Razvijalec Creative Assembly je v igričarski industriji spoštovano ime, saj stojijo za uspešno strateško serijo Total War, spočeli pa so tudi odlično grozljivko Alien: Isolation. A vsak, ki njihovo pot spremlja že dlje časa, vam zna povedati, da je ta angleški studio v preteklosti spočel tudi nekaj napak.
Zdaj so zabredli v nove težave, saj so v nedavnem prenosu v živo pogumno napovedali konec podpore za njihovo igro Total War: Three Kingdoms. Ta je izšla točno dve leti nazaj in je med svojim obstojem dobila več dodatkov, a noben od njih ni preveč navdušil. Razvijalec se je odločil, da bo raje spočel povsem novo samostojno igro, ki bo spočeta po knjigi Romance of the Three Kingdoms, igra Three Kingdoms pa ne bo dobivala nove vsebine, posloviti pa se bo treba tudi od popravkov.
To je igralce seveda močno razburilo, saj Creative Assembly ni izpolnil vseh obljub, ki jih je naredil med razvojem. Med drugim so igralci pričakovali razširitev severne pokrajine in dodatne scenarije, a zdaj od tega ne bo nič. Igra prav tako vsebuje še kar nekaj hroščev, ki pa bodo zdaj očitno ostali za vedno nepopravljeni.
Igralci so svojo protestno jezo izkazali na Steam recenzijah, ki so postale povsem negativne. Vse od najave prekinitve razvoja je igra prejela kar 4.000 negativnih ocen, kar je igrin splošni sloves znižalo na Overwhelmingly Negative.
Napočil je čas že za 5. sezono tekmovanja Adria lige, ki pa bo letos nosilo malce drugačno ime. Polni naslov letošnjega tekmovanja je CS:GO Adria Prvenstvo by Predator, vendar pa se bo sprememba zgodila samo na imenu, medtem ko sistem tekmovanja ostaja enak kot prejšnja leta.
Letošnje prvenstvo bo zopet potekalo v igri Counter-Strike: Global Offensive, tekmovanja pa se lahko udeležijo tekmovalci različnih držav Balkana. Tako boste merili svoje moči proti igralcem iz Hrvaške, Bosne, Srbije, Makedonije, Črne Gore, Albanije in Kosova. Sem notri smo všteti tudi Slovenci in če imate že uigrano ekipo, potem tega turnirja ne smete zamuditi. Denarni sklad znaša kar 4.000 €, poleg tega pa bodo najboljši igralci nagrajeni z lepimi stojnimi komponentami za PC.
Tekmovanje se bo začelo z dvema fazama odprtih kvalifikacij, nato nas čaka tudi SWISS faza. Skupinske faze bodo potekale v formatu BO1, glavni spopadi pa v BO3. Naprej se bo kvalificiralo 8 ekipe, štiri ekipe pa bodo povabljene v igranje iz strani organizatorjev. Povabljenke bodo trenutno najboljše ekipe na Balkanu, med katerimi najdemo Onyx (Srbija), Good Game (Makedonija), 4Glory (Srbija) in Onliners (Bosna). Kakor vidite med temi ekipami ni slovenskih predstavnikov, zato je čas, da na tem področju naredimo spremembe.
Prijave na odprte kvalifikacije so že odprte. Prve kvalifikacije se bodo odvile 5. junija, za prijavo pa obiščite naslednjo povezavo, medtem ko nas druge kvalifikacije čakajo 12. junija, za prijavo skočite tukaj.
Finale tekmovanja se ob odvil v soboto 17. julija in nedeljo 18. julija. Zaradi koronavrisu situacije še ni jasno, ali se bodo ti zadnji obračuni odvili na fizični lokaciji ali pa preko spleta.
Za več informacij glede tekmovanja obiščite uradno stran.
Če imate radi strategije iz 2. svetovne vojne in ste hkrati oboževalec serija Band of Brothers, potem ste že gotovo slišali za strategijo Company of Heroes.
Oba dela te priznane strateške serije je ustvaril razvijalec Relic, ki ima trenutno polne roke z delom na Age of Empires 4. Studio je sprva navdušil z igro Company of Heroes, nato pa je leta 2013 spočel nadaljevanje, ki je prav tako naletelo na dokaj pozitiven odziv. Leto kasneje so za Company of Heroes 2 spočeli še obsežnejšo razširitev Ardennes Assault, ki jo veliko igralcev označuje za najboljšo strateško enoigralsko kampanjo v obdobju 2. svetovne vojne.
A ni vse samo v igranju enoigralske vsebine, saj so te igre znane tudi po močni večigralski plati. Ta je po vseh teh letih še vedno živa, Relic pa je januarja za igro spočel novo posodobitev, ki je v igro vpeljala 64-bitno podporo ter med drugim tudi omogočila navzkrižno igranje med Steam in Windows trgovino igralci.
Relic samo ta vikend ponuja posebno promocijo za brezplačni prevzem drugega dela in tudi razširitve Ardennes Assault. Ponudba je veljavna samo še danes in ko enkrat igro aktivirate na sledeči povezavi, bo v vaši Steam knjižnici ostala za vedno.
Založnik Ubisoft nam je tudi uradno predstavil prvi igralni napovednik za svoj prihajajoči naslov Far Cry 6 in ta ustaljene formule ne bo preveč spreminjal.
Sprehajali se bomo po izmišljeni deželi Yare, ki je pod železnim primežem zlobnega diktatorja, mi pa bomo, bodisi kot ženski ali moški pripadnik uporniške organizacije, poskušal zrušiti njegov režim in zopet osvoboditi ljudstvo.
