Razvijalec Lucas Pope je en presneto talentiran oblikovalec iger, ki je do sedaj spočel dva naslova in oba sta pri kritikih požela vrhunske ocene. Posebnost njegovih iger je dejstvo, da Pope praktično vse postori sam in če izvzamemo glasovno podajanje, bi lahko vsaj naslov v iztočnici vseboval samo njegov podpis in našteli bi vse ljudi, ki so plodno delali na teh igrah.
Lucas Pope je do svoje prave slave prispel leta 2013, ko je v igričarske roke poslal naslov Papers, Please – neverjetno depresiven naslov v katerem igramo carinika izmišljene komunistične dežele Arstotzka. Naša naloge vsebujejo pregledovanje potnih listov vseh tistih, ki poskušajo vstopiti v našo deželo, kar ni lahka naloga, saj je Arstotzka ravno končala 6-letno vojno s svojo sosedo Kolechio in povsod so prisotni strahovi, da se bo čez našo mejo vtihotapil kak vohun. Pregledovanje dokumentov mora biti zato natančno, a tudi hitro in če bomo lenarili ali pa čez mejo spustili kakšnega nebodigatreba, potem bo zvečer vaša družina ostala praznih želodcev.
No zooming. My vision is terrible and I wanted the game to feel natural on a phone so the interface is built around that.
Papers, Please je leta 2013 izšla samo za PC in Mac, v 2014 smo prejeli predelavo za tablice iPad, nakar je leta 2017 sledila še predelava za prenosno konzolo PlayStation Vita. Zaradi igrine enostavne podobe smo vsi čakali predelavo še za telefone, a te ni bilo od nikjer, Pope pa se je včeraj končno premislil in napovedal Papers, Please tudi za operacijska sistema Andoid in iOS.
Pope je na Twitterju pojasnil, da bo predelava vsebovala uporabniški vmesnik, ki bo povsem prilagojen novi platformi. Pravi, da zelo slabo vidi, a da se je želel izogniti približevanju pogleda znotraj igre, saj bi to nekako uničilo izkušnjo.
Papers, Please bomo lahko na pot vzeli od 5. avgusta dalje, cena pa zaenkrat še ni znana.
Mestece Gotham City se bo kmalu spet znašlo v zvrhanem košu težav, a žal mu tokrat na pomoč ne bo mogel priskočiti vedno čuječi Batman, saj se je ta po spletu naključij znašel pod zemljo. Tako pravi zgodba prihajajoče igre Gotham Knights, ki bo v ospredje tokrat porinila Batmanove pomočnike Nightwinga, Batgirl, Robina in Red Hooda, ti pa so zdaj prevzeli štafetno palico pravice.
Razvijalec Warner Bros Montreal je že od začetka povedal, da je v igri Gotham Knights mrtev, a igralci so dvomili v to izjavo in veliko jih je bilo prepričanih, da bo Temni vitez med igranjem vsaj enkrat pokukal iz teme. A razvijalec vztraja, da bo v tej zgodbi Batman čisto zares mrtev, njegovo smrt pa bo pojasnil strip Gilded City, ki bo izšel skladno z igro.
V Gilded City se bo Batman boril z virusom, ta pa pri prebivalcih vzbudi nenavaden bes, zaradi katerega se ljudje začnejo kar pobijati med sabo. Našemu junaku to seveda ni preveč všeč in poda se v lov za glavnim odgovornim in skoraj prepričani smo, da bo to Joker. Namreč tudi tega ne bomo videli v igri Gotham Knigts, tako da bo morda par v stripu odplesal svoj zadnji tango, strip pa naj bi med drugim razložil dogodke junaka Runaway – nekakšnega prednika Batmana, ki je Gotham City ščitil v letu 1880.
Kot rečeno, strip bo izšel skladno z igro in tako ga bomo lahko brali od 25. oktobra dalje. Na ta datum bo izšla prva številka, julija naslednje leto pa bo moč kupiti zbirko, ki bo vsebovala vseh šest stripov.
Rusija ima pod svojo roko kar nekaj talentiranih razvijalcev iger, ki pa so zaradi konflikta med rusko in ukrajinsko stranjo naleteli na težke čase. Državo so zaradi vojne prizadele sankcije in te so nastopile tudi na igričarskem področju. Večja založnika Sony in Microsoft sta zaustavila prodajo digitalnih PlayStation in Xbox naslovov, tem korakom pa so sledile še druge platforme kot sta denimo GOG in Epic Games.
Epic Games ruski strani povzroča preglavice tudi na področju dela, saj si ta založnik lasti popularni pogon Unreal Engine 5 in razvijalci se bojijo, da znajo kmalu izgubiti dostop tudi do razvojnih orodij, ki jih nujno potrebujejo za delo. Tudi popularen pogon Unity je zaradi trenutne vojne za nekaj časa zaustavil poslovanje z raznimi ruskimi razvijalci in založniki, kar bo rast njihovega igričarskega sektorja zagotovo upočasnilo.
Ruska spletna stran Kommersant zdaj poroča, da naj bi se uradniki za zaprtimi vrati začeli pogovarjati o razvoju svojega lastnega igričarskega pogona. Ministrstvo za digitalni razvoj je potrdilo, da so bili v pogovorih z večjimi založniki, med katerimi je izpostavitve vredno predvsem rusko družabno omrežje VK, tema teh razgovorov pa je bila potreba po lastnem igričarskem pogonu, ki bi bil plod ruskih rok.
Seveda to niti približno ne bo lahka naloga. Razvoj lastnega pogona bi morala financirati država in v projekt vložiti desetine milijonov dolarjev, vse to pa bi vzelo tudi ogromno časa. Takšen nov pogon bi moral v sodelovanje privabiti tudi podjetji AMD in Nvidia, saj je treba zadeve optimizirati z največjima proizvajalcema grafičnih kartic, ki pa sta se zaenkrat popolnoma umaknila iz ruskega trga. Tretji problem je še talent za razvoj takšnega igričarskega pogona, zaradi ruskega napada pa je domače ozemlje zapustilo ogromno talentiranih programerjev, ki jih ne bo zlahka nadomestiti.
Resident Evil Village je odlična igra za katero bi si vsekakor želeli še nekaj dodatne vsebine. Ta je bila že napovedana v obliki ogromne razširitve, ki bo prinesel novo kampanjo, to pa bomo preigravali skozi oči Ethanove hčerke Rose, ki pa se za odpravljanje zombijaških vampirjev ne bo zanašala samo na orožje, ampak tudi na svoje posebne sposobnosti, prav tako bomo njeno odpravo spremljali skozi tretjeosebni pogled.
