🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 115

Film Once Upon a Time in Ukraine ni tisto, kar pričakujete

0

Od ukrajinskega filma večje produkcije dandanes pričakuješ nekaj, kar bi se tikalo spopada med Rusijo in Ukrajino, ki se je zavlekel zdaj že v drugo leto. Nekaj v stilu nekega bojevnika, ki se prebija skozi brutalne bitke in pokaže realno stanje znotraj okupiranih regij. Ali pa prikrito smukanje nekega vohuna, ki skozi serijo podvigov prispe do Kremlja, kjer ga čaka njegova največja tarča.

Vendar pa gre Once Upon a Time in Ukraine v povsem drugo smer. Režiser Roman Perfilyev je namreč velik oboževalec ameriškega kolega Quentina Tarantina, ki mu ta film nameni poklon ne samo preko imena, ampak tudi preko vsebine.

Zgodba je namreč enostavno nora. Spremljamo potovanje mladega samuraja Akaye, tega pa sredi 19. stoletja sla po maščevanju pripelje vse do Ukrajine. Tam ga čaka namreč sužnjelastnik, ki je nezakonito odtujil meče njegovega učitelja. Po spletu naključij naleti še na Tarasa, ta pa od tega istega lastnika sužnjev poskuša rešiti svojo ljubljeno.

Podlaga je dovolj dobra za akcijo, ta pa bo seveda izjemno krvava, kar ljubitelju Tarantinovih izdelkov seveda hudo ustreza. Once Upon a Time in Ukraine bo tako vseboval mahanje s katanami, kar spomni na filme Ubila bom Billa, komične dialoge, ki jih poznamo iz filma Neslavne barabe, naveza Akaye in Tarasa pa spomni na dvojec Djanga in Schultza iz filma Django brez okovov.

Once Upon a Time in Ukraine je videti hudo zanimivo, vse skupaj pa je tudi videti, kot da je bilo v produkcijo namenjeno kar nekaj evrov. V kinih ga bomo gledali 14. aprila, ponujen pa bo tudi preko digitalne oblike nekega pretočnega servisa, ki zaenkrat še ni znan.

Ubisoft razvija umetno inteligenco, ki jim bo v igrah pomagala pisati dialoge

0

Z razširjeno uporabo umetne inteligence so se nekateri začeli spraševati, kako bi te napredne algoritme lahko izrabili pri ustvarjanju iger. Modderska skupnost je denimo začela sanjati o pretvarjanju dialogov v prepričljive zvočne govorce, saj zna umetna pamet verno oponašati glasove. Pojavili so se denimo tudi praktični primeri uporabe pogovornega bota Chat-GPT, ki ga je nekdo vdelal v igro Mount and Blade za namene pisanja realističnega dialoga naključnih NPC-jev.

Uporabe umetne inteligence pa ni najavil noben od večjih založnikov in prvi med njimi se je opogumil Ubisoft, ki je včeraj najavil posebno orodje Ghostwriter, tega pa napaja umetna inteligenca in razvijalec naj bi ga izrabil za pisanje dialogov znotraj svojih prihajajočih iger.

Ghostwriter ni zamenjava za tiste pisce iz mesa in krvi, ampak je tam bolj zato, da jim pomaga pri delu pisanja dialogov za stotine NPC-jev, ki jih igralec sreča med raziskovanjem Ubisoftovih ogromnih svetov. Ti naključni osebki ne igrajo kakšne pomembne vloge v zgodbi, saj jih igralec navadno sploh ne opazi, razen če jih pregazi s konjem ali avtom. Vseeno pa igrajo pomembno vlogo, saj nam dajo občutek živega sveta, njihovo medsebojno čvekanje pa vseeno zahteva nekoga, ki bi njihov dialog spisal, te vrstice govorjenega pa se slej ali prej začnejo ponavljati.

Ghostwriter bo pomagal ravno pri tem aspektu, saj bo lahko pisec vnesel začetno temo dialogov, nato pa bo umetna inteligenca generirala cel kup odzivov, ki se ne bodo nikoli ponavljali. Pisec bo še vedno lahko vsak govorjeni stavek naknadno prilagodil, a Ubisoft pravi, da bo to njihovo nalogo še vedno olajšalo, tako da bodo lahko več časa namenili pisanju tistega pomembnega dialoga, ki se bo odvijal preko glavnih nalog in vmesnih sekvenc.

Najava tega orodja pa je med igralci in celo razvijalci sprožila kar nekaj ogorčenja. Nekateri igralci pravijo, da imajo Ubisoftove igre že tako zanič dialoge, tako da verjetno sploh ne bi ločili med vrsticami, ki jih spišejo človeški pisci in umetna pamet.

Oglasila sta se tudi dva pomembna člana razvijalca Santa Monica, ki je znan po svoji franšizi naslovov God of War. Šef studia Cory Barlog je objavil samo GIF šokiranega Kratosa, pisateljica Alanah Pearce pa je mnenja, da je dopolnjevanje vrstic izpod umetne pameti veliko bolj naporno, kot pa da bi vrstice spisala sama in da naj AAA založniki tipa Ubisoft raje proračun, ki gre v razvoj umetne inteligence, raje nameni najemanju resničnih piscev.

Vendar dejstvo ostaja, da bodo založniki čedalje bolj začeli pogledovati v smeri umetne inteligence za namene avtomatizacije nekaterih delov razvoja. Igre dandanes zahtevajo ogromne proračune, razvoj pa se je podaljšal iz štirih na nekje šest let. Ghostwriter je morda samo prvi od takšnih projektov in stavimo, da bo kmalu dobil posnemovalce.

Strategija Aliens: Dark Descent je v prvem igralnem posnetku videti presenetljivo dobro

Ko pomislimo na igre znotraj izročila filmov Osmi potnik v mislih najprej prikličemo kakšno prvoosebno streljačino ali pa vzdušno grozljivko. Razvijalec Tindalos Interactive pa je šel v drugo smer in namerava preko igre Aliens: Dark Descent predstaviti streljanje med skupino marincev in vesoljcev znotraj realnočasovne strategije.

In zadeva je v prvem igralnem posnetku videti presenetljivo v redu. Vodili bomo skupino marincev, ki jo bo na eni odpravi sestavljalo največ pet članov, raziskovali pa bomo planet Lethe, ki ga je prizadela infestacija Xenomorphov. Zaplet je slišati slično filmu Aliens 2, le da tokrat naša ekipa na raziskovanje planeta ni bila poslana, ampak je na njegovo površino strmoglavila, zato za vse nevarnosti ni pripravljena. Delovali bomo z omejenim naborom surovin in zalogo vojakov, zato bo raziskovanje podzemnih baz hudo napeto. Adrenalin bo nabijalo tudi dejstvo, da bo smrt vsakega vojaka stalna, čeprav bo verjetno razvijalec ponujal nadomeščanje umrlih borcev z drugimi, le da bodo nadomestki manj izkušeni. No, vsaj ugibamo, da se bo na tem mestu Tindalos oprijel formule iger X-COM, saj bomo drugače hitro zabredli v brezizhodno situacijo.

