🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 139

Lenovo ThinkPad X1 Carbon – odlična izbira za pisarniško delo

Na naši strani smo popisali že kar nekaj prenosnikov, a ti so bili v glavnem usmerjeni v igričarske vode, vsake toliko pa smo v roke poprijeli tudi neko mešanico med igričarskim in delavnim prenosnikom. Računalniki za poslovno in gaming rabo so bili včasih bolj ločeni, a zadnje čase so te meje čedalje bolj zabrisane in dandanes velja, da zna praktično vsak poslovni laptop pognati tudi kakšno igro – le da bo treba malce pokukati pod programski pokrov in narediti nekaj optimizacij.

Nekaj takšnega je tudi novi Lenovo prenosnik ThinkPad X1 Carbon, ki je že dolgo prisoten na področju delavnih prenosnikov, zdaj pa smo že 10. generacijo te naprave v roke poprijeli tudi mi in presenečeno smo ugotovili, da zna takšen računalnik dejansko popestriti delo in ga narediti bolj prijetnega.


VIDEO RECENZIJA


SPECIFIKACIJE

  • Procesor: Intel Core i7-1260P
  • Pomnilnik: 32 GB LPDDR5
  • Disk: 2 TB M.2 SSD
  • Zaslon: 14 palca, 2880 x 1800
  • Frekvenca osveževanja: 120 Hz
  • Grafična kartica: Intel Iris Xe
  • Operacijski sistem: Windows 11
  • Digitalno pero: Ne
  • Teža: 1,12 kg
  • Nakup: uradna stran

Serija ThinkPad že dolgo ni spremenila svoje oblike in tudi ThinkPad X1 Carbon vas v tem pogledu ne ravno presenetil, a tega niti nismo pričakovali. Gre v črno zavit prenosnik umirjenih linij, ki pa je presenetljivo tanek. Njegova debelina znaša vsega 1,5 cm, medtem ko je njegova teža dober kilogram. To ga naredi za enega najlažjih prenosnikov na trgu in tako je kot naročen za redne selitve lokacij, ki pridejo hudo prav pri kakšnih bolj dinamičnih zaposlitvah tipa novinarstvo ali pa za kakšne naloge na terenu.

Kar se tiče vhodov, se ti nahajajo ob straneh in poskrbljeno je za skoraj vse potrebe. Na eni strani nas čakata dva Thunderbolt vhoda, s tem da je eden od njiju uporabljen za polnjenje, ob strani pa mu stoji še en običajen USB-A vhod ter izhod za povezavo preko kabla HDMI. Na drugi strani vas bo pričakal še en USB-A vhod, 3,5 mm vhod za slušalke in mini pladenj, v katerega lahko vstavite SIM kartico. Žal je tudi tule izginil Ethernet vhod, tako da boste za povezovanje na splet morali uporabiti vgrajeni Wi-Fi 6E. K sreči je Lenovo dodal poseben adapter, ki ga povežete preko USB vhoda.

thinkpad x1
Tole je eden od najlažjih prenosnikov na trgu, ki pod pokrovom skriva ogromno mišic.

Za delo boste uporabljali veliko tipkovnico, ki vsebuje naravnost odlične tipke. Te so že od vedno bile pečat Lenovove ThinkPad serije in tudi 10. generacija pri temu ne dela izjeme. To je preprosta ena najboljših tipkovnic, ki jih lahko najdete pri prenosnikih, saj so vse tipke lepo razvrščene in razmaknjene, da boste ob delu imeli prijeten občutek optimalne efektivnosti. Tipkovnica sicer ni polna, saj manjka numerični del, je pa Lenovo na zgornjo desno stran vrinil tipke Home, End in Insert, smerne tipke pa so malce umaknjene in jih najdete na spodnji desni strani, ob njih pa najdete še tipki Page Up in Page Down za hitro drsenje po spletnih straneh. Na sredini seveda najdemo tudi sledilno izboklino, ki ji po domače rečemo “nipl”, ta pa služi hitremu nadomestku sledilne ploščice.

Tudi ta seveda ni umanjkala in tudi ta je pri temu prenosniku naravnost odlična. Je dovolj velika in natančna, da boste lahko na njej opravljali tudi bolj zahtevne naloge in čeprav boste še vedno bolj efektivni s priklopom zunanje miške, za to včasih ni prostora.

Podobo spodnjega dela zaključujeta dva kvalitetna zvočnika ob straneh, ki preko tehnologije Dolby Atmos izdavita presenetljivo glasno zvočno sliko ter gumb na zgornjem delu, ki služi kot prižig prenosnika, hkrati pa ga lahko uporabimo kot čitalec prsta. Dodatna varnost vedno pride prav, a na tem čitalcu se pokaže tudi pomanjkljivost prenosnika, saj ta na svoji površini vse prerad pušča prstne odtise.

Direktna primerjava IPS in OLED zaslona na močni svetlobi.

Kar se tiče zaslona, je ta naravnost fantastičen. Lenovo ponuja različne tipe zaslonov, tako da si lahko izberete tudi IPS, ampak mi smo na recenzijo dobili panel, ki se ponaša z OLED ekranom. Maksimalna ločljivost znaša 2880 x 1800 in ekran lahko proizvede do 400 nitov svetilnosti. OLED je pač OLED zato boste gledali v fenomenalne podobe, z živimi barvami in resničnimi temnimi sencami in čeprav je tole poslovni prenosnik, vam nihče ne bo zameril, če si boste gor ogledali tudi kakšen film ali pa morda pognali kakšno igro. Prenosnik seveda mora vsebovati tudi kamero in tudi ThinkPad X1 Carbon vam bo omogočal pogovore preko Zooma, kamera pa se nahaja na vrhu, izpod vdolbine, ki omogoča lažje odpiranje prenosnika. Zanimivo je, da je Lenovo sem notri vgradil kamero ločljivosti 1080p, tako da je očitno čas 720p kamer končno za nami. Za bonus pri kameri najdemo še zaslonko, ki nam omogoča še dodaten nivo zasebnosti.

Thinkpada lahko raztegnemo na 90 stopinj, kar pride hudo prav, če želimo zadevo uporabljati kot nekakšno tablico.

Igranje iger je sicer mogoče, a prenosnik ne vsebuje namenske grafične kartice, zaradi česar bo treba v naslovih malce znižati nastavitve. Sliko bo risala vgrajena grafična kartica Intel Iris Xe, podpirajo pa jo mogoče mišice 12. generacije Intelovega procesorja i7-1260P. Tega smo našli že v prenosniku ThinkBook Plus Gen 3 in čeprav je močan, tudi tule povzroča težave. Procesor je namreč požrešen do elektrike, zaradi česar boste trpeli ob slabše izkoriščeni bateriji. Eno polnjenje zadošča nekje za dobrih 8 ur uporabe, a s tem mislimo samo delo, kakšna zahtevnejša opravila kot so igranje iger in gledanje filmov ob polni svetilnosti pa te ure še dodatno poseka.

Kot vsak prenosnik je tudi ta na voljo v več konfiguracijah. Naš primerek je dopolnjevalo 32 GB pomnilnika in SSD disk velikosti kar 2 TB, tako da je prenosnik resnično zadostil vsem našim potrebam, kamor lahko ne uvrstimo samo skakanja po razpredelnicah v Excelu, ampak tudi delo znotraj Photoshopa ali Premier Pro-ja.

Pogled na moderno delovno postajo, kjer Thinkpad X1 Carbon igra osrednjo vlogo.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon se na koncu izkaže za eno najboljših ponudb na področju delavnih 14 inčnih prenosnikov. 10. generacija izboljša zamere predhodnika in dostavi zraven še neprekosljivo izkušnjo OLED slike, močne mišice pa bodo kos praktično vsem vašim nalogam v sedanjosti in še daleč v prihodnosti. Škoda za šibko baterijo in res upamo, da bo Intel naredil vsaj nekaj na optimizaciji svojih procesorjev ter občutljivost na prstne odtise, saj takšnih pack na črnem ohišju ni zlahka ignorirati.

A splošno gledano je to odlična zadeva in če iščete nekaj, kar vam bo res popestrilo delovne navade in morda te tudi optimiziralo, potem je to izdelek za vas. Treba je biti pozoren le še na ceno, saj kvaliteta stane in ThinkPad X1 Carbon svoje dobrote ponuja od 2.700 € dalje.

Gotham Knights – netopir je čisto zares mrtev

Gotham Knights je čudna reč, saj že sama ideja o igri zanimiva, a hkrati ni povsem logična. Novi naslov iz studia Warner Brosa se več kot očitno zgleduje po odlični seriji iger Batman: Arkham, a se želi od nje tudi na vsak način ločiti.

Šli so celo tako daleč, da so Batmana, črnega viteza in morda najbolj znanega predstavnika stripovskega vesolja DC, brutalno ubili že takoj na začetku igre in tako vsem dali vedeti, da je avantur netopirja nepreklicno konec. Ni mi sicer jasno, zakaj so tako trmasto šli v svojo smer, saj se Warner Bros obnaša, kot da smo že vsi siti Batmana in da je trg poplavljen z njegovimi igrami, pa čeprav je Arkham franšiza vsebovala vsega štiri naslove, zadnji od njih, Arkham Knight, pa je izšel debelih sedem let nazaj.

Vseeno pa je treba čestitati Warnerju, da se je upal zastaviti vprašanje: se da narediti superherojsko igro, kjer manjka tisti glavni junak in se vse vrti okoli njegovih pomočnikov? Odgovor je najbrž ja, a razvijalec WB Games Montreal takšni nalogi ni bil povsem dorasel in če bi samo sestavili malce bolj kompaktno, manj široko izkušnjo, bi lahko Gotham Knights brez problema postavili ob bok Arkham Asylumu, tako pa mu do ciljne črte zmanjka nekaj korakov.


