🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 198

Half-Life: Delta po 12 letih končno nared za igranje

0

Originalni Half-Life je danes že pošteno star, saj je izšel več kot 20 let nazaj. Vendar pa je za igranje kljub svoji starosti še danes priporočljiv, saj nosi nek svoj šarm in njegove igralne mehanike spet niso tako zastarele, da bi vas odvrnile od igranja.

Original je med svojim obstojem nabral tudi lepo število modifikacij. Največja med njimi je zagotovo Black Mesa, ki originalno kampanjo predela v nadgrajen pogon drugega dela in razvijalec Crowbar je za uresničitev svoje vizije potreboval dolga leta.

In tudi Half-Life: Delta, nova modifikacija na kateri je delal samo en osebek z imenom Yuri, je za svoje rojstvo zahtevala zelo dolgo časa. Natančneje je Delta za svojo izdelavo potrebovala kar 12 let, saj se je uradni razvoj začel avgusta 2009, zdaj pa je modifikacija končno nared za igranje.

V njej nastopamo v vlogi inženirja Nicka Farella, ki je med Black Mesa eksplozijo služil kruh v Delta kompleksu. Njegov vsakdanjik nenadoma prekinejo zlobna vesoljska bitja in Nick mora, tako kot njegov kolega Gordon Freeman, poprijeti za bližnjo pištolo in puško ter se odpraviti skozi krvavi pokol, ki bo na stene komplekse zarisal zeleno kri vesoljcev.

Modifikacija vsebuje 31 novih map, ki so razdeljena v štiri poglavja, Yuri pa je poustvaril tudi nova orožja in povsem nove nasprotnike. V napovedniku lahko celo vidimo, da bomo očitno pomagali civilistom, tako da nas ne bodo vseskozi obkrožali samo varnostniki in znanstveniki.

Half-Life: Delta si lahko prenesete na spletni strani moddb, avtor pa bo zadevo prinesel tudi na Steam Workshop, a še čaka na odobritev iz strani Valva. Zadeva vsebuje zvočno podajanje, a ne v angleščini, tako da se boste morali zaenkrat zadovoljiti s podnapisi. Yuri bo izdal tudi povsem angleško verzijo Delte, a ta bo prišla samo v Steam Workshop.

Cyberpunk 2077 zamaknil vse posodobitve in DLC-je v 2022

Dobro leto po izidu je igra Cyberpunk 2077 prišla do stanja, ko jo lahko zadovoljivo poganjamo na konzolah PlayStation 4 in Xbox One, kar ob izidu preprosto ni bilo mogoče. Razvijalec CD Projekt RED je za igro izdal več posodobitev, ki so popravile tiste večje težave glede optimizacije in s sposobno strojno opremo boste zadevo na PC-ju poganjali pri stabilnih 60 sličicah na sekundo.

Cyberpunk 2077

Kljub vsemu temu trudu pa je pred razvijalcem še veliko dela, saj so hrošči še vedno prisotni, igra pa na splošno zahteva optimizacijo nekaterih igralnih mehanik. Naslednje posodobitve se bodo osredotočale predvsem na vidik izboljševanja igralne izkušnje in manj na optimizacije. Razvijalec je tudi začel z delom na dodatni vsebini, saj pač ne morejo živeti samo od prodaje ene igre, govorice pa pravijo, da naj bi se začelo tudi delo na povsem novem projektu, ki pa zaenkrat nima imena, a predvideva se, da gre za nov del The Witcher franšize.

A na vse te posodobitve in DLC-je bo treba še počakati. Razvijalec je namreč posodobil svoj načrt glede prihajajoče vsebine in na uradni strani zdaj lahko vidimo, da nas vse te zadeve čakajo v prvi četrtini 2022. V to obdobje je razvijalec že prej zamaknil obljubljeno nadgradnjo za konzolo PlayStation 5 in Xbox Series X, zdaj pa bomo očitno v tem obdobju prejeli tudi posodobitve in brezplačne DLC-je. Cyberpunk 2077 je svojo zadnjo posodobitev 1.31 dobil sredi septembra, tako da bomo morali na nove uradne popravke počakati vsaj nekje 4 mesece. Upamo, da se bo vsaj čakanje na koncu izplačalo.

League of Legends lahko zdaj igrate preko Epic Games trgovine

0

Riot ima te dni polne roke dela. Za jutri se pripravlja finalni spopad svetovnega prvenstva Worlds 2021 iz igre League of Legends, v tem finalnem obračunu pa se bosta spopadli ekipi DWG KIA in Edward Gaming. Tekma bo vsekakor napeta in ravno zaradi tega smo za jutri pripravili ogled v živo v Športni hiši zabave Ljubljana, tako da ste na ogled toplo vabljeni.

A 6. november ne bo pomemben zaradi tega finala, saj bo na ta dan izšla tudi težko pričakovan anime Arcane, ki si ga bomo lahko ogledali na Netflixu. Riot zato te dni pridno dela na promociji in ena veja marketinga je združitev s platformo Epic Games.

