🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 58

Tule je kratki vpogled v 3. sezono serije The Bear

0

Serija The Bear me je s svojo kvaliteto ujela povsem nepripravljenega, saj je kreatorju Christopherju Storerju nekako uspelo spraviti zgodbo znotraj kuharskega sveta, ki enako pozornost nameni hrani kot tudi razmerjem med kopico neverjetno dobro spisanih likov, močna igralska zasedba pa pa med sabo vsebuje toliko kemije in talenta, da ob kaotičnih epizodah tipa “Fish” samo sediš na robu sedeža in poskušaš dojeti in vsrkati vse, kar se dogaja pred tabo. Veš da si gledal nekaj čudovitega, če se po epizodi sam spraviš v kuhinjo in poskušaš poustvariti unikatno omleto s čipsom.

2. sezona serije je nekatere osebe pustile na boljšem mestu kot pa na začetku, glavni junak Carmy pa je ostal ujet znotraj hladilnika, medtem ko se je njegov celoten svet začel rušiti okoli njega. Neprevidne besede so ga stale razmerja z njegovim bratrancem Cousinom in punco Claire, obe razmerji pa bo poskušal nekako obnoviti v 3. sezoni, za katero je včeraj na splet ušel prvi izseček, ki je postavljen znotraj neke naključne epizode.

First Clip from Season 3
byu/MarvelsGrantMan136 inTheBear

Disney in FX sta iz spleta zahtevala umik posnetka, vendar pa so ga nekateri hitro ujeli v svoj objektiv in arhivirali na Redditu. Kljub temu bi si želeli malce višje ločljivosti, a tudi ta je dovolj dober zalogaj za vse tiste, ki so obupno želite nekaj nove vsebine Medveda.

Kratki posnetek nam pokaže Faka, ki se je domislil genialne ideje in je na steno obesil slike največjih kritikov hrane znotraj mesta Chicago. Z glasnim kričanjem v sobo prikliče Carmyja, ki mu je očitno vendarle uspelo pobegniti iz hladilnika, tega pa ob ugledu slik najprej zagrabi malce panike, nakar pohvali idejo, se za njo zahvali in zopet izgine izza vogala. Ni čisto jasno, zakaj je Fak obesil te slike: morda zato, da se Carmy lahko navadi na njihove obraze in da ga nato ne bo več grabil strah ali pa je vse skupaj ideja tiralic, tako da bo osebje lahko takoj prepoznalo kritika, ko ta stopi v restavracijo The Bear.

Vendar pa nam že ta kratki posnetek da vedeti, da kaotičnosti in komedije ne bo manjkalo niti v 3. sezoni, ki izide enkrat junija, spremljali pa jo bomo preko pretočnega servisa Disney+.

Peti del Matrice uradno v izdelavi, a tokrat brez originalnih režiserjev

1

Franšiza Matrica je v filmskem svetu legendarna, saj nam je dve desetletji nazaj predstavila hudo intrigantno pripoved o pisarniškem delavcu z imenom Neo, ta pa nekega dne ugotovi, da njegova realnost ni povsem resnična, saj je njegovo življenje do tedaj bila samo pravljica – digitalne sanje, ki jih pričaral njegov um, medtem ko je njegovo pravo telo služilo kot baterija za robote, ki so že dolgo nazaj zavzeli Zemljo in jim človeška rasa od takrat služi kot priročen skupek akumulatorjev.

Originalna vizija sester Wachowski je bila gledalcem tako všeč, da sta ti kmalu po originalu spočeli še nadaljevanji Reloaded in Revolucija, vse skupaj pa je po kinih v blagajne prineslo 1,8 milijarde dolarjev zaslužka.

Franšiza je nato odšla na zaslužen počitek, založnik Warner Bros. pa je medtem sestri ves čas priganjal, naj vendarle spočneta še kakšno dodatno poglavje, a njegove prošnje so bile dolgo ignorirane. Stvari so se končno spremenile leta 2021, ko je izšel film Matrica: Obuditev, za razliko od prejšnjih delov pa je na njem delala samo Lana Wachowski.

