🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 171

World of Warcraft: Dragonflight izide še letos

0

Razvijalec Blizzard je sicer že nekaj časa nazaj najavil nov dodatek za igro World of Warcraft in igralci so preko vzdušnega napovednika spoznali, da jih bo Dragonflight popeljal na skrivnostno otočje Dragon Isles, tam pa se bomo največ ukvarjali z zmaji. Preko štirih različnih pokrajin Waking Shores, Azure Span, Ohn’ahran Plains in Thaldraszus bomo spoznavali zgodovino teh mogočnih bitij, ki v svetu Azerotha že od samega začetka nosijo pomembno vlogo.

Dragonflight bo s sabo prinesel cel kup sprememb, ki se bodo tikale spremenjenega sistema talentov, spremenjenih poklicev in popolnoma prenovljenega uporabniškega vmesnika, ki bo omogočal enostavno razporejanje posameznih elementov, tako da se nam ne bo več treba toliko zanašati na razne modifikacije iz tretjih strani.

Pomembno vlogo bo igrala tudi povsem nova rasa Dracthyr, ki bodo nekakšni kuščarji, ti pa se bodo lahko kadarkoli prelevili v zmaja in se dvignili v nebo. Vsebovali bodo svojo začetno startno cono, tako da jih boste lahko že od začetka malce bolj intimno spoznali, to pa bo več kot potrebno, saj bodo Dracthyrji vsebovali unikatne napade s svojimi kremplji, za rezervo pa bodo lahko uporabili tudi svoje bruhanje ognja.

Spremenjen bo tudi sistem jezdenja zmajev in zdaj bomo lahko pri šviganju skozi zrak izvajali razne kaskaderske podvige, tako da vse skupaj ne bo samo sestavljeno iz držanje tipke W.

Blizzard je včeraj presneto presenetil z napovedanim datumom izida, saj bo Dragonflight izšel še enkrat v 2022. Bolj natančnega datuma nismo dobili, Dragonflight pa naj bi zaživel enkrat pred 31. decembrom.

Več informacij o igri lahko najdete na uradni strani, prednaročila pa so odprta za tri različne verzije igre: Epic, Heroic in Base Edition. Za osnovni paket boste odšteli 49,99 €, na voljo pa je tudi zbirateljska različica, ki zase zahteva 129,99 €, ta pa vsebuje fizične priboljške kot je mapa in razne figurice.

Tiny Tina’s Wonderlands prispe jutri na Steam

Če imate radi franšizo Borderlands, a ne prenesete trgovine Epic Games, potem so pred vami lepši časi. Tiny Tina’s Wonderlands, samostojna igra, ki se dogaja znotraj Borderlands vesolja, se namreč po samo treh mesecih ekskluzivne zavezanosti trgovini Epic Games zdaj seli tudi na Steam.

Prehod se bo zgodil 23. junija, razvijalec Gearbox pa pravi, da bo igra na Steamu nekaj časa prodajana pod nižjo ceno, kakšna pa bo ta bila, zaenkrat še ni znano. Igralci bodo lahko izbirali med nakupom standardne verzije in dražje inačice Chaotic Great Edition, ki poleg osnovne igre v sebi drži še sezonsko prepustnico. Priporočamo nakup standardne verzije, ki smo ji podelili dokaj visoko oceno, vsi naknadno izdani DLC-ji pa so bili eno veliko razočaranje in za svojo ceno ponujajo kriminalno malo vsebine.

Skladno z izidom na Steamu bo igra dobila tudi nov DLC, imenovan Molten Mirrors, ta pa bo s sabo prinesel povsem nov igralni razred The Blightcaller, ki bo preko strupa in raznih urokov sejal kaos po bojišču. Novi igralni razred boste lahko uporabili v kombinaciji z že izbranimi razredi, saj je Tiny Tina’s Wonderlands neke vrste RPG, ki omogoča takšno mešanje igralnih prvin.

Tiny Tina’s Wonderlands je odlična igra, z zares zabavnimi glavnimi in stranskimi nalogami ter odličnim zvočnim podajanjem. Zaplete se edino pri orožjih in občutku streljanja, ki nekako ni na ravni predhodnika Borderlands 3, a ta je spet šepal na področju zgodbe in preveč nadležnih likov.

Jezen igralec Diablo Immortala zapravil 15.000 € za en dragulj in nato protestno izbrisal svoj lik in igro

0

Blizzard je z izidom igre Diablo Immortal pošteno razburil igralce po celem planetu, saj ti preprosto od tega razvijalca niso pričakovali tako velike pogoltnosti pri mikrotransakcijah. Te so bile seveda pričakovane, saj je Diablo Immortal navsezadnje brezplačen naslov, ki je povrh tega primarno namenjen mobilnim igralcem. Vendar pa so navdušenci nad Hudičevcem še vedno pošteno jezni, saj je Blizzard prelomil obljubo, ki jo je izdal samo nekaj tednov pred izidom, takrat pa je izjavil, da Immortal definitivno ne bo “Pay 2 Win” igra.

Ta trditev se je kasneje izkazala za laž, zato je tudi bes igralcev do določene mere upravičen. Immortal je kmalu začel na Metacriticu polzeti navzdol in trenutno nosi smešno nizko oceno 0,3, streamer Quin69 iz Nove Zelandije pa je svoje razočaranje jasno nakazal v svojem nedavnem prenosu v živo, ko je znotraj igre spočel prav poseben protest.

Quin69 je svoj igralni lik pripeljal do stopnje 60 in se začel ukvarjati z nabiranjem najboljše opreme in ravno tu se pokaže največja požrešnost Blizzarda, saj se vse vrti okoli dragocenih draguljev s petimi zvezdicami, te pa lahko dobite samo ob nakupu Legendary Crestov, ki vam nato med napredovanjem skozi Elder Rift temnice omogočajo pridobitev tega dragulja. Trik je v temu, da vam ti dragulji niso zagotovljeni, zato je treba nakupiti kar nekaj Crestov, preden se končno dokopljete do želenega.

V primeru Quin69-a je ta za te Creste zapravil dobrih 15.000 €, preden se mu je končno izpolnila želja in je v košaro dobil 5-zvezdni dragulj. A Quin69 zadeve ni proslavljal, ampak je takoj odstranil igro iz diska, malce kasneje pa se je spomnil, da bi vmes moral narediti še posnetek zaslona. Igro je nato ponovno namestil, vmes pa se je odločil, da dragulj uniči, izbriše svoj lik in med držanjem sredinca kameri še enkrat dokončno izbriše igro.

