Franšiza Hitri in drzni je z vsakim delom bolj odpuljena in ne vem kako lahko ustvarjalci vedno znova zarišejo neko noro avanturo, z absurdnimi zapleti, vsi udeleženi pa se držijo smrtno resno. Nič drugače ne bo v devetem delu, ki se bo zopet vrtel okoli družine, tokrat pa bo ta postala osrednji zaplet.
Na nasprotnih bregovih si bosta namreč stala Dom Torreto, ki ga igra Groot ter njegov mlajši brat Jakob, ki ga bo odigral profesionalni rokoborec John Cena. Med njima je veliko slabe krvi in Jakob ima dovolj tega, da vedno živi v bratovi senci.
Njun spor bodo zgladili samo vratolomni pregoni z avtomobili, ki tokrat ne švigajo samo po tleh, ampak se dvignejo tudi med oblake, nekaj streljanja in veliko, veliko eksplozij. Raztur je konkreten in videti je, da so ustvarjalci detonirali tudi prave eksplozije, tako da se ne vrti vse samo okoli CGI efektov. Na režiserski stolček se vrača Justin Lin, ki je nazadnje režiral Furious 6 in tip je v tem času nabral veliko plodnih idej, ki jih bo sedaj lahko končno spravil na ekran. Tisti pregon z ogromnimi magneti, ki uniči celo stavbo je videti še posebej slastno.
Fast and Furious 9 prihaja v kino že to poletje. Američani ga bodo lahko gledali od 25. junija dalje, Evropejci pa bomo dostop dobili nekoliko kasneje – 8. julija.
House of the Dead je v igričarski zgodovini dokaj pomembno ime. Založnik SEGA je igro najprej spočel leta 1996 za arkadne avtomate, za igranje pa ste v roko vzeli plastično pištolo in se odpravili na masovno pobijanje zombijev. Igranje vam ni omogočalo prostega raziskovanja, ampak vas je igra sama peljala naprej “na tirnicah”, vaša naloga pa je bila, da ste preprosto ob pravem trenutku namerili tja, kjer se je pokazala gnijoča glava.
The House of the Dead je od svojega izida prejel kup nadaljevanj, med katerimi velja izpostavitio predvsem Typing of the Dead, ki je za pobijanje zombakljev zahteval hitro tipkanje besed, razvijalec MegaPixel Studio pa je včeraj pokazal prvi napovednik predelave prvega dela.
Čaka nas enaka igralna formula, grafična podoba pa bo pošteno nadgrajena. Naenkrat bosta lahko igrala dva igralca, trupelca zombijev pa bodo verno razpadala pod njihovimi metki, čeprav igra na splošno ni videti preveč krvava.
Igra je za zdaj napovedana samo za konzolo Nintendo Switch, dobili pa naj bi jo enkrat letos. Razvijalec je že nekaj časa nazaj napovedal tudi predelavo drugega dela, a o tem ne vemo še ničesar.
Pretočni servis Netflix je zopet zadel v polno z novim dokumentarcem Seaspiracy, ki pokaže vpliv ribolova na okolje in kaj sploh v sebi vsebujejo ribe, ko jim eventualno dobimo na svoj krožnik.
Netflixova lestvica pravi, da je dokumentarec hudo popularen tudi v Sloveniji in se že od izida nahaja med desetimi najbolj gledanimi izdelki tega pretočnega servisa. In dokumentarec očitno ni bil samo zanimiv za gledanje, ampak je pri ljudeh tudi sprožil razmišljanje o tem, ali bi se na splošno povsem odpovedal ribam.
Seaspiracy on Netflix has opened people's eyes to the environmental impact of fishing. Have you considered giving up fish since watching the documentary?
Spletna stran LadBible je na Twitterju zastavila zanimivo anketo, ki je sledilce vprašala, ali bodo po ogledu dokumentarca Seaspiracy še naprej jedli ribe. Anketa je nabrala skoraj 10k glasov in rezultati so bili precej zanimivi, saj je kar 42 % ljudi odgovorilo pritrdilno.
Only 30 min into Seaspiracy and I want to be vegan. Damn.
Režiserja dokumentarca Ali in Lucy Tabrizi nista ostala samo pri besedah, saj sta po izdanem dokumentarcu spočela tudi peticijo, ki zahteva da bi vsaj 30 % voda v Združenem kraljestvu do leta 2030 prepovedalo ribarjenje. Peticija je hitro začela pridobivati podpornike in v času pisanja jo je podpisalo že več kot 280k ljudi.
V Resident Evil Village se v zapuščeni vasici ne boste borili samo proti ponorelim zombijem, vampirjem in volkodlakom, ampak boste morali zalogo streliva porabiti tudi za klanje nedolžne živine. Prvič v seriji bomo namreč naleteli na okoli tavajoče nevtralne živali, kot so kure, koze, prašiči in ribe, ki proti igralcu ne bodo agresivne, a vseeno jih bomo lahko ubili.
Novi posnetek razkaže da bo takšno klanje s sabo prineslo bonuse, saj bomo lahko nato pobrali njihovo meso, tega odnesli do trgovca Duka in preko posebnega recepta nato ustvarili unikatno jed, ki nam bo dvignila statistike. Sicer ne vemo, kako je lahko meso, polno svinčenega streliva lahko okusno in zakaj igralec za odpravo perutnine ne uporabi kakšnega noža, ampak to so vprašaja za kakšen drug članek.
