🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 160

Huawei servisna ponudba

0

PARTNERSKA OBJAVA

Skrb za pozitivno poprodajno izkušnjo je zelo pomembna

Zadovoljstvo uporabnikov je za Huawei prednostna naloga. Zavezali so se podaljševati življenjsko dobo naprav z uporabo kakovostnih materialov, in kar je še pomembneje, z nudenjem vrhunskih in hkrati strokovnih servisnih storitev. V sklop zadnjega sodi izredna ponudba, ki vam je na voljo med 1. junijem in 31. decembrom 2022.

Čeprav si je nihče ne želi, nesreča nikoli ne počiva. Ker razbitje in poškodbe zaslona pametnega telefona močno vplivajo na uporabniško izkušnjo, je dobro vedeti, da o tem razmišlja tudi Huawei. Uporabniki njihovih telefonov boste zato navdušeni, da vam do konca leta priznajo kar do 20 % popusta na menjavo zaslona in v primeru nekaterih modelov tudi matične plošče. Kateri modeli pametnih telefonov in tabličnih računalnikov so vključeni v ponudbo, lahko preverite na spletni strani podjetja Huawei.

Daljše jamstvo za pametno uro

Čeprav to ni nekaj, o čemer bi razmišljali ves čas, garancijska doba nudi zaščito pred morebitnimi težavami, ki se lahko pojavijo v življenjski dobi vrhunske pametne ure Huawei Watch GT 3 Pro. Da bi uživali v njenih funkcijah, kar se da dolgo, vam Huawei nudi 35 % popusta na enoletno podaljšanje jamstva.

Pametna ura Watch GT 3 Pro navdušuje v zasnovi in estetiki. Spominja na tradicionalne ročne ure, pohvali se lahko z do 2-tedensko življenjsko dobo baterije ter vključuje obsežne nadgradnje strojne in programske opreme. Nudi vsestransko spremljanje zdravja in prilagojeno na znanstvenih osnovah podkrepljeno beleženje športnih dejavnosti. S tem nas spodbuja, da bolje skrbimo za svoje zdravje in spoznavamo različne športne discipline, da bi lažje našli aktivnost, ki nam najbolj ustreza. Večja 46-milimetrska je na voljo v različicah s paščkom iz fluoroelastomera ali titana po priporočenih cenah 399 € oziroma 499 €, medtem ko boste za manjšo 43-milimetrsko z usnjenim paščkom odšteli 449 € in za različico s keramičnim 549 €.

HUAWEI

Razmislite o menjavi baterije po fiksni ceni

S tem pa še nismo omenili vseh ugodnosti, ki jih Huawei nudi uporabnikom njihovih naprav. Baterija je najšibkejši člen sodobnih naprav, saj običajno prva odpove. Ker z njeno menjavo drastično podaljšamo rok uporabe in posredno vplivamo na manj elektronskega odpada, je pomembno, da Huawei nudi menjavo po enotni fiksni ceni brez dodatnih skritih stroškov. Ponudbo preverite na povezavi.

Brezplačna zaščita folija

V času trajanja ponudbe ste enkratno upravičeni do brezplačne folije za zaslon svoje naprave, ki vam jo bodo strokovno namestili v servisnem centru Huawei. Obenem lahko izkoristite tudi možnost globinskega čiščenja, ki je na voljo za prenosnike, pametne ure in slušalke FreeBuds.

Informacije o delovanju strojne opreme in odgovore na vprašanja glede pogostih težav lahko uporabniki pametnih telefonov Huawei najdejo tudi v aplikaciji My Huawei. Predstavlja namreč prvo točko, na katero se lahko obrnejo, ko gre karkoli narobe.

Več informacij o ponudbi: https://consumer.huawei.com/si/support/huawei-service-giving-season/.

ekosistem

Povezan ekosistem naprav

Danes središče pametnega ekosistema velikokrat predstavljajo pametni telefoni. Na tem področju je Huawei v zadnjem času močno okrepil ponudbo, in sicer z modeloma Huawei P50 Pro in Huawei P50 Pocket. Njima pa se pridružujejo še druge pametne naprave, ki olajšajo vsakdanje življenje. Najprej so tu pametni telefoni Huawei nova 9 SE, Huawei nova 9 in Huawei nova 8i, ki jim sledijo še pametne ure serij Huawei Watch GT 3 Pro, Huawei Watch GT 3 in Huawei Watch GT Runner ter monitorja MateView in MateView GT.

O podjetju Huawei Consumer BG

Huaweievi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva. Huawei je po svetu vzpostavil že 14 raziskovalnih in razvojnih centrov, vključno v Nemčiji, na Švedskem, v Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Consumer BG je ena od Huaweievih treh poslovnih enot in ima pod okriljem pametne telefone, tablične računalnike, osebne računalnike, nosljive naprave, storitve v oblaku in drugo. Huaweieva globalna mreža je zgrajena na več kot 30 letih strokovnega znanja in izkušenj v telekomunikacijski industriji in je posvečena zagotavljanju najnovejših tehnoloških rešitev uporabnikom po celem svetu.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si.

Diablo Immortal je zdaj Blizzardova najslabše ocenjena igra v njihovi zgodovini

0

Vse od izida igre Diablo Immortal o njej ni slišati ravno veliko pozitivnih kritik. Igralci se sicer strinjajo, da je zadeva dobro optimizirana in da je osnovna kampanja zabavna, a ko se želi kdo spustiti v maksimalno treniranje lika in nabiranje najboljše opreme ter pripadajočih draguljev, ga pričaka groba realnost mikrotransakcij, ki lezejo iz vsake špranje.

Ta požrešnost Blizzarda je igralce močno razkurila, še posebej zaradi tega, ker je Blizzard pred izidom sicer napovedoval mikrotransakcije, a da se bodo te tikale samo kozmetike in da igralci nikakor ne bodo zmožni z mikrotransakcijami dvigati igralno moč svojega lika. To se je izkazalo za laž in to za kar konkretno, saj izračuni kažejo, da mora igralec za maksimalno nadgrajeni lik v igro vložiti več kot 100k dolarjev. Takšna vsota denarja se zdi sicer smešna, a Immortal je nase že privabil igralce, ki so v igro vložili tisoče evrov in ti v PvP obračunih zlahka izbrišejo konkurenco.

Kot pravi običaj pri slabih odzivih na igro, se je jeza igralcev preselila na podelitve nizkih ocen. Navadno te najdemo na Steamu, a ker Diablo Immortal tam ni izšel, so igralci svojo jezo izlili na Metacritic. Tam se Diablo Immortal trenutno ponaša z oceno 0,5, kar je tudi njihova uradno najslabše ocenjena igra v zgodovini Metacritica.

