Samsung vsako leto izda novo linijo telefonov, ki jih je razdeli na Galaxy S serijo ter nove Note telefone. Lani so stranke lahko veselile Galaxy S21 telefonov, ki so s sabo prinesli 5G tehnologijo, dobili pa smo tudi nove Galaxy Note 20 telefone, ki se ločijo od drugih telefonov po svoji velikosti in svojem pisalu S-Pen. Mimogrede, za Note 20 sem spočel tudi recenzijo, ki si jo lahko preberete na Telekomovi strani.
Samsung bo tudi letos posodobil svojo linijo izdelkov, le da bo en izdelek manjkal. Na zadnjem sestanku delničarjev je Samsungov direktor z zabavnim imenom DJ Koh najavil, da v 2021 ne bomo dobili Galaxy Nota 21. Razlog je pomanjkanje čipov, ki te dni udriha po celi IT industriji. Proizvodnja Nota 21 bi bila zaradi pomanjkanja delov zelo otežena, Samsung pa bi hkrati tekmoval s svojimi drugimi izdelki iz Galaxy S linije. Ni skrivnost, da so S telefoni njihov največji priliv zaslužka, tako da so bili postavljeni pred težko odločitev, ki je na koncu izločila nove Note telefone.
DJ Koh je potrdil, da to ne pomeni, da je Note linija za vedno izključena, saj so jo samo prestavili na 2022. A po drugi strani je Samsung letos k Galaxy S21 Ultra telefonom priložil tudi S Pen pisalo in tako še bolj zabrisal mejo med tema dvema izdelkoma, ki sta si čedalje bolj podobna in sumimo, da se bosta enkrat tudi združila v samo en večji telefon.
Prihajajoči konec tedna bo zelo naporen za vse Call of Duty igralce. Založnik Activision je namreč najavil dvojne XP izkušnje za njihovi igri Call of Duty: Warzone in Black Ops – Cold War. Dvojne izkušnje bodo veljale tudi za Battle Pass, tako da lahko hitro nadgradite vsa svoja zapostavljena orožja 2. sezone.
Get ready for next week's mid-season update with 2XP, 2WXP, and 2X Battle Pass XP all weekend long, starting at 10AM PT Friday, March 26! pic.twitter.com/cbmrFkhtYg
Activision ni radodaren povsem brez razloga. Založnik želi namreč pri igralcih vzbuditi zanimanje za prihajajočo večjo posodobitev za Cold War, ki bo v Outbreak Zombies način dodala novo mapo Sanitorium Fireteam, medtem ko posodobitev v Warzone ne bo prinesla bistvenih sprememb.
Dvojne XP izkušnje bodo začele veljati 26. marca ob 18.00 in v njih boste lahko uživali vse do 29. marca, ko se bo priliv pohitrenih izkušenj ustavil ob 18.00. Na žalost Activision dogodka ni popestril s kakšnim znižanjem cen, tako da boste za Cold War na Battle.netu še vedno odšteli 60 €, Warzone pa je seveda še vedno brezplačen za igranje.
Mimogrede, ko vas imamo že tukaj: ne pozabite se udeležite naših zanimivih turnirjev, ki jih bomo spočeli v sodelovanju z WOOP! Arena.
Že eno leto mineva, odkar je na naše VR sisteme prispela igra Half-Life: Alyx in pokazala, kako se stvarem pravilno streže v VR okolju. Alyx lahko zlahka označimo za najboljšo in najbolj izpopolnjeno VR igro, ki pa še vedno čaka kakšnega pravega konkurenta.
A Half-Life: Alyx ni samo dobra VR igra, ampak tudi na splošno odličen naslov, ki bo še posebej prijal vsem Half-Life navdušencem, ki so več kot desetletje čakali na nove avanture Gordona Freemana. In zdaj lahko to odlično igro kupite tudi po rekordno znižani ceni, saj ji je Valve odsekal 40 % in je tako na voljo samo po 29,99 €. Akcijska cena bo trajala vse do 31. marca, tako da je časa za nakup še dovolj.
Poleg osnovne kampanje je Alyx v zadnjem letu zagnal tudi moddersko sceno in na voljo je že kar nekaj zanimivih modifikacij, ki igralni čas samo še podaljšajo. Nekaj najboljših kreacij je nedavno popisal sam Valve in jih lahko igrate preko Steam Workshopa.
Dobra novica je tudi to, da VR naprave niso več tako drage kot v preteklosti. Nasprotno, v spletni trgovini EIGRE.si lahko celo najamete celo vrsto VR očal in za nizko ceno preigrate Half-Life: Alyx od začetka do konca.
Če ste morda eden tistih ljudi, ki se še vedno ne morejo odločiti, ali bi si privoščili zadnje poglavje serije Watch Dogs ali pa bi zadevo preprosto preskočili, potem imamo za vas dobre novice. Založnik Ubiosoft se je namreč odločil, da bo igra med 25. in 28. marcem popolnoma brezplačna za igranje.