Video pokaže tudi nadgrajevanje orožja in sistem kovačenja, ki bo enak predhodniku. Spet bomo lahko kombinirali različne surovine in si tako ustvarili zdravilne napitke ali pa novo zalogo streliva. Mešetarjenje z inventarjem je še vedno tukaj in spet se bo treba odločati, kaj bomo vzeli s sabo na odpravo in kaj bomo pustili v skrinji.
Resident Evil Village je videti slastno in komaj čakamo na izid, ki se bo pripetil 7. maja.
Mass Effect Legendary Edition je z vsakim novim posnetkom videti lepše in danes nas od igranja uradno loči samo še mesec dni.
Razvijalec BioWare je nedavno že prikazal nekaj primerjalnih posnetkov, včeraj pa so spočeli novega. Ta se osredotoči na vse olepšave, ki jih bodo dobili vaši sledilci ter tudi druge osebe s katerimi bo poveljnik Shepard spregovoril kakšno besedo.
Največje spremembe so se zgodile na prvem delu, ki so mu pošteno zvišali ločljivost tekstur, v razne scene pa je bila vpeljana nova osvetljava, ki bo tako bolj konsistentna skozi celotno trilogijo. Pozorne oči so pri nekaterih likih opazile znatne spremembe – to se še posebej vidi pri Liari, ki po novem nosi bolj bujno oprsje.
Spremembe se bodo zgodile tudi na igralnem področju in spet bo tukaj največ profitirala enica. Tiste dolge vožnje z dvigalom bodo zdaj postale opcijske, saj so bile prej samo izgovor za vmesno nalaganje stopenj, danes pa tega zahvaljujoč hitrim SSD diskom več ne potrebujemo.
Mass Effect Legendary Edition izide 14. maja, več o spremembah ter primerjalne slike pa lahko najdete na uradnem blog zapisu.
Slaba novica za vse tiste, ki se pri svojem delu zanašate na piratske kopije Microsoftovih Office orodij ter Adobove zbirke, med katero najbolj zagotovo izstopa program za obdelavo slik Photoshop.
Spletna stran Bitdefender je namreč v svojem blog zapisu uporabnike opozorila, da ima več takšnih krekanih programov, ki jih najdemo na torrent sledilnikih, v sebi skrito zlonamerno kodo, ta pa od uporabnika preko TOR protokola nekemu neznancu pošilja ogromno informacij, med katerimi se nahajajo internetna zgodovina in Monero kripto kovanci. Zadeva je še hujša, če uporabnik brska preko Firefoxa, saj je v tem primeru izmaknjena celotna zgodovina njegovega profila.
Napadalci so okužili ravno te programe z razlogom. Piratiziran Office je hudo popularen, njegovo “krekiranje” pa ne zamenja kakšne datoteke, ampak preko generatorja odpravi zahtevke po iskanju licence. Te generatorje Windows antivirusnik velikokrat označi za škodljive in jih samodejno izbriše, a uporabniki brisanje velikokrat zaobidejo, saj je v postopku namestitve nelicenčne programske opreme zapisano, da naj najprej izključijo antivirusnik in da je program povsem varen za uporabo – kar seveda ni povsem res. Na enak način krekiranja se zanašajo tudi Adobe izdelki tipa Photoshop, ki so prav tako izjemno popularni, saj licence niso ravno poceni.
Kako torej vedeti, ali imate trenutno na računalniku nameščeno škodljivo programsko opremo? Težko. Windows vas namreč že privzeto opozori, da je takšen program škodljiv in se ne bo spravil dodatno pregledovati krekirane programske opreme. Tako vam za popolno varnost ne ostane drugega kot pa nakup licenčnih izdelkov za katere ste lahko potem prepričani, da so varni.
Ljudje velikokrat pravijo, da imajo vrh glave zombijev, a sam se z njimi ne strinjam. Res je, da imamo kar precej iger in filmov, kjer nemrtvi igrajo glavno vlogo, a to ne pomeni, da smo iz tega žarna tudi dobili ogromno kvalitetnih izdelkov.
Še posebej na filmskem področju se ne spomnim, kdaj sem nazadnje ugledal kakšen res dober zombijaški film. Verjetno je bil to Train to Busan, ki me je s svojo kvaliteto ujel povsem nepripravljenega, medtem ko je serija The Walking Dead že davno presegla svoj rok trajanja.
Na področju hodečih mrtvecev se sedaj združujeta režiser Zack Snyder in pretočni servis Netflix, njun skupen produkt pa je film Army of the Dead, ta pa je včeraj dobil nov napovednik.
Zgodba sledi skupini najemnikov, ki jo vodi Scott Ward (Dave Bautista), ta pa je v postapokaliptičnem svetu dobila nalogo ropa sefa izpod Las Vegasa. V trezorju se nahaja 200 milijonov dolarjev, a ekipa ima na voljo samo 72 ur, preden vlada z bombnimi napadi ne iztrebi vseh hodečih nemrtvecev. Zakaj Scottova ekipa ne počaka, da gre bombardiranje mimo in se nato mirno sprehodi do sefa, ki je verjetno pod vso to zemljo povsem na varnem ni razloženo, a glede na napovednik se Army of the Dead z logiko ne bo preveč ukvarjal.
