🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 234

Kripto kopači so zdaj za svoje namene začeli izrabljati trde in SSD diske

0

Pazite na svoje trde in SSD diske, saj zna industrijo kmalu zadeti pomanjkanje zalog tudi na tem področju. Pomanjkanje grafičnih kartic je pripeljalo do rojstva nove kriptovalute z imenom Chia, ki bo na trgu izšla 3. maja.

Spletna stran Tomshardware poroča o zanimivi raziskavi kitajske spletne strani Time Finance, ki je začela raziskovati nenadni poskok cen trdih in SSD diskov, ki naj bi bile direktno povezane z novo kriptovaluto. V Beijingu so na intervju povabili nekaj večjih prodajalcev shramb in dobili so nekaj zanimivih ugotovitev.

Trdi in SSD diski prihajajo iz roke podjetij Seagate in Western Digital. A še preden njihovi izdelki pridejo do trgovin, zaloga roma preko raznih agentov, preden ta pride do distributerjev in na koncu samih trgovcev. Slednji poročajo, da ta veriga ne deluje več tako kot bi morala, saj agenti preprosto več ne razpošiljajo diskov.

Nekateri premeteni trgovci, ki imajo veze z agenti, so to pomanjkanje predvideli že vnaprej in začeli so si delati masovne zaloge, kar je še bolj vplivalo na dobavo. Tisti najbolj pogumni so pokupili tisoče diskov in ko je cena zaradi tega končno poskočila, je eden pameten trgovec zaslužil skoraj pol milijona dolarjev.

Zaradi vsega tega vam ni treba takoj skočiti v paniko, saj je poskok cen zaenkrat omejen na Azijo, a vseeno so se prva pomanjkanja zalog že začela. Za kopanje Chia kriptovalute ne potrebujete nekih enormnih diskov, saj so dovolj že takšni diski s kapaciteto 4 TB. Najbolj so iskani diski s kapaciteto 6 TB in več, takšni izdelki pa so na dveh največjih spletnih trgovinah s tehnično robo JD.com in Taobao že povsem razprodani. Pomanjkanje zalog se je preselilo tudi na Japonsko, kjer se je nenadoma pojavilo močno zanimanje za diske z večjimi kapacitetami. 8 TB veliki diski so že povsem izginili, stranke pa zdaj naročujejo po 100 diskov naenkrat in nekatere trgovine so že začele omejevati količino diskov, ki jih lahko kupi posameznik.

kripto

Tomshardware je naredil primerjavo cen nekaterih najbolj popularnih diskov na Kitajskem in kakor lahko vidite iz zgornje razpredelnice je porast cen opazen in trend se bo zagotovo nadaljeval še naprej.

Zanimivo bo videti kakšen vpliv bo na trg imela kriptovaluta Chia (XCH), ko se bo 3. maja končno pojavila na kupu in nemara Binance kripto menjalnica dobi novega popularnega člana.

World of Tanks veterani igri na Steamu masovno podeljujejo negativne ocene

0

Razvijalec Wargaming je po desetih letih obstoja svoje hudo popularne večigralska igre World of Tanks to včeraj pripeljal tudi na Steam. Nova verzija je po vseh pritiklinah popolnoma enaka tisti prejšnji, saj morate tudi na Steam verziji najprej prenesti Wargamingov zaganjalnik in se v njega prijaviti s svojim računom.

Vendar pa obstaja ena velika razlika, saj je razvijalec zaradi neznanega razloga onemogočil prenos svojega starega računa v novo Steam verzijo. To je precej pomemben hakeljc, saj so nekateri igralci v svoje tankovske pločevine vložili nepregledno število ur in zdaj, če želijo igro poganjati preko Steama, morajo za svoje igranje ustvariti nov račun. Razvijalec je omogočil navzkrižno igranje med Steam igralci in tistimi, ki poganjajo originalno verzijo igre, tako da je ta poteza povsem nelogična.

Tudi igralci nad tem niso navdušeni in nad World of Tanks na Steamu trenutno dežujejo masovne negativne kritike. Med časom pisanja je igra nabrala 896 recenzij, a kar 585 od teh je negativnih. Tako zdaj World of Tanks na Steamu nosi oceno Mostly Negative.

Wargaming poskuša jezo zajeziti z novim dogodkom, ki Steam igralcem do 3. maja štirikrat večje izkušnje. To bo pohitrilo njihovo napredovanje, a seveda je pri nekaterih veteranih to slaba tolažba.

Ratchet & Clank: Rift Apart dobil nov, obsežni igralni napovednik

0

Po suši iger so pred nami končno lepši časi. Maj bo zelo aktiven, zabava pa se bo nadaljevala tudi v juniju, ko bo na konzolo PlayStation 5 prispela nova ekskluziva Ratchet & Clank: Rift Apart.

O tej igri se že dolgo ve, razvijalec Insomniac Games pa je sedaj razvoj pripeljal dovolj daleč, da lahko pokaže nekaj poštenih izsekov iz igranja. Včeraj so za nas pripravili novo State of Play predstavitev, ki je v 16 minutah pokazala marsikaj zanimivega.

Glavna igralna mehanika bo instantno prehajanje med dimenzijami, ki bo zahvaljujoč hitremu PS5 SSD disku bliskovito hitro. Okolica se bo s pritiskom enega gumba instantno spremenila in še kar se ne moremo navaditi, da imajo nove konzole tako hitre diske. Novi Ratchet & Clank: Rift Apart bo seveda plodno izkoriščal napredne mehanike DualSense igralnega ploščka, tako da boste pod prsti čutili tudi najmanjšo vibracijo.

Veliko bo seveda tudi streljanja z zanimivi orožji, prevažanja v pol odprtem svetu, čaka pa nas celo jahanje zmaja v zračnih obračunih. Vse to bo krasila čudovita grafična podoba, ki postaja sumljivo podobna Pixarjevim risankam. Treba je še izpostaviti odlično optimizacijo, saj bo to še ena PS5 igra, ki bo tekla pri 60 sličicah na sekundo v ločljivosti 4K.

Ratchet & Clank: Rift Apart prihaja na naše konzole že 11. junija.

Steamova nova razprodaja usmerjena v japonske igre

0

Japonci ta teden praznujejo kar štiri praznike in ta sklop praznovanj so poimenovali Golden Week. V proslavljanje se je vključil tudi na Steam in tako je na tej digitalni platformi zaživela nova razprodaja, ki je usmerjena predvsem v japonske igre.

