🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 159

Steelrising – ambiciozen, a le na pol speljan projekt

Če česa razvijalca Spiders ne moremo obtožiti, je to manjek ambicij. Ta razvijalec ima zdaj že bogato zgodovino izdajanja iger, ki imajo zanimive ideje, a zaradi pomanjkanja bodisi proračuna, časa ali pa morda celo talenta, zadeve vedno izpadejo na pol dokončane in kot opisovalec njihovih iger botrujem občutku učitelja, ki ima pod sabo perspektivnega študenta, a ta se vedno potrudi samo za trojko, namesto da bi ciljal na petko.

Spidersov najboljši naslov je do sedaj bil zagotovo GreedFall, ki je v alternativno dobo 17. stoletja pripeljal BioWarovo formulo opravljanja RPG nalog in ukvarjanja z druščino zasledovalcev, a ideja je bila izpeljana samo na pol. Žal enako velja tudi za njihovo najnovejšo igro Steelrising, ki je njihov prvi poskus v žanr iger Soulslike in čeprav nekaj napredka pri igranju je, zadeva zaradi neizkušenosti grajenja takšnega naslova še vedno izpade žalostno povprečno.


Razvojna ekipa: Spiders
Založnik:  Nacon
Platforme: 
PC, PS5, Xbox Series X
Nakup: Steam
Datum izida: 8. september 2022
Cena: 49,99 €

Zvrst: Soulslike


VIDEO RECENZIJA


Največja prednost te igre je zagotovo njen zaplet. Igranje se namreč dogaja v še eni alternativni zgodovini, le da tokrat gledamo drugačne dogodke francoske revolucije, v kateri Louis šestnajsti ni kar skočil pod giljotino, ampak je raje vpoklical vojsko robotov, ti pa so pobili vse, kar v sebi čuti utrip življenja in tako zavladali ulicam. Preživi samo peščica srečnežev in njihovo edino upanje postanemo mi: avtomaton z imenom Aegis, ki mu na začetku preko ubornega ustvarjalnika izberemo frizuro ter polt in ga nato pošljemo reševati Francijo.

Zaplet je vsekakor unikaten in je nekaj, česar v igrah še nismo videli. Žal pa Spiders te ideje ni peljal naprej in po začetno zastavljenih dogodkih se podajanje zgodbe vrti okoli ene in iste osi, brez da bi vmes naleteli na kakšne hude preobrate ali pa da bi zasnova industrijske revolucije pripeljala kamorkoli drugam kot pa v opečnat zid. Zadeva se ne spremeni do samega konca, ki vas bo pričakal po nekako 20 urah igranja, dolgčas pa vas bo prevzel že nekje na polovici potovanja.

steelrising
Ustvarimo lahko svoj lik, a kakšne posebne izbire tu ne boste našli.

Ko bi vsaj štorija vlekla naprej, a žal je ta dokaj pusta. Vsebuje cel kup različnih oseb in bolje za vas, da ste seznanjeni s francoskimi imeni oseb in krajev, saj boste drugače že po eni uri povsem zmedeni, situacija pa se tekom igranja samo še poslabšuje.

A zmedenih zgodb smo znotraj Soulslike žanra, ki ga je z Demon’s Soulsom započel razvijalec FromSoftware, smo že vajeni, saj v teh igrah bolj šteje igralnost. Steelrising sledi Soulslike formuli do zadnje črke, tako da boste notri našli vse prvine tega žanra. Tako boste na odpravi imeli določeno zalogo zdravilnih flašk, ki jim nato lahko dvigujete količino, hitro pa boste lahko menjavali med dvema orožjema, ki ju prav tako lahko nadgrajujete, vsako od njih pa vsebuje svoj lahki in težki udarec. Med sprehajanjem boste naleteli tudi na razne, lepo animirane shranjevalne točke, te pa vam bodo obnovile zalogo zdravilnih flašk, vam omogočale nadgrajevanje opreme in vlaganje izkušenj v različne statistike, ki vam nato dvignejo vzdržljivost, zdravje, oklep in podobno.

Vse to je standard kot je tudi že večkrat viden stil bojevanja. Kot rečeno, pri zamahovanju lahko uporabljate lahke in težke udarce, v eni roki pa vam ves čas stoji tudi puška, ki je bila meni dokaj nekoristna. Najraje sem uporabljal težki udarec in če tega držite nekaj časa, boste zadali še več škode, s tem pa lahko nasprotnika tudi poderete na tla. Paziti je treba le na vzdržljivost, saj vsak zamah nekaj stane in če ostanete povsem brez nje, boste nekaj sekund skorajda povsem brezmočni.

20220907134645 1
Igra ni grda, a je strojno nenavadno požrešna.

Spopad s sovražniki vas bo navdušil, no, vsaj na začetku. Gre za tipični ples Soulslike iger, kjer morate čakati na zamahe nasprotnika in mu vrniti zaušnico ob pravem času, a spet ne smete biti preveč požrešni, saj kmalu sledi kazen. Težavnost je spočetka visoka, a ko se malce navadite na sisteme, zadeva postane že malce prelahka, če pa že umrete, je ponovno rojstvo samo nekaj korakov stran.

Bojevanje je na splošno veliko boljše od tistega, kar smo videli v GreedFallu, a vsebuje nekaj bolečih problemov. Prva je neokretnost našega Aegisa. Ta je robot in se zaradi tega giblje nekoliko okorno, a vseeno vse skupaj izpade izjemno tečno za nadzor. Naš junak se premika kot da bi bil do pasu v vodi in animacija teka preprosto ne odgovarja hitrosti premikanja. Prav tako se Aegis obrača kot da bi imel palico v riti, zato je neko natančno premikanje praktično nemogoče.

Drugi problem je raznolikost nasprotnikov. Na pamet jih zdaj lahko naštejem nekje 8 in ponavljati se začnejo že po eni uri. Sicer se delijo na različne elemente škode, ki jo lahko prizadenejo, a nič od tega ne spremeni dejstva, da sem nekje po desetih urah začel preklinjati ene in iste like, ki so povrh tega vedno izključno robotski, tako da lahko pozabite na kakšne krvave pokole. Izjema pri temu so šefi, a tistih večjih je spet čisto premalo in so poleg tega nekoliko prelahki.

20220907134521 1
Med raziskovanjem boste naleteli na nekaj butastih preprek kot so denimo ta na pol odprta vrata, ki mi preprečujejo prehod.

Kar se tiče raziskovanja, tole ni kak Elden Ring, saj je igra dokaj linearna in nam samo redko pusti kaj raziskovanja. Pretikanje okolice tako ali tako nima smisla, saj nekih slastnih zakladov ne boste našli, vsake toliko odkrijete kakšno orožje, a surovine za nagrajevanje so tako redke, da se je najbolj pametno držati samo enega sejala smrti.

