🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 154

Oktobrski PlayStation Plus Premium prinaša kar nekaj kvalitetnih naslovov

0

Sony je za lastnike naročnine PlayStation Plus že napovedal, da bodo v tem mesecu prejeli igre Superhot, Injustice in Hot Wheels Unleashed. A morda je kdo že pozabil, da se po novem ta naročnina zdaj deli na tri stopnje in prej omenjena trojica iger bo prispela samo za lastnike najnižje stopnje Essentials, medtem ko bodo naročniki na Premium prejeli precej več.

Kaj vse jih čaka je Sony razkril včeraj in ponudba nikakor ni slaba, čeprav smo po nekaj meseci obstoja razdeljene naročnine potihem upali, da bo sem notri prišel tudi kakšen res nov naslov ali pa morebiti tudi kakšna ekskluziva. Žal za kaj takšnega Sony še ni pripravljen, tako da boste igro Ratchet and Clank: Rift Apart še vedno morali kupiti ločeno, za ta mesec pa se bo treba pozabavati s čim drugim.

V oktobru vas bo tako zabaval japonski RPG Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition, ki je v obseg igralnih ur dolg tako kot njegov sam naslov. Družbo mu bo delal zanimiv naslov Inside, ki ga je spočel razvijalec, ta pa se je pred tem podpisal pod enako kvaliteten naslov Limbo. Za oktober in Noč čarovnic bo ravno pravšnja grozljivka The Medium, ki je imela kar nekaj dobrih idej, le da razvijalec Bloober Team na koncu ni bil povsem dorasel nalogi, zato se igra tudi ne bo zapisala v anale zgodovine.

Glavna aduta oktobrske ponudbe smo prihranili za konec. Najprej je tu Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition – predelava antične igre, ki je ob izidu imela kar nekaj težav, ki pa jih je Rockstar nato sčasoma odpravil. Predelani Vice City je danes priporočljiv za obujanje nostalgije, hkrati pa je to edini naslov na celem seznamu, ki vsebuje namensko verzijo za konzolo PlayStation 5. Drugi adut sliši na ime Assassin’s Creed Odyssey, naravnost titanska avantura v antični Grčiji, ki vam bo mimogrede posesala 100 ur časa, pa še ne boste ugledali konca. Assassin’s Creed Odyssey ne vsebuje namenske verzije za konzolo PlayStation 5, a je Sony naknadno poskrbel za brezplačno posodobitev, ki je na tej konzoli omogočila preigravanje pri 60 sličicah na sekundo.

Assassin’s Creed dobrot s tem še ni konec, saj Premium naročnina s sabo prinaša še igri Assassin’s Creed III Remastered in Assassin’s Creed Chronicles: China. Serija Chronicles bo vsebovala tudi poglavji Russia in India, a ti bosta igralni samo na konzoli PlayStation 4, enako pa bo veljalo tudi za Assassin’s Creed Syndicate.

Nov seznam tomesečnih iger v veljavo stopi 18. oktobra.

Saints Row bo naslednji mesec prejel ogromno posodobitev

0

Ponovna oživitev franšize Saints Row ni šla po načrtih, pa čeprav tudi za ponovnim zagonom stoji razvijalec Volition, ki je poskrbel tudi za vse prejšnje dele. Mi smo se ob igranju dokaj zabavali, saj takšnih GTA klonov dandanes kriminalno manjka in novi Saints Row je dostavil ravno takšno, na pol resno vsebino, ki smo jo tudi pričakovali, a po drugi strani nam je bilo jasno, da zadeva ne bo všeč vsem.

Kritike igralcev so bile upravičene, še posebej so upoštevanja vredne tiste, ki so karale igrine hrošče in težave z optimizacijo. Teh je dobra dva meseca po izidu še vedno ogromno, Volition pa je včeraj končno prekinil molk in se na svojem blogu zaobljubil, da Saints Row nikakor ne bo utonil v pozabo.

Priznali so, da bi te dni veliko raje razmišljali o napovedih nove štorijalne vsebine, a se zavedajo, da bo treba najprej popraviti temelje igre. Zato so vse od izida pridno delali na popravkih in optimizacijah, nekaj malega bodo pa postorili tudi na sami igralni formuli. Ogromna posodobitev, ki bo izšla v novembru, bo vsebovala preko 200 popravkov, med drugim pa bodo odpravili nekatere ponavljajoča se opravila, popravili nadzor vozil in optimizirali bolj revne učinke vibriranja igralnih ploščkov.

Čeprav se trenutno osredotočajo na optimizacijo, se ozirajo tudi v prihodnost. Leto 2023 naj bi prineslo še dodatne popravke, a čakajo nas tudi čisto pravi DLC-ji, ki bodo razširili mapo in vnesli nove misije. Volition tako nad igro očitno ne namerava kar obupati in morda ciljajo na takšen preporod igre, ki ga je po dolgem delu dostavil tudi razvijalec CDPR v svoji igri Cyberpunk 2077.

Need for Speed Unbound pokazal tudi nekaj igranja

0

V izdelavi je novi Need for Speed in ta bo tokrat malce drugačen, kot pa njegovi predhodniki. EA je prejšnji teden razkril prvi kratki dražilnik za igro Need for Speed Unbound in ta je naletel na mešane odzive. Nekateri so pozdravljali novi vizualni slog, ki je na ekranu mešal realistično grafiko in posebne risane učinke, ki so spominjali na nekaj iz stripov. Spet drugi so že po prvem dražilniku Unbound označili za smeti, saj vsi ti pisani učinki motijo že tako preveč nagneteno prikazano sliko.

EA je zdaj pokazal tudi nekaj igranja. Ne pričakujte sicer nekega globokega spusta v igralne mehanike, saj je vse skupaj dolgo malce več kot pol minute, a vseeno lahko vmes vidimo vsaj nekaj lovljenja ovinkov. Glede igralne formule tole ni videti nič kaj preveč različno od prejšnjih Need for Speedov in glavna razlika se kaže v obliki vizualne podobe, saj bomo ob škripanju gum gledali v pisane učinke dima, ob pritiskanju na NOS pa se sproži pravi animejevski efekt.

Založnik upa, da bo ravno vizualni slog ponudil tisto nekaj, zaradi česar bi se ljudje odločili za ponovni spust v franšizo Need for Speed. Ta je namreč dandanes bleda senca svoje slavne preteklosti, saj glede proračuna in občutka dirkanja enostavno ne more več tekmovati proti Microsoftovi seriji Forza Horizon.

