🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 283

Bivši The Witcher 3 in Dying Light razvijalci delajo na zanimivi igri The Invincible

0

Prav lepo je videti, ko se na kup zbere talentirana ekipa, v tajnosti nekaj časa dela na projektu in ga nato nenadoma razkrije občinstvu.

Prav to se je zgodilo v primeru igre The Invincible, ki nastaja pod rokami novega studia Starward Industries. Razvijalec je morda nov, a to ne pomeni, da mu manjka izkušenj, saj ga sestavljajo bivši člani razvijalca CD Projekt RED, ki ga poznamo po The Witcher franšizi in Techlanda, ki je razvil zombijaški Dying Light.

Rezultat njihovega dela, ki se je začel leta 2018, je igra Invincible – znanstvenofantastični prvoosebni triler, ki je nastal po knjižni predlogi poljskega pisatelja Stanislawa Lema. Igra se dogaja v zanimivi prihodnosti, v kateri nikoli ni prišlo do digitalne revolucije, a človeštvo je že napredovalo do stopnje, kjer lahko potuje po vesolju.

Igrali bomo znanstvenika na krovu ekspedicije na planet Regis III. Nekaj je šlo seveda narobe in rešiti boste morali svojo pogrešano posadko, zraven pa boste odkrili, da Regis III skriva veliko več kot pa je bilo videti na prvi pogled.

Žal napovednika še nismo dobili, a prve slike pričarajo resnično slastno retro futuristično podobo. Vse je čudno analogno in zaradi tega tudi presneto zanimivo.

Datuma izida še nimamo, a razvijalec pravi, da naj bi igro ugledali enkrat naslednje leto.

Na splet izcurljal video za VR sistem Oculus Quest 2 – visoka ločljivost za res majhno ceno

0

Facebook je s prvim Oculus Questom presneto navdušil VR skupnost. Končno smo dobili namreč očala, ki s sabo niso prinesla nadležnih kablov in potrebe po dragem računalniku. Brezžičnost je ponudila ogromno svobode in končno smo igranje lahko preselili kamorkoli – tudi na odprt travnik.

Zadeva je hitro letela iz prodajnih polic in od takrat je preteklo že dovolj časa, da je Facebook začel plodno razmišljati o nasledniku. Ta se je včeraj po nesreči pojavil na platformi Facebook Blueprint in čeprav so bili posnetki hitro umaknjeni, jih je nekdo prenesel in objavil na YouTubu.

Objavljena sta bila dva posnetka. Gornji je namenjen novincem, ki še niso spoznali VR okolja ali pa niso na svoj obraz nikoli nadeli očal navidezne resničnosti.

Poznavalcem bo bolj zanimiv spodnji video, ki prikaže nekaj specifikacij in se spusti v drobovje samega sistema. To bo vsebovalo sledeče:

  • Qualcomm Snapdragon XR2 procesor
  • 6 GB pomnilnika
  • Ločljivost za 50 % višja v primerjavi s predhodnikom – skoraj 4K ločljivost
  • Disk: 64 GB ali 256 GB
  • Nadgrajeni kontrolerji

4K ločljivost pri brezžičnem VR sistemu se bere kot znanstvena fantastika, še posebej če temu prištejemo ceno. Ta še ni bila uradno razodeta, a govorice pravijo, da nas bo 64 GB sistem obral za nekje 399 €, kar je res drobiž za specifikacije, ki jih dobimo.

Seveda morate v zakup vzeti to, da boste za uporabo Oculus sistema morali uporabljati Facebook račun. To bo zagotovo odvrnilo ogromno kupcev, a cena je eden od faktorjev, ki bo v svoj objem privabila marsikoga.

Predstavitev bo uradno prikazana jutri, 16. septembra, na dogodku Facebook Connect, ogledali pa si ga boste lahko preko naslednje povezave.

AMD pokazal prvo sliko prihajajoče serije grafičnih kartic Big Navi

0

NVIDIA je s svojo najavo grafičnih kartic RTX 3070, 3080 in 3090 pošteno podžgala rit svojega konkurenta AMD-ja in ta se je bil primoran hitro odzvati. Rdeči tabor je že uradno najavil konferenco, kjer bodo predstavili naslednjo generacijo grafičnih kartic RX 6000, ki že dolgo nosijo kodno ime Big Navi.

Predstavitev se bo zgodila 28. oktobra, kar je še dolgo stran in do takrat bo NVIDIA na trg že poslala grafične kartice RTX 3080 in 3070. To pomeni, da bo AMD precej zamudil svoj vstop na trg, kar ga bo zagotovo bolelo na denarnici.

Podjetje se zato trudi ostati relevantno in tako so včeraj uradno pokazali prvo sliko prihajajoče kartice Big Navi. Kakor vidite bo ta res velika in za razliko od prvih primerkov konkurenta, bomo tu namesto dveh, videli tri ventilatorje. Poleg tega je zanimivo videti, da bo kartica vsebovala dva 8-pinska vhoda, medtem ko NVIDIA ponuja 12-pinskega s pretvornikom.

Več iz ene slike seveda ne moremo razbrati, se je pa AMD odločil narediti promocijo tudi v igri Fortnite oz. v njenem igralnem načinu Fortnite Creative Island. Tam si lahko s kodo 8651-9841-1639 3D model ogledate od bližje ali pa si samo preprosto oglejte spodnji posnetek.

Fallout Miami, ogromna modifikacija za Fallout 4, prejela nov napovednik

0

Oboževalci Fallout iger imate te dni za igranje svoje priljubljene franšize na voljo dve možnosti. Bodisi se spravite preigravati starejše naslove iz serije ali pa poskušate uživati v novi vsebini za Fallout 76. Povsem novega dela nam namreč založnik Bethesda ne bo dostavil še kar nekaj časa, saj so pred njim na vrsti ogromni igri Starfall in The Elder Scrolls 6.

Vendar pa ne smete obupati, saj je tu vedno navdušena modderska skupnost. Ta pridno dela na manjših in večjih modifikacijah. Ena takšnih sliši na ime Fallout Miami in šlo bo za praktično povsem novo igro, ki nas bo preselila na sončne obale Miamija, kjer je nošnja mask in socialno distanciranje zadnja skrb redkih preživelih.

Razvojna ekipa je modifikacijo najavila že pred nekaj leti in v zadnjem letu niso ven izdali nobene posodobitev. Seveda se je takoj pojavil upravičen strah, da je bil morda projekt preklican, a včeraj smo nenadoma dobili nov napovednik.

Ta prikaže nekaj novih stvari. Izsušene ghoule v rokavčkih smo videli že prej, tokrat pa smo prvič ugledali mutantskega krokodila in okolico, v katero je bilo očitno vloženo precej dela. Fallout Miami bo vseboval nekaj različnih lokacij, vsaka od njih pa bo vsebovala svojo unikatno okolico in temu primerno vzdušje.

Žal modifikacija še vedno nima datuma izida, lahko pa se spravite igranju zgodnje verzije.

Halo 3: ODST prihaja na PC 22. septembra

0

Halo franšiza je v zadnjih mesecih naletela na težke čase. Najnovejši del Halo Infinite bi moral pokazati brutalno moč nove konzole Xbox Series X, a igralni posnetek je razočaral praktično vse. Nato je sledila še prestavitev izida na neznani datum, tako da so oboževalci te dni razumljivo razburjeni.

