🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 392

Napovedan novi Need for Speed

0

Serija Need for Speed je nekdaj veljala za najboljšo dirkalno izkušnjo, žal pa so novi deli precej očrnili to slavno ime. Največjo škodo je prizadejal zadnji naslov Payback, ki je izšel leta 2017 in ga niso pozdravili ne kritiki, ne igričarska skupnost.

Novi del se bo imenoval Need for Speed Heat in malo prej smo dobili tudi prvi napovednik.

Kakor kaže video, se serija vrača na ulice, kjer bomo zopet nadgrajevali naše avtomobile in se udejstvovali v vratolomnih dirkaških preizkušnjah. Zadeva močno spominja na Underground in dejansko bi lahko zadevo označili za Underground 3. Ne bo manjkalo niti policijskih patrulj, očitno pa bomo lahko lovili ovinke tako ponoči, kot tudi podnevi.

Razvijalec je tokrat Ghost Gaming, ki je serijo nasledil od prejšnjih razvijalcev Black Box in Criterion.

Dobili smo tudi datum izida. Need for Speed Heat bo izšel 8. novembra, naročniki na EA-jev servis Origin Access premiere pa boste dirkanje lahko preizkusili že 5. novembra.

Več informacij bo verjetno znanih na letošnjem sejmu Gamescom, kjer bo, vsaj tako upamo, prikazan tudi prvi, pošteni igralni napovednik.

Frostpunk bo izšel za konzole 11. oktobra

0

Preživetvena strategija Frostpunk bo 11. oktobra izšla tudi za konzole.

Frostpunk je preživetvena igra v kateri gradimo in skrbimo za svoje ljudi v zelo krutem okolju, kjer sta mraz in lakota naša največja sovražnika. Nekaj časa nazaj je zadeva že izšla za osebne računalnike in lepo je videti, da so se razvijalci odločili da igro preselijo tudi na konzole.

Frostpunk bo izšel za XB1 in PS4 11. oktobra. O konzoli Nintendo Switch se za enkrat še nič ne govori, ampak mi držimo pesti, da bodo igro dodali tudi na Nintendovo trgovino in tako pridobili še igralce, ki bi svoje preživetvene prvine radi izkusili tudi na poti.

Snapchat razvil svoja očala, ki lahko snemajo 3D video

Če je v vsakdanjemu vaša roka vsak dan ovita okoli telefona, ki neprestano v svoj objektiv zajema razne fotografije in jih potem nalaga na popularno aplikacijo Snapchat, potem vam znajo tale sledeča očala priti hudo prav.

Snapchat je namreč razvil očala Spectacles 3, ta pa preko sprednjih dveh HD kamer omogočajo snemanje 3D posnetkov, ki jih potem lahko uporabnik naloži na platformo. Hkrati lahko tem posnetkom uporabnik doda razne efekte, ki so podobni navadnim Snapchat učinkom, le da so ti v 3D.

Ustvarjate lahko tudi 3D fotografije in preko njih ustvarite GIF-e, ki simulirajo globino.

Očala kot taka vam pred oči ne bodo nobenih AR učinkov kot denimo na Google Glass, ampak boste čez njih gledali kot skozi vsaka standardna sončna očala, označena z ANSI Z80.3 specifikacijo, kar pomeni, da so vaše oči zaščitene pred sončnimi žarki.

Snapchat Spectacles 3 so izdelana kot modni dodatek za ljudi, ki želijo imeti tehnologijo na obrazu, a pri temu ne preveč izstopati. Pri snemanju bo ena od kamer utripala z belo svetlobo, to pa bo opozorilo ljudi okoli vas, da trenutno snemate.

Slike bodo napravljene v ločljivosti 1642 x 1642, snemanje pa bo teklo pri 60 sličicah na sekundo pri resoluciji 1216 x 1216. Uporabnik bo lahko slike naložil neposredno na Snapcat ali pa jih shranil v pomnilnik kapacitete 4 GB. To je dovolj za 100 posnetkov ali pa 1200 slik.

Baterija naj bi zdržala preko 70 snemanj, preden je očala spet potrebno priklopiti na napajanje.

Gre za omejeno izdajo, ki pa ne bo dostopna povsod. V Združenem kraljestvu lahko svoja naročite za 330 funtov.

Apex Legends lahko sedaj igrate v “Solo” načinu

0

Nekaj časa nazaj smo poročali o dogodku The Iron Crown Collection, ki bo med drugim v igri Apex Legends omogočil igranje v “Solo” načinu, brez da bi se morali povezati v ekipo s še dvema igralcema.