Če vam gredo vsi ti barvasti učinki na živce, potem bodite brez skrbi. EA je namreč na Twitterju potrdil, da lahko vse skupaj prilagajate, tako da lahko denimo sami določate barvo dima izza koles, navsezadnje pa lahko vse skupaj enostavno izključite in uživate v bolj realistični grafični podobi.

Need for Speed Unbound prihaja 2. decembra letos, na Steamu pa bo zanj treba odšteti 70 €.

Meta Quest Pro uradno predstavljen, zanj pa bo treba odšteti skromnih 1.800 €

O nasledniku VR očal Meta Quest 2 se je govorilo že dolgo in Zuckerberg je v zadnjem letu očala Meta Quest Pro že večkrat pokazal v akciji, le da je bil sam izdelek vedno zamegljen, tako da si o njem nismo mogli ustvariti prave podobe. Vsemu temu je bilo konec včeraj, saj je bila naprava tudi uradno razkrita, Meta pa je ob njej tudi zapisala ceno, ki bo v Evropi znašala kar 1.799 €.

Tehnično tole sicer ni naslednik Meta Questa 2, saj podjetje že dolgo zatrjuje, da bo Pro različica namenjena profesionalni rabi znotraj podjetij in da ne cilja na igričarje. Meta bo zato sčasoma verjetno najavila Quest 3, ki bo nosil nižjo cenovno postavko, a po drugi strani je zdaj Meta Quest 2 star že dve leti in VR navdušence že nekaj časa srbijo prsti po nadgradnji, na VR trg pa želijo vstopiti tudi novi lastniki, ki jim seveda ni po godu kupovati dve leti star izdelek.

Zato bodo po Quest Pro-ju gledali tudi igralci in kdo bi jim zameril. Zadeva vsebuje namreč kar nekaj mičnih nadgradenj, saj znotraj naprave zdaj najdemo 16 GB pomnilnika in novi čip Snapdragon XR2 Plus, za katerega Meta pravi, da je 50 % učinkovitejši kot pa Snapdragon XR2 v napravi Quest 2. Prav tako nova očala vsebujejo novo tehnologijo tanjših leč, zaradi česar so v debelino za 40 % tanjša od predhodnika.

Kljub višjim cenam Quest Pro ni povsod v prednosti pred očali Quest 2. Ločljivost na vsakem očesu znaša enakih 1832 x 1920, s tem da Quest Pro sliko osvežuje pri samo 90 Hz, medtem ko Quest 2 dosega številko 120 Hz. Tudi leče so še vedno samo tipa LCD in ne OLED, a Meta obljublja, da zna Quest Pro proizvesti bolj svetlo in ostro sliko ter bolj žive barve.

Glavna prednost Pro različice se nahaja v AR resničnosti. Medtem ko je tudi Quest 2 omogočal gledanje v resnični svet, medtem ko smo nosili očala, smo se morali tam zadovoljiti s črno-belo sliko, medtem ko Pro omogoča polno prepustnost barv. Druga pomembna prednost je še spremljanje obraznih mimik in oči, vse to pa se bo nato preneslo v vašega virtualnega avatarja. Meta namreč še vedno upa, da bomo v prihodnosti vsa dela izvajali preko virtualnih pisarn in tam pridejo takšne mimike zelo prav.

Prenovljeni so bili tudi kontrolerji. Ti zdaj na sebi vsebujejo svoje kamere, tako da jih lahko postavite izza svojega hrbta in očala ne bodo izgubila sledenja, kar je hudo priročna specifikacija. K sreči bomo lahko kontrolerje Touch Pro kupili tudi ločeno in bodo združljivi tudi z očali Quest 2, cena pa je v ameriških dolarjih postavljena na 300 zelencev, medtem ko evropske še niso znane.

Največji minus je zagotovo baterija. Nekatere spletne strani so se namreč že dokopale do prvih testnih primerkov in tam se je izkazalo, da boste iz enega polnjenja stisnili nekje 1 ali 2 uri uporabe, lahko pa očala še vedno uporabljate med polnjenjem.

Meta je prednaročila že odprla, a na seznamu držav za naročilo Slovenije žal ni. Prva naročila naj bi bila odposlana proti koncu tega meseca.

Ob tej grozljivki ne vem ali bi se smejal ali pa trepetal od strahu

Kot veteran žanra grozljivk dandanes najdem bolj malo stvari, ki bi resnično navdale z grozo in ob novih izdelkih večkrat zeham, kot pa da bi se skrival pod rjuho, medtem ko bi od prestrašenosti samo eno oko spremljalo dogajanje za zaslonu. Dvomim, da bo to rutino spremenila prihajajoča grozljivka M3GAN, ki pa me zna glede na napovednik vsaj malce nasmejati.

M3GAN je novi film priznanega režiserja Jamesa Wana, ki je najbolj znan po svoji franšizi The Conjuring. Osebno mi je bil od te franšize res dober samo prvi del, vse ostalo pa je mešanica nelogičnih zapletov in predvidljivih dogodkov, vendar pa Wan kljub temu nosi nekaj slovesa znotraj filmske industrije, zato redno dobiva novo delo.

Njegov nov projekt ne nudi ravno nekega res presenetljivega zapleta. Za pisanje zgodbe se je zopet zopet združil s pisateljico Akelo Cooper, s katero je že sodeloval v filmu Malignant. Štorija se vrti okoli deklice Cady, ki je izgubila starše, zato ji njena teta, ki je po naključju tudi inženirka na področju robotike, predstavi androidno prijateljico M3GAN. Deklici se hitro navežeta druga na drugo in treba je reči, da je začetek napovednika dejansko vzpodbuden, saj bi znala grozljivka povedati kakšno pametno, glede odvisnosti od tehnologije in kako so lahko tudi roboti lahko čuteči.

Žal se napovednik čisto preveč vleče in praktično mi filma ni treba gledati, saj so razkrite praktično vse glavne poante filma. M3GAN postane do svoje kolegice močno zaščitniška, zato jo začne nasilno braniti pred drugimi, pri temu pa ni izvzeta niti njena teta. Temu sledi nekaj res bizarnih kadrov, v katerih M3GAN pleše TikTok ples in takrat ne izpade kot robotska lutka, ampak kot nek človek, ki na glavi več kot očitno nosi smešno masko. Da tekanja po vseh štirih, ki je komaj kaj hitrejši od teka po nogah, sploh ne omenjamo. Enostavno se zdi, da tule ne bo nobene večje subtilnosti, saj M3GAN že ob prvem nestrinjanju s teto začne streljati sovražne pogledu, čemur hitro sledi davljenje.

