🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 339

Apple ne dovoli, da v filmih slabi fantje uporabljajo iPhone telefone

Tale novica vam zna pokvariti gledanje filmov oz. serij, a po drugi strani zna popestriti ogled že videnih izdelkov.

Včeraj je Rian Johnson, režiser filmov Knives Out in Star Wars: The Last Jedi filmov, izdal en hudo zanimiv podatek, ki se tiče predvsem podjetja Apple.

To je že dolgo prisotno tako na manjših kot tudi večjih zaslonih. Zagotovo ste že kdaj opazili, kako kakšen karakter zamišljeno tipka na prenosnik, ki ga krasi jabolčni logotip Appla ali pa tipka po telefonu, kjer je logo pametne naprave v ospredju dogajanja.

To se ne dogaja po naključju in trženjski poznavalci to tehniko oglaševanja imenujejo “Product Placement”. Rian pa pravi, da je Apple pri tem oglaševanju precej strikten. Podjetje namreč ne želi, da bi slabi fantje na kameri uporabljali njihove telefone ali druge izdelke. Rian se je v intervjuju pošalil, da je sedaj s tem pokvaril ogled vseh filmov, kjer se skriva kakšen zloben lik, ki naklepa denimo umor. Namreč, če tip ali dekla uporabljata iPhone, pomeni, da nista kriva, zato morate iskati nekoga, ki v rokah ne premetava iPhone izdelka in po možnosti drži Samsung napravo.

Rian se je moral tem zahtevam podrediti v svojemu filmu Knives Out, ki je še posebej pomemben izdelek na tem področju, saj je tam praktično vsak karakter pod sumom, da želi ubiti premožnega pisca Harlana Thrombeya.

To ni edini takšen primer, kjer se je Apple močno vpletel v produkcijo in želel svoje izdelke prikazati v najboljši možni luči. Spomnimo se nekdaj popularne serije 24, v kateri so vse dobričine uporabljale Mace, zlobneži pa so svoje spletke načrtovali na prenosnikih, ki so poganjali Windows operacijski sistem.

Podobna scena se je pripetila v filmu Blondinka s Harvarda, kjer junakinja sedi sredi predavalnice na Macu, obkrožajo pa jo naduti tipi, vsak od njih na črnem prenosniku.

Še en primer je film You’ve Got Mail, kjer junakinja Meg Ryan uporablja Applov izdelek, Tom Hanks, ki dela za zlobno, brezdušno korporacijo, pa v svoje namene uporablja IBM ThinkPad prenosnik.

Zanimivo bo videti, kakšne telefone bodo uporabljali negativci v Applovem lastnem pretočnem servisu Apple+. Spletna stran New York Times je že poročala o zaskrbljenosti podjetja glede pojavljanja svojih izdelkov, te skrbi pa so se pojavile še pred uradnim obratovanjem njihove platforme.

Netflix po novem kaže 10 najbolj gledanih serij/filmov za trenutno regijo

0

Če ste morda včeraj zagnali priljubljeni pretočni servis Netflix, ste zagotovo ob nekaterih serijah ali filmih opazili neke čudne številke.

Ko iščete kakšno novo serijo ali film, je včasih težko najti pravi izdelek. Zato se je treba zanašati na Googlanje fraz tipa “Which shows are similar to Game of Thrones but do not suck?” ali pa iskati priporočila od prijateljev.

Netflix se je odločil to poenostaviti, zato je vpeljal novo funkcijo Top 10, ta pa bo vsak dan prikazala 10 najbolj gledanih izdelkov na njihovi platformi. Seznam bo ločen za filme in serije, posodobil pa se bo vsak dan posebej. Tako naj bi uporabniki lažje prišli do svoje želene vsebine.

Zadeva je bila najprej na voljo za testiranje v Mehiki in Združenem kraljestvu, gledalcem pa je bila funkcija tako všeč, da so jo razširili tudi na druge regije.

Top 10 obratuje tudi v Sloveniji in čeprav Netflix pravi, da naj bi dobili preprosto vrstico, kjer bo naštetih 10 najbolj gledanih izdelkov, žal tega jaz na svojemu brskalniku ne vidim, vsaj za serije ne. A funkcija deluje, saj imajo nekatere serije ali filmi prav posebno značko in ob kliku na izdelek lahko vidimo, na kateremu mestu stoji trenutno.

Tako je malce težko narediti lestvico, a za vas smo se malce potrudili. Najbolj gledane serije za danes so:

  1. I Am Not Okay With This
  2. Love Is Blind
  3. Narcos Mexico

Drugače je pri filmih, kjer je lestvica lepo vidna in razporeditev za Slovenijo je sledeča:

  1. The Last Thing He Wanted
  2. To All The Boys PS: I Still Love You
  3. Ocean’s 8

Ja, precej čudne navade imamo za filme očitno.

