Slovensko podjetje UVI je znano predvsem po svojih stolih UVI Chair, a podjetni Slovenci so se od takrat razširili še na mnoga nova področja. Med drugim ponujajo električno nastavljive dvižne mize UVI Desk ter celo računalniško periferijo UVI Gear.
Svoje ustvarjanje so preselili tudi na področje dirkanja in tako že nekaj časa ponujajo svoje dirkalne simulatorje UVI Racing. Pred kratkim so v svojo serijo dirkaških proizvodov dodali še UVI Racing LITE, ki je kot naročen za tiste, ki si želijo stabilnega dirkanja, a bi nato svoj dirkalni simulator tudi pospravili in tako sprostili prostor.
UVI Racing je najbolje izkusiti v navezi s kvalitetnimi volani. Logitech je pred kratkim prenovil svojo serijo volanov in rezultat njihovega dela je izjemno mičen G923, ki smo ga malce bolj podrobno opisali tudi na naši strani. Ovit je v fino črno barvo in se ponaša s prenovljenim povratnim odzivom TrueForce, priklopite pa ga lahko na PC in konzole PlayStation 4 in 5, Xbox One ter tudi Xbox Series X in S.
In sedaj je ta volan lahko tudi vaš, če boste imeli vsaj malo sreče v novi nagradni igri. Za sodelovanje obiščite naslednjo povezavo, izpolnite podatke in že ste se podali v bitko za povsem nov volan G923! Datum za prijavo se izteče 31.11, zato pohitite s prijavo!
Driver franšiza je bila nekoč nekakšen konkurent seriji GTA, a to je veljalo samo za tiste dni, preden so GTA igre preklopile v 3D pogled. Drugi del smo dobili 20 let nazaj in je bil takrat ekskluziva za PlayStation (da, tisti ta prvi), nato pa so ga predelali tudi za ročno konzolo Game Boy Advance, a tisto je bila povsem druga igra.
PC igralci smo lahko Driver 2 preigravali samo preko emulatorjev, nedavno pa je skupini navdušencev uspelo povsem predelati izvorno kodo, tako kot je to uspelo tistim zanesenjakom, ki so končno na PC pripeljali igro Mario 64. Sedaj je enak tretma doživel tudi Driver 2, projekt pa se imenuje REDRIVER2.
Ta omogoči igranje v ločljivosti 4k pri 60 sličicah na sekundo, akr je seveda povsemd ruuga izkušnja kot pa na izvirnem PlayStationu. Grafično je špil še vedno močno zastarel, a ni vrag, da bodo modderji kmalu nadgradili tudi teksture.
REDRIVER2 za prenos čaka na naslednji povezavi – ko enkrat sestavite kodo boste morali iz originalnega CD-ja prekopirati vsebino na mesto, kjer stoji predelana izvršna datoteka modifikacije.
Serija FIFA vsako leto založniku EA prinese takšne enormne količine denarja, da bi se verjetno podjetje lahko osredotočilo samo na to igro in delalo različne izpeljanke, pa bi vseeno zaslužili dovolj, da bi direktorji sedeli na zlato ovešenih WC školjkah.
Vendar pa serija ne služi toliko denarja samo zaradi prodaje fizičnih in digitalnih kopij igre, ampak predvsem od mikrotransakcij. Igralci namreč kot nori zapravljajo težko prislužen denar za FIFA točke, s katerimi lahko nato kupijo FUT paketke in si tako sestavijo sanjsko nogometno ekipo.
To pri nekaterih igralcih vodi v odvisnost in še posebej so tu izpostavljeni mlajši, ki se lahko že v svojih najstniških letih znajdejo v nevarnosti hazardiranja. Ravno zaradi tega se trenutno EA bori proti kar dvema večjima tožbama: ena je bila vložena prejšnji mesec, druga pa je skupinska tožba, ki pravi, da EA namerno poviša težavnost igre, samo zato, da bi igralci zapravili denar na mikrotransakcijah.
Ravno zato je hudo zanimivo, da je igra FIFA 21 kar na lepem dobila novo posodobitev, ki igralcem omogoči spremljanje statistik glede zapravljanja denarja in koliko časa so preživeli v igri. Nov sistem da igralcu možnost, da si postavi mejo, koliko lahko v določenem časovnem obdobju zapravi in koliko časa lahko igra vsak dan. Gre za nekakšen starševski nadzor, ki pa ni ravno namenjen preprečevanju igranja in zapravljanja ampak samo spremljanju statistik. Igralec bo ob presegu igralnega časa ali pa ob prekomernem zapravljanju dobil samo opozorilo, da je presegel mejo, a obvestilo lahko enostavno ignorira in nadaljuje s svojimi starimi navadami.
EA je tako v igro vpeljal samo navidezen obliž, ki je zagotovo bil narejen iz nuje kot posledica tožb in ne kot nekaj, kar bi dejansko pomagalo tistim, ki so padli v odvisnost kupovanja FIFA točk. Nov sistem je na PC-ju že na voljo, na konzole pa bo prispel naslednji teden.
Še dober mesec nas loči od izida igre Cyberpunk 2077 in če vam je to že hudo znan stavek, potem bodite brez skrbi, saj ne podoživljate nekega deja-vuja. Igra bi namreč morala iziti že 19. novembra, a žal je razvijalec zaradi dodatne optimizacije za konzoli PlayStation 4 in Xbox One moral izid prestaviti na 10. december.
