🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 294

Halo Infinite večigralstvo bo brezplačno za vse igralce

0

Halo Infinite ob svoji predstavitvi ni navdušil igralcev, publika pa je bila poleg tega precej zaskrbljena, saj razvijalec 343 Industries ni prikazal prav nobenega posnetka iz večigralstva. Halo serija namreč ni znana samo po svoji zgodbi, ampak tudi zabavni medmrežni izkušnji, zato so igralci nestrpno pričakovali nove novice glede tega vidika igre.

Res je, da so današnji časi za za razvoj večigralske skupnosti precej drugačni kot pa nekdaj. Če želiš uspeti v teh vodah, preprosto moraš ponuditi svojo igro brezplačno. Te lekcije se je skozi leta naučil tudi pogoltni Activision s svojo serijo Call of Duty in očitno je ta učna izkušnja prispela tudi do Microsofta.

Razodetje se je naprej pokazalo na spletni strani trgovine Smyths Toys Superstores, kjer se je pojavil na videz povsem običajni oglas za igro Halo Infinite. A pozorne oči so lahko v besedilo videle eno nenavadno lastnost, kjer je napisan stavek “Uživajte v brezplačni večigralski izkušnji.” Promocijska objava je bila nato umaknjena, a je stala dovolj dolgo, da so se igralci začeli spraševati o verodostojnosti reklame.

Maček je ušel iz žaklja in razvijalcu ni ostalo drugega, kot pa da uradno prizna, da bo Halo Infinite večigralstvo ločeno od polne igre in bo povsem brezplačno. Poleg tega se lahko igralci veselijo vrhunske optimizacije, saj bo naslov tudi na Xbox Series X tekel pri 120 sličicah na sekundo.

343 Industries je v svojem obsežnem blog prispevku priznal, da jih čaka še nekaj dela na vizualni predstavitvi. Priznali so nekatere kritike oboževalcev in se z njimi deloma strinjajo. Povedali so še, da je bil predstavitveni igralni posnetek zastarel in da je še veliko stvari v procesu ustvarjanja. Ob izidu, ki se bo zgodil decembra letos, nas bo pričakala povsem drugačna izkušnja.

PlayStation 3 emulator RPCS3 sedaj podpira večigralsko igranje

1

Pred nekaj leti je bilo nepredstavljivo, da bi sploh kadarkoli imeli delujoč emulator PlayStation 3 konzole na PC-ju. Vendar je projekt RPCS3 za sabo dobil talentirano ekipo in emulator je začel bliskovito napredovati in je danes v takšnem stanju, da ponuja tekočo izkušnjo igranja različnih iger in ekskluziv, ki nikoli niso našle svoje poti na PC.

Razvijalec je pred kratkim napovedal novo posodobitev, ki je prvič prinesla tudi večigralstvo. Spisan je bil prav poseben sistem strežnikov RPCN, ki zamenja uradno omrežje PSN s takšnim, ki dejansko deluje na emulatorju. To pomeni, da ne boste mogli uživati v večigralski izkušnji s tistimi igralci na dejanski PlayStation 3 konzoli, a vseeno je to hudo impresivna posodobitev in pomemben korak k ohranjanju večigralstva v pozabljenih igrah, ki nimajo več te podpore.

Za zdaj to novost podpirata igri Demon’s Souls ter Bomberman Ultra, je pa razvijalec prepričan, da se bo ta seznam naslovov b bližnji prihodnosti bliskovito povečal. Mi jim verjamemo, saj njihove pridne roke skrbijo za priden pritok posodobitev. Čeprav tisti najbolj zahtevni naslovi tipa The Last of Us še vedno ne delujejo perfektno, smo prejšnji mesec dobili popravek, ki je močno izboljšal optimizacijo in popravil tiste največje grafične hrošče.

Če vas zanima igranje PlayStation 3 iger, a ne bi po Bolhi lovili rabljenih kopij konzole, se podajte v svet emulacije preko sledeče povezave.

Netflix dela Beyond Good & Evil film

0

Netflix je očitno ugotovil, da se da licence iger predelati v filmske in serijske oblike in da jih bodo ljudje dejansko gledali. The Witcher je odličen primer te taktike (dobro, zgodba sledi knjigam, a če ne bi bil The Witcher 3 taka uspešnica, potem ne bi bilo tudi serije), v izdelavi pa so še drugi projekti, kot sta denimo Dragon’s Dogma in Cuphead.

Pretočni servis je sedaj očitno stopil v partnerstvo s francoskim založnikom Ubisoftom. Samo nekaj dni nazaj smo pisali o morebitni Splinter Cell seriji, spletna stran Hollywood Reporter pa je nedavno objavila članek, kjer naj bi na Beyond Good & Evil filmu delal režiser Rob Letterman, ki je nazadnje spočel film Detective Pikachu.

Za produkcijo bosta poskrbela Jason Altman in Margaret Boykin, Netflix pa je na Twitterju tudi uradno potrdil obstoj tega projekta. Žal pa je to praktično vse, kar vemo o tej adaptaciji, tako da bomo na izid morali zagotovo počakati še nekaj let.

Beyond Good & Evil je zame čudna franšiza, saj o njej ne vem ničesar konkretnega. Zamudil sem igranje originala iz leta 2003, drugi del pa je v razvoju že 13 let in še ni videti, da ga bomo kmalu dobili. Zadnji posnetek smo dobili pred dvema letoma in vem samo, da bo šlo za neko vesoljsko avanturo s frajersko opico in jeznim prašičem, zgodba pa se bo dogajala še pred dogodki iz prvega dela.

Project CARS 3 dobil nove igralne posnetke

0

Dirkanje z avtomobili je te dni povsem drugače kot pa nekaj let nazaj. Zdi se, da vsi želijo zapeljati razvoj iger v smer Forze, včasih pa so prevladovale arkadne zadeve tipa Need for Speed in realistične dirkačine kot so rFactor.

Nedavno smo pisali o prvem igralnem posnetku igre Dirt 5, v izdelavi pa je še en soroden projekt z imenom Project CARS 3. Pri obeh je založnik Codemasters, le da se razlikujeta razvijalca. Za Project CARS 3 bo poskrbel Slightly Mad Studios in za tretji del načrtujejo kar nekaj večjih zanimivosti.