Top 10 se sliši kot priročna funkcija, vendar se nanjo ne zanašajte preveč. Netflix ima precej čudna pravila za stvari, ki jih smatra za “ogled”. Včasih je pri njih veljalo pravilo, da je 1 ogled pomenilo, da je uporabnik pogledal vsaj 70 % določenega filma ali epizode. To se je nedolgo nazaj močno spremenilo in novo merilo za en ogled šteje že to, če si je uporabnik pogledal 2 minuti določenega izdelka. To naj bi po Netflixovem mnenju štelo za namerno odločitev uporabnika, da si ogleda določeno epizodo in da ni šlo za klik po nesreči.

To je seveda malce iz trte zvito in posledično veliko več ogledov dobivajo izdelki, ki imajo vabljiv naslov, a ob podrobnemu ogledu v sebi ne skrivajo pametne vsebine. To zna postaviti zaskrbljujoč trend “Click Bait” izdelkov, ki bi se borili za dvig gledanosti z vabljivimi naslovnicami.

Blizzard podal nove informacije glede Diabla 4

0

Razvijalec Blizzard je po začetnem razkritju igre Diablo 4 bil nekaj časa tiho. To ni nič nenavadnega in molčečnost so tudi napovedali na svojem dogodku Blizzcon, saj je naslov še daleč od tega, da bi bil dokončan.

Po mesecih pridnega dela so včeraj za nas pripravili novo predstavitev in v svojem spletnem dnevniku so razkrili kar nekaj novih informacij.

Veliko so delali na povsem prenovljenem uporabniškem vmesniku. Orodno vrstico z veščinami in napoji bomo lahko denimo poljubno premikali, vsi meniji pa so bili prilagojeni hitrejšemu dostopu do želenih informacij. To je dobra novica, saj bo Diablo 4 tudi na PC-ju končno podpiral tudi kontrolerje. Bolj intuitivna shema je bila zato nuja in po videnem sodeč, so na pravi poti.

Prav tako bodo igralci lahko prilagodili desni klik na miški. V prejšnjih Diablo igrah smo vse akcije izvajali samo z desnim klikom, kar je privedlo včasih do neljubih napak kot je denimo klik za napad na sovražnika namesto odmik stran. Po novem bomo miškine uhlje prilagodili za druga dejanja, tako da se te napake ne bi smele več dogajati.

Na PC-ju bomo dobili opcijo “Couch Co-Op” sodelovalnega načina, kjer bosta na enem zaslonu lahko igro naenkrat preigravala oba igralca. Tudi tu so nastale spremembe: če ste igro igrali v takšnem načinu na konzoli v Diablu 3, ste ob odprtju inventarja ustavili igro za oba igralca. Po novem bosta oba lika povsem ločena, tako da gledanje v inventar ne bo ustavilo dinamičnosti.

Predstavljena je bila tudi nova vrsta sovragov Canniblas. Ti hitri ljudožerci se premikajo zelo hitro in vas bodo napadali samo od blizu. Kanibali bodo močno agresivni in se bodo prebili tudi skozi razne ovire in nasprotnike, samo zato, da vas prvi udarijo po čefari.

Žal Blizzard ni omenil ničesar glede datuma izida, zato klanja demonov ne pričakujte letos.

Umrl je Kazuhisa Hashimoto – ustvarjalec slavne Konami kode

0

Ime Kazuhisa Hashimoto morda ni najmanj poznano, a v igričarski industriji je kar precej pomembno. Gre za ustvarjalca slavne Konami kode “Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A”, ki se je prvič pojavila leta 1985.

Gre v bistvu za goljufijo, ki jo je Kazuhisa med testiranjem igre Gradius razvil za interne namene. Igra je izšla za konzolo NES, zato je Kazuhisa uporabil kombinacijo tipk na kontrolerju, ki bi si jih lahko zlahka zapomnil. Goljufija mu je naenkrat dala vse moči v Gradiusu, ki bi jo sicer moral igralec dobivati postopoma, a Kazuhisa se ni pretirano obremenjeval, saj je kodo vedel samo on.

Zaradi nerazumljivega razloga je goljufija ostala v igri tudi ob polnem izidu in Konami je ni odstranil, tudi ko so kombinacijo odkrili sami igralci.

Od takrat naprej se je te goljufije prijel vzdevek “Konami koda” in založnik jo je večkrat uporabil v svojih naslednjih projektih. Zadevo so povzeli tudi drugi razvijalci, predvsem za razkrivanje raznih skrivnostih. Leta 2017 je spletna stran banke v Kanadi ob razkritju novega bankovca za 10 $ uporabila prav to kodo. Kliknite tule in na tipkovnici odtipkajte zaporedje in dobili boste presenečenje.

Zadeva je vgrajena tudi na GOG uradno stran, kjer ob vtipkanju Konami kode dobite igranje Ponga ali Kače.

Kazuhisa Hashimoto je na žalost včeraj, v svojemu 61. letu starosti, umrl. Novico je na Twitterju objavil založnik Konami, ki je svojcem izrazil sožalje in Kazuhiso označil za talentiranega producenta.

Ori and The Will of the Wisps – prvih dvajset minut igre

0

Ori and the Blind Forest je izšel leta 2015 in takoj požel aplavz igričarske publike. Še posebej so glasno vzklikali privrženci Metroidvania žanra.