V bistvu stavim, da lahko že predvidim zaključek filma. Na koncu se bo razkrilo, da je ravno M3GAN tista, ki je ubila Cadyjine starše, pokončala pa jo bo na koncu neka mešanica vode in električnega toka.

Če se bodo moja predvidevanja izkazala za resnična bomo videli 13. januarja 2023, ko bo M3GAN izšla v kinodvoranah po celem svetu.

Among Us VR prihaja čez slab mesec in tule je nov napovednik

Huronsko popularna igra prijateljstva, izdajstva in večigralskega detektivskega dela Among Us je zdaj znana že praktično vsakemu igralcu. Razvijalec Innersloth je namreč spočel nepričakovano uspešnico, ki nas je na račun svoje preproste igralne formule in nizkih strojnih zahtev najbolj zabavala predvsem na začetku pandemije koronavirusa, igra pa je popularna tudi danes.

Razvijalec se je zdaj odločil, da bo to zabavo preselil tudi v VR svetove in tako je bila že nekaj časa nazaj napovedana predelava Among Us VR, ki je včeraj dobila tudi uraden datum izida in povsem svež napovednik.

Predelava bo ostala zvesta igralnim prvinam originala, tako da se boste zopet sprehajali po vesoljski ladji, ki jo boste poskušali popraviti, a obenem bo treba paziti hrbet, saj je eden od vaših sodelavcev pošast, ki želi prikrito odstraniti celotno vesoljsko posadko. Skupaj z drugimi se boste lahko srečali za mizo in nato glasovali, kdo od vas je tisti skriti pošastek, vse to pa boste lahko zdaj delali v VR okolici, ki vam bo med drugim omogočala kazanje s prstom na na nič hudega slutečega vesoljca, tega pa bo nato treba odpihniti v vesoljsko črnino.

Among Us VR ni videti nič kaj preveč posebnega in je v bistvu točno tisto, kar smo od VR predelave tudi pričakovali. V enem spopadu se bo lahko mudilo med 4 in 10 igralcev, Innersloth pa obljublja bogato število nastavitev za udobno igranje.

VR verzija igre ne bo brezplačna, ampak jo bo treba dokupiti ločeno. Na Steamu si igro lahko dodate pod seznam želja, datum izida pa je zapisan za 10. november. Poskrbljeno bo tudi za brezžične igralce, saj bo Among Us VR na isti dan izšel tudi za napravo Meta Quest 2.

Nekomu je uspelo predelati DOOM v Beležnico

0

Igro DOOM so do sedaj predelali za vse mogoče računalniške in konzolne sisteme in ko je teh zmanjkalo, so se inženirji spravili v nore izzive, kot je denimo poganjanje igre na zaslonu nosečniškega testa. DOOM je bil tako že tolikokrat predelan, da nas novi takšni podvigi sploh več ne presenetijo, a vseeno je treba nekaj pozornosti nameniti razvijalcu Samu Chietu, ki je igro uspešno predelal v čisto navadno Beležnico.

Govorimo o programu, ki ga dobite ob vsakem nameščenem operacijskem sistemu Windows in primarni namen Beležnice je delanje kratkih zapiskov, a hkrati je izjemno priročna tudi za kodiranje. Beležnica namreč ne vsebuje nobenega oblikovanja besedila, kar je odlično za pisanje vrstic kode in morda je ravno ta lastnost omogočila Samu, da je predelavo, ki je nadel ime NotepadDOOM, uspešno pognal znotraj tega orodja.

A to je samo ugibanje, saj je igralni posnetek prej videti kot neka programerska črna magija. DOOM v Beležnici je povsem igralen, a vsake toliko igranje prekrije bleščeča bela svetloba, ki prekrije spodnji del akcije. Sam pravi, da drugače igra teče pri 60 sličicah na sekundo in da je igralna v povsem običajni Beležnici, ki jo vsebuje vsak računalnik z nameščenimi Windowsi.

Sam točnih specifikacij delovanja ni razodel, a namerava v sledečih dneh spočeti verzijo “igre”, ki jo bomo lahko prenesli iz spleta in tudi sami namestili.

Pa bodo šle zopet efektivne ure dela v pisarnah po vodi.

Choo-Choo Charles je grozljivka, kjer vas zasleduje lokomotiva na pajčjih nogah

0

O igri Choo-Choo Charles smo pisali dobro leto nazaj, ta indie naslov pa je takrat pozornost pritegnil zaradi viralnega GIF videa, ki je praktično vsakemu nagnal strah v kosti. Kako tudi ne bi, saj je kratki posnetek vseboval pošast, ki je na enem mestu vseboval tri stvari, ki si jih ljudje najbolj bojimo: klovne, pajke in lokomotive.

Sprva se je zdelo, da bo Choo-Choo Charles samo neka kratka demo zadeva, ki bo brž pozabljena. A leto kasneje je razvijalec Two Star Games izdal nov igralni napovednik, ki lepo pokaže, da je šlo v projekt kar nekaj truda in denarcev.

Naša osnovna naloga bo beg pred ponorelo mutantsko lokomotivo, ki nosi grozljiv klovnovski nasmešek in za svoje premikanje ne potrebuje tirov, ampak se zanaša na ogromne pajčje noge. Charles je presneto hitra pošast in ubežimo mu lahko samo tako, da skočimo na svojo lastno rumeno lokomotivo, ki na zadnji strani vsebuje priročno strojnico. A Charlesa se ne bomo kar tako odkrižali, zato bo treba naše vozilo nadgrajevati, mu dodajati oklep in izboljšati hitrost, treba pa bo tudi iskati nova orožja, ki bodo Charlesa vsaj malce opraskala.

Zanimivo je, da očitno ne bomo samo skakali po naši lokomotivi, ampak se bo vsake toliko treba ustaviti in opraviti kakšno nalogo. Te nam bodo podajali NPC-ji, ki imajo kar dobro glasovno podajanje, a so brez animacij ust, pošiljali pa nas bodo na misije, ki nas bodo ojačale in nam omogočile, da Charlesa dokončno pokončamo. Raziskovali bomo razne podzemne rove in tam se bo treba skrivati pred humanoidnimi grdavži, za katere stavimo, da so pripadniki kulta, ki častijo Charlesa. V enem kadru plezamo po pečinah, medtem ko se globoko spodaj urno premika Charles in išče našo sled, kar nakaže na to, da bo naslov vseboval veliko nelinearnosti.

Choo-Choo Charles je videti presenetljivo privlačno in po unikatnosti bi zadevo primerjal z igro Pacific Drive. Dobili smo tudi datum izida, ki se bo zgodil 9. decembra 2022, igro pa si lahko na Steamu že dodate med seznam želja.