Film je bil… Bizaren. No, še bolj čuden kot smo ga navadno vajeni iz te franšize, ki že sama po sebi rada prebija 4. zid, zdaj pa je vse bilo pripeljano do maksimuma – še danes mi ni jasno, zakaj je Lana podelila vlogo Morpheusa nekemu povsem tretjemu igralcu. Kritiki in gledalci do filma niso bili prijazni, zato so ocene bile nizke, Obuditev pa je v kinih prinesla zgolj 159 milijonov dolarjev zaslužka, medtem ko je imela proračuna 190 milijonov dolarjev. Vendar čisti minus to ni bil, saj je bilo leto 2021 čudna era: kina so bila zaradi pandemije na splošno zaprta, Obuditev pa je istočasno izšla tudi na pretočnem servisu HBO Max.

Warner Bros. tako kljub slabim kritikam zadnjega dela v franšizi še vedno vidi potencial, zato je odobril delo na povsem novem, že 5. poglavju, ki zaenkrat nima podnaslova.

Film bo režiral Drew Goddard, ki je sicer staro ime Hollywooda, saj je svojo kariero začel kot pisec v raznoraznih serijah tipa Buffy, Alies in Angel, nakar se je preizkusil tudi kot producent v filmih Marsovec in Težave v motelu El Royal. V režiserski vlogi se je preizkusil zgolj leta 2011, ko je ustvaril grozljivko Koča v gozdu, zdaj pa bo poskušal svoj pečat pustiti tudi na Matrici.

Prihajajoči film bo tudi prvi na katerem v režiserskem stolčku ne bo sedela nobena od sester Wachowski, bo pa Lana vseeno delovala v vlogi izvršnega producenta. V izjavi za javnost Warner Bros. ni izdal nobenih novih informacij, tako da nihče ne ve, o čem bo govorilo novo poglavje in če se bosta v svoji vlogi zopet vrnila igralca Keanu Reeves in Carrie-Anne Moss.

Bivši šef razvijalca BioWare pokazal novo fantazijsko igro Eternal Strands

0

Ime Mike Laidlaw je znano vsakemu, ki bolj pozorno sledi poti razvijalca BioWare, saj je Mike tam nekdaj delal kot kreativni režiser franšize Dragon Age, nakar se je odločil iti svojo pot, zato je leta 2020, skupaj z nekaterimi Ubisoftovimi veterani, ustanovil studio Yellow Brick Games, ta pa se je brž zaposlil s svojim prvim projektom Eternal Strands.

Razvoj tega je bil v nekaj letih pripeljan do te stopnje, da je zdaj razvijalec pokazal prvi krajši napovednik, ki je bil vzet iz alfa verzije igre in pokaže barvit fantazijski svet v katerem glavno vlogo zastopa mlada bojevnica Brynn.

Brynn je pripadnica ceha Weaverjev, njena naloga pa je obnoviti nekdanji dom svojega ljudstva, za povrh pa bo zraven odkrivala skrivnosti starodavne civilizacije Enclave. Naloga ne bo tako preprosta, saj ji bo širom dežele stala cela vrsta nasprotnikov, med njimi pa se bodo znašli tudi pravi titani, imenovani Arki, te pa bo naš meč samo požgečkal po podplatih.

Trik igre Eternal Strands je igranje z okolico, ki jo bomo lahko izrabili za svoje namene. V nasprotnike bomo lahko preko telekineze lučali večje kamne, magijo pa bomo lahko izkoristili za prečkanje raznih previsov, saj bomo denimo zamrznili leden curek in si tako ustvarili priročno bližnjico. Splezati bo moč na praktično čisto vsako površino in iz naših plezalnih tarč ne bodo izvzeti niti večji grdavži, ki se jim bomo lahko obesili za nekaj metrski vrat in jim tam povzročili nekaj konkretne škode.

