel naravnost neverjeten maratonski prenos v živo. Ludwig je pred kamerami stal neprestano kar 31 dni in gledalci so ga lahko gledali med igranjem iger, gledanjem filmov in tudi spanjem.

Njegov podvig mu je prislužil tudi bogate denarne nagrade, saj je nabral kar milijon dolarjev v donacijah, aprila letos pa je tudi prebil mejo 2,6 milijona naročnikov.

Maratonski prenos v živo je seveda pritegnil pozornost drugih streamerjev, ki so se odločili formulo skopirati in nekateri so upali, da bodo tudi zrušili Ludwigov rekord. Prvemu je to uspelo Jaredu ‘PiG’ Krenselu, ki je junija pred kamerami preživel 726 ur in tako premagal svojega tekmeca. A Jaredov rekord je stal manj kot mesec, saj se je na Twitchu pojavil nov izzivalec, ki namerava v kategoriji maratonskih prenosov v živo postaviti dosežek, ki ga še dolgo ne bodo premagali.

Avstralski streamer PandaTV je pred kamerami preživel že 844 ur, kar znese nekje 35 dni in ne namerava se kmalu ustaviti. Bradatega streamerja je na vrhuncu naenkrat spremljalo 11k gledalcev, v svojemu prenosu v živo pa si je zastavil več ciljev, preko katerih je popestril dogajanje. Gledalci z vsakim dolarjem podaljšajo prenos v živo za 24 sekund, vsak naročnik pa za nadaljnjih 120 sekund.

Med časom pisanja je ostalo še 19 ur prenosa v živo, ki ga je PandaTV zdaj poimenoval svoj lastni Twitch zapor. Naročniki mu dajejo zagon in zaobljubil se je, da bo prenos v živo trajal vse dokler se odštevalnik ne ustavi na 0. Tako kot pri Ludwigu mora tudi PandaTV pred kamero tudi spati, gledalce pa najraje zabava preko igranja igre World of Warcraft.

PandaTV je morda resda porušil rekord glede maratona, a ta se verjetno ne bo dolgo obdržal. Trenutno svoj maratonski prenos v živo drži tudi Escape from Tarkov streamer Pestily, ki pred kamerami stoji že 70 ur, zaobljubil pa se je, da bo prenosa v živo konec šele po 50 dneh. Glede na norost in vztrajnost Escape from Tarkov igralcev njegovim norim obljubam celo verjamemo.

HBO po eni sezoni preklical serijo Lovecraftova država

0

HBO-jeva serija Lovecraftova država ne bo dočakala 2. sezone. Pretočni servis je žalostno novico potrdil na spletni strani Deadline in zraven sporočil, da je hvaležen za prikazan talent, ki ga je prikazala produkcijska ekipa in igralska zasedba, ampak da žal nova sezona ni bila zapisana v kartah.

Kar niti ni presenetljivo, saj je bila serija posneta po sorazmeroma kratki istoimenski knjigi, ki jo je spisal Matt Ruff. Prva sezona je tako povzela pisano besedo iz strani Matta, ustvarjalka serije Misha Green pa je želela zgodbo nadaljevati v 2. sezoni, ki bi bila narejena v enakem duhu kot knjiga.

A preklic serije verjetno ni botroval samo kratkosti originalne knjige. Lovecraftova država je nosila zanimiv zaplet, saj smo spremljali zgodbo 25-letnega temnopoltega Američana Atticusa Blacka, ki se skupaj s prijateljico leta 1950 odpravi skozi Ameriko v iskanje svojega izginulega očeta. Na svojem potovanju naleti na rasizem, ki je v tistih letih kukal izza vsakega ovinka, a zraven so ponagajale tudi tentaklaste grozljivosti iz drugih dimenzij.

