🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 269

Grozljivka The Medium prestavljena na januar, krivec pa je Cyberpunk 2077

0

Cyberpunk 2077 je tako velika igra, da njen izid pomembno vpliva na izide drugih iger, ki se preprosto ne želijo z njo pomeriti na trgu. Zadnja prestavitev igre na 10. december je že vplivala na izdajo novo posodobitve za Path of Exile, saj so razvijalci preprosto povedali, da bi morala posodobitev iziti decembra, a jo bodo zaradi Cbyerpunka 2077 prestavili na kasnejši datum.

Enako se je sedaj zgodilo za igro The Medium. Grozljivka, na kateri dela razvijalec Bloober Team, zaslužen za serijo Layers of Fear, je videti čudovito, a je imela to nesrečo, da je imela napovedan izid za 10. december. Ker se s Cyberpunkom 2077 niso želeli spopasti, je razvijalec preprosto napovedal prestavitev izida. V izjavi za javnost so sicer zapisali, da je razlog COVID-19 situacija, vendar pa so zraven še dodali, da bi nekatere igre morali iziti v novembru, a ker se to ni zgodilo, so prisiljeni zamakniti izid.

Zamik je še posebej boleč za Xbox Series X igralce, saj je bil The Medium eden redkih naslovov, ki bi izšel skladno s konzolo. Zdaj bomo ljubitelji grozljivk morali počakati na 28. januar 2021, ki je tudi novi uradni datum izida. Če si seveda CD Projekt RED zopet ne premisli…

Nekomu je uspelo iz Bitcoin denarnice, ki je bila v mirovanju od leta 2015, izvleči Bitcoine v skupni vrednosti 955 milijonov dolarjev

0

Alon Gal, soustanovitelj varnostnega podjetja Hudson Rock je nekaj časa nazaj javnosti predstavil skrivnostno Bitcoin denarnico, ki je v sebi skrivala pravi zmajevski zaklad. V njej je bilo namreč 69.369 BTC žetonov v skupni vrednosti 955 milijonov ameriških zelencev.

Ta naj bi bila po obsegu četrta največja kripto denarnica na svetu, a med vsemi je zagotovo najbolj skrivnostna. Denarnice se namreč ni nihče dotaknil vse od leta 2015 in v zadnjih letih je postala tarča hekerjev, ki so se na vsak način želeli dokopati njene vsebine. To je seveda skoraj nemogoča naloga, saj je denarnica zavarovana s kombinacijo šifriranj 256-CBC in SHA-512, kar naredi razbijanje gesla dolgotrajen proces, ki zna trajati leta in leta.

Sumi se, da je denarnica v mirovanju zato, ker v sebi drži denarna sredstva, ki so prišla iz spletne strani Silk Road. Ta je omogočala prekupčevanje raznoraznih nelegalnih stvari: od drog, pedofilskih filmov do kupovanja čisto pravih umorov. Spletno stran so oblasti zrušile leta 2013, takrat pa je bila takšna količina kriptovalut vredna “samo” okoli 350k dolarjev.

Lastnik denarnice se je bodisi ustrašil umakniti svoja sredstva ali pa se je odločil počakati, da kriptovalute narastejo. To bi bila izjemno pametna naložba, saj se je od takrat vrednost Bitcoinov povečala za kar 2700x in vsota zaprašene denarnice je narasla na 955 milijonov dolarjev.

Kdo se je dokopal do sredstev za zdaj ostaja skrivnost. Možno je, da se je lastnik končno vrnil po svoj davno zakopani zaklad, lahko pa se je sreča nasmehnila kakšnemu hekerju, ki mu je vendarle uspelo preko kakšnega superračunalnika zlomiti geslo. Kdorkoli že je, za zdaj ga ščiti anonimnost poslovanja preko kriptovalut in njegova identiteta je za zdaj varna.

Slovenska VR skupnost bo konec novembra gostila turnir iz igre Beat Saber

Slovenski ljubitelji VR iger s podporo E-športne zveze Slovenije prirejajo slovenski Beat Saber turnir.

Turnir se bo odvijal v živo na Twitchu, in sicer v nedeljo, 29. novembra, zabava pa se bo začela ob 17.00. Na turnirju se bo pomerilo 8 najboljših slovenskih igralcev te nore VR igre, sprejemajo pa tudi prijave igralcev. Če radi švigate z žaromeči in zraven še malce migate v plesnih ritmih, ki bodo tokrat vsebovali tudi slovenske pesmi kot je Brizgalna brizga, potem se odpravite na naslednjo povezavo in do 22. novembra izpolnite prijavnico.

Za naslov prvaka pa se bo treba pošteno preznojiti, saj bo turnir potekal na najtežjih težavnostih. Turnir, ki bo trajal okoli uro in pol, bodo člani skupnosti popestrili s predstavitvijo zmožnosti VR tehnologije in prikazom najboljših VR iger. Če ste do sedaj še oklevali z vstopom v svet iger v navidezni resničnosti vas bo ta dogodek zagotovo prepričal v nakup povsem svojih VR očal.

Za več informacij se lahko pridružite tudi slovenski VR skupnosti na Discordu, kjer redno potekajo debate okoli VR iger, kraj pa je izjemno gostoljuben tudi za tiste, ki še nikoli niso pomočili prstov v vode navidezne resničnosti.

Michael Bay dela na koronavirus filmu Songbird, ta pa je dobil svoj prvi napovednik

0

Prav zanima me, koliko filmov bo v prihodnjih letih uporabilo trenutno situacijo s koronavirusom. Hollywood se verjetno kar slini nad potencialom, žal pa trenutne karantenske razmere ne omogočajo prostega snemanja, poleg tega pa kinodvorane ostajajo zaprte in verjetno bo tako še nekaj časa.

Vendar pa se kolesje filmske industrije vrti že zdaj in tako smo pred kratkim dobili napovednik za morda prvi “koronski” film Songbird. Za produkcijo skrbi znani in eksplozivni Michael Bay, režiral pa ga bo Adam Mason.

Zgodba pravi, da je cel svet že četrto leto v karanteni, saj naokoli hara virus Covid-23, ki je veliko nevarnejši od trenutne okužbe, saj je smrtnost kar 50 %. Tako so ljudje prisiljeni biti zaprti v stanovanja, vsi pa imajo doma nameščene tudi senzorje za zaznavanje vročine. Ko začneš kašljati, ti potrkajo na vrata prijazni možje v skafandrih in te odpeljejo v taborišča okuženih. Če pa poskušaš zbežati, te promptno ustrelijo in te tako ekspresno pozdravijo.