Prav tako okolica kmalu postane povsem duhomorna. V bistvu boste raziskovali samo blatne ulice, polne trupel nesrečnih civilistov in labirintastih vrtov, ti dve flori pa se nato ponavljajo skozi celotno igralno izkušnjo. Imamo sicer mapo, a je ta povsem nekoristna, k sreči pa je razvijalec v igro vključil kompas, ki vam nazorno pokaže, kje je vaš naslednji cilj, saj bi bili drugače povsem izgubljeni.

Zadnja večja pritožba leti na optimizacijo. Igra sicer ni videti slabo, saj so teksture in animacije na mestu, igra svetlobe in senc pa vsake toliko ustvari čudovite prizore. A žal se je zataknilo pri optimizaciji in zadeva tudi na grafični kartici RTX 3070 ni tekla brez zatikanja. Na Ultra nastavitvah teksture zahtevajo več kot 12 GB pomnilnika in tudi na nastavitvi High, pri ločljivosti 1440p, zadeve nisem mogel zakleniti na stabilnih 60 sličic na sekundo. Zadeva je stekla šele pri nastavitvah Normal, a takšne požrešnosti glede strojne opreme Steelrising vsekakor ne upraviči.

20220907140541 1
Igra ima mapo, a ta je praktično neuporabna.

Razvijalec Spiders je tako spočel še en naslov, kjer se mi je sredi igranja samo zahotelo zadevo ugasniti in zagnati igro, po kateri se zgleduje. V primeru GreedFalla je bil to Dragon Age, v Steelrising pa ne bi raje skočil samo v ponovno igranje Dark Soulsa, ampak bi se raje celo pomudil v kakem drugem posnemovalcu Soulslike formule, kot je to denimo The Surge.

Zadevo bi morda priporočil za nekje 30 €, a žal bi rad Spiders za njo kar 50 €, česar pa si preprosto ne zasluži.

Modifikacija za Elden Ring v igranje vpelje Saurona

0

Veste, kaj bi bilo fajn? Če bi skupaj z zagonom nove serije Gospodar prstanov: Prstani moči dobili tudi kakšno novo igro, ki bi rekordno gledanost premiere izkoristila za še večjo razširjenost Tolkienovega izročila. Žal je Amazon zamudil svojo priložnost in čeprav je delal na MMO-ju, je tega kasneje preklical, da pa bi ustvaril kakšnega naslednika serije iger Middle-earth: Shadow of War pa se mu ni posvetilo.

Za aktualno uživanje igralne vsebine znotraj bogatega sveta Gospodarja prstanov se lahko zatečemo v ostareli MMO The Lord of the Rings Online ali pa morda pogledamo v smer modifikacij. Tam je vedno nekdo, ki nam je pripravljen izpolniti želje in tako je tudi tokrat, saj je modder MaxTheMiracle za igro Elden Ring ustvaril mod, kjer glavno vlogo zastopa temačni in zlobni Sauron.

Max na svojem Patreonu ustvarja oklepe in orožja za igri Elden Ring ter Dark Souls 3, njegov zadnji podvig pa je podrobna predelava Sauronovega oklepa. Modifikacija je zaenkrat v zgodnji fazi, a je že zdaj videti dobro. Saurona nadzorujemo mi in v igri nastopa v manjši, človeški obliki, v roki pa vihti svoj značilni buzdovan. Oklep in orožje sta seveda črna, avtor pa si je animacije bojevalnih potez za zdaj izposodil iz ene druge modifikacije.

YouTube kanal Garden of Eyes pa je pokazal, kako bi bil videti šefovski obračun proti Sauronu. Ta je tokrat precej večji, v videu pa je nadomestil Radagona, ki je glede na animacije dober približek temačnemu gospodarju prstanov.

Kar se tiče uradnih izdelkov znotraj franšize Gospodarja prstanov je prihodnost bolj meglena. Razvijalec Daedelic Entertainment sicer dela na igri Gollum, a ta je bolj kot ne videti obupno, kakšnih drugih projektov pa ni na vidiku. Se pa zna to spremeniti čez nekaj let, saj je založnik Embracer Group kupil pravice do izdelave vsebine znotraj Tolkienovega sveta, te pa zajemajo vse tri knjige in tudi Hobbita. Če se k delu spravijo takoj, znamo nekaj novega dobiti čez tri ali štiri leta.

NVIDIA bo 20. septembra predstavila naslednjo generacijo RTX grafičnih kartic

0

Potrpežljivi igralci, ki že leta čakate na nadgradnjo grafičnih kartic, veselite se, saj bosta vaši mirnost in vzdržljivost, ki se lahko primerja s tibetanskimi menihi, končno poplačani.

Podjetje NVIDIA je namreč na Twitterju najprej začelo dražiti objave s ključnikom #ProjectBeyond, ta objava pa je prišla iz strani njihovega GeForce računa, kar je lahko pomenilo samo to, da se pripravlja nekaj novega na področju grafičnih kartic.

Skrivnosti bodo razkrite 20. septembra, saj za ta dan NVIDIA pripravlja svojo konferenco GPU Technology Conference oziroma GTC, ta pa bo na začetku vsebovala poseben segment, kjer bo pred kamere stopil Jensen Huang, ustanovitelj podjetja NVIDIA, ki trenutno služi tudi kot njen glavni direktor.

Predvideva se, da bo Huang ta trenutek izkoristil za najavo naslednje generacije grafičnih kartic, ki bodo bržkone nosile oznako RTX 4090, 4080, 4070 in 4060. Prva bo zagotovo najavljena najmogočnejša verzija RTX 4090, ki bo s svojo visoko ceno poskušal najprej privleči tiste zgodnje kupce, ki vedno iščejo najnovejše in najboljše, pa tudi če je cena astronomska. Seveda pa bodo kasneje najavljene tudi kartice RTX 4080 in 4070, ki so bolj namenjene običajni raji. Cena so seveda stvar ugibanj in so tudi nekako brezpredmetne. Tudi serija kartic RTX 3000 je imela namreč ob izidu dokaj normalne cene, a kombinacija koronavirusa in kopanja kriptovalut je ustvarila kaos na trgu, ki se glede pomanjkanja zalog in norih cen šele zdaj vrača v normalno stanje.

Konferenca GTC se bo odvila 20. septembra ob 17.00, zadevo pa bomo lahko spremljali na uradnih YouTube in Twitch kanalih.

Sony in Microsoft se javno kregata okoli franšize Call of Duty

0

Ko je Microsoft najavil namero, da bo odkupil celotnega založnika Activision, je v igričarski industriji močno počilo in tla so se tresla bolj kot takrat, ko je Microsoft praktično čez noč kupil Bethesdo. Pri nekaterih se je sprožil alarm za preplah, saj se je očitno začel nov trend, kjer večje ribe lahko brezskrbno pogoltnejo kogarkoli hočejo, takšnemu trendu pa ne more slediti niti Sony, ki sicer ni revež, a njegov šparovček je daleč od obilnosti Microsoftovega.

