Standard priklopa USB-C se je dandanes že dovolj dobro uveljavil, da ima vsak od nas pri roki vsaj en takšen kabel – tako kot je bilo to včasih s predhodnikom Micro USBji. Včeraj pa je organizacija The USB Implementers Forum (USB-IF) najavila nadgradnjo USB-C kablov, ki bodo po novem omogočali preskok na področju pretoka električne moči.
In ta preskok bo konkreten. Do sedaj so kabli USB-C podpirali maksimalno moč 100 W, po prenovi pa bo ta številka skočila na kar 240 W. Kabli so sicer že prej lahko poganjali kakšne manjše prenosnike, tablice in telefone, sedaj pa bodo primerni tudi za napajanje monitorjev in kakšnih večjih prenosnikov tipa Dell XPS 15 ali pa celo kakšno igričarsko prenosno postajo kot je Alienware m17.
Seveda boste za kaj takega morali kupiti nove USB-C kable, saj obstoječih ne morete kar priklopiti in magično pričakovati podpore za večji pretok napetosti. Novi kabli morajo podpirati do 5 A in 50 V moči, preden se lahko kvalificirajo v novi rang EPR (Extended Power Range) kablov. To zna na trgu povzročiti nekaj zmede, a USB-IF pravi, da bo vsak takšen kabel nosil vidno nalepko EPR, tako da bo kupec pred nakupom lahko prepričan v nakup pravega izdelka.
Proizvajalci pa bodo morali nadgraditi tudi svoje polnilce, saj lahko na zgornji sliki vidite, da se drugače lahko zgodijo poškodbe na konektorjih. To pomeni, da boste poleg kabla morali dokupiti tudi nove polnilce, drugače lahko pride do poškodbe kabla.
Ni še jasno, kdaj bodo ti izboljšani kabli in polnilci prišli v naše lokalne trgovine, a pričakuje se, da se bo to zgodilo konec tega leta ali pa v začetku 2022.
Dobra novica za vse virtualne tovornjakarje, ki ste si med umirjeno vožnjo po cesti zaželeli nekaj družbe. Razvijalec SCS Software je namreč za svoji popularni igri Euro Truck Simulator 2 in American Truck Simulator zagnal beta vejo 1.41 v kateri najdemo uradno večigralsko podporo.
Večigralska posodobitev se uradno imenuje Convoy in igralcem omogoča držanje svojih zasebnih večigralskih strežnikov, v katere lahko nato povabijo prijatelje, na enem strežniku pa se lahko naenkrat zabava maksimalno 8 igralcev. Beta koda poskrbi za sinhronizacijo dogodkov v igri, kar ni tako lahka naloga kot se sliši. Igra mora namreč skrbeti, da vsi igralci vidijo isti promet in vreme, hkrati pa je treba vpeljati sinhronizacijo za tovornjake soigralcev, saj ima vsak od njih na svojem vozilu svoje unikatne barvne kombinacije in okraske.
Razvijalec je poskrbel tudi za učinkovito komunikacijo med igralci, ki lahko zdaj uporabijo CB radio in tekstovna sporočila, seveda pa se lahko povežete tudi preko zasebnih komunikacijskih kanalov.
Večigralstvo je sicer že prej obstajalo v teh naslovih, saj so zanj poskrbeli modderji preko projekta TruckersMP, a seveda bo uradna veja igre v igranje privabila veliko več tovornjakarjev.
Kot rečeno, zadeva je trenutno v beta testiranju, a tega se lahko udeleži vsak, ki na Steamu drži originalno kopijo igre. Za igranje beta različice izberite igro iz seznama, nato kliknite na njo z desnim klikom in izberite možnost “Properties”. Nato skočite pod “Betas” zavihek in vnesite geslo XZo2orrgbG92XMQ.
Kevin Spacey je bil nekaj let nazaj eno najbolj spoštovanih imen filmske industrije in brez težav bi ga postavili ob bok raznim filmskim legendam, ki so v devetdesetih in v začetku drugega tisočletja naravnost odpihnili s svojimi filmskimi dosežki.
Spaceyju je šlo dobro tudi v sodobnih časih, saj se je marsikomu zapisal v spomin s svojo vlogo Franka Underwooda v seriji House of Cards, a nato je bilo vsega konec leta 2017, ko ga je nek moški obtožil spolnih zlorab, ki so se zgodile, ko je bil še mladoleten. To je odprlo vrata za vse druge žrtve in oglasilo se je še 30 moških, ki naj bi jih Kevin prav tako spolno zlorabil.
Seveda se je Hollywood takoj odločil odrezati igralca od vseh svojih projektov in Kevinova filmska kariera je praktično ugasnila. A Spacey kar ni želel biti tiho. Leta 2018 je na svojem YouTube kanalu objavil bizaren posnetek z naslovom Let Me Be Frank, kjer je nagovoril gledalce skozi vlogo Franka Underwooda ter nato objavil še dva posnetka. Leta 2019 je obiskovalcem muzeja v Rimu prebral pesem, kar je bil še en bizaren improviziran nastop.
Zdaj se Spacey vrača tudi na filmska platna. Italijanski režiser Franco Nero je izjavil, da je Kevina vpoklical v sodelovanje pri filmu L’uomo Che Disegnò Dio. To ni nek visokoproračunski spektakel, ampak bolj indie film, v katerem bo Kevin odigral stransko vlogo detektiva, ki bo, in tu se ne hecamo, raziskoval pedofilske spolne zlorabe mladoletnih. Vloga, ki mu je res pisana na kožo.
Spacey se trenutno še vedno sooča z raznimi sodniškimi pravdami, a zaporne kazni za zdaj še ni prejel. Aprila letos se je pojavil na sodišču, saj trenutno bije pravno bitko s produkcijsko hišo Media Rights Capital, viri pa pravijo, da je sredi sodišča skočil iz sedeža in uprizoril plesno točko s petjem.
Eden najbolj popularnih posnetkov na YouTubu z naslovom Charlie Bit My Finger je izginil iz uradnega kanala, saj so bile pravice do njega prodane neznanemu kupcu, ki je na spletni dražbi zanj plačal 760.999 dolarjev.
Posnetek je bil prodan v obliki NFT-ja (non-fungible token) – “blockchain”, ki je v zadnjih mesecih močno začel pridobivati na popularnosti. Zadevo si lahko predstavljate kot neko prodajo licence za ekskluzivne pravice do digitalnega izdelka.
Charlie Bit My Finger se je na spletu prvič pojavil 22. maja 2007 in v svojem 14-letnem obstoju nabral preko 882 milijonov ogledov. Manj kot minuto dolg video prikazuje brata Harryja in Charlija, ki sta bila takrat stara tri in eno leto.
Opis na dražbi je srečnemu kupcu ponudil tudi možnost ustvarjanje lastne parodije posnetka, ki bi bil ustvarjen skupaj z zdaj že odraslim parom fantov, poleg tega pa lahko dobite pravice do hvaljenja s frazo “Charlie me je ugriznil v prst”.
Prekupčevanje z NFT-ji je postal nov popularen trend v katerem lahko kripto milijonarji kažejo svoje mišice. Če ste mislili, da je slab milijon dolarjev nor znesek denarja za nek videoposnetek, potem zagotovo niste spremljali dogajanje okoli te blockchain tehnologije izpred dveh mesecev.
