🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 221

Ghost of Tsushima: Director’s Cut prihaja avgusta skupaj z novim dodatkom

0

Izkazalo se je, da so govorice glede prve razširitve za igro Ghost of Tsushima držale in razvijalec Sucker Punch je včeraj ponosno najavil razširjeno različico originala z imenom Ghost of Tsushima: Director’s Cut.

Glavna zadeva pri Director’s Cut je vpeljava povsem novega štorijalne vsebine v obliki dodatka, ki nas bo odpeljala na otok Iki. Zopet bomo nastopali v vlogi Jina, ki so mu na uho prišle govorice, da so se mongolske sile preselile na povsem nov otok. S katano v žepu se bomo odpravili na lov za zavojevalci, a naloga ne bo tako preprosta in bo precej bolj osebna, saj bo pri Jinu vzbudila nekaj spominov iz preteklosti. Dodatek sicer ne bo samostojen, kakor so prej nakazovale govorice, a bo s sabo vseeno prinesel kup nove vsebine, kot so novi nasprotniki, tehnike bojevanja, oklepe in mini igre.

Director’s Cut bo hkrati tudi poskrbel za polnopravno nadgradnjo za konzole PlayStation 5. Tako se lahko veselimo 4K ločljivosti in urnega nalaganja stopenj, Sucker Punch pa bo poskrbel za implementacijo 3D zvoka ter posebnih učinkov na kontrolnem ploščku DualSense. Bodite brez skrbi, Director’s Cut bo na voljo tudi za konzole PlayStation 4, a nadgradnja ne bo brezplačna.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut bomo lahko kupili kot poln paket po ceni 70 € za PlayStation 4 in 80 € za PlayStation 5. Če si igro že lastite na konzoli PlayStation 4 lahko nadgradnjo na Director’s Cut naredite za 20 €, na PlayStation 5 pa boste za tak prehod zapravili 30 €. Če kupite polno različico igre za PlayStation 4 in si želite nato nadgradnje na PlayStation 5, potem boste morali Sonyju nakazati 10 €.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut izide 20. avgusta. Takrat bomo dobili tudi brezplačno posodobitev, ki bo med drugim prinesla možnost prilagajanja kontrol, končno pa bomo lahko med bojevanjem tudi dobili opcijo zaklepanja pogleda na nasprotnike.

ELEX 2 dobil prvi igralni napovednik

Glejte, sem velik oboževalec razvijalca Piranha Bytes, saj je ta nemški založnik zaslužen za igre Gothic, ki jih preprosto obožujem. A tudi največji oboževalci tega studia se zavedamo, da Nemci poskušajo že zadnjih 20 let ujeti tisto magijo Gothic iger, a jim to nikakor ne uspe.

Vedno pridejo blizu, a potem zaradi neznanega razloga zgrešijo tarčo. Tako je bilo v primeru njihove serije Risen, ki je s prvim delom pokazala res veliko potenciala, a sta nato naslednika zavila v neke čudne piratske vode in igralne mehanike, ki preprosto niso bile zabavne. Piranha Bytes je nato poskušala ujeti magijo s svojo zadnjo igro ELEX, ki je bila spodobna, a ji je manjkalo dodelave.

Štiri leta kasneje je med nas prišla najava naslednika ELEX 2 in včeraj so nemške igričarske strani končno lahko prikazale svoje prve predoglede v igralni obliki in kaj naj rečemo: tole je definitivno ELEX.

Igralcem originala bo takoj jasno, da Piranha Bytes zadeve ni preveč spreminjal. Grafično je zadeva ostala praktično enaka in poznavalci originala boste prepoznali tudi nekatere zvoke iz prvenca, identična pa je ostala tudi glasbena spremljava. Bojevanje je zopet videti nerodno: sovražniki na naše udarce ne reagirajo pretirano in spet je prisotno tisto bizarno drsanje po bojišču.

Vseeno neke spremembe so. Novo je denimo zračno bojevanje, saj se bo naš junak Jax zdaj z raketnim nahrbtnikom dvignil daleč med oblake in tam tudi napadal leteče stvore. Prav tako bomo lahko na leteči način hitro prečkali ogromne razdalje, a to prevažanje se nam bo odklenilo proti koncu, ko si bomo lahko privoščili surovine za popolno nadgradnjo raketnega nahrbtnika, tako da nas čaka tudi veliko sprehajanja po tleh.

Tokrat naj bi bil večji poudarek na naših odločitvah, saj bomo lahko zlobnež ali dobričina in to bo pomembno vplivalo na razvoj dogodkov ter romanc. Jax bo tokrat bolj prijateljski s pripadnicami nasprotnega spola, v igri pa nas bo spremljal tudi naš pomladek Dex.

Spletna stran Wccftech je z razvijalcem spočela obsežnejši intervju, tako da lahko tam najdete nekaj dodatnih informacij, izid pa zaenkrat ostaja neznanka, a založnik THQ Nordic upa, da bo ELEX 2 izšel še enkrat letos.

Dying Light 2 z novim igralnim posnetkom predstavi svoje pošasti

Poljski razvijalec Techland je nedavno pokazal malce obsežnejši igralni napovednik za igro Dying Light 2 in s tem se je tudi želel dokončno rešiti govoric, da je projekt v škripcih in razvojnem peklu. Včeraj so se odločili igralcem predstaviti še en dodaten vpogled v igranje in sicer so pred naše oči pripeljali razne nasprotnike, ki jih bomo lahko srečali med raziskovanjem opustošene okolice.

Napovednik nas popelje v bolnišnico, kjer poskušate skupaj s še enim prijateljem odtujiti testerje za preverjanje okuženosti s Covid-19 smrtonosnim virusom, ki ljudi spremeni v nemrtve zombaklje. Seveda je bolnišnica prepredena z nemrtvimi hodečimi trupli zato je se je treba počasi infiltrirati v prostore ter se skrivoma odtihotapiti do zaklada.

Techland pravi, da bo tiholazanje v Dying Light 2 precej bolj izboljšano v primerjavi z izvirnikom. Tako ne bo treba vedno razčesavati črvivih lobanj, ampak se boste lahko skozi stopnje presmukali in jo odnesli s celo kožo. V igralnem napovedniku lahko vidimo, da se lahko nekaterim zombijem prikrademo čisto blizu in če smo tiho, potem bo z nami vse v redu.

Po drugi strani pa je bila to močno skriptirana misija in nekih novih mehanik glede skrivanja ni bilo videti, saj se samo počepljeno sprehajamo med sovražniki. Do sedaj še nismo videli nobenega pravega igralnega napovednika, tako da bo zanimivo videti, kako bo Dying Light 2 deloval tudi v praksi.