V tem svetu se naokoli prevaža Nico, ki ga igra KJ Apa iz Riverdala. Nico je dostavljavec paketov, ki pa je na okužbo imun. Spozna punco Saro (Sofia Carson), z njo pa se je do sedaj videl samo preko kamere. Dekle se nekega dne okuži in ponj pridejo karantenski delavci, nato pa se zgodijo dogodki, ki mi niso čisto jasni, a poanta je, da lahko naš parček govori skozi zaklenjena vrata.

Premisa filma je sicer zanimiva, saj bi bilo zanimivo raziskati učinke na ljudeh, ki že par let niso pokukali iz stanovanja. Žal se zdi, da bo Songbird neka trapasta akcijada z na silo vrinjeno ljubezensko zgodbo. Kakor je povedal režiser, je to zgodba Romea in Julije, le da sta tokrat ločena z vrati in virusom. Eh.

Zanimivo je, da je bil Songbrid posnet v samo 17 dneh, tako da lahko verjetno pričakujemo veliko dialoga in kadrov iz stanovanja. Žal film še nima datuma izida, saj verjetno ustvarjalci čakajo na ponovno odpiranje kinodvoran.

Nek tip se je preko plastičnih operacij spremenil v čisto pravega Orka

0

Cosplay je zelo zanimiva umetnost, saj na enem mestu združuje ljubezen do ustvarjanja, kreativnosti in unikatnosti, poleg tega pa je lahko zadeva presneto zabavna. Z dobro masko in kakovostno izdelano opremo se lahko hitro spremenite v čarodeja iz World of Warcrafta ali pa s sukanjem svetlobne palice in delanjem zvokov “whaaaan whan shpew shpew” transformirate v Jedija ali zlobnega Sitha. Nekateri gredo še korak dlje in ustvarijo kratke filme, v katere zapečejo dobro mero posebnih učinkov in tako končno vsaj na pol uresničijo svoje sanje igranja v Star Wars filmu.

Potem pa je tu ta 41-letni Brazilec, ki ga poznamo samo pod preprostim imenom Orc. Možak, ki prihaja iz majhne vasice Iguatemi je naravnost obseden z modifikacijami svojega telesa. Prvo tetovažo si je nadel, ko je bil star 15 let, ko pa je dopolnil 35 let, pa je začel na svoje telo dodajati tudi ostale zadeve. Pod kožo si je namestil cel kup prstanov in ostalih okraskov, zaradi katerih bi kontroler pred vkrcanjem na letalo doživel božjastni napad, hkrati pa si je razpolovil tudi jezik. 80 % njegovega telesa je tako skrito pod tetovažami in ta postopek je spravil tudi na svoji očesni zrkli.

Kot da vse skupaj še ni bilo dovolj je pred kratkim zapravil še dodatnih 450 €, da si je v usta namestil dva čisto prava okla. Tako je bila njegova transformacija v Orka zaključena, a Orc pravi, da z modifikacijami še ni zaključil.

Čeprav tip izgleda, kot da najraje prebiva v pokrajini Durotar, ki je dom Orkov iz igre World of Warcraft, Brazilec pravi, da se ne zgleduje po nobenem in da tudi inspiracije ni dobil od nikjer drugje. Pravi, da so bile vse te tetovaže in modifikacije narejene samo zato, ker je to njegov način izražanja in da se tako udobno počuti v svoji koži.

Priznava sicer, da ga ljudje čudno gledajo in da njegov videz nase privleče kar veliko radovednih oči. Njegovi starši nad njegovim hobijem niso navdušeni, prijatelji pa pravijo, da se jim zdi njegova obsesija čudna. Vendar pa je to njihov problem in Orc bo še naprej delal tisto, kar ga veseli.

V intervjuju za spletno stran LadBible je na koncu izrekel presenetljivo pametne besede:

“Živite, bodite srečni, potujte, ljubite. Delajte, kar vam je všeč. Življenje gre mimo zelo hitro in smrt je zagotovljena.”

Fort Triumph – Recenzija | Ko HoMM sreča XCOM

Med tovrstnimi recenzijskimi podvigi smo že večkrat spregovorili o določeni franšizi Junakov Coprnije in Moči. Preko epskega kooperativnega podviga v 2003 propadlega razvojnega studia New World Computing in založnika 3DO nosijo glavne zasluge za uvedbo zdaj že sivobradih možakarjev v veličasten svet poteznega strategiranja.

A kljub temu, da se je kljub odsotnosti Ninje in podobnih zabavljaških nakladačev nekdaj o tej seriji govorilo v isti meri kot dandanes mladina žlobudra o Fortnite, fantastičen koncept v zadnjem desetletju nekako ni uspel dočakati vrednega dediča in vse do petice dalje je po mnenju večine šlo le navzdol. Tudi mnogi drugi so poizkusili, a nikomur ni popolnoma uspelo. Pa tudi testne subjekte lahko naštejem na prste leve roke, ki zaenkrat še ni podlegla sindromu igričarskega zapestja.

Fort Triumph je, kar se tiče osnovnega principa, precej zanimiv. Konec koncev, kdo – pri zdravi pameti – ne bi rad igral klona med strateškimi odseki Heroes of Might and Magic in poteznem bojevanju v X-COM? Formalno je Fort Triumph tako opredeljen kot strateška igra, ki vsaj na papirju temelji na zelo dobrih idejah. Kaj pa rezultat? Preverimo skupaj.