Igralce čaka preko 200 elitnih avtomobilov in 140 različnih prog. Na voljo bodo posamezne hitre dirke in pa kariera. Seveda bomo lahko svoje štirikolesnike opremljali z različnimi barvami ter drugo opremo, kostumizirali pa bomo lahko našega voznika.

Igralce čaka tudi nadgrajena umetna pamet in dinamično izmenjavanje dneva in noči. Vremenski učinki bodo prav tako naključni in dež bo lepo oškropil naša vetrobranska stekla in mokra steza bo seveda poskrbela za hitro izgubo nadzora nad vozilom. Če se boste kam zaleteli, potem boste lahko gledali realistično upogibanje pločevine in luknjanje gum.

Project CARS 3 bo ob izidu podpiral tudi VR igranje in 12K teksture.

Izid je načrtovan že za 28. avgust.

Silent Hill ima sedaj svoj uraden Twitter račun

0

Že dolgo nas založnik Konami posredno in neposredno draži z informacijami glede nove Silent Hill igre. Vse, odkar je bil preklican obetavni Silent Hills, oboževalci prečesavajo kotičke interneta za vsaj kakšnim namigom, ki bi pokazal, da bo Konami ponovno obudil serijo in nam pripravil povsem nov del.

Žal za zdaj od vsega skupaj ni bilo nič in Konami je lani sicer izjavil, da iščejo načine, kako na naše zaslone pripeljati novo Silent Hill izkušnjo, a več informacij takrat niso izustili. Zdi pa se, da v zadnjem letu nekaj veliko govorimo o tej franšizi, tako da se nam morda res pripravlja nekaj novega.

Plamene govoric je pred kratkim sprožil uradni Konami Twitter profil, ki je objavil samo zvok siren iz drugega dela serije ter zraven pripisal: “Zaprite oči. Vedno grozljivo.” Minuta zavijanja siren nas je vrnila v leto 2001, ko je izšel legendarni drugi del in oboževalci so začeli upati, da se nam morda pripravlja predelava drugega dela. Navsezadnje je podobno spočel Capcom in Resident Evil 2 Remake se je prodal kot vroče žemljice.

Založnik je hitro pojasnil, da je z zvokom želel samo opomniti na občutek grozljivosti, ki ga zna pričarati samo Silent Hill in upanja so zopet splavala po vodi.

Ima pa Silent Hill sedaj uradni Twitter profil. Ta za zdaj objavlja samo risbe iz strani skupnosti ter povezave na stripe, tako da to še ni napoved nekega novega projekta. A morda se Konami res pripravlja na oznanitev nove igre in prihajajoči novi konzoli bi bili odličen izgovor za povsem svež začetek te grozljive serije. Za zdaj se lahko oboževalci pozabavate z igro Dead By Daylight, ki je nedavno v svoj nabor karakterjev privabila Pyramid Heada in Cheryl Mason ali pa upate, da bo prihajajoči The Medium, pri katerem glasbo ustvarja Silent Hills skladatelj Akira Yamaoka, dejansko dobra izkušnja.

Asterix and Obelix XXL Romastered predelava prihaja oktobra

0

Zavedam se, da je trenutna najstniška generacija precej drugačna, kot pa je bila moja. Razlike so vidne povsod in so opazne tudi pri stripih. Danes so popularni Spider-Mani, Batmani in drugi superjunaki, ki so prišli izpod peres ameriških piscev, medtem ko smo med mojim odraščanjem prebirali zadeve, ki so bile bolj evropejske. Topel kotiček v mojem spominu si je tako našla serija stripov Asterix in Obelix, ki sledi avanturam dveh galskih bojevnikov, ki sta zaradi pitja čarobnega napoja brez problema obračunavala s hordami Rimljanov.

Koliko dejanski najstniki sploh še poznajo Asterixa in Obelixa ne vem, a če še nisi izkusil teh stripov in iščeš nekaj novega, potem jih več kot priporočam. V začetku tisočletja smo dobili tudi trojico iger izpod imena Asterix and Obelix XXL in čeprav ni šlo za neke prelomne zadeve v svetu igričarstva, je bilo oboževalcem že v veliko veselje, da so lahko svoje simpatične heroje videli tudi v video obliki. XXL je bila akcijska avantura, ki je vsebovala nekaj premagovanja preprek in ogromno pretepanja Rimljanov, kasneje pa so naše pesti zapele tudi v Egiptu in Grčiji.

Od trojice iger je edino originalni XXL izostal iz Steama, zato se je založnik Microids odločil, da spočne predelavo Asterix and Obelix XXL Romastered. Ta bo vsebovala nadgrajeno grafično podobo, igralci pa bomo lahko s stiskom enega gumba preklapljali med staro in novo podobo. Čakata nas tudi dva igralna načina ter nadgrajene animacije. Šlo bo torej za popolno predelavo, a založnik se je odločil, da glasovnih vrstic ne bo ponovno snemal, kar bo zagotovo pripomoglo k nostalgiji.

Žal nismo dobili nobene slike ali napovednik, bo pa zadeva izšla že 22. oktobra za PC, Xbox One, PlayStation 4 in Nintendo Switch.

Cat S62 Pro uradno najavljen – izjemno vzdržljiv telefon z napredno toplotno kamero

0

Običajni uporabnik pametnih naprav pri izbiri svojega telefona najprej pogleda veličino zaslona, koliko ima prostora in kakšna je denimo kamera. Je pa postopek nekoliko drugačen, če boš svoj telefon uporabljal na delovnem mestu, kjer se velikokrat zgodijo nesreče ali pa delaš na območju z visoko temperaturo. Delo na strehi je denimo eden od takšnih primerov in ob opravljanju takšne službe bo napredni iPhone hitro odpovedal ali pa se ugasnil ter s tem preprečil okvaro.

Zato se takšni kupci obrnejo k britanskemu podjetju Bullit, ki že nekaj časa ponuja telefone pod znamko Cat. Njihove naprave v ospredje ne potiskajo količine pomnilnika ali pa velikost zaslona, ampak se zanašajo na vzdržljivost naprave, ki ob padcu iz višine ne doživi zloma, odporno ohišje pa poskrbi, da lahko takšen telefon tudi preživi kakšen neposreden udarec.