Marca je namreč digitalni umetnik Beeple prodal svojo JPG sliko “Everydays – The First Five Thousand Days” za vrtoglavih 69 milijonov dolarjev. Tudi ta izdelek je bil prodan na dražbi, slika pa je v bistvu združek 5000 slik, ki jih je Beeple zajemal vsak dan od leta 2007. Začetna cena na dražbi je bila sicer samo 100 $, a v zadnji uri je bilo narejenih kar 180 ponudb, dokler se številka dolarjev zaustavila na vrtoglavi ceni.
Reli dirkanje je bilo v igričarskih vedno popularno in starejši igralci se boste zagotovo spomnili legendarne serije Colin McRae Rally, ki jo je leta nazaj ustvaril razvijalec Codemasters. Ta še vedno dela na novih deli Dirt serije, ki je nekakšen naslednik Colin McRaeja, a virtualni dirkači lahko že nekaj časa uživajo v še eni seriji WRC, ki bo jeseni dobila nov del WRC 10.
Na njej dela razvijalec KT Racing, ki namerava v letošnji verziji izboljšati občutek vožnje, boljšo fiziko ter dodati realistično zaviranje na različnih tipih tal. Letos bo celoten reli šport praznoval že svojo 50. sezono, zato bo v WRC vključenih 6 zgodovinskih relijev iz Acropolisa, San Rema, Nemčije in Argentine, poleg tega bomo uživali v 20 legendarnih avtomobilih od podjetij kot so Subaru, Alpine, Audi, Ford, Toyota in Mitsubishi.
WRC 10 s sabo prinaša tudi štiri nove relije iz Belgije, Španije, Estonije in Hrvaške. In ravno za tole zadnjo progo iz strani naših južnih bratov je KT Racing na splet poslal nov igralni napovednik. Vidimo lahko lepo grafično podobo in na pol razrite ceste, ki bodo zagotovo izziv za vse dirkače. Resnična dirka se je leto odvila med 22. in 25. aprilom in na njej je zmagal Sébastien Ogie, a drugouvrščeni Elfyn Evans je za njim zaostal samo šest desetink.
WRC 10 prihaja na vse konzole, razen Nintendo Switcha, ter seveda tudi PC, izid pa se pričakuje za 2. september.
Snemanje Uncharted filma poteka že nekaj časa, a tale igričarska pustolovščina izpod rok razvijalca Naughty Dog že od samega začetka ne navdušuje. Igralci so najprej malce čudno gledali, ko je bil za igranje naslovne vloge Nathana Draka izbran igralec Tom Holland, ki ga poznamo predvsem iz novih Spider-Man filmov.
Zle slutnje so se nato nadaljevale, ko je bil za vlogo Sullyja izbran igralec Mark Wahlberg, ki je preko družabnega omrežja podelil posnetek iz snemanja in čeprav na njem nosi Sullyjeve veleznane brke, nekako liku iz iger niti približno ni podoben, saj je preprosto premlad.
New York Times je pred kratkim izdal daljši članek, ki govori o mešanju iger in filmov, znotraj pa lahko najdemo tudi povsem novo sliko, ki si jo lahko ogledate zgoraj. Ta je zopet sprožila nov val ogorčenja, saj film niti malo ne spominja na kakšno Uncharted igro. Sully tukaj sploh nima brkov, kar je seveda nekaj nepredstavljivega. Po drugi strani je možno, da je slika zajeta iz kakšnega spominjanja preteklosti, kjer sta bila oba lika še mlada.
Uncharted film je bil zaradi koronavirusa že večkrat prestavljen, a se sedaj končno bliža koncu. V kinih ga bomo gledali od 18. februarja dalje, zanimivo pa je, da bomo v filmu gledalci tudi igralca Antonio Banderasa, a njegova vloga še ni bila razkrita.
Med igranjem Biomutanta sem razmišljal o tem, ali igralci danes sploh ločijo razliko med AAA in AA igrami. Vsak vam bo znal povedati, da se igre v grobem delijo na spektakularne visokoproračunske naslova tipa Call of Duty in Assassin’s Creed in na indie sceno, ki vsebuje manjše igre, z bolj skromno grafiko in nižjo ceno, a v zameno za to boste naleteli na pogumne ideje tipa Hot Line Miami, ki vas znajo zabavati dolge ure.
A vmes se nahaja še ena stopnja – takoimenovane AA igre. To so projekti, ki imajo sicer višji proračun kot indie igre, a spet niso zapravili milijonov in v pisarne vpoklicali Hollywoodskih igralcev za zvočno igranje. Eden takšnih predstavnikov je denimo Elex – RPG stvaritev nemških programerjev, ki vsebuje veliko dobrih idej, ki pa niso bile do konca zloščene. V to smer bi moral spadati tudi Biomutant, a mu je založnik THQ Nordic nadel kar polno ceno 60 €, ki pa je žal igra preprosto ne more upravičiti.
Razvojna ekipa: Experiment 101 Založnik: THQ Nordic Platforme: PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S Nakup: Steam Datum izida: 25. maj 2021 Cena: 59,99 €
Zvrst: Tretjeosebni RPG
VIDEO RECENZIJA
Biomutant je s svojimi prvimi napovedniki obljubljal fantazijski RPG, ki bo nosil prisrčno podobo kosmatih živalic, te pa se sprehajajo po odprtem svetu, ki bo poln skrivnosti, zanimivih bitij in zakladov, ki samo čakajo na odkritje. Podoba je malce spominjala na Ratcheta in Clanka, kar je igro hitro dvignilo v priljubljenosti in igralci so začeli pripravljati prednaročila.
In novopečeni razvijalec Experiment 101 je nekatere te visokoleteče obljube resda izpolnil, vendar pa se mi po eni strani zdi, da so napovedniki igralcem risali lažno sliko, tako da zna končni izdelek veliko igralcev pustiti na cedilu.
Eden od redkih plusov so dobro zamišljeni šefi.
Čeprav so napovedniki v ospredje rinili enega in istega rakunastega glavnega junaka, s frajerskim mečem in usnjenim suknjičem, je to samo ena od začetnih podob, ki jih lahko ustvarimo v ustvarjalniku lika. Najprej izberemo vizualno podobo, se odločamo med različnimi statistikami, kot so denimo moč, inteligenca in gibčnost, vse to pa bo tudi vplivalo na izgled vašega živalskega šampiona. Večja inteligenca bo denimo pomenilo večjo glavo, pri izbiranju pa boste morali tudi upoštevati, da se statistike med sabo tepejo in treba je ujeti nekakšno ravnovesje. Ko smo opravili s tem delom napoči čas, da izberemo svoj igralni razred.
Lahko smo torej gibčni bojevnik, ki v vsaki roki drži po eno orožje. Ali pa se raje odločimo za nekoga, ki vihti dvoročne meče in je bolj odporen na poškodbe. Morda bo komu bolj ljub boj od daleč in bo raje pokal sovražnike s strelivom ter se tako varno držal stran od zamahovanja mečev. Vse to vam je ponujeno, vsak igralni razred pa ima tudi svoje bonuse.
Mapa ni majhna, a traja celo večnost preden prečkamo pot med različnimi cilji nalog.
Pri vsem tem ustvarjanju sem začenjal biti malce nestrpen, saj sem želel že enkrat začeti s presnetim igranjem in že tu so me obletavale zle slutnje, ki so se nato izkazale za pravilne. Biomutant je namreč ena od tistih iger, ki morajo igranje neprestano prekinjati, zato da vam razložijo neke igralne mehanike, ki bi včasih morale biti samoumevne, a spet drugič se vprašaš, zakaj sploh obstajajo.