Poudarek je namreč na akciji in te bo ogromno. Horde nemrtvih so preplavile ulice Las Vegasa, med njimi pa so se izrodili tudi bolj napredni mutiranci, ki znajo celo taktično napasti. Film si bo ogromno materiala sposojal od drugih: skupina najemnikov vsebuje vsaj enega pametnjakoviča, ki ne mara pušk ampak samo rad kdaj reče kakšno cinično opazko, v enem kadru lahko vidimo zombijaškega tigra ter spet v drugem nekega zombijaškega poveljnika, ki so ga izmaknili naravnost iz Igre prestolov.
Netflix namerava v Army of the Dead vliti veliko proračuna. V nastajanju je še en preddel, ki bo razložil, kako se je apokalipsa sploh pripetila, delajo pa tudi na anime seriji, ki bo sledila nastanku lika Scotta Warda.
Ko sem prvič slišal za najavo igre Outriders nisem bil preveč navdušen. Igra namreč ni izstopala ne po svoji ideji, ne po svoji grafiki. Zadeve se je hitro oprijel naslov samo še enega Destiny klona, ki bo verjetno šel kmalu po poteh Anthema in igre se nihče ne bo več spomnil mesec po izidu.
A glej ga zlomka, pošteno sem se uštel in kot človek, ki ne mara pretirano večigralskih zadev, sem v svojem času z Outriders neizmerno užival in se dan za dnevom vračal v njen objem. Outriders je preprosto presneto zabaven za igranje, a njegove tehnične težave vam ne pustijo, da bi ga imeli preveč radi.
Razvojna ekipa: People Can Fly Založnik: Square Enix Platforme: PS5, PS4, X1, XSX, PC Steam: Stran trgovine Datum izida: 1.4.2021 Cena: 58,79 €
Zvrst: Tretjeosebna streljačina
Outriders ni tako zavezan večigralstvu, kot je denimo Destiny, saj v osnovi še vedno igramo samotarsko kampanjo, ki pa nam omogoča sodelovalno igranje z drugimi. Sicer obstaja nekaj težkih izzivov, ki se jih lahko lotite z drugimi, a igra je veliko bolj sproščujoča in od igralca ne zahteva, da vsak dan vliva ure igranja v opravljanje tedenskih izzivov in drugih traparij, ki velikokrat samo odžirajo čas. Igra celo nima nobene trgovine z mikrotransakcijami ampak si vse prislužite samo s preprostim igranjem, kar je v današnjem svetu skoraj nekaj nevidenega.
Zgodba nas postavi v prihodnost, ko je človeštvo zapustilo varnost domačega planeta in se odpravilo srečo iskati drugam. Čeprav vam med igranjem nihče ne pove naravnost kaj točno se je zgodilo, lahko dosti sledi naberete iz okoli zapuščenih dnevnikov in listin ter preko pogovarjanja z drugimi liki.
Začetek zgodbe je nedolžen, a se hitro spremeni v pravo norijo.
Ko prispemo na tuj planet je naša naloga najprej da ga raziščemo in čeprav je pokrajina iz orbite izgledala gostoljubno, se vse spremeni ob naši prvi odpravi. Planet je prekleto nevaren in zgodi se huda anomalija, ki pomeče vse naokoli, naši odpravi junakov, ki se imenujejo Outriders, pa ne ostane drugega, kot da zbeži nazaj v svojo ladjo. Mi se zapremo v zamrzovalnico v kateri po nesreči ostanemo dolga leta in ko pridemo ven naletimo na povsem spremenjeno, post apokaliptično okolico. Naši bivši soborci so sedaj starci, oblikovale so se različne frakcije, planet pa še vedno želi iztrebiti človeštvo.
A zgodilo se je še nekaj drugega, saj je anomalija nekatere ljudi preoblikovala in jim podarila posebne moči. Enako se je zgodilo tudi nam in tako se prvič srečamo z izbiro igralnega razreda, na voljo pa so nam tri možnosti: Devastator, Trickster in Pyromancer. Vsak vsebuje svoje prednosti in slabosti in se na bojišču igra drugače. To večkratno preigravanje vam bo ponudilo goro igralnih ur in ni vrag, da v njih ne boste uživali.
Na izbiro imamo štiri igralne razrede, vsak od njih pa se igra povsem drugače.
Bojevanje je namreč največji plus Outridersov. Sam sem si za svoj prvi lik izbral Pyromancerja, ki vse vlaga v bojevanje z ognjem. Naenkrat lahko imamo opremljene tri različne moči in vsako od teh je treba med bojevanjem uporabiti izredno taktično. Outriders morda na prvi pogled spomni malce na Gears of War, saj se lahko skrivamo v zaklonu, prožimo po nasprotnikih ter skačemo od barikade do barikade. Vendar pa tu nastopi eden trik: pozdravimo se lahko samo tako, da s svojo posebno močjo poškodujemo nasprotnika. Ti ne stojijo pri miru, ampak vas ves čas poskušajo obkrožiti, v vaš zaklon mečejo bombe, bojišče pa včasih spomni na napadanje plaže Normandije. Tako vam ne ostane drugega kot pa da igrate agresivno, kombinirate moči in poskušate nekako preživeti. Adrenalin v spopadih res nabija in ne morem vam povedati kolikokrat sem jo na koncu odnesel s komaj kakšno piko zdravja.