Razvijalec je včeraj za nemško televizijo spočel nov oglas, iz katerega pa lahko potegnemo povsem nove scene in tako dobimo praktično nov igralni posnetek. Sicer so vse te okolice že bile videne, a vseeno lahko vidimo nove podrobnosti. Tako smo dobili vpogled v ustvarjalnik začetnega karakterja, ki bo tako natančen, da bo omogočal prilagajanje genitalij, zob in celo dolžine nohtov. Poleg tega lahko tudi vidimo podrobnost obraznih animacij, kjer navduši še predvsem zadnja, ko se k nam prisede luštna dečva.
Na kakšen bolj pošten igralni posnetek nam ne bo treba dolgo čakati. CDPR je namreč za ta četrtek napovedal novo Night City Wire epizodo, ki bo zagotovo prinesla kakšno bolj konkretno informacijo, saj bo to še zadnja epizoda pred dejanskim izidom igre.
Netflix bo januarja 2021 izgubil serijo The Office in to ga bo zagotovo bolelo. Pisarna se namreč seli na novi pretočni servis Peacock, ki si ga lasti produkcijska hiša NBC, ta pa je tudi originalni kreator serije The Office.
Netflixu tako ni ostalo drugega, kot pa da začne iskati zamenjavo. Tako so odobrili delo na novi komični seriji Space Force – novi veji ameriške vojne organizacije, ki se ukvarja z vesoljem. V glavno vlogo so postavili igralca Steva Carella, pridružili pa so se mu še John Malkovich, Ben Schwartz, Tawny Newsome in Diana Silvers. Talentirana ekipa, ni kaj, a žal je Space Force daleč od uspešne komične serije. Na Rotten Tomatoes drži žalostno oceno 38 % iz strani kritikov, kar zagotovo ustvarjalcem ni v ponos.
Netflix pa je mnenja, da je bila serija vseeno dovolj uspešna, da si zasluži vsaj še eno sezono. Njihovi podatki pravijo, da si je 40 milijonov gledalcev ogledalo vsaj prvi dve minuti v začetnem mesecu, odkar je serija prispela na njihov pretočni servis. V 2. sezoni se produkcijski ekipi pridružuje Norm Hiscock, ki je bil producent v seriji Brooklyn Nine-Nine, scenaristom pa se bo pridružil tudi Jimmy O. Yang, ki v seriji tudi igra eno od vlog. Upamo, da bodo te spremembe pomagale in da bo serija po novem dejansko tudi smešna.
Snemanje naj bi se začelo naslednje leto, tako da je datum izida še precej daleč stran.
Ponovna združenja igralcev nekdaj popularnih serij so postala v letu 2020 pravi hit in to niti ni preveč čudno. Produkcije in snemanja so trenutno večidel zelo otežena, saj je koronavirus popolnoma zamrznil vsa kina in ni videti, da bo odjuga še prišla letos.
Zato igralci te dni posedajo doma in se dolgočasijo in več kot z veseljem sprejmejo kakšen nov projekt. Še posebej, če je to HBO, ki ima pod palcem veliko drobiža in že dolgo načrtuje ponovno snidenje igralcev serije Prijatelji. Ta projekt je bil zamaknjen v marec 2021, a nič ne de, saj imajo v asu še enega rokava.
Princ z Bel Aira bo namreč prav tako dobil posebno epizodo in dobra novica je, da je ta že bila v celoti posneta in samo še čaka na izid. Pod eno streho so se tako združili vsi glavni igralci serije, med katerimi je seveda najbolj znan Will Smith, pridružili pa se mu bodo tudi Tatyana Ali, Karyn Parsons, Joseph Marcell, Daphne Maxwell Reid, Alfonso Ribeiro in DJ Jazzy Jeff. Presenetljivo se bo v epizodi pojavila tudi igralka Janet Hubert, ki je igrala prvo teto Vivian, a se je nato sredi snemanja sporekla z ostalimi člani ekipe in je bila odpuščena. Manjkal bo samo James Avery, ki je igral strica Phila, saj je umrl leta 2013.
Ekipa se bo zopet srečala sredi dnevne sobe dvorca v Bel Airu, kjer so posneli večino epizod. Dobili smo prvi napovednik in kot vidimo nas čaka kar nekaj obujanja spominov, nekaj med njimi bo tudi čustvenih.
Ta prav posebna epizoda bo na voljo ekskluzivno na pretočnem servisu HBO Max.
Razvijalec Ninja Theory je marca letos na PlayStation 4 pripeljal igro Nioh 2, ki je ena najtežjih iger, ki sem jih kadarkoli preizkusil. Zadeva najbolj spominja na Sekiro, le da je še hitrejša, bolj brutalna in sovražniki udarijo kot kamion. Vendar pa nekateri takšno težavnost pozdravljajo in Nioh igri sta si nabrali lep krog privržencev.
Mazohisti so do sedaj lahko drugi del preigravali samo na konzoli PlayStation 4, zdaj pa se razvijalec pripravlja na izstrelitev PC verzije z naslovom Nih 2 – The Complete Edition.
Ta bo vsebovala vse posodobitve in uravnoteženja, ki jih je razvijalec v mesecih po izidu naredil za PS4 verzijo, kupci pa boste tega v paketu dobili še tri razširitve: The Tengu’s Disciple, Darkness in the Capital in The First Samurai. Seveda bodo PC lastniki deležni še tehničnih priboljškov, saj bo igra dobila podporo za 4k ločljivost, nova meja sličic na sekundo pa znaša 144. PC igralci se lahko veselite še prav posebne čelade, ki na sebi nosi ventil intipke RGB tipkovnice, kar se nanaša na izid na Steamu.