Kot rečeno, igra ohranja tiste igralne prijeme, ki jih je leta nazaj vnesel že Far Cry 3. Tako da kakšnega realizma v slogu Far Cry 2 ne pričakujte, saj so tu zadeve samo še bolj odpuljene. Yara spominja na Kubo, kar pomeni veliko revščine, zato bomo morali orožja skupaj nakovačiti kar sami. Tako dobimo nore pogruntavščine tipa raketni nahrbtnik, ki pa nas ne dvigne v nebo, ampak dobesedno strelja rakete ter brzostrelka s CD-ji, ki med sprehajanjem vrtijo Makareno.
A v oko pade tudi nekam utrujena grafična podoba. Ubisoft ima že dlje časa probleme z animacijami obrazov, saj sem nad tem vidikom tarnal že v Assassin’s Creed Valhalla in tudi tule kakšnih napredkov ni videti. Motijo tudi nekam blede teksture, a morda te zadeve vsaj nekoliko popravijo do izida.
Drugače pa je to več ali manj standardna Far Cry igra in če vam peti del ni odgovarjal, potem dvomimo, da bo naslednik v tem pogledu kaj spremenil.
Twitch streamerka Alinity oz. Natalia Mogollon ima zelo uspešno kariero na Twitchu. Punca rada preigrava popularne igre tipa Apex Legends, to pa ji je med njeno kariero nabralo kar 1,3 milijona sledilcev na Twitchu.
To je veliko donacij in priliva iz strani oglaševanja, a Alinity se s tem ni zadovoljila. Tudi ona je bila ena tistih deklet, ki so letos skočile v jacuzzi in si tako še dodatno ojačale priliv denarja, zdaj pa je 33-letna zvezdnica pogledala še na platformo OnlyFans, kamor zahaja čedalje več streamerk.
OnlyFans je platforma, ki je znana vsakemu bolj veščemu uporabniku interneta. Stran omogoča uporabnikom ustvarjanje svoje digitalne trgovine, kjer stranke v zameno za naročnino dobijo dostop do razgaljenih slik uporabnikov. Zadeva je v zadnjem letu postala pravi fenomen in nekateri uporabniki gor služijo cele gore denarja. Internetna zvezdnica Tana Marie Mongeau je denimo potrdila, da je samo novembra 2020 na OnlyFansu nabrala preko 3 milijone dolarjev.
In slabo ne gre niti Alinity. Ta je v nedavnem intervjuju s še enim streamerjem Mizkifom povedala, da je samo v treh mesecih OnlyFansa zaslužila toliko denarja, da bi za takšno vsoto na Twitchu potrebovala 10 let. Alinity je nato povedala, da dejanske številke zaslužka ne namerava razkriti, a ta vsota je zagotovo gigantska. To namreč ni neka majhna streamerka, saj njen posamezni prenos v živo naenkrat spremlja tisoče ljudi in lahko ste prepričani, da vmes tudi pridno padajo donacije.
Alinity drži tudi popularen Instagram profil, ki je nabral 377k sledilcev, veliko teh pa ji je sledilo iz Instagram na OnlyFans platformo.
Igra Dying Light 2 za sabo vsekakor ni imela lahke razvojne poti in če gre verjeti govoricam, saj je projekt ujel v razvojni pekel, poljski studio Techland pa je v pisarnah gojil neprijetno delovno kulturo.
Razvijalec je sicer vse te zadeve zanikal in vse do sedaj naj bi potekalo v najlepšem redu, v dokaz tega pa so igralcem včeraj ponudili povsem nov igralni napovednik, ki nam pokaže nekaj igralne vsebine igre Dying Light 2.
Nadaljevanje bo gradilo na osnovah predhodnika in kakšnih revolucionarnih mehanik ne namerava vpeljati. Mesto bo sedaj sicer večje in za sprehajanje po njem bomo lahko uporabili bolj napredne parkour poteze, kot je denimo tekanje po zidovih. Izboljšali naj bi tudi zgodbo, ki je bila ena večjih minusov originala, vaše odločitve pa bodo nosile večje posledice na nadaljnji potek dogodkov.
Druge stvari pa se niso preveč spremenile. Med igranjem boste naleteli na dinamično izmenjavanje dneva in noči, kar bo pomembno vplivalo na vaše igranje. Ponoči bodo namreč na ulice prisopihale tiste najbolj nevarne nemrtve zverine, podpirale pa jih bodo mase navadnih zombijev, ki posamezno ne predstavljajo večje grožnje, ko pa jih zbereš na kup, se lahko hitro znajdeš v škripcih. A noč prinaša eno pomembno prednost, saj bodo tisti brlogi, kjer so se podnevi skrivale vse te zveri, zdaj skoraj prazni, v sebi pa skrivajo mične zaklade. Na vas bo torej, da se odločite za tveganje ali pa ostanete brez nadgradenj.
Techland je končno tudi sporočil nov datum izida. Ta se bo zgodil 7. decembra 2021, prednaročila pa pobirajo že zdaj. Priporočamo, da počakate na recenzije, saj so domnevne težave v razvoju zagotovo pustile kakšne posledice, ki pa bodo razkrite šele konec leta.
Če imate radi večigralsko zabavo potem obstaja velika možnost, da v svoji Steam knjižnici že držite kopijo igre Among Us. Ta igričarski fenomen je nekaj mesecev zaobjel vse igralce in streamerje, popularen pa je postal tudi zaradi svoje cene, saj razvijalec Innersloth zanj na Steamu zahteva samo 3,99 €.