Nedavno so tako najavili novo napravo Cat S62 Pro, ki je pravi tank med mobilnimi telefoni. Ohišje je sestavljeno iz nerjavečega jekla in drži vojaški certifikat MIL SPEC 810H, kar pomeni, da je odporen tudi proti udarcem s kladivom in padce iz višine 1,8 m. Poleg tega je vodoodporen in brez težav ga lahko potopimo v meter in pol globoko vodo in ga tam pustimo več kot pol ure in še vedno bo deloval brezhibno.

5,7 palčni zaslon je narejen iz odpornega Gorilla Glass 6 stekla, tako da je tudi sprednja stran dobro zaščitena. Strojne specifikacije drugače niso preveč impresivne:

  • Procesor Snapdragon 660
  • 6 GB pomnilnika
  • LCD zaslon
  • Zadnja kamera: 12 MP
  • Sprednja kamera: 8 MP
  • 4000 mAh baterija (Quick Charge 4)
  • Toplotna kamera

Kot rečeno, specifikacije res niso nič posebnega, a to tudi ni namen te naprave, saj je proizvajalec želel izdelati napravo, ki ponuja dobro izkušnjo ob uporabi, s tem pa niso želeli žrtvovati vzdržljivosti in odpornosti. Primer tega je denimo LCD zaslon, ki je veliko bolj odporen od sicer bolj podrobnega OLED ekrana.

Posebnost je toplotna kamera, ki je ne boste našli pri konkurenčnih izdelkih. Posebna leča Lepton 3.5 omogoča zaznavanje različnih toplotnih točk v radiju 30 metrov. Tako lahko denimo v stanovanju hitro najdete izvor vročine ali pa zadevo uporabite tudi zunaj, če bi denimo med listjem iskali kakšno skrito divjino. Temperaturni razpon je med -20 pa vse do 400 stopinj Celzija, kar je dovolj, da zaznate tudi najmanjše izvore topline. Kdo ve, zadeva zna priti prav tudi pri merjenju vročine sumljivih koronavirusnikov.

Cat S62 Pro še nima datuma izida, a ga lahko pričakujemo v prihajajočih tednih, zase pa bo zahteval 649 €. Več informacij vas čaka na uradni strani izdelka.

Palm Springs – eden od tistih neskončnih dni

Leta 1993 nam je duše pobožal Bill Murray v filmu Groundhog day. Zanimiv film poln smeha in tudi kakšne solzice se je zapisal v zgodovino filma. Delno zaradi zanimivega pojava, kjer se glavni igralec vedno zbuja v en in isti dan, delno pa zaradi odlične igre že prej omenjenega Billa Murraya in takrat petintrideset letne lepotice Andie MacDowell . Zanimivo je, da je ravno moško ime Andy tisto, ki je podoben film lansirano letošnje leto pod taktirko pretočnega velikana Hulu in ga poimenovalo Palm Springs. 

Andy Samberg, glavna zvezda serije Brooklyn Nine Nine, je skupaj z igralko Cristin Milioti (ljubitelji serije Kako sem spoznal vajino mamo jo boste hitro prepoznali kot… no pač, ermmm mamo) tvoril odličen duo in kljub relativno klišejski premisi, ki se opre na fenomen iz filma Groundhog day, ustvaril zabaven in svež film. Palm Springs je fenomenu časovne zanke naredil pravico.  


  • Založnik: Hulu
  • Glavni igralci: Andy Samberg, Cristin Milioti, J. K. Simmons
  • Dolžina: 90 minut
  • IMDBTukaj

Andy Samberg je res en smešen model. V filmu Palm Springs to gladko večkrat dokaže. Foto: Imdb

Andy Samberg igra modela, ki je skupaj s svojo punco gost na poroki. Film se začne z “obetavno” erotično sekvenco, ki se ne konča po željah Nylesa kot je ime njegovemu liku, saj more delo dokončati, da se reče na roke 🙂 Tekom dneva naš protagonist popije ogromno alkohola in vidno opit na poroki prevzame mikrofon, ter poda zanimiv govor. S tem govorom očara sestro neveste.

Tala, ki jo je izvrstno upodobila Cristin Milioti je črna ovca družine, ki vsaj na prvo oko deluje tipično televizijska. Lepi starši, žaklji denarja, prelepi nasmehi itd. Tala je sicer res ljubka na pogled, a njen stil življenja je bolj pester. Nyles in Tala se na poroki zbližata in v iskanju primernega kotička zapustita poroko in se preselita v puščavo. Ko se strasti razplamtijo sledi šok. Nylesa v hrbet z lokom ustreli neznan možakar. Nyles pobegne do jame iz katere sveti rdeča svetloba. Skrivnosti možakar stopi v svetlobo in Nyles mu sledi. Za njim pritaca tudi Tala, ki kljub opozorilom Nylesa, da naj ne vstopa stori ravno obratno. 

Napaka! Svetloba v katero je pravkar vstopila je nekakšen znanstveni fenomen, ki jo je obsodil na to, da bo večno živela zgolj ta dan. Seveda, ko se ji posveti kaj se je zgodilo, takoj poišče Nylesa in zahteva odgovore. Ta ji razloži situacijo in skupaj se zapleteta v nešteto zanimivih situacij. Od poskusov samomorov, do plesnega nastopa v lokalni gostilni. Seveda vsak film potrebuje tudi zaplet in tukaj ni nič drugače. Odnosi med njima se skrhajo in Nyles, ki je seveda glavni krivec le tega mora najti pot, kako bo v tem ponavljajočem se dnevu našel način, da stvari postavi na svoje mesto.

Nyles večina dnevov v Palm Springs pije. Foto: Imdb

Palm Springs si res deli s filmov Groundhog day fenomen časovne zanke, a to je tudi bolj kot ne vse, kar filmu lahko očitamo. Zgodba je preprosta in zabavna, kljub temu nas določene zadeve vržejo na rit, malo zaradi smeha malo pa zaradi nepričakovanosti. Vsak dan, ki ga doživita nam pokaže nekaj novega in vsak dan izvemo več o karakterjih. Kljub temu, da gre za absurdno komedijo film premore kar nekaj razvoja karakterjev, to pa film Palm Springs naredi gledljiv celih devetdeset minut kolikor jih premore. 