Nioh 2 – Complete Edition se bo na računalnikih pojavila skoraj leto po izidu na PlayStation 4, saj jo bomo na Steamu lahko zagnali 5. februarja dalje. Slike in ostale informacije vas čakajo na uradni Steam strani.
Dark Souls serija je sicer zaključena in njen razvijalec FromSoftware trenutno dela na svojem naslednjem projektu Elden Ring. Vendar pa to ne pomeni, da boste oboževalci ostali prikrajšani za igre, ki svoj navdih več kot očitno črpajo iz te franšize.
Ena takšnih iger je bila Mortal Shell, sedaj pa ji bo sledil tudi Bleak Faith: Forsaken. Že iz naslova lahko vidite, da bo šlo za naslov, ki bo veliko poudarka dajal na zamorjeno okolico brez upanja. Igrali bomo pripadnika Forsakenov, ki je še zadnja četa, ki se lahko postavi po robu grozotam, ki jo prinaša nevarnost imenovana Omnistructure.
Bleak Faith bo zgrajen v pogonu Unreal Engine 4, igra pa je nabirala svoje denarce preko Kickstarter kampanje. Zanimivo je, da na igri dela dvojec Mišo Vukčević in Mirko Stanić, oba pa prihajata iz Črne gore, a zdaj živita v ZDA.
Dobili smo tudi prvi napovednik iz pred alfa verzije, tako da je igralnost še daleč od dokončane, a vseeno je videti hudo zanimivo. Datum izida za zdaj ostaja še neznanka.
Ne dolgo nazaj se je moj Playstation razveselil nove inačice Fife. Tiste, ki zanima kam in kako uspešno je zaplula v morje iger si lahko preberete tukaj. Za tiste, ki pa se trenutno ubadate s vprašanjem, kaj za vraga ima FIFA tukaj veze pa je odgovor sledeč. Pred slabim tednom je moj PlayStation postal bogatejši še za kultno hokejsko športno simulacijo NHL imenovano seveda po najboljši ligi na svetu National Hockey League v ZDA. NHL 21 je trideseta igra posvečena NHL hokeju, prva je za Segin Genesis izšla daljnega leta 1991. Tokratno izdajo, ki nosi naziv 21 po letu 2021, ki še prihaja, boste lahko igrali na PlayStation napravah in seveda Microsoftovih Xbox mašinah, PC žal že od leta 2008 ne pride več v poštev. Tukaj naj izpostavim še to, da NHL 21 v nasprotju s Madden NFL 21 in FIFA 21 ne bo dobil zastonj nadgradnje za PS5 in Xbox X/S, ampak boste za vse novosti morali počakati na NHL 22. Tisti, ki boste konzole nove generacije kupili, boste vseeno lahko igrali letošnjo inačico.
NHL 21 je letos na naslovnico postavil legendarnega krilnega igralca Alexandra Ovechkina, ki v najboljših hokejski ligi na svetu igra že dolgih petnajst sezon in to v celoti pri ekipi Washington Capitals. V karieri je odigral 1152 tekem in ekipi prispeval 1278 točk, kar ga uvršča na 36. mesto po doseženih točki vseh časov. Za primerjavo: naš Anže Kopitar, ki še vedno igra v Los Angelesu, jih ima trenutno 950.
Razvojna ekipa: EA Vancouver Založnik:EA Sports Platforme: PS4, Xbox One, PS5, Xbox Series X/S Link: LINK Datum izida: 16.10.2020 Cena: 68.87 € (Eigre.si) Žanr: Športa simulacija
VIDEO RECENZIJA
Nikoli nisem skrival, da imam precej rad športne igre. Svoje čase sem preigraval vse od FIFE, NBA, NFL in seveda NHL. To je bilo predvsem do takrat, ko so vse naštete še izhajale za PC. Potem sem imel od večine iger, kar nekaj časa pavzo, saj so izhajale le na konzolah, le te pa si nisem lastil. Ko sem si dve leti nazaj zopet omislil konzolo, sem seveda zopet stopil v stik s “pozabljenimi športaki”. Priznam, da v večini primerov nisem kaj veliko zamudil – da, res grafično so bolj dodelani, tu pa tam so dodali kakšne zanimivosti, minimalno predelali kontrole, a večini ostali dovolj podobni, da nisem imel nikoli problemov s aklimatizacijo. Ko sem prejšnji teden prvič zagnal NHL 21 pa sem se kar malce ustrašil. Zadeva je v vseh teh letih bistveno napredovala in možnosti, ki jih ponuja, so res dvignile nivo same igre. Za tiste, ki ste vmes NHL nažigavali verjetno veste, kdaj se je ta preskok naredil, sam pa sem v totalni temi in zato še toliko bolj navdušen.
Prvi stik z NHL 21 je lahko morda za nekatere predvsem novince malce odbijajoč, saj ti ponudi precej intenziven uvajalni del, ki je sestavljen iz večih sklopov. “Trening” priporočam prav sem, saj te kljub temu, da traja več kot dvajset minut hitro in predvsem dobro seznani s kontrolami. Seveda, ga lahko po mili volji preskočite in skočite direktno v glavni meni. Še preden ga boste ozrli boste morali naštimati težavnost in druge nastavitve, ki so morda malce zmedeno postavljene, nato pa le pristanete v glavnem meniju. Tega najprej prilagodite s tremi hitrimi bližnjicami, nato si ga lahko ogledate v celoti. Če ima FIFA relativno lepo oblikovan in pregleden meni, je tisti v NHL 21 zelo zmeden in precej nepregleden. Po nekaj igrah se ga sicer navadiš, ampak dejstvo je, da bi se meni lahko precej poenostavil. Načeloma je razdeljen v sklope, več o tem pa vidite v videu. Sam sem za voljo recenzije poskusil prijateljsko tekmo, Be a Pro način, večigralski način World of Chel in več tekem doma z mulcem, kjer sem se lahko izživljal in imel občutek, da sem profesionalec (po vseh porazih na večigralskem načinu Ones).