Razvojna ekipa:  WB Games Montréal
Založnik:  Warner Bros. Games
Platforme: 
PC, PS5, XSX
Nakup: Steam
Datum izida: 21. oktober 2022
Cena: 59,99 €

Zvrst: Tretjeosebna akcijada v odprtem svetu

Ključ do igre nam je priskrbel uvoznik CD Media


VIDEO RECENZIJA


Da je Batman mrtev je jasno takoj na začetku, ko si ogledaš nekajminutno in, treba je priznati, dokaj vzdušno pretepaško sekvenco. Batmana pod rušo spravi njegov večni nasprotnik Ra’s al Ghul, a naš bivši junak se ne vda zlahka in ga vzame skupaj s sabo. Še preden pa za vedno zaključi svojo kariero sproži klic v sili in ta k sebi vpokliče vse njegove štiri pomagače: Robina, Nightwinga, Batagirl in Red Hooda. Četverica postane nova rešiteljica Gothama, hitro po Batmanovi smrti pridejo do ugotovitve, da je ta bil na sledi zlovešči organizaciji Court of Owls, ki naj bi bil tisti resnični šef vseh grozodjestev, ki se dogajajo v Gothamu.

To je tista glavna iztočnica, nato pa nas igra porine v odprti svet, ki je standard standardov in če ste poprej igrali kakšno od Arkham iger ali pa se morda celo kdaj zavihteli v mreži Spider-Mana, potem veste, kaj vas vse čaka. To je mislim da tista usodna napaka, ki jo je v razvoju spočel Gotham Knights, saj je razvijalec želel takoj skočiti v izročilo, ki ga je za sabo pustil Arkham Knights, a je pozabil, da se je tista serija začela z veliko manjšim Arkham Asylumom, se preselila v malce večji City in na koncu šele resnično zaobjela odprti svet v Knightu. To je razvijalcu dalo priložnost, da je skozi dele lepo razvijal igralno formulo, izpopolnjeval boj ter preudarno oblikoval igralni tempo.

gotham knights
Tole nikakor ni grda igra, a vsi jo bodo primerjali z Arkham igrami, ki so takrat veljale za vrhunec grafične ponudbe.

Gotham Knights pa želi vse narediti v enem poskusu in rezultat je odprti svet, kjer je nekaj potenciala, velikokrat sem dobil občutek, da se v njem nahajajo stvari samo zato, da ni vse prazno. Dolgčas nam ne bo, saj se praktično na vsakem kotu odvija nek kriminal, ki nujno potrebuje našo pomoč. To so v bistvu obstranska opravila, namenjena hitremu nabiranju izkušenj, zadeve pa se vse prehitro začno ponavljati. Čakajo nas misije, kot so preprečevanje bančnih ropov, osvobajanje talcev in reševanje Gothamovskih policistov. Te naloge nam nato prinesejo izkušnje, ki so nujno potrebne, saj je svet Gotham Knightsa razdeljen po stopnjah in določene glavne misije tudi zahtevajo dovolj izkušenega glavnega junaka. K sreči mini nalogice niso tako zelo potrebne, saj prinesejo bolj malo XP-ja, se pa splača opraviti izzive, ki nam jih je po mapi postavil Batman in so kot nekakšne tekmovalne steze med nadzornimi točkami. Na splošno boste glavno zgodbo lahko zaključili, brez da bi se udejstvovali v stranskih nalogah, a seveda nato ne boste najvišje stopnje in boste ostali brez tiste najboljše opreme.

Nadgrajevanje lika boste izvajali v domači bazi, ki je tokrat Belfry stolp. Na priročnem računalniku vas čaka odklepanje različnih sposobnosti, kovačenje oklepa in nadgrajena orožja, v opremo pa boste lahko vgradili tudi določene modifikacije, ki vas na koncu naredijo še močnejšega.

Usedemo se lahko na motor, a ta je smešno počasen.

Nadgradnje boste morali spočeti za vsak lik posebej, saj ima vsak od njih svoje lastne posebne sposobnosti in opremo. Med štirimi junaki lahko preklapljate samo v domači bazi, se pa pridobljene izkušnje k sreči štejejo za vse, tako da če boste po svetu skakali kot Nightwing in boste v njegovi koži napredovali do 8. stopnje, bo zanemarjena Batgirl ob preklopu vsebovala enako stopnjo, le da boste pri njej morali točke vložiti v njeno drevo razvoja.

Preklapljanje junakov dejansko vsebuje nekaj globine. Ne samo da boste za vsakega od njih deležni unikatnih vmesnih sekvenc, ampak se vsak od njih igra drugače. Na začetku sem se največ posluževal Nightwinga, saj mi je od četverice izgledal najbolj kul, a ko sem preklopil na Robina sem spoznal, da je tipček veliko hitrejši pri mahanju s svojo palico, njegova posebna sposobnost čepenja na previsih in obešanja nasprotnikov preko vrvi je sunjena direktno iz Arkham iger. Batgirl je po drugi strani bolj pripravna za daljinsko onesposobljenje strojnic, medtem ko je Red Hood tank, ki ruši vse pred sabo. Vse to prav pride tudi v sodelovalnem načinu, kjer se lahko skozi kampanjo odpravite s še enim igralcem, a te zadeve nisem pretirano testiral, saj sem za recenzijo dobil samo en ključ igre.

Sčasoma boste za vsakega junaka odklenili posebno prevozno sredstvo.

Sam boj je po eni strani hudo podoben Arkham igram, a se od njih tudi razlikuje. Kakšna dva meseca nazaj sem ponovno preigral Batman: Arkham City in med igranjem sem užival, saj bojevanje tam ni zahtevalo res nekih naprednih trikov, enako velja pa tudi za Gotham Knights. Če sem v Batmanu v glavnem udrihal po nasprotnikih in ob primernih trenutkih dajal protiudarce, sem tule počel enako, le da sem hkrati polnil merilnik, ki mi je nato omogočal proženje specialk. Protiudarce tule zamenja hitri izmik in čeprav jo boste dobro odnesli s slepim pritiskanjem na en gumb, boste veliko več škode prizadejali ob pravočasnem zamahovanju. Vsak udarec morate sprožiti takoj, ko prejšnji zadane telo nasprotnika in če ste uspešni, se spremenite v pravi vihar pesti. Problem pri temu je, da so udarci tako hitri, da jim preprosto ne morete slediti in tako se vse skupaj največkrat na koncu spremeniti na naključno pritiskanje gumba, ki včasih obrodi plodne rezultate.

Bojevanje ni samo golo udrihanje po gumbih, vendar pa je vse tako hitro, da že malce težko dohitevaš animacije.

Tu bi se dotaknil tudi nadzora, ki je občasno preprosto premalo natančen. Ne vem kolikokrat sem se zalotil, da sem želel preprosto pritisniti nek gumb, a preden sem junaka premaknil na tisti točno določen centimeter je trajalo celo večnost. Problemi se pojavijo tudi drugje, saj včasih hočeš samo preskočiti ograjo in tega preprosto ne moreš ali pa se nekam zatakneš.

Po drugi strani je skakanje po odprtem svetu prav prijetno. Na določene točke lahko sprožite vrv in se tako katapultirate naprej in če pridno izbirate naslednje točke, dobimo prečkanje mesta, ki spomni na Spider-Mana. Kadarkoli lahko tudi prikličete motor, a ta je komično počasen in večkrat se je zgodilo, da sem komaj prehitel navaden taksi. Vsak od junakov sčasoma odklene tudi svoje posebno prevozno sredstvo, ki ga med padanjem odprete kot padalo in je res priročno za kakšno hitro vožnjo med stavbami.

Grafično Gotham Knights ni videti slabo. Igral sem na PC-ju in na Ryzenu 3600 in grafični kartici RTX 3070 sem lahko v ločljivosti 2k celo nekaj časa užival v ray tracingu, a so se nato pojavili preveliki padci v sličicah na sekundo, zato sem sčasoma zadevo izklopil. Igra je še vedno bila videti spodobno, a vseeno bi si v samem mestu želel malce več dinamičnosti ali vsaj neke megle, ki bi razbila ponavljajočo okolico, ki ne ponuja kakšnih res zapomljivih lokacij.

Pozdravili vas bodo nekateri stari znanci, ki so vizualno precej drugačni od svojih alternativ v Arkham igrah.

Gotham Knights vsekakor vsebuje nekaj zanimivih idej, vendar pa je razvojna ekipa želela preveč naenkrat, tako da nobena od igralnih mehanik ni zares postala tisto, kar je obetala. Med igranjem sem naletel tudi na nekaj hroščev, saj se je zadeva ob nalaganju kakšne stopnje zrušila na namizje in optimizacija bi bila za svojo podobo lahko malce višja.

Po drugi strani pa bodo oboževalci serije Arkham po sedmih letih čakanja veseli vsaj neke nove vsebine. Zgodba ni zanič in pozdravili vas bodo stari favoriti kot so Penguin, Mr. Freeze in Harley Quinn, v tej izdaji pa so malce bolj realistični, kot pa smo jih vajeni v Arkham naslovih.

Celokupno Gotham Knights dostavi kar nekaj ur zabave, le ne iščite kakšne posebne globine ali pa pretirane evolucije formule Arkham iger.

Netflix bo v začetku 2023 začel preprečevati delitev gesel med uporabniki

1

Časi deljenja Netflixovih računov med prijatelji znajo biti kmalu za nami. Pretočni gigant je že nekaj časa nazaj najavil, da se zaveda, da ljudje radi kupijo en račun in nato geslo zanj podelijo med svoje prijatelje, a da jim to hudo nažira dobičke. Netflix je namreč letos prvič v svoji zgodovini zaznal padec naročnikov, zaradi česar je bilo treba storiti nekaj novih korakov glede njihove poslovne prakse.

Prvi od teh bo prišel že naslednji mesec, ko prihaja nova stopnja naročnine, ki bo podprta tudi z oglasi, a veliko bolj pomembna preobrazba delovanja prihaja zgodaj naslednje leto. Netflix je namreč v nedavnem finančnem poročilu razkril, da so v zadnji četrtini pridobili 2,4 milijona novih naročnikov, za začetek 2023 pa bodo uvedli določene spremembe pri deljenju računov.