Andy Samberg in Christin Milioti sta se na snemanju resnično ujela in kemijo je čutiti skozi celoten potek zgodbe. Svoje delo je izvrstno opravil tudi J. K. Simmons (Spider-Man, Whiplash), ki igra recimo temu antagonista v filmu. Tudi ostali igralci v filmu so svoje vloge odigrali na spodobnem nivoju. Režisersko palico je vihtel Max Barbakow in to je zanj prvi celovečerni film. Upoštevajoč to lahko rečemo, da je svoje delo opravil zelo dobro in da bomo pozorni na njegova naslednja dela. Zaenkrat sodeč po spletni bazi Imdb pripravlja političen dokumentarec o republikancih. 

How I met you mother? Tokrat Cristin očara v Palm Springs. Foto: Imdb

Palm Springs je gledano pod črto dobra hudomušna komedija, ki bo nasmejala in zabavala širšo populacijo. Kljub določenim napakam in klišejem ponudi tudi nekaj svežega, zanimivega. Andy in Cristin sta vlogi odigrala na visokem nivoju, ter ponudila mnogo priložnosti za smeh. 

Poletje bo trajalo še nekaj časa in tisti, ki ste se z dopusta že vrnili oziroma tisti, ki ga boste letos iz takšnih in drugačnih razlogov izpustili si boste dneve lahko krajšali tudi s ogledom kakšnega dobrega filma. Palm Springs v kolikor je mogoče le vključite na ta seznam in se nasmejte. Film priporočam vsem starejšim od petnajst let, saj mlajši morda ne bodo razumeli določenega humorja.

Zanimivosti:

  • Film so posneli v 29 dneh in niso snemali v Palm Springsu.
  • J. K. Simmons in Samberg sta že sodelovala pri filmu I love you, Man (2009).
  • Posneli so, kar precej različnih koncev filma in ga izbrali na privatnim ogledu filma s prijatelji po glasovanju.
  • Film je podrl rekord ogledov na pretočnemu servisu Hulu, kar se tiče prvega vikenda.
  • Po besedah scenarista naj bi Nyles v zanki preživel 40 let.

72. nominacije za nagrado Emmy so ena najbolj cringe stvari letošnjega leta

0

Koronavirus kriza v ZDA počasi uhaja izpod kontrole, kar je posledično odpovedalo cel kup večjih dogodkov in prireditev. Septembra nas čaka podelitev nagrad Emmy, ki jo bo vodil Jimmy Kimmel in organizatorji so se odločili nominacije objaviti kar preko spleta.

Rezultat njihovega dela lahko vidite spodaj in celotna zadeva je preprosto nerodna. Nekaterih zadev preprosto ne moreš prenesti v digitalni format. Xbox in PlayStation konference so denimo nekaj povsem drugega, saj tam kažeš napovednike in tista ura hitro mine. Ko pa na oder postaviš igralko Leslie Jones, ki ne samo, da ni smešna, ampak izjemno glasna, in to brez kakega posebnega razloga, dobiš spodnjo cringe poslastico.

Kot vidite, bi bilo bolje, da bi celotno zadevo preprosto preklicali. Enako slabo se je odrezal tudi Comic-Con, za katerega ogromno ljudi sploh ni vedelo, da bo izveden v digitalni obliki in je h gledanju privlekel samo okoli 15.000 istočasnih gledalcev.

Letošnje Emmy nominacije je prevzel Netflix, saj so njegovi izdelki prejeli kar 160 nominacij, na drugem mestu pa je HBO, ki lahko potencialno prejme 107 nagrad. Vendar pa ima HBO v pesti serijo Watchmen, ki je prejela kar 26 nominacij in glede na trenutno stanje po svetu, veliko poznavalcev predvideva, da bo Watchmen letos pometel s konkurenco. 20 nominacij je prejela serija The Marvelous Mrs. Maisel, ki se med drugim poteguje za najboljšo komedijo.

Letos bo na voljo več kot 100 različnih kategorij, kar je po mojem mnenju absolutno preveč in nikomur se ne bo dalo gledati in ugibati kdo bo zmagal v kategoriji kot je “Outstanding Picture Editing for an Unstructured Reality Program”. Poln seznam nominirancev si lahko ogledate na naslednji povezavi, podelitev pa se bo odvila 20. septembra.

Paper Mario: The Origami King – čudovit papirnat sprehod skozi Mario svet

Serija iger Marijo je preživela že mnogo padcev in vzponov s čimer mislimo na razne zaplete, v katere je bil postavljen ta italijanski vodovodar. Priljubljen karakter Mario je bil postavljen že v skoraj vsak scenarij, ki ga lahko doleti. A tokrat se na konzolo Nintendo Switch prvič pojavi Paper Mario stil igre. Poznavalci serije veste, da že od nekdaj lahko Mario igre delimo na glavne in stranske dele. Origami King definitivno spada na stranski tir, vendar pa to nikakor ne pomeni, da gre za zanič odvrtek. Za razliko od prejšnjega dela Super Mario Odyssey je Origami King veliko bolj umirjen in skuliran na skoraj vseh področjih, kar ne bo prijalo vsem, vendar pa gre za unikatno igro, ki se ne trudi ustrezati prav vsem okusom.

Lahko rečemo, da je po 37 letih Mario še vedno presenetljivo unikaten in kreativen na nenehno spreminjajočem se trgu video iger. Vedno znova se pojavi na naših trgovinah in skoraj vedno zaneti nov hit in Paper Mario: Origami King ni izjema.

Razvojna ekipa:  Intelligent Systems
Založnik: Nintendo
Platforme: Nintendo Switch
LinkLINK
Datum izida: 17.7.2020
Cena: 59.99 €

Žanr: RPG

Uvod

Sam sem Paper Mario igro igral nazadnje že leta nazaj na Wii igralni konzoli (pred več kot desetimi leti) in se od takrat odkrito rečeno ne spomnim veliko, vem pa, da mi je bila takrat igra zelo všeč. In tudi nov del mi je hitro prirasel in me spomnil na čas moje igričarske nedolžnosti. Pihanje na nostalgično noto je poceni trik, a tega zabeli tista “Nintendova” kvaliteta, čeprav v tem primeru igre dejansko ni razvil njihov interni studio, temveč Intelligent Systems, ki stojijo za Fire Emblem serijo iger.

Zgodba

Takšna kot vedno… Princesa Peach je spet ugrabljena. A tokrat jo ugrabi in zmanipulira tako imenovan kralj origamijev. Na pomoč nam pa priskoči njegova origami sestra in celo Bowser, ki ga je kralj origamijev prav tako prenesel naokoli. Nekih težkih preobratov v štoriji ne pričakujte, zavedajte pa se, da vas čaka presenetljivo očarljiva zgodba s pisanimi in pozitivnimi karakterji.