Cena 15k evrov za en dragulje je seveda neverjetna, še bolj pa je absurdno dejstvo, da lahko en lik naenkrat nosi 6 takšnih draguljev, tako da je bil v bistvu Quin69 šele na začetku svoje poti. Analitiki so izračunali, da bi za popolnoma nadgrajeno opremo moral igralec odšteti več kot 110k evrov, Blizzard pa je najavil, da je igra v dveh tednih od izida prislužila več kot 24 milijonov dolarjev zaslužka.

Igro Outriders lahko brezplačno igramo vse do četrtka

Poljski razvijalec People Can Fly nas je dobro leto nazaj presenetil s svojo streljačino Outriders, ki je v bistvu spadala v žanr iger “looter shooter” in je bila nekakšna mešanica iger Borderlands in Destiny. Igralci so tako dobili dolgo kampanjo, ki so jo lahko brez problema opravili povsem enoigralsko, a ponujena je bila tudi možnost sodelovalnega opravljanja izzivov.

Outridersi so bili meni osebno presneto zabavni, pa čeprav v enem letu ni dobila kakšne resne dodatne vsebine. Razvijalec se je namreč raje odločil, da bodo za igro dodajali večje razširitve in prva od teh, podnaslovljena Worldslayer, se bo med nami pojavila že 30. junija.

Založnik Square Enix se je zdaj odločil igralce malce opomniti, da imajo dotično igro v knjižnici ali pa novice vzpodbuditi k temu, da ji morda ponudijo novo možnost. Outriderse lahko tako trenutno na Steamu aktiviramo in igramo povsem brezplačno, ta akcija pa se izteče v četrtek.

Igra bo med tem časom tudi znižana in to za kar 45 %, kar ceno poseka na 21,99 €. Ves napredek iz brezplačnega preizkusa se bo prenesel tudi v polno igro, tudi to znižanje cene pa se izteče 23. junija.

Sony naj bi naslednji teden najavil tri nove igričarske slušalke in dva monitorja

0

Sony naj bi se pospešeno pripravljal na razkritje cele linije novih fizičnih izdelkov, ki bodo zadišali predvsem PC igralcem. Poročali smo že o temu, da naj bi Sony delal na “pro” različici svojega igralnega ploščka DualSense, novinar Tome Henderson pa zdaj pravi, da to ni edina stvar, ki se je v zadnjih mesecih ustvarjala znotraj japonskih laboratorijev.

Sonyju je namreč hudo zadišal PC trg in to ne samo na področju digitalnih iger, ampak nameravajo plodno konkurirati tudi na področju periferije. Sony sicer že zdaj izdeluje premijske slušalke, tako da je bilo samo še vprašanje časa, da svojo roko preizkusijo tudi na PC “gaming” področju in za te namene bodo predstavili povsem novo znamko INZONE.

Spletna stran 91mobiles se je že dokopala do prvih slik in informacij teh novih slušalk, ki jih bo moč kupiti v treh različicah: H3, H7 in H9. Vse tri slušalke bodo vsebovale 360 stopinjski zvok, polnjenje preko USB-C vhoda, H3 pa bodo edine, ki jih boste uporabljali žično. Slušalke H7 in H9 bodo brezžične, H9 pa bodo najdražje in bodo svojo ceno upravičile tudi z možnostjo aktivnega preklica zvoka.

Sony pa se ne bo ustavil samo tukaj, ampak namerava skočiti tudi v monitorske vode. Dva nova monitorja bosta prav tako izšla izpod znamke INZONE in bosta namenjena tako PC kot tudi PlayStation 5 igralcem. Prvi monitor bo ponujal ločljivost 4K in osveževanje slike pri 144 Hz, znotraj bo bomo našli tudi podporo za DisplayHDR600. Drugi monitor bo ponujal manjšo ločljivost 1080p, a bo to nadgradil z osveževanjem slike pri 240 Hz, tudi ta pa bo ponujal DisplayHDR400.

Oba nova monitorja bosta omogočala vklop spremljanja raznih statistik kot so denimo sličice na sekundo in spremljanje preživetih ur znotraj iger. Zamik naj bi znašal samo 1ms, konzolni igralci pa boste pozdravili podporo tehnologije VRR. Vse to se sliši super, a po drugi strani je še vedno nekoliko smešno, da konzole PlayStation 5 še vedno ne podpirajo ločljivosti 1440p, ki je postala že nekakšen standard PC trga. Kdo ve, morda bo prihod novih monitorjev s sabo prinesel tudi podporo za novo ločljivost.

Nič od tega ni bilo še uradno potrjenega, a glede na vir in prve slike je očitno nova znamka INZONE resnična. Sony naj bi uradno predstavitev zagnal naslednji teden in takrat odgovoril tudi na najbolj žgoči vprašanji: cena in datum izida.

Sony naj bi ukinil predplačniške kartice za PlayStation Plus

0

Samo še pičla dva dneva nas ločita od prenovljenega servisa PlayStation Plus, ki bo po novem ponujal tri stopnje naročnine, te pa bodo s sabo prinesle cel kup dobrot; med drugim bomo v Sloveniji prvič dobili dostop do pretočnega servisa PlayStation Now in možnost igranja iger iz prejšnjih generacij konzol.

Preklop na novi naročniški servis še vedno ostaja nekoliko zmeden, saj denimo ni čisto jasno kako točno potekajo nadgradnje in kaj se denimo zgodi, če že zakupljeno letno naročnino nagradiš na Extra ali Premium in si vmes premisliš in želiš skočiti nazaj na osnovno raven. Je to sploh možno? Nekako dvomimo.

Sony se je odločil zmanjšati zmedo vsaj na trgu predplačniških kartic, ki smo jih lahko kupili v fizičnih trgovinah ali pa preko preprodajalcev ključev na spletu. Te kartice so bile velikokrat znižane in lahko smo si tako privoščili naročnino za leto, pol leta, 3 ali 1 mesec po manjši ceni kot pa tisti, ki jo je ponujala uradna Sonyjeva trgovina, a zdaj je očitno teh časov konec.

Poljska spletna stran XGP poroča, da so te kartice začele izginjati iz večjih trgovin kot so ameriški Walmart, BestBuy in Newegg, zmanjkuje pa jih tudi na Amazonu. V poljskih fizičnih trgovinah so kartice že skorajda povsem izginile, podobno pa se dogaja drugod po Evropi, novih zalog pa očitno ne bo več. V Sloveniji v trgovinah najdemo 12-mesečne kartice, a vprašanje ostaja, koliko časa bodo te še na zalogi.