Igralci se boste lahko zabavali v enoigralski kampanji ter povabili prijatelje v nedavno izdani večigralski način. Watch Dogs Legion je malce posebna igra, saj tokrat ne igramo samo enega junaka, ampak lahko izbiramo med celo hordo likov, vsak od njih pa ima svoje posebne sposobnosti. Predstavljajte si GTA 5, le da tokrat lahko prevzamete vlogo praktično vsakega mimo sprehajajočega, temu pa lahko nato nadeneta različne preobleke in ga uporabite za opravljanje različnih misij.
Watch Dogs Legion nas ob izidu ni ravno navdušil, saj njegova igralna formula ni bila dovolj izpopolnjena. Roko na srce je en vikend igranja ravno dovolj, da izkusite praktično vso zanimivo vsebino, preden bi začeli obžalovati svoj nakup. A večigralstvo doda novo zabavo, tako da se igranje več kot izplača.
Igra bo med tem časom tudi močno znižana – trenutno je njena cena padla na 29,99 €. Za brezplačno igranje zaženite zaganjalnik Uplay ter samo sledite navodilom znotraj programa.
Popularni pogovorni program Discord je resda najbolj popularno čvekalno orodje, a razvijalec nikakor ne more izgruntati formule, da bi jim aplikacija dejansko prinesla tudi kaj denarja. Nekaj časa so poskušali prodajati igre, a teh očitno ni nihče kupoval, zdaj pa se trenutno preživljajo s svojim naročniškim servisom Nitro.
Zdaj ima podjetje očitno vrh glave ukvarjanja z monetizacijo, zato so začeli razmišljati o prodaji. Spletna stran Bloomberg pravi, da se je za nakup pojavilo več kandidatov, med njimi pa naj bi prednjačil Microsoft, ki je za nakup pripravljen odšteti tudi več kot 10 milijard dolarjev.
To je res ogromna številka, še posebej če jo postavimo v kontekst. Microsoft je denimo za celotno Bethesdo odštel 7,5 milijarde dolarjev, George Lucas pa je denimo prodal pravice za Star Wars franšizo Disneyju pod cenovno nalepko 4 milijarde dolarjev.
In čeprav Discord ne prinaša veliko denarja, to Microsoftu niti ni toliko pomembno, saj jih bolj zanima njihova bogata baza uporabnikov. Discord je namreč lani decembra držal kar 140 milijonov aktivnih uporabnikov, njegova vrednost pa je takrat tudi poskočila na 7 milijard dolarjev. Seveda bi lahko tehnološki gigant začel razvijati svoj pogovorni program, a moral bi začeti od začetka in še vedno se spomnijo drage lekcije, ki jo je dostavil neuspešni pretočni servis Mixer.
A Microsoft naj ne bi bil edini, ki si želi Discord obroka. Podjetje naj bi bilo v pogovorih z Epic Games platformo in tudi Amazonom, tako da bo zanimivo videti, kdo bo na koncu prevladal in kakšna bo končna cena licitacije.
Igralke Mile Kunis smo navajeni predvsem iz raznih romantičnih komedij, kjer vedno igra kakšno luštno punco, ki je predmet poželenja nekega nesrečneža, ki navadno nima sreče z dekleti. A film Forgetting Sarah Marshall je danes star 13 let in Mila je dopolnila že svoje 37 leto.
Tako je napočil čas za bolj resne vloge in film Four Good Days je zelo temačen naslov. Gre za resnično zgodbo, ki govori o boju ženske Molly, ki se nikakor ne more znebiti svoje odvisnosti od heroina. Za sabo ima že kar 15 neuspelih poskusov pobega, a njena mama Deb, ki jo v filmu igra Glenn Close, nad njo ne namerava obupati.
Tako nas čaka žalostna zgodba, ki poskuša gledalcu predstaviti vse nevarnosti trdih drog in kako daleč gre lahko ljubezen matere do svoje hčerke.
Kot rečeno, film je posnet po resnični zgodbi, a tokrat je bil ta prvič predstavljen javnosti v obliki članka in ne v kakšni knjigi. Spletna stran Washington Post je namreč leta 2016 spisala odličen članek “How’s Amanda”, ki sledi avanturam ženske Amande Wendler, ki se v borbi z odvisnostjo preseli k svoji materi in očimu.
Four Good Days bo najprej izšel v ameriških kinih 30. aprila, 21. maja pa bo prispel tudi na pretočne servise.