Riotove popularne igre kot so League of Legends, Teamfight Tactics, Valorant in Legends of Runeterra lahko od danes naprej prenesete preko Epic Games zaganjalnika. Vse te igre smo do sedaj lahko prenesli samo iz Riotove strani in zanimivo je, da se noben od teh naslovov ni nikoli pojavil na Steamu. Razlog za to je sicer preprost, saj si Steam rad odtegne določene procente od vsakega nakupa, Epic Games pa je na tem področju precej manj požrešen. Če League of Legends že igrate, potem bodite brez skrbi, saj vam ne bo treba ustvarjati novega računa in ves vaš napredek bo ohranjen tudi v Epic Games trgovini.

Riotovo sodelovanje z Epicom je skočilo tudi v igro Fortnite. V njej lahko zdaj za omejen čas najdete Jinx, ki je ena od dveh glavnih junakinj animeja Arcane.

Tule je 20 minut igranja Elden Ringa

Igra Elden Ring je bila dolgo skrita očem javnosti, a razvijalec From Software je v zadnjem letu razvoj pripeljal dovolj daleč, da je pripravljen podeliti daljše igralne posnetke, saj je izid samo še nekaj mesecev stran.

Včeraj smo dobili najbolj globok vpogled v igro doslej, saj je založnik Bandai Namco na YouTube poslal kar 20 minut igranja.

To je prva From Softwarova igra v odprtem svetu in zadeva vsekakor obeta. Več kot očitno je tole nadaljnja evolucija Dark Souls formule in če mi kdo ne bi rekel, da se dogaja v odprtem svetu, bi igro zlahka označil za Dark Souls 4. Elden Ring si s to serijo ne deli samo gotske estetike, ampak tudi način bojevanja, glasbeno spremljavo in kriptične, redkobesedne like, na katere bomo lahko naleteli med bojevanjem. Ta podobnost gre morda že kar malce predaleč, saj je razvijalec prenesel tudi nekatere zvočne efekte – enega takšnih lahko denimo slišimo, ko zmaj pokosi sovražnike in slišimo tisti znani zvok smrti nasprotnika in sesanje njihovih duš.

Zaradi te sličnosti je Elden Ring prejel že kar nekaj kritik iz strani oboževalske baze, saj je ta pričakovala nekaj drugega. From Software se je namreč z igrami Bloodborne in Sekiro začel odmikati od Dark Souls formule, Elden Ring pa je vrnitev na stara pota, ki pa so tokrat dodatno okrašena.

Svet bomo denimo zdaj lahko prečkali na hrbtu konja, kar bo pohitrilo raziskovanje, prvič pa bomo lahko v roki držali tudi mapo, ki jo bomo lahko postopoma dopolnjevali. Med raziskovanjem bomo naleteli tudi na kup skritih podzemnih ječ in temnic, ki bodo vsebovale svoje zaklade, a seveda bomo notri naleteli tudi na cel kup nevarnosti.

Spremembe so se zgodile tudi na področju boja. Po novem se bomo lahko prikrito smukali in nasprotnike odstranjevali neslišno, naša fizična orožja pa bodo zdaj očitno vsebovala tudi magične napade. Nasprotniki so zopet odlično zamišljeni, manjkalo pa ne bo niti šefov, ki bodo zopet impozantni in bodo samo s svojo pojavo pošiljali adrenalin po krvi. Seveda bo tudi Elden Ring vseboval večigralsko komponento, tako da bomo v pomoč lahko priklicali druge igralce ali pa se bomo z njimi spopadli v PvP načinu.

Elden Ring je tako nekakšna spojina vseh predhodnih From Sofwarovih iger, kar bo nekaterim všeč, drugim pa spet ne. Igra bo po kratkem zamiku izida zdaj na voljo od 25. februarja 2022 dalje.

Resident Evil: Welcome to Raccoon City dobil nov napovednik, ki se osredotoča na grozljivost filma

0

Konec tega meseca nas v kinih čaka nova doza groze, saj se bo tam pojavil povsem nov Resident Evil film s podnaslovom Welcome to Raccoon City, ki ga tokrat režira Johannes Roberts. Ta nam obljublja svež začetek Resident Evil serije, ta pa tokrat ne bo govorila originalne pripovedi, ampak bo sledila predlogam prvih dveh iger.

To pomeni, da nam bo novi film na platna pripeljal znane igričarske junake kot so Leon S. Kennedy, Claire Redfield, Chris Redfield in Jill Valentine. Spremljali bomo tako dogodke iz prvega dela, ko smo raziskovali temne kotičke Spencer dvorca kot tudi razrušeno policijsko postajo, ki smo jo dodobra spoznali v nadaljevanju.

Režiser Johannes Roberts je velik oboževalec iger in se verno drži dogodkov iz prvih dveh iger, prvi napovedniki pa so prikazali nekaj kadrov, ki so praktično skopirani iz izvirnih videoiger. Kljub temu pa Welcome to Raccoon City nosi nekam poceni izgled in zdi se, da zadeva ni dobila ravno veliko preračuna. Upanje zato ostaja, da bo film vsaj tako slab, da bo v svoji cenenosti postal dober in v to smer nas pelje tudi zadnji napovednik.