Poleg nove zgodbe bomo dobili tudi igralni način Mercenaries, ki je že stalni spremljevalec iger Resident Evil. Ta se igra malce drugače od osnovne kampanje, saj je tule poudarek samo na adrenalinskem boju, odkrižati pa se bomo morali mase nasprotnikov, ki bodo prihajali v valovih. Igranje takšnega načina samo skozi oči Ethana bi postalo kmalu dolgočasno, zato se je Capcom zadevo odločil popestriti tako, da se bomo skozi igralni način Mercenaries sprehodili v vlogi treh različnih igralnih razredov, ki smo jih spoznali skozi preigravanje originalne kampanje.
Prvi med njimi je Chris Redfield, ki se bo za svojo zmago zanašal na svojo bogato orožarno in mahanje s pestmi, ki lahko naenkrat potepta celo sobo nasprotnikov. Karl Heisenberg bo po drugi strani s svojimi nasprotniki najraje poračunal od blizu, saj mu bo družbo delalo električno kladivo, s svojo magnetno sposobnostjo pa bo lahko k sebi priklical tudi sovražnike, ki se mu ne upajo približati. Zvezda zasedbe bo zagotovo slavna dama Lady Dimitrescu, ki bo nasprotnike lahko sekala s svojimi kremplji, vsake toliko pa v pomoč lahko priklicala tudi svoje vampirske hčerke.
Igralni način Mercenaries bo izšel skladno z razširitvijo Winters, to pa se bo zgodilo 28. oktobra.
V igričarskih vodah za nekatere projekte ni težko napovedati, če bodo nekateri postali presneto popularni ali prodajne uspešnice. To velja predvsem za večje, AAA igre in verjetno se bo z mano vsak strinjal, če že zdaj zapišem, da bo God of War Ragnarok prodal nekaj milijonov kopij in si pri recenzijah zaslužil visoke ocene.
Težje pa je te zadeve napovedati za indie naslove, saj se ti velikokrat zanašajo na bolj nizek oglaševalski proračun in največjo prepoznavnost pridobijo iz ust zadovoljnih igralcev. Sem notri denimo spada nedavna igra PowerWash Simulator, ki je nekaj časa bivala znotraj okovov Zgodnjega dostopa, pred kratkim pa je izšla inačica 1.0.
PowerWash Simulator ne vsebuje kakšnih res naprednih igralnih sistemov, saj se vse vrti okoli držanja visokotlačnega čistilnika, s pomočjo katerega lahko nato očistimo razno umazanijo, ki je lahko blato, nesrečen grafit ali pa nekaj vmes. Igralni posnetki so morda videti dolgočasni, a nekaj čudno sproščajočega je na temu, da neko stvar postopoma očistiš in jo vrneš v polni sijaj, brez da bi vas ob tem nekdo obstreljeval ali pa da bi vas priganjala kakšna ura.
Igra vseeno vsebuje nekaj igralnih elementov, saj lahko na čistilnik dodate razne nastavke in med čiščenjem lahko stojite, pokleknete ali pa ležite. Uspešno čiščenje vam nato prinaša denarce, tako da imate za pridno delo nekaj vzpodbude, ki jo lahko podoživite tudi v večigralstvu.
Od zadnjega poskusa je minilo že 10 let in Hasbro, ki si zdaj tudi lasti to licenco, je pripravljen na nov film, ta pa bo tokrat nosil ime Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves. Danes smo zanj dobili prvi napovednik in glej ga zlomka, zadeva dejansko ni videti zanič in morda bo ravno Honor Among Thieves prekinil prekletstvo zanič D&D filmov.
Sledili bomo avanturi pisani druščini tatov, ki želijo izmakniti izgubljen zaklad, a med tem naletijo na tolpo zlobnih fantov, ki jim hitro začnejo streči po življenju. Hasbro ni želel razkriti preveč podrobnosti glede zgodbe, je pa napovednik poln slastne akcije in dokaj zabavnih dialogov. Posebni učinki so presenetljivo dobri in veselimo se podrobno poustvarjene favne bogatega D&D izročila, kamor lahko prištejemo zmaje, ogromne pajke in vsaj enega Owlbeara, ki se bo nato pretvoril v druidko.
Film ima tudi bogato zasedbo igralcev. V glavni vlogi se bosta preizkusila Chris Pine, ki bi igral trubadurja in Michelle Rodriguez, ki bo očitno neka bojevnica. Tu je tudi Hugh Grant, ki bo očitno stal na strani zlobnih fantov.
Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves izide 3. marca 2023 in to samo v kinih.
Francoski založnik Ubisoft se je znašel v težkih finančnih časih. Konkretnih številk sicer nimamo, a zadnje finančno poročilo ni posebej vzpodbudno, saj je založnik napovedal optimizacijo svojih finančnih sredstev, kar po domače pomeni, da je napočil čas za šparanje. Skladno s tem se je Ubisoft usmeril sekanje stroškov, kjer je le možno, to pa je pod zemljo spravilo kar nekaj naslovov, ki so za sabo imeli že kar nekaj dela.
Od nas se je tako za vedno poslovil Splinter Cell VR, ki je bil napovedan septembra 2020, od takrat pa o njem nismo slišali praktično ničesar. Zadeva je bila delana za VR sistem Meta Quest 2, to pa je praktično tudi vse, kar vemo o tej igri, zato izguba ni tako velika. Splinter Cell še ni povsem mrtev, saj Ubisoft še vedno dela na predelavi čisto prve igre, žal pa tudi o njej še nismo dobili nobenih konkretnih informacij.
Ubisoft je tudi preklical razvoj igre Ghost Recon Frontline. Naslov je bil napovedan lani oktobra in je bil že od štarta deležen celega plaza kritik, saj naj bi bil to brezplačna battle royale igra, medtem ko so igralci pričakovali vse drugo – od vrnitve k enoigralskim koreninam do nadgrajene verzije prav tako slabo sprejetega predhodnika Ghost Recon Breakpoint. Zadeva je bila celo tako kritizirana, da je Ubisoft odpovedal beta testiranje in to samo en dan pred tem, preden bi zaživeli prvi strežniki.
Ubisoft je preklical še razvoj dveh nenajavljenih projektov. Kaj ta dva sta morda ne bomo izvedeli nikoli, bo pa Ubisoft septembra pripravil večjo konferenco, kjer bo med drugim razkril tudi naslednje poglavje franšize Assassin’s Creed.