Tak titanski nakup je nase privlekel oči organizacij, ki skrbijo da trg ne postane monopolen in prejšnji teden je kupčija prišla pod drobnogled komisije iz Združenega kraljestva, ki skrbi za konkurenčnost trga. Zaskrbljeni so bili nad tem, da bi znal nakup Activisiona kvarno vplivati na razvoj konkurenčnosti, saj bi Microsoft zavezal franšizo Call of Duty samo na svoje lastne Xbox konzole, to pa bi pomembno vplivalo na prodajo Sonyjevih konzol in razvoj njegove baze igralcev.

Šef Xboxa Phil Spencer je nato v intervjuju izjavil, da so takšne skrbi odveč, saj naj bi Microsoft ponudil Sonyju igranje bodočih CoD naslovov tudi na konzolah PlayStation, zraven pa se je še malce potrepljal po ramenu in izjavil, da takšne darežljive pogodbe v igričarskih industriji niso ravno navada.

Njegove trditve je zdaj izpodbijal Jim Ryan, šef divizije PlayStation. Ta se je razgovoril v svojem intervjuju in povedal je, da zadeve najprej ni želel komentirati, saj je bil pod vtisom, da je bil to s Philom zaseben posloven pogovor. A zdaj, ko je Phil odprl svoja usta, se mu zdi prav, da pove tudi svojo stran. Microsoft naj bi tako Sonyju ponudil podporo za nove igre Call of Duty samo za 3 leta, po tem ko se konča trenutna pogodba, kar zaobjema nekako tri naslove: letošnji Modern Warfare 2 in še dva nerazkrita projekta. Ryan je to ponudbo označil za nesprejemljivo, saj je po njegovem franšiza Call of Duty vsebuje igre, ki preprosto nimajo konkurence in je zato nujno, da obstaja na vseh platformah.

Nakup Activisiona tako še vedno ni bil uradno odobren in zanimivo bo videti končni razplet te zgodbe. Sony se seveda bori na vse pretege, da bi Call of Duty obdržal tudi na svojih konzolah, saj so ravno njegove stranke v letu 2020 za Activision Blizzard zapravile največ, medtem ko je bil Microsoft šele na četrtem mestu.

Bethesda spočela uradne strežnike za igro Wolfenstein: Enemy Territory

0

21 let nazaj je razvijalec id Software ponovno zagnal serijo prvoosebnih streljačin Wolfenstein in novemu delu je takrat nadel ime Return to Castle Wolfenstein. Spomnim se, da me je zadeva takrat povsem odpihnila in to predvsem grafično, saj mi je ravno ta igra takrat zapovedala, da je končno napočil čas za nadgradnjo grafične kartice. Seveda takrat za nadgradnjo nisem imel evrov, pardon tolarjev, zato sem se skozi igranje spustil s kriminalno nizkimi sličicami na sekundo, a kljub temu sem v igralni izkušnji užival.

Return to Castle Wolfenstein je bila povsem enoigralska izkušnja, malce kasneje pa je dobil tudi svoj ločen večigralski del Enemy Territory. Na tem je delal ločen razvijalec Splash Damage, zanimivo pri tej igri pa je bilo dejstvo, da je bil Enemy Territory povsem brezplačen in za igranje nisi potreboval posedovati originala. Prav tako je bila ena prvih iger, ki je vsebovala 5 ločenih igralnih razredov, kar so kasneje množično kopirale druge igre – ena prvih izmed njih je bila denimo Team Fortress 2.

Enemy Territory je bil revolucionaren, a se je rodil malce prezgodaj, tako da nikoli ni nabral nadpovprečne baze igralcev, je pa dobil zvesto publiko, ki se z igro zabava tudi 20 let kasneje. In zdaj bo spletno streljanje malce lažje, saj se je založnik Bethesda odločil v igro znova vpeljati 4 uradne strežnike, ki jih najdemo v Združenem Kraljestvu, Nizozemski, ZDA in Avstraliji. Maksimalno število igralcev na vsakem od njih je 16, za igranje pa je treba izključiti Punkbusterja.

Ni točno jasno, zakaj se je Bethesda odločila za to potezo. Nekateri seveda upajo, da zna to pripeljati do najave povsem frišnega Wolfensteina – zadnjega od teh smo dobili leta 2019, ko je izšla igra Youngblood – a za to je bolj malo upanja, saj je razvijalec Machine Games trenutno zaposlen z izdelavo nove igre v svetu Indiane Jonesa. Morda pa se nam obeta kakšna predelava? Kdo bi vedel, do takrat pa lahko uživamo v starošolski akciji, ki jo lahko prevzamete na Steamu.

Ogromna modifikacija Morrowind Rebirth prilezla do verzije 6.0

0

Igra The Elder Scrolls: Morrowind je danes že tako stara, da so v svoja leta prišle tudi njene najstarejše modifikacije. Morrowind je bil leta 2002 pravi fenomen, saj je ta RPG takrat ponujal še nevideno svobodo raziskovanja v odprtem svetu, ki je v vsaki votlini skrival nekaj novega. Razvijalec Bethesda je takrat res podiral mejnike, saj je bila takrat to ena najlepših grafičnih iger, poleg tega pa je izkušnjo dodatno okrasil z močnim orodjem za izdelovanja modifikacij, ki so nato pospremile tudi ostale dele franšize Elder Scrolls.

Morrowind je še danes priporočljiv za igranje, a mlajša publika zna malce križem gledati na njegovo ostarelo podobo in igralne mehanike. Te stvari poskuša odpraviti ogromna modifikacija Morrowind Rebirth, ki na izpopolnjevanju igrinih mehanik dela že dolgih 11 let, včeraj pa je dočakala verzijo 6.0.

Rebirth predela celotno arhitekturo sveta, popravi hrošče in izboljša grafično podobo. Rezultat je modifikacija, ki je namenjena svežim igralcem, v svoj objem pa rada zvabi tudi veterane, ki so original preigrali do obisti in bi si želeli neke sveže izkušnje. Verzija 6.0 prinaša dodatne izboljšave, kot so nekatere razširjene lokacije, ki jih najdemo v divjini ali pa znotraj domov, dodatna orožja Orkov in nadgrajene teksture. Ena od lepot te modifikacije je kompatibilnost z modifikacijo OpenMW, ki pa ni samo mod, ampak v bistvu povsem nov pogon, ki omogoča boljšo optimizacijo za novodobne operacijske sisteme in strojne dele trenutnih PC-jev.

Morrowind: Rebirth si lahko prenesete iz sledeče povezave. Če so vam takšne titanske modifikacije všeč, a bi si želeli več dodatne vsebine, potem se splača pogledati v smeri moda Tamriel Rebuilt. Ta ne obnovi samo sveta Morrowinda, ampak doda tudi povsem nove pokrajine in mesta, kot sta Old Ebonhearth in Port Telvannis, vsemu temu pa doda več kot 350 misij.