Igranje je videti dokaj vzdušno. Akcijo bomo nadzorovali iz zgoraj gledanega pogleda, uporabniški vmesnik pa nam spodaj desno predstavi mini mapo, ki bo preko tistega Pulse radarja, znanega iz filmov, ves čas pregledovala okolico za nevarnostjo. Vidimo lahko tudi oznako za “stres”, med odpravo pa bomo imeli omejeno zalogo zdravljenja, repetiranja orožij, vsake toliko pa bo moč postaviti tudi samodejno strojnico. Ko enkrat napadejo Xenomorphi bo treba streljati in povzročati eksplozije, takrat pa bomo lahko tudi upočasnili čas in tako bolj učinkovito podelili ukaze. Sam bi si sicer želel na tem mestu poteznega boja in morda mi razvijalec izpolni željo in bo ponudil streljanje v realnočasovnem ali pa poteznem načinu.

Aliens: Dark Descent prihaja na PC in konzole trenutne ter prejšnje generacije, izid pa se bo pripetil 20. junija.

Na splet ušlo nekaj igranja iz prihajajoče MOBA igre Crash Team Rumble

Igra Crash Team Rumble je bila najavljena decembra lani, od takrat pa razvijalec Toys for Bob ni povedal ničesar konkretnega. Od začetka je bilo jasno, da bo tole spadalo v žanr MOBA naslovov, ki mu kraljujeta DOTA 2 in League of Legends, le da bomo tule gledali heroje iz franšize Crash, ki se drug proti drugemu borijo v dveh ekipah in se bojujejo za prevlado na bojišču.

Zdaj je naenkrat ven prišlo cel kup novih informacij. Na spletnem forumu ResetEra se je najprej iz nikoder vzel kratki igralni posnetek, ki pokaže nekaj radostne 3D akcije. Crash Team Rumble se bo očitno igral na isti način, kot prej izdane enoigralske igre, kar pomeni tretjeosebno kamero, igralci pa bomo pri liku lahko sprožili udarec, skakali po škatlah in nabirali slastna jabolka, ki se tule imenujejo Wumpa.

Nato je praktično v istem dnevu padel embargo, zato so novinarji večjih strani tipa Wccftech lahko legalno odprli usta in o igri povedali kaj več. Crash Team Rumble bo resda spadal v MOBA žanr, a bojevanje bo tule bolj stranskega pomena, saj se bo vse vrtelo okoli nabiranje zaloge jabolk Wumpa. Pridobivali jih bomo iz škatel, glavni cilj pa bo nabrati 2k jabolk in ta prenesti v svojo bazo. Prva ekipa, ki bo pri temu uspešna, bo tudi zmagala igro in čeprav se bomo med igranjem tudi pretepali, bodo bojevalne poteze namenjene bolj temu, da nasprotniku preprečiš nabiranje Wump.

Na igri dela Toys for Bob, za katerega so nekaj časa po zraku plavale govorice, da ga je založnik Activision potegnil iz franšize Crash in mu naložil delo na novih Call of Dutyjih. To očitno ne drži in vsaj del ekipe še ustvarja nekaj Crash vsebine, ki bo poleg večigralskega igranja vsebovala tudi možnost treniranja proti računalniško vodenim igralcem.

Igra je zdaj na voljo za prednaročilo po ceni 29,99 €, na voljo pa je tudi Deluxe verzija za 39,99 €, ta pa s sabo prinaša dve sezonski prepustnici. Prednaročilo vam bo omogočilo dostop do beta testiranja, ki se bo odvilo med 20. in 24. aprilom, medtem ko je polni izid načrtovan za 20. junij.

Žal pa Crash Team Rumble ne bo izšel na PC-ju ampak samo na konzolah prejšnje in trenutne generacije. Activision zaradi nekega razloga Crash zadeve zelo nerad omogoča za računalnike in čeprav je igri Crash Bandicoot N. Sane Trilogy in Crash Bandicoot 4: It’s About Time z zamudo vendarle pripeljal na PC, tega nikoli ni storil za popularno dirkaško igro Crash Team Racing Nitro-Fueled, zaradi česar je tudi usoda Rumbla zaenkrat nejasna.

Partis ne dela zdaj že dobra dva tedna

37

Po dobrem letu in pol je spet napočil čas, da zapišemo nekaj stavkov glede ene od najbolj obiskanih spletnih strani v Sloveniji, ki pa se že dolgo kopa v težavah. Govora je seveda o Partisu, priljubljenem središču za torrent datoteke, ki kravžljajo živce založnikom videoiger, filmov in serij.

Partis je šel v zadnjih letih skpzi nekaj silovitih pretresov. Osebje se je dolgo pritoževalo nad stroški obratovanja, zaradi česar so radi prosili sledilce za donacije. Nato so 10. marca 2021 zagoreli njegovi strežniki in to ne zaradi nepričakovanega navala uporabnikov, ampak ker so ti fizično zagoreli v podatkovnem centru OVHcloud. Med prizadetimi strankami se je znašel tudi Partis, ki je izgubil ogromno podatkov, nakar se je začela dolgotrajna obnova, ta pa je trajala kar tri mesece.

Nakar so se zopet začele kolobacije glede stroškov, iz tega pa se je izrodila ideja, da bi Partis postal plačljiv, brezplačni uporabniki pa bi bili omejeni pri prenašanju datotek. Nabirati bi bilo treba neke VIP točke, pritožbe zvestih uporabnikov pa so bile tako velike, da se je vodstvo odločilo zadevo ukiniti in tako je Partis nekaj časa deloval po starem sistemu, ki pa je imel še vedno kar nekaj težav.

partis

Če si pogledate obsežno temo na forumu Slo-tech boste našli cel kup pritožb glede izpadov in hroščev, vmes pa se je našlo tudi ogromno pritožb glede visokih stroškov. Septembra lani je sledil nov izpad, takrat pa so obiskovalci naleteli na sporočilo, da Partis ne deluje, ker preprosto ne more pokriti stroškov, zraven pa se je nekomu zdelo pametno zapisati ime, priimek, naslov in TRR račun za morebitne donacije.

Ta tema na Slo-techu je v zadnjih dneh zopet pridobila na popularnosti, saj Partis zopet doživel znaten izpad, ta pa zdaj traja že dva tedna.

partis

Težave so se začele pojavljati nekje 6. marca, kar je v bistvu skoraj dvoletna obletnica od tistega prej omenjenega požara. Uporabniki so začeli opažati, da sledilnik ni več dodajal nove vsebine, nakar je na Dan žena, 8. marca, spletna stran obiskovalce začela opozarjati na selitev k drugemu ponudniku. Nakar je spletna stran prav tako postala nedosegljiva, osebje pa se je zopet uvilo v molk.

To pri Partisu ni nič čudnega, saj je spletna stran včasih bila cele mesece nedosegljiva, kakšne uradne besede iz strani vodstva pa ni bilo videti nikjer. Uporabniki so zopet jezni, kar lahko vidimo na uradni Facebook strani, nekateri pa ugibajo, da takšna selitev ne bi smela trajati tako dolgo in da ima Partis morda neporavnane račune s prejšnjim gostiteljem, kar onemogoča selitev drugam.