Modern Warfare 2 bo prav tako zahteval vašo telefonsko številko

0

Ko je Blizzard nekaj dni nazaj končno zagnal strežnike svojega najnovejšega naslova Overwatch 2 si je na pleča nakopal celo goro igralcev in s tem tudi težav. Strežniki so trpeli tudi na račun kar dveh DDoS napadov, kot pa da vse to še ni bilo dovolj, se je razvijalec takrat odločil vpeljati tudi nov sistem zaščite, ki je za igranje zahteval veljavno telefonsko številko.

To je sprožilo nov niz težav in pritožb, saj nekateri igralci niso želeli Blizzardu podati dodatnih osebnih informacij, spet drugi so ugotovili, da njihova telefonska številka ne deluje, saj nova zaščita ni marala predplačniških številk. Blizzard je tako moral poseči vmes in veteranom se tako ni bilo treba več ubadati s številko, je pa ta zahteva še vedno veljala za vse nove igralce.

Zaščita preko SMS-ov je tako povzročila dovolj glavobolov, da bi si mislil, da bo kmalu romala na smetišče, a zgodilo se je ravno nasprotno. Activision se je namreč odločil, da bo telefonska zahteva veljala tudi za njihovo prihajajočo streljanko Call of Duty: Modern Warfare 2.

Activision zahteve za telefonsko številko ni obešal na veliki zvon, ampak jo je skrivoma porinil na podporno stran, kjer je bila najprej zapisana samo igra Overwatch 2, zdaj pa se ji je pridružila tudi igra Modern Warfare 2. Zanimivo je, da tule veterani franšize Call of Duty ne bodo izvzeti, tako kot je bilo to v primeru Overwatcha, telefonska številka pa bo zahtevana tudi od novih igralcev igre Call of Duty: Modern Warfare.

Ni še čisto jasno, ali bo zahteva po številki prešla tudi na prihajajoči Warzone 2.0, ki izide 16. novembra. Ta F2P igra sicer že od leta 2020 od igralcev zahteva dvostopenjsko zaščito 2FA, tako da se morda zna zaradi tega izogniti zahtevi po dodatni verifikaciji.

Jedi Knight 2: Jedi Outcast dobil neuradno VR predelavo

20 let nazaj je razvijalec Raven Software spočel igro Jedi Knight 2: Jedi Outcast, ki vam da že v svojem naslovu nedvoumno da vedeti, da boste v tej igri mahali z žaromečem, saj je beseda Jedi zapisana dvakrat. To so bili časi, ko si licence Vojna zvezd še ni lastil Disney in je Lucas Arts omogočil praktično vsakemu, da je po tem bogatem izročilu ustvaril neko svojo zgodbo.

Zaradi tega smo stopili v vlogo povsem novega junaka Kyla Katarna, pridnega delavca Republike, ki je kot nadarjen Jedi moral pokoriti zlobne želje Imperija in rešiti galaksijo pred Sithovskimi zlobci. Raven Software nam je zato v roke porinil žaromeč, nekaj laserskih orožij in nas spustil skozi cel kup stopenj, v katerih smo se morali boriti proti Stormtrooperjem.

Ker sem igričarski dedek, sem igro takrat celo praktično preizkusil in končno sem dobil pod prste igro, kjer sem lahko po mili volji opletal z žarečo sabljo, skakal visoko v zrak in daljinsko davil nasprotnike. A že takrat se spomnim nerodnega nadzora sabljanja, saj žaromeč nikoli ni šel v tisto smer, ki sem si jo želel in boj tako ni bil tako uživantski, kakor pa bi moral biti.

To nerodnost zdaj poskuša rešiti neuradna modifikacija Jedi Knight: Quest, na kateri dela znani modder DrBeef. Možakar se je specializiral za predelavo starih klasik v VR očala Oculus Quest 2 in Jedi Knight je njegov zadnji takšen projekt. Za vse svoje privržence je pripravil kratki dražilnik in zadeva je videti presenetljivo igralna. Bojevanje je tule videti veliko manj nerodno kot pa v izvirniku in avtor je poskrbel tudi za podporo kontrolerjev, tako da boste lahko realistično mahali po zraku in raztelešali nasprotnike. Poleg posebnih moči boste lahko žaromeč tudi metali in ga nato preko Sile priklicali nazaj k sebi.

Jedi Knight: Quest je tehnično že izšel, a samo v sistemu Zgodnjega dostopa. Poln izid je napovedan za prvo četrtino 2023, a če ste nepotrpežljivi, lahko že zdaj skočite na avtorjev Patreon in si tam, v zameno za nekaj denarne podpore, že zdaj prenesete datoteke in začnete z igranjem že danes.

Streamerka si je na TwitchConu zlomila hrbet in to kar na dveh mestih

0

Pretekli konec tedna se je v San Diegu odvil tradicionalni sejem TwitchCon, ki pod eno streho združi nekaj najbolj popularnih streamerjev pretočnega servisa Twitcha in njihove oboževalce, ki lahko končno stojijo v dolgih vrstah in nato zaprosijo za avtogram. Streamerji tam niso samo zaradi lepšega, saj se nekateri podajo tudi v kakšne fizične aktivnosti, vse to pa služi popestritvi dogajanja.

Svoj kotiček je na prireditvi našlo tudi podjetje Legion, ki je promoviralo svojo igričarsko znamko PC-jev Legion, za te namene pa so ustvarili zanimivo areno, ki so jo poimenovali Face Off. Ta je bila v bistvu en ogromen bazen, na njej pa sta stali dve manjši okrogli ploščadi, kamor sta se lahko povzpela dva obiskovalca ali pa streamerja, temu pa je nato sledil obračun z blazinami.

Preprosto, kajne? Žal se je zalomilo pri varnosti, saj nihče ni razmišljal, kaj se zgodi, če nekdo nerodno pade iz ploščadi. Po tleh so sicer bile nametane penaste kocke, a te so bile bolj kot ne samo iluzija. Niso bile namreč globoke kakšen meter ali več, ampak zgolj nekaj centimetrov, spodaj pod njimi pa so se nahajala kruta tla, ki nič kaj preveč ne ublažijo pristanka.

To je dobro spoznala popularna streamerka Adriana Chechik, ki ima na Twitchu več kot 800k sledilcev. Ta je po zmagi pogumno skočila v zrak in pristala naravnost na svoji trtici. Zadeva je sprva bila videti kot šala, a na posnetku lahko vidimo, da se je Adriana hitro nehala smejati in potrebovala je pomoč osebja. Poškodbe so bile očitno zelo resne, saj je Adriana nato na Twitterju zapisala, da je zlomila hrbet na dveh mestih in da je potrebovala celo operacijo, kjer so ji vstavili kovinske palice.