Darilne kartice bodo sicer še vedno obstajale, saj jih Sony namerava nadomestiti s takšnimi, ki na sebi nosijo določeno vrednost evrov, te pa boste nato znotraj digitalne trgovine vnovčili za nakup iger in naročnin. Uporabniki bodo sicer zdaj morali storiti še en dodaten korak pri pridobivanju naročnine, vendar pa bo to očitno postalo neko nujno zlo.

Poteza je sicer dokaj logična, saj žongliranje predplačniških kartic za tri različne naročnine doda k zmedi, še posebej če zraven prištejete dejstvo, da vsaka država po svetu drži svoje verzije valut in omejitve, kjer lahko določene kartice vnovčiš samo v specifični državi. A hkrati to pomeni, da teh naročnin ne bo več tako enostavno in poceni kupovati iz strani preprodajalcev ključev, kar bo storitev zagotovo zamerilo marsikomu.

Igra Dragon’s Dogma 2 končno tudi uradno napovedana

0

Capcom je v zadnjih tednih začel nekam glasno govoriti o svoji igri Dragon’s Dogma, ki nikoli ni bila neka blazna prodajna uspešnica, a je na račun svojih zanimivih igralnih mehanik in dobrega boja dobila kultni status in danes ji veliko igralcev nadeva naslov “nebrušen diamant”. Skoraj vsi se strinjajo, da je Dragon’s Dogma imela res zanič zgodbo, ki je skozi napredovanje skozi igro postajala samo še bolj zmedena, a se je odkupila z dobrim koncem, največjo prednost pa je kazala preko svoje boja. Na voljo je več igralnih razredov in vsak od teh nudi svoje sposobnosti, nasproti pa nam včasih stopijo titanski nasprotniki, na katere lahko splezamo in jim tako zabijemo bridko sekiro naravnost v lobanjo.

Založnik Capcom se je sicer zavedal, da je Dragon’s Dogma popularna, a uradnega nadaljevanja kar ni bilo na spregled, smo pa med tem časom dobili več sezon animirane serije na Netflixu, v 2015 pa se je rodil MMO Dragon’s Dogma Online, ki pa je bil prisoten samo na azijskem trgu, pa še tam so mu v 2019 ugasnili strežnike.

Vsi zvesti oboževalci pa boste zdaj končno dobili svojo glavno nagrado. Capcom je namreč praznovanje 10. obletnice obeležil tudi z uradno napovedjo nadaljevanja Dragon’s Dogma 2, na katerem bo zopet glavno vlogo igral Hideaki Itsuno, režiser prvega dela, ki se je podpisal tudi pod serijo iger Devil May Cry. Hideaki je napoved drugega dela pripravil za sam konec praznovanja obletnice in si frajersko odpel jopič in razkril majico z logotipom igre Dragon’s Dogma 2, najavo pa pospremil z besedami: “Žal nam je, da smo vas pustili čakati.”

Kakšnega igralnega napovednika ali pa datuma izida nismo dobili, a oboževalcem je že dovolj novica, da je zadeva zares v razvoju. Capcom je kasneje potrdil, da bo Dragon’s Dogma 2 zgrajen v pogonu RE Engine, ki je zaslužen za nove igre serije Resident Evil in ga najdemo tudi v Monster Hunter Rise.

Če morda originala niste nikoli zagnali, potem je morda trenutna suša z igrami idealna priložnost, da pokukate vanj. Igra je trenutno na Steamu znižana na vsega 4,79 €, akcija pa se izteče 23. junija.

Jon Snow naj bi dobil povsem svojo serijo

0

Serija Igra prestolov se je resda zaključila bolj revno in oboževalci so še vedno besni nad 8. sezono, ki bi jo nekateri najraje izbrisali iz spomina. Po spletu so se celo pojavile peticije, ki HBO pozivajo, da zadnjo sezono posname še enkrat in oboževalcem dostavi tisto, kar si tudi zaslužijo.

HBO kaj takšnega nima v načrtih, a se brez dvoma zaveda, da ima pod prsti pomembno franšizo, ki ima za razne zgodbe toliko potenciala kot Vojna zvezd. Trenutno naj bi bilo v izdelavi kar 7 projektov, kamor lahko prištejemo filme, serije in animirane izdelke, pisatelj George R.R. Martin pa je na svojem blogu opozoril, da ni nujno, da bodo vse te zadeve tudi prišle na ekran in znajo biti preklicane med razvojem.

Spletna stran Hollywood Reporter poroča o eni takšni seriji, ki naj bi sledila Jonu Snowu, enemu najbolj znanih pankrtov znotraj Zahodnjega, ki je v zadnji sezoni zapustil civilizacijo in se skupaj z Divježi odpravil onkraj porušenega Zidu. Kar je najbolj zanimivo pri tem projektu pa je dejstvo, da se bo ta serija dogajala po dogodkih iz Igre prestolov. Tako se morda HBO ne bo vseskozi vrtel okoli ene ere, kot je bilo to v primeru Vojne zvezd in Luka Skywalkerja, ampak bomo celo dobili nadaljevanje zgodbe, ki je imela odrezav zaključek, ki je poleg tega pustil cel kup odprtih vprašanj.

Hollywood Reporter je še zapisal, da je igralec Kit Harington že pripravljen ponovno nadeti črno ogrinjalo, a še vedno se čaka, da bo serija tudi uradno odobrena. HBO je v zadnjih mesecih pod novim vodstvom odsekal cel kup predragih projektov, a seveda je franšiza Igra prestolov povsem druga liga in v njo se splača zliti veliko finančne podpore.

Na novo vsebino pa nam medtem ne bo treba več čakati dolgo. 21. avgusta bomo dobili že prve epizode serije Zmajeva hiša, ki nam bo bližje predstavila zgodovino družine Targaryen, George R.R. Martin pa je tik pred tem, da izda svojo novo knjigo The Winds of Winter. Tole zadnje je bila seveda neokusna šala, saj Martin to piše že 11 let in še vedno o njenem izidu ne vemo ničesar.

Final Fantasy 7 Remake bo v bistvu trilogija, naslednji del prihaja konec naslednjega leta

Založnik Square Enix je pred kratkim obeležil 25. obletnico franšize Final Fantasy z nekaj kratkimi, a slastnimi napovedmi glede prihajajočih projektov tega japonskega RPG-ja, ki je danes še bolj popularen kot v svojih ranih začetkih.