Ta nosi naslov Nightmare in se osredotoča na samo grozljivost filma. Pošasti bodo vsekakor rade skakale v obraz in srhljivo pokanje njihovih sklepov pošilja strah v kosti. V napovedniku lahko vidimo tudi Liso Trevor, ki je bila ena prvih eksperimentov Progenitor virusa in smo jo prvič spoznali v predelavi originalnega Resident Evila za konzolo Nintendo GameCube.

Resident Evil: Welcome to Raccoon City prihaja v kina 24. novembra.

Total War: Warhammer 3 dobil datum izida

0

Total War: Warhammer 3 je ena tistih iger, ki bi jo originalno morali preigravati že letos, a sta si razvijalec Creative Assembly in založnik SEGA premislila in zadevo prestavila na začetek leta 2022. Ob najavi prestavitve izida nam niso znali povedati bolj točnega datuma, ta skrivnost pa je bila dokončna razkrita včeraj.

Warhammer 3 bo tako med nas prispel 17. februarja 2022, že od prvega dneva pa bo tudi vključen v Microsoftov naročniški servis Game Pass, ki pa pri nas žal ni na voljo. Razvijalec je priložnost izkoristil še za najavo nove frakcije Ogrov, ki bodo na voljo v obliki DLC-ja The Ogre Kingdoms za vse prednaročnike in tiste, ki si bodo svoj izvod igre kupili v prvem tednu od izida.

Vojska Ogrov se bo zanašala na ogromne bojevnike, tem pa bosta poveljevala dva legendarna poveljnika Greasus Goldtooth in Skrag the Slaughterer. Ta frakcija se bo zanašala na obstreljevanja nasprotnih vojsk z ogromnimi topovi od daleč, temu pa bo nato sledil naval za hitro klanje preostale zalege.

Creative Assembly je že prej najavil nekaj novih ljudstev, ki bodo vsekakor popestrila Total War formulo. Med drugim nas čakata tabora Cathay in Kislev, ki spominjata na Kitajsko in Rusijo, le da sta popestrena z dobro merico fantazijskih urokov in beštij.

Streamerka SquidGame ima zaradi uspeha serije težave pri pridobivanju dela

1

Lydia Ellery ima rada lignje in preigravanje iger in leta 2010 se je podala v svet streamanja na YouTubu in Twitchu, za svoj vzdevek pa si je nadela ime SquidGame. Ideja za ime je sicer prišla iz strani njenih prijateljev, ki so jo klicali “squid”, saj se ta beseda rima z okrajšavo njenega imena “Lid”. Lydia sicer nikoli ni eksplodirala v popularnosti, a skozi leta je na kanalih pridno delala in si na YouTubu trenutno lasti skoraj 30k sledilcev, na Twitchu pa je ta številka že presegla 44k.

Žal pa Lydia niti v sanjah ni pričakovala, da bo pretočni servis Netflix jeseni v obtok spravil novo korejsko serijo Squid Game, ki je gledalce povsem obnorela in kar naenkrat so vsi začeli govoriti o lignjevih igrah. Morda bi kdo mislil, da je ta nenadna popularnost Lydii dvignila številke, a realnost je žal povsem drugačna.

Lydia je v nedavnem intervjuju za BBC izpovedala svoje težave, ki so se pojavile ravno ob izidu Netflixove serije. Namreč vsi so začeli predvidevati, da je v bistvu ona ukradla ime popularne serije in da želi zaradi tega samo zaslužiti. Jeza ljudi je privedla do masovnega nadlegovanja njenega Instagram profila, ki je bil zaradi tega tudi ukinjen, a s tem problemov še ni bilo konec.

Njena znamka je namreč povsem izginila iz Google rezultatov, saj vsak zadetek zdaj govori samo o Netflixovi seriji. Poleg tega je začela iz strani oboževalcev prejemati grozilna sporočila, vse skupaj pa je začelo vplivati tudi na njeno delo. Na Twitterju je zapisala, da je izgubila dve možnosti za predstavitve, saj jo ljudje zaradi njenega imena nočejo več najeti.

Lydia je sicer vztrajna, a na Twitterju je zapisala, da ji očitno ne ostane drugega kot pa da spremeni svoje ime. Celotna situacija je resnično splet nesrečnih okoliščin in v neki dimenziji bi Lydia od Netflixa dobila vsaj nekaj odškodnine, a pretočnemu servisu je za kaj takega povsem vseeno.

Ustvarjalec serije Sopranovi končno razložil slavni zaključek zadnje epizode

0

Od zaključka serije Sopranovih je preteklo že debelih 14 let, a zadeva je še danes močno gledana. Gre namreč za enega najboljših televizijskih izdelkov in pri nedavnem ponovnem ogledu vseh sezon sem znova dobil potrditev, da je zadeva še danes gledljiva in priporočljiva.

Sopranovi pa niso slavni samo po svoji dobro zgodbi, odlično zamišljenih mafijskih likih in dialogih, ampak tudi po svojem koncu. Zadnja epizoda gledalcem sporoči dokončno usodo glavnega lika Tonyja Soprana in če si morda serije še niste ogledali, potem tule prenehajte z branjem, saj vstopamo v deželo kvarnikov.