Že iz kratkega napovednika je jasno, da si bo Eternal Strands sposodil cel kup idej iz drugih iger kot so Dragon’s Dogma, The Legend of Zelda: Breath of the Wild in Shadow of the Colossus. S tem ni nič narobe, a zanimivo bo videti, če bo veteranom pri Yellow Brick Games uspelo vse te prijeme združiti v privlačen končni produkt.

Eternal Strands še nima datuma izida, si pa lahko zadevo na Steamu dodate v košarico želja.

Streamer se je med prenosom v živo zaletel v avto, kar ga je stalo tudi njegovega Twitch računa

0

Nekateri se niti med vožnjo z avtom ne morejo odtrgati od svojega mobilnika in to je težava ne samo za streamerje, ampak tudi raznorazne vplivneže, ki bi radi svoje misli podelili med večurno vožnjo z avtomobilom. Zameriti jim ne gre, saj je to idealen trenutek za ustvarjanje nove vsebine, namesto da morajo takoj po vožnji še utrujeni snemati ločene videe, a seveda stvar niti približno ni varna, saj se med branjem komentarjev svojih sledilcev hitro zamotiš, nakar je nesreča samo desetinko sekunde stran.

Instagram takšnih prestopnikov ne kaznuje, drugače pa je na Twitchu, ki ima v pravilniku zapisano, da je snemanje vsebine med vožnjo z avtom prepovedano. Ravno v tem segmentu pravilnika se je včeraj znašel streamer Melt, ki je med vožnjo glasno klepetal s svojimi sledilci, nakar je uvidel, da ga zna to spraviti v težave, zato je komentatorjem sporočil, da naj malo počakajo, saj mora ustaviti avto in spraviti “Twitch iz svojega tiča”.

Ni čisto jasno, kaj se je zgodilo za tem, saj se je Melt očitno želel vključiti na drug pas, nakar se je vanj zaletel drug avto. Gledalci so bili seveda šokirani, saj se je zaradi sunka prevrnil telefon s kamero, a Melt je samo nekaj sekund kasneje nadaljeval s prenosom v živo. Najprej smo ugledali lepo luknjo v sprednjem delu avta, nakar se je streamer spravil na drugega voznika, ki je bil na svojem telefonu in je očitno nekomu razlagal posledice nesreče. Melt je vseeno kričal na soudeleženca nesreče, čeprav se zdi, da je bil za situacijo kriv sam.

Streamer naj bi svojim modom ukazal naj izbrišejo posnetek iz Twitcha, saj se je bal kazni iz dveh smeri: platforme, saj je kršil pravilnik in policije, ki bi posnetek lahko uporabila za dokaz, da je med vožnjo upravljal tudi s telefonom, kar bi bil nato razlog za nesrečo. Brisanje dokazov ni prineslo želenega rezultata, saj je bil Meltov račun iz Twitcha odstranjen, posledice nesreče pa za zdaj še niso znane.

Melt je na X-u sporočil, da je to samo manjša nevšečnost in da se bo kmalu vrnil v velikem slogu.

Sony naj bi v maju priredil večjo PlayStation konferenco, veliko vlogo pa naj bi nosil Silent Hill 2

0

Sony nas je letos kar malce šokiral z napovedjo, da v letu 2024 od njihovih večjih studiev ni za pričakovati nobene večje ekskluzive. To se je v življenjskem obdobju konzole PlayStation 5 zgodilo prvič in čeprav smo v prejšnjih mesecih že dobili igre kot so Final Fantasy 7 Rebirth ter Rise of the Ronin, se vseeno čuti izostanek kakšnega novega poglavja franšiz tipa God of War in The Last of Us.

Bo pa leto 2024 kot naročeno za cel kup napovedi projektov in tudi pipica ostalih založnikov, ki bodo svoje igre izdali samo za PlayStation 5, ne bo povsem usahnila. Novinar Jeff Grubb je včeraj na podcastu Giant Bombcast povedal, da je iz večih virov slišal dokaj kredibilne novice o novi konferenci, ki naj bi jo Sony pripravljal že za naslednji mesec.