Razvijalec Naughty Dog res nima sreče s pravočasno predstavitvijo svoje predelave The Last of Us Part 1. To smo poudarili že včeraj, ko so se na spletu nenadoma pojavili igralni posnetki in slike iz igre, saj se je razvijalcu nekaj podobnega zgodilo pred prvim uradnim razkritjem naslovu. Tudi tokrat so ti igralni posnetku prišli ven samo dan pred uradno najavo igralnih novitet in nadgradenj, ki jih je Naughty Dog uradno razkril danes.
10 minut dolg video pred kamere postavi nekatere najbolj pomembne osebe razvoja, med katerimi zagotovo prednjači idejni oče serije Neil Druckmann, ta pa v predstavitvi povedal, da The Last of Us Part 1 ne bo nosil samo širokih grafičnih izboljšav, ampak tudi nekaj igralnih dodatkov, ki jih v originalu nismo našli.
Predelava tako s sabo prinaša novo težavnostno stopnjo “Permadeath”, ta pa je naravnost brutalna, saj nas lahko pokonča že samo en, dobro merjen izstrelek sovražnika in naša junakinja bo šla rakom žvižgat, zaradi tega pa bo treba igro začeti povsem od začetka. Naughty Dog je v predelavo vpekel še igralni način “Speedrun”, tako da bodo igralci lahko elegantno lahko merili svoj čas preigravanja, pozabavali pa se bomo lahko še v nadgrajenem fotografskem načinu, novih preoblekah za Joela in Ellie, dodana pa je bila tudi možnost prostoročnega gledanja 3D modelov.
Poleg nadgrajene grafične podobe je razvijalec veliko časa namenil tudi nadgradnji umetne inteligence, ki je pri originalu veljal za enega od večjih minusov. Naughty Dog je nekaj časa namenil tudi pritiklinam igralnega ploščka DualSense, tako da boste ob napenjanju loka čutili naprezanje sprožilnikov, kontroler pa bo v eni slavni sceni božanja živali izkušnjo popeljal na naslednjo stopnjo.
Bodo vse te nadgradnje upravičile cenovno postavko 80 €? Odgovore na to težko vprašanje bomo dobili 2. septembra, ko bo zadeva izšla samo za konzolo PlayStation 5.
Franšiza Avatar se bo po dolgoletnem predahu letos zopet vrnila v naša življenja. Režiserju Jamesu Cameronu se je očitno posvetilo, da bi bilo dobro vsako desetletje izdaviti vsaj en film, tako da bomo že decembra v nagnetenih dvoranah gledali v film Avatar: The Way of Water, žal pa bo letos izostalo igranje igre Avatar: Frontiers of Pandora, ki jo je založnik Ubisoft napovedal leta 2017 in jo je nameraval na trg poslati še letos.
Ubisoft je zamudo sporočil preko svojega finančnega poročila in igro Avatar: Frontiers of Pandora po novem lahko pričakujemo enkrat med letoma 2023 in 2024. Zamuda je konkretna in stavimo, da bomo zadevo verjetno igrali šele nekje proti koncu naslednjega leta, razlog za prestavitev pa je preprosto dejstvo, da igra še ni nared za igranje.
Predsednik Ubisofta Yves Guillemot je v finančnem klicu povedal, da se trudijo spočeti perfektno igralno izkušnjo in da bo Avatar v njihovi prihodnosti igral veliko vlogo, zato želijo prvi del narediti karseda dober. Kakšnih dodatnih podrobnosti ni navrgel, a zamude pri Ubisoftu te dni sploh več ne presenečajo, izostanek Avatarja pa bo letos poskušala nadomestiti gusarska avantura Skull & Bones.
Dežela Westerosa bo kmalu spet oživela, saj HBO že za naslednji mesec pripravlja izid povsem nove serije Zmajeva hiša. O njej smo do sedaj že nekajkrat pisali, HBO pa je zdaj zagnal oglaševalsko mašinerijo, zato je napočil tudi čas za malce daljši uradni napovednik, ki je v samo nekaj urah nabral več kot 4 milijone ogledov.
Zmajeva hiša bo služila kot predhodnik serije Igra prestolov, časovno pa bo postavljena nekje 200 let pred tistimi dogodki, ki smo jih spoznali v knjigi in seriji z nesrečnim koncem. Zaradi te časovne razlike ne boste videli nobenih znanih obrazov, zato se boste morali zadovoljiti z novimi. K sreči se bo serija dogajala sredi turbulentnega dogajanja vladavine družine Targaryen, saj bosta moči pomerila princesa Rhaenyra in princ Daemon, oba pa si bosta želela sedeti na Železnem prestolu. Seveda zadeve ne bo moč razrešiti miroljubno in njun konflikt bo spočel ogromno vojno, ki si jo bodo prebivalci Westerosa zapomnili pod imenom Ples zmajev.
Za razliko od Igre prestolov bodo tokrat leteči kuščarji nosili veliko večjo vlogo in čeprav nas bo čakalo tudi nekaj dobrega starega mečevanja, bomo očitno veliko več gledali v ogromne zmaje, ki bodo s svojimi ognjenimi zublji opustošili cela bojna polja.
Zmajeva hiša bo na pretočnem servisu HBO Max premiero doživela 22. avgusta, prva sezona pa bo s sabo prinesla 10 epizod. HBO naj bi imel v pripravi še cel kup projektov, ki se bodo tikali Westerosa, eden od njih pa naj bi sledil zgodbi priljubljenega junaka Jona Snowa.
Razvijalec Naughty Dog bolj slabo pazi na svojo prvo večjo predelavo The Last of Us Part 1, saj so novice o tem projektu med skupnostjo krožile že dolgo, preden je razvijalec končno odprl usta in igro tudi uradno napovedal. Presenečenje ob najavi je bilo tako precej manjše kot pa je bilo sprva zamišljeno, pred kratkim pa se je zgodil nov predčasni izliv informacij.
Nekdo se je namreč očitno dokopal do igre in na splet poslal cel kup posnetkov in slik iz prihajajoče predelave. Zadeva se je najprej pojavila na Redditu, a je bila nato hitro zbrisana, seveda pa so se nato kopije pojavile povsod drugod in večjo zbirko trenutno drži forum Resetera.
Predelava bo seveda nosila močno izboljšano podobo, saj bo narejena v pogonu drugega dela. Nadgradnja resda ni revolucionarna, a to gre na račun dejstva, da se originalna igra iz leta 2013 še danes drži presenetljivo dobro, predelava pa bo vse skupaj samo še dvignila na višjo stopnjo.
