🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 426

Team Dignitas se 2020 vrača v LCS

0

Morda bi znal biti kak nepoznavalec League of Legends e-šport scene presenečen nad dejstvom, da je liga NBA precej vpleteno v profesionalno LoL sceno.

To ne pomeni, da boste v LCS ligi videli, kako Dončić klika po miški, a dejstvo ostaja, da je velika večina ekip podprta iz strani NBA moštev oz. lastnikov le teh.

Harris Blitzer Sports & Entertainment si denimo lasti ekipo Philadelphia 76ers in včeraj so prišli do do dogovora z ekipo Houston Rockets za odkup njihovega LoL moštva, Clutch Gaminga.

S kupčijo, vredno 20 milijonov dolarjev, bo družba Harris Blitzer Sports & Entertainment pridobila večinski delež v ekipi, a Houston Rockets bo obdržal 31.8% lastništva. Moštvo se bo nato preimenovalo iz Clutch Gaming v Team Dignitas, to pa naj bi se glede na vire zgodilo po koncu LoL World Championshipa.

Tako se bo ta 16 let stara ekipa zopet vrnila v League of Legends sceno, odkar je bila leta 2017 zavrnjena kot franšizni partner.

T-Series želi preko sodišča odstraniti PewDiePiejeve pesmi “Bitch Lasagna” ter “Congratulations”

Bitka med Švedom Felix ‘PewDiePie’ Kjellbergom ter indijskim kanalom T-Series je v polnem razmahu.

Čeprav je PewDiePie več ali manj priznal poraz proti Indijcem in je takrat tudi izdal pesem “Congratulations”, njegovi oboževalci niso rekli še zadnje besede in njegov kanal je od takrat pridobil spet visoko prednost. Glavni cilj je sedaj drugačen in sicer kdo bo postal prvi, ki bo dosegel 100 milijonov naročnikov.

T-Series pa očitno poskuša dobiti tekmo na drug način in sicer je na svojo pomoč poklical zakon.

Glede na spletno stran IPRMENTLAW, so na visokem sodišču v Delhiju vložili tožbo proti PewDiePiju. V svoji obtožnici so obtožili njegovi pesmi kot podcenljivi, rasistični in žaljivi. Zahtevajo umik obeh komadov iz YouTuba, pesmi pa se ne bi smele nikoli več naložiti na njegov kanal.

PewDiePie si je v “Congratulations” svojega indijskega nasprotnika pošteno privoščil. Obtožil jih piratiziranja, predsednik T-Series kanala, Bhushan Kumar, pa naj bi po Švedovem mnenju imel povezave v indijski mafiji, pohecal pa se je tudi glede obtožb Kumarjevega spolnega nadlegovanja.

Kaj se bo iz tega izcimilo, še ni znano. T-Series pravico išče najprej na svojem ozemlju in če jim uspe tam zmagati, znajo doseči odstranitev pesmi na območju Indije, to pa jim potem zna odpreti vrata na ameriškemu sodišču.

PewDiePija pa ne napadajo samo Indijci, saj je po njemu udaril tudi igralec Wil Wheaton, pojavila pa se je tudi peticija za njegovo odstranitev iz najbolj popularne platforme videoposnetkov.

Outward – Recenzija | Gothic 5, a si to ti!?

V današnji eri nadvse težko uzremo res dober RPG, kot so jih delali nekoč. Ko je tako na moja ušesa prišla novica, da se pod okriljem Deep Silver-ja kuha eden teh me je hitro zagrabil val vsesplošnega navdušenja, ki se je hitro širil med RPG zanesenjaki. Prvi dražilnik za Outward je bil tako za vsakega oboževalca žanra sladkobnejši od božjega nektarja in tudi obljube o živem svetu z nevarnostmi za vsakem vogalom so bile kot nalašč za vsakega starošolskega navdušenca. Gothic 2 je namreč kljub določenim napakam konkurenci zapustil široke hlače, ki nikomur niso bile po meri. Za najbolj mesnatega se je izkazal še predlanski Elex, ki je bil preklemansko blizu, nenazadnje je za njim stal isti razvojni studio. A Outward, ta se je pojavil z idealno debelimi bedri, v vsem blišču in sijaju obširnih maščobnih blazinic.

Kdor čaka, dočaka in tudi mi smo dočakali izid Outward-a. A na žalost so bili prvi vtisi blago rečeno mešani. Mediji ga sicer niso oklicali za katastrofo v obsegu Fallout 76, a kritizirali so izgled prejšnjega desetletja, nedodelanost, štorast nadzor in neživ svet, kjer vlada občutek nas v središču univerze. Verjetno nas je večina ob cedenju slin pozabila, da za njim nenazadnje stoji majhna neodvisna ekipa, nezmožna izrabiti količinske veličine in financ AAA studiev kot v preteklosti Piranha Bytes. Tudi sam sem se sprva spraševal, če nisem eden grešnikov, kateri smo pričakovanja postavili nekoliko previsoko in resda so bili prvi vtisi mešani. Povsem razumem določene kritike, saj ima igra hudičevo počasen uvodni del in razživi se komaj po par urah težaškega igranja. In dvomim, da je večina mehkužnih samooklicanih igričarskih novinarjev zdržala tako dolgo.


Razvojna ekipa: Nine Dots Studio
Založnik: Deep Silver
Platforme: PC
Datum izida: 26.03.2019
Cena: 39,99€

Zvrst: Akcijsko igranje vlog


Video opis


Avanturist pa tak

Outward odlično opravi kar nekaj stvari. A zgodba, ta zgolj žalostno kuka iz ozadja. Seveda tudi Gothic nikoli ni bil znan ravno po epskih štorialnih zagonetkah, a nad to opipano nevrednico perutninske označbe bi se namrdnila še tako lačna lisica ali v našem primeru jeznoriti troglodit.

V dvoje je lepše… a ne z grafične plati.

Komaj po nesrečnem brodolomu, ko si nadeneš še zmerom vlažne škornje in v uvodnjaku razrešiš krvni dolg svoje dinastije, si že vržen v narativno opuščen peskovnik. Prostih rok, da od tu naprej pričneš ustvarjati lastno zgodbo, kakorkoli so to zaželiš. Lahko se pridružiš eni izmed treh raznovrstnih nacij in opravljaš naloge v njihovem imenu, a veliko bolj zabavno se je enostavno podati na lastno avanturo povzročanja razčefuka in klanja okoliških monstrunov.

Kjer ostali stopicljajo po ustaljenih tirnicah tu ni stopenj, ni nevidnih zidov in ni razlogov, zakaj te ne bi popotna palica ponesla širom in počez. Ampak ne besno udrihati po preslednici v kolikor se zatakneš v kakšni zakotni luknji, saj je agilnost tvojega avanturista po zaslugi odsotnosti zmožnosti skakanja na ravni slona z zmožnostjo kotaljenja.

Bolje zate, da kar hitro nabrusiš pete, saj ti po zgodbenem uvodniku preostanejo bolj kot ne zgolj nenavdihnjene nabiralniške naloge ter raziskovanje in le ena od teh dveh stvari je vir dejanske zabave. Brez hitrega potovanja in s potrebo po počitku po praktično vsakemu težjemu dvoboju lahko pričakuješ naporno, a zabavno avanturistično izkustvo. Kar pa se tiče cvenka… nikoli nimaš možnosti pretirane potrošnje, saj je njegov donos omejen na tvojo sposobnost raziskovanja in bojevanja. Si slab v tem? Obrni se za 180 stopinj in strumno naprej, saj tu nimaš kaj iskati.

