Fallout: The Frontier je modifikacija za igro New Vegas in je v razvoju že štiri leta. Gre za ogromen projekt, ki bo ponudil toliko vsebine kot kakšen od uradnih dodatkov za New Vegas, razvojna ekipa pa vsak mesec doda nekaj nove vsebine.
Dogajanje se bo tokrat preselili v zamrznjeno okolico Portlanda. Sicer Portland ni ravno znan po svoji snežni okolici, a uradna razlaga pravi, da so jedrska orožja v zrak dvignila ogromno prahu, ta je blokiral sonce in zato je bilo mesto od takrat dalje zavito v snežni objem.
V The Frontier se bomo zopet srečali z organizacijama NCR in Legion, tem pa se bodo pridružili še Scavengers. Čaka nas tudi kup novih nalog, novih sovražnikov in orožij, videli pa bomo celo vozila. Ta sicer v novem napovedniku izgledajo malce smešno, saj je pogon, ki je poganjal Fallout: New Vegas, že hudo zastaran ne samo grafično, ampak tudi animacijsko.
Vseeno pa je The Frontier videti hudo ambiciozno in če nas bo skozi avanturo peljala zanimiva zgodba, potem se požvižgamo na grafiko.
Žal je datum izida še vedno neznanka, na uradni strani je preprosto zapisano, da se ekipa trudi po najboljših močeh, a projekt delajo v prostem času, zato je zamuda opravičljiva.
Spletna stran PCGamer je pred nekaj dnevi objavila hudo zanimiv članek o precej unikatni igričarski izkušnji. Da, narekovaji so tu hudo potrebni, saj je v bistvu tokrat ne pišemo o dejanski igri, ampak o čisto navadni hiši, skozi katero se lahko sprehodimo v interaktivnem 3D okolju.
Kako točno je Twitter uporabnik Pat Ashe odkril to zadevo za zdaj ni jasno, a zadeva je hitro pridobila na popularnosti. Hiša, ki se nahaja v Louisvillu, se prodaja na naslednji povezavi in od zunaj ni videti kaj preveč nenavadno. Vendar se zadeva hitro spremeni, ko enkrat začnete klikati na puščice in se v slogu Google Street Viewa sprehodite skozi sobe po hiši.
Lastnik tega bivališča je bil očitno precej poseben poba, saj se mu pred prodajo ni dalo preveč pospravljati svojega prebivališča. Rezultat je unikaten vpogled v privatno življenje nekoga, ki očitno ne meče rad stvari stran in med sprehodom skozi škatle, zapuščene sobe in zaprašene hodnike. Celotna izkušnja precej spominja na igro Gone Home, le da tu ni nobene zgodbe in na vas ne bo skočil noben pošastek. Vendar domišljija je presneto učinkovita stvar in sami si lahko ustvarite sliko lastnika stanovanja in kaj vse je v svojem življenju dosegel in tudi obiskal.
Zadeva je od odkritja postala prava senzacija. Streamerji so začeli postavljati izzive in “speedrune” in dobili smo celo predelavo za VR, ki si jo lahko ogledate na naslednji pvoezavi. Nekdo je celo izsledil bizarnega lastnika in ga povabil na intervju in ni vrag, da bo zadeva kmalu predelana v neko grozljivko.
If you’ve ever wanted to take a shower in a blue baptism tub a few feet from hundreds of Girls Gone Wild videos, now you can. One homeowner walked me through his home that’s become known for its unusual features, including urinals and a fat cat named “Loco.” @WDRBNewspic.twitter.com/w6C4ip1PO6
Če ste morda eden tistih junakov, ki zaradi koronavirus krize še ni ostal brez prihodkov in je dejansko prihranil dovolj denarja za nakup kakšne nove tehnološke igračke, potem vam zagotovo po licu zdaj polzijo težke solze.
Namreč te dni je zahteva po takšnih izdelkih rekordna in težave z zalogo lahko čutimo povsod. Nvidia je izdala novo serijo grafičnih kartic RTX 3080 in 3090, a do teh so se dokopali samo tisti največji srečneži in preprodajalci robe na Ebayu. Enaka usoda je doletela predprodajo obeh konzol naslednje generacije, Sony pa je v nedavnem intervjuju prvič malce bolj podrobno razjasnil prodajne številke.
V intervjuju za spletno stran Reuters je predstavnik Sony gaming divizije povedal, da je predprodaja presegla vsa njihova pričakovanja. Samo v ZDA so v prvih 12 urah prodali takšno količino PlayStation 5 konzol, za katero je PlayStation 4 potreboval 12 tednov. Predstavnik Sonyja je še opozoril, da sicer podjetje dela vse v svoji moči, da bi zadostilo potrebam, a vseeno ni nujno, da bodo vsa prednaročila izpolnjena na dan izida.
Podobna situacija se dogaja tudi na Microsoftovi strani, saj se Xbox Series X konzola dobro prodaja tudi v regijah, kjer ponavadi prodaja ni bila dobra. Microsoft kakšnih uradnih številk pri prodaji ni razodel, a te so zagotovo višje kot pa pri njihovi prejšnji konzoli.
Zahteva po konzolah se ne bo kmalu zmanjšala, saj koronavirus krize še nekaj časa ne bo konec in igre niso postale samo portal za pobeg v drug svet, ampak tudi prostor za druženje, saj je igranje večigralskih iger danes lažje kot kadarkoli prej. Prodaja bo enkrat zagotovo upadla, a to se zagotovo ne bo zgodilo še nekaj časa, do takrat pa se bo za kakšen nov tehnološki izdelek treba prekleto potruditi in hkrati imeti nekaj sreče.
To, da sem velik privrženec Portal iger, ni nobena skrivnost in moje srce joka za usodo te serije, kateri je razvijalec Valve obrnil hrbet, pa čeprav se v njej skriva še ogromno neizkoriščenega potenciala.
Moje mnenje si deli tudi veliko igralcev in nekateri oboževalci vse od izida prve igre neumorno delajo na modifikacijah. V vseh letih od izida smo na pladenj dobili kar nekaj odličnih izdelkov, med katerimi najbolj izstopa modifikacija Portal Stories: Mel. Ustvarjalec Jannis Brinkmann je pred kratkim najavil delo na novem ogromnem projektu, ki je morda najbolj unikaten do sedaj, saj bo vpeljal povsem novo mehaniko igranja.
Portal Reloaded bo namreč vpeljal izstreljevanje še enega dodatnega portala, tako da bomo morali za uspešno reševanje ugank morali skakati kar skozi tri različne luknje. Oranžni in modri bosta nosila enako vlogo kot prej, nov pa bo zeleni, kvadratasti portal. Ta nam bo omogočal, da skozenj skočimo v preteklost in tako bomo lahko prehajali med dvema časovnima obdobjema, kar bo uganke dvignilo stopnjo višje.