Dogodek je sedaj izšel na Apex strežnikih in kot smo že omenili, bo ta potekal dva tedna in se končal 27. avgusta. Razvijalec Respawn je izjavil, da zna “Solo” način postati stalen, vse pa je odvisno od tega, koliko si ga bodo igralci želeli in ga preigravali.

V “Solo” načinu se bo na mapi spopadlo 60 igralcev na malce spremenjeni mapi. Zahodni del je prevzel adrenalinski Octane, ki je na tla postavil kaskaderski poligon. Igralci boste tam naleteli na ognjene obroče ter ogromne odskočne platforme.

Respawn je v igro dodal tudi nove predmete, ki jih lahko igralci kupite za resnični denar. Zadeve so precej drage, spletna stran PCGamer poroča, da boste za pridobitev legendarnega orožja Raven’s Bite morali odšteti 170 dolarjev.

Prisotna je tudi nova valuta Crowns preko katere lahko odklepamo nove in unikatne predmete v trgovini. Krone lahko pridobite z opravljanjem različnih izzivov ali pa jih kupite z Apex kovanci. Tako v bistvu z resničnim denarjem kupite denar, s katerim nato kupite še en drug denar.

Turška Coca-Cola je najcenejši način za pridobitev League of Legends vsebine

0

Veteranski League of Legends igralci ste v igro zagotovo vložili že ogromno ur, nekateri med vami pa ste verjetno razvijalcu Riot poklonili že marsikateri evro. Z nakupom Riot točk ste tako odklenili kakšno preobleko ali pa novega heroja, vendar zadeva ob rednemu kupovanju ni ravno poceni.

Kako bi torej prišli do Riot točk najceneje? Morda ima za vas rešitev Reddit uporabnik infest, ki je odkril, da so se v Turčiji pojavile nove plastenke pijače Coca-Cola. Te na svojih nalepkah ne skrivajo nekih imen, ki so njega dni obnorele tudi našo domačo grudico, ampak podobe herojev iz League of Legends.

Vendar te plastenke ne krasijo samo sličice ampak tudi posebne kode, preko katerih lahko odklenemo skrinjo ali ključ v vrednosti 200 RP. Tako si lahko v LoL-u priigramo marsikaj za res, res nizko ceno.

Ena takšna pijača stane samo 1.75 turških lir, kar je v evrih vsega 0.25 centov. Ni si težko predstavljati, kako bo kakšen League of Legends navdušenec letošnji dopust preživel v Turčiji in tam vase zlival hektolitre sladke pijače. Samo ne poskušajte uvoziti pijače k sebi domov, saj so kode zelo verjetno regijsko zaklenjene.

THQ Nordic nadaljuje s prevzemi, tokrat pod svoje okrilje zajel razvijalca Gunfire Games (Darksiders III) in Milestone (MotoGP, MXGP)

0

THQ Nordic je ob objavi finančnega poročila za prvo četrtletje, naznanil priključitev dveh razvijalskih hiš in sicer Gunfire Games (znane po Darksiders III, Chronos) in Milestone (MotoGP, MXGP, Ride).

Nakupna cena Gunfire Games ni bila izdana, pojasnili so zgolj, da povrnitev investicije pričakujejo v treh do štirih letih. Po besedah lahko igralci pričakujejo zanimivo prihodnost, začenši z Rement: From the Ashes, ki izide 20.8.

Medtem je nekaj več znanega glede prevzema Milestone studia. Gre za italijanske razvijalce, znane predvsem po dirkaških naslovih. Zanje so odšteli €55.8 milijonov, ob uspešni prodaji pa lahko vrednost naraste še za dodatnih €37.6 milijonov. Kot vsako leto lahko ponovno pričakujemo nova MotoGP in MXGP naslova.

CEO THQ Nordic je spregovoril tudi o prihajajočih naslovih razvijalca Deep Silver. V razvoju naj bi bila nova Saints Row igra, razvoj Dead Island 2 pa bodo po ponovni menjavi razvijalca reševali Deep Silver Dambuster (avtorji Homefront: Revolution).

THQ Nordic je v zadnjih dveh letih ubral tvegano pot in nadaljujejo s prevzemi. Že lani so namreč za Piranha Bytes (ELEX, Risen, Gotic) in Warhorse Studios (Kingdom Come: Deliverence) odšteli nekaj več kot €220 milijonov.

Uradni grafični dodatek za igro Minecraft, ki naj bi grafiko popeljal na naslednjo stopnjo, je bil preklican

1

Minecraft je definicija igre, ki za ure in ure zabave in bogato igričarsko skupnost ne potrebuje lepe grafične podobe, saj je igralnost tako dobra, da te niti ne potrebujemo.

Vseeno pa bi bilo zanimivo videti, kako bi Minecraft izgledal, če bi na sebi nosil realistično podobo in če bi to morda popestrilo igranje. Ravno to je nameraval izvedeti uradni grafični dodatek, imenovan Super Duper Graphics Pack.