Niso pa vse slabe samo novice. Razvijalec 343 Industries poleg Infinita dela še na predelavi Halo zbirke The Master Chief Collection za PC. Do sedaj smo v roke prejeli prve štiri dele in vse od njih štejemo za relativno dobre predelave, ki so oživele večigralsko skupnost.

Zdaj je napočil za predelavo Halo 3: ODST, ki je nekakšen odvrtek v celotni franšizi. Nekateri ga sovražijo, saj je to eden redkih naslovov, kjer glavne vloge ne igra Master Chief, spet drugi ga imajo radi ravno zaradi te spremembe, saj dobimo tako bolj osebno zgodbo, kjer enkrat za spremembo ne visi usoda vesolja samo v naših rokah.

Razvijalec je včeraj končno napovedal tudi uraden datum izida, ki se bo zgodil 22. septembra. Prenova bo vključevala podporo za večje ločljivosti in višje sličice na sekundo, v izdelavi pa je tudi podpora za igranje med PC in Xbox igralci na istih strežnikih.

Steam stran že stoji in igro si lahko dodate med seznam želja.

Origin se bo preimenoval v dolgočasno ime EA Desktop App

0

Založnik EA je padel v krizo srednjih let in spravil se je preimenovati skoraj vse svoje storitve. Najprej so se odločili preimenovati svoj naročniški servis Origin Access v EA Play, svoje najave in prenose v živo pa iz EA Play v EA Play Live.

V pogovoru s spletno stranjo GamesIndustry pa je podpredsednik Mike Blank povedal, da še niso končali s preimenovanji. Njihova dolgoletna PC platforma Origin bo prav tako doživela prenovo in se bo po novem imenovala EA Desktop App. Vsi ti silni denarci v marketinškem oddelku so tako prišli do ideje imena, ki bi se ga jaz spomnil ob hitrem shranjevanju datoteke iz Photoshopa.

K sreči ne bomo dobili samo novega imena ampak bo platforma dobila veliko posodobitev. To je dobra novica, saj je Origin v trenutni obliki videti hudo zastarel. Mike je povedal, da bo EA Desktop App vseboval podobo, ki bo omogočal lažje povezovanje igralcev in boljšo socialno izkušnjo. To se sliši kot da bodo noter vsilili neko sorto družabnega omrežja, kar smrdi, saj bi moral biti poudarek na izboljšavi uporabniškega vmesnika, ki bi omogočal hiter vpogled v igre in katere DLC-je imamo trenutno kupljene za njih.

Kdaj točno bomo dobili prenovo ni znano, trenutno pa je aplikacija v zaprtem beta testiranju.

Star Wars: Squadrons dobil impresivni CGI napovednik

0

Približuje se čas za izid povsem nove Star Wars igre, ki bo tokrat nosila povsem unikaten naslov in ne bo kakšna predelava ali pa nadaljevanje. Star Wars: Squadrons je ob svoji najavi navdušil vsakega, ki v Vojnozvezdnih filmih najraje gleda ogromne vesoljske bitke.

EA se je odločil, da nas bo pred izidom presenetil še z enim daljšim CGI napovednikom. To pomeni, da boste tu zaman iskali igralne izseke, saj posnetek želi prikazati nekaj zgodbe in spektakularne vesoljske spopade.

Hunted, kakor se video uradno imenuje, prikaže najprej ogromno vesoljsko bitko, nato pa se X-wing in TIE Fighter preselita na bojevanje v višavah neznanega planeta. Zanimivo je, da nam EA želi prikazati zgodbo s strani Imperija in kako so njihovi pripadniki in vojaki navsezadnje samo navadni ljudje.

Pri izdelavi napovednika so sodelovali Lucasfilm, Motive Studios in ILM, kratek posnetek pa prikaže dogodke pred zgodbo, ki jo bomo gledali v Squadrons. Na koncu tudi vidimo enega od pilotov, ki bo z nami sodeloval v poteku kampanje.

Star Wars: Squadrons izide že 2. oktobra.

Sony za sredo napovedal PlayStation 5 konferenco – bo končno razkrita cena?

0

Microsoft je z razkritjem cen svojih prihajajočih konzol Xbox Series S in Series X pošteno požgal vse igričarje. Za 299 € oz. 499 € jim je uspelo v majhno in kompaktno ohišje stlačiti res velike mišice, ki jim zavida tudi marsikateri PC-jaš, ki še vedno vztraja na starih komponentah. Najavili so še datum izida, prednaročila pa se bodo začela zbirati že od 22. septembra dalje.

Takoj po najavi je bilo jasno, da Sony ne sme več čakati in da je napočil skrajni čas za najavo cene konzole PlayStation 5 in uraden datum njenega izida. Ta je za zdaj še vedno postavljen na december, a ni dvoma, da se bo sedaj skoraj zagotovo premaknil na november.

Sony je tako uradno napovedal novo konferenco, ki se bo zgodila že to sredo, 16. septembra ob 22.00. Sony je v uradni najavi napovedal, da bomo videli prikaz nekaterih odličnih iger, ki jih bomo dobili skladno ob izidu konzole ter nekoliko kasneje. O datumu izida ali pa ceni ni bilo govora, a to se bo skoraj zagotovo zgodilo. Navsezadnje so tudi za zadnjo konferenco govorili samo o igrah, nato pa smo dobili tudi razkritje fizične oblike PlayStationa 5.

Predstavitev bo dolga 40 minut, ogledali pa si jo boste lahko na uradnem YouTube kanalu.

Kaj bomo videli je za zdaj skrivnost, a Sony pravi, da lahko pričakujemo posodobitve glede iger, na katerih delajo njihovi največji studii. Med te lahko prištejemo Naughty Dog, SIE Santa Monica Studio in Guerrilla Games. Stavim, da bomo dobili vsaj dražilnik glede novega poglavja v God of War franšizi. Govorice pravijo, da je moral Sony po Microsoftovem razkritju prilagoditi cene svojih konzol, saj naj bi bile te precej dražje kot pa bodo sedaj ob razkritju.

Star Citizen lahko do 23. septembra igrate brezplačno

1

Star Citizen je znana kot igra, ki neprestano prestavlja izid in hkrati služi nepredstavljive količine denarja. Ta vesoljska simulacija je junija letos prekoračila 300 milijonov dolarjev, od takrat pa do septembra pa je v blagajne nakapljalo še dodatnih 13 milijonov zelencev.

Razvijalec Cloud Imperium Games je nazadnje igralce precej razburil z najavo, da delajo na novem “road mapu”, tako da so v bistvu naredili najavo za najavo. Podporniki so se začeli pritoževati nad polžje počasnim razvojem tega sicer impresivnega projekta, ki pa je med svojo izdelavo naletel na kar nekaj tehnoloških preprek.

Razvijalec se je odločil organizirati nov Free Fly dogodek in upa da bo s tem malce preusmeril jezo in se prikupil skupnosti. Free Fly dogodki so bili že večkrat organizirani ob posebnih priložnostih, omogočajo pa brezplačen preizkus igre prav vsakemu, ki se mu da odklikati na uradno stran, tam ustvariti račun in prenesti gigabajte vsebine.

Novi in stari igralci lahko med tem dogodkom preizkusijo 16 vesoljskih plovil, ki jih je izbrala skupnost za najboljše predstavnike igre. Poleg tega boste lahko za te ladje glasovali v mini turnirju, ki bo na koncu okronal najboljšo ladjo v igri.