Te spremembe so že testirali na nekaterih trgih v Južni Ameriki in zdaj so te ideje nared za globalni trg. Ena Netflix naročnina bo še vedno razdeljena po profilih, a te bomo lahko delili samo med člani družine znotraj enega gospodinjstva. Naročnina bo vezana na en glavni IP naslov, tako da bodo vsi dodatni računi morali izvirati iz iste lokacije. To sicer ne bo veljalo za gledanje preko telefonov, tablic ali prenosnikov, tako da boste lahko svojo Netflix naročnino še vedno uporabljali na različnih lokacijah, saj je navsezadnje to tudi namen takšnih mobilnih naprav.

Omejitev bo nastopila pri gledanju na televizorju z vgrajeno aplikacijo, saj bo to mogoče samo še na izvirni IP lokaciji in ne več kar povsod po svetu. Seveda se problem pojavi, če denimo skočimo nekam na dopust in bi radi na hotelskem TV-ju vseeno radi pogledali kakšno serijo. Netflix bo v teh primerih ponujal dodatne “domove”, seveda pa bo za te treba odšteti dodatne denarce – vsak tak dodatni dom naj bi stal okoli 3 €.

Ni še čisto jasno, kako bodo delovali ti dodatni zakupljeni domovi, a predvideva se, da tako kot v testiranju v Čileju, pravila takšnega dodatnega računa pa si lahko preberete na uradni strani.

Netflix je predstavil tudi novo orodje, ki bo pomagalo vsem tistim, ki so prej delili račune in bodo zdaj morali ustvariti svojo lastno naročnino. Orodje bo vsem tem omogočilo lažjo selitev, ki bo iz prej obstoječega profila preneslo vso ogledano zgodovino in sezname predvajanj na svež račun, kar bo vsaj malo ublažilo dejstvo, da bo za gledanje zdaj treba plačevati naročnino.

Resident Evil 4 je v novem igralnem posnetku videti fantastično

1

Capcom za nas pripravlja že tretjo predelavo znotraj serije Resident Evil in tokrat bo obnove deležen najbolj popularni, četrti del franšize. Resident Evil 4 bo sledil enornemu uspehu predelave drugega dela in malce manj toplo sprejetega tretjega poglavja, ki je bil oštet predvsem zato, da je razvijalec predstavil predelavo, ki se je nekaj vsebine iz originala enostavno znebila.

Kako se bo odrezal Resident Evil 4 bomo še videli, a glede na daljši igralni napovednik, ki ga je na včerajšnji konferenci predstavil Capcom, bo zadeva zadela vse tiste prave tone, ki so iz originala naredili kultno klasiko.

Kot smo vedeli že prej, bo predelava zgradila original povsem na novo, vendar pa bo kljub temu zvesto sledila korakom izvirnika. Včerajšnji video nam predstavi uvodno sekvenco, ki pa je malce spremenjena. Resident Evil 4 bo zahvaljujoč napredni grafični podobi veliko bolj grozljiv kot prej. Če smo se v originalu na začetku preprosto sprehodili do prve koče, kjer smo naleteli na prvega ponorelega vaščana, okuženega z virusom Plaga, bo začetek predelave veliko bolj dramatičen. Glavni junak Leon se bo znal celo smukati in prvo srečanje z okuženim bo zaradi tega še bolj napeto.

Vsemu temu nato sledi prihod v prvo vasico, ki nas je že v originalu hudo presenetila. Namreč napadejo nas celi valovi vaščanov, ki so veliko bolj organizirani kot pa sovražniki iz prejšnjih delov. To gre na račun tega, da okuženi niso zombiji, ampak še vedno posedujejo nekaj inteligence, tako da znajo vihteti vile in celo metati dinamit. Naša naloga v prvi vasici se nato vrti okoli golega preživetja, zato je treba pametno streljati, bežati in vsake toliko zažgati kakšno kravo, ki nato na bojišču naredi cel kaos. Navali zombijev ne pojenjajo in celo postajajo težji, saj se sčasoma na nas spravi tudi hudo težaven nasprotnik, ki vihti motorno žago, napovednik pa nazorno pokaže, da Leon v rokavu skriva hudo priročen nož.

Resident Evil 4 je videti slastno in res komaj čakamo na vnovično preigravanje, a se bomo še malce načakali, saj predelava izide šele 24. marca 2023.

Do takrat pa ne bomo stradali nove vsebine. Capcom namreč za 28. oktober pripravlja novo izdajo 8. poglavja serije, ki ga bomo lahko pridobili pod naslovom Resident Evil Village: Gold Edition. Gre za velik paket, ki bo s sabo prinesel razširitev Shadows of Rose, dodatni igralni način Mercenaries Additional Orders in možnost preigravanja Villaga iz tretjeosebnega pogleda. Capcom je povedal, da nam bo zamenjana perspektiva predstavila igro v povsem novi luči in da je šlo v njen razvoj ogromno časa.

Za konec smo dobili tudi informacije glede dolgo prestavljenega večigralskega načina Re:Verse. Poleg novega napovednika je bilo predstavljeno tudi beta testiranje, ki bo na voljo samo lastnikom igre Village in se bo začelo 23. oktobra in se bo zaključilo dva dni kasneje. Končen izid se naj bi nato zgodil še v tem mesecu.

Fallout 3 GOTY zdaj lahko dobite brezplačno

0

Franšiza post-apokalpitičnih RPG-jev Fallout ta mesec praznuje svojo 25. obletnico in rajanje se je med drugim preselilo tudi v trgovino Epic Games. Slavje se je ravno prav poklopilo z njihovo, zdaj že tradicionalno, vsakotedensko podelitvijo brezplačnih iger in čas je prišel tudi za igro Fallout 3.

Gre za 14 let staro igro, ki je ob svojem izidu požela kar nekaj pozitivnih in negativnih kritik. Prva dva dela serije sta namreč izšla pod založnikom Interplay, a ta je zaradi nespametnega poslovanja propadel, licenco pa je nato odkupila Bethesda. Sledila je močna sprememba igralne formule, saj se je dogajanje preselilo v prvoosebno perspektivo, tako da smo se poslovili od izometričnega pogleda in poteznega boja. Razvoj igralne formule pa je bil nekaterim všeč, saj je zatopljenost v svet skočila na naslednjo stopnjo, Bethesda pa je ustvarila res podroben svet, ki je za vsakim ovinkom in zapuščeni kolibi skrival nekaj novega.

Dobro, morda po vseh teh letih gledam na igro z malce rožnato obarvanimi nostalgičnimi očali, a za svoj čas je bil Fallout 3 res nekaj posebnega. Vtis so nato dodatno dopolnile naknadno izdane razširitve, podpora za ustvarjanje modifikacij pa še danes v igro prinaša novo in impresivno vsebino.

Epic Games brezplačno podarja polno verzijo igre Fallout 3 Game of the Year Edition, ki poleg osnovne igre vsebuje še 5 dodatkov: The Pitt, Operation: Anchorage, Point Lookout, Mothership Zeta in Broken Steel. Res veliko vsebine in vsa ta je vaša na naslednji povezavi. Poleg te brezplačne igre Epic Games ponuja znižanja tudi za originalni Fallout, nadaljevanje Fallout 2 in ločeno avanturo Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, vsak od teh naslovov pa stane 2,50 €.

Poleg Fallouta vas na naslednji povezavi čaka tudi igra Evoland Legendary Edition. Gre v bistvu za paket dveh naslovov: Evoland: A Short Story of Adventure Video Games Evolution in Evoland II: A Slight Case of Spacetime Continuum Disorder, igri pa ponujata zanimiv koncept sprehoda skozi zgodovino RPG-jev, kjer skozi čas ne odklepate samo novih igralnih mehanik, ampak tudi nadgrajeno grafično podobo.

Ponudba brezplačnih iger se bo zamenjala 27. oktobra, takrat pa boste svojo Epic Games knjižnico lahko dodatno obogatili z igrama Saturnalia in Warhammer 40,000: Mechanicus.

Cartoon Network na YouTubu vrti brezplačen maraton svojih največjih uspešnic

0

Cartoon Network velja v svetu televizije za eno od legend, ki je svoje življenje začela davnega leta 1992. Originalna ideja je bila zagnati televizijski kanal, ki bo po cele dneve predvajal najbolj popularne risanke tujih in lastnih produkcij. To je spočelo manjšo revolucijo na področju risanih serij, saj so risanke do takrat bile namenjene bolj mlajših gledalcem in čeprav sta Vili Kojot in Tom & Jerry zanimiva za gledanje, kakšne globlje vsebine ne ponujata.

To pa se je spremenilo, ko so na televizijske ekrane uletele zadeve, kot so Johnny Bravo, Dexter’s Laboratory, ter Cow and Chicken. Čeprav so tudi te risanke zabavne za gledanje otrokom, vsebujejo nekaj šal, ki jih razumejo samo starejši in zaradi tega je Cartoon Network pred svojimi ekrani zadržal tudi gledalce, ki so že dolgo nazaj opustili rumene rutke in so že zakorakali v študentske vode.

Skratka, Cartoon Network ima res bogato zgodovino in nedavno se je zagnalo nekaj panike glede njegove obstoja. Licenco si namreč lasti Warner Bros., ta pa je letos nakazal združevanje z Discoveryjem, zaradi česar se je začelo sekanje kataloga vsebine in odpuščanja. Warner Bros. je nedavno napovedal še dodatni val odpuščanj, zaradi česar naj bi izgubilo službo 82 ljudi, sekanje zaposlenih pa se je zgodilo na področju animacije. Zaradi tega je veliko ljudi predvidevalo, da je Cartoon Network šel pod rušo in po družbenih omrežjih se razširilo ogromno objav s pripisom “RIP CN”.

Očitno pa je bilo to žalovanje nekoliko prerano in je presenetilo tudi sam Cartoon Network. Ta je na Twitterju objavil smešno objavo, da so očitno vsi vedeli za njegovo smrt, razen njega samega. Risani kanal se očitno ne poslavlja. Ravno nasprotno – Cartoon Network je pred kratkim dopolnil svojo 30. obletnico in začela so se proslavljanja, ki so se preselila tudi na YouTube.