Poglejmo si sam začetek igranja. Pojavimo se na eni potki in pot nas pelje naprej, vmes pa dobivamo opozorila kako skočiti in podobno. Ni minila minuta in že pridemo do prvega razcepa poti in igra se ustavi, da nam razloži, da gremo lahko po levi strani ali pa po desni. Izberemo pot, ampak seveda to še ni vse, saj ima igra tudi moralni sistem med dobrim in zlim, kar botruje še eni zaustavitvi igranja in spremljanje dialogov. Ko je tega končno konec naredimo par korakov in pridemo do jase, kjer je mrtva žival. Spet se je treba ustaviti in gledati vmesno sekvenco. Pridemo do živali, nova vmesna sekvenca. Končno pride prvi nasprotnik in lahko celo malo igramo in ko zbežimo dobimo še eno sekvenco. Gremo po hodniku in naletimo na prve običajne nasprotnike. Spet je treba ustaviti za neka brezvezna pojasnila. Sledi malce borbe in nato poberemo prvi predmet. Stop, treba pojasniti kovačenje. In tako dalje in tako naprej.
Igra poskuša popestriti raziskovanje z nevarnimi območji kot je katran, ki nas lahko utopi.
To neprestano prekinjanje je zame osebno eden največjih grehov, ki jih lahko spočne frišni naslov. Biomutant ti nikakor ne pusti, da bi preprosto užival v igranju in morda kakšno stvar izgruntal sam. Res je, da lahko to tečnarjenje nekako prilagajamo v nastavitvah, a to ni rešitev, saj brez enih namigov ne bi vedel kako naprej. Primer tega je, da med sprehajanjem poberemo rokavico, ki nam ob držanju gumba sproži močnejši udarec, ta pa lahko odpre pot naprej. Problem je, da ta udarec lahko uporabimo na samo določenih mestih – rahlo razkrušenem zidu, ki ne izstopa kaj posebej iz okolice.
Tu pridemo do naslednjega problema – grafike in zvoka. Ne pozabimo, THQ Nordic računa za to igro 60 € in zato lahko upravičeno pričakujemo podobo, ki je na ravni drugih težkokategornikov. Biomutant sicer ni grda igra, saj je to svetla in barvita RPG odprava, ki vsebuje tudi prehajanja dneva in noči. Naš rakunček ima lepe animacije, lahko skoči na vse štiri in s tem sproži šprint in post-apokaliptična okolica lepo meša zapuščeno okolico stavb in avtomobilov s preraščeno naravo. Vendar brez kiksov tudi tukaj ne gre. NPC-ji po svetu vsebujejo samo osnovne animacije in v glavnem samo stojijo pri miru. Vsake toliko naletimo na trdnjavo, ki jih naseljuje eno od plemen in na nas je, da jih osvobodimo in v njih naselimo svoje privržence. Potem to postane nekakšno mesto, ki pa je spet povsem statično in mrtvo. Mrtva je tudi narava in odprti svet je v bistvu samo ena ogromna mapa, ki jo moramo prepešačiti/prejahati, preden končno pridemo do cilja svoje naloge. K sreči vsake toliko najdemo teleportirne točke, vsake toliko pa naletimo tudi na kakšno zapuščeno hišico, ki ponuja različne dobrine. A to je bolj slaba nagrada za raziskovanje in med igranjem sem raje samo tekel do cilja, saj je bilo preiskovanje bajtic bolj kot ne izguba časa.
Podajalci nalog nočejo nehati žlobudrati s svojimi tečnimi živlaskimi glasovi.
Boljši bi bil lahko tudi zvok. Med igranjem nas sicer spremlja nekaj glasbe, a ta ni ravno zapomljiva. Bolj moti to, da ni zvočnega igranja okoli posejanih likov. Vsi ti samo nekaj mrmrajo in to v res tečnih zvokih, ki bi jih najraje utišal. Razvijalec se je tu odločil za nekako čudno potezo in za zvočno podajanje najel enega zvočnega govorca, ki resda svojo nalogo opravi odlično, a kdo bo vseskozi poslušal en glas? Govoričenja je namreč ogromno in tip noče biti tiho niti med našim sprehajanjem po svetu. K sreči lahko tudi njegovo žlobudranje zmanjšamo v nastavitvah, a vseeno je tule izgubljena priložnost, saj bi zvočne vrstice vsem tem stranskim osebam vdihnile vsaj malo življenja. Igra poskuša raziskovanje svet popestriti z občasnimi izjemno lahkimi ugankami ter mrtvimi območji, kjer nam hitro pojenja zdravje, tako da se je treba usesti v robota. A to žal ni dovolj, da bi razgibalo igralno formulo in raziskovanje naredilo privlačno.
Svet ni grd in zna prijati tistim, ki ste radi raziskovali Zeldo Breath of the Wild. A med vsem tem zelenjem prevladuje mrtvilo.
Biomutant je med napovedniki najbolj izpostavljal bojevanje. To naj bi bil RPG, ki bo spremenil fajtanje in igralcem ponudil možnost Kung-Fu potez in posebnih sposobnosti. A končni rezultat ni nekaj posebnega. Izvajamo lahko resda kup naprednih potez in kombinacij. Tu so posebne mutantske sposobnosti, kot je zažiganje nasprotnika, kombinacije udarcev s finišerji in streljanje od daleč. A občutek tepeža preprosto ni dober. Merilnik divje skače po prostoru, tako da nikoli ne veš koga pravzaprav ciljaš, nasprotniki pa so precej zabiti. Udarci z meči ne dajo nekega posebnega povratnega odziva in velikokrat se zdi, da po grdavžih udarjamo s papirjem in da sploh nismo zadali kakšne škode. Na koncu sem dvignil roke nad vsem skupaj in sovražnike preprosto streljal od daleč, kar je bilo presenetljivo učinkovita taktika in brez kakšnega posebnega problema sem ubijal manjše in večje nasprotnike, vključno s šefi.
Tisti največji šefi ponujajo celo nekaj izziva. Tule sem skočil skozi trebuh grdavža in se na koncu zataknil v njegovi riti.
Tudi sama zgodba ne bo pobirala nagrad. Človeštvo naj bi v preteklosti ubilo naravo s svojim onesnaženjem in nato so vstale živali, ki so oblikovale svoja plemena. Igra nas občasno tudi seli v preteklost, kjer vidimo, kako so neki sovražniki zažgali našo vas. Štorije preprosto nisem mogel preveč pozorno spremljati, saj so mi bili vsi liki s svojim neprijetnimi zvoki izredno tečni in nikakor niso želeli zaključiti dialogov, tako da so mi čez čas resnično začeli najedati živce.
Je Biomutant potem popolna katastrofa? Ne čisto. Zanimiv je sistem kovačenja, ki omogoča nekatere zanimive kombinacije in bojevanje zna včasih biti vsaj malce zanimivo. Vendar pa je na splošno Biomutant eno veliko razočaranje, saj napak kar ne morem nehati naštevati. Stranske naloge so denimo neobstoječe in brezzvezne, naletel sem na hrošče, ki so me ujeli v okolico, živali za jahanje so okorne in komaj kaj hitrejše od teka, nadgrajevanja je preprosto preveč in nikoli se ne počutimo, kot da smo res postali močnejši.
Nadgradenj je preprosto preveč.
Zadeva bi bila veliko boljša kot neka linearna odprava, z bolj ozkimi stopnjami, saj se čuti, da razvijalec preprosto ni bil kos nalogi ustvarjanju ogromnega in širnega sveta. Priporočam, ko cena pade na vsaj 30 €, pa še takrat se v igranje podajte previdno.