Največ pozornosti je bilo namenjene predelavi igre Final Fantasy 7 Remake, ki je izšla aprila 2020, a v nedokončani obliki. Dobili smo namreč samo del igre in en DLC, Square Enix pa je zdaj pojasnil, da bo celotna predelava razdeljena v tri poglavja. Drugi del se bo imenoval Rebirth in bo seveda nadaljeval zgodbo predhodnika, a režiser Tetsuya Nomura pravi, da bodo za drugi del poprijeli tudi vsi tisti, ki niso nikoli zagnali originala, kar je za trilogijo ene zgodbe definitivno nekam bizarna izjava in zanimivo bo videti, če bomo lahko v Rebirth lahko prenesli napredek iz prve igre. Rebirth je še dokaj daleč stran, saj ga lahko pričakujemo šele pozimi 2023, zanimivo pa je, da bo izšel samo za konzolo PlayStation 5, medtem ko je bilo predhodnika igrati tudi na PlayStation 4.

Final Fantasy 7 Remake je po novem skočil tudi na Steam, saj je bil do sedaj zavezan trgovini Epic Games. Žal pa vse niso dobre novice, saj ta več kot 2 leti stara igra zase zahteva kar 80 €, a si jo lahko do 23. junija privoščite po znižani ceni 56,79 €.

Square Enix je hkrati napovedal predelavo igre Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion, ki je leta 2007 izšla samo za prenosno konzolo PSP. V glavni vlogi tokrat nastopa Zack, zgodba pa se dogaja pred tisto iz Final Fantasyja 7 in če vam morda konec slednje igre ni bil povsem jasen, zna tančico zmede odpraviti ravno Crisis Core. K sreči bo ta predelava izšla malce prej, saj je napovedana že za to zimo, kar je pa še posebej smešno je dejstvo, da bo na PC-ju izšla samo na Steamu, medtem ko Epic Games sploh ni omenjen.

Halo Infinite naj bi svoj prvi štorijalni DLC dobil šele enkrat v 2025

0

Razvijalec 343 Industries je imel pred izidom igre Halo Infinite polne žepe obljub glede prihodnosti franšize Halo, saj naj bi bil ravno Infinite peskovnik, v katerega bi v naslednjih desetih letih lahko zlili nepredstavljivo količino vsebine, igra pa bi tako redno dobivala novo vsebino in bi se vedno čutila sveža.

Zdaj pa je jasno, da je razvijalec v žepih skrival tudi dve figi in čeprav je Infinite po letih razvoja in prestavitvah izidov vendarle izšel, je to storil v bolj ubogem stanju. Kampanja je bila pošteno okleščena in se je dogajala v praznem odprtem svetu, 343 Industries pa več kot pol leta po izidu še vedno ni dostavil obljubljenega sodelovalnega načina, ki naj bi prispel enkrat avgusta. Tudi na večigralskem polju jim ne gre ravno dobro, saj je igra po dobrem začetku zaradi pomanjkanja vsebine in ubožnih sezon danes le še bleda senca samega sebe in povprečno dnevno dosega manj kot 10k igralcev.

Nove govorice pravijo, da bo Halo Infinite še nekaj časa v slabem stanju. Vir tokratnih čenč je YouTuber Sean W, ki sicer velja za srednje dober vir informacij, tako da je morda njegove besede treba jemati z malce rezerve. Sean pravi, da bo Infinite sicer dobil novo vsebino za kampanjo, a je ta še v ranih začetkih in naj bi jo dobili šele enkrat v 2025. To so debela tri leta stran, kar je dovolj časa za razvoj praktično popolnoma nove igre, a morda 343 Industries nekaj takega tudi načrtuje, saj Infinite trenutno ni na dobrem glasu in pada iz ene težave v drugo. DLC naj bi bil po velikosti enako obsežen kot originalna kampanja in se naj bi dogajal na povsem novem planetu.

Izid DLC-ja v 2025 se sicer zdi malce smešen, vendar pa je jasno, da pri 343 Industries nekaj ne štima. V nedavni Microsoftovi konferenci Halo praktično ni bil omenjen, kar je hudo bizarno, saj je to eno največjih imen Xbox-a, ki je vedno stalo v centru pozornosti in je pred kratkim zagnalo tudi prvo sezono televizijske serije, ki pa je prav tako bila deležna slabih kritik.

Dark Souls: Archthrones je nova večja modifikacija za igro Dark Souls 3

0

Dark Souls veterani smo vedno na lovu za novo vsebino in zdaj, ko je bil Elden Ring že dodobra preigran, se nas je začelo veliko spogledovati s ponovim preigravanjem starejših naslovov. Pri tem je sicer nekaj težav, saj strežniki iger Dark Souls 1, 2 in 3 na PC-ju še vedno ne obratujejo, razvijalec FromSoftware pa je sicer napovedal delo na popravkih, a datum izida teh še vedno ni znan.

Pridna modderska skupnost pa vmes ne počiva in počasi se približuje izid nove obsežne modifikacije Dark Souls: Archthrones, ki je v izdelavi že nekje 2 leti in bo namenjena igri Dark Souls 3. Ta je sicer prejela že dve večji modifikaciji Cinders in The Convergence, ki sta pošteno spremenili stopnje, nasprotnike in šefe, a kakšne štorijalne vsebine nista dodali. Ravno to pa bo naredil Archthrones, ki ga razvijalec imenuje za neko različico neuradnega DLC-ja, saj bo predstavil preoblikovane stare lokacije, tem pa bo dodal povsem nove mape, šefe, nasprotnike in prijateljske NPC-je. Štorija se bo odvijala pred dogodki iz Dark Soulsa 3, igranje pa bo malce spominjalo na Demon’s Souls.

Tako kot v prej omenjeni igri bomo namreč svoja potovanja začenjali iz lokacije Nexus of Embers, tam pa se bomo lahko nato teleportirali na 5 različnih map. Eno od teh vidimo v dražilniku in nosi ime Consumed Cathedral in ni vrag, da me niso samo po enem kadru zasrbeli prsti po igranju.

Žal modifikacija še nima datuma izida, namerava pa razvojna ekipa v svet poslati demo, ki pa prav tako še nima časovnega okvirja.

Predelava igre The Elder Scrolls II: Daggerfall zdaj na voljo za igranje

0

Elder Scrolls 6 je po zadnjih podatkih še leta stran in če imate trenutno že vrh glave vedno novega igranja Skyrima, a si še vedno želite nekaj Elder Scrolls vsebine, je morda zdaj napočil čas, da se vrnete v zgodovino.