Na uradnem kanalu, ki ga lahko vidite v zgornjem oknu, je bil dneva nazaj zagnan maraton risank, ki se vrti na YouTubu neprekinjeno in vsebuje nekaj največjih uspešnih tega kanala. Zadevo lahko gledate povsem brezplačno, a žal je ponudba predvajanega bolj skromna. Na voljo je namreč le nekje 6 ur vsebine, ki se nato neprestano vrti od začetka, a za malce obujanja spominov na legendarne risanke kot so Dexter’s Lab in Ed Edd n Eddy je zadeva več kot priročna.

Celotna vsebina Cartoon Networka si lahko ogledate izključno na pretočnem servisu HBO Max.

Final Fantasy 16 obsežen napovednik predstavi zapleteno zgodbo

0

Glede na zadnji napovednik zna Final Fantasy 16 vsebovati najbolj globoko zgodbo doslej ali pa vsaj najbolj zanimivo politično dogajanje. Square Enix bo v svet, imenovan Valisthea, vpeljal 5 različnih kraljestev: Kindgom of Waloed, Dhalmekian Republic, Grand Duchy of Rosaria, Holy Empire of Sanbreque in Iron Kingdom.

Seveda se te regije med sabo ne bodo preveč marale in njihov bolj podroben popis lahko najdete na uradnem blogu. Vsaka od teh dežel se ne ponaša samo s svojo vojsko in zastavami, ampak tudi s svojim unikatnim bojevnikom, ki se imenuje Dominant. Ti so resnično unikatni, saj so edini, ki lahko prikličejo posebne orjaške beštije Eikone, te pa se nato spustijo v spektakularne bitke med sabo, kjer na koncu lahko prevlada samo en.

Vse to nam je pokazal novi napovednik, z imenom Ambition, v njem pa lahko vidimo dva Dominanta: Diona Lesagea, ki pod roko drži Bahamuta in Barnabasa Tharmrja, ki zastopa Odina.

Dežele se bodo med sabo borile za posest posebnih kristalov, ki jih je v Valistheu čedalje manj in so seveda zato zelo zaželena surovina. Napovednik je v glavnem sestavljen iz vmesnih sekvenc, zato nekega igranja ni za videti, a glede na stil igre, nas čaka dokaj temačna pripoved, ki se ne ustrašila pokazati tudi nekaj krvi. Treba bo sicer videti, koliko bo naprej vlekla zgodba, a glede na to, da za njo stoji Naoki Yoshida, ki že več let uspešno vodi MMO igro Final Fantasy XIV, se nam za zanimivo podajanje dogodkov najbrž ni treba bati.

Yoshida je na Twitterju naknadno zapisal, da je razvoj igre zdaj stopil v zaključno fazo in da se koščki sestavljanke zdaj združujejo v en res čudovit naslov. Razvojno ekipo čaka še kar nekaj dela in se sedaj osredotoča na optimizacijo in poliranje kode. To bo vzelo svoj čas, saj bo Final Fantasy 16 izšel šele enkrat poleti 2023 in to samo za konzolo PlayStation 5.

Konami včeraj predstavil kar štiri nove Silent Hill igre

0

Preživetvene grozljivke so nazaj in osebno svojega kluba od veselja ne bi mogel zalučati višje. Napoved revolucije na tem področju so začele igre Resident Evil, trendu pa se je nato pridružila igra Dead Space, ki bo v začetku naslednjega leta dobila predelavo, še pred tem pa se bomo decembra pozabavali v igri Callisto Protocol.

A najbolj sem bil včerajšnjih novic, saj je japonski založnik Konami, za katerega se je mislilo, da je praktično že popolnoma izstopil iz igričarske industrije, napovedal svojo vrnitev v velikem slogu. S tem je oživela tudi legendarna serija iger Silent Hill, ki bi jo kak nepoznavalec označil za klon Resident Evila, a je veliko več od tega. Silent Hill naslovi sicer resda spadajo v žanr grozljivk, a namesto da bi se za strašenje igralca zanašali samo na potoke krvi in ogromne pošasti, se znajo poigrati tudi s psihološkimi vidiki, ki so bili v preteklih naslovih tako dobro udejanjeni, da bi lahko iz referenc samo ene igre spisal celo diplomsko nalogo. Ne verjamete? Samo poglejte si tega mamuta od vodiča, ki se spusti skozi zgodbo vseh iger in se dotakne čisto vsake podrobnosti.

Konami je torej nazaj in v izdelavi ima trenutno kar štiri različne projekte, ki se bodo ponašali z naslovom Silent Hill.

Prvi ni ne vem kakšno presenečenje, saj so ga govorice razkrile že nekaj časa nazaj. Gre za predelavo igre Silent Hill 2, ki ga mnogi smatrajo za najboljši del serije. Dobili smo kratki napovednik, ki pokaže fantastično grafično podobo, dvome dviga samo obraz glavnega junaka Jamesa, ki bo zahteval nekaj prilagajanja.

Predelavo je v roke vzel studio Bloober Team, ki je nazadnje izdelal povprečno grozljivko The Medium, pri novem projektu pa so v svoje vrste dobili Masahira Itoja, ki je eden od originalnih ustvarjalcev igrinih pošasti, družbo pa mu bo delal tudi Akira Yamaoka, ki je za Silent Hill spočel odlično glasbeno spremljavo. Predelava bo ustvarjena znotraj pogona Unreal Engine 5, žal pa nismo dobili nobenih informacij glede datuma izida, bo pa tole ekskluziva za konzolo PlayStation 5 in PC.

Naslednji predstavljeni projekt je bil Silent Hill: Townfall. Na njem skupaj delata razvijalec Annapurna, ki se je nazadnje podpisal pod odlični mačji Stray in bolj neznani studio No Code. Za Townfall smo dobili kratki dražilnik, a zaenkrat nimamo pojma, kaj ta igra je, razvijalec pa je namignil, da bomo več informacij dobili naslednje leto.

Tretji naslov sliši na ime Silent Hill: Ascension in na njem delajo kar trije razvijalci: Genvid, Bad Robot, čigar šef je znani režiser JJ Abrams in Behaviour Interactive, ki je izdelal igro Dead By Daylight. O Ascension je bilo povedanih veliko besed, a zelo malo konkretnih informacij. Šlo naj bi za neko interaktivno izkušnjo, ki jo bomo lahko igrali z drugimi in vsaka poteza bo vplivala na razvoj dogodkov, očitno pa bo tu prisotna tudi mehanika pošiljanja sporočil.

Za konec pa smo dobili še napoved igre Silent Hill f. To bi lahko označili za naslednji del glavne franšize, ki smo ga nazadnje dobili leta 2012, ko je izšel Downpour. f bo za razliko od vseh prejšnjih delov serije postavljen na Japonsko, dogajanje pa se bo odvijalo leta 1960. Očitno se bo veliko dogajanja vrtelo okoli združevanja rastlin in človeških telesc, razne luknjice bo bodo prestrašile vse tiste, ki jih muči fobija Tryfobia. Projekt nastaja pod vodstvom manj izkušenega razvijalca NeoBards Entertainment, zgodbo pa bo spisal Ryukishi07, ki je znan po strašljivih vizualnih novelah When They Cry.

Prihodnost serije Silent Hill je očitno svetla, še posebej zato, ker bomo končno dobili tudi nov film. Žal se zdijo vsi ti projekti še precej daleč stran od izida, tako da bo treba ostati potrpežljiv še vsaj leto ali dve.

Raziskovalec je zdaj končno pridobil zavihke

0

Operacijski sistem Windows 11 vsake toliko prejme kakšno večjo posodobitev, ki nam poenostavi tok dela in optimizira delovanje. Včeraj je tako izšla večja posodobitev 22H2 in ta je prinesla eno največjih sprememb, ki zna nekaterim uporabnikom povsem spremeniti tok dela.

Predelavo je namreč doživel Raziskovalec, orodje, ki je na Oknih prisotno že od pamtiveka, a je med svojim obstojem doživelo bore malo sprememb. Raziskovalec je zdaj naredil pošten korak naprej, saj je Microsoft notri končno vključil funkcijo zavihkov, brez katerih je skakanje po spletnih straneh dandanes praktično nemogoče.

Zavihki v Raziskovalcu delujejo podobno kot tisti v brskalniku. Na vrhu lahko kliknemo majhen plusek in preko njega odpremo novo okno, če pa na kakšno datoteko kliknemo s kolescem miške, se nam bo samodejno pri tem odprl nov zavihek, s to odprto datoteko.

Stvar je izjemno uporabna, še posebej če ste še vedno navajeni na delo s samo enim monitorjem in vam prav pride vsak košček namizja. Odprtih imate lahko več različnih oken Raziskovalca, a na žalost zavihkov med njimi ne morete prenašati.

Posodobitev 2H22 je prinesla še nekatere druge spremembe. Orodna vrstica Windows Game Bar, ki jo lahko kadarkoli prikličete s kombinacijo tipk Win + G zdaj omogoča hiter zagon tistih najbolj igranih iger, tako da vam za njih ni treba skakati na namizje. Aplikacija Fotografije je tudi dobila nekaj prenove in znotraj zdaj lahko najdemo podporo za Applov oblačni sistem iCloud.

V zgornjem napovedniku lahko vidimo tudi kader, ki kaže prenovljen orodje za zajemanje slik. To bo po novem omogočalo tudi kratko snemanje videoposnetkov, ki jih bomo nato lahko podelili z ostalimi, a ob mojem testiranju ta funkcija trenutno še ni omogočena.

Novo posodobitev lahko prenesete že zdaj in to s preprostim klikom na Nastavitve, kjer nato izberete možnost Windows Update. Prenos datotek ni ravno majhen, zahtevan pa bo tudi ponovni zagon operacijskega sistema.

Modern Warfare 2 bo že danes odklenil preigravanje kampanje

0

Verjeli ali ne, franšiza Call of Duty vsebuje celo igralce, ki izjemno radi preigramo enoigralske kampanje, medtem ko se večigralstva bolj redko dotaknemo. Te igralne izkušnje so sicer skoraj vedno povsem linearne, a včasih prav pride uživanje v streljanju in gledanje ogromnih eksplozij, ki so sparjene s čudovito grafično podobo, brez da bi se vmes morali ukvarjati s kakšnim razvojem lika ali pa skakanjem po odprtem svetu.