Blizzard je sicer pravi šampion Metacritica – vsaj če gledamo njegove najslabše ocenjene igre. Pri oceni 0,5 se je ustalila tudi njihova predelava dodatka World of Warcraft: The Burning Crusade Classic, ki je prav tako zaradi mikrotransakcij razkurila vse svoje privržence. Podobno zgodbo so doživeli tudi leta 2020, ko je njihova igra Warcraft 3: Reforged zaradi neizpolnjenih obljub doživela oceno 0,6.

Blizzard je na Metacriticu tri leta zaporedoma obarval dno lestvice in čeprav so to ocene samo iz strani igralcev, ki omogočajo oddajo ocene tudi tistim, ki igre sploh niso zagnali niti enkrat, je vseeno dober pokazatelj jeze iz strani igralcev.

Bo razvijalec enako potezo spočel tudi naslednje leto in nadaljeval tradicijo?

Joker 2 uradno potrjen

0

Nihče ni res pričakoval, da bo film Joker iz leta 2019 postal takšna svetovna uspešnica, saj je zadevo režiral Todd Phillips, ki je pred tem bil še najbolj znan po filmu Hangover 2. Vendar pa je imel Todd v rokavu skritega asa z imenom Joaquin Phoenix, odličnega igralca, ki se je superiorno odrezal tudi v vlogi Arthurja Flecka, ki skozi film postane zloglasni Joker.

Film je zažgal blagajne in med svojo svetovno turnejo prinesel več kot milijardo dolarjev dobička, leta 2020 pa so mu pripisali tudi dva Oskarja. Zaradi tega silovitega uspeha se je seveda kaj hitro začelo šušljati o nadaljevanju, a tega ni nihče uradno potrdil. Zgodba prvega filma je namreč odlično zaključena in niti ne kliče po nadaljevanju, a Todd Phillips je pričaral tako zanimiv in temačen svet, ki ga v svetu superherojskih filmov ne vidimo pogosto – če kdaj sploh.

Joker 2 pa je očitno vendarle bil v kartah. Todd Phillips je zadevo uradno potrdil preko svojega Instagram profila, kjer lahko vidimo dokončan scenarij, ki nosi tudi uradni naslov filma: Joker: Folie à Deux. Na še eni sliki nato lahko vidimo Joaquina Phoenixa, ki je ravno sredi scenarija in očitno se bo dvojec zopet združil za nadaljnje raziskovanje Jokerjevega bolanega uma.

Folie à Deux je francoski izraz, ki označuje duševno motnjo tipa skupne psihoze. V praksi to pomeni, da imata dve osebi iste privide in morda naslov napeljuje na dejstvo, da bomo poleg Jokerja v glavni vlogi gledali še nekoga – morda se mu pridruži njegova redna partnerica Harley Quinn?

HOPsi PC v2 – najboljše ravnovesje med ceno in zmogljivostjo

0

Dve leti nazaj smo predstavili svoj prvi namensko sestavljen PC in presenečeni smo bili, da je zadeva postala tako popularna, kar hkrati tudi pomeni, da je bil naš prvi skok v namensko sestavljanje računalnika več kot uspešen. Zadali smo si namreč malce drugačno nalogo, saj nismo v eno ohišje zgolj nametali cel kup najboljše strojne opreme in s tem zaključili dneva – kaj takega bi bilo preveč enostavno in niti ne bi nosilo neke uporabne vrednosti.

Raje smo se tako osredotočili na težjo nalogo in sicer na iskanje uravnovešenosti med zmogljivostjo in ceno, saj v sodobnem računalništvu čisto vsak kos strojne opreme nosi svoje prednosti in tudi pomanjkljivosti, tako da je treba na koncu najti zlato sredino.

To miselnost smo prenesli tudi v kovanje naslednje verzije računalnika, ki smo jo poimenovali preprosto HOPsi v2. Dve leti sta dovolj dolga doba, da je vmes obvezno treba posodobiti strojno opremo in za te namene smo preskočili eno generacijo grafičnih kartic, zamenjali procesor, posodobili pa smo še pomnilnik.


VIDEO RECENZIJA


SPECIFIKACIJE

Procesor: Intel i5-12400F @ 4,4 GHz
Pomnilnik: 16 GB 4800 MHz DDR5
Disk: NVMe M.2 512 SSD + 2 TB HDD
Grafična kartica: GeForce RTX 3060 12 GB
Napajalnik: 500 W 80 Plus Silver
Nakup: EIGRE.si


In za kovanje novega PC-ja smo tokrat stopili v partnerstvo s podjetjem Lenovo, ki tudi sam pri svojih izdelkih rad ujame ravnovesje med strojno močjo in ceno.

Vse komponente so tako lično zapakirane v ogromno črno ohišje Lenovo Legion, to pa vsebuje dovolj prostornine, da prevetritev ne bo predstavljala preglavic. RGB lučke so seveda prisotne, saj drugače tej zadevi ne bi mogli pritakniti naslova “gaming PC” in na sprednji strani tako lahko najdete prelep Legion logotip, na zadnji strani računalnika pa se vrti RGB ventilator, ki ga lahko gledamo skozi stekleno stranico. Dandanes preprosto vsak pravi računalnik mora omogočati vpogled v svojo notranjost, kar ne izpade samo izjemno frajersko, še posebej če PC postavite na mizo, ampak je tudi dober opomnik za čiščenje, saj se bo slej kot prej znotraj nabralo nekaj prahu, ki zna nato kvarno vplivati na vgrajene komponente.

poceni pc
Seveda je bilo poskrbljeno za RGB osvetlitev, saj drugače vse skupaj nima smisla. Brez skrbi, lučke lahko izklopite preko posebnega gumba na zadnji strani.

Ohišje na sprednji stranici zgoraj ponuja dva USB 3.2 vhoda ter luknji za priklop slušalk in mikrofona. Tu najdemo seveda še gumb za vžig in to je v bistvu tudi vse, kar prekine lepe in ravne sprednje linije računalnika. Če si pogledamo zadnjico bomo na njej našli štiri USB 2.0 vhode, en USB-C vhod, priklop za Ethernet kabel in tri avdio priključke, ki so že dolgo standardni. To je tisto, kar ponuja samo ohišje, seveda pa to ni vse, saj pomembno vlogo tukaj igra še grafična kartica, katera ponuja tri DP reže in en HDMI 2.1 vhod.