Among Us je malce izgubil na svoji popularnosti, saj so se igralci naveličali ene in iste zabave, a nekaj se jih je nato vrnilo ob vpeljavi nove mape Airship. Zdaj bodo strežniki znova nabreknili, saj založnik Epic Games na svoji platformi podarja povsem brezplačno kopijo, ki jo lahko prevzamete vse do 3. junija, takrat pa bo na spored prišla nova skrivnostna igra.
Res je, da Among Us ni več tako popularen naslov kot nekaj mesecev nazaj, a ponudba je vseeno vredna pisanja. Čeprav je igra poceni, nima ravno vsak kreditne kartice (to velja predvsem za mlajše) in zdaj lahko takšni igralci končno pogledajo, kaj za vraga je tako posebnega na tej igri. Ponudba bo prav prišla tudi vsem tistim, ki so v igranje poskušali prepričati svoje prijatelje, ki pa nočejo za igro odšteti niti evra. Njihova trma in potrpežljivost sta se sedaj končno izplačali.
here's one of the new colors coming to our next big update!!!
Podjetje Lenovo je poskušalo v monitorju G27c-10 združiti vse pritikline, ki jih od svojega zaslona pričakuje igričar, hkrati pa so skušali ohraniti nizko ceno. Tako lahko po ugodni ceni izkusimo vrhunske specifikacije prikazovalnika, kar bo monitor približalo tudi vsem tistim nedeljskim igralcem, ki se jim drugače odštevanje stotin evrov za ekran zdi samo potrata denarja.
G27c-10 vas ob razpakiranju ne bo odpihnil, a če ne polagate veliko na barvaste škatle, ki imajo znotraj še zahvalo za nakup, potem vas to ne bo preveč razočaralo. Navsezadnje tista škatla kmalu postane samo nek predmet, ob katerega se spotikamo in ga nato hitro zavržemo v smeti.
Stojalo vam omogoča dviganje in spuščanje zaslona ter tudi nagib.
Tudi sama vsebina paketa vam ne bo prinaša sto in enega dodatka. Pred vami se bo namreč pojavil samo zaslon, njegovo stojalo, en HDMI ter en napajalni kabel. Tu so seveda še navodila za uporabo, a teh niti ne potrebujete, saj je sestava jasna že na prvi pogled.
Stojalo spravite skupaj preko vijaka na dnu in za vijačenje ne potrebujete nobenega dodatnega orodja. Nato stojalo na preproste nataknemo na zaslon, priklopimo kable in zabava se lahko začne.
Ko monitor tako stoji pred vami boste najprej opazili črne robove, ki so elegantno tanki in ne bodo kradli prostora 27 palcem prikazne površine. Stojalo vam omogoča dviganje in spuščanje zaslona ter nagib, ne boste pa ga mogli rotirati, kar je nekako logično, saj ukrivljenega zaslona na tak način preprosto ne gre uporabljati.
Monitor omogoča priklop HDMI in DP kabla, možno pa je priklopiti tudi slušalke.
Na zadnji strani boste našli dva priključka: eden za HDMI in eden za DP kabel, tam pa se nahaja tudi 3,5 mm vhod za slušalke ali zvočnike. Zadnja stran je tako dokaj skromna in razen vhoda za elektriko, kakšnih dodatnih priključkov ne boste našli.
Za nastavljanje slike boste morali uporabiti gumb na spodnji desni strani. Ne vem kaj je s proizvajalci zaslonov, ampak očitno imajo prav vsi alergijo na vgradnjo nadzorne sheme z gumbi, ki bi bila lahka in jasna ob prvi uporabi. Tudi G27c-10 pri tem ni izjema, saj imamo na voljo samo en gumb, ki ga nato premikamo v štiri smeri in pritiskamo navznoter. Prilagajanje nastavitev je tako precej zamudno in želim si, da bi en proizvajalec na tem mestu že enkrat vgradil dodatne gumbe in poskrbel za neko hitro in učinkovito rešitev prilagajanja slike.
Za prilagajanje slike boste morali uporabiti malce neroden gumb, ki bo zahteval nekaj privajanja.
Ko se končno seznanimo z nadzorno shemo ugotovimo, da lahko preko gumba nastavljamo toploto barv, kontrast in svetlost, na voljo pa so tudi razne zanimivosti, kot je denimo “Game Mode”, ki olepša sliko v igrah in “Dark-Boost” nastavitev, ki osvetli temne predele v igrah, kar naj bi vam pomagalo pri tekmovalnem igranju iger ali pa vam olajšalo igranje grozljivk.
Lenovo G27c-10 seveda podpira tudi G-Sync in Free Sync tehnologiji, a bodite pozorni, da boste za G-Sync delovanje monitor primorani priključiti preko DP kabla, ki pa ga začuda ne boste našli v škatli in ga boste morali dokupiti posebej.
Je pa v škatlo vključen kabel HDMI 2.0, kar pomeni, da lahko na zaslonu izkoristite visoko osveževalno frekvenco 165 Hz. To sicer dobite tudi preko kabla DP, a kot rečeno, tega ne dobite ob nakupu, tako da lahko brez skrbi priklopite tudi HDMI kabel. Le pazite pri nastavitvah v NVIDIA nadzorni plošči, da izberete navadno ločljivost 1920 x 1080, ki se nahaja bolj proti dnu, medtem ko boste pri Ultra HD našli samo 120 Hz hitrost osveževanja.