Ravno to izročilo iz strani znanega pisatelja grozljivk H.P. Lovecrafta se je skozi serijo nekako izgubilo in gledalci so bili tako precej razočarani nad razpletom zgodbe. Skoraj vsi na Redditu se strinjajo, da je bila prva epizoda naravnost fantastična, a vsak nadaljnji del je doživel opazen padec v kvaliteti, tako da jih je veliko obupalo že na sredi sezone. Poleg tega naj bi bila Lovecraftova država presneto draga za snemanje, saj naj bi vsaka epizoda stala med 10 in 20 milijonov dolarjev in za takšne zneske moraš pridobiti gledanost na ravni Igre prestolov, kar pa prvi sezoni ni uspelo.

Dobra novica je vsaj to, da je prva sezona zaključena zgodba in se ne konča na pregovornem “cliffhangerju”. Lovecraftovo državo si lahko v celoti ogledate na pretočnem servisu HBO GO.

Priljubljeni program Audacity 3.0 naj bi zbiral podatke o uporabnikih in te delil z drugimi podjetji

Če ste se na računalniku kdaj spravili obdelovati zvok, potem obstaja velika možnost, da ste za svoje delo uporabili program Audacity. Ta brezplačna aplikacija ponuja ogromno nastavitev in je dokaj enostavna za uporabo, skupnost pa je skozi leta spočela tudi večje število vtičnikov, ki programu samo še dodajo na vrednosti.

Audacity je bil maja kupljen iz strani ruskega podjetja Muse Group in takoj po nakupu so uporabniki opazili, da nova verzija 3.0 s sabo prinaša tudi spremenjeno dokumentacijo. Spletna stran Fosspost je spremembe označila za kontroverzne in po njihovih besedah je Audacity v bistvo zdaj postal različica “spywara”, ki vohlja za uporabniki in pridno nabira njihove podatke.

Prenovljena stran glede zasebnosti navaja nabiranje podatkov glede operacijskega sistema ter IP naslove in državo vsakega uporabnika. IP naslove podjetje hrani en dan, podatki uporabnika pa so shranjeni na njihovih strežnikih, a je zraven zapisano, da so ti po potrebi deljeni z njihovo pisarno v Rusiji ali pa z zunanjimi svetovalci v ZDA. Najbolj bode v oči zapis, da morajo po potrebi deliti podatke tudi z oblastjo in vešči uporabniki interneta boste znali povedati, da ruskemu vladajočemu telesu ni preveč za zaupati. Zanimivo je še to, da zaradi GPL licence uporabniki, ki so stari manj kot 13 let, programa ne smejo uporabljati.

Vse te zadeve so sprožile alarm pri uporabnikih. Audacity je navsezadnje program, ki ga uporabljamo lokalno, za svoje lastne potrebe. A kljub temu so lahko podatki, ki jih kakšen vohljač iz njih potegne, neprecenljivi. Snemanje mikrofona in naše govorjene besede so lahko zelo dragocene in Audacity ima zdaj dovolj veliko bazo uporabnikov, da lahko potencialni kupec znotraj najde goro zanimivih podatkov.

Če vas takšne stvari skrbijo, potem se priporoča namestitev prejšnje verzije programa 2.4.1 ali pa skočite na GitHub in prevzemite kakšno drugo vejo programa.

Originalno zapakirana The Legend of Zelda kartuša se trenutno trži za več kot 100.000 $

0

Zbiratelji so čudna bitja in za svoje izdelke so zapravljeni zapraviti tudi cela bogastva. Zbirateljstvo se je preselilo tudi v igričarsko industrijo in te dni so najbolj popularne originalno zapakirane Nintendove kartuše, ki na raznih dražbah dosegajo nepredstavljive cene.

Zbiratelji se najraje podijo za Super Mariom, ki je njega ni izšel na konzoli Nintendo Entertainment System. Aprila letos je ravno redka kopija te igre bila prodana za rekordni znesek 660.000 dolarjev, trenutno pa poteka še ena licitacija, le da tokrat v glavni vlogi nastopa igra The Legend of Zelda.

zelda

Na spletni strani Heritage Auctions je nekdo v ponudbo postavil zapečateno kopijo igre The Legend of Zelda – Wata 9.0 A in trenutno je nekdo zanjo ponudil 110.000 ameriških zelencev. Gre za izjemno redko kopijo igre z oznako NES R, saj jo je Nintendo proizvajal samo nekaj mesecev leta 1987, nato pa jo je nadomestila varianta REV-A.