Ni dvoma, da je prodajanje digitalnih kopij iger zelo privlačno, tako za stranko kot tudi založnika. Slednjemu se ni treba zafrkavati s pakiranjem in iskanjem distributerjev, hkrati pa lahko igro prodajajo po polni ceni. Po drugi pa se stranki ni treba zafrkavati s spraskanimi ploščki in igro imajo vedno pri roki, saj jo samo izberejo v meniju in jo digitalno prenesejo preko interneta.
A pri digitalni tehnologiji vendarle obstaja en velik minus. Vsi ti silni gigabajti namreč počivajo na strežnikih, vzdrževanje teh pa stane evre. Ko se enkrat založniku računica več ne izide, potem lakho preprosto izklopi svojo trgovino, v nič pa gre takrat stotine, če ne tisoče iger in če te nimajo fizičnih kopij, potem so lahko izgubljene za vedno.
This is the inevitable digital future. At some point all digital storefronts will cease to exist, replaced by newer technology or storefronts. Digital purchases are not forever. #ForeverPhysicalhttps://t.co/oJ5TJgN2S3
In ravno ta strah trenutno veje med igralci, saj je spletna stran The Gamer iz zaupljivega vira dobila informacije, da naj bi Sony v naslednjih mesecih izklopil digitalne trgovine za konzole PlayStation 3, PSP in Vito in igralci ne bodo mogli več kupiti iger digitalno in začel se bo boj za fizične kopije.
2. julija naj bi najprej ugasnili trgovini za PSP in PlayStation 3, Vita pa naj bi svojo podporo izgubila 27. avgusta. Prenosna konzola Vita velja za enega večjih Sonyjevih neuspehov, saj je konzola izšla leta konec 2011 in prodala samo okoli 10 do 15 milijonov izvodov, kar je v primerjavi z denimo PS3, ki je prodal 87 milijonov kopij, pravi polom. Kljub temu je Vita v zadnjem letu postala precej popularna, saj so igralci ugotovili, da lahko na njo namestijo emulator in zlahka na njej poganjajo igre iz drugih sistemov, kot je denimo Nintendov Gamecube.
Sony ni še ničesar potrdil uradno, a tudi njihov molk pove veliko.
Sneg je samo še spomin in čas je za novo pomladno razprodajo, ki jo tokrat gosti digitalna trgovina GOG.
V ponudbo so postavili preko 3000 iger, ki so jim lepo odsekali cene in seveda je takšen seznam povsem prevelik, da bi ga lahko v celoti popisali v tem članku. Zato se bomo zanesli an stari trik, kjer samo zapišemo tista najbolj zanimiva znižanja, na vas pa je, če se vam zdi vredno za njih odpreti svojo denarnico.
Največje znižanje je doletelo potezno strategijo XCOM 2, ki si jo zdaj lahko privoščite za samo 3,99 €. A morda je še bolj zanimiv odlični RPG The Witcher 3, ki mu je razvijalec CDPR znižal ceno za 80 % in ga zdaj prodaja po ceni samo 8,39 €. Tako nizke cene ta igra še ni doživela, gre pa za Game of the Year edicijo, ki s sabo prinese še obe odlični razširitivi.
Slab mesec nas loči od povsem novega poglavja Resident Evil franšize, ki si je tokrat nadelo ime Village in po prvem napovedniku in igranju kratkega dema The Maiden vam lahko tudi osebno potrdim, da bo novi del zopet nosil vrhunsko grafično podobo.
Igranje bomo zopet spremljali iz prvoosebnega pogleda, kar da večji poudarek na grajenje pristne grozljivosti, igralci pa bodo takrat tudi opazili vsako pomanjkljivo ustvarjeno teksturo. Village bo zgrajen na odličnem pogonu RE Engine, ki je poskrbel za vsa zadnja Resident Evil poglavja in je hkrati odlično optimiziran.
Založnik Capcom se zaveda, da je datum izida zdaj že zelo blizu, zato so na Steam strani zapisali uradne sistemske zahteve. Te so v primerjavi s sedmico resda višje, a prehudega udarca ne boste čutili.
MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE
OS: Windows 10 (64 bitni)
Procesor: Intel Core i5-7500 ali AMD Ryzen 3 1200
Pomnilnik: 8 GB RAM
Grafična kartica: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4 GB ali AMD Radeon RX 560 4 GB
Sicer sistemske zahteve niso preveč podrobne, saj recimo ne vemo pri kakšni ločljivosti bomo poganjali priporočene zahteve ter kakšne sličice na sekundo lahko pričakujemo. A za osnovo bo dovolj, Resident Evil Village pa izide 7.maja.
Streamer Ludwig se je prejšnjo nedeljo spomnil zanimivega izziva: kaj če bi začel prenos v živo in ta bi se za vsakega novega naročnika ali za donacijo v vrednosti 5 dolarjev podaljšal za dodatnih 10 sekund?