Izid igre je zaenkrat napovedan za 7. december 2021.

Star Wars: The Old Republic dobiva nov dodatek Legacy of the Sith

0

MMO igra Star Wars: The Old Republic je bila njega dni zamišljena kot “WoW ubijalec”. Založnik EA je takrat videl, da razvijalec Blizzard preko World of Warcrafta in njegovih naročnin služi kupe denarja in tudi sami so si zaželeli kos te pogače. Zato je takrat počila ideja, da spočnejo svoj MMO naslov in tega podprejo z bogato zgodovino Vojne zvezd.

Star Wars: The Old Republic je zase zahteval kar 200 milijonov dolarjev in je tako takrat postal najdražja igra vseh časov. Razvijalec BioWare je v igro vpeljal dobro zgodbo in zanimive spremljevalce in na začetku je igri dobro kazalo. Žal nikoli ni res nadvladala World of Warcrafta, kar je EA zagotovo razočaralo in igralci smo samo čakali na izklop strežnikov.

A trmasti The Old Republic kar noče umreti in letos praznujemo že njegovo 10. leto obstoja. BioWare se je odločil obletnico obeležiti s posebnim prenosom v živo v katerem so tudi najavili povsem nov dodatek Legacy of the Sith.

Ta nas bo odpeljal na planet Manaan, kjer bomo igralci morali ujeti pobeglega Sitha Dartha Malgusa. Maksimalna stopnja bo po novem 80, poleg nove zgodbe pa nas čakajo nove temnice in nov Flashpoint, ki so v The Old Republic dobri stari raidi.

BioWare bo vpeljal tudi nekaj sprememb na področju igranja. Najbolj zanimivi so spremenjeni borilni načini, saj bomo lahko po novem vzeli igralni razred ter temu pripeli veščine iz drugih sorodnih igralnih razredov. To pomeni, da bomo lahko ustvarili nore kombinacije tipa Dark Side Jedi, kar bo zagotovo popestrilo ponovno preigravanje.

Nov dodatek bo vpeljal tudi nekaj posodobitev glede grafičnega vidika, a BioWare v tem pogledu ni želel razkriti preveč. Dodatne informacije nas čakajo tekom leta, saj bo Legacy of the Sith izšel še enkrat decembra letos.

Lenovo Legion Pro 5 – odličen prenosnik, ki omogoča tudi poganjanje najnovejših iger

Podjetje Lenovo igralce že dolgo zabava s svojo igričarsko znamko prenosnikov Legion in ravno ta je pred kratkim pridobila novo posodobitev v obliki Legion 5, Legion 5 Pro in Legion 7. Vsak od teh prenosnikov vsebuje svoje specifikacije, mi pa smo pod test dobili Legion 5 Pro, ki za dokaj udobno ceno ponuja odlične strojne zmogljivosti in ne omogoča samo prijetnega dela, ampak tudi igranja najnovejših iger, ki so zmožne risati tudi napredni ray tracing.


VIDEO RECENZIJA


Nakup testnega modela po znižani ceni na EIGRE.si.

Ko Legion Pro 5 prvič vzameš v škatle, ti je hitro jasno, da držiš v rokah kvalitetno zadevo, ki pod elegantnim srebrnim ohišjem iz aluminija skriva kar nekaj mišic. Prenosnik v rokah deluje dovolj trpežno in njegova teža, ki znaša dobra 2 kilograma, iz njega ne naredi ravno naprave, ki bi jo lahko brezskrbno prenašal po izletih. Ta teža se še poveča, ko pogledamo za napajalnikom, ki je prava 300 W pošast in s sabo prinese še dodatno obtežitev. Legion Pro 5 je tako prenosnik, ki ga je možno s sabo vzeti na potovanja, a jasno je, da se bo najbolje počutil udobno nameščen na mizi, kjer bo večji del ostal priklopljen na napajanje in nepremičen.

legion pro
Prenosnik vsebuje fine, čiste linije, RGB pa sveti samo na tipkovnici in na zadnji strani, kjer je logotip.

Lenovo je pri dizajnu stavil na ravne, čiste linije, kjer podobe ne kazijo kakšni dodatni okraski. Če ste igričar in vam brez RGB osvetlitve, ki bi skakala v oči na vsakem centimetru prenosnika, ni živeti, potem znate biti razočarani. Edina osvetlitev na zunanji strani prenosnika se nahaja na zadnji strani, kjer je lepo osvetljen logotip. To po drugi strani pomeni tudi to, da je Legion Pro 5 nevpadljiv in lepo spada tudi v kakšno pisarno. Njegove strojne zmogljivosti so vsekakor dovolj velike, da bo kos praktično vsem običajnim pisarniškim opravilom.

legion pro
Zadnji del prenosnika ob priklopu na elektriko elegantno zasveti.

Legion Pro 5 vsebuje bogato število vhodov, zanimivo pa je, da boste večino teh našli na zadnji strani prenosnika. Tam boste pod priročnimi označbami naleteli na tri USB-A vhode in en USB-C priklop. Vsem tem odprtinam delajo družbo še standardni vhodi za Ethernet kabel, priklop za napajanje in HDMI priklop, ki je povezan neposredno na grafično kartico. Na desni strani prenosnika najdemo še en dodatni USB-A vhod, na levi pa možnost USB-C priklopa ter 3,5 mm odprtino za slušalke. Na tem mestu bi si želel še kakšen dodaten USB-A vhod, saj boste morali ob priklapljanju USB ključka ali pa miške primorani v tipanje po zadnji strani prenosnika, kar zna biti tečno, če prenosnik veliko premikate in selite.

legion pro
Vhodov ne manjka, zanimivo pa je to, da se nahajajo v večini na zadnji strani prenosnika.

Nekaj barve najdemo pri tipkovnici. Ta podpira RGB osvetlitev, ki jo lahko prilagajate preko priložene programske opreme Vantage, žal pa same tipke niso mehanske kot pri kakšnih drugih igričarskih prenosnikih. Občutek pri tipkanju vas tako ne bo vrgel iz stola in čeprav lahko med delom čutimo nekaj malega odziva, boste pravi igričarji raje priklopili svojo mehansko tipkovnico.

