🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 249

Tudi kripto rudarjem je zmanjkalo grafičnih kartic, zato zdaj masovno kupujejo prenosnike

0

Trg grafičnih kartic je te dni v slabšem stanju kot kadarkoli prej. S takšnim pomanjkanjem in višanjem cen strojne opreme smo se sicer že srečali ob tistem prvem kripo porastu, ko je že vsaka babica penzijo menjavala za kripto kovance, a tokrat je življenja še dodatno zakompliciral koronavirus.

Končni rezultat je tak, da so grafične kartice postale suho zlato in trgovine ostajajo brez zalog, situacija pa se še nekaj časa ne bo izboljšala. Stradati so začeli tudi kripto rudarji, ki za svoje kripto frame preprosto ne morejo nabrati dovoljšne zaloge grafičnih kartic.

Zato so kitajski kopači preklopili v ekstrem in začeli masovno kupovati prenosnike, ki imajo v sebi že vgrajene grafične kartice. Weibo uporabnik BTCer je pred kratkim pokazal zbirko gaming prenosnikov, ki pridno meljejo in nabirajo digitalno bogastvo. Nato je na Twitterju pokazal bolj konkretno farmo prenosnikov, ki na tleh, omarah in mizah kopljejo za Ethereumom. Ni znano kakšno strojno opremo uporabljajo ti prenosniki, vidimo lahko samo to, da prihajajo izpod rok kitajskega podjetja Hasee.

Vprašanje seveda ostaja tudi smiselnost takšnega početja in kakšno vrednost Kitajci nakopljejo dnevno. A po drugi strani je to dober pokazatelj tega, kako je trenutno nor trg kriptovalut in kako so ljudje izstradani strojne opreme.

Brooklyn Nine-Nine se bo z 8. sezono poslovil od naših televizorjev

1

Serija Brooklyn Nine-Nine je bila znanstveno potrjena za drugo najbolj smešno serijo v zgodovini in ta komična serija je imela od svoje prve sezone leta 2013 precej težko življenje. Televizijska hiša FOX je namreč serijo leta 2018 preklicala, nakar jo je obudil NBC in pri njih tudi nastaja 8. sezona.

Ta je naletela med svojim snemanjem na kar nekaj težav. Začeti bi se morala lani jeseni, a vodja serije Dan Goor je junija sporočil, da bodo celotno sezono posneli znova. Ravno takrat so se namreč v ZDA začeli odvijati ogromni protesti zaradi smrti Georga Floyda, gibanje Black Lives Matter pa je med drugim zahtevalo prenovo policijske sile. Brooklyn Nine-Nine je sicer komedija, a dogajanje se vrti okoli življenja policistov, zato se je produkcijski ekipi zdelo edino prav, da dogajanje v sezoni obnovijo in humor prilagodijo trenutni situaciji.

Serija naj bi tako izšla letos, a zgodil se je vnovični zamik in NBC je zdaj potrdil, da bo 8. sezona nared šele enkrat v 2022.

Žal pa bo ta sezona tudi zadnja in bo vsebovala vsega 10 epizod. Goor je v izjavi zapisal, da sta se skupaj s soustvarjalcem Mikom Schurom že na začetku odločila, da bosta zgodbo povedala v točno 153 epizodah in da je to idealna dolžina za to serijo.

Serijo lahko trenutno gledamo na Netflixu, a manjka 7. sezona. Ta se bo na tem pretočnem servisu pojavila 26. marca, 8. sezono pa je NBC za zdaj najavil samo za njihovo lastno pretočno platformo Peacock, ki pi nas na žalost ni na voljo.

Steam v čast kitajskega novega leta gosti novo razprodajo

0

Preden dobro nastopi vikend si lahko v Steamovi knjižnici naberete kup novih naslovov. Trenutno je v poteku razprodaja Lunar New Year Sale, ki želi obeležiti kitajsko novo leto, rezultat tega pa je kup znižanih iger.

Vsak dan razprodaje boste Steam uporabniki prejeli tudi eno brezplačno animirano nalepko, znižane pa so tudi cene Steam točk, tako da si lahko privoščite kakšno animirano ozadje ali pa novega avatarja, kar bo zagotovo popestrilo vaš profil.

Vendar pa so najbolj pomembne igre, zato smo za vas zbrali nekaj najbolj zanimivih popustov:

Poln seznam popustov lahko najdete tule, razprodaja pa bo trajala vse do 15. februarja. Če si želite še kakšne brezplačne igre, potem je za vsa prava postaja sledeče povezava.

Igre Kingdom Hearts končno prihajajo na PC, a za njih boste široko odprli denarnico

0

Združitev junakov iz iger Final Fantasy in Disney izdelkov se je naprej zdel kot nek zanimiv eksperiment, ki bi ga nato kmalu pozabil čas. Vendar pa se je zgodilo ravno obratno in serija iger Kingdom Hearts je do sedaj nabrala že kar 11 iger, pa čeprav je zadnji pravi del označen s številko 3.

Igra je med svojim obstojem dobila kup odvrtkov in predelav za druge sisteme. A hec je v temu, da prav vsak od teh delov nosi ogromno podrobnosti glede zgodbe. Štorija je na splošno zelo zmedena in to je nekako postalo že pečat te serije, ki z vsakim naslednjim delom štorijalni klobčič samo še dodatno zaplete.

In zdaj vsa ta zmeda prvič prihaja tudi na PC- Založnik Square Enix je sporočil, da bodo PC igralci 30. marca dobili prav vseh 11 iger, a samo na Epic Games trgovini. Najavljeni so bili štirje paketi, vsak od njih pa bo v sebi držal več naslovov, cena pa je močno pretirana.

Novinci si najprej oglejte paket Kingdom Hearts HD 1.5 + ReMIX, ki vsebuje predelavo prve igre, igro Kingdom Hearts Re:Chain of Memories, ki je leta 2004 izšla za Game Boy Advance ter naslov Kingdom Hearts 358/2 Days. Poleg tega v paketu dobite Kingdom Hearts 2 Final Mix, ki je predelava drugega dela, Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix, ki je izšel najprej za prenosno konzolo PSP in Kingdom Hearts Re:Coded – to je predelava igre iz leta 2011.

Ste že zmedeni? No, to je bil šele prvi paket.

Drugi se imenuje Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue, notri pa vas čakata igri Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD, ki je predelava 3DS igre iz 2012 in Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep. Paket vsebuje še film Kingdom Hearts χ Back Cover, ki pove dogodke igre Birth By Sleep, ta pa nato razloži dogajanje pred Kingdom Hearts 3.

Tu je še skupek iger Kingdom Hearts Melody of Memory, ki so v bistvu ritmične igre.

Zadnji paket se imenuje Kingdom Hearts 3 + Re Mind, ki vsebuje tretji del iz leta 2019 ter njegov DLC.