V igri smo nadzorovali prisrčnega Orija, ki je moral premagovati različne prepreke, naš protagonist pa je okreten in poseduje posebne moči. Igralce je predvsem navdušila čustvena zgodba ter fluidnost premikanja, zato niti ni čudno, da se je razvijalec Moon Studios hitro spravil delati nadaljevanje.

To se bo imenovalo Will of the Wisps in tako kot predhodnik zadeva po prvih slikah za zdaj izgleda naravnost čudovito.

Tudi tokrat bomo stopili v škornje Orija, ki je bil ločen od svoje družine, katero je potem zopet odkril v Nibel gozdu. Med igranjem se bomo povezali z Wellspring prebivalci, ki nam bodo pomagali na potovanju in pridobivanju različnih sposobnosti.

Upamo, da bo zgodba spet tako dobra kot v predhodniku in zagotovo bomo med igranjem spustili kakšno solzico.

Razvijalec je pred kratkim spočel nov igralni napovednik, ki v bistvu prikaže prvih 20 minut igre. Ogled seveda ni priporočljiv, če si želite avanturo privoščiti povsem brez kvarnikov. Na to ne boste čakali več dolgo, saj jo bomo lahko 11. marca preigravali na Xbox One in PC-ju.

Beat Saber sedaj končno omogoča preigravanje polke Na Golici

0

Beat Saber je danes star že skoraj dve leti, a še vedno gre za morda najbolj popularno VR igro, ki jo poznajo tudi tisti, ki si doma ne lastijo VR očal.

Popularnost gre na račun preprostosti igranja, ki se ga lahko nauči vsak v nekaj minutah, za mojstrovanje pa bo treba vložiti nekaj več vaje. Premisa igre je povsem preprosta: z dvema različno obarvanima svetlobnima mečema sekamo po letečih kockah, vse skupaj pa izvajamo ob ritmični glasbi.

Preprosto in zadovoljivo – nič čudnega potem, da je Beat Saber najbolj popularna igra na naših dogodkih. Razvijalec je od izida igre izdal cel kup novih pesmi, vendar celotnemu paketu manjka nekaj pomembnega: kakšna pametna slovenska skladba.

K sreči se je že zgodaj razvila modderska scena, ki omogoča ustvarjanje svojih prog iz poljubnih skladb. Skupnost je do sedaj razvila že pestro izbiro neuradnih prog in pripadajočih pesmi, tem pa se je pred kratkim pridružila tudi slovenska polka Na Golici, ki jo je leta 1954 ustvaril Slavko Avsenik.

Fantje iz slovenske VR skupnosti so na kup zbrali denarce in za izdelavo najeli ustvarjalca na Fiverrju. Rezultat je spodnja Beat Saber steza, ki je videti naravnost odlično in je prava poslastica za slovenske VR navdušence.

Skladbo si lahko prenesete iz naslednje povezave, trenutno lestvico pa si lahko ogledate tule.

Samurai Jack se vrača v obliki nove igre

0

Samurai Jack je bila risana serija, ki je začela svojo življenjsko pot leta 2001 in nekaj časa se je zdelo, da so jo gledali prav vsi.

Čeprav uspešna, serija ni živela dolgo. Oboževalci so dobili samo štiri sezone, vsako od teh pa je sestavljalo 13 epizod. Konec serije se je zgodil leta 2004, ustvarjalec Samurai Jacka, Genndy Tartakovsky, pa je povedal, da takrat niso vedeli kako spisati zaključek. Ta se nato preprosto ni zgodil in zadnji del zgodbe ni zaključil ampak je pustil celo goro odprtih vprašanj.

Na te odgovore so ljudje čakali vse do leta 2017, ko je serija bila ponovno obujena za 5. sezono, ki je dokončno spočela pravi zaključek zgodbe med Samurajem Jako in zlobni Akujem.

Sedaj, tri leta kasneje, bo simpatični samuraj zopet zaživel, tokrat v podobi videoigre. To je včeraj presenetljivo najavil razvijalec Soleil Games, igra pa bo nosila naslov Samurai Jack: Battle Through Time.

Gre za akcijsko avanturo, v kateri bomo Jacka popeljali skozi različna obdobja, na koncu pa nas bo pričakal veliki šef Aku.

Več informacij še ni znanih, a k sreči igra ne bo samo neka potegavščina, ki bi želela zaslužiti na račun svojega slavnega imena. Soleil Games je sestavljen iz veteranov, ki so delali na igrah Dead or Alive in Ninja Gaiden, kar zna v igro pripeljati zadovuljoč boj. Pri Battle Through Time bo plodno sodeloval tudi izvirni ustvarjalec Genndy Tartakovsky ter glavni pisec serije Darrick Bachman.

Igra še nima točnega datuma izida, vemo samo, da jo lahko pričakujemo enkrat poleti.