Kupovati moraš vse od nahrbtnikov ter šotorov pa do hrane in zvarkov.

Ko sem se tako podal pisati lastno zgodbo so me razočaranega pustile tudi omejene interakcije z NPC-ji. Večina njih me je enostavno ignorirala in se povsem posvečala svojim zankastim opravilom. Tudi tisti, ki so mi prislonili uho so navadno imeli dober razlog. Gre za trgovce ali trenerje ter občasno kakšen mini kvest, pogrešal sem drobne trenutke naključne narative, kjer bi se podal v naključno smer in tam odkril novo zanimivo kolono kvestov. Tu pa sem namesto tega kvečjemu odkril le nov razlog za smrt, ko me je sumljiva gospodična poslala v temačno vukojebino najti gobji ščit.

Nesmrtnost ni dar, temveč prekletstvo

Tu pa pride na dan zanimivo dejstvo, ki se bo sprva slišalo precej kontroverzno za igro, ki se oglašuje kot starošolski RPG. Outward je igra, v kateri je praktično nemogoče umreti. Vem, sliši se proti-intuitivno glede na vse govorice o težkosti in nemilosti iz obljub, ampak samo pomisli.

Bojevanje je štorasto, a zadovoljujoče.

Če pogledamo iz tehnične plati v praktično nobeni igri tvoj tip ne umre. Tehnično. Vsaki smrti navadno sledi naložitev zadnjega shranjenega položaja, s tem pa previješ čas nazaj in tvoj junak pravzaprav nikoli ni umrl. Je popoln, neporažen, neponižan.

A to ne velja za Outward. Tu vsaka smrt pravzaprav predstavlja padec v nezavest, iz katere se zbudiš na povsem naključni lokaciji, saj te je “kao” rešil naključen avanturist. Tako porazi ostanejo s tabo, kar dobro služi širši narativi in ti res da občutek, da nisi nek idealen junak, temveč zgolj običajen avanturist v bitki za preživetje. Resda bitke nikoli ne boš izgubil, a prav tako od poraza ne boš uspel uiti brez ponižanja in grimase na obrazu.

Zanimivost igre je prav tako, da je ena redkih oziroma edina meni znana v RPG žanru, ki se ima priliko pohvaliti tako s spletnim kot tudi lokalnim kooperativnim načinom. Seveda pa naj tu opozorim, da ob igranju s prijateljem vse postane dosti lažje, čeprav še vedno ne ravno enostavno.

Lokalni co-op je stvar, ki jo bom od sedaj naprej pogrešil pri vsakem RPG-ju.

V kolikor se lotiš lokalnega igranja preko deljenega zaslona (več kot pohvalna vključitev) si zaenkrat omejen na igranje na vertikalno presekanem zaslonu. Tudi v kolikor preko določenih trikov uspeš pretentati igro in usposobiti ločen pogled na dveh ekranih, ti bo, v kolikor nista ultra široka, uporabniški vmesnik enostavno pokazal sredinca, kamera pa bo omogočala bližnji ogled tvoje zamaščene grive tudi na najvišje nastavljeni FOV oddaljenosti.

Nasilje je vedno pravi odgovor

Počasi je že čas, da preidemo na kruh in maslo igre. Bojevanje v Outward je zelo počasno in štorasto. A gre za namerno odločitev in tako se navadno ne čuti nepošteno, pa tudi variacija bojnih stilov ter aktivnih in pasivnih sposobnosti, ki se jih lahko v starošolskem stilu priučiš pri trenerjih v zameno za denar, je impresivna. A vseeno sem navajen na bolj moderne izvedbe in nisem najbolj navdušen nad zaklenjenimi animacijami, v katere te spusti vsak udarec. A glej. Kot pri vseh težaških igrah se sčasoma navadiš na štorast nadzor in z naprednejšo opremo navdušeno kolješ manj nevarne sovrage.

Pomaga, da se ne rabiš boriti tudi s kamero, premikanje pa je fluidno, v kolikor nisi obtežen s polnim ruzakom. Ampak prijatelj tu je gumb za odvrg… odvržitev… ah, met torbe proč, indikator na vrhu pa ti pomaga najti pot do nje nazaj. Gre za enega redkih primerov, kjer ti igra pokaže milost, saj drugače stvari kot mini zemljevid niso na voljo, svojo lokacijo na velikem zemljevidu pa moraš razbrati sam preko okoliških znamenitosti.

Zemljevidi so obširni a precej skopi glede glede favne in flore.

Celoten sistem raziskovanja in bojevanja Outward opravi precej dobro, odlično pravzaprav. Bitke redkokdaj niso napete in vedno pustijo posledice, ki se ne pozdravijo same od sebe. Med raziskovanjem si pogosto primoran počiti utrujene kosti ali vsaj pogoltniti kakšen grižljaj, saj utrujen in lačen avanturist navadno pomeni avanturista z zelo kratko življenjsko dobo.

Ko govorimo o boju ne smemo mimo variacije sovražnikov. Od človeških banditov do pravzaprav ogromnega nabora raznovrstnih pošasti. A ne le to, vsak se bori na svoj način in taktika, ki je delovala pri enem, te bo pri drugem hitro stala življenja. Če vzamemo za primer električne žabone so ti zelo štorasti ter počasni in sploh ne premorejo fizičnih napadov. A v kolikor se jim približaš te hitro prekrijejo z električnimi kroglami, prav tako pa premorejo regeneracijski pljunek, ki ga prav radi izrabljajo. Združeno z dejstvom, da se navadno nahajajo v skupinah se jim je zelo težko približati in jih poraziti preko fizične sile, medtem ko bo lokostrelec naletel na povsem drugačno izkušnjo.

Coprnija ali fizični pristop. Oboje lahko kombiniraš po želji, vsak stil pa ima svoje prednosti in slabosti.

Dobiš tudi dostop do raznih pasti ter ostalih pripomočkov, ki jih lahko uporabiš za povzročitev škode ali krvavitve, s pomočjo katere nato počasi izčrpaš sovražnika, medtem ko se zgolj izogibaš njegovim udarcem. A tudi določeni sovražniki v rokavu skrivajo razne trike in tako je do vsakega boja potrebno pristopiti z mislimi pri stvari.

Tako bi resnično pohvalil bojno izkušnjo, saj stalno naletavaš na nove sovražnike in vsakdo te lahko preseneti s kakšnim novim trikom. Resnično gre za trdoživ RPG, kjer se počutiš kot navaden smrtnik s človeškimi zmožnostmi in ne bajesloven junak, ki sistematsko pobija vse počez in se pri tem niti malo ne preznoji.

Tresem se, a ne od strahu

A bojevanje ter težavnost sta eni redkih stvari, ki resnično izstopata od povprečja. Tu me moti sploh gradnja sveta. Odsotnost hitrega potovanja še prebavim in čeprav so različni zemljevidi dom različne favne in flore se praktično vsi počutijo pusti in prazni, sovražnike pa opaziš že na daleč. Pravi kontrast recimo Elexu, ki je bil poln vsega živega in mrtvega.

Dialog je večinoma zelo osnoven in korak nazaj napram Gothicu.