Dovolj zgubljanja besed o obliki, čas je, da si prenosnik pogledamo malce bolj konkretno. To je 16-palčni prenosnik, kar s sabo potegne QHD zaslon iz IPS panela in malce nenavadno razmerje stranic 16:10. Maksimalna ločljivost zaslona znaša 2560×1600, Lenovo pa obljublja 500 nitno svetlost, ki jo je na koncu tudi izpolnil. Zaslon je zmožen oddajanja res svetle slike, kar je pri prenosnikih bolj izjema kot pravilo, saj gaming laptopi že na splošno vlečejo dovolj električnega soka, tako da proizvajalci svoje izdelke na tem področju malce omejijo. Lenovo je tukaj naredil izjemo in ta svetlost pride prav pri izrabljanju Dolby Vision in VESA HDR 400 tehnologij, ki pričarata lepše in bolj žive barvne tone. Seveda je dodana tudi podpora za G-Sync in Free-Sync, navduši pa frekvenca osveževanja, ki znaša kar 165 Hz.

legion pro
Zaslon je dovolj velik za gledanje filmov, k temu pa pripomore tudi podpora za HDR prikazovanje slike.

Da bomo lahko vsaj približno izkoristili te lastnosti zaslona potrebujemo tudi močne strojne zmogljivosti in Lenovo pri njih ni šparal. Na procesorskem področju za zabavo skrbi energetsko učinkoviti in strojno zmogljivi 8-jedrni Ryzen 5800H, družbo pa mu dela 16 GB pomnilnika ter NVMe SSD disk kapacitete 512 GB. Zvezda predstave je vsekakor grafična kartica Nvidia RTX 3060, ki je idealna za prenosniške razmere. Je dovolj močna, da lahko z njo z lahko poganjamo kakšne starejše ali pa e-športne naslove, prav tako pa je dovolj zmogljiva, da lahko z njo igramo tudi kakšne novejše igre in to z vključenim ray tracing osvetljevanjem. Mimogrede, vse te specifikacije lahko tudi dodatno nadgradimo. Na spodnji strani lahko enostavno odvijačimo pokrov ter denimo nadgradimo pomnilnik vse do 64 GB, prisotna pa je tudi reža za dodatni SSD disk.

legion pro
V igri Metro Exodus Enhanced Edition smo ob vklopljenem ray tracingu dobili presenetljivo dobre rezultate.

Pri našem testiranju smo se poigrali z igro Metro Exodus Enhanced Edition, ki je brez ray tracing podprtih grafik sploh ni možno zagnati. In rezultati so bili presenetljivi, saj je igra z vsemi omogočenimi grafičnimi nastavitvami tekla pri sličicah na sekundo, ki so brez problema presegale številko 60. Zabeležili smo tudi padce, tako da bo vseeno potrebno nekaj prilagajanja nastavitev, a na splošno so rezultati impresivni. Nato smo skočili še v Cyberpunk 2077, kjer pa je bila slika nekoliko drugačna in pri nastavitvah boste morali narediti nekaj kompromisov, če si boste želeli tekoče igralne izkušnje. Predvsem se razlika pokaže pri vključenih ray tracing učinkih, kjer sličice na sekundo zgrmijo na dno.

Povsem drugačna slika pa je pri e-športnih naslovih tipa Counter-Strike: Global Offensive, kjer lahko končno izkoristimo izjemno osveževalno frekvenco samega zaslona, sličice na sekundo pa poletijo v višave.

legion pro
Counter-Strike: Global Offensive lahko v celoti izkoristi hitro osveževanje zaslona.

Dobra novica je tudi to, da ima Legion Pro 5 učinkovito hlajenje. Temperature procesorja so bile ob skoraj polni obremenitvi več kot zadovoljive in odveč je strah, da bo zaradi prekoračitve vročine prišlo do kakšnega nenapovedanega ugašanja. A po drugi strani se je treba zavedati, da je tole vseeno prenosnik in zadeva bo ob obremenitvi pošteno zavrtela ventilatorje, tako da je glasnost en vidik izkušnje. To je pač standard igričarskih prenosnikov, ki nima enostavne rešitve, je pa dobra novica to, da Legion Pro 5 vseeno ni tak razgrajač, da bi z njim budili sosede.

Dobra je tudi baterija. Ob normalni uporabi, ki vključuje nekaj gledanja filmov, igranja z Adobe orodji in brskanje po internetu, sem iz ene napolnjene baterije iztisnil 6 ur uporabe. Porabo baterije lahko prav tako prilagodimo preko priročnega programa Vantage, ki na splošno omogoča cel kup nastavitev. Žal ne omogoča kakšnih bolj konkretnih prilagajanj tipa nastavljanja hitrosti ventilatorjev in navijanja frekvence strojne opreme, a za te stvari itak uporabimo druge bolj namenske programske rešitve.

legion pro
Za prilagajanje nastavitev skrbi program Vantage, ki pa ne omogoča bolj naprednih zadev tipa nastavljanja ventilatorjev.

Legion Pro 5 tako na enem mestu združuje velike strojne mišice, odličen zaslon ter elegantno obliko v en mikaven paket. Vse skupaj nosi še dobro cenovno nalepko, saj boste zanj odšteli nekje 1.600 €, kar se zna komu zdeti veliko, a v zameno dobite zmogljivo prenosno igričarsko postajo, ki bo kos vsem vašim nalogam.

Razkrite julijske PlayStation Plus igre

0

Sony je najavil nove dobrote, ki čakajo vse naročnike njihovega servisa PlayStation Plus. V julijski ponudbi bomo dobili tri igre, a žal pehar dobrot tokrat ni navdušil ravno vseh.

Iz trojice iger najbolj izstopa naslov A Plague Tale: Innocence. Ta igra nas je leta 2019 povsem presenetila s svojo kvaliteto in takrat smo ji tudi podelili visoko oceno. Zadevo se vsekakor splača preizkusiti, a v tej PlayStation Plus ponudbi pri njej obstaja hakeljc. Na voljo bo namreč samo tistim igralcem, ki držijo v dnevni sobi konzolo PlayStation 5, tako da se lastniki sistemov PS4 obrišete pod nosom. Dobra novica je vsaj to, da je A Plague Tale: Innocence dobil nadgradnjo za novi konzoli, tako da se lahko veselite izboljšane grafične podobe, 60 sličic na sekundo in hitrejšega nalaganja stopenj. Mimogrede, tudi če nimate PlayStation 5 konzole, igro lahko vseeno prevzamete preko sledeče internetne strani (od 6. julija dalje) in ko boste enkrat končno opravili nadgradnjo na novo generacijo konzol, vas bo zadeva pridno čakala v knjižnici.