Na strani dražbe je zapisano, da je ta kopija igre pravi sveti gral za igralce, saj je to verjetno najbolj zgodnja kopija igre The Legend of Zelda v zgodovini in dvomijo, da bo kdaj v ponudbo prišla še bolj kakovostna in zgodnja različica igre. A ta naj bi obstajala, saj naj bi Nintendo leta 1987 v trgovinah prodajal različico NES TM, trenutno pa naj bi na svetu obstajala samo ena zapečatena kopija te različice igre in ne ve se, če bo ta sploh kdaj prešla v prodajo.

Dražbe bo konec čez tri dni in zagotovo bo cena še poskočila, a nekako dvomimo, da bo prerasla ceno Maria iz aprila.

Ubisoft umaknil igro Might and Magic X: Legacy iz prodaje, namesto da bi popravil njene težave z zaščito

0

Pisali smo že o težavah na katere je naletela igra Might and Magic X: Legacy, saj ji je založnik Ubisoft 1. junija ugasnil strežnike in čeprav je to popolnoma enoigralska igra, je ta poteza praktično onemogočila igranje. Legacy namreč v sebi vsebuje protipiratsko zaščito, ki za delovanje potrebuje povezavo na strežnike, brez teh pa ni možno opraviti potrebne verifikacije.

Igralci so tako naenkrat ugotovili, da v kampanji ne morejo napredovati mimo prvega poglavja in zanašati so se morali na razne trike. A to je bila bolj uboga tolažba, saj do DLC vsebine sploh ni bilo več možno dostopati in Ubisoft je tako v bistvu prodajal izdelek, ki sploh ne deluje.

Igralci so potrpežljivo čakali, da bo založnik izdal popravek, ki bi odstranil zaščito iz igre, a očitno je šel Ubisoft po drugi poti. Namesto da bi popravili okvarjen produkt so igro preprosto odstranili iz Steama in iz svoje trgovine Uplay, nič pa ni znanega, ali bo igra še kdaj povrnjena v trgovine ali pa se lahko obstoječi kupci obrišejo pod nosom in bodo za igranje legalno kupljenega izdelka primorani namestiti crack.

Bill Cosby dela na dokumentarcu o svojem sojenju, namerava se tudi vrniti k stand-upu

0

Nekaj dni nazaj je bil svet šokiran, saj je ameriško sodišče čez noč objavilo presenetljivo razveljavitev obsodbe znanega komika Billa Cosbyja, ki je bil obsojen drogiranja in nadlegovanja bivše košarkašice z imenom Andrea Constand. Cosby je bil obsojen na 10 let zapora, kar je pri njegovi starosti pomenilo praktično obsodbo na smrt, a je bil zaradi napake v postopku izpuščen po samo dveh letih zapora.

Cosby je zdaj star 83 let, a se še ne namerava upokojiti. Ravno nasprotno, združil se je s producentko Michelle Major in v izdelavi je dokumentarec, ki bo v petih delih poskušal orisati sojenje in vse krivice, ki so se med njim naredile Cosbyju. Dokumentarec naj bi bil praktično že končan, manjka samo še Cosbyjev intervju, ki naj bi bil narejen v sledečih tednih in zadeva bo pripravljena za ogled, ni pa še znano na kateri pretočni platformi. Stavimo, da ponudb, in to bogatih, ne bo manjkalo.

Cosby je tudi izjavil, da se namerava vrniti na oder v obliki stand-up komedije. Prav tako namerava spisati knjigo, saj namerava na ta način pomagati vsem tistim, ki so se po krivici znašli na zatožni klopi. Spletna stran New York Post poroča, da želi Cosby svoj primer prikazati kot nekakšen del gibanja Black Lives Matter. V svojo zgodbo želi vpoklicati temnopolte novinarje in pisce, saj bo samo tako dokončno razkrita prava resnica.