Popularna stran za nalaganje datotek Zippyshare zapira svoja vrata

0

Ena od najbolj popularnih strani za nalaganje datotek, Zippyshare, vsak mesec zabeleži 43 milijonov obiskovalcev. Žal pa to v dandanašnjem internetnem ekosistemu očitno ni dovolj, da bi pokrilo stroške obratovanja.. Osebje spletne strani, ki naj bi domnevno delovala v Franciji, je tako na uradnem blogu zapisalo, da se Zippyshare konec tega meseca za vedno ugaša.

Kakor pravijo lastniki strani je razlogov za ukinitev spletne strani, ki deluje že vse od leta 2006, toliko, da bi z njimi lahko popisali celo knjigo, a da dvomijo, da bi jo nato kdo prebral. Glavni krivci so stroški obratovanja in višja cena elektrike, stran pa preprosto ne zasluži dovolj, da bi lahko s tem pokrili stroške delovanja strežnikov. Tudi obisk naj bi zlagoma začel padati, obiskovalci pa so uporabljali dokaj agresivne tehnike blokiranja oglasov, tako da je upadel dobiček tudi iz te strani.

Zippyshare je bila ena najbolj popularnih strani za prenašanje datotek ravno zaradi manj agresivne politike oglasov. Kakšni konkurenčni servisi so ti namreč ob kliku za prenos datoteke najprej servirali po več oglasov in šele po trmastem klikanju na gumb ti je enkrat končno uspelo odpreti datoteko za prenos. Zippyshare je po drugi strani deloval bolj preprosto, saj se ni posluževal takšnih podpasnih tehnik in ob kliku na želeno povezavo si bil instantno teleportiran do vsebine. Poleg tega strežnik ni omejeval hitrosti pri prenosih in je omogočal več simultanih prenosov naenkrat, za kar si moral pri konkurenci največkrat odpreti denarnico.

Spletna stran je bila zaradi tega hudo popularna tudi pri kakšnih spletnih piratih, ki niso imeli dostopa do torrentov, kot naročena pa je bila za tisto manj obsežno ilegalno vsebino, kot so zlomljene izvršne datoteke za igre.

Osebje je na blogu še zapisalo, da se stran ugaša konec marca in da vsem priporočajo čimprejšnje delanje varnostnih kopij, saj ko se bodo strežniki enkrat ugasnili, bodo podatki izgubljeni za vedno.

V zgodovini smo zaznali več primerov ugašanja brezplačnih gostiteljev vsebine. Leta 2012 se je od nas poslovil Megaupload, v 2013 Hotfile in v 2015 Rapidshare. Novih ponudnikov ne manjka in Zippyshare priznava, da so uporabnike začeli izgubljati ravno zaradi njih, a bolj malo jih je delovalo na tako preprost način, kot je to ponujal Zippyshare.

Simsi dobivajo konkurenco v podobi frišne igre Life By You

0

Že dolgo velja pravilo, da če si želiš preigravati življenjske naloge v digitalni obliki potem je zate edina izbira EA-jeva dolgoletna franšiza The Sims. Ta temu specifičnemu žanru vlada že dolgo in to praktično brez konkurence, kar je malce bizarno, saj so se Simsi vedno dobro prodali, EA pa je nato kupce še naknadno dobro ožel preko prodaje gore DLC-jev.

Založnik Paradox Interactive pa je včeraj napovedal svojega izzivalca, ki sliši na ime Life By You. V daljši predstavitvi so pred kamere stopili nekateri člani ekipe, vsake toliko pa smo videli tudi nekaj utrinkov igranja.

Takoj je jasno, da bo Life By You izdatno kopiral formulo Simsov. Ustvarili bomo lahko svoje mini avatarje, jih posadili v razne domove, ki jih bomo lahko opremljali po mili volji, nakar bo treba skrbeti za njihovo vsakdanje življenje, ki zaobjema kuhanje, skakanje med rjuhe s kakšnim ljubimcem, raziskovanje plaže in odhajanje v službo. Vendar pa se Life By You vseeno razlikuje od svojega konkurenta in to v dveh načinih.

Prvi se tiče samega igranja, saj bomo lahko nad majhnimi osebami prevzeli direkten nadzor, kar v Simsih ni bilo možno. Paradox pravi, da nam bo to omogočalo bolj emotivno navezo nad nadzorovano osebo, hkrati pa bomo imeli tako več nadzora nad njihovim življenjem.

Drugi vidik se tiče realizma. Za razliko od risankastih Simsov bomo tule gledali bolj realistično grafično podob, osebe pa za komunikacijo ne bodo izrabljale nek izmišljen jezik, ampak se bodo pogovarjale v angleščini. Sliši se dobro, a žal je v videu vse skupaj videti naravnost katastrofalno. Grafika je resda bolj realistična, vendar pa vizualni stil nima neke koherence, zato videno daje občutek, da je nekdo kupil teksture in objekte znotraj trgovine Unity ali pa Epic Store in nato poskušal nekako stvar zlepiti skupaj.

Vizualna podoba gre morda na račun tega, da je igra še daleč od zaključne faze. Life By You bo namreč najprej skočil v sistem Zgodnjega dostopa na Steamu in Epic Gamesu, to pa se bo zgodilo 12. septembra, v tej zgodnji verziji pa naj bi igra preživela vsaj eno leto. Verzija za konzole zaenkrat še ni v kartah, a Paradox pravi, da znamo ta prehod doživeti po izidu PC inačice.

Nov napovednik za Star Wars Jedi: Survivor usmerjen v zgodbo

0

V nadaljevanju dobro sprejete igre Star Wars: Fallen Order bi se praviloma že morali zabavati, saj je bil eden od napovedanih datumov izida 17. marec, a je založnik EA lani decembra najavil rahlo zamudo in naslov prestavil za dober mesec in pol. Ekipa je zdaj v zaključni fazi razvoja, kar pomeni veliko testiranja, poliranja in popravljanje hroščev, vmes pa se je počasi začela tudi oglaševalska kampanja.

Po dolgem času se je tako pojavil nov napovednik, ki je usmerjen v zgodbo. Survivor se bo odvijal neposredno po dogodkih originala, naš junak Cal Kestis pa je eden od zadnjih jedijevskih vitezov, ki se na vse pretege poskuša skriti pred Imperijem. Dobra novica je to, da smo v prejšnji avanturi nabrali kar nekaj prijateljev, ki se nam bodo pridružili tudi tokrat in v napovedniku lahko vidimo nekaj toplih trenutkov med raznimi kompanjoni, s katerimi bomo izdatno čvekali med vmesnimi sekvencami. Upamo, da je razvijalec Respawn Entertainment ta del igre malce razširil, saj smo v originalu ravno dobro začeli spoznavati naše spremljevalce, a nato je bilo vsega skupaj konec, kot da je nekdo na silo odrezal dobršen del igre.