Razvojna ekipa: CookieByte Entertainment
Založnik: All in! Games
Platforme:
PC, PS4, XOne, Switch
Steam: Link
Datum izida: 16.4.2020
Cena: 20.99€

Zvrst: Potezna strategija


Pričetek vsake dobre zgodbe

Prvo soočenje se začne v zadimljeni in smrdljivi gostilni, kjer je po polnoči prepovedano celo zlobno krohotanje. Trije tipični pripadniki vsake skupine junakov ostro razpravljajo o temni prihodnosti njihove na novo ustanovljene skupine plačancev. Medtem nedaleč stran zlobni kapucarji vodijo lastne spletke, ki bodo kmalu vplivale na prihodnost celotnega kraljestva…

Eden osrednjih članov tvoje skupščine je seveda tudi pravičniški paladin

Kar se tiče štorije, ne nudi ničesar zares novega. Gre za isto znano staro mešanico: vojska umazanih zelencev in okostnjakov, ženšče, ki je preveč spremljalo Cersei v Igri prestolov in vladavina, ujeta v nevarnosti in internih konfliktih zaradi spletk višjega sloja. Ne morem razkriti ničesar več o zgodbi brez uničenja zapletov, kolikor jih igra pač nudi. Vendar lahko z gotovostjo trdim, da zanjo nihče ne bo osvojil Pulitzerja ali Nobelove nagrade. To ne pomeni, da gre za slabo ali dolgočasno narativo. Jo je pa nadvse težko jemati resno, saj je vse prežeto s šaljivim črnim humorjem.

V zgodbenih odsekih bo vsak junak in zlobnež vedno govoril in deloval v skladu z enim od predsodkov fantazijskega žanra, vendar z odločnimi, čezmejnimi karakteristikami, ki pogosto prinesejo nasmešek na obraz že zaradi gole absurdnosti. Na žalost cilj biti smešen vsakič, ko kdorkoli spregovori, privede do neresne štorije, ki poskrbi zgolj za kratke trenutke zabave in se ne poveže dobro v narativno celoto.

Zgodba privede do premnogih bojev z zelenokožci, oživelimi trupli in tipičnimi človečnjaki, a večjih presenečenj na tem področju žal ni

Tako je kot že rečeno je tako zgodba na koncu preprosto funkcionalna. Sem skorajda prepričan, da z izjemo nekaterih glavnih trenutkov in boljših šal po koncu igranja nihče ne bo pomnil, o čem se je sploh šlo. Tudi tip humorja ne bo ustrezal vsakomur, čeprav osebno nič nisem imel proti njemu.

Kombinacija potezništva in… potezništva?

Bombončki za oči so sicer nekaterim zelo pomembni, ampak osebno več dam na igranost. Sledilo bo torej par odsekov o najpomembnejšem vidiku vsake igre za pravega ljubitelja poteznega strategiranja!

Najprej, kot rečeno že na začetku, Fort Triumph skuša združiti dve mojstrovini iz preteklosti: HOMM za strateške odseke in X-COM za bojne sekvence. Hkrati to zanimivo mešanico začini tudi z določenimi izvirnimi lastnostmi.

Raziskovanje zeljevida je šarmantno, a vseeno precej osnovno in po par urah postane rutinsko

V strateškem delu bi izpostavil kampanjo. Vsega skupaj njeno preigravanje vzame dobrih 6 ur, kar je sicer presenetljivo malo. Sploh glede na to, da so preostali igralni načini zgolj enostavni generični scenariji, ki pa podpirajo vsaj kooperativno kavčevsko igranje za do štiri igralce.

Spletnega igranja žal ni in ga po vsej verjetnosti tudi ne bo. Tako se komaj dobro namestiš v naslonjaču, pa si že obrnil celotno štorijo in ne morem si pomagati, da se ne bi počutil, kot da sem igral zgolj uvodnik in da je preostanek skrit nekje na razvijalski interni mašini.

Čeprav so v igri tehnično prisotne štiri frakcije, sem uvidel tudi določeno bedno dejstvo. Vse se igrajo popolnoma enako, s po štirimi identičnimi klasami junakov (paladin, lovec, barbar in coprnik) in z zgolj minimalnimi razlikami.

Sicer je sam napredek likov odličen, s poudarkom na pridobivanje raznolikih sposobnosti in eno najboljših sinergij z okoljem, ki sem ga preizkusil vse od Divinity: Original Sin. Obstaja nešteto možnosti za raznolike pristope in pridobivanje sposobnosti in z njo tudi vedno večja moč junakov se počuti res odlično.

Z vsako doseženo stopnjo dobiš možnost nadgraditi obstoječe ali izbrati nove sposobnosti

Četudi med strateškim odsekom razvijaš svojo mesto, raziskuješ pokrajino in iščeš vire in čarobne artefakte natanko tako kot v katerem koli poglavju HOMM, se ti tu ne bo treba truditi z rekrutiranjem ali usposabljanjem vojaških enot. Poudarek bo vedno na “sanjski ekipi” junakov. Poleg tega imaš vedno prav določen cilj (ali prizadevanje) na bližnjem dosegu roke, zato je igranje bolj osredotočeno in hitrejše.

Med bitkami boš tako razvijal bazo za dosego izboljšav, vendar v resnici nič ni preveč zapleteno. V središču igre so več kot očitno bitke, zato niti malo ne pričakuj naprednih funkcij, ki bi jih našel v katerem koli poglavju iger tipa Civilization. To ni nujno negativen vidik, še posebej, če je bojni sistem tako dober kot v Fort Triumphu, toda včasih boš občutil dolgčas ob konstantno istem početju.

Tako na splošno vsaj zame igra močno trpi zaradi pomanjkanja raznolikosti. Želel bi na primer, da bi imel priložnost dobiti nekaj sekundarnih nalog ali se podati v resnično ječo ali celo naleteti na kakšen naključen dogodek, drugačen od tipičnega »pridobivanja zlata ali izkušenj«. Prav tako bi bilo dobrodošlih več raznolikih nacij, enot ter nenazadnje tudi sposobnosti, čeprav je teh kar precej, sploh, če upoštevamo kose artefaktov, ki ležijo naokoli.

Naenkrat lahko imaš v partiji do pet junakov

Kar pa zadeva bojni sistem, je precej smešen, učinkovit in hiter. Odlična kvaliteta za igro, ki skoraj vse napore vlaga v kakovost bitk. Vse od začetka igranja se boš znašel ob soočenju s gnusobno skupino sovragov znašel na majhni površini, polni dreves, balvanov in stebrov, vendar ne gre za običajno polnilo. V Fort Triumphu je vse v nenehnem gibanju: junaki, sovražniki in celo okolje!

Če na primer misliš, da je ždenje za velikim drevesom varno, lahko hudournik ali dobro namerjena puščica le to drevo zlahka podere nate. To pa še ni vse! Obstaja nešteto načinov za manipuliranje z vsemi predmeti na bojišču, od enostavnih brc do črnih lukenj, ki povzročijo vsesplošen kaos in uničenje.