Druga igra julijske ponudbe je Call of Duty: Black Ops 4, ta pa je na voljo za lastnike vseh PlayStation konzol. Na žalost igranje Black Opsa 4 dandanes nima več preveč smisla, saj so se vsi igralci preselili na novejše Call of Duty ponudbe, kjer predvsem kraljuje Warzone, dodaten minus pa je tudi to, da Black Ops 4 ne vsebuje enoigralske kampanje. No, boste vsaj imeli novo ikono v svoji knjižnici.

Zadnja igra julijske ponudbe WWE 2K Battlegrounds, ki pa je bila kritiško tudi najslabše ocenjena. Zadeva drži na Metacriticu skromno oceno 60, kritiki pa so bili predvsem jezni na nadležne mikrotranskacije, ki so ven kukale izza vsakega vogala.

Trojica iger bo na PlayStation trgovini na voljo za prevzem od 6. julija dalje, vse do avgusta pa bo še vedno na voljo za prevzem tudi igra Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown.

Nico Parker bo v seriji The Last of Us igrala Joelovo hčerko Sarah

0

Franšiza iger The Last of Us se bo kmalu preselila tudi na televizijske ekrane in pretočni servis HBO je že najavil igralce, ki so bili izbrani za tiste najbolj pomembne vloge. Glavno vlogo Joela bo odigral Pedro Pascal, Bella Ramsey bo odigrala vlogo Ellie in Gabriel Luna bo prevzel Tommyja, ki smo ga v igrah spoznali kot Joelovega brata.

HBO je včeraj ponosno najavil novega člana ekipe in to bo postala dokaj neznana igralka Nico Parker. Njena edina bolj vidna vloga je bila v Tim Burtonovem filmu Dumbo, v The Last of Us pa bo odigrala Sarah, ki je Joelova hčerka.

Vse glavne vloge so tako podeljene in The Last of Us oboževalci nad izbiro igralcev niso ravno navdušeni. Če si pogledate komentarje na IGN-u lahko vidite veliko pritoževanja glede spremembe ras. Joel in njegova hčerka Sarah sta bila denimo v igrah belca, medtem ko bo šla serija v drugo smer in veliko ljudi se je začelo spraševati glede razloga te spremembe.

the last of us

Idejni oče The Last of Us iger Neil Druckmann bo svoje zamisli posodil tudi pri ustvarjanju HBO-jeve serije in v intervjuju je v preteklosti povedal, da bo zgodba dokaj podobna igričarskem izvirniku, a po drugi strani nas čaka tudi nekaj sprememb, saj je TV format pripovedovanja štorije preprosto drugačen kot pri igrah. Čeprav se nekateri pritožujejo je vsaj Pedro navdušen in je Nico označil za sanjsko hčerko.

The Last of Us serija bo svoje snemanje začela enkrat v naslednjem mesecu.

Diablo 4 je bil v nedavni predstavitvi videti naravnost slastno

0

Ena največjih kritik igre Diablo 3 je bil njen grafični slog. Legendarni drugi del je bil namreč temačni, krvavi in gotski akcijski RPG, medtem ko je nadaljevanje barvno paleto zamenjalo v malce bolj pisano. Razvijalec Blizzard je namreč ravno takrat koval vroče železo v igri World of Warcraft in tako so želeli žive barve te igre preseliti tudi na Diablo. To jim ni ravno uspelo in igralci so bile do tega vidika zelo kritični, a po izidu se tega ni dalo več popraviti.

Četrti del se vrača svojim koreninam in to so jasno nakazali prvi igralni posnetki, ki kažejo bolj sprano in temačno podobo. Blizzard je včeraj spočel novo video posodobitev, ta pa je prikazala nekaj napredka glede razvoja igre. Specifično so se pri tej predstavitvi osredotočili na podrobnosti naših nasprotnikov ter samih likov.

In zadeva je videti naravnost fantastično. Opremljanje naših herojev bo zdaj pravo veselje, saj ne bomo gledali samo v impresivne številke glede obrambe in DPS-a, ampak se bomo nabranemu bogastvu čudili tudi v menijih, saj je Blizzard poskrbel za res podrobne teksture. Vsak oklep bo prišel v dveh različicah in tako bo del opreme na suhcatem Rougeu ali pa mišičastem Barbaru videti nekoliko drugače. Igralci bodo lahko tudi vsak del opreme pobarvali po svojih željah in tako boste na večigralskih strežnikih skoraj vedno naleteli na unikatne like drugih igralcev.

Ta pozornost do podrobnosti se je preselila tudi na naše demonske nasprotnike, ki bodo v Diablu 4 nosili res veliko unikatnih animacij. To se morda zdi potrata časa, saj bomo to zalego grdavžev odstranjevali masovno, včasih brez da bi jih dvakrat pogledali, a po drugi strani priča tudi o tem koliko ljubezni namerava Blizzard vložiti v ta projekt.

Še preden vprašate: ne, Blizzard še vedno ni razjasnil ničesar glede datuma izida, vemo samo to, da je letos ne bomo igrali. A nič ne de, saj nas bo vsaj Diablo 2: Resurrected zabaval od 23. septembra dalje.

Razvijalec igre The Medium podpisal pogodbo s Konamijem – pomeni to oživitev Silent Hilla?

Zadnje čase nekam veliko pišemo o seriji Silent Hills, ki je sicer mrtva že vrsto let, saj založnik Konami ne posveča več toliko pozornosti videoigram. Pri mlinu vseh govoric je imel največ besede razvijalec Blue Box Studios, ki je najprej začel namigovati, da je njihov projekt Abandoned v bistvu nova igra iz Silent Hill franšize, a to je bilo očitno samo prenapihovanje nekega indie projekta.

Vendar pa govorice o oživitvi še kar ne pojenjajo, saj se je že prej namigovalo, da bo novi del serije spočel razvijalec Bloober Team, ki je zaslovel z dvojcem iger Layers of Fear, njihov zadnji projekt The Medium pa je bil zgolj povprečen.

Da bo iz tega nekaj res je potrdil včeraj sam Bloober Team, ki je ponosno objavil novico o strateškem partnerstvu z založnikom Konamijem. Najava ni šla tako daleč, da bi dejansko potrdila delo na novem Silent Hill projektu, a ni ti treba biti Columbo, da sam prideš do takšnega zaključka. Navsezadnje Konami pod prstom nima nekega raznolikega kataloga grozljivk in Bloober Teamova zadnja igra The Medium je vsekakor spominjala na Silent Hill, ji je pa manjkalo globine.

Spletna stran VGC pa poroča, da naj bi bila v razvoju kar dva Silent Hill projekta. Eden od njih naj bi bil manjši in ravno na tem naj bi delal Bloober Team, medtem ko naj bi na drugi delal priznan japonski studio, ta projekt pa naj bi bil nekoliko drugačen od prejšnjih Silent Hill iger.