Čaka nas 25 novih stopenj, dobili pa bomo tudi povsem novo zgodbo. Tokrat bomo igrali testnega subjekta z imenom [4-5-0-9], ki bo moral skozi kup različnih izzivov, ki mu jih bo zastavila avtomatizirana umetna inteligenca. Prisotnega bo tudi nekaj zvočnega igranja, tako da je bilo v projekt vloženo tudi nekaj truda na predstavitveni strani.
Portal Reloaded bo izšel 19.4.2021 in če je nekaj, na kar nismo navajeni, je to, da imajo modifikacije trdno začrtan datum izida, tako da je ta najava definitivno lepo presenečenje. Modifikacija bo ob izidu seveda brezplačna, za igranje pa boste potrebovali kopijo igre Portal 2.
Ena od stvari, ki zna pomembno vplivati na vaše ugodje in produktivnost, na prvi posluh morda ni slišati kot nič posebnega. Govorim o temnem načinu, ki postaja čedalje bolj popularen v računalniškem svetu in se je v zadnjem letu razširil na vse priljubljene naprave in aplikacije.
Gre za so razmeroma preprost trik, ki snežno bela in sijoča ozadja zamenja s temnimi. To podobi, ki ste se je naveličali ne doda samo svežo plast barve in jo naredi bolj sexy, ampak ima tudi druge učinke. Še posebej se to čuti ponoči, saj je gledanje v sijoč zaslon v temi za vaše oči presneto naporno, kar zna povzročiti neudobje pri spanju.
Dobra novica torej, da lahko danes preklopite na temni način praktično na vsaki napravi. Naravnost navdušen sem bil, ko sem to možnost odkril na svojem e-bralniku, ki ozadje strani zatemni, črke pa postanejo potem svetle.
Enako možnost je dobil tudi operacijski sistem Windows. Za spremembo delovnega okolja kliknite “Start”, nato “Nastavitve” in “Prilagoditev”. Oddrsajte na oddelek “Barve”, tam pa označite možnosti za privzeti način Windowsa in aplikacij na “Temna”. Preprosto in učinkovito ste spremenili svoje delovno okolje na očem bolj prijaznega!
Preklop na temni način se bo tudi sinhroniziral z nekaterimi aplikacijami. Brskalnik Chrome se bo instantno prilagodil vaši novi barvni shemi, je pa od vsake obiskane spletne strani odvisno, ali drži podporo za temni način. Ker je HOP.si kralj to podporo seveda vsebuje in na temno temo lahko preklopite s pritiskom gumba “Dan/noč” na vrhu strani. Opazili boste tudi, da se naša stran dinamično prilagodi nastavitvam v Oknih, tako da lahko barvno shemo spreminjate tudi tam.
Žal ta temni način ni prilagojen za vse aplikacije. Beležnica denimo ostaja kljub tem nastavitvam bela, lahko pa temni način vklopite za Office programe. Zaženite Word, skočite pod “Nastavitve” in pod zavihkom “Splošno” spremenite možnost teme na “Temnosivo”.
Preklop na temni način ponujajo tudi mobilne naprave. Skočite pod “Nastavitve”, nato na možnost “Zaslon” in že lahko izbirate med temnim svetlim načinom. Pod tem razdelkom si lahko vklopite še dodatne možnosti, kot je vklop dinamičnega osvetljevanja zaslona in modre svetlobe, ki naredi barve bolj tople in prijetne za ogled, ko se okoli vas nahaja tema.
Za iOS naprave je postopek praktično identičen: “Nastavitve”, “Zaslon in osvetlitev”, “Temni način”. Tudi na Applu lahko pod tem razdelkom najdete zanimive možnosti, ki olajšajo gledanje v temi.
Kot rečeno, vse aplikacije ne podpirajo temnega načina, a k sreči to ne velja za družabna omrežja. Za Facebook na računalniku najprej kliknite majhno puščico zgoraj desno, nato izberite možnost “Display Preferences” ter izberite “Dark Mode”. Na telefonih je zgodba podobna, a sama Facebook aplikacija za zdaj ne podpira temnega načina, ga pa lahko omogočite na Messengerju. Tapnite svojo profilno sliko ter nato preprosto izberite “Dark Mode”. Instagram bo po drugi strani samodejno podedoval sistemske nastavitve in se samodejno spremenil v temno barvo. Če vseeno želite imeti sistem v beli barvi, Instagram pa v temi, potem v aplikaciji izberite “Nastavitve”, nato pa pod razdelkom “Theme” izberite možnost “Dark”.
To je bila kratka razlaga temnega načina in če si želite malce spremeniti delovno okolje in tega narediti bolj očem prijaznega, potem razloga za odlašanje praktično ni.
Že dobri dve leti minevata, odkar je World of Warcraft prejel svojo zadnjo večjo razširitev Battle for Azeroth. Razvijalec Blizzard že dolgo dela na naslednjem dodatku Shadowlands, ki naj bi v igro vnesel več kot potrebno svežo vsebino.
Čeprav se je v začetku jeseni zdelo, da je Shadowlands tik pred vrati in je razvijalec celo napovedal izid za 26. oktober, se je malce pred izidom zgodil zamik. Blizzard je namreč ugotovil, da potrebuje vsebina še nekaj dodatnega uravnoteženja in popravkov, zato je bil izid zamaknjen na neznani datum.
Ta je zdaj končno bil uradno potrjen, saj je razvijalec včeraj uradno razkril datum izida. Shadowlands vsebina bo tako na strežnikih zaživela 24. novembra ob polnoči. Blizzard je novico sporočil na Twitterju, zraven pa še zapisal, da je ta mesec dodatnega časa omogočil, da prenovi bojevanje in nagrade v The Mawu, zraven pa je predelal še Covenant sisteme, tako da imajo vaše odločitve takojšnji učinek.
Nekaj Shadowlands vsebine je že na strežnikih in igralci lahko uživajo v predelanem načinu stopnjevanja in manjši maksimalni stopnji. 10. novembra bo Azerotske njive napadla horda nemrtvih, kar bo na igralcih imelo zanimive posledice. Okužba vas zna namreč spremeniti v zombija, to pa boste lahko nato prenesli tudi na druge igralce, kar že malce preveč spominja na situacijo v resničnem življenju. Takrat bomo dobili tudi nove opcijske šefe, ki bodo v sebi nosili zaklade, ki vas bodo bolje pripravili na Shadowlands grožnjo.
Blizzard namerava po izidu razširitve pridno dodajati novo vsebino. 8. decembra se bo odprl nov raid Castle Nathria, ki vam bo med drugim prinesel najboljšo opremo, ki je trenutno na voljo v igri.