Žal pa je razvojni studio izjavil, da od tega ne bo nič, saj je bila implementacija preveč zahtevna. Čeprav je bilo veliko navdušenja, tako v razvojni ekipi, kot tudi v skupnosti, razvijalec preprosto ni bil zadovoljen s strojno optimiziranostjo na vseh napravah.

Zato je bil projekt preklican in razvojni studio bo za popestritev grafične podobe gledal v druge smeri.

A brez skrbi, če igrate na PC-ju, si lahko svojo Minecraft izkušnjo vseeno popestrite z grafičnimi modi, ki izgledajo naravnost neverjetno. Modifikacija Stratum 2K Texture Pack nadgradi grafično podobo na naslednjo stopnjo, poleg tega pa celo doda Ray tracing učinke.

Kako izgleda popolnoma nadgrajeni Minecraft si lahko ogledate v spodnjemu posnetku. Samo pazite, da vam ne pregori grafična kartica.

Verizon prodal Tumblr lastniku platforme WordPress

0

Digitalna platforma Tumblr morda v Sloveniji ni nikoli dosegla res široke priljubljenosti, a gre za zadevo, ki je njega dni držala visoko število uporabnikov.

Vendar to je bilo včasih, saj je platforma naletela na precej težke čase, ki pa so bili posledica odločitve, da bodo prepovedali vso vsebino, ki bi se tikala pornografije oz. bolj žgečkljive vsebine.

Tumblr je namreč med internetno skupnostjo veljal za spletno mesto, kamor so uporabniki nalagali zanimivo in poredno vsebino v obliki slik, posnetkov ali pa GIF-ov. Problem pa so povzročali nekateri bolniki, ki so na stran nalagali pedofilsko vsebino. Tumblr je zato razvil orodje, ki je samodejno odstranil vso vsebino, ki je prikazovala razgaljena človeška telesa.

Zadeva je stopila v veljavo lani decembra in precej razjezila njihovo skupnost, ki je masovno začela zapuščati svoj prejšnji domek. Tumblr je v samo nekaj mesecih izgubil več kot 20% svoje uporabniške baze, skladno s tem pa je začela padati njegova vrednost.

Tumblr je leta 2013 kupil Yahoo in to za več kot milijardo dolarjev. Leta 2015 je Yahoo bil kupljen iz strani Verizona, ta pa se je sedaj odločil, da mu Tumblr ne prinaša več dobička, zato ga je prodal podjetju Automattic Inc., ki si med drugim lasti popularno platformo za izdelavo spletnih strani WordPress.

Jasno je, da je Tumblerju vrednost padla, a morda bi bil kdo presenečen za koliko. Verizon je naložbo, nekoč vredno milijardo zelencev, prodal Automatticu za ubogih 3 milijone dolarjev.

Zanimivo je, da se je za nakup zanimala tudi spletna stran Pornhub, ki je za Tumblr imela zanimive plane.

Fortnite svetovnemu prvaku Bughi na dom vdrli policijski specialci

1

“Swatting” je izraz, ki je v veljavi predvsem v ZDA. Zgodi se takrat, ko nek šaljivec izve naslov streamerja in na policijo poda lažno prijavo, češ da se na temu naslovu dogaja nasilni incident.

Policija se odzove in na naslov pošlje oboroženo policijsko enoto SWAT, ti pa nato vdrejo skozi vrata in ponavadi na smrt prestrašijo rezidenta.

Zadeva se je v preteklih letih precej razpasla in v enem primeru imela tudi tragične posledice, ko je povsem nedolžen prebivalec umrl pod streli policijske enote.

To se je včeraj pripetilo tudi aktualnemu svetovnemu prvaku igre Fortnite, 16-letnemu Kylu “Bugha” Giersdorfu. Ta je včeraj streamal na Twitchu s še dvema prijateljema, ko je proti koncu nenadoma zapustil igro.

Če pozorno poslušate prenos, boste v ozadju slišali njegov glas, ko izreče: “Swattali so me?”.

Na srečo se je vse razpletlo brez posledic. Eden od policistov je namreč poznal njegovo družino, a vseeno je SWAT enota prispela v njegovo hišo z naperjenim orožjem.

“Swatting” se je po ZDA tako razpasel, da je morala uradno izjavo podati sama policija. Vsem znanim streamerjem svetujejo, da svoj domači naslov registrirajo pri policijski območni enoti. Tako se lahko izognejo silovitemu odzivu SWAT enot, saj jih bo sistem opozoril na potencialno lažno prijavo.

Bugho in njegovo reakcijo si lahko ogledate v spodnjemu posnetku.