Na žalost podpore za HDR tukaj ne boste našli, kar ni tako velik minus, če nameravate monitor uporabljati samo za e-športne igre tipa League of Legends in Counter-Strike: Global Offensive, a bo razočaranje, če nameravate na monitor priklapljati kakšno konzolo.
Med nastavitvami najdemo dovolj možnosti za prilagajanje slike, s posebnimi opcijami kot je denimo Over Drive.
K sreči monitor vsebuje odlične tehnične lastnosti. 27 palčni monitor sicer prikazuje maksimalno ločljivost 1920 x 1080, kar je nekam malo, a spet je tukaj poudarek na igranju e-športnih naslovov, kjer ne šteje toliko ločljivost, kot pa visoko število sličic na sekundo. Teh boste potrebovali kar precej, saj monitor ponuja frekvenco osveževanja 165 Hz in drži 4 ms odzivni čas, tako da bo treba za polni izkoristek znižati grafične nastavitve in ohraniti normalno ločljivost.
Monitor bo lep sestavni del vašega igričarskega kotička.
A ko enkrat opravite s temi nastavitvami in se podate v igranje s solzečo hitro in odzivno sliko je izkušnja neprekosljiva. Za tekmovalno igranje preprosto potrebujete hiter in odziven monitor, kjer izgovorov ni in ste za vsako svojo smrt krivi samo vi sami. Lenovo G27c-10 vam tako dejansko ponudi nekaj prednosti pred konkurenco in na vas je, da zadevo izkoristite. Pri temu pomaga tudi ukrivljenost zaslona pri 1500R, to pa vam omogoči vidni kot pri 178°. Tako ostanete ves čas osredotočeni na akcijo pred vami, zato je pred prvo igro pomembno pravilno namestiti višino in nagib monitorja. G27c-10 vsebuje VA panel, kar pri premikanju svetlih predmetov na temnem ozadju povzroča malce zaostalih sledi in če v monitor gledamo iz strani slika ne bo tako jasna kot pri IPS panelu, a zadeva ne moti preveč in je za to ceno več kot sprejemljiva.
Čeprav je monitor namenjen bolj e-športnim igram, se lahko brez skrbi zabavate tudi v kakšni prelesti igri tipa Mafia.
Lenovo G27c-10 je tako zanimiv izdelek, ki je namenjen zlasti tistim tekmovalnim igričarjem, ki v vseh svojih igrah želijo pridobiti čimveč sličic na sekundo, kar bi jim ponudilo prednost pred konkurenco. Monitor ni brez napak, saj je ločljivost 1920 x 1080 za 27 palčni ekran nekam malo, zaradi česar slika izgubi na svoji ostrosti in izključitev DP kabla iz paketa zna koga negativno presenetiti.
Vseeno pa je to dober igričarski monitor, ki je za ceno nekaj čez 200 € v spletni trgovini EIGRE.si odrezal okraske in proračun svoje proizvodnje raje usmeril v močne tehnične specifikacije. Tako je samo od tipa igričarja odvisno, ali bo G27c-10 zanj pravi izdelek ali pač ne.
Razvijalec Guerilla Games nam je včeraj dostavil frišen igralni posnetek njihove težko pričakovane igre Horizon Forbidden West. Video sicer spremlja močno skriptirano misijo in ne prikaže odprtega raziskovanja sveta, vseeno pa smo lahko iz igranja potegnili nekaj zaključkov.
Zopet bomo spremljali Aloy, ki je v postapokaliptičnem svetu mehanskih zveri naletela na novo nevarnost, ki grozi poginu vsega živega.
Igranje se od originala bistveno ne razlikuje. Poudarek bo na pazljivem smukanju med favno in prikritem odstranjevanju nasprotnikov. Seveda so tu tudi mehanske zverine, ki jim bomo lahko zopet prepisali kodo in jih zajahali ali pa jih vpoklicali v boj. Roboti so tokrat močno bolj podrobni in tu lahko vidimo prvi znatni napredek grafične podobe, ki pa je bila že v originalni igri Zero Dawn nad povprečjem. Tako morda napredek grafike ni tako očiten, so pa teksture vsekakor višje ločljivosti in Aloyino gibanje je bolj naravno. Sem pa opazil, da so bile scene nenavadno svetle, kot da bi nekdo nabil kontrast do maksimuma, a morda je to samo posledica sončne karibske okolice.
Igralci so se tudi začeli pritoževati nad spremembo obraza Aloy. Veliko njih namreč trdi, da je glavna junakinja v obraz malce bolj debela, kar je čudno, saj so mere njenega telesa ostale nekako enake. Razlog za spremembo morda tiči v tem, da bo Guerilla Games za ustvarjanje obrazov uporabil “motion capturing”, medtem ko je bilo prej vse ustvarjeno ročno.
Vidimo lahko tudi nekaj novih igralnih mehanik. Aloy bo med skokom iz kakšne večje pečine odprla priročno padalo, kar bo močno pohitrilo raziskovanje. Skočimo lahko tudi pod vodo in se tam borimo z močnimi tokovi, podvodna okolica pa je naravnost čudovita in me je v bistvu še bolj navdušila kot pa dogajanje nad morsko gladino.
Očitno še vedno ne bo mogoče splezati na poljubno pečino in bomo morali še vedno morali najprej odkriti vnaprej vklesano pot. To sicer malce omejuje svobodo gibanja, a morda bo končni izdelek ponujal dovolj plezalnih točk, da tega sploh ne bomo pogrešali. Poleg tega je tu še kavelj s katerim se lahko urno zavihtimo na sicer nedostopne točke.