Ubisoft najavil kar štiri Assassin’s Creed igre

Za nami je še ena Ubisoftova konferenca, ki je prikazala peščico novih naslovov, a založnik si je največ časa vzel za svojo glavno franšizo Assassin’s Creed. O novem poglavju te serije že dalj časa krožijo konkretne govorice in Ubisoft je konferenco izkoristil za potrditev teh, a res kakšnih bistvenih informacij, razen da projekti obstajajo, nismo dobili.

Še največ je pokazal Assassin’s Creed Mirage. Igra, ki je bila sprva zamišljena kot DLC za Valhallo, je kasneje prerasla v samostojni naslov in včeraj smo za njo dobili prvi napovednik. To bo manjši naslov, ki se bo dogajal v Bagdadu, spremljali pa bomo potovanje Basima, ki se bo tekom igre prelevil iz uličnega tatu v mojstrskega morilca. Dobili smo prvi napovednik, a ta je bil spočet v obliki sekvence, medtem ko se Ubisoftu ni zdelo vredno pokazati niti sekunde igranja, vseeno pa je poln samozaupanja že odprl prednaročila. Mirage seveda izide v prenabasanem letu 2023, zanimivo pa je, da bo izšel tudi za ostareli konzoli PlayStation 4 in Xbox One.

Izpolnile se bodo tudi želje igralcev, ki že ves čas vzklikajo po Assassin’s Creedu, ki bi se dogajal v Japonski. Codename Red bo namreč ravno to in vse kar smo za to igro dobili je kratki dražilnik, kjer se izpiše beseda “shinobi”. Za razliko od Miraga bo tole polnopravno nadaljevanje, tako da lahko pričakujemo v njem izbiranja spola glavnega lika in tudi razvoj RPG mehanik, na igri pa dela studio Ubisoft Quebec, ki je nazadnje spočel grški del Odyssey. O kakšnem datumu izidu tule ni bilo rečenega nič.

Dobili smo tudi kratek dražilnik za igro Assassin’s Creed Codename Hexe. Tako kot Codename Red bo tole polnopravno nadaljevanje, tako da se je očitno založnik odločil, da naenkrat dela na dveh takšnih obilnih projektih. Hexe je izdal še manj informacij kot Red, saj se je na zaslonu izrisal samo nek poganski simbol, govorice pa pravijo, da se bo igra dogajala v srednjem veku, ko so vsi preganjali čarovnice. Datum izida? Kdo bi vedel.

Zadnja od napovedanih iger je Codename Jade. Gre za igro, ki se bo dogajala v obdobju antične Kitajske, ustvarili pa bomo lahko povsem svojega morilca. Jade bomo igrali na telefonih in tablicah, razvijalec pa pravi, da kljub temu lahko računamo na prepoznavno igralno formulo, ki jo od Assassin’s Creed iger tudi pričakujemo. Codename Jade je celo pokazal dražilnik, ki je bil spočet v pogonu igre, a žal o datumu izida nismo dobili informacij.

Ubisoft je šel tako po korakih Marvela in izdal je informacije o projektih, ki jih bomo verjetno igrali šele čez nekaj let in res smo pričakovali, da bo vsaj Mirage dobil kakšen konkreten napovednik ali datum izida, a žal smo se lahko obrisali pod nosom. Edina nova vsebina v Assassin’s Creed svetu bo zadnji DLC za Valhallo, ki nosi naslov The Last Chapter in bo brezplačen, zadevo pa bomo lahko igrali še enkrat letos.

Tudi Zmajeva hiša doživela svoj slavni “Starbucks” kader

0

Delati visokoproračunsko serijo, ki za vsako epizodo zahteva milijone evrov računalniško ustvarjenih posebnih efektov, ni ravno lahka naloga in vsake toliko se zgodi, da skozi vse pozorne oči, ki pregledajo vsak kader posnetega materiala, mimo pride kakšna napaka, ki nato pri gledalcih hitro postane predmet norčevanj. To je stalna praksa filmskega in televizijskega sveta in moj najbolj zgodnji spomin takšnega felerja je film Troja, kjer se je izza hrbta Brada Pitta na nebu jasno videlo potniško letalo. In ravno ob tipkanju tega članka sem sedaj spoznal, da je to bil samo predmet internetnih govoric in da je bila slika ves čas lažna.

Kar pa ni bilo lažno je ena večjih napak, ki se je zgodila med snemanjem serije Igra prestolov. Leta 2019 je namreč v eni sceni nekdo pozabil na mizi svojo skodelico s kavo, na kateri je bil lepo viden logotip Starbucksa. Epizoda The Last of the Starks se je s tem vpisala v zgodovino televizijskih napak in veliko oboževalcev jo je označevalo za jasen dokaz, da je bila 8. sezona prava katastrofa ne samo v scenariju, ampak tudi glede profesionalnosti na prizorišču snemanja.

Podoben zaplet se je zdaj zgodil pri novi seriji Zmajeva hiša, le da je ta takšno napako sprožila že v 3. epizodi 1. sezone. V tej se namreč nahaja en kader, kjer kralj Viserys podaja pismo s pečatom, dva njegova prsta pa sta nenavadno zelena. Razlog za napako ni to, da je Viserys pomočil prste v kakšno kanto z barvo, ampak je nekdo na te pozabil namestiti računalniško ustvarjene efekte. Zakaj bi moral na prste nameščati CGI ni točno znano, a verjetno so potrebni na račun tega, da je Viserys znan po temu, da se je med sedenjem na železnem prestolu velikokrat urezal in so ustvarjalci gor želeli zarisati kakšno manjšo rano.

HBO je v Igri prestolov Starbucks napako hitro popravil naknadno in enako bo storil za Zmajevo hišo, to pa je čar pretočnih servisov, ki dejansko omogočajo izdajanje takšnih popravkov in so se s tem začeli malce zgledovati po igričarski industriji.

iOS 16 prihaja 12. septembra

0

Podjetje Apple je včeraj pripravilo obsežno konferenco, to pa so izkoristili za najavo 14. generacije telefonov iPhone, veliko časa pa so posvetili tudi novim uram Apple Watch Series 8 ter prenovljenim slušalkam Airpods.

Najavo naslednje verzije operacijskega sistema iOS 16 je tako lahko marsikdo lahko spregledal, a naše pozorne oči ga vsekakor niso izpustile. iOS 16 je sicer v beta testiranje vstopil že julija, a za splošno rajo, ki bi zadevo prenesla samo preko stiska enega gumba, do sedaj še ni bil na voljo. Potrpežljivost bo zdaj obrodila sadove, saj naslednja verzija operacijskega sistema prihaja že ta ponedeljek, 12. septembra.