Apple vgradil programsko zaščito baterije, ki preprečuje popravljanje iPhone telefonov iz strani neodvisnih servisov

1

Apple res ne želi, da bi kdorkoli popravljal njihove naprave. Servis bi morale stranke opravljati samo pri njih, saj tako lahko jabolčnik zaračuna mastne denarce za popravilo.

To je za to eno najbolj donosnih podjetij na planetu očitno pravi zaklad, saj še vedno bije pravno bitko z neodvisnim popravljavcem telefonov na Norveškem, ki jim po zaslužku ne more konkurirati niti približno.

Sedaj so v svoje telefone vgradili novo zaščito, ki neodobrenim servisom še dodatno zagreni življenje pri popravljanju. Tako vsaj poroča servis iFixit, saj je Apple v svoj operacijski sistem vgradil programsko zaščito, ki onemogoči diagnostiko baterije.

Če servis zamenja baterijo, se potihem aktivira ta zaščita. Ko želi potem serviser preveriti stanje baterije na telefonu, ga namesto diagnostične strani pričaka samo sporočilo “Service”.

To sporočilo vztraja na telefonu, pa čeprav nato serviser zamenja baterijo z licenčno Apple baterijo.

iFixit pravi, da je to velik problem za neodvisne servise, saj lahko sporočilo “Service” odstrani samo Apple, ki pa bo nato za popravilo zaračunal veliko več.

Če niste pod garancijo, vas bo menjava baterije pri Applu oklestila od 50 do 70 dolarjev.

Ta nova “posodobitev” je zaenkrat prisotna samo na najnovejših telefonih iPhone XR, XS in XS Max, ki tečejo na operacijskih sistemih iOS 12.4 in iOS 13 beta.

V javnost ušel naslov za naslednji del Total War franšize, ki sliši na ime Total War Saga: Troy

0

Po sprehodu v mistične vode antične Kitajske in fantazijskega vesolja Warhammer, se bomo tokrat znašli pred vrati Troje. Zadeva še ni uradno potrjena, a na Redditu se je v preteklih dneh pojavil prispevek, ki razkriva, da so pri Creative Assembly zavarovali pravice za rabo naslova Total War Saga: Troy. Vse skupaj časovno sovpada z napovedjo založnika SEGA, ki je za letošnji Gamescom napovedala predstavitev novega AAA naslova.

Če s serijo še nisi seznanjen, gre za skupek posamičnih strategij, ki te postavijo v različna časovna obdobja človeške zgodovino. Tako lahko doživiš vse od divjih spopadov na morju, strelov iz karabinjerk do magije in pokanja viteških oklepov.

Kakorkoli, vsi poznamo legendo o Troji, ki pa je močno prepredena z miti in nadnaravnim. Zanimivo bo videti ali se bodo razvijalci odločili za mistično dogodivščino v stilu Warhammer vesolja, ali pa bomo priča bolj realističnemu in zgodovinsko podrejenemu naslovu. Troja vnovič najbrž ne bo pokleknila pred Trojanskim konjem? Na odgovor ne bo potrebno čakati dolgo. saj je letošnji Gamescom že pred vrati.

Vsi pretekli lastniki njihovih iger boste deležni še dodatnega bombončka. Total War: Shogun 2 je bila nedavno preimenovana v Total War Saga: Fall of the Samurai in vsi, ki si igro že lastite boste brezplačno prejeli vse DLCje.

Razvijalec igre Subnautica pravi, da jim je trgovina G2A dolžna vrniti 300.000 dolarjev

0

Se spomnite vseh G2A kolobocij, ki so se dogajale iz meseca v mesec? Ta digitalna trgovina, ki jo mnogi smatrajo za sivi trg iger, si je z vsako svojo izjavo še bolj očrnila ime, zato so na koncu naredili edino pametno potezo: utihnili so.

Preden pa so se zavili v molk, so vsem razvijalcem postavili zanimiv izziv. Namreč pojavila so se obtoževanja, da G2A omogoča nabavo ključev iger z ukradenimi kreditnimi karticami in potem, ko oškodovanec zahteva denar nazaj, mora ta priti iz razvijalčevega žepa.

G2A je to označil za prazne besede in pozval vse razvijalce, ki so bili oškodovani na ta način, da jim pošljejo dokaze. Ko bodo pregledali vse te goljufije, bodo ob primeru prevare oškodovanemu razvijalcu povrnili desetkratno škodo.

G2A je nato predlagal razvoj orodja za blokiranje ključev. Razvijalci bi spletni platformi poslali seznam ključev, za katere ne želijo, da stopijo v prodajo (kot so denimo ključi za recenzije). Spletna platforma pa je dejala, da bo razvila orodje samo v primeru, če se do 15. avgusta zanj prijavi 100 razvijalcev, saj naj bi se šlo za drag projekt.

