Dobre novice za vse tiste, ki si niste nikoli lastili konzole Xbox 360 in ste tako zamudili vrsto naslovov, ki nikoli niso izšli za PC.
Razvoj emulatorja Xenia namreč lepo poteka in razvojna ekipa je celo napredovala do takšne stopnje, kjer nekatere precej zahtevne igre tečejo pri sprejemljivih sličicah na sekundo.
Ena od franšiz, ki nikoli ni pravilno zaživela na PC-ju je Gears of War serija. Dobili smo namreč samo prvi del in tudi predelavo enke, vendar dvojka in trojka še vedno manjkata v PC knjižnici.
Gears of War 2 preko Xenia emulatorja praktično dela perfektno, samo včasih malce upadejo sličice na sekundo. Enako se je zgodilo z igro Silent Hill: Downpour, ki izgleda odlično in praktično popolnoma igralno.
Seveda vzemite v zakup, da boste za poganjanje potrebovali močno mašino. Emulacija ni mačji kašelj in na temu mestu šteje predvsem močan procesor. Igralna posnetka sta bila tako ustvarjena na pravi računalniški pošasti:
Procesor: Intel Core i7 8700K @ 5.0 Ghz
Pomnilnik: G.SKILL 32GB DDR4 3600MHz CL16
Grafična kartica:GeForce RTX 2080 SUPER GAMING OC 8G
Če bi tudi sami radi preizkusili srečo, se odpravite na uradno stran in si prenesite uradni emulator, medtem ko se boste za igre morali obrniti na druge kanale.
Približuje se izid Blair Witch igre, ki je bila v bistvu napovedana nedolgo nazaj, pa nas že skoraj čaka na fizičnih in digitalnih policah.
Čaka nas psihološka grozljivka in takšnih kvalitetnih naslovov nam zadnje čase boleče primanjkuje. Spremljal nas bo štirinožni pasji prijatelj Bullet, za katerega vsi predvidevajo, da ga čaka grozljiva smrt. Sprehajali se bomo skozi slavni zakleti gozd, kjer nam bo za ovratnik vseskozi dihala nadnaravna sila.
Na sejmu Gamescom smo dobili dva nova posnetka, ta dva pa sta bila odigrana na PC različici. Igro razvija ista razvojna ekipa, ki je zaslužna za Layers of Fear naslova, ki sta bila zgolj povprečna.
Upamo, da bo Blair Witch v igričarsko industrijo vrnila nekaj prvovrsten groze, špil pa lahko pričakujemo že 30. avgusta.
Kavbojščina Red Dead Redemption je ena redkih iger, ki nikoli ni izšla za osebne računalnike. Ta kritiško odlično sprejet naslov razvijalca Rockstar je izšel samo za Xbox 360 in PlayStation 3, medtem ko so PC igralci ostali praznih rok.
Razlog za to naj bi bil, glede na govorice, da je RDR bil obupno sprogramirana igra, ki je komajda tekla na konzolah in bi bila predelava prava nočna mora. Žal pa tudi naslednik, Red Dead Redemption 2, še vedno ni ugledal namiznih mlinčkov.
Na srečo imamo tu pridno moddersko skupnost in trenutno sta v razvoju kar dva emulatorja: RPCS3 za PlayStation 3 ter Xenia za Xbox 360. Oba emulatorja omogočata igranje konzolnih naslovov na PC-ju in ravno ta dva emulatorja bosta igrala ključno vlogo pri novemu projektu, imenovanemu Red Dead Redemption: Damned Enhancement Project.
Nova razvojna ekipa bo izkoristila napredek obeh emulatorjev in spočela prav posebej optimizirano različico za igro Red Dead Redemption, ki bo na PC-ju ponudila čudovito grafiko in tekoče sličice na sekundo.
Projekt je še v zgodnji fazi razvoja, a na voljo so že prve slike, ki izgledajo naravnost čudovito. Očitno bomo PC-jaši končno dobili svojo dozo Divjega zahoda, vprašanje je samo kdaj.
Dobre novice za vse navdušence nad serijo Kriva pota.