Brezplačni preizkus je že v polnem zagonu in bo na voljo vse do 23. septembra.

Serious Sam 4 dobil uradne sistemske zahteve in te so presenetljivo visoke

0

Hrvaški razvijalec Croteam me z vsemi napovedniki, ki so do sedaj izšli za njihovo naslednjo igro Serious Sam 4, niso pretirano navdušili. Četrti del brutalnega klanja in razčetverjenja nasprotnikov izgleda kot standardni Serious Sam naslov, ki svoje formule, odkar je leta 2011 izšel tretji del, ni pretirano spremenil.

Tudi grafična podoba ni ravno fantastična in je bolj kot ne povprečna. Zato sem bil kar malce presenečen, ko je Croteam na Steamu objavil uradne sistemske zahteve, ki so presenetljivo visoke. Minimalne so še kar razumljive, a tudi tam boste potrebovali vsaj 8 GB pomnilnika, tako da pozabite, da boste igro poganjali na kakšnem ostarelem prenosniku. Prav tako so minimalne zahteve res minimalne, saj boste ločljivost morali prilagoditi na 720p in še takrat boste dobili komaj 30 sličic na sekundo.

Priporočljive zahteve pa gredo korak dlje v primerjavi s konkurenco. Potrebovali boste 8-jedrni procesor ter grafično kartico zadnje ali pa predzadnje generacije, ki vsebuje vsaj 8 GB pomnilnika. To so kar velike zahteve in še dobro, da bo Serious Sam 4 izšel samo za PC in Stadio, saj bi konzole verjetno gledale diapozitive.

Kaj botruje tako visokim zahtevam ostaja skrivnost, a stavimo, da ima prste tu njihov Legion sistem. Ta bo omogočal, da bomo naenkrat lahko na zaslonu videli tisoče nasprotnikov, brez da bi se naše sličice na sekundo spustile pod sprejemljivo mejo. Žal tega sistema v napovednikih še nismo dobro videli, tako da morda razkritje hranijo za izid.

Ta se bo zgodil 24. septembra, spodaj pa si lahko ogledate bolj podrobne sistemske zahteve.

MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE

  • OS: Windows 10 64-bitni
  • Procesor: 4-jedrni CPU @ 2.5 GHz
  • Pomnilnik: 8 GB RAM
  • Grafična kartica: nVidia GeForce 780/970/1050 ali AMD Radeon 7950/280/470 (3 GB VRAM)
  • DirectX: Verzija 11
  • Disk: 40 GB prostora
  • Opomba: zahteve za igranje pri 720p ločljivosti 30 sličicah na sekundo

PRIPOROČLJIVE SISTEMSKE ZAHTEVE

  • OS: Windows 10 64-bitni (1909)
  • Procesor: 8-jedrni CPU @ 3.3 GHz
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: nVidia GeForce 1080/2060 ali AMD Radeon Vega64/5700 (8 GB VRAM)
  • DirectX: Verzija 12
  • Disk: 40 GB prostora
  • Opomba: podprto igranje na DirectX 12 in Vulkanu.

Mimogrede, če iščete popolnoma nov PC, ki zadovoljil tem zahtevam in ne želite potrošiti preveč denarja, potem si oglejte naš HOPsi računalnik, ki prenese dobre strojne zmogljivosti za res udobno ceno.

PGA Tour 2K21: Hole In One založnika 2K

Pred dnevi sem pod prste dobil izredno zanimivo zadevo in sicer gre za PGA Tour 2K21. Čutil sem, kar precej nostalgije saj gre za naslov, ki sem ga prvič igral pred dobrimi dvajsetimi leti. PGA tour oziroma simulacija golfa (ne Volkswagnovega) me je takrat kot mulca nerazumljivo čisto prevzela. Prvič sem se srečal s to igro, ki sem jo poznal zgolj iz kakšnega filma. Kmalu sem se naučil osnovnih pravil in igro preigraval, vse dokler jo je EA izdeloval za PC – torej do leta oznake Tiger Woods PGA Tour 2008. Takrat je EA ukinil kar nekaj športnih iger v Windows okolju. Poleg PGA-ja so kratko potegnile še NHL in NFL serije.

Kakorkoli, izredno sem bil vesel ko sem v roke (dobo no, na PS račun) dobil tokrat na kratko imenovano PGA Tour 2K21. Že z imena lahko sklepamo, da je najbolj slavna golf institucija pravice od EA Sports prenesla na 2K, ki nas zalaga tudi z igrami NBA. In hudimana kako se jim je to obrestovalo, saj so pri 2K odlično nadgradili svojo simulacijo golfa The golf Club in nam ponudili zelo dostojnega naslednika PGA serije.


Razvojna ekipa:  HB Studios
Založnik: 2K Sports
Platforme: PC, PS4, Xbox One, NS
LinkLINK
Datum izida: 21. 8. (ZDA), 25. 9. (EU)
Cena: 59.99 € (Steam)
Žanr: Športa simulacija


Pa dajmo sedaj malo predebatirati samo igro. Takoj na začetku sem se ustrašil, da se z igro ne bova dobro razumela, saj je bilo potrebno prebrati (beri “prescrollati” celoten pravilnik) drugače nisi mogel nadaljevati, kar me je malce razburilo, a sem vseeno potrpel in po nekaj zamudnih sekundah že skočil v igro. Že takoj na začetku ti igra “vsili” uvajalni del, ki je informativen, jedrnat in v celoti dobro narejen. Sam sem prvič igral PGA na Playstationu in zatorej tudi prvič na kontrolerju, a posebnih težav z navigacijo nisem imel. Uvajalni del je razdeljen na pet poglavij in kot že rečeno pokrije vse dele igre. 

Po uvodu izberete težavnost igre (ki jo lahko kadarkoli med igro spremenite) in poskrbite za videz svojega ustvarjenega golfista. Tukaj so pripravili precej možnosti za igranje s svojimi likom, saj lahko po meri nastavite praktično vse. Zakomplicira se samo pri dodatkih in oblačilih, saj morate imeti določeno vsoto denarja, da kupujete boljše in zanimivejše stvari. Ko uredite svoj lik, izberete še “ligo” v kateri boste sodelovali in igra se začne. 

Na tej točki naj omenim, da so različni meniji zelo pregledni in navigacija s kontrolerjem izredno enostavna, kar je načeloma pri športnih igrah standard, a vseeno hvale vredno. Sedaj se lahko preselimo na igrišče in izberemo prvo palico. Običajno, če igra ni na Par 3, za začetek vzamemo driver, ki našo žogico pošlje najdlje. Sam udarec je sestavljen iz tega, da najdemo primerno točko, kamor želimo poslati žogico in udarca, za kar na Playstationu poskrbi desna gobicam na osebnih računalnikih pa miška. Za najboljši možen udarec je treba ujeti pravi trenutek in imeti mirno roko. Tisti z več znanja lahko pri udarcih kontrolirajo tudi kot udarca in rotacijo žogice, tisti z manj pa enostavno uživajo v sproščujoči igri golfa.

V igri nas čaka petnajst različnih igrišč in dvanajst profesionalnih golfistov na katere lahko naletite med turnirji. Grafična podoba igre je lepa in animacije, ki so del vsakega premika, izgledajo čisto korektno, a hkrati niso nič posebnega oziroma nas ne navdušijo do te mere, da bi si zaslužile kakšen hvalospev. Zato pa je sama igralnost na visokem nivoju in to je tisto, kar v končni fazi šteje. Igra je bila tudi med kritiki lepo sprejeta in vsekakor ima potencial za napredek. 