Resident Evil 3 Remake dobil nov, 15-minutni igralni posnetek

0

Resident Evil 3 Remake se počasi približuje izidu in tako dobivamo glede igre čedalje več informacij, zagnala pa se je tudi oglaševalska mašinerija.

Spletna stran Game Informer je dobila lepo priložnost in Capcom jim je omogočil zgodnje preigravanje predelanega tretjega dela, iz tega pa je nastal spodnji 15-minutni igralni posnetek.

Video nam prikaže glavno junakinjo Jill Valentine, ki poskuša pobegniti iz mesta Raccoon City, to pa je videlo že boljše čase. Med igralnim posnetkom se sprehodimo skozi ulice, podzemne rove, bunkerje ter gledamo čudovito animirane vmesne sekvence. Poleg zombijev nas napadejo tudi pajki, ob koncu posnetka pa si lahko ogledate tudi šefovski obračun z glavnim negativcem Nemesisom.

V primerjavi s predhodnikom, v kateremu je nastopal Leon S. Kennedy, je Jill veliko bolj gibčna. Punca je sposobna narediti preval in se tako ogniti napadu, zadeva pa v takih trenutkih malce spomni na Dark Souls.

Med posnetkom lahko vidimo, da Capcom ni veliko spreminjal animacij. Nemesis sumljivo spominja na Mr. X-a iz dvojke, zombiji pa nas tudi grizejo na podoben način kot v predhodniku.

Resident Evil 3 Remake kljub vsemu temu izgleda naravnost čudovito in izvirnik od dveh desetletij nazaj je praktično neprepoznaven.

Kot vemo bo Resident Evil 3 Remake vseboval tudi večigralski del Resistance, ta pa je tudi dobil 8-minutni igralni posnetek iz strani spletne strani IGN. V medmrežnih spopadih bomo zasedli vlogo enega od štirih preživelih, ki se bodo postavili po robu Mastermindu, ki ga bo nadzoroval živi igralec. Ta ne bo neposredno napadel preživelih, ampak jih bo gledal skozi kamere, jim nastavljal pasti, imel pa bo tudi moč da prevzame nadzor nad zombijem ali super mutantom.

Komaj čakamo na prihajajoči demo ter na polno verzijo, katera bo izšla 3. aprila.

Microsoft bo v Windows 10 ubil tiste nadležne ploščice, ki jih ni uporabljal nihče

0

Če uporabljate Windows 10, in bilo bi presenetljivo, če ga ne bi, potem ste ob kliku na Start ikono zagotovo že videli, da se izrišejo raznobarvne ploščice, ki ponujajo dostop do celega kupa funkcij.

Microsoft te kvadratke imenuje Live Tiles, prvič pa smo jih videli v njihovem neuspelem mobilnem operacijskem sistemu, ki naj bi bil konkurenca Androidu. Žive ploščice so dinamične in spreminjajo obliko. Če imate nameščeno bližnjico do slik, se bodo te sčasoma začele menjavati. Kvadratek za vreme bo na eni strani kazal sliko aplikacije, ko pa se bo ploščica obrnila, na drugi strani vidimo temperaturo.

Zadeva niti ni napačna za mobilno okolje, pri namiznih računalnikih pa tega ni nihče uporabljal. Uporabnik lahko za dostop do informacij ali aplikacij raje uporabi iskalnik, prav tako pa so vse te ploščice čisto premajhne na večjih zaslonih.

Spletna stran Windows Latest naj bi iz zaupljivih virov izvedela, da bo Start meni kmalu doživel popolno predelavo. V sklopu tega bodo “Live Tiles” povsem odstranjene, ni pa še jasno, s čim jih bo Microsoft zamenjal. Verjetno nas bodo na tistem mestu pričakale statične ikone, glede na vire pa naj bi se sprememba zgodila po jesenski posodobitvi 20H2.

Steamova nova funkcija iskanja poenostavi iskanje iger

0

Prednosti Steam trgovine v primerjavi z Epic Games platformo postajajo vsak dan večje. Seveda je to tudi logično, saj je Steam na trgu precej dlje časa, a lepo je videti, da Valve ne počiva na lovorikah in dodaja nove funkcije.

Platforma je čez leta nabrala ogromno iger in prečesavanje vseh teh naslovov zna komu predstavljati izziv in na koncu tudi glavobol. Zato je bila na mestu funkcija iskanja, ki je bila prvič predstavljena septembra 2019 v sklopu razvijalčevih eksperimentov, imenovanih Steam Labs.

Predelano iskanje je sedaj zaživelo na strežnikih in zadeva je res priročna. Pri iskanju iger si lahko prilagajate razpon cene, dodajate različne oznake, izključite že kupljene igre in celo brskate za igrami, ki niso samo v angleščini.

Dodana je bila tudi dobrodošla funkcija “Infinite Scroll”, ta pa vam omogoča, da se seznam iger nikoli ne konča in v neskončnost boste lahko drsali z miškinim kolescem, brez da bi morali klikati na gumb “Load More”.

Valve pravi, da še ni končal z optimizacijami iskanja in zanimivo bo videti, kakšne izboljšave nam bo še prinesel Steam Labs v bodoče.