Dela se namreč nov film in to smo v bistvu že vedeli. Vseeno pa nas je presenetil prvi napovednik, ki se je pokazal kar od nekje.
Film je dobil uradno ime El Camino, spremljali pa bomo zgodbo Jesse Pinkmana, ki je v originalni seriji bil eden redkih likov, ki ni imel čisto zaključen štorijalni lok. El Camino bo tako direktno nadaljevanje, dobili pa bomo pa tudi vpogled v njegovo preteklost.
Serija je zaenkrat še vedno ovita v tančico skrivnosti, saj je zaenkrat potrjeno samo to, da bo v glavni vlogi zaigral zopet Aaron Paul. Za režiserski stolček se bo spet usedel Vince Gilligan, ki je eden redkih tipov v Hollywoodu, v katerega imam popolno zaupanje. Če še niste uganili, sem velik navdušenec nad Breaking Bad serijo, kar lahko tudi vidite v moji primerjavi, kjer sem ta mojstrski izdelek postavil ob stran Igre prestolov.
Pričakujemo, da bomo videli tudi pojav odvetnika Saula, ki ima spet svojo serijo Better Call Saul in katera je hudo uspešna in se bo kmalu preselila že v svojo 5. sezono.
Najboljše pri vsemu je, da smo dobili tudi datum izida. El Camino bo izšel 11. oktobra (ja, letos!) in to eksluzivno za Netflix.
Vedno, ko dobim vest o novem projektu iz franšize Vojne zvezd, se spomnim, da še vedno nisem pogledal filma Solo. In vedno si rečem, da bom to storil danes, pa se to nikoli ne zgodi. Morda je razlog za to, da mi zadnja dva Star Wars filma nista ravno odgovarjala in po tej franšizi nimam več takšne želje kot je bilo to njega dni.
Morda pa se bo to spremenilo z novo serijo The Mandalorian, ki jo razvijajo ekskluzivno za pretočni servis Disney+. V glavni vlogi bo zaigral Pedro Pascal, režiral pa jo bo Jon Favreau, ki se je nazadnje podpisal pod animirani film Levji kralj.
Serija se bo dogajala sedem let po filmu Return of the Jedi in 23 let pred The Force Awakens. Režiser pravi, da si je izbral to obdobje ravno zato, ker takrat v Star Wars vesolju ni bilo vlade in je bil kriminal močno razširjen. Perfektno okolje torej za slavnega najemnika.
Napovednik vsekakor izgleda precej temačno in res me zanima, če so na kolih nasajene dejanske glave Stormtrooperjev ali samo njihove čelade.
The Mandalorian izide 12. novembra, Disney pa je že razkril, da Disney+ ne bo izdal vseh epizod naenkrat kot denimo Netflix, ampak da bomo vsak teden prejeli novo.
Naša mala in ljubka spletna stran je pridobila novo posodobitev, ki zna priti prav marsikateremu igralcu, ki je vedno v lovu za novimi igrami. Na glavni strani boste na desni strani opazili nov razdelek, kjer so prikazana vse prihajajoče igre za vse platforme.
Tako boste lahko na hiter način preverili, kaj vse vas čaka v prihajajočemu mesecu. Omejili smo se na tiste najbolj pomembne naslove, lestvica pa trenutno prikazuje 10 prihajajočih naslovov. Odklikate lahko tudi na razširjeno lestvico, s klikom na gumb “Več prihajajočih iger”. Tam lahko vidite tudi vse igre, ki so že izšle, preseljene pa so v stolpec “Nedavno izdano”.
To je v bistvu to, veseli pa bi bili tudi vašega odziva in predlogov glede lestvice iger.
Vam nekaj priznam? Age of Empires 2 je bila moja druga, polnopravna igra, ki sem jo kadarkoli igral na svojemu lastnemu računalniku. Še vedno se spomnim zelenega CD-ja, ki sem ga s tresočimi rokami vtaknil v CD-ROM enoto, katera je prebivala v pošastnemu računalniku z Intel procesorjem (600Mhz) ter grafično kartico ATI Rage Pro 3D z 8 Mb pomnilnika.