Skratka, v zadnjih kadrih serije vidimo Tonyja, kako v restavraciji večerja s svojo družino in čaka na svojo hčerko Meadow. Ravno, ko Tony še zadnjič pogleda v vrata in gledalci pričakujejo njen vstop v restavraciji, slika postane črna in tako se zadeva na koncu tudi zaključi.

Gledalci se že vse od takrat sprašujejo, kaj se je na koncu zgodilo s Tonyjem, a splošno sprejeto dejstvo je, da je bil ubit. Skozi serijo nam je skozi dialoge večkrat povedano, da je smrt v bistvu samo nenadna črnina in ravno to se je zgodilo v zadnjem kadru.

Ustvarjalec serije David Chase se je v nedavnem intervjuju za spletno stran The Hollywood Reporter končno malce bolj razgovoril glede tega slavnega konca, ki pa je bil originalno drugačen.

Chase je povedal, da je želel v zadnji epizodi Tonyja odpeljati na sestanek v New York, tam pa bi bil ubit. A kasneje se je premislil, saj je dve leti pred zanjo epizodo med vožnjo zagledal manjšo restavracijo in v um mu je skočila ideja, da bi moral Tony večerjati ravno v takšnem lokalu. Takrat še ni imel ideje zakaj, a na koncu je vse skupaj pripeljalo do slavne zaključne scene.

Chase ni sicer izrecno povedal usode Tonyja, a skozi njegove besede je jasno, da je bil glavni mafijec New Jerseyja na koncu ubit. Chase se je med drugim tudi spomnil dogajanja okoli zadnje epizode, saj so takrat vsi govorili o Sopranovih, pa čeprav so se po svetu dogajale tudi druge stvari. Spomnil se je tudi svoje jeze nad gledalci, ki so na koncu zahtevali smrt Tonyja in pravi, da je bil nad tem razočaran. Tony je bil sicer res slaba oseba, a njegove avanture so gledalci spremljali sedem let in motilo ga je, da so nekateri želeli videti njegov obraz v krožniku špagetov, pa čeprav so se nanj navezali.

Sopranovi so te dni zopet postali popularni predvsem na račun novega filma The Many Saints of Newark, ki je povedal predzgodbo serije. Oboževalci nad filmsko ekranizacijo niso bili ravno navdušeni, a HBO vriska od navdušenja in je s Chasom že v pogovoru za novo serijo, ki bi se vrtela ravno okoli Sopranovega izročila. David zaenkrat še ni potrdil ničesar, a je povedal, da bi kaj takega naredil samo v primeru, če bi lahko zadevo spisal s Terryjem Winterjem, ki je bil pisec za originalno serijo, ta pa zaenkrat svojega sodelovanja še ni potrdil.

Money Heist dobil napovednik za zadnjih pet epizod

0

Popularna serija Money Heist, znana tudi pod originalnim naslovom La Casa de Papel, bo naslednji mesec doživela svoj dokončni konec in Netflix se je odločil vse gledalce podražiti s povsem novim napovednikom, ki bo nekaterim čakanje olajšal, druge pa spravil v še večjo nestrpnost.

Prvi del zadnje sezone smo sicer dobili že septembra in ta je naše priljubljene roparje spravila znotraj banke, iz katere tokrat očitno res ni pobega. Tolpi namreč tokrat nasproti stoji kar cela vojska in te ne bo lahko premagati. Prvi del pete sezone je že pokazal, da tokrat ne bodo vsi preživeli in da bo treba narediti nekaj žrtev, a morda nas drugi del še bolj preseneti in bodo na koncu pomrli vsi.

Dogodki so bili v zadnji sezoni tako nepredvidljivi, da je na koncu ostal presenečen tudi Professor, ki ima navadno načrt za vsako potezo šahovnice. Prvi dražilnik je nakazal tudi na to, da se bo morda tudi Professor spravil v bojevanje, v enem kadru pa smo tudi videli, da je vojska pospremila Raquel na neznano lokacijo.

Ena od posebnosti zaključka bo tudi to, da se ustvarjalci tokrat ne bodo mogli zanašati na konec sezone, ki bi gledalce pustil v pričakovanju naslednjega dela, ampak da bodo morali spisati dejanski zadovoljiv konec. Če jim bo to uspelo bomo izvedeli 3. decembra, ko se bo na Netflixu istočasno pojavilo zaključnih pet epizod.

Battlefield 2042 v novem napovedniku predstavil zanimiv Portal igralni način

0

Battlefield 2042 je s svojo odprto beto pri igralcih pustil bolj mešane občutke, vendar pa takrat ni pokazal vseh svojih trikov. Razvijalec DICE nas je namreč že dolgo nazaj podražil z ločenim igralnim načinom Portal, ki ga je včeraj tudi bolj nazorno pokazal v obliki napovednika.