Odziv ni bil ravno navdušujoč, saj se je zaenkrat prijavilo samo 19 razvijalcev, zato se je G2A odločil, da rok podaljša do konca avgusta.

Tu je na sceno stopil razvijalec igre Subnautica oz. ustanovitelj studia Unknown Worlds, Charlie Cleveland.

Ta je v svojemu Twitter zapisu označil G2A besede za pravo neumnost. Orodje naj ne bi bilo predrago za razvoj, prav tako pa naj bi spletna platforma izvajala pritisk nad razvijalci in jih predstavljala kot podjetja, ki nočejo svoje izdelke prodajati na njihovi platformi.

Charlie je potem spregovoril še v škodi, ki ga je utrpelo njegovo podjetje. Zaradi ukradenih kreditnih kartic je moral razvijalec plačati 30.000 $ povrnjenih stroškov. Zato je G2A pozval, naj mu vrne obljubljenih 300k zelencev.

Charlie ni edini, ki zahteva svoj denar nazaj. Razvijalec igre Factorio, Wube Software, pravi, da mu je G2A nanesel 6.600 dolarjev škode zaradi ukradenih kreditnih kartic in da želi izkoristiti G2A ponudbo. Žal po enem mesecu še vedno ni prejel denarja in vprašanje ostaja, če se bo to sploh kdaj zgodilo.

Epic Games se je znašel pod skupinsko tožbo zaradi svoje varnostne ranljivosti

0

Razvijalec Epic Games skrbi za trenutno najbolj popularno večigralsko igro Fortnite in ker ima špil res ogromno igričarsko bazo, se je jasno znašel kot tarča raznoraznih tožb.

Spomnimo se, kako nekateri od njih želeli iztržiti mastne denarce, ko je razvijalec v igro brez njihovega privoljenja vključil plese, tem tožbam pa so se pridružile tudi razne slavne osebe.

Tokratna tožba se od prejšnjih nekoliko razlikuje.

Tokrat ni problem odtujena lastnina, ampak pomanjkanje varnostne zaščite. Januarja je Epic priznal, da so našli hrošča v svoji igri Fortnite, ki bi potencialno lahko razkril osebne informacije vseh njihovih uporabnikov. Napadalec bi lahko izvedel XSS napad in pošiljal povezave drugim igralcem. Nedolžni prejemnik bi moral samo klikniti na povezavo in že bi bil okraden svojega uporabniškega imena in tudi gesla.

Epic je zadevo hitro popravil, tožba, ki jo izvaja odvetniška firma Franklin D. Azar & Associates, pa pravi, da Epic ni neposredno obvestil vseh individualnih igralcev, da so lahko njihovi podatki ukradeni.

Skupinska tožba naj bi vsebovala kar 100 različnih članov, ki naj bi jih Epicova ranljivost prizadela.

Razvijalec se na tožbo še ni javno odzval.

Demon’s Souls lahko zdaj na PC-ju igrate v 4K ločljivosti pri 60 sličicah na sekundo

0

Demon’s Souls velja za dedka bolje znanih Dark Souls iger. Gre za naslov, ki je razvijalca FromSoftware katapultiral med zvezdnike igričarske industrije, žal pa je zadeva zaradi licenc ostala večno prikovana na Sonyjevo konzolo PlayStation 3.

PC igralci tako niso nikoli izkusili igre, ki jo nekateri še danes smatrajo kot nekaj najboljšega, kar je prišlo izpod rok FromSoftwara. K sreči pa imamo tu pridno skupnost, ki skrbi za razvoj emulatorjev.

Ta že dolgo dela na projektu RPCS3, ki omogoči preigravanje PlayStation 3 iger kar na vašemu računalniku. Čeprav je šel razvoj najprej po polžje, je sedaj zadeva urno začela dobivati na hitrosti.

Demon’s Souls je bil v RPCS3 emulatorju že igralen, a sedaj je razvijalcem uspel nov preskok. Eden od članov ekipe Whatcookie je namreč razvil popravek, ta pa omogoči preigravanje Demon’s Soulsa v 4K ločljivosti, pri 60 sličicah na sekundo. Tega ni bila zmožna niti izvirna različica, ki je na šibki strojni opremi PS3 komaj dosegala 30 fps.

Omogočeno je preigravanje tudi pri 120 sličicah na sekundo, a ob tej hitrosti se začnejo v igri kazati razne težave, ki praktično onemogočijo igranje.

Kako zadeva izgleda v praksi, si lahko ogledate v spodnjemu posnetku. Demon’s Souls je v takšni ločljivosti in pri takšni hitrosti naravnost čudovit in če ga še niste preizkusili, je morda sedaj čas.