Naslednje poglavje serije CoD je zdaj praktično že pred vrati, Activision pa je za vse prednaročnike pripravil eno lepo presenečenje. Namreč vsi tisti, ki ste že plačali sicer izjemno drage kopije igre, ki tudi na PC-ju zase hočejo 70 €, boste lahko s preigravanjem enoigralske kampanje začeli že danes, 20. oktobra in sicer se vrata odklenejo ob 19.00.

Kot rečeno, predčasni odklep je na voljo samo prednaročnikom in to samo tistim, ki so na konzolah, Battle.netu ali Steamu prednaročili digitalno kopijo igre. Če ste si predčasno privoščili fizično kopijo igre, potem boste morali, tako kot vsi drugi, počakati na polni izid, ki se bo zgodil 28. oktobra ob 6.00 zjutraj.

Zgodba je direktno nadaljevanje kampanje iz leta 2019 in tudi v igrinem svetu so od dogodka originala pretekla tri leta. Kapitan John Price je oblikoval novo protiteroristično enoto Task Force 141, ki je pravkar dobila novo nalogo. Američani so namreč sprožili raketo, ki je ubila tujega generala, Task Force 141 pa se bo moral odpraviti umiriti situacijo, ki bo vključevala teroristično organizacijo al-Qatala in mehiški kartel Las Almas.

modern warfare 2

Activision je razkril tudi sistemske zahteve, ki jih je razdelil na štiri kategorije. Igra ne bo preveč zahtevna, saj boste minimalno potrebovali leta staro grafično kartico GTX 960, a za kakšno igranje v ločljivosti 4K pri najvišjih grafičnih nastavitvah bo treba posedovati vsaj grafično kartico RTX 3080.

Prihaja nov Silent Hill film

0

Konami je včeraj na široko odprl vrata svoje franšize Silent Hill, ki je do danes počivala kar nekaj let. Razkrili so kar nekaj novih igričarskih projektov, založnik Konami pa bo ponovno skočil tudi v filmske vode in rezultat sodelovanja z režiserjem Christopherjem Gansom je povsem nov film Return to Silent Hill.

Gans je bil tisti pogumnež, ki je leta 2006 ustvaril prvi film po tej franšizi, ta pa je naletel na mešan odziv gledalcev. Šlo je za nekakšno ohlapno predelavo prve igre, le da je scenarij v zgodbi naredil en kup sprememb, tako da si na koncu film z igro ni ravno delil veliko skupnih karakteristik. V včerajšnjem intervjuju se zdi, da je Gans drugega mnenja kot pa njegovi kritiki, saj je prvi del označil za veliko uspešnico, ki so jo oboževali čisto vsi – ocena 6,5 na IMDb-ju se z njim ne bi ravno strinjala.

Francoski režiser bo v drugo poskušal predelati zgodbo igre Silent Hill 2. Ta na splošno velja za eno najboljši igričarskih štorij in Gans se očitno zaveda, da je pred njim veliko dela in do igre nosi ogromno spoštovanja. Glede na prve konceptne risbe bodo dogodki zvesto sledili tistim iz igre. V mestece Silent Hill prispe glavni junak James Sunderland, saj je dobil pismo od svoje žene, ki pa je že davno tega izgubila življenje. Vendar pa James vseeno upa na nek čudež, v mestu pa ne bo našel svoje odrešitve ampak pravi pekel.

Veselimo se lahko povratka vseh klasičnih pošasti, ki smo jih videli v drugem delu in so skozi čas dobila pravi kultni status. Med njimi izstopa tudi veleznani Pyramid Head, ki smo ga gledali že v prvem filmu, čeprav takrat za njegov obstoj ni bilo ravno veliko smisla, a tista njegova scena s trganjem kože je vseeno še danes legendarna.

Pri predstavitvi se je oglasil tudi producent Rui Naito, ki je povedal, da je ravno ideja o novem filmu dala zagon tudi novim igričarskim projektom. Rui je še dodal, da je film trenutno še v fazi iskanja igralcev in da se snemanje še ni začelo, tako da je od končnih kinodvoran še daleč stran.

Napredni PlayStation 5 kontroler DualSense Edge bo stal kar 240 €

0

Sony je na sejmu Gamescom uradno najavil napredni igralni plošček DualSense Edge, ki je namenjen predvsem tistim, ki bi radi v svojih rokah držali bolj vzdržljiv kontroler, ki omogoča tudi dodatne stopnje prilagajanja. Navadni DualSense je sicer povsem zadovoljiv in po dveh letih zmerne rabe moj osebni igralni plošček ne kaže pretiranih znakov obrabe, čeprav mi gre čedalje bolj na živce nekam šibka baterija.

DualSense Edge bo sicer ponujal enako število igralnih ur ob enem polnjenju, a se bo ponašal z bogatim seznamom dodatnih funkcij, ki bodo všeč zlasti tistim, ki za konzolo PlayStation 5 igrate večigralske naslove in to na tekmovalni stopnji.

Sony je včeraj za nas pripravil nove podrobnosti, ki so bile podkrepljene tudi z novim videom. DualSense Edge bo ponujal programiranje gumbov za različne funkcije, na zadnjo stran pa bomo lahko navesili še dve dodatni lopatici, ki bosta razširili možnosti nadzora. Poleg tega bomo lahko nastavljali tudi hod prožilnikov na zadnji strani, kar prav pride v akcijskih naslovih tipa Returnal, ko je treba čimprej iz puške pošiljati smrtonosne izstrelke.

Veliko je bilo storjeno tudi na področju gobic. Te so pri kontrolerjih prve žrtve obrabe in Edge bo zato ponujal možnost menjave celih modulov, hkrati pa bomo lahko pri gobicah menjali višje in nižje kapice, z različnimi profili. Ponudbo zaokroži še pleten USB kabel, ki ga bomo lahko zaklenili, tako da se ne bo ob kakšni divji igralni seansi slučajno snel, zaradi česar bi zgubili tisto sekundo zamika, ki zna biti v spletnih obračunih tudi usodna.

V novem videu pa smo prvič videli tudi torbico, ki nam bo omogočala prenašanje kontrolerja in vse njegove krame. Ne samo da je torbica priročna, služila bo tudi kot polnilna postaja, tako da bomo ob prihodu na novo lokacijo igranje vedno začeli s polno baterijo.

Celoten vtis pa na koncu žal pokvari cena. Ta je resnično brutalna, saj Sony za DualSense Edge v Evropi zahteva kar 240 €. Za primerjavo: Microsoftov kontroler Xbox Elite Series 2 na nemškem Amazonu stane 180 €, trenutno pa je znižan na 147 €, ponuja pa podobno stopnjo prilagajanja in funkcij.

DualSense Edge bo moč prednaročiti na uradni Sonyjevi domači strani in sicer od 25. oktobra dalje, na seznamu podprtih držav pa Slovenije žal ni. Prednaročniki bodo zadevo nato v roke prejeli 26. januarja 2023, v splošno prodajo pa bo kontroler stopil 23. februarja 2023.

Zasoljena cena je tole in že so se pojavile skrbi, da bo PSVR 2 stal celo premoženje.

Amouranth v novem streamu presrečna, da ji ni treba več kazati dekolteja

0

Dobro, vem, da se zgornji naslov bere kot nekaj iz najhujšega možnega tabloida, a če smo zgodbo o popularni streamerki Amouranth začeli, se nam zdi prav popisati tudi nekakšen epilog.

Ta je prišel včeraj in v manj kot 48 urah je streamerka stopila pred kamero, videti pa je bila povsem spremenjena. Oblečena v navaden pulover se je zahvalila vsem glasovom podpore in veselo je priznala, da je zdaj situacija veliko boljša.

Vir celotne drame je bil njen mož, saj je Amouranth sredi prenosa v živo vklopila mikrofon, takrat pa so gledalci lahko slišali njenega moža, ki je preko telefona grozil z uničenjem njene celotne kariere. Med drugim je zagrozil njenim psom, hkrati pa ji je povedal, da bo začel na njenih družabnih omrežjih širiti kontroverzne izjave, zaradi česar bi lahko izgubila vse svoje sledilce. Amouranth je v svojem prenosu v živo pokazala še nekatere druge nečednosti, kot so denimo bizarna sporočila njenega moža, v objektiv kamere pa smo dobili tudi polomljena vrata, ki naj bi jih razbil ravno njen mož ob enem še posebej močnem napadu jeze.

Amouranth je v novem videu povedala, da je dobila nazaj dostop do vseh svojih družabnih omrežij, hkrati pa je zdaj sama lastnica bančnih računov. Glede svojega moža je povedala, da se je v bistvu zdaj prvič slišal, kakšen nasilnež je in da ga je to močno šokiralo. Poiskati si je šel pomoč in zdi se, da je par še vedno skupaj.

Streamerka je bila v novem videu tudi vesela dejstva, da se lahko obleče kot normalen človek in da ji ni treba nositi razgaljenih oblačil, hkrati pa se veseli nadaljnjega normalnega življenja, ki vključuje gledanje televizije, druženje s prijatelji in spanje po več kot 4 ure na dan. Amouranth je na koncu še povedala, da se bo vrnila v streamanje, a si bo najprej vzela nekaj časa zase, nato pa sledi čas za novo poglavje v njeni karieri.

Vse skupaj se zdi kot malce preveč pravljični razplet v slogu Hollywooda. Internetna publika je mnenja, da se je njen mož nekoliko ustrašil odziva in da se je samo malce potuhnil, a se bo slej kot prej vrnil na stara pota psihičnega nasilja. Spet drugi pravijo, da je celotna situacija zlagana, ki jo je Amouranth izkoristila samo za nabiranje novih sledilcev.

Drama okoli igre Bayonetta 3 dobila pomemben preobrat

0

Zadnjih nekaj dni se v igričarski industriji nenormalno veliko omenja igro Bayonetta 3. Ta je od izida ločena samo še pičlih 9 dni, a spletni članki tokrat ne govorijo o kakšnih vzdušnih napovednikih, ampak o glasovni igralki Hellena Taylor, ki je 15. oktobra udarila po mizi in na Twitterju zahtevala bojkotiranje igre.