Žal se je založnik odločil vse pakete pošteno zaračunati. Uvodni skupek je še najcenejši, saj zase zahteva 50 €, vsak od naslednjih pa stane polnih 60 €. Res je, da je to veliko iger, a gre za starejše naslove, ki bi jih prodajali ceneje. Če imate konzolo PlayStation 4 lahko vse to, razen ritmičnih iger in zadnjega DLC-ja, trenutno dobite za dobrih 27 €, kar je presneto velik prihranek.

Vesoljski Halcyon 6 trenutno brezplačen na Epic Games trgovini, naslednji teden pa nas čaka RAGE 2

0

Petek je, kar pomeni da je trgovina Epic Games tradicionalno v ponudbo postavila eno igro iz svoje knjižnice na meni brezplačnih priboljškov in ta teden je to vesoljska igra Halcyon 6: Lightspeed Edition.

Halycon 6 je sprva izšel leta 2016, od takrat pa se je zgodila manjša predelava, kateri je razvijalec nato nadel ime Lightspeed Edition. Znajdemo se na zapuščeni vesoljski postaji, ki je potrebna popravila, naši senzorji pa pravijo, da proti naši preljubi Zemlji drvi neznana in neprijateljska vesoljska flota. Naša naloga je, da postajo popravimo, zraven raziščemo nove tehnologije ter pridobimo še kakšnega zaveznika, ki nam bo pomagal odbiti zavojevalsko floto.

Igra je bila že leta 2016 zabaven produkt, Lightspeed Edition pa popravi nekatere zamere, kot je počasen tempo igranja in predela uporabniški vmesnik v nekaj bolj čistega in enostavnega. Ena od zanimivosti te igre je retro podoba, ki zna komu izgledati kot zastarela, spet pri drugih pa bo ravno to razlog za veselje.

Svojo kopijo lahko pridobite na naslednji povezavi, brezplačna ponudba pa se bo iztekla 18. februarja. Če res sovražite Epic Games trgovino lahko igro pridobite tudi na Steamu, kjer je trenutno znižana na 2.99 €.

Epic Games bo naslednji teden brezplačno ponudbo obogatil, saj bomo bo brezplačna postala igra RAGE 2, ki nas ob izidu sicer ni navdušila, a pod brezplačno nalepko se jo splača pogledati. Poleg bomo dobili še dirkačino Absolute Drift, ki je morda videti enostavno, a ponuja zabavno izkušnjo, na Steamu pa drži zelo pozitivne ocene.

Jack Black bo v prihajajočem Borderlands filmu odigral vlogo Claptrapa

0

Najava filma po igričarski seriji Borderlands ni ravno navdušila filmoljubcev, dokaj hladni pa smo ostali tudi igralci. Franšiza namreč ne ponuja nekega bogatega štorijalnega dogajanja in osebno mi prav noben od likov ni bil tako všeč, da bi si želel videti njegovo zgodovino, lokacije v igri pa tudi niso nekaj res izvirnega. A vse skupaj služi svojemu namenu v igrah, saj je tam poudarek na streljanju in nabiranju opreme.

Vendar pa očitno razvijalec Gearbox namerava s filmom resno napasti filmsko industrijo, saj je očitno scenarij dovolj dober, da so v sodelovanje privabili tudi večja Hollywoodska imena. Cate Blanchett bo odigrala vlogo tatice Lillith, Kevin Hart bo stopil v škornje Rolanda, Jamie Lee Curtis pa bo odigrala arheologinjo Tannis.

Včeraj je bil potrjen nov igralec in to je zabavni Jack Black, ki bo preko zvočnega podajanja oživel nadležnega/smešnega robotka Claptrapa. To bo naporna naloga, saj ima Claptrap v igrah precej unikaten glas in Jackovo žlubodranje tako morda ne bo všeč oboževalcem iger. A pogodba je sklenjena in Jack je svoje talente že večkrat posodil k ustvarjanju iger – Brutal Legend je denimo slonel na njegovem Rock&Roll življenju, vidno vlogo pa bo držal tudi v prihajajočem Psychonauts 2.

Borderlands film je tako zbral zasedbo, kateri manjka samo še The Rock in zadevo bi lahko označili za neuradni Jumanji film. Skrbi malce vzbuja režiser Eli Roth, ki se je na režiserskem stolčku preizkusil že večkrat, a kakšnega hudo dobrega izdelka še ni izvrgel. Morda bo ravno Borderlands to spremenil, a na rezultate bomo morali še malce počakati, saj se snemanje, ki se bo izvajalo na Madžarskem, še ni začelo.

Srednjeveški Chivalry 2 prihaja junija

0

Srednjeveško večigralsko klanje je postalo leta 2019 izjemno priljubljeno, saj je takrat na igričarsko sceno kot meteor padel slovenski Mordhau, ki ima še danes veliko bazo igralcev. A veliko ljudi se ne zaveda, da je pred Mordhauom na srednjeveški sceni vladala ena druga igra, imenovana Chivalry: Medieval Warfare.

Žal je njegova popularnost leta 2012 hitro uvenela, a razvijalec ni obupal in že dolgo dela na polnopravnem nadaljevanju Chivalry 2, ki se počasi premika tudi proti izidu.

Razvijalec je včeraj končno najavil tudi datum izida. Najprej nas med 26. in 29. marcem čaka zaprta beta, do nje pa se bo dokopal vsak, ki bo igro prednaročil na Epic Games trgovini. Tako je, Chivalry 2 bo za eno leto ekskluziva na Epic Games trgovini, nakar bo izšla tudi na Steamu. Končni izid igre se bo zgodil 8. junija 2021.

Chivalry 2 bo ob izidu ponujal vse tisto, kar danes od srednjeveških iger pričakujemo. Na izbiro bo več orožij ter zanimiv boj, ki bo vseboval veliko umikanja, napadanja in pravočasnega izmikanja. Razvijalec obljublja zanimive mape, na katerih se bo naenkrat naokoli preganjalo do 64 igralcev. Zanimivo je, da bomo lahko druge igralce napadali tudi s predmeti in če nam kdo slučajno odtuji orožje, ga zna v glavo doleteti bela kokoš.

Če bo le boj uživantski in če bodo orožja uravnotežena, potem nas zna to poletje doleteti zelo zanimiva igra.

Igralka Gina Carano (Cara Dune) odpuščena iz The Mandaloriana

1

Cara Dune je v seriji The Mandalorian mirna bojevnica, ki se oglasi takrat ko je treba, drugače pa najraje poseda v ozadju lokalne gostilne in se poskuša izogibati javnosti. Igralka Gina Carano je od svojega lika povsem drugačna in ženska je preko družabnih medijev že večkrat pokazala bizarno obnašanje.

Med drugim se je norčevala iz nošnje mask, širila razne teorije govoric glede ameriških volitev, vsake toliko pa je bila zasačena pri všečkanju objav, ki so obsojale gibanje Black Lives Matter. Disney je njeno obnašanje nekaj časa trpel, a Gina je včeraj na svojem Instagram profilu zapisala objavo, ki je sodu izbil dno.