Razvijalec Crytek je bil včasih eno najbolj pomembnih imen igričarske industrije. Prav oni so razvili originalni Far Cry ter se nato preselili delati novo serijo Crysis, ki nas je s svojim prvim delom leta 2007 naravnost odpihnila s svojo neverjetno grafično podobo.
Od takrat je preteklo kar nekaj časa in razvijalec Crytek ni več tako spoštovano ime kot na vrhuncu svoje slave. Njihov pogon CryEngine ni zmožen konkurirati večjim fantom tipa Unity in Unreal Engine, pedigre iger pa se je povsem posušil. V zadnjih letih so izdali samo večigralski Hunt: Showdown, ki je sicer kvaliteten, a ni ravno prodajni hit, zato so se odločili za ponovno oživitev Crysis serije.
Lani so nas presenetili s predelavo slavnega prvega dela, ki je bila sorazmerno dobro sprejeta, a Crytek je zagotovo pričakoval višjo prodajo. Očitno pa se ne nameravajo ustaviti samo pri enici, saj je uraden Twitter račun začel pošteno namigovati na predelavo drugega dela. V zgornji Twitter objavi lahko vidite stavek “They used to call me Prophet”, ki ga izreče major Laurence “Prophet” Barnes na začetku igre Crysis 2. Tej objavi je nato sledila še ena slika, ki je vzeta neposredno iz drugega dela.
Predelava se tako zagotovo dogaja, a ta se bo verjetno prodala še manj kot original. Crysis 2 namreč ni več vseboval odprte džungelske mape ampak se je preselil v ulice razrušenega mesta v katerem smo se pretepali z vesoljci. Dejansko se spomnim preigravanja in smešnega izkoriščanja super moči, saj si lahko preprosto vklopil nevidnost in se sprehodil mimo vseh nasprotnikov do konca stopnje.
Morda bo predelava takšne napake odpravila in če morda malce popravijo kampanjo in celo dodajo kaj nove vsebine, bo vredno igri dati še eno priložnost. Čakamo na uradno najavo in morda se kaj zgodi na prihajajočem dogodku E3.
Predelava prvega Crysisa je še vedno na voljo samo na Epic Games platformi – mimogrede, trenutno je znižana na samo 4,99 € – in enako se pričakuje tudi za nadaljevanje.
Popularna komična serija Brooklyn Nine-Nine bo letos vstopila v svojo 8. in hkrati zadnjo sezono. Zaključek serije je že nekaj časa nazaj potrdil ustvarjalec serije Dan Goor, zadnja sezona pa je imela pri produkciji kar nekaj težav.
Serija se namreč vrti okoli zabavne policijske enote Nine-Nine in med snemanjem poslednje sezone se je ravno zgodila smrt Georga Floyda, kar je nato sprožilo gibanje Black Lives Matters in masovne pozive k reformam ameriške policije. Produkcijski ekipi se je zdelo prav, da se v zadnjih epizodah dotaknejo tudi te tematike, saj je Nine-Nine sicer komedija, a se ne boji soočiti tudi z bolj resnimi temami.
Tako je bila 8. sezona spisana povsem na novo in nato se je začelo snemanje, a produkcijska ekipa se je morala nato soočiti še s problemi koronavirusa. Snemanje je bilo tudi zaradi tega za nekaj časa prekinjeno, a zdaj je v polnem zagonu, produkcijska hiša NBC pa je včeraj na uradnem Instagram profilu tudi najavila uraden datum izida.
8. sezona bo tako na naše televizijske ekrane prispela 12. avgusta, vse skupaj pa bomo dobili 10 epizod. Serijo lahko pri nas gledamo na Netflixu, a samo prvih 6 sezon, medtem ko je 7. na voljo samo na NBC-jevem pretočnem servisu Peacock. Tam se bo zgodila tudi premiera 8. sezone, žal pa Peacock v Sloveniji še ni dosegljiv.
Zgraditi zanimivo simulacijo prevažanja po vesolju je hudo komplicirano opravilo. Dokaz o temu je denimo igra Star Citizen, ki je v razvoju že toliko časa, da veliko igralcev sklepa, da je vse skupaj samo en velik nateg. Navdušenci nad vesoljskimi pustolovščinami so se tako zatekli v objem igre Elite Dangerous, ki danes šteje že 7 let, nedavno pa je razvijalec Frontier Developments izdal tudi prvo večjo razširitev Odyssey.
Ta je igralcem končno omogočila, da zapustijo kabine svojih vesoljskih plovil in pretegnejo noge, saj dodatek omogoča pristajanje na planetih in raziskovanje le-teh s preprostim sprehajanjem. To je ogromen podvig, a problem je v tem, da se je izid zgodil prezgodaj in Odyssey je na nič hudega sluteče vesoljske pustolovce stresel goro hroščev.
In to niso samo neke manjše tehnične težavnosti, čeprav tudi teh mrgoli. Igralci poročaju o poštenem padcu sličic na sekundo in to tudi na grafičnih beštijah tipa RTX 3090, ki skačejo med 20 in 30 sličicami na sekundo. Tu so potem hujše zablode, kot je denimo vožnja z vesoljskim taksijem, ki se lahko ujame v letenje v zanki in iz tega ni rešitve, tako da lahko samo ustvarite povsem frišen lik in se znova podate v igranje.
Grafična podoba planetov prav tako niti približno ni takšna, kot je bilo oglaševano. V zgornji primerjavi lahko na vrhu vidite obljubljene gore iz napovednikov, realna slika pa kaže neke sluzaste kopice brez podrobnosti in takšne zamazane teksture se pojavljajo na praktično vseh planetih.
Odyssey prav tako ne vsebuje VR podpore, kar je čudno, saj je original znan ravno po tem, da je bila ena prvih iger s polno podporo v VR načinu. Igra se po novem tudi ruši kot za stavo, nekatere naloge pa so hroščate in jih ni mogoče zaključiti.
Skratka, dodatek je pravi polom in igralci so začeli na Steamu puščati masovne negativne kritike. Med več kot 3000 recenzijami jih je samo 30 % pustilo pozitivno oceno, kar je igri znižalo oceno na “Mostly Negative”.
Razvijalec 4A Games nas je dve leti nazaj razveselil s tretjim delom Metro serije, Exodus, in vse od takrat na tem naslovu niso nehali delati. Zagotovo je trenutno v razvoju nadaljevanje, a do takrat igralci lahko igramo razširitve, pred kratkim pa smo dobili prav posebno različico igre s podnaslovom Enhanced Edition.
V nasprotju s pričakovanji to ni nek paket, ki bi pod eno streho združil vse izdane razširitve, ampak unikatna grafična nadgradnja, ki v igro vpelje ray tracing učinke. Metro Exodus Enhacned Edition je tako postal prvi naslov, ki ga brez novejših grafičnih kartic s podporo ray tracing učinkov, sploh ni možno zagnati.
After a patch today, Metro Exodus Enhanced Edition became the first PC game to support haptic feedback and adaptive triggers officially (vid source is reddit) pic.twitter.com/CC3bUiKjwl
Zdaj je razvijalec vpeljal še eno posodobitev, ki ga zna zopet zapisati v zgodovino. Vpeljana je bila namreč podpora za napredne mehanike igralnega ploščka za PlayStation 5, ki se med znalci imenuje DualSense. Igralni plošček sicer že dolgo nosi podporo v Steamu, a zdaj se je prvič nekdo odločil izkoristiti napredne mehanike vibriranja in upornosti sprožilnikov v PC naslovu.