Natančneje v leto 1996, ko je na svet privekal drugi del serije Daggerfall, ta pa je služil kot podlaga za razvoj Morrowinda, ki je nato serijo Elder Scrolls izstrelil med najbolj prepoznavna imena igričarske industrije. Daggerfall je danes bolj kot ne samo arhivski primerek igre, ki ga zaganjajo samo največji nostalgiki, saj nosi cel kup tehničnih omejitev, grafično pa je zadeva videti resnično zastarano.

Vendar pa k sreči obstajajo modderji, ki so pripravljeni žrtvovati ves svoj prosti čas za delanje na obsežnih projektih, za katerega ne bodo dobili niti evra, a to jih preveč ne moti. Takšni istomiselni junaki so se več kot 10 let nazaj združili pod projektom Daggerfall Unity, ki je celotno igro prenesel v bolj moderen pogon Unityja, zdaj pa je ta nehuman podvig končno prispel do ciljne črte.

Predelava prenovi vse teksture znotraj igre in te naredi bolj podrobne, tako da okoli ne stojijo samo zamegljene osebe, ampak veliko lepši modeli, ki pa še vedno niso povsem v 3D. Daggerfall Unity vsebuje še prenovljeno osvetlitev in veliko boljše kontrole, vsemu temu pa lahko dodamo še nekaj sprememb igralne formule, ki bodo prišle prav vsem novejšim, bolj “razvajenim” igralcem.

Za igranje modifikacije je najlažje skočiti na GOG, kjer si lahko brezplačno prenesete igro Daggerfall Unity – GOG Cut in za igranje vam ni treba narediti ničesar drugega, kot pa pognati bližnjico na namizju. Zadevo je možno igrati tudi na Steamu, a tam bo treba narediti malce več korakov – postopek namestitve si lahko ogledate na uradni strani.

The Quarry – odličen recept za starošolsko grozljivko

Priznam, da sem razvijalca Supermassive Games praktično že skoraj povsem odpisal. Gre za studio, ki se je proslavil leta 2015, ko je na trg izvrgel odlično grozljivko Until Dawn, a od takrat je izgubil bogato finančno zaledje Sonyja ter se spravil na vkup spravljati antologijo The Dark Pictures Anthology, ki je bila že od štarta pod povprečjem, dno pa so dosegli z zadnjim delom House of Ashes, ki je bil preprosto zanič.

A glej ga zlomka, Supermassive Games je z igro The Quarry dokazal, da imajo v rezervoarju še nekaj bencina in nova igra je skorajda popolno nasprotje njihovih zadnjih treh naslovov. The Quarry je odlična vrnitev k formuli Until Dawna in kaže tudi na nekakšen prerod “slasher” grozljivk, ki ga je letos v kino izvedbi dostavil tudi film Krik.


Razvojna ekipa: Supermassive Games
Založnik: 2K
Platforme: 
PC, PS5, XSX
Nakup: Steam
Datum izida: 10. junij 2022
Cena: 59,99 €

Zvrst: Tretjeosebna grozljivka


VIDEO RECENZIJA


Tako kot v Until Dawn, nam The Quarry predstavi kopico najstnikov, ki pa so se tokrat znašli sredi tabora Hackett’s Quarry in to ravno pri zaključku njihove mentorske vloge skozi poletje. Otroci so se poslovili in čas je, da tudi mentorji pospravijo svojo opremo, si še zadnjič stisnejo petko in se odpravijo proti domu. A vmes poseže usoda in zaradi pokvarjenega kombija obtičijo v kampu. Odločijo se, da prespijo še eno noč, a njihov šef, znan pod vzdevkom Mr. H., zaradi te odločitve postane nenavadno živčen in se nenadoma usede v avto in se odpelje domov, še pred tem pa vsem zabiča, naj se skozi noč zaklenejo v kočo in naj te v nobenem primeru ne zapustijo.

Žal pa so bile te besede izgubljene v vetru, saj govorimo o zasedbi potrebnih najstnikov, ki so se naenkrat znašli sredi divjine brez nadzora in še preden žarometi Mr. H-a izginejo za ovinkom že začnejo vlamljati ključavnico za skladišče, kjer se skriva zaloga piva. Prizorišče je tako pripravljeno za grozljivo avanturo, ki vsebuje pošasti, bizarne domačine in veliko sprehajanja skozi temo, medtem ko v grmovju slišimo “nekaj”.

20220611223808 1
Ena od opcij “igranja” je filmski način, kjer vse skupaj gledamo kot film, vsakemu liku pa predtem prilagodimo osebnost.

The Quarry nosi klišejsko izročilo slasher grozljivk s ponosom, a res nikoli ne pričara kakšne dolgočasne izkušnje in rad dostavi nepričakovane zaplete, ki so presenetili tudi mene, veterana grozljivk, ki je tosortne igre močno pogrešal. Igra je razdeljena na več poglavij, prvi dve od teh pa služita spoznavanju odlično zamišljenih likov, ki so spet malce klišejski, še posebej če ste že kdaj gledali kakšno ameriško slasher grozljivko. Tu je Jacob, atlet, ki zagotovo igra ameriški nogomet in se rad spravlja na malce šibkejše od sebe. Vlogo razvajene lepotičke zastopa Emma, Nick je avstralski študent na izmenjavi, Abigail pa je sramežljiva umetnica. Oseb je še veliko več in tekom igranja boste podrobno spoznali vse, nekateri od njih se vam bodo hitro priljubili, druge boste zasovražili.

A skupno jim je to, da so vsi odlično spisani, scenarij pa je glede kvalitete glede na From the Ashes kot noč in dan. Dialogov sicer ne moremo preskakovati, a tega niti nočemo, saj preprosto uživamo v filmski izkušnji, ki s sabo potegne kar nekaj humorja. In to dobrega humorja, ne nekaj v stilu Borderlandsa, kjer liki več ali manj žebrajo “cringe” vrstice in bi igralec najraje izključil zvok. Tu sem se parkrat nasmejal na glas in res kar ne morem prehvaliti scenarija, ki me je vlekel vse do konca nekje 9-urne izkušnje.

the quarry
Interaktivnega igranja je bolj malo in v teh segmentih se boste v glavnem sprehajali in občudovali različne predmete.