Igra resnično ponuja veliko možnosti za škodovanje nasprotniku. Glede na to, da jih bo (navadno) znala izkoristiti tudi umetna inteligenca, te bo konstantna nevarnost sililak nenehnemu premikanju po zemljevidu! Smešno, brez dvoma, toda tudi zadovoljujoče, ko izpelješ kakšno res dobro kombinacijo.

Obstajajo tri različne vrste terenov, a vse delujejo skorajda identično

Torej, če govorim o igranju, se lahko pritožim predvsem glede ponovljivosti. Dobrodošlo je, da lahko enostavne bitke zlahka preskočiš in se tako osredotočiš na izziv, ampak ves preostanek je pogosto zgolj rutinsko opravilo med zgodbenimi misijami in ob dosegu določene stopnje herojev ti zlahka kosijo vse pred seboj.

Kot sem že omenil, me žalosti to, da je večinoma edina stvar, ki jo zahteva igra, bojevanje. Ni sekundarnih nalog (vsaj ne v resničnem pomenu), nobenih strateških odločitev, nobenih temnic in nobenih skrivnosti.

Najbolj čedni junaki v celotni deželi?

Sodbo o grafičnem vidiku igre nujno razdeliti na dva dela, saj so se pri CookieByte Entertainment odločili uporabiti dva različna sloga.

Tako sta strateški odsek in globalni zemljevid igre realizirana v slikovnih pikah na način, ki me je spomnil – v vseh pogledih – na Heroes of Might and Magic 2. Verjemi mi, to poglavje je kljub relativni preprostosti bilo resnično veselje za gledanje in igranje. Še posebej, če vzamemo v spomin dobre stare dni, ko smo z Intel Core2Duo procesorjem (če smo imeli srečo) in ATI Radeon grafuljo poslušali sopihanje, ki ga je povzročilo takratno grafično vnebovzetje tega fantastičnega vizualnega presežka.

Iz grafičnega vidika raziskovalni del izstopa, a kljub temu ni nič slabši

Resnično mi je bila všeč vsaka pika, s katero so razvijalci napolnili zemljevid. Vsak sovražnik, predmet ali enota, s katero se boš srečal med igranjem, te ne bo zgolj spomnila na preteklost, temveč bo izžarevala tudi ljubezen in strast razvijalcev!

Bojna faza, kamor se prestaviš ob soočenju s sovražnikom, se namesto tega izvede v 3D grafični areni. Razumno so se razvijalci v skladu s šaljivo žilico igre odločili, da bodo uporabili nekakšen komični slog s svetlimi barvami, malo poligoni in mešanico tekstur. Pazi, saj tvoje oči ne bodo naletele na nič grozljivega ali celo grdega, prav tako pa sanjaj o presežku nekaterih visoko proračunskih projektov. A kljub temu, da govorimo o neodvisni igri, je 3D grafika izvedena s strokovnim znanjem in je kohezivna ter prijetna za ogled. A hkrati se je skoraj nemogoče otresti občutka “že videnega”.

Hiše bodo gorele, skale frčale naokoli

Enako velja za animacije; so zadostne, a jih hitro spregledaš kot zgolj generične in nič zares impresivnega. Cenil bi predvsem večjo raznolikost med modeli junakov, ki jih boš skozi igranje videl skoraj ekskluzivno osem (z določenimi dodatnimi junaki tekom misije).

Razsodba

(+) Dobra kolaboracija vizualnih stilov
(+) Odlično bojevanje, ki temelji na manipulaciji okolja
(+) Zabaven humor
(+) Zadovoljujoče sestavljanje “sanjske ekipe junakov”
(+/-) Dokaj kratka kampanja
(-) Pomanjkanje vsebine, ki vodi v rutinskost
(-) Frakcije, ki pa so medsebojno skoraj identične
(-) Zgodbe ne gre jemati resno
(-) Dokaj enostaven taktični del

Koliko bi morali odšteti, če bi kupili čisto vsako igro na Steamu?

0

Steam je glavno prebivališče vseh indie ustvarjalcev in danes lahko na Steamu najdemo že toliko iger iz strani neodvisnih ustvarjalcev, da je na tem področju nastala prava zmeda. Med temi igrami sicer lahko najdemo kar nekaj biserov, a se morajo hudo boriti za pozornost med tonami dreka, ki se dnevno zlijejo na Steam trgovino.

Na Steamu lahko te dni najdemo preko 47k iger in čeprav se med njimi nahajajo tudi naslovi večjih založnikov, prihaja največji delež prispevkov ravno iz strani indie razvijalcev.

Programer Chenggang Wang si je enega dne zastavil zanimivo vprašanje: “Koliko denarja bi moral človek odšteti, če bi hotel kupiti čisto vsako igro na Steamu?” Odgovor na to vprašanje je leta nazaj ponujala spletna stran Buy All of Steam, a ta ni bila že več let posodobljena. Wang je zato spočel svoj spletni kalkulator, ki se sproti posodablja in spremlja trenutne cene na Steamu.

Za čisto celo Steam knjižnico bi tako morali odšteti 556,286.14 $, nedavna Halloween razprodaja pa je znižala ceno na samo 438,155.80 zelencev, kar je kar pošten popust. Cena je zasnovana samo na trenutnih igrah in v sebi ne vsebuje prihajajočih naslovov in DLC-jev.

Za cel Steam bi morali tako odšteti dobrega pol milijona dolarjev, kar je še enkrat več od leta 2017, ko je bilo na platformi tudi precej manj iger.

God of War 2 lahko igramo na PC-ju v 4k ločljivosti z ray tracing učinki in je videti naravnost čudovito

0

Emulatorji na PC-ju so čudovita stvar, saj igralski skupnosti omogočajo, da starejše igre ne umrejo in so ohranjene v nekakšnem digitalnem arhivu. Vzemimo za primer kakšen Silent Hill 2, ki ga denimo sploh ni mogoče kupiti in če držite PlayStation 2 kopijo in vam konzola nenadoma umre, potem lahko plošček z igro postavite samo še na polico za dežurni predmet nabiranja prahu. Vendar pa lahko zahvaljujoč emulatorju plošček z igro prekopirate na računalniški disk in igranje brezskrbno nadaljujete na PC-ju.