Oboževalci animejev in podobne japonske robe za svoje igričarske podvige najverjetneje izrabljate svojo Nintendo Switch konzolo, saj tam tosortne igre kraljujejo. A tudi PC se čedalje bolj vriva na japonski trg in v zadnjih letih smo dobili kupček predelav, ki se jih splača ogledati že po polni ceni, kaj šele po znižani.

Poglejmo si nekaj najbolj zanimivih popustov:

Polna ponudba je seveda preveč obsežna, da bi jo bilo mogoče popisati v enem članku, zato si jo oglejte tule. Razprodaja bo potekala vse do 6. maja.

Returnal – čudovita in adrenalinska streljačina, ki pa ni za vsakega

Konzola PlayStation 5 je končno dobila novo ekskluzivo, ki pokaže mišice te nove naprave in v katero je bilo vloženo kar nekaj denarcev. Sonyju je treba čestitati, saj si je upal žanr “rouge-lite”, ki je do sedaj krasil izključno samo indie naslove, preseliti v visokoproračunske vode, za izdelavo pa je najel studio Housemarque, ki je do Returnala delal samo na 2D arkadnih “twin-stick” streljačinah.

A razvijalcu in založniku je uspelo formulo dodobra poustvariti tudi z napredno grafiko in animacijami, tako da jim je eksperiment uspel in kakor je igra kvalitetna, se je treba tudi zavedati, da ni čisto za vsakega.


Razvojna ekipa: Housemarque
Založnik: Sony
Platforme: PlayStation 5
Nakup: Stran trgovine
Datum izida: 30.4.2021
Cena: 79,99 €

Zvrst: Tretjeosebna streljačina


VIDEO RECENZIJA


Returnal se začne precej skrivnostno in zgodba bo ostala zavita v tančico skrivnosti tudi po tem, ko boste v igranje vložil ducat ur. Naša junakinja Selene se znajde v vesoljski ladji, ki je namenjena proti planetu Atropos. Njeni senzorji so namreč zaznali čuden signal, ki kar kliče por raziskovanju a žal se med našim pristajanjem zgodi nesreča. Selene in njeno plovilo zasilno pristaneta in naši junakinji ne ostane drugega, kot pa da iz sebe spere umazanijo in se odpravi v raziskovanje prvega gozdnatega območja.

Zaplet morda koga spomni na filme Osmi potnik in podobnosti se tukaj s to mojstrsko filmsko licenco ne končajo. Takoj ko zakorakamo v prvo območje boste naleteli na tiste čudne biomehanske spojine, ki jih je tako slavno prvič predstavil ustvarjalec H.R. Giger. Že naša vesoljska ladjica vsebuje zelene zaslone, prvo območje pa povsod drži davno zapuščene vesoljske ruševine, ki pa v sebi nosijo povsem tujo tehnologijo. Med to poraščeno floro Celine naleti na prvo truplo in ko to obrne, spozna, da je to ona sama.

Returnal
Prva stopnja je gozdnata, a je razvijalec poskrbel, da se ekosistemi redno in ob pravem času menjajo.

Seveda je Selene sprva šokirana, a ko prvič naletite na sovražnike, ki vam merico zdravja pripeljejo na ničlo, je ta skrivnost odkrita. Selene se je namreč ujela v časovno zanko, tako da ne more umreti ampak se vsakič zopet “rodi” na svoji ladji, sovražniki se resetirajo, okolica pa je ob vsakem našem novem začetku povsem spremenjena. Ta zaplet je tudi značilen za vse rouge-lite igre, ki imajo preprost recept: prebijajte se skozi naključno generirane stopnje in če umrete, izgubite ves nabran zaklad in začnete zopet od začetka. Ponavljaj, dokler z enim življenjem ne pridete do konca igre.

Returnal zaradi tega recepta ni lahka igra in je ni kar tako enostavno priporočiti. Morda bi kdo pomislil, da če že ima rad težavnost Dark Souls iger, potem mu bo všeč tudi tole in čeprav Returnal malce spominja na te igre, se vseeno zaradi smrti igra povsem drugače. V Dark Souls ob smrti izgubite svoj napredek od zadnje shranjene točke. V Returnal lahko igrate dve uri, v roke dobite priljubljeno orožje, nase navlečete vrhunske dodatke, a če umrete, se morate posloviti od vsega tega in zopet začnete igranje z začetno pištolo in brez vseh nabranih nadgradenj. Ta hakeljc je treba poudariti, saj se zna nekaterim takšno igranje hitro priskutiti, Returnal pa stane polnih 80 €, tako zna to pošteno zaboleti denarnico, če vam ta koncept igranja ne ustreza.

Returnal
Med igranjem boste naleteli na kup čudnih pripomočkov, ki vam lahko pomagajo na vašem potovanju, a zase zahtevajo svojo ceno.

Če pa ste oboževalec takšnih pristopov in še danes pridno preigravate Hades, potem dobra novica, saj je Returnal odličen in vam bo prinesel goro igralnih ur, špil pa je tudi malce zasvojljiv, saj vas vedno vabi v svoj objem in ob vsakem skozihodu boste med igranjem našli nekaj novega.

Returnal je resnično adrenalinska izkušnja pri kateri šteje vsaka poteza. K sreči PlayStation 5 mišice poskrbijo za tekočo izkušnjo, saj zadeva teče pri 60 sličicah na sekundo pri ločljivosti 4K. Med svojim igranjem nisem naletel na nobeno zatikanje ali pa hrošče, kar je za igro v letu 2021 že pravi čudež.

Vsa ta optimizacija pride pošteno prav pri nasprotnikih. Ti so presneto agresivni in vas skoraj vedno napadajo v krdelih. Tule se vidi, da ima razvijalec korenine v 2D arkadnih streljačinah, saj sovražniki proti vam prožijo različno geometrično razporejene izstrelke, ki jih v tretjeosebnih streljačinah niti nismo vajeni. Ekran je včasih tako poln raznih nevarnih oblik, da imate na voljo samo kakšen centimeter prostora, ki vam omogoča varno zavetje, pa še takrat ne smete biti na miru dlje kot sekundo. To je še bolj evidentno pri šefih, ki se med igranjem lepo stopnjujejo, vsebujejo različne faze in za uspešno odpravo zahtevajo kombinacijo gibčnega premikanja in streljanja.

Returnal
Mapa je hudo koristna, po stopnjah pa so razposajeni tudi teleporterji, ki omogočajo lažjo selitev med objektivi.