World of Warcraft je tako zdaj precej drugačna igra kot na začetku in je veliko bolj prijazna igra tudi za tiste, ki jim ni do druženja z drugimi igralci. Veliko vsebine zdaj lahko izkusite in opravite povsem sami, saj se stopnja sovražnikov po conah prilagodi vašim izkušnjam, kar naredi opravljanje nalog veliko bolj raznoliko. Je pa igra po drugi strani izgubila tisti občutek napredovanja, medtem ko so prazna pogovorna okna zaradi pomanjkanja socialne interakcije v MMO-ju vedno čudna stvar.
Vikend je pred nami in ta bo zavit v strašljive tone. Tu je namreč praznik Noč čarovnic, kar pomeni veliko gledanja strašljivih filmov, igranja grozljivih iger in branja Stephena Kinga.
Trgovina Epic Games nas je že prejšnji teden dobro založila z brezplačnimi grozljivimi igrami, za prihajajoči vikend pa so svojo ponudbo samo še izboljšali.
Spet sta na voljo dve brezplačni igri in prva med njimi sliši na ime Blair Witch. Gre za naslov, ki je bil spočet po filmski predlogi in če morda do zdaj še vedno niste pogledali originala The Blair Witch Project iz leta 1999, potem zamujate eno najbolj grozljivih izkušenj vseh časov. Samo ne gledati tiste “predelave” iz leta 2016, ki je res grozljiva, ampak iz napačnih razlogov. Za igro je poskrbel razvijalec Bloober Team in Blair Witch je ob izidu požel povprečne do visoke ocene. Vaša kopija vas čaka tukaj.
Druga brezplačnica je Ghostbusters: The Video Game, ki je predelava igre iz leta 2009. Vrača se stara garda lovilcev duhov in če boste v Blair Witch jokali od strahu, bodo tu tekle solze smeha, saj je Ghostbusters pač komedija. Vaš izvod je tule.
Obe igri lahko brezplačno prevzamete do5. novembra, takrat pa bomo dobili v brezplačno ponudbo novo igro – Wargame: Red Dragon.
V Halloween razprodajo je v zadnjem hipu vstopil še zadnji večji igralec. Govorimo seveda o Steamu, ki je včeraj spustil cene celemu kupu iger, ki vam bodo v naslednjih dneh zagotovo poslale strah v kosti.
Razprodaja je zanimiva tudi za tiste, ki ne marate grozljivk, saj so svoj delež popustov doživele tudi povsem običajne igre, ki s strašenjem igralca nimajo veze.
Steam ni tokrat ponudil nobenega nabiranja značk, je pa spustil cene raznim emotikonom in ozadjem, ki bodo zanimivi predvsem tistim, ki Steam trgovine ne uporabljate zgolj za zaganjanje iger.
Za vas smo nakup zbrali nekaj najbolj zanimivih popustov.
Vnosov je seveda preveč, da bi jih lahko vse popisali tule, tako da za poln seznam popustov obiščite naslednjo povezavo. Razprodaje bo konec 2. novembra.
Če vas zanimajo Halloween popusti iz drugih platform, potem si lahko ogledate še trenutne razprodaje na Epic Games, GOG in PlayStation platformah.
Saj niste naivno pričakovali, da je bila Cyberpunk 2077 tista zadnja večja igra, ki je doživela prestavitev izida, mar ne?
Francoski Ubisoft je lani in letos prestavljal igre kot za stavo in čeprav mu je včeraj vendarle uspelo poslati Watch Dogs Legion na prodajne police, se zamikanje datumov še ni končalo. Žrtev sta postali igri Far Cry 6 in Rainbow Six Quarantine, ki sta bili zamaknjeni na zdaj neznani datum.
Razlog je trenutna kriza s koronavirusom, ki Francoze te dni tepe še posebej brutalno in iz njihovih koncev praktično vsak dan slišimo o novih rekordnih številkah okužb. Far Cry 6 je imel napovedan datum za 18. februar 2021, kar je še precej daleč stran, a očitno je treba na igri narediti še toliko dela, da so že kar zdaj zamaknili izid na za zdaj neznani datum.
Enako se je zgodilo z Rainbow Six Quarantine. Ta igra je bila že lani zamaknjena v 2020, sedaj pa se je zgodil vnovičen premik na neznani datum.
Ubisoft je nato v svojem finančnem poročilu vendarle malce bolje razjasnil nove datume. Obe igri naj bi izšli v prvem delu fiskalnega leta 2021, kar ju umesti nekje med 1. april in 30. september.
Predsednik Ubisofta, Yves Guillemot, je nato še dodal, da je prestavitev izidov bila storjena samo zaradi trenutne COVID-19 situacije in da bi brez nje obe igri izšli ob svojem sprva napovedanem datumu.
Založnik Activision in razvijalec Treyarch sta izdala sistemske zahteve za prihajajočo igro Black Ops Cold War in te pohvalo razdelila na več kategorij. Res upamo, da se bo ta trend tako predstavljenih sistemskih zahtev nadaljeval tudi v prihodnosti, saj tako lahko točno vidite, pri kakšnih nastavitvah boste lahko poganjali igro in ali je morda čas za nadgradnjo strojne opreme.
Pri zahtevah najbolj v oči skoči potreba po prostoru in če je Call of Duty v zadnjem času kaj večkrat dokazal, je to, da golta gigabajte, kot kakšen lačen ogromen črv sredi peščenega planeta. Cold War nadaljuje to tradicijo, saj boste morali za polno namestitev s 4K teksturami rezervirati kar 250 GB prostora. Tako za uspešno poganjanje igre odpadejo standardni 250 GB veliki diski, saj vam bo morda uspelo začetno inštalacijo uspešno namestiti, a vsi nadaljnji popravki zahtevajo dodaten prostor za razpakiranje, da sploh ne omenimo dodatne vsebine, ki jo bo Cold War zagotovo še prejel po izidu.
Dobra novica je, da bo založnik končno omogočil delno nameščanje igre, kar bo drastično zmanjšalo potrebo po velikosti. Če denimo ne nameravate igrati v 4K ločljivosti, potem bo vaša namestitev znašala zgolj 175 GB. Lahko se tudi odločitev za namestitev samo večigralstva, kar bo zavzelo zgolj 50 GB površine vašega diska.
Ostale zahteve so nekje standard, razen za najvišje, kjer bo v igri tudi ray tracing osvetljevanje. Tam bo treba imeti v PC-ju vsaj RTX 3080 in enega od novejših procesorjev.
MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE:
OS: Windows 7 64-bitni (SP1) ali Windows 10 64-bitni
Procesor: Intel Core i3-4340 ali AMD FX-6300
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 670 / GeForce GTX 1650 ali AMD Radeon HD 7950
Pomnilnik: 8 GB
Disk: 50 GB (samo večigralstvo) ali 175 GB (vsa vsebina)
PRIPOROČENE SISTEMSKE ZAHTEVE (BREZ RAY TRACINGA):
OS: Windows 7 64-bitni (SP1) ali Windows 10 64-bitni
Procesor: Intel Core i5-2500K ali AMD Ryzen R5 1600X
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 970 / GTX 1660 Super ali AMD Radeon R9 390 / RX 580
Pomnilnik: 12 GB
Disk: 175 GB
Grafične nastavitve: “Medium”
PRIPOROČENE SISTEMSKE ZAHTEVE (Z RAY TRACINGOM)
OS: Windows 7 64-bitni (SP1) ali Windows 10 64-bitni
Procesor: Intel i7-8700K ali AMD Ryzen 1800X
Grafična kartica: Nvidia GeForce RTX 3070
Pomnilnik: 16 GB
Disk: 175 GB
Grafične nastavitve: “Medium”
PRIPOROČENE SISTEMSKE ZAHTEVE ZA 4 K (Z RAY TRACINGOM)
OS: Windows 7 64-bitni (SP1) ali Windows 10 64-bitni
Procesor: Intel i9-9900K ali AMD Ryzen 3700X
Grafična kartica: Nvidia GeForce RTX 3080
Pomnilnik: 16 GB
Disk: 250 GB
Grafične nastavitve: “Ultra”
Call of Duty: Black Ops Cold War izide 13. novembra za PC in trenutno ter naslednjo generacijo konzol.
Podjetje AMD je včeraj končno razkrilo svojo naslednjo generacijo grafičnih kartic in pred oči javnosti so postavili trojico izdelkov: RX 6800, RX 6800 XT in 6900 XT.
Na oder je stopila Lisa Su, ta pa je v polurni predstavitvi napovedala datum izida in cene, v ozadju pa smo lahko tudi videli rezultate testiranja, ki je bilo izvedeno v nekaterih najbolj popularnih igrah pri najvišjih nastavitvah.
Seveda je bilo največ govora o igranju v 4K ločljivosti, ki ga bodo lahko dosegale vse njihove nove kartice in to pri visokih sličicah na sekundo, ki se ne bodo ustavile pri številki 60. Kot lahko vidite iz zgornje slike, bo najcenejši primerek RX 6800, ki bo brez davka veljala 579 $, v igrah premagal NVIDIA grafično kartico prejšnje generacije RTX 2080Ti. V 4K ločljivosti bo imel za 18 % boljšo optimizacijo, kar je lep dosežek, še posebej glede na to, da se RTX 2080 Ti prodaja v trgovinah za več kot jurja, medtem ko naj bi bila RX 6800 še enkrat cenejša. Vendar pa je treba tu upoštevati tudi RTX 3070, ki stane veliko manj in se bo po ceni nekako izenačil z RX 6800.
RX 6800 XT si bo po drugi strani za tarčo izbral RTX 3080, s katerim sta si v izmenjavanju udarcev bolj ali manj nekako enakovredna. RX 6800 XT bo zase zahteval 649 $ brez davka, kar je malenkost manj od RTX 3080.
AMD se je tokrat spravil tudi v lov za zlato medaljo grafičnega trga. Kot tehnološki poznavalci že veste je pri prejšnji generaciji grafičnih kartic RTX 2080 Ti ostal nepremagan. Tokrat so stvari drugačne, saj AMD s svojo kartico RX 6900 XT zasleduje tudi trenutnega prvaka RTX 3090. Glede na grafe mu izmakne krono v igrah Forza Horizon 4 in Battlefield 5, a treba je upoštevati, da so bili ti rezultati pridobljeni pri vključenih nastavitvah Rage Mode in Smart Access Memory. Rage Mode je v bistvu navijanje kartice, Smart Access Memory pa omogoči Ryzen procesorjem, da dostopajo do grafičnega pomnilnika kartice, kar naj bi zvišalo optimizacijo. RX 6900 XT bo stal 999 $ brez davka, kar je za 500 $ manj od svojega največjega konkurenta.
Je AMD torej povsem nadvladal konkurenco? Da in ne. Vsekakor je serija RX 6000 impresivna, a kot prvo se je treba zavedati, da so ti rezultati bili narejeni v AMD laboratorijih, tako da bo treba počakati teste neodvisnih strani. Prav tako je na rezultate vplival Rage Mode in Smart Access Memory, tako da bi bilo zanimivo videti razliko brez teh programskih rešitev.
Zagotovo pa je najbolj razočarala primerjava v ray tracing učinkih. RX 6000 bo prva serija AMD grafičnih kartic, ki bo te učinke podpirala, a dobili nismo prav nobene konkretne primerjave z NVIDIO. Prav tako ni bilo ničesar povedanega o tehnologiji DLSS. AMD naj bi delal na svoji različici te tehnologije, ki pa je očitno še tako daleč stran, da očitno še ni pripravljena za predstavitev.
Dobra novica je, da bodo vse nove grafične kartice vsebovale 16 GB pomnilnika, kar je velika razlika v primerjavi z denimo RTX 3080, ki je s svojimi 10 GB precej razočaral.
Vendar pa ima morda AMD v rokavu še enega potencialnega aduta: dobro zalogo. RX 6800 in RX 6800 XT bosta na voljo od 18. novembra dalje, RX 6900 XT pa pride 8. decembra. Če bo AMD-ju za razliko od NVIDIE dejansko uspelo izdelati dovolj kartic, da bodo do njih dobili dostop tudi povsem navadni kupci in ne samo preprodajalci, potem zna to pomembno vplivati na bitko grafičnih velikanov.
Včeraj so internet pretresale solze igralce, saj je kot strela z jasnega udarila novica, da je težko pričakovani Cyberpunk 2077 znova doživel prestavitev izida. Razočaranje je bilo seveda veliko, nekateri pa se žal niso ustavili pri samo mastnih kletvicah, ampak so se dejansko spravili pošiljat grožnje s smrtjo izmučenim delavcem, ki so že tako obremenjeni z delanjem nadur.
Po najavi je soustanovitelj razvijalca CD Projekt RED Adam Kiciński kontaktiral tudi investitorje ter jim podal nekaj dodatnih informacij. Za zamudo se je opravičil in povedal je, da mu je res žal, da so morali ponovno prelomiti obljubo. V uradni objavi na Twitterju so za zamudo najprej obtožili delo od doma ter količino vsebine, ki jo je treba stlačiti v “Day 0” popravek.