Izziv je bil vsekakor zanimiv in med Twitch skupnostjo se takšen podvig imenuje Subathon. Ludwig je v pogovoru s še enim streamerjem Cr1TiKaLom temu zaupal, da pričakuje trajanje prenosa, ki bi se nekje zaključilo po 24 urah. A Ludwig se je pošteno uštel, saj se ni zavedal kako dolgčas je trenutno vsem gledalcem.
Ti so se začeli pridno naročevati na njegov kanal, ure prenosa pa so se samo še višale. Minil je že en teden, Ludwig pa se vsak dan zbudi samo še z višjim številom ur, ki jih mora še predelati. Med časom pisanja ga gleda okoli 46k gledalcev, pred kamero pa mora preživeti še 58 ur. In izgovorov za zapuščanje objektiva kamere ni, saj mora Ludwig pred njo delati prav vse, kot je spanje, gledanje filmov, kuhanje in celo tuširanje. Streamer je sicer povedal, da se približuje izlet z njegovo punco in morda bo moral kamero vzeti s sabo.
Ludwig is officially the #1 most subscribed to Twitch streamer because the internet doesn’t want to let him stop streaming LOL love this community
Stavimo pa, da mu njegova izvoljenka ne bo preveč zamerila. Ludwig je namreč v tem kratkem času zaslužil okoli 350.000 dolarjev, poleg tega pa se je po številu naročnikov povzpel na sam vrh in prehitel zvezdnike kot so Tfue, Ninja in Shrouda. 25-letnik ima zdaj preko 100k naročnikov in več kot 2 milijona sledilcev, tako da je v samo enem tednu postal novo glavno ime Twitcha.
Seveda vprašanje ostaja, koliko časa bo še lahko zdržal ta tempo. Nihče mu ne drži pištole na čelu in kamero lahko ugasne kadarkoli, a s tem bi prekršil pravila, kar bi ga zagotovo stalo ogromnega števila naročnikov. A nekje je meja in očitno bo prav Ludwig pokazal zmogljivosti človeške potrpežljivosti.
Obstajajo trije filmi, ki me bodo vedno nasmejali, pa naj mine še toliko let in zanimivo je, da v vseh treh nastopa igralec Jim Carrey. Ti filmi so originalni Butec in butec ter filma Ace Ventura. Zavedam se, da nekateri ob divjih zamahovanjih in spakovanjih Carreyja samo zavijajo z očmi, a sam si ne morem pomagati, saj je humor tako trapast, nedolžen in smešen, da se preprosto moram smejati.
Ace Venturo smo prvič spoznali leta 1994, ko je izšel s podnaslovom Pet Detective, samo leto kasneje pa smo dobili še film Ace Ventura: When Nature Calls. Tu se franšiza sicer ni zaključila, saj smo dobili animirano serijo ter nato celo “reboot” z mlajšo Venturo, a nič od tega ni res razveselilo oboževalcev franšize.
V nedavnem intervjuju pa je produkcijska hiša Morgan Creek, ki je spočela prva dva Ace Ventura filma, razodela plane o nastajajočem tretjem delu. Povedali so, da je več kot očitno, da oboževalci zahtevajo tretji del in da jim tudi nameravajo ustreči. Nov film bo izšel za pretočno platformo Amazon Prime, scenarij pa bodo spisali pisci animiranega filma Sonic the Hedgehog.
Seveda je tu glavno vprašanje, če se bo v vlogo vrnil Jim Carrey, saj brez njega film preprosto ne obstaja. Morgan Creek več ni želel povedati, a dobra novica je, da sta pisca Pat Casey in Josh Miller sodelovala z Jimom pri filmu Sonic, kjer je igralec superiorno odigral vlogo Dr. Robotnika. Carrey se bo aprila 2022 vrnil v nadaljevanje Sonic the Hedgehog 2 in morda sta ga pisca zvabila tudi v delanje novega Ace Ventura filma, ki ga bo režiral Jeff Flower – režiser Pet Detectiva.
Igralci že dolgo z zanimanjem spremljajo razvoj igre Rainbow Six Parasite. Gre za nekakšen odvrtek popularnega Rainbow Six Siega (mimogrede, sprejemamo prijave na turnir!), kjer se ne bo šlo več za streljanje med sabo, ampak si bodo morali igralci pomagati premagati zlobno nezemeljsko silo, ki je zavzela naš ljubi planet.
Čeprav je bila igra najavljena že kar nekaj časa nazaj, kakšnega igralnega posnetka še vedno nismo dobili. Parasite je zdaj stopil v alfa testiranje in dostop do igranja je bil ponujen tudi nekaterim igralcem. Eden od njih se je odločil ignorirati NDA pogodbo in tako je na splet poslal uro dolg igralni posnetek, ki končno pokaže kako bo igranje videti. Video je na voljo samo na Facebooku, saj Ubisoft besno posnetek briše povsod drugje in tudi Facebook ga bo najbrž kmalu pobrisal.