Portal namreč vrže vsa pravila serije skozi okno in omogoča igralcem ustvarjanje povsem svoje izkušnje. Igralcem namreč omogoča mešanje map in vojakov iz različnih delov serije v eno celoto, kar na bojišču povzroči pravi kaos. V tem igralnem načinu boste lahko vzeli nekatere mape iz iger Battlefield 1942, Bad Company 2 in Battlefield 3 ter jih postavili naproti silam iz Battlefielda 2042. V praksi to pomeni, da se bodo na bojišču udarili vojaki iz 2. svetovne vojne z modernimi vojaškimi silami in če ste se kdaj želeli v modernem helikopterju spraviti kositi naciste, potem je tole prava igra za vas.

Poleg mešanja vojsk in map boste lahko pri spopadih določili tudi mehanike igranja. Tako boste lahko nadzorovali hitrost obnavljanja zdravja in možnost prijateljskega ognja ter prilagajali številčnost posameznih ekip. Mape bodo podpirale do 128 igralcev in če je vaša želja kreiranje ekip 64v64 ali pa 127v1, potem boste to lahko tudi storili.

Zadeva je vsekakor zanimiva in bo lepo popestrila večigralsko formulo. Battlefield 2042 izide 19. novembra, če si lastite naročnino EA Play Pro, boste z igranjem lahko začeli že 12. novembra.

Take-Two preklical projekt razvijalca Mafia iger, ki je že zapravil 53 milijonov dolarjev

0

Razvijalec Hangar 13 je bil ustanovljen leta 2014 in njihova prva naloga je bila zelo težka. Založnik 2K jih je zadolžil za ustvarjanje tretjega dela Mafia franšize in ta je leta 2016 tudi izšel, a kritiki takrat niso bili ravno navdušeni. Igra je sicer imela ogromno potenciala, ki pa ga je žal zapravila s preveč ponavljajočimi opravili. Razvijalec se je kasneje malce oddolžil s predelavo originalne Mafie, leta 2017 pa so začeli delati tudi na povsem ločenem projektu, s kodnimi imenom Volt.

Igra naj bi bila nekakšna večigralska akcijska igra, kjer bi glavne vloge zasedali superjunaki, igralno pa bi spominjala na Destiny. In od te ne bo nič, saj je Take-Two v zadnjem finančnem poročilu zapisal preklic enega projekta, za katerega so do sedaj zapravili že 53 milijonov dolarjev.

Založnik v svojem poročilu ni izrecno povedal, za katero igro gre, a spletna stran Kotaku je pridobila informacije, da je ta projekt prav Volt, njihove besede pa je nato potrdila tudi spletna stran Bloomberg, ki te dni zaposluje Jasona Schreierja, ki je znan po svojih zaupnih virih znotraj industrije. Ta je na Twitterju še zapisal, da je veliko članov razvijalca Hangar 13 že zapustilo pisarne in šlo delati drugam, tako da je studio od svojih Mafia 3 dni praktično neprepoznaven.

Na Voltu je delalo 200 ljudi in takšen preklic je s sabo seveda pripeljal skrbi glede odpuščanja. Studio naj bi danes imel večji sestanek, kjer se bo z založnikom pogovoril o prihodnosti razvijalca, Take-Two pa je v svoji javni izjavi povedal, da verjame v Hanger 13 in prepričani so, da bodo v prihodnosti izdali naslov, ki bo komercialni uspeh.

Naslednji Call of Duty naj bi bil bolj brutalen in bo vseboval sistem morale

1

Naslednje poglavje Call of Duty franšize je za naslednjim ovinkom, igralci pa že ugibajo, kaj nas čaka v 2022. Roko na srce je Vanguard res videti nekam dolgočasno, saj nas vrača v prežvečeno obdobje 2. svetovne vojne, ki smo jo obiskali že večkrat.

Na povsem novem poglavju dela razvijalec Infinity Ward in ta bo končno malce popestril formulo in to predvsem na področju enoigralske kampanje. Twitter uporabnik ralphsvalve se je namreč dokopal do informacij, da naj bi se novi del imenoval Modern Warfare II in ta ne bo predelava, ampak povsem nova kampanja, ki naj bi se zgledovala po priznanih filmih tipa Sicario in No Country for Old Men.

Te govorice potrjuje tudi spletna stran VGC, ki pravi, da nas bo novo COD poglavje preselilo v borbo proti kolumbijskim kartelom. To pomeni, da bo igra precej bolj krvava od dosedanjih delov serije, tako da bodo vojaki med bitkami izgubljali roke in noge, kri pa bo špricala v potokih. Druge informacije pravijo, da se bodo med igranjem orožja zaskočila, učinki vojne pa bodo vplivali na samo igranje, saj bo naš nadzorovani lik zaradi tresočih rok ob eksplozijah težje repetiral svoje orožje.

Novost bo tudi sistem morale, saj naj bi igralci med igranjem kampanje sprejemali različne odločitve, te pa bodo nato plodno vplivale na različen razplet dogodkov. Česa takega v Call of Duty igrah do sedaj še nismo videli in novost lahko samo navdušeno pozdravimo, saj so te linearne kampanje boleče potrebovale vsaj nekaj svežine.