Igranje nosi s sabo tudi nekatere RPG primesi. Lahko nabiramo nova orožja, dele oklepov ter si izboljšujemo veščine. Drevo posebnih sposobnosti, kamor ob stopnjevanju vlagamo pike, je nekam dolgočasno in tista prava nadgradnja lika tiči v opremi. Na voljo imamo namreč preprost sistem kovačenja, ki omogoča, da na vsak del opreme namestimo modifikacijo in si preko tega izboljšamo glavne moči. Sistem je preprost in izjemno zadovoljujoč, za nadgradnje pa boste morali nabirati surovine, ki jih pridobite od okoli postavljenih skrinj ali pa padlih nasprotnikov.
Zanimiv je tudi sistem napredovanja, ki se vam zvišuje med igranjem samodejno, to pa s sabo prinaša večje nagrade.
Outriders ponuja še zanimiv sistem težavnostnih stopenj. Na vrhu ekrana imate črto, ki kaže nabiranje vaših izkušenj, a še en merilnik kaže vaše napredovanje v težavnosti. Bolje kot igrate in manj kot umirate, bolj boste napredovali v težavnosti in ko bo črta polna, boste skočili na naslednjo stopnjo. Teh ni malo in jih lahko tudi sami prilagajate, a v zakup je treba vzeti dejstvo, da višje stopnje prinašajo boljše možnosti za dragocen izplen. Seveda tu nekaj igra tudi ponos, saj boste včasih trmasto vztrajali na eni stopnji in ne boste igri pustili, da se iz vas dela norca. Ko končno preplezate prepreko, se napor izplača, saj boste začutili kanček ponosa.
Vse to se sliši odlično, a Outriders ima svoje probleme. Zgodba je sicer zadovoljiva in ne morem si pomagati, da mi ne bi bil všeč cinični glavni junak. Vendar štorija kakšnega Oskarja ne bo prislužila, stranske osebe pa so nekam klišejske. To ni Mass Effect in to dobro nakažejo tudi stranske naloge, ki plehke in so v glavnem sestavljene iz tega, da moraš spucati neko okolico in ubiti kakšno tarčo.
Grafična podoba je lepa, bi pa zvok potreboval nekaj dodelave.
A največji problem Outridersov so tehnične težave. Nekomu se je pri Square Enixu zdelo pametno, da morate za igranje biti neprestano povezani na internet, pa čeprav igrate samotarsko izkušnjo. Kot da to ni bilo dovolj je imela igra ob izidu poštene težave s strežniki. Ti preprosto nekaj dni niso delovali in tako zadeve sploh nisi mogel zagnati. Če so se denimo strežniki zrušili sredi igranja, te je vrglo v začetni meni, ves napredek pa je bil izgubljen. In to se mi je zgodilo večkrat.
Kljub tem težavam je Outriders poštena igralna izkušnja, ki resnično veleč k igranju. Strežniki so se od izida popravili, sama sredica igranja, torej samo streljanje, pa je prekleto uživantsko in celo malce zasvojljivo. Zadeva je zabavna že samotarsko, če pa v avanturo pripeljete še kakšnega prijatelja pa bo izkušnja samo še nadgrajena. People Can Fly so dostavili zanimivo igro, ki ji napovedujem svetlo prihodnost, saj nas zaradi dobre prodaje čakajo še kakšni dodatki, ki znajo izpiliti vse pomanjkljivosti originala.
Igra Nier: Automata je izšla leta 2017 in hitro je osvojila srca igričarjev, a ne povsod. Problemi so se pojavili na PC platformi, saj je naslov trpel za izredno slabo optimizacijo, tako da se je igra zatikala tudi na najmočnejših PC konfiguracijah.
Takšnih problemov smo PC igričarji že dobro vajeni, vendar pa je Automata vseeno poseben primer. Pri igrah, ki imajo težave z optimizacijo, naknadno dobimo celo vrsto popravkov, ki zadevo mesece kasneje spravijo na igralno raven, Automata pa iz strani razvijalca PlatinumGames ni prejela niti enega popravka. No, razen ene manjše posodobitve, ki je popravila težave z ADM karticami, a na splošno ni v igrino kodo pokukal nihče.
Igro so nato popravili šele oboževalci in danes je za igranje nujna namestitev FAR modifikacija, ki odpravi večino problemov, a ne vseh. Sličice na sekundo znajo v vmesnih sekvencah še vedno pasti pod sprejemljivo vrednost, a skupnost lahko zadevo popravi samo do določene meje.
An upgrade patch for the Steam version of #NieR:Automata is currently in development.
PlatinumGames se na težave ni zmenil dolga leta, včeraj pa se je nenadoma oglasil in na Twitterju zapisal, da na PC končno prihaja popravek. Kdaj bo to ni znano, a ni težko uganiti, zakaj se je razvijalec končno zmigal.