Pobrskajmo zdaj po glavni točki vsakega PC-ja: njegovem drobovju. Za posodobljeno verzijo smo se odločili malce premešati komponente in tako dostaviti produkt, ki se dovolj razlikuje od predhodnika, a vseeno ponuja vse tisto, kar smo vzljubili že pri originalu.

poceni pc
HOPsi v2 je dovolj majhen, da ga lahko brez težav postavite tudi na mizo.

Za procesorsko moč zdaj skrbi Intelov procesor i5–12400F, ki ponuja splošni takt 2,5 GHz, pri maksimalni obremenitvi pa ven izvrže 4,4 Ghz. Na papirju je sicer tole šibkejša različica procesorja 12600K, a razlike so res minimalne, 12400F pa je tudi cenejši in se manj segreva, tako da je idealna izbira za grajenje močne arhitekture, ki vseeno pusti nekaj prostora za denarnico.

Za premlevanja zahtevnih specifikacij iger smo se pri grafični kartici odločili za Nvidio in sicer za njihovo tretjo generacijo RTX grafičnih kartic. GeForce RTX 3060 je bila morda najbolj težka odločitev pri snovanju tega PC-ja, saj je trg grafičnih kartic še vedno divji, a se zdaj počasi umirja in cene so začele padati navzdol. RTX 3060 po našem mnenju najbolje ulovi razmerje med ceno in zmogljivostjo. Na sebi nosi 12 GB pomnilnika in se ponaša tudi z ray tracing učinki, ki so za sodobne igre postali že praktično nuja.

Matična plošča ter grafična kartica ponujata dovolj priklopov za skoraj vse vaše želje.

To je grafična kartica, ki brez problema poganja vse e-športne naslove, še posebej če jo sparimo s kakšnim zmogljivim monitorjem, ki zna tudi prikazati vse te silne sličice na sekundo. Poskrbljeno je tudi za igranje najnovejših iger, pri teh pa se boste največkrat spogledovali z ločljivostjo 1440p in 1080p. Skupno gledano je tole odlična grafična kartica, ki vas zna zabavati dolga leta – tako kot je bilo to v primeru njenega predhodnika GTX 1060.

Ponudbo zaključuje še 16 GB DDR5 pomnilnik in bliskovito hitri M.2 SSD disk, kapacitete 512 GB, temu pa smo dodali še 2 2TB velik trdi disk, ki bo poskrbel za shranjevanje podatkov, ta dodatna kapaciteta pa bo prišla prav tudi vsem tistim, ki se ukvarjate z video obdelavo.

Računalnik zna premlevati tudi najnovejše igre, skupaj z vključenimi učinki ray tracing.

Novi PC smo spravili tudi čez nekaj testov v igrah. Najprej smo skočili v Cyberpunk 2077 in se malce poigrali z raytracing nastavitvami v ločljivosti 2560×1440, rezultati pa so bili presenetljivi. Igra je namreč dosegala zelo podobne rezultate pri Ultra nastavitvah brez ray tracing učinkov in z njimi, seveda pa je tule malce pomagal vključeni DLSS.

Preizkusili smo še Rainbow Six Extraction in si ogledali nekaj večigralske akcije. HOPsi v2 je bil zmožen v tej igri doseči več kot 100 sličic na sekundo in to pri Ultra nastavitvah.

Če se malce potrepljamo po ramenih se lahko na koncu pohvalimo, da je računalnik HOPsi v2 izpolnil vse svoje cilje. Ujeli smo odlično razmerje med zmogljivostjo in ceno in v en paket združili trenutno najbolj privlačne komponente, ki bodo izpolnile praktično vse vaše želje. Zadeva ni samo zmogljiva ampak tudi presneto lepa in jo lahko še dodatno okrasite s priloženimi HOPsi nalepkami, ki si jih lahko prilepite na računalnik, monitor, hladilnik ali pa na čelo.

Poskrbeli smo tudi za priboljške, saj vsak HOPsi v2 računalnik s sabo prinese tudi ogromno podlogo za miško UVI XXL, ki jo lahko razprostrete čez celo mizo, tako da bo vaša miška vedno počivala na pravem mestu. Cena PC-ja znaša 1.449 €, to cenovno postavko pa lahko še dodatno znižate z digitalnim bonom v vrednosti 150 €, ki ga lahko vnovčite v spletni trgovini EIGRE.si.

Call of Duty: Modern Warfare II nas v novem igralnem napovedniku sprehodi skozi ladjo

Naslednje poglavje serije Call of Duty je nedavno dobilo svojo prvo pravo predstavitev, založnik Activision pa nas je včeraj nagradil še s prvim igralnim posnetkom, ki nas postavi v ekipo Task Force 141, ki se infiltrira na ladjo, tam pa seveda ne mine dolgo, preden se skozi palube ne sliši zvok pušk, brzostrelk in eksplozij bomb.

Modern Warfare II ni nobena grafična reva, a treba je reči, da je prvi igralni napovednik za njegovega predhodnika, ki nas je v nočnem pogledu popeljal skozi hišo, polne teroristov, bolj navdušil, saj smo takrat gledali v res fotorealistično grafiko. Zgornja stopnja, imenovana Dark Water, resda ni tako impresivna, a vseeno ni zanič. Učinki vode so odlični in morje verno udarja skozi palube, na enem mestu pa valovi začnejo premikati kontejnerje in nenadoma moramo mrzlično spreminjati zaklon, ki nikoli ne počiva.

Akcija ne bo počivala in videli smo že izsečke iz drugih stopenj, kjer bomo viseli z glavo navzdol, to pa nas ne bo ustavilo, da med divjimi pregoni ne bi preluknjali gum zasledovalcev. Eksplozije nas bodo spremljale na vsakem koraku in vse skupaj je videti, da bo kampanja zopet vredna preigravanja – čeprav bo za njo tokrat treba odšteti kar 70 €.

Call of Duty: Modern Warfare II izide 28. oktobra. Za letos pričakujemo tudi nadaljevanje battle royale veje Warzone, ki pa zaenkrat še ni dobila nobenega igralnega posnetka, Activision pa je že potrdil, da napredka iz originala ne bo mogoče prenesti v Warzone 2.

Layers of Fear naslednje leto dobiva tretji del in tule je prvi napovednik

0

Razvijalec Bloober Team je v svetu igričarstva znan kot studio, ki je do sedaj spočel nekaj izjemno povprečnih naslovov. Morda njihova najbolj popularna igra je bila The Medium, ki je sicer nosila nekaj zanimivih idej, a razvijalec ni bil dorasel tehničnemu izzivu sprotnemu prikazovanju dveh dimenzij in tudi sama mehanika je bila na koncu premalo izkoriščena.