Jeff sicer ni prepričan, ali bo ta dogodek Showcase ali State of Play, a da bo v vsakem primeru to večja zadeva, ki bi prišla eno leto po dogodku iz 2023, ta pa je takrat trajala uro in pol – med vsemi napovedniki je bila razkrita tudi naprava PlayStation Portal.

Veliko vlogo pri potencialni majski konferenci naj bi nosila predelava igre Silent Hill 2 o kateri poslušamo že celo večnost in za katero smo dobili tudi igralni napovednik, ki pa nas ni ravno prepričal o njeni kvaliteti. Na predelavi dela razvijalec Bloober Team in ta je že izjavil, da igralni napovednik ne odraža tiste kvalitete, ki jo bo dostavil končni izdelek, igra pa kljub napovedniku in že precej dolgem razvoju še vedno nima datuma izida.

Morda bo tega razkrila ravno majska konferenca, saj je Silent Hill 2 nedavno preko ESRB-ja dobil oceno M za “Mature”, to pa se navadno zgodi samo takrat, ko je igra že blizu izida, saj je ocenjevalna komisija lahko v celoti pregledala vsebino projekta in ga tako lahko tudi kvalificirala.

Razvijalec Nightdive dela na predelavi obskurne streljanke PO’ed

Ime razvijalca Nightdive Studios zdaj upravičeno povezujemo s predelavami starejših iger, le da se je tole podjetje specializiralo za obnove, ki ohranijo vse prvine izvirnika in igralno formulo preselijo v višje ločljivosti, s podporo za moderne operacijske sisteme. Nightdive očitno en pozna dopusta, saj neprestano izdajajo nove projekte, večinoma pa v njih objektiv padejo klasike iz devetdesetih, ki so znane širom igričarske industrije.

Razvijalec pa je včeraj napovedal prvi projekt, ki pa širše ni znan in tudi sam sem ob njegovi omembi najprej čudno pogledal in se spraševal, če ne gre morda za kakšno pravopisno napako. Ampak igra PO’ed je še kako resnična, le da je tole res obskuren naslov, ki ga poznajo samo največji poznavalci prvoosebnih streljačin devetdesetih.

PO’ed je izšel leta 1995 in to samo za konzolo 3DO, nakar je leto kasneje prejel predelavo za PlayStation 1. Prvoosebna streljačina nas postavi v vlogo kuharja, ki mora pobegniti iz sovražnega planeta vesoljcev, za te namene pa se mora sprehoditi skozi 26 različnih stopenj, med njimi pa bo moral narediti čistko sovražnih vesoljskih bitij.

Če si ogledate igralni napovednik predelave lahko vidite, da se PO’ed igra podobno kot originalni dvojec iger Doom, vendar pa je PO’ed vseboval samosvoje elemente. Izstopajo denimo bizarna orožja kot je kuharski nož in ponev, k tem pa sčasoma dodamo tudi vesoljske pokalice. Obenem nam je v pomoč raketni nahrbtnik, ki je celo tako napreden, da lahko z njim lebdimo skozi stopnje.

PO’ed je videti kot malce bizarna izbira za predelavo na sodobne sisteme, saj po njej res ni bilo neke resne zahteve, a morda je razvijalec zdaj izbral nek projekt do katerega resnično čuti strast. Morda pa bo igralna publika po izidu pokazala dovolj zanimanja, da bo nekdo spočel čisto pravo nadaljevanje.

Kdaj naj bi PO’ed: Definitive Edition izšel zaenkrat ni znano, ga bomo pa lahko igrali na PC-ju ter konzolah trenutne in prejšnje generacije, prispel pa bo tudi na Nintendo Switch.

Tale igra je prvoaprilska šala, a si želimo, da bi obstajala zares

0

Včerajšnji 1. april je na igričarsko industrijo izlil hektolitre raznorazni šal in potegavščin in medtem, ko so se nekateri razvijalci zadovoljili s samo kakšno šaljivo sliko, so nekateri od njih precej bolj zavihali rokave in spočeli celo napovednike za lažne projekte, ob katerih se začneš spraševati, če ni morda vse skupaj samo del prikrite kampanje za resničen produkt.