Poleg kramljanja se bomo tudi veliko sabljali z žaromeči, okoli skakali čez razne prepade in vsake toliko rešili kakšno platformsko uganko. Med skakanjem okoli bo treba uporabiti tudi kakšno kombinacijo naših spretnosti in če nam to ne bo uspelo, potem bomo velikokrat zgrmeli v prepad. Razvijalec se sicer še ni čisto izjasnil glede težavnosti pri bojevanju in če bo ta ostala slična tisti iz originala. Fallen Order se je namreč ponašal z dokaj naprednim bojem in Soulslike mehanikami, zaradi katerih si moral ob smrti nadaljevati pri zadnji kontrolni točki, vsi sovražniki na poti pa so zopet oživeli. To je nekatere igralce odvrnilo od igranja, drugi pa so Fallen Order vzljubili ravno zaradi te nepopustljive težavnosti. Koliko je Respawn formulo spreminjal in če je nemara vnesel možnost izbiranja težavnosti bomo očitno izvedeli kasneje.

Star Wars Jedi: Survivor izide 28. aprila, originalna igra pa je te dni znižana za kar 90 % in jo na Steamu lahko dobite za pičle 3,99 €.

Uporabnik 4chana zagrozil s smrtjo šerifa v Minecraftu in bil aretiran

0

Iz ZDA prihaja zanimiva novica glede 38-letnega Američana, ki je bil aktiven na veleznanem forumu 4chan, ki je znan po svojih ekstremnih temah in dejstvo, da je praktično vsak uporabnik anonimen. Ta svoboda glede izražanja je za nekatere zelo privlačna in 4chan je slaven tudi po psihopatih, kot je bil denimo masovni morilec v Buffalu, ki v trgovini ubil 10 ljudi, v svojem 180 strani dolgem dnevniku pa je izrecno omenil nauke iz teh spletnih forumov.

Tudi prej omenjeni 38-letnik, ki je bil kasneje identificiran kot Richard Golden, se je na polno oprijel svobodnega izražanja, zato je začel groziti šerifu Miku Chitwoodu, ki je zaradi svoje nedavne javne podpore židovske skupnosti postal tarča vseh tistih, ki bi jih lahko označili za naciste. Med njih bi lahko prišteli tudi Richarda, ki je na forumu zapisal, da je treba Chitwooda ustreliti in ubiti, tako pa bi bil njegov problem instantno rešen.

Te svoje izjave pa je podpisal z iztočnico “v Minecraftu”. akšne besede so postale že meme, saj ga nekateri uporabljajo pri tipkanju kontroverznih izjav ali pa groženj, ampak ker na koncu vse skupaj podpišejo z “in Minecraft”, imajo občutek lažne varnosti, saj se lahko kasneje, potencialno na sodišču, zagovarjajo, da je bila vse skupaj šala ali pa ni bilo mišljeno resno, saj je bila vse skupaj samo teorija znotraj igre, ki seveda ni resnično življenje.

Richard je očitno računal na podobno obrambo, ki pa ni nesla vode. Policija ga je zlahka izsledila in aretirala v njegovem domu, ki si ga je delil s svojo mamo. Odpeljan je bil v Floriday, kjer se bo moral braniti pred obtožbo glede pisanja grožnje glede umora.

Šerif se medtem prešerno smeje in se očitno takšnih groženj ne bo ustrašil. Na Twitterju je Richarda označil za 4chan trolla, ki ga je nekdo potegnil iz sobe na planu, zraven pa se je še zahvalil lokalni policiji.

Nor igralec se je spustil preigravanje Elden Ringa, kjer vsakega sovražnika zamenja Malenia

0

Če bi naključnega igralca Elden Ringa povprašali o njegovem kandidatu za najtežjega šefa znotraj igre, bi skorajda univerzalno naleteli na odgovor Malenia Blade of Miquella. Gre namreč za šefetino, ki je tudi meni odgriznila ure življenja, saj sem trmasto vztrajal pri preigravanju brez pomoči drugih igralcev, to pa je zahtevalo veliko umiranja in študiranja napadalnih vzorcev. Težavnost gre na račun dveh faz šefa in napada Waterfowl Dance, ki se mu igralec zelo težko izmakne in skoraj vedno prinese s sabo zagotovo smrt.

Čeprav je tole opcijski šef, ki ga za preigravanje glavne štorije ni treba ubiti, je Malenia še vedno postala legendaren sovražnik, izrodila pa je še eno slavno ime. Gre za igralca Let Me Solo Her, ki se je kmalu specializiral za njeno ubijanje, nato pa je pomagal tisočim igralcem, ki so ga lahko priklicali v svojo igro. Ne samo da je Let me solo her mojstrski igralec Elden Ringa, ampak se ponaša tudi z unikatno podobo, saj nosi dve katani, čez glavo ima poveznjen lonec, oklepa pa sploh nima in na sebi nosi samo bele spodnjice, ki komaj kaj zakrivajo.

Zaradi vsega tega je brž postal viralen znotraj skupnosti Elden Ringa, njegova pomoč drugim pa je celo pritegnila pozornost založnika Bandai Namco, ki mu je v zahvalo poslal prav posebno darilo v obliki pravega meča. To je bilo tudi dovolj za rojstvo novo YouTube kariere in kanal LMSH je do sedaj nabral več kot 220k sledilcev.

YouTuberju je pretepanje enega in istega šefa v nadzorovanih pogojih postalo dolgočasno, zato se je lotil naslednjega izziva, ki je enostavno nor. Preko posebnega moda je namreč zamenjal čisto vse sovražnike, pa naj bo to običajen vojak ali pa rakec, ki se sprehaja po močvirju, s kopijo Malenie. Nato se je spustil v preigravanje v živo in občinstvo je lahko v živo videlo absolutni kaos, ki ga v takšno preigravanje prinese poplava najtežjega šefa znotraj Elden Ringa.

LMSH-ju sicer običajni sovragi niso povzročali prevelikih težav, saj je lahko s konjem enostavno odjezdil mimo njih, na začetku pa si je zadal cilj iskanja dodatne katane ter veleznanega piskra za glavo. Težave pa so se pojavile pri nekaterih šefih, ki so zdaj prav tako oblečeni v Malenia barve. Novi šefi so zdaj preimenovani, tako da gledamo v spopade z Malenio the Fell Omen in Malenio, Queen of the Full Moon. Pri slednjem šefu je Let me solo her nekajkrat celo umrl, saj ima ta šef originalno dve fazi, v modu pa sta ti razdeljeni še na tisti dve, ki jih poseduje originalna Malenia. LMSH se je tako moral prebiti skozi štiri izjemno zahtevne faze pretepanja, prvi dve pa se nahajata v dokaj omejen prostoru, kjer se lahko hitro zatakneš.

A tudi ta težava je bila naposled premagana in LMSH je v svojem drugem prenosu v živo pobil še nekaj impozantnih šefov, kot sta denimo Starscourge Malenia in Magma Wyrm Malenia. Še vedno ni pridobil svoje želene čelade, zato je pred njim še kar nekaj poti, preden bo lahko v polni opremi porazil še zadnjega nasprotnika in zaključil enega od najbolj legendarnih preigravanj Elden Ringa.