A morda poznam razlog za to. Ker ne glede na grafični dizajn prejšnjega desetletja imam slabo novico. Igra deluje, kot da bi imel računalnik iz prejšnjega desetletja. Zatikanje je stalen kompanjon sploh v kolikor se lotiš igranja v dvoje in dlje kot igraš, hujše postaja (sklepam, da je krivec spominsko curljanje?). Na primer igra je na RTX 2070, navitemu i5-9600K in 32GB pomnilnika resda delovala na ultra nastavitvah ter 2560×1440 resoluciji, a zatikanje je bilo konstantno sploh pri obisku naselij, kjer mi je včasih šlo res na jok.

Ampak to je zgolj majhno plačilo za igranje enega redkih RPG-jev, ki se poslužujejo starošolskega Gothic stila. Resda je daleč od idealnega, sploh pričetek je mizeren in med prvimi par urami me je večkrat skoraj minila volja do igranja (sklepam, da je to tudi razlog za veliko mero negativnih ocen tako ocenjevalcev kot tudi igralcev). A sčasoma se je Outward izkazal za zabavno in presneto težko avanturo, ki se jo definitivno splača preizkusiti in to izraža tudi povprečna ocena, ki se je na platformi Steam iz okolice 50% ob izidu po par tednih dvignila na solidnih 75%.

Razsodba

(+) RPG, kot jih ne delajo več
(+) Odlična variacija sovražnikov
(+) Izjemen kooperativen način
(+) Ogromen svet, ki skriva premnogo-katero skrivnost
(+) precej raznolikih bojnih stilov in pristopov do bojevanja
(+/-) Štorasto in počasno, a hkrati zadovoljujoče bojevanje
(+/-) Zelo počasen začetek
(-) Kljub osnovni vizualni zasnovi je delovanje na dober dan zatikajoče
(-) Po 20 urah igranja sem o svetu izvedel izjemno malo
(-) Dialog ter zgodba sta izjemno osnovna

Fortnite kombiji za oživljanje so naposled prispeli v igro

0

Pisali smo že o nameri razvijalca Epic, da svojo igro Fortnite malce spremeni in jo malce približa svojemu konkurentu Apex Legends.

Zadeva je sedaj vendarle prispela in skupaj s posodobitvijo 8.30 je smrt v Fortnitu postala malce bolj prijetna.

Kombiji za oživljanje delujejo na podoben princip kot v Apexu: ob smrti igralec izpusti kartico, ki jo nato odnesemo do kombija. A pozor, treba bo pohiteti, saj imamo za to omejen čas – vsega 90 sekund. Ko umrlega vendarle privlečemo do vozila, se prične oživljanje. To traja 10 sekund, med tem časom pa bodo vsi igralci opozorjeni na poskus oživitve preko svetlobnega signala ter zvočnega učinka. Ko je oživitev končana, bo kombi ponovno na voljo čez 120 sekund.

Medtem ko v Apexu oživljeni pričnejo avanturo povsem brez opreme, je Fortnite do hodečih mrtvecev malce bolj prijazen. Novo oživeli boste svoj nadaljnji spopad pričeli opremljeni s pištoloi in nekaj streliva, v inventarju pa boste našli še 100 lesa, kar je ravno dovolj, da pobegnete iz potencialno nevarne situacije.

Kje se nahajajo vse lokacije kombijev si lahko pogledate na spodnji sliki.

Kako zadeva deluje v praksi pa si lahko ogledate v spodnjem posnetku.

Včeraj se je pisala zgodovina, saj smo dobili prvo pravo sliko črne luknje

0

Včeraj je bil svet malce lepši. Namesto da bi vse naslove člankov polnile trapaste Hollywood zvezdnice tipa Kim Kardashian, smo se vsi čudili misterijem širnega vesolja.

Preko 200 astronomov v 20 različnih državah je združilo skupaj moči in teleskope in plod njihovega dela je prva slika črne luknje, katera velja za eno najmočnejših sil v vesolju, ki je presneto težko opazovati.

Razlog tega je dejstvo, da črna luknja vase posrka vse, kar se nahaja okoli nje, tudi svetlobo, zato so znanstveniki morali prilagoditi teleskope, da so ti lahko ujeli svetlobo na samem robu črne luknje – ta del se imenuje dogodkovno obzorje oz. “event horizon”.

Astronomi so za uspešno sliko uporabili 8 teleskopov, ti pa so bili razporejeni po svetu in skupaj ustvarili mrežo, imenovano Event Horizon Telescope Array. Vsi od njih niso bili namenjeni za takšno nalogo, zato jih je bilo potrebno najprej nadgraditi z novo strojno opremo ter jih opremiti z atomskimi urami.

Eden od osmih teleskopov se je nahajal na Antarktiki, vsi skupaj pa so sestavili mrežo Event Horizon Telescope Array.

Končni rezultat je bil tako močan skupni teleskop, da bi z njim lahko stali v Washingtonu in preko njega razbrali potankosti kovanca, kateri bi se nahajal v Los Angelesu.

In takšno moč so astronomi potrebovali, saj je bila njihova tarča središče galaksije Messier 87, ta pa je od Zemlje oddaljena 55 milijonov svetlobnih let.

To je res zgodovinski dosežek in zagotovo bo slika ponudila nekaj novih informacij v to skrivnostno silo, ki vlada celotnemu vesolju.

Na algoritmu za zajetje slike je dolgo časa delala Katie Bouman in spodaj si lahko ogledate njeno reakcijo, ko je pred sabo končno videla plod svojega dela.

Slika je zahtevala tudi svoj strojni davek, saj je za svoje rojstvo zahtevala 5 petabajtov podatkov, kar je več kot 5 milijonov gigabajtov. To je skoraj toliko, kolikor za svojo namestitev zahtevajo sodobne igre.

Kaj točno je črna luknja ter kako so astronomi sploh prišli do slike si lahko pogledate v spodnjem, priročnem videu.

Overwatch bo ta mesec dobil nov Archives dogodek

0

Ob vseh battle royale igrah, ki se dandanes borijo za svoj kos igričarske baze, je Blizzardova večigralska streljačina Overwatch kar malce utonila v pozabo. Škoda, saj gre za enega še redkih Blizzardovih naslovov, ki nosi spoštovanje med igralci in si zato zasluži nekaj več pozornosti.

Morda bo igra ponovno bolj zaživela ta mesec, saj se pripravlja novi Archives dogodek, ta pa se bo imenoval Storm Rising.

To je že tretji Archives dogodek, prejšnja dva sta nosila imeni Retribution in Uprising. Namen Arhivov je, da se igralci bolje spoznajo z vsemi igralnimi karakterji in se zatopijo v njihovo zgodbo.

V Storm Rising bomo tako prevzeli nadzor nad liki, ki nosijo imena Tracer, Genji, Winsoton ali Mery, naša naloga pa bo ujeti šefa Omnic Talosa, Maximiliena. Tarča je izmuzljiva, zato bomo morali tarčo ujeti, preden se nam izteče temu namenjen čas.

Poleg tega, da se bomo naučili nekaj zgodovine Overwatcha, je dogodek idealna priložnost, da pridobimo nekaj novih kozmetičnih predmetov – Blizzard jih bo tokrat na voljo postavil preko 160.

Čakajo nas tudi zanimive interakcije med heroji ter prav pravcate filmske sekvence, kar bo še dodatno oživilo vse naše like. Čaka nas tudi novi skin za Baptista, ki bo heroja vrnil v čase, ko je bil še poreden fant.