DualSense je ena najboljših lastnosti nove konzole PlayStation 5, tako da bodo PC-jaši zdaj končno lahko videli, kaj vse so zamujali pri igranju. Upamo, da bodo 4A Games zgledu sledili tudi ostali razvijalci.
Nostalgija je zanimiva stvar. Vsak od nas se je že kdaj zalotil, da mu novejše igre ne ustrezajo več, zato se je v mislih zatekel starejšim biserom, ki so jih držali pribite pred monitorje ali televizorje in so jim dostavili takšne posebne izkušnje, ki se jih spominjajo še leta kasneje.
Ko pa se končno odločiš naložiti to starejšo igro velikokrat spoznaš, da so te spomini varali. Največkrat začuden gledaš v ostarelo in bledo grafično podobo in nepodrobne stopnje ter začneš preklinjati nerodne igralne mehanike, ki so jih novejši naslovi odpravili ali pa jih naredili bolj prijetne za igranje.
Ravno to stvar se je odločil popraviti BioWare, saj je želel originalno trilogijo iger obnoviti ravno dovolj, da bodo tiste podobe iz spominov ustrezale realni sliki. Nastala je prenovljena trilogija Mass Effect Legendary Edition, ki ni popolna predelava v stilu kakšnega Resident Evil 2 Remaka, ampak poskus, da se obnovi zlasti prvo igro ter da razvijalec BioWare po dveh neuspelih projektih končno izda nekaj, kar bodo igralci pozdravili in kar bi BioWaru zopet vlilo vsaj nekaj samozaupanja.
Razvojna ekipa: BioWare Založnik: EA Platforme: PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X Nakup: Steam Datum izida: 14. maj 2021 Cena: 59,99 €
Zvrst: Tretjeosebni RPG
VIDEO RECENZIJA
Legendary Edition največ dela postori na originalni Mass Effect igri, ki je skozi leta tudi postala najbolj zastarana. Razvijalec je praktično vse teksture predelal in jim dvignil ločljivost, vpeljal novo osvetljavo ter nadgradil razne odsev. Obrazne mimike so stopile na novo raven in pri ustvarjalniku našega lika poveljnika Sheparda imamo zdaj nekaj več možnosti. To je še posebej pomembno za vse tiste, ki ste v drugem in tretjem delu igrali z žensko poveljnico, saj zdaj v enici končno dobimo tisto pravo FemShep, ki smo jo nato gledali v nadaljevanjih.
Teksture so opazno izboljšane, kar boste še posebej celili pri raznih likih.
A spremembe se niso zgodile samo na grafični plati, saj je BioWare poskrbel tudi za posodobitev igralnih mehanik, ki so spet bile usmerjene predvsem v original. Streljanje je zdaj bolj uživantsko in se po zabavnosti lahko približa drugemu delu. Merek ostrostrelske puške sedaj ne skače več tako divje povsod kot prej in zdaj lahko celo normalno uporabljate to orožje. Spremembe so se zgodile tudi na področju opremljanju likov in tako lahko zdaj vaši spremljevalci uporabljajo bolj raznovrstna orožja, poskrbljeno pa je bilo tudi za spremembo stopnjevanja, saj je bila maksimalna stopnja znižana iz 60 na 30.
Končno je predelavo doživelo tudi šestkolesno vozilo Mako, ki je v originalu na rob obupa spravilo veliko igralcev. Nadzorna shema je sedaj veliko bolj udobna in terenec ima sedaj celo nekaj teže, tako da ovinke lažje speljemo ter nameščenim topom bolj natančno streljamo. Bodite brez skrbi, če vam spremembe na področju stopnjevanja ali pa vožnje niso všeč, lahko v nastavitvah povrnete originalne mehanike. Mimogrede, streljanje z Makom sedaj ponudi polne izkušnje ob ubitju nasprotnika, česar originalna igra ni poznala.
Mako vas po novem ne bo več spravljal ob živce in vožnja je zdaj celo zabavna.
Eden od močnejših bonusov je tudi vključitev vseh DLC-jev, ki ste jih prej morali kupovati posebej in to po nenormalno visokih cenah. Ti štorijalni dodatki sicer niso preveč obsežni, a vsaj lepo pridoda zgodbi, hkrati pa so tudi udobno umeščeni v igralni lok, tako da boste morda kdaj začeli preigravanje DLC-ja, pa se tega sploh ne boste zavedali.
Čeprav je bila večina napora vložena v posodabljanje originala pa BioWare ni pozabil na drugi in tretji del. Tudi tam smo dobili nov sistem osvetljevanja in nadgrajene teksture, le da tukaj te spremembe ne bodejo toliko v oči. Spremenjeni so bili tudi nekateri kadri med dialogi in na žalost po novem Mirandina rit ne bo več v fokusu vsakega njenega dialoga. Vendar pa lahko še vedno dobite vrhunske posnetke in slike zadnjic in vašega drugega vesoljskega raziskovanja, saj lahko preko novega fotografskega načina akcijo ustavimo, prilagodimo učinke in zajamemo perfektno sliko, ki bo potem krasila vaše namizje.
Vse ostalo je ostalo večidel enako. Še vedno boste spremljali zgodbo poveljnika Sheparda, ki mora rešiti galaksijo pred zlobnimi in praktično neustavljivimi zavojevalci, ki slišijo na ime Reapers. RPG navdušenci štorijo že dovolj intimno poznate, da bi jo znali zrecitirati praktično na pamet, novince pa čaka prava poslastica, saj boste gledali epsko odpravo, ki skozi dele začne zgubljati svoje RPG prvine, a štorijalni klobčič lepo razplete do samega konca, ki pa se od originala, kljub vsem kritikam, ni spremenil in zna tako še vedno nekatere igralce pustiti razočarane.
Smisel igranja Mass Effecta je reševanje galaksije, občasno pa med rjuhe zvabimo kakšno sexy vesoljsko bitje.
BioWare se ni drznil resneje zagrabiti v osrčje kode, saj ni želel še dodatno razkuriti privržencev Mass Effect serije, ki se še vedno niso pomirili od Andromede. A želim si, da bi v predelavo posegli bolj odločno, saj igre tudi v originalni izvedbi niso bile popolne. Enica je denimo najedala s stranskimi misijami, ki so bile slabo zamišljene, raziskovanje nekaterih planetov pa je bila prava izkušnja potrpežljivosti. Tem tečnostim se denimo niso izognila niti nadaljevanja: v dvojki moramo denimo nabirati surovine preko zamudnega skeniranja planetov, v trojki pa so nas ob pretiranem skeniranju galaksij začeli loviti nadležni Reaperji. Ne pravim, da bi bilo te zadeve treba ukiniti, a originalno trilogijo sem preigral že dostikrat, da imam teh skeniranj že vrh glave in bi jih raje avtomatiziral.
Morda se sliši razvajeno, a pogrešal sem tudi kakšno mini karto. Raziskovanje Citadele v originalu je precej zmedeno in med tekanjem se boste veliko izgubili, v dvojki pa je mapa še hujša. Ko smo že pri tekanju bi lahko tudi omogočili, da Shepard šprinta več kot 3 sekunde, preden postane zadihan, nič pa tudi ne bi imel proti, da bi ukvarjanje inventorija v originalu naredili malce manj sitno. Nalagalni časi so zdaj krajši in tiste dolge vožnje z dvigalom lahko zdaj preskočimo, vendar pa boste nato izgubili dialoge med vaši spremljevalci. Ti so med sprehajanjem povsem tiho, tako da bi zlahka preselili te dialoge med naše normalno raziskovanje in tako popestrili tiste trenutke tišine.