Grozljivka Layers of Fear pokazala 11 minut čudovite grafike

0

Dvojca iger Layers of Fear spadata v tisti žanr grozljivk, kjer nastopamo v koži protagonista, ki se ne more braniti in se v glavnem sprehaja iz ene lokacije na drugo, vsake toliko pobere kakšen predmet in ga uporabi v naslednji sobi in je na splošno samo priča srhljivim dogodkom, ki je pred njim odvijajo kot nekakšni pol interaktivni hiši strahov. Še posebej prvi del se je izdatno posluževal trika, da si stopil v neko sobo skozi vrata, naredil par korakov naprej, a ko si se obrnil, vrat ni bilo več, ampak te je pričakala povsem druga okolica.

Ta formula se je izdatno izpela pri drugem delu, ki je izšel leta 2019, razvijalec Bloober Team pa je mnenja, da lahko s takim pristopom prestraši tudi novo generacijo igralcev, zato že nekaj časa dela na tretjem delu Layers of Fear.

No, tole v bistvu ne bo čistokrvni tretji del, ampak bo igra, ki bo vsebovala enico in dvojico, obe bosta predelani v sodobno grafično preobleko, hkrati pa bo malce spremenjena zgodba, ki bo dopolnjena s svežimi dogodki novega protagonista. Kako točno namerava Bloober Team vse to združiti pod eno streho še ni čisto jasno: v prvem delu smo igrali norega slikarja, v drugem Hollywoodskega igralca, tem dvema pa se bo pridružil pisatelj s svojimi osebnimi demoni. Bomo morda skakali iz ene vloge v drugo ali pa bo vse skupaj doživel en protagonist?

V novem igralnem napovedniku, ki v dolžino meri kar 11 minut, dobimo lep vpogled v igranje skozi novega protagonista. Spet se bo treba sprehajati skozi srhljivo hišo, ki pa ji ne gre oporekati lepe grafične podobe. Layers of Fear bo namreč zgrajen znotraj pogona Unreal Engine 5 in ta pokaže podrobne stopnje, lepo igro svetlobe in senc ter nekaj strašljivih elementov, kot je neka prikazen v humanoidni obliki. Zanimivo je predvsem dejstvo, da v videu prikazen odžene preko posebne svetilke, kar zna nakazati na dejstvo, da v Layers of Fear ne bomo neprestano bežali pred duhci, ampak se bomo z njimi lahko tudi malo zravsali.

Igra ima napovedan izid za junij 2023, izšla pa bo samo na PC-ju in konzolah trenutne generacije.

Igričarska industrija žaluje za legendarnim igralcem

0

Po Hollywoodskih krogih še vedno doni novica o nepričakovani smrti legendarnega igralca Lancea Reddicka, ki nepričakovano umrl v svojem 60. letu. Dogodek je praktično vse ujel povsem nepripravljene, saj je Lance vseskozi navzven kazal dobro fizično kondicijo, ki je skorajda ostala nespremenjena vse od njegovih dni znotraj serije Skrivna naveza.

Lance je v svoji karieri nabral vrsto zapomljivih vlog in čeprav se z njimi ni potegoval za Oskarja, si ob njegovih izdelkih vedno vedel, da boš zadovoljen vsaj z njegovim nastopom. Poleg Skrivne naveze je bil tudi pomemben član serije Na robu znanosti in tudi filmski svet mu ni bil tuj, saj se ga spomnimo iz filmov John Wick. Umrl je ravno pred premiero Johna Wicka 4, igralec Keanu Reeves in režiser Chad Stahelski pa sta se odločila film posvetiti njegovemu izjemnemu talentu. Tudi v zanič seriji Resident Evil, kjer se je razpadalo vse okoli njega – od scenarija do slabih soigralcev – je bil Lance tista res edina stvar, zaradi katere se je splačalo pogledati vsaj scene epizod, kjer je nastopal on.

Lanca pa bomo pogrešali tudi igričarji. Bil je eden od najbolj pomembnih oseb znotraj iger Destiny, tam pa je svoj glas posodil stoičnemu Commanderju Zavali, ki je bil tudi pomemben steber znotraj zgodbe. Ko je napočila vest o njegovi smrti, so igralci v znak žalovanja znotraj igre obiskali Zavalo in nekaj trenutkov obsedeli ob njegovemu liku.

Lance was just playing last night…(details in comments)
by u/TechSwag in destiny2

Lance ni bil samo nek glasovni igralec, ampak je igro dejansko igral in je v njo vložil ogromno ur – ne zaradi službene obveznosti, ampak preprosto zato, ker je zadevo rad igral. V bistvu je preigraval Destiny 2 dan pred svojo smrtjo in je bil ravno pred zaključkom novo izdanega dodatka Lightfall. V igro je bil zaljubljen celo do te mere, da je v prvi in drugi del vložil okoli 2.800 igralnih ur.

Koliko je Destiny pomenil v njegovem že tako impresivnem življenjepisu pove že Twitter objava, ki jo je pod igralčevim imenom spočela njegova žena. Zahvalila se je vsej podpori in še posebej omenila igralce Destinyja, katere je imel Lance rad tako kot je imel rad samo igro.

Tudi razvijalec Bungie se je v svoji izjavi spomnil Lancea in njegove nadčloveške prijaznosti in talenta pri igranju Commanderja Zavale.

Tople besede je na Twitterju zapisal tudi razvijalec Guerrilla Games. Lance je namreč igral še bolj pomembno vlogo znotraj iger Horizon Zero Dawn in Horizon Forbidden West, tam pa je nastopal v vlogi skrivnostnega Sylensa, ki je imel vedno nekaj za bregom. Guerrilla Games bo zagotovo moral zasukati velike dele tretjega dela serije, saj je Forbidden West dal lepo iztočnico, kjer bi Sylens zopet pošteno spremenil potek dogodkov. Ravno Lance je bil tisti, ki je po nesreči predčasno razkril delo na novem dodatku za Forbidden West, ki je bil kasneje razkrit kot DLC The Burning Shores in če ne drugega, se bomo z ikoničnim igralcem še zadnjič srečali 19. aprila, ko dodatek izide na konzolah PlayStation 5.

Streamer, ki je bil ujet pri gledanju deepfake pornografije, se zdaj bori proti njej

1

Dva meseca nazaj se je življenje streamerja Brandona “Atrioc” Ewinga v enem momentu korenito spremenilo, ta trenutek pa je bil tako bežen, da tipček najprej sploh ni vedel, v kako veliko težave je zabredel. Med prenosom v živo je namreč za kakšno sekundo preklopil med okni, nekdo pa je ta trenutek ujel in natančno pregledal vse njegove zavihke v brskalniku, med katerimi se je nahajal eden, ki je ponujal deepfake pornografijo ženskih streamerk.