Prikazano je bilo tudi nekaj bojevanja, ki se od predhodnika ni bistveno spremenilo. Res upamo, da bo boj od blizu tokrat bolj napreden in da bo vseboval več potez in morda celo kombinacij.
Thanks for watching our #HorizonForbiddenWest gameplay reveal! We don’t have an exact release date just yet, but development is on track and we will have an update for you very soon – thank you as always for your ongoing support!
Horizon Forbidden West je vsekakor videti impresivno, žal pa nismo dobili datuma izida. Igra naj bi izšla še letos za konzoli PlayStation 4 in 5, razvijalec pa je naknadno dodal, da lahko kmalu pričakujemo bolj natančno okno izida.
Razvijalec Supermassive Games je za igralce včeraj pripravil prvi igralni napovednik za tretji del grozljive serije The Dark Pictures Anthology, ki bo tokrat nosil podnaslov House of Ashes.
Napovednik nas postavi pod zemljo, kjer spremljamo raziskovanje davno pozabljenega templja. Tam sta se znašla dva marinca Nick in Jason, ki imata to nesrečo, da morata nekako najti pot iz te nočne more, ki je nikakor noče biti konec. Vse okoli njiju se namreč nahaja nepredirna tema, ki v sebi skriva neko zlobno bitje, ki je očitno dovolj močno, da lahko meče vojake naokoli kot lutke.
Razvijalec Supermassive Games je znan po svoji grozljivki Until Dawn, a od takrat se je ta britanski studio ločil od Sonyja ter šel kruh služiti Bandai Namcu. Žal The Dark Pictures Anthology do sedaj igralcev še ni navdušil. Prvi del Man of Medan je prejel mlačne odzive, naslednik Little Hope pa je razočaral predvsem s svojim koncem. Igralci so se pri obeh predhodnikih pritoževali predvsem nad zapletom, ki je pocenil igralno izkušnjo, saj se je na koncu pokazalo, da pošasti sploh ni bilo in da so bile vse skupaj samo halucinacije.
Morda bo House of Ashes to spremenil in bo tokrat grožnja celo resnična. Žal še vedno ne vemo ničesar o datumu izida, a igra naj bi izšla še enkrat pred koncem tega leta.
Za igro Far Cry 6 smo sicer že dobili prvi napovednik, a ta ni prikazal nobenega igranja. Uradna predstavitev se je zgodila junija lani in od takrat nekih novih informacij nismo dobili. Ubisoft je izid igre pošteno zamaknil, saj bi ta morala iziti že februarja 2021, ampak kot vsi vemo, je med razvojni proces posegel koronavirus, tako da dokončnega datuma o izidu še vedno nimamo.
Far Cry 6 se bo odvijal v karibski deželi Yara, nastopali pa bomo v vlogi upornika Danija Rojasa, ki želi na vsak način iz oblasti zrušiti zlobnega tirana Antóna Castilla. Tega bo zvočno in obrazovno zaigral igralec Giancarlo Esposito, ki ga poznamo predvsem iz serij Breaking Bad, Better Call Saul in Mandaloriana.
Štorija sumljivo spominja na tisto iz Far Cry 4 in res upamo, da bo novi naslov vsaj malce premešal zdaj že malce utrujeno Far Cry formulo. Razvijalec pravi, da bo raziskovanje Yare veliko naredilo na vertikalnosti, tako da se bomo lahko sprehajali po ulicah in strehah, to pa naj bi igranju dodalo povsem novo dimenzijo.
Ubisoft nam je zdaj dostavil novi kratki dražilnik, ki je v bistvu napoved bolj obsežne predstavitve, ki nas čaka jutri ob 18.30, ogledali pa si jo boste lahko preko zgornjega video okna. Sicer je malce čudno, da je Ubisoft predstavitev pripravil za jutri, saj namerava 12. junija speljati svoj dogodek Ubisoft Forward, ki bo orisal vse njihove prihajajoče projekte.
Ampak nad prikazom zgodnjega igranja se ne bomo pritoževali in morda celo dobimo datum izida.
Založnik Sony je že pogumno zakorakal na PC trg in na digitalne trgovine pripeljal že dve svoji igri: Horizon Zero Dawn in Days Gone. Obe sta bili v prodaji očitno dovolj uspešni, da je založnik začel resneje razmišljati o predelavi še drugih svojih naslovov, ki jih trenutno lahko igramo sam na PlayStation sistemih.
Sony je na splet poslal novo poročilo, ki je namenjeno predvsem investitorjem, a znotraj najdemo tudi stvari, ki so zanimive igričarjem. Predvsem to velja za PC igralce, saj lahko v predstavitvi najdemo sliko glede predelav za PC in kako namerava Sony izkoristiti svoje licence za dodatni zaslužek denarja, hkrati pa lahko na tak način njihove franšize dobijo nove oboževalce. Kakor lahko vidite pod zapisom “Načrtovane PC izdaje” najdemo nedavno izdani naslov Days Gone, pod njim pa se nahaja tudi Uncharted 4 A Thief’s End.
Čudno bi bilo, da bi Sony predelal samo četrti del in ne tudi predhodne trilogije, a morda ta zapis v predstavitvi ni dokončen in bo predelavo doživela celotna Uncharted franšiza, ki obsega štiri glavne dele ter dva stranska projekta Golden Abyss ter The Lost Legacy.