Oba razloga za posodobitev sta med sabo prepletena. Nier: Automata je namreč nedolgo nazaj izšla na naročniškem servisu Game Pass in igralci so odkrili, da je tam zadeva bolje optimizirana kot pa na Steamu. Seveda je to igralce pošteno razjezilo in igra je začela na Steamu masovno prejemati negativne ocene. Square Enix zdaj pripravlja izid igre Nier Replicant ver.1.22474487139… in želijo se seveda rešiti negativne reklame in tako imamo pred sabo nenadoma popravek.
Streamerji, ki ne igrajo iger ampak svoje gledalce zabavajo s prenosi v živo sredi ulic velikokrat naletijo na kakšne nepričakovane trenutke. Eden takšnih se je zgodil YouTuberju z imenom Sherwin, ki je med sprehajanjem po Londonu postal priča ropu.
Sherwin se napadalca ni ustrašil in je vpijajoč pristopil do njega in ta se je naposled le ustrašil in pobegnil iz kraja napada. Njegova žrtev je bil nek nedolžen Azijec na kolesu, napad pa se je zgodil sredi zaskrbljujočega trenda sovraštva po svetu, kjer se čedalje več ljudi nasilno spravlja nad Azijce, saj jih obtožujejo za nastanek svetovne koronavirus pandemije.
Sherwin je tako postal junak in čeprav gre za manjšega streamerja, je ta posnetek eksplodiral v popularnosti in hitro nabral preko 100k ogledov, kar za 7 ur dolg prenos v živo vsekakor ni slaba številka. V polnem posnetku lahko vidimo da je bila tudi poklicana policija in tako žrtev napada kot Sherwin sta opisala napadalca.
Žal pa se Sherwinova zgodba tukaj ne konča. YouTuber namreč živi s svojo mamo, ta pa je duševno bolna. Sherwin je na svojih prenosih v živo večkrat pokazal njeno izživljanje nad njim, ki je vključevalo pretepanje in vlečenje las. Tokrat nad njegovim herojskim dejanjem ni bila navdušena, ampak povsem paranoična, saj naj bi jih napadalec zaradi njega izsledil in obiskal na domu.
Zato je začela razbijati njegovo snemalno opremo in v posnetku lahko vidimo Sherwinov strah ter njegovo žalostno pobiranje razbite opreme. Upamo, da mu bo nedavna slava prinesla dovolj fičnikov, da se lahko odseli na svoje, a v to nekako dvomimo.
Se spomnite risanke Powerpuff Girls? Te tri deklice s supermočmi so bile najbolj popularne med letoma 1998 in 2005, ko je na kanalu Cartoon Network izšlo šest sezon in 78 epizod. Leta 2016 smo dobili ponoven zagon serije, zdaj pa se je nekomu zdela dobra ideja, da iz te risanke naredi film.
S tem ne mislimo risanega dela, ki bi bil raztegnjen na format celovečerca, ampak na čisto pravi film z živimi igralci. V glavnih treh vlogah bodo zaigrale Chloe Bennet kot Blossom, Dove Cameron kot Bubbles in Yana Perrault kot Buttercup.
Profesorja Drake Utoniuma bo odigral Donald Faisonm tajnico Saro Bellum Robyn Lively, Nicholas Podany pa bo zaigral zlobnega opičnjaka Jojota. Dobili smo tudi prvo uradno sliko treh deklet, ki si jo lahko ogledate zgoraj.
Zgodba bo… Precej bizarna. Nova serija bo namreč spremljala avanture Powerpuff deklet, ki so zdaj že najstnice in imajo težave v spopadanju z realnostjo. Vsa tri so namreč tudi jezna, da so celo svojo mladost posvetile pretepanju kriminalcev. Producenti pravijo, da bomo dekleta še vedno videli v njihovih značilnih uniformah, a samo v posebnih trenutkih, ko se bodo spominjala preteklosti. Morda bo vse skupaj spominjalo na ta zabaven skeč, ki prikazuje zgodbo Powerpuff deklet, če bi jih snemal HBO.
Zaplet je vsekakor unikaten in serija bo bodisi zanimiva ali pa povsem zanič. Na sodbo bomo morali še malce počakati, saj datuma izida za zdaj še nimamo.
Prva sezona Mythic Questa je bila precej zanimiva, čeprav smo na nekaterih mestih zaznali nekaj porodnih težav. Veliko več upanja zato gojimo za drugo sezono, ki nam je že izvrgla en dražilnik, zdaj pa smo dobili čisto pravi napovednik.
Prepiranje med Poppy Li in karizmatičnim direktorjem Ianom Grimmom se je nekoliko umirilo in zdi se, da je par končno našel skupno točko glede razvoja njihove igre Mythic Quest in novega dodatka, ki naj bi tej izmišljeni MMO igri vdihnil nekaj novega življenja. Ampak izvršni producent David tej spravi ne verjame in pričakuje, da bo njun odnos vsak čas eksplodiral.