Med avanturo res nisem pričakoval, da se bom srečal s toliko raznimi in zgovornimi karakterji. Humor igre je odličen in dejansko sem se nekajkrat glasno zasmejal in tu pa tam poslal komu kakšen posnetek zabavne scene. Občasno se srečamo tudi s kakšno umazano šalo, katerih odkrito rečeno nisem pričakoval v Mario igri.

Pisani karakterji popestrijo že tako očarljivo dogajanje v igri. Med klasičnimi sovražniki prejšnjih iger lahko tokrat najdemo tudi prijatelje.

Igralnost

Svet je tokrat veliko bolj odprt in velik za raziskovanje kot pa v predhodniku. Čakajo nas na pol odprte mape, te pa so raznovrstne, tako da se bomo med svojo odpravo sprehodili skozi razne puščave, azijsko obarvani okoliš pa vse do začetnega gobavega sveta.

Papirnata serija iger Maria je vedno izstopala po samem principu drugih bolj klasičnih iger. Po sami igralnosti je igra praktično RPG. Sistem se vrti okoli že poznanega sistema Final Fantasy tlorisa sveta. Tokrat sovražnikov ne ubijemo samo s preprostim skokom na glavo, ampak se pri bojih svet prelevi v posebno areno, kjer se bojujemo v poteznem načinu. Sprva se srečamo s kratko uganko, kjer nasprotnike postavimo v vertikalno ali horizontalno vrsto v tortnem diagramu. Verjemite, zadeva se izvaja veliko bolj preprosteje, kot se bere. Skratka, ko sovražnike postavimo v linijo, smo priča poteznemu bojevanju kot v starejših japonskih RPG igrah.

Primer arene bojevanja

Med našim potovanjem po papirnatem svetu naletimo na ogromno zmečkanih in skritih Toad karakterjev. Vsak rešeni Toad se nato pojavi v areni in nas spodbuja ob napadanju. Poleg tega, da služijo kot dobra morala med bitko z sovražniki, delujejo kot odlična motivacija za raziskovanje skritih kotičkov sveta in najdemo jih lahko vsepovsod. In pravo veselje jih je kasneje videti v areni, saj se počutimo, kot da počasi polnimo svojo družino pomagačev.

Dodatek k vsem novim mehanikam je nova konfeti vreča. To lahko napolnimo s konfetiji, s katerimi zadelamo razne luknje v papirnatem svetu. Zadeva služi bolj kot zavlačevanje igralčevega časa, vendar je občutek, ko zapolnimo luknje v svetu čudno zadovoljiv.

Kljub temu pa konfetiji služijo samo kot sekundarno plačilno sredstvo. Prvo mesto še vedno zasedejo klasični zlati kovančki, s katerimi lahko kupujemo priboljške kot je denimo boljša opremo za bojevanje in več življenj.

Grafika

Paper Mario: Origami King je stilsko čudovit naslov. Srečamo se izjemno ustvarjenimi 2D in 3D elementi in kombinacija papirja v 3D svetu je naravnost popolna. Čisto vsak svet je oblikovan po svoji temi in se drži pravila, da morajo biti vsi objekti narejeni iz papirja. Celotna igra je praktično narejena iz kolaža in zadeva spominja na tiste osnovnošolske izdelke. Še en dodaten dejavnik pri nostalgiji torej. Velik del pri uživanju pa doprinese tudi glasbena podlaga, ki se odlično prilagaja raznim stopnjam in je naravnost čudovita ter hkrati tudi čustvena.

Eden izmed mnogih svetov, ki je narejen po azijski infrastrukturi.

Zaključek

Paper Mario: Origami King je odlična igra za igralce vseh starosti, ki si želijo malce drugačne Mario avanture. Celotno igro preveva neki šarm in unikatni igralni prijemi, lepa grafična in glasbena podloga ter zanimivi in zgovorni karakterji ustvarijo igro, ki me je naravnost prevzela in me na prijeten način vrnila leta nazaj, ko sem se nazadnje ob Mariotovim papirnatim avanturam zabaval na zdaj že ostareli Wii konzoli. Čeprav se mnogo zavzetih oboževalcev Maria serije verjetno ne bo strinjalo z mojim mnenjem, menim, da je to trenutno najboljša Mario igra na Nintendo Switch konzoli. Morda je to presenetljiva izjava, a verjemite, da sem bil nad tem dejstvom jaz še bolj presenečen.

Prednosti ( + )

  • Preprosta “Mario” zgodba: Princesa Peach je znova ugrabljena in bla bla bla… Razplet zgodbe lahko vidimo že od daleč, vendar pa dogajanje nosi tak šarm, da zgodbo spremljamo kot otrok, ko prvič zagleda Živ žav risanko.
  • Odlična in preprosta igralnost: Kratka uganka pred samim napadom je čudovita zadeva in potezno bojevanje dejansko sodi Mario igram.
  • Grafika: Igra je z mešanjem 2D in 3D elementov videti naravnost čudovita in izpade kot otroški kolaž izdelek.
  • Glasba: Vsak svet ima svojo vrsto glasbe, katera ponazarja tamkajšnjo kulturo.

Slabosti ( – )

  • Težavnost: Igra ni pretirano težka in sistem igre lahko zlahka obrnemo v svojo prid. K sreči se z napredovanjem stopnjuje vsaj težavnost ugank.

Quick Charge 5.0 tehnologija bo napolnila naše telefone v manj kot 15 minutah

0

Hitrejše polnjenje telefonov bo očitno postal naslednji tehnološki dosežek pametnih telefonov in tablic. Osebno sem vesel, da so se proizvajalci telefonov malce ustavili in namesto večanja zaslonov pametnih naprav svojo pozornost usmerili nekam drugam.

Pisali smo že o novih izdelkih podjetja Oppo, ki bodo vsebovali tehnologijo bliskovito hitrega polnjenja, preko katere bomo lahko baterijo iz 0 do 100% spravili v pičlih 15 minutah. Vendar niso Kitajci edini, ki razvijajo takšno tehnologijo, saj je podjetje Qualcomm najavilo novi standard Quick Charge 5.0, ki bo prav tako našo napravo napolnil v manj kot 15 minutah.