Za prijateljsko tekmo sem izbral sebi najljubšo ekipo zadnjih let Vegas Golden Knights, na kontra strani je seveda čakala ekipa Los Angeles Kings. Igra me je takoj navdušila, saj je grafično precej lepo narejena in lepo so poskrbeli tudi za detajle v dvoranah. Morda so napram FIFI in NBA igralci malce manj dodelani, a po drugi strani na glavah nosijo šleme, tako da to ne vpliva veliko. Kamere, ki spremljajo tekmo v privzetem načinu so precej dobro nastavljene in tekme imajo precej bolj televizijski občutek kot pred leti.
Sama igralnost pa je tista, ki me je sprva zelo navdušila. Namreč hokej je v resnici precej hitra in razgibana igra. Refleksi in predvidevanje morata biti precej dobro razvita, da postaneš dober igralec. To sem začutil tudi med samo igro. Tisti časi, ko je en gumb podal, drugi pa streljal so mimo. NHL 21 prinaša velik nabor različnih podaj, strelov, preigravanj, obrambnih tehnik in tako dalje. Če želiš igro res obvladati, se moraš naučiti kar precej bolj ali manj kompleksnih kombinacij. Osebno sem se moral še naučiti, kar najbolj prisegam na napad iz strani, podajo v sredino in strel s prve, ki je zaenkrat še najbolj učinkovito orožje v mojem arzenalu. Seveda sem se kot prvo atraktivno potezo naučil strel, kjer si plošček spustiš med nogami in potem streljaš izza noge, ampak kako uspešen sem bil do sedaj pri tem, si lahko mislite sami. Skratka, način igranja s kompletno ekipo v kariernem načinu me je precej navdušil in mislim, da je lep zgled, ki bi mu lahko sledila recimo FIFA.
Izredno rad pri športnih igrah imam načine, kjer igraš kot en igralec. Be a Pro pri NHL 21 je zato takoj postal moj najljubši in takoj navdušil z eno specifično zadevico. Namreč, ko si ustvariš svoj lik oziroma igralca in nastaviš vse tiste specifikacije okoli svojih oči, frizure, število zob, kot hrbtenice med streljanjem ter gostoto lesa palice, sledi možnost izbire s katere lige prihajaš v NHL. Na voljo imaš direkten prestop v NHL, kanadsko ligo CHL ali in pazi zdaj to! Evropske klube! Ja res je, lahko izbiraš med kar nekaj evropskimi klub, tudi tistimi, ki igrajo v ligi EBEL oziroma po novem imenovani Bet-At-Home Ice Hockey League. No pri predstavniku te lige sem začel tudi jaz. Kot član Redbull Salzburga sem igral nek evropski turnir po katerem te glede na tvoje rezultate povabijo na izbor (Draft) v ligo NHL. H kateremu klubu bom prišel še ne vem, saj še nisem odigral celotnega turnirja. Je pa Be a Pro način od vseh iger, ki ga ponujajo najbolj kompleksen in dodelan. Tako med igro beleži tvoj Offense (napad), Defense (obrambo) in Team Work (skupinsko delo) in res je težko usklajevati med njimi, sam sem načeloma pri napadu dosegal oceno A, v obrambi v povprečju B, Team Work pa zgolj C -. Be a Pro je precej kinematično narejen in ponuja kar nekaj pogovarjanja z agentom in trenerjem. Glede na odgovore tudi gradiš osebnost, ki je lahko bolj naduta ali bolj ekipno usmerjena. Z denarjem, ki ga skozi leta zaslužiš pa lahko kupuješ vse sorte zadeve, od hiš in avtomobilov, do zasebnega leta ali pa denar daješ v dobrodelne namene. Skratka, Be a Pro je res dodelan in te izredno potegne v igranje, saj lahko spišeš lastno zanimivo zgodbo. Velik poklon ustvarjalcem in upam, da drugo leto zadevo še nadgradijo.
No, če je Be a Pro relativno kompleksen, si nato predstavljajte franšizni način… Kljub temu, da sem zgolj skočil v njega in ga hitro pregledal, sem dobil občutek, da sem v vesoljski ladji. Spet se tukaj pojavi glavna rak rana NHL 21 in sicer zelo slabo oblikovani meni in v njem se lahko gladko zgubiš. Če k temu dodaš še kompleksno strukturo igranja, skavtanja, vlaganja denarja v infrastrukuro, iskanja trenerjev in tako dalje, vidiš da gre za zelo dodelano mešanico športne igre in manager simulacije. Za navdušence verjamem sedma nebesa, za tiste ki pa zgolj radi odigrajo kakšno partijo hokeja, pa verjetno čisto preveč kompliciranja in svetujem dolgi obvoz.