Storm Rising bo potekal med 16. aprilom in 6. majem, to pomlad pa bomo lahko podoživeli tudi pretekla dva dogodka: Retribution in Uprising.

MMO igra Albion Online je sedaj brezplačna

0

Dobra novica za vse oboževalce MMO žanra. Masivne večigralske igre so več ali manj postale stvar preteklosti, saj se založniki in razvijalci obračajo na battle royale projekte, ki vsebujejo “live service” model.

MMO naslovi tako čedalje težje konkurirajo, zato morajo obstoječi naslovi neprestano inovirati, saj bodo le tako lahko obdržali svojo igričarsko bazo.

Eden od teh naslovov je Albion Online, ki je očitno začutil, da njihovi igralci odhajajo na druge pašnike, priliv novih pa je usahnil. Zato je razvijalec Sandbox Interactive naredil tisto, kar naredijo vsi v stiski: svoj projekt je igralcem ponudil brezplačno.

Albion Online že prej ni zahteval naročnine, a ste za igranje še vedno bili primorani v nakup igre. Ta obveznost je sedaj odpravljena in igralci, željni novih pustolovščin, se sedaj lahko preprosto odpravite na Steam in si prenesete svojo kopijo naslova.

Albion ni ravno lahka igra, saj gre za “hardcore” izkušnjo, kjer igralci ustvarjajo ekonomijo in vodijo svet. Pokrajino vodijo različni cehi in enemu od njih se boste morali pridružiti, saj špil do soliranja ni prijazen in za preživetje se boste morali povezati z drugimi igralci. Kar je navsezadnje tudi nekako poanta vseh MMO naslovov.

Sedaj lahko polagate stave na Igro prestolov in ugibate, kdo bo v novi sezoni umrl prvi

Samo še par dni nas loči od premiere 8. in hkrati zadnje sezone popularne serije Igra prestolov in oboževalci so seveda na trnih.

Vse namreč zanima, kako se bo epska saga na koncu razpletla in na spletu se je pojavilo že ogromno teorij. Vsa ta ugibanja pa so privedla do zanimive novosti na spletnih stavnicah, kjer lahko uporabniki svoje teorije in ugibanja preoblikujejo v resnične denarce.

MyBookie je spletna stavnica, ki je pred kratkim pridobila tudi svoj Game of Thrones oddelek (v iskalnik vtipkajte Game of Thrones). Stavimo lahko na tri različne kategorije: kdo bo prvi umrl v novi sezoni, ali je Bran Night King in kdo bo ubil ledenega zmaja.

Gledalci pravijo, da se v novi sezoni najslabše piše karakterjema, ki slišita na ime Yara Greyjoy in Tormund Giantsbane. Naslednja na listi za odstrel naj bi bila Euron Greyjoy ter Theon Greyjoy. Najbolj varna naj bi bila Jon Snow ter Bran Stark, seveda pa so to samo ugibanja, saj scenaristi radi ubijejo ravno lik, ki nam je najbolj prirasel k srcu.

Po drugi strani velik odstotek obiskovalcev meni, da Bran ni The Night King, kar nakazujejo popularne teorije. Odkrito rečeno, me to ne preseneča, saj bi bil tak razplet malce preveč predvidljiv in od scenaristov pričakujem nekaj bolj izvirnega.

Na koncu stoji še vprašanje, kdo bo ubil sedaj zlobnega ledenega zmaja. Najbolj verjeten ubijalec je Jon Snow, sledijo pa mu ostala zmaja Drogon in Rhaegal. Najmanj možnosti za pridobitev zmajevske trofeje ima Tyrion Lannister, a mali spletkar nas zna na koncu vse presenetiti.

8. sezono Igre prestolov boste premierno lahko pogledali v ponedeljek zjutraj. Odštevanje lahko spremljate preko sledeče strani.

Star Wars Jedi: Fallen Order dobil prvi dražilnik

0

Star Wars igre so v zadnjih letih praktično izumrle, saj je igričarska publika za nove vojno zvezdne avanture morala skočiti v večigralske vode Battlefront naslovov.

A vendarle založnik EA pripravlja eno pošteno enoigralsko kampanjo, ta pa bo prišla v obliki naslova Star Wars Jedi: Fallen Order.

Na igri dela priznani razvijalec Respawn Entertainment, pri zgodbi pa naj bi pomagal priznani RPG ustvarjalec Chris Avellon, spisal pa naj bi tudi zanimive like ter poskrbel za režijo vmesnih sekvenc.

O igri se zaenkrat ve bore malo: šlo bo za za tretjeosebno, akcijsko avanturo, ki se bo dogajala po dogodkih iz Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith. Štorija bo temačna in zna morda zato spomniti na odlični Knights of the Old Republic II: The Sith Lords.

Naslov naj bi tudi uporabljal pogon Unreal Engine 4 (kar je zanimivo, saj Electronic Arts zaprisega na svoj Frosbite Engine), EA pa naj bi ciljal na letošnji izid.

Star Wars Jedi: Fallen Order je včeraj dobil tudi prvi dražilnik, ki sicer pove bore malo, naslov pa naj bi bil uradno razkrit to nedeljo, 14. aprila.

PewDiePie bo začel zopet streamati vendar ne na YouTubu

Švedska in svetovna YouTube zvezda Felix “PewDiePie” Kjellberg skorajda vsak dan polni naslove spletnih časopisov.

To gre predvsem na račun njegovega boja z YouTube kanalom T-Series za prestol najbolj naročenega kanala, vsake toliko pa se znajde tudi pod napadi filmskih igralcev, saj se je nedavno nanj spravil Wil Wheaton.

PewDiePie se je pred kratkim odločil ponovno podati v svet streamanja, a tega ne bo storil na YouTubu, niti ne bo skočil v tabor modrih, ki ga zastopa Twitch.

Odločil se je namreč za platformo DLive, ki se osredotoča na prenose v živo, s to razliko, da zase ne vzamejo nobenega deleža. To ustvarjalcu zato omogoča, da lahko preko svoje vsebine zasluži veliko več kot pa na konkurenčnih platformah.

Če prvič slišite za DLive, vam ne bi nihče zameril. Zadeva je zgrajena na Lino mreži, ta pa za izplačila uporablja kriptovaluto Lino Points. Preko teh točk se lahko obiskovalci naročujejo na priljubljene kanale, ustvarjalce obdarujejo, hkrati pa si lahko prislužijo Lino točke na povsem preprost način – preko interakcije s platformo.

PewDiePie bo svoj prvi prenos v živo na DLive platformi zagnal to nedeljo, 14. aprila. Z njegove strani bodo prileteli tudi dve veliki donaciji in sicer bo med druge ustvarjalce na platformi podelil 10.000 ter 50.000 dolarjev. Prenos si lahko ogledate na sledeči povezavi.

Negative Atmosphere je grozljivka, ki svoj navdih črpa iz serije Dead Space

0

Razvijalec Calvin Parsons je imel dovolj čakanja na nov del grozljive serije Dead Space, zato se je spravil kovačiti prav svoj izdelek, ki sliši na ime Negative Atmosphere.

Igrali bomo 49-letnega vojaka Samuel Edwardsa, ki se je znašel sredi obdobja hladne vojne, katero je započela zlobna umetna inteligenca. Mesto dogajanja bo ladja TRH Rusanov, na njej pa se je razširil skrivnostni virus, ki je vse robote ter ljudi spremenil v mutirance in naš vojaček je naslednji na seznamu njihovega jedilnika.