To dejansko ni bila edina poškodba na Lenovovi stojnici. Še ena streamerka LochVaness si je zvila gleženj, potem ko je skočila iz platforme na tla, pritožbe o poškodbah pa so prišle tudi iz strani drugih streamerjev. Eden od udeležencev je nato sporočil, da so sčasoma organizatorji stojnico zaprli, saj so ljudje neprestano kršili pravila in si lomili kosti.

Vse skupaj se zdi kot dobra podlaga za tožbo, a Lenovo naj bi pred sodelovanjem v areni od vsakega tekmovalca zahteval, da najprej podpiše pogodbo v kateri je zapisano, da se udeleženci zabavajo na lastno odgovornost.

HBO je igralki, ki bo v seriji The Last of Us nastopila kot Ellie, svetoval, da naj ignorira videoigri

0

Ko naslednje leto izide serija The Last of Us, bo ta prejela bodisi izredno visoke ali pa izredno nizke ocene. Druge poti ni, saj bo ta ustvarjena po istoimenskih igrah, ki jih je ustvaril razvijalec Naughty Dog, te pa imajo za sabo resnično gorečo bazo oboževalcev, ki so zaradi slabega začetnega uvoda igre The Last of Us Part 2 razvijalcu in igralcem celo grozili s smrtjo.

Serija je nedavno dobila dokaj konkreten napovednik, ki ni videti slabo, a za resnični vtis si bo treba ogledati celotno 1. sezono, ki bo povzela dogodke prve igre, morda pa v njej vidimo tudi nekaj štorije iz nadaljevanja. Napovednik sicer načeloma ni požel negativnih kritik, saj se vsi strinjajo, da bo igralec Pedro Pascal odličen za vlogo Joela, malce manj pa so oboževalci navdušeni nad Bello Ramsey, ki bo odigrala Ellie. Pripombe letijo predvsem na dejstvo, da Ellie iz serije ne bo niti malo podobna pegasti Ellie iz iger, to pa očitno ne bo edina razlika med tema dvema verzijama.

Bella je namreč v nedavnem intervjuju s spletno stranjo USA Today povedala, da so jo pri avdiciji vodilni iz HBO-ja vprašali, če je morda poprej že igrala igri The Last of Us, na to pa je Bella odkritosrčno odgovorila negativno. Zaradi tega ni bila okarana, ampak bolj pohvaljena, saj so ji ustvarjalci serije naročili, da naj kljub ponujeni vlogi še naprej ignorira igri. Bella je nato še povedala, da si je kljub temu ogledala nekaj igralnih posnetkov na YouTube, saj je tako dobila vsaj občutek za ta lik, ki bo v seriji ves čas stal ob strani Joela.

Jasno je, da ustvarjalci serije ne želijo ustvariti čiste kopije iger in da bodo šli v svojo smer, a spet ne povsem. Zgodbo bo namreč spisal tudi Neil Druckmann, idejni oče videoiger The Last of Us, tako da nam bo štorija vseeno znana, a Neil je že omenil, da lahko pričakujemo tudi dodatne podrobnosti glede zgodovine raznih oseb, ki jih v igrah preprosto nismo dobili.

Koliko se bo to ločevanje med igro in serijo na koncu obrestovalo je stvar kritikov in gledalcev. Ideja je sicer dobra, a se včasih ne obnese: dokaz tega je serija Halo, čigar avtorji so povsem ignorirali igričarsko izročilo, zaradi česar so si nakopali kar nekaj jeze iz strani oboževalcev, ta pa se je preselila tudi na IMDb, kjer serija nosi nekam nizko oceno 7,1/10. Založnik Paramount je kljub vsemu temu napovedal tudi 2. sezono.

The Last of Us še nima točnega datuma izida, a vemo, da prihaja v 2023.

Serija The Walking Dead: Dead City dobila prve uradne slike

1

Lahko sovražite ali pa ljubite franšizo Živi mrtveci, ampak oba tabora morata priznati, da vsebine vsekakor niste in tudi v bodoče ne boste stradali. Originalna serija, ki je svoje življenje dobila po stripovskem izročilu Roberta Kirkmana, je do sedaj proizvedla ogromno originalno serijo, ki bo 20. novembra prejela svojo zaključno epizodo, iz naših televizijskih ekranov pa se bo tako poslovila po kar 11. sezonah.

Se spomnite, kako ste bili žalostni, ko se je nedavno odvila zadnja epizoda serije Better Call Saul in vam je takrat postalo jasno, da se boste morali za vedno posloviti od svojih junakov? No, oboževalcem Živih mrtvecov se zaradi tega ni treba pretirano sekirati. AMC je namreč še pred koncem originalne serije napovedal cel kup novih projektov, ki bodo sledili korakom nekaterih glavnih likov iz originalne serije.

To je sicer dokaj trapasta poteza, saj so Živi mrtveci ena od tistih serij, za katerega nisi nikoli mogel biti prepričan, ali bo tvoja omiljena oseba preživela ali pa jo bo nenadoma pokosil kakšen metek bandita ali pa bo padel v lačna usta zombija. Vse skupaj postane malce manj napeto, ko AMC že leto prej na ves glas trobentlja, da bosta Maggie, ki jo igra Lauren Cohan in Negan, ki ga igra Jeffrey Dean Morgan, dobila povsem svojo serijo The Walking Dead: Dead City.

Serija se je sprva imenovala Isle of the Dead, na nedavni konferenci v New Yorku pa so ustvarjalci razglasili novi naslov Dead City. Sprememba imena ne bo vplivala na zgodbo, ki pravi, da sta se Maggie in Negan odpravila v raziskovanje New Yorka, tam pa prebivajo tako mrtvi, kot tudi živi. Dobili smo tudi prve uradne slike in zdi se, da Maggie še ni povsem oprostila Neganu za njegovo grozovito dejanje, tako da bo serija držala vsaj nekaj logike.

Lokacija je sicer izredno zanimiva. Živi mrtveci so se namreč v širokem loku izogibali dogajanju v večjih mestih in druščina junakov se je ob prvi priliki preselila na podeželje. To je logično, saj smo v 1. sezoni videli, da je bilo mesto Atlante povsem prežeto z nemrtvimi trupli in je nevarnost čakala na vsakem koraku. Vendar pa so ogromne horde zombijev vedno zabavne za gledanje in upamo, da bo ravno to dostavil Dead City.