Hellena je v prejšnjih dveh igrah zvočno upodobila glavni lik Bayonette, v tretjem delu pa je ne bomo slišali. Razvijalec Platinum Games je že prej najavil, da bomo v trojki slišali drugo glasovno igralko in sicer bo to postala priznana Jennifer Hale, veteranka industrije, ki je zagotovo najbolj znana po svojem odličnem nastopu v franšizi Mass Effect, tam pa je odigrala žensko verzijo Sheparda.

Razvijalec razlogov za zamenjavo sicer ni navrgel, je pa zato poskrbela Hellena. Prekršila je svojo NDA pogodbo in javno povedala, da ji je razvijalec za njeno delo ponudil pičlih 4.000 $ in to šele nato, ko se je zaradi predhodnih še nižji ponudb pritožila režiserju igre Hidekiju Kamiyu.

To se ji je zdelo naravnost nespoštljivo in čeprav proti svoji zamenjavi nima nič, ji vseeno ni prav, da je nekdo zamenjal njeno delo. Lik Bayonette si je vzela za svojo lastnino, saj je ta franšiza postala tako popularna ravno zavoljo njenega talenta in za to bi si zaslužila veliko višjo plačo. Zraven je še navrgla, da je franšiza Bayonetta zaslužila 450 milijonov dolarjev in da ni izgovorov, da so ji za tretji del ponudili tako skromen znesek.

Internet je seveda ponorel in vsi so se začeli zgražati na pogoltnostjo razvijalca Platinum Games in založnika Nintenda. Oba sicer zadeve nista javno komentirala, a se je oglasil Hideki, ki je vse skupaj označil za nagnusne laži. Nekateri pa so začeli dvomiti v Hellenine izjave, saj te v bistvu niso imele preveč smisla. Zakaj bi razvijalec njej ponudil tako majhno plačo in se nato odločil za Jennifer Hale, ki stane veliko več? In od kje Hellen številka 450 milijonov dolarjev, saj Bayonetta nikoli ni polnila blagajne – še posebej drugi del se je prodal zelo slabo.

V raziskovanje se je nato spustil novinar Jason Schreier, ki je slaven po svojih dobrih vezah znotraj industrije in velja za verodostojen vir informacij. Schreier je za spletno stran Bloomberg podal poročilo, da Hellena pri svojem govoru ni ravno govorila čiste resnice. Dobil je vpogled v pogodbo in Platinum Games naj bi želel sodelovati s Helleno, ponudili pa naj bi ji med 3.000 do 4.000 dolarjev za štiri ure dela, za snemanje pa bi porabili nekje štiri take ločene termine. Za 20 ur dela bi tako dobila med 15.000 in 20.000 dolarjev, kar spet ni neka blazna številka, a je veliko več, kot je poročala Hellen, prav tako pa ona ni ne vem kakšen priznani talent, saj je Bayonetta njena daleč največja vloga znotraj igričarske industrije, saj drugače raje nastopa na odru.

A Hellen ta ponudba ni bila všeč. Zahtevala naj bi minimalno kar 100.000 $, zraven pa je hotela dobiti še procente od prodaje igre. Platinum Games se je na tej točki odločil, da pogajanja nimajo smisla, zato je najel Jennifer Hale, vseeno pa je Helleni ponudil štiri tisočake, če bi se v igri pojavila v obliki kratkega presenečenja.

To je v bistvu celotna zgodba, ki očitno drži nekaj vode. Schreier je namreč Helleno prosil za komentar, ta pa mu je v e-mailu navrgla, da je vse skupaj laž in da želi na zadevo čim prej pozabiti in se vrniti na oder. Nekam sumljivo obnašanje, saj je sama začela situacijo obešati na veliki zvon, zdaj pa je po teh novih informacijah kar nenadoma potihnila in ne želi o zadevi več razpravljati.

Igra The Sims 5 pokazala prve utrinke igranja

0

Včeraj je bil za dolgoletno franšizo The Sims zelo pomemben dan. Zadnji del The Sims 4 je namreč postal popolnoma brezplačen in če ste vse do sedaj uspešno upirali njegovim mamljivim igralnim mehanikam, ki vas postavijo za Boga majhnih virtualnih ljudi, potem se lahko že zdaj podate na Steam in si privoščite svojo brezplačno kopijo, igra pa lahko brez vložka evrov prenesete tudi na konzolah.

Založnik EA je za to svečano priložnost pripravil poseben prenos v živo, z naslovom Behind The Sims Summit, v njem pa je razvijalec Maxis obujal spomine na to franšizo, ki je bila zelo dobičkonosna, saj se je vsak del prodal zelo dobro, tisti pravi zaslužek pa je nato prišel iz cele poplave manjših DLC-jev in večjih dodatkov, ki jih je zdaj že toliko, da morate na Steamu za njihov pregled dodobra zavrteti kolesce miške.

Poleg nostalgije pa je prenos v živo prinesel tudi prvo uradno potrditev razvoja naslednjega dela. Pred kamere je stopila Lyndsay Pearson, ta pa je pokazala zelo rane posnetke igre The Sims 5. To sicer ni uradni naslov igre, saj ji je EA zaenkrat nataknil kodno ime Project Rene, video pa se je osredotočil na nov nivo svobode, ki jo bodo igralci imeli ob opremljanju svojih domov.

Pri dekoraciji bomo imeli zdaj veliko več nadzora, saj bomo lahko očitno za vsak košček pohištva lahko izbrali njegovo barvo in razne vzorce, stopnja podrobnosti pa bo šla celo tako globoko, da bomo lahko blazinice na kavču obračali v vse možne osi. Predstavitev je prav tako navrgla možnost sinhronizacije preko različnih naprav, tako da bo The Sims 5 očitno vseboval določeno večigralsko noto in če bomo opremljali pohištvo neke sobe na računalniku, se bo to v realnem času preslikalo v igralno izkušnjo igralca na tablici.

Dodatnih podrobnosti še nismo dobili in Lyndsay priznava, da je izid še leta stran, a da bodo od zdaj naprej redno delili posodobitve glede razvoja, vmes pa bo za izbrano skupino ljudi omogočeno predčasno testiranje prototipa.

A Plague Tale: Requiem – podganja poslastica 2

Razvijalec Asobo Studio nas je tri leta nazaj presneto dobro presenetil s svojo igro A Plague Tale: Innocence. Nihče ni namreč takrat pričakoval, da bo ta francoski razvijalec, ki je pred tem izdajal bolj kot ne same traparije, dostavil čustveno pripoved sredi srednjega veka, ki bo vsebovala tudi zanimive igralne mehanike in dober tempo podajanja dogodkov.

Uspeh je prepričal tudi založnika Focus Entertainment in ta je svojemu varovancu hitro naložil nalogo razvoja nadaljevaja. Tri leta kasneje pred nami stoji igra A Plague Tale: Requiem, Francozi pa so z njo vsem dvomljivcem zaprli usta in jasno dokazali, da uspeh prve igre ni bil naključje. Requiem vsebuje vse tisto, kar je odlikovalo že prvenec, vidi pa se, da je bil višji proračun za izdelavo drugega dela plodno izkoriščen.


VIDEO RECENZIJA


Razvojna ekipa: Asobo Studio
Založnik:  Focus Entertainment
Platforme: 
PS5, XSX, PC
Nakup: Steam
Datum izida: 18. oktober 2022
Cena: 49,99 €

Zvrst: Tretjeosebna avantura


Zgodba je neposredno nadaljevanje Innocenca. V glavnih vlogah zopet nastopata pogumna junakinja Amicia in njen mali bratec Hugo, ki po dogodkih iz prvenca poskušata zaživeti normalno življenje. Skupaj z njuno mamo in iznajdljivim alkimistom Lucasom pripotujejo v večje mesto, kjer naj bi jim pomagal skrivnosten duhovnik društva The Order. Začetek je vzpodbuden, saj se zdi, da bo morda mali Hugo končno le rešen prekletstva, ki ga obtežuje že celo življenje.

Žal družinska idila ne traja dolgo in v življenje naših junakov se zopet vrne črna, vedno prisotna nevarnost. Ta bo tudi tokrat prišla v obliki tisoče in tisoče podgan, ki jih je toliko, da prihajajo dobesedno v valovih. Situacija je tokrat še celo bolj nevarna, saj Hugo čedalje bolj pada pod vpliv skrivnostne entitete The Macula, zaradi česar podgane postajajo bolj in bolj nevarne. Če so v prvem delu zgolj podrle kakšno manjšo kolibo, jih je zdaj toliko, da lahko dobesedno zrušijo gradove in pod njihovimi lačnimi usteci umirajo cele naselbine ljudi.

Igra vsebuje hektolitre krvi in na pol razpadajočih trupel.

Amicia pa se ne preda in njena ljubezen do mlajšega bratca je preprosto neverjetna. Kjer bi navaden človek že stokrat obupal in se vrgel v najbližje gnezdo podgan, se ona vedno pobere na noge in išče pot naprej. Je prava zaščitnica in bojevnica, ki preko gole trme premaga vse postavljene izzive in čeprav med svojo potjo utrpi udarce, padce in celo zareze preko mečev, njena ljubezen do svojega varovanca nikoli ne izgubi zagona.

Zgodba se sicer večinoma vrti okoli Huga, naš glavni cilj potovanja pa je preprosto neka varna točka, kjer bi se lahko malček zabaval brez skrbi in preprosto užival življenje, a kamorkoli pridejo, mu začnejo slej ali prej streči po življenju. Ko se Hugo prestraši, se rodijo podgane in te nato pokopljejo vse pod sabo. Temu sledi selitev drugam, a preteklost jih znova dohiti, kar zopet pripelje do smrti in uničenja. Vse to se ponavlja do nekje 15 ur oddaljenega in močno emotivnega konca, ki zgodbo nekako zaključi, a hkrati pusti odprta vrata za potencialno nadaljevanje.