Pred Mediumom pa je Bloober Team spočel Layers of Fear in njegovo nadaljevanje Layers of Fear 2. Prva igra je bila dokaj zanimiva, saj je prikazovala življenje slikarja, ki je znotraj hiše počasi začel padati v norost. Drugi del je dogajanje preselil na križarko in kritiki so se strinjali, da je nadaljevanje izgubilo nekaj šarma originala in leta 2019 smo bili preprosto že naveličani grozljivk, kjer se samo sprehajamo in vsake toliko ugledamo kakšen “bu!” trenutek.

Vendar pa Bloober Team franšizo še ne namerava spraviti k večnemu počitku. Včeraj so pogumno napovedali tretji del Layers of Fears, ki se bo vrnil k začetkom serije in bo gradil na temeljih prvih dveh iger. Kaj točno to pomeni, Bloober Team ni želel izdati, a povedali so, da jim ni bilo po godu samo predelati prve dve igre, ampak da so našli nov način za podajanje štorije. Ta se bo v Layers of Fears dogajala v različnih obdobjih in dogodki tretjega dela naj bi bolje razložili zgodbo originala.

Layers of Fears izide na začetku 2023 za PC in trenutne konzole.

Grozljivka The Callisto Protocol dobila krvavi igralni napovednik

0

Razvijalec Striking Distance Studios, ki mu predseduje originalni snovalec serije Dead Space, Glen Schofield, je včeraj pokazal prvi igralni napovednik za svoj prihajajoči naslov The Callisto Protocol.

Že v prvem napovedniku je bilo jasno, da bo nova igra delila veliko lastnosti z Dead Spacom in igranje je to tezo samo še potrdilo. Uporabniški vmesnik bo organično vpleten v okolico in tako bomo denimo zdravje našega junaka videli preko zelene pokazatelja na njegovem vratu in če bo ta bližje smrti, se bo pokazatelj obarval rdeče. Igranje bomo začeli v preprosto uniformi zapornika, kasneje pa bomo svojo zaščito našli v različnih oklepih.

The Callisto Protocol bo presneto krvava zadeva. Napadajočim mutiranim kreaturam bomo lahko dobesedno odstrelili meso iz kosti in na koncu se bodo do nas primajali samo še na štrcljih. Brutalnost pa se ne bo končala samo pri njih, saj bo tudi naš junak pošteno nastradal, če se ga bodo polastili kremplji sovražnikov. V enem kadru nam denimo odgriznejo polovico glave in kri šprica povsod, med igranjem pa bomo lahko tudi padli v centrifugo in se instantno spremenili v krvavi golaž.

The Callisto Protocol je ena redkih iger, ki jih bomo videli letos, izid pa je za zdaj postavljen v 2. december.

Predelava igre The Last of Us uradno napovedana, prihaja tudi na PC

1

Po vseh ugibanjih in govoricah je Sony včeraj vendarle uradno potrdil obstoj predelave igre The Last of Us, ki je sicer originalno izšla leta 2013 na pradavni konzoli PlayStation 3 in je kasneje dobila manjšo nadgradnjo za PlayStation 4. Razvijalec Naughty Dog se je sedaj odločil kodo vnovič predelati, a tokrat jo je spravil v nadgrajeni pogon nadaljevanja The Last of Us Part II, kar pomeni, da je bil prvi del praktično zgrajen od temeljev navzgor.

Uradni napovednik nam da nekaj vpogleda v prenovljeni post-apokaliptični svet, ki bo naslednje leto zaživel tudi v obliki TV serije na pretočnem servisu HBO Max. Priznati moram, da se mi sprva zadeva niti ni zdela tako nadgrajena, a spomin te hitro lahko prevara in ko sem si še enkrat ogledal slike originala, so grafične razlike jasne kot dan in noč. Predelava, ki bo zdaj nosila ime The Last of Us Part I, nosi močno bolj podrobne teksture, izboljšane animacije in boljšo osvetlitev, sem notri pa sploh še nismo prišteli vse dobrine, ki jih prinaša konzola PlayStation 5, kot je denimo instantno nalaganje stopenj, boljši zvok in napredno igranje preko igralnega ploščka DualSense.

Naughty Dog pa se ni podal samo v spreminjanje grafične podobe, saj bo nagradnja s sabo prinesla tudi izboljšane igralne mehanike. Strelska akcija bo bolj adrenalinska, izboljšana pa bo tudi umetna inteligenca. Sumimo, da zna predelava prinesti tudi nekaj minimalnih sprememb zgodbe – še posebej zna temu biti izpostavljen konec, ki ga znajo bolj navezati na nadaljevanje.

Zanimivo je, da bo The Last of Us Part I na voljo samo na konzoli PlayStation 5 in ne za PlayStation 4, medtem ko je Part II na voljo za oba sistema. Prodajal se bo za ceno 70 €, na voljo pa bo tudi različica Firefly Edition za 100 €, ki s sabo prinaša prelepo fizično kopijo in nekaj dobrin znotraj igre, kot je denimo zgodnejši odklep nekaterih orožij.

The Last of Us Part I izide že 2. septembra, Sony pa bo igro pripeljal tudi na PC, a nekoliko kasneje.

Rusija izdala nalog za aretacijo avtorja knjižne serije Metro

0

Ruski pisatelj Dmitry Glukhovsky ni samo dobro znan v knjižnem svetu, ampak ga imamo radi tudi igralci. Je namreč avtor knjige Metro 2033, ki jo je nato ukrajinski razvijalec 4A Games odlično prenesel v istoimensko igro, temu pa sta nato sledili še dve nadaljevanji Metro: Last Light in Metro Exodus.

Dmitry v Metro igrah prikaže postapokaliptično Rusijo, katere prebivalci se preselijo v podzemne tunele in tam spočnejo povsem novo združbo. Posebnost Dmitryjevih knjig je dejstvo, da se vse ne vrti okoli mutirancev in skrivnostnih tunelov v katerih lahko človek zblazni, ampak dobimo vpogled tudi v zakompliciran sistem različnih kast in družb, ki se naselijo pod ulice Moskve. Nekateri namreč to priliko izkoristijo za ponovno rojstvo komunizma, drugi pa se začnejo spogledovati z nacističnimi nauki.

Nič čudnega potem, da je Dmitry ob ruskem napadu na Ukrajino imel kar nekaj za povedati, svoje misli pa je začel javno deliti že 12. marca in je napad svojih rojakov označil za resnično vojno in klical po tem, da se ta takoj prekine. To izjavo je podal na Instagramu, malce za tem, ko je v Rusiji v veljavo stopil nov zakon, ki prepoveduje žaljenje ruske vojske in njeno sodelovanje v posebni vojaški operaciji znotraj Ukrajine.