Še ena velika prednost emulatorjev pa je ta, da ti niso zaprti v neko šibko strojno drobovje, ampak za njimi tikajo močni procesorji in grafične kartice. To pomeni, da lahko igro poženete v višji ločljivosti in sličicah na sekundo kot na originalni konzoli, kar mnogokrat dostavi povsem drugačno izkušnjo.

Takšnih ponovnih rojstev iger smo imeli v preteklosti že cel kup in morda najbolj popularen primer je Zelda: Breath of the Wild, ki jo lahko uradno igramo samo na konzoli Nintendo Switch, ki ima svoje odlike, a bolj šibke strojne mišice. Ko igro enkrat vklopimo v emulator Yuzu pa igra lahko zadiha s polnimi pljuči in igranje v 4K ločljivosti pri 60 sličicah sekundah je nedvomno superiorna izkušnja.

Vendar pa je Zelda novejši naslov. Je možno takšno magijo ustvariti tudi na starejših igrah? Seveda se da in to je nedavno dokazala igra God of War 2, ki je leta 2007 izšla za konzolo PlayStation 2.

YouTuber Sanadsk je v zgornjem primeru za igranje uporabil emulator PCSX2, v njem ločljivost nastavil na 4K ter zraven še dodal modifikacijo “Marty McFly” Glicher Reshade Ray Tracing, ki v igro vpelje ray tracing osvetljevanje.

Končni rezultat je naravnost čudovit, in čeprav ray tracing na nekaterih mestih pretirava (kamni ne bi smeli biti tako svetleči), gre vseeno za hudo impresivno nadgradnjo, ki bi jo lahko prodajali tudi pod cenovno nalepko.

Če se vam morda ne da čakati na naslednji uraden God of War naslov, potem je morda zdaj čas, da si ogledate začetke serije. Mimogrede, Sony je zgodnje God of War igre predelal tudi za konzolo PlayStation 3. Tudi za to obstaja emulator imenovan RPCS3, ki si ga lahko prenesete tukaj.

Igra Dungeons 3 brezplačna na Epic Games trgovini

0

V igrah vse preredko zastopamo stran zlobnih fantov in skoraj vedno moramo nastopati v vlogi nekih dobričin, ki morajo rešiti deželo pred pogubo, vsa odgovornost pa vedno pade na naša pleča, medtem ko se ostali prebivalci mesta praskajo po gonadah in vsake toliko zatavajo v lokalno beznico za svež vrček piva.

Narediti igre, ki bi držala privlačno kampanjo, igrano iz strani zle strani, vsekakor ni lahka naloga. V zadnjih letih je takšen podvig uspešno opravila RPG igra Tyranny, ki pa je bila slabega oglaševanja kriminalno spregledana in čeprav je bil špil odličen, razvijalec Obsidian bržda nikoli ne bo izdal nadaljevanja.

Vendar nič ne de, saj lahko za tolažbo preigramo igro Dungeons 3, ki sicer za razvoj ni imela nekega rekordnega proračuna, a je vseeno precej zabavna igra. Nastopamo v vlogi zlobneža, ki mora oblikovati svojo podzemno ječo, vanjo namestiti cel kup zveri in pasti. Nato samo še pritajeno čakamo, da se kakšen pogumen, a neumen pustolovec spusti v raziskovanje naše veže, in ko se bo neizogibno enkrat ujel v past, bo po zatemnjenih hodnikih samo še odmeval naš zlobni smeh.

Zadeva tako malce spomni na starodavni Dungeon Keeper in čaka nas kar 20 misij, ki jih lahko preigrate tudi v sodelovalnem načinu s še enim igralcem. Prav tako je Dungeons 3 trenutno povsem brezplačna v Epic Games trgovini, tako da jo lahko s klikom preko te povezave za vedno aktivirate v svoji knjižnici.

Epic Games za naslednji teden pripravlja novo brezplačnico, to pa bo igra The Textorcist – zanimiva igra, v kateri nasprotnike odpravljamo s hitrim tipkanjem besed.

SpellForce 3: Fallen God – Recenzija | To zdaj biti dežela trolov


T

Razvojna ekipa: Ubisoft, Ubisoft Quebec
Založnik: Ubisoft
Platforme:
PC, PS4, PS5, XBox S/X, XBox One, Switch
Spletna stran: Link
Datum izida: 3.12.2020
Cena: 59.99€

Zvrst: Akcijska avantura


Pričetek vsake dobre zgodbe

Razsodba

(+) Obsežna kampanja
(+) V kolikor ti je bil všeč SpellForce 3 ti bo tudi ta igra
(+) Dobra zgodba
(-) Pri gradnji junakov se lahko hitro zafrkneš
(-) Neprestano igraš zgolj s troli, kar se začne hitro ponavljati

Adidas najavil Cyberpunk 2077 superge za okoli 250 €

0

Razvijalec CD Projekt RED na svoji spletni strani (in na slovenski strani EIGRE.si) ponuja kup dodatne fizične robe, ki se napaja iz njihove prihajajoče igre Cyberpunk 2077 in očitno želijo s to igro narediti precej bolj udaren marketinški pristop, kot pa je veljal ob njihovi prejšnji uspešnici The Witcher 3.

Za promocijo nekaterih stvari so se povezali tudi z zunanjimi podjetji. Microsoft je že dolgo nazaj ustvaril Xbox One konzolo in kontroler, ki sta bila odeta v Cyberpunk barve, podjetje OnePlus pa je pred kratkim splavilo telefon 8T Cyberpunk 2077 Edition.

Zdaj se je v ta način promoviranja spustilo tudi podjetje Adidas, ki je najavilo dva tipa športnih superg, ki bosta nosila Cyberpunk barve in bosta na trg prispela 11. novembra.

Dražji model se imenuje X9000L4 in kot lahko vidimo, bo popisan iz vseh treh strani. Eno stran krasi napis Cyber, drugo Punk, na zadnji strani pa boste prav tako našli neki napis iz igre. Potencialni kupci boste lahko kombinirali različne barvne odtenke in tako boste lahko nase nadeli unikatno vijoličasto barvo, lahko pa se boste odločili za bolj običajno sivo. Žal boste za katerokoli barvno kombinacijo morali na široko odpreti denarnico, saj naj bi ti športni copati stali okoli 250 €.

cyberpunk 2077

Nekoliko cenejši bodo X900L4, ki bodo zase zahtevali okoli 190 €. Namenjeni so predvsem tekačem, odeti pa bodo v značilno rumeno-črno kombinacijo, ki bo prekrita z mrežico, pod to pa se bo skrival napis Cyberpunk 2077. Žal se zadeva ne sveti v temi, kar je velika škoda.