Ena najbolj pomembnih stvari, no vsaj meni je ta, da igra omogoča večigralstvo. PGA Tour 2K21 poleg medmrežnega igranja ponuja tudi igranje na isti konzoli štirim ljudem istočasno, kar lahko tistim, ki nimajo PS Plus omogoči, da doma “usekajo” partijo golfa skupaj s kolegi ali družinskimi člani. Jaz sem nad golfom navdušil dvanajst letnega sina, ki že razmišlja kako premagati “starega” tigra. Poleg večigralstva PGA 2K21 ponuja tudi kariero, tukaj v poštev pride vaš lik, ki ste ga kreirali na začetku in z njim se podate na pot od manjših pa vse do največjih PGA turnirjev, kjer se borite za sam prestol oziroma naziv najboljšega. Turnirji postajajo čedalje težji, seveda pa lahko težavnost prilagajate svojemu znanju tudi v nastavitvah. Še ena stvar, ki navduši predvsem tiste z umetniško žilico, je ta, da lahko ustvarjate svoja golf igrišča, na katerih lahko potem odigrate “prijateljske” partije, ki so odlične tudi za spoznavanje novih igrišč ali zgolj za piljenje vaših golf veščin. 

Marsikdo bi rekel, da je golf relativno dolgočasna igra, a verjemite mi na besedo, da vas igranje potegne vase. Pred in po vsakem udarcu razmišljate kako bi lahko le ta bil boljši in kako hudiča bi zadel luknjo v prvem poskusu. V tokratni ediciji mi to še ni uspelo, a verjamem da pridem tudi do tega. Poleg tega, da želite prekositi samega sebe in nasprotnike, pa k igranju vleče tudi atmosfera, saj so pri 2K poskrbeli za dobro vzdušje med igro in zanimivega komentatorja, ki sicer ni na nivoju iger NBA, a je za umirjeno igro PGA Tour 2K21 več kot dovolj. Komentator in njegov pomočnik vam bosta med igrami povedala nekaj o sami zgodovini golfa, pohvalila dober udarce, pograjala tiste res slabe in včasih podelila tudi kakšen nasvet, zato jima le pozorno prisluhnite.

Torej, če še enkrat povzamem. PGA Tour 2K21 je zanimiva in zabavna simulacija golfa, ki ta “petični” šport na najboljši možni način prenese na naše televizije in monitorje. Poleg tega, da načeloma “dolgočasno” igro golfa omogoči širši publiki, poskrbi da stigma okoli dolgočasnosti zbledi, saj gre za precej taktičen in premeten šport. Tiste, ki si boste partije pravega golfa zaželeli na katerem od mnogih slovenskih igrišč, pa naj samo opozorim, da za igranje golfa potrebuje opravljen izpit 😉

(+) Igralnost

(+) Uvajalni del

(+) Preglednost menijev

(+) Večigralnost

(+/-) Grafična podoba

(-) Pravilnik

(-) Število igrišč

Godfall, RPG naslednje generacije konzol, dobil nov napovednik

0

Igra Godfall je nase opozorila s svojim predčasno izcurljanim napovednikom, ki je dvignil obrvi vsakega navdušenca nad igrami. Za špil se je namreč vedelo, da bo to RPG, ki ga bomo lahko igrali samo na naslednji generaciji konzol. Specifično bo to PlayStation 5 in vse je seveda takoj zanimalo, kakšno grafično podobo nam bo pričarala nova konzola.

Od takrat je preteklo že kar nekaj vode, a kljub temu o Godfall ne vemo nekih podrobnosti. Včeraj smo dobili nov igralni napovednik, ki prikaže nekaj bojevanja, a kakšnih štorijalnih posebnosti tu ne boste izvedeli.

Igra je vsekakor lepa. Bojevanje poteka iz tretje osebe in tako mi, kot tudi naš nasprotniki skačejo vsepovprek, prožijo posebne napade in se izmikajo udarcem. Zaradi tega se vse blešči in svetlika in včasih je scena videti kot simulator RGB arene. Morda je razvijalec Counterplay Games kar malce pretiraval, saj že težko razločiš med nasprotnikom in okolico.

Godfall bo izšel tudi za PC a samo za, uganili ste, Epic Games trgovino. Prednaročniki boste prejeli Godfall Starter Pack, kar vključuje nekaj skinov ter meč karakterja Zer0ta iz igre Borderlands. To naj vas ne čudi preveč, saj bo Godfall založil Gearbox Software.

Igra bo izšla še letos, predvidevajo pa izid nekje decembra.

Originalni Death Rally je sedaj brezplačen na Steamu

0

Razvijalca Remedy Entertainment poznamo predvsem po njegovem dvojcu iger Max Payne. A Finci so bili v industriji že prej in leta 1996 so izdali zanimiv naslov Death Rally.

Leta 2012 je sledila slabo sprejeta predelava, a tisti original je pridobil kar nekaj oboževalcev. Gre v bistvu za nekakšnega predhodnika Carmageddona, le da je slednji nato dirkaško uničenje popeljal na naslednjo stopnjo in dirkanje preselil v popolnoma 3D gledan pogled. Takšnih iger danes preprosto manjka in očitno za njih ni več trga. Carmageddon je sicer poskušal preko Kickstarterja zopet zaživeti, vendar pa se je ta poskus končal bolj klavrno, Remedy pa te dni dela povsem drugačne igre.

Na svoj izvir pa niso pozabili in razvijalec te dni proslavlja že svojo 25. obletnico obstoja. V namen proslavitve so se odločili, da originalno igro ponudijo brezplačno in to za vedno. Death Rally je tako postal na Steamu povsem brezplačen in če imate na disku 25 MB prostora, potem se odpravite na naslednjo povezavo in si igro prenesite v svojo knjižnico.

Ta petek bo Cyberpunk 2077 dobil novo Night City Wire epizodo

0

Pred bo na naša računala prispel Cyberpunk 2077, bo potrebno nekaj priprav. Prikazana ray tracing podpora za igro je naredila NVIDIA RTX 3080 kartice hudo mikavne, a verjetno ima marsikdo presuhe mošnjičke, da bi si privoščil takšno nadgradnjo. Tem ostane upanje, da bo cena prejšnje generacije kartic gladko padla in da bo kmalu v njihovih PC-jih zasijal kakšen RTX 2060.

Morda pa je še vedno malček prezgodaj, da bi začeli nadgrajevati naše strojčke, saj Cyberpunk 2077 še vedno ni izdal uradnih grafičnih zahtev. Vemo samo, da igra ne bo velika 100 GB in glede na prikazano grafiko do sedaj kakšnih res hudih zahtev ne pričakujemo. A morda bodo te razkrite kmalu, saj je razvijalec CD Projekt RED razkril, da nas v petek pričakuje nova Night City Wire epizoda.

To bo že tretja takšna epizoda, in če gre sodit po prejšnjih dveh, potem nas čaka cel kup nove vsebine in igralnih posnetkov, morda pa bodo končno razkrite tudi uradne sistemske zahteve.