Objava je bila nato izbrisana, a hitri internetni raziskovalci so zapis ohranili v obliki slike. Igralki se je zdelo pametno, da trenutne ameriške republikance primerja z Židi, ki so med pohodom nacistov doživeli nečloveško trpljenje. Gina je očitno mnenja, da je kreganje na Twitterju enako zažiganju človeških trupel v koncentracijskih taboriščih, kar je seveda močno razburilo javnost.

Na Twitterju je na popularnosti začel dobivati ključnik #FireGinaCarano in Disney je hitro uslišal krike množice. V izjavi za javnost je predstavnik LucasFilma zapisal, da Gina Carano pri njih ni več zaposlena in da nimajo nobenih načrtov, da bi z njo sodelovali v prihodnosti.

Pretočni servis Disney+ trenutno dela na novi seriji Star Wars: Rangers of the New Republic, kjer naj bi se pojavil tudi lik Care, a ti načrti so verjetno zdaj propadli – no, vsaj kar se tiče sodelovanja s to igralko.

Epic Games prikazal napredno ustvarjanje likov v pogonu Unreal Engine

0

Ustvarjanje začetnega lika v igrah zna biti hud komplicirano ali pa preprosto opravilo. To vam zna povedati marsikateri RPG igralec, ki je v oblikovanje vsake pritikline svojega digitalnega avatarja vložil ure dela, zraven pa bo še pridodal, da nekatere igre omogočajo spreminjanje tudi najmanjših pdorobnosti, medtem ko nekatere ponudijo zgolj izbiro spola ter frizure.

Epic Games je včeraj prikazal delovanje orodja MetaHuman Creator, ki bo v igrah, ustvarjenih v pogonu Unreal Engine, odpravilo ravno to težavo, ki naj bi mučila veliko razvijalcev. Animiranje obrazov in raznih delov telesa lahko vzame tedne ali pa celo mesece dela, medtem ko bo MetaHuman Creator to poenostavil in na zaslon pripeljal vrhunske rezultate.

Kakor lahko vidite so osebe, ustvarjene v tem orodju, res realistične in včasih res že malce s težavo ločiš grafiko od resničnega življenja. Koža je mestoma še vedno malce preveč svetleča in The Last Of Us 2 še vedno ponuja bolj podrobne obraze, a treba je vedeti, da lahko MetaHuman ljudi ustvari čisto vsak, ki se mu bo zdelo vredno v ustvarjanje vložiti nekaj truda. MetaHuman orodje bo ob izidu povsem brezplačno in če v obzir vzamemo še dejstvo, da je Unreal Engine tudi povsem brezplačen oz. licenco plačate šele takrat, ko zaslužite vsaj milijon zelencev, potem smo dejansko prišli do dobe, ko lahko vsak s talentom ustvari hudo podrobno igro, brez da bi v to moral vložiti evre.

MetaHuman kreacije so tudi prenosljive in uporabi se jih lahko v igrah, filmih in mobilnih aplikacijah. Orodje trenutno za igranje še ni na voljo, a izid naj bi se zgodil enkrat v 2021.

Pedro Pascal bo v prihajajoči seriji The Last of Us igral Joela

Od prve najave serije The Last of Us je preteklo že nekaj vode in praktično takoj po najavi projekta so se začela ugibanja o tem, kdo bo prevzel vlogo Joela, ki je v prvi igri nosil glavno vlogo. Oboževalci so našteli kar nekaj primernih kandidatov – med njimi smo denimo naleteli na Hugha Jackmana, osebno pa sem še vedno mnenja, da bi bil igralec Nikolaj Coster-Waldau, ki je v seriji Igra prestolov odigral Jamieja, perfekten igralec za to vlogo.

Včeraj so se nenadoma pojavile govorice, da bo vlogo Joela prevzel igralec Mahershala Ali, ki smo ga videli v seriji True Detective. To se je kasneje izkazalo za lažno novico, a samo nekaj ur kasneje je spletna stran Deadline objavila, da bo vlogo Joela prevzel dobro znani igralec Pedro Pascal, ki smo ga videli že marsikje, a trenutno nas najbolj navdušuje v vlogi Mandaloriana.

Zadeva še ni uradno potrjena, a Deadline ima očitno dobro vire. Pedro naj bi se nedavno odločal med vodilnimi vlogami v večih serijah, a na koncu si je izbral The Last of Us. Pojavila so se sicer ugibanja, kako bo igralec hkrati delal na Mandalorianu in The Last of Us, poleg tega pa LucasFilm dela na še eni seriji The Book of Boba Fett, kjer se bo Mandalorian tudi zagotovo pojavil. Vendar pa je Pedro v tej seriji v glavnem zamaskiran v oklepu, tako da lahko nekaj njegovega premikanja po sceni prevzame tudi kdo drug, medtem ko on poskrbi za zvočno podajanje.

Zasedena je tudi vloga Ellie in to tudi uradno. Ta je prešla v roke igralke Belle Ramsey, ki je najbolj znana po vlogi Lyanne Mormont iz serije Game of Thrones. The Last of Us serijo bo nadzoroval Craig Mazin, ki je poprej za HBO spočel odlični Černobil, kot izvršni producent pa bo pri seriji sodeloval Neil Druckmann, ki je bil tudi kreativni direktor obeh iger. Pilota bo režiral ruski filmar Kantemir Balagov.

The Last of Us bo izšel pod produkcijsko hišo HBO, ki je za to serijo pripeljal svoje največje talente. Tako Pedro kot Belle sta igrala v seriji Igra prestolov, tako da zdaj manjka samo še Nikolaj Coster-Waldau, ki bi lahko zlahka odigral vlogo Joelovega brata Tommyja in družina bi bila zopet zbrana na enem mestu.

Assassin’s Creed Chronicles: China lahko trenutno dobite povsem brezplačno

0

Ubisoft praznuje kitajsko novo leto, zato so se odločili znižati cene nekaterih svojih iger, eno pa trenutno tržijo po ceni 0 €.

Trenutno si lahko na uradni strani aktivirate igro Assassin’s Creed Chronicles: China in jo nato obdržite za vedno. Ta naslov je Ubisoft ob praznovanju kitajskega novega leta podelil že lani, letos pa so se odločili za enako potezo. Navsezadnje drugih kitajskih iger nimajo, pa čeprav oboževalci že leta in leta vzklikajo po polnopravnem nadaljevanju Assassin’s Creed serije, ki bi bila postavljena na Kitajsko.

Dokler se to ne zgodi se boste morali zadovoljiti z odvrtkom Chronicles: China. V tej avanturi spremljamo zgodbo morilke Shao Jun, igranje pa poteka v iz strani gledanem pogledu, tako da bi lahko Chronicles igre označili za platformske igre, ki pa vsebujejo tudi veliko umorov. Igro lahko brezplačno aktivirate vse do 16. februarja.

Ubisoft trenutno gosti tudi razprodajo iger, ki je znižala cene nekaterih njihovih naslovov. Ne pričakujte nekih rekordnih popustov, a nekaj dobrot se najde. Assassin’s Creed Valhalla trenutno stane 49,79 €, Immortals Fenyx Rising 40,19 €, Rainbow Six Siege pa samo 8 €. Poln seznam popustov si lahko ogledate tule, za omejen čas pa si lahko pri ceni odbijete še 15 %, če pri nakupu vtipkate kodo LUNAR15.