Poročilo iz strani Radio Free Europe zdaj pravi, da je ruska vlada 7. junija izdala nalog za aretacijo Dmitryja, za rešetkami pa bi zaradi svoje Instagram objave preživel do 10 let. A do njega ne morejo, saj Glukhovsky prebiva izven ruskih meja, izdanega naloga pa se ni ustrašil in na Telegramu je pogumno še enkrat zapisal prej podano izjavo, ki zahteva preklic vojne.

Glukhovsky je tako postal znana figura znotraj ruskega prostora, ki ji zaradi izjav glede vojne grozi zaporna kazen. Ob nalog za aretacijo se je obregnil ruski politik Lyubov Sobol, nasprotnik Putina, ki je na Twitterju zapisal, da se je ruski predsednik včasih bal samo politikov, zdaj pa se očitno boji tudi pisateljev.

Na Battlefieldu 2042 naj bi delalo samo še nekaj ljudi, a EA je te govorice zanikal

Battlefield 2042 je imel od svojega izida kar nekaj težkih mesecev, a danes bodo njegovi zvesti igralci končno dobili nekaj dobrin, saj bo končno izšla prva sezona, s podnaslovom Zero Hour. Posodobitev bo s sabo prinesla novo mapo in specialistko, razvijalec DICE pa je v paket vključil dva nova helikopterja ter tri nova orožja. Vse skupaj je sicer dobrodošlo, a vsebinsko se sliši nekam revno, novinar Jeff Grubb pa je iz svojih virov izvedel, da ima pomanjkanje novih stvari dober razlog.

Založnik EA naj bi namreč nad Battlefieldom 2024 manj kot leto po izidu že povsem obupal. Kravatarji naj bi se po pregledu trenutnega stanja odločili, da igre ni mogoče rešiti in ji povrniti vse izgubljene igralce, zato so pri razvijalcu DICE vse veterane preusmerili na kovanje novega Battlefielda, medtem ko na 2042 dela samo še peščica ljudi. EA bi najraje celotni DICE potegnil stran od projekta, a tega ne more storiti kar tako, saj je v predprodajo ponudil posebne prepustnice, ki so obljubljale vsaj 4 sezone vsebine. EA želi tako izpolniti svoje zakonske zaobljube, a vse te 4 sezone želi sproducirati karseda hitro in poceni.

Jeff Grubb je to izjavil na podcastu Giant Bomb, Eurogamer pa je nato prejel izjavo iz strani EA-ja, ki je Jeffove besede zanikal. EA pravi, da te izjave niso resnične in da na Battlefieldu 2042 dela veliko ljudi, ki poskušajo igralno izkušnjo izboljšati za vse igralce.

Komu zdaj verjeti? Težka odločitev, a treba se je zavedati, da je EA takšne trditve ven metal tudi ob katastrofalnem izidu igre Anthem, za katero je bilo tudi obljubljeno ogromno podpore po izidu, a je zadeva praktično umrla v manj kot letu in nikoli ni dobila svoje obljubljene igralne revolucije.

Cyberpunk 2077 anime prihaja na Netflix in tu je prvi napovednik

0

Igra Cyberpunk 2077 je ob svoje izidu vsekakor imela veliko problemov, a zanimivi liki, zgodba in glasba niso bili med njimi. Razvijalec CD Projekt RED od izida ni delal samo na popravkih, ampak se je povezal tudi z Netflixom in v novi anime seriji Cyberpunk: Edgerunners bo uporabil vse svoje veščine podajanja zgodbe, brez da bi se moral vmes obremenjevati z optimizacijo.

Edgerunners bo spremljala zgodbo mladega protagonista, ki bo poskušal preživeti sredi brutalnega mesta Night City. Ta naloga ne bo lahka, zato se bo vključil v organizacijo Edgerunners, to pa so v bistvu najemniki, ki v zameno za kredite opravljajo razne naloge, ki velikokrat vključujejo tudi nekaj streljanja in vihtenja pesti.

Razvijalec CD Projekt RED je močno vpleten v produkcijo, a kakšnih silnih podrobnosti zaenkrat nočejo izdati. Animacija je sicer videti konkretno, za risanje podobic so se namreč povezali s Studiom Trigger, ki je pred tem poskrbel za dobro znani anime Little Witch Academia. Napovednik pričara tudi dobro glasbeno podlago, za njo pa bo poskrbel japonski skladatelj Akira Yamoka, ta pa se je pred tem izkazal pri kovanju unikatne glasbene podlage franšize Silent Hill.

Anime Cyberpunk: Edgerunners bo vseboval 10 epizod, premiero pa bo doživel 20. septembra.

Call of Duty: Modern Warfare 2 prihaja na Steam, a zanj bo treba odšteti 70 €

Založnik Activision bo po petih letih svojo popularno franšizo Call of Duty zopet pripeljal nazaj na Steam. Najava je prišla skladno s prvim igralnim napovednikom, ki je videti močno vzdušno in akcijsko, dogajanje znotraj igre Modern Warfare II pa nas bo postavilo na več lokacij po svetu – med drugim bomo obiskali Iran in tudi Južno Ameriko. Razvijalec si je v napovedniku celo upal omeniti Rusijo, kar je v današnjem politično napetem svetu vsekakor pogumna poteza.

Vse pa niso dobre novice. Modern Warfare II bo resda skočil iz Battle.neta na Steam, a Activision mu je prilepil tudi novo cenovno nalepko, ki znaša kar 70 € za osnovno verzijo igre. Založniki so sicer v zadnjem letu že začeli prehod na višje cene in prvi med njimi je bil japonski založnik Square Enix, ki pa je še bolj pogolten in njihova prihajajoča igra Forspoken na Steamu zase zahteva celo 80 €.

A to je prvi Activisionov naslov z višjo cenovno postavko in stavimo, da tudi ne bo zadnji. Seveda to pomeni, da je konzolna verzija igre še dražja – za Cros Gen Bundle, ki vam prinese kopijo igre za PS4 in PS5 bo treba odšteti 80 €, cena pa se tu ne ustav. Activision namreč ponuja tudi verzijo igre Vault Edition, katera stane 100 € (na konzolah 110 €), ta pa s sabo prinaša osnovno igro ter prvo sezono,

Cene so absurdne, a ni vrag, da se zadeva ne bo prodala. Call of Duty pač tiska denar, Activision pa je izid postavil v 28. oktober in v tem terminu se zaenkrat ne nahaja noben večji naslov, saj jih je bila večina zamaknjenih v 2023, tako da Modern Warfare II ob pravočasnem izidu pri prodaji praktično ne bo imel konkurence.