The Elder Scrolls 6 je na žalost še vedno leta stran od izida

1

Skyrim, zadnji The Elder Scrolls naslov, danes šteje že 10 let in čeprav se je igra prodala dobro in je še vedno eden najbolj pomembnih RPG-jev vseh časov, desetletje kasneje še vedno ni ne duha, ne sluha o novem delu te priznane serije.

Resda smo leta 2018 na sejmu E3 dobili napovednik, ki je v bistvu pokazal samo eno pokrajino na kateri so se izrisale besede The Elder Scrolls 6, a od takrat novih novic glede projekta ni bilo. Šef Bethesde Todd Howard je takrat povedal, da je novi The Elder Scrolls še daleč stran, saj trenutno zanj še vedno razvijajo tehnologijo in napovednik je bil v bistvu pokazan samo zato, da bi igralci nehali z neprestanimi vprašanji glede njegovega obstoja.

A od tistega napovednika so minila že tri leta in to je počasi dovolj časa za razvoj polne AAA igre. Igralci so potihem tako upali, da zna The Elder Scrolls 6 med nas prispeti nemara že naslednje leto. Žal je vse te upe včeraj poteptal Todd Howard, ki je v intervjuju za spletno stran The Telegraph povedal, da Bethesda še vedno izpopolnjuje tehnologijo za The Elder Scrolls 6.

Novi del The Elder Scrolls sage je v bistvu še v fazi načrtovanja, Bethesda pa trenutno pregleduje sposobnosti pogona Creation Engine 2 in če bo ta zmožen poganjati njihove zamišljene ideje. Todd ni želel razkriti več podrobnosti, navrgel pa je še to, da je trenutno skoraj celotna Bethesda osredotočena samo na Starfield, ki bo izšel novembra 2022.

Med vrsticami gledano to pomeni, da The Elder Scrolls 6 sploh še ni začel pravega razvoja. Ta se bo dobro začel šele po izidu Starfielda, kar pomeni, da bo novi del The Elder Scrolls sage med nas prispel nekje 2026 ali morda celo kakšno leto kasneje. To tudi pomeni, da bomo na novi Fallout verjetno čakali nekje do leta 2030, če seveda ne bo Bethesda začela delati vmes na Starfieldu 2.

Ghost of Tsushima naj bi dobil samostojni dodatek Ghost of Ikishima

0

Igra Ghost of Tsushima si je lani izmenjavala udarce z The Last of Us Part 2 v borbi za prestižni naslov najboljše igre leta, zato niti ni tako čudno, da Sony razmišlja o novi dodatni vsebini za ta naslov. Čeprav skoraj ni dvoma, da razvijalec Sucker Punch dela na uradnem nadaljevanju, se zdi, da bomo pred tem dobili nekaj nove štorijalne vsebine v obliki samostojne razširitve Ghost of Ikishima.

Vest je na Twitterju zapisal Shpeshal_Nick, ki je znan po svojih dobrih vezah znotraj igričarske industrije. Nick je v svoji objavi še zapisal, da naj bi ta dodatek dobili enkrat v 2021.

Sony rad dela tosortne srednje velike razširitve za nekatere svoje največje licence. V preteklosti smo podobni samostojni razširitvi dobili za igri Uncharted in Spider-Mana in zdaj bo očitno v to smer skočil tudi Ghost of Tsushima. Glede na ime bomo nove avanture izvajali na otoku Ikishima, ki je bil leta 1274 pod invazijo Mongolcev, tako da nas čaka podobna odprava kot v originalu, bo pa zanimivo videti, če bomo tudi tokrat nastopali v vlogi Jina Sakaija.

Vse skupaj so zaenkrat samo govorice, ki pa vsak dan dobivajo nov veter. Na spletni strani organizacije ESRB, ki skrbi za starostne oznake iger, so internetni detektivi odkrili zapis o Ghost of Tsushima: Director’s Cut. Sony in Sucker Punch tako zagotovo delata na nekakšnem Tsushima projektu in morda bo ta razširjena verzija, ki prihaja za konzoli PlayStation 4 in 5, v sebi vsebovala ravno dodatek Ghost of Ikishima. Tekom vikenda je nekdo tudi registriral domeno ghostofikishima.com, ki nas trenutno preusmeri na seznam PlayStation 4 iger.

Zdi se, da je torej razširitev resnična, čakamo samo še na uradno besedo. Sony naj bi za 8. julij pripravljal večji dogodek State of Play, ki naj bi bil nekakšen njihov lastni E3 in morda takrat izvemo kaj novega glede prihodnosti franšize Ghost of Tsushima.

Sopranovi film The Many Saints of Newark dobil prvi napovednik

Žanr mafijskih film mi je zelo pri srcu in res dolgo nismo dobili že kakšnega res kvalitetnega izdelka. A te suše bo zdaj kmalu konec, saj se 13 let po enem od najbolj kontroverznih koncev vseh časov v naša življenja vrača serija Sopranovi.

Žal ne bomo dobili kakšne nove sezone, ki bi povedala nadaljnje dogodke mafijske družine Sopranos, saj je igralec James Gandolfini, ki je igral vlogo Tonyja Soprana, umrl leta 2013 v Rimu. Brez njega Sopranovi preprosto ne obstajajo, zato se je producent David Chase, ki je tudi idejni oče serije, raje vrnil v preteklost. Tako je bil začrtan film The Many Saints of Newark, ki bo govoril zgodbo Tonyja Soprana v njegovih najstniških letih, glavno vlogo pa bo tokrat prevzel Jamesov sin Michael Gandolfini.

Projekt je bil napovedan že nekaj časa nazaj, zdaj pa smo dobili tudi prvi napovednik. Film nam bo pokazal odraščanje Tonyja, ki je že v šoli kazal potencial za voditelja in je imel pred sabo svetlo prihodnost. A nato se je zapletel v mafijske opravke, slabe življenjske napotke pa mu je podeljeval njegov stric Dickie Moltisanti, ki ga bo v seriji odigral Alessandro Nivola.

The Many Saints of Newark bo vseboval tudi nekaj drugih prepoznavnih imen. Vara Farmiga bo odigrala Tonyjevo mamo, v kadrih pa lahko vidimo tudi Jona Bernthala, ki do sedaj s svojimi vlogami še ni razočaral. Pravo veselje je spet v mafijskem filmu gledati Raya Liotto, ki si ga praktično vsako leto znova ogledam v morda mojem najljubšem filmu Dobri fantje in bo zdaj končno spet nastopil v visokoproračunski mafijski ekranizaciji.