Preživetvena vikinška igra Valheim prodala milijon kopij v samo enem tednu

0

Steamova lestvica najbolj prodajanih iger je te dni povsem drugačna kot pa samo mesec ali dva nazaj. Se sploh še kdo spomni prekonočnih hitov Among Us in Fall Guys? Ta dva naslova sta namreč dolgo kraljevala lestvici prodaje, a čeprav je bila prodaja odlična, je bilo od začetka jasno, da ti igri ne bosta dolgo nosili krone, saj se ju bodo igralci slej ali prej naveličali.

In to se je tudi zgodilo, saj so zdaj igralci preklopili na nekaj drugega. Trenutno je namreč na prvem mestu vikinška preživetvena igra Valheim, ki je izšla komaj teden nazaj, a je hitro postala prodajni hit. Švedski razvijalec Iron Gate Studios je na uradni Steam strani ponosno najavil, da so igralci samo v enem tednu od izida pograbili že milijon kopij igre, kar priča o temu, da si igralci hudo želijo nove vsebine, pa čeprav je ta še daleč od dokončane. Valheim je namreč še vedno v stanju Zgodnjega dostopa, tako da manjka še veliko igralnih mehanik, naleteli pa boste tudi na marsikakšnega hrošča. Vendar je jedro igre, torej ukvarjanje s preživetjem, huronsko zabavno in zadeva bo skozi čas postala samo še boljša.

S tem se strinjajo tudi igralci, saj ima igra močno pozitivne ocene. Igro je istočasno preigravalo kar 160k igralcev, na Twitchu pa je zabeležila 127k istočasnih gledalcev.

Razvijalec je še zapisal, da bodo v letošnjem letu še naprej dodajali novo vsebino, a glede na zapisano, nekako ne pričakujemo, da bo Valheim v letu 2021 zapustil Zgodnji dostop. Igra vas trenutno na Steamu stane 16,79 €.

Ženska, ki si je po nesreči v lase nanesla superlepilo, preko noči postala zvezdnica Instagrama

0

Ena bolj bizarnih zgodb, ki jih lahko te dni najdemo na družabnih medijih se tiče ženske z imenom Tessica Brown. Ženska je svojim sledilcem v petek podelila presenetljivo zgodbo, saj si je lase “po nesreči” prešpricala s superlepilom, zdaj pa lepila ne more spraviti iz glave in njeni lasje so zamrznjeni v času že kar en mesec.

Po nesreči dajemo v navedek z razlogom, saj vse skupaj ni bila ravno posledica nezgode. Tessici je namreč sredi oblikovanja frizure zmanjkalo Got2B spreja za lase in je po neki bizarni logiki v roke vzela Gorilla Glue razpršilo, ki je v bistvu eno najmočnejših lepil na svetu. Očitno je bila njena logika to, da če prihaja zadeva iz razpršila, potem je praktično ista stvar. Še dobro potem, da se notri ni nahajala kakšna nevarna kislina.

Tessica je hitro spoznala svojo napako, ki pa je ni enostavno odpraviti. Lase si je že oprala 15x, a to njeni zalepljeni čeladi ni prišlo do živega. Nato je lase omočila z oljem čajevca in vse skupaj zavila v folijo, a tudi od tega ni bilo nič. Na spletu so ji na pomoč priskočili tudi drugi, med drugim se je oglasil dermatolog, ki je svetoval uporabo acetona. Sledil je obisk urgence, a tudi tam očitno na njeno težavo niso našli odgovora.

Pomagalo ni nič in z naraščanjem njene panike se je začel tudi meteorni vzpon sledilcev na Instagramu, ki so z zanimanjem začeli spremljati njeno zgodbo. V petek je imela Tessica vsega 35k sledilcev, ta številka pa je samo v nekaj dneh narasla na več kot 742k. Njeno zgodbo so opazili tudi nekateri slavni, med njimi se je oglasil Chance The Rapper, ki je nesrečnici izrazil podporo na Twitterju.

Tam se je nato oglasilo tudi podjetje Gorilla Glue, ki je zapisalo, da jim je žal za njene težave in da je na nalepki jasno zapisano, da je izdelka ne smemo požirati in se izogibati stiku z očmi, kožo in oblačili.

A nič ne piše o laseh in pri Tessici je ob tem na površje splavala njena ameriška duša, zato zdaj razmišlja o tožbi podjetja. Tessica naj bi prebrala nalepko, a ker je gor pisalo, da je izdelek namenjen različni uporabi, je mislila, da sem spadajo tudi lasje.

Tessica je zagnala tudi GoFundMe kampanjo, ni pa čisto jasno zakaj potrebuje denar. Kampanja si je zastavila nabrati 1.500 dolarjev, a že v ponedeljek je v blagajno nakapljalo preko 17.000 $, številka pa se bo zagotovo še zvišala.

Končni razplet bomo dobili očitno kmalu, saj je Tessica nazadnje na Instagramu zapisala, da leti v Los Angeles na prav posebno operacijo, ki naj bi jo rešila iz njenega unikatnega zapleta.

Kitajska verzija Steama končno nared, a igralci lahko izbirajo med samo 53 igrami

0

Kitajska oblast zelo rada cenzurira različne izdelke in industrija videoiger pri temu ne odstopa. Začuda pa digitalna platforma Steam pri njih hujše cenzure ni doživela in Kitajci lahko pridno igrajo praktično vse naslove, ki jih je prejel tudi Zahodni svet.

Vendar pa to veselje ni trajalo dolgo, saj je Valve za kitajski trg delal prav unikatno verzijo Steama, ki je nedavno končno izšla iz testiranja in je sedaj na voljo za vse kitajske igralce.

Spletna stran PCGamer se je malce globlje potopila v kosti kitajskega Steama in na prvi pogled nekih večjih razlik ne boste opazili. Barvna paleta ostaja nespremenjena, največja vizualna razlika pa je seveda jezik, ki je kitajski in je na splošno drugi najbolj popularen jezik te platforme.

A ko začnete malce bolje raziskovati lahko opazite konkretne razlike. Za začetek je za nakup in igranje na voljo samo 53 iger. To je smešno malo, a tudi ni tako nepresenetljivo. Kitajska vlada namreč preuči čisto vsako igro, saj nobena od njih ne sme vsebovati pretiranega nasilja ali pa kakršnekoli propagande, ki bi kritizirala Kitajsko. Spomnimo se grozljivke Devotion, ki je samo zaradi ene skrite kritike na Kitajskem zagnala vik in krik, tako da jo je moral Steam odstraniti iz svoje trgovine, enako pa je nato naredila trgovina GOG.

steam

Odstranjeni so tudi forumi, saj očitno kitajska vlada ne želi, da bi se igralci med sabo kaj preveč družili, podajanje recenzij pa je še vedno na voljo.

Zanimivo je, da je Kitajcem zaenkrat na voljo običajna verzija Steama in tudi ta prirejena, tako da ostaja vprašanje, zakaj za vraga bi kdo namestil kitajsko verzijo, ki ji manjka cel kup iger ter funkcij, ki smo jih uporabniki Steama že navajeni. Vendar pa cinik v meni pravi, da ta izbira ne bo več dolgo na voljo in samo vprašanje časa je, ko bo kitajska vlada prepovedala mednarodno verzijo in prisilila uporabnike, da namestijo samo inačico, ki je bila odobrena iz njihove strani. Upanje seveda ostaja, da bodo kitajski igralci lahko še naprej svobodno igrali karkoli jim prija, a logika pravi, da potem razvoj kitajske verzije nato ne bi imel prav nobenega smisla.

Zanimivo je, da na kitajskem Steamu za zdaj ne najdemo igre Tale of Immortal, ki je trenutno med najbolj prodajanimi igrami na tej platformi. Odobritev iz strani kitajske vlade namreč lahko traja več let in tako bo njihov Steamov katalog zagotovo še narasel, a to je počasen proces, med tem časom pa znajo kitajski igralci zapustiti kitajsko različico in presedlati na normalno. Seveda pa se to hitro spremeni, če jim bo ta izbira umaknjena.

Ubisoft se odmika od izdajanja večjih naslovov in se bo osredotočil na F2P igre

0

Francoski založnik Ubisoft je v letu 2020 kar dobro zaslužil, saj je ob vsej suši ravno ob pravem trenutku na površje zlezel Assassin’s Creed Valhalla ter porušil rekord kot njihova najbolj prodajana igra. Kljub temu uspehu pa bo založnik v prihodnosti začel obratovati drugače, saj se ne želi zanašati samo na prodajo večjih AAA iger, ampak bo poskušal denar pridobiti iz F2P iger ter se napajati iz svojega kataloga že izdanih iger.

Vse to je bilo razloženo v klicu za investitorje, tam pa so bili razkriti načrti za fiskalno leto 2022. Ubisoft bo med aprilom 2021 in marcom 2022 izdal tri večje AAA igre, nato pa se bo njihov finančni načrt spremenil. Za kitajski trg nameravajo izdati mobilno različico Assassin’s Creeda, pri tem pa jim bo izdatno pomagal Tencent. Skladno s tem bo njihov fokus padel na raziskovanje podobnih F2P naslovov, ki jih želijo proizvesti še posebej za mobilni trg.

Direktor Yves Guillemot je zraven še pripomnil, da se bodo v prihodnosti še bolj zanašali na svoj katalog že izdanih naslovov. Ob tem je omenil Rainbow Six Siege, ki je danes star že 6 let in je v zadnjem letu dodal 12 milijonov novih igralcev, tako da je njegova igralna baza že kar 70 milijonov.

Kaj torej vse skupaj pomeni? Ubisoft ne bo kar naenkrat nehal delati AAA igre in trenutno ima v izdelavi kar nekaj obetajočih projektov. Med njimi najdemo Far Cry 6, Skull & Bones, predelavo Prince of Persia: Sands of Time ter en skrivnosti Star Wars naslov v odprtem svetu. A ko bodo enkrat te igre izdane lahko pričakujemo upad enoigralskih iger in razširjen katalog na mobilnem trgu. Zanimivo je, da Ubisoft v klicu ni omenil svoje F2P igre Hyper Scape, ki je neslavno pogrnila.

Na nek način je sprememba fokusa dobra novica, saj se je Ubisofta v poznavalskih krogih začelo označevati za “kralja povprečnih iger”. Poleg tega so njihove enoigralske igre začele zlagoma združevati igralne koncepte, tako da včasih nisi več vedel, ali igraš Far Cry ali pa Assassin’s Creed iz prvoosebnega pogleda. Vseeno pa to verjetno pomeni, da lahko pozabimo na nadaljevanja Splinter Cella ali pa Raymonda, saj se je podjetje očitno odločilo svoj denar vložiti v bolj varne naložbe.

Modder izdal popravek za Bloodborne, ki omogoči igranje pri 60 sličicah na sekundo

0

Bo igra Bloodborne kdaj dobila predelavo za PC? Kdo ve, a jasno je, da so oboževalci te igre ob izidu konzole PlayStation 5 upali vsaj na manjšo nadgradnjo, ki bi omogočila igranje na višjih ločljivostih in sličicah na sekundo. Konzola je tega vsekakor sposobna in čeprav igra na novi konzoli drži bolj stabilne sličice na sekundo in se hitreje naloži, razvijalec Form Software drugih sprememb ni naredil.

Na takšno miniaturno predelavo je čakal tudi dobro znani modder z imenom Lance McDonald, ki je že oktobra lani lepo pokazal, da Bloodborne lahko teče pri 60 sličicah na sekundo in to na konzoli PlayStation 4 Pro. Za to je sicer treba narediti nekaj kompromisov, saj igra takrat pade na ločljivost 1280×720, a pri tako hitri igri kot je Bloodborne so sličice na sekundo veliko bolj pomembne kot prelestna grafika. Lance je lani izjavil, da modifikacije zaenkrat ne bo izdal na splet, saj bo počakal, če bo slučajno razvijalec FromSoftware izdal uradno predelavo.

Od tega ni bilo nič, zato je Lance brezskrbno poslal svojo modifikacijo na splet. Datoteka je na voljo na njegovem Patreonu, za igranje pa boste potrebovali nameščeno posodobitev 1.09, vaš PlayStation pa mora biti tudi odklenjen, da lahko takšno modifikacijo sploh požene.

Žalostno je, da se FromSoftware očitno ne namerava več dotakniti te mojstrovine, ki jo mnogi čislajo za najboljšo igro, ki jih je FromSoftware kadarkoli izdelal. Tiste govorice o PC predelavi očitno niso vodile nikamor, o nadaljevanju pa nikoli ni bilo nobenih informacij, čeprav je vodja studia Hidetaka Miyazaki v preteklosti izjavil, da je ravno Bloodborne njegova najljubša kreacija.

Crash Bandicoot 4 prihaja marca na naslednjo generacijo konzol, PC verzija pride kasneje

0

Crash Bandicoot 4: It’s About Time nas je lani navdušil in razvijalec s smešnim imenom Toys for Bob se sedaj pripravlja na predelavo igre za konzole naslednje generacije. Igra bo tako 12. marca zaživela na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X in S, svojo verzijo pa bo dobila tudi konzola Nintendo Switch. Založnik Activision ni pozabil niti na PC igralce, a ti bodo svoj izvod prejeli nekoliko kasneje, igro pa bomo lahko kupili samo na Battle.net platformi.

Večje mišice konzole bodo predelavo zmožne poganjati na 4K ločljivosti pri 60 sličicah na sekundo. To velja za obe konzoli, izjema je samo Xbox Series S, kjer bo slika povečana iz 1080p na 4K. Lastniki sistemov PlayStation 5 se lahko veselite tudi 3D zvoka ter nadgrajene nadzorne sheme, saj bo igra izkoriščala igralne prijeme DualSense igralne ploščka.

Če si igro že lastite za prejšnje konzole, potem bo nadgranja na PlayStation 5 in Xbox Series X in S popolnoma brezplačna. V nasprotnem primeru boste za igro odšteli 60 €, medtem ko boste na PC-ju ter Nintendo Switchu za špil primaknili 40 €.

Crash letos praznuje svojo 25. obletnico in založnik obljublja, da bo ta dogodek tudi obeležil z nekaj presenečenji, žal pa še ni znano, če bo franšiza dobila še kakšen nov vnos, res pa bi bil tudi že čas, da bi odlični Crash Team Racing Nitro-Fueled dobil predelavo za PC.

Liquid Freezer II 120 – Test CPU hladilnika | Majhen, a zmogljiv

V industriji vodnih procesorskih hladilnikov že kar nekaj časa nismo bili deležni večjega napredka. Lahko bi rekli, da dizajn na tem področju lepo stagnira. Kakšen ventilatorček gor ali dol, OLED zaslon na pumpi, RGB osvetljava, kjer je je pač možno pritrditi brez prevelikega učinka na delovanje… Le redki proizvajalec se trudi oddaljiti od klasičnega dizajna, katerega korenine sodijo še v sam konec 20. stoletja.

Med te proizvajalce sodi tudi Arctic. A glej, no, glej, ta polarni prijatelj se je z njihovo zadnjo serijo skušal nekoliko ločiti od preostanka. Njihov nov niz vodnih hladilnikov Liquid Freezer 2 bi zraven procesorja naj poskrbel tudi za nižje VRM temperature, po zaslugi majhnega ventilatorja na vrhu procesorskega predela. Kar izgleda zgolj kot še ena klasična izvedba brez kakršnekoli RGB osvetljave, namesto te pa pozornost pritegne z elegantnim črno-belim stilom. Seveda pa tudi s tem, da je Arctic direktno na pumpo namestil 40mm ventilator, ki bi naj skrbel za konstantno oskrbo svežega zraka za voltažne pretvornike na območju procesorja. Pa si dajmo pogledati, ali je inovacija dejansko koristna, ali gre zgolj za glasni okras.


Tehnične specifikacije

Liquid Freezer II serija je na voljo v štirih izvedbah: Liquid Freezer II 120, Liquid Freezer II 240, Liquid Freezer II 280 in Liquid Freezer II 360. Kot že imena nakazujejo, je edina razlika v modelih v velikosti radiatorskega predela in s tem tudi velikosti in številu ventilatorjev.

  • Vodna pumpa
    • VRM ventilator: 40 mm, 1000 – 3000 RPM (nadzorovan preko PWM)
    • Črpalka: 800 – 2000 RPM (nadzorovana preko PWM)
    • Poraba: 1.0W – 2.7W (črpalka in VRM ventilator)
    • Dizajn: Cold Plate Copper, Micro Skived Fin
    • Dolžina cevi: 350 mm
    • Zunanji diameter cevi: 12.4 mm, Notranji: 6.0 mm
    • Dimenzije (brez cevi): 98 mm x 78 mm x 53 mm
  • Ventilator
    • Hitrost: 200 – 1800 RPM (nadzorovan preko PWM)
    • Pretok zraka: 56.3 CFM
    • Statični pritisk: 2.2mm H2O
    • Tok / Napetost: 0.08 A / 12 V DC
    • Ležaj: Tekoči dinamični ležaj
    • Konektor: 4-pinski konektor
    • Dimenzije: 120 mm x 120 mm x 25 mm
  • Splošno
    • Podprta podnožja: 1200, 115X, 2011-3, 2066, AM4
    • Termalna pasta: MX-4 (0.8 g)
    • Skupna teža: 932 g (ventilator, radiator, pumpa, cevi)
  • Radiator
    • Material: Aluminij
    • Dimenzije: 157 x 120 x 38 mm

Embalaža

Liquid Freezer II – 120 je svoje mesto našel v modri škatli. Gre za dokaj majhno embalažo z vsemi sestavnimi deli v prilagojenem modelu, tesno zapakiranem v notranjosti. Na sprednji strani same škatle lahko vidimo profilno skico hladilnika s podatki o 2 letni garanciji, imenom modela hladilnika ter omembo MX-4 termalne paste, ki se prav tako nahaja v notranjosti. Celotna škatla je v klasičnem Arctic stilu, v katerem so bili že vsi izdelki, ki smo jih prejeli s strani tega podjetja.

Na zadnji strani najdemo vse glavne karakteristike in prednosti hladilnika, na levi strani diagram s tehničnimi specifikacijami in dimenzijami, desno pa kratek tehnični navedek v različnih jezikih.

Arctic se že kar nekaj časa ne poslužuje več fizičnih navodil. V škatle raje prilaga listek s QR kodo, katera nas popelje na njihovo spletno stran. Tam lahko najdemo digitalno obliko navodil. Kljub temu, da je proces dosti bolj ekološko prijazen, se vseeno zna pojaviti problem, ko boš ob namestitvi zaradi kakšne malenkosti moral iti skozi celoten proces dostopa do digitalnega vodiča.

V notranjosti zraven hladilnika najdemo še zadnjo ploščo ter dve kovinski plošči in vijake za vsa omenjena podnožja – 1200, 115X, 2011-3, 2066, AM4. Ne smemo pozabiti tudi na vzorec MX4 termalne paste, ki bo zadostovala za prvi nanos.

Izgled in dizajn

Hladilnik Liquid Freezer II 120 je v celoti popolnoma črno-bel s klasičnim kvadratnim rebrastim radiatorjem. Ventilator je že nameščen na radiatorju v potisni konfiguraciji, tako da boš med namestitvijo prihranil nekoliko časa, če je to tvoja želena konfiguracija.

Seveda je hladilnik tudi napolnjen s potrebno hladilno tekočino, zato se tudi tistim z najosnovnejšimi znanji ni potrebno po nepotrebnem razburjati. V bistvu je vse, kar moraš storiti za namestitev, pritrditev pravilnega podnožja na hladilni predel in namestitev hladilnika na procesor ter radiatorja na ohišje. Sistem s to konfiguracijo ne zahteva vzdrževanja s strani uporabnika in zagotavlja nemoteno uporabo vsaj 2 leti, preden bo potrebna kakšna osvežitev.

Največja novost nedavno izdane serije je popolnoma nova črpalka, dizajnirana znotraj podjetja. V oglasnem materialu omenjajo PWM-nadzor za izboljšano učinkovitost, majhno porabo energije in tiho delovanje. Za razliko od večine črpalk, ki delujejo pod polno obremenitvijo ne glede na temperaturo, lahko Arctic črpalka upočasni pretok in tako zmanjša hrup pod nizkimi obremenitvami. Zmore namreč delovati med 800 in 2000 RPM.

Osnova procesorskega bloka je dimenzij 98mm (D) x 78mm (Š) x 53 mm (V). Osnovni predel je iz nesvetlečega bakra, zgoraj pa se nahaja plastična osnova s pumpo in majhnim ventilatorjem.

Na hladilnem bloku se nahaja plastični predel z logotipom proizvajalca. Ta predel se na klasičnih vodnih hladilnikih v ohišjih z nižjim pretokom zraka lahko precej zagreje, a aktivno hlajenje navadno ni potrebno, saj pasivno odvajanje toplote poskrbi, da ne prihaja do motenj.

Arctic pa je za predel poskrbel z majhnim, 40mm ventilatorjem z obrati med 1000 in 3000 RPM. Konkurenti se nad prakso zagotovo zgražajo, saj so majhni ventilatorji znani po tem, da med delovanjem v višjih obratih zvenijo kot jezen čmrlj. A pri Arcticu so se očitno zavedali problema in ventilatorček je dokaj tih in po glasnosti ne odstopa od preostalega hladilnega sistema.

Debelina radiatorja znaša 38mm, kar je nekoliko več kot pri klasičnih hladilnikih, nisem pa prepričan, koliko to vpliva na hlajenje. Zagotovo pa je nameščanje v manjših ohišjih s tesnimi predeli na podlagi tega nekoliko oteženo.

Na zgornji in spodnji strani hladilnika najdemo tudi Arctic logotip in napis.

Cevi radiatorja sta dolgi približno 50 cm. Njun zunanji premer je 12,4 mm, notranji premer pa 6 mm. So črne barve s srebrnimi črtami, na koncu obeh pa najdemo tudi visokokakovostna kovinska okova s črnim kromiranim videzom. Cevi sta tudi dokaj togi, kar je edina majhna kritika glede njih.

Arctic P12 120mm ventilator na radiatorju se regulira preko kombiniranega PWM vtiča, njegova minimalna hitrost je zgolj 200 RPM, maksimalna pa 1800 RPM.

Hladilnik vsebuje zgolj en kombiniran 4-pinski PWN kabel in ne ločena kabla za črpalno in ventilator, kot smo ju vajeni. Zasluga temu gre dejstvu, da črpalka ne rabi obratovati pri konstantnih 100% ampak je njena moč nastavljiva. Problem kombiniranega vtiča je, da posameznih delov ni možno nastavljati ločeno, skrbela me je predvsem hitrost 400mm ventilatorja na črpalki.

Proces namestitve

Pri namestitvi ni večjih posebnosti, seveda pa se lahko rahlo razlikuje glede na podnožje, na katerem želiš hladilni sistem uporabljati. Vijake potisni v reže na zadnji plošči, nato pa jih fiksiraj na mesto s podložkami. Na tej točki lahko zadnjo ploščo namestiš na matično ploščo.

Naslednji korak je uporaba podložk in odmičnih ploščic za pritrditev zadnje plošče na matično ploščo.

Nosilno ploščico s pomočjo vijaka pritrdiš na hladilnik. Smer namestitve nosilnih ploščic na hladilnik se razlikuje glede na podnožje, ampak na splošno ta proces ne bi smel povzročati problemov.

Navojne luknje so predvidene za matice na pritrdilnem mostu hladilnika. S privitjem teh je hladilnik zdaj pravilno nameščen.

Zadnji proces je vključitev kombiniranega PWN vtiča v mesto za CPU ventilator. Kljub temu, da gre za vodni sistem s črpalko, ta ne rabi delovati na 100% in kljub temu, da ti bo um govoril, da uporabi mesto za črpalko, to ni potrebno.

Na koncu je potrebno še namestiti hladili blok na ustrezno mesto na ohišju. Lahko ga namestiš kjerkoli. Dokaj majhen, a nekoliko širok hladilni blok bo ustrezal številnim ohišjem, problem se lahko pojavi zgolj v zelo utesnjenih primerkih.

Test delovanja

Čas je za prehod na testiranje. Preden predstavimo naše grafikone, nekaj pomembnih točk: Prvič, vse, kar bomo pokazali, je rezultat naših testov in drugi rezultati se lahko razlikujejo glede na uporabljene komponente, kot so matična plošča, ohišje in podobno. Naše meritve so namenjene preizkusu hladilnih zmogljivosti hladilnika na testnem sistemu v originalni hladilni konfiguraciji s hladilnikom, nameščenim na zadnji strani ohišja.

Preizkus je težko standardizirati, saj bo imela vsaka matična plošča različne hladilnike in pozicioniranje. A kljub temu lahko po medsebojni primerjavi posameznih hladilnikov razbereš razliko med njimi. In še enkrat, ne pozabi, da je konfiguracija ohišja tista, ki najbolj vpliva na toploto procesorja. Bom pa rekel, da je ta test ustvaril objektivno hierarhijo, kjer nekaj stopinj tu in tam v resnici ne bo igralo večje vloge.

Testni sistem

  • Procesor: AMD Ryzen 9 3900X @4.60GHz
  • Matična plošča: Asus PRIME X370-PRO
  • Pomnilnik: 2x 16GB G.Skill Trident Z @3600GHz
  • Grafična kartica: ZOTAC GAMING GeForce RTX 2080 SUPER Triple Fan
  • Napajalnik: Corsair HX1000i 1000W, 80 Plus Platinum
  • Sistemski disk: Intel 760p Series 256GB SSD M.2
  • Drugi disk: SAMSUNG 860 PRO 512GB SSD
  • Ohišje: INTER-TECH C-303 Mirror
  • Windows 10 64-bit

Programska oprema

  • CPUID CPU-Z 1.65
  • Core Temp
  • CPUID HW Monitor 1.23
  • CPUID CPU-Z 1.65
  • Prime 95
  • 3D Mark

Metodologija testiranja

Okoliška temperatura med testi je znašala 21°C, za vse pa je bila uporabljena termalna pasta Arctic MX-4. Med testi temperature so bili procesorski ventilatorji nastavljen na maksimalno hitrost, da zaradi samodejne regulacije ne bi prišlo do neskladij. Posamezni testi so bili izvedeni večkrat, za napisane rezultate pa smo vzeli povprečno vrednost vseh testov.

Temperature

Mini ventilator hladilnika se je izkazal za presenetljivo učinkovitega. Dokazano dejansko pomaga pri hlajenju: najboljši rezultat smo dobili pri vklopljenem VRM ventilatorju na pumpi. Z izključenim je hladilnik izgubil nekoliko mest napram konkurenci. Rezultat je namreč “padel” za približno 5 stopinj Celzija. Da, majhen ventilatorček na hladilniku deluje in ni tam zgolj za izgled. Hkrati pa to v resnici ni toliko relevantno. Ne škodi, da je hladilnik hladnejši, vendar ta lastnost ne bi smela biti prelomna točka med nakupom izdelka in ne.

Če bo tvoja mašina delovala tako vroče, da boš potreboval dodatno znižanje za 5 stopinj, je verjetno čas, da poiščeš drugo rešitev. Preprosto ne mislim, da bo to zelo pogosto igralo veliko vlogo, a vseeno dobiva Arctic pohvalo za dobro opravljeno delo in uvrstitev visoko na lestvici z relativno nizko glasnostjo.

Glasnost

Za podporo našemu mnenju, da je Arctic Liquid Freezer odličen hladilnik, lahko vzamemo tudi teste glasnosti, ki smo jih izvedli. Hladilnik ni zgolj opravil zelo dobrega dela pri hlajenju Ryzen 9 3900X (sploh glede na to, da gre za 120mm različico), ampak je pri tem uspel biti eden tišjih hladilnikov, kar smo jih dali na test.

Zaključek

Dandanes so si vsi vodni hladilniki medsebojno zelo podobni, toda Arctic je z Liquid Freezer II naredil nekaj, kar ga loči od mnogih drugih hladilnikov na trgu. Kakovost izdelave je dokaj impresivna, z debelim in lepo zaključenim radiatorjem, kakovostnim 120mm ventilatorjem in dodatnim hlajenjem na črpalki, vse v stilski in privlačni črno-beli kombinaciji.

Arctic Liquid Freezer II 120 bo všečen sploh za minimaliste, saj ne vsebuje tudi nikakršne RGB osvetljave. Pomanjkanje RGB bo dobrodošlo za kar nekaj ljudi, sploh ob tem, da vsebuje cel hladilnik izjemno čist videz. Zmogljivost je zagotovo impresivna in med našim testiranjem je uspel hladilnik prav tako ostati prijetno tih. Pretok zraka ventilatorja je odličen, pri čemer se ga komaj sliši in udobno lahko dvigneš število vrtljajev za nekaj dodatne zmogljivosti, brez velikih odrekanj na področju akustike.

Tudi uporabnikom mini-ITX plošč se ni treba bati, saj Liquid Freezer II 120 ne blokira razširitvenih rež, pa tudi pomnilnik lepo sede podenj. Torej, če je faktor vaše izbire majhna oblika in želite procesorski hladilnik, ki nudi precej za svojo ceno, je Liquid Freezer II – 120 zelo dobra izbira. Ne bo le ohladil procesorja, temveč bo nudil tudi dodatno hlajenje VRM čipovja, grafične kartice in okolice v zaprtem prostoru. 38-milimetrski debel radiator veliko prispeva pri večji učinkovitosti hlajenja, po drugi strani pa bo premajhna zračnost vseeno znala povzročati probleme. Edina kritika, kar mi pade na pamet, je pomanjkanje nadzora ločene regulacije črpalke in obeh ventilatorjev. Nekateri bodo pogrešali to funkcijo.

Hekerji napadli strežnike razvijalca CDPR in izmaknili izvorno kodo za igri The Witcher 3 in Cyberpunk 2077

0

Poljski razvijalec CD Projekt RED je imel za sabo težko leto. Težko pričakovana igra Cyberpunk 2077 se je resda prodala rekordno, a igralci so razvijalca hitro začeli obtoževati zavajanja, saj je igra vsebovala cel kup hroščev, ti pa so bili najbolj očitni na konzolah. Sony je igro celo umaknil iz PlayStation trgovine in kar težko je verjeti, da se zdaj piše februar, igre pa še vedno ne morete kupiti za sisteme PlayStation.

Nato so se začele še druge težave, kot so skupinske tožbe zaradi zavajanja, razvijalca pa je včeraj zadela nova nesreča. Na Twitterju so namreč zapisali, da jih je včeraj napadla neznana hekerska skupina, ki se je na njihovem strežniku dokopala do občutljivih notranjih informacij, ki se med drugim tičejo zasebnih podatkov zaposlenih in finančnih podatkov podjetja. Poleg tega so hekerji izmaknili izvorno kodo za igre The Witcher 3, Cyberpunk 2077 in neizdane različice igre The Witcher 3. To zadnje je verjetno tista napovedana predelava za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.

Hekerji so prav tako zakodirali podatke na strežnikih, za sabo pa so pustili samo eno datoteko, ki od razvijalca zahteva, da jih kontaktira v naslednjih 48 urah, drugače bodo podatke spustili v javnost.

Razvijalec je na Twitterju zapisal, da se z napadalci ne nameravajo pogajati in da že sodelujejo s policijo, ki bo poskušala izslediti napadalce, poleg tega pa imajo varnostne kopije vseh zdaj zaklenjenih datotek. CDPR je tudi povedal, da glede na njihove informacije se napadalci niso dokopali do podatkov uporabnikov. To bi bil namreč razlog za rdeč alarm, saj si CDPR lasti tudi trgovino GOG, ki vsebuje lepo število registriranih uporabnikov.

To je že tretji založnik, ki je v zadnjih mesecih zabeležil vdor hekerjev na strežnike. Spomnimo, da se je podobno zgodilo Capcomu in nato tudi Ubisoftu, oba založnika pa sta ubrala enako pot kot CD Projekt RED in z napadalci nista pošiljala odkupnine.

EA bo ta teden sprejel pomembno odločitev: ugasniti Anthem ali nadaljevati z razvojem?

0

Kar malce težko verjamem, da je BioWarova igra Anthem izšla že dve leti nazaj. Razlog za čudne občutke je namreč dejstvo, da že praktično vse od izida igralci čakamo na priliv dodatne vsebine, ki pa jo je bilo od izida komaj kaj. Anthem bi moral biti ubijalec Destinyja, a žal je igra ob izidu razočarala praktično čisto vsakega, ki ji je prišel blizu. Police trgovin so se šibile pod nerazprodanimi kopijami in res se ne spomnim naslova, ki bi tako hitro postal pozabljen po svojem izidu.

BioWare se je dobro leto nazaj odločil, da bo zbral majhno ekipo, ki bo začela načrtovati popolno preobrazbo igre. Posodobitev je postala znana pod imenom Anthem Next, kar je namigovalo na nadgradnjo v stilu igre No Man’s Sky, ki je ravno tako izšla v slabem stanju, a preko posodobitve Next zopet pridobila nazaj izgubljene igralce.

Majhna ekipa, ki naj bi štela okoli 30 članov, že več kot leto dela na tej preobrazbi in razen nekih obljub, kakšnih res konkretnih informacij nismo dobili. Po poročanje spletne strani Bloomberg pa se bo ta teden iztekel rok risanja konceptov. Založnik EA naj bi pregledal vse, kar je majhna ekipa naredila v tem času, nato pa bo sledila pomembna odločitev: bodisi bodo ekipo konkretno povečali in nadaljevali z razvojem ali pa bo Anthem počasi začel ugašati svoje strežnike.

Pošteno rečeno je kar presenetljivo, da je EA ves ta čas podpiral Anthem, saj so številke igralcev hitro bo izidu zgrmele na dno. Treba se je tudi zavedati, da bo preobrazba Anthema zahtevala visok finančni vložek in glede na to, da je igra stara zdaj že dve leti, bo moral BioWare začrtati res genialen način povratka, da bo s tem prepričal založnika. Prihodnost Anthema ni videti dobro, saj je decembra lani vodja predelave Next zapustil Christian Dailey, ki je bil prestavljen na čelo razvoja igre Dragon Age 4. Ne bodite potem presenečeni, če bo EA naslednji teden sporočil žalostne novice.