V napovedniku vidimo tudi nekatere ostale like. Duo testirancev bo še vedno ves flirtajoč in očitno bodo tokrat osebe med sabo malce bolj povezane, saj v enem kadru Rachel uči Grimma vožnjo Porscheja, medtem ko sta ta dva lika v prvi sezoni komajda spregovorila.
Aja, pa očitno bo v seriji vsaj na kratko nastopil tudi raper Snoop Dogg, ki je čedalje bolj popularen v igričarskih krogih.
2. sezona Mythic Questa se začne 7. maja na pretočnem servisu Apple TV+. Še pred tem bomo 16. aprila dobili posebno epizodo Everlight, ki bo kazala vrnitev programerjev v pisarne, potem ko so celo leto delali od doma.
8 let mineva odkar smo igralci zadnjič pogledali v Bioshock svet. Kar je te igre razlikovalo od drugih so odlično sestavljene stopnje, ki so se odvijale v pol odprtem svetu. Izkušnja tako ni bila striktno linearna, saj smo lahko malce raziskovali stopnje, a vseeno je bilo treba za odklep naslednjega dela opraviti določen objektiv.
Nedavno nazaj je bilo razkrito, da razvijalec Cloud Chamber dela na čisto pravem nadaljevanju, ki pa ob očitno nekoliko drugačno od predhodnikov. Razvijalec je namreč na svoji spletni strani objavil razpis za prosto delovno mesto, ki pove kar nekaj o sami igri.
Iščejo namreč pisca, ki bo lahko spisal zanimive primarne in sekundarne naloge v odprtem , živečem svetu. To je precejšnja sprememba formule iz predhodnikov, a ta živeč svet se sliši zanimivo in je eden od najbolj pomembnih dejavnikov žanra “Immersive Sim”.
Razpisana so tudi nekatera druga delovna mesta, ki zahtevajo poznavanje dela na pogonu Unreal Engine 4 ter delo na ogromnih množicah, ki jih bo vodila napredna umetna inteligenca.
To je v bistvu tudi vse kar vemo in Bioshock 4 je očitno še v zelo zgodnji fazi razvoja, tako da je kakšen datum izida še leta stran.
Novinar Jason Schreier je na spletni strani Bloomberg zapisal obsežno poročilo glede stanja nekaterih največjih Sonyjevih studiev in novice so kar malce presenetljive in se tičejo dveh večjih razvijalcev: Naughty Doga in Sony Benda.
Manjša ekipa znotraj Sonyja naj bi nekaj časa nazaj razmišljala o predelavi prvega Uncharteda, a so se nato dogovorili raje za predelavo igre The Last of Us iz leta 2013, ki je že doživela manjšo nadgradnjo za konzolo PlayStation 4. Razvoj je napredoval do te mere, da je 30 članska ekipa potrebovala dodaten proračun in osebje, a Sony se je premislil, saj naj bi bil projekt predrag.
Člani ekipe so šli nato delat na The Last of Us Part 2, a ko je bil razvoj te igre zaključen, naj bi Sony zopet odobril delo na predelavi, to pa je zaupal rokam Naughty Doga. Nekateri originalni člani predelave so nato v jezi zapustili Sony, a njihova jeza ni bila izolirana.
Sony naj bi imel težave s še enim razvijalcem, ki sliši na ime Bend. Ti so leta 2019 razvili zombijaško igro Days Gone, ki ob izidu ni ravno požela slave, a se je nato prodala dovolj dobro, da je upravičila stroške razvoja. Bend naj bi leta 2019 Sonyju predstavil načrte za razvoj nadaljevanja, a te je Sony zavrnil. Založnik je nato nekatere člane ekipe poslal delati večigralski del igre The Last of Us Part 2, pomagali pa naj bi tudi pri razvoju nove Uncharted igre. Razvijalcu to ni bilo všeč, saj so kar naenkrat postali podporni studio in zaradi tega je njihove pisarne zapustilo nekaj talentiranih posameznikov. Sony se je nato končno vdal pritisku in Bend naj bi zdaj delal na svoji novi igri, ki pa ni nadaljevanje Days Gone. Ta projekt je bil sicer odobren, a žal Jason ni izvedel ali je še vedno v izdelavi ali pa je bil tudi ta preklican.
Osebno objokujem usodo nadaljevanja Days Gone, saj je to perfekten primer igre s potencialom, ki bi z nadaljevanjem izpilil tiste pomanjkljivosti in morda bi Sony tako dobil še eno veliko igričarsko ime.
One of the most unpleasant things about covering gaming is the way Gamers will jump through hoops to deny news they dislike, from No Man's Sky delays to work conditions at their favorite studios.
Anyway, Days Gone 2 was rejected in 2019 and is not in development at Sony Bend.
The Last of Us predelava je morda slišati čudno, saj je igra kljub svoji starosti še danes lepa na pogled. Vendar pa je v nastajanju nova HBO serija, ki bo spremljala dogodke iz prve igre in poteza nato postane logična.
O The Day Before smo enkrat že pisali in pri prvi napovedi igre smo bili nad samim konceptom precej navdušeni. The Day Before bo namreč svoj dom našel v MMO žanru, a namesto fantazijskih bitij nas bodo obkrožali zombiji, okolica pa bo post apokaliptična.