Na isti konferenci je pred kamere stopil tudi igralec Norman Reedus. Tudi njegov lik Daryl bo očitno preživel dogodke originalne serije in dobil bo svoj odvrtek imenovan preprosto Daryl Dixon. V njem bi se moral znajti z igralko Melisso McBride, ki v seriji igra Carol, a Melissa je aprila sodelovanje odpovedala. Razlog je namreč selitev lokacije snemanja, saj se bo Daryl Dixon odvijal v Franciji, tako da bomo prvič v Živih mrtvecih obiskali tudi območje, ki se ne nahaja v ZDA.

The Walking Dead: Dead City bo premiero doživel aprila 2023, istega leta, a zaenkrat še v neznanem mesecu, pa se bo rodil tudi Daryl Dixon.

Zaganjalnik iger Origin je zdaj mrtev, zamenjal ga bo EA app

3

Založnik EA je že dve leti nezadovoljen nad svojim zaganjalnikom iger Origin in zdelo se je, da bo morda ta za vedno legel k počitku, saj se je založnik vrnil v topli objem Steama in na njem je spet začel izdajati svoje najnovejše naslove.

Vendar pa se je izkazalo, da se Origin ne bo povsem poslovil, ampak bo samo prerojen in pojavil se bo pod novim, precej manj izvirnim imenom EA app.

EA app je sicer že nekaj časa v odprtem beta testiranju, tako da ste lahko kadarkoli skočili na uradno stran, si aplikacijo prenesli in jo uporabljali kot zamenjavo za Origin. Pred kratkim pa je EA sporočil, da je beta testiranje zaključeno, tako da bodo uporabniki, ki še imajo nameščen Origin, kmalu povabljeni v nadgradnjo na EA app. Kdaj se bo to zgodilo še ni jasno in med pisanjem tega članka sem zagnal svojo zaprašeno kopijo Origina, a poziva k nadgradnji še nisem dobil.

Nov zaganjalnik se vizualno pošteno razlikuje od svojega predhodnika. Vmesnik je bolj čist in pregleden, na desni strani pa je ves čas prisoten vaš seznam prijateljev. EA pravi, da je tole najhitrejši zaganjalnik na PC-ju, založnik pa je očitno končno omogočil tudi hitrejše pregledovanje svojega seznama iger. Ena glavnih prednosti je tudi nadležen hrošč iz Origina, ki se nikakor ni zna prilagoditi za višje ločljivosti, tako da si ob uporabi moral gledati v zrnate slike in črke, zdaj pa je izkušnja veliko bolj prijetna.

EA app – ne tole ni napaka, založnik jo piše z malo začetnico – si lahko prenesete iz uradne strani in morda je pred tem pametno izbrisati Origin, da vam PC ne bosta obtežili dve aplikaciji. V prehodu boste obdržali vse: od iger, shranjenih položajev v oblaku pa vse do seznama prijateljev. Izjema so lastniki Applovih Macov, saj bo tam Origin še nekaj časa živel, a bo tudi tam sčasoma dobil smeno.

Kriptomat pridobil ISO certifikat za zagotavljanje skladnosti in preprečevanje korupcije

0

Podjetje FintechX OÜ je za svojo Kriptomat platformo za kriptovalute pridobilo ISO 37301 certifikat za zagotavljanje skladnosti in ISO 37001 certifikat za boj proti korupciji.

Kriptomat je prva borza kriptovalut, ki je pridobila ISO certifikat na teh dveh ključnih področjih.

“Kriptomat je zavezan najboljšim praksam in spodbujanju nenehnih izboljšav,” je dejal glavni direktor za poslovanje in integriteto Dejan Davidović. “Novi certifikati dokazujejo našo zavezo, da delujemo kot zaupanja vredna platforma v industriji, ki je prepogosto predmet zastrašujočih novic o prevarah in dvomljivih praksah. Postavljajo visok standard, ki mu morajo slediti tudi druge kripto platforme”.

Novi certifikati potrjujejo vodilni položaj podjetja FintechX pri zagotavljanju najboljših standardov v industriji kriptovalut, Web3 in fintech. Kriptomat je pred tem že pridobil ISO 9001 certifikat za zagotavljanje kakovosti, leta 2020 pa je postal prva evropska kripto platforma, ki je pridobila ISO 27001 certifikat  za upravljanje informacijske varnosti.

Organizacije in posamezniki želijo sodelovati s podjetji, ki jim lahko zaupajo, je dejal Howard Shaw, ki predseduje ISO tehničnemu odboru, ki je razvil standard 37301. “Zaupanje temelji na dobri poslovni kulturi, kjer vsak zaposleni prispeva, ker razume in verjame v pomembnost le-te,” je dejal. “Pri tem so ključnega pomena dobro vodstvo in jasne vrednote, ki morajo prihajati iz samega vrha podjetja.”

Vsi ISO standardi, ki jih uvajamo, so rezultat strateške odločitve vodstva, da s postopnim obravnavanjem ključnih področij gradimo trajnostno poslovanje,” je povedala glavna pravna svetovalka družbe FintechX Irena Dimitrič, ki je vodila uvajanje standardov. “Najprej smo zagotovili, da naše podjetje z uvedbo ISO sistema upravljanja informacijske varnosti odraža našo zavezanost varnemu in zanesljivemu okolju. Kot drugo, smo v letu 2021 naše načelo zavezanosti strankam nadgradili z ISO certifikatom za zagotavljanje kakovosti. Letos smo ob vseh regulativnih spremembah in novih predpisih o preprečevanju pranja denarja v Estoniji želeli dati zgled in javnosti sporočiti našo predanost skladnosti z zakonodajo in protikorupcijskemu okolju.”

Zunanjo presojo, ki je omogočila certificiranje Kriptomat platforme, je opravil slovenski Bureau Veritas, vodilni svetovni ponudnik storitev preskušanja, pregledovanja in certificiranja.

O ISO certifikaciji

Mednarodno organizacijo za standardizacijo (ISO) sestavljajo nacionalni organi za standardizacijo v več kot 160 državah. Mednarodne organizacije, tako vladne kot nevladne, sodelujejo z ISO, da si izmenjajo znanje in izkušnje, ter izberejo najboljše tržne prakse, ki so nadalje zajete v ISO standardih.