Negative Atmosphere je včeraj dobil tudi prvi napovednik in že ob prvem pogledu je jasno, od kje špil črpa svoj navdih. Zadeva je praktično kopija Dead Space serije, saj je tretjeosebna akcija praktično ista, oklep Samuela je skorajda identičen tistemu, ki ga je nosil Isaac.

Igra je zaenkrat še zgodaj v razvoju, zato o datumu izida ni ne duha, ne sluha. Ima pa naslov svojo Patreon stran, ki jo lahko spremljate za nadaljnje posodobitve ter ob morda avtorju zraven namenite še kakšen cekin.

Apex Legends igralca popeljala odsotnega (AFK) člana ekipe do zmage

0

Igranje večigralskih iger, kjer ste primorani stopiti v ekipo s tujci, je vedno tvegano početje. Nikoli namreč ne veste, kakšnega soigralca boste pridobili v ekipo.

Morda vas bo igra sparila s pravim mojstrom večigralskih obračunov ali pa s popolnim začetnikom, ki sploh ne ve, kako se premikati v prvoosebnem pogledu.

Včasih pa vaš kompanjon sploh ne bo prisoten pri igri, saj je moral ravno takrat skočiti na WC ali pa po opravkih. Ravno to se je zgodilo v nedavnem spopadu v igri Apex Legends, kjer sta Reddit uporabnik Crackly_boi ter njegov prijatelj v ekipo pridobila odsotnega igralca.

Vendar pogumneža nista obupala ampak sta neaktivneža s seboj popeljala na avanturo, ki se je na koncu končala celo z zmago.

Neaktivnega igralca sta premikala preko uporabe portalov, veliko pa sta uporabljala tudi nož. Posnetek akcije se je pojavil na Redditu in veliko uporabnikov se je spraševalo, kako za vraga ni bil AFK igralec avtomatsko odstranjen zaradi neaktivnosti. Pojavile so se teorije, da je bil igralec najprej zares odsoten, a kasneje, ko je ugotovil, kaj se dogaja z njegovim likom, je pustil, da sta soigralca vse storila namesto njega. Resnica pa je verjetno, da igra pri neaktivnosti spremlja premikanje lika in ne kontrolne vnose, ki jih izvaja igralec.

Akcijsko avanturo si lahko ogledate na spodnjem posnetku.

Friend and I had an AFK Gibraltar in our game and he made it to the end with us. Turns out the only time Gibraltar is useful is when no one is playing him from r/apexlegends

Dragon Age 4 zna biti zelo podoben Anthemu

Kotaku je včeraj objavil zanimiv članek, ki se zopet potopi v delovno kulturo razvijalca BioWare. Njihov prejšnji članek je pod drobnogled vzel težaven razvoj igre Anthem, tokrat pa se je njihov novinar Jason Schreier osredotočil na skrivnostni naslov Dragon Age 4.

Ta je svoj razvoj začel že nekaj časa nazaj, a projekt je bil leta 2017 ponovno zagnan od začetka. Kotaku članek se poglobi v podrobnosti prejšnje inačice naslova, nekaj informacij pa smo pridobili tudi o tej trenutni različici.

Kakor pravijo člani razvojne ekipe BioWare, naj bi novi Dragon Age 4 vseboval “live” komponento, ki se tika predvsem večigralstva. Naslov naj bi tako spominjal na Anthem, saj EA želi, da ima vsak njihov naslov večigralski del, zaradi katerega bi se igralci vračali v igro, tudi leta po izidu.

Ni še čisto jasno kaj naj bi ta “live” komponenta sploh bila. Nekateri člani razvojne ekipe so naslov opisali kot “Anthem z zmaji”, medtem ko se drugi s tem ne strinjajo. Dragon Age 4 naj bi bil najprej enoigralska izkušnja, z močno zgodbo, večigralski del pa naj bi spominjal na tistega iz Mass Effect 3.

Vse je seveda še v zraku in verjetno niti BioWare še ne ve, kaj sploh bo njihov končni produkt, saj se verjetno pravi razvoj sploh še ni začel, zato se zna vse to skozi leta razvoja spremeniti .

Naslednji Nintendo Direct naj bi se zgodil že 11. aprila

Na zadnjem dogodku Nintendo Direct, ki se je zgodil v mesecu februarja, smo bili deležni kar nekaj novosti.

Pričakale so nas novice o novih Pokemonih ter prenovljenih Nintendo Switch napravah. Vse kaže pa, da se bo nov dogodek zgodil tudi ta mesec in sicer 11. aprila. Kaj vse lahko pričakujemo od novega dogodka? Še več novic o novi Nintendo Switch napravi, nove igre, mogoče celo kaj več o novem Zelda naslovu, kakšen posebno predelavo in definitivno še mnogo več.

Seveda je še vse v oblakih, saj to ni uradna naznanitev Nintendo Direkt dogodka s strani Nintenda samega. Vsekakor pa nas čaka kar nekaj novosti.

Arctic Freezer 34 eSports DUO – Recenzija hladilnika | Hladilnik za eŠportnike?

Verjamem, da mi podjetja Arctic po seriji testov ni več potrebno ponovno predstavljati. Nemško podjetje me je nedavno znova kontaktiralo in mi v test ponudilo enega izmed mikavnejših CPU hladilnikov Arctic Freezer 34 eSports Duo. Le kako bi jih lahko zavrnil. Omenjen hladilnik namreč ob atraktivnem videzu zaznamuje tudi nizka cena, saj stane dobrih 40€, kar ga naredi dosegljivega široki beri kupcev.

Če stran spremljaš redno, morda še pomniš preizkus par hladilnikov tega proizvajalca, med drugim tudi predhodnika Freezer 33 eSports Edition, ki smo ga na strani obdelali dobro leto nazaj in cenovno ugodnejšega Alpine 12 za pičlih 12€.


Specifikacije

Odvodne cevi: Direkten stik Ø6mm x 4
Hladilna rebra: Aluminijasta rebra x 54, širine: 0.4 mm
Termalna pasta: Paketek z MX-4
Ventilator: 2x 120 mm, 200 – 2,100 RPM (PWM), 0 db način pod 5% PWM
Ležaj: Fluid Dynamic Bearing
Glasnost: 0.5 Sone (@ 2,100 RPM)
Tok / Voltaža: 0.13A /12V DC
TDP: do 210 Watts
Dimenzije: 124(D) x 103(Š) x 157(V)mm
Teža: 847 g
Podprta podnožja:
Intel ® 2066*, 2011-3 *, 115x, AMD AM4
*podpora odvisna od osnovne plošče


Video test


Uvodnik

Nikakor nisem želel izpustiti priložnosti za preizkus naslednika priljubljenega eSports 33 Duo, sploh glede na dejstvo, da so mi ga proizvajalci prijazno ponudili na test. Takrat sem prejel enačico z enim ventilatorjem bele barve, tokrat pa me je pričakalo presenečenje – različica DUO z dvema ventilatorjema, oblečenima v rdeče-črno.

Zraven omenjene rdeče je hladilnik možno dobiti tudi v zeleni, rumeni in beli varianti.