Qualcommova najava igra veliko večjo vlogo, saj podjetje drži tehnologijo, ki jo potem povzamejo vsi večji proizvajalci telefonov tipa Samsung. Zadnji standard Quick Charge 4+ je bil izdan več kot tri leta nazaj, sedaj pa se približuje čas, ko bo tehnologija polnjenja skočila na naslednjo stopničko.

Peta verzija polnjenja bo ponujala veliko prednosti v primerjavi s predhodnikom. To bo prva različica, ki bo podpirala več kot 100 vatov moči, kar bo polnjenje močno pospešilo. Popolnoma prazno baterijo boste napolnili do 50 % v samo petih minutah, za 100 % pa boste potrebovali malce manj kot 15 minut. Quick Charge 5.0 bo tako kar 70 % bolj učinkovit kot pa inačica 4.0, hkrati pa bo polnilec 10°C bolj hladen kot pa pri prejšnji verziji.

Dobra novica je tudi to, da bodo novi polnilci združljivi s prejšnjimi tehnologijami polnjenja. Če denimo vaš telefon podpira Quick Charge 3.0, a ga boste polnili na 5.0 polnilcu, se bo naprava še vedno polnila preko Quick Charge 3.0 protokola.

Seveda bodo morali najprej proizvajalci telefonov to tehnologijo sploh vgraditi v svoje naprave. Quick Charge 5.0 bo deloval samo na procesorjih Snapdragon 865 in 865 Plus, treba pa bo počakati, da vsi večji proizvajalci posvojijo to tehnologijo na svoje naprave. Kitajski Xiaomi je že napovedal podporo za novo tehnologijo polnjenja, žal pa niso podali nobenega specifičnega datuma.

Ne nasedajte nategunski e-pošti, ki obljublja beta dostop do igre Cyberpunk 2077

0

Po e-pošti so začela krožiti sporočila, ki igralcem obljubljajo zgodnji beta dostop do močno pričakovane igre Cyberpunk 2077. Seveda gre za nateg na suho, a očitno je ta postal tako obsežen, da se je razvijalec CD Projekt RED moral odzvati in na Twitterju opozoriti svoje uporabnike, da takšnim zadevam ne nasedajo.

Razvijalec je razložil, da ta sporočila ne prihajajo od njih, saj vsakega kontaktirajo preko svoje domene cdprojekt.com. Na to so opozorili tudi razne YouTuberje in druge ustvarjalce vsebine, saj ne delajo z nobenimi drugimi agencijami in da naj zaupajo samo sporočilom, ki prihajajo neposredno iz njihove domene.

Cyberpunk 2077 je že večkrat prestavil izid in igra se je znašla v takšni situaciji, da lahko nepridipravi izrabijo njen sloves za bolj nečedne namene. Leto stara Reddit tema priča o temu, da so takšna prevarantska sporočila že dolgo v obtoku in od uporabnika zahtevajo klik na povezavo, ki jih odpelje do lažne Cyberpunk 2077 strani. Za dostop do bete se morate nato registrirati in tako se lahko hitro poslovite od svojih osebnih podatkov, kot so ime, priimek, geslo ali pa številka bančne kartice.

Kdor spremlja razvoj igre seveda nikoli ne bo nasedel na takšno goljufijo. Cyberpunk 2077 je enoigralska igra, ki ne potrebuje testiranja iz strani igralcev, CDPR pa je tudi izjavil, da beta dostopov ne bodo ponujali.

Pamet v glavo in potrpežljivost v srca, saj ima igra napovedan izid za 19. november.

PlayStation 4 trenutno gosti večjo razprodajo

0

Razprodaje na konzolah se morda ne morejo primerjati s tistimi na PC-ju, vendar pa to pravilo počasi izginja. Steam razprodaje so res dovolj pogoste, a roko na srce so vedno znižani eni in isti naslovi, ki na plečih že nosijo nekaj let. Sony pa s svojo Days of Play razprodajo pošteno zniža cene tudi tistim največjim igram.

Poglejmo si denimo Red Dead Redemption 2. Resda to ni najnovejši naslov, a na Steamu je bil do sedaj največ znižan za 20 % na 47,99 €, trenutna PlayStation razprodaja pa zniža cenovno nalepko za 58 % na 29,39 €. Res je, da so igre na konzolah praviloma dražje, a to je vseeno pošteno odsekana cena.

Days of Play je znižal cene okoli 200 iger, kar je seveda preveč, da bi jih naštevali v tem članku. Tako da se bomo fokusirali na tiste najbolj zanimive in kakovostne ponudbe, ki si jih lahko privoščite spodaj.

Kot rečeno, popustov je res preveč za naštevanje, tako da odklikajte na uradno stran in si tam preglejte celotno ponudbo. Časa za nakup ne bo zmanjkalo, saj se akcija zaključi 20. avgusta.

Ta Diablo 2 modifikacija želi prikazati, kako bi bila videti ta legendarna igra danes, če Blizzard nikoli ne bi zaključil z njenim razvojem

0

20 let mineva, odkar je naše PC-je pozdravila legendarna igra Diablo 2 in čeprav špil morda ni tako kompleksen kot drugi akcijski RPG-ji današnjika, to niti ni pomembno. Diablo 2 je bil ravno dovolj preprost, da je zanj lahko zagrabil vsak in dovolj zapleten, da si za mojstrovanje in najboljšo opremo v igro moral vložiti dolge ure igranja.

Razvijalec Blizzard je že dolgo nazaj nehal za to igro izdelovati novo vsebino, kar je razumljivo. Vendar veliko igralcev Diablo 3 ni prepričal v igranje in še danes se zabavajo s to 20 let staro klasiko, za katero pa bi si vseeno želeli nekaj nove vsebine. In nova modifikacija Project Diablo 2 bo poskušala dokazati, da za novo kvalitetno vsebino niti ne potrebuješ originalnega ustvarjalca, saj je dovolj velika ljubezen do igre in pridne roke iz strani oboževalske skupnosti.