Poskrbljeno je tudi za tehnični vidik, čeprav tu ne gre brez zapletov. Grafično je zadeva superiorna, proti teksturam ne morem reči nobene žale, dobro je tudi igranje svetlobe s sencami. Potožil bi edino nad temačnostjo, saj je igra velikokrat preprosto pretemna in mestoma sploh ne vidiš, kje hodiš. V oči malce zbodejo obrazne animacije, a začuda le na začetku in samo na nekaterih likih. Kasneje v igri se zdi, kot da so razvijalci nekako bolj ujeli osvetlitev senc, obrazne mimike pa takrat dobesedno oživijo in včasih sem se resnično ujel, da nisem več ločil med igro in filmom, igra pa se je takrat izenačila z obraznimi mimikami težkokategornikov tipa The Last of Us Part 2.

Igranje ostaja standardno izročilo Supermassive iger. To pomeni, da bomo največkrat spremljali dialoge in se občasno z nerodnimi kontrolami sprehajali skozi scene s statično kamero. Kakšnega res naprednega igranja ali ugank ne boste našli – mislim, da sem v celi igri moral 2x poiskati neko geslo ali predmet za nadaljevanje, pa še to ni bilo nujno. Nekatere stopnje se zdijo včasih malce preobilne, saj ne delamo drugega kot pa tiščimo gumb za naprej, vmes pa lahko poberemo kakšno Tarot karto, ki jih od nas zahteva ločena pripovedovalka zgodbe, ki jo najdemo med prehodi poglavij in ta igra eno od vlog v zgodbi, ki sama po sebi ni ravno preveč originalna.

20220611142639 1
Grafično zadeva na trenutke izpade smešno zanič…

Med igranjem največ štejejo naše odločitve in teh bomo sprejeli cel kup. Večinoma teh bomo naredili med dialogi in tako bomo pomembno vplivali na razplet dogodkov. Ena takšnih scen se zgodi že takoj na začetku, ko se seznanimo s čudaškim policistom, ki spominja na tistega iz Teksaškega pokola z motorko. Lahko ga ubogamo ali pa se mu upiramo, vse te odločitve pa bodo pripeljale do rezultatov, ki se bodo izkazali veliko kasneje v zgodbi. Teh prepletov je resnično ogromno in nas napeljujejo k večkratnemu preigravanju zgodbe, saj bodo zaradi naših odločitev nekateri umrli ali pa preživeli.

Crknemo lahko tudi sredi igranja, saj bomo morali ob pravem trenutku premakniti gobico na igralnem ploščku in če zadeve ne opravimo pravočasno, temu lahko sledi groba kazen, ki je lahko tudi smrt. Prisegel bi, da sem parkrat zamočil samo zaradi tega, ker igra preprosto ni pravilno zaznala gumba, k sreči pa igra omogoča, da si te QTE sekvence olajšamo s pomagalniki, ki dopuščajo več možnosti za napako. Če kdo vseeno slučajno umre, ga lahko oživimo s ponovnim življenjem, a skozi celo igro imamo samo tri takšna ponovna rojstva.

20220611221247 1
A ob pravi osvetlitvi scene postanejo praktično filmske.

The Quarry je lahko tudi odlična družna zabava. Sodelovalno igranje pomeni, da si igralci med sabo podajajo igralni plošček in vsak odigra določen segment igre, na voljo pa je tudi Movie način, ki je v bistvu samo film. V tem načinu lahko vsakemu od likov prilagodimo osebnost in jih nato spustimo skozi dogodke v igri in zanimivo je gledati, kdo na koncu preživi in kdo je brutalno pokončan.

The Quarry me je resnično presenetil in igro lahko brez problema priporočim vsem ljubiteljem grozljivk. Cena je resda nekam visoka, a če vam ni tuje večkratno preigravanje scenarijev in ste navdušenec nad “slasher” žanrom, potem vam denarja ne bo žal. Tole je preprosto odlična izkušnja, ki se jo splača podoživeti, zatakne se ji samo pri nekaterih igralnih segmentih in pri koncu, ki je narejen nekam preveč odsekano.

Adobe bo prek brskalnikov omogočil dostop do brezplačnega Photoshopa

0

Najbolj popularno orodje za urejanje digitalnih slik Photoshop zna kmalu postati še bolj razširjeno. Podjetje Adobe je v zadnjih letih začelo delati na spremembi finančne modela za vse svoje obstoječe programske rešitve in tako lahko zdaj njihovo ponudbo uživamo v zameno za mesečno naročnino, kmalu pa bomo Photoshop uporabljali povsem brezplačno.

Zadeva je trenutno na voljo samo v Kanadi in do nje lahko dostopamo preko brskalnika, tako da nam ni treba ničesar prenašati. Spletni Photoshop je sicer postal na voljo že lani jeseni, a je bil ta močno omejen in je omogočal samo nekaj osnovnih funkcij in je bil bolj namenjen deljenju slik med uporabniki. Nova verzija pa bo precej močnejša in bo omogočala kar nekaj naprednih funkcij, a seveda ne čisto vseh.

Adobe upa, da bo preko brezplačne verzije razširil bazo uporabnikov, ti pa bodo nato morda kasneje razmislili o prestopu na naročniški model. Brezplačna verzija bo seveda vsebovala svoje omejitve, a vseeno bo preko nje mogoče narediti kar nekaj naprednih modifikacij, ki bodo prišle prav vsem tistim, ki niso ravno grafični oblikovalci.

Adobe še ni povedal, kdaj bo zadeva na voljo tudi še kje drugje kot pa samo v Kanadi. Skladno z brezplačno različico so napovedali tudi nov filter, ki omogoča obnovo ostarelih fotografij, ki so morda porumenele in na sebi nosijo poškodbe. Če filter nato združimo z obnovo barve, potem lahko črno-bele fotografije v hipu oživijo, a pri nekaterih je potem potrebno postoriti še nekaj minimalističnih popravkov.

Razvijalec Obsidian predstavil zanimivo detektivsko igro Pentiment

0

Razvijalec Obsidian trenutno paca vsaj dva večja AAA projekta in to sta Awoved in The Outer Worlds 2, pod njihovih veteranskim vodstvom pa so v razvoju tudi manjši projekti. Na enem od teh že nekaj časa dela Josh Sawyer, ki je pomembno vlogo nosil pri razvoju iger Pillars of Eternity in Fallout: New Vegas, zdaj pa je predstavil svoj novi naslov Pentiment.

Že glede na vizualno podobo nam je takoj jasno, da je tole manjši projekt, Josh pa se je delo na njem odločil po tem, ko je preigral odlični Disco Elysium. Pentiment si bo tako s tem naslovom delil kar nekaj idej, glavna od teh pa bo podajanje zanimive detektivske zgodbe, ki pa se bo v Pentimentu odvijala sredi 16. stoletja.