Embalaža je dejansko izjemno podobna predhodniku, le nekoliko višja. Na vrhu se nahaja logotip in napis Carbon Neutral oziroma znak za nevtralne emisije. Zeleno kakopak.

Še vedno so vsi lastniki deležni 10 letne garancije, kar je velik plus iz moje strani. Že res, da hladilniki z izjemo ventilatorjev, ne vsebujejo električnega vezja in mehanskih premičnih delov, zaredi česar do okvar praviloma ne prihaja, a lepo je videti garancijo, da bo hladilnik deloval premnogo let.

Ves paket je v barvah ventilatorja in hladilnika oblečen v rdeče-črno barvno paleto. Na naslovni strani najdeš sliko produkta, na zadnji pa nekaj informacij o sami vsebini in uporabljenih tehnologijah.

Seveda se ni mogoče ogniti samim specifikacijam. Tukaj izveš vse bistvene podatke, s katerimi te želi Freezer 34 Duo premamiti v nakup. Na dnu je naveden skupek sestavnih delov, ki se nahajajo v notranjosti paketa.

Glavnina dogajanja se prične s samim odprtjem in prvim vpogledom v notranjost. Morda me je nekoliko razočarala zgolj sama zaščita. Ob straneh ni mogoče najti penaste ali kartonaste zaščite, ki bi hladilnik varovala med transportom.

Tako sem imel manjšo težavo tudi sam, ko se je znotraj, navidezno brezhibne embalaže, nahajal hladilnik z rahlo vizualno poškodbo hladilnih reber, a na srečo je njegov nadomestek prispel nepoškodovan.

Izgled in dizajn

Obseg z nameščenima ventilatorjema hladilnika je precejšen (103mm) in prav slednja omejujeta negativne vplive na hladilna rebra. Kakorkoli, z nekajminutno čarovnijo izvijača, so bila poškodovana rebra kolikor toliko poravnana.

Arctic je v prenovljeni seriji uporabil izboljšane ventilatorje BioniX-P. Še dodatna izboljšava že tako izvrstnih BioniX, ki zraven drugih sprememb tokrat vsebujejo tudi pasiven način . Če me videz ne vara je sam hladilnik nekoliko višji in težji. Specifikacije so opažanju pritrdile, a sprememba tokrat pomeni tudi podporo za višje pomnilniške palčke.

Meri 124mm x 157mm x 103mm (88mm brez dodatnega ventilatorja). Namesto 49 0,5mm širokih aluminijastih hladilnih reber, jih je tokrat 54. Zaradi večjega števila so nekoliko ožja z 0,4mm.

Število odvodnih cevi je ostalo enako in se ustavi pri 4. Le te potekajo po celotni, preko stične površine, za direkten stik s procesorjem. Teža je nekoliko nižja z 847g oz. 627g z enim ventilatorjem.

Dizajn nikakor ne da slutiti, da tokratni testiranec stane 40€. Za to ceno nosi presenetljivo dovršen videz in razen nekoliko slabšega, minimalističnega pakiranja zaenkrat ne morem odbiti nobene točke.

A smo že naleteli na rahlo razočaranje. Nekoliko sem presenečen nad bornim številom dodatkov. A v tem cenovnem razredu pri hladilniku dobre izgradnji je njihova odsotnost smiselna in jo dejansko razumem, sploh glede na zelenost.

Tako boš ob nakupu prejel zgolj skupek vijakov za pritrditev, navodila in termalno pasto. Že pri predhodniku Arctic Freezer 33 sem imel nekaj pripomb čez pasto v vrečki. Dosti raje bi videl manjšo tubo, saj količina termalne paste zadošča za 2-3 nanose. Že standardno je k hladilnikom dodana Arctic MX-4, ki je odlična silikonska pasta s toplotno prevodnostjo 8.5 W/(mK) in viskoznostjo 870.

Kakorkoli, dodatki izpolnijo svojo poslanstvo, tako, da se prestaviva na samo namestitev. Tudi tukaj se od predhodnika ni spremenilo kaj dosti.

Najprej bo potrebno sneti oba ventilatorja, ki sta na hladilnik pripeta s po dvema sponkama. Zaradi dobre upogljivosti težav ne bi smel imeti nihče, čeprav je malenkost nadležno ob vsaki namestitvi potrebno snemati oba ventilatorja.

Čeprav nekateri preizkuševalci težijo za zapleteno namestitvijo, sam nisem imel nikakršnih težav. Vzela mi je dobrih 15 minut, e-navodila so sicer dovolj podrobna, a kljub temu bi si za prihranek kakšne minute želel tudi fizična. Razumem usmerjenost v zeleno, ki je tudi razlog za njihovo odsotnost.

Test

Metodologija testiranja

Napredek pri specifikacijah je viden, kako pa se bo hladilnik obnesel med samim testiranjem? V naših testih nikakor ne bo imel lahkega dela. preizkusili ga bomo predvsem na procesorju i5 9600K, ki ga bomo poizkusili tudi naviti. S svojo ceno bi lahko postal dobra kombinacija za potencialne kupce.

Med vsakim testiranjem izdelkov poizkušam izključiti vse dejavnike, ki bi lahko vplivali na rezultat. Seveda se merilne napake dogajajo, zaradi tega sem v teste dodal tri ponovitve testiranja pod enakimi pogoji. Pri hladilnikih sicer večjih težav pri tovrstnih testih ni. Vsakokrat bom vedno dopisal pogoje, v katerih je bil test izveden.

Tokrat bom hladilnike preizkušal pri sobni temperaturi 20C. Sicer bi lahko uporabil uporabil ΔT – delta T temperature, kjer bi od izmerjene vrednosti odštel sobno temperaturo, ampak zaradi lažje predstave pa tudi primerjave meritev se za ta korak nisem odločil. Vsi rezultati so prirejeni za sobno temperaturo 20C.

Test sestavlja 5 zaporednih zagonov Cinebench 15, Blender (rendiranje BMW), Corona in 30 minutno igranje igre Outward-a. Da test ne bi bil osamljen in da bi bil bolje dojemljiv sem vključil še dodatne hladilnike. Tako so se na mizi znašli Arctic Freezer 33 eSports One, Arctic 12 in tovarniška rešitev podjetja Intel.

Izbira ni najbolj posrečena, ampak mi je zaradi zapletov preprosto zmanjkalo časa, da bi v test vključil kakšen hladilnik več.

Testni sistem:
Procesor: Intel i5 9600k ~ 5,0GHz 1,31V, Intel i7 8700K
Plošča: Asus Apex X Z370, MSI MEG Z390 Goodlike
Ram: G.Skill 2x16GB 3000MHz CL16
Napajalnik: Chieftec 1250W Gold
Grafična kartica: Zotac RTX 2070 8GB
Ohišje: Odprt “bench table”
Disk: Samsung 512GB NVME SSD

Rezultati

Na tovarniških nastavitvah so temperature med igranjem Outward pridno ostale pod 70. Največji preskok je bil opazen pri najmanjšem številu obratov, kar jasno kaže na premajhen pretok zraka, saj ventilator ni sposoben ohlajati aluminijastih hladilnih reber.

Ob navitju ventilatorja BioniX-P pri 645 RPM oziroma 20% nista sposobna učinkovito hladiti razgretih aluminijastih reber navitega i5 9600K. Pretok zraka je ubog, zaradi česar so stopinje dosegle število 87. S pohitritvijo vrtenja ventilatorjev se je temperatura znižala pod 70C.