Razvijalec Bohemia Interactive je znan po realističnih simulacijah vojskovanja, saj smo od njih prejeli serijo Arma, strah pa jih ni pokukati tudi v kakšen drug žanr kot je denimo preživetvena igra DayZ. Za 1. april so se odločili svojo igralno izkušnjo pomanjšati in preseliti v svet igrač, iz tega pa je nastala šaljivi “mikro simulator vojske” Tiny Wars.

Marsikdo med nami je v mlajših letih poprijel za majhne zelene vojaške figurice, ki smo jih nato razprostrli po dnevni sobi in si tako ustvarili fantazijsko bojišče. V Tiny Wars te figurice zdaj oživijo v digitalnem prostoru, zelene in rdeče figurice pa se spopadejo na miniaturnih bojiščih, ki pa mestoma še vedno vsebujejo elemente vojašnice, saj nima ravno vsaka povprečna soba v sebi zabojnike streliva in škatle s prvo pomočjo. Mape so v bistvu mešanica vojaškega in vsakdanjega življenja, saj se res vojački streljajo med jarki in obrambnimi nasipi, a obenem skačejo po kavču, predirajo v baze iz lego kock in se skrivajo za steklenicami piva.

Vse skupaj je videti presneto zabavno in starejši igralci igre Call of Duty 2 se zagotovo spomnite večigralske mape “Gob Rats“, ki je vojake pomanjšala na podoben način, le da je Tiny Wars videti kot zadeva z veliko večjim proračunom.

Nekateri so zato na YouTubu med komentarji zapisali, da bi Tiny Wars čisto lahko postala resnična zadeva, ki bi bila zagotovo zelo igrana in kdo ve: morda je Bohemia zgornji igralni napovednik izdala kot šalo, a hkrati kot pazljivo tipanje terena za morebitni resnični razvoj. Odziv ni bil slab in kdo ve, kaj drži prihodnost za žanr miniaturnih vojaških simulacij.

22 let po izidu mi ta scena iz Warcrafta 3 še vedno pošlje mravljince po telesu

0

Realnočasovna strategija Warcraft 3 iz leta 2002 je pri nekoliko starejših igralcih še danes predmet obujanja toplih spominov na čas, ko je razvijalec Blizzard postal oziroma se je približeval statusu največjega imena igričarske industrije. Težko je razumeti, kako je bil Warcraft 3 za svoj čas naravnost prelomen, saj je Blizzard v svoje roke vzel žanr realnočasovnih strategij in prečistil njegove mehanike in nam tako ponudil igro, ki se je sicer ni bilo težko priučiti, a je za mojstrovanje zahtevala kar nekaj učnih ur.

Warcraft 3 nam je ponudil tri različne kampanje, vsaka od teh pa se je igrala skorajda povsem drugače, saj so ljudje, orki in nemrtvi vsebovali svoje specifične enote ter lastne unikatne mehanike grajenja in vzdrževanja baz. Nakar je bil tu še večigralski vidik, ki je bil za mnoge še bolj pomemben kot pa enoigralska izkušnja, saj so bile posamezne strani tako dobro uravnotežene, da je bilo moč zmagati z vsako od njih in ne bi bilo napačno razmišljanje, če bi Warcraft 3 označili kot za tisti temelj, iz katerega se je rodil sodobni ešport. Ravno v tej strategiji se je namreč rodil prvi mod Defense of the Ancients oziroma Dota, nakar je majhni razvijalec Riot to idejo preselil v ustvarjanje igre League of Legends, Valve pa je kupil pravice za DOTA 2.

Kakor so vse te stvari bile prelomne, pa ob obujanju spominov včasih pozabimo na neverjetno zgodbo, ki jo je takrat Blizzard pričaral skozi tri samosvoje kampanje. V začetku 2. tisočletja so bile strategije sicer popularne, a niso bile ravno nek medij za podajanje zapomljive zgodbe – Age of Empires 2 je sicer pred tem pokazal, da je v tem segmentu potencial in ni jih malo, ki je iz njegovih kampanj potegnil kar nekaj znanja iz zgodovine.