Omenil nisem še glasovnega podajanja, ki je naravnost odlično. V dvojki vas bo v vlogi Illusive Mana navdušil igralec Martin Sheen.
Trilogija vsebuje tudi nekaj manjših tehničnih zapletov. Pri preigravanju enke sem naletel na padec sličic na sekundo, v eni misiji pa sem celo padel skozi mapo in tako izgubil nekaj minut igranja. Hvalevredna je podpora igralnim ploščkom na PC-ju, žal pa niso šli tako daleč, da bi v glavni meni vpeljali tipke za hitro shranjevanje.
Mass Effect Legendary Edition je tako na koncu bolj namenjen starejšim igralcem, ki so že preigrali original in si želijo svoje spomine obuditi, brez da bi ob tem skremženo gledali v grafično podobo. Kar je sicer v redu, ampak zdi se mi, da kakšnih novih igralcev s tem ne bodo privabili. Vraga, še meni, veteranu serije, je začela okornost Sheparda, ki ni zmožen niti skoka preko manjše ovire, hitro motiti in kljub vsem posodobitvam je streljanje slabše od tistega iz Andromede.
Odločitve v dialogih vplivajo na razplet situacij, hkrati pa se bo to odrazilo na moralni plati vašega lika.
Je pa zgodba enako slastna kot prej in čeprav je morda cenovna postavka 60 € nekam visoka, boste v zameno za to dobili veliko ur zabave. Vseeno pa se me drži občutek, da si je ta originalna trilogija zaslužila več ljubezni in malce več poguma iz strani razvijalca, ki je v glavnem ciljal na vzbujanje nostalgičnih spominov, namesto da bi izpilil vse napake in serijo Mass Effect v spomin zapisal novi generaciji igralcev.
Mineva pol leta, odkar je na trg prišla konzola PlayStation 5 in človek bi pričakoval, da bo Sony počasi načrtoval Slim verzijo, a realnost je žal drugačna. Zaradi pomanjkanja čipov zalog preprosto ni in vsaka trgovina, ki dobi kakšno konzolo, to proda takoj. Razmere so enake za večje in manjše trgovine, dodatno pa štrene mešajo razni preprodajalci, ki preko armije računalniško vodenih botov pokupijo vse zaloge in nato te po vsaj še enkrat večji ceni prodajajo na Ebayju.
Skratka, razmere so danes zelo drugačne kot pa leta 2019, ko je človek lahko stopil v trgovino, iz police zagrabil primerek konzole ter nato to še isti dan priključil doma. Za nakup se je tako treba pripraviti vnaprej in ta članek vam bo poskušal predstaviti nekaj trikov, ki vam znajo omogočiti nakup konzole PlayStation 5 še letos.
Stanje v Sloveniji
V Sloveniji je PlayStation znamka veliko bolj priljubljena kot pa Microsoftov Xbox in zato je zanimanje med ponudniki veliko večje. Tako v naši podalpski deželi najdemo kar nekaj trgovin, ki imajo možnost prodaje konzol PlayStation 5.
Imamo celo nekaj specializiranih trgovin, ki se ukvarjajo izključno s prodajo konzol in te trgovine so bile spočetka najbolj oblegane. Če se odločate za nakup konzole zdaj, potem pri teh trgovcih žal ne boste imeli sreče. Konzolko in Goblin še vedno nista izpolnila vseh prednaročil, nekateri pa pri njiju čakajo že mesece. Goblin je na svoji strani celo zapisal, da za letos ne pričakuje nove dobave, zato so tudi preklicali možnost prednaročila. Game Center po drugi strani omogoča prednaročilo, a tudi tam se lahko pripravite na dolgo čakanje. Enako možnost prednaročil dopušča PlayGame, a tudi tam vas čaka kar nekaj bivanja v čakalnici.
Mimogrede, uradna cena konzol PlayStation 5 in PlayStation 5 Digital sta 499 € in 399 €. Imejte to v mislih, če vas zanima kak oglas na Bolhi ali Ebayju.
Tako, za nami so manjše trgovine, poglejmo si zdaj tiste večje. Dobra novica pri teh je to, da prednaročil ne pobirajo, tako da imate lahko ob morebitni novi zalogi srečo in celo lahko kupite konzolo PlayStation 5. Kjer je možno obljukajte možnost “Obvesti me”, kar bo trgovini omogočilo, da vam ob prvi zalogi pošljejo e-mail in če boste na pravem mestu ob pravem času, potem celo znate izdelek prenesti v košarico.
PlayStation 5 Digital RAZPRODANO – možnost prednaročila (nova zaloga v jeseni 2021)
Tujina
Tako, opravili ste morebitna prednaročila ali pa se naročili na obveščanje. Naredili ste prvi korak do nove konzole, zdaj pa si oglejmo, kako je s tujino. Naročanje konzol je bilo iz tujine včasih lažje, a ker je Združeno kraljestvo zaradi Brexita izstopilo iz EU-ja, se je veliko njihovih trgovin odločilo, da svojih izdelkov preprosto ne bodo pošiljali izven svojih meja.
Za tujino se je tako najbolje osredotočiti na Amazonove različne veje, saj vsaka od njih dobiva svoje zaloge in te pošilja tudi k nam. Pri njih ni možnosti prednaročanja, lahko pa se naročite na obveščanje zalog. Priporočamo vam, da si obe konzoli dodate tudi na seznam želja, saj gre tako včasih naročilo hitreje skozi.
Okoli nakupa konzol se je zaradi pomanjkanja zalog razvila že prava znanost in za vas smo pripravili nekaj priročnih trikov, ki vam znajo pomagati pred “konkurenco”.
Najprej je treba omeniti spletno stran NowInStock. Ta pod eno streho združuje imenik Amazonovih trgovin in vsako minuto osvežuje njihove inventarje. Najprej opravite registracijo, nato pa v zgornjem desnem kotu izberete želeno državo ter nato tudi izdelek. Nato obkljukate želeni izdelek in se naročite na obveščanje preko e-mail sporočil ali pa opozorila v brskalniku. Zadeva je dobra kot pregledovalnik, a za obveščanje niti ni tako priročna, saj je stran preprosto preobremenjena. Pred kratkim je denimo Amazon UK dobil novo zalogo PlayStation 5 konzol, dobil pa nisem nobenega obvestila.
Na temu mestu je veliko boljši Discord. Zaradi pomanjkanja zalog se je namreč oblikovala prava skupnost, ki skupaj ždi v kanalih in si pomaga do konzol. Eden najbolj popularnih takšnih kanalov je Stock Checker, ki neprestano preverja zaloge konzol. Skupnost se sicer vrti glede zalog v Združenem kraljestvu, a tam lahko najdete tudi opozorila za UK Amazon, ki so presneto hitra. Zadeva preverjeno deluje, saj člani redno poročajo o uspehu pridobitve konzole, poleg tega pa si med sabo radi pomagajo. Alternativno lahko svojo srečo poskušate tudi z nemško Disocrd stranjo PS5 Drops Germany, a seveda je treba v zakup vzeti dejstvo, da v kanalu vsi govorijo nemško.
Zaključek
Tako, to je bilo nekaj preprostih trikov, ki vam znajo pomagati do nove konzole PlayStation 5. Zdaj se veliko bolje pripravljeni za boj proti masi željnih igričarjev in preprodajalcev, ki na vse načine želijo priti do nove obtelevizorske škatlice.