World of Chel je večigralski način igranja, ki ga je EA vpeljal v NHL 19 in je nadomestil prejšnji NHL EASHL. Gre za online tekmovanja, kjer se združiš z igralci s celega sveta in se pomeriš v igranju 1 na 1, 3 na 3, ter 6 na 6. Preden lahko začneš igrati, si moraš narediti lik oziroma, če si igral Be a Pro, lahko uporabiš kar tistega. Nato mu izbereš nekaj dodatkov kot so dresi in tako dalje (te seveda, dobiš preko igranja tekem), ter začneš z igro. WoC, kot je na kratko imenovan World of Chel, ponuja šest načinov igranja, najbolj igrani so Ones Eliminator, kjer se 27 igralcev pomeri v turnirju. Ta izgleda tako,da se naredi 9 ekip po 3 igralci, ki igra vsak za sebe, torej nekako 1v1v1. Zmagovalec gre v naslednji krog. Vse do finala. Drugi način je Drop in Threes, kjer se igra 3 na 3 z vsemi vsemi pravili in zadnji način, ki je seveda najbolj prepoznaven je NHL 21 Standard Drop In, gre pa za 6 na 6, kjer veljajo vsa prava pravila in velja za zelo hiter in zahteven način igre. Sam sem se poizkusil v Ones Eliminator in lahko povem, da sem popušil na celi črti, saj nisem zadel niti enega gola. V bodoče upam na kakšno zmago.
Zadnji vidik, ki ga lahko povem s prve roke je igranja s mojim mulcem. Preigrala sva kar nekaj tekem in nad igro je totalno navdušen. Zelo hitro je osvojil kontrole, čeprav je cel čas jamral, da so precej drugačne kot recimo v FIFI. Poleg tekem sva se pomerila tudi v streljanju kazenskih strelov in mislim, da je naštudiral da bo preteklo še nekaj vode preden bo lahko v igricah pospravil tastarega. Ja, NHL 21 je za sproščanje s kolegi in družino res zabavna igra.
Torej sklepna beseda. Kljub temu, da že kar nekaj časa nisem igral hokeja drugače kot pozimi na lokalnem drsališču, nisem pričakoval takšnega napredka. NHL 21 je zelo dodelana športna simulacija, ki s svojo zasnovo ponuja dobro zabavo za začetnike ali pa kompleksen izziv za tiste, ki ga iščejo. Grafično lepo narejen, dizajnersko pa precej zmedeno postavljen špil, ki vseeno kaže na to, da pri EA še znajo narediti dobro igro. Če je Fifa zadnja leta precej na udaru in je letos precej razočaral tudi NFL, potem je NHL 21 tisti, ki je dokazal da tudi EA Sports še zmore narediti kvaliteten izdelek.
16 let že mineva, odkar smo na naše televizijske sprejemnike dobili zadnjo epizodo huronsko popularne serije Prijatelji, ki pa kljub svoji starosti še vedno prodaja majice z napisi “How you doin’?”.
Že dolgo krožijo govorice, da se bo 6 znanih prijateljev zopet združilo in posnelo novo sezono. To ne bi bilo nič nenavadnega, saj se je tako vrnilo že veliko ostarelih serij z bodisi novo sezono ali pa vsaj epizodo. Govorice so bile dokončno potrjene februarja, ko so igralci David Schwimmer (Ross Geller), Courteney Cox (Monica Geller), Lisa Kudrow (Phoebe Buffay), Jennifer Aniston (Rachel Green) in Matthew Perry (Chandler Bing) na svojih Instagram profilih potrdili novico, da se bodo po vsem tem času zopet združili na pretočnem servisu HBO Max.
Vendar pa so bili nato oboževalci razočarani, da ponovna združitev ne bo ustvarila nove sezone ali pa vsaj epizode, ampak bo šlo bolj za enourno pogovorno oddajo, v kateri se bodo igralci pogovarjali o seriji, pridružila pa se jima bosta tudi izvršna producenta Marta Kauffman in David Crane.
Friends reunion being rescheduled for the beginning of March. Looks like we have a busy year coming up. And that's the way I like it!
To ponovno srečanje igralcev bi moralo biti že zdavnaj ustvarjeno, a je ravno takrat udarila koronavirus kriza, ki je neprestano prestavljala datum izida. Igralec Matthew Perry je pred kratkim končno potrdil nov datum, ta pa se bo zgodil marca 2021.
Vsak od igralcev naj bi za sodelovanje v pogovorni oddaji dobil med 3 in 4 milijone dolarjev. Ni slabo za uro dela.
Če bi povprašali, katera je po mojem mnenju najbolj smešna komična serija vseh časov, se ne bi mogel odločiti med The Office in It’s Always Sunny in Philadelphia. Pisarna ima resda več zapomljivih trenutkov, a potem, ko serijo zapusti Steve Carell, kvaliteta močno upade. It’s Always Sunny in Philadelphia po drugi strani še vedno snemajo in vsebuje veliko več temnih trenutkov.
Zdaj se mi s tem vprašanjem ne bo več treba beliti glave, saj mi je odgovor ponudila kar znanost. Spletna stran OnBuy je izbrala 10 najbolj smešnih komedij, ki so si jih izbrali kritiki, nato pa je izmed 2700 prostovoljcev izbrala 120 ljudi. Te so nato posedli pred televizorje, jim zavrteli serije in zapisovali rezultate.
Največ smeha si je na koncu priborila ameriška verzija serije The Office. Ta je registrirala 1 minuto in 45 sekund smeha na eno uro, kar je bilo dovolj, da je Michaela Scotta in pisarniško ekipo postavila na vrh lestvice.
Srebrno medaljo si je prislužila policijska komedija Brooklyn Nine-Nine. Pri njej so zabeležili 1 minuto in 38 sekund smeha na uro. Bronasto medaljo pa si je nato priborila serija The Community s 1 minuto in 13 sekundami smeha na uro.