Poudarek bo na iskanju surovin preživetju hord nemrtvih, nov igralni napovednik pa pokaže zamorjeno okolico, ki pa je polna raznih podrobnosti. Treba je reči, da je vzdušje na mestu in The Days Before spominja na nekakšno zmes DayZ-ja, The Divisiona in The Last of Usa.
Pri igranju bo treba pazljivo raziskati razne stavbe in pred napadom je pametno zadevo pregledati preko daljnogleda. A tudi če smo pazljivi se lahko hitro zapletemo v težave, saj lahko sprožimo alarm in takrat hipoma nase privabimo cel kup nemrtvih trupel. Zanimivo je tudi to, da se bomo lahko okoli prevažali s štirikolesniki, ki bodo vsebovali realističen sistem vožnje. Vrtenje gum po močvirju je videti prav slastno.
Žal še vedno nimamo datuma izida, je pa na voljo Steam stran, kjer je ob izidu zapisana beseda “kmalu”.
Če ste PC igričar potem ste zdaj že seznanjeni z založnikom Epicom. Ta že vse od leta 2018 poskuša na PC trgu odgrizniti del pogače Valvu in njihovem servisu Steamu in uporabnike poskušajo na svojo stran pridobiti na več različnih načinov.
Epic vsak teden podeljuje brezplačne igre, dolgo nazaj pa so začeli s sporno prakso podpisovanja ekskluzivnih naslovov, ki je presneto razhudil PC skupnost. A Epic pravi, da bo s to strategijo nadaljeval, saj je to edini način, da začne konkurirati Steamu.
Založnik se je zapletel tudi v pravno vojno z Applom in ravno iz te bitke smo nedavno dobili nekaj hudo zanimivih informacij. Apple je namreč v svojih papirjih zapisal, da Epic Games trgovina založniku prinaša ogromne izgube. V letu 2019 naj bi trgovina prinesla 181 milijonov dolarjev minusa, v 2020 pa naj bi ta izguba nanesla na ogromnih 273 milijonov dolarjev, za 2021 pa naj bi bil minus nekoliko manjši in naj bi znašal “samo” 139 milijonov dolarjev.
Apple tako pravi, da Epic Games trgovina ne bo prinesla dobička še nekaj let oz. vsaj do 2027 – če ga sploh kdaj bo. Epic po drugi strani pravi, da so te izgube bile nujne in pričakuje dobiček že v letu 2023.
Razkrivanje teh številk je posledica tožarjenja, saj želi Epic Games na iOS platforme prinesti svoj sistem plačevanja, ki bi zaobšel plačevanje 30 % deleža Applu. Epic pravi, da jim Apple ne bi smel preprečevati delovanja njihove lastne trgovine, saj bi bil to monopol, Apple pa po drugi strani želi sodišču predstaviti negativne strani Epic Games trgovine, ki naj bi bila samo izguba denarja.
Igra The Witcher 3 sicer vsebuje orodje za izdelavo modifikacij, a to še zdaleč ni tako močno kot denimo tisto, ki da dobimo ob Bethesda igrah. Skladno s tem smo za The Witcher 3 dobili bolj malo modov, res redki pa so tisti, ki dodajo kaj zgodbe.
To namerava spremeniti nova modifikacija A Night to Remember, ki doda nekje uro dolgo nalogo, ki zaključi štorijalni lok iz dodatka Blood and Wine. Tega je treba skorajda obvezno preigrati, saj A Night to Remember nadaljuje zgodbo ene naloge, kjer naš junak Geralt sreča vampirko Orianno, tej pa zabiča, da če jo še kdaj sreča bo njun pogovor nekoliko drugačen. Enkrat lahko torej ugibate, koga bomo srečali v tej modifikaciji.
Modder je v razvoj A Night to Remember vložil kar nekaj truda, tako da nas čakajo nove lokacije, glasovno igranje in ob uspešni izpeljavi prav posebna nagrada. Modifikacija je tako dober izgovor, da se vrnete v svet Witcherja, ki ste ga do sedaj pravi RPG navdušenci preigrali že večkrat in tako potrebujete pri svoji pustolovščini nekaj sveže vsebine.
Modder priporoča, da ste za igranje vsaj stopnje 50, modifikacija pa vas čaka tule.
O našem sodelovanju z WOOP! Areno in seriji turnirjev smo že pisali, zdaj pa je končno prišel čas tudi za izpeljavo Fortnite turnirja. Fortnite je v Sloveniji še vedno najbolj igrana igra, zato smo si za organizacijo vzeli nekaj časa in zdaj smo začeli sprejemati prijave.
Prve kvalifikacije so se že odvile pod organizacijo dobro znanega streamerja Wortexa, zdaj pa je napočil čas še za 2. kvalifikacije, saj je bil naval na igranje tolikšen, da smo preprosto morali kvalifikacije organizirati v dveh delih.
Kratki opis navodil za sodelovanje najdete tule, za tekmovanje pa bo potrebno nekaj predpriprav.