Vendar pa so očitno težave tudi drugje. Kiciński je povedal, da zadeva sicer teče odlično na PC-jih in na konzolah naslednje generacije in, če bi igra izšla samo za te sisteme, potem bi najverjetneje ujeli 19. november za splavitev igre. Vendar pa so težave pri optimizaciji za trenutne konzole PlayStation 4 in Xbox One. Te so v primerjavi z drugimi platformami šibkejše in zato potrebujejo dodatno optimizacijo. Dodal je še, da se morda trije tedni zamika ne sliši kot veliko, a to naj bi njegovi ekipi dalo dovolj časa, da igro ustrezno optimizira prav za vse platforme, ki jih bo na koncu kar 9.
Na zastavljeno vprašanje, ali je 10. december res končni datum izida pa je Kiciński povedal sledeče:
“Ta datum je trden, a ne povsem zakoličen. V nov datum imamo zaupanje, ampak vanj nismo čisto povsem prepričani.” Pri tej izjavi se mu je pridružil še podpredsednik poslovnega razvoja Michal Nowakowski, ki je na vprašanje, ali bo igra zagotovo izšla 10. decembra, izjavil: “To je ali manj kar mislim. Verjetno, da.”
Ti zadnji izjavi ne rišeta ravno prepričljive slike. Morda se CDPR po novem drži nazaj in se noče preveč zareči glede datuma izida. A zdi se, da se morda zadaj skrivajo še kakšne težave, ki znajo potencialno igro celo znova zamakniti – morda celo v naslednje leto.
Ko sem dolgo nazaj spisal svoje vtise o South Park seriji, sem se med drugim pritožil, da sta njena originalna kreatorja več kot očitno komična genija, ki pa bi morala svojo duhovitost preseliti še kam drugam, kot pa da samo vztrajata pri risani seriji.
In moje molitve so bile končno uslišane, saj sta se Matt Stone in Trey Parker povezala s Petrom Serafinowiczem in trojica je na YouTube poslala prvi del nove satirične serije Sassy Justice.
In zadeva je hudo zabavna. V prvem delu so tarča posmeha postali “deepfake” posnetki, ki so znani vsakemu, ki redno pregleduje internetne njive. Gre za novo tehniko, kjer umetna pamet preko računalniških algoritmov pričara realistične obrazne mimike, ki jih nato lahko prilimamo na obraz kogarkoli. Zadeva je postala že presneto realistična in Matt in Trey sta tehniko plodno uporabila v Sassy Justice za norčevanje iz predsednika Donalda Trumpa, Ivanke Trump, Jareda Kushnerja, Marka Zuckerberga, ponovno pa smo videli že starega znanca South Park serije in elitnega lovca na MožMedvedPrašiča. In ja, še vedno je super kosmičast.
15 minut dolg Sassy Justice je perfektna satira za trenutno dogajanje po svetu in res upamo, da bosta ustvarjalca nadaljevala s to serijo, ki je v pičlih treh dneh nabrala že preko 370k ogledov.
Res je, da ešport panoga dnevno pridobiva na veljavnosti in ta napredek smo doživeli tudi v Sloveniji z ustanovitvijo prve slovenske ešportne zveze. Vendar pa pri tem športu že dolgo obstaja velik problem, ki mu preprečuje pridobivanje novih sledilcev in gledalcev.
Gre za razlago pravil pri tekmovanju in kaj za vraga gledalec sploh na zaslonu spremlja. Športi, kot so nogomet, košarka in smučanje, so v tem pogledu dokaj enostavni in novincu lahko takšen šport razložiš v desetih minutah. E-šport je povsem druga zadeva in če hočeš nekega devičnika vnesti v spremljanje tega tekmovanja, potem je bolje, da si rezerviraš en dan samo za razlago. Pa še to je dovolj samo za razjasnitev temeljnih principov.
Tudi Red Bull, ki že dolgo plodno sodeluje v e-športni veji, se zaveda, da je to problem in čeprav svetovna prvenstva v League of Legendsu vsako leto podirajo rekorde v gledanosti, bi bile te številke zagotovo še večje, če bi kdo pri prenosih v živo novincem kdo razložil, kaj trenutno sploh gledajo.
Ravno to namerava storiti Red Bull s svojimi “Red Bull Worlds Simplified” prenosi v živo. V sodelovanje so povabili velika komentatorska imena, kot sta Franke Ward in Tom Deacon, tem pa se bodo pridružili gosti Joseph “Munchables” Fenny, Marc “Caedrel” Lamont, Ciernan “Excoundrel” Lowe in Luciana “AngelArcher” Nadrag, ti pa se bodo gledalcem bolje razložiti trenutno dogajanje na zaslonu. Čeprav je prenos v živo namenjen začetnikom, boste zagotovo tudi veterani izvedeli za kakšen odgovor na vprašanje, ki ga prej niste vedeli.
Prvi poenostavljen prenos v živo boste lahko gledali v soboto ob 10.00, ko se bosta v sklopu Worlds turnirja spopadla kitajski Suning Gaming in korejski favorit Damwon. Tekmo boste lahko gledali na uradnem YouTube ali pa Twitch kanalu.
Naslednje poglavje Halo sage, podnaslovljeno Infinite, se več kot očitno kopa v velikih težavah. Microsoft je nameraval igro izdati skladno s svojo prihajajočo konzolo Xbox Series X, a ko so julija zadevo pokazali v akciji, so postali predmet norčevanja. Igralci so se pritoževali nad zastarelo podobo, ki nikakor ni kazala vizualnega spektakla naslednje generacije konzol.
Razvijalec 343 Industries je nato mesec kasneje izjavil, da je bila igra zamaknjena v naslednje leto, brez zakoličenega datuma izida.
Igra je kazalo razvojne težave že lani, ko sta od projekta odstopila kreativni direktor Tim Longo in izvršna producentka Mary Olson. Takrat je razvijalec miril oboževalce z izjavo, da ni nobenih problemov in da ekipa zaupa viziji novega direktorja Chrisa Leeja.
Včeraj pa je počila nova bomba, saj je od razvoja odstopil tudi Chris Lee. Ta razliko od svojega predhodnika ni zapustil razvijalca 343 Industries, le preusmerjen bo na nove naloge.
Lee naj že nekaj mesecev ne bi vodil razvoja, saj je bil iz svojega položaja odstranjen po napovedi zamika izida. Takrat ga je nadomestil Joe Staten, ki je Halo veteran in naj bi spravil razvoj na tirnice premikanja proti koncu.
Halo Infinite trenutno nima datuma izida, a Microsoft več kot očitno preklinja zaradi težav pri razvoju. Prihajajoče škatle, v katerih se bodo nahajale Xbox Series konzole, namreč še vedno nosijo podobo protagonista Master Chiefa, ki pa ga očitno v akciji ne bomo videli še nekaj časa.