Overwatch 2 in Diablo 4 zopet prestavljena, pa čeprav sploh nismo imeli datuma izida

Težav pri Blizzardu še niti blizu ni konec in res se počasi pojavlja vprašanje, do kdaj bo založnik Activision sploh še želel pri življenju ohraniti to znamko, ki na tako slabem glasu ni bila še nikoli v zgodovini. V zadnjih dveh letih je podjetje zapustilo kup vodilnih ljudi, podjetje se bori proti obtožbam glede spolnega nadlegovanja, novi projekti pa so bodisi prestavljeni ali pa izidejo v nedokončanem stanju.

Blizzard je včeraj pripravil novo poročilo in v njem najavil, da sta igri Overwatch 2 in Diablo 4 prestavljeni na neznani datum. Kar je presenetljivo, saj nobena od teh dveh iger ni imela niti okvirnega leta izida, kaj šele kaj bolj konkretnega. A glede na besede v finančnem poročilu, je Blizzard originalno začrtal izid obeh iger enkrat v 2022, a zdaj to ni več mogoče.

Razvijalca so namreč zaradi obtožb glede seksualnega nadlegovanja zadele večje kadrovske spremembe na vodilnih položajih. Aprila letos je položaj režiserja igre Overwatch zapustil veteran Jeff Kaplan, septembra pa je odšel tudi izvršni producent Chacko Sonny. Diablo 4 je po drugi strani avgusta izgubil režiserja Luisa Barrigo, ki je bil v bistvu odpuščen zaradi obtožb glede seksualnega nadlegovanja in ga je oktobra nadomestil Joe Shely.

Sprememb tu še ni konec, saj se je zamenjalo samo vodstvo Blizzarda. Avgusta je na vrhu odstopil J Allen Brack, nadomestila pa sta ga Mike Ybarra in Jen Oneal. Slednja je postala prva ženska na čelu Blizzarda, a je včeraj, po samo treh mesecih na Blizzardovi strani zapisala slovo od razvijalca. Njeno slovo je sicer polno upanja za prihodnost, a vseeno je poteza resnično bizarna, saj se redko kdo prostovoljno poslovi od takšnega položaja.

Vse te kadrovske spremembe so vplivale tudi na razvoj iger in to je tudi razlog prestavitev obeh zgoraj omenjenih naslovov. Kdaj bosta zdaj ti izšli ni znano, a skoraj zagotovo ju pred 2023 ni za pričakovati.

Modifikacija vam omogoča igranje Crusader Kings 3 bitk znotraj igre Mount & Blade 2

0

Modifikacija Crusader Blade je nekaj, za kar sem naivno mislil, da sploh ni možno, da obstaja. A bistri umi modderjev so me zopet presenetili in dobili smo izum, ki v eno celoto poveže dve povsem ločeni igri.

Crusader Blade nam namreč omogoča preigravanje bitk iz strategije Crusader Kings 3 v pogonu realne simulacije srednjeveškega vojskovanja Mount & Blade 2: Bannerlord. Zadeva deluje povsem preprosto in od vas zahteva samo nekaj nastavitev, seveda pa si morate lastiti tudi obe igri. Modifikacijo si lahko prenesete tule, nato nastavite pot izvršnih datotek obeh iger, pri Mount & Blade 2 pa še nastavitev maksimalno število enot in igro poženete v okenskem načinu.

Nato zaženete Crusader Kings 3 in se spravite v normalno igranje, stvari pa se zdaj spremenijo, ko nastopi bitka. CK 3 namreč ne vsebuje nobenega pravega bojevanja, saj vse skupaj spremljate samo skozi gledanje statistik, zdaj pa vas bo igra prežarčila v Mount & Blade 2 in tam se bosta izrisali ustrezni vojski in pri boju boste lahko aktivno sodelovali. Ko je bitke enkrat konec, boste instantno skočili nazaj v Crusader Kings 3 in pred vami se bo izrisal rezultat vojne.

Zadeva je vsekakor hudo zanimiva in v Crusader Kings 3 vnese nekaj Total War formule. Razvijalec ima svojo Patreon račun, kjer mu lahko podarite nekaj podpore, skozi posodobitve pa naj bi dobili tudi podporo za DLC-je.

Nova posodobitev za Oculus Quest 2 vas bo opozorila na hišne ljubljenčke

Res je impresivno, koliko večjih posodobitev so vse od izida dobila VR očala Oculus Quest 2. Tu ne govorimo samo o novostih na programskem območju, ampak tudi na večjih zadevah kot je denimo podpora za 120 Hz osveževanje slike, ki je ob originalnem izidu ni bilo.

Danes so očala prejela novo posodobitev z imenom Version 34, ta pa bo v vašo virtualno okolico prinesla dve pomembni novosti.

Prva med njima se imenuje Space Sense in je nekaj, kar smo vsi uporabniki boleče pogrešali vse od najave prvih VR očal. Posodobitev bo namreč uporabnika opozorila, če se bo v njihovem igralnem prostoru pojavila kakšna nepričakovana ovira in ta se bo jasno izrisala v našem vidnem polju. Vsak uporabnik mora pri uporabi Oculus Quest 2 očal najprej okoli sebe zarisati mejo igralnega prostora, a ta nas je do sedaj opozoril samo na trenutke, ko smo se tem mejam približali in tako je svoji nesrečni usodi pobegnilo že cel kup dragih televizorjev. Vendar pa se nesreče kljub temu dogajajo, saj lahko v naš igralni prostor zapleše kakšen otrok ali pa hišni ljubljenček in med divjo seanso Beat Saberja lahko hitro kdo dobi nepričakovan udarec.