CDPR je nedavno naletel na nekaj negativnih kritik, saj so razkrili, da bo večigralska komponenta igra, ki izide šele enkrat v 2022, vsebovala plačljive mikrotransakcije. A do takrat je še dolga pot in morda se vmes še premislijo.

Tretja epizoda bo na voljo v petek, ob 18.00, ogledali pa si jo boste lahko na njihovem uradnem Twitch kanalu.

Maid of Sker – bolj dolgočasno kot pa grozljivo

0

Že kar dolgo nisem v roke prejel ene res dobre grozljivke in za to sem tudi malce sam kriv. Imam se namreč za veterana grozljivega žanra, zato me bolj malo stvari res prestraši. Če dobro pomislim mi je nazadnje srh v kosti poslal Alien Isolation, pred tem pa sem se prešerno tresel ob Dead Space seriji.

Nikoli pa nisem bil pristaš srhljivk, v katerih se lahko samo skrivamo pred nasprotnikom in pred njim bežimo, saj smo proti njemu povsem nemočni. Tako me denimo Amnesia ni ravno prestrašila, ampak mi je bolj najedala in mislil sem, da smo tosortne grozljivke pustili v preteklosti.

Wales Interactive nas z novo grozljivko Maid of Sker poskuša prepričati, da ta žanr še ni umrl. A žal v svoj novi produkt ne vpelje prav ničesar, kar bi nas prepričalo v nasprotno.


Razvojna ekipa: Wales Interactive
Založnik: Wales Interactive
Platforme: PC, PlayStation 4, Xbox One
LinkSteam
Datum izida: 28.7.2020
Cena: 24,99 €

Žanr: Grozljivka


Igra nas postavi v vlogo Thomasa Evansa – glasbenika, ki se z vlakom odpravi v Wales po svojo izbranko. Tej je ime Elisabeth Williams in je hčerka slavne pevke Prudence Williams. Vendar pa je punca v svojem življenju imela precej nesreče: njen oče jo želi izkoristiti pri ponovnem odprtju hotela, saj naj bi njen prelestni glas zopet privlekel obiskovalce na zapuščeni otok Skera. Elisabeth ne želi ubogati, zato jo oče zapre v hišo in naš junak Thomas je tisti, ki bo rešil svojo izseljenko kot princeso iz zaprtega stolpa.

Vse to se dogaja okoli leta 1850, tako da vam pri avanturi ne bo pomagala sodobna tehnologija. Že takoj, ko zapustimo vlak se srečamo z zapuščeno železniško postajo, ki je ne prekinjajo kakšni reklamni panoji ali pa kaj podobnega kričečega. Vse je umirjeno in tiho in odpravimo se po poti do zavrženega hotela, ki nas ob vstopu požre v svojo temačno notranjost.

Lokacija dogajanja je zapuščeni hotel, ki me čudno spomnil na začetek prvega Bioshocka.

Slišimo zvonjenje telefona in glej ga zlomka, na drugi strani se oglasi naša izvoljenka. Očitno v zapuščenem hotelu ne prebiva samo njen oče in služabniki, ampak tudi nekaj precej bolj zlobnega. Ta “tema” je spremenila nedolžne prebivalce v krvoločne pobijalce in edina stvar, ki lahko vse obrne na staro stanje, da zberemo dele za glasbilo, ki bo ustvarilo prav posebno skladbo, ki bo pregnalo prekletstvo izven hotela.

Vse je pripravljeno na igranje, ki je standard od standarda. Če ste igrali podobne igre kot so Amnesia The Dark Descend ali pa Layers of Fear, potem veste kaj mislim. Čaka vas veliko počasnega premikanja, raziskovanja temačnih predelov, pobiranja predmetov in skrivanja pred nasprotniki.

Nasprotniki sprva poženejo srh po kosteh, a niso preveč brihtni.

Ti so vsaj malce zanimivi, saj gre za ljudi, ki pa imajo čez glavo poveznjeno vrečo. Tako so slepi kot netopirji, a zato presneto dobro slišijo. Okoli njih se je treba premikati počasi in preudarno ter predvsem potiho. Žal ni točno jasno, kdaj vas nasprotnik opazi in kdaj bi bilo dobro, da se prenehate premikati. Igra na zaslonu ne nosi prav nobenega pokazelja, ki bi denimo kazal, koliko smo izpostavljeni ali pa koliko zdravja imamo. Tako je težko videti, kdaj točno nas je nasprotnik opazil in kdaj lahko spet prosto zadihamo. Skrivanje dodatno popestri tudi mehanika kašljanja. Če se Thomas znajde v situaciji, kjer po zraku plavajo kakšni delci ali pa je blizu dima, začne kašljati, kar seveda hitro izda našo pozicijo. Takrat lahko zadržimo dih, a ne preveč dolgo, saj lahko drugače pademo skupaj.

Ko nas grdavž opazi, se začne akcija in s tem mislim na ponoreli beg. Nasprotniki niso preveč pametni in včasih je dovolj, da malo tečemo, se potuhnemo in kmalu postanemo pozabljeni. Kakšnih posebnih akcij za pobeg nimamo, saj je Thomas pravo revše in se hitro zadiha, očitno pa je tak invalid, da ne more niti skočiti in preplezati kakšne manjše oviro.

Poleg ubadanja z nasprotniki boste tudi pregledovali okolico in nabirali razne predmete in poskušali rešiti kakšno uganko. Hudo prav bi nam ob temačnih predelih prišla kakšna svetilka ali lanterna, a na žalost smo obsojeni na naprezanje oči v temi. Pot naprej nam na nekaterih mestih zapirajo posebna vrata, za katera moramo najti posebno oblikovan ključ, kar malce spominja na Resident Evil serijo.

Zgodba je na začetku zanimiva, a izpade preveč predvidljivo.

Žal pa se Maid of Sker posluži tudi meni najbolj osovraženega podaljševanja igralnega časa: ponovnega sprehajanja skozi že obiskane lokacije. To pomeni veliko hoje skozi že prečesane sobe samo po en predmet. Seveda te sobane bogato poseljujejo tudi tečni nasprotniki, ki smo se jim enkrat že izognili a nas igra zopet porine v soočenje, saj tako lahko razpotegnejo igro, ki bi bila drugače čisto preveč kratka. K sreči se lahko v teh delih zatečemo k edinemu obrambnemu orožju v igri, ki sproži nekakšno čudno glasbo, ki za nekaj časa onesposobi vse sovražnike, kar nam nato omogoči, da se sprehodimo mimo njih. Vendar pa moramo s tem orožjem ravnati pametno, saj deluje na principu streliva, ki ga je malo.

Igro lahko shranjujemo na slabo odmerjenih gramofonih. Pri shranjevanju bomo tudi slišali kakšen audio zapis, ki malce bolje razloži dogajanje.

Grafično gledano zadeva ni nič posebnega in celotna podoba je videti, kot da bi kamero premazali z vazelinom. Je pa zvočna podoba na visoki ravni. Zapuščena okolica prijetno škripa pod našimi koraki in nikoli nismo prepričani, ali slišimo svoje stopinje ali korake nekoga drugega.

In to je v bistvu Maid of Sker. V primerjavi s sorodnimi igrami omogoča malce več raziskovanja, a kaj ti bo to, če se moraš sprehajati skozi vedno iste nasprotnike in že obiskane sobe. Štorija je na začetku zanimiva a preveč predvidljiva. Poleg tega naslov ni ravno lahek in igra vam škrto odmerja zdravilne napitke, tako da se boste dolgo sprehajali skozi predele igre, kjer vam bo zaslon utripal rdeče.