Screenshot 83

iOS bo največ sprememb naredil na zaklenjenem zaslonu telefona, kjer bomo lahko zdaj nadzorovali različne vtičnike, urejali poslana sporočila, nastavljali različna ozadja in si prilagajali obvestila. Ena od priročnih novosti je denimo spremljanje rezultatov tekem, tako da boste v živo lahko videli, kako naši fantje ponižujejo ostale košarkarske in odbojkarske ekipe, brez da bi za to morali odkleniti telefon.

Ne bo pa iOS 16 edina programska dobrota, ki jo bomo dobili na ta dan, saj se posodobitve lahko veselite tudi uporabniki ur Apple Watch. Tam se bo rodila nova verzija operacijskega sistema watchOS 9, ki prav tako prinaša kup dodatkov, najbolj pa se veselimo sistema spremljanja spanca, ki bo podrobno izmeril vaše cikle bedenja, rahlega in globokega spanca. Žal pa na ta dan ne bomo dobili posodobitve tablic, saj iPadOS 16 zahteva še nekaj dodatnega programiranja.

Za namestitev operacijskega sistema iOS 16 boste potrebovali vsaj iPhone 8. generacije, medtem ko bo watchOS 9 meja zastavil pri urah 4. generacije.

Microsoft najavil cenejšo različico svojega elitnega igralnega ploščka

0

Če ste PC igričar in svojo zabavo radi podoživite preko igralnih ploščkov, potem se vam na mizi zdaj zagotovo nahaja kakšen Microsoftov kontroler. Ti so postali stalnica računalniškega sveta vse od časov konzole Xbox 360, saj je Microsoft takrat uvedel nekakšno standarnizirano obliko, ki jo je nato skozi generacije konzol samo še nadgrajeval.

Njihova zadnja verzija igralnega ploščka se imenuje Xbox Elite Series 2 in zadeva je za temelje vzela obliko ploščka iz konzol Xbox Series X, zadevo pa je dodatno okrasila z raznimi dodatki, ko so dodatni sprožilniki na zadnji strani, zamenljive križne gumbe in gobice, vse skupaj pa je okrasila še napajalna postajica in torbica, za prenašanje vse te krame.

Series 2 že v osnovi ponuja teksturiran oprijem in drugačen križni gumb, tako da je na splošno bolj kvalitetno zgrajen od običajnega igralnega ploščka za konzole Xbox Series X. Vse te dobrote pa s sabo prinesejo ogromno ceno, saj Microsoft za Elite Series 2 zahteva kar 200 €, zato je zadeva namenjena res unikatnemu trgu ljudi, ki so dejansko takšno ceno pripravljeni tudi plačati.

Microsoft se je včeraj odločil ta del trga raziskati še malce bolje. Najavili so namreč nov igralni plošček Xbox Elite Wireless Controller Series 2 – Core, ta pa v sebi vsebuje vse tisto, kar ponuja Elite Series 2, le da v paketu ne boste našli dodatkov. Core bo vizualno malce drugačen, saj se bo ponašal z belo prevleko in ostal je tudi teksturiran oprijem in drugačen križni gumb. Prav tako boste lahko nastavljali hod prožilnikov ter napetost gobic, na njem pa boste našli tudi baterijo, ki bo omogočala ponovno polnjenje in bo pri enem polnjenju zagotovila okoli 40 ur igranja.

igralni plošček

Odreči se boste morali dodatkom, a v zameno za to boste dobili bolj ugodno ceno. V uradni Microsoftovi trgovini zadeva zase zahteva 129,99 €, prednaročila pa so že odprta. Izid igralnega ploščka je načrtovan za 21. september in če se vam bo kasneje zahotelo po dodatkih, ki jih ponuja Elite Series 2, boste te lahko dokupili v posebnem paketu, ki bo prodan pod cenovno postavko 60 €.

iPhone 14 Pro bo zarezo zamenjal za “dinamični otok”

0

Za nami je še ena Applova konferenca, tokrat podnaslovljena Far Out in podjetje na njej ni preveč presenečalo. Najavili so novo generacijo telefonov, ur in slušalk, a če ne bi gledali strojnih specifikacij, bi standardni iPhone 14 bolj težko ločili od iPhona 14.

Nekaj inovacij pa smo vendarle dobili in tiste najbolj opazne so bile prihranjene za “premium” verziji: iPhone 14 Pro in iPhone 14 Pro Max.

Pri obeh modelih bomo še vedno našli ekrana tipa Super Retina XDR, ki bo pri Pro-ju meril 6,1 palca, pri Pro Maxu pa 6,7 palca. A malce bo spremenjeno delovanje, saj so Applovi inženirji v telefon uvedli možnost stalnega prikaza zaslona, kar pomeni, da se ta nikoli ne ugasne in vam ves čas kaže domači zaslon. Ta zanimiva funkcija je zdaj mogoča zaradi nove tehnologije varčevanja baterije, saj takšen “Always On” zaslon osvežuje ekran pri samo 1 Hz, tako da vam zadeva ne bo prehitro izčrpala zalog baterije. Funkcijo boste lahko seveda poljubno izključili in vključili, saj nekaterim prav pride čisto vsak procent baterije.

Druga bistvena sprememba se tiče zareze na vrhu ekrana. Ta je stalni spremljevalec celotne linije iPhonov vse od leta 2017, ko se je rodil iPhone X. Apple je zdaj na tem področju spočel bistveno spremembo, a kamere še vedno ni preselil pod zaslon, ampak jo je samo malce ločil od zgornjega dela ter jo postavil malce nižje.

Ampak zadeva se ne ustavi samo tukaj, saj je nova zareza tudi interaktivna. Apple ji je nadel ime “dinamični otok”, saj bo zadeva vsebovala tudi razna obvestila in bo služila kot priročen način za preklapljanje med aplikacijami. Zaenkrat so za takšno interakcijo podprte samo Applove aplikacije, a podjetje je že potrdilo, da bo nudilo podporo tudi drugim in že lahko vidimo, kako zna zadeva priti prav med poslušanjem glasbe na Spotifyju, otok pa se lahko tudi razširi za dodatne kontrole in se lepo prilagodi različnim ozadjem.

Tretja večja novost leti na račun kamer. Apple je vse do sedaj prisegal na 12 MP leče, 14. generacija pa bo zabeležila močan preskok in to kar na 48 MP kamere. To bo pomagalo pri zajemanju še bolj podrobnih fotografij, izboljšane leče pa bodo ponujale tudi boljše slike v temi, tam pa bo prav prišel tudi nadgrajeni flash, ki bo preko devetih ledic še bolj osvetlil temne prostore.

Za konec je Apple predstavil še možnost komuniciranja preko satelitov. Zadeva bo namenjena samo za tiste nujne primere, ko se znajdemo nekje, kjer ne dobivamo običajnega signala. Komuniciranje preko satelita bo na voljo samo na najnovejši generaciji iPhone telefonov, saj je Apple moral notri vgraditi posebno anteno, ki takšno komunikacijo sploh omogoča. Takšen klic v sili bo na začetku na voljo samo v ZDA in Kanadi, funkcija pa bo prvi dve leti brezplačna, a Apple še ni najavil kakšne bodo nato cene.