The Many Saints of Newark prihaja v kina 1. oktobra, ogledali pa si ga bomo lahko tudi na pretočnem servisu HBO Max.

Akcijski RPG Magic: Legends bo ugasnil strežnike še preden bo zapustil beto

0

Razvijalec Cryptic je nameraval s svojo igro Magic: Legends v žanr akcijskih RPG-jev prinesti nekaj svežine. Legends je spominjal na Diablo igre, le da je bila podprt z bogato uradno licenco Magic: The Gathering, ki jo je za naslov posodil Wizards of the Coast, sama igra pa bi vsebovala tudi nekaj MMO primesi.

Magic: Legends je 23. marca skočil v odprto beto in igralci nad prikazanim niso bili navdušeni. Tu je bilo seveda veliko hroščev, a slabe so bile tudi same igralne mehanike, ki preprosto niso bile zabavne. Prištejte k temu precej agresivno trgovino z mikrotransakcijami, ki je igralce želela ožeti že v beta različici in ni čudno, da se je igra kmalu znašla pod plazom negativnih kritik.

Cryptic je poskušal stvari obrniti na bolje preko večih posodobitev, a zdaj so nad projektom dokončno obupali. Na Twitterju so sporočili žalostno vest, da bo Magic: Legends ugasnil svoje strežnike 31. oktobra. Razvijalec je zapisal, da jim v razvoju preprosto ni uspelo zadeti ciljev, ki so si jih zamislili a da so vseeno ponosni na svoje delo in da jim je razvoj prinesel ogromno izkušenj.

Notranja trgovina igre je bila že ugasnjena, če pa ste med beto opravili kakšen nakup boste dobili povrnjen denar, a bo pa treba biti malce potrpežljiv, saj znajo vračila trajati tudi do štiri tedne.

Sony kupil razvijalca Housemarque in Bluepoint Games

0

Stroški razvoja AAA iger so danes prerasli že vse meje in igričarska industrija je postala že tako draga, da v njej lahko preživijo samo najmočnejši. To se pozna predvsem na področju neodvisnih razvijalcev, ki jih je v AAA vodah vsak dan manj. Ti talentirani studii so začeli romati v roke večjih založnikov, saj je drugače dovolj že ena neuspela igra in že lahko razvijalec začne počasi zapirati vrata.

Microsoft je jasno nakazal, da pred prevzemi niso varni tudi večji založniki tipa Bethesda in z enim nakupom je pod svojo streho spravil cel kup igričarskih licenc. S potezo je tudi pošteno požugal Sonyju, svojemu največjem nasprotniku na področju konzolnih vojn in Japonec se je včeraj odzval s svojo nakupovalno mrzlico.

Sony je tako uradno opravil nakup studia Housemarque, ki je s svojo zadnjo igro Returnal za PlayStation 5 pokazal, da ima njihova ekipa neizmeren talent. To je zapisal tudi šef PlayStation Studiosa Hermen Hulst, ki je na uradnem blogu o Housemarque imel same hvalevredne besede. Studio je zaživel že leta 1996 in je bil znan predvsem po svojih arkadnih igrah. Leta 2007 so za konzolo PlayStation 3 spočeli Super Stardust HD, to pa je dalo povod za dolgoletno sodelovanje s Sonyjem. Housemarque pravi, da jih bo prevzem iz strani Sonyja omogočal delo na še večjih projektih, kjer se jim ne bo treba več toliko obremenjevati glede financ, to pa bo tudi omogočalo še večji razvoj kreativnosti.

Zdi pa se, da Sony ni tu zaključil z nakupi. Twitter račun PlayStation Japan je očitno po nesreči predčasno razkril nakup razvijalca Bluepoint Games. Twitter objava je bila hitro umaknjena, a seveda so jo uporabniki hitro slikali in kakor lahko vidimo je objava praktično enaka kot pri nakupu Housemarque, le da so zadaj zamenjali sličico iz Returnala na Demon’s Souls in da vidimo v ospredju drug logotip. Bluepoint Games je razvijalec, ki je znan po svojih čudovitih predelavah za PlayStation sisteme in njihov zadnji projekt Demon’s Souls je bil spočet ekskluzivno za PlayStation 5.

Near, pomembno ime emulatorske scene, je zaradi spletnega ustrahovanja naredil samomor

7

Čez vikend je emulatorsko sceno zadel močan udarec, saj se je od nas za vedno poslovil Near – eden od najbolj prepoznanih programerjev, ki je spočel priznane emulatorje kot sta bsnes za konzolo Super Nintendo Entertainment System, zaslužen pa je bil tudi za higan, ki je bil emulator, ki ste ga lahko zagnali na 26 različnih napravah.

Skratka, Near, čigar pravo ime je bilo Dave, je bil pomemben programer, a svojo ljubezen do iger je prenesel tudi izven tipkanja kode. Priden je bil tudi na področju prevajanja oziroma lokalizaciji japonskih iger, ki drugače nikoli ne bi zaživele med angleško govorečimi igralci. Pomagal je pri prevodu iger Mother 3 in Dragon Quest 5, osebno pa je poskrbel tudi za lokalizacijo igre Bahamut Lagoon, ki je vse od leta 1996 obstajala v prevedeni verziji, a ta ni bila popolna, dokler svoje roke ni zraven primaknil Near.

Žal pa je bil Near celo življenje žrtev ustrahovanja. To nasilje se je z njegovim vzponom popularnosti preselilo tudi v virtualni svet in Near se je tako znašel kot žrtev spletnega forumu Kiwi Farms, ki je znan po nadlegovanju raznih znanih osebnosti. Near se je opredeljeval za nebinarno osebo, poleg tega je bil tudi avtist. Zaradi tega je postal na Kiwi Farms lahka tarča in uporabniki tega foruma so ga vzpodbujali k samomoru, ki ga je Near na koncu tudi naredil.

Na Twitterju je zapisal obsežno poslovilno pismo in razložil, da je preprosto ni več zdržal pritiska. Boril se je z depresijo, a to izsiljevanje iz strani Kiwi Farms je bila kaplja čez rob in čeprav je lastnike portala večkrat prosil, da izbrišejo temo, kjer so se uporabniki dogovarjali glede njegovega nadlegovanja, so moderatorji ostali na njegove prošnje gluhi. Near naj bi celo enemu administratorju ponudil, da mu pošlje vse svoje življenjske prihodke in da bo delal brezplačno, samo da se tema izbriše, a je ta ponudbo zavrnil, saj bi to šlo v nasprotju z načeli foruma.