Priznanje ISO ne temelji le na trenutni oceni, ki bi dokazovala, da je organizacija v določenem trenutku izpolnjevala zahteve. Certifikati se podelijo organizacijam, ki vzpostavijo prakse in načela, ki zagotavljajo, da se poslovni procesi upravljajo, ocenjujejo in izboljšujejo skozi čas. Štirje certifikati, ki jih je pridobila platforma Kriptomat, odražajo zavezanost dokumentiranju poslovnih procesov, njihovemu rednemu pregledovanju in posodabljanju, da bi tako zadostili spreminjajočim razmeram in nenehno rastočim notranjim pričakovanjem.

O Kriptomat platformi

Kriptomat je bil ustanovljen leta 2018 in je z uvedbo najpreprostejše platforme v Evropi povzročil revolucijo v svetu kriptovalut. Na Kriptomat platformi so digitalne finance tako preproste, da lahko vsi in vsepovsod dostopajo do svobode, pravičnosti in zadovoljstva, ki jih predstavlja kripto. Več sto tisoč strank po Evropi in v 120 državah po svetu zaupa Kriptomat platformi pri nakupu, prodaji, menjavi, zaslužku in vlaganju v kriptovalute.

Velma iz Scooby-Dooja je zdaj uradno lezbijka

2

Ko sem kot paglavec spremljal risanke Scooby-Dooja sem svojo pozornost usmerjal predvsem v spremljanje smešno obarvane detektivske štorije, kjer nam je bilo vedno ob koncu razodeto, kdo je bil tisti glavni zlobec, ki se je cel čas skrival pod masko. Takrat mi ni niti na pamet padlo, da bi se moral ob vsem tem spraševati tudi o spolni usmerjenosti glavnih junakov, ki so jih od vedno zastopali Scooby-Doo, Shaggy, Fred Jones, Daphne in Velma.

Očitno sem storil napako, saj oboževalska baza baje že dolgo ugiba o seksualni usmerjenosti vseh likov in nedavno sem presenečen odkril, da naj bi bilo že dolgo namigovano, da je Velma lezbijka. Na to noto naj bi igrale že risanke, režiser James Gunn, ki je poskrbel za scenarij filma iz 2002, pa je v intervjuju povedal, da je na vsak način poskušal Velmo predstaviti kot lezbijko, a se je moral pri temu ves čas boriti z založnikom Warner Bros. Pictures, ki mu tega ni samo preprečil, ampak je v nadaljevanju Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed za lik Velme celo predstavil fanta.

A zdaj so drugačni časi in gibanje LGBTQ je na področju gejevskih likov znotraj Hollywooda naredilo ogromne korake. Velma je zdaj končno lahko stopila iz omare, priložnost za to pa je dobila v novem risanem filmu Trick or Treat Scooby-Doo!, ki sicer na IMDb-ju nosi katastrofalno oceno 5,8/10, a vsebuje zelo pomemben trenutek za Velmo, saj se ta povsem zatrapa v lik Coco Diablo.

Ljudje so nad tem razkritjem navdušeni, saj kratki izseček, kjer Velma prvič sreča Coco in se ji ob tem zarosijo očala, na Twitterju vsebuje 5 milijonov ogledov. Velma se s Coco še enkrat sreča v avtu in ta je takrat dotakne, Velmi pa se ob tem obrne svet na glavo.

Trick or Treat Scooby-Doo! lahko spremljamo samo preko servisa Amazon Prime, a tam za naše kraje ni na voljo, bo pa zadeva izšla tudi na DVD-ju in sicer 18. oktobra.

Zanimiva modifikacija predela Fallout 1 v prvoosebno streljanko

0

Izvirni Fallout iz leta 1997 še danes velja za eno najboljših RPG izkušenj, a zadevo dandanes ni lahko priporočiti – še posebej ne novejši generaciji igralcev. Igralni sistemi so sicer solidni, vendar pa arhaična grafična podoba in neroden igralni vmesnik igri vsekakor ne delata uslug.

Bethesda se do sedaj ni odločila za kakšno predelavo prvih dveh iger, pa čeprav bi zaradi tega kopije naravnost letele iz prodajnih polic. K sreči so tu modderji in eden od njih je na svojem YouTube kanalu pokazal, kako bi Fallout 1 izgledal v bolj moderni retro preobleki, ki je bila zgrajena na pogonu GZDoom.

Projekt se imenuje Fallout: Bakersfield in nam da za primerjavo srečanje dveh zombijev v prvi igri, katero je bilo nato predelano v pogon GZDooma. Bakersfield je videti naravnost fantastično, saj je zaradi retro grafične podobe in animacij avtorju uspelo ohraniti vizualni stil prvega dela, a hkrati je modifikacija videti moderno in nič ne bi imeli proti, da bi na tak način preigrali prvi Fallout – mnogi igralci bi ga tako sploh prvič izkusili.

Bakersfield se ni te dni na spletu pojavil samo po kakšnem naključju. Franšiza Fallout namreč te dni praznuje 25. obletnico, ki jo je Bethesda obeležila z brezplačnim preigravanjem Fallouta 76, svoj poklon pa je naredila tudi modderska skupnost. Bakersfield je delo večih modderjev, najbolj slaven med njimi pa je zagotovo Alexander Berezin. Ta se je namreč podpisal pod ogromni modifikaciji Fallout Sonora in Olympus 2207, ki sta po obsežnosti primerljivi s prvima dvema igrama.

Ni še jasno, ali bo Fallot: Bakersfield kdaj zagledal luč dneva, a Berezin se je pošalil, da je delo na tem kratkem demu upočasnilo razvoj njegove lastne igre. Berezin se je namreč pridružil studiu New Blood Interactive, ta ekipa pa zdaj dela na duhovnem nasledniku prvih dveh Falloutov, a igra zaenkrat še nima naslova.

Animirani film Mario končno dobil napovednik in ta je videti fantastično

0

Ko Nintendo dobro leto nazaj napovedal film Mario in zraven še dodal, da bo glavno vlogo odigral Chris Pratt, je bil internet poln norčevanj, saj si je veliko ljudi predstavljalo, kako Chris nosi rdečo kapo in skače po nekakšnih gobah, medtem pa poskuša oponašati italijanski naglas.

Nintendo je na včerajšnji konferenci za nas končno pripravil prvi napovednik, ta pa je odpravil veliko skrbi in če pred tem za film nisem kazal kakšnega prevelikega zanimanja, se je to po ogledu videa konkretno spremenilo.

Super Mario Bros. bo k sreči v celoti animiran in napovednik lepo nakaže, da se je v projekt zlilo kar nekaj milijonov zelencev. Vidimo lahko dežurnega zlobca Bowserja, ki ga bo tule uglasil igralec Jack Black, ta pa se spravi v napad kraljestva pingvinov, ki pa se ga ne ustrašijo in se mu postavijo po robu. Sledi precej zabavna in smešna sekvenca, kjer pingvinčki sprožijo cel kup kup, ki pa iz Bowserjeve vojske preprosto zdrsnejo, zmaj pa nato samo z enim ognjenim dahom izbriše polovico obramb.

Situacija v kraljevini Mushroom Kingdom tako ni preveč rožnata, vse skupaj pa lahko reši samo italijanski vodovodar Mario, ki se zaradi neznanih razlogov pojavi v fantazijskem svetu in to očitno prvič. Mario je namreč povsem zmeden, dodatno pa ga še prestraši Toad, ki ga bo tokrat odigral Keegan-Michael Key, par pa se nato odpravi v reševanje kraljestva.

Animacije so videti odlično, Chris Pratt pa očitno ne bo oponašal italijanskega naglasa, ampak bo šel po svoji poti, ki ni slišati napačno. Na Redditu je sicer nekomu uspelo njegov glas zamenjati za tistega iz iger, ki že dolgo prihaja iz ust Charlesa Martineta in tudi ta se dobro vklopi v splošno atmosfero napovednika. Spet po drugi strani ne vem kako bi bilo, če bi moral Charlesa poslušati v kinu uro in pol, saj bo Mario v filmu veliko več čebljal kakor pa v igrah.

Super Mario Bros. bo vseboval še nekaj drugih velikih imen. Luigija bo poosebil igralec Charlie Day, Princess Peach bo Anya Taylor-Joy, Donkey Konga pa bo odigral Seth Rogen. Film je imel sprva zastavljen datum za december 2022, a bo po novem izšel 27. aprila 2023.

Ubisoft zdaj prodaja verzijo igre Far Cry 6 za 120 €, ta pa vsebuje še nerazkrit DLC

Ko založnik svoji igri natakne naziv Game of the Year Edition, to navadno pomeni, da je ponovno zapakiral osnovno igro, sem notri dodal vse posodobitve in DLC-je in zadevo postavil na police po malček nižji ceni. Ubisoftu takšna tradicija ravno ne leži, zato je zdaj v trgovino PlayStation porinil igro Far Cry 6: Game of the Year Edition, za njo pa bi rad kar 120 €.

Far Cry 6 smo si nazadnje ogledali slabo leto nazaj in ob igranju smo se precej zabavali, a po drugi strani smo po končanju kampanje zadevo za vedno odložili na police in v ponovno igranje nas niso prepričali niti naknadno izdani DLC-ji. Ti so bili trije in so prišli v obliki posebnih epizod Insanity, Control in Collapse, vsaka od njih pa nas je postavila v vlogo glavnega zlobca prejšnjih treh izdaj Far Cryja.

far cry 6

Game of the Year Edition bo vseboval glavno kampanjo in vse tri prej omenjene epizode, ki so sicer prinesle bolj malo konkretne vsebine. Znotraj novega paketa bomo našli tudi predelavo Far Cry 3 Blood Dragon Classic Edition ter sezonsko prepustnico, ki prinese nekaj preoblek in orožij.

Vse to skupaj niti približno ni vredno 120 €, a Ubisoft v rokavu skriva še eno dobroto. To je dodatek Lost Between Worlds, o katerem pa ne vemo praktično ničesar, razen tega, da zadeva izide “kmalu”. Koliko vsebine namerava prinesti Lost Between Worlds lahko samo ugibamo in glede na ceno, bi človek pričakoval, da bo to vsaj kampanja, ki bo po obsežnosti primerljiva z originalno. Po drugi strani pa je Far Cry 6 že tako nenormalno drag, saj Ubisoft za Gold Edition, ki vsebuje igro in sezonsko prepustnico, zahteva kar 100 €, kljub temu, da je Far Cry 6 zdaj star že eno leto.

Napovedan novi Need for Speed

Franšiza dirkaških iger Need for Speed dandanes ni več tako popularna, kot je bila nekoč, saj se je založnik EA nekako ujel v ponavljanje enih in istih konceptov, ki so kmalu postali utrujajoči. Ni pomagalo niti to, da je založnik nekaj časa vsako leto na trg poslal novo poglavje in igralec lahko samo tolikokrat sodeluje v brezmožganskih uličnih pregonih, preden se mu vse skupaj ne zameri in začne nove dele preprosto ignorirati.

Skratka, serija je začela klicati po konkretnih spremembah, ki bi v igranje prinesle vsaj nekaj svežine in ravno to namerava dostaviti Need for Speed Unbound.

Govorice o novem delu so sicer krožile že nekaj časa in iz zaupljivih virov so prihajale informacije, da naj bi novi Need for Speed povsem zamenjal svoj vizualni slog in realistične teksture naj bi zamenjala anime podoba. To se je na koncu izkazalo za polresnico, saj Unbound resda poseduje drugačen vizualni stil, a še vedno tole nikakor ni anime.

Bolj gre za nekakšno združitev realistične grafike in risankaste podobe, ki je bila nato prevlečena čez nekatere teksture. Avti so tako še vedno videti odlično, medtem ko pa so nastopajoče osebe povsem risankaste, a vizualni slog na koncu pričara izjemno unikatno podobo. Prvi napovednik sicer ne pokaže kaj preveč igranja, a tistih nekaj kadrov pokaže hitro dirkanje, kjer se bo spet vse bleščalo in meglilo, medtem ko bodo v oko bodli vizualno pisani učinki kurjenja gum, svetenja žarometov ter policijskih luči.

Vse skupaj bo poganjala zgodba, ki se na splošno ne sliši preveč zanimivo in bo bolj kot ne samo izgovor za preganjanje po cestah. V neki avtomehanični delavnici se zgodi kraja avtomobila, zaradi česar se skregata dva prijatelja, naš junak pa zaradi tega začne vzpon po ulični sceni mesta Lakeshore, njegov glavni cilj pa bo sodelovanje v ultimativni dirki, ki mu bo nato povrnila izgubljeni štirikolesnik.

Sliši se ravno dovolj trapasto, da bodo naše dirke imele nek smisel in česa več od dirkačin niti ne moremo pričakovati. Vmesne sekvence so videti vzdušne, EA pa je tudi poskrbel za vzdušno glasbeno podlago, kjer bo veliko vlogo igral A$AP Rocky.

Osebno sem pripravljen na novo Need for Speed kampanjo, ki me bo pred zaslonom obdržala vsaj nekaj ur, EA pa obljublja tudi močno večigralsko stran. Unbound izide že letos in sicer 2. decembra, spada pa v novi val iger, ki na Steamu nosijo naslednjo generacijo cenovnih nalepk.