Igralne mehanike se od prvega dela niso bistveno spremenile. Requiem je izjemno linearna izkušnja, kjer se bomo prebijali iz ene lokacije do druge, dogajanje pa je vmes dovolj dinamično, da se nikoli ne ujamemo v pretirano ponavljanje. Amicia je sicer žilava, a ni ravno kos srednjeveškim vitezom, zato je njeno glavno orožje tiho premikanje in prekrito smukanje skozi podrast. Sovražnike lahko zamoti z metanjem kamnov ali keramičnih posodic, je pa Requiem precej bolj nasilen od svojega predhodnika in včasih se je preprosto treba zateči k nasilju.

Čez stopnje se lahko premikamo kot ninja, a včasih je lažje razrešiti situacijo s kamni in priročno fračo.

Naša glavna junakinja že od začetka s sabo nosi priročno fračo, v katero lahko položi kamen in z njo lahko v enem šusu ubije nasprotnika, ki na sebi ne nosi čelade. Če jo, potem naloga postane veliko težja, saj se je treba zateči k drugim orožjem, ki pa ne vsebujejo neskončnega streliva. V grdavža lahko denimo zapičimo nož, ga ustrelimo s samostrelom ali pa ga preko kombiniranja kemijskih elementov zažgemo.

Med igranjem bomo namreč sproti odklepali različne elemente, ki jih bomo nato lahko kombinirali s fračami ali pa keramičnimi posodicami. V slednjo lahko denimo natočimo smolo in to odvržemo na zaščitenega stražarja, nato pa kamen zažgemo in ga preko frače sprožimo v našo zdaj precej bolj občutljivo tarčo. Takšnega kombiniranja je ogromno in čeprav nam stopnje skoraj vedno ponujajo možnost prikritega smukanja, brez da bi se spustili v pretepanje, je včasih preprosto lažje posekati vse pred sabo.

Vsake toliko pa se spustimo v akcijsko sekvenco, kjer je boj preprosto nuja in takrat postane igranje nenavadno zahtevno. Večkrat se boste ujeli v zaprte prostore, kjer se bo na vas spravilo več valov nasprotnikov in takrat je treba pametno in preudarno izbirati orožja, saj je teh omejena zaloga. Preklapljanje med vsemi različnimi elementi frač, keramičnimi posodicami in samostrelom zna včasih postati zmedeno in malce tečno, k sreči pa se takrat akcija upočasni, tako da lahko dobite vsak nekaj sekund za premislek.

Podgan ne manjka in tokrat jih je še več, a za to malce trpi optimizacija.

Ubadanje s sovražniki pa je samo en del izkušnje, saj so tu tudi podgane. Hugo skozi čas dobi omejeno sposobnost njihovega upravljanja, s čimer dobimo še eno orožje proti človeškim nasprotnikom, a v glavnem se jim bo treba izogibati in pot skozi njih bomo dobili samo ob pomoči ognja, ki je hkrati edina zadeva, ki se je podgane bojijo. Podganja nevarnost je v bistvu bolj serija ugank, saj boste morali premeteno izkoristiti okolico, če boste želeli prečkati gore podganjih telesc. Vseeno pa se mi zdi, da je takšnih ugank malce manj kot v predhodniku, razvijalec pa je podganjo nevarnost dodatno okrasil z raznimi pregoni, kjer nam ne preostane drugega kot pa divji beg.

Vizualna podoba je bila že v Innocence odlična, tule gre pa zadeva še korak dlje. Requiem se ne boji šparati s krvjo in raztelešenimi trupli, zadeva pa je včasih že enostavno nagnusna, a vse gre v spregi s to temačno, gotsko pripovedjo, ki nam jo želi pričarati ta naslov. Ko bi le še malce popravili animacijo ust, ki mestoma izpadejo malce togo in leseno, vendar pri temu zadevo že primerjam z AAA igrami, ki so precej dražje od Requiema, ki zase na Steamu zahteva 50 €. Odlično je tudi glasovno podajanje, pri tem pa izstopa predvsem Amicia. Sicer se nihče pri govorjenju ne odreže slabo, a zdi se, da je igralka Anna Demetriou svojo vlogo vzela še posebej zares in ob njenem boju in obupu si ne moreš kaj, da ne bi ostal impresioniran.

Zgodba se vrti okoli Huga in igra me je ob čuvanju manjšega protagonista malce spomnila na The Last of Us 1.

A Plague Tale: Requiem si žal ne zasluži čisto popolne ocene. Ena od zamer je denimo optimizacija, ki je mestoma prava katastrofa. Igral sem na konzoli PlayStation 5 in zdelo se mi je, da je zadeva ob vdoru podgan padla nekje na 20 sličic na sekundo, naletel pa sem tudi na dva hrošča. Druga pripomba leti na občasen slab tempo igranja. Deveto poglavje igre denimo ni praktično nič drugega kot pa hoja iz ene lokacije na drugo, vmes pa lahko samo poslušamo dialoge, zadeva pa se vleče skoraj eno uro.

Tretji minus pa se tiče razvoja igralne formule. Requiem nam namreč ponuja nadgrajevanje opreme, za to pa je treba stopnje malce bolje raziskati in poiskati določene sestavine, a te nadgradnje so bolj kot ne brezvezne in vse skupaj je bolj izgovor, da imamo na stopnjah početi še kaj drugega, kot pa samo iskati pot naprej.

Kljub tem manjšim minusom pa je A Plague Tale: Requiem več kot vreden preigravanja in ga je najbolje izkusiti v navezi z odličnim prvim delom. Asobo Studio ima ogromno talenta in čeprav se mi zdi, da se bodo po tej igri za nekaj časa poslovili od franšize A Plague Tale, resnično komaj čakam na njihov naslednji projekt, za katerega si zaslužijo še višji proračun.

Persona 5 Royal nadgradnja za PlayStation 5 zahteva kar polno ceno

Razvijalec Atlus in založnik SEGA sta 6 let nazaj v svet poslala peti del franšize Persona ter z njim očarala vse kritike in igralce. Zadeva je praktično povsod dosegala visoke ocene in ta zmes simulacije srednješolskega življenja na Japonskem in preganjanja po temnicah s poteznim bojem je postala priljubljena destinacija vseh navdušencev nad žanrom jRPG.

Zadeva je vsekakor kvalitetna in ponuja res ogromno igralnih ur. En skozihod vam bo zlahka požrl nekje 80 ur igranja, tisti bolj podjetni pa bodo v eno obračanje kampanje vložili tudi po 120 ur in se nato brez protestiranja takoj spustili v ponovno preigravanje preko opcije New Game+.

Založniku je hitro postalo jasno, da ima pod prsti pravo uspešnico, ki pa grafično ni ravno ponujala kakšnega izjemnega videza. Persona 5 je originalno celo izšla na konzoli PlayStation 3 ter bila nato predelana za sistem PlayStation 4. Tu so se nadgradnje in predelave šele dobro začele, saj je temu sledila nadgradnja Persona 5 Royal, ta pa je v kampanjo dodala kar nekaj vsebine, ki je že tako ali tako ni zares manjkalo.

Hec pri vseh teh predelavah je dejstvo, da je SEGA za vsako od njih zahtevala polno ceno in o kakšnih popustih so obstoječi lastniki igre lahko samo sanjali. Kmalu bo Persona 5 Royal izšla tudi na PC-ju, konzolah Xbox in Nintendo Switch, lastniki PlayStationov 5 pa bodo dobili še eno nadgradnjo, namenjeno specifično trenutni generaciji konzol.

In SEGA tudi za to zahteva polno ceno, pa čeprav so nadgradnje komaj opazne. Nova verzija vsebuje sicer vse prej izdane DLC-je, odklenjena pa je možnost igranja pri 60 sličicah na sekundo v ločljivosti 4K. To ločljivost je ponujala že prejšnja verzija, tako da predelava za PS5 praktično omogoči samo višje število sličic na sekundo, to pa bi lahko manj požrešen založnik naredil preko preprostega popravka, ki ne stane 60 €.

Še bolj bizarna je odločitev, da shranjenih položajev iz PlayStation 4 ne morete prenesi v novo verzijo, pa čeprav sta to praktično identični igri. To je za naslov, ki zase zahteva 100 ur igranja, preprosto nedopustno in že samo zaradi tega si igra zasluži kakšen minus pri končni iceni.

Persona 5 Royal izide na novih sistemih 21. oktobra in glede na vse videno obstoječim lastnikom na konzolah PlayStation 4 vsekakor ne svetujemo nadgradnje na PlayStation 5.

Film Twister bo dobil nadaljevanje z imenom Twisters

0

Tule je ena zanimivost iz mojega življenja: film Twister iz leta 1996 je bil moj čisto prvi film, ki sem ga izkusil na velikem platnu. Takrat sem bil smrkavec, ki je mislil, da je najbolje sedeti v prvih vrstah in Twister me je takrat prestrašil do kosti. Še leta kasneje sem namreč sumničavo gledal v vsak nevihtni oblak, če se morda iz njega nekje ne pojavi ubijalski vrtinec, da o nočnih morah sploh ne govorim.

Originala nato nisem nikoli še enkrat pogledal in čeprav mi je zaradi vseh travm ogleda v kinodvorani žal, vseeno priznavam, da je bil Twister prava tehnološka uspešnica. Posebni učinki so bili za tiste čase naravnost neverjetni in zgodba, čeprav trapasta, se mi je vtisnila v spomin.

26 let po izidu originala je založnik Universal Pictures začel razmišljati o nadaljevanju. To je sicer malce presenetljivo, saj je bil Twister globalna uspešnica, ki je v blagajne prinesla skoraj 500 milijonov dolarjev, zato bi lahko po njem posneli še vsaj 3 filme, preden ne bi vodnjak dobička presušil. A očitno je založnik licenco spoštoval in pisanje nadaljevanja ni tako lahka reč – original je namreč spisal dobro znani, a preminuli avtor Michael Chricton.

Novice o nadaljevanju se je prva dokopala spletna stran Deadline, ki pravi, da je Twisters spisal Mark L. Smith (The Revenant), film pa naj bi režiral Joseph Kosinski, ki se je nazadnje podpisal pod Top Gun Maverick. Joseph se je nato filmu odpovedal, saj ga je k sebi zvabil Apple in na pretočni platformi Apple TV bo skupaj z Bradom Pittom ustvarjal film po Formuli 1, Twisters pa je trenutno brez režiserja, ki ga Universal še išče, založnik pa upa, da bo s snemanjem lahko začel že v pomladi leta 2023.