Originalni “leaker” je na Redditu zapisal, da predelava očitno ne vsebuje nobenih igralnih sprememb in da je bilo vse usmerjeno zgolj v tehnično optimizacijo. Veselimo se lahko boljših animacij, boljšega 3D zvoka in podpore igralnemu ploščku DualSense. Na voljo bosta tudi dva grafična načina, tako da bomo lahko igro zagnali v ločljivosti 4K pri 40 sličicah na sekundo in pri dinamični ločljivosti pri 60 sličicah na sekundo.
The Last of Us Part 1 izide 2. septembra 2022, samo za konzolo PlayStation 5, predelava pa bo zaživela tudi na PC-ju, a za zdaj ta še nima datuma izida.
Pri športnih igrah je že postala praksa, da z izidom nove generacije konzol dobimo dve verzije igre: eno za prejšnjo generacijo konzol in eno za novo. PC je pri teh prehodih večkrat potegnil ta kratko, saj so kljub običajno večjim strojnim mišicam še vedno bili primorani v poganjanje starejših inačic igre, vse dokler ni založnik končno privolil v predelavo kode naprednejše verzije.
Serija FIFA to počne že dolgo in zadeva se je ponovila tudi pri lanskoletnem naslovu FIFA 22, kjer so se igralci na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X lahko zabavali v bolj napredni verziji, ki je med drugim vsebovala boljše teksture, hitrejše nalaganje stopenj in napredne animacije HyperMotion, medtem ko je PC igralcem ostala na voljo samo starejša verzija, ki je bila primerljiva s tistimi za konzoli PlayStation 4 in Xbox One.
No, FIFA 23 bo na PC-ju končno zasijala v polnem sijaju in tako se bodo računalničarji zdaj pozabavali v naprednejši grafični podobi in vseh pritiklinah, ki so jih deležni igralci trenutnih konzol. EA je včeraj spočel novi napovednik, ki med drugim pokaže tudi izboljšane animacije HyperMotion 2 ter še bolj podrobno grafično podobo. O kakšnih igralnih elementih napovednik ni razglabljal, je pa EA napovedal, da bodo PC in konzolni igralci lahko igrali en proti drugemu, a samo v načinu 1v1.
FIFA 23 bo vsebovala tudi turnir svetovnega prvenstva v Katarju in ženski turnir svetovnega prvenstva, ki se bo zgodil v Avstraliji in Novi Zelandiji.
FIFA 23 izide 1. oktobra, na Steamu pa bo zanjo treba odšteti 70 €, če pa hočete zadevo dobiti malce ceneje, potem raje skočite na spletno stran EIGRE.si.
Počasi se bliža čas, ko bom igro Spider-Man, ki jo je razvijalec Insomniac Games na trg poslal leta 2018, zagnal že na tretji platformi. Z originalom smo se namreč prvič pozabavali na konzoli PlayStation 4, nato pa smo v tesne pajkice Petra Parkerja stopili še v nadgrajeni inačici Spider-Man Remastered za PlayStation 5. Zdaj pa je napočil trenutek, ko bo Sony to mojstrovino pripeljal še na PC in v te namene so za nas pripravili malce daljši napovednik, ki prikaže vse potankosti tokratne predelave.
V primerjavi s PS5 verzijo predelava za PC ne bo prinesla kakšnih res izboljšanih tekstur ali kakšnih res revolucionarnih pritiklin. Studio Nixxes, ki se je že večkrat preizkusil v predelavah Sonyjevih ekskluziv za PC, se je tako raje osredotočil na tehnične podrobnosti, ki jih računalniški igralci tudi pričakujejo. Sem notri spadajo seveda možnosti nastavljanja grafičnih podrobnosti, vgrajena pa bo tudi podpora za ray tracing osvetljevanje, ki naj bi bilo na PC-ju še bolj podrobno. Poskrbljeno je bilo tudi za podporo Nvidijinih tehnologij DLSS in DLAA, kar bo zagotovo pripomoglo pri optimizaciji, poleg tega pa se lahko veselimo tudi podpore ultra širokim zaslonom v razmerju 32:9 in 21:9, zanimivo pa je tudi to, da se bomo na PC-ju lahko pozabavali v navezi z igralnim ploščkom DualSense.
Poleg napovednika smo dobili tudi uradne sistemske zahteve, ki so dokaj nizke in za igranje pri 60 sličicah na sekundo v ločljivosti 1080p boste potrebovali 16 GB pomnilnika ter grafično kartico GTX 1060 ali RX 580. Zahteve so nekako standardne pri vseh kategorijah, malce se zaplete le pri igranju v 4K s polnim ray tracingom, kjer boste v PC-ju potrebovali kar 32 GB pomnilnika.
Spider-Man Remastered bo na voljo postal 12. avgusta in Steam že ponuja prednaročila, ki vam bodo prinesla nekaj igralnih bonusov. Samostojni dodatek Miles Morales prav tako prihaja na PC, a bo nanj treba še malce počakati.
Peti del franšize Fallout bo med nas prispel verjetno čez kakšnih 8 let, a še pred tem bomo v okolico post-apokaliptične okolice ZDA stopili v obliki TV serije, ki jo je nekaj časa nazaj napovedal Amazon, zdaj pa je končno tudi napočil čas za dejansko snemanje. Na spletu so se zdaj pojavile prve slike iz lokacije snemanja, ki se bo odvijalo na Staten Islandu v New Yorku, produkcijska ekipa pa se je najprej odločila oživiti trgovino Super Duper Mart.
Amazon Prime have officially started filming the Fallout TV series staring Walton Goggins. pic.twitter.com/hKGRnJglKL
V igri se je ta trgovina pojavila znotraj Fallouta 4, ta pa se odvija v Bostonu. Televizijska ekipa je očitno lepo ujela tisto zapuščenost, v katero so zavite praktično vse stavbe znotraj Fallout franšize, na parkirišču pa lahko tudi opazimo zarjavele avtomobile, ki so se sicer leta 1950 sijali v vsem svojem blišču, a radiacijska zapuščina atomskih bomb na njih ni pustila ugodnih posledic.