NAVODILA ZA SODELOVANJE
Prijave so tokrat malce drugačne, saj za vas nimamo obrazca, ampak se vsi postopki registracijje izvršijo na Discordu. Igralo se bo v Duotih, kapetan ekipe pa se mora obvezno pridružiti Wortexovem Discord kanalu, kjer bo moral opraviti verifikacijo. Tam so pripravljeni tudi posebni kanali za iskanje drugih soigralcev (“Woop turnir – rabim-duo”), v primeru težav pa se lahko tudi posvetujete z drugimi soigralci. Oba igralca bosta morala namestiti tudi Yunite program, ki bo poskrbel za štetje točk tekmovalcev in vpisovanje rezultatov v tabelo.
Vse je jasno razloženo po korakih v zgornjem posnetku, kvalifikacije pa se bodo začele 17. aprila ob 16.00. Zmagovalce čaka bogat denarni sklad, finalisti pa boste morali svoje znanje in veščine pokazati tudi na zaključnem dogodku 25. aprila, ko se boste za naslov najboljšega morali spopasti v fizičnem obračunu Laser Taga na lokaciji WOOP! Arena v Ljubljani.
Prijave sprejemamo vse do 17. aprila, igranje pa se vam vsekakor splača – ne samo zaradi lepih nagrad, ampak tudi zaradi posebne končne nagrade, ki vam bo prislužila VIP karto za dogodek NEST.
Založnik Microsoft in razvijalec Relic sta včeraj pokazala nekaj novih informacij glede prihajajoče strategije Age of Empires 4, ki jo PC-jaši nestrpno pričakujejo že nekaj časa.
Dobili smo nov igralni napovednik in končno lahko vidimo, kako bo igra videti v resnici. V oči pade čudovita grafična podoba, ki bo tokrat povsem v 3D. Animacije vojakov so čudovite, v napovedniku pa lahko na koncu vidimo tudi ladje, kar pomeni, da nas čaka tudi nekaj morskega bojevanja.
Age of Empires 4 bo ob izidu vseboval 8 civilizacij in čeprav za zdaj vse med njimi niso znane, vemo, da bomo pod roke dobili tudi Kitajce in Mongole. Igranje med temi civilizacijami se bo pošteno razlikovalo, saj bodo kakšni Angleži vsebovali stare mehanike tipa “postavi bazo, zgradi vojsko”, med tem ko se bodo Mongoli igrali povsem drugače, saj se bodo neprestano selili. Razvijalec je potrdil, da ne bomo imeli nobenih herojskih enot, bomo pa na bojišču lahko izkoriščali posebne taktične poteze, kot je denimo skrivanje v gozdu iz katerega lahko nato skrivaj napade nasprotnika.
Čakajo nas štiri kampanje, ena od njih se bo osredotočila na Viljema Osvajalca, zgodba pa bo zanimiva, saj se bo tekom kampanje začela z Viljemom, nato skočila na njegova potomca Henryja I. in Roberta II ter se nato vzpenjala naprej po družinskem steblu.
Žal še vedno nimamo konkretnega datuma izida, vemo samo, da igra prihaja enkrat jeseni 2021. Steam stran je že živa, kakšno besedo z drugimi somišljeniki pa lahko spišete na našem forumu.
O video podvigih raznih YouTuberjev bolj redko pišemo, a tokrat bomo naredili izjemo, saj je en svetovno popularen YouTuber v svojem posnetku spočel ogromen poklon naši ljubi deželi.
Govorimo o najbolj slavnem čepaču na svetu, zagovorinku slovanskega življenjskega sloga in mojem soimenjaku, ki se je hkrati rodil na isto leto – Life of Borisu.
Poznan je pod raznimi nadimki, med katerimi najdemo tudi domišljavo ime SLAV KING, ta unikaten YouTuber pa je pred kratkim spočel skrivnosten video z naslovom Good Morning. Video je pokazal njegove običajne kuharske veščine, ki skoraj vedno vsebujejo tudi vodko, na koncu posnetka pa Boris prižge računalnik in na njegovem ozadju lahko vidimo slovensko zastavo.
Oboževalci so se seveda začeli spraševati, da ni nemara Boris iz Slovenije. Na njegovem Wikipedia zapisu je sicer zapisano, da YouTuber prihaja bodisi iz Estonije ali Rusije, Slovenija pa do sedaj ni bila omenjena. Pozorne oči so lahko opazile zanimivo oblikovan stol pod katerim se sveti napis UVI Chair – slovenska znamka gaming in pisarniških stolov.
Da ima Boris nekaj s Slovenijo je dokončno razkril včerajšnji video, ko je na svoj dom prejel obsežen paket, ki je prispel iz naše dežele. Weslav ga je razpakiral po svoje: škatlo je odprl iz spodnje strani in začel ven vleči stvari, ki jih bo prepoznal vsak Slovence: Kekec pašteto, slovensko potico, Cockto in seveda Čokolešnik, ki ga je zmiksal na unikaten način.
A glavni namen videa je bila napoved sodelovanja med njim in slovenskim podjetjem UVI. SLAV KING ima namreč zdaj po novem svoj unikatno zasnovan stol ter zanimivo periferijo, ki jo sestavljajo miška Lust, TKL tipkovnica Pride Mini ter čudovita podloga, ki zaobjame celotno vašo mizo. Oboževalci si lahko že naročite vse njegove produkte na naslednji povezavi in to po ugodni ceni.