Škoda pa je tudi to, da se bodo v teh športnih copatih zabavali samo Azijci. CDPR je preko Twitterja sporočil, da je odločitev za azijski trg prišla iz strani Adidasa in da razvijalec pri tem nima besede. Zbiratelji ste zagotovo razočarani, a kdo ve – če se na uradnem Adidasovem Twitter profilu nabere dovolj vzklikanja, potem ni vrag, da podjetje svoje ponudbe ne bi razširilo na ostali svet.

Mortal Kombat 11 – prihaja nov karakter Mileena in videti je zelo jezna

0

Vsake toliko pozabim, kako je Mortal Kombat 11 grafično čudovit naslov. Predvsem navdušujejo razne podrobnosti, ki morda v pretepaškem naslovu nimajo smisla, a Mortal Kombat je bolj posebna pretepačina. Slavna je namreč po svojem prekomernem, včasih že komičnem nasilju. Hektolitri krvi in počene kosti sta stalna spremljevalca serije že od samega začetka in razvijalec NetherRealm Studios poskuša z vsakim poglavjem stopnjo nasilja samo še povečati.

Kdaj pride 12. del se še ne ve, a je zagotovo že v izdelavi. Razvijalec medtem še vedno izdaja svežo vsebino za enajstico in kmalu bomo dobili Kombat Pack 2 DLC, ki bo v igro prinesel nove borce, med katerimi se bo znašel tudi Rambo.

Družbo mu bo delala stara znanka franšize Mileena, ki je na prvi pogled neka čedna dečva, a pod masko skriva cel kup zelo ošiljenih zob. Poleg tega se rada svojega nasprotnika loti z noži, zna se teleportirati, najraje pa sovražniku skoči za vrat in mu od tam odtrga zajeten kos mesa.

Zadnji napovednik prikaže vse te njene borbene poteze v vseh bolečih detajlih, vidimo pa lahko tudi njen Fatality, ki povsem razkosa nasprotnika.

Kombat Pack 2 DLC lahko kupimo na Steamu po ceni 14,99 €, izid pa se bo zgodil 17. novembra.

Godfall dobil še zadnji napovednik pred izidom

0

Prihajajoča RPG igra Godfall je vsekakor vizualni spektakel, vendar pa kljub vsem napovednikom še vedno ne vemo, kaj za vraga bomo v tej igri sploh počeli. To verjetno ni preveč dober znak in navadno takšno skrivnostnost pomeni, da bo zgodba precej zanič in je ni vredno izpostavljati. Kar je škoda, saj je Godfall enoigralski RPG, ki pa bo kljub temu potreboval neprestano povezavo na internet.

Dobili smo še zadnji napovednik pred izidom, ki med vsem pretepanjem in skakanjem glavnega junaka končno izusti tudi kakšno besedo o namenu našega početja. Igrali bomo Valorian viteza, ki bo moral pobiti večje šefe, to pa mu bo tudi omogočilo, da njihovo moč nato prenese nase in nenadoma se bomo lahko poigrali z novimi posebnimi sposobnostmi.

Bojevanje precej spominja na God of War, le da nas tokrat obkroža precej več napadalcev, očitno pa bomo imeli na izbiro tudi več različnih orožij. Zanimivo je, da do sedaj še nismo videli še niti enega obraza, saj čisto vsi karakterji neprestano nosijo čelade, tako da sploh ne vemo, ali se pod tisto čelado skriva človeški obraz ali pa kaj drugega.

Godfall prihaja 12. novembra na PlayStation 5 in PC, vendar samo na Epic Games trgovino. Zadeva bo imela precej visoke sistemske zahteve, ki jih je vredno pregledati, če v vašem PC-ju trenutno prebiva šibkejša strojna oprema.

Kerbal Space Program 2 je bil zamaknjen v 2022

0

Ena bolj zanimivih PC iger je namenjena predvsem inženirjem, ki so navdušeni nad raziskovanjem vesolja in grajenjem vesoljskih letečih barkač. Igra se imenuje Kerbal Space Program in prvič se je na računalnikih pojavila leta 2011 in zaradi svojega unikatnega načina igranja hitro postala med igralci zelo popularna.

Delo na nadaljevanju je bilo logično, a so se pri razvoju zgodili veliki zapleti. Dvojko je, tako kot original, delal studio Star Theory Games, vendar pa razvijalec nikakor ni mogel doseči sporazuma z založnikom Private Division. Ta je nato preprosto ustanovil nov studio Intercept, zaposlenim sporočil naj se pridružijo novemu razvijalcu in celotni razvoj preselil v roke novega studia. Originalni Star Theory Games je tako ostal brez licence in tudi brez finančnega zaledja, zato je moral letos marca zapreti svoja vrata.

Razvoj na Kerbal Space Program 2 pa je tekel naprej, a žal ne tekoče. Igra bi morala iziti že v tem letu, a so izid prestavili dvakrat, včeraj pa je ustvarjalni direktor Nate Simpson na uradnem forumu zapisal, da igre še nekaj časa ne bo na spregled, saj je bil izid prestavljen v leto 2022.

Razlog za zamudo je preprosto to, da želijo dostaviti najboljšo možno izkušnjo. Gradijo sisteme in temelje igre, ki bo omogočala igralcem in tudi modderjem ustvarjanje vsebine za nadaljnjih deset let. Vse to pa potrebuje svoj čas, saj se med razvojem soočajo s problemi, ki jih nikoli prej niso srečali, zagotovo pa tudi delo od doma ni ravno pospešilo razvoja.

Igralec Michael J. Fox priznal, da ima zaradi Parkinsonove bolezni čedalje večje težave pri igranju

0

Legendarni igralec Michael J. Fox je bil otrokom, ki so odraščali v devetdesetih, pravi heroj in vzornik. Simpatični Michael je Slovencem najbolj znan po svoji ikonični vlogi Martyja v trilogiji filmov Nazaj v prihodnost, nekateri pa se ga tudi spomnimo iz serije Družinske vezi.