Amazon ima pred sabo težko nalogo, saj Fallout ni čista post-apokaliptična franšiza, saj so te mnogokrat preveč resne, medtem ko se Fallout rad malce pošali in med igranjem boste tako naleteli na nekatere situacije, ki vas bodo na koncu pustile z nasmeški na obrazu. Kako vse to spraviti v televizijsko obliko ve samo Amazon, je pa dobra novica to, da za serijo stoji nekaj prepoznavnih imen. Eno od glavnih vlog bo prevzel Walton Goggins, ta pa bo tokrat igral nemrtvega ghoula in glede na njegovo strukturo obraza, zna biti ta vloga zanj sanjska. Sodelovanje v seriji je nedavno potrdil tudi Kyle MacLachlan, ki se ga spomnimo predvsem iz serije Twin Peaks.
Kdaj bo prva sezona na voljo za ogled še ni znano, a stiskamo pesti, da se bo to zgodilo že enkrat naslednje leto.
Morda se spomnite, da smo nekaj časa nazaj pisali o YouTuberju, ki se je odločil prvemu pogumnežu, ki bo opravil njegov skoraj nemogoči izziv znotraj igre Halo 2, ponuditi nagrado v vrednosti 5.000 ameriških zelencev? Charlie “Cr1tikal” White je igričarski publiki postavil pošten izziv, ki pa ga vse do sedaj ni uspelo opraviti še nikomur in zato se je odločil malce dvigniti nagrado, ki je zdaj skočila kar na 20.000 dolarjev.
Charlie je dvig nagrade najavil v svojem novem videu, v katerem je tudi malce zaokrožil dosedanji potek dogodkov. Praktično vsi tekmovalci so obupali že v prvih dveh sobah igre in dejansko sta edini napredek do sedaj pokazala samo dva igralca – eden od njiju sliši na ime Jervalin, ki je ta izziv enkrat v preteklosti že opravil, a s pomočjo “Envy lobanje”, ki pa je tokrat prepovedana, saj igralcu omogoči, da kadarkoli preklopi v nevidnost, kar seveda izziv močno poenostavi. Jervalin je tudi edini igralec, ki je dejansko prispel do stopnje Gravemind, ta pa velja za najtežjo stopnjo znotraj Halo franšize, a mu je nato naenkrat zmanjkalo sreče.
Izziv, imenovan Halo 2 LASO, že dolgo velja za eno najtežjih igričarskih preizkušenj. Igralec mora namreč kampanjo zaključiti na najtežji Legendary težavnosti in to z vključenimi dodatnimi izzivi v obliki lobanj, te pa vam denimo izključijo merek na sliki in naredijo sovražnike še bolj odporne na poškodbe. Že to je skoraj nemogoča naloga, ki pa jo popestri še dejstvo, da morate ob vsaki smrti igranje začeti povsem od začetka. Halo 2 ni ravno kratka igra in če po petih urah mučenja nenadoma poginete zaradi nekega nesrečnega izstrelka, ni težko videti, da igralec doma od jeze zlomi tipkovnico, mizo in s pestmi naluknja bližnjo steno.
Naloga je res težka, a si jo lahko malce poenostavite. Priporoča se igranje klasične verzije igre in ne tiste iz predelave Anniversary Edition. Tako boste morali skočiti na konzolo Xbox 360, tam pa je LASO izziv lažji, saj izstrelki napadalcev potujejo počasneje in sovražnik vas bo tudi malce počasneje opazil. Vendar pa ta stvar pride s svojimi minusi, saj boste morali igrati na igralnem ploščku, vsako lobanjo pa boste morali najprej odkleniti preko preigravanje kampanje na Legendary težavnosti, kar zopet zahteva svoj čas.
Charlie upa, da bo 20k dolarjev dovolj velika vzpodbuda, da se bo nekdo le prebil do konca. Če se zanimate za nagrado, potem si pravila in prijavo oglejte na naslednji povezavi.
Samsung tudi za letos pripravlja svojo konferenco Unpacked in ta je včeraj dobila tudi svoj uradni datum. Mobilni gigant je tega napovedal preko Twitterja in sicer preko preproste uganke, kjer si moral črke povezati z barvnimi krogci, to pa je na koncu izvrglo številčno zaporedje “081022”, iz česar naposled lahko izluščimo datum 10. avgust 2022.
Podjetje seveda ni želelo že zdaj izdati, kaj vse nas čaka na konferenci, ki jo bomo lahko spremljali v živo samo preko Samsungove uradne strani in prisotnost novinarjev v živo tudi tokrat ne bo omogočeno. Vendar pa so po spletu že razširile govorice in te prihajajo iz dokaj dobrih virov. Unpacked naj ne bi ponujal večjih presenečenj in na področju telefonov naj bi Samsung predstavil Galaxy Z Fold 4 in Galaxy Z Flip 4 – izdelka z upogljivimi ekrani, ki sta očitno kljub svoji dragi niši našla neko občinstvo, drugače Samsung ne bi izdajal naslednikov. Oba telefona bosta pridobila zgolj nekaj subtilnih nadgradenj, vsi pa upamo, da jima morda vsaj malce pade cena, kar še posebej velja za serijo telefonov Z Fold.
Poleg tega naj bi Samsung napovedal tudi novo serijo pametnih ur Galaxy Watch 5, ki naj bi, tako kot njegov največji tekmec Apple, na trgu ur priskrbel bolj robustno in odporno uro, ta pa naj bi tokrat nosila ime Watch 5 Pro. Pričakujemo tudi razkritje slušalk Galaxy Buds 2 Pro, ki je na spletni strani 9To5Google pokazal prvi 3D model v video obliki.
Kot rečeno, dogodek v živo bomo lahko spremljali samo preko Samsungove uradne strani, 10. avgusta pa se bo prenos začel že ob 15.00.
Na naši strani smo do sedaj opisali že kar nekaj primerkov slušalk, a vse to je sodilo v rang gaming periferije, ki od vedno poskuša ujeti dobro ravnotežje med zmogljivostjo in ceno, medtem ko na področju premium izdelkov še nismo skočili. Takšni izdelki namreč nekoliko odstopajo od do sedaj opisanih izdelkov, saj cena ni več tako pomemben faktor. Kupci premium slušalk tako iščejo izdelke v vrednosti vsaj 400 €, od teh pa upravičeno pričakujejo elegantnost, udobnost in odlično zvočno sliko. In nedavno izdane Sonyjeve slušalke WH-1000XM5 tudi dostavijo.
Pri premium izdelkih se zabava začne že pri pakiranju. Ta velikokrat zapostavljen element vsakega izdelka naredi pomemben prvi vtis in WH-1000XM5 se nam tako priljubi že na prvi otip. Slušalke se nahajajo v elegantni bež torbici, poleg priložene dokumentacije pa pod skrivnim predalčkom najdemo še USB-C kabel, ki nam bo služil samo za polnjenje, saj so slušalke drugače povsem brezžične.