Cosbyja je seksualnega zlorabljanja obtožilo okoli 60 žensk, zato njegovim besedam seveda ne verjamejo vsi. A vseeno ima svoje podpornike. Tople besede mu je namenila Phylicia Rashad, ki je bila njegova soigralka v seriji The Bill Cosby Show in na Twitterju je ob razrešitvi obsodbe zapisala, da je bila končno popravljena velika krivica. Seveda je na njo zgrmel plaz kritik in svoje besede je hitro izbrisala in se za njih opravičila.

Manj prijazna je bila igralka Janet Hubert, ki jo poznamo predvsem kot teto Vivian iz serije Princ iz Bel-Aira. Janet je bila ostra do besed podpore, saj naj bi vsi takrat vedeli kaj je Bill počel, a nihče se ni upal nič povedati. Nato je še izjavila, da osebno pozna še 5 žensk, ki se niso upale stopiti naprej in res je vprašanje kakšna je resnična končna številka Cosbyjevih domnevnih zlorab.

GTA 6 naj bi bil še leta od izida

3

Govorice o igri GTA 6 so se v bistvu rodile že takrat, ko je GTA 5 komaj dobro zaživel. Kar pomeni, da so prave starine, saj je peti del izšel 8 let nazaj in smo ga dejansko igrali še na konzolah PlayStation 3 in Xbox 360, razvijalec Rockstar pa je šele nedavno objavil vest, da bo igrah na slednjih konzolah izgubila podporo za strežnike.

Skratka, govorice so stare in največkrat lažnive. Razvijalec Rockstar se je v vsem tem času pošteno spremenil in se osredotočil na večigralske zadeve. GTA 5 je tako še danes močno popularna zadeva, ki preprosto noče zamreti, Rockstarju pa se z razvojem nadaljevanja nikamor ne mudi.

A vseeno je GTA 6 zagotovo v izdelavi in to so zdaj začeli potrjevati tudi bolj dostojni viri. Eden od teh sliši na ime Tom Henderson in ta je prejšnji teden podelil nekaj informacije glede prihajajočega GTA 6. Tom pravi, da se bo novi del dogajal v sodobni različica mesta Vice City, v glavni vlogi pa naj bi nastopala ženska. Rockstar naj bi se tokrat že od začetka bolj osredotočil na večigralski del, tako da bo GTA 6 vseboval mapo, ki se bo neprestano razvijala in posodabljala v slogu Fortnita.

Žal pa igre še ne bo kmalu na spregled. Rockstar naj bi se po izidu igre Red Dead Redemption 2 resno lotil zmanjševanja prekournih delavnikov, zraven pa je ponagajal še koronavirus. GTA 6 naj bi bil prav tako na voljo samo za PC in trenutne konzole, ki pa jih še vedno ni dovolj v obtoku, da bi posledično lastniki teh ustvarili dovolj bogato bazo igralcev.

Hendersonove govorice sprva niso nosile veliko teže, saj je on bolj znan po predčasnem razkrivanju informacij glede iger Call of Duty in Battlefield. A njegove besede je nato potrdil tudi znani novinar Jason Schreier, ki velja za morda najbolj verodostojen vir informacij. Jason je povedal, da se njegove informacije ujemajo s tem, kar je povedal Henderson in da je projekt še precej zgodaj v razvoju.

Tako naj bi GTA 6 med nas prispel šele enkrat v letu 2025, kar pomeni, da bo med petim in šestim delom preteklo debelih 12 let. Potrpežljivi igralci letos vseeno ne boste ostali praznih rok, saj namerava Rockstar izdati nadgrajeno verzijo petega dela za konzoli Xbox Series X/S ter PlayStation 5, datum izida pa je postavljen na 11. november 2021.

System Shock Remake dobil 7 minut igralnega posnetka

0

Razvijalec Nightdive Studios je leta 2016 zagnal uspešno Kickstarter kampanjo za predelavo igre System Shock, ki jo je originalno spočel legendarni studi Looking Glass in to davnega leta 1994.