Ko je to prišlo v javnost se je sprožil cel internetni požar in drama je s polno silo udarila v ubogega Atrioca. Kar je bilo še posebej nerodno je dejstvo, da je ta stran ponujala posnetke streamerk, ki jih je Atrioc osebno poznal in nekatere med njimi, kot je denimo QTCindarella je na spletu pred kamerami doživela skoraj pravi živčni zlom. Atrioc se je zagovarjal s tem, da je na to stran prišel po nesreči, ko je kliknil na nek oglas na PornHubu, takrat pa je bil ravno sredi raziskovanja tehnologije “deepfake”. Solznemu opravičilu, ki ga je nadzorovala njegova žena, pa niso verjeli vsi, saj moraš na dotični strani za ogled vsebine opraviti registracijo in nato tudi odšteti nekaj denarja iz kreditne kartice.

Zaradi vse te drame je Atrioc za nekaj časa izginil iz javnosti, a se je pred kratkim vrnil in to v vlogi borca za odstranjevanje “deepfake” pornografije iz interneta. Atrioc pravi, da se je za te namene povezal z novinarji, raziskovalci in ženskami, ki so postale žrtve te tehnologije, za povrh pa je odvetniški firmi Morrison Rothman nakazal 60 tisočakov dolarjev, ki bodo na voljo vsem tistim, ki želijo iz spleta odstraniti svojo lažno prirejeno vsebino. Prav tako je sprožil sodelovanje s podjetjem Ceartas, ki se bori z odstranjevanjem takšne vsebine iz interneta in do sedaj jim je uspelo izničiti že 150.000 takšnih spletnih strani. Ceartas naj bi bil tako zanesljiv, da je Atrioca kontaktirala tudi slavna streamerka Amouranth, ki ga je povprašala za nasvete glede njihovih storitev. Atrioc pravi, da je bila to za njega velika čast, saj to pomeni, da je nekaj naredil prav, če ga je opazilo tako veliko ime.

Na koncu prenosa v živo je še dodal, da ga lahko kontaktira vsaka oseba, ki ji “deepfake” tehnologija uničuje vsakdanje življenje, saj bi ji rad z velikim veseljem pomagal.

Brandon torej ni ostal pri samo solznem opravičilu, ampak je dramo preobrnil v gibanje, ki dejansko lahko privede do lepših življenj. Kljub temu vsi niso prepričani v njegovo delo: streamerka Stella je sicer pohvalila njegov namen, a da zdaj to počne samo zaradi tega, ker je bil zasačen pri gledanju te vsebine in da je zaradi tega še vedno nagnusen prevarant.

Ta Darkest Dungeon mod je tako velik, da je praktično nadaljevanje

0

Masivni modi iz strani skupnosti so zanimive zadeve. Velikokrat smo bili že priča fenomenu, ko se na enem mestu zbere večja skupina navdušencev, ta pa nato leta skupaj spravlja kodo in to povsem brezplačno, vmes pa takšni večji projekt propadejo, se zapletejo v razvojni pekel ali pa jih po nekem času ukine založnik, ki se boji za avtorske pravice svojih franšiz.

Vsake toliko pa takšne zadeve celo izidejo in takrat dobimo naravnost fenomenalne izdelke. Vsi se spomnimo projekt Black Mesa, ki je bil v razvoju celo večnost, a je na koncu dostavil res čudovito predelavo igre Half-Life 1. Potem je tu Enderal, ki je masivna nova fantazijska igra, znotraj pogona Skyrima. In seveda je treba omeniti tudi Chronicles of Myrtana, ki je dostavil novo nostalgično avanturo za vse oboževalce Gothica.

Se bo mod Black Reliquary za igro Darkest Dungeon postavil ob bok tem legendam? Kdo bi vedel, a glede na obljube in dejstva, da je dal projektu uradni žegen tudi originalni razvijalec Red Hook, se res zdi, ko da bomo v roke dobili pravo mojstrovino.

Za razliko od nadaljevanja Darkest Dungeon 2, ki se od originala igralno precej razlikuje, bo Black Reliquary samo prečistil igralno formulo in dodal cel kup nove vsebine. Te je toliko, da lahko mod smatramo kot nekakšno neuradno nadaljevanje, ki ohrani vse tisto, kar smo imeli pri prvem delu radi, dodal pa bo povsem novo pokrajino The Valley, ki se nahaja sredi puščave. Spet bomo morali zbrati skupino pustolovcev in jih pošiljali v lokalne temnice, trenirali pa jih ne bomo v vasici, ampak posebni zračni ladji.

Black Reliquary je bil v izdelavi leta, v tem času pa so ustvarjalci zrisali in animirali nove nasprotnike, v svoje vrste pa bomo lahko novačili povsem frišne heroje, s svojimi unikatnimi veščinami. Potem so tu novi predmeti, nova štorija, nova glasbena podlaga in seveda novi masivni šefi.

Mod je tako velik, da ima na Steamu prav svojo ločeno stran, za igranje pa je povsem brezplačen, a boste v knjižnici potrebovali licenčno kopijo originala ter DLC-jev Shieldbreaker in Crimson Court.

Black Reliquary izide 24. marca.

Igro Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep lahko zdaj na Steamu dobite brezplačno

0

Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep je bil sprva preprost DLC za igro Borderlands 2, a igralci so mu dali tako velik žegen, da je razvijalec Gearbox najprej zadevo predelal v samostojni dodatek Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure, nato pa tega uporabil za spočetje polne igre Tina Tina’s Wonderlands.

Gearbox se je zdaj zaradi nekega razloga odločil razveseliti igralce na Steamu, ti pa lahko zdaj prevzamejo samostojni dodatek povsem brezplačno. Gre za obsežno avanturo, ki navrže debelo dozo črnega humorja, le da boste tega zdaj izkusili znotraj izmišljene fantazijske dežele, ki vsebuje cel kup referenc na namizne igre tipa Dungeons and Dragons, glavni vodja pripovedovanja avanture pa je nora Tiny Tina.

Ker je tole bil sprva DLC za Borderlands 2, kakšnega res drugačnega igranja ne boste ven potegnili. Še vedno boste ogromno streljali, nabirali opremo in se smejali trapastim zasukom zgodbe, s to razliko, da tule gledate v fantazijsko dogajanje, ki pred kamere prikliče veliko, iz Borderlands iger, znanih obrazov.

Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure lahko brezplačno izmaknete tule, ponudba pa je na voljo vse do 24. marca, igra pa bo tudi po preteku tega datuma ostala v vašem nabiralniku. Po preigrani kampanji lahko nato skočite v preigravanje polnopravnega nadaljevanja Tiny Tina’s Wonderlands, ki se v sklopu pomladne razprodaje na Steamu prodaja po ceni 29,99 €.

Far Cry 5 zdaj na konzolah teče pri 60 sličicah na sekundo

0

Kar pet let že mineva, odkar je založnik Ubisoft med nas poslal peti del franšize Far Cry, ta pa je naletel na mešane odzive. V petici je namreč postalo že boleče očitno, da Ubisoft že pošteno razteguje igralno formulo, ki jo najprej predstavil v igri Far Cry 3 in igralcem je bilo počasi vrh glave ogromnih map, ki na sebi vsebujejo sto in eno ikono, vse te pa predstavljajo navadno neke brezvezne opravke, ki so tam pač zato, da nam ne postane dolgčas.