Razvijalec Supermassive trenutno dela na obsežni seriji grozljivk, vsi deli pa bodo združeni pod ime The Dark Pictures Anthology. Prvi del, Man of Medan, mi je uspelo preigrati pred kratkim in zadeva me je pustila precej hladnega, saj se je celotna izkušnja zanašala predvsem na “jump scare” tehniko, ki je sam ne prenesem. Ne zato, ker bi bila tako strašljiva, ampak bolj zato, ker mi je nadležna.
Supermassive je od takrat pridno delal na drugem delu Little Hope, pri njegovi izdelavi pa so poslušali želje igralcev in precej spremenili igralno formulo. Za razliko od predhodnika kamera tokrat ne bo statična, veliko dela pa je bilo vloženega v QTE mehanike, boljše stopnjevanje igranja in tudi na strašljivosti, ki naj se tokrat ne bi samo zanašalo na tiste nenadne “BU” momente.
Zgodba bo tokrat povsem drugačna od prvenca, saj se ne bomo potikali po zapuščeni ladji, ampak vasici Little Hope, ki za vsakim ovinkom skriva novo pošast. Veliko bodo spet štele naše odločitve, ki bodo pomembno vplivale na razplet dejanja, ne smemo pa pozabiti tudi na unikatno sodelovalno mehaniko. Tako kot v predhodniku boste lahko v igranje kampanje povabili še enega prijatelja in igra se bo poskušala poigrati z vašo percepcijo videnega. V praksi to pomeni, da znate vi vsake toliko naleteti na kakšen strašljiv prizor, ki pa ga vaš partner ne bo videl.
Little Hope je dobil še zadnji napovednik pred izidom, ki se bo zgodil že jutri, 30. oktobra. Igro boste lahko prevzeli na konzolah PlayStation 4 in Xbox One, svojo verzijo pa boste dobili tudi PC-jaši.
Ubisoftova Watch Dogs serija mi je zanimiva že od začetka, pa čeprav do sedaj nisem do konca preigral še nobenega njenega dela. Do sedaj smo dobili dva dela in nobenega od njiju ne bi označil za res slabo igro – nasprotno, celo cenim pogum založnika, ki je želel s to serijo v odprti GTA-jevski svet vnesti nekaj svežine. V enki smo tako videli potovanje Aidena Pierca, ki je v navezi s svojimi mobilnim telefonom pridno hekal semaforje in izmikal denarce iz okoli stoječih bankomatov, poleg tega pa je lahko pregledal osebno zgodovino čisto vsakega karakterja na katerega smo naleteli v digitalni rekreaciji Chicaga. Drugi del je formulo nadgradil, vpeljal manj resen ton in celo četo zabavnih karakterjev ter odprti svet naredil še bolj živ.
Pričakovanja so bila tako za tretji del, ki ga je Ubisoft poimenoval Legion, izjemno visoka. Razvijalec se je že pred izidom na veliko hvalil, kako je v trojko vpeljal revolucionarni sistem rekrutiranja NPC-jev, ki v praksi pomeni to, da lahko prevzamemo nadzor nad vsakim prebivalcem mesta in z njim nadaljujemo igranje zgodbe. Tu je moje navdušenje nad Legionom splahnelo, saj preprosto nisem verjel, da bo Ubisoft vložil dovolj denarja, da bi takšen koncept speljal tako, kot se spodobi. Po preigravanju se je izkazalo, da sem imel prav, a zadeva ni izpadla tako slabo, kot sem sprva pričakoval.
Razvojna ekipa: Ubisoft Založnik: Ubisoft Platforme: PC, PS4, Xbox One, PS5, Xbox Series X/S Datum izida: 29.10.2020 Cena: 60.48 € (Eigre.si)
VIDEO RECENZIJA
Tretji del se preseli v deževni London, in če ste mislili, da zlobne korporacije, zaslužne hekanja, kraljujejo samo v ZDA, potem se presneto motite. Dvig avtomatizacije in vohunjenje za prebivalci je v Združenem kraljestvu v močnem porastu, kar je znano hekersko organizacijo DedSec prisililo, da tudi v Londonu razvije svojo vejo, njihov cilj pa je, da zajezijo nadzor in vsaj malce pristrižejo krila vladi.
Dobrodošli v London, kjer vsi vozijo po napačni strani ceste.
Vse je potekalo kot po maslu, dokler enega dne DedSec ne odkrije velike zarote. Med vohunjenjem po parlamentu naletijo na ogromne sode eksplozive in samo naša hitra iznajdljivost prepreči tisto najhujše. A glej ga zlomka, za podtaknjenim eksplozivom se je skrivala še ena hekerska organizacija Zero Day in ta sproži eksplozivna telesa po celem Londonu. Mesto je zavito v objem terorja in za vse težave obsodijo DedSec, medtem ko vlada v dejanju obupa celotno oblast nad mestom preda vojaški organizaciji Albion. Ta nato še bolj zategne uzde nadzora in cel London ima kamero nameščeno na praktično vsakem koraku, po ulicah se sprehajajo Albion vojaki, po zraku letajo droni, da bi bil pa žur še večji, je v mestu ogromno moči pridobila tolpa z imenom, in tu se ne hecam, The Kelley Family. Naša naloga je, da odkrijemo kdo stoji za Zero Dayem in da zopet povrnemo nekdanji sloves organizacije DedSec.
V takšno situacijo nas spusti Legion in skoraj takoj po uvodu nam je tudi predstavljena prej opevana funkcija novačenja novih rekrutov, s katerimi se nato podamo v nadaljnje preigravanje. To je največja privlačnost in minus tega naslova, zato si ta mehanika na tem mestu zasluži bolj podroben ogled.
Res je, da lahko v svoje vrste vpokličemo skoraj vsakega prebivalca Londona, a za opravljanje misij kakšnih strogih omejitev ni.
Kot rečeno, zgodba pravi, da je ugled DedSec organizacije na nuli in zaradi nepravičnih obtožb je izgubila ogromno novih članov. Naša glavna naloga je zato rekrutiranje novih potencialnih kandidatov, ki bodo preko svojih talentov zanetili požar uporništva pri celotnem prebivalstvu. Legion zato za razliko od prejšnjih Watch Dogs iger nima enega osrednjega junaka, kot sta bila Aiden Pierce in Marcus Holloway, ampak to vlogo protagonista zaseda več oseb. Med sprehajanjem po ulicah lahko pristopimo do naključnega prebivalca in z enim pritiskom tipke ga lahko povabimo v svojo ekipo. Igra nam sama priporoči osebe, ki bi jih bilo najbolj pametno rekrutirati, a odločitev je povsem naša in k sebi lahko povabimo, kogarkoli hočemo. Preden se nam bo potencialni rekrut pridružil, moramo zanj izpolniti posebno nalogo in te so k sreči dovolj raznovrstne, da ne postanejo prehitro enolične. Ko je naloga izpolnjena, novega rekruta izberemo iz menija in že se preselimo v njegovo kožo in tako imamo pred sabo novega potencialnega rešitelja Londona.