Zgodba naj bi se vrtela okoli hčerke, ki sta jo spočela glavna junaka prvenca. Svojo vlogo lovke za tornadi naj bi zopet prevzela Helen Hunt, žal pa v filmu ne bomo gledali Billa Paxtona, saj je ta umrl leta 2017. Njuna hčerka naj bi se nalezla obsesije glede preganjanja tornadov, ki jih bo zopet verjetno lovila preko celotne Amerike. Globalno segrevanje bo zagotovo priročen izgovor za ustvarjanje še večjih in bolj uničujočih vrtincev in stavim, da nam bo film postregel s pošastjo stopnje F6.

Razvijate mobilne igre? Preverite, zakaj jih morate objaviti v trgovini AppGallery

0

PARTNERSKA OBJAVA

Večina razvijalcev iger začne svojo pot z izjemno strastjo. Mnoge je v mladosti tako zelo navdihnila fantastična igra, da so si zastavili prav poseben življenjski cilj. Podpisati se pod naslednjo igro, ki bo šla v zgodovino. Toda ne delajmo si iluzij. Dnevom enostavnega razvoja sledijo dnevi rutinskega dela in premagovanja ovir.

Razvijalec iger ne sme zanemariti strasti, a tudi ne resničnosti. Razvoj atraktivnih zgodb, likov in njihovih moči gotovo kar nekaj časa traja. Razvoj igre je lahko prijetno in ustvarjalno delo. Razvijalcem lahko uspe veliki met, ki jim prinese denar in slavo. Ampak obstaja tudi druga plat. Lahko se znajdejo pod plazom kritik uporabnikov in strokovne javnosti, ki mu očitajo, da je razvoj trajal predolgo. Kot vedno je resnica običajno nekje vmes. V ozadju je pri razvijalcu vedno želja, da bi naredil naslednjo veliko igro, toda večino časa porabi za rutinsko pisanje vrstic programske kode, odpravljanje napak in optimizacijo grafike.

Razvijalci morajo namreč razumeti, da je igra, v razvoj katere so vpleteni, zgolj majhna riba v ribniku s tremi milijoni rib. To je namreč število aplikacij za operacijski sistem Android, ki med seboj tekmujejo za zanimanje uporabnikov. Povprečen uporabnik jih naloži manj kot dvesto in še te ne uporablja redno, kar pomeni, da jih 99,99 odstotka nikdar ne doseže zastavljenih ciljev.

Temna plat komercializacije iger

To neravnovesje poganja vojno za pridobivanje uporabnikov in hkrati povečujejo stroške promocije. Tudi ko jih razvijalci sprejmejo in plačajo, še ne morejo mirno spati. Sledi izziv, kako uporabnike zadržati.

Izzivi razvijalcev ali založnika igre so torej jasni. Kako doseči čim boljšo prepoznavnost na izbrani distribucijski platformi – trgovini z mobilnimi aplikacijami – in kako izboljšati prihodke? Preprostih odgovorov ni, vendar so možnosti, ki se jih splača izkoristiti. Ena takšnih je Huaweieva trgovina AppGallery, ki beleži 480 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, od tega kar 45 milijonov v Evropi. Zunaj Kitajske je na letni ravno zabeležila 3-kratno povečanje plačil v aplikacijah, 20-krat večje zanimanje za priložnostne igre in 3-krat večji obisk, medtem ko so se prihodki iz naslova oglaševanja podvojili.

Kako Huawei to dosega? Preprosto. Povprečni prihodek na uporabnika, ki je pripravljen v trgovini za aplikacijami plačati (ARPPU), v Nemčiji dosega 200 v Združenem kraljestvu 159 in na Poljskem 100 ameriških dolarjev. To pa je potencialni prihodek, ki ga lahko izkoristijo razvijalci.

Naslednji velik izziv pa je, kako igro vključiti v distribucijsko platformo. Nekaterim se bo zdel zahteven proces, zato se je Huawei potrudil in ga poenostavil. Igre so lahko za objavo v trgovini AppGallery pripravljene v nekaj minutah. Da je integracija novih iger in sodelovanje s partnerji brezhibno, Huawei razvijalcem nudi rešitve, pomoč lokalnih ekip in namenska poslovna središča. Na voljo jim je dostop do specializiranih programskih kompletov za razvijalce, ki izboljšajo ter pohitrijo distribucijo in nudijo orodja za trženje. Pogoj je en sam. Igre ne smejo biti ekskluzivno narejene za trgovino Play, kajti kot je znano, Huawei že dve leti ne podpira Googlovih mobilnih storitev (GMS).

Izkoriščanje Huaweievega ekosistema

Huawei še zdaleč ne nudi samo trgovine z mobilnimi aplikacijami oziroma platforme za distribucijo, temveč celovit in močno povezan ekosistem naprav in aplikacij. S promocijskimi oglasnimi pasicami, ki bodo prikazane na napravah Huawei, razvijalci zlahka dosegajo bazo več milijonov uporabnikov ali pa svoje igre promovirajo preko objav v družbenih medijih. Pri tem izpostavljajo celovit nabor funkcij in njihovih prednosti za spodbujanje sodelovanja in izgradnje skupnosti Huawei v imenu partnerskih razvijalcev. Kot da to ne bi bilo dovolj, je Huawei razvil tudi popoln sistem za spremljanje interakcij z igrami. Razvijalcem ta omogoča, da v povprečju v dvanajstih dneh povrnejo in obenem znižajo stroške oglaševanja.

Vredno je zagovarjati racionalnost pri razvoju, toda zakaj bi morali razvijalci zatreti strast zaradi komercialnih zahtev in povrnitve stroškov razvoja, če lahko izkoristijo strokovno znanje in izkušnje Huaweia pri aktivaciji, monetizaciji in zadrževanju uporabnikov. Ali kot je dejal Borut Vovk iz podjetja Outfit 7: »Odlična igra je le kamenček v mozaiku uspeha.« Ostale koščke, povečanje prihodkov, daljše zanimanje uporabnikov in višjo številko namestitev, pa pomaga doseči Huawei.

Okolje, kjer se igre počutijo doma

Poleg pomoči, ki jo Huawei nudi pri plasiranju iger, ima tudi odlične naprave, ki igre vseh vrsto gladko podpirajo. Najnovejši telefoni Huawei Mate 50 Pro, Huawei nova 10 in Huawei nova 10 Pro so namreč s svojimi zmogljivostmi odlični za preizkušanje in igranje iger. Poleg tega pa naštete telefone krasijo tudi fotografske zmožnosti. Mate 50 Pro na primer nudi vrhunsko kamero Ultra Aperture s 50 MP tipalom in 10-stopenjsko zaslonko s ključnim napredkom optičnega sistema, mehanske strukture ter tehnologije zajema in obdelave fotografij. Telefona nova 10 in nova 10 Pro pa stopničko višje poneseta fotografiranje s sprednjo kamero, ki jo med drugim odlikujejo ultra široki 100-stopinjski kot, samodejno ostrenje, podpora ločljivosti 4K in 60 MP tipalo.

Pa še nekaj. Na vseh Huawei telefonih lahko prek trgovine AppGallery namestite tudi neodvisno aplikacijo Gspace, prek katere nato lahko dostopate to Googlovih in drugih aplikacij v trgovini Play. Seveda tudi velikega nabora iger.

Najbolj popularna streamerka Amouranth razkrila psihično nasilje s strani svojega moža

1

Kaitlyn Siragusa, z vzdevkom Amouranth, je najbolj popularno žensko ime Twitcha. Zadnje statistike pravijo, da ima trenutno še enkrat več gledanih ur kot pa najbližja zasledovalka Rivers_gg in to svojo popularnost si je krvavo prislužila. Amouranth namreč ne vlaga samo cele dneve v Twitch vsebino, ampak je hudo popularna tudi na OnlyFansu, podporo pa dobiva tudi preko Patreona. Skupno ji ta vsebina prinese mesečno okoli 1,7 milijona dolarjev, vendar pa ves ta denar očitno ne gre samo na njen račun.

Twitch zvezdnica je namreč v nedavnem prenosu v živo razkrila, da je že nekaj časa poročena. Streamerke te informacije navadno zadržijo zase, saj raje dajejo vtis, da so samske, kar pomaga pri donacijah njihovih prenosov v živo. A Amouranth očitno ni mogla več biti tiho, saj ni samo razkrila zakonskega stana, ampak je zraven še dodala, da je njen mož psihološki nasilnež, ki jo že dlje časa sili v nenormalne delovnike, vse to pa je dosegel z raznimi triki in res nagnusnimi grožnjami.

Vidno vznemirjena streamerka se je pred kamero povsem zlomila. Šokirani gledalci so si lahko v živo ogledali klic med njo in njenim možem, v katerem ga je povprašala, zakaj ji je grozil, da bo ubil njena psa, če ne bo opravila maratonskega prenosa v živo. Njen mož je kar kipel od jeze in med klicem je sicer zanikal grožnje, a ji je nato zapovedal, naj izgine iz hiše in da si lasti dostop do vseh njenih bančnih računov.

Amouranth je nato pokazala še nekaj sporočil in tudi ta njenega moža ne prikažejo ravno v najlepši luči. Vidimo lahko celo poplavo sporočočil, kjer mu Kaitlyn sploh ni odgovarjala, zmerjanje in vnovične grožnje, da ji bo zbrisal vsa družabna omrežja. Amouranth je k temu še dodala, da je že obiskala psihiatra, ta pa je njuno razmerje označil za obliko psihične zlorabe. Sama je želela že večkrat razkriti svoj zakonski stran, a ji je to preprečeval njen mož, ki je v temu videl izgubo dobička.

Streamerka se vse od svojega zloma ni oglasila na nobenih od svojih družbenih omrežjih, identiteta skrivnostnega moža pa do sedaj še ni bila razkrita.