V poročilu lahko najdemo tudi nekaj drugih zanimivosti. Sony je začel pogledovati tudi proti mobilnem trgu in namerava tudi tam plodno uporabiti svoje licence. Nekaj besed je bilo namenjenih tudi konzoli PlayStation 5, ki naj bi se letos prodala v več kot 14,8 milijona izvodih in to kljub globalnemu pomanjkanju čipov. Poleg tega naj bi sedaj deli za sestavo konzole postali cenejši od cene, za katero se prodajajo konzole, tako da teh zdaj več ne prodajajo z izgubo, temveč z dobičkom.
Zanimivo bo videti, kdaj bo Sony predelavo Uncharteda tudi uradno napovedal. Morda se to zgodi danes, ko je planiran dogodek State of Play, kjer bomo prvič videli igralni posnetek igre Horizon Forbidden West in morda si vzamejo kakšen trenutek tudi za napoved predelave Uncharted 4.
State of Play si boste lahko ogledali zgoraj, odštevanje do prenosa v živo pa se začne danes ob 17.00, medtem ko bomo predstavitev gledali ob 23.00.
BlizzCon, slavni sejem razvijalca Blizzarda, je bil včeraj odpovedan že drugo leto zapored. Razvijalec je tradicijo vsakoletnega festivala preklical že lani, saj je koronavirus prepovedal zbiranja večjega števila oseb na enem mestu, situacija pa se v Kaliforniji še vedno ni pomirila, tako da je bil BlizzCon 2021 odpovedan zaradi enakih razlogov.
Žalostno vest je spročila izvršna producentka Sarlyn Smith, ki je na BlizzConovi strani potrdila preklic dogodka. Zapisala je, da je organizacija takšnega dogodka presneto težka in komplicirana naloga, koronavirus pandemija pa zahteva pri zbiranju določene omejitve, ki jim preprečujejo, da bi dogodek speljali tako, kot so si zamislili.
Zato je celotna ekipa sklenila, da dogodek enostavno prekličejo. Nekateri igralci so sicer mnenja, da je bil dogodek odpovedan zato, ker Blizzard enostavno nima veliko za pokazati in je izkoristil koronavirus za priročen izgovor odpovedi dogodka. Diablo 4 je očitno še daleč od izida, Overwatch 2 pa se je ujel v nek čuden razvojni cikel, ki ga nikakor ne pripelje do trgovskih polic. Tudi World of Warcraft je še daleč od novega dodatka, saj zadnja razširitev Shadowlands še vedno ni dobila večje vsebinske posodobitve.
Morda ste zdaj malce zmedeni, saj se zdi, da ni minilo dolgo od zadnjega BlizzCon dogodka. Brez skrbi, še vedno ste pri zdravi pameti, saj se je februarja 2021 odvil dogodek BlizzConline, kjer smo dobili prvi vpogled v predelavo Diablo 2 Resurrected. Vendar pa je bil to povsem digitalni dogodek, medtem ko je čar BlizzConov bil vedno zbiranje ljudi, ki so na enem mestu izkazali ljubezen do Blizzardovih iger ter hkrati pokazali nekaj čudovitih cosplayjev.
Razvijalec namerava v začetku naslednjega leta spočeti vnovičen BlizzConline, le da bi ta potekal digitalno in hkrati omogočal zbiranje manjšega števila ljudi na fizični lokaciji. Več informacij bo znano tekom leta, saj se zapovedi glede koronavirusa ves čas spreminjajo, kar seveda vpliva tudi na vse postavljene načrte.
Bodite brez skrbi, v Sloveniji ne potrebujemo BlizzCona, saj bomo letos novembra organizirali prav svoj večji gaming dogodek NEST Expo, ki se bo odvil novembra 2021.
Majska ponudba iger za PlayStation Plus naročnike se počasi izteka in igralci lahko samo še do 31. maja aktivirate igre Battlefield 5, Stranded Deep in Wreckfest. A brez skrbi, saj junijska ponudba ne zamuja in Sony je za svoje naročnike pripravil trojico novih iger.
Tako kot v prejšnjem mesecu ponudba zajema dve igri za PlayStation 4 in eno, ki jo lahko aktivirajo samo lastniki konzol PlayStation 5.
V ponudbi najbolj izstopa igra Star Wars: Squadrons, ki je izšla oktobra lani. Gre za zanimivo vesoljsko streljačino, kjer enkrat za spremembo svojih vojnozvezdnih avantur ne doživljamo na nogah, ampak sedeč v vesoljski ladjici, ki pripada bodisi Republiki ali pa Imperiju. Igralci lahko uživate v zanimivi zgodbi, na voljo pa je tudi večigralstvo, tako da naslov vsebuje kar nekaj ur zabave. Bonus pri tem naslovu je še podpora za VR igranje.
Druga igra sliši na ime Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown, ki je v bistvu povsem nova prenova originala. Čaka vas nadgrajena grafična podoba ter pošten izbor 20 pretepačev, vsak od njih pa vsebuje svoje unikatne poteze in kombinacije udarcev. Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown bo za aktivacijo na voljo kar dva meseca in bo iz PlayStation Plus ponudbe izginila 2. avgusta.
Za konec je tu še Operation: Tango, ki je v bistvu sodelovalna vohunska igra za dva igralca. Ena od posebnosti tega naslova je dejstvo, da oba igralca za igranje potrebujeta mikrofon, vajine naloge pa bodo obsegale tipične objektive vohunov: prikrito smukanje, nabiranje dokazov in prikrito odstranjevanje barabinov, ki grozijo uničenju sveta. Operation: Tango bo za aktivacijo na voljo samo lastnikom konzol PlayStation 5.