Pri dveh zaporednih Cinebench15 testih smo ponovno zapazili podobne rezultate. Izrazit odklon je ponovno videti pri 645RPM. Takoj, ko BioniX-P ventilatorja presežeta magično mejo 1000 obratov, se stopinje znatno znižajo. Optimalna nastavitev je tudi tukaj 65% oz. 1500RPM.

Na navitju lahko ponovno opazimo podoben vzorec, le da so stopinje zrasle nekoliko višje.

Najzahtevnejši test, kjer smo pognali rendiranje BMW scene je povzročilo najvišje temperature, kjer je ob navitem procesorju ob omejenem ventilatorju skoraj dosegel 100C. Pričakovano je temperatura ob višjih vrtljajih ostala dosti nižja.

V naslednjih testih sem namesto i5 9600k uporabil i7 8700.

Corona je eno izmed bolj priljubljenih orodij za preizkušanje procesorjev. V njem sem Arctic Freeter 34 eSports Duo primerjal s Freezer 33 e-Sports One, Alpine 12 in t.i. “Shitty” privzeto hladilno rešitvijo.

Naj že na tem mestu povem, da so fantje pri Intelu utrgani, ko zraven 100W procesorja priložijo hladilnik, ki niti na tovarniških nastavitvah ne more preprečiti znatnega gretja in nižanja boost frekvenc. Kakopak, na koncu dneva je lažje identični hladilnik priložiti tako Celeronom kot i7 z več kot 70W višjo porabo.

Dovolj o Intelovi vprašljivi poslovni praksi. Freezer 34 eSports Duo prinaša kar 5C izboljšanje rezultatov napram predhodnika. Tudi če odvzameva 2C, ki pritečeta dodatnemu ventilatorju, še vedno govoriva o 3C nižjih temperaturah.

Test je z zadnjimi vzdihljaji opravil tudi Arctic Alpine 12, vendar so se stopinje neprijetno približale magični številki 100.

V Cinebench15 je stituacija podobna. Intelov tovarniški hladilnik, ki je priložen procesorju, ob nakupu mu seveda ni kos, vsi ostali so test prestali.

Če te zanima razlika med ceneno kirajsko termalno pasto iz Ebay-a in MX-4 je le ta v naših testih nanesla za 4C.

Dodaten ventilator sicer doprinese k samemu znižanju temperature, ampak razlika ni ravno bajna. Vedeti moraš, da je bil test opravljen v idealnih pogojih izven ohišja in se v ohišju s slabim pretokom zraka učinek dodatnega ventilatorja zna še dodatno poznati.

Če si ob pogledu na rezultat pomislil, zakaj raje ne bi kupil različice z enim ventilatorjem in prihranil, se odgovor izriše ob obisku prve spletne trgovine, razlika v ceni namreč znaša zgolj 2€, zaradi česar je različica z 2 ventilatorjema preprosto boljši nakup.

Kot lahko vidiš se je Arctic Freezer 34 eSport Duo obnesel dobro. Ne morem reči, da so me rezultati presenetili, saj sem bil nenazadnje izjemno zadovoljen z dosežki njegovega predhodnika. Vseeno so doseženi rezultati odlični in mnogokrat z njimi preseže tudi višje cenovnike.

Lahko bi rekel, da je idealen partner za 9600k, i7 8700 in vse obstoječe AM4 Ryzen procesorje. Sapa mu začne pohajati šele ob navitem 9900k, kar pa velja tudi za veliko večino vodnih hladilnikov na trgu. Arctic je z njihovo prenovljeno različico nedvomno napravil lep korak naprej.

Razsodba

(+) Privlačna cena
(+) Preprosta namestitev
(+) Zlahka ohladi navitega 9600k
(+) Primeren za različne barvne ambiente
(+) Kakovostna ventilatorja
(+) 10 letna garancija
(+) Kompatibilen z višjimi rami
(+/-) Termalna pasta MX4 je super, nekoliko manj priložena vrečka
(+/-) Navit 9900k mu je zakrivil kakšen siv las
(+/-) Odsotnost fizičnih navodil za manj spretne
(-) Razmeroma slabo zaščitena embalaža
(-) Pogrešam kak dodatek

Bivši Valvov razvijalec: “Steam je ubijal PC trg, Epic ga bo popravil”

0

Na PC trgu trenutno vlada vojna med platformami za ponudbo digitalnih iger.

V enem kotu se nahaja veteran Valve, ki s svojo trgovino Steam že dolgo vlada in služi velike denarce, saj si od vsakega prodanega izvoda igre na svoji platformi odreže večji delež pogače.

V drugem kotu pa se nahaja Epic Games trgovina, ki želi na svojo stran pridobiti nove uporabnike preko prisilno ekskluzivnih naslovov, kateri so na voljo samo v njihovi trgovini, poleg tega pa je za založnike veliko bolj ugodna, saj si od prodaje odseka veliko manjši delež.

Epic je v očeh igralcev trenutno močno manj priljubljen. Po eni strani zaradi ekskluziv, ki zna igričarsko publiko razdeliti, po drugi pa zaradi manjka osnovnih funkcij, ki jih druge trgovine vsebujejo. Zadeva denimo trenutno ne vsebuje niti nakupovalnega vozička, kar pomeni, da morate trenutno vsako igro kupiti posebej.

V bran Epica pa se je včeraj postavil Richard Geldreich, bivši zaposleni pri Valvu. Po njegovem mnenju je Steam ubijal PC trg, saj je njegov 30% davek za današnje razmere neugoden za vse razvijalce, ki bi si svoj izdelek želeli izdati na njihovi platformi.

Na Twitterju je Richard zapisal, da si ljudje sploh ne predstavljajo, koliko denarja je Valvu prinesel Steam in da je ravno ta servis popolnoma spremenil Valve iz razvijalca v pogoltnega prodajalca. Epic naj bi s svojimi storitvami popravil PC trg iger in prinesel dobrodošle spremembe za vse igralce.

Odzval se je tudi na pritožbe, da so njegove izjave neutemeljene, saj naj bi Valve dolgo nazaj preko Steama rešil PC igre. Richard pravi, da je bil pač Steam prvi in da je bil njegov 30% delež lepa sprememba od fizičnih trgovin, ki so njega dni zahtevale 50% dobička pri prodaji. A časi se spreminjajo in 30% delež je represiven do razvijalcev, Valve pa je začel izkoriščati partnerje in svoje zaposlene.

Richard še pravi, da bo Epic nadaljeval z ekskluzivami, saj so te dobičkonosne. Steam bo po njegovem mnenju postal platforma za indy igre, pornografsko vsebino in drugorazredne naslove. Tako imenovane AAA igre pa bodo v prihodnosti začele izhajati na drugih platformah kot so Epic ali pa na digitalnih trgovinah, kjer bo vsak založnik imel svojo.

Kar pomeni, da bomo v prihodnosti potrebovali celo paleto zaganjalnikov iger na našem PC-ju in kdo si ne bi želel vsak dan žonglirati z gesli ter uporabniškimi imeni./s

Mimogrede, Epic trenutno še vedno ponuja igro The Witness, ki si jo lahko dobite brezplačno. Pohitite z aktivacijo, saj se ponudba kmalu izteče.