Prihaja Resident Evil 3 Remake demo

0

Če ste tak oboževalec Resident Evil franšize kot jaz, ki se mu je serija še posebej priljubila zaradi zadnjih dveh delov, potem zagotovo nestrpno čakate na skorajšnji izid predelave tretjega dela Resident Evil 3 Remake.

Ta bo v glavno vlogo postavil Jill Valentine, ki bo morala pobegniti iz zombijevsko okuženega mesta Raccoon City. Žal pa to ne bo tako preprosto, saj ji bodo neprestano nagajali raznovrstni, včasih tudi sluzasti nasprotniki, poveljeval pa jim bo Nemesis, ki bo praktično neuničljiv.

Vse to se sliši odlično in k sreči nam na igranje ne bo treba dolgo čakati, saj Resident Evil 3 Remake izide že 3. aprila. Včeraj pa je Capcom najavil, da bomo lahko igro preizkusili že nekoliko prej, saj nas bo pred uradnim izidom pričakal tudi demo.

To je dobra novica predvsem za tiste, ki bi se radi najprej prepričali, da bo zadeva tekla tekoče na njihovi PC konfiguraciji. Capcom je demo izdal tudi za Resident Evil 2 Remake in ta je bil nekoliko poseben. Imenoval se je namreč 1-Shot Demo, za svoje preigravanje pa je nudil le 30 minut časa. Ko je bilo tega konec, dema niste mogli več preigravati, razen če ste si ustvarili nov Steam račun.

Ali se bo enako zgodilo tudi v primeru Resident Evil 3 še ni znano, Capcom pa je še sporočil, da bodo kmalu znane nove informacije, med katerimi bo tudi datum izida.

League of Legends MSI 2020 turnir bo zaradi koronavirusa prestavljen

0

Čeprav še ni povsem uradno potrjeno, obstaja velika verjetnost, da bo vsakoletni turnir MSI 2020 iz igre League of Legends prestavljen na kasnejši datum.

Razlog je seveda širjenje koronavirusa, ki z vsakim dnem bolj vpliva tudi na igričarsko industrijo.

Šef e-športne veje, John Needham iz razvijalca Riot Games, se je podal na Twitter in v daljšem spisu razložil trenutno situacijo. Razvijalec se zaveda, da občinstvo nestrpno pričakuje informacije glede MSI 2020 turnirja, saj zaenkrat ni znan ne datum, niti lokacija, kjer naj bi se turnir odvil.

Žal pa zaradi skrbi glede okužbe s koronavirusom niso še zmožni razkriti teh podatkov, saj čakajo na razrešitev situacije. Dogodek seveda ni odpovedan, a zelo verjetno ga ne bomo dobili maja, kot je bil to do sedaj običaj, ampak nekoliko kasneje.

MSI služi kot tisto zadnje večje ogrevanje pred Summer Splitom in svetovnim prvenstvom, ki se ga udeležijo vsi regijski prvaki. V primeru, da bo prestavljen, potem se zna zgoditi, da bodo tudi ostali dogodki zamudili.

Koranovirus je že vplival na kitajsko ligo LPL, ki je prestavila vse svoje tekme, bodo pa danes začeli z medmrežnimi vajami, kar bo malce popestrilo dogajanje in bo dalo gledalcem vsaj nekaj za spremljati. Prestavljene so bile tudi tekme pacifiške League of Legends lige (PCS), ki bi morala štartati 8. februarja, a zaenkrat še ni napovedanega datuma za nov začetek.

Koronavirus je kvarno vplival tudi na sejem GDC 2020, ki vsak dan izgublja nove udeležence, prav tako je veliko članov izgubil Pax East.

Predator: Hunting Grounds prihaja na PC, a samo na Epic Games trgovino

0

Že dolgo nismo slišali za novo Epic Games ekskluzivo, kajne?

Dolgo tudi nismo slišali za kakšno Predator igro, a ta prihaja, imenovala pa se bo Predator: Hunting Grounds. Naslov je bil sprva napovedan samo za PlayStation 4, a sedaj ga lahko pričakujemo tudi na PC-ju, zahvaljujoč Epic Games trgovini.

Če ste morda upali na novo in vzdušno enoigralsko izkušnjo, potem vas moramo na tem mestu takoj razočarati. Hunting Grounds je večigralska zadeva, v kateri se lahko v ekipo povežejo štirje igralci in se podajo na lov za tem slavnim džungelskim plenilcem. Lahko pa se tudi prelevite v Predatorja in se postavite naproti človeškim lovcem. Čeprav ima človeštvo številčno premoč, imate vi v malhi celo vrsto raznovrstnih uničujočih orožij. Med te lahko prištejemo ramenski top ter tisa znana zapestna rezila, s katerimi boste pridno ven ruvali hrbtenice.

Predator: Hunting Grounds vsekakor ne bo šparal s krvjo in nasiljem, na PlayStation 4 in PC-ju pa ga bomo lahko igrali 24. aprila.

Spodaj si lahko ogledate novi napovednik.