Ni čudno potem, da imam na igro tople spomine in zato se toliko bolj veselim predelave dvojke, ki bo nosila ime Age of Empires 2 Definitive Edition. Ta je na Gamescomu bila prisotna tudi v igralni obliki in čeprav smo z vami že delili uradni napovednik, ne moremo mimo tega igralnega posnetka, ki prikaže nekaj dejanskega igranja.
Ker je Gamescom v Nemčiji, so v igralnemu posnetku prisotni nemški meniji, a nič ne de. Lepo se vidi predelana grafična podoba in treba je reči, da špil lepo zaigra na nostalgične note. Navdušujoče so tudi nekatere animacije, kot je denimo padec gradu pod sovražnimi skalami oblegovalnih naprav.
Age of Empires 2 Definitive Edition izide 14. novembra, za dvajsetaka si ga lahko privoščite na Steamu.
Skywind je ena tistih modifikacij na katero nekateri navdušenci čakajo že celo večnost. Kako tudi ne bi, saj si je razvojna ekipa zadala skoraj nemogočo nalogo: prenesti celotno igro Morrowind v pogon Skyrima. To je mukotrpno opravilo, ki zahteva ogromno energije, dela in predvsem časovnega vložka.
A Skywind se razvija naprej in projekt je končno napredoval do te faze, da nam lahko razvijalec prikaže nekaj konkretnega kot je dejanski igralni posnetek.
In zadeva vsekakor izgleda vredna vsega napora. Sicer je tudi Skyrimov pogon že malce star, a vseeno je podoba veliko boljša od ostarelega Morrowinda. Poleg grafične podobe je zanimivo, kako je razvojna ekipa implementirala dialoge. Morrowind je namreč imel precej unikaten sistem pogovarjanja, v Skywindu nas bo zato pričakala cela kopica pogovornih opcij.
Datuma izda še vedno nimamo, razvijalci pa pravijo, da lahko kmalu pričakujemo nove igralne posnetke.
Navdušenci nad serijo Darksiders se lahko veselite naslednjega poglavja franšize, ki pa bo nekoliko drugačno od vseh do sedaj izdanih delov.
Darksiders Genesis se no namreč igral iz zgoraj gledanega pogleda, kjer bomo nadzorovali še zadnjega, četrtega jezdeca apokalipse, Strifa, ki se bo tokrat boril proti Luciferju, preden ta uniči celotno človeštvo.
Čeprav bo tokrat zorni kot gledanja nekoliko drugačen, pa razvijalci obljubljajo, da se srž same igre ne bo spremenila. Tako nas še vedno čaka napet boj, uganke ter ogromne šefovske kreature. Novost je sodelovalni način, tako da boste lahko celotno štorijo preigrali v navezi s še enim igralcem.
Darksiders Genesis zaenkrat še nima datuma izida, spodaj pa si lahko ogledate najnovejši napovednik, ki prikaže nekaj sodelovalnega igranja.
Fortnite je z novo sezono Season X v igro vpeljal morda najbolj kontroverzno novost v zgodovini igre_ ogromne mehanske robote, imenovane BRUTE.
Zadeva je vsekakor zanimiva: v enega robota se lahko usedeta dva igralca in potem začneta sejati smrt vse povprek. Vendar po mnenju igralcev BRUTE ni bil ravno dobro uravnotežen. Zato so se začela pozivanja, da se robotka odstrani ali pa naj se ga naredi pošteno šibkejšega.
Razvijalec Epic je slišal vse kritike, a je trmasto vztrajal, da bo BRUTE ostal v igri. So pa vseeno naredili nekaj sprememb, ki je igralcem, ki so se borili proti železni konzervi, dal nekaj dodatnega časa za dihanje.
Vendar tudi to očitno ni zadovoljilo igralcev, zato se je Epic naposled vendarle uklonil in BRUTE je po novem precej šibkejši.