Druga posodobitev bo vsem lastnikom Android telefonov omogočala sprejemanje obvestil kar znotraj VR pogleda. Ta funkcija je bila sicer iOS lastnikom na voljo že od maja letos, zdaj pa se bodo s tem pozabavali tudi pripadniki Android tabora. Funkcijo boste morali najprej aktivirati znotraj Oculus aplikacije na telefonu, preden se bo aktivirala na samih očalih.

Kot rečeno, posodobitev bo na voljo že danes, uporabniki pa se lahko veselijo tudi novih zvočnih ukazov, ki bodo še bolj poenostavili navigacijo znotraj VR uporabniškega vmesnika.

HBO dela na novi postapokaliptični mini seriji Station Eleven

0

Zanimivo je, da je bila mini serija Station Eleven sprva napovedana leta 2019 in je bila kot nekakšna preprokba. Serija namreč sledi knjižni predlogi, ki jo je leta 2014 spisala Emily St. John Mandel, zgodba pa se vrti okoli svetovne pandemije, ki je zajela cel svet in tega poslala v kaos.

Podobnosti s trenutno situacijo s koronavirusom seveda ni mogoče zgrešiti in kar malce ironično je, da bi morala serija Station Eleven iziti že lani, a ravno takrat smo dobro stopili v pandemijo in snemanje je bilo prestavljeno, zdaj pa se počasi približuje izid in skladno s tem smo dobili tudi prvi napovednik.

Ta prikaže osnovni zaplet, ki je srhljivo podoben realnosti. Obožujem izdelke, ki se začnejo počasi in začnejo kazati postopoma naraščajoči kaos in Station Eleven bo šel očitno ravno po takšnih korakih. Ljudje sprva do bolezni kažejo skeptičnost, a stvari hitro uidejo nadzoru in ko so enkrat bolnišnice polne trupel in se v trgovinah začne ropanje, potem je čas, da poiščeš najbližje zaklonišče in s puško v roki čakaš na razplet situacije.

Serija bo očitno preklapljala med dogodki pred in po pandemiji, tako da junaki ne bodo samo iskali surovin za preživetje, ampak bodo kasneje poskušali tudi obnoviti civilizacijo in to vrniti na stare tirnice.

Station Eleven prihaja samo na pretočni servis HBO Max, to pa se bo zgodilo 16. decembra.

Squid Game kriptovaluta se je izkazala za nateg, vreden 2 milijona dolarjev

0

Svet kriptovalut je pretresel nov škandal, ki pa se tokrat napaja iz pretočnega servisa Netflix. Ta je s svojo serijo Squid Game obnorel praktično vse ljudi po svetu in praktično vsak je želel k temu fenomenu pristaviti piskrček in še zase odtegniti kakšen zlatnik.

Nič drugače ni bilo pri kriptovalutah in tako se je 20. oktobra pojavil nov kovanec $SQUID, ki je imel za sabo zanimivo idejo. Kupci teh Squid žetonov bi namreč lahko sodelovali v nalinijski igri, ki bi konceptno spominjala na tiste otroške igre, ki smo jih gledali v seriji.

Nov žeton ni bil uradno odobren iz strani Netflixa, a to ljudi očitno ni preveč zmotilo. Vrednost kovanca je v samo nekaj dneh narasla na zavidljivih 2.856 dolarjev, kar je za povsem novo valuto skorajda nepredstavljiva vrednost. In ta strm poskok je začel pri investitorjih povzročati tudi dvome.

Spletna stran CoinMarketCap je začela ljudi opozarjati, da naj pred vlaganjem valuto dobro raziščejo. Nadaljnje skrbi je povzročal tudi sam White Paper, ki je v sebi vseboval ogromno pravopisnih napak. Nato se je zbudil tudi Twitter in uradni račun označil za sumljivega, nato pa je v samo petih minutah sledil popoln zlom kovanca.

Vrednost je skoraj instantno zgrmela na ničlo, saj so se ustvarjalci poslužili trika “rug pull”. To pomeni, da so vsa pridobljena kripto sredstva pretvorili v resničen denar in nato preprosto izginili. Izginila je tudi uradna spletna stran, ki si jo lahko v arhivskem načinu ogledate tukaj.

Spletna stran Gizmondo poroča, da naj bi ustvarjalci kriptovalute SQUID s sabo odnesli nekaj več kot 2 milijona dolarjev.

The Book of Boba Fett dobil prvi uradni napovednik

0

Še letos bomo doživeli nove avanture znotraj Star Wars okolice. Disney bo namreč konec leta na svoj pretočni servis pripeljal prve epizode nove serije The Book of Boba Fett, ki bo sledila avanturam vesoljskega najemnika Bobe Fetta.