V naši recenziji smo se pritožili tudi nad nenehnim kaosom, saj nam Far Cry 5 nikakor ni pustil zadihati niti za minuto. Kamorkoli si stopil te je začel nekdo napadati: naj bo to kakšen vojak, ki se je ravno takrat zapeljal mimo vas na tovornjaku ali pa kakšna divja žival sredi gozda. Zaradi te prenasičenosti neprestanega pokanja igralec skozi čas postane imun na vse eksplozije, zato vso ropotanje postane samo v nadlego.

Vendar pa ima Far Cry 5 tudi svoje pluse. Izdelovalcem stopenj se je zopet uspelo izkazati in tako so nam predstavili širino ameriške Montane na način, ki ga do sedaj nismo videli. Potencial je imela tudi zgodba, saj se je dogajanje vrtelo okoli kulta, ki so ga vodili prepričljivi antagonisti, zaključek štorije pa je bil tako nor, da ga niso pričakovali niti veterani te franšize.

In zdaj lahko vse to preizkusite v nadgrajeni obliki, saj se je Ubisoft v namene praznovanja 5. rojstnega dneva, odločil igro Far Cry 5 malce nadgraditi in na konzolah PlayStation 5 ter Xbox Series X lahko zdaj pri igranju uživate v gladkih 60 sličicah na sekundo. Posodobitev je povsem brezplačna in je že na voljo, presenečenj pa s tem še ni konec.

Far Cry 5 bo namreč med 23. in 27. marcem za igranje povsem brezplačen – tako na konzolah, kot tudi na PC-ju. Peti del je sicer ogromna igra, a če se igranja lotite konkretno, lahko zagotovo v teh nekaj dneh preigrate celotno zgodbo. Far Cry 5 je sicer prejel nekaj manjših DLC-jev, ki za igranje niso pomembni, se pa splača ponuditi priložnost samostojni razširitvi New Dawn, ki je neposredno nadaljevanje zgodbe iz petega dela.

Igra je trenutno na Steamu znižana na vsega 8,99 € – enako ceno pa nosi tudi New Dawn.

Pomladna razprodaja na Steamu prvič znižala tudi ceno Steam Decka

0

Zvončki, trobentice in višje temperature lahko pomenijo samo eno – čas je napočil za tradicionalno pomladno razprodajo na Steamu.

Znižanja največjega ponudnika digitalnih iger sicer zadnja leta niso več tako popularna kot so bila njega dni. Problem je predvsem v temu, da skoraj vsaka razprodaja prinese isto vrsto znižanj, medtem ko novejši naslovi največkrat ostanejo v polnih cenah. The Witcher 3 je bil denimo znižan že tolikokrat, da se o njegovem popustu praktično ne splača več pisati in enako velja tudi za Red Dead Redemption 2.

Popusti pri bolj novejših naslovih pa se vseeno najdejo, le poiskati jih je treba. Tule je denimo Need for Speed Unbound, ki ga lahko trenutno izmaknete po polovični ceni 34,99 €. Potem je tule dvojec Uncharted naslovov, ki se prodaja za 34,99 €. Upoštevati je treba dejstvo, da so igre v zadnjih mesecih povišale svoje splošne cene, zato tudi 50 % popusti niso tako impresivni, kot je bilo to samo kakšni dve leti nazaj. To je še posebej vidno pri igri Forspoken: znižana je za 33 %, a ker je polna cena 80 €, je treba za kopijo s popustom odšteti kar 53,59 €.

Poln seznam znižanj lahko najdete na uradni strani in razprodajo bi lahko zlahka označili za preprosto več istega. Je pa tule ena velika izjema. Valve je namreč prvič v zgodovini znižal ceno svojega prenosnega ročnega PC-ja Steam Deck in to za 10 %. Najcenejša verzija te prenosne naprave, ki na sebi nosi 64 GB prostora, tako stane 377,10 €, namesto 419 €. Znižani sta tudi ostali dve verziji: najdražja, ki vsebuje tudi najboljši ekran in prenosno torbico in na sebi vsebuje 512 GB prostora, zase zahteva 611,10 €, medtem ko je prej ta cena znašala 679 €.

Znižanje Decka je posledica dejstva, da je Valvu uspelo v zadnjih mesecih z zalogo uspelo ujeti povpraševanje in tega, da Steam Deck praznuje svoj 1. rojstni dan. Valve je sicer izjavil, da o nasledniku te naprave plodno razmišlja, a preden ga bomo dobili bo preteklo še nekaj let.

Redfall v novem igralnem napovedniku predstavi svojo zgodbo

0

Igra Redfall od svoje prve najave povzroča mešane občutke. Po eni strani renome razvijalca Arkane Studios, ki je v preteklosti spočel serijo Dishonored in nato ven vrgel še igro Prey, igralce navdaja z upanjem, saj so bili vsi ti naslovi kritiško dobro sprejeti – mnenja se krešejo samo okoli njihovega zadnjega naslova Deathproof.

A po drugi napovedniki niso prepričali. Redfall se bo dogajal znotraj istoimenskega mesteca, ki se je znašel pod obleganjem vampirjev, ti pa se delijo na manjše, skorajda običajne krvosese in tiste večje, ki so praktično bogovi. Zadnji napovednik nam predstavi nekaj zgodbe in očitno je celotna zmešnjava z vampirji posledica neuspelega eksperimenta, v katerem so iz neke ženske z imenom Ava poskušali iztisniti kapljico krvi, ta pa bi človeštvo ozdravila vse bolezni in celo preprečila smrt.

Zgodilo pa se je ravno nasprotno in v Redfallu se je pojavila vrsta vampirskih bogov, kot so Miss Whisper, mišičasti Bloody Tom in The Hollow Man, ki lahko lebdi, a je tik pred tem, da mu iz telesa izginejo vsi organi. Naloga igralca bo osvobajanje posameznih predelov mesta, nakar bo treba poraziti še vsakega od teh večjih zlikovcev.

Arkane pravi, da bo to njihov največji svet doslej in do vsake naloge bomo lahko izbrali več različnih pristopov. Privlačnost tega naslova je sodelovalno igranje, saj bomo lahko izbirali med več različnimi heroji, vsak bo imel svoje sposobnosti in največ uspeha bo pridobila uigrana ekipa. Začetni napovedniki so nakazali na neko kopijo igre Left 4 Dead, a Arkane pravi, da bo igranje tule drugačno, saj nas čaka prava kampanja, ki jo bo moč preigrati tudi povsem samotarsko.

Žal pa je tudi v novem napovedniku streljanje videti povsem brez teže. Vampirji na naše napade očitno ne bodo kaj preveč odporni in tako kot v prejšnjih predstavitvah, tudi tule nismo dobili občutka, da se bomo kdaj nahajali v kakšni resnični nevarnosti.

Tole je eden prvih večjih naslovov, ki jih bo izdal Microsoft vse odkar je opravil nakup založnika Bethesda Softworks. Zaradi ekskluzivnosti igre ne boste videli na konzolah PlayStation 5, bo pa omogočeno navzkrižno povezovanje PC in Xbox Series X igralcev na istih strežnikih.