Novico o njegovi smrti je nato potrdil Hector Martin, ki je na Twitterju v imenu Nearovega prijatelja objavil pismo, kjer so zapisani zadnji trenutki Nearovega življenja in njegova borba s spletnim ustrahovanjem.

Brezplačno nadgradnjo na Windows 11 bomo dobili šele enkrat v 2022

Microsoft je napovedal novo različico Oken, ki jih lahko pričakujemo enkrat decembra letos. Nadgradnja iz Windows 10 na Windows 11 bo za licenčne lastnike prejšnje različice operacijskega sistema povsem brezplačna, tako kot je bilo to v primeru nadgradnje iz prejšnjih sistemov na Windows 10.

A Microsoft je pri predstavitvi pozabil omeniti eno zelo pomembno informacijo. Windows 11 resda izide konec leta, a bo na voljo samo tistim, ki bodo operacijski kupili na novo ali pa ga bodo dobili nameščenega na nov prenosnik ali delovno postajo. Brezplačna nadgradnja iz Windows 10 na 11 pa bo prišla šele enkrat v prvi polovici 2022.

To je pomemben podatek in malce smešno je, da ga je Microsoft omenil samo na Twitterju kot odgovor enemu uporabniku. Nadgradnja bo prišla v obliki masivne posodobitve, ki jo bodo lahko Windows 10 uporabniki prenesli, ko bo ta postala omogočena na strežnikih.

Tako boste vsi zainteresirani, ki bi se radi brezplačno pozabavali v ekosistemu novega operacijskega sistema, morali še malce potrpeti. A morda bo vaše čakanje tudi poplačano. Splavitev frišnih Oken s sabo vedno tudi prinese zajeten seznam hroščev in nekompatibilnosti in Microsoft zna zgodnje uporabnike uporabiti za beta zajčke in ko bo uradna nadgradnja končno nared, bodo potrpežljivi nagrajeni z bolj celovito izkušnjo.

CD Projekt RED pravi, da je zdaj Cyberpunk 2077 končno dovolj stabilen za igranje

Pol leta po izidu igra Cyberpunk 2077 še vedno polni naslovnice spletnih časnikov, a ne zaradi tega, ker bi naslov dobival novo vsebino in bi igralci v njem vsak dan odkrivali novo vsebino. Nasprotno, o Cyberpunku 2077 se danes razpreda predvsem zato, ker razvijalec še vedno s polno paro dela na popravkih in igralci z zanimanjem spremljajo razvoj situacije in se sprašujejo, če bo poljskemu studiu uspelo oprati svoje ime in igro spraviti na nov nivo.

Cyberpunk 2077 je danes zagotovo drugačna izkušnja kot pa je bila na začetku in najnovejša posodobitev 1.23 je igra dovolj prenovila, da jo je Sony ponovno spustil v zavetje PlayStation trgovine. CD Projekt RED je z napredkom prav tako zadovoljen in na nedavni konferenci WSE Innovation Day je direktor Adam Kiciński komentiral, da je zdaj igra končno napredovala na zadovoljivo raven glede stabilnosti.

Kar je tudi res, saj so praktično odpravili rušenje igre na namizje oz. na začetni zaslon konzole. Popravila se je tudi optimizacija in zadnja testiranja kažejo skoraj stabilnih 30 sličic na sekundo tudi na osnovni konzoli PlayStation 4. Sony kljub temu še vedno priporoča igranje na PlayStation 4 Pro, medtem ko še vedno čakamo na nadgradnjo za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Kiciński priznava, da jih še vedno čaka veliko dela in velik del ekipe se še vedno ukvarja s popravljanjem. A hkrati je tudi povedal, da zdaj niso več toliko pomembni hrošči, saj se bolj usmerjajo v obnovo igrinih sistemov. Zdi se, da bo tako naslednja posodobitev bolj vsebinsko bogata in kdo ve, morda končno tudi kaj slišimo glede prvih DLC-jev.

Kaj je TPM 2.0 in zakaj ga nujno potrebujemo za namestitev Windows 11?

Microsoft bo še letos na trg poslal novo verzijo Oken z imenom Windows 11 in nekateri uporabniki se že veselijo spremembe delovnega okolja. Eni bodo prehod s svežo kupljeno licenco naredili že decembra, tisti, ki pa čakate na brezplačno nadgradnjo, pa boste morali počakati malce dlje.

Vendar pa je pri nadgradnji prišlo do nekaj zmede. Microsoft je namreč že objavil sistemske zahteve, ki niso tako obilne, a vseeno boste morali za preskok na Windows 11 držati vsaj nekoliko novejšo grafično kartico. A nekaj več skrbi je povzročila zahteva po TPM 2.0, zaradi katere so nekateri uporabniki pri preverjanju primernosti svoje strojne opreme za nadgradnjo presenečeno ugotovili, da ne ustrezajo zahtevam.

Zmedi ni pomagal niti sam Microsoft, ki je sprva zapisal postavko TPM 2.0 za nenujno. Tako so najprej objavili, da bodo uporabniki brez tega zaščitnega mehanizma lahko opravili nadgradnjo, a se ta ne priporoča. Nato so se premislili in zdaj uradna beseda pravi, da boste za Windows 11 nujno potrebovali sistem, ki vsebuje TPM 2.0. Skladno s tem so tudi umaknili orodje za preverjanje kompatibilnosti in bodo tega vrnili na stran, ko bo to bolj izpopolnjeno. Orodje lahko še vedno prenesemo in če želite opraviti hiter test, potem skočite na naslednjo povezavo.

TPM je kratica za Trusted Platform Module. Gre za modul, ki ga najdemo na matični plošči in je namenjen ščitenju vaših podatkov, med katerimi najdemo gesla in razne certifikate. Služi kot nekakšna digitalna ključavnica, ki ob vsakem zagonu računalnika preveri, če je z varnostjo vse v najlepšem redu. Če je denimo kdo ukradel vaš prenosnik in poskušal brez gesla prodreti v zaščiten disk, potem se računalnik ob zagonu ne bo zagnal. TPM nekatere aplikacije uporabljajo tudi po zagonu – Firefox denimo preko njega preverja certifikate za dostop do spletnih strani, Outlook pa skrbi za zaščitena e-poštna sporočila. Skratka TPM funkcije uporabljate že na Windows 10, brez da bi se tega sploh zavedali.

TPM 2.0 tako ni neka nova tehnologija in če ste sestavili PC v zadnjih nekaj letih ali pa kupili prenosnik, potem obstaja veliko možnosti, da vaša naprava podpira TPM 2.0. A kljub temu znate ob zagonu kompatibilnega orodja naleteti na napako glede nezdružljivosti. Bodite brez strahu, saj bo treba samo odpreti virtualni pokrov vašega PC-ja in kmalu boste lahko brezskrbno skočili v pričakovanje novega operacijskega sistema.