Emulator si lahko prenesete iz sledeče povezave, popravek pa tule. Za igranje boste potrebovali precej močno strojno opremo, kopijo igre pa si boste morali priskrbeti sami.

Najavljen Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville

0

Franšiza Plants vs. Zombies se je kar nekako izgubila in nekaj časa se je zdelo, da založnik EA na serijo pozabil.

A očitno pobijanju zombijev z rastlinami še ni konec, saj smo pred kratkim dobili novico in prvo testiranje igre Plants vs. Zombies 3, ki bo zelo verjetno na voljo samo za mobilne naprave.

Včeraj pa se je iz dobesedno nikjer vzel še napovednik za novo večigralsko “streljačino”, ki jo bomo najverjetneje igrali na PC-ju in konzolah.

Polno ime projekta je Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville in več kot očitno gre za nadaljevanje Garden Warfara, spremenili so samo ime.

Več kot očitno je, da napovednik še ni bil pripravljen za javnost, saj se na nekaterih delih pojavijo še skice, a napovednik je bolj ali manj končan.

Zadeva izgleda risankasto, še bolj od svojih predhodnikov in na nek način spominja malo na Fortnite. Žal video ne prikaže nobenih igralnih prvin, niti ni razkrit datum izda, morda pa nam EA razkrije na letošnjem festival Gamescom.

Elder Scrolls Online: Izšel je nov DLC Scalebreaker

0

Nov DLC Scalebreaker lahko sedaj že preigravamo na PC in Mac računalnikih, igralci na konzolah pa bodo morali še malce počakati.

Scalebreaker je prinesel veliko novosti v sistem guildov, rokodelstva in veliko splošnih izboljšav. Seveda to ni vse, dodani so bili dve novi temnici Lair of Maarselok in Moongrave Fane in kar osem novih posebnih predmetov.

ESO je eden bolj uspešnih fantazijskih MMORPG-jev, ki je zelo popularen tako na osebnih računalnikih kot tudi na konozlah. Dobiva redne posodobitve in razvijalci se trudijo, da se igra s vsako posodobitvijo napravi korak naprej, kar jim zelo dobro uspeva.

Wolfenstein: Youngblood – Preganjanje nacijev, tokrat v dvoje – Recenzija

Že nekaj časa mineva od zadnjega dela Wolfenstein franšize in čeprav je bila naša odprava v svet, kjer je nacistična moč prevzela vse kotičke naše Zemljice bila dobra, se je morda le preveč zanašala na prvine svojega prednika in je premalo inovirala.

Sedaj imamo pred sabo Wolfenstein: Youngblood, ki je prvič v zgodovini serije zamenjal glavnega junaka ter vpeljal sodelovalno igranje. Je bil eksperiment uspešen?


Razvojna ekipa: Arkane Studios, MachineGames
Založnik: Bethesda
Platforme: Xbox One, PlayStation 4, PC
Cena: 29,99 €
Datum izida: 25.07.2019


Za novo Wolfenstein avanturo sta se združila razvijalca Arkane ter MachineGames in to se vsekakor pozna. Arkane je znan po svoji seriji Dishonored in dečki so izkušeni v izdelovanju na pol odprtih svetov, ki kar obiljujejo s podrobnostmi.

Njihove izkušnje so tu vsekakor prišle prav, saj se Youngblood tokrat dogaja v Franciji, za razliko od prejšnjih odprav pa nas tule pričakajo mape, ki jih ne prečkamo linearno, ampak se lahko podamo v raziskovanje in opravljanje izzivov po mili volji.

Razvijalec Arkane je zopet prikazal, da obvlada sestavljanje zanimivih stopenj.

No, skoraj po mili volji, saj nas noge lahko odpeljejo na različne lokacije, vendar velikokrat doletimo na prepreko v obliki praktično nepremagljivih sovragov. Zlobni naciji so po novem dobili različne stopnje, ki jih lahko uspešno premagamo samo takrat, ko dobimo dovolj izkušenj in nadgradimo naš karakter.

Youngblood je tako dobil rahli RPG-jevski pridih, kjer nabiramo izkušnje in nadgrajujemo naše sposobnosti. To morda ne bo všeč vsem in treba je priznati, da je stopnjevanje malce čudno vkomponirano. V Wolfenstein seriji smo pač navajeni, da bodo naša orožja lahko pokopala vse in zato je malce bizarno videti, kako je nek nasprotnik prej padel kot pokošen, tokrat pa samo zaradi tega, ker njegova številka krasi njegovo ime, postane naenkrat nepremagljiva prepreka.

Zlobneži tukaj nosijo različne stopnje in “health bar”, kar je malce bizarno za Wolfenstein naslov.