A Blizzard je naredil spremembo tudi na tem področju, saj smo skozi kampanjo spremljali sila zanimivo zgodbo, ki se je pričela s princem Arthasom Menethilom, ki je na začetku pravi pravičnež, a skozi korupcijo meča Frostmourna čedalje bolj začne začne zavračati naučene lekcije reda paladinov, dokler na koncu ne spočne ultimativnega izdajstva.

Če morda še niste preigrali kampanje Warcrafta 3, potem je morda bolje, da tu prenehate z branjem in se lotite igranja, saj je zgodba, kljub svoji starosti, še danes vredna vaše pozornosti, Blizzard pa zaključek kampanje ljudi, orkov in nemrtvih pospremil z daljšo, visokoproračunsko vmesno sekvenco, ki je bila za svoj čas naravnost neverjetna.

Mnenja so med veterani deljena, saj ima vsak od nas svojo omiljeno sekvenco, a osebno se mi je najbolj v spomin vtisnila tista, ki jo dobimo ob koncu prve kampanje. Arthas, povsem pod vplivom Frostmourna, se takrat vrne domov in njegovo ljudstvo ga sprejme z odprtimi rokami. Nakar Arthas stopi pred svojega očeta, kralja Terenasa, ki pa ga nato zabode z mečem in najavi konec kraljestva ljudi.

Celotna sekvenca je dolga manj kot tri minute, a naravnost neverjetno je, koliko je Blizzard sem notri strpal subtilnosti, neverjetnih kadrov in odličnega glasovnega podajanja. Ko Arthas stoji sredi ceste in nanj dežujejo cvetovi rož, mu ena od njih pade na dlan, ki jo zlobni princ najprej pogleda in nato zavrže, kar nakazuje tudi na to, da zavrača ljubezen svojega ljudstva, ki mu zdaj ne pomeni nič. Nakar je tu tisti vstop v dvorano s prestolom, kjer najprej slišimo njegovo glasno hojo, nakar vrata skoraj odletijo s tečajev, kamera pa ujame Arthasove črne škornje, ki jih na vrhu krasijo lobanje: smrt je prišla v kraljestvo ljudi.

In na koncu je tu seveda še očetomor, ki ga vidimo samo preko igre senc, nakar krvava krona pade na tla in najavi zaključek ne samo človeške kampanje, ampak na splošno konec človeške rase.

Težko je povedati, kako je bila ta sekvenca za svoj čas udarna in spremljanje nje preko katodnega monitorja se mi je tako vtisnilo v spomin, da sem jo pred kratkim znova poiskal in bil znova nad njo navdušen. Da je bila stvar pomembna se je zavedal tudi Blizzard, zato je sčasoma okoli nje zgradil nekaj dodatne zgodbe. Ko naprimer Arthas vstopi v dvorano ga spremljata še dva pribočnika, ki sta bila takrat povsem neznana, Blizzard pa je kasneje razložil, da sta bila to Falric in Marwyn, ki ju nato lahko srečamo tudi v MMO igri World of Warcraft.

Tudi WoW na ta pomemben zasuk štorije Warcrafta ni pozabil: dvorano lahko obiščete znotraj igre in sicer se nahaja pred vhodom v Undercity: če tam dobro poslušate, lahko slišite dialog, ki smo ga slišali v originalni sekvenci, na tleh pa lahko najdemo celo malce krvi, ki jo je za sabo pustila krona.

In zdaj me po pisanju tega članka čaka obvezno ponovno nameščanje igre Warcraft 3, saj je za nostalgike kot sem jaz, to preprosto neka igralna izkušnja, ki se je ne moreš naveličati. Kdo ve, morda tokrat celo obnovim naročnino na World of Warcarft in se spustim v preigravanje Classic strežnikov, nakar bom v dodatku Wrath of the Lich King končno ugledal zaključek Arthasove zgodbe.