Posnetek je bil več kot očitno vzet iz uvajalnega dela, a skozi video lahko vidimo kar nekaj zanimivosti. Na voljo bo kar nekaj znanih operatorjev iz Siega, vsak od njih pa bo imel svoje posebne sposobnosti, kot je denimo postavljanje samostoječe strojnice ali pa zaznavanje gibanja v neprijateljski okolici.
Poudarek je na sodelovalnem igranju in igralci se bodo morali prebijati skozi območja, ki jih naseljujejo nezemeljska gnezda, ta pa iz sebe pljuvajo grozljiva bitja z imenom Archaeans. Ti se sprehajajo po stopnjah in če nas zagledajo, potem sprožijo alarm in kmalu imamo za petami celo hordo vesoljcev. Zato je najbolj sovražnika napasti iz zasede in se ga odkrižati potihem, to pa nam bo nato dalo tudi priložnost, da izpolnimo zadane naloge, kot je denimo nabiranje informacij. Ko dokončamo eno stopnjo, se preselimo v “varno sobo”, nalik tistim iz iger Left 4 Dead, nato pa nas čaka težka odločitev: ali naj nadaljujemo na naslednjo stopnjo, ki je vsakič težja in prinaša bolj bogate nagrade ali pa smo zadovoljni z nabranim in zaključimo misijo.
Zadeva je vsekakor zanimiva, a do izida bo preteklo še nekaj vode. Parasite bi moral sicer iziti že lani, a založnik Ubisoft je nato prestavil izid na april 2021, ta pa je bil znova zamaknjen na neznani datum, a Ubisoft pravi, da lahko igro pričakujemo pred septembrom 2021.
Založnik Square Enix trenutno pridno dela na nadgradnji svoje igre Final Fantasy 7 Remake, ki bo na konzoli PlayStation 5 nosila ime Final Fantasy 7 Remake Intergrade. Nova verzija ne bo samo prinesla hitrejšega nalaganja stopenj in višje ločljivosti, ampak tudi kar nekaj drugih dodatnih posladkov.
Sony in Square Enix sta pred kratkim izdala nov video, ki postavi PlayStation 4 in 5 verziji na razdeljen zaslon in igralci lahko prvič podrobno vidimo, kje vse nas bodo pričakale razlike. Sicer te niso res kaj neverjetnega, a razlike vseeno so. PlayStation 5 bo v igro vnesel boljše svetlobne učinke, meglo, izboljšane teksture ter tudi fotografski način.
Igra bo lahko tekla v 4K ločljivosti, a če si bomo želeli 60 sličic na sekundo, bomo morali preklopiti v Optimization grafični način. Dodana bo še nova “Classic” težavnost, ne smemo pa pozabiti tudi posebne štorijalne epizode Yuffie, ki bo na voljo samo na konzoli PlayStation 5.
Final Fantasy 7 Remake Intergrade prihaja na PlayStation 5 konzole 10. junija. Nadgradnja bo brezplačna za vse lastnike originalne kopije igre, a le za tiste, ki so igro kupili in je niso pridobili preko PlayStation Plus ponudbe. Yuffie DLC bo po drugi strani plačljiv tudi če si že lastite originalno igro.
Igra The Legend of Zelda: Breath of the Wild je bil eden zadnjih večjih naslovov, ki so prispeli tudi za konzolo WiiU. To je močno razveselilo PC igralce, saj je takrat svoj zagon začel dobivati popularni emulator Cemu, ki omogoča igranje WiiU iger tudi na računalniku, če le imate dovolj dobro strojno opremo.
Emulator je v vseh letih celo tako napredoval, da so se zanj začele pojavljati manjše modifikacije, kot je denimo igranje iz prvoosebnega pogleda pri 60 sličicah na sekundo. Zdaj se je ena skupina navdušencev odločila, da je čas za eno večjo razširitev, ki bi ponudila ure zabave pri preigravanju stare in povsem nove vsebine.
Tako je nastala oz. nastaja modifikacija z imenom Second Wind. Gre za ljubiteljski projekt, ki pa bo v Breath of the Wild vnesel novo življenje. Ustvarjalci namreč ne nameravajo samo ustvariti novih temnic, ampak bodo predelali tudi stare lokacije, vpeljati nove sovražnike, 15 novih stranskih nalog, nov pretepaški slog, v katerem bodo zapele pesti ter nove recepte in živali.
Second Wind tako namerava ponuditi vsebino za povsem nove igralce in tudi za tiste, ki so se že naveličali preigravanja enega in istega. Tako bo v bistvu verzija za PC postala superiorna tisti za Nintendo Switch, kar je bila v bistvu že prej, saj prenosna konzola igre ni bila zmožna poganjati pri 60 sličicah na sekundo.