Boba smo originalno spoznali leta 1983 v filmu Return of the Jedi in vse od takrat je bilo nekako vzpostavljeno, da je Boba takrat umrl. A trdoživi najemnik je svojo usodo preživel in se vrnil v prvi sezoni serije The Mandalorian.

V novi seriji bo njegovo vlogo zopet prevzel Temuera Morrison, ki se je po svoji avanturi iz THe Mandaloriana skupaj s svojo slaboritno pomočnico Fennec Shand, ki jo bo zopet odigrala Ming-Na Wen, odpravil na puščavski planet Tatooina. Ta je včasih pripadal šefu najemnikov Jabbi, a znalci filmov veste, da je tudi on dočakal svojo kruto usodo v filmu Return of the Jedi in zanj je bila ta dokončna. Prestol je sedaj prazen in zavzeti ga namerava prav Boba.

Zaplet je vsekakor zanimiv in vedno me je zanimala usoda Tatooina po dogodkih iz filmov. Zdaj bom odgovore na ta vprašanja končno dobil, prvi del pa nas bo pričakal 29. decembra.

Seveda nas čakajo tudi nove epizode The Mandaloriana. Ta naj bi začel snemanje ravno ob koncu snemanja The Book of Boba Fett, tako da upamo, da nas bo 3. sezona pozdravila že enkrat naslednje leto.

Battlefield 2042 se zatika celo v uradnem napovedniku za ray tracing učinke

0

Battlefield 2042 je v svoji nedavni beti pri igralcih pustil kar nekaj mešanih občutkov. Skoraj vsi se strinjajo, da bo nova igra vsekakor ambiciozna, a mape so se zdele nekam prevelike za število istočasnih igralcev, prisotnih pa je bilo tudi kar nekaj hroščev, kar seveda za igro v razvoju ni neka večja posebnost.

Nekateri so imeli težave tudi z optimizacijo in očitno to ni omejeno samo na igralce, ampak tudi na same razvijalce. DICE je pred kratkim na splet poslal nov napovednik, ki naj bi predstavil frajerske ray tracing učinke, ki jih znajo spočeti Nvidia grafične kartice serije RTX 20 in 30.

V videu se vsekakor dogaja veliko. Igralci se vozijo s tanki, letajo po zraku in se streljajo na tleh. Zadeva je videti mestoma naravnost čudovito, še posebej ob tistih trenutkih, ko na zaslonih vidimo učinke uničujoče fizike. Vendar pa se razvijalec niti uradnem napovedniku ni mogel izogniti težavam z optimizacijo.

Ti problemi še posebej bodejo v oči pri helikopterski sekvenci, ki se začne nekje pri 30 sekundi posnetka. Gre za posebej težko sceno, saj se ponoči prevažamo v helikopterju, medtem pa nas obstreljujejo in poleg tega pada dež. Igra se začne grobo zatikati in padec sličic na sekundo je več kot očiten. Ni sicer jasno, kje se je tukaj zalomilo: morda razvijalec pri snemanju ni vključil DLSS možnosti optimizacije ali pa je morda šlo kaj narobe pri nalaganju videa na YouTube.

Vendar pa to vsekakor niso dobri obeti za izid, saj je bilo igranje najverjetneje narejeno na močnem PC strojčku in če zadeva šteka tam, kaj se bo potem šele zgodilo pri uradnem izidu 19. novembra.

Bloodborne PSX predelava prihaja januarja

0

Na naši strani smo igro Bloodborne že velikokrat popisali, kar je presenetljivo, saj je zadeva zdaj stara že 6 let, razvijalec FromSoftware pa je od izida ni predelal niti za konzolo PlayStation 4 Pro, kaj šele za PlayStation 5 ali pa PC. Vendar pa govorice kar nočejo odnehati in zadnje čenče pravijo, da naj bi na polnopravni predelavi in celo novem delu delal razvijalec Bluepoint, a seveda nič od tega ni uradnega.

Za nekaj veselja pa bo med tem časom poskrbela ustvarjalka Lilith Walther, ki sama dela na unikatni predelavi Bloodborne v podobo davno pozabljenih PlayStation 1 iger.

Projekt je bil sprva samo koncept, a je med igričarji hitro postal popularen, Lilith pa je začela ustvarjati celo šefe in je zdaj prišla do točke, da bo igra dejansko tudi izšla. Polna verzija sicer ne bo zaobjemala celotne izkušnje, saj bi bil to projekt, ki bi ji verjetno pogoltnil leta življenja in to je glede na to, da bo končni produkt povsem brezplačen, preprosto neizvedljivo.

A vseeno bo tale PSX predelava prinesla kar nekaj vsebine. Poleg običajnih nasprotnikov boste svojo sekiro lahko tudi zavihteli proti šefoma Cleric Beast in Father Gascoigne, tam pa se bo izkušnja tudi končala. Predelava ne bo narejena povsem v razmerju 1:1 in Lilith je nekatera območja še razširila in morda poskrbela za kakšno presenečenje.

Bloodborne predelava bo izšla 31. januarja 2022 in tako jo bomo končno lahko odigrali tudi na PC-ju.