Barva slušalk nato sovpada z barvno podobo torbice. Naš testni primerek je bil tako prav tako bež barve in priznati moram, da so to verjetno ene od najbolj elegantnih slušalk, ki sem jih do sedaj prijel za roke. Zadnja stran naušnikov je narejen iz trde plastike, sprednji del pa ob stranicah nosi kvalitetno usnje, katero se nato nahaja tudi na obroču. Notranjost slušalk prekriva mreža, slušalke pa za prilagajanje enostavno razpotegnemo iz obroča, kar se zgodi povsem neslišno.
Baterija vam bo zdržala za nekje 30 ur, za več pa boste morali izklopiti okoljski preklic zvoka.
Eleganca se nadaljuje tudi pri gumbih. V bistvu na slušalkah najdemo samo dva in oba se nahajata na levi strani: z enim preklopimo v način okoljskega zvoka, z drugim pa slušalke prižgemo in tudi omogočimo parjenje z napravami. WH-1000XM5 lahko naenkrat sparimo z dvema napravama, to pa naredimo preko povezave Bluetooth 5.2, same slušalke pa ne vsebujejo svojega namenskega sprejemnika.
Od vhodov se pod gumbi nahaja en 3,5 mm priklop za kabel in USB-C vhod, ki ga lahko izrabimo za polnjenje. Mikrofoni so vgrajeni v same slušalke in na celih slušalkah so kar štirje, zaradi česar bo naša govorjena beseda preko telefonskih pogovorov ali Discorda kristalno čista. Kljub vsem tem vgrajenim zadevam so slušalke presenetljivo lahke, saj tehtajo samo 250 gramov.
Že ko WH-1000XM5 pogledaš od daleč, ti je jasno, da bo tale zadeva izjemno udobna in ko si jih natakneš na glavo, je ta teza brž potrjena. Naglavni trak se prilagodi praktično vsaki velikosti, naušniki pa so zahvaljujoč usnju izjemno udobni in lepo zadušijo zvok, se dobro prilagodijo glavi, a kljub temu nikoli res ne čutiš pritiska nikjer: ne na uhljih, ne na vrhu glave, kamor se navadno pri drugih slušalkah usede obroč. Občutek nošnje je tako resnično udoben in slušalke lahko brez večjih skrbi vzamete na pot, a se je pametno izogibati dežju, saj ne nosijo prav nobene IPX zaščite.
Pakiranje vam zraven prinese priročno torbico za prenašanje slušalk.
Zvočna izkušnja je naravnost fenomenalna in prekaša vse, kar sem do sedaj nosil na svojih ušesih. Nadvlada tudi mojega dosedanje osebnega šampiona SteelSeries Arctis S7, ki nikakor niso slabe slušalke, a so glede na ustvarjeno zvočno sliko preprosto stopnjo nižje, a so seveda zaradi tega tudi nekoliko cenejše. Vseeno pa ima SteelSeries tu eno prednost, saj jih lahko na konzole PlayStation 5 povežemo povsem brezžično, medtem ko se je treba pri WH-1000XM5 zanašati na kabel. To je pač rezultat tega, da WH-1000XM5 ne vsebuje namenskega sprejemnika in se za svojo brezžičnost zanaša samo na Bluetooth.
Karkoli boste zavrteli na WH-1000XM5, vse bo odlično. Pri testiranju sem si zavrtel štiklc The Only Thing They Fear is You, ki je uradna skladba igre Doom Eternal in povedati vam moram, da sem samo zaradi te fenomenalne zvočne izkušnje začel ponovno nalagati igro. Visoki in srednji toni so izjemni, a zagotovo se najbolj izkažejo basi, ki vam bodo hitro pretresli možgane. WH-1000XM5 podpirajo tudi Sonyjev patentirani 360 stopenjski zvok, ki ga lahko izrabite v igranju iger, pri kakšni glasbi pa se bo treba naročiti na namenske pretočne servise, ki takšno izkušnjo ponujajo – ena od njih je denimo Tidal.
To so res izjemno udobne slušalke, ki na naušnikih nosijo kvalitetno usnje.
Odlično zvočno izkušnjo prekaša morda samo aktivni preklic okoljskega zvoka, ki je preprosto neverjeten. Na ta način lahko preklopimo z namensko tipko in funkcija resnično zaduši vse zvoke okolice, sem notri pa ne prištevam samo prometa in govoričenja drugih ljudi, ampak tudi bolj glasne zvoke. Osebno imam doma zoprno glasno klimo, ki se nahaja praktično takoj ob računalniku in slušalkam je uspelo zadušiti tudi takšno rohnenje. Velja pa tudi obratno, saj WH-1000XM5 tako dobro zadržujejo zvok znotraj slušalk, da tudi ob najvišji jakosti predvajane glasbe, navzven ni bilo slišati nobenega prepuščanja zvoka, tako da je zadeva pripravna tudi za pisarne, kjer je ob glasnejši poslušani glasbi vedno prisoten strah, da boš koga zmotil.
Glede na opisano bi zdaj pričakoval, da so WH-1000XM5 nek bavbav, ki zahtevajo ogromno prilagoditev in ur učenja uporabe, a temu ni tako. Res je, da lahko snamemo aplikacijo in preko te prilagajamo razne funkcije in nivo zvočnih izkušenj, a slušalke že privzeto delujejo povsem enostavno. Povežemo jih preko Bluetootha in vse nastavitve so že uveljavljene, tako da že od začetka dobimo odlično zvočno izkušnjo, brez da bi morali delati kakšne dodatne nastavitve.
Na slušalkah se nahajata samo dva gumba, vse ostalo prilagajamo preko kontrol na dotik.
Vseeno pa je pametno prelistati uporabniški priročnik, saj se tam nahaja ogromno priročnih nasvetov za upravljanje. WH-1000XM5 namreč ne vsebujejo veliko gumbov in vse funkcije prilagajamo preko zunanjega dela slušalk, ki so občutljive na dotik. Za zvišanje in nižanje glasnosti tako podrsamo s prstom navzgor in navzdol, za pavziranje predvajane sklade dvakrat tapknemo slušalko, če pa želimo zadušiti zvok predvajanega pa preprosto slušalko prekrijemo z dlanjo. Na voljo so tudi zvočni ukazi za Siri, Alexo ali Googlovega pomočnika, slušalke pa znotraj vsebujejo tudi senzor, tako da ko enkrat slušalke snamemo iz glave, te samodejno zapavzirajo predvajano in če jih tako pustimo mirovati, se sčasoma tudi ugasnejo, kar pripomore k bateriji.