Doletelo ga je kar 9 sprememb, 8 od teh pa robota naredi precej šibkejšega. Tako BRUTE po novem naenkrat izstreli 6 raket namesto 10, hitrost izstreljevanja pa se je zmanjšala za 56%. Zmanjšal se je tudi obseg uničevalnega območja raket in sicer za 42%. Sprememb je bil deležna tudi “Dash” mehanika, “cooldown” se je povečal iz treh na pet sekund, višina “boostinga” pa se je zmanjšala za 33%.
Ni pa BRUTE bil deležen samo poslabšanja, saj so mu razvijalci malo izboljšani statistiko. Njegovo zdravje se je namreč povečalo iz 1000 na 1250 točk.
Vse podrobne spremembe si lahko preberete na uradnemu blog prispevku, očitno pa se bo sedaj v Fortnitu lažje dihalo.
Fortnite skupnost je nad potezo navdušena, kot lahko vidimo po spodnjem posnetku.
Že odkar so trgu AMD Ryzen procesorji je znano, da imajo “radi” višje frekvence pomnilnika. Toda z nekaj truda lahko iz svojih RAM-ov iztisnete več! Znalci za te postopke gotovo že veste, verjamemo pa, da veliko bralcev na to niti ne pomisli in verjamemo da bo komu pomagalo do nekaj dodatnih sličic na sekundo.
V vseh priporočilih za sestavo računalnika z AMD Ryzen procesorjem boste našli nasvet, da izberite frekvenco vsaj nad 3000 Mhz za prvi dve generaciji, medtem ko za najnovejšo tretjo že kar velja 3200 MHz CL16 ali kot AMD sam priporoča: 3600 MHz CL16.
Najprej nekaj razlage. Kot vidite smo poleg frekvence omenili še nekaj – CL oziroma CAS latenco ali zamik. Čisto na hitro rečeno CAS latenca pomeni čas med ukazom za branje in časom, ko so podatki dejansko na voljo. Tako da nižja kot je latenca, boljše je. Latenc je v praksi veliko, CAS je le najpomembnejša in se zato v večini primerov edina omenja, preostale so večinoma domena znalcev. Latence so v pomnilniških kitih že prednastavljene in so zapisane v Intel XMP (Xtreme Memory Profile) profil, ki je uporabljen v večini primerov, kajti AMDjeva oznaka AMP (AMD Memory Profile) se še ni ravno prijela.
Za vse, ki ne želite porabiti več ur s strmenjem v BIOS in pretikanjem vrednosti je pri nakupu zadosti informacija o frekvenci in CAS latenci ter da izberete enega od kitov, ki je že vnaprej pripravljeni za delovanje z Ryzen 3000 procesorji, kot so na primer Crucialovi modeli Sport LT in za zahtevnejše, Crucial Ballistix Elite. Tak RAM vstavite v ploščo, v BIOSu aktivirate XMP ali AMP profil, ki bo frekvenco ter latence nastavil na modulu zapisane in katere ste tudi kupili. Ta korak je nujen, kajti v nasprotnem primeru bo RAM deloval večinoma na 2133 MHz in s tem ne boste izkoristili svojega nakupa. Nakup 16 GB pomnilnika je v tem trenutku v primerjavi s preteklim letom ali dvema izredno poceni, kit 2x 8GB 3000 ali 3200MHz RAM-a se (gledano na EIGREsi) dobi že od 79€ naprej! Cena, po kateri smo še ne toliko nazaj kupovali 8 GB palčke.
Naj tu razložimo še, zakaj nekje opazimo oznako MHz, drugje MT/s. Običajno se uporablja MHz, toda tehnično je pravilna druga oznaka. MT/s pomeni milijon efektivnih ciklov na sekundo in označuje hitrost “kanala”, medtem ko je MHz milijon ciklov na sekundo v elektronski napravi. Kratica DDR pomeni Double Data Rate, dvojno količino prenosa podatkov glede na to, koliko ciklov zaključi. Tako da RAM, kateremu običajno rečemo 3200 MHz, dejansko deluje na 1600 MHz, toda dosega 3200 MT/s. Oznaka MHz namesto MT/s je že toliko razširjena, da ostaja v splošni uporabi, tudi pri nas, čeprav je tehnično napačna.