5 let kasneje projekt še vedno ni dokončan in igralci so začeli počasi izgubljati potrpljenje. Nightdive Studios je imel pri razvoju kar nekaj težav, saj jim je najprej razvoj ušel izpod rok in namesto preproste predelave je zadeva postala veliko bolj obsežna, kar je zahtevalo dodatni čas, denarja pa je nato začelo zmanjkovati. Razvoj je bil nato zopet zagnan, ekipa pa je nato tudi zapustila Unity in skočila v pogon Unreal Engine.

Nightdive Studios je včeraj pokazal nov igralni napovednik, ki prikaže 7 minut igranja znotraj zapuščene vesoljske postaje Citadel Station, ki je zdaj pod oblasti zlobne umetne inteligence SHODAN. Vidimo lahko nekaj raziskovanja, nabiranja surovin bojevanje proti nekoliko smešno izgledajočim mutantom, ki ne vzbujajo ravno srha. Na koncu nas čaka še spopad z ogromnim robotom proti kateremu je puška bolj slaba pokalica.

Zadeva je videti v redu, ampak vprašanje ostaja, kdaj bomo lahko zadevo igrali. Na Steamu imate na voljo demo, datum izida pa je začrtan za “poletje 2021”, a nekako dvomimo, da se bo to res zgodilo in skoraj zagotovo nas čaka nov zamik izida.

Hekerji protestno napadli Apex Legends strežnike zaradi okvarjenih Titanfall strežnikov

0

Razvijalec Respawn Entertainment je leta 2014 izdal večigralsko igro Titanfall, ki je bila presneto zabavna. Igralci so bili navdušeni nad nekaterimi mehanikami kot je tekanje po zidu, ogromni roboti pa so vedno popularni. Titanfall je takrat izstopal tudi po temu, da je imel zanimive like in štorijalno podlogo s potencialom, a igra ni imela enoigralske kampanje. Leta kasneje je to spremenil Titanfall 2, ki je še danes znan po svoji kratki in sladki kampanji.

Kljub svoji kvaliteti Titanfall igre nikoli nista zaslužili ogromno denarja. Založnik EA ju je namreč vedno poslal na trg takrat, ko se je pripravljal izid kakšnega večjega konkurenčnega naslova tipa Call of Duty. Kljub slabi prodaji je Titanfall franšiza obdržala zvesto skupnost, ki ob vsaki priložnost na Redditu vsakemu priporočajo nakup ene od iger in tako zopet poskušajo obuditi Titanfall ime.

Razvijalec Respawn je Titanfall izročilo plodno uporabil pri izdelavi battle royale igre Apex Legends, ki je postala prava uspešnica in razvijalec ter založnik sta nato vse moči usmerila v izpopolnjevanje tega naslova, medtem ko je Titanfall ime žalostno začelo toniti v pozabo. Tretjega dela očitno ne bomo dobili, a skupnost se mora tudi sprijazniti s tem, da Respawn očitno noče več vzdrževati strežnikov originalnega Titanfalla.

Ta je namreč že dolga leta žrtev hekerjev, ki lahko zrušijo strežnike ali pa te napolnijo z računalniško vodenimi igralci, ki so seveda nečloveško hitri in natančni, tako da igranje proti njim niti približno ni zabavno. Problem je postal tako obsežen, da je igra praktično neigralna, EA pa jo še vedno prodaja na Steamu in svoji platformi Origin. Razvijalec Respawn je aprila končno uslišal želje igralcev in jim obljubil, da bodo strežniki popravljeni, a vse je očitno ostalo samo pri praznih besedah.

apex legends

Igralcem je tako včeraj dokončno odneslo pokrov iz glave in odločili so se udariti razvijalca tam kjer ga boli. Strežnike igre Apex Legends so tako zadeli obsežni hekerski napadi, saj se igralci naenkrat niso več mogli priklopiti na strežnike, ampak so si lahko samo ogledali zgornje sporočilo, kjer je jasno zapisano, da so Titanfall serverji nenehno pod napadi in da se je zdaj enako zgodilo tudi za Apex. V sporočilu je še vabilo za obisk strani SaveTitanfall.com, ki je spletna stran, ki drži informacije glede igre Titanfall in poziva razvijalca Respawn, da obnovi strežnike igre. Osebje te spletne strani sicer pravi, da niso odgovorni za te napade, tako da je to očitno bila samostojna gverilska akcija.