Prevzeli bomo vlogo Andreasa Malerja, umetnika, ki je tik pred tem da postane prepoznavno ime in svoje zadnje študije opravlja znotraj opatije. A glej ga zlomka, zgodi s umor in razreši jo lahko samo Andreas, kar pomeni, da ga čaka veliko pogovarjanja in iskanja sledi, dokler na koncu ne dobimo glavnega krivca. Posebnost Pentimenta je dejstvo, da nam igra nikoli ne bo povedala, kdo je v resnici bil morilec, kar pomeni, da bo zadeva spočela celo vrsto forumskih razprav.

Če ste si morda od vedno zaželi podoživeti knjigo Ime rože v igralni obliki, potem zna to biti za vas prava poslastica. Pentiment celo izide še letos – na PC-ju in konzolah Xbox ga pričakujemo enkrat v novembru.

Ukrajinski razvijalec igre STALKER 2 pokazal vpliv vojne na njihovo delo

0

Razvijalec GSC Game World trenutno dela na težko pričakovani igri Stalker 2 in je hkrati eden redkih studiev, ki lahko igro prestavi kadarkoli hoče in prav nihče jim ne bi zameril. Ukrajinski razvijalec je namreč večino delo opravljal znotraj Kijeva, ta pa je bil 24. februarja deležen raketiranja iz strani Rusije, to pa je za vedno spremenilo njihova življenja.

GSC Game World je nedavno na splet poslal nov video, ki pokaže potek razvoja in kako je bil ta konec februarja postavljen na glavo. Kadri so resnično neverjetni in res je še vedno težko verjeti, da so ukrajinski programerji enega dne posedali po pisarni in med sabo delili ideje, nato pa so morali tekati v zaklonišča, pisarne pa so ostale prazne in na mizah zdaj najdemo še kakšen monitor, ki mu družbo delajo razmetani stoli.

Vojna je najbolj vplivala na same delavce. Razvijalec je sicer večino osebja preselil v Prago, a kar nekaj jih trmasto vztraja doma. Anton Kukhtytski je pri igri zaslužen za risanje konceptnih risb, sredi dela pa je moral teči v zaklonišče, a žal njegova črna mačka ni imela sreče in je umrla že v prvem tednu vojne. Maksym Tkachenko je vodja skupnosti, zdaj pa je njegova pisarna postala kopalnica. Daria Tsepkova je zaslužna za pisanje zgodbe, trenutno pa se skriva v majhni sobici, kjer ji družbo dela enooki nemški ovčar, ki ga je rešila iz ulice. Pravi, da je malce težko pisati nasilne naloge, medtem ko okoli tebe pokajo eksplozije.

Nekateri člani studia so poprijeli za orožje in se šli borit za svojo domovino. Dmytro Iassenev pri igri Stalker 2 dela na umetni inteligenci, vmes pa skoči za težko strojnico, Maksym Hnatkov pa je zaslužen za oblikovanje štorije in s puško v roki pred kamero pove, da se bo po zmagi Ukrajine vrnil k delu.

GSC Game World je pokazal tudi nov napovednik, ki malce spomni na tistega iz prvega dela. Hkrati je razvijalec to priložnost izkoristil za uradno napoved prestavitve izida, ki se bo zdaj zgodila enkrat v 2023.

Starfield ne bo omogočal prostega prehajanja med planeti in vesoljem

0

Prvi igralni posnetek igre Starfield je za nami, šef studia Bethesda Todd Howard pa se je naknadno malce razgovoril v intervjuju za spletno stran IGN in tam dodal nekaj podrobnosti glede Starfielda, ki niso prispele v začetno predstavitev.

Med drugim se je dotaknil samega raziskovanja vesolja in morda bodo nekateri razočarani, da igralec ne bo mogel z vesoljsko ladjo prosto prehajati med planeti in raziskovanjem vesolja, ampak bosta to ločeni instanci, ki bosta prekinjeni z nalagalnim zaslonom. Todd pravi, da je takšna odločitev padla že zgodaj v razvoju, saj je Starfield najprej RPG in šele nato verna simulacija vesolja in da se mu na koncu takšno prosto prehajanje niti ne zdi tako pomembno. Igralci vedo, da lahko od Bethesde pričakujejo globoke naloge, zanimiv svet in dobro napredovanje lika in ravno to jim bo razvijalec v Starfieldu tudi dostavil, takšne tehnične stvari pa so obstranskega pomena.

Vendar pa zadeva vseeno nosi nekaj teže. Veliko igralcev je bilo denimo med igranjem Skyrima razočaranih, da so zmaji zasledovali igralca samo sredi divjine, če pa je ta vkorakal v mesto, so čudežno izginili iz neba. Zadevo so na PC-ju v določeni meri odpravili modderji, a s tem se seveda niso mogli poigrati igralci na konzolah.

Todd se je dotaknil tudi nekaterih drugih stvari. Priznal je, da vseh 1000 planetov znotraj igre ne bo enako zanimivih, saj bodo za ustvarjanje vse te silne okolice uporabili računalniške algoritme in samo nekateri vesoljski kamni bodo vsebovali stopnje, ki so jih namensko ustvarile človeške roke. Vendar pa Todd pravi, da bo igralcem jasno, kje tiči tista glavna vsebina in kje samo širna puščava, nočejo pa omejevati igralcev in če jim je všeč neka opuščena luna in želijo tam postaviti bazo zaradi čudovitega razgleda, potem jim želijo tudi dopustiti to možnost.

Bethesda je na koncu še potrdila, da bo glavni protagonist nem in da bomo dialoge spremljali iz prvoosebnega pogleda.

Starfield še nima točnega datuma izida, a naj bi izšel enkrat v začetku 2023.

Sony naj bi kmalu predstavil “pro” različico igralnega ploščka DualSense

0

Pri naši recenziji konzole PlayStation 5 smo bili navdušeni nad njenimi mišicami, a večino naše hvale je pobral igralni plošček DualSense. Ta namreč ni prejel samo vizualne nadgradnje, ampak je Sony vanj zapakiral tudi napredne učinke tresenja, ki so bili na papirju videti samo kot marketinška muha, a med igranjem dejansko pridejo do izraza in dodajo k izkušnji. Poleg tega je Sony v sprožilnike vgradil možnost upora, kar je zopet popestrilo igranje – denimo med streljanjem s praznim saržerjem sprožilnik postane povsem trd, kar nam da vedeti, da je čas za ponovno polnjenje streliva.