Nintendo je včeraj končno podal nekaj novih informacij glede že nekaj časa nazaj najavljenega projekta Pokémon Brilliant Diamond and Shining Pearl. Gre za predelavo Nintendo DS igre iz leta 2006, kjer smo raziskovali Sinnoh pokrajino. Predelava namerava ohraniti vse prvine izvirnika, a dodati tudi moderne mehanike igranja, tako da vas med lovljenjem živalic čaka pridih nostalgije, hkrati pa se bo avantura počutila sveže.
Za predelavo sta bili razkriti tudi naslovnici, kjer se bosta svetila Pokémona Dialga in Palkia. Trenerji boste med igranjem odkrili skrivnostno vez med obema Dialgo in Palkio ter kako sta oba Pokémona povezana s Sinnoh regijo.
Nintendo nas je razveselil tudi z datumom izida, ki se bo zgodil 19. novembra 2021.
Tudi igra Pokémon Legends: Arceus se o odvijala v Sinnoh regiji, zgodba pa se bo odvijala pred dogodki iz iger Pokémon Diamond Version in Pokémon Pearl Version. Nastopali bomo v vlogi trenerja, ki mu je kot prvemu uspelo zapolniti celoten Pokédex. Arceus je s svojim prvim napovednikom igralce navdušil in jih hkrati pustil malce razočarane. Igra namreč obljublja lovljenje Pokémonov v odprtem svetu, kar so že dolgo sanje igralcev, a grafična podoba je bila šibka in videti je bilo, da Nintendo Switch komaj dohiteva sprejemljivo število sličic na sekundo.
Upamo, da optimizacijo popravijo do izida, ki se bo zgodil 28. januarja 2022.
Približuje se junij, kar pomeni, da je neslavni Cyberpunk 2077 izšel že pol leta nazaj in igra v vsem tem času še vedno ni doživela svoje vrnitve na konzole PlayStation 4 in 5. Razvijalec CDPR je med tem časom izdal nekaj posodobitev, vendar te očitno še vedno niso zadovoljile Sonyja, ki edini stoji za odločitvijo, kdaj se bo igra vrnila na njihove konzole.
To je v nedavnem sestanku z delničarji potrdil tudi direktor CD Projekt RED-a Adam Kiciński, ko ga je sredi sestanka doletelo nenapovedano vprašanje glede vrnitve igre na PlayStation konzole. Adam je odgovoril, da na tem področju ni novih informacij. Dodal je, da posodobitve lepo napredujejo in da v igri lahko vidimo napredek glede optimizacije, a da je na koncu odločitev povsem v Sonyjevih rokah, tako da še vedno čakajo na njihov odgovor.
Očitno je, da je razvijalec CD Projekt RED pošteno razjezil Sony. Ob izidu igre so namreč na igro začele deževati masovne kritike in pozivanja k vračilu denarja. CDPR se je odzval tako, da je odobril vračilo denarja, vendar pa je igralce pozval, da morajo najprej kontaktirati Sony. Problem pri temu je bil to, da CDPR ni s Sonyjem sklenil nobenega predhodnega dogovora glede vračila denarja in Sony je imel kar naenkrat ogromno zahtevkov po vračilu denarja, kar pa seveda ni bila njihova naloga. Zato so z jezo v očeh odstranili igro iz svoje trgovine, zdaj pa se zdi, da ta dolgotrajna odstranitev služi kot opozorilo drugim razvijalcem in založnikom, ki bi v prihodnosti želeli uporabiti podobne zvijače.
Razvijalca pri popravljanju igre čaka še precej dela. Zadnji popravek 1.2 je sicer izboljšal optimizacijo na konzolah PlayStation 4 in Xbox One, a zadeva še vedno pogosto pada pod 30 sličic na sekundo in včasih pade celo pod številko 25. Sony verjetno čaka na nadgradnjo igre za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, ki naj bi prišla v drugi polovici tega leta.
Razvijalec Valve se je že poskušal prebiti na področje strojne opreme, saj je na trg poslal že več takšnih prav sovjih izdelkov, a tam so naleteli na bolj slabe rezultate.
Najprej so poskušali s Steam Machine predsestavljenimi računalniki, ki pa so hitro spodleteli. Malce bolj je šlo njihovemu lastnemu igralnemu ploščku, ki je doživel nekaj uspeha, a je prav tako hitro odletel iz prodaje. Enako se je zgodilo s Steam Linkom, ki so ga kmalu po izidu začeli prodajati za drobiž in šele njihova lastna VR očala Index so bila izdelek, ki se je obdržal na trgu in je bil nekaj časa celo razprodan.
Valve očitno zdaj namerava skočiti tudi na trg prenosnih konzol. Spletna stran Ars Technica je med strojno kodo v zadnji verziji Steama naletela na zapis skrivnostne naprave z imenom SteamPal. Nato so nabrali še nekaj besed iz zaupljivih virov in na koncu iz vsega skupaj sestavili sliko prenosne konzole, ki naj bi močno spominjala na popularni Nintendo Switch.
Naprava naj bi tekla na operacijskem sistemu Linux, lahko pa jo bomo priključili tudi na televizor preko USB-C vhoda. SteamPal naj bi bil zaenkrat v prototipni fazi, na napravi pa naj bi se nahajali standardni gumbi, dve gobici ter celo ena ploščica na dotik.