Redfall izide 2. maja, to pa je tudi prva Microsoftova igra, ki bo zase zahtevala 70 €.

Microsoft pokazal prihodnost dela z Office orodji, ki jih podpira umetna inteligenca

Podjetje Microsoft je včerajšnji dan izkoristilo za obsežno predstavitev prenovljenega sistema orodij Office, iz katerih je jasno razvidno, da bodo profesorji v vseh izobraževalnih ustanovah imeli kmalu veliko težje delo. Praktično vsa orodja bodo namreč podprta s pomočjo umetne inteligence GPT-4, ki nas že dolgo navdušuje znotraj brezplačnega pogovornega bota ChatGPT, zdaj pa bodo ti algoritmi popestrili naše vsakdanje delo za službo ali šolo – seveda pa bo slej kot prej nekdo zadevo začel izkoriščati za veliko več kot samo za pomočnika, saj bo raja želela tehnologijo izkoristiti za to, da dela namesto njih.

Orodja Office so zdaj po novem združena pod oznako Microsoft 365, pri teh pa je pomembno to, da se za delovanje zanašanje v povezavo na oblak. Iz te strani bo deloval tudi novi umetnopametni pomagač CoPilot, ki bo zmožen opraviti veliko nalog. Vse aplikacije so v 365 med sabo povezane, tako da boste pri tipkanju v Wordu enostavno kliknili na gumb za CoPilota in mu naročili, da iz pisane besede ustvari prepričljivo PowerPoint prezentacijo. Na enak način bomo lahko izrabili Excel, saj bomo lahko iz teksta ustvarili tabele in grafe, kar zna priti prav za podjetja, ki želijo hitro ustvariti pregledno in dostopno finančno poročilo.

CoPilot bo postal uporaben tudi znotraj video pogovornega programa Teams. Če boste denimo na kakšen sestanek zamudili vam bo znal izpisati vse tisto, o čemu so sogovorniki čebljali do vašega prihoda, prav tako pa bo nato lahko povedano pretvoril v besedilo ali pa ustvaril tabelo tistih najbolj pomembnih točk, ki si bile omenjene znotraj sestanka.

Microsoft pravi, da celoten sistem delovanje ne bo deloval samo na umetni inteligenci GPT-4, ampak bo povezan z Microsoftovim lastnim orodjem Graph. V praksi to pomeni, da bomo pri ukazu ustvarjanja tabele v PowerPointu podatke glede dokumenta v Wordu najprej poslali v Microsoft Graph, ki bo iz poslanega najprej izluščil bistvene podatke, nato je to poslano v GPT-4, nakar Graph še enkrat preveri ustvarjen izdelek, preden se ta izpiše na zaslonu uporabnika.

Kljub vsem tem naprednim algoritmom Microsoft priznava, da CoPilot zaenkrat ni popoln in da se pri rezultatih znajo pojaviti napake. Na to bo pri delu opozorjen tudi uporabnik, ki bo moral ustvarjeno tabelo ali predstavitev še enkrat dodatno preveriti.

Prenovljena orodja, podprta z umetno inteligenco, so že prešla v fazo testiranja in so trenutno na voljo 20 podjetjem, a Microsoft pravi, da bo ta krog uporabnikov kmalu razširil. Umetna inteligenca GPT-4 je prav tako na voljo samo tistim, ki so za njo pripravljeni plačati, a moč jo je preizkusiti tudi brezplačno, saj poganja iskalnik Bing. Ta naj bi bil prav tako zaenkrat na voljo samo za omejeno testiranje, a nekateri poročajo, da ste ob obisku sledeče strani in prijavi praktično avtomatsko odobreni.

Prihodnost produktivnost bo tako očitno ležala v umetni inteligenci. Microsoftova predstavitev se je namreč zgodila zgolj nekaj dni po Googlovi najavi, da bodo tudi njihova orodja Google Workspace kmalu podprta z umetno inteligenco – testiranje se bo tam začelo konec meseca in bo sprva na voljo samo Američanom.

Ghostwire: Tokyo dobiva ogromno posodobitev, ki bo prinesla prenovljeno kampanjo

0

Igra Ghostwire: Tokyo je pri izidu požela dokaj mešane ocene, a nam je bila všeč. Razvijalec Tango Gameworks, ki je do takrat izdal samo dvojec grozljivk The Evil Within, je pričaral srhljivo izkušnjo raziskovanja ulic Tokia, le da so vsi prebivalci izginili v zrak, za sabo pa so pustili prikazni, ki se napajajo iz japonske folklore. Igranje je bilo postavljeno v odprti svet, ki je ponujal glavne in stranske naloge in čeprav te niso bile nekaj res kvalitetnega, je kampanjo reševal prej omenjen bizaren svet, ki je bil podprt z unikatnim bojem čaranja preko prstnih karafek. Še bolj pa nas je navdušilo, da svet ni bil titanski, zato ti ni bilo treba ponavljati enih in istih stvari v nedogled, kar je pri dandanašnjih igrah v odprtem svetu pogost greh.

Ghostwire bo čez dober teden star že eno leto, s tem pa se bo počasi tudi zaključila njegova ekskluzivna pripadnost konzolam PlayStation 5. Igra zdaj prihaja tudi na Xbox Series X in tudi na Microsoftov servis Game Pass, ta prehod pa bo obeležila ogromna brezplačna posodobitev Spider’s Thread.

Posodobitev bo prevetrila praktično vse vidike originalne kampanje. Čakajo nas nove veščine, nov igralni način “roguelite”, prihajajo pa tudi povsem novi deli map – eden od njih nas bo odpeljal znotraj srhljive srednje šole. Tango Gameworks je poskrbel za tudi čisto nove misije, pri bojevanju pa se bomo lahko po novem zanašali na opcijo hitrega izmika, ki bo prišel izjemno prav, saj nas sovragi v Ghostwire redno obstreljujejo od daleč.

Še vmesne sekvence bodo doživele predelavo, saj bodo postale daljše, tako da bomo dobili vpogled v razne dogodke, ki jih prej nismo videli. Za brezplačno posodobitev je to ogromno nove vsebine in zanimivo bo videti, če morda Microsoft, ki si lasti studio Tango Gameworks, v tej franšizi vidi neko prihodnost v obliki novih iger.

Posodobitev in prehod na Game Pass se bota zgodila 12. aprila. Zaenkrat še ni čisto jasno, kaj točno je naslednji projekt razvijalca Tango. Nazadnje so čez noč izdali igro Hi-Fi Rush, ki je urno požel svetovno slavo, a stavimo, da to ni edina zadeva, na kateri so delali zadnje leto. Namigi glede naslednjega projekta so se morda pojavili ravno sredi igre Hif-Fi Rush, saj notri najdemo referenco na The Evil Within 3. Če se bo ta zgodil, se bo moral brez šefa Shinjija Mikamija, ki se je nedavno odločil zapustiti studio po 12 letih skupnega dela.