Ni popolna katastrofa, a se drži ustaljenih principov kot pijanec plota, zato bo Maid of Sker tudi hitro utonil v pozabo.

Far Cry prihaja na VR, a igrali ga boste lahko samo na posebnih lokacijah

1

Ko je tehnologija VR dobro zaživela, so igralci takoj začeli sanjariti, kako bi bile v VR okolju videti razne že izdane igre. Predvsem so tarče postale razne prvoosebne streljačine, ki se dogajajo v odprtem svetu. Ena od teh serij je postala tudi Far Cry serija, za katero Ubisoft še ni spočel nobene uradne VR podpore.

To se je spremenilo na nedavni konferenci Ubisoft Forward, kjer je bila ena prva od napovedi igra Far Cry VR Dive Into Insanity. Gre za manjšo predelavo igre Far Cry 3, v kateri je glavno vlogo negativca superiorno odigral Vaas Montenegro. Ta se je v tej VR izkušnji vrnil in 8 oseb ujel na otok Rook Islands. Gre za sodelovalno igro, v kateri boste vi in sedem drugih sodelujočih poprijeli za orožja in si poskušali pristreljati pot do prostosti.

Napovednik je sicer lep, a ima en večji problem. Izkušnje ne boste mogli doživeti doma, ampak samo na posebnih arkadnih sistemih, ki jih ponuja podjetje Zero Latency. Ta vam za igranje ponudi večjo sobo, igralci pa nataknejo očala, nahrbtnike in orožja ter se skupaj podajo v akcijo. Tako se lahko dejansko sprehajate po sobi, ne da bi se zatikali v kable in tako dobimo najbolj realistično Far Cry izkušnjo. Zero Latency pravi, da bo vsaka igra trajala okoli 30 minut, kar je dovolj, da se pozabavate in da vas ne začne mučiti VR utrujenost. Po drugi strani pa zadeva ni poceni, saj boste za te pol ure plačali 30 €, kar znese evro na minuto zabave.

Zero Latency ima takšne sobe postavljene po različnih delih sveta, a Slovenija žal ni med njimi. Še najbližje je Nemčija in če se vam da voziti 5 ur, imate še 7 prijateljev in ste vsi veliki Far Cry oboževalci, potem začnite kar pripravljati prtljago za München. Tam in drugje po svetu bo Far Cry VR Dive Into Insanity moč igrati enkrat v letu 2021.

The Walking Dead se bo z 11. sezono za vedno poslovil od naših ekranov

0

Kar težko verjamem, da je minilo že 10 let, odkar se je na naših televizijskih zaslonih odvrtela prva epizoda Živih mrtvecev. Serija, ki jo je v obliki stripov spočel Robert Kirkman, je s svojo prvo sezono obnorela svet in tudi sam sem bil eden tistih, ki je napeto pogledal vsak del in nestrpno čakal naslednjo sezono in nove avanture peščice preživelih v mrtvem svetu.

Ko pogledam nazaj, sta bili tisti prvi dve sezoni primer res odlične televizije. Imeli smo zanimive in globoke karakterje, ki so se v postapokaliptičnem svetu realistično obnašali in čeprav se je druga sezona malce umirila, so bili karakterji tako močni, da bolj umirjeno dogajanje ni motilo. Spodaj ena od mojih najljubših scen.

Serija je čez sezone pridobivala proračun, zato je obseg dogajanja tudi rasel. Stari karakterji so se poslovili in dobili smo nove, a noben od teh ni bil res tako zanimiv kot tisti originalni. Skladno s tem je moje zanimanje začelo padati in svoje gledanje sem zaključil v sedmi sezoni. Zakaj? Kakšnega točnega razloga vam ne znam povedati, ampak preprosto sem se naveličal gledati tega sveta in vedno sitih zapletov.

The Walking Dead pa je nadaljeval snemanje in je prilezel že do 10. sezone. Ta se bo zaključila 4. oktobra, v začetku naslednjega leta pa se bo začela snemati že 11. sezona, ki pa bo postala tudi zadnja.,

Producentska ekipa se je preprosto odločila, da je čas za slovo in nove projekte. Finalna sezona bo poskušala zaključiti vse glavne štorijalne niti in bo zato ogromna. Čaka nas 24 epizod, ki se bodo začele predvajati jeseni 2021 in se bodo zavlekle tudi v začetek 2022.

Brez skrbi, to niti približno ne pomeni konec The Walking Dead vsebine, saj je v produkciji cel kup nadaljevanj in odvrtkov. 11. oktobra bo začela serija Fear the Walking Dead predvajati že svojo 6. sezono in če sem lahko odkrit, je ta serija tak kupček govna, da bi morala biti zakopana že vsaj tri leta nazaj.

Svoj odvrtek bosta doživela tudi karakterja Daryl Dixon (Norman Reedus) in Carol Peletier (Melissa McBride), snemanje pa se bo začelo takoj, ko se odvrti odjavna špica originalne serije.

Oktobra bo začela svoje predvajanje tudi serija The Walking Dead: World Beyond, ki bo sledila avanturam dveh deklet, ti pa bosta predstavljali prvo generacijo otrok, ki so svoje odraščanje doživeli sredi apokalipse. Dobili bomo tudi The Walking Dead film, ki se bo osredotočil na Rick Grimesa – glavnega akterja originalne serije.

The Walking Dead tako še dolgo ne bo umrl. Po mojem mnenju bi se moral originalna serija zaključiti že nekaj let nazaj in je bila v bistvu že na respiratorju, tako da je konec edina pametna poteza. Žal pa imam občutek, da nobena od teh novih serij ne bo mogla doseči kakovosti prvih dveh sezon originala. Upam, da se motim.

Borat 2 naj bi bil že v celoti posnet in samo še čaka na izid

1

Konec avgusta so ljudje na ulicah Los Angelesa opazili zanimivo brkato pojavo, ki so jo že videli nekje drugje. Govorimo seveda o Boratu – filmu, v katerem igralec Sacha Baron Cohen igra kazahstanskega novinarja, ki poskuša uspeti v Ameriki. Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan je izšel leta 2006, režiral ga je Larry Charles, v blagajne pa je prinesel kar 262 milijonov dolarjev.

Govoriti, kdo je Borat verjetno nima smisla, saj je boste bolj težko srečali človeka, ki si ni njegovih avantur ogledal na YouTubu ali pa celo v kinu. Kljub temu da je od izvirnika minilo že več kot desetletje, je Borat še vedno takoj prepoznana ikona in še vedno drži številčno oboževalsko bazo po svetu.

Ko so torej ljudje opazili brkateža na ulicah Los Angelesa, je marsikdo pomislil, da gre za kakšnega dobrega cosplayerja. Sacha Baron Cohen se je namreč od leta 2006 usmeril v druge projekte in je Borata pustil v preteklosti. Vseeno pa je tlelo upanje, da se morda dela na nadaljevanju in nedavno je spletna stran Collider potrdila, da ne samo, da je v izdelavi Borat 2, ampak je ta že v celoti posnet.

Sacha Baron Cohen naj bi film že pokazal nekaterim izbrancem in viri pravijo, da je nadaljevanje precej drugačno od originala. Borata namreč poznajo povsod, zato se je moral na ameriške ulice podati pod krinko. To pripelje do čudnega zapleta, ko igralec igra lik, ta lik pa nato igra še en drug lik.