Projekt je nekje 60 % dokončan, tako da nas čaka še nekaj čakanja, ustvarjalci pa nameravajo enkrat spočeti tudi različico za Nintendo Switch. Več informacij najdete na uradni strani projekta ter v njihovem Discordu.
Leta 2015 je bil zadnji del franšize Grand Theft Auto, GTA 5, star šele dve leti in igralci so takrat že začeli sanjariti o naslednjem delu. Če bi jim kdo takrat povedal, da bo GTA 5 še vedno enako popularen 6 let kasneje in da o nadaljevanju še vedno ni ne duha, ne sluha, takšnemu preproku verjetno ne bi verjeli.
Filmarska ekipa Corridor Digital se je takrat odločila malce podražiti igralce in izdali so dobre tri minute star video, ki je kazal, kako bi znal GTA 6 videti v prihodnosti. Snemanje akcije so opravili v Los Angelesu in v posnetek igranja vpeljali nekaj posebnih učinkov. Končni rezultat je za ekipo amaterjev presneto impresiven. Še posebej je zanimivo videti gladke prehode med sprehajanjem glavnega lika in njegovo vožnjo avtomobila.
Razvojna ekipa je nato izdala še en posnetek, ki pokaže vso magijo snemanje izza kulis. Kot lahko vidite so za video uporabili kar nekaj zvokov iz igre, za snemanje pa so tudi uporabili nekaj zvijač.
Kdaj pa bomo dobili pravega GTA naslednika? O njem se ne ve še nič. Rockstar trenutno pripravlja predelavo za novo generacijo konzol, ki naj bi bila kar obsežna, GTA 6 pa je zagotovo v razvoju, a si bodo zanj vzeli ves potreben čas.
V svojih recenzijah glede Ubisoftovih iger sem se vedno pritožil, da so njihove franšize začele preveč spominjati druga na drugo. Igre ko so Assassin’s Creed, Watch Dogs in nedavno izdani Immortal Fenyx Rising vsebujejo tudi ogromne svetove, ki pa vsebujejo preveč ponavljajočih se opravil, razsežna mapa pa začne skozi čas načenjati živce.
Zato se je Ubisoft pri prvi razširitvi za svojo igro Immortals Fenyx Rising odločil malce eksperimentirati in dobili smo igro, ki ji je bilo raziskovanje v odprtem svetu odsekano in razvijalec se je odločil na bolj linearno izkušnjo. Končni rezultat je dober, a izkazalo se je, da imajo Ubisoftove igre odprt svet z razlogom.
Razvojna ekipa: Ubisoft Quebec Založnik: Ubisoft Platforme: PC, PS4, PS5, Xbox S/X, XBox One, Switch Spletna stran:Uplay Datum izida: 28.1.2021 Cena: 14,99 €
Zvrst: Akcijska avantura
Prvi dodatek za Immortal Fenyx Rising nosi ime A New God in DLC ne izgublja časa, da bi vam predstavljal dogodke iz originalne igre, ki si je pri nas zaslužila povprečno oceno. Pametno je zato najprej dokončati originalno kampanjo, saj A New God nekako neposredno nadaljuje dogodke izvirne štorije in hitro predstavi kvarnike.
Vračajo se vsi stari bogovi antične Grčije, vsak od njih pa ima za vas posebno vrsto izzivov, ki jih boste izvajali v temnicah oz. Vaultih, ki jih prav tako poznate iz originala. Kljub vsemu trudu iz originalne kampanje, Bogovi še vedno niso zadovoljni z vami, zato se bo treba najprej ponovno dokazati. Tako boste morali zopet uspešno premagati cel kup nasprotnikov, izgruntati uganke ter uspešno preskočiti celo paleto platformskih izzivov. Ko boste prestali vse to vas čaka končna bitka z veliko šefetino Zeusom.
Odprt svet je izginil in zdaj v bistvu samo izbiramo naslednje izzive skozi portale.
A New God formule izvirnika ne spreminja bistveno. Vračajo se skoraj vsi stari liki, skupaj s svojim humorjem, ki je nekaterim dogajal, drugim spet ne. Osebno mi je bil Immortals smešen in njegov nedolžen humor je pri meni zaigral vedno na pravo noto, čeprav sem se že rahlo naveličal glasovnih podajalcev, ki jih poslušam že vse od Assassin’s Creeda Odysseyja. Če vam smešnost originala ni bila všeč, potem vam DLC teh občutkov ne bo spremenil, je pa res, da v dodatku manjka neprestano čebljanje med Zeusom in Prometheusom.