Če smo kakšno trgovino ali trik izpustili, ga prosimo zapišite v komentar in zadeva bo dodana v članek. Bodite brez skrbi, konzolo boste letos lahko držali v rokah – če ne prej, pa na našem NEST Expo dogodku konec leta, kjer bo možno v roke podati DualSense igralni plošček in uživati v čudovitih PS5 ekskluzivah.
Nadaljuje se pomanjkanje konzol, ki je zaobjelo cel svet. Te dni je praktično nemogoče v roke dobiti katerokoli od novih konzol, pa naj bo to PlayStation 5 ali pa Xbox Series X in njegov mlajši brat S. Seveda lahko kakšen primerek od teh konzol kupite na Ebayju, a boste zanjo odšteli vsaj še enkrat višjo ceno, nakup pa prav tako ni garantiran.
Igralci tako povsod vohajo za novimi zalogami in ni seveda trajalo dolgo, da so se pojavili malopridneži, ki želijo izkoristiti obupane stranke ter jim iz žepa odtegniti težko pridelan denar.
Te dni se je na spletu pojavila nova nevarnost. Na Googlu boste namreč ob vtipkanju ključnih besede “Buy Xbox Series X” naleteli na spletno stran microsoft-xbox.eu. Ta stran je ob tem iskalnem nizu celo na prvem mestu in je tudi podprta z oglasi.
Tudi sama spletna stran je za evropskega kupca po izgledu povsem legitimna. Na vrhu boste našli zapis, da je zadeva na zalogi in je na voljo samo na območju EU-ja in Združenega kraljestva. Na voljo sta obe konzoli Xbox Series X in S ter razni dodatki, kot so igralni ploščki, slušalke in spominske kartice. Vse to ima normalno ceno in je na zalogi.
Kakšen nepoznavalec bi zato lahko hitro zagrabil ponudbo in zadevo naročil. A žal je vse skupaj samo dobro zamaskiran nateg, ki vam bo pobral denar iz računa, v zameno pa boste dobili en velik, prazen nič.
Vsi, ki spremljate trg boste vedeli, da so Xbox konzole praktično takoj razprodane na vseh Amazon straneh, prav tako takoj izginejo iz slovenskih trgovin. Zakaj bi potem Microsoft skrival konzole in te ne bi bile razprodane?
Microsoft prav tako Xbox konzol ne prodaja uradno v Sloveniji, a na tej strani lahko zadevo kar magično naročite neposredno na svoj dom. Ena od bližjih držav, ki jih Microsoft uradno podpira je Nemčija in kakor lahko vidite na uradni strani, so zaloge povsem razprodane.
Nov dokaz o goljufiji je tudi sama domena. Če jo pogledamo preko spletne strani who.is lahko vidimo, da stran skriva svojo identiteto, medtem ko je pri pravi microsoft.com spletni strani lepo zapisano, da domena pripada Microsoftu.
Stran je očitno že pridobila nekaj žrtev. Ena od teh je uporabnike opozorila na Redditu, zapisal pa je tudi, da se bo moral očitno od denarja moral posloviti. Nekdo je tudi pisal na uraden e-mail goljufive strani in kakor lahko vidite v odgovoru mrgoli pravopisnih napak, ki si jih pravi Microsoft ne bi nikoli privoščil.
Bodite previdni pri spletnem kupovanju. Če imate čas lahko to lažno stran prijavite Microsoftu in tudi Googlu.
“Speedrunning” je oblika igranja, pri katerih igralci poskušajo na najhitrejši možni način preigrati igro od začetka do konca in zadeva je postala tako popularna, da vsako leto dobimo več takšnih dogodkov z namenom nabiranja donacij. Tudi GTA 5 ni izjema in trenutni rekordni čas preigravanja kampanje znaša nekaj več kot 3 ure, en igralec z imenom UnNameD pa si je postavil prav posebni izziv.
Namestil si je namreč modifikacijo, ki ga ob kakršnikoli škodi instantno ubije. Če ste se kdaj sprehodili skozi igranje kampanje v GTA 5, potem boste vedeli, da je takšen podvig izjemno zahteven, saj vas lahko vsak trenutek zadane kakšen metek ali pa se v vas zaleti kakšen jezen naključni voznik, ki takoj konča vaš poskus preigravanja.
Takšno igranje zahteva nečloveško emro potrpežljivosti, saj eno igranje traja več ur in če vas zadane metek v osmi uri igranja, ni težko videti, kako v steno prileti igralni plošček frustriranega igralca. UnNameD je bil po 47 neuspelih poskusih zagotovo na robu obupa a v 48 preigravanju mu je končno uspelo, za svoj podvig pa je potreboval samo dobrih 9 ur.
Svojo odisejado je v treh delih naložil na svoj YouTube kanal, video pa ima pod opisom časovno opredeljene sekcije misij, tako da lahko hitro skočite na tiste najtežje misije, ki se jih spomnite iz svojih lastnih preigravanj.
Založnik Epic Games je včeraj vendarle razkril skrivnostno brezplačno igro, ki jo je skrival že od prejšnjega četrtka. Pričakovanja so bila velika, saj smo nazadnje na tak način prejeli GTA 5, tokrat pa je brezplačna postala športna košarkaška igra NBA 2K21. Ta se seveda po popularnosti ne more kosati z Grand Theft Autom, a je vseeno lep obrok za vse tiste, ki bi radi na monitorju gledali v virtualnega Dončića.
V zakup je treba vzeti dejstvo, da je tole različica igre, ki je v skladu z grafično podobo na konzolah Xbox One in PlayStation 4, medtem ko lahko naslednjegeneracijsko grafiko gledamo samo na PlayStationu 5 in Xboxu Series X/S. A zadeva je brezplačna in omogoča igranje z igralci na Steamu, ponudbe pa bo konec 27. maja, ko nas čaka nova skrivnostna igra.
Dobrih novic s tem še ni konec, saj je založnik zagnal tudi svojo novo Mega razprodajo. Cene nekaterih iger so bile pošteno posekane, ob prevzemu NBA2K21 igre pa boste prejeli tudi kupon za 10 €, ki ga lahko porabite ob vsakem naslovu, ki stane vsaj 15 €. Tako dobite na koncu nekaj res pošteno znižanih iger, trik pa je tudi v tem, da boste ob vsakem nakupu prejeli nov kupon za 10 €.
Popusti so res nori in za njihov izkoristek imate ogromno časa, saj bo razprodaja trajala vse do 17. junija. Poln seznam znižanj si oglejte na naslednji povezavi.
Biti ženska streamerka je lahko te dni veselje ali pa pravi pekel. Res je, da lahko lepa dekleta prej dobijo zveste gledalce svojih kanalov in s tem tudi donacije, a to lahko s sabo prinese drago ceno. Velikokrat se na takšne kanale obesijo pohotni gledalci oz. “simpi”, ki bi za tisto malo gole kože pod hipoteko zastavili tudi hišo svoje mame. Nedavna kontroverzija s prenosi v jacuzziju so pokazali, da nekatere streamerke to pridno izkoriščajo in si s tem polnijo račun.