Nadaljna razvrstitev je takšna:
Parks and Recreation – 56 sekund
It’s Always Sunny in Philadelphia – 55 sekund
Arrested Development – 52 sekund
Friends – 32 sekund
How I Met Your Mother – 24 sekund
Two and a Half Men – 10 sekund
The Big Bang Theory – 6 sekund
Zanimivo je, da so Veliki pokovci, kljub vsem prejetim nagradam, padli na sam rep kolone. Gledalci so se pri njej na eno uro smejali samo šest sekund, raziskovalci pa pravijo da je takšen rezultat posledica stereotipičnih likov in predvajanje lažnega smejanja neobstoječe publike.
Serija The Office je na voljo za gledanje samo še na ameriškem Netflixu, a tudi tam bo konca leta izginila in se preselila na novi pretočni servis Peacock, ki pa seveda Slovencem ne bo dostopen.
Spletna platforma YouTube že vse od leta 2010 vsako leto zabeleži s posebnim videom YouTube Rewind. Ta posebni posnetek pogleda najbolj zanimive ustvarjalce in videoposnetke preteklega leta in nato ustvari nekakšno montažo vseh najbolj zapomljivih trenutkov.
Rewind je še posebej popularen postal leta 2018, saj je bil tistega leta narejen katastrofalno in se je zanašal skoraj samo na Fortnite in neke res neumne montaže in kreatorje. Tako se je takrat zadeva vpisala v zgodovino, saj je Rewind 2018 postal najbolj osovražen posnetek na YouTubu. Nosi kar 18 milijonov palcev navzdol in tako bo ostal še nekaj časa nepremagan.
YouTube pa se je za letošnje leto odločil, da Rewind preprosto preskoči. Trenutna koronavirus kriza je na svetu pustila takšne posledice, ki se bodo verjetno pokazale šele enkrat naslednje leto, k temu pa lahko prištejete še druge stvari, kot so denimo rasni nemiri v ZDA. YouTube se je tako odločil, da želi 2020 čimprej pozabiti, hkrati pa se je zahvalil vsem ustvarjalcem, ki so na platformo prispevali svoje posnetke in nekaterim vsaj malce polepšali dan.
V nadležnemu letu 2020 smo veseli vsake darežljivosti, ki nam jo ponudijo založniki in razvijalci. Verjetno je veliko ljudi jeznih na založnika Rockstar in njihovo vztrajanje pri igri GTA 5, namesto da bi že enkrat končno izdali nadaljevanje, a po drugi strani ni dvoma, da je zadeva hudo popularna – tudi v Sloveniji.
Rockstar se je zdaj odločil, da igralcem malce popestri dneve, saj jim je naložil posebno nalogo. Vsak igralec, ki se bo do 18. novembra vsaj enkrat prijavil v igro GTA Online, bo podelil kar 1.000.000 GTA$, ki v igri služijo kot denarna valuta. Rockstar je takšno potezo že naredil maja, le da je tokrat vsota še enkrat višja. Igralci bodo nato izplačilo dobili enkrat med 19. in 25. novembrom, tako da ne pričakujte, da boste debelili svoj virtualni račun že kar danes.
Igralcem je bil tudi naložen poseben izziv. Če bodo igralci do 18. novembra preko Heist Finalov skupaj nabrali 100 milijard GTA$, potem bodo vsi igralci nagrajeni z brezplačnim novim vozilom, ki ga bodo lahko prevzeli decembra. Da bi bilo igralcem lažje doseči cilj, bodo stroški načrtovanja Heistov do 18. novembra znižani za -75 %.
Bonusov s tem še ni konec, saj boste služili podvojene nagrade v Casino Story misijah, čaka pa vas tudi cel kup popustov. Več o tem na uradni strani.
PlayStation 5 je uradno zunaj, kar pomeni, da je na plano prilezla tudi predelava igre Demon’s Souls. V igri se lahko že zabavajo Američani, Evropejci pa bomo morali na svoj kos torte počakali do 19. novembra.
Do takrat pa se lahko zabavamo v recenzijah in igralnih posnetkih. Spletna stran GamingBolt je tako naredila primerjavo grafične podobe in stopenj med originalno igro, ki je 11 let nazaj izšla na konzoli PlayStation 3 ter predelavo, ki je včeraj prispela na PlayStation 5.
Novi Demon’s Souls je že od prvega igralnega posnetka veljal za eno vizualno najbolj impresivnih iger za PlayStation 5. To je še posebej impresivno glede na to, da gre navsezadnje samo za predelavo, a po drugi strani kvaliteta niti ni presenetljiva, saj je za predelavo zaslužen studio Bluepoint, ki je v preteklosti spočel čudovito predelavo Shadow of the Colossus.
Tudi za novi Demon’s Souls je razvijalec uporabil svoj pogon in grafično podobo popeljal na naslednjo stopnjo. Čeprav nova konzola podpira ray tracing osvetljevanje, je Demon’s Souls ne uporablja. Vendar pa to ne pomeni, da špil ni grafično impresiven. Nasprotno, teksture so vrhunske, navdušuje pa tudi cel kup podrobnosti – od obraznih mimik nasprotnikov do nihanja verig, ko se pod njimi sprehodimo v tunelu. K temu lahko prištejete še hitre nalagalne čase, ki jih lahko merimo v sekundah in tako dobimo recept za igro naslednje generacije.