Toda, ali želite še nekaj dodatnih sličic na sekundo, imate na voljo nekaj časa, volje in vas pogled v BIOS ne prestraši? Potrebovali boste dva dodatna programčka: DRAM Calculator for Ryzen ter Thaiphoon Burner
Celoten postopek je dobro razložen na YouTube kanalu Hardware Unboxed, zato vsem priporočamo, da si ga prvo ogledate in uporabite kot referenco. Kanal je v angleščini, kar pa verjamemo, da ne bo težava, saj angleščina je tudi pogoj za ukvarjanje z BIOSom in naprednejšimi nastavitvami. Dodajamo še naslednje: ne ustrašite se kupa nastavitev ali nenadnega ponovnega zagona sistema, ko spremembe uveljavite. To je popolnoma običajen in neizogiben pojav pri nastavljanju sistema ali navijanju in s tem niti približno ne boste česa uničili. Moderne plošče se ob nastavitvah, na katerih RAM ali procesor ne moreta delovati, samodejno postavijo na privzete in lahko poizkusite ponovno.
Nadaljuje se polnjenje naših Epic Games knjižic z igrami in založnik je za ta teden brezplačno ponudil igro Fez.
Gre za simpatično 2D ugankarsko igro, kjer moramo z našim možicljem Gomezom premagovati različne prepreke. Med igranjem bomo morali vrteti naš pogled in si stopnje tako ogledati iz različnih smeri in potem te poravnati z različnimi platformami in portali.
Fez je bil v preteklosti predmet velike kontroverzije. Razvit je bil namreč iz strani samo ene osebe z imenom Phil Fish. Tip se je rad kregal z internetno skupnostjo in zaradi vseh pritiskov je preklical razvoj nadaljevanja Fez 2 ter nato povsem izginil iz igričarskih krogov. Njegove borbe s skupnostjo si lahko ogledate v zanimivem filmu Indie Game: The Movie.
Fez bi vas oštel za 7,99 €, vendar si ga lahko trenutno brezplačno pridobite na Epic Games trgovini. Naslednji teden nas čakajo zopet dve novi poslastici: Inside ter Celeste.
Tipkanje po telefonu med hojo je ena stvar, za katero je kriv vsak med nami. Seveda se temu včasih ne moremo izogniti, problem pa nastane če to počnemo redno, saj lahko tako sebe spravimo v potencialno nevarne situacije.
Izvedena je bila raziskava, v kateri je sodelovalo 1500 oseb. 75% izmed njih je priznalo, da med hojo uporabljajo mobilno napravo. 70% med hojo piše tekstovna sporočila, 19% pa med sprehodom uporabljajo video klic. Kar 38% sodelujočih je skesano priznalo, da so se pri svojem početju zaleteli v drugo osebo.
Spletna trgovina AO.com je zato v Manchestru naredila zanimivo potezo. Odprli so namreč dve posebni sprehajalni stezi, ki so specifično namenjene pešcem, ki med hojo uporabljajo mobilno napravo.
Sprehajalni stezi sta bili dolgi 75 metrov in sta potekali v obe smeri. Govorimo v pretekliku, saj so bile sprehajalne steze odprte samo 24 ur, a so svoj namen dosegle, saj je poteza želela opozoriti ljudi na resnost njihovega početja.
Škoda da je bila zadeva odstranjena, saj glede na spodnji video izgleda presneto priročna in bi se znala prijeti tudi v drugih mestih kot je denimo Ljubljana. Zagotovo ste tudi že vi naleteli na takšnega sprehajajočega “zombija” in takšna raziskava bi bila pravšnja tudi za Slovenijo.
Če ste morda v iskanju nove mobilne igre, ki bi vas zabavala med dolgimi vožnjami s trolami, potem ste pravkar na jedilnik dobili novo ponudbo v obliki igre Gears POP!.
Microsoft se je odločil, da bi rad malce potipal mobilni trg in zato se je rodila ta različica Gears of War franšize, ki pa v mobilni obliki precej spominja na Clash Royale, s to razliko, da nas tule čakajo simpatične Funko-Pop figurice Gears of War karakterjev.