A spet druge streamerke želijo imeti samo normalne prenose v živo, kjer bi jih občinstvo spremljalo zaradi njihove vsebine in ne zaradi njihovih prelestnih telesc. Ena takšnih sliši na ime QTCinderella, ki je v nedavnem prenosu v živo priznala, da ima vrh glave moških gledalcev, ki želijo njene streame seksualno obarvati, pa čeprav tega sama ne želi. Čeprav njena vsebina nima seksualnih podtonov, to gledalcev ne ustavi in tako vzamejo kakšen prizor iz prenosa v živo, ko se denimo oseba pred kamero prepogne, zadevo obdelajo v Photoshopu in potem na splet pošljejo seksualno obarvano sliko zadnjice. QTCinderella je priznala, da za odstranjevanje takšnih slik iz interneta mesečno porabi tudi po 2000 $, kar je več kot pa zasluži od oglasov.
Nedavna raziskava iz strani računalniškega giganta Lenova in podjetja za tržne raziskave Reach3 Insights je pokazala temno sliko ženskega spletnega igričarstva. V raziskavo je bilo vključenih 900 žensk iz ZDA, Kitajske in Nemčije in rezultati v bistvu niti ne presenečajo. Kar 59 % žensk je povedalo, da zaradi slabih izkušenj med igranjem večigralskih iger prikrivajo svoj pravi spol. 77 % žensk je bilo podvrženih verbalnemu seksualnemu nadlegovanju, 70 % njih pa pravi, da so zaradi spola njihove veščine prišle pod vprašaj. Kar 44 % žensk je bila ponujena neka vrsta romantičnega/seksualnega razmerja, pa čeprav po tem sploh niso spraševala ali pa nanj namigovale.
Raziskavo in rezultate si lahko preberete na naslednji povezavi. Igranje iger je vsak dan bolj razširjen hobi in res je že končno čas, da se to deljenje spolov med igranjem preneha, a odprava problema ni lahka. Morda pa so rešitev našle prav ženske iz raziskave, saj 71 % njih misli, da bi vključevanje ženskega spola v razne igričarske oglase pomagalo premostiti te razlike in skozi čas bi se ustvaril ekosistem, ki bi bil enako sprejemljiv za vse spole.
O življenju in smrti znanega raperja Tupaca Shakurja je bilo spočetih že več dokumentarcev, nekaj pa jih je dobil njegov tedanji največji rival Biggie Smalls. Oba glasbenika sta bila od nas vzeta na višku svoje kariere – Tupac je bil star samo 25 let, Biggie Small pa je bil še leto mlajši. Oba sta bila žrtvi streljanja in sporov med tolpami Crips in Bloods, ki sta takrat vladali ameriškim ulicam Los Angelesa.
Filmar Nick Broomfield pa bo zdaj v svojem prihajajočem dokumentarcu Last Man Standing: Suge Knight and the murders of Biggie and Tupac poskušal dokazati, da je največjo roko pri umorih imel glasbeni producent Suge Knight. Dokumentarec si bo ogledal delovanje njegove glasbene znamke Death Row Records ter kako se je Suge zbližal z raznimi uličnimi gangsterji, s katerimi naj bi na koncu tudi sklenil dogovor o umoru obeh raperjev, saj bi smrt pospešila prodajo njunih albumov.
Nick se je odločil spočeti nov dokumentarec zaradi novih dokazov, ki so se pojavili v zadnjih letih. Suge Knight je bil namreč zaradi enega drugega umora obsojen na 28 let zaporne kazni, ki jo je začel služiti nedavno in zdaj so začele govoriti nekatere priče, ki si prej niso upale odpreti ust. Dokumentarec bo tako pregledal njihove izjave, prav tako pa bo poskušal raziskati povezavo med tolpami in podkupljeno policijo, ki je bila takrat še posebej pokvarjena.
Last Man Standing se bo v kinih pojavil 2. julija, ni pa še znano, ali ga bomo gledali tudi na kakšni pretočni platformi tipa Netflix.
Luke Ross je en sam človek, ki dela vse tisto, kar bi v bistvu moral narediti razvijalec Rockstar. Tip je namreč v preteklosti lastnoročno poskrbel za predelavo igre GTA 5 v igranje na VR napravah in njegova modifikacija R.E.A.L GTA 5 VR je za prenos in uporabo povsem brezplačna.
Zdaj se je odločil zagrabiti še za Red Dead Redemption 2 in tudi ta naslov preseliti v VR pogled. Modifikacija je trenutno v Zgodnjem dostopu, za razliko od GTA 5 moda pa ta ni brezplačna, ampak je zaklenjena za njegovim Patreonom.
Luke je namreč za predelavo zapravil dolgega pol leta razvojnega časa in čas ni brezplačen. Poleg tega za Red Dead Redemption 2 ni mogel uporabiti vseh tistih razvojnih trikov, ki jih je uporabil pri GTA 5, saj je RDR 2 veliko bolj napredna igra – razlika je že v tem, da GTA 5 uporablja DX 11, medtem ko kavbojščina podpira DX12 in Vulkan.
Zaradi tega je moral razvoj začeti praktično od začetka. Za odklep modifikacije boste morali odšteti 10 $, kar bo omogočilo Luku, da še naprej dela na razvoju modifikacije in tej dodaja nove lastnosti in odpravlja hrošče. Kakor lahko vidite iz posnetka je zadeva že zdaj igralna, a trenutno podpira samo igranje preko igralnega ploščka. Luke ima tudi načrte za predelave drugih popularnih iger, kot so Cyberpunk 2077, Assassin’s Creed Valhalla, Horizon Zero Dawn in Watch Dogs Legion.
Zadnja igra, ki smo jo prejeli iz strani slavnega razvijalca Bethesda Softworks je bila Fallout 76, ta pa zaradi vseh svojih težav ni ravno požela slave. Razvijalec je že leta 2018 najavil, da dela na povsem novi vesoljski RPG avanturi z imenom Starfield, a od takrat kakšnega igralnega napovednika ali pa vsaj bolj podrobnih informacij nismo slišali.
Igralci so goreče upali, da bodo letos končno dobili kako novo informacijo in nemara se zna celo zgoditi, da bo Starfield izšel še v letu 2021. A vse te upe je včeraj uničil priznani novinar Jason Schreier, ki velja za morda najbolj zaupljiv vir v igričarski industriji. Na Twitterju se je spotaknil ob govorico, da bo Starfield izšel še letos in to čenčo hitro pokopal.
Rumors like this keep floating around but Starfield is nowhere near done, according to several ppl familiar with development. It'll be at E3 but the planned release date I've heard is way later than most people expect. Sharing this so that folks keep their expectations in check https://t.co/LVFzmX1XYu
Razvojna ekipa za Starfield je bila izjemno majhna vse do leta 2019, saj so vsi pri Bethesdi delali na Falloutu 76 vse do njegovega izida. Če je to res potem je igra prejela samo dve leti polnega razvoja, kar za tako obsežen projekt preprosto ni dovolj. Večji naslovi, še posebej takšni z odprtimi svetovi, za svoj poln razvoj zahtevajo nekje 4 leta, k temu pa morate še prišteti koronavirus, ki je delo zagotovo upočasnil.
Let me make this very clear: Bethesda's plan is to tease a release date for Starfield at E3. That date is in *late* 2022. I'll leave the specifics to them. But please keep your expectations in check and refrain from sending death threats when the other rumors turn out to be false
Jason je še dodal, da se bo Starfield resda pojavil na E3-ju, ki se bo odvil že naslednji mesec. Microsoft je že potrdil udeležbo, a ni še znano, kateri dan in uro bodo skočili na oder in predstavili svoje Xbox in PC naslove. A ne pričakujte, da bo igra izšla letos, ampak šele enkrat pozno naslednje leto, če ne celo v 2023.