Respawn je medtem odpravil hekerske napade in Apex Legends zdaj ponovno normalno deluje. Zanimivo bo videti, če so jih ti napadi prisili, da končno zavihajo rokave in začnejo delo na rešitvi Titanfalla ali pa se jim je vse skupaj zamerilo in od tega ne bo nič.

Guild Wars 2 bo dobil grafično prenovo ter nov dodatek

0

MMO igra Guild Wars 2 igralce zabava že dolgih 9 let in razvijalec ArenaNet je skozi čas igri dodal precej nove vsebine ter jo igralcem ponudil popolnoma brezplačno, seveda z določenimi omejitvami.

Guild Wars 2 je očitno še vedno dovolj popularen naslov, da se strežnike splača vzdrževati in igri dodajati novo vsebino. Čeprav ArenaNet pod palcem zagotovo nima dovolj denarja, da bi lahko razvili polnopravno nadaljevanje, saj so MMO projekti presneto dragi, lahko vseeno vsaj vzdržujejo obstoječi projekt.

Igra bo tako konec leta v obliki beta dostopa dobila večjo tehnično nadgradnjo. Razvijalec bo vpeljal podporo za DX11, kar naj bi močno pomagalo pri optimizaciji. Veselimo se lahko bolj stabilnih sličic na sekundo in boljše optimizacije za novodobne procesorje z večimi jedri. Podpora za DX11 bo razvijalcu tudi omogočila grafičnih nadgradenj, a te, če se bodo zgodile, so zaenkrat samo v fazi planiranja.

Razvijalec je v blog zapisu najavil tudi zamik dodatka End of Dragons, ki bi originalno moral iziti že letos. Žal tega datuma ne bo ujel, saj je ponagajal koronavirus, tako da bomo novo razširitev dobili šele enkrat naslednje leto. To prav tako pomeni, da Guild Wars 2 še nekaj časa ne bo prišel na Steam, saj razvijalec trenutno vse moči usmerja v razvoj dodatka, Steam izid pa se bo zgodil po splavitvi End of Dragonsa.

ArenaNet naj bi globlji vpogled v novi dodatek pokazal v prenosu v živo, ki je začrtan za 27. julij, spremljali pa ga boste lahko na njihovem uradnem Twitch kanalu.

Slovenska igra Elroy And The Aliens po sedmih letih razvoja dobila prvi napovednik

0

Žanr “Point & Click” avantur je bil v devetdesetih na vrhuncu svoje slave in takrat smo dobili tudi nekaj najbolj legendarnih naslovov za katerimi je v večini stal razvijalec LucasArts. Od tistih dni je preteklo veliko vode in avanture tipa Day of the Tentacle in Monkey Island so praktično izumrle. V nekoliko prečiščeni in poenostavljeni obliki jih je poskušal oživeti Telltale Games, a je nato pretiraval z najemanjem licenc ter na koncu poplavil lastno ustvarjen trg.

Slovenski studio Motiviti bo poskušal oživeti devetdeseta preko svojega prihajajočega naslova Elroy And The Aliens. Gre za pravo trdojederno pustolovščino, kjer se bomo sprehajali med različnimi lokacijami, se veliko pogovarjali ter s pomočjo naokoli nametanega predmetovja poskušali rešiti marsikakšno zagonetko. V glavni vlogi bo nastopal rdečelasni Elroy, ki bo iskal svojega očeta. Ta je izginil 18 let nazaj v nepojasnjenih okoliščinah in Elroy se odloči enkrat za vselej priti tej skrivnosti do dna. Na avanturi se mu bo pridružila novinarka Peggie, ki je v prostem času tudi velika navdušenka nad zgodovino. Par se poda v epsko avanturo, ki ju bo popeljal tudi med zvezde in srečanje nezemljanov bo tekom igranja postalo nekaj vsakdanjega.