Tudi ta je dobra, čeprav ni ravno nadpovprečna. Eno polnjenje nam z vključenim aktivnim preklicem zvoka zadostujejo za nekje 30 ur uporabe, če pa to funkcijo izključimo, lahko eno polnjenje razpotegnemo na 40 ur. Ni slabo, a konkurenca je že začela presegati te številke.
Aplikacija v sebi skriva še eno presenečenje, saj se zna prilagoditi vaši okolici glede na vaše navade. Tako slušalke ob premikanju zaznajo sprehod do šole ali nazaj, takrat pa bodo prepuščale več zvoka, tako da vas slučajno kje ne zbije kakšen divji dostavljavec Wolta. Če pa zaznajo da ste v pisarni, lahko izklopijo zunanje zvoka, kar vam omogoča boljšo osredotočenost. Vse to lahko prilagodite znotraj aplikacije, ki tako postane skoraj vaš obvezni spremljevalec.
Skratka, Sonyjeve slušalke WH-1000XM5 so praktično popolne v vseh pogledih. Morda bo kdo grdo pogledal na manjek gumbov in dejstvo, da vse prilagajate preko kontrol na dotik in morda bi bil res čas, da bi Sony vpeljal vsaj zaščito proti dežju.
A vse to pozabimo ob naravnost odlični zvočni sliki in skoraj perfektnemu dušenju zunanjega zvoka. WH-1000XM5 zase sicer zahtevajo 400 €, a to cenovno nalepko tudi upravičijo in če iščete nekaj res tehnološko naprednega in udobnega, potem si lahko WH-1000XM5 privoščite brez odlašanja.
Trenutna serija “in-ear” slušalk je naletela na podobno oviro kot najnovejši telefoni: zaradi vse večje standardizirane oblike je prostora za inovacije bolj malo. Podjetja Samsung, Apple in navsezadnje Sony tako vsako leto izdajo novo verzijo svojih slušalk, ki pa same zvočne izkušnje bistveno ne spreminjajo, saj navsezadnje govorimo o samo nekaj milimetrskih gonilnikih, iz katerih ne boš nikoli iztisnil nekaj, kar bi se lahko primerjalo s tistimi pravimi slušalkami.
Dokler ne doživimo kakšnega večjega preboja podjetja v svoje izdelke raje vgrajujejo razne dodatke, ki vam znajo priti prav pri vsakodnevni izkušnji poslušanja glasbe in nič drugače ni pri Sonyjevih novih slušalkah LinkBuds S, dobrih slušalkah, ki resda ne dostavijo ničesar revolucionarnega, a so hkrati povsem solidna izbira sveta “in-ear” slušalk.
LinkBuds S se nahajajo v presenetljivo učinkovitem pakiranju. Za uporabo lahko samo odprete škatlico in ven potegnete postajico, ki znotraj sebe vsebuje dve slušalki. Kar me je pri paketu presenetilo je dejstvo, da lahko zgornji del škatlice enostavno potegnete navzven in spodaj najdemo lepo razporejeno in popredalčkano dokumentacijo, skupaj z edinim kablom za napajanje USB-C ter dodatnimi kapicami za slušalke, ki se bodo prilagajale velikosti vašega ušesa.
Polnilna postajica je v primerjavi s Samsungovo ponudbo nekoliko višja, na testiranje pa sem prejel elegantno črno izvedenko, ki na sebi nosi malce grobo črno teksturo, ki je kljub temu prijetna na otip. Dobra novica je to, da kljub mojim potnim rokam na površini postajice nisem puščal prstnih odtisov, to pa velja tudi za same slušalke, ki na sebi nosijo enako teksturo.
Slušalke so rahle kot peresce.
Slušalke Link Buds S veljajo za ene najbolj lahkih, saj posamična tehta samo 4,8 grama in so zato lahke kot peresce. Za uporabo jih enostavno vtaknemo v svoje ušesa, spodnji del pa moramo rahlo potisniti navznoter. Same slušalke ne vsebujejo nobenega manjšega zatiča, ki bi slušalke pričvrstil v vaše uho, zato je pomembno, da jih potisnete dovolj navznoter, saj lahko drugače ob kakšni telovadbi hitro padejo ven. Ob pravilni vstavitvi nato dobro prenesejo vse sunke in ostanejo pričvrščene, a navaditi se bo treba na poln občutek uhlja, saj slušalke skoraj popolnoma zatesnijo ušesni kanal.
Izkušnja poslušanega je odlična, a seveda je treba v zakup vzeti vse funkcije, ki so jih sploh zmožne dostaviti “in-ear” slušalke. 5-milimetrski gonilniki izdavijo dobre visoke in srednje tone, kar še posebej pride prav pri poslušanju Beatlesov. Zaradi nedavnega dokumentarca o tej legendarni skupini sem zavrtel nekaj njihovih največjih uspešnic in poslušanje Don’t Let Me Down je bila odlična izkušnja, ki tudi dobro ujame izjemne vokale Lenona.
Slušalke so res elegantne, stanje napolnjenosti postajice prekinja samo ena lučka na sprednji strani.
Basi so po drugi strani razočaranje, a spet to je nekako standard takšnih slušalk in tudi LinkBuds S na tem področju ne morejo ustvariti neke magije – na tem področju se malce bolj odrežejo Sonyjeve slušalke 1000XM4, a te seveda zase zahtevajo višjo ceno.
LinkBuds S nadzorujemo preko posebne aplikacije na telefonu, tam pa lahko prilagodimo tudi razne bližnjice, katere nato sprožimo po tapkanju na stranico slušalk. Z desno slušalko nadzorujemo predvajanje glasbe, tako da lahko z enim dotikom pavziramo ali pa nadaljujemo predvajanje glasbe, z dvema preskočimo skladbo, s tremi pa skladbo prevrtimo nazaj. Leva slušalka je namenjena preklapljanju preklicu zvoka, tako da samo pritisnemo na slušalko in dokler bo naš prst na njej, bo glasba prekinjena in ko prst spustimo, se predvajanje nadaljuje.
Sony je ceno slušalk poskušal upravičiti še z raznimi dodatki kot je denimo aktivni preklic zvoka in možnostjo avtomatskega vklopa mikrofona, takoj ko začnemo govoriti. Vse to je super, a dušenje zunanjega zvoka žal izpade nekam povprečno, saj slušalke še vedno prepustijo preveč motečih zvokov okolice.