Nekateri igralci pa so si želeli še več in večina jih je pozivala k dodatnim lopaticam, ki jih je Sony prodajal že ločeno pri igralnem ploščku DualShock 4. Igralci so pričakovali, da bodo ti dodatni gumbi že vgrajeni pri DualSensu, a žal to preprosto ni možno, saj takšne igralne ploščke lahko proizvaja samo podjetje SCUF, ki ima za njih ekskluziven patent.

Lahko pa podjetja omogočijo vgradnjo dodatnih gumbov in lopatic preko dodatka, ki ga nato uporabnik sam pričvrsti na igralni plošček in ravno na temu naj bi zdaj delal Sony. Novica prihaja iz ust Toma Hendersona, ki je znan po svojih virih znotraj industrije, za spletno stran Try Hard Guides pa je povedal, da Sony prihaja “pro” različico DualSensa, ki bo vsebovala dodatne lopatice in še vrsto drugih dodatkov. Med drugim bomo gobice lahko odstranili, sprožilnikom določili hod in na kontroler bo moč namestiti boljši oprijem, ki ga bomo lahko po volji tudi odstranili.

Tom je še dodal, da bo ta izboljšani kontroler vseboval vrsto programskih nadgradenj, Sony pa naj bi novo opremo razkril že proti koncu tega meseca.

Squid Game bo postal pravi resničnosti šov, Netflix trenutno nabira prijave tekmovalcev

1

Serija Squid Game je lani jeseni prevzela cel svet in nekaj mesecev se je zdelo, da ljudje preprosto ne bodo utihnili o tem korejskem naslovu, ki je kasneje vzpodbudil popularnega YouTuberja Mr. Beasta, da je organiziral čisto svojo različico serije. A kakor je hitro Squid Game prispel, je tudi izginil in zdi se, da je zadeva čez noč praktično izginila iz naše zavesti, k čemur je verjetno pripomogel malce bolj šibek zaključek 1. sezone.

A Netflix na svoj najbolj popularen izdelek v zgodovini ni pozabil in pred kratkim je uradno napovedal 2. sezono serije preko kratkega dražilnika, zdaj pa so presenetili še z najavo povsem novega resničnostnega šova z istim imenom, ki bo nosil veliko podobnosti s prvo sezono, le da na koncu tekmovalce ne bo pričakala smrt. Verjetno.

Resničnostni šov bo nosil ime Squid Game: The Challenge, Netflix pa ga označuje za največjo resničnostno oddajo v zgodovini, saj se bo v njej pomerilo 456 igralcev, zmagovalec pa bo na koncu prejel glavno nagrado v višini 4,56 milijona dolarjev. Snemanje se še ni začelo in trenutno se pobirajo prijave in to iz celega sveta. Če ste pogumni in ste morda mnenja, da se lahko prebijete do glavne nagrade, potem skočite na uradno stran in izpolnite prijavnico, ki med drugim zahteva tudi minuto dolg video, v katerem lahko na hitro pojasnite, zakaj ste ravno vi naslednja resničnostna zvezda.

Netflix se še ni razjasnil, kako točno bo potekalo tekmovanje in kakšne bodo kazni, če bodo te sploh obstajale. Format oddaje je vsekakor zanimiv, še posebej če bodo pred kamere stopili tekmovalci, ki imajo dobre in izstopajoče osebnosti. Nekateri se sicer pridušajo, da je Netflix očitno povsem zgrešil pomen originalne serije, ki je kazala propad med revnimi in bogatuni znotraj Južne Koreje in kako se revni sloj izkorišča za zabavo premožnih.

Ravno zaradi tega so oboževalci postali še bolj skeptični glede druge sezone, ta pa, tako kot Squid Game: The Challenge, še nima datuma izida.

Bethesda potrdila, da bo Fallout 5 prišel za Elder Scrollsom 6

0

Razvijalec Bethesda je nedavno pokazal prvi igralni napovednik igre Starfield in zadeva je vsekakor obetajoča, a potrebuje še nekaj optimizacije. Zadeva še nima točnega datuma izida, a ta naj bi se zgodil v roku enega leta, tako da bo nared enkrat v 2023. Hkrati pa to pomeni, da bo takrat minilo 5 let od zadnje Bethesdine igre, ki je bila kritiško spljuvan naslov Fallout 76.

Na vnovičen spust v post-apokaliptično Ameriko pa bo treba še pošteno počakati – vsaj tako je nakazal šef studia Todd Howard, ki je v intervjuju za spletno stran IGN povedal, da imajo pred sabo poln urnik in da bo Fallout 5 njihov naslednji projekt in sicer takoj ko zaključijo z razvojem novega poglavja serije Elder Scrolls.

Tudi na Elder Scrolls 6 čakamo že zelo dolgo, saj je Skyrim izšel leta 2011, naslednji del pa je bil najavljen leta 2018, a je še vedno v pred-produkcijski fazi, saj vse roke trenutno kovajo Starfield. Računica pravi, da bo Elder Scrolls 6 potreboval nekje 4 leta polnega razvoja in če na njem začnejo delati v 2023, potem ga bomo prejeli nekje v 2027. Tej letnici lahko morda primaknemo še eno leto, vse bo odvisno od tega, v kakšnem stanju bo izšel Starfield in ali bo naknadno potreboval še veliko optimizacije in kako obširne bodo njegove razširitve.

Skratka, Fallout 5 bo za svojo realizacijo potreboval nekje enako število let in seštevek na koncu postavi peti del v leto 2030 ali malce kasneje, kar pomeni, da bo Bethesda med dvema glavnima poglavjema pustila 15 let razmaka.

Vse pa ni tako črnogledo. Dvomimo, da bo franšiza vmes povsem počivala, saj to zagotovo ne bo všeč Bethesdinemu novemu lastniku Microsoftu. Morda dobi priložnost zopet Obsidian, ki je leta nazaj spočel odlični Fallout: New Vegas, a tudi ta studio ima po drugi strani polne roke, saj trenutno dela na svoji različici Fallouta z naslovom The Outer Worlds 2. Vedno pa je tu tudi možnost predelave starejših naslovov tipa Fallout 1, 2, 3 in New Vegasa.

In tu je še Fallout 76. Ta še vedno dobiva novo vsebino in bo letos jeseni dobil večjo razširitev The Pitt, ki nas bo popeljala v ruševine mesta Pittsburgh, tam pa nas čaka nova zgodba in z njo tudi nevarnosti.