Igranje zna na nekaterih mestih zato spomniti na Borderlands in brez nadgrajevanja naših orožij naprej ne bo šlo. Orožarna je precej standardna, nadgrajujemo pa jo preko kovančkov, ki jih lahko poberemo tekom igranja.

Teh je sicer dovolj in proti koncu jih boste v košari imeli dovolj, da vašega junaka nadgradite na uničevalno silo nacijevske zalege. Vseeno pa je je nabiranje zlatnikov nekoliko tečno opravilo – kjer ste v prejšnjih naslovih pobrali strelivo in se odpravili na nadaljnje streljanje, morate tu pozorno prečesavati vsak predal, da se vam ja ne izmakne kakšen nadgrajevalni kovanec.

K sreči vse skupaj rešuje bojevanje, ki je hitro in zadovoljujoče tako kot poprej. Tokrat so nekateri sovražniki odporni na določen tip municije, zato vas igra vse skozi sili v menjavo orožij in eksperimentiranje. A brez skrbi, puška je še vedno uničujoča in če jo nadgradite do konca, bodo nasprotniki na normalni težavnosti padali kot za stavo. Žal je nekoliko utrpel skrivalni vidik. Sicer imamo sposobnost skrivanja (že od začetka imamo dostop do superherojskih oklepov Da’at Yichud), a ta posebna moč poide prehitro, da bi se na njo lahko zanašali na dolgi rok. Lepše se boste imeli, če se v odpravo podate z veselim pokanjem orožja.

Streljanje ni izgubilo svoje privlačnosti, še posebej navdušijo ubijalske animacije od blizu.

Štorija tokrat pravi, da je B.J. Blazkowicz skrivnostno poniknil v Parizu in za njim se je izgubila vsaka sled. Vendar brez skrbi, v nalogo reševanja se podata njegovi hčerki Jess in Soph Blazkowicz, ki sta predstavljeni naravnost fantastično.

Morda vam kakšen vidik Youngblooda ne bo ravno všeč, a ne boste mogli mimo dejstva, da sta dvojčici prikupni in odlično spisani. Vsaka od njih ima svojo osebnost, njuno obnašanje pa je pričakovano od nekoga, ki je v najstniških letih, ima slavnega fotra in dostop do najbolj napredne tehnologije svojega časa. Sta pravi nedolžnici pri pobijanju in njuna prva žrtev in reakcija vas bo zagotovo navdušila.

Jess in Soph so pravi zvezdnici Youngblooda.

Nadzorujemo lahko eno ali drugo in tu stopi nova privlačnost Youngblooda: sodelovalno igranje. To je eden redkih naslovov, ki že od začetka ponudi preigravanje štorije v navezi s še enim prijateljem, ki bi delovalo povsem neproblematično in inuativno. Če ste samotar, drug karakter nadzoruje umetna inteligenca, a ta izkušnja se niti slučajno ne more primerjati z živim soigralcem.

Še en dodatni igralec vam lahko pride hudo prav pri težkih bojih, kjer podležete pod metki nasprotnika. Takrat lahko pokličete prijatelja na pomoč in ta vas lahko oživi, vendar to lahko naredite samo trikrat, preden je igre konec in nadaljevati boste od začetka stopnje. Ročnega shranjevanja ni, niti na PC-ju, tako da se boste morali zanašati na pomaganje sotrpinu in nadzorne točke.

Igralcu lahko pomagate tudi s posebnimi “potezami” kot je denimo ta metal znak, to pa vam da bonuse pri obračunavanju z nasprotniki.

Dobrodošlo je tudi dejstvo, da je Youngblood prodajan za nižjo ceno, če pa si ubavite Deluxe različico, boste v avanturo lahko povabili še nekoga, četudi si ta sploh ne lasti kopije igre.

Omenimo še minuse. Kolobacije s kovančki smo že omenili, ne moremo pa niti mimo dejstva, da igra ponuja mikrotransakcije. Sicer lahko igro preigrate brez uporabo teh, a nekoliko žalostno je dejstvo, da bodo očitno vsi bodoči Bethesda izdelki vsebovali to nadležno mehaniko trgovanja.

Svoje sposobnosti lahko nadgrajujete na “pošten način” z igranjem, ali pa se poslužite mikrotransakcij.

Prav tako je prisotnih nekaj hroščev, celotna mehanika nadgrajevanja in nasprotnikov s stopnjami se zdi na silo vrinjena in morda bi bila celotna izkušnja boljša, če jih sploh ne bi bilo.

Vseeno je Youngblood soliden predstavnik Wolfenstein franšize, ki vsebuje svoje pluse kot sta zanimivi protagonistki in odlična in podrobna okolica, ki omogoča raziskovanje in različno prečkanje stopenj. Ni pa to pravo nadaljevanje in glede na ceno, to niti ni bilo za pričakovati.