Trik je namreč samo v temu, da boste morali zadevo omogočiti v BIOS-u. TPM se na Ryzen procesorjih imenuje fTPM in AMD ga podpira vse od Ryzena 2500. Microsoft je prav tako objavil seznam vseh podprtih procesorjev v priročni razpredelnici, a možnost za vklop boste v BIOSU-u morali poiskati sami, saj ima vsak proizvajalec matičnih plošč svoj BIOS vmesnik. Za primer Gigabyte matičnih plošč z Ryzen procesorji si lahko ogledate zgornji YouTube posnetek.

Intel ima svojo razpredelnico podprtih procesorjev in tudi ta je precej obsežna. V modrem taboru se TPM imenuje tudi PTT ali pa IPT in tudi tu lahko za navodila vklopa pogledate na priročni YouTube.

Tako pri Intelu kot tudi pri AMD-ju boste v BIOSU-u morali vklopiti tudi možnost Secure Boot, ki ga najdete pod zavihkom Boot. Če morda možnosti ne najdete, potem morate najprej onemogočiti nastavitev CSM Support.

Forza Horizon 5 v novem posnetku prikazala naravnost čudovite vremenske pojave

0

Serija dirkaških iger Forza Horizon že od samega začetka ne navdušuje samo s pestrim izborom avtomobilov ter dobrim občutkom dirkanja, ampak tudi s svojo grafično podobo, ki se z vsakim delom približuje realni sliki, ki jo vsak dan gledamo izza resničnega volana.

Peti del smo že gledali v prvem igralnem napovedniku in nova okolica Mehike je bila v njem naravnost čudovita. Razvijalec Playground Games je še nadgradil teksture, tokrat pa je v igranje vpeljal tudi ray tracing osvetljevanje. Žal bomo tega lahko gledali samo med ForzoVisto, ki je v bistvu način za zajemanje prelestnih slik, medtem ko raytracinga med samim igranjem ne bomo opazili.

A grafika bo kljub temu še vedno prelestna in razvijalec je v nedavnem prenosu v živo prikazal malce bolj podrobno prikazal vremenske pojave, ki bodo v petem delu bolj izraziti kot pa v predhodniku. Tokrat nas ne čaka samo dež, ampak tudi peščene nevihte, dinamično vreme pa bo vsebovalo počasi stopnjujoče prehode. Nevihto bomo lahko opazili na obzorju najprej kot temne oblake in če se nam bo zahotelo, se bomo proti njej tudi zapeljali. Dež ne bo usekal naenkrat, ampak bomo najprej dobili nekaj vetra in nato počasi naraščajoče dežne kaplje, dokler se nad nami ne razvije prava nevihta. Če jim uspe vpeljati realistično pretakanje dežnih kapelj po vetrobranskem steklu kot v igri Driveclub, so zmagali na celi črti.

Forza Horizon 5 izide 9. novembra, Playground Games pa je za PC že najavil minimalne sistemske zahteve, ki si jih lahko preberete spodaj.

MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE

  • OS: Windows 10
  • Procesor: Intel i3-4170 3.7Ghz ali Intel i5 750 2.67Ghz
  • Pomnilnik: 8 GB RAM-a
  • Grafična kartica: Nvidia 650TI ali AMD R7 250x
  • Disk: 80 GB prostora

PHANTOM je mehanski šah, ki bo omogočal fizično igranje preko interneta

0

Šah je praktično nesmrtna igra, ki so jo v šestem stoletju našega štetja izgruntali Indijci in človek bi nekako pričakoval, da bi se ga v vsem tem času že enkrat naveličali. Vendar pa je to preprosto magična igra, ki povezuje stare in mlade, igramo pa ga lahko kjerkoli ter kadarkoli – le upoštevati moramo, da bodo ure minile kot bi mignil in kar naenkrat lahko začutiš na ramenu roko natakarja, ki te obvešča o zapiranju gostilne in da je res že čas, da partijo zaključiš.

Šahisti vam bodo znali povedati, da tisti pravi šah lahko izkusiš samo s fizičnimi figurami, saj lahko samo takrat gledaš v frustrirani obraz nasprotnika, potem ko mu pridno odstranjuješ figure iz mize. Vendar pa soigralca ne moreš vedno imeti pri roki in za silo je dobro tudi igranje preko interneta.

Ravno ta vidik izkušnje namerava spremeniti novi Kickstarter projekt z imenom PHANTOM. Ta bo namreč poskušal združiti vidik internetnega igranja s fizičnimi figuricami in rezultat je nekaj res posebnega.

Princip delovanja je preprost. S kolegom se povežete preko interneta in nato začneta s partijo šaha. Vsak od vaju lahko ima pred sabo fizično PHANTOM šahovnico, ali pa jo ima pred sabo samo en, medtem ko drugi igra preko računalnika ali telefona. Trik je v mehanski ročici, ki se nahaja pod površino šahovnice in ko vaš nasprotnik naredi potezo, ročica fizično premakne figuro na pravo mesto in to tekoče ter brez zatikanja. Zadeva je na koncu videti kot da bi igrali šah z nekim prefriganim duhom, le da tu ni nič paranormalnega, ampak samo kanec inženirske iznajdljivosti.

PHANTOM bo omogočal tudi igranje proti umetni inteligenci, ki naj bi se prilagajala na naš nivo izkušenj, tako da bo šahovnica vedno pripravljena za partijo šaha. Umetna inteligenca bo lahko tudi sama odigrala partije šahovskih mojstrov, tako da boste lahko pred sabo gledali nekatere največje spopade iz šahovske zgodovine. Omogočeno bo tudi glasovno ukazovanje za premikanje figuric, te pa bodo ročno izdelane in bodo na voljo za nakup v dveh različicah.

PHANTOM lahko trenutno podprete na Kickstarterju. Projekt je za zagon zahteval 5.000 dolarjev, a je ta znesek že zdavnaj presegel in bo kmalu dosegel mejo pol milijona dolarjev.

Šahovnica ni poceni. Za ceno 335 € lahko dobite ploščo in 32 minimalnih figur ter 2 dodatni kraljici. Cena se nato viša glede na tip lesa in podrobnost figur, za ceno 922 € pa lahko kupite dve PHANTOM šahovnici. K temu lahko prištejete še poštnino, za 100 € pa lahko dobite tudi nadgradnjo na brezžično verzijo z baterijo, ki omogoča okoli 50 nemotenih iger.