Špil se igra precej podobno kot Clash Royale: vašo četico boste pošiljali po polju navzgor in z njimi poskušali porušiti nasprotnikove obrambe, novost pa je, da se naši karakterji lahko skrivajo v zaklonih. Gre za večigralski naslov, ki je povsem brezplačen in ker se gre za mobilno igro, je seda ta posiljena z vrsto mikrotransakcij in loot-boxov.
Seveda je tu še vrsta različnih valut, nekateri nakupi pa vas lahko znajo ošteti tudi do 100 €. Brez skrbi, niso pozabili tudi na mehaniko čakanja, katero lahko odpravite z nakupom valute.
Gears POP! lahko igrate na iOS in Android napravah, ogledate pa si lahko tudi simpatični napovednik, ki prikaže tudi nekaj igranja.
Kmalu bodo minila štiri leta odkar je Portugalska prevzela lovoriko najboljšega nogometne reprezentance v Evropi in naslednje leto bo napočil čas za novo merjenje moči med evropskimi državami.
Evropsko prvenstvo 2020 pa bo k sreči zajeto tudi v virtualni podobi. Konami je namreč oznanil, da bo njihova nogometna simulacija PES 2020 naslednje leto dobila uradni DLC, ki bo v igro vpeljal turnir evropskega prvenstva.
Čaka nas 50 različnih reprezentanc, vsaka od njih pa bo posedovala licenčne igralce ter odgovarjajoče grbe in barve.
Zanimivo je, da bo evropsko prvenstvo 2020 prvo, ki bo potekalo v dvanajstih različnih državah. PES serija je znana po temu, da realistično prenaša stadione v igro in morda bodo to svojo tehnologijo kopiranja uporabili tudi tukaj.
Če se vam kolca po igranju novega nogometnega simulatorja, si lahko prenesete demo PES 2020 na Steamu, medtem ko bo uradna igra izšla 10. septembra.
V izdelavi je še en, povsem neodvisen naslov, ki ga bomo lahko preigravali samo na mobilnih napravah. Gre za igro Minecraft Earth, ta pa bo poskušala grajenje kock preseliti v resnično življenje preko tehnologije AR.
Zadeva bo malce spominjala na Pokemon Go, tako da boste igralci gledali v mobilnik in interaktirali s predmeti, imenovanimi Tappables. Tako boste nabirali material za grajenje in se potem spravili graditi različne objekte, ki jih boste zlagali skupaj v resničnem življenju. Poleg tega boste lahko na pomoč poklicali prijatelja in kmalu bodo pred vami očmi nastale prave mojstrovine, ki jih boste lahko gledali skozi oči mobilnika.
Zadeva se vsekakor sliši zanimivo in beta testiranja so se že začela na iOS napravah, sedaj pa bo to mogoče tudi na Androidu. Žal je beta zaenkrat zaprta, vseeno pa lahko preizkusite srečo na uradni strani. Za igranje boste morali biti polnoletni ter posedovati telefon, ki podpira vsaj operacijski sistem Android 7.
Two Point Hospital je precej zabavna igra, saj igramo nadzornika bolnice, ki prejema paciente s prav posebnimi boleznimi. Simpatična graditeljska simulacija si je tudi pri nas prislužila visoko oceno in sedaj je čas, da se poigramo z novo vsebino.
To bo že tretji DLC za to igro, prejšnja dva sta nosila imeni Bigfoot ter Pebberley Island, novi dodatek pa se bo imenoval Close Encounters.
Kakor nakazuje že ime, bomo tokrat za paciente dobili bitja iz tujega planeta. Čakajo nas tri nove bolnice na vzhodni strani dežele Two Point County: ena bo v mestu Goldpan, druga bo Camoflage Falls in tretja na lokaciji Chasm 24.
Dodanih bo 34 novih bolezni, ki jih bomo zdravili s tremi novimi zdravilnimi napravami, poleg tega pa nas čaka še kup novih predmetov za opremljanje bolnic.