Project Diablo 2 bo poskušal pokazati, kako bi ta igra bila videti danes, če je Blizzard nikoli ne bi nehal podpirati. Razvijalec namerava v njo vnesti novo vsebino v obliki novih map, stare stvari pa čaka podrobna predelava. Igralni razredi bodo dobili nove veščine, igralce pa čakajo nove temnice, ki bodo zahtevale ekipno igranje in sodelovanje med različnimi razredi. Diablo 2 se namreč razlikuje od drugih MMO avantur, saj za uspešno opravljeno temnico ne potrebuješ tanka, DPS-a ali pa zdravilca, saj je navadno dovolj samo to, da prizadeneš čim več škode. Project Diablo 2 bo to spremenil, tako da boste morali za novo vsebino najti primerne soigralce.

Razvojna ekipa želi po uspešni splavitvi modifikacije za to redno skrbeti. Lestvice bodo ponastavljene vsake 4 mesece, takrat pa bodo igro ponovno uravnotežili in vnesli novo vsebino ter s tem poskrbeli tudi za svežo ekonomijo.

Razvijalec je povedal, da ne poskušajo narediti predelave, ampak na neki način ustvariti Diablo 2.5. Sliši se hudo zanimivo, dobra novica pa je, da to niso samo neke prazne besede, saj je modifikacija že v alfa testiranju. Izid je načrtovan za začetek jeseni, za več informacij pa obiščite njihovo uradno spletno stran ali pa se vklopite na njihov Discord strežnik.

Splinter Cell se vrača ampak v obliki animirane serije za Netflix

Zadnji Splinter Cell, podnaslovljen Blacklist, je izšel pred sedmimi leti in vse od takrat Ubisoft konstantno namiguje na nov del franšize, po forumih pa neprestano krožijo govorice o obuditvi serije. Od vsega skupaj ni bilo do sedaj nič in založnik je Sam Fisherja do sedaj prikazal samo kot stranskega lika v drugih igrah tipa Ghost Recon, vidno vlogo pa bo igral tudi v prihajajočem mobilnem naslovu Elite Tactics.

Spletna stran Variety je zdaj iz dobrih virov pridobila informacije, da se tiha ninja res vrača, a žal ne v obliki nove igre. Ubisoft naj bi podpisal pogodbo z Netflixom in naročil 2. sezoni nove animirane serije Splinter Cell.

Podrobnosti so skope, a zadevo naj bi spisal Derek Kolstad, ki je znan po svojem scenariju za filmsko franšizo John Wick. Derek je očitno pošteno zagrabil za igričarske licence, saj med drugim dela še na Hitman seriji za Hulu, My Friend Pedro seriji ter filmu iz franšize Just Cause.

Vse skupaj naj bi prejeli 16 epizod, več informacij pa za zdaj še ni znanih. Če govorice držijo, potem res upamo, da bo za glasovno podajanje poskrbel originalni igralec Michael Ironside in da zna morda potencialna serija pomeniti tudi izid nove igre.

Epic trgovina ta teden podarja tri indie dobrote

0

Čas je, da zopet osvežite svojo Epic Games knjižnico in jo napolnite z novimi dobrotami. Včeraj je namreč platforma v brezplačno ponudbo ponudila tri nove naslove, ki bodo navdušili predvsem vestne indie igralce. Žal tokrat nismo dobili kakšnega večjega AAA naslova, a podarjenemu konju. No, saj veste.

Prva brezplačnica se imenuje 20XX, gre pa za od strani gledano platformščino, ki spominja na igro Mighty Number 9. Z blontno punčaro boste preskakovali prepreke in razstreljevali sovražnike ter se na koncu soočili tudi s šefom. Dobra novica je, da igra podpira večigralstvo, tako da boste lahko celotno igro preigrali skupaj s še kakšnim prijateljem. Svojo kopijo lahko prevzamete tule.

Barony je po drugi strani povsem drug tip igre. Gre za starošolsko raziskovanje temnic z grafično podobo, ki precej spominja na Minecraft. Čaka vas cel kup sovražnikov in pasti, glede na igralne napovednike pa je zadeva izredno težka. Če radi kdaj izgubite kakšen živec in jezno udarite po tipkovnici, potem vas vaša brezplačna kopija čaka na naslednji povezavi.

Superbrothers: Sword & Sworcery EP je izšla leta 2012 in ima morda najbolj preprosto in unikatno podobo od trojice. Igramo meniha, ki mora opraviti eno težko nalogo, to pa bo naredil skozi sprehajanje po svetu, vmes pa nas čaka tudi nekaj bojevanja z meči in čirula čarami. Če se vam to zdi zanimivo, vas vaša kopija čaka tu.

Akcija traja do 6. avgusta, takrat pa nas bo pričakala nova brezplačna igra Wilmot’s Warehouse.

Dirt 5 dobil prvi igralni napovednik

0

Skrajni čas, da dobi Forza kakšno konkurenco in očitno bodo v to smer šle vse prihajajoče dirkačine. Project Cars 3 je že težko ločiti od Forza serije, podobno pa je videti tudi prihajajoči Dirt 5.

Razvijalec Codemasters je nedolgo nazaj napovedal ta nov del Dirt serije, vendar vse do sedaj ni pokazal nobenega pravega napovednika. Tega je zdaj konec in pred nami se je izrisal prvi igralni video, ki prikaže dirkanje po progi Stampede.

Codemasters poudarja, da je to prvi vpogled in da posnetek ne kaže finalne verzije igre. Kljub temu je grafično zadeva precej impresivna. Sam vedno v igrah iščem realistične učinke dežja in te Dirt 5 ima. Morda bi si želel malce bolj odzivne luže in blato bi lahko poškropilo okna. Morda med razvojem še dodajo takšne podrobnosti. Je pa impresivno dinamično vreme, ki sredi dirkanja lahko povsem spremeni pogoje na progi.

Dirt 5 izide 9. oktobra, tako da imajo še nekaj časa za dodelavo grafične podobe, sistem dirkanja pa se verjetno ne bo več bistveno spremenil.

Sekiro bo dobil novo brezplačno vsebino

0

Sekiro Shadows Die Twice je edina igra razvijalca FromSoftware, ki po izidu ni dobila prav nobenega DLC-ja. To je čudno, saj je bil Sekiro njihova najbolj prodana igra in založnik Activision ima zelo rad denar, ki bi ga razširitev zagotovo prinesla.

Igra je stara zdaj že več kot leto dni, zato smo nad dodatno vsebino nekako obupali. A razvijalec nas je včeraj presenetil in napovedal novo posodobitev, ki bo v igro prinesla kar nekaj zanimive vsebine, poleg tega pa bo povsem brezplačna.