Ninjin bivši kanal na Twitchu promoviral pornografsko vsebino

0

Po igričarskih krogih še vedno odmeva kontroverzna odločitev streamerja Ninje, ki je nenadoma zapustil Twitch platformo in podpisal pogodbo z Mixerjem.

Bivši kanal Ninje pa še ni bil izbrisan, ampak je še vedno dostopen na Twitchu. Tam trenutno ne boste našli njegovih starih posnetkov, ampak promocijo drugih kanalov, ki trenutno oddajajo v živo.

Med temi kanali pa je v oči zbodel en prenos, ki je več kot očitno promoviral pornografsko vsebino.

Na to zadevo je naletelo zagotovo veliko mlajših gledalcev, ki morda za stremerjev odhod ni vedelo in so ob obisku Twitch profila so v obraz dobili lepo in grafično podobo dveh nagcev.

Ninja se je na zadevo že odzval preko Twitterja in se opravičil vsem svojim gledalcem. Pravi, da je nad dejstvom zgrožen in da Twitch uporablja samo njegov profil za promocijo drugih kanalov in da takšnega tretmana ni deležen noben drug streamer, ki je zapustil Twitch platformo.

Direktor Twitcha, Emmet Shear, se je Ninji že opravičil, zanikal pa je tudi njegove trditve, da Twitch uporablja samo njegov kanal za promocijo drugih. Shear je povedal, da njihova platforma trenutno preizkuša priporočanje video vsebine preko vseh kanalov in da je bil pornografska vsebina posledica neljube napake v njihovemu sistemu.

Nekdo je preigral celotni Skyrim samo z uporabo bakle

0

YouTube kanal Mitten Squad je nekaj posebnega. Njegova celotna filozofija je namreč preigravanje iger na prav poseben način, ki bi se ga spomnil redko kdo, še manj pa je igralcev, ki bi takšen podvig dejansko poizkusili.

Tokrat se je Mitten Squad spravil preigravati Skyrim, njegov cilj pa je bil, da celotno avanturo odigra samo s pomočjo bakle, brez da bi uporabljal katerekoli druge sposobnosti ali pa orožja.

Iznajdljivi junak se je najprej moral sploh dokopati do goreče palice, to pa mu je uspelo šele takrat, ko se je pustil aretirati.

Nato je prišlo na vrsto mukotrpno nadgrajevanje sposobnosti blokiranja Bash. Tako je potrpežljivo blokiral vse nasprotnike, dokler ni na stopnji 50 prejel nadgradnjo Deadly Bash, ta pa pri napadu odda 5x več škode kot običajno.

Naletel je tudi na težavo glede svoje vzdržljivosti. Udarci z blokado namreč požrejo “stamino” in med igranjem se je moral konstanto ustavljati in čakati, da se mu vzdržljivost zopet napolni. Rešitev je nato prišla v obliki zelenjavne juhe, saj ta vsako sekundo obnovi točko zdravja in vzdržljivosti.

Med igranjem je tudi uporabil nekatere uroke za obnavljanje zdravja, a nič takega, kar bi poškodovalo nasprotnika.

Njegov podvig si lahko ogledate spodaj, priporočamo pa tudi ogled ostalih posnetkov, kjer se Mitten Squad spravi preigravati ostale naslove kot je denimo Fallout franšiza.

Blizzard razkril imena strežnikov za World of Warcraft: Classic

0

Vas že srbijo prsti za ponovno preigravanje World of Warcrafta? Classic različica je takorekoč skoraj pred vrati, saj se bo uradni izid pripetil že 26. avgusta.

Dva tedna pred izidom pa lahko že pričnete skrbno načrtovanje svoje odprave v svet Azerotha. Pisali smo že o temu, da vam bo omogočena rezervacija imena, ta pa bo na voljo vsem naročnikom od jutri dalje. Veterani se prav tako lahko odpravite na Blizzardove posebne forume, kjer se lahko povežete z izgubljenimi prijatelji iz zlatih časov World of Warcrafta.

Blizzard je še potrdil imena vseh strežnikov, ki jih bodo igralci lahko obiskali ob ustvarjanju frišnega karakterja. Za nas so pomembni evropski strežniki, ki si jih lahko ogledate preko sledeče povezave ali pa spodnje slike.

Kot lahko vidimo, bodo strežniki razdeljeni tudi glede na jezik in tako bodo lahko Francozi, Nemci in Rusi igrali na povsem svojih serverjih. Blizzard je še povedal, da bo vsak strežnik označen o svoji zasedenosti (Low, Medium, High), obveščeni pa boste tudi o čakalnih vrstah.