Ste vedeli, da vsako leto potekajo Pokémon turnirji, ki se ga lahko udeležijo igralci vseh starosti? Ste vedeli, da tekmujejo tako v kartah kot tudi v videoigrah in to v različnih divizijah? In ste vedeli, da so zmagoslavne trofeje sestavljene iz poceni plastike, ki se razpade ob najmanjšem pišu vetra?
Slednje dejstvo je spoznal Isaac Terceira, ta pa je tekmoval v Junior diviziji Pokémon lige iz kart. Potem, ko je ob aplavzu publike ponosno prikorakal na oder, mu je pokal v roke predal direktor podjetja Pokémon Company, Tsunekazu Ishihara.
Žal pa trofeja, ki je v bistvu simpatični Pikachu s pokalom v roki, predaje ni preživela. Isaac je svojo pridobitev stisnil k sebi, kar je bilo očitno dovolj, da je mali srebrni pokal odstopil od svoje baze.
Sledila je zmeda. Isaac je poskušal zadevo nekako sestaviti skupaj, voditeljica pa mu je verjetno v uho šepetala, da bo dobil zamenjavo. Vse skupaj je zaokrožila razočarana publika ter direktor Ishihara, ki je diskretno preveril še ostale trofeje.
Glede na to, kakšne denarce služi Pokémon Company, bi človek pričakoval pokale, ki jih ne držijo skupaj prežvečeni žvečilni gumiji.
Ste si kdaj med pregledovanjem dolgih tabel in buljenjem v nepregledno morje cifer v programu Microsoft Excel zaželeli, da bi vse skupaj posedovalo realistično osvetlitev, ki jo ponujajo RTX grafične kartice preko tehnologije ray tracing?
Ne? Nima veze, vseeno lahko sedaj svoj dolgočasni delavnik popestrite z zanimivim projektom, ki ga je na Redditu pokazal uporabnik s0lly.
Tip je ustvaril že nekaj 3D modelov za Excel, sedaj pa se je domislil, da bi te modele lahko popestril z realističnim osvetljevanjem, ki bi poleg tega uporabnike še naučili kaj pametnega.
3D modeli so v bistvu samo črno bele sfere, a projekt je vseeno hudo impresiven. s0lly je svojo iznajdbo prilepil na GitHub in zadevo lahko praktično preizkusite tudi sami, boste pa si morali vzeti nekaj časa za namestitev.
Ko odprete datoteko odprite “Objects” zavihek ter se sprehodite do vrstice 24. Stisnite kombinacijo tipk za kopiranje (Ctrl + C), nato pa izberite vse vrstice od 25 – 14405 in pritisnite kombinacijo tipk za lepljenje (Ctrl+V).
To je v bistvu to, ne ostane vam drugega kot čakanje, saj bo moral vaš procesor premleti ogromno podatkov. Nato odprete zavihek “Screen” in pritisnete tipko “Animate”. Ta-da!
Ne pričakujte tekoče animacije kot je to videno v spodnjemu posnetku, saj bo animacijo malce težko poganjati na strojnih konfiguracijah, ki res ne vsebujejo pošastnih procesorjev.
Vseeno pa je projekt zanimiv in priča o domiselnosti pisarniške gručice igralcev.
Ta je na Gamescomu končno dobil tudi prvi igralni posnetek, ki prikaže, kako bo zadeva dejansko izgledala v realnosti. Na spletu se je pojavil 15-minutni video, ki prikaže dvoboj ekip PSG in Real Madrid.
Grafično špil ni dosegel ravno nekakšnega revolucionarnega preskoka, je pa pa moč opaziti, da je tempo igranja nekoliko počasnejši od predhodnika. Med posnetkom lahko vidimo tudi nekaj novih preigravanj in to je v bistvu vse, kar nam video ponudi.
FIFA 20 bo vsebovala še nekaj novosti kot je denimo ulični nogomet VOLTA, kako pa bo zadeva izgledala v praksi pa bomo lahko preizkusili 27. septembra, ko igra tudi uradno izide.