Nagrade in posodobitev računalnikov za Gaming brez izgovorov #3

0

Prisluhnili smo vašim željam na temo računalnikov, ki so prisotni na naših dogodkih in tudi tokrat nam je na pomoč priskočil proizvajalec SSD diskov in pomnilnikov (RAM), CRUCIAL. Nadgradnjo so prejeli SSD diski na Crucial BX500 (500GB) in pomnilnik (RAM) na Crucial Ballistix Sport Gaming 3200 MHz 16GB. V računalnikih pa ostaja procesor AMD Ryzen 5 1600 in grafična kartica NVIDIA GTX 1060 6GB.

Računalniki so uspešno prestali vse teste in tudi pokazali izboljšano odzivnost v igrah in komaj čakajo na spopade na našem naslednjem dogodku Gaming brez izgovorov #3!

Po uspešno zaključenih online kvalifikacijah so se najboljše 4 ekipe uvrstile v zaključni del, ki bo odigran na dogodku Gaming brez izgovorov #3 v Qlandiji Novo mesto na zgoraj omenjenih računalnikih.

Uvrščene ekipe LegitBoTs (MattXK,xd_Scythe), White (roks0n,Cokei), pikoson (pekochee, TaySon) in something new (ZuS, Ciceey) se bodo potegovale za slavo najboljšega duota v Sloveniji in spodnje nagrade.

1. UVI Chair Styler (2 stola)

2. 200 € bon za EIGRE.si (lahko koristite na znamki Razer ali UVI CHAIR)

3. 150 € bon za EIGRE.si (lahko koristite na znamki Razer ali UVI CHAIR)

4. 100 € bon za EIGRE.si (lahko koristite na znamki Razer ali UVI CHAIR)

Vsi uvrščeni v zaključnem delu boste prejeli tudi poseben LEGIT paket box.

Prav tako se boste udeleženci lahko potegovali za posebne nagrade na ostalih postajah in aktivnostih, več o tem pa si lahko preberete tukaj (klikni me).

Poteka tudi nagradna igra kje lahko osvojite profesionalni kontroler za 170 € (klikni me).

The Witcher serija preselila lokacijo snemanja na Poljsko

0

Zadnje čase je vse tiho na področju težko pričakovane serije The Witcher. To je dejansko dobra novica, saj pomeni, da je ekipa preveč zaposlena s snemanjem, da bi čas izgubljala z nepotrebnim obveščanjem svojih oboževalcev glede vsake najmanjše malenkosti.

Snemanje serije je bilo primarno storjeno na Madžarskem ter na španskem otoku La Palma, pred kratkim pa je nekaj članov snemalne ekipe spakiralo kovčke in snemanje se je preselilo tudi na Poljsko.

To je seveda dom Witcher serije, saj od tam izvira pisatelj Andrezej Sapkowski, kateri je s svojim peresom začrtal Witcher svet ter vse njegove karakterje. Od izvira tudi razvijalec CD Projekt RED, ki je Witcherja prestavil v digitalno obliko in Geralta predstavil širni igričarski publiki.

Kje točno se bo odvijala akcija, še ni znano, vemo pa, da naj bi bilo vsaj nekaj kadrov bilo posnetih na jugu, v vasici Rabsztyn. Tam ponosno stoji grad, ki je sicer videl že boljše čase a še vedno ni povsem za odmet. Neuradno naj bi Ogrodzieniec grad služil kot dom za vse Witcherje, ki je iz iger poznan pod imenom Kaer Morhen.

Poljaki znajo zato hitro poseči po fotoaparatih in zna se zgoditi, da bomo kmalu dobili kakšno neuradno fotografijo iz snemanja. Produkcija zaenkrat skrbno varuje vse lokacije in do sedaj smo videli samo Henry Cavilla v kostumu Geralta ter kratek posnetek igralke Anye Chalotra v vlogi Yennefer.

The Witcher serija naj bi svojo premiero doživela že letos, trenutno pa še vedno čakamo na prvi uradni napovednik.

First second of a rehearsal at Roque Nublo. Cut after 1 second to prevent spoilers 🙂 from r/netflixwitcher

Ninja razočarano izdihne in preneha z igranjem Sekiro: Shadows Die Twice

0

Sekiro: Shadows Die Twice je presneto težka igra, ki me je osebno pustila velikokrat na robu solz in obupa. Težavnost je po mojem mnenju mnogokrat postala že absurdna in da se ob špilu nisem pretirano zabaval je jasno iz mojega nedavnega opisa.

Krik obupa pa je doživel tudi slavni streamer Ninja, ki je za nekaj časa zapustil bojno polje batle royale streljačin in se podal raziskovati skrivnostno pokrajino v Sekiro: Shadows Die Twice.

Ninja ni slab igralec in nekaj svojih veščin je prikazal tudi v Sekiru. Nato pa je naletel na šefovski obračun z Guardian Apom, s katerim si je izmenjaval udarce skorajda 30 minut. Ko je ogromna, kosmata pokveka vendarle podlegla katani, si je Ninja vendarle lahko oddahnil.

A Sekiro v sebi skriva veliko presenečenj in ubogi Ninja se ni zavedal, da je opravil šele polovico bitke. Opica namreč oživi in potrebno jo je premagati ponovno, tokrat pa je spopad še težji.

Ko je Ninja videl, da je brezglavo telo opičnjaka zopet oživelo, ni od presenečenja zatulil ali kaj podobnega. Umirjeno je odložil slušalke, se vstal in šel stran. Verjetno v drugo sobo, kjer se je iz njegovega grla izvil krik obupa. Kasneje se je vrnil in opica je z njim lepo pometla tla.

Smešno reakcijo Ninje si lahko ogledate v spodnjem posnetku.

Apex Legends bo začel kaznovati igralce, ki zgodaj zapustijo igro

0

Pred kratkim je igra Apex Legends pridobila dolgo pričakovano posodobitev 1.1 in ta je vsebovala eno zelo zanimivo pridobitev.

Popravek je namreč kaznoval igralce, ki so obračun zapustili prehitro. To se je zgodilo predvsem za nepotrpežljive, ki so tekom igranja podlegli metkom ter prešli v nezavestno situacijo. Smrt takrat še ni dokončna, saj lahko počakate na vaše soigralce, ki vas lahko odnesejo do oživetvene točke in tako lahko igrate naprej.

A seveda morate za oživljanje počakati na svoje kompanjone in ni nujno, da bodo ti naredili tisti dodatni korak in poskrbeli za vaše ponovno vstajenje. Zato nekateri igralci ob “knockdown” efektu takoj zapustijo obračun in gredo novim avanturam naproti, brez kakršnihkoli posledic.

Razvijalec Respawn pa je v popravku 1.1 za takšne igralce vpeljal kazen. Če ste tako trikrat zapored prezgodaj zapustili obračun, ste dobili kazen in sicer vas je igra za 5 minut zaklenila od igranja in tako vam ni ostalo drugega kot pa da žalostno gledate v štoparico.

Očitno pa novost še ni bila dovolj stestirana, saj je Respawn izjavil, da se je kazen aktivirala včasih v napačnih primerih, denimo ko so igralci zapustili obračun zaradi ekipe, kateri je na začetku spopada manjkal kakšen član.

Tako je razvijalec novo pridobitev zaenkrat onesposobil, kdaj pa bomo zadevo zopet lahko ugledali v živo še ni znano.

Respawn se zadnje čase močno bori tudi z goljufivci, katere je začel odstranjevati iz igre in to na podlagi “banov” strojne opreme.