Dirkalni izziv WOOP! SIM Challenge uspešno za nami in tule so zmagovalci

0

Pretekli vikend se je znotraj ljubljanskega dirkalnega centra WOOP! Karting odvila prešerna zabava, ki je pod eno streho združila največje navdušence nad preganjanjem ovinkov znotraj kart formulic. Tam ste našli tudi nas, saj se je 5. junija odvil naš dirkalni turnir WOOP! SIM Challenge, ki je na unikatni način združil resnično in virtualno dirkanje v en hudo privlačen paket, ki je najboljšim priskrbel tudi odlične nagrade.

Na turnir se je prijavilo več kot 50 zagretih dirkačev, ki so imeli pred sabo težko nalogo. Najprej so se zapodili skozi virtualni izziv, saj so se usedli v UVI Racing Simulator in odpeljali nekaj krogov znotraj igre Assetto Corsa, ta pa je vsebovala digitalno različico prave proge, ki jo najdemo znotraj WOOP!-a. Čeprav je bila preslikava proge zelo podrobna, so se dirkalni časi vendarle malce razlikovali in nekateri igralci so kasneje ugotovili, da so na digitalni progi za nekaj sekund celo počasnejši od časov, ki so jih dosegali znotraj resničnih ovinkov.

woop

Najboljši vozniki so nato iz simulatorja skočili na pravo progo in po napetih spopadih smo na koncu dobili razvrstitev najboljših tekmovalcev. Te smo razdelili na dva tabora: tiste, ki so stari manj kot 16 let in tiste starejše, oboji pa so domov odnesli bogate nagrade, ki so vključevale Lenovo monitor Y25-25, brezžične slušalke Logitech G, Logitech podlago G840 XL in UVI Floormat, vse to pa smo še začinili s celim kupom bonov, ki jih lahko izkoristite sredi centra zabave WOOP!

TOP TRIJE NAD 16 LET:

🏆 nejc51 – Nejc J.
🥈 S1rocket – Nejc R.
🥉 Pockaj5 – Luka P.  

TOP TRIJE POD 16 LET:

🏆 TIM3Y – Tim G.
🥈 Tabz – Nik P.
🥉 Gladius – Taj V.

Vsem tekmovalcem iskreno čestitamo, končno razvrstitev si lahko ogledate na uradni strani. Na naši Facebook strani si lahko ogledate tudi nekaj slik iz dogodka, ki so v objektiv ujele tekmovalce med vožnjo po digitalni in tudi pravi progi.

Poleg druženja in dirkanja so se tekmovalci lahko tudi rokovali z vplivnežem Erikom Kosom, znanim ljubiteljem bencinskih hlapov, ki se je nato tudi zapeljal skozi progo in svojo izkušnjo okronal z zgornjim videom.

Zadovoljni smo tudi mi, saj smo po vseh problemih s koronavirusom končno lahko izpeljali dogodek v živo, kar nam je dalo tudi zagon za organizacijo veliko večjega dogodka, ki ga bomo izpeljali še ta mesec. Več o tem izveste zelo, zelo kmalu.

Fortnite naj bi začel testirati prvoosebni pogled

Popularna streljačina se od svoje konkurence ni razlikovala samo na račun grajenja, ampak je od nje odstopala tudi glede na perspektivo igranja. Fortnite namreč lahko igramo zgolj iz tretjeosebnega pogleda, ki kamero postavi našemu junaku za ramo, razvijalec Epic pa naj bi zdaj začel testirati prvoosebni pogled, ki bi igralcem ponudil povsem novo izkušnjo igranja.

Novost je izbrskal Twitteraš HYPEX, ki je v preteklosti že večkrat predčasno razkril prihajajoče posodobitve za Fortnite, zdaj pa je prišel do informacij, da naj bi Epic začel raziskovati FPS igranje, razvoj tega pa naj bi se začel sredi 3. sezone Vibin’ v aktualnem 3. poglavju. HYPEX pravi, da več informacij nima in da je razvoj nove perspektive še v zgodnji fazi, tako da znamo morda še nekaj časa čakati na uradno napoved.

Prehod iz tretjeosebnega v prvoosebni pogled niti ni tako enostaven, saj ta sprememba s sabo potegne kup igralnih mehanik. Igralec v prvoosebnem pogledu ima veliko manjši kot vidnega polja kot pa tisti iz tretjeosebnega, ki lahko ves čas pregleduje okolico okoli sebe. Delna rešitev tega problema bi bila stroga ločitev strežnikov na igranje v prvoosebnem in tretjeosebnem pogledu, kar bi bilo še najbolj pošteno.

Problem se zgodi tudi pri grajenju, saj bi bilo metanje desk naokoli iz prvoosebne perspektive recept za pravo zmedo, a Epic je to težavo delno že zaobšel z uvedbo igralnega načina “Zero Build”, ki se osredotoči samo na akcijo in grajenje povsem umakne iz igre.

Tretja težava pa so razne preoblekice in plesi, ki jih igralci odklepajo preko mikrotransakcij, saj teh pri igranju iz prvoosebnega pogleda ne moremo tako občudovati, a ta problem imajo tudi druge battle royale streljačine, pa še vedno prodajo tone mikrotransakcij.

EU bo Apple prisilil, da do leta 2024 preklopi na kable tipa USB-C

0

EU je včeraj sklenil nov zakon, ki bo vse proizvajalce manjše elektronike prisilil na novi standardni priključek USB-C. Ta zakon se je pripravljal že dolgo časa, a zdaj imamo zanj končno okviren datum, ki končni rok postavlja v jesen leta 2024.

Na USB-C priklop bodo morali tako preklopiti vsi proizvajalci novih telefonov, tablic, e-bralnikov, slušalk, digitalnih kamer, ročnih konzol in prenosnih zvočnikov. Vse to bo pomagalo zmanjšanju elektronskih odpadkov, ki so v zadnjem desetletju postali resnični problem, glavni igralci na tem področju pa so bili proizvajalci mobilnih telefonov, ki so ves čas uvajali nove polnilnike, ki pa med sabo niso bili združljivi.

Na polnjenje preko standarda USB-C so preklopila vsa večja podjetja, ki se bavijo z elektroniko – izjema je bil le Apple. Ta je trmasto vztrajal pri svojem Lightning kablu in se na noben način ni strinjal s politiko enega standardnega priključka, saj naj bi takšna odločitev zavirala inovativnost pri razvoju novih naprav.

Čez čas so sicer le začeli popuščati, saj lahko preko USB-C kablov že polnimo njihove novejše tablice iPad in nekatere Macove prenosnike, pri telefonih pa so vztrajali pri svojem priključku. EU so med razpravo glede novega zakona tudi opozorili, da bo ta odločitev vplivala na več kot milijardo naprav, ki zaradi novega priklopa ne bodo več mogle kupiti Lightning polnilcev, zaradi česar lahko postanejo neuporabne.