Škoda, da zadeva ne podpira brezžičnega polnjenja.
LinkBuds S vsebujejo zaščito IPX4, kar pomeni, da jih lahko s sabo brez skrbi vzamete na telovadbo ali pa kakšne sprehode in če na njih pade kakšna kaplja dežja, ste lahko brez skrbi, saj se ne bodo poškodovale. Le ne uporabljajte jih pri kakšnih večjih vodnih pustolovščinah kot je denimo plavanje ali pa tuširanje.
Polno napolnjene slušalke zdržijo nekje dobrih 6 uporabe in to z vklopljeno možnostjo aktivnega preklica zvoka, polnilna postajica pa k vsemu skupaj doda še nadaljnjih 20 ur uporabe. To je glede na velikost odličen izkoristek akumulatorja, žal pa se boste za polnjenje morali zanašati samo na USB-C kabel, saj postajica brezžičnega polnjenja ne podpira.
Sonyjeve slušalke LinkBuds S se na koncu izkažejo za dobro zvočno izkušnjo, ki pa jo malce skazi visoka cenovna postavka. Zase namreč zahtevajo 200 €, za takšno ceno pa bi si želel vsaj brezžičnega polnjenja, kar konkurenca omogoča. So pa to izjemno lahke in udobne slušalke, ki jih lahko res nosite po cel dan in zna se zgoditi, da pozabite, da jih imate sploh v ušesih.
Če vam po pravici povem, raznih izzivov po družabnih omrežjih ne spremljam več in, dinozaver kot sem, zadnji izziv, ki ga pomnim, je bil tisti s čebrom hladne vode. Ta je bil smešen, saj smo gledali v nekaj pošteno premraženih ljudi, vsake toliko pa se je zgodilo tudi kaj nepredvidljivega, ko je nekomu vedro, skupaj z vodo, padlo naravnost na glavo.
Kot pa je pri takih stvareh v navadi, so ti izzivi postajali čedalje bolj nevarni. Nekaj časa je bilo denimo stopanje po ogromnih stopnicah, sestavljenih iz gajbic za pivo, v zadnjem letu pa se je predvsem na TikToku razpasel nevaren žanr, z imenom Blackout Challenge.
Izziv uporabniku naloži nalogo davljenja samega sebe s pomočjo pasov ali vrvi, vse dokler ta ne pade v nezavest. To je v bistvu to od izziva in TikTok je bil poln takšnih resničnih in zlaganih videov, kjer so ljudje v zameno za internetne točke tvegali svoja življenja.
Teh izzivov so se lotili tudi otroci in nekateri so za to plačali najvišjo ceno. Starši se seveda s tem ne nameravajo kar sprijazniti, zato so proti TikToku vložili tožbo, saj naj bi podjetje spodbujalo takšne izzive in tako ogrožala življenja otrok. Tožba je bila vložena v imenu 8-letne Lalani Walton in 9-letne Arriani Arroyo, v dokumentu pa je zapisano, da naj bi na takšen način umrlo vsaj še 5 otrok, vsi pod starostjo 15 let.
Predstavnik TikToka je za spletno stran Washington Post podal izjavo, da takšnih nevarnih izzivov ne promovirajo in če uporabnik v iskalnik vtipka “blackout challenge” bo naletel na opozorilo glede nevarnosti takšnih izzivov, spodaj pa ga pričaka povezava, kjer se lahko glede vsega skupaj malce pouči.
A nova tožba pravi, da to opozorilo ne nosi veliko teže in da sta Lalani in Arriani naletela na video teh izzivov na zavihku For You, kjer vam TikTok sam naprej porine priporočljive videe. Prav tako davljenje ni edini takšen izziv, saj tožba omeni tudi izziv Skull Breaker Challenge, kjer nekomu med skokom spodneseš noge, ta pa nato pade na glavo.
Založnik EA se je dober teden nazaj odločil malce popestriti svoja družabna omrežja in na Twitterju se je kar naenkrat pojavila izjava: “They’re a 10 but they only like playing single-player games”. Ta kratki stavek je namigoval na to, da je nekdo lahko skoraj popoln, če le ne bi ekskluzivno igral enoigralskih iger, kar bi se lahko tudi smatralo kot sredinec vsem tistim, ki tosortne igre obožujejo.
They’re a 10 but they only like playing single-player games
Izjava se je razširila kot požar in veliko igralcev je bilo seveda razburjenih, saj so se počutili ponižano, EA pa je moral nato hitro poskušati rešiti situacijo in je kasneje na Twitterju zapisal, da so takšni igralci v bistvu enajstice.
Roast well deserved. We’ll take this L cause playing single player games actually makes them an 11. https://t.co/PNg4FKOgfB
Del razburjenja gre tudi na račun zgodovine tega založnika. Leta 2010 je predsednik EA-ja Frank Gibeau izjavil, da je z enoigralskimi igrami konec in da se bo v prihodnosti vse vrtelo okoli večigralstva. To se seveda ni uresničilo, a EA je vsekakor poskušal nekaj let večigralske zadeve poriniti v vsako stvar, saj so tako lažje služili preko mikrotransakcij. Zaradi tega so se na koncu tudi opekli in Star Wars: Battlefront 2 je bil ob izidu tako prežet z mikrotransakcijami, da so posamične države končno začele razmišljati o regulaciji loot-boxov.
Ta Tweet je prav tako prišel ob času, ko je EA končno začel zopet ceniti enoigralske naslove. Naslednje leto nameravajo ponovno zagnati serijo Dead Space, v izdelavi je tudi nadaljevanje igre Jedi: Fallen Order, ki je prav tako čista enoigralska izkušnja, BioWare pa zdaj dela na novih poglavjih serij Mass Effect in Dragon Age.
Spletna stran USA Today poroča, da je imel Tweet za sabo neko strategijo. Plan je bil, da bi uradni Twitter račun zapisal to izjavo, nato pa bi jo izpodbijali Twitter računi razvijalcev, ki pod EA-jem delajo na enoigralskih izkušnjah. A seveda do tega ni prišlo, založnik pa ima zdaj nove težave, saj se vodje teh studiev počutijo manj spoštovane, zato je moral EA organizirati serijo sestankov, kjer se je vsem prizadetim opravičil za izjavo.
USA Today je še zapisal, da naj bi s Twitter računom upravljalo neko zunanje podjetje, sestavljeno iz novincev, ki se sploh ni zavedalo EA-jeve preteklosti glede enoigralskih iger, kar skoraj zagotovo tudi pomeni, da bo na koncu nekdo izgubil službo.