Ko smo že pri cenah, nova Pro linija seveda ne bo poceni. Na slovenski strani cene sicer še niso znane, pri Nemcih pa bo osnovni iPhone 14 Pro s 128 GB spomina zase zahteval 1.299 €, medtem ko bo Pro Max z istim obsegom pomnilnika stal 1.449 €.

Predprodaja novih telefonov se začne jutri, 9. septembra, redna prodaja pa 16. septembra.

Google Zemljevidi bodo kmalu dobili navodila za pot, ki bodo varčevala z gorivom

0

Podjetje Google je lani oktobra v svojo popularno aplikacijo Google Zemljevidi pripeljalo novo funkcijo iskanja poti, ki je upoštevalo tudi okoljevarstveno noto. Zadeva je sicer bila omogočena samo pri Američanih, nova možnost izbiranja poti pa si je zadala cilj varčevanja goriva. Pri tem je novo izbrana pot upoštevala razne faktorje, kot so denimo gneče na cesti ali pa če kakšna cesta vsebuje večje vzpone, zaradi katerih ob tiščanju na gas porabimo več bencina.

787dbbc0 2e2f 11ed 9bfd f93a9aa6b1b4.cf

Tako izbrana pot s sabo prinaša svoj minus, saj velikokrat ne bo najhitrejši način do vašega cilja, a če se vam pretirano ne mudi in bi radi ob tem prihranili še kakšen evro, zna biti to vaša najbolj optimalna pot do cilja. Med nastavitvami boste lahko izbrali tudi tip vašega avtomobila, tako da boste morali najprej izbrati med možnostmi bencinarja, dizla, električnega avta ali pa hibrida, vse to pa bo nato upoštevano med Googlovim izbiranjem idealne ceste. Sicer ni točno jasno, kako bo tip avtomobila vplival na odločitev izbiranja poti, saj kmečka logika pravi, da bo pač algoritem za vse izbral isto varčno pot, a morda Googlova umetna inteligenca skriva kakšen trik v rokavu.

Prenovljeni Zemljevidi bodo zdaj zapustili ameriška tla, saj je Google najavil širitev funkcije v skoraj 40 držav znotraj Evrope. Google sicer ni objavil seznama teh, a 40 je ogromna številka in ni vrag, da se med njimi ne bi znašla tudi Slovenija. Posodobitev bo med uporabnike prišla v prihajajočih tednih, tako da le pozorno spremljajte svoje aplikacije.

Igralni posnetek God of War Ragnaröka razkrije škratje mesto Svartalfheim

0

God of War Ragnarök bo še zadnja PlayStationova ekskluziva tega leta in čeprav nas razvijalec ves čas ne bombardira z novimi igralnimi posnetki, vsake toliko pokaže ravno dovolj, da nam spet vzbudi strast za preigravanje.

Novi igralni posnetek zdaj prihaja iz strani Game Informerja, spodaj pa si lahko prvič ogledamo čudovito škratje kraljestvo Svartalfheim. To je bilo v prejšnji igri samo omenjeno, a Odin nam je preprečil obisk, Ragnarök pa nam bo prvič omogočil obisk vseh devetih kraljestev. Tako ne bomo obiskali samo nove predele, ampak se bomo vrtili tudi v stare, ki pa bodo seveda zdaj obnovljeni in čeprav bodo znani, bodo hkrati drugačni in v njih nas bodo pričakali novi izzivi.

Svartalfheim je na posnetku videti naravnost čudovit, razvijalec pa je poskušal v tem svetu ujeti inženirsko iznajdljivost škratov. Med lokacijami znotraj mesta se bomo selili po rekah in premeteni škrati so vodo izrabili za učinkovito obratovanje infrastrukture, tako da bomo naleteli na nekaj mlinov in drugih zanimivosti. Kratos in Atreus se bosta morala na kakšnem mestu spopasti s kakšno uganko in prav bo prišla naša sekira, ki bo lahko zamrznila gejzirje in nam tako ustvarila priročno platformo za prečkanje kakšnega jezera.

Grafično zadeva ni videti kaj preveč bolj napredna od prvega dela iz leta 2018, kar niti ni vredno grajanja, saj je izvirnik še vedno videti odlično. Se pa zdi arhitektura stopenj bolj napredna in zanimivo je videti, koliko podrobnosti je razvijalec spravil v samo eno sceno.

God of War Ragnarök izide 9. novembra, med čakanjem pa si lahko ogledate tale zabavni skeč, ki v glavni vlogi postavi zabavni dvojec iz risane serije Rick and Morty.

Ubisoft naj bi kmalu napovedal kar 4 nove Assasin’s Creed igre

Ni skrivnost, da založnik Ubisoft v zadnjih dveh letih ni imel preveč uspeha z nekaterimi svojimi franšizami. Praktično edina, ki se je ven zmuznila brez večjih udarcev in kritik je Assassin’s Creed, zato niti ni čudno, da Ubisoft v njo polaga ogromno upanja za prihodnost.

Založnik bo 10 septembra spočel večjo konferenco Forward, na njej pa bodo najavili stvari, za katere še nismo slišali in utišali nekatere govorice. Večina dogajanja bo namenjena prav Assassin’s Creedu, zadnje govorice pa pravijo, da bo Ubisoft na ta dan napovedal kar štiri nove naslove znotraj te franšize.

Eden od teh bo Assassin’s Creed Mirage, za katerega so predčasno ušle kar konkretne informacije, saj je bilo razkrit glavni junak Basim, ki ga bomo tokrat vodili skozi ulice Bagdada. Ubisoft je kasneje zadevo tudi uradno potrdil in tole naj bi bil nekoliko manjši naslov, ki se bo znebil RPG prvin in se vrnil h koreninam serije.

Dobro znani novinar Jason Schreier pa se je daj dokopal še do nekaterih dodatnih informacij. Jason je namreč zapisal, da bo Ubisoft priložnost izkoristil še za napoved dveh dodatnih Assassin’s Creed iger. Ena od teh nosi kodno ime Red in naj bi se dogajala v času fevdalne Japonske, druga pa nosi zaenkrat ime Neo ali Hexe, ta pa naj bi se odvijala ob izteku rimskega cesarstva, dogajanje pa naj bi se vrtelo okoli čarovnic in njihovega sežiganja na grmadah.

Novinar Tom Henderson pa pravi, da nas bo pričakala tudi napoved igre, ki jo bomo preigravali na mobilnikih. Project Jade, kakor se zadeva zaenkrat imenuje, nas bo popeljala na Kitajsko, kakšnih dodatnih informacij pa Tom ni podal.