Novost je Reflections of Strength, ki bo omogočala, da se ponovno spopademo z vsemi šefi. Tako vam ne bo treba za vnovično pretepanje šefetin začeti povsem novo igro, ampak se boste samo napotili so oltarja in se preselili v bitko. To vam bo služilo kot trening za še eno novost imenovano Gauntlet of Strenght. To bo serija posebnih izzivov, kjer se nam bodo nasprotni postavili razni sovražniki. Na voljo bomo imeli samo eno življenje in če vmes umremo, bomo morali Gauntlet začeti od začetka. Če bomo uspešno prestali vse izzive, bomo na koncu nagrajeni z dvema posebnima preoblekama.

Po novem bomo lahko posneli tudi do 30 sekund posnetka in potem tega delili s svojimi prijatelji in drugimi igralci. Ti posnetki se bodo imenovali Remnants, trenutno pa ni še jasno, kako bomo te videe pokazali drugim igralcem, a morda bo zadeva podobna tistim tekstovnim sporočilom iz serije Dark Souls. Posnetki bodo lahko pokazali strategijo pri premagovanju kakšnega šefa in če bodo naš Remnant drugi igralci označili pozitivno, bomo nagrajeni z obnovo zdravja.

Vse skupaj se zdi kot poštena posodobitev in morda se preko nje želi FromSoftware opravičiti zaradi manjka novic glede njihovega naslednjega naslova Elden Ring. Vendar pa bo na popravek potrebno še malce počakati, saj bo izšel šele 29. oktobra.

Več informacij lahko najdete na uradni strani.

Riot preklical kontroverzno partnerstvo z Neom iz Savdske Arabije

0

Riot je pred kratkim napovedal partnerstvo s Savdsko Arabijo. Specifično so k sodelovanju povabili Neom, mesto prihodnosti, ki naj bi podprlo evropsko vejo LEC in bi bilo plodno udeleženo pri tekmovanju iz igre League of Legends v letošnji poletni sezoni.

Če ne veste kaj je Neom, potem niste edini. Gre za več milijard vreden projekt v obliki mesta prihodnosti. V tem sanjskem mestu bodo dom našli najbolj brihtni umi človeške civilizacije, ki bodo lahko uživali v najbolj sodobni tehnologiji. Skratka, tam bo 5G tehnologija postala zastarela in ljudje bodo množično hiteli prositi za državljanstvo in potencialne službe. No, vsaj tako upajo Arabci.

Vendar pa je pri Neom kar nekaj problemov. Savdska Arabija je namreč trenutno pod režimom, ki je izjemno neprijazen do LGBTQ skupnosti. Geji so na njihovih ulicah močno zaželeni, in če boste poljubili nekoga nasprotnega spola, zna v vas prileteti kakšen kamen, lahko pa vas tudi brez večjih pomislekov kar usmrtijo. En blogger je bil pri njih obsojen na leto zapora in denarno kazen samo zato, ker je javno izjavil, da bi morali vsi, tudi geji, imeti svoje pravice.

Poleg tega bodo Neom mesto postavili izjemno hitro, saj ga nameravajo zgraditi v nekje petih letih. Za to bodo uporabili delovno silo, ki bo v bistvu sestavljena iz sužnjev, ki bodo pod žgočim soncem delali dolge ure, plačani pa bodo ravno dovolj, da lahko preživijo dan in zjutraj spet primejo za lopato.

Skratka, partnerstvo z Neom je spodbodlo ogromno protestov iz strani League of Legends skupnosti. Riotovo odločitev so označili za neprimerno tudi nekateri casterji in nanje se je spravila tudi LGBTQ skupnost, pri kateri že tako Riot ni bil ravno priljubljen zaradi preteklega izkoriščanja na delovnem mestu.

Riot je tako v samo enem dnevu napovedal partnerstvo in tega tudi preklical. Izjavili so, da so naredili napako in želijo podpirati vse skupnosti in igralce po svetu, tudi tiste iz Savdske Arabije in zaradi tega bo LEC takoj preklical svoje partnerstvo.

Kakšna je maksimalna razdalja strela v Call of Duty Warzone?

0

YouTube kanal DefendTheHouse dela zanimive eksperimente v svetu videoiger in nedavno so se spravili odgovoriti na nekaj žgočih vprašanj iz igre Call of Duty Warzone.

Njihova serija raziskovalnih posnetkov se nepresenetljivo imenuje Mythbusters in za Warzone so si izbrali zanimiv eksperiment: “Kakšna je maksimalna razdalja strela v Call of Duty Warzone?” In izkazalo se je, da je ta precej velika, a obstaja trdno zakodirana meja.

Za eksperiment sta potrebna dva igralca. Eden si na rame oprta ostrostrelsko puško in bo dejansko izvajal vse strele, drugi pa bo stal pri tarči in poročal o uspešnosti oz. neuspešnosti njegovih izstrelkov.

Igralca sta si za začetek izbrala razdaljo 1500 metrov, test pa je bil preprost. Na mapo sta postavila vozilo, in če je to začelo prejemati škodo, je na koncu tudi eksplodiralo. Pri tej razdalji je bil test izveden brez problemov, zato sta razdaljo povečala na 2400 metrov. Tudi tu je mojstrsko streljanje bilo uspešno in kar malce smešno je videti, kako sredi ceste avto raznese na videz brez razloga.

Nato sta se odločila zadevo še dvigniti. Odkrila sta, da je največja razdalja vidnega med jezom in zaporom, kar nanese okoli 3000 metrov. Žal pa ju je doletela kruta resnica, da na takšni razdalji strelivo ni več učinkovito. Čeprav lahko vidimo lok izstrelka pri prvem igralcu, ta preprosto ne pride do tarče. Poskusila sta zamenjati orožje in vzela sta celo novo pokalico Rytek AMR, ki vsebuje eksplozivne naboje. Žal je bil povsod rezultat isti, poleg tega pa sta na tej točki naletela na kar nekaj težav, saj zapor redno napadajo drugi igralci, tako da sta bila nenehno pod obstreljevanjem, igra pa je igralca zaradi domnevne neaktivnosti igralca odklopila iz strežnika.

Uradni rezultat je tako 2400 metrov, kar je več kot dovolj za ustvarjanje frajerskih ostrostrelskih montaž, morda pa bo naslednja serija konzola z izjemno hitrim SSD diski to mejo še izboljšala.