Novi Xbox Series X naj bi vseboval grafični čip na ravni RTX 2080 Ti

1

Microsoft je pri izdelavi konzol popolno nasprotje Nintenda. Verjamejo v surovo moč in ni dvoma, da je Xbox One X trenutno najmočnejša konzola na svetu, saj premaga tudi svojega glavnega tekmeca PlayStation 4 Pro. Vseeno jim to ni ravno pomagalo pri prodaji, saj imaš lahko mišice, a ti to nič ne pomaga, če bicepsi ne poganjajo nobenega res impresivnega naslova.

Ameriško podjetje ne spreminja pristopa in tako bo tudi njihova naslednje-generacijska konzola Xbox Series X nosila impresivno tehnologijo. Včeraj je v novem blog prispevku poglavar Xbox divizije Phil Spencer razkril nekaj več podatkov glede drobovine, ki bo poganjala novo škatlico, ki glede na zadnje slike spominja na PC stolp.

Specifično smo več izvedeli o grafičnem čipu, ki ga bo proizvedel AMD. Xbox Series X bosta poganjali najnovejši arhitekturi Zen 2 in RDNA 2, to pa bo dvignilo strojno moč na res visoko raven. Series X naj bi bil tako dvakrat močnejši od konzole Xbox One X in osemkrat močnejši od običajnega Xboxa One.

Novi grafični čip naj bi ponujal 12 TFLOP-ov procesorske moči, kar ga naredi primerljivega s trenutnim grafičnim prvakom na PC trgu – kartico RTX 2080 Ti. AMD je očitno za konzolo razvil pravega naslednika Navi, ki se v poznavalskih krogih imenuje “Big Navi”. Če je ta grafična rešitev res tako močna, potem se je lahko veselimo tudi PC igralci, saj je predsednica AMD-ja Lisa Su že najavila, da se bodo te kartice še letos pojavile na PC trgu.

To pa ni vse kar bo ponujal Xbox Series X. Igralci se lahko veselite podpore za 120 sličic na sekundo, ray tracing tehnologije ter bliskovito hitrih SSD diskov, ki naj bi praktično odpravili potrebno po nalagalnih zaslonih. Prav tako bo tu vključena opcija Quick Resume, ki bo omogočila skoraj instantni zagon igre, po tem, ko je bila konzola spravljena v stanje mirovanja. Ne smemo pozabiti tudi na združljivost z igrami za vse štiri generacije konzol.

Očitno se je Microsoft prvi zavzel za razkritje skrivnosti svojega izdelka naslednje generacije, medtem ko je Sony za zdaj še tiho. Pred nekaj časa so se pojavile govorice, da ima Japonec težave pri dobavi strojnih delov, kar bi znalo dvigniti ceno konzole. Vemo, da bo tudi PlayStation 5 uporabljal Zen 2 tehnologijo ter da bo v konzoli tikala Navi grafična rešitev, zanimivo pa bo videti, koliko bo zadeva zmogljiva v primerjavi z Microsoftovim šampionom.

Komaj čakamo konec leta, ko se bosta tekmovalca tudi uradno udarila na trgu.

Nikogar ne briga, da je Anthem pred kratkim praznoval svoj prvi rojstni dan

0

Ste vedeli, da je zadnji Biowarov naslov 22. februarja praznoval svoj prvi rojstni dan?

Nihče vam ne bi zameril, če ste si pozabili na glavo nadeti rojstnodnevno kapico, saj sta na Anthem očitno pozabila tudi starša. Govorim o razvijalcu Bioware in založniku EA, ki se jima očitno ni zdelo vredno vsaj na Twitterju zapisati enega zapisa ali slike.

Kar za prihodnost tega neuspelega večigralskega živega sveta z letečimi robotskimi junaki niso dobre novice. Čeprav se zdi, da so nad igro obupali tako razvijalci kot tudi igralci, nas je nedolgo tega nazaj presenetila izjava Biowara, ki naj bi še vedno pridno delal na popolni predelavi izkušnje, ki naj bi ob izidu v objem Anthema povrnila trume igralcev. To so bile seveda samo besede na digitalnemu papirju in celotno sporočilo bi lahko strnili v: “Prosimo počakajte na nedoločen datum, da popravimo igro.”

Človek bi ob takšni objavi misilil, da bi razvijalec vsaj na nek način obeležil prvi rojstni dan te igre, a očitno si tako razvijalec kot založnik raje samo zatiskata oči.

No, na igro k sreči niso pozabili ljudje, ki so na njej delali. Režiser Anthema, Jonathan Warner, seje obletnice spomnil na Twitterju, tam pa je zapisal, da mu je Anthem in delo na njem spremenil življenje in se zahvalil zvesti skupnosti, ki še vedno vztraja v igri.

Če boste kupili Cyberpunk 2077 za Xbox One, boste dobili kopijo za Xbox Series X povsem brezplačno

0

Microsoft je včeraj razkril več o svoji konzoli naslednje generacije Xbox Series X. Dobili smo vpogled v moč konzole in kakšne vse pritikline bodo deležni kupci novega obtelevizorskega centra za zabavo.