A spremenila se je ena druga bistvena stvar. A New God se ne dogaja več v odprtem svetu, saj imamo tu neke vrste glavno bazo, iz nje pa se nato podajamo na različne izzive v temnice. Tako vam ni treba več jahati, tekati in letati med gorami do naslednjega izziva, ampak vanj preprosto skočite in že ste sredi zabave. To s sabo potegne dobre in slabe stvari. Razne uganke v Vaultih so bile zame osebno glavna privlačnost osnovne kampanje in dodatek je v bistvu sestavljen samo iz tega. Na žalost zaradi tega trpi tempo, saj ob koncu kakšne še posebej težke zagonetke nimate več tistega oddiha, ko bi malce tekali in uživali v okolici, ampak se preprosto vržete v naslednji izziv.
Platformski izzivi so tokrat še težji in tudi tokrat boste ob padcih morali ponavljati lep del že preigranega.
K sreči so ti dobro zamišljeni in razvijalec je vpeljal v igranje nekaj novih posebnih sposobnosti, ki poživijo igralno formulo. Fenyx se lahko zdaj poigra s posebnimi portali in dobi možnost skoraj sodelovalnega igranja, saj lahko ustvarite kip glavnega junaka in z njim hipoma zamenjate položaj, kar vam bo hudo prav prišlo pri reševanju ugank. Kakor so te dobro zamišljene, znajo tudi sprožati trenutke besa, saj lahko kdaj ob slabem skoku podležete in zopet boste morali ponoviti lep kos stopnje. Veliko izzivov se tudi zanaša na igranje s fiziko, ki se vedno ne obnaša tako, kakor bi se morala. To je bil problem že v osnovni kampanji, tu pa je ta težava samo še poudarjena.
Bojevanja je precej manj kot ugank, kar je čudno, a tega niti nisem preveč objokoval, saj mi je bilo pretepanje v originalni kampanji povprečno in sem se ga udeleževal bolj zato, ker sem se ga moral, kot pa da bi vanj bredel zaradi uživancije.
Za reševanje ugank smo dobili tudi nekatere nove sposobnosti.
Ob uspešno opravljenih izzivih vam bo vsak od štirih bogov poklonil nov blagoslov, ki vam bo nato hudo prav prišel tudi izven okovov DLC-ja – če seveda morda niste raziskali pred tem že celega sveta.
Je potem A New God priporočljiv nakup? To vprašanje nudi različne odgovore, saj je dodatna vsebina odvisna od tipa igralca. Prvi dodatek v osnovi ponudi samo več vsebine, ki je osredotočena na razne uganke in izzive. Če ste Immortal igrali samo zaradi ogromnega sveta, v katerem ste se lahko hitro izgubili, potem morda A New God ni pisan za vas. Če pa ste si zaželeli nadaljevanja zgodbe in dodatnih moči, ki so lepo sparjene z novimi izzivi, potem vas bo dodatek zabaval skozi svojo okvirno 9 ur trajajočo izkušnjo.
Bogovi se tokrat manj prerekajo med sabo in moram priznati, da sem med igranjem malce pogrešal njihove besede.
Zabavna izkušnja je tole in res nas zanima, če bo naslednja razširitev Myth of the Eastern Realm bolj pogumno predrugačila formulo. Če ne drugega nas čaka vsak sprememba okolice, saj se bomo morali spopasti z bogovi kitajske mitologije.
Žal niso pokazali vsega, ampak so se osredotočili na kontrolerje. Ampak tudi to je nekaj in glede na njihovo obliko in vgrajeno tehnologijo lahko ven potegnemo kar nekaj zaključkov.
Najbolj pomemben izmed njih je ta, da VR za Sony ni samo neka modna muha, ampak je tehnologija, v katero se splača vlagati sredstva za razvoj. Prve slike PSVR 2 kontrolerjev spominjajo na nekakšen združek Indexovih in Oculusovih nadzornih shem. Sony pravi, da bodo novi kontrolerji lahko sledili vsakemu prstu posebej in spremljali njihove dotike, poleg tega bodo sprožilniki vsebovali tehnologijo odpornosti, ki izhaja iz njihovih DualSense igralnih ploščkov za PlayStation 5. Kot lahko vidimo, bomo na zgornji strani pritiskali na gumbe ter dve gobici, na voljo pa bo tudi stranki gumb za oprijem.
Vse skupaj je pošten napredek v primerjavi s predhodnikom, pri katerem smo po zraku mahali z nerodnimi Move palicami, to pa verjetno tudi pomeni, da bodo novo PSVR 2 očala nekoliko dražja. Ali pa tudi ne, saj je Oculus s svojim brezžičnim sistemom Quest 2 dokazal, da lahko v prodajo stopijo tudi VR sistemi, ki vsebujejo dobre specifikacije in za njih ne zahtevajo ledvice.
Škoda, da Sony ni še pokazal samih VR očal, saj nas res zanima, ali bo novi sistem zahteval dodatno kamero za zaznavanje premikanja, ali pa bo to že vgrajeno v očala. Podjetje je v uradnem blog zapisu še najavilo, da bodo prototipi kmalu romali v roke razvijalcev, izid pa za zdaj še ni zakoličen, a že prej so povedali, da ga letos ni za pričakovati.