To zna biti prava poslastica za vse retro privržence, saj slastno ne izgleda samo igranje ampak grafični slog. Motiviti je v svojem prvem napovedniku pokazal čudovite ročno izrisane scene in like, ki jih je med gibanjem veselje opazovati. Elroy And The Aliens bo očitno vseboval tudi dobro dozo humorja ter trenirane zvočne igralce. Igra bo vsebovala 60 različnih lokacij, 2 unikatna planeta in kar 60 likov, ki nam bodo popestrili raziskovanje preko zanimivih dialogov.

Motiviti si je za ustvarjanje te avanture vzel dolgih 7 let in zdaj se očitno razvoj približuje h koncu. Datuma izida žal še nimamo, si pa lahko igro sedaj na Steamu dodate na vaš seznam želja.

Call of Duty Warzone goljufivcem zdaj za zmago sploh ni več treba meriti v nasprotnika

0

Call of Duty Warzone je popularna večigralska igra, ki je poleg tudi povsem brezplačna. Zaradi teh lastnosti je postala tudi hudo privlačen zalogaj za vse goljufivce, ki naravnost obožujejo pobijati svoje nasprotnike na nepošten način. Eni to počenjajo zato, ker preprosto nimajo veščin, da bi se v borbe podali na pošten in spoštovanja vreden način. Drugim pa je takšno igranje preprosto zabavno in za takšno zabavo so pripravljeni tudi odpreti svoje denarnice.

Okoli goljufanja v večigralskih igrah se je razvila že prava znanost, saj prelisičenje strežnikov ni tako enostavno kot da bi v GTA San Andreas vtipkali kodo in že bi bil pred vami tank. Za učinkovito goljufanje je treba plačevati celo naročnino, spletna stran PCGamer pa poroča o novem tipu goljufanj, ki sliši na ime Silent Aim.

Ta naj bi se v Warzonu pojavil nekje maja letos in je v bistvu bolj napredna verzija dobro znanega “aim bota”. Tako se vam na zaslonu ne bo izrisal jasen položaj nasprotnika, ampak boste zraven dobili še superiorno samodejno merjenje, ki pri Silent Aimu ne potrebuje niti gledanja v tarčo. Kakor lahko vidite v spodnjem primeru lahko goljufivec meri tudi v tla, brez da bi preklopil v bolj približan pogled in izstreljeni projektili bodo še vedno leteli neposredno v nasprotnika. Prednost Silent Aima je tudi njegova prilagodljivost, saj lahko uporabnik zadevo prilagodi po svojih željah. Tako si lahko kdo omogoči samo nekaj stopinj večjo natančnost pri streljanju, kar mu da ogromno prednost, njegove nepoštene namene pa je preko ponovljenih posnetkov veliko težje dokazati.

Warzone se že od začetka koplje v težavah glede goljufivih igralcev in hekerjev, Activision pa pridno odstranjuje račune, a zdi se, da njihova borba spominja na boj z milini na veter. Čeprav naj bi Activision maja izklopil že preko 500k računov, navala goljufivcev preprosto ne more zaustaviti. Igra je namreč povsem brezplačna in goljufivi igralec lahko preprosto odstrani nov račun in zopet začne z izvajanjem terorja na strežnikih. Activision sicer lahko računu podeli kazen v obliki odstranitve glede na identifikacijo njegove strojne opreme, a najbolj napredni goljufivi programi lahko preplezajo tudi te prepreke.

Čedalje bolj se zdi, da je imel Riot glede implementacije svoje napredne zaščite v igri Valorant, kljub začetnim kritikam, še najbolj prav in morda bi se Activision od njih naučil kakšne pomembne lekcije.