Funkcija selitve v drug karakter ni tu samo zaradi lepšega, saj vsak od njih nosi posebne lastnosti ali pa tehnološke igračke, ki pridejo prav pri različnih situacijah, v katere se lahko zapletemo med opravljanjem nalog. Gradbinec lahko recimo prikliče ogromnega tovornega drona, na katerega lahko skočimo in se dvignemo na strehe stolpnic. Potem je tu bolj običajni heker, ki lahko vrže skozi špranjo pajkastega drona in tako odklene kakšna vrata ali pa izključi varnostni sistem. Potem je tu lokalni pretepač, ki se bolj izkaže v boju od blizu, s sabo pa nosi tudi utišano strojnico za prikrito reševanje nalog.
Legion nima tistega osrednjega protagonista, ki smo ga nadzorovali iz preteklih iger, tako da naši junaki postanejo nekakšne lutke, v katero projeciramo osebnost.
Tako lahko za vsako nalogo izberete bolj primernega kandidata, vendar pa to preklapljanje med osebami ni preveč strogo zapovedano. Praktično vsako nalogo lahko opravite s katerimkoli karakterjem, saj objektivi velikokrat ne zahtevajo nekih res specializiranih taktik. Največkrat boste naleteli na zaprto območje, kjer vam vstop preprečuje laserski varnostni sistem. Zato boste najprej prevzeli nadzor nad kamero in preko njen deaktivirali zaščitni sistem. Nato si nadenete masko in se spravite čistit bazo nasprotnikov. Če ste bolj prikrite sorte, lahko za svoje namene uporabite drona ali majhnega robotka in misije, še posebej obstranske, so sestavljene iz izmika podatkov na strežniku, nakar morate še pobegniti iz prizorišča. Sicer tiste misije iz glavne štorije zahtevajo bolj raznovrstne pristope in so načeloma bolj zanimive, vendar pa je tista temeljna osnova vstopa na misijo povsod isti. Isti je tudi končni cilj, saj moramo navadno izmakniti kakšne podatke iz strežnika, pred tem pa bomo morali rešiti kakšno uganko, ki je navadno sestavljena iz obračanja vezij po stenah. Ta mehanika vlamljanja je znana že iz predhodnika in če vam je že tam načenjala živce, potem imamo za vas slabe novice, saj je tosortnega hekanja v Legion še več.
Poznavalcem Watch Dogs serije je takšen prizor dobro znan in teh ugank je v Legionu samo še več in včasih so kar presneto zafrknjene.
Vedno sem bil mnenja, da bil Watch Dogs serija morala opustiti streljanje in se zanašati samo na skrivanje in hekanje. Navsezadnje smo neki dobri fantje, ki bi morali rešiti prebivalstvo pred zlobnimi korporacijami in košenje najetih vojakov nekako ni v izročilu s podajanjem zgodbe. Čeprav je v Legion večji poudarek na skrivanju in hekanju, lahko še vedno kadarkoli poprimete za orožje in naredite krvavi pokol. Žal je igra na področju spopadanja z nasprotniki komaj kaj napredovala, tako da ni zares uživantski ne eden, ne drug način. Pri tihem opravljanju naloge se skrivamo pred nasprotniki, jih napadamo iz zasede in jih vabimo v naokoli razpostavljene pasti. Še vedno ne moremo označiti nasprotnikov, tako da bi naredili bolj natančno taktiko sprehoda skozi stopnjo in tako velikokrat samo preprosto tvegamo, in če nas že zasačijo, potegnemo ven orožje in se problema lotimo bolj konkretno. Pokanje je precej osnovno in je sestavljeno iz proženja orožij in repetiranja, brez kakšnih res naprednih mehanik. Priporočljivo je, da pred streljanjem najprej poskušamo s pretepom, saj tako ne bomo sprožili alarma in dodatnih okrepitev. Boj na blizu celo vsebuje nekaj mehanik in je sestavljen iz normalnega in težkega napada ter izmika. Tu je treba malce kombinirati, saj bo ob golemu pritiskanju enega in istega gumba nasprotnik vse naše udarce blokiral. Vendar kake res velike naprednosti tu ni in zadeva hitro postane dolgočasna in odvečna. Za tiho odpravljanje grdob bi res prišlo rpav še kakšno dodatno orodje in kakšen je to električni paralizator, če se žrtev naj praktično sploh ne odzove?
Igra vsebuje veliko več nadzorovanja robotkov in dronov kot pa pretekla poglavja.
Nasprotniki so precej zabiti in računajo na golo premoč. Ko vas naenkrat napade par vojakov, poleg tega pa po vas udarjajo še leteči droni, potem ne ostane drugega kot pobeg. Ta je relativno enostaven in nasprotnik hitro obupa nad zasledovanjem, če pa vas slučajno ujamejo, potem boste šli za nekaj časa v zapor ali pa boste staknili poškodbo. V praksi to pomeni, da boste morali preklopiti na drug karakter, ujet karakter pa bo za kakšne pol ure deaktiviran.
Watch Dogs ne bi bila Ubisoftova igra v odprtem svetu, če ne bi ponujala stranskih dejavnosti. A tu me je založnik prijetno presenetil, saj je svet Legiona sorazmerno dovolj majhen, da te ob ugledu mape dejansko ne napade panika, poleg tega pa je stranskih nalog precej manj kot v drugi sorodnih Ubisoftovih igrah. Sicer so še vedno tu in med drugim boste lahko dostavljali pakete, sodelovali v britanski različici Kluba golih pesti, onesposabljali vozila, ubijali VIP tarče in spreminjali transparente in table. Vse to vam bo prineslo različne valute, ki jih boste lahko vlagali v nakup novih oblek in mask ter v izboljšanje svojih tehnoloških igračk. Slednje je precej pomembno, saj boste tako dobili možnosti za ugrabljanje sovražnih dronov in samostoječih strojnic, kar je pri igranju hudo koristno. Poleg tega bo opravljanje teh nalog pomagalo pri osvoboditvi različnih predelov Londona, kar prinese tudi unikatne naloge in lažje rekrutiranje oseb na teh conah.
Mapa ni ogromna in je razdeljena na različna območja, v katerih moramo zanetiti upor. Preseneča dokaj majhno število stranskih nalog.