Vsak streamer vam bo znal povedati, da je “stream sniping” ena najbolj nadležnih stvari, s katerimi se morajo spopadati med svojimi večigralskimi obračuni. Gre za nekakšno obliko goljufanja v večigralskih igrah, saj se igralci pridružijo v isti spopad kot streamer, preko njegovega prenosa v živo pa lahko spremljajo cel kup informacij, ki jim lahko pridejo zelo prav. Vidijo namreč lahko kje točno je streamer, kje se nahaja njegova ekipa in s kakšnimi problemi se trenutno spopadajo.
S temi težavami se že dolgo sooča tudi Call of Duty franšiza, a videti je, da je razvijalcu Treyarch dokončno prekipelo. Povzeli so rešitev, ki jo je že dve leti nazaj uporabil Epic Games za svojo igro Fortnite in jo vpeljali v najnovejši Call of Duty Balck Ops Cold War. Streamerji lahko v nastavitvah najdejo postavko “Matchmaking Delay”, ta pa bo naredila zamik pri pridruževanju v igro. Tako bo od stiska gumba preteklo naključno število sekund in odštevalnik je neviden za vse. Stream sniperji tako ne bodo vedeli, kako se priključiti v isti obračun kot streamer, kar elegantno reši prej omenjeni problem.
Igralci lahko prav tako skrijete svojo uporabniško ime in imena vaša soigralcev, tako da boste med igranjem še bolj anonimni in težji za izsleditev. To funkcijo že nosi Warzone, le da tam za zdaj še ni zamika pri pridruževanju v igre.
Leta nazaj sem igral igro The Typing of the Dead in se ob njej precej zabaval. V sami srži je šlo za pobijanje zombijev, le da smo namesto merjenja uporabili svojo sposobnost tipkanja. Igra je tako za pokončanje nemrtvega zahtevala tipkanje besed v določenem časovnem okvirju, kar je precej tudi pomagalo pri urjenju sposobnosti tipkanja.
The Textorcist igra na podobno vižo, le da je tu akcija precej hitrejša, namesto zombijev izganjamo demone, podoba pa je ovita v retro podobo, tako da precej spominja na Crypt of the Necrodancer. Vse ni samo v tipkanju, saj se boste poleg tega morali še izmikati projektilom nasprotnika in glede na igralni napovednik, igra ni videti kaj preveč lahka.
Dobra novica je, da The Textorcist lahko dobite trenutno povsem brezplačno na Epic Games trgovini. Ponudba bo trajala do 20. novembra, takrat pa bomo dobili novi brezplačno igri – vesoljsko simulacijo Elite Dangerous in še en manjši naslov The World Next Door.
Nekako je bilo pričakovano, da bo najnovejši del Assassin’s Creed serije postal prava uspešnica. Valhalla se nenazadnje dogaja v vikinških časih in kdo nima rad Vikingov? Poleg tega zaradi koronavirusa te dni izhaja veliko manj iger, Cyberpunk 2077 je bil prestavljen in Valhalla je bila ena redkih iger, ki je izšla skladno z izidom konzol naslednje generacije.
Soustanovitelj Ubisofta, Yves Guillemotm, je nedavno v sporočilu za javnost zapisal, da je Ubisoft navdušen nad prodajnimi številkami Valhalle. Igra je imela ob izidu dvakrat več igralcev kot pa jih je nabral Assassin’s Creed Odyssey. Prav tako je Valhalla zabeležila visoko gledanost na pretočnih platformah kot so Twitch in YouTube, razvojna ekipa pa je močno ponosna, da jim je uspelo sredi korona krize igro prinesti na sedem različnih platform.
Tudi mi smo bili nad igro dokaj navdušeni in samo upamo lahko, da bo igra dobila toliko naknadne vsebine, kot je bilo to v primeru prejšnjega Assassin’s Creed poglavja.
Založnik Square Enix se je verjetno močno boril za pravico do licence za izdelavo igre v vesolju Maščevalcev. Zdelo se je, da držijo v rokah vse sestavine za izdelavo prodajne uspešnice, ki ne bi služila samo s prodajo fizičnih in digitalnih kopij, ampak bi kot za stavo srkala denarce iz mikrotransakcij. Marvel’s Avengers sicer vsebuje tudi enoigralski del, a vsi vemo, da je ravno večigralstvo tisto, ki prinese kupe denarja tudi dolgo po izidu. Kdo od igralcev ne bi za svojega superjunaka kupil novih pajkic po ceni 5,99 €?
Square Enix – reported Yen6.5bn loss for HD Games driven by Marvel Avengers, would not say how many sold but that volumes were 60% of plan. Implies game cost over $100m to make but only sold 3m or so. Ouch
Izkazalo se je, da veliko ljudi ne bi tega kupilo. Ne samo to, veliko igralcev sploh noče več igrati igre, pa čeprav je ta izšla pred komaj dvema mesecema. Statistike kažejo, da je igra na Steamu ob izidu dosegla nekaj čez 28.000 igralcev, številke pa so se od takrat vztrajno nižale. Pretekli vikend je igra nabrala samo 1190 igralcev, kar je za 96 % manj kot pa ob izidu. To je katastrofalen rezultat, številke pa od takrat samo še padajo.
Ni treba dvakrat reči, da si je založnik Square Enix s to igro izkopal globoko finančno luknjo. V zadnjem finančnem poročilu je založnik priznal, da je prodal samo okoli 3 milijone izvodov igre, kar je globoko pričakovanji, saj je za izdelavo, licenco in marketing potrošil med 170 do 190 milijonov dolarjev. Avengersi naj bi jim tako nanesli okoli 60 milijonov dolarjev izgube, kar tudi za tako velikega založnika, ki ima pod sabo franšizo Final Fantasy, pomeni močan finančni udarec.