A njihovo pritoževanje je na koncu naletelo na gluha ušesa in hočeš nočeš bodo tudi iPhoni morali preklopiti na USB-C, saj drugače na EU trgu ne bodo smeli obstajati.

Novi zakon bo pri podjetjih tudi zahteval, da v ponudbo pošljejo dve različici novih naprav: takšne, ki v paketu vključujejo polnilec in takšne, ki tega ne bodo držale. Ni še jasno, ali se bodo ti paketi na koncu tudi kaj razlikovali v ceni, a nekako v to dvomimo.

Več kot pol leta po izidu Battlefield 2042 končno dobiva 1. sezono

Če morda zadnje pol leta žalostno gledane v svojo zaprašeno kopijo igre Battlefield 2042 in zraven še preklinjate dan, ko ste za njo na dan izida zapravili polnih 60 €, potem se morda obdobje vašega trpljenja končno približuje zaključku. Razvijalec DICE je namreč v vseh teh mesecih igro krpal z raznimi vsebinskimi posodobitvami in popravki, zdaj pa mu je uspelo skupaj spraviti dovolj nove vsebine za splavitev 1. sezone igre, ki bo podnaslovljena Zero Hour.

Ali bo ta dovolj dobra, da bo v igro povrnila vse izgubljene igralce je seveda predmet ugibanj, a glede na napovedi zadeva ne bo tako obsežna, da bi lahko spočela resnično revolucijo igralnih sistemov. Dobra novica je to, da se bo sezonska prepustnica vrtela predvsem okoli kozmetičnih dodatkov, medtem ko bo tisto resnično meso igre dostopno vsakemu igralcu.

Med to meso lahko prištejemo povsem novo mapo Exposure, ki predstavi ogromne gozdnate predele, ki spominjajo na nekaj iz Kanade. Poleg tega bomo lahko s pridnim igranjem odklenili novo specialistko Ewalino Lis, ki preko svojih sposobnosti lahko odkrije sovražna vozila, preko orožja G-84 TGM pa lahko izstreli rakete, ki jih lahko tudi nadzoruje do njihovega eksplozivnega cilja.

Zero Hour s sabo prinaša še dva nova helikopterja RAH-68 Huron in YG-99 Hannibal in tri nova orožja: metalec dimnih granat, samostrel Ghostmaker in puško BSV-M.

In to je v bistvu to? Ni dvoma da so igralci po vsem tem čakanju iz prve večje posodobitve pričakovali veliko več, a tisti, ki še vztrajajo pri igranju bodo veseli vsaj tega, da EA nad projektom ni še popolnoma obupal.

Apple predstavil prenovljeni prenosnik MacBook Air

0

Podjetje Apple je včeraj zagnalo svojo vsakoletno konferenco Worldwide Developers Conference in čeprav ta navadno ni prizorišče za predstavitev novih fizičnih izdelkov, je Apple vseeno dogodek izkoristil za najavo prenovljenega prenosnika MacBook Air, ki je v svoje drobovje prejel nadgrajeni čip M2.

MacBook Air je šibkejša različica bolj znanih prenosnikov MacBook Pro, a je tudi odličen izdelek za vse tiste, ki bi prenosni računalnik uporabljali bolj za pisarniško delo in izpod pokrova ne zahtevate velikih mišic. Bolj šibka strojna oprema je botrovala tudi nekoliko nižji ceni in zato si Aira iz leta 2020 privoščite za nekje dobrega jurja evrov, a tega poganja zgolj čip M1, medtem ko naj bi novi M2 po moči svojega predhodnika prekašal za nekje 40 %.

M2 čip vsebuje 8-jedrni procesor, 8-jedrno grafično enoto in 8 GB pomnilnika, seveda pa lahko zadevo kupite v močnejši različici. Grafično enoto lahko nadgradite na 10-jedrno, pomnilnik pa dvignete do številke 24 GB, seveda pa bo vse to s sabo prineslo tudi pošteno višjo cenovno nalepko.

Novi MacBook Air pa ne prinaša samo novega čipa, saj je Apple poskrbel tudi za večji zaslon, ki v premer zdaj meri 13,6 palca. Spremenjena je bila tudi oblika, ki je zdaj bolj zaobljena, zaslon pa prekinja zareza, ki vsebuje nadgrajeno kamero ločljivosti 1080p. Apple se hvali, da lahko baterija po novem zdrži 18 ur uporabe, kar kaže na izjemno varčnost M2 čipa in je še en dober razlog za morebitno nadgradnjo modela iz leta 2020.

Novi MacBook Air se ponaša tudi z malce manjšo težo, ki znaša vsega 1,2 kg. Na voljo bo v štirih barvah: “starlight”, “midnight”, sivi in vesoljsko sivi. Žal prenovljeni čip s sabo prinaša nekoliko višjo ceno: v evrih je še nimamo, pri Američanih pa bo treba za osnovni model treba odšteti 1.199 $, v trgovinah pa ga bo moč kupiti od julija dalje.

Serija 1899 dobila prvi dražilnik

0

Serija Dark velja za eno najbolj misterioznih in kvalitetnih zadev, ki jih lahko najdete na Netflixu. Ustvarjalca Baran bo Odar in Jantje Friese sta imela dovolj poguma, da sta na ta pretočni servis prinesla izjemno zapleteno temačno pripoved, ki je skakala skozi različna časovna obdobja, za povrh pa je bilo vse skupaj posneto v nemškem jeziku. Dark ni bilo lahko priporočiti, saj moraš biti za spremljanje zgodbe vso pozornost nameniti seriji in bolje zate, da vmes ne pogledaš na telefon, saj lahko v hipu zamudiš nek pomemben dogodek, ki te bo pri nadaljnjem podajanju fabule pustil še bolj zmedenega.

A če se ti uspe prebiti skozi vse to si na koncu priča izjemno zanimivim dogodkom, ki se ti bodo še za dolgo vtisnili v spomin. Nič čudnega, da je serija Dark zato razvila izjemno močno skupnost, ki še danes kuje različne teorije glede razpleta dogodkov, ti oboževalci pa so bili pred kratkim nagrajeni s prvim dražilnikom serije 1899, pod katero sta se znova podpisala Baran bo Odar in Jantje Friese.