London je čudovito poustvarjen in med raziskovanjem boste naleteli na vse večje znamenitosti, kot je denimo Londonsko oko, Big Bena in Buckinghamsko palačo. Potrebno je kar malce privajanja, saj so ulice bolj ozke kot v kakšni GTA odpravi, poleg tega pa je treba računati tudi na to, da Angleži vozijo po napačni strani ceste. To na igranje vpliva veliko bolj, kot pa se nemara sliši in je lepa popestritev žanra odprtih svetov. Grafično igra v primerjavi s predhodnikom ni naredila večjega preskoka, malce pa me je mučila tudi optimizacija. Še posebej je bilo to opazno pri potovanju z dronom in sredi reke Temze, kjer je meja izrisovanja veliko večja.
Watch Dogs Legion je na koncu povsem v redu igra, ki pa je svojo mehaniko igranja s komerkoli preveč napihovala. Sicer da to več raznovrstnosti, a hkrati smo s tem izgubili glavnega junaka, ki je imel svoje značilnosti, zaradi katerih se nam je priljubil. Zgodba bi lahko bila prav tako boljša in če ste mislili, da boste dobili kakšno globoko povest o nadzorovanju ljudi in o svobodi, potem to ne bo za vas. Legion se še vedno jemlje samo na pol resno, je pa zgodba veliko bolj odrasla kot pa v dvojki. Mimogrede, ne morem mimo dejstva, da skoraj vse pomembne vloge v igri zasedejo ženske. Za te stvari mi je navadno vseeno, a ko skoraj vsako višjo funkcijo zaseda ženska – od pomembnih voditeljev na strani dobrih fantov do zlobnih grdavžev – potem to človek opazi. Dober primer tega je pretepaška nelegalna liga, kjer je 3/4 nasprotnikov ženskega spola.
Londonski Klub golih pesti ima v svojih vrstah nenavadno veliko število žensk.
Večigralstva preprosto ni in pride šele decembra, kar je velika škoda, saj je Watch Dogs od vedno ponujal zanimivo mehaniko vdiranja v svet drugega igralca. Sicer ne dvomim, da bo decembra večigralstvo lepo nadgrajeno v primerjavi s predhodnikom, a zadevo ocenjujem v trenutnem stanju, kjer manjka velik del izkušnje.
Legion me ni povsem razočaral, a tudi ni pretirano navdušil. Napredek v primerjavi s predhodnikom je minimalen in na mizi ostaja ogromno neizkoriščenega potenciala. Upam, da Ubisoft s serijo nadaljuje, a v naslednjem delu bi res želel bolj korenitih sprememb, ki bi popolnoma odpravile pomanjkljivosti prejšnjih iger, ne pa da jih poskušajo nadomestiti z napol vpeljanimi mehanikami.
Age of Empires 2 je bila igra mojega otroštva, zato sem bil zelo vesel, ko je založnik Microsoft napovedal uradno predelavo igre Definitive Edition. Ta je leto nazaj igri predelala vizualno podobo in zopet vdihnila nekaj življenja v večigralsko skupnost.
Definitive Edition izdaja bo kmalu praznovala svoj 1. rojstni dan in razvijalec namerava ta datum zabeležiti z večjo posodobitvijo, ki bo v igro vpeljala cel kup novosti.
Tako bomo med drugim dobili čisto pravi battle royale način, ki bo na mapo postavil 8 igralcev, na koncu pa bo zmagal samo tisti, ki bo imel na koncu še edine enote na mapi. Podrobnosti so za zdaj še skope in več bomo videli 31. oktobra v prenosu v živo na Twitchu, tam pa se bo v novem igralnem načinu udarilo 16 najbolj popularnih Age of Empires streamerjev.
Poleg battle royala bo nova posodobitev prinesla Quick Play, ki bo omogočal hitrejše igranje večigralskih spopadov, dobili pa bomo tudi prenovljen uporabniški vmesnik. Ta bo omogočal bolj podrobno pregledovanje različnih civilizacij, kar bo uporabno predvsem za novince.
Poleg vsega tega bomo seveda dobili cel kup manjših popravkov in uravnoteženj med različnimi civilizacijami. Masovna posodobitev bo v igro prispela enkrat novembra.
Ni skrivnost, da je Netflix velik pristaš igričarske industrije in za njihovo platformo je bilo najavljeno kar nekaj predelav iger v obliki gledljivih izdelkov. Na Netflixu lahko trenutno spremljamo seriji Castlevania ter Dragon’s Dogma, Capcom pa bo kmalu na to platformo pripeljal svojo serijo grozljivk Resident Evil.
Netflix je včeraj najavil še enega partnerja in to je postal francoski Ubisoft. Ta je v podobno partnerstvo v preteklosti že stopil z Applom, kjer je svojo roko in igre posodil pri ustvarjanju serije Mythic Quest: Raven’s Banquet, z Netflixom pa bo v filmski svet zakorakal bolj konkretno.
Tako bomo končno dobili čisto pravo Assassin’s Creed serijo, ki jo je Ubisoft najavil že tri leta nazaj. Šlo bo za serijo z živimi igralci, bo pa partnerstvo podjetij prineslo tudi druge izdelke iz te franšize, kar bo naknadno izrodilo tudi animirano serijo.
Poleg kratkega dražilnika nismo dobili nobenih drugih informacij, upamo pa, da morda kmalu dobimo kakšen bolj obsežen napovednik.
Naslednja generacija konzol, ki jo zastopata PlayStation 5 in Xbox Series X, je že praktično pred vrati in s sabo bo prinesla tudi povsem novo verzijo igre NBA 2K21.
Ta je na PC-ju in prejšnjih konzolah prisotna že nekaj časa, nadgrajena verzija pa bo prinesla cel kup sprememb. Med njimi izstopa nadgrajena grafična podoba, ki smo se ji čudili že v prvem uradnem napovedniku, včeraj pa smo dobili nov igralni posnetek, ki pokaže igranje med ekipama Golden State Warriors in New Orleans Pelicans.
Grafični napredek v primerjavi s predhodnikom je očiten, še bolj pa navdušuje višja stopnja podrobnosti. Večje strojne mišice konzol so razvijalcu omogočile, da predstavitveno stran dvigne stopnjo višje. Na začetku tekme tako lahko vidimo igralce, trenerje, občinstvo in sodnike, vsak od njih pa poseduje verne animacije, ki dvignejo realizem stopničko višje.
NBA 2K21 bo prinesel spremembe tudi na igralnem področju. Igranje zgodbe v MyCareer bo tokrat drugačno in svojo košarkarsko pot bomo zopet začeli pri igranju v univerzah, med razvojem kariere pa bomo morali izbirati med dvema managerjema, kar naj bi potem močno vplivalo na razplet zgodbe.
Igra bo izšla skladno z izidoma novih konzol, tako da jo boste lahko na Xbox Series X zagnali 10. novembra, na PlayStation 5 pa dva dni kasneje.