Žal pa je Michaela na vrhuncu slave, ko je bil star 29 let, zadela huda usoda. Diagnosticiran je bil namreč s Parkinsonovo boleznijo, takrat pa je ravno vodil humoristično serijo Vsi županovi možje. Zaradi bolezni, ki pri bolniku povzroči nenadzorovano tresenje, se je od serije poslovil, tam pa ga je nato nasledil Charlie Sheen.

Vendar pa se Michael ni predal in njegova ljubezen do igranja ni usahnila, pa čeprav ni več nikoli zaigral v kakšnem večjem filmu. Sprejemal je manjše vloge in pojavil se je denimo v seriji Scrubs in pa Curb Your Enthusiasm. Prav tako je nastopil tudi v animiranih filmih in ravno njegov glas je krasil miška Stuarta Littla.

V zadnjih letih se je redno pojavljal v seriji The Good Wife in nastopil je v nekaj epizodah serije The Good Fight. Njegovo igranje, borba in prizadevanje na raziskavah te bolezni preko svoje ustanove Michael J. Fox Foundation so bile za zgled marsikateremu bolniku, ki ga muči ta grozna in neozdravljiva bolezen.

Videti pa je, da bo po več kot dveh desetletjih od diagnoze končno obesil svojo igralsko palico na klin. Michael J. Fox, ki danes šteje že 59 let, je v nedavnem intervjuju za spletno stran People priznal, da je bolezen začela načenjati njegov spomin, kar otežuje njegovo nastopanje v filmih in serijah.

Predvsem je šel rakom žvižgat njegov kratkoročni spomin in zaradi tega si ne more več zapomniti svojih vrstic. To je vplivalo tudi na druge dele njegovega življenja, saj ima težave pri igranju kitare in pri risanju. K sreči lahko še vedno piše in to sposobnost je uporabil za pisanje knjige No Time Like the Future: An Optimist Considers Mortality, ki izide 17. novembra, v njej pa je popisal svoj boj s to boleznijo in kako lahko kljub vsem težavam ostane pozitiven.

In težav je imel kar precej. Pred dvema letoma mu je na hrbtenici začel rasti tumor, ki ni imel povezave s Parkinsonovo boleznijo. Tumor je postajal vse večji in je povzročal igralcu velike bolečine, k sreči pa je uspešno prestal operacijo, vendar je potreboval 4 mesece, da se je zopet naučil hoditi. Nato je grdo padel in si poškodoval roko, kar je Fox označil za najbolj temen trenutek v svojem življenju.

Kljub vsemu pa se je pobral in ostaja optimističen za naprej. Čeprav obstaja možnost, da se še vrne pred kamere, se Fox s tem ne obremenjuje. Naslednjega junija bo dopolnil svoje 60. leto in igralec pravi, da bodo naslednja leta posvečena njegovi družini.

Novi napovednik za Assassin’s Creed Valhallo dobro oriše vse naše aktivnosti v igri

0

Samo še 5 dni nas loči od izida novega dela Assassin’s Creed franšize in založnik Ubisoft nas pridno zadnje dni zalaga z novimi napovedniki.

Tokratni video pa prihaja izpod rok spletne strani IGN, ki se je odločila, da igralcem malce bolj predstavi časovno obdobje Vikingov in s čim vse se bomo srečali ob preigravanju Valhalle.

in takoj se vidi, da je ta video delal nekdo, ki se ni samo osredotočal na spektakularne kadre, ampak tudi na igralne mehanike, za katere prej nismo vedeli. Kot zavojevalec se bomo morali spopadati z različnimi sovražniki, ki bodo poseljevali Anglijo. Zaveznikov bo bolj malo, zato se bo v angleško zasedenih kampih treba zamaskirati, saj nas bodo drugače vojaki napadli takoj, ko nas zagledajo. Zanimivo je, da bo nasprotnik v boju uporabljal tudi kakšne podpasne manevre, kot je denimo metanje peska v oči, ki bo našega junaka za nekaj časa oslepil. Prav tako lahko vidimo, da bo bojevanje veliko bolj brutalno in sekanje z ogromno sekiro bo prišlo hudo prav pri tepežu večjega števila nasprotnikov naenkrat.

Za zavzemanje sovražnih trdnjav bomo morali nabrati posadko, tokrat pa se ne bomo prevažali po morju, ampak samo po rekah, ki bodo priročne za prečkanje večjih razdalj. Tudi tam bo treba biti pozoren, saj bomo lahko naleteli na rečne blokade, ki jih bo treba najprej posekati, če bomo želeli nadaljevati pot. Očitno bo Valhalla vseboval tudi nekakšen sistem plačancev, ki so nas zasledovali tudi v predhodniku Odyssey, videti pa je, da bodo v Valhalli precej večji izziv in jih igra kategorizira za nekakšne mini šefe.

Assassin’s Creed Valhalla je videti zelo vzpodbudno, da bo le optimizacija dodelana, saj je Ubisoftov nedavni naslov Watch Dogs Legion na tem mestu precej razočaral. To bomo lahko preverili 10. novembra, ko se bo zgodil tudi uraden izid igre.

NBA 2K21 bo v naslednji generaciji konzol zavil v MMO vode

0

NBA 2K franšiza že dolgo ni več samo golo preigravanje košarke, saj želi razvijalec Visual Concepts v to franšizo vpeljati tudi elemente drugih žanrov. Začelo se je s tem, da smo lahko ustvarili svojega košarkarja in njegovo kariero popeljali od začetnika do NBA mojstra. Nato je prišla vpeljava zgodbe, in čeprav je bila ta velikokrat trapasta, je bila vsaj tam in je dala neki povod pri razvoju našega košarkarja.

Razvijalec pa je začel v zadnjih iteracijah franšize vpeljevati tudi prosto sprehajanje po soseski, kjer ste lahko trenirali, gledali druge košarkaše, se spustili v naključne košarkarske obračune in naokoli frajersko postopali v novih oblačilih.

Naslednja generacija bo ta del še bolj razširila in glede na nedavni napovednik je postalo očitno, da namerava razvijalec NBA 2K21 razviti v nekakšno MMO igro.