Težko je reči, kaj točno je botrovalo neuspehu igre, a bržkone lahko v obzir vzamemo več faktorjev. Igralci so bili najprej razočarani nad vizualno podobo, saj superjunaki niso niti malo spominjali na filmske inačice. Problem je tudi, da Square Enix za en izvod igre zahteva 60 €, zraven pa bi tudi jemal denarce za mikrostransakcije, kar je igro gotovo zamerilo marsikomu.
A zagotovo je največji razlog za upad igralcev dejstvo, da so Marvel’s Avengers preprosto samo povprečna igra, ki nima dovolj unikatne vsebine, ki bi upravičila vlaganje igralnih ur.
Nova generacija konzol je uradno zunaj. No, vsaj Microsoft je dva dni nazaj v trgovine poslal svoji konzoli Xbox Series X in S, medtem ko bo Sony danes na ameriški trg spustil PlayStation 5.
Kot pri vsakem novem tehnološkem izdelku so se na spletu pojavili prvi primerki nedelujočih Xbox Series X konzol. To je pri splavitvi nove generacije konzol nekaj običajnega, saj bo vsaka tehnična zadeva, ki se proda v milijonih primerkih, vsebovala nekaj okvarjenih enot. Sicer je Microsoft leta nazaj s splavitvijo konzole Xbox 360 v tem oziru pretiraval, saj je bil tam odstotek pokvarjenih enot bil nenormalno velik in nekateri še danes z zadržanim dihom omenjajo besedno zvezo “Red Ring”.
Stranke so začele poročati o raznoraznih težavah. Nekaterim se konzola ni želela prižgati ali pa se je nenapovedano ugasnila. Pri nekaterih so se igre neprestano rušile ali pa je grafični čip konzole začel na ekran metati grafične artefakte. Bolj pogost zaplet je bil okvarjen optični pogon, ki ni želel požirati ploščkov.
Po spletu pa se je hitro razširil še en posnetek, ki prikazuje Xbox Series X sredi dnevne sobe, iz njegovega vrhnjega dela pa se kadi dim. Takšnih posnetkov je več in med igralci se je razširil strah, da zna nova konzola celo zagoreti, kar bi bilo seveda zelo nevarno.
Zdi pa se, da je bil vse skupaj nateg. Kadeče konzole naj bi bile posledica šaljivcev, ki so na vrh konzole izpihnili vape dim, kar je nato ustvarilo prepričljivo sliko kadečega se dimnika. Seveda je bilo to dovolj, da so začele potencialne stranke masovno klicati Microsoft in ta je bil primoran preko Twitterja opozoriti igralce, naj ne pihajo vape dima v svoje nove konzole. Ne da je to samo trapasto in morda tudi škoduje kompaktno stisnjenim komponentam, s tem so tudi kanali podpore zabasani z neumnimi vprašanji, namesto da bi bili ti odprti za tiste stranke, ki imajo legitimne težave.
For the English people: I want to show you, how, with a Vapor and turning off the console, you can make a situation that looks like the console is “On Fire”
Mimogrede, tudi mi smo pridobili svojo Xbox Series X konzolo, tako da lahko v kratkem pričakujete video razpakiranja in za zdaj se zadeva še ni vžgala (*potrka po lesu).
Posodobitev: govorili smo prehitro, tole je rezultat naše konzole v akciji. Čas za reklamacijo.
Nekaj dni nazaj smo pisali o čudoviti nadgradnji igre God of War 2, ki je v PC emulatorju za PlayStation 2 dobila povsem novo življenje. Res je neverjetno, kako lahko višja ločljivost in boljše osvetljevanje povsem prerodita sicer grafično hudo zastaran naslov.
Tudi PlayStation 3 ima svoj emulator, ki se imenuje RPCS3, ta pa vsak dan pridobiva nove optimizacije. Preko njega lahko na PC-ju igramo že cel kup PS3 iger, a tisti največji naslovi potrebujejo dodatno optimizacijo. Eden od teh je originalni The Last of Us, ki je imel tudi na konzoli velike težave pri ohranjanju stabilnih 30 sličic na sekundo, saj je ubogo drobovje konzole pripeljal do limita.
RPCS3 je zdaj napredoval do te mere, da je v The Last of Us odstranil tiste največje grafične napake in igro lahko že skoraj poganja pri tekočih 30 sličicah na sekundo. Potrebno je še nekaj dela, saj so bili ti rezultati doseženi na procesorju Intel i9 9900K, ki je tekel pri frekvenci 5.0 Ghz, tako močnih procesorjev pa nimajo ravno vsi.
Emulator je pošteno napredoval tudi v drugih igrah. God of War 3 še ni dosegel 60 sličic na sekund, a če se sprijaznite s poganjanjem na 30 fps, potem lahko že zdaj preigrate igro od začetka do konca. Tudi Grand Turismo 5 je dobil svoj delež optimizacij in razvijalec mu je odklenil mejo števila sličic na sekundo, tako da lahko zdaj uživate v veliko bolj tekoči izkušnji, kot pa jo je ponujala originalna konzola.
RPCS3 emulator je na voljo na naslednji povezavi. Za izkoristek teh popravkov, ki jih vidite v zgornjem posnetku, znotraj emulatorja kliknite razdelek “Manage” in potem izberite popravke pod “Game Patches”. Seveda imejte v mislih, da ta emulator potrebuje vsaj kolikor toliko novejši računalnik, priporočljivo pa je tudi, da vsebuje NVIDIA grafično kartico. Za to nalogo je naš HOPsi računalnik več kot priročen.