Zanimivo je, da je na takšen izdelek namignil tudi Gabe Newell, ko je v nedavnem intervjuju povedal, da nam bo do konca leta bolj jasno, kakšne načrte ima Valve s konzolami in da nas znajo ti načrti presenetiti. Igralci so iz tega odgovora sklepali, da namerava Valve na PlayStation ali pa Xbox pripeljati svojo Steam platformo, a morda se odgovor skriva v ravno teh prenosnih konzolah.
SteamPal vsekakor ima potencial. Igralci si želijo prenosne konzole, kar dokazujeta uspešni kampanji za zbiranja denarja projektov Aya Neo in GPD Win 3. Zanimanja pri obeh konzolah je bilo presenetljivo veliko, zato je morda Valve ravno tule videl potencial, kjer lahko izkoristi svoj vpliv in denar, tako da bo zlahka povozil vso konkurenco.
Radodarni Sony je v zadnjem času podelil cel kup brezplačnih naslovov in zraven organiziral še nekaj prodajnih akcij. S popusti nadaljuje tudi v maju in pred nami je nova akcija Days of Play, ki je znižala cene celemu kupu iger.
Tokrat so celo poskrbeli za znižanja tistih redkih PlayStation 5 ekskluziv. Popusti pri teh vas ne bodo ravno odpihnili, saj je treba upoštevati, da PS5 igre zase zahtevajo 80 €. A če ste morda čakali, da kakšna vaša omiljena igra na svoji ceni odreže vsaj desetaka, potem je za vas končno prispel pravi dan nakupov.
Poglejmo si tistih nekaj najbolj zanimivih znižanj.
Časa za nakup je več kot dovolj, saj se akcija izteče šele 9. junija. Čaka nas kar nekaj razburljivega dogajanja na področju PlayStation iger. Kmalu bo za PlayStation 5 izšla nova ekskluziva Ratchet and Clank: Rift Apart, jutri pa bomo dobili tudi prvi igralni napovednik za igro Horizon Forbidden West.
Standard priklopa USB-C se je dandanes že dovolj dobro uveljavil, da ima vsak od nas pri roki vsaj en takšen kabel – tako kot je bilo to včasih s predhodnikom Micro USBji. Včeraj pa je organizacija The USB Implementers Forum (USB-IF) najavila nadgradnjo USB-C kablov, ki bodo po novem omogočali preskok na področju pretoka električne moči.
In ta preskok bo konkreten. Do sedaj so kabli USB-C podpirali maksimalno moč 100 W, po prenovi pa bo ta številka skočila na kar 240 W. Kabli so sicer že prej lahko poganjali kakšne manjše prenosnike, tablice in telefone, sedaj pa bodo primerni tudi za napajanje monitorjev in kakšnih večjih prenosnikov tipa Dell XPS 15 ali pa celo kakšno igričarsko prenosno postajo kot je Alienware m17.
Seveda boste za kaj takega morali kupiti nove USB-C kable, saj obstoječih ne morete kar priklopiti in magično pričakovati podpore za večji pretok napetosti. Novi kabli morajo podpirati do 5 A in 50 V moči, preden se lahko kvalificirajo v novi rang EPR (Extended Power Range) kablov. To zna na trgu povzročiti nekaj zmede, a USB-IF pravi, da bo vsak takšen kabel nosil vidno nalepko EPR, tako da bo kupec pred nakupom lahko prepričan v nakup pravega izdelka.
Proizvajalci pa bodo morali nadgraditi tudi svoje polnilce, saj lahko na zgornji sliki vidite, da se drugače lahko zgodijo poškodbe na konektorjih. To pomeni, da boste poleg kabla morali dokupiti tudi nove polnilce, drugače lahko pride do poškodbe kabla.
Ni še jasno, kdaj bodo ti izboljšani kabli in polnilci prišli v naše lokalne trgovine, a pričakuje se, da se bo to zgodilo konec tega leta ali pa v začetku 2022.
Dobra novica za vse virtualne tovornjakarje, ki ste si med umirjeno vožnjo po cesti zaželeli nekaj družbe. Razvijalec SCS Software je namreč za svoji popularni igri Euro Truck Simulator 2 in American Truck Simulator zagnal beta vejo 1.41 v kateri najdemo uradno večigralsko podporo.
Večigralska posodobitev se uradno imenuje Convoy in igralcem omogoča držanje svojih zasebnih večigralskih strežnikov, v katere lahko nato povabijo prijatelje, na enem strežniku pa se lahko naenkrat zabava maksimalno 8 igralcev. Beta koda poskrbi za sinhronizacijo dogodkov v igri, kar ni tako lahka naloga kot se sliši. Igra mora namreč skrbeti, da vsi igralci vidijo isti promet in vreme, hkrati pa je treba vpeljati sinhronizacijo za tovornjake soigralcev, saj ima vsak od njih na svojem vozilu svoje unikatne barvne kombinacije in okraske.
Razvijalec je poskrbel tudi za učinkovito komunikacijo med igralci, ki lahko zdaj uporabijo CB radio in tekstovna sporočila, seveda pa se lahko povežete tudi preko zasebnih komunikacijskih kanalov.
Večigralstvo je sicer že prej obstajalo v teh naslovih, saj so zanj poskrbeli modderji preko projekta TruckersMP, a seveda bo uradna veja igre v igranje privabila veliko več tovornjakarjev.
Kot rečeno, zadeva je trenutno v beta testiranju, a tega se lahko udeleži vsak, ki na Steamu drži originalno kopijo igre. Za igranje beta različice izberite igro iz seznama, nato kliknite na njo z desnim klikom in izberite možnost “Properties”. Nato skočite pod “Betas” zavihek in vnesite geslo XZo2orrgbG92XMQ.