Za našo obrambo nam je na razpolago okoli 10 različnih orožij, ki jih včasih najdemo v okoli posajenih skrinjah ali pa jih iztrgamo iz rok kakšnega težjega sovražnika. Vsako orožje vsebuje svoje statistike in omogoča sekundarni način streljanja. Razvijalec je tule plodno izkoristil napredne tehnikalije DualSense kontrolerja, saj v nasprotnike streljamo z rahlim pritiskom na sprožilec, za sekundarni strel pa sprožilec pritisnemo do konca. Zadeva je izredno priročna, a če vam slučajno ne ustreza, bodite brez skrbi, saj igra omogoča razporejanje tipk glede na želje uporabnika.

Same stopnje so domišljijsko ustvarjene in so razdeljene na posamezne sklope. Prvi je denimo gozdni in ko opravimo z zadnjim šefom, se preselimo v puščavsko okolico, ko ubijemo šefetino tam pa se preselimo v bolj futuristično okolico in tako nas Returnal vsake toliko razveseli z dobrodošlimi spremembami, ki ohranijo izkušnjo svežo. Vsaka od stopenj od sebe vsebuje eno glavno in kup stranskih poti, na vas pa je, da si izberete svojo pot. Stranska pot morda predstavlja tveganje, a morda v sebi skriva kakšno boljše orožje ali pa posebnega pajkca, ki ga lahko namestite nase in si tako izboljšate statistike. Tu je še cel kup skrinj in predmetov, vendar je treba biti pri pobiranju vsega kar vidimo previden. Nekateri predmeti ali skrinje zakladov na sebi namreč nosijo stopnje korupcije, tako da boste ob prevzemu predmeta tega sicer dobili, a ste dodali tudi negativen učinek, ki vam zmanjša statistike. Vsakega od teh se da sicer odpraviti, a boste morali za to narediti določeno naključno nalogo, kot je denimo ubitje desetih nasprotnikov, odkritje kakšnega posebnega predmeta ali pa bo treba istočasno odkrižati dva nasprotnika. Tako je tu vedno pristona igra tveganja, ki je pomembna še posebej takrat, ko je merica zdravja nizka, okoli vas pa ni ničesar, kar bi vam takrat obnovilo status.

Returnal
Ugank ni, boste pa mogoče kdaj odkrili kakšno skrivnost, ki zahteva izstrelitev naboja v specifično območje.

Na začetku sem zapisal, da vsaka smrt odvzame čisto vse nabrane predmete, a to ni čisto res. Skozi igranje boste namreč odklenili posebne pripomočke, kot sta denimo kavelj za doseg višjih predelov ali pa meč, ki omogoča rezanje energetskih polij. Te predmete boste ob smrti ohranili, ti novi pripomočki pa vam nato omogočajo dodatno raziskvanje zgodnjih stopenj, kjer teh dodatkov še niste imeli.

Besedo ali dve je treba nameniti tudi tehnični plati. Grafična plat igre je naravnost čudovita in skupaj z optimizacijo je tole naslov, ki se res čuti narejen za konzolo PlayStation 5. Vendar pa se razvijalec ni ustavil samo tam, ampak je poskrbel tudi za napreden 3D zvok, kontroler DualSense pa je izkoriščen do konca. Med sprehajanjem po divjini boste ob deževanju na kontrolerju čutili rahle vibracije, vgrajeni zvočnik pa vas bo priročno opozoril, kdaj je kakšni sposobnosti potekel “cooldown”.

Returnal
Nekatere skrinje so zaščitene s korupcijo, ki vam lahko prinesejo zaklad ali pa vas močno poškodujejo in otežijo napredovanje.

Returnal je odlična igra in morda znanilec selitve rouge-lite formule v visokoproračunske projekte. Res je, da zadeva ni lahka in ko izgubite dobro nabildan lik zaradi kakšne traparije bi najraje igralni plošček vrgli v zid. Špil ni perfekten, saj bi nam igra lahko omogočila, da s sabo nosimo več kot samo eno orožje, ob smrti pa se na začetku zavrti uvodna sekvenca, ki je zamudna in postane čez čas tečna. Razvijalec bi lahko tudi poskrbel za malce več različnih nasprotnikov, saj se tistih letečih tečnežev v začetni stopnji hitro naveličaš.

A na splošno je Returnal vreden svoje cene in vsebuje vse tisto, kar so nam razvijalcu tudi obljubljali. Le bodite pred nakupom prepričani, da vam tak tip igranja ustreza in če je odgovor glasen ja, potem nakupa zagotovo ne boste obžalovali.

Sony pravi, da se zaloga PlayStationa 5 letos ne bo bistveno izboljšala, Microsoft je malce bolj optimističen

0

Sony je v nedavnem finančnem poročilu ponosno povedal, da se je PlayStation 5 prodal bolje v svojem prvem letu kot pa se je v enakem časovnem obdobju prodala konzola PlayStation 4. To niti ni bilo nepričakovano, saj so zaradi koronavirus krize vse konzole praktično letele iz polic trgovin. PS5 se je tako prodal 7,8 milijona izvodih, medtem ko je PS4 v tem času nabral 7,6 milijona prodanih primerkov.

Številke bi bile zagotovo veliko večje, če bi se dalo konzolo PlayStation 5 sploh kje kupiti. Leto 2020 so zarisale razprodane zaloge in tudi zdaj, mesece po izidu, konzole še vedno ni nikjer na spregled. Razlog je pomanjkanje čipov, ki niso prizadeli samo konzol, ampak več industrij, ki se zanašajo na to strojno opremo.

Sony je zato v svojem poročilu dodal, da je njihov trenutni cilj premagati PS4 tudi v drugem letu prodaje, ko se je prodalo 14,8 milijona primerkov te konzole, a da je malo verjetno, da bodo letos lahko povečali dobavo.

Tudi Microsoft je v torek podal svoje finančno poročilo in tudi pri njih je bilo zaznati skrb glede dobave kritičnih strojnih komponent. Konzole Xbox Series X in S so zabeležile rekordne prodaje, a ta bi bila še večja, če bi lahko presnete zadeve lahko sploh sestavili skupaj. Microsoft je na tem področju malce bolj optimističen in tako upa, da se bo situacija izboljšala nekje v juniju.

Tako Microsoft kot tudi Sony verjetno želita najprej izpolniti vsa prednaročila, tako da bo preteklo še veliko vode, preden boste lahko stopili v trgovino in si preprosto vzeli konzolo iz police. Direktor podjetja Foxconn, ki proizvaja takšne čipe, je v začetku aprila predvideval, da se bo pomanjkanje komponent zavleklo vse do druge polovice leta 2022. Če seveda medtem po nas ne udari kakšen nov virus.

Metro Exodus Enhanced Edition bo prva igra, ki je brez ray tracing grafične kartice ne boste mogli igrati

0

Tehnologija osvetljevanja ray tracing se je med igrami že dobro zasidrala, še posebej zdaj, ko jo podpirata tudi novi konzoli Xbox Series X in PlayStation 5. Razvijalec 4A je mnenja, da je na trgu prisotnih dovolj grafičnih kartic, ki podpirajo ray tracing, da je prišel tudi čas za igro, ki je na starejših generacij grafičnih kartic preprosto ne bo možno igrati.

Ta naslov bo postal Metro Exodus, ki je bil leta 2019 eden prvih, ki je podpiral tak način osvetljevanja, a igro smo še vedno lahko igrali tudi na starejših sistemih. Razvijalec zdaj dela na prenovljeni Enhanced Edition verziji, ki bo za osvetljevanje vsebovala le in samo ray tracing, kar pomeni, da jo boste na PC-ju lahko igrali samo z najnovejšimi grafičnimi karticami RTX 3000 in RX 6000.

Dobra novica je vsaj to, da bo Enhanced Edition za vse lastnike originalne igre popolnoma brezplačna nadgradnja. Shranjene položaje boste lahko prenašali med obema verzijama, a nadgradnja bo tako temeljita, da bo Enhanced Edition nosila svoj posebni vnos v vaši Steam knjižnici.

4A je izdal tudi uradne sistemske zahteve, ki so lepo popredalčkane glede na ločljivost in sličice na sekundo.

Minimalne nastavitve (1080/45 sličic na sekundo)

  • Splošne nastavitve: Normal
  • Ray tracing nastavitve: Normal
  • OS: Windows 10 (20 H2)
  • Pomnilnik: 8 GB
  • Grafična kartica: Nvidia RTX 2060
  • DirectX: 12

Priporočene nastavitve (1080p/60 sličic na sekundo)

  • Splošne nastavitve: High
  • Ray tracing nastavitve: High
  • OS: Windows 10 (20 H2)
  • Pomnilnik: 8 GB
  • Grafična kartica: Nvidia RTX 2070/RTX 3060 ali AMD RX 6700 XT
  • DirectX: 12

Visoke nastavitve (1440p/60 sličic na sekundo)

  • Splošne nastavitve: Ultra
  • Ray tracing nastavitve: High
  • OS: Windows 10 (20 H2)
  • Pomnilnik: 16GB
  • Grafična kartica: Nvidia RTX 3070 ali AMD RX 6800 XT
  • DirectX: 12

Ultra nastavitve (4K/30 sličic na sekundo)

  • Splošne nastavitve: Ultra
  • Ray tracing nastavitve: High
  • OS: Windows 10 (20 H2)
  • Pomnilnik: 16GB
  • Grafična kartica: Nvidia RTX 3080 ali AMD RX 6900 XT
  • DirectX: 12

RT Extreme (4K/60 sličic na sekundo)

  • Splošne nastavitve: Extreme
  • Ray tracing nastavitve: Ultra
  • OS: Windows 10 (20 H2)
  • Pomnilnik: 16 GB
  • Grafična kartica: Nvidia RTX 3090
  • DirectX: 12

Metro Exodus Enhanced Edition izide že 9. maja.

Band of Brothers serija dobiva nadaljevanje Masters of the Air

0

Dvojec Steven Spielberg in Tom Hanks nas je v preteklosti že večkrat navdušil z epskimi zgodbami iz druge svetovne vojne. Najprej sta na tem področju udarila leta 1998, ko je kino blagajne polnil film Reševanje vojaka Ryana in takrat je Spielberg za svojo režisersko umetnino tudi prejel Oskarja. Dve leti kasneje sta se zopet izkazala, le da sta tokrat kot izvršna producenta zagnala mini serijo Peščico izbranih.

Peščica izbranih je leta 2010 dobila nekakšno nadaljevanje v obliki serije Pacifik, kjer smo gledali spopade ameriških vojakov z Japonci, a tam ne Hanks, ne Spielberg nista dodala svojih veščin. Vendar pa to ne pomeni, da je dvojec opravil z drugo svetovno vojno in projekt Masters of the Air že dolgo poskuša dobiti svoja krila.

Zdaj so bile vse te težave končno preplezane in nova serija, ki bo spočeta po istoimenski knjigi pisatelja Donalda L. Millerja, je končno začela snemanje. Novico je na Instagramu potrdil režiser Cary Fukunaga, ki je ponosno najavil konec prvega tedna snemanja. Hanks in Spielberg bosta zopet služila kot producenta, za scenarij pa bo poskrbel John Orloff, ki je svoje pero namočil tudi pri seriji Peščica izbranih. Spremljali bomo zgodbo pilotov bombnikov, ki so v 2. svetovni vojni zabeležili visoko število smrti.

serija

Za snemanje so v Buckinghamshirju postavili čisto pravo vojaško bazo, ki naj bi stala kar 7 milijonov dolarjev. Zaenkrat so potrjeni igralci Austin Butler, Callum Turner, Anthony Boyle in Tommy Jessop, serija pa bo izšla ekskluzivno za pretočni servis Apple+.

PlayStation Plus igre v maju prinašajo Battlefield 5 in Wreckfest

0

Sony je najavil novo ponudbo za vse svoje naročnike servisa PlayStation Plus. Ta mesec prinaša tri zanimive naslove, ki vam bodo zagotovo popestrili te dokaj turobne dneve.

Najbolj izstopa seveda streljanka Battlefield 5, ki letos šteje že svoj tretji rojstni dan. Govorice sicer močno namigujejo, da bo nov del franšize prišel še letos, kar je vsekakor dobro, saj Battlefield 5 nikoli ni bil res hudo popularen naslov kot denimo kakšen COD: Warzone. Igra je imela nekaj problemov ob svojem izidu, a razvijalec DICE je od takrat spočel cel kup popravkov in dodatkov, nekaj časa za preigravanje pa si zasluži tudi enoigralska kampanja.

Druga igra sliši na ime Wreckfest, ki je v bistvu dirkačina, a s tem zapletom, da je najbolj pomembno razbijanje pločevine nasprotnikov, kot pa samo dirkanje. Avti se realistično razbijajo, grafika pa dovolj podrobna, da boste ob zaletavanju kdaj tudi zadržali dih. Pri tej igri pa velja ena pomembna izjema, saj jo v PlayStation Plus naročnini dobijo samo lastniki konzol PlayStation 5.

Zadnja na vrsti je igra Stranded Deep, ki bo prijala vsem tistim, ki v svojih igrah obožujete nadzorovati merilnike zdravja, žeje in vsega ostalega, kar najdemo v preživetvenem žanru. Stranded Deep stavi na raziskovanje nad in pod vodno gladino in tako malce izstopa iz tega utrujenega žanra preživetvenih naslovov.

Vse te igre lahko v svojo knjižnico prenesete do konca maja, do 3. maja pa lahko prevzamete še aprilsko ponudbo.

NieR Replicant – srednje dobra nadgradnja, ki bi bila lahko veliko boljša

Igra Nier Automata je leta 2017 naravnost odpihnila igričarsko skupnost in veliko ljudi je začelo naslov kojci oklicavati za igro leta. Navdušenje ni šlo niti mimo mene in z zanimanjem sem si takrat prenesel igro, a naravnost katastrofalna optimizacija na PC-ju me je od igranja hitro odvrnila.

Takrat sem vedel, da je Automata v bistvo nadaljevanje originalne Nier igre iz leta 2010, a žal pri moji roki ni bilo na voljo konzole PlayStation 3. Zdaj po vsem tem času se je založnik Square Enix vendarle odločil predelati original in temu je nadel smešno ime NieR Replicant Ver. 1.22474487139, tako da je prišel končno čas, da izkusimo zgodbo od samega začetka.


Razvojna ekipa: Toylogic
Založnik: Square Enix
Platforme: PS5, PS4, X1, XSX, PC
Steam: Stran trgovine
Datum izida: 23. april 2021
Cena: 59,99 €

Zvrst: Tretjeosebni RPG


VIDEO RECENZIJA


Ta se dogaja dolgo pred Automato in ima precej preprost zaplet. Igramo mladiča (sami ga imenujemo), ki skrbi za svojo sestrico Yonah, to pa je doletela skrivnostna in strašna bolezen. Parček živi skupaj in nima staršev, tako da je starejši brat svoji sestrici prav vse in je do nje zelo zaščitniški. Vendar pa njuna vasica ni ravno mirna in je vseskozi pod napadi temačnih bitij, s katerimi se ne da pogovarjati in razumejo samo bridki meč in udarec s čarovnijo.

Nier
Tudi Replicant, tako kot Automata, rad na svojih likih pokaže nekaj gole kože.

Sama štorija je glavno vodilo igranja, a tudi ona vas ne bo res preveč vlekla naprej. V bistvu bo prvih par ur pošteno dolgočasnih in bojim se, da zna začetek od igranja odvrniti marsikaterega igralca, vajenega zahodnih, novodobnih RPG-jev. Čeprav gledamo v predelavo, je grafična podoba še vedno precej skromna in vas ne bo ravno odpihnila. Zgodba je temačna in brezupna, hkrati je zato barvna paleta precej bleda in sprana. K nekam plitvemu vtisu ne pripomore niti na pol odprti svet, ki je večinoma prazen. Največ življenja boste našli v skromnih mestih, v katerem se dejansko sprehajajo žive osebe, a ustvarjalci niso poskrbeli za kakšno preveliko raznovrstnost, tako da se modeli začno hitro ponavljati.

Tudi same naloge niso ravno iz testa za leto 2021.Tisti glavni objektivi so še nekako dobro ustvarjeni in lepo peljejo zgodbo naprej, a stranske naloge so ostale 20 let nazaj in so sestavljene v glavnem iz pobiranja raznih predmetov za kakšne tečne prebivalce ali pa vam nekdo naroči, da nekoga naslovite na drugem koncu mape. Tekanje za takšnimi opravili najeda in priporočam, da te naloge preprosto izpustite. Sicer so neke redke malce boljše in dodajo nekaj k splošnemu podajanju fabule, a na splošno so namenjene samo za nabiranje denarcev, ki pa jih itak ne potrebujete preveč. Tu se najbolj pozna starost te igre in želel sem si, da bi ustvarjalci na tem mestu naredili malce več.

replicant
Igra se rada poigra z menjavanjem kamere. V enem delu celo preklopi v ptičjo perspektivo, kot da bi igrali Diablo.

Tudi bojevanje bi si zaslužilo nekaj nadgradnje. Sicer ni katastrofalno in je razmeroma preprosto, a ne mislite, da boste z nasprotniki opravili preveč zlahka. Vaš glavni napad je mahanje z mečem, ki lahko ustvarja tudi kombinacije, v pomoč pa vam je tudi preprost sistem čaranja, ki omogoča streljanje projektilov. Magija je zelo močna in hudo prav pride tudi pri domišljijsko ustvarjenih šefih. Paziti je treba tudi na pametno izmikanje ob pravem času, če pa sprožite obrambo ob pravem času, lahko grdavžu odbijete napad in mu potem sami zadate ogromno škode. A želel bi si malce več povratnega učinka ob sekanju ali pa proženju čirul čarul. Krvi itak ni, tako da bi prav prišel kakšen dodaten pokazatelj, da sem dejansko nekaj naredil, kot pa da samo gledam pojemajočo črto zdravja sovražnika.

NieR
Bojevanje je preprosto, a zna biti tudi kaznivo. Škoda, da niso na tem področju naredili več.

Kot rečeno, največja moč Nier Replicanta je njegova zgodba za katero moramo malce potrpeti, a ko končno ta dobi krila, boste z zanimanjem spremljali avanturo do samega konca. A takrat vaše pustolovščine še ni konec, saj je treba, tako kot v Automati, igro preigrati večkrat, preden pridete do resničnega konca. V drugem preigravanju boste še vedno spremljali enake dogodke, vendar pa boste deležni nekaj novih dialogov, ki pošteno razširijo osnovno zgodbo. Idealno boste zgodbo preigrali vsaj trikrat, saj boste šele takrat deležni vseh treh koncev, a to bodo naredili samo največji oboževalci serije, saj je tretje preigravanje praktično enako drugemu. Dobra novica je, da vam med avanturami vsaj ne bo dolgčas, saj igra vsebuje res močno zasedbo stranskih likov. Teh v boju praktično ne morete nadzorovati, a to ni prevelika škoda, saj znajo dobro poskrbeti zase. Bolj so pomembni njihovi dialogi in kompanjoni so res pisani in vizualni unikatni. Grimoire Weiss je denimo lebdeča knjiga, ki je polna samega sebe, Emil pa je lebdeči okostnjak z dobrim srcem in res srhljivo režečo glavo.

nier
Glavno vodilo Replicanta je štorija in odlični spremljevalci.

NieR Replicant ni napačna igra in za oboževalce Automate skoraj obvezno preigravanje. Razvijalec je resda poskrbel za grafično nadgradnjo, porihtal je animacije in odpravil kakšne zamere iz originala, kot je denimo obvezno stanje pri miru med čaranjem. Vendar se vseeno me igranjem čuti starost igre, ki znajo pri komu hitro ubiti veselje do igranja. Vzemite, če imate radi dobro zgodbo in like, a v igranje se spravite z dobro merico potrpežljivosti.

Floyd Mayweather vs Logan Paul spopad je končno dobil dokončen datum

1

Brata Paul nadaljujeta svoj pohod v boksarski svet. Medtem, ko Jake Paul izziva upokojene pretepače in ljudi, ki si niso nikoli v življenju prej sploh nadeli rokavic, je njegov Logan bolj umirjen in je do sedaj v spopad povabil samo še enega YouTuberja KSI-ja, proti kateremu pa je izgubil. To je bilo po njegovem dovolj izkušenj, da je v pretep vpoklical kar legendarnega boksarja Floyda Mayweatherja, ki se je upokojil s perfektnim rekordom 50-0.

Spopad bi se moral sicer zgoditi že februarja, a je bil zaradi svetovne krize s koronavirusom odpovedan. Zdaj sta se oba tabora končno dogovorila za nov datum, ki se bo zgodil v nedeljo, 6. junija. Pretep bo PPV, tako da bo zanj treba plačati denarce in res upamo, da se ne ponovi tista polomija od Jake Paula, ko je bilo vsega skupaj konec že v prvi rundi.

A to se nemara res zna zgoditi, le da bo tokrat obležal YouTuber. Logan Paul je sicer povedal, da vsak dan pridno trenira in vlaga v priprave prav vsak trenutek razpoložljivega časa. Dodal je še, da je tako vsak dan boljši, Floyd pa starejši.

Razlika v letih je resda astronomska, saj je upokojeni Floyd za skoraj 20 let starejši od Jaka. Mayweather se je upokojil že dolgo nazaj, a vsake toliko se vrne v ring, če mu je ponujeno dovolj denarja. Leta 2017 je slavno pospravil Conorja McGregorja, v malce manj opevani vrnitvi pa je naslednje leto uničil kickboxerja Tenshina Nasukawo.

The Witcher 3 je v 4K in s 50 modifikacijami videti naravnost čudovito

1

Poglejte, te dni je zanimivih novic glede igričarske industrije bolj malo, saj je koronavirus prestavil cel kup izidov. Tako da je včasih treba spisati kakšen stavek o starejših igrah, ki jih morda kdo ni preigral, a ob vsej suši naslovov zna takšna igra priti zelo prav.

To še posebej velja za primer igre The Witcher 3, saj veliko igralcev trenutno potrpežljivo čaka, da razvijalec do konca popravi Cyberpunk 2077 in če ste si zaželeli nekaj njihove prejšnje magije, potem je najboljša vrnitev na njihov magnum opus. Ta je še vedno videti čudovito in to je nedavno pokazal tudi YouTube kanal Digital Dreams.

YouTuber je zagnal igro v ločljivosti 4K na grafični kartici RTX 3090, v svojo zabavo pa je vključil še 50 modifikacij, ki lepoto še dodatno nadgradijo. Med modifikacijami najdemo bisere, kot sta denimo Vanilla Lighting and Weather 2.0, ki nadgradi vreme in The Witcher 3 HD Reworked Project 12.0, ki poskrbi za predelavo vseh tekstur.

Dobra novica je, da je Digital Dreams popisal vseh 50 modifikacij, ki jih je uporabil pri izedalvi tega čudovitega posnetka. Obiščite sledečo povezavo in povsem na dnu boste našli datoteko Modlist 2020 v2.

Oskarji pošteno presenetili gledalce, saj veliko njih sploh ni vedelo za Ostržkov film s pravimi igralci

0

93. podelitev prestižnih zlatih kipcev se čez nekaj dni nihče ne bo več spomnil. No, morda se bo kdo z nasmehom na obrazu ozrl nazaj in se skremežil, saj je bila podelitev prava polomija. Smo pa dobili iz nje vsaj eno stvar in to je zavedanje, da je bilo leto 2020 tako noro, da je zaživel čisto pravi film o Ostržku, a za njega očitno ni nihče vedel.

Gledalci so med podelitvijo nekam čukasto gledali, ko je bil film nenadoma nominiran za dva Oskarja: najboljšo kostumografijo in najboljšo maska in frizuro. Film ni osvojil nobene od teh nagrad, prav tako ni bil nominiran za najboljši mednarodni film. A zdaj ljudje sploh vejo, da film obstaja, kar je po svoje tudi velika zmaga.

Novega Ostržka je režiral Matteo Garrone, v glavni vlogi pa je zaigral Roberto Benigni. Film je sicer posnet v italijanskem jeziku, a bilo je poskrbljeno za precej dobro sinhronizacijo v angleščino. Sicer so maske malce smešne, vendar pa je bilo v projekt očitno vloženega nekaj evrov, tako da je malce čudno, da za film očitno do zdaj ni vedel nihče.

To pa ni konec Ostržkove zgodbe, saj je v izdelavi še nekaj projektov. Na animirani verziji dela Guillermo del Toro, Netflix ima svojo verzijo, ki jo planira izdati še letos, režiser Robert Zemeckis pa namerava kmalu izdati še en film s pravimi igralci, ki naj bi se bolj naslanjal na Disneyjevo verzijo iz leta 1940.

Twitch ima resne probleme s preveč spolno obarvano vsebino

0

Twitch navzven poskuša pričarati podobo družinsko prijazne platforme, kjer uporabniki ne bodo naleteli na neprimerne posnetke ali pa jih ne bo kdo užalil z rasističnimi opazkami. Vendar pa je v zadnjih mesecih celotna platforma padla na slab glas, saj jo mnogi vidijo samo še kot oglaševanje za Only Fans profile lepih deklet.

Trenutno je predvsem hudo popularno streamnje v napihljivih bazenih, kjer ženske v Just Chatting kategoriji nosijo kopalke in se pogovarjajo s svojimi sledilci in gledalci. Twitch zvezdnica Kaitlyn “Amouranth” Siragusa je v tem videla pravo zakladnico donacij, saj se usede na napihljivo banano ter se obleče v bikini, donacije pa medtem kar dežujejo. Nič pri temu ne krši Twitchevega pravilnika in Amouranth sama priznava, da je sistem popolnoma polomljen, a dokler ga platforma dovoli, ga bo seveda izkoriščala.

Amouranth je v enem intervjuju s še eno streamerko CodeMiko lepo razložila, kako ji takšni prenosi v živo dvignejo gledanost. Njene prenose v živo gledajo ljudje, ki medtem pridno lupijo svoje ročne banane in teh ljudi se je oprijel prisrčen vzdevek “coomers”. Amouranth je povedala, da je največji poskok v gledanosti takrat, ko se preoblači in se na kameri ven vidi samo kakšna roka ali del telesa. Takrat njeno pogovorno okno ponori in vsi zahtevajo, da se vrne pred kamere, saj so ravno na vrhuncu samozadovoljevanja in ko se končno vrne, takrat številke gledalcev za nekaj minut poskočijo nenormalno visoko.

Medtem, ko Amouranth to izkorišča v svoj prid, pa običajne streamerke trpijo. Ena od njih je Sweet Anita, ki je v intervjuju priznala, da s težavo najde voljo za delanje vsebine. Njeni prenosi v živo ne vsebujejo seksualne vsebine, a za njo poskrbijo uporabniki sami. Njen video namreč izrežejo v primernih trenutkih in tako dobijo seksualno vsebino, kot je denimo vstajanje iz stola ali pa oblizovanje ustnic. Sweet Anita je zato pri nekaterih posnetkih onemogočila delanje izrezkov, a uporabniki nato prenesejo cel njen prenos v živo na svoj disk in tega potem uredijo v programu Premiere Pro in ga zopet naložijo na splet.

Zanimivo bo videti, ali bo Twitch kaj spremenil na tem področju, saj verjetno Amazon ne bo dolgo trpel omadeževanja svoje platforme. A zaenkrat kakšnih sprememb ni na vidiku.

Zdaj lahko kopljete za kriptom na Commodorju 64

0

Se spomnite, ko smo nekaj časa nazaj pisali o nekomu, ki mu je uspelo za ostareli GameBoy spisati program, ki na tej prenosni konzoli omogoča kopanje za kripto kovanci? YouTuber 8-Bit Show se je zdaj podal še bolj daleč v antično zgodovino in za 40 letni Commodore 64 je bil ustvarjen C64 Bitcoin Miner – program, ki omogoča kopanje kripto kovancev na tej ancientni relikviji.

Zdaj za pridobivanje svojega virutalnega bogastva ne potrebujete več pregrešno dragih grafičnih kartic tipa RTX 3090. Ampak to pride v poštev samo če ste nesmrtni. Commodorjev procesor namreč tiktaka pri frekvenci 1.0 MHz in omogoča kopanje pri 0,2 hashev/s, kar je pošteno manj kot GameBoy, ki omogoča 0,8 hashev/s. To pomeni, da bi za profit 10 dolarjev Commodore 64 moral neprestano brneti 758 milijonov let, kar nekako ni ravno optimalno.

A enako kot pri GameBoyu je tudi tukaj najbolj zanimivo to, kako je inženirju sploh uspelo na tako stari napravi omogočiti kopanje kripto rudarstva. Potrebno je bilo namreč tudi prevezati kable in za to je 8-Bit uporabil kar nekaj pretvornikov, saj je treba zadevo najprej povezati na internet. Izjemno zanimiv posnetek si lahko ogledate zgoraj, če pa vam uspe kaj nakopati, to le naložite na Binance, saj bodo očitno samo še tam vaša sredstva varna pred krajo.

Oskarji 2021 – gledanost je bila včeraj rekordno nizka in je prvič padla pod 10 milijonov gledalcev

0

Včeraj se je odvila 93. podelitev prestižnih nagrad Oskar, ki se bo tudi vpisala v zgodovino. Žal ta rekordni dosežek organizatorjem ne bo v ponos, saj je bila gledanost rekordno nizka in prvič v zgodovini podelitve teh nagrad je podelitev spremljalo manj kot 10 milijonov gledalcev.

oskarji

Oskarji so skozi leta sicer pridno zgubljali na gledanosti, a letošnji padec je bil vseeno katastrofalen. V primerjavi z lanskim letom je namreč predvajanje v živo gledalo kar za 58 % manj gledalcev, pa že v 2020 so bile številke žalostne.

Seveda lahko velik krivde prevalimo na koronavirus, ki je prestavil ogromno filmov, ki še vedno čakajo na izid v kinih. A tudi sami ustvarjalci podelitve v izpeljavo prireditve niso vložili preveč truda in tisti, ki so dejansko zadevo tudi gledali, so bili priča zelo medli predstavi.

Lokacija dogajanja je bila vse prej kot prestižna, v produkcijo pa je bilo vloženo praktično nič truda. Zaradi neznanega razloga so se znebili kratkih video napovedi nominirancev in nominiranih filmov, ki bi v predstavo vdihnili vsaj malce življenja in bi morda pri gledalcu vzbudili vsaj malce zanimanja. Med glavnimi nominiranimi filmi ni bilo niti enega visokoproračunskega projekta, kar je še bolj ubilo zanimanje. Tako se je zdelo, da je prireditev namenjena samo največjim filmofilom, ki so dejansko že kdaj prej slišali za zmagovalni film Nomadland.

A najbolj boli to, da prireditev ni imela nobenega povezavalca programa, ki zadevo nekako spravil skupaj, povedal par šal in se morda celo malce ponorčeval iz Hollywoodske smetane. Časi Billyja Crystala so daleč za nami in takrat je to podelitev dejansko še kdo gledal.

Najbolj smešen je bil zaključek. Ta se tradicionalno vedno konča s podelitvijo nagrade za najboljši film in nazadnje smo na tem področju dobili izjemo leta 1972. Letos so želeli organizatorji malce premešati stvari in so za zadnjo kategorijo najavili najboljšega igralca. To je bilo narejeno verjetno zato, da bi se lahko poklonili preminulemu igralcu Chadwicku Bosemanu, ampak ta na koncu sploh ni zmagal, ampak je bila nagrada podeljena Anthonyju Hopkinsu za njegovo vlogo v filmu The Father. Hopkinsa na podelitvi sploh ni bilo, tako da se je celotna ceremonija zaključila z njegovo statično sliko in to je bil še zadnji sredinec vsem tistim, ki so zadevo dejansko pogledali do konca.

Microsoft je popravil posodobitev, ki je nižala sličice na sekundo

0

Morda se spomnite, da smo nekaj dni nazaj pisali o dvojcu Windows 10 posodobitev, ki sistema niso ravno izboljšale, ampak sta uvedli razne probleme pri optimizaciji iger. Igralci so po internetu začeli poročati o ogromnem padcu številu sličic na sekundo in to pri igrah, ki so še včeraj delovale povsem brez problemov.

Težave so bile dovolj velike, da so prišle na ušesa Microsofta. Ta je na svoji strani zapisal, da jih je manjše število uporabnikov začelo opozarjati glede težave, ki jih povzročita Windows posodobitvi KB5001330 in KB5001337. Veliko teh uporabnikov s težavami je svoje igre poganjalo v polnozaslonskem ali pa “borderless window” načinu, uporabljali pa so tudi več monitorjev.

Njihova rešitev je precej kmečka, saj bodo moteči posodobitvi preprosto odstranjeni in to preko novega sistema KIR oziroma “Known Issue Rollback”. Gre za nov način upravljanja Windows posodobitev, ki samodejno odstrani moteče popravke, brez da bi moral uporabnik narediti karkoli. V tem primeru bo Windows 10 sam poskrbel, da bosta popravka odstranjena, Microsoft pa svetuje, da zna pri temu pomagati tudi ponovni zagon sistema.

V nasprotnem primeru lahko motečo posodobitev tudi sami odstranite – navodila vas čakajo v sledečem članku.

Twitter na zahtevo Indije odstranil objave, ki so kritizirale njihovo spopadanje s koronavirusom

0

Ljudje hitro pozabimo, kako katastrofalen je lahko koronavirus. Medtem, ko se pri nas življenje počasi vrača v normlano stanje, je Indija stopila v drugi val okužb, ki je njihovo ozemlje spremenil v pravi pekel.

Zadeva je celo narasla do takšne stopnje, da so premožni Indijci začeli bežati iz države, število okužb pa podira vse rekorde: samo v petek je Indija zabeležila več kot 340k okužb v samo enem dnevu, umrlo pa je 2624 ljudi.

Razlog za vse te okužbe je bilo prehitro sporščanje ukrepov. Indija jo je v prvem valu odnesla relativno dobro, zato so drugi val vzeli manj resno. Šole so se odprle brez omejitev, organizirani pa so bili tudi razni dogodki in prireditve. Indija je celo razposlala svoja cepiva v druge države, zdaj pa so bili ujeti s spuščenimi hlačami – cepiva je premalo, zmanjkuje pa tudi kisika.

Zaradi vsega tega so seveda ljudje začeli kritizirati vlado in na Twitterju se je pojavilo kar nekaj obsojajočih zapisov. A teh je zdaj precej manj, saj je indijska vlada od Twitterja zahtevala, da umakne sporne objave in Twitter se jim je pokoril. Cenzuriranih je bilo 52 objav, te pa prihajajo od politikov, novinarjev do znanih osebnosti, ki jim je bilo dovolj nesposobnega vodstva.

Te objave zdaj niso več vidne ostalim Indijcem, a ostali svet si jih lahko še vedno ogleda. Ena takšna objava je recimo zapisana zgoraj, kjer lahko vidimo tudi trenutno peklensko stanje indijskih ulic.

Indija je takšno cenzuro enkrat že zagnala in sicer je bilo to februarja med protestom kmetov. Takrat so zahtevali blokiranje ali odstranitev 500 računov in čeprav je Twitter najprej okleval, zato je vlada zagrozila s tožbo, to pa bi pomenilo, da bi Twitterjevi delavci v Indiji morali za zapaha. Zdaj v drugo jim je šla cenzura veliko bolj gladko od rok.

Titanfall 2 je zaradi nove sezone Apex Legendsa začel dosegati rekordne številke igralcev

0

5 let stari Titanfall 2 je ob izidu požeč dobre ocene kritikov in o igri se spošljivo govori tudi danes. Razvijalec Respawn je za igro ustvaril čudovito enoigralsko kampanjo, vpeljal pa je tudi nekaj zanimivih igralnih prijemov, kot je denimo tekanje po stenah in vihtenje z vrvjo čez ogromne prepade.

Kljub vsemu temu pa igra ob izidu ni zažgala blagajn in veliko krivde za to leti na slabo oglaševanje. Titanfall vesolje je postalo popularno šele takrat, ko je Respawn zagnal svojo battle royale streljačino Apex Legends, ki je nedavno stopila v svojo 9. sezono.

Sveža sezona je s sabo pripeljala kup referenc na Titanfall igre. Med drugim smo spoznali novo legendo Kairi “Valkyrie” Imahara, ki je bila v Titanfallu 2 pilotka ogromnega mehaniziranega robota, videli pa smo tudi Kubena Bliska – najemnika, ki nas spremlja že od prve Titanfall igre.

Vse to je pripomoglo k temu, da je pol desetletja stari Titanfall 2 začel na Steamu videvati rekordne številke in včeraj je igro naenkrat preigravalo skoraj 17k igralcev. K popularnosti je pomagal tudi založnik EA, ki je igri znižal ceno za 75 % in jo lahko zdaj kupimo za skromnih 7,49 €.

titanfall 2

Žal je upanje na Titanfall 3 praktično mrtvo. Razvijalec je pred kratkim napovedal delo na povsem novem projektu, ki pa ni nadaljevanje Titanfall serije, 26. aprila pa bodo v Apex Legends vpeljali povsem nov igralni način, ki naj bi bil nekaj res posebnega.

Atmosferična streljanka Chernobylite prihaja julija

0

Ime Chernobylite hitro pričara pred oči post-apokaliptično okolico, v kateri se v daljini izrisujejo napol podrti kadeči dimniki Černobila, za petami pa so nam mutantske pošasti, ki za svojo odpravitev zahtevajo lepo dozo svinčenega dežja.

Chernobylite je s prvimi napovedniki precej spominjal na Stalker-ja in čeprav si igri resda delita nekaj atmosferičnosti, bo igranje Chernobylita precej drugačno. Tu je namreč poudarek na grozljivosti in pripovedovanju zgodbe, ki bo za glavno nalogo postavila iskanje naše izgubljene žene.

Raziskovanje bo nelinearno, kar je v svetu grozljivk nekaj posebnega, zanimivo pa bo videti, kako bo razvijalec Farm 51 v igro vpeljal sistem kovačenja. Tega naj bi bilo kar precej in ne bo namenjen samo našemu opremljanju, ampak tudi oskrbi naših spremljevalcev, ki nam lahko pomagajo, če pa jih zanemarjamo, se bodo obrnili proti nam.

Chernobylite je včeraj dobil nov napovednik, ki je zakazal tudi datum izida. Igra je bila do sedaj na voljo v sitemu Zgodnjega dostopa in jo na Steamu lahko igrate že zdaj, poln izid pa se bo zgodil enkrat v juliju.