Več informacij še ni znanih, a očitno je projekt že končan in samo še čaka na platformo. V kinih ga zaradi koronavirusa zagotovo še ne bomo videli, a zna ga prevzeti kakšen pretočni servis tipa Netflix. Tam lahko trenutno najdemo druge Cohenove filme kot so Bruno in The Great Dictator, originalni Borut pa čudno manjka.

Ne pozabimo, da se je Cohen junija letos pojavil zamaskiran na zboru desničarjev, kjer je zbranemu občinstvu, ki je štelo okoli 500 ljudi, prepeval sporne pesmi glede bivšega predsednika Obame in Hillary Clinton. Zanimivo bo videti, če se bo ta nastop pojavil tudi v filmu Borat 2 ali pa je Cohen ta nastop opravil samo za hecanje republikancev.

Wasteland 3 – slasten postapokaliptični obrok

Po šestih letih je čakanja končno konec in na naša računala in konzole je prispel povsem svež del franšize Wasteland. Ta serija postapokaliptčnih RPG-jev je svoje življenje začela davnega leta 1988 in je nekakšen predhodnik Fallout iger. Žal Wasteland ni imel takšne sreče kot Fallout in franšiza je tako mirovala vse do leta 2014, ko jo je zopet obudil razvijalec inXile, ko je svetu prikazal Wasteland 2.

Igra je bila spodobna in več kot dober prvenec novonastalega studia, vsi pa smo ob napovedi tretjega dela čakali, česa vsega se je razvojna ekipa naučila v šestih letih. Izkazalo se je, da ogromno, pozna pa se tudi nakup s strani Microsofta, ki je dodal bogat piskrček k razvoju igre.


Razvojna ekipa: inXile Entertainment
Založnik: inXile Entertainment
Platforme: 
PC, PlayStation 4, Xbox One
Nakup: Steam
Datum izida: 28.8.2020
Cena: 59.99€

Zvrst: Potezni RPG


Wasteland 3 nas tokrat popelje na zamrznjen sever Colorada. Naša posadka borcev za pravico, ki se imenujejo Rangersi, je zopet naletela na trde čase, zato so se odzvali klicu skrivnostnemu vladarju severa, ki sam sebe imenuje Patriarch. Ta Rangerjem obljubi pomoč in dovolj dobrin, da bodo lahko nemoteno naprej nadaljevali svojo nalogo šerifov. Vendar pa ima tudi Patriarch svoje težave: njegova vladavina je postala ogrožena iz strani njegovih porednih otrok, ki so že dolgo tega prerasli guncanje na njegovem kolenu in si sedaj želijo Colorado podrediti svojim željam. Preden bodo Rangerji dobili pomoč Patriarcha, bodo morali poskrbeti za njegovo otročad, a s striktnim opozorilom, da jih ne smemo ubiti.

Popularen znak Wasteland serije so ogromni škorpijoni, ki nas bodo tepli tudi tokrat.

To je dober povod, da se odpravimo v širno deželo, ki jo naseljujejo manjše in malce večje naselbine, vsem njim pa je skupno to, da v njih najdemo polno prebivalcev, ki so željni naše pomoči. Skozi vse nas lepo pelje glavna štorija, ki pa jo redno prekinjajo kvalitetne stranske naloge. Te so dovolj raznolike in ponujajo več rešitev, tako da ni vse odvisno samo od naše hitrosti streljanja, ampak tudi od obračanja jezika.

Wasteland 3 nam na začetku ponudi ustvarjanje dveh karakterjev in če ste ob tem takoj pomislili na Divinity: Original Sin, potem niste edini in tu se podobnosti ne končajo. Tretji del namreč prvič v seriji omogoča tudi sodelovalno igranje s še enim igralcem skozi celotno zgodbo, vendar brez skrbi, saj oba novo ustvarjena Rangerja lahko nadzorujete tudi povsem sami. Svojemu liku na začetku oblikujemo obraz, frizuro in druge vizualne pritikline, nato pa se vržemo še k ukvarjanju s statistikami – srcu vsake spodobne RPG izkušnje.

Inventorij ni dovolj pregleden, poleg tega pa je preklapljanje med zavihki prepočasno.

Začetne pike lahko vložimo v moč, inteligenco, srečo, koordinacijo, hitrosti, zavedanju okolice in karizmi. Nato se še spravimo oblikovati svoje veščine, ki segajo od ravnanja z različnimi orožji od blizu in od daleč in drugim sposobnostim kot je denimo nadgrajevanje orožja in oklepa, zdravljenje, preživetju v naravi, očaranju živali, eksplozije, tiholazenje in prekupčevanje. Popravilo opekačev kruha se seveda vrača tudi v tretje in vam lahko prinese lepe zaklade in cel kup izkušenj. Vse te veščine boste večali ob nabiranju izkušenj, te pa dobite pri uspešnih razrešitvah nalog. Pri teh bo včasih dobro uporabiti namazan jezik, včasih pa ne bo šlo drugače, kot pa da se spustite v boj. Ko smo že pri pogovarjanju, dialogov je veliko, a manj v primerjavi s predhodnikom, ko nam je skoraj vsak NPC razlagal zgodovino sveta. Prav tako je razvijalec vnesel tisto najedajočo stvar pri izbiranju vrstic odgovorov, ko naenkrat na ekranu ne vidimo vseh opcij ampak samo omejeno količino. To bi bilo popravljeno vsaj pri PC verziji.

Dialoga je precej manj kot v predhodniku. Kljub temu pa na ekranu ne vidimo naenkrat vse ponujenih opcij.

Ko sem bil mlajši sem z veseljem preigraval RPG igre, ki so v sebi vsebovale realnočasoven boj, a vse od Divinity: Original Sin dalje si želim čimveč poteznega premikanja, ki sem ga včasih preziral. Preprosto se mi zdi, da lahko tako razvijalec naredi boj bolj prefinjen in srečanje z nasprotnikom bolj taktično. Wasteland 2 je bila sicer kvalitetna igra, a horde nasprotnikov so naredile spopade preveč razvlečene, tako da bi tam včasih prav prišel preklop na hitrejši, realnočasoven način, kjer bi lahko hitro pobrisal lahke nasprotnike z mape.

V boj prinesite karakterje, ki lahko vihtijo različna orožja. Namig: strojnice so povsem prešibke in se jim izogibajte.

Wasteland 3 teh problemov nima, saj je razvijalec naredil izkušnjo veliko bolj osredotočeno in optimizirano. V poteznem načinu si še vedno izmenično delimo poteze z nasprotnikom, le da tokrat uporabniški vmesnik veliko bolj dobro nakaže, kdaj smo na potezi, koliko se lahko v trenutni potezi še premaknemo in kaj lahko naredimo ob zaključku dejanja. Nadzor je sedaj prilagojen tudi kontrolerjem in igro lahko tako preigramo tudi na kavču. Vseeno pa bi bile lahko zadeve boljše. Preden se začne boj se je malce nerodno postaviti ob zaklon, saj nikoli nismo prepričani, kakšno kritje nam nudi določen zaklon. Včasih jo zagode tudi kakšen hrošč in karakter preprosto ne naredi tega, kar mu je zapovedano.

Vožnja po mapi je tokrat precej bolj zanimiva in če ste nepazljivi lahko celo obtičite v snegu.