Zgodba bo sledila skupini evropskih migrantov, ki na krovu ladje čakajo svoj prihod v ZDA, saj naj bi jih tam čakalo lepše življenje, obenem pa bežijo svoji lastni temni preteklosti. A med potovanjem naletijo na še eno ladjo in od tam naprej se jim življenja obrnejo na glavo. Dražilnik nam pričara kup srhljivih scen – ena od teh se zgodi sredi jedilnice, kjer zaradi neznanega razloga vsi naenkrat posrebajo skodelico čaja.

Ena od posebnosti 1899 bo dialekti vseh glavnih junakov. Baran in Jantje sta želela prikazati razdeljenost Evrope in vsaka oseba bo tako veliko bolj izstopala, saj jo bo govorjeni jezik bolj vtisnil v spomin gledalcu. Čeprav je dražilnik narejen v angleščini, to niti približno ne bo edini jezik serije, tako da se pripravite na vklop podnapisov.

Žal 1899 še nima datuma izida, a se ga pričakuje enkrat proti jeseni.

Serija Resident Evil dobila nov napovednik pred svojim julijskim izidom

0

Ko smo si ogledali prvi dražilnik za prihajajočo novo serijo Resident Evil nas zadeva ni ravno navdušila. Prikazano je bilo videti hudo klišejsko in je dajalo vtis nečesa, kar bo preklicano že po eni sezoni. Netflix je zdaj v obtok poslal bolj konkreten napovednik, ki je dejansko videti malce bolje, a vseeno se nam zdi, da je začrtana zgodba preveč uboga, da bi lahko gledalca zabavala več kot samo eno epizodo.

A če ne drugega nam novi napovednik postreže z nekaj zanimivimi CGI monstrumi. Serija bo spremljala dogodke iz leta 2022, ko je bil svet še povsem normalen, a nato je vedno zlobno podjetje Umbrella v svet poslala uničujoči T-virus, ki je vse skupaj spremenil v katastrofo, apokaliptičnih razsežnosti. Ljudje se spremenijo v nemrtve zombije in teren je pripravljen za junakinji Jade in Billie Wesker, ki sta hčerki starega znanca Alberta Weskerja, da se počasi sprehajata skozi ulice in kanalizacijo prenovljenega mesta New Raccoon City.

Poznavalci iger boste v napovedniku opazili kar nekaj slavnih primerkov sveta Resident Evila. To so denimo nemrtvi psi, po kanalizacijah pa bodo strašili mutirani pajki, ki so nam povzročali ogromno težav v tisti čisto prvi igri. Morda pa vse skupaj celo preseneti – navsezadnje bo Alberta Weskerja odigral odlični Lance Reddick, ki nas je navdušil v celem kupu različnih vlog.

Resident Evil bo na Netflix prispel 14. julija, prva sezona pa bo štela 8 epizod.

Za popolnoma nadgrajeni lik v Diablo Immortalu morate odšteti več kot 110k dolarjev

0

Blizzard je nekaj dni nazaj v svet poslal igro Diablo Immortal, ki se že od same najave kopa v kontroverziji. Razvijalec jo je namreč najavil takrat, ko so vsi pričakovali napoved četrtega dela, poleg tega pa je zraven pristavil, da bo tole brezplačna igra, ki jo jo bomo lahko igrali samo na telefonih.

Blizzard je bil pri odzivu skupnosti šokiran in morda si je ravno zaradi tega za razvoj vzel veliko več časa, kot pa je sprva načrtoval. Zdaj je Immortal vendarle zunaj in izkazalo se je, da so bile zle slutnje igralcev upravičene, saj je tole očitno ena najbolj oderuških iger na mobilnem trgu.

Diablo Immortal lahko sicer igramo brezplačno in če se vam gre samo za zgodbo, potem znate v igranju uživati. Vendar pa se Blizzard dobro zaveda, da je čar Diablo iger bil od vedno nabiranje nove opreme, to “grindanje” pa lahko postane hitro predmet zasvojljivosti. V zlatih časih Diabla 2 niso bili redki primeri, ko se je kdo zjutraj zbudil eno uro pred odhodom v šolo ali službo, samo zato, da bi odigral hitro partijo igre, saj bi morda ravno takrat šef izpustil tisto želeno orožje ali runo. Možnosti za kaj takega so se takrat štele v procentih, ki so bili izjemno nizki, ti pa za to ni bilo treba odštevati nobenih dodatnih evrov.

Zdaj pa k vsemu temu dodajte še mikrotransakcije in loot boxe in hitro postane jasno, da lahko Immortal postane prava virtualna ruleta, ki vam čez noč izprazni bančni račun. Blizzard je finančni model igre dobro premislil in ga zasnoval za maksimalni učinek finančne injekcije.

Immortal vsebuje klasično sezonsko prepustnico ter cel kup valut, preko katerih lahko odklepamo nadgradnje lika in nekaj teh stvari si lahko prislužijo tudi vsi tisti F2P igralci, ki v igranje ne želijo vložiti niti evra. A zaplete se pri tistih pravih nadgradnjah, ki vam na naslednjo stopnjo dvignejo razne rune in dragulje, za vse te dobrote pa bo treba odpreti denarnico.

YouTube kanal Bellular News je zadevo malce preračunal in prišel do odkrijta, da bi za popolnoma nadgrajeni lik igralec moral odšteti nekje 110.000 dolarjev. Ta številka upošteva cel kup nadgradenj, a pri računici največjo vlogo izjemno redki dragulji tipa Legendary, ki pa so hkrati izredno močni. Legendary dragulje lahko dobimo samo preko nakupa loot boxov in ravno tu je največji čar tega finančnega spektakla, saj vam tudi nakup teh vrednostnih skrinjic ne garantira, da boste dobili svoj želeni dragulj. Za 100 dolarjev dobite 45 teh skrinjic, kar so v bistvu poskusi, da eden od njih vsebuje maksimalni dragulj z vrednostjo 5 zvezdic. Blizzard pa ni povsem brez srca, saj je v vrednostne skrinjice uvedel sistem miloščine, ki začne veljati pri nakupu 50 skrinjic. V praksi to pomeni, da če pri odprtju 49 loot boxov še vedno ne boste dobili najmočnejšega dragulja, imate za 50. skrinjico tega zagarantiranega.

Zadeva gre potem še globlje, saj lahko svojo opremo “zbudite”, seveda pa boste morali za to odšteti dodatne denarce in Diablo Immortal ima na koncu v sebi toliko sistemov, da so očitno razvijalci v finančni vidik opeharjenja igralcev vložili več truda, kot pa v samo meso igre. Nič čudnega potem, da sta Belgija in Nizozemska že prepovedali izid igre v njihovih spletnih trgovinah.

Bodite brez skrbi: Blizzard je že potrdil, da bo tudi Diablo 4 vseboval mikrotransakcije.