Morda najbolj zanimiva novost se imenuje “Smart Delivery”. Ta omogoča, da boste ob nakupu igre to lahko igrali tako na konzoli Xbox One kot tudi na konzoli naslednje generacije Xbox Series X. Prav tako bo omogočena združljivost vse od prvega Xboxa dalje, kar pomeni, da boste pod eno streho lahko združili tisoče naslovov iz štirih generacij.

Kakor je povedal šef Xbox divizije, Phil Spencer, bo Smart Delivery na voljo vsem razvijalcem in na njih bo stala odločitev, ali bo kopija igre iz Xbox One kompatibilna tudi za Series X, ali pa bodo razvili novo verzijo, za katero bo potrebno odšteti dodatne denarce.

Igralci so komaj prebrali uradno objavo, že se je na Twitterju oglasil razvijalec CD Projekt RED. Ta trenutno razvija težko pričakovano igro Cyberpunk 2077 in pri novi izjavi so zapisali, da nobenemu igralcu ne bi bilo treba iste igre kupiti dvakrat ali da bi moral plačati za nadgradnjo. Zato bodo kupci Cyberpunk 2077 igre na Xbox One nadgrajeno inačico za Series X prejeli povsem brezplačno. Ta zaenkrat še ni bila najavljena, a razvijalec na njej zagotovo že dela.

Kar je vsekakor dobra novica, saj je Cyberpunk 2077 doživel močan zamik izida in ga lahko pričakujemo šele septembra. To je le pičlih par mesecev pred izidom naslednje generacije konzol, zato bi bil kakšen kupec močno razočaran, če bi najprej nabavil igro za starejšo konzolo in bi moral biti nekaj mesecev kasneje kupiti novo kopijo.

Zanimivo bo videti odgovor Sonya. PlayStation 5 bo resda držal združljivost za PS4, vendar ostaja vprašanje, ali bo Sony razvijalcem ponudil programersko ogrodje za preprosto nadgradnjo njihovih izdelkov za konzolo naslednje generacije kot bo to naredil Microsoft.

EA slavnemu FIFA profesionalcu zaradi njegovega nasilnega obnašanja ukinil račun

0

Pljuvanje po nasprotnikih v večigralskih spopadih se je izvajalo vse odkar smo na naše slušalke pripeli mikrofon in če vam se pri igranju ni še nikoli nekdo res mastno preklel, potem očitno igrate samo enoigralske igre.

Čeprav medmrežna jeza ni nič novega, ljudje še vedno pričakujejo, da se bodo profesionalni igralci iger obnašali nekoliko drugače. Finale Worlds v igri League of Legends je lep odraz tega, kjer poražena ekipa stisne roko nasprotniku in se hladna kot špricar poslovi iz odra. Kaj se potem dogaja v slačilnici je druga zgodba.

Kurt “Kurt0411” Fenech se požvižga na vse to in čeprav gre za slavnega streamerja in profesionalnega igralca FIFE, se tip obnaša kot navaden amaterski igralec, ki svojo jezo stresa v večigralskih strežnikih.

Fenech je bil že novembra lani opozorjen in prepovedano mu je bilo sodelovanje na vseh EA-jevih e-športnih tekmovanjih. Med prenosom v živo je zmerjal svojega nasprotnika, EAju namenil masten “Jebi se” ter pljunil na njihov logotip. Njegovi sledilci so nato vdrli v račune EA-jevih zaposlenih, ki so vodili socialna omrežja podjetja.

Kazen Fenecha ni pomirila, ampak je postal še bolj nasilen. Še naprej je EA-ju pošiljal grozljiva sporočila, žalil zaposlene ter spočel bizarni glasbeni video, ki si ga lahko ogledate spodaj. V njem je EA primerjal s podganami in v nezemeljski maski napovedoval, da bo “pospravil vse te male podgane”.

EA-ju zato ni ostalo drugega kot da mu ukine njegov igralni račun ter mu prepove igranje njihovih iger in uporabo njihovih storitev.

Jezni igralec je na koncu izjavil, da ni naredil ničesar napačnega, saj naj bi mu EA prepovedal udeležbo na turnirjih, ker se bojijo njegovih nadmočnih igralnih sposobnosti in da bo na koncu s svojo številčno podporo premagal založnika.

Konferenca GDC 2020 zaradi koronavirusa izgubila Sony, EA, Hideo Kojimo in Facebook

0

Konferenca GDC se odvije vsako leto v San Franciscu in gre za precej pomemben dogodek, v kateremu se pojavijo največja imena igričarske in IT industrije. Žal pa bo letošnji sejem precej reven, saj so svojo udeležbo odpovedali EA, Hideo Kojima, Sony ter Facebook.