Amaterski dnevnosobni piloti so znani po temu, da v svoj hobi virtualnega letanja vložijo veliko denarja. Plavanje skozi zrak in da bi vse skupaj nadzoroval samo z navadno miško in tipkovnico? Bogoskrunstvo!
A tudi največji zapravljači bodo debelo pogledali v novo sestavo, ki jo je ustvarila NVIDIA in njihova ekipa GeForce Garage, ki so želeli ustvariti ultimativno letalno izkušnjo v igri Microsoft Flight Simulator.
Ti so namreč najprej skupaj spravili močan PC, ki ga poganjata RTX 3080 in procesor Intel i9-10900k, za prikaz slike pa so skupaj vpeli 3 LG CX 65″ televizorje, ki so eni redkih pravih gaming TV-jev, zmožni ogromne velikosti in 120 Hz prikazovanja slike. Vsi trije televizorji ponujajo skupno ločljivost 5760 x 1080, kar je ravno prav, da zaobjamejo skoraj celoten krog gledanja. Edina stvar, ki bi bila še boljša, je igranje v VR pogledu, a seveda to potem ne bi izpadlo tako kul za kamere.
Pri celotni sestavi je najbolj impresiven sedež, ki v sebi vsebuje možnost povratnih sunkov, kar vam da ob pristajanju ali pa vzletavanju dodaten občutek realizma. Poleg tega vsebuje sedalo možnost naklona za 10 stopinj, kar je ravno prav, da imate ob zavojih letala občutek nagibanja, brez da bi vam postalo slabo.
Zadeva je videti hudo zabavno, a ni ravno poceni. Ekipa je za sestavo zapravila okoli 20.000 $ ter 12 delavnih ur, kar je že dovolj denarja, da lahko počasi začneš razmišljati o nakupu pravega letala.
Založnik Square Enix je zbral ves svoj pogum in včeraj ponosno najavil povsem novo igro Forspoken. Delanje povsem nove franšize je v teh dneh napihnjenih igričarskih proračunov zelo tvegano početje, a s sabo lahko prinese tudi veliko potencialnih nagrad.
Square naj bi v Forspoken vložil veliko in govorice pravijo, da je to eden od projektov, ki je zelo pri srcu predsedniku založnika. Žal včerajšnji napovednik ni pokazal veliko, saj polovico videa gledamo igralko Ello Balinsko iz Charlijevih angelčkov, ki govori o svoji vlogi Frey, nato pa lahko celo vidimo nekaj igralnega posnetka. Frey je očitno zelo izmuzljiva punca, saj lahko praktično leta po zraku in se bliskovito sprehaja skozi, vsaj tako je videti, odprti svet.
Na voljo bo imela tudi nekaj posebnih sposobnosti in te ji bodo prišle hudo prav, saj nas bodo na različnih lokacijah pričakali tudi neprijetni nasprotniki, med katerimi zagotovo izstopa mutantski medved, na začetku pa lahko tudi slišimo ogromnega zmaja. Zanimivo je tudi, da Frey preklinja kot mornar, tako da bo morda ta igra namenjena drugemu občinstvu kot pa bolj prijazni Final Fantasy.
Forspoken nosi čudovito grafično podobo, kar niti ni presenetljivo, saj bo igra izšla samo na PC-ju in konzoli PlayStation 5, izid pa je zaenkrat napovedan za 2022.
Trgovina Epic Games se je odločila malce upočasniti podeljevanje večjih AAA naslovov in se bolj osredotočiti na zanimive indie ponudbe, ki so hkrati nekoliko cenejše. Za ta teden so se odločili pokloniti zanimivo in temačno znanstveno fantastično avanturo The Fall, ki jo gradimo iz strani gledanega pogleda.
The Fall nosi zanimiv zaplet, saj nadzorujemo robota ARIDA, ta pa v sebi skriva človeško bitje, ki pa je padlo v nezavest. Naša naloga je, da svoj dragoceni tovor zaščitimo pred sovražnimi bitji, za to pa nam bo hudo prav prišel naš vgrajeni laser. A ne bo vse v bojevanju, saj The Fall veliko vloži v grajenje otipljive atmosfere, da se res počutimo povsem zapuščeni. Čaka nas tudi kar nekaj ugank, celotna igra pa je zavita v slastno retro podobo.
The Fall lahko brezplačno prevzamemo na naslednji povezavivse do 25. marca, nato pa se bo ponudba spet zamenjala in brezplačna bo postala še ena indie igra Creature in the Well.
Mimogrede, The Fall je dobil tudi nadaljevanje in če vam bo zgodba prevenca dovolj zanimiva, potem si lahko nadaljevanje The Fall Part 2: Unbound kupite na Steamu za 13,99 €.