Vse skupaj se sliši hudo zanimivo in že zdaj se veselimo temačne Evrope in reševanja nedolžnih čarovnic iz objema ognjenih zubljev. Ubisoft bo svojo konferenco zagnal v soboto, 10. septembra ob 21.00, zadevo pa boste lahko spremljali preko zgornjega video okna.

Cyberpunk 2077 pokazal prvi dražilnik za svoj dodatek Phantom Liberty

Kot obljubljeno je razvijalec CD Projekt RED včeraj razkril svoje načrte glede igre Cyberpunk 2077, ki bo kmalu upihnila svojo 2. rojstnodnevno svečko. Pokazali so kar nekaj stvari, a zagotovo je največ pozornosti požela prva razširitev, ki je zdaj dobila dražilnik in tudi uradno ime – Phantom Liberty.

Dodatek nas bo odpeljal na povsem novo lokacijo mesta Night City, na poti pa nas bo spremljala nova zasedba likov, ki bodo naprej peljali svež tip zgodbe, ki je videti kot nekakšni vohunski triler. CDPR ni želel izdati kaj preveč podrobnosti in iz 30 sekund videa res ne moremo delati nekih zaključkov, je pa zadeva videti eksplozivno, igralec Keanu Reeves pa je potrdil, da se bo v avanturo vrnil tudi Johnny Silverhand.

Zanimivo je tudi to, da bo razširitev na voljo samo za PC in konzoli PlayStation 5 ter Xbox Series S/X, medtem ko bodo igralci na PlayStation 4 in Xbox One ostali praznih rok. Razvijalec je tudi potrdil, da bo vsa nadaljnja vsebina prišla samo na aktualne sisteme, medtem ko bo prejšnja generacija konzol deležna samo manjših popravkov in optimizacij.

CD Projekt RED je včerajšnjo konferenco izrabil tudi za najavo posodobitve 1.6, ki je zdaj že na voljo za igranje. Ta je s sabo prinesla kar nekaj izboljšav, največ pozornosti pa je bilo namenjeno preoblekam. V igro je bil vpeljan sistem “transmog”, tako da boste lahko vsak košček preobleke preoblikovali v vizualni stil druge opreme in tako boste za najboljše statistike lahko ohranili kulski izgled, namesto da ste videti kot živobarvni klovn. Razvijalec je v igro dodal tudi naknadno možnost spreminjana obraza in frizur preko ripperdocov, kar je še ena sprememba, ki so jo igralci dolgo zahtevali. Dodatno so v igro vpeljali tudi nekaj vsebine iz prihajajočega animeja Cyberpunk: Edgerunners, a ne pričakujte kakšnih vznemirljivih nalog, ampak zgolj eno orožje ter jakno.

Ni pa to vse, kar ima razvijalec v načrtih. Pripravljajo še eno obsežnejšo posodobitev, ki naj bi končno zares popravila sistem policije in bojevanje znotraj vozil. Sistem bo popolnoma predelan od temeljev navzgor, očitno pa je ta korak zdaj postal mogoč zavoljo tega, da se jim ni treba več ukvarjati s švohtnimi strojnimi deli konzol prejšnje generacije. Kdaj bo ta posodobitev na voljo še ni znano, a morda jo dobimo še v 2022.

Phantom Liberty prav tako še ni dobil natančnega datuma izida, a ga lahko pričakujemo v začetku 2023.

Cyberpunk 2077 bo danes predstavil svoje načrte za prihodnost

0

Ste že malce pozabili na Cyberpunk 2077? Nič hudega, razvijalec CD Projekt RED ima to svojo franšizo še kako v mislih in ima za njo velike načrte.

Kaj vse so Poljaki kuhali od zadnje večje posodobitve je zaenkrat skrivnost, prihodnost franšize pa bo bolj jasna že danes ob 17.00, saj bomo takrat dobili novo epizodo njihove spletne oddaje Night City Wire. Vsebina se bo tikala nove posodobitve 1.6, razvijalec pa je na Twitterju omenil, da nas morda pričaka tudi kakšno presenečenje. Seznam želja za razkritje ni majhen, saj si igralci že dolgo želijo vnovičnega igranja z že nabrano opremo v igralnem načinu New Game+, možnost tretjeosebnega pogleda ali pa vsaj delni vpogled v prihajajoči dodatek. Za to je bolj malo možnosti, saj bo ta izšel šele enkrat v 2023, a upanje ni kaznivo in morda nas pričaka vsaj kakšen dražilnik.

CDPR bo verjetno večino časa namenil prihajajočemu animeju Cyberpunk: Edgerunners, ki na Netflix prihaja 13. septembra. Ta bo očitno povezana z igro, saj v zgornjem videu pri 14. sekundi lahko vidimo, da V nosi jakno, ki smo jo lahko videli tudi v Edgerunners. Posodobitev 1.6 zna tako vpeljati nekaj predmetov iz animeja in kdo ve, morda nas pričaka tudi kakšna dodatna naloga?

Night City Wire bomo lahko spremljali na uradnem Twitch kanalu.

Rick and Morty v zabavnem skeču skočita v svet igre God of War Ragnarok

0

Komična risana serija Rick and Morty je pred kratkim zagnala svojo 6. sezono, zato je med gledalci zopet poskočilo zanimanje za pripetije norega znanstvenika Ricka in njegovega zvestega pribočnika Mortyja. To se je zdaj odločil malce izkoristiti tudi Sony in v partnerstvu s televizijsko mrežo Adult Swim je nastal novi kratki skeč, ki dvojec pošlje v svet prihajajoče igre God of War Ragnarok.

Video je dolg manj kot minuto, a vas bo še vedno pošteno nasmejal – še posebej če ste privrženec tako risane serije, kot tudi igre. Rick ne izgublja časa in si hitro obrije glavo, se malce olepša z vrčkom barve in se hitro prevesi v bolj suhljato verzijo Kratosa, nakar še pograbi Mortyja in skupaj skočita v devet kraljestev nordijske mitologije.

Tam si Rick hitro prisvoji sekiro Leviathan, znotraj skrinje pa se nahaja tudi cel kup nadgradenj, ki jih razvijalec Santa Monica Studio še ni najavil. Morty se medtem bori s kupom tečnih ptičev, dvojec pa na koncu skoči v čoln, s tem da bo moral Morty veslati, saj Rick ne želi zmočiti nove sekire.

Vse skupaj je kratko, a vseeno smešno, ni pa to edini takšen skeč, ki sta ga Rick and Morty spočela s Sonyjem. Leta 2019 sta na podobno vižo spočela skeč glede igre Death Stranding, k sreči pa jo je takrat Morty odnesel brez prask. Dvojec je nato vajo ponovil leta 2020 za oglas nove konzole PlayStation 5.

God of War Ragnarok izide čez dobra dva meseca in sicer na 9. november 2022. Držimo fige, da tokrat izid ne bo prestavljen.