Horizon Forbidden West na PC-ju je najboljša verzija te igre

0

Ko nam Sony priskrbi kode predelav iger, ki smo jih že opisali na konzolah PlayStation, se vedno povprašam, kaj mi je z njo narediti in na kakšen način podeliti vtise. Vsebinsko je namreč stvar večidel enaka in edina omembe vredna stvar zapisa je optimizacija, ki pri teh predelavah včasih resda povzroči probleme, a če za razvojem stoji studio Nixxes Software, teh težav običajno ni.

Tako se je zgodilo tudi pri nedavni izdani predelavi igre Horizon Forbidden West Complete Edition, ki jo je razvijalec Guerrilla Games na konzolah PlayStation 4 in 5 najprej izdal leta 2022, zdaj pa smo na računalnikih dobili Complete Edition verzijo igre, ki v enem paketu drži tako osnovno kampanjo in tudi dodatek Burning Shores. Bomo pa tokratni zapis okrancljali s tisto posebnostjo, ki je pri tej igri na konzolah preprosto nedostopna: modi. Zato bomo v članek dodali tiste, s katerimi sem se pozabaval jaz in so mi res dostavili izkušnjo, ki je na konzoli ne bi mogel dobiti.


NAPOVEDNIK


Razvojna ekipa: Guerrilla Games, Nixxes Software
Založnik: Sony
Platforme: PC, PS5
Nakup: Steam
Datum izida: 21. marec 2024
Igrano na: PC


Poglejmo si najprej optimizacijo, ki se ji Nixxes Software zopet ni izneveril. Igra vsebuje goro grafičnih nastavitev, ki jih lahko prilagajate glede na zmogljivost svojih strojnih komponent, vendar pa boste ob večjih grafičnih nastavitvah morali zanesti na preračunavanje slike preko tehnologij DLSS, FSR ali pa XeSS. To je pač postal standard dandanašnjih naslovov in res čisto ločljivost boste lahko pridobili samo tisti s pošastnimi komponentami tipa RTX 4090.

Horizon Forbidden West
Nastavitev mrgoli, a pri večjem testiranju je pametno ponovno zagnati igro, saj včasih sličice na sekundo zaradi neznanega razloga zgrmijo proti dnu.

Sam v ta tabor ne spadam, saj se v moji PC škatli nahaja zgolj uboga grafična kartica RTX 3070, ki ji družbo delata še procesor Ryzen 5800X3D ter 48 GB DDR4 pomnilnika. Na ta način sem lahko zadevo poganjal pri ločljivosti 1440p in mešanici grafičnih nastavitev “Medium/High” ter tako dosegel stabilnih 60 sličic na sekundo. Ob tem je treba upoštevati, da Forbidden West ne vsebuje nobenega ray tracinga in pretiravanje s nastavitvijo tekstur zna povzročati težave vsem tistim, ki vsebujete grafične kartice z 8 GB pomnilnika.

Čeprav je optimizacija dobra, vseeno vsebuje nekaj čudnih težav, ki nastopijo še posebej takrat, ko se preveč igrate z DLSS nastavitvami, saj zaradi nekega razloga takrat število sličic zgrmi navzdol in sem moral večkrat na novo zagnati igro, preden so stvari zopet začele delovati normalno.

Splošno gledano je Forbidden West tudi na PC-ju videti kot ena najbolj grafično impresivnih iger kar sem jih videl in neverjetno dobro animirani robotski dinozavri so danes videti enako impresivni kot leta 2022, da slastno izrisane post-apokaliptične pokrajine, ki jo je začela poseljevati nova generacija ljudi, sploh ne omenjamo. Morda malce v oči zbodejo le animacije obrazov, saj smo od izida originala uvideli druge visokoprofilne igre tipa Alan Wake 2 in te so nas na tem področju kar malce razvadile. A treba je pri tem upoštevati, da se Forbidden West odvija v odprtem svetu, tako da je treba skleniti kje kakšen kompromis.

forbidden west
Ob dobro balanciