Včeraj je bil za Fallout navdušence pomemben datum, saj je svoj 10. rojstni dan praznovala igra Fallout: New Vegas. Ta velja za oboževalce te post-apokaliptične RPG serije za najboljši del, saj je na njem delal razvijalec Obsidian Entertainment, ki je sestavljen iz članov ekipe, ki je razvila originalna dva dela, preden je franšizo v roke dobila Bethesda.
Ta datum je bil čudovita prilika, da oboževalska ekipa, ki dela na masovnem projektu Fallout 4: New Vegas, pokaže nove posnetke svoje modifikacije. Kakor lahko sklepate iz imena, bo modifikacija prenesla celotno New Vegas izkušnjo v bolj moderen pogon igre Fallout 4, kar bo med drugim prineslo veliko lepšo podobo, boljše animacije in mehanike streljanja, ki so dejansko dobre.
Treba je reči, da je napovednik naravnost čudovit in bi se lahko kosal s kakšno igro, ki jo izdelujejo profesionalci in ne kup prostovoljcev. Žal nismo dobili še nobenega datuma izida in ta je morda še precej daleč stran. Kakor je napovednik lep, do sedaj nismo videli posnetka kakšne delujoče naloge in te skripte so načeloma najtežji del vsake modifikacije.
Fallout 4: New Vegas je tako verjetno še precej daleč od izida, do takrat pa lahko preigrate original. Na tega lahko navesite kup modifikacij in si tako pričarate bolj moderno izkušnjo, več o tem pa v sledečem članku.
Pretočni servis Disney+ krvavo potrebuje novo vsebino, saj ima bolj malo novih serij in se tako zanaša predvsem na svojo Star Wars franšizo. The Mandalorian je njihov as v rokavu in prva sezona je sprožila masovno prodajo Baby Yoda plišastih igračk, poleg tega pa je bil zelo zanimiv vnos v Star Wars dogajanje.
Druga sezona je bila tako napovedana praktično takoj in sedaj se naše potrpežljivo čakanje končno približuje koncu. Disney in Lucasfilm se zavedata, da je zdaj napočil že skrajni čas za draženje gledalcev z novimi posnetki in tako smo včeraj dobili nov, minuto dolg dražilnik, ki prikaže nekaj scen nove sezone.
Disney je glede zgodbe še hudo skrivnosten, tako da je uradno samo potrjeno, da bo Mandalorian skupaj s svojim malim pomagačem še naprej raziskoval vesolje in nabiral nove zaveznike. Potrjeno je bilo tudi to, da bo Moff Gideon, ki ga igra Giancarlo Esposito, v drugi sezoni igral veliko večjo vlogo kot v prvi.
2. sezona The Mandaloriana bo svojo premiero doživela 30. oktobra, seveda spet samo na pretočnem servisu Disney+. Ta v Sloveniji še vedno ni na voljo, a naj bi nam bil ponujen enkrat v začetku naslednjega leta.
Včasih se zdim sam sebi obseden z igro Cyberpunk 2077, saj popišem novico o vsakem novem posnetku, pa čeprav je ta samo reklama. Včeraj je izšel nov oglas v katerem glavno vlogo zopet prevzame znani igralec Keanu Reeves, ki je od tistega slavnega nastopa na E3 konferenci postal že kar obraz igre Cyberpunk 2077, pa čeprav bo v njej nosil bolj obstransko vlogo Johnnyja Silverhanda, ki bo za povrh prebival samo v naši glavi.
Nov oglas ne razkrije ničesar posebnega, Keanu nas preprosto vpraša, če smo pripravljeni zažgati mesto Night City. Vmes boste morda našli kakšno sekundo povsem novega posnetka in ta kratki oglas precej spominja na dogajanje iz kakšne GTA igre. Predvsem se zdi, da nam bo poskušal razvijalec CD Projekt RED pričarati in nazorno prikazati prepad med bogatuni in reveži, kar v kiberpank okolici nismo že dolgo videli.
Cyberpunk 2077 izide 19. novembra, kar od danes naprej pomeni, da je že manj kot mesec stran.
Če kakšna brezplačna igra, ki ponuja ogromno zabave, vsake toliko zamori s kakšnim oglasom, igralci ne bodo preveč jezni. Res je, da je zadeva tečna, a razvijalec nekako mora pokriti stroške razvoja. Prav tako nas ne bo preveč razburilo dejstvo, če nam brezplačna igra ponuja nakup mikrotransakcij, saj spet delo programerjev stane veliko denarcev in nek kanal zaslužka mora obstajati.
Ampak ko za igro na PC-ju odštejemo 60 € in na konzolah celo 70 € (oz. 80 €, kolikor bodo stale nekatere igre na naslednji generaciji konzol), takšnih opravičil ni več. Takrat se gre samo še za grobo nategovanje iz strani založnika in eden večjih izkoriščevalcev v tem spektru je založnik 2K.
Ta vsako leto testira meje sprejemljivega obnašanja v svoji košarkaški igri NBA 2K. Serija je bila leta nazaj vrhunska simulacija košarke, vendar pa je 2K opazil potencial za zaslužek in začel v igro vrivati čedalje več mikrotransakcij. Zdela se jim je celo brihtna ideja, da za kupovanje mikrotransakcij spočnejo prav poseben napovednik, ki je bil seveda takoj spljuvan iz strani skupnosti.
Vendar pa se niso ustavili samo tam. V NBA 2K19 so v igro vrinili nepreskočljive oglase in s to tradicijo nadaljujejo tudi v letošnji ediciji NBA 2K21. Kar je še posebej podlo pri temu je dejstvo, da teh reklam ob izdaji igre ni bilo in tako so se elegantno izognili negativnim ocenam iz strani opisovalcev, ki so se že tako pritoževali nad pomanjkanjem inovacij v igri. Enako potezo je pred kratkim poskušal založnik EA v igri UFC 4, a so oglase zaradi pritožb hitro odstranili.
A 2K je drugačen, saj se na vse te pritožbe požvižga. Mikrotransakcije so kljub pritožbam vsako leto hujše in stavimo, da tudi oglasov ne bodo umaknili. Razlog je namreč preprost: kljub vsemu viku in kriku konkurence ni in igralci ubogljivo vsako leto kupijo novo različico igre in pridno kupujejo mikrotransakcije. Res žalostno, da napovednik za naslednjo generacijo izgleda vrhunsko, a vsi vemo, da nas pod lepo grafiko čaka nekaj ostudnega.
Konec meseca bodo vezi med fizičnim svetom in onostranstvom oslabele in tako bomo ljudje postali veliko bolj dovzetni za razne paranormalne pojave. Invazija duhov bo najmočnejša 31. oktobra, ko Američani tradicionalno praznujejo Noč čarovnic. Ta praznik sicer pri nas ni tako popularen, a če nam želijo na ta dan založniki ponuditi igre z grozljivo tematiko po znižani ceni, kdo smo potem mi, da bi jim oporekali?
Sony se je odločil letošnje praznovanje Noči čarovnic popestriti z znižanjem lepega števila iger za njihovo konzolo PlayStation 4. V razprodajo so tako ponudili igre, ki v sebi nosijo grozljivo tematiko in čeprav v ponudbi najdemo nekaj čudnih naslovov, ki v razprodajo ne sodijo (kot je denimo Dragon Age Inqusition), so ponujene igre dovolj raznolike in kvalitetne, da bodo zadovoljile tudi tiste bolj zahtevne ljubitelje grozljivosti.
Za vas smo na kup zbrali nekaj najbolj zanimivih izdelkov iz razprodaje, ki si jih lahko ogledate spodaj. Mimogrede, res je žalostno, da ena najboljših horror serij Dead Space ni nikoli doživela izida na PlayStation 4.
Še malo in preselili se bomo med Vikinge. Assassin’s Creed Valhalla je namreč že tik pred vrati in založnik Ubisoft je nekaj dni nazaj ponosno razkril, da je razvoj igre prešel v Gold fazo in tako je Valhalla zaključila svoj razvoj in je pripravljena na tisk na fizične ploščke.
We're extremely proud to share that Assassin’s Creed Valhalla has gone gold! 🎺
On behalf of everyone working on the game, we can't wait to see how your own Viking saga unfolds.
Igra je s svojim zadnjim “Deep Dive” posnetkom prikazala veliko bolj obetavno vsebino, kot pa so jo pričarali tisti prvi igralni napovedniki in tako je igra pri meni nenadoma postala veliko bolj pričakovana. Navsezadnje visoko proračunske vikinške igre iz tretje osebe še nismo dobili in tisti, ki imamo že vrh glave sončne Grčije in Egipta iz prejšnjih poglavij, smo upravičeno lahko navdušeni nad gozdno in deževno okolico Anglije.
Bencin na ogenj pričakovanja je nedavno prilil še Raphael Lacoste, ki je bil pri razvoju Valhalle bil umetniški direktor, enako vlogo pa je držal pri razvoju iger Assassin’s Creed 4: Black Flag in Assassin’s Creed Origins. Na svojem Twitterju je objavil nekaj novih slik iz igre, vse pa naj bi bile narejene iz fotografskega načina, ki bo vključen že ob izidu igre in bo omogočal odstranitev uporabniškega vmesnika za res čudovite slike.
Assassin’s Creed Valhalla izide 10. novembra, do takrat pa si lahko še ogledate sistemske zahteve in se predhodno prepričate v dovolj veliko zmogljivost vaših strojnih komponent.
Goljufanje v večigralskih igrah je problem, ki se ga še nekaj časa ne bomo znebili. Pisali smo že o temu, kako se je zadeva razpasla na Call of Duty strežnikih in da so konzolni igralci zaradi tega začeli izklapljati povezovanje s PC igralci.
Problem goljufanja in hekanja je tudi zelo dobičkonosna panoga, zato so hekerji začeli svoje ponudbe prodajati na raznih spletnih straneh. V zameno za mesečno naročnino lahko goljufate v vseh najbolj popularnih večigralskih naslovih in si tako redno povečujete svoj e-penis.
Razvijalec Bungie se že dolgo bori proti goljufom v svoji igri Destiny 2 in tokrat so se odločili, da enkrat za spremembo udarijo po viru. Tako so se spravili na ponudnika Perfect Aim, ki je na svoji strani ponujal nepoštene rešitve za cel kup popularnih večigralskih iger. A po novem je Destiny 2 izginil iz njihove ponudbe, saj je na strani zapisano, da je Bungie zahteval umik prodaje goljufij. Zapisali so še, da na tem mestu ne želijo razpravljati o tem, ali je njihova zahteva upravičena, a za zdaj Destiny 2 goljufij pri njih ne boste našli.
Zanimivo je tudi to, da Perfect Aim še vedno nadaljuje s prodajo svojih storitev iz drugih iger. Tako ponosno oglašujejo goljufije iz iger kot so Apex Legends, Rust, CS: GO in Mordau, od leta 2015 pa so nabrali že več kot 200.000 uporabnikov.
Ne bi se motili v izjavi, da je bila igra Starcraft 2 zadnja res dobra igra razvijalca Blizzard, ki se je od takrat precej spremenil. Diablo 3 je bil leta 2012 precej slabo sprejet, razvijalec pa se je nato skoraj povsem osredotočil na večigralsko vsebino in čeprav sta bila Hearthstone in Overwatch prodajni uspešnici, smo igralci pogrešali enoigralsko vsebino, ki jo je nekdaj Blizzard vse prerad izdajal.
Starcraft 2 je nato prejel še dve večji razširitvi, celoten paket pa je dolgo veljal za edino večjo, klasično realno-časovno strategijo. Igra je bila dolgo tudi zelo popularna kategorija e-športa in še danes njeno preigravanje pred ekrane privabi lepo število igralcev.
Vendar pa je popularnost padla in Blizzard je v svojem blog prispevku najavil pričakovano novico, da se je razvoj nove vsebine za Starcraft 2 zaključil. Zapisali so, da bo Starcraft 2 še vedno prejel občasne posodobitve za potrebe tekmovalne scene in igro bomo še vedno videli na e-športnih kanalih kot sta ESL in GSL. Vendar pa se je razvoj nove plačljive vsebine kot so poveljniki in “War Chesti” zaključil. Razvijalec je povedal, da jim bo to ponudilo čas za razmislek in tako se bodo odločili, kakšna je nadaljnja usoda celotnega Starcraft vesolja.
Upanja za tretji del so jalova, saj strategije ne prinašajo več toliko denarja, kot so ga včasih. A kdo ve, kaj vse nam prinaša prihodnost. Če postane Age of Empires 4 prodajna uspešnica, zna to spodbosti Blizzard, da vendarle razmisli o razvoju tretjega dela. Starcraft vesolje je vsekakor dovolj veliko in raznoliko, da se v njem skriva še ogromno neizpovedanih zgodb.
The Elder Scrolls III: Morrowind šteje že 18 let, kljub svoji starosti pa velja za eno najboljših RPG izkušenj vseh časov. Globine, ki jo je prinesla ta igra, niso prekašale niti nadaljevanja. Ravno nasprotno, serije Elder Scrolls je v Oblivonu in Skyrimu izgubila nekaj prvin, ki so iz tretjega dela naredile tako zapomljivo izkušnjo.
Morrowind je tako igran tudi danes in modder Trancemaster_1988 že od leta 2011 dela na ogromni modifikaciji za igro, ta pa se imenuje Morrowind Rebirth.
Mod v igro vnese nekaj ogromnih sprememb in veliko nove vsebine. Ravno zaradi tega ni namenjen novincem, saj je originalna vizija razvijalca Bethesde precej spremenjena. A če ste veteran Morrowinda in ste igro preigrali že večkrat in iščete nekaj novega, potem le pogumno naprej. Čaka vas spremenjena okolica, nova orožja in oklepi ter kup manjših sprememb, ki jih boste opazili samo tisti najbolj pozorni.
Rebirth je pred kratkim napredoval do verzije 5.3, prenesete pa si ga lahko na naslednji povezavi. Za igranje boste seveda potrebovali originalno kopijo igre, ki se te dni na Steamu prodaja za 15 €.
Če ste morda mislili, da prihajajoči nov del Call of Duty franšize, Black Ops Cold War, ne bo imel probleme s hekerji in goljufi, potem vam zavidam vašo naivnost. Nova igra je namreč narejena na kodi Modern Warfara, zato hekerji izkoriščajo iste trike za goljufanje kot prej, kar se je pred kratkim pokazalo v odprti beti, do katere imajo dostop vsi igralci.
Problem je celo narasel do te stopnje, da so začeli konzolni igralci izključevati možnost povezovanja s PC igralci na istem strežniku. PlayStation 4 in Xbox One konzole namreč posedujejo zaprt ekosistem, zato razni hekerski prijemi tam ne delujejo.
Na računalnikih pa je situaciji povsem drugačna in kljub temu, da je igra šele v beti, so večigralski obračuni redno prekinjeni z igralci, ki uporabljajo znane zvijače tipa “wallhack” in samodejne merilnike. Spletna stran Eurogamer je na kup zbrala cel kup posnetkov, kjer je več kot očitno, da igralci goljufajo.
Call of Duty Black Ops Cold War izide 13. novembra in še je čas, da razvijalec Treyarch okrepi svoje večigralske strežnike in prepreči masovna goljufanja, vendar pa bodo zato očitno morali masovno spremeniti svojo spletno kodo.
Med mojim odraščanjem se je igralna publika glede plaftormskih iger v grobem razdelila na tri kampe: Mario, Sonic ali pa Crash Bandicoot. Vsaka od teh franšiz je ponujala svoje odlike in skupno jim je bilo to, da so vse igre nosile pisano, luškano podobo, a pod površjem vas je čakala visoka težavnost.
Sam sem vedno prisegal na Mario igre, saj sem imel Nintendo 64 in drugih maskot na Nintendovem izumu preprosto ni bilo. Tako sem zamudil vse popularne Sonic in Crash igre, tako da ko je založnik Activision izdal predelano trilogijo Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, kakšnega udarca nostalgije nisem srečal. Sem se pa ob preigravanju zabaval in potrpežljivo sem čakal, kaj nam je novi razvijalec Toys for Bob pripravil v četrtem delu.
Razvojna ekipa: Toys for Bob Založnik: Activision Platforme: PlayStation 4, Xbox One Povezava za nakup: LINK Datum izida: 2.10.2020 Cena: 58.79 € (Eigre.si) Žanr: Platformščina
VIDEO RECENZIJA
Crash Bandicoot 4 je tako povsem novo in samostojno nadaljevanje, za katerega Activision po novem zahteva tudi polno ceno. To je dokaj pogumna poteza, saj smo prej za enako ceno dobili kar tri igre. Res je, da so bile predelave, a vsebine je bilo ogromno in četrti del je tako čakala težka naloga, saj so oboževalci pričakovali enako količino vsebine ali pa povsem nadgrajeno in izboljšano nadaljevanje, ki bi upravičilo stroške nakupa.
It’s About Time se dogaja neposredno po zaključku tretjega dela Warped. Zlobneža N. Tropy in Neo Cortex sta združila moči in preko nekih čudnih portalov želita zopet zavzeti svet. Naša naloga je, da ju zaustavimo in po robu se jima bosta zopet postavila Crash ter njegova sestra Coco. Njuna naloga je, da ujameta štiri Quantum maske, vsaka od njih pa herojema ponudi posebne moči. Po opravljeni uvajalni stopnji se znajdemo na strateški mapi za izbiro stopenj, ki je kopija tiste iz prvega Crasha in čaka nas linearna pot do finiša, ki nas pelje skozi različne pokrajine.
Pot nas popelje tudi v zasnežene predele.
Vse to se sliši, kot da Toys for Bob ni preveč inoviral in res je, da bo poznavalcem prejšnjih delov nova avantura sedla na roko kot naoljena rokavica. Igranje je namreč na začetnih stopnjah praktično popolnoma enako kot prej: čaka nas dolga pot do cilja stopnje, vmes pa je potrebno veliko skakati, se izogibati pastem in nasprotnikom ter vmes razbiti čimveč zabojev. Crash in Coco imata popolnoma enake poteze, kar pomeni vrtenje za razbitje škatle, skakanje in drsanje po tleh. Vendar pa začne igra kmalu vpeljevati nove elemente, ki nam dajo vedeti, da vendarle igramo nadaljevanje.
Največja novost je dvojni skok. Crash lahko na vrhu prvega skoka skoči še enkrat, kar podaljša njegovo bivanje v zraku. To je hudo uporabna novost in ne spomnim se več, kolikokrat me je ta poteza rešila gotove smrti. Ko ujamemo novo masko, se začnejo dogajati še bolj korenite spremembe. Vsaka od njih nam namreč doda novo sposobnost, ki se nato počasi preliva skozi preigrane stopnje. Prva maska nam denimo podeli prehajanje okolice iz dveh dimenzij. To sposobnost moramo nato uporabiti pri razbijanju škatel in tudi pri samem prehajanju stopenj. Še ena maska nam denimo nato omogoči hitro vrtenje, ki ob skoku omogoča praktično preletavanje stopenj. Spet naslednja je zaslužna za upočasnjevanje časa in pride zelo prav pri prečkanju stopnje, ko moramo v sekundi zamrzniti padajoče ledene police in si tako ustvariti pot naprej.
Ena bolj unikatnih stopenj je mestna, kjer skačemo med ulicami in ogromnimi glasbili ob spremstvu jazz glasbe.
Vse te moči lepo popestrijo naše igranje in vsaka od njih je zabavna, a hkrati tudi močno dvignejo težavnost. Crash 4 nam na začetku ponudi igranje na klasični ali moderni težavnosti in razen, če ste popoln mazohist, vam močno priporočam moderno težavnost. Ta odstrani mehaniko izgubljanja življenj in stopnjo boste vedno nadaljevali od zadnje shranjene pozicije, vaša edina kazen pa je to, da se vam bo na zaslonu izpisalo število smrti. Kljub temu, da to močno olajša igranje, pa je zmotno prepričanje, da bi bilo igranje zaradi tega lažje. Nekatere stopnje ponujajo noro težavnost, kjer vam ne pomaga ne dvojni skok, ne molitev Jezusu. Včasih se zdi prečkanje naravnost nemogoče in še posebej sem zasovražil prehajanje med dvema dimenzijama, ko moraš skočiti, med skokom preiti v drugo dimenzijo, se pred pristankom vrniti v drugo dimenzijo in nato hitro doskočiti na drugo platformo. Ob takih trenutkih se je številka smrti vztrajno višala in samo predstavljal sem si lahko, koliko bi izgubil živcev, če bi igral na klasični težavnosti, ko te igra ob izteku življenj pošlje na začetek stopnje.
Podoba je lepa in vmesne sekvence spominjajo na risanko.
K sreči vas igra ne sili vedno znova v preigravanje iste stopnje, ampak spotoma ponudi tudi izbirne stopnje. Te prinašata dva nova karakterja kot sta Dingodile in Tawna, ki ponujata alternativno preigravanje že preigranih stopenj iz druge perspektive. Pomaga tudi, da imata oba novinca popolnoma nove in unikatne poteze – Tawna se denimo lahko s pomočjo izstreljevalnika vrvi zavihti na drugače nedosegljiva mesta, Dingodile pa je osebno moj favorit. Gre za velikega krokodila z ročnim sesalnikom, ki lahko k sebi povleče skoraj vse kar ni pribito in nato te prisesane predmete porabi za izstreljevanje. Ob vsem tem dogajanje komentira z avstralskim naglasom. Vendar pa so te alternativne stopnje, še posebej v Tawninem primeru malce čudne. Začetek stopnje je unikaten in res je zanimivo videti, kako igraš isto stopnjo iz pogleda drugega karakterja. A potem nekje na polovici se spet preselimo v kožo Crasha in zopet moramo preigrati že preigrano stopnjo od prej. Zakaj ni bilo stopnje preprosto konec ob dokončanju unikatnega dela, mi ni jasno.
Tudi tokrat se ne boste izognili surfanju med bombami.
Novosti tu še ni konec, saj smo dobili prav posebne Flashback Tapes stopnje, ki kažejo testiranje Crasha v laboratoriju Cortexa. Gre za hudo težke sobe, ki poleg tega vsebujejo dodaten vizualni filter in ti izzivi so namenjeni tistim res najbolj izurjenim igralcem. Poleg tega se kasneje odklenejo še N. Verted stopnje, ki so nekakšne predelave že obstoječih svetov za vse tiste, ki vam ni nikoli dovolj vsebine.
Stopnje so dovolj raznolike, da vam ob njihovem preigravanju ne bo postalo dolgčas. Združujejo se v različne sklope in igra lepo poskrbi, da ob pravem času zamenjamo okolico in se podamo nekam drugam. Tako se boste sprehodili skozi piratski svet, nato boste zavili med ulice mesta, kjer vas bo spremljala jazz glasba, nato boste skočili v snežna področja in se spustili tudi v prazgodovino. Igranje ni sestavljeno samo iz skakanja, ampak se vračajo tudi nekateri sistemi iz predhodnikov. Tako se boste peljali z nerodno motorno vodno desko, bežali od napadajočega velikana, brez da bi videli pot pred sabo in se celo spustili s smučmi v divji pregon. Na koncu vsakega večjega sklopa stopenj vas čakajo tudi šefi, ki so tokrat veliko težji kot v predhodnikih.
Šefi so tokrat veliko težji in vsebujejo več faz.
Grafična podoba spominja na tisto iz originala, le da so vmesne sekvence tokrat bolj obilne in bolj podrobne. Med igranjem dobiš občutek, da gledaš čudovito risanko, čeprav zgodba ni preveč globoka in je bolj izgovor za seljenje med različnimi lokacijami.
Crash Bandicoot 4 je tako dostojno nadaljevanje, ki ponuja vse tisto, kar smo od njega pričakovali. Zadovoljni bodo predvsem tisti, ki so si samo želeli novih Crash avantur, brez da bi razvijalec preveč spreminjal igralno formulo. Tisti, ki ste si želeli kaj drugačnega, pa tega tu ne boste dobili. Sam sem se ob igranju zabaval in špil nedvomno vleče. Sicer bi si želel kakšnih sprememb, kot je denimo kakšna sprememba ob nabiranju zabojev, saj kot zgrešiš enega, je to v bistvu to in ne ostane ti drugega, kot da se zanalašč ubiješ in poskusiš znova. Želel bi si tudi malce več nelinearnosti in na splošno več raznolikosti, a morda vse to dobimo v petem delu. Zaenkrat sem samo vesel, da je Crash nazaj in da nas Activision v njem ni posilil z nakupom mikrotransakcij.
V današnjem igralnem svetu je najbolj popularno orodje za komunikacijo Discord in to zasluženo. Omogoča preprosto komunikacijo med tisočimi uporabniki, ponuja hitro grajenje sob ter deljenje datotek in še kakšno uporabno funkcijo bi lahko naštel.
Vendar pa mu manjka ena stvar: preglednost in arhiviranje starih pogovorov. V tem pogledu ne mora prekašati forumov, ki so na tem mestu preprosto bog in batina. Forum teme so namreč obstojne, nudijo lepo preglednost že zapisanih misli, prav tako pa je iskanje po pogovorih veliko lažje. Res je, da je komunikacija malce počasnejša, a če potrebuje bolj pregledno komunikacijo med uporabniki, potem je forum idealna izbira.
Uporabiti ga je moč tudi za grajenje specifičnih skupnosti. Zato si prizadevamo na našem HOPsi forumu ustvariti nekakšen centralni portal za vse različne večigralske klane ali skupnosti, ki iščejo kakšen alternativni dom Discordu. HOPsi forum vam ponuja cel kup orodij, ki olajšajo iskanje novih članov, sporočanje posodobitev glede trenutnega stanja klana in je odličen prostor za preprosto druženje.
Trenutno imamo odprti temi za GTA 5 slovenska strežnika, a želimo spodbuditi tudi igralce iz drugih iger, da ustvarijo svoje skupnosti. Bi radi organizirali večjo Among Us skupnost? Morda bi radi naredili večji Fall Guys klan? Vse je samo par klikov stran in če naberete dovolj veliko skupnost, lahko za vas ustvarimo popolnoma ločen razdelek foruma, kar bo še bolj spodbudilo nadaljnji razvoj vaše skupnosti.
Google se je odločil, da nam močno olajša življenje in svoje algoritme iskanja je prilagodil za eno hudo uporabno funkcijo.
Vsi vemo, kako je zoprn občutek, ko slišiš neko pesem nekje, a kasneje se ne spomniš naslova komada ali pa imena izvajalca. Če imate to srečo se morda spomnite kakšne besede besedila, kar nato lahko v spregi z znanjem Googlanja uporabite za uspešno iskanje skladbe. Vendar pa je vse to precej zamuden proces, ki velikokrat ne da pravih rezultatov.
Google zdaj ponuja precej bolj enostaven način iskanja, saj je dovolj, da samo zamrmrate ali požvižgate melodijo in že boste sprožili iskalnikove močne algoritme za uspešno poizvedbo želene skladbe.
Zadeva je za uporabo precej enostavna. Odprite Google aplikacijo na Android ali pa iOS sistemu (mora biti prav aplikacija, saj po mojem testiranju zadeva na Chrome brskalniku ne deluje) in tapknite gumb za mikrofon. Nato izrečete besede: “What’s this song” in odprlo se bo novo okno za iskanje. Nato samo zamrmrate ali odžvižgate želeno melodijo za nekje 15 sekund in se čudite dobljenim rezultatom.
Rezultat vam bo prikazal ime izvajalca, skladbo in koliko procentov točen je dobljeni rezultat glede na vaše mrmranje. Nova funkcija je na voljo v več kot 20 jezikih, med katerimi pa za zdaj ni Slovenije.
Serija Dexter, ki prikazuje serijskega morilca, ki pa je v bistvu dober fant in želi živeti normalno življenje v sodobni družbi, je imela odličen začetek. To je bila ena prvih serij, kjer se je uveljavil termin “binge gledanja”,a žal je Dexter postal popularen tudi po nečem drugem.
Zadeva je namreč prvih par sezon bila naravnost neverjetna, nato pa je njena kvaliteta strmo padla. Oboževalci so še danes jezni nad razpletom in celo Michael C. Hall, ki je odigral glavno vlogo je v intervjuju povedal, da je bil konec katastrofalen.
Morda pa je zdaj napočil čas, da se Dexter odkupi za svojo porazno sezono. Showtime je namreč najavil, da se bo skrivnostni morilec vrnil v letu 2021 v novi sezoni, ki bo štela 10 delov. Glavno vlog bo zopet prevzel Michael C. Hall, dobra novica pa je, da bo za serijo zopet skrbel Clyde Phillips, ki je bil glavni pri prvih štirih sezonah originalne serije. Torej pri tistih, ki so bile dejansko dobre.
Več informacij trenutno ni znanih, a očitno je produkcija že v polni fazi, če nas nova sezona čaka že naslednje leto.
V teh časih, ko je nova karantena izza naslednjega ovinka, zelo prav pridejo igre. Te niso ravno poceni in zato smo veseli prav vsakega brezplačnega grižljaja, ki nam jih te dni poklonijo založniki.
Trgovina Epic Games se je v tem tednu odločila ponuditi dva brezplačna naslova, ki bosta lepo dopolnila vašo naraščajočo knjižnico iger.
Prva se imenuje Amnesia: A Machine for Pigs, ki je drugi del Amnesia franšize. Za razliko od prvega dela, na nadaljevanju ni delal razvijalec Frictional Games, ampak The Chinese Room. Ta je bil znan predvsem po svojem sprehajajočem simulatorju Dear Esther in tako je bil tudi A Machine for Pigs precej manj akcijski kot pa njegov predhodnik. Poanta je bila na strašenju igralca, ponujeno pa nam je bilo precej manj interakcije z okolico, zaradi česar nadaljevanje ni bilo povsod toplo sprejeto. A za ceno 0 €, kolikor za njo zahtevajo na naslednji povezavi, je zadeva več kot dobrodošla. Epic Games nam je tako podaril že oba dela Amnesia franšize in tako lahko s polno zbirko dočakate 20. oktober, ko se bo zgodil izid tretjega dela Rebirth.
Druga brezplačna igra je Kingdom New Lands, ki je nekakšna preživetvena strategija iz leta 2015. Naša naloga je skrb za kraljestvo in preživetje njenih podanikov. Potrebno bo zgraditi utrdbe in se ponoči boriti proti napadajočim pošastim. Kingdom New Lands ni lahek zalogaj in če imate radi strategije z izzivom, potem vas vaša kopija čaka tukaj.
Ponudba bo veljavna do 22. oktobra, takrat pa nas bosta pričakali dve novi igre: Costume Quest 2 in še ena grozljivka Layers of Fear 2.
Razvijalec CD Projekt RED nam je včeraj pripravil nov igralni posnetek iz sklopa videov Night City Wire in tokrat so se osredotočili na prikaz vozil, ki jih bomo videli v različnih predelih mesta Night City.
Čaka nas cel kup različnih vozil in tako se bomo lahko vozili v poceni, komaj premikajočih se vagonih in ultra hitrih hibridnih avtih, ki tudi pritečejo vozilom prihodnosti. Je pa razvijalec pri njih pokazal tudi nekaj originalnosti. Vsaka kategorij vozil bo vsebovala svojo podobo in statistike, vendar pa se raznolikost ni ustavila samo tam. Čisto vsako individualno vozilo bo namreč posebno in tako boste lahko med raziskovanjem mesta naleteli na super hitri avto, a mu bodo manjkali nekateri deli, zaradi česar ne bo tako lep ali hiter kot polni model. Svet Cyberpunka 2077 je krut in neizprosen, zato tudi ni presenetljivo, da roparji kradejo dele avtomobilov, če so ti parkirani v revnejših predelih.
Posebno pozornost je dobil tudi srebrni 1977 Porsche 911, ki nosi napis Samurai. Ta avto je namreč last Johnnyja Silverhanda, ki ga bo v igri uprizoril igralec Keanu Reeves. CDPR je zato v sodelovanje povabil kar podjetje Porsche in v zgornjem posnetku lahko vidite, koliko truda so vložili v to sodelovanje.
Every legend needs a car just as legendary as they are.
For Johnny Silverhand, there can be only one choice: driving through the streets of Night City in an iconic @Porsche 911 Turbo hailing back to the 1970s.#Cyberpunk2077pic.twitter.com/hMQ7eZUYjq
Cyberpunk 2077 je tako videti iz dneva v dan boljše. Razvijalec je še enkrat potrdil, da datum 19. november drži kot pribit in da se bo ta zdaj spremenil samo v primeru neke večje naravne katastrofe. Kar pomeni, da lahko kmalu pričakujemo meteor velikosti Texasa, kako se nezadržno približuje Zemlji.
O konzoli PlayStation 5 so bile razkrite že skoraj vse skrivnosti. Sony nam je dostavil obliko in velikost same konzole, videli smo napovedane igre ter dobili celo vpogled v zamenjavo diska. Vendar pa je sam uporabniški vmesnik, skozi katerega bomo navigirali z novim DualSense kontrolerjem, ostala stvar skrivnosti. Sony se je včeraj odločil, da tudi to razkrije.
Podoba uporabniška vmesnika bo pošteno spremenjena. Kakor vidimo se je Sony odločil za precej bolj minimalističen pristop. Ikone in razdelki so sedaj manjši, hkrati pa je veliko naporov bilo vloženih v razvoj dodatnih funkcij.
S pritiskom na PlayStation gumb boste tako dobili dostop do celega seznama nastavitev in obvestil. Tako boste lahko hitro preverili, kdo od vaših prijateljev je trenutno prisoten in kaj počne, poleg tega pa boste lahko preverili status prenosov, nadzorovali glasbo ter spremenili kakšno nastavitev za konzolo ali kontroler.
Zanimiva je tudi vključitev prav posebnih kartic, ki bodo za vsako igro kazale različne informacije. Med drugim bomo lahko preverili uradne novice, slike in podrobnosti vsake preigrane stopnje. To pomeni, da bomo lahko točno videli, kaj vse smo v določeni stopnji storili, PlayStation pa bo ocenil, koliko časa še potrebujemo za dokončanje stopnje. Upamo, da bo sem vključen tudi merilnik igralnega časa, kar je PlayStation 4 boleče pogrešal.
Nekatere igre bodo PlayStation Plus naročnikom prinesle določene bonuse, kot je denimo pomoč pri opravljanju določenih misij. Takrat se bo zaslon razdelil na dva dela: na enem razdelku bo tekla naša igra, na drugem pa se bo vrtel posnetek rešitve uganke ali pa denimo taktika pri spopadanju s šefom.
Prenove je bil deležen tudi pogovorni sistem, saj boste lahko sedaj svojim prijateljem v pogovoru pošiljali slike ali pa posnetke iz tekoče igre. Očitno bo pogovorni sistem tako postal veliko bolj uporaben in te funkcije spominjajo na Discord.
PlayStation 5 uporabniški vmesnik je tako velik premik v primerjavi s predhodnikom in vse te dodatne funkcije so več kot dobrodošle. Kako bo vse skupaj videti v akciji bomo videli 12. novembra, ko se bo PlayStation 5 tudi uradno pojavil v trgovinah.
Pripravite se na novo dozo groze, saj nas samo še nekaj dni loči od novega poglavja Amnesia franšize, ki bo tokrat nosilo podnaslov Rebirth.
Razvijalec Frictional Games je povedal, da bo Rebirth nosila prvine njihovih prejšnjih iger in da so veliko lekcij potegnili iz njihovega zadnjega naslova SOMA. Tako nas čaka veliko bolj osebna izpoved glavnega karakterja, ki ga bo tokrat zastopalo dekle Tasi Trianon. Ta se je zaradi posledic letalske nesreče znašla osamljena sredi zapuščene alžirske puščave in njena pot do odrešitve bo vodila skozi zatemnjene hodnike, v katerih pa se skrivajo nočnomorne pošasti.
Veliko bo tudi ugank in glede na novi igralni posnetek, ki v dolžino meri kar 17 minut, bodo te precej bolj napredne od tistih iz izvirnika, ki so bile v bistvu sestavljene samo iz koncepta “uporabi ta predmet na tem predmetu”.
Frictional Games je povedal, da bo vaše oklevanje zaradi grozljivosti nosilo tudi dejanske igralne posledice. Kako točno bo to izgledalo bomo videli 20. oktobra, ko igra izide za PlayStation 4 in PC.
Ko smo že pri računalnikih, dobili smo tudi uradne sistemske zahteve. Te glede na dokaj ostarelo vizualno podobo niso preveč ostre, saj boste za poganjanje na najvišji stopnji podrobnosti zgolj AMD RX 580 ali pa Nvidio GTX 680.
Minimalne sistemske zahteve:
OS: Windows 7 / 8 / 10, 64-bitni
Procesor: Core i3 / AMD FX 2.4 Ghz
Pomnilnik: 4 GB
Grafična kartica: OpenGL 4.0, Nvidia GTX 460 / AMD Radeon HD 5750 / Intel HD 630
Franšiza Borderlands je znana po tem, da je vsak del dobil izobilje dodane vsebine v obliki DLC-jev. Nič drugače se ni zgodilo pri aktualnem tretjem delu, ki je za svoj izid potreboval dolgih 7 let. Razvijalec Gearbox ga namerava izkoristiti do kraja in tako so za naslednji mesec napovedali še eno dodatno sezonsko prepustnico.
Ta bo v grobem razdeljena na dva dela.
Prvi od njiju se bo imenoval Designer’s Cut, ta pa bo vseboval nov igralni način Arms Race, vsak od karakterjev pa bo dobil dodatno razvojno drevo. 20. oktobra bo Gearbox na Twitchu pokazal razvojni drevesi za Amaro in FL4K-a, dva dni kasneje pa še za Moze in Zana. Končni izid Designer’s Cuta se pričakuje 10. novembra, kar se bo tako zgodilo skladno z izidom konzole Xbox Series X, za katero bo Borderlands 3 prav tako predelan.
Drugi del se bo imenoval Director’s Cut in tega bomo videli šele enkrat spomladi naslednje leto. Datum izida je tako še precej daleč stran, zato tudi podrobnosti niso znane. Glede na to, da gre za Director’s Cut lahko predvidevamo poliranje igralnih sistemov in vključitev vsebine, za katero je zmanjkalo časa pri izdaji polne igre.
Igra Fall Guys je dobila že nekaj uradnih preoblek iz drugih iger, a v sodelovanje z razvijalcem FromSoftware se še niso spustili. Modder Sanadsk se je odločil, da ima dovolj čakanja, zato je zapregel pogon Unreal Engine 4 in se spravil sestavljati igro, ki bi vsebovala Fall Guys in Dark Souls prvine.
Vlogo barvastih pajacev tokrat zastopajo ogromne hodeče gobe iz Dark Soulsa, ki se jih spomni vsak, ki je kdaj zataval na območje Ash Lake. Gobastim pojavam je nataknil različna pokrivala iz Dark Souls franšize, četa njih pa se je nato zapodila skozi stopnje, ki so bile prav tako poustvarjene po Dark Souls izročilu. Treba je reči, da so te videti izjemno zanimive: skakanje po nevidnih poteh kristalne jame, iskanje poti po skoraj čisti temi Abyssa ter izogibanje lave v The Lost Cityju so vsekakor stopnje, ki bi jih bilo vredno preizkusiti.
Žal ta modifikacija ne bo na voljo za igranje, saj jo je Sanadsk ustvaril samo v namene snemanja videa. Kar je velika škoda, saj bi ob malce bolj spoliranih animacijah tole bila čisto v redu izdelek, ki bi ga lahko ponudili kot DLC ob Fall Guys igri. Morda pa se iz tega kaj izcimi in dobi Fall Guys razvijalec nenaden Dark Souls navdih in dobimo kaj takšnega tudi v uradni igri.