World of Warcraft Classic ima spet ogromne čakalne vrste

0

Če ste si te zaželeli nekaj podoživljanja nostalgičnih spominov znotraj igre World of Warcraft, potem imamo za vas slabe novice, saj niste edini, ki bi se česa takšnega spomnili. Razvijalec Blizzard je namreč teden nazaj v obtok poslal novo posodobitev, ki bo pripravila teren za prihajajočo razširitev Wrath of the Lich King, ta pa je v srcih WoW navdušencev še danes zapisana z zlatimi črkami.

Oboževalci so se tako zopet masovno zgrnili na strežnike in tako kot v dobrih starih časih so se ti začeli šibiti pod celim kupom novih igralcev. Vse to je spočelo tudi ogromne čakalne vrste, ki jih igralci World of Warcrafta že dobro poznajo in so jih nazadnje v povečanem obsegu srečali med zagonom Classica, medtem ko razširitev The Burning Crusade ni povzročila takšne gneče.

world of warcraft

Lich King pa je s sabo potegnil veliko več navdušenja in zato je gužva nekako logična. Seveda se da igrati tudi brez čakanja v vrsti, a v tem primeru boste morali obiskati manj obljudene strežnike, čemur pa niso vsi naklonjeni. Ti so namreč osamljeni z razlogom: bodisi je že tako gor premalo ljudi, kar otežuje opravljanje skupinskih izzivov ali pa je razmerje moči med Hordo in Zavezništvom močno nagnjeno v eno ali drugo smer.

Zaradi tega nekateri raje trpijo v čakalnici in to zna trajati tudi po več ur. Blizzard je skladno s posodobitvijo zagnal tudi povsem sveže strežnike, kjer vsi začnejo z nule, a tudi ti so izjemno redki in so brž postali tarča mase ljudi. Evropa ima denimo sam en takšen PvP strežnik in tam so čakalne vrste tudi do 6 ur.

Glede na to, kakšna gneča je že zdaj, si je težko predstavljati, kakšna bo šele 26. septembra, ko bo Wrath of the Lich King tudi uradno izšel, a že zdaj je jasno, da Classic igralce čaka vsaj 2 meseca preklinjanja in čakanja na vstop v igro.

Gospodar prstanov: Prstani moči postala najbolj uspešna Amazonova serija

2

Posneti kakršnokoli knjižno izročilo Tolkiena je hudo drag podvig. To je spoznal že Peter Jackson, ki nam je 20 let nazaj pripeljal legendarno trilogijo filmov Gospodar prstanov, denarnico pa je moral na široko odpreti tudi Amazon, ki je dneve nazaj spočel dvo-delno premiero nove serije Prstani moči.

Amazon je za 1. sezono zapravil kar 465 milijonov dolarjev, a tukaj je bil ves ta silni denar, za razliko od njihovih igričarskih projektov, dobro izkoriščen. Podjetje se je namreč v izjavi za javnost pohvalilo, da sta prva dva dela v 24 urah pred televizorje privabila kar 25 milijonov gledalcev, kar je absolutni rekord njihovega pretočnega servisa Prime Video in je dosežek, ki mu ga zavidajo tudi drugi.

Zaradi nekega razloga lahko po letih zatišja v istem mesecu spremljamo dve epski fantazijski seriji – druga od teh je HBO-jeva Zmajeva hiša, ta pa je prav tako v svoji premieri dosegla rekordno gledanost, a tu se je številka ustavila pri “samo” 10 milijonih gledalcih. Številka je vsekakor nižja od Amazonovega konkurenta, a je bila na dan izida dovolj velika, da so začeli pehati HBO-jevi strežniki.

Vse pa ni lepo v Gospodarjevi dolini. Kmalu po izidu premiere so začeli oboževalci masovno podeljevati negativne ocene. To se je zgodilo tako na IMDb-ju, kot tudi na Rotten Tomatoes. Na slednji strani denimo serija pri kritikih drži oceno 84 %, pri gledalcih pa samo 39 %. Na IMDb-ju zadeva stoji pri oceni 6,8/10, a zadeva bi bila veliko nižja, če ne bi Amazon začasno omejil izdajanje ocen, zdaj pa bo vsako dodatno verificiral in se tako poskušal izogniti računalniškim botom in trollom, ki so zelo jezni, da so v fantazijski svet Tolkiena naselili temnopolte vilince in škrate.

Nova serija je popularna tudi pri nas in v delu je vnovični prevod vseh treh knjig, pod katere se bo tokrat podpisal Sergej Hvala, ki ga pomnimo predvsem po njegovi karieri znotraj farbovitega magazina Jokerja, zdaj pa si “Sneti” služi kruh tudi kot prevajalec – med drugim je v slovenščino prevedel trilogijo Prvi zakon.

Tudi Ninja ima vrh glave Twitcha

0

Manj kot dan po tem, ko je slavna streamerka Pokimane napovedala svojo zmanjšano prisotnost na Twitchu, je enako potezo spočelo prvo ime Twitcha – Tyler “Ninja” Blevins, le da se je ta vsega skupaj lotil precej bolj dramatično.

Ninja je bil sredi igralne seanse Fortnita, na kateri se mu je pridružil tudi Ali “SypherPK” Hassan. Prenos v živo bi moral trajati cel dan, a nato je eden od igralcev na nebu spočel rift, to pa je Ninjo privedlo do trenutka, kjer se mu je v sekundi pred očmi zavrtelo celo življenje in streamer je samo frustrirano izdihnil in s kletvicami napovedal, da ima vsega skupaj vrh glave.

Streamer je očitno frustracije čutil že prej, tole pa je bila zadnja kaplja, ki ga je pripeljala čez rob. Ninja se je opravičil soigralcema, a ni samo zapustil igre, ampak je tudi prekinil prenos v živo ter gledalcem povedal, da potrebuje pavzo in da ne ve, kdaj se bo vrnil.

Zadeva ni ostala samo pri teh besedah, ampak se je preselila tudi na njegove profile družabnih omrežij. Na Twitterju je spremenil ime v User Not Found in njegova zadnja objava je bila, da ne ve kje in kdaj se bo vrnil. Najbolj zanimiv je zagotovo njegov Twitch profil, ki ne nosi več verificirane značke, kar zna pomeniti, da je pred streamerjem nova selitev.

Vse skupaj zna biti premetena marketinška kampanja. Ninja je namreč pred svojim dramatičnim odhodom na Twitterju zapisal, da “prihajajo velike stvari”, njegove poslovilne besede pa so bile “ne vem kdaj in kje bom spet streamal”. Zna biti, da bo Ninja zopet menjal platformo. Nazadnje se je to zgodilo leta 2019, ko je za ogromne denarce prestopil zdaj umrli Microsoftovi platformi Mixer, morda pa mu je zdaj kdo zopet dostavil mamljivo ponudbo.