Vaš košarkar bo svoje življenje začel v manjšem območju imenovanem Rookieville. To je uvajalni predel, v katerem boste morali uspešno zaključiti več nalog, nato pa se bo vam odprl ostali del mesta, ki se imenuje preprosto The City.

Pridružili se boste lahko lahko eni od štirih predelov mesta: North, East, South in West. Vsaka od teh bo držala svoje območje, ki ji bo gospodaril župan. Tega bo razvijalec najprej izbral sam, ko pa se bo iztekel njegov mandat, bodo novega izvolili sami igralci. Župan ima nad svojim območjem veliko moč, saj bo lahko oblikoval logotip in barve majic ekipe, izbiral pa bo lahko tudi okrasitev igrišč.

Med sprehajanjem po soseski boste lahko na obračun izzvali druge igralce, kupovali cote v trgovinah, se naokoli prevažali s skejti ali kolesi ter celo opravljali različne naloge. Na vogalih bodo namreč stali prebivalci mesta, ki jim bo nad glavo lebdel velik klicaj, kar bo v Warcraftovski maniri igralca opozorila, da se tam zanj nahaja naloga.

Sliši se zanimivo in še ena dobra nadgradnja koncepta, ki smo ga igrali na prejšnji generaciji konzol. NBA 2K21 bo za Xbox Series X izšel 10. novembra, za PlayStation 5 pa 12. novembra.

Call of Duty: Black Ops – Cold War pred izidom drastično zmanjšal potrebo po disku

1

Ah, ta Call of Duty in njegove potrebe po velikosti. O tem, da sodobni Call of Duty naslovi goltajo gigabajte podatkov, smo zapisali že več novic in založnik Activision je šele pred kratkim PC igralcem omogočil, da pri namestitvi namestijo samo posamezne module igre in tako drastično prihranijo na prostornini diska.

Tudi prihajajoči Black Ops Cold War je sprva grozil z nenormalno veliko potrebo po disku. Za običajno polno namestitev je zahteval 175 GB, če pa bi želeli temu dodati še 4K teksture, pa se je obseg povečal kar na 250 GB.

K sreči se je Activision premislil in v nedavnem blog prispevku so zapisali podrobnosti glede predčasne namestitve igre, zraven pa so razjasnili potrebe po disku. In te so po novem veliko bolj razumevajoče:

  • Polna igra z Ultra nastavitvami – 125 GB prostora
  • Polna igra brez Ultra tekstur – 82 GB
  • Samo večigralstvo – 35 GB

Kakor vidite boste po novem morali za igro rezervirati precej manj prostora kot pa prej. Seveda se bodo te velikosti čez čas napihnile, saj bo igra dobivala novo vsebino in razširitve, a za začetek so te velikosti dobra podlaga.

Call of Duty: Black Ops – Cold War izide 13. novembra, še pred tem pa boste lahko igro prednaložili na svoje diske. Na PlayStation 4 on Xbox One konzolah boste to lahko naredili že jutri ob 6.00 zjutraj, na PC-ju pa boste morali počakati do 10. novembra ob 19.00.

Vampire: The Masquerade dobiva battle royale način

0

Vampire: The Masquerade franšiza je od vedno slovela po svoji močni enoigralski vsebini in oboževalcem franšize ni na kraj pameti padlo, da bi v tej igri kadarkoli preigravali večigralski način.

Zato se je najava battle royale igre, ki se bo dogajala v The Masquerade okolju, najprej slišala kot slaba šala, vendar pa razvijalec Sharkmob z njo misli resno. Izdali so tudi kratki dražilnik in napovedali približen datum izida, ki naj bi se zgodil v prvi polovici 2021.

To battle royale izkušnjo bomo lahko igrali sami ali pa v družbi z drugimi igralci, med igranjem pa bo pomembno vlogo igralo bitje znano kot The Entity, ki želi pobiti prav vse vampirje, ne glede na to kateri ekipi pripadajo.

Čaka nas veliko tekanja, skakanja in uporabljanja posebnih sposobnosti. To je za zdaj v bistvu vse, kar je znanega, igra pa naj bi izšla za PC in konzole naslednje generacije.

Enoigralski projekt Vampires: The Masquerade – Bloodlines je sicer še vedno v razvoju, a po večkratnem prestavljanju izida zadeve niso ravno videti najbolje. Pred kratkim je razvoj zapustil še eden od vodilnih ljudi – tokrat je to bila Cara Ellison, ki je delala na zgodbi igre in je tako postala že tretja večja oseba, ki je zapustila ta sprva zelo ambiciozen projekt.

Modifikacija Portal Reloaded dobila igralni napovednik

0

Prejšnji teden smo poročali o zelo ambiciozni modifikaciji Portal Reloaded, ki jo bodo lahko naslednje leto igrali vsi lastniki igre Portal 2. Mod namreč ne namerava dodati samo nove vsebine, ampak bo precej ostro spremenil mehaniko igranja, saj bo v reševanje ugank vpeljal še tretji portal.

Tega bomo lahko sprožili s klikom na kolesce miške, njegova naloga pa bo, da nas preseli v preteklost. Modri in oranžni portal bosta še vedno nosila isto vlogo, s tem, da ju boste morali kombinirati s sedanjostjo in prihodnostjo. Poleg tega boste še vedno morali uporabljati spremljevalne kocke, vendar pa tokrat kocka obstaja v dvojini, saj jo boste premikali med dvema časovnima osema.

Zadeva se sliši kar presneto zakomplicirana in razvijalec Jannis Brinkmann, ki na Reloaded dela že 6 let, nam je včeraj dostavil nov igralni napovednik, s čimer pa je zmedo samo še povečal. Kakor je zadeva impresivna, zna morda nastopiti problem, da bo igranje preveč zapleteno. Čar Portal iger je bil namreč ravno v tem, da so bile stopnje težke, a je bilo njihovo reševanje še vedno na koncu zabavno, in če je težavnost prevelika, lahko vse skupaj vodi do frustracij, zaradi katerih igralec dvigne roke nad igranjem.

Portal Reloaded bo vsekakor treba praktično preizkusiti, preden mu podamo končno oceno. Modifikacija ima na Steamu prav svojo posebno stran, izid pa se bo zgodil na 10. obletnico Portala 2, ki ga bomo praznovali 19. aprila 2021.