Razlog je seveda najbolj vroča debata ob jutranjih kavah: koronavirus. Ta je povzročil že kar nekaj preglavic organizatorjem e-športnih dogodkov, začel pa je vplivati tudi na razne konference. Čeprav se bo GDC odvil v ZDA, ki ima za zdaj sorazmerno malo okužb, je nevarnost še vedno prisotna. V Kaliforniji, kjer se nahaja San Francisco, je bilo za zdaj potrjenih 15 primerov in zbiranje velike količine ljudi na enem mestu vsekakor ni povsem nedolžno.

Vsak od odpovedanih udeležencev je podal svojo odpoved udeležbe in vse se berejo skoraj isto: “zaradi zagotavljanja varnosti svojih zaposlenih smo na žalost morali odpovedati našo udeležbo.”

Koronavirus je vplival na še en bližajoči dogodek – PAX East. Sony je tudi tam popolnoma odpovedal svojo prisotnost, kar je škoda, saj naj bi dobili nove informacije glede The Last of Us Part II, Square Enix pa bo na stojnice poslal precej manj ljudi, kot je bilo sprva začrtano. Če ne bo na koncu vsega skupaj kar odpovedal. No, vsaj Larian bo še vedno tam in videli bomo prvi igralni posnetek Baldur’s Gate 3.

GDC 2020 se bo odvil med 16. in 20. marcem, kupci kart pa so sedaj verjetno precej razočarani.

Tisti ogromni Harry Potter RPG je sedaj končno postal igralen v Minecraftu

0

Morda se spomnite, da smo nekaj časa nazaj pisali o ogromni modifikaciji za Minecraft, ki nosi ime School of Witchcraft and Wizardry.

To ni neka manjša modifikacija ampak pravi RPG, ki bo navdušil vse Potter privržence, ki v bistvu že dolgo časa niso prejeli nobene nove igre. Avtorjem modifikacije je v Minecraftu uspelo poustvariti celotno Bradavičarko, v kateri boste igralci lahko izvajali cel kup dejavnosti. Dobili boste prave naloge in spremljali štorijo, reševali uganke in celo igrali Quidditch! Pridni raziskovalci boste razkrili tudi kakšno skrivnost ali košček opreme, igranje pa boste lahko izvajali sami ali pa v družbi s prijatelji.

Mod School of Witchcraft and Wizardry je bil v razvoju leta in je sedaj končno priplezal do alfa različice, ki jo lahko preizkusi prav vsak, prenesete si ga lahko iz naslednje povezave.

Kdaj bomo pa dobili kakšen nov, uraden izdelek? Na žalost ni napovedanega nič novega in čeprav smo dve leti nazaj dobili posnetke iz nekega skrivnostnega projekta, ki si ga lahko ogledate spodaj, od takrat na tem področju ni bilo novih razvojev.

PewDiePie se je vrnil in se takoj spravil nad Jake Paula in njegove prevarantske poslovne prakse

0

Popularni YouTube zabavljač PewDiePie si je v začetku leta 2020 vzel daljši dopust in po mesecu dni se je zopet vrnil na platformo. Za svoje sledilce je pripravil nov posnetek, v katerem je obrazložil svoje dopustovanje ter podelil kakšno zanimivost.

A ni trajalo dolgo, da je njegov nabriti jezik sprožil nekaj kontroverzije. V svojem novem posnetku je namreč napadel še enega znanega YouTuberja, ki sliši na ime Jake Paul. Ta je pred kratkim začel prodajati servis Financial Freedom Movement, ki naj bi vsakdanjega uporabnika naučil pomembne sposobnosti kot je denimo, kako postati popularen in kako zaslužiti gore denarja.

Šved je Paula označil za kačo in se zraven vprašal, če je že končno postal popolnoma plešast.

Potem je pregledal njegovo ponudbo oz. servis. Zanj boste mesečno odšteli 20 €, to pa vam bo prineslo video lekcije, ki vam bodo prikazale, kako dvigniti vaše socialne profile na visoko raven, to pa vam bo nato prineslo cele kupe denarja. Ker seveda v življenju šteje samo popularnost in takoj boste obračali milijone.

PewDiePie je vse skupaj označil za smešno goljufijo, hkrati pa je kritiziral Paula zaradi njegovega odnosa do šolstva in izobrazbe, ki so po njegovem pomanjkanje časa in zapravljanje vaše strasti. To je bilo Švedu smešno, saj naj bi se Paul neprestano dotikal strasti, po drugi strani pa je on sam svojo strast do sedaj prikazal samo do denarja.

Na koncu je PewDiePie priznal, da šolstvo ima svoje probleme:

“Toliko stvari pri sistemu izobrazbe je zastarelih. Ampak kaj kurca vas bo o temu naučil Jake Paul!?”

S popularnim Švedom se seveda strinjamo. Jake Paul namreč prodajo meglo in zagotovo bo svoj račun napolnil s strani lahkomiselne mladine, ki bi na vsak način želeli voziti svojega Lambota. Žal pa jim je Paul zamolčal, da na vsakega, ki mu uspe, pride tisoče YouTuberjev, ki nikoli ne bodo opaženi. Ampak to bi zmanjšalo naročnine, zato je bolje zamižati na eno oko in se imeti za spletnega guruja.