Vendar pa je na splošno boj prava uživancija. Wasteland 3 ni lahka igra in vas ne drži preveč za roko. Po uvajalnem delu ste prepuščeni samemu sebi in ko boste med raziskovanjem sveta naleteli na nevarnega nasprotnika, ki bo z vami opravil v eni potezi, ste si krivi povsem sami. Za uspešno bojevanje boste potrebovali pravilno, uravnoteženo posadko in dobro opremo. Ter nekaj taktike, saj lahko pred začetkom vsakega spopada malce pregledate bojno polje in izkoristite šibke točke. Včasih boste denimo naleteli na kakšen računalnik in če imate dovolj veliko sposobnost hekanja, lahko v prostor spustite nevaren plin, k i nasprotniku pobere nekaj zdravja. Vedno vam je tudi na voljo možnost prve poteze in dobro merjen strel z ostrostrelsko puško ali pa met molotovke lahko že takoj na začetku naredi veliko škodo pri nasprotniku. Poberete lahko vse kar ni pribito in ne bo vas omejevala nobena teža ali presežen inventar. A poskrbeti morate, da imate pri sebi dovolj obsežno količino zdravilnih predmetov in streliva. Wasteland igre ne ponujajo magičnega obnavljanja zdravja ali pa neskončnega streliva ampak boste za to morali poskrbeti sami. Postapokaliptičen svet pač ni pravljica.

Ko se srečamo s kakšnim pomembnim likom ali šefom, pogovor preklopimo na prvoosebni pogled.

Med svojim raziskovanjem boste lahko naleteli na različne karakterje, ki jih boste lahko povabili v svojo druščino. Naenkrat lahko na odpravo vzamete 6 likov, pomembno pa je, da vsem njim razvijete različne veščine, saj bodo naloge po svetu to od vas tudi zahtevale. Spremljevalce lahko tudi ustvarite povsem sami, a veliko bolj so zanimivi NPC-ji, ki potem tudi sodelujejo v dialogih in imajo svoje motive. Sicer niso tako zanimivi kot v Biowarovih igrah in med prečkanjem sveta so čudno tiho, vendar vsaj vnesejo nekaj življenja v vašo odpravo.

Ko stopi še vaše vozilo Kodiak, je šale pri nasprotnikih hitro konec.

Ta po novem poleg likov vsebuje še terensko vozilo Kodiak. Tega uporabljamo za prečkanje sveta skozi interaktivno mapo, v nekaterih primerih pa nam prav pride tudi pri boju. Lahko ga nadgrajujemo in ko poseže v bitko je pravo veselje, saj lahko z močnimi raketami spremeni gručo vaših nasprotnikov v sveže popečeno govedino.

Grafika je bila v primerjavi s predhodnikom močno nadgrajena, a še vedno to ni neki grafični lepotec. Podobi se ne boste gnusili, a povsem je jasno, da je bila igra na koncu zgrajena v Unity pogonu in če špil postavimo ob bok prihajajočemu Baldur’s Gate 3, potem je hitro jasno, kdo je tu zmagovalec.

Kurbišče je standardni del vsakega postapokaliptičnega RPG-ja.

Wasteland 3 ni popoln izdelek in če boste igro preigravali na konzolah, potem priporočamo, da z nakupom še počakate. Igra se tam ruši kot za stavo, počasen disk v konzolah pa vas bo prisil na mukotrpno čakanje pri nalagalnih zaslonih. Tega se ne boste znebili niti na PC-ju, saj sem igro poganjal preko SSD diska, pa sem še vedno moral potrpežljivo čakati na nalaganje shranjenih položajev. Prištejte k temu še hrošče, ki sicer niso tako grozni, da bi povsem uničili izkušnjo, a jih je veliko in ko jih zberete na kup, začnejo pošteno najedati. Med njih lahko prištejemo malenkosti kot je denimo kamera, ki med nasprotnikovo potezo ne skoči vedno na tistega, ki vas strelja in tako ne vidite, kdo vas je poškodoval. Potem je to preklapljanje med meniji, ki ni dovolj odzivno in traparije kot je to, da ne morejo vsi karakterji naenkrat počepniti ampak morate izbrati vsakega posebej.

Igranje je zabavno tudi na kontrolerjih, a prostor je za izboljšave. Posebne sposobnosti moramo denimo brskati skozi dodaten meni in niso videne na osnovnem zaslonu.

Wasteland 3 zna biti tako za nekoga precej groba izkušnja in je nebrušen diamant. Ni dvoma, da bo inXile v nekaj mesecih odpravil vse težave in če ste potrpežljivi lahko počakate na neizogibno Enhanced edicijo igre. Vendar pa je naslov že zdaj hudo zabaven in taktičen RPG naslov, vreden svoje cene, ki vam bo za svojo ceno pričaral ogromno igralnih ur. Za oboževalce postapokaliptičnih iger je to obvezen nakup, saj roko na srce, kakšnega konkurenčnega produkta sploh nimate in glede na napovedi, ga še nekaj časa ne boste imeli.

Prince of Persia: Sands of Time predelava dobila napovednik

0

Govorice so se izkazale za resnične in Ubisoft je včeraj tudi uradno napovedal predelavo igre Prince of Persia: Sands of Time. Ta je originalno izšla leta 2003 in spočela še nekaj nadaljevanj in čeprav nobeno od njih ni bilo zanič, se vsi najraje spominjamo prvega dela.

Ta je ob izidu igralce navdušil s spektakularno grafično podobo, ki je bila videti, kot da bi nekdo direktno presnel zgodbo iz Tisoč in ene noči na naše zaslone. Poleg tega smo se čudili naprednim animacijam in posebni igralni noviteti vrtenja časa nazaj. S pritiskom gumba smo tako lahko princa rešili pred gotovo pogubo in se poskušali sovražnika ali prepreke lotiti na drugačen način. Zadeva je bila za tiste čase nekaj naravnost neverjetnega in to mehaniko so nato pridno izkoriščala tudi nadaljevanja.

Predelava bo zgrajena od temeljev navzgor v novem Anvil pogonu, ki poganja Assassin’s Creed igre. Čakajo nas nadgrajene teksture, boljše animacije in nov uporabniški vmesnik. Yuri Lowenthal, ki je poskrbel za govorjenje princa v originalnih igrah se vrača tudi v predelavi, Farah pa bo tokrat odigrala Supinder Wraich.

Predelavo bosta tokrat izvedla Ubisoft Pune in Ubisoft Mumbai iz Indije in to je njun prvi samostojni projekt, saj sta do sedaj igrala podporni vlogi. Upamo, da bo njun prvenec odličen in da zna dobra prodaja vplivati na razvoj povsem novega dela. Napovednik je bil sestavljen iz alfa verzije igre in je videti na nekaterih mestih precej grobo, zato upamo, da bo razvijalec grafično podobo še pošteno dodelal.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake prihaja 21. januarja 2021, zanj pa bodo zahtevali 39,99 €.

Mimogrede, ko ste že tukaj. Ste vedeli, da je Ubisoft leta 2007 spočel predelavo originala iz 1989? Da, mislimo na tistega iz strani gledanega pogleda. Prince of Persia Classic je izšel samo za PlayStation 3 in Xbox 360, kasneje pa se je preselil tudi na telefone. Žal ga za PC nismo dobili nikoli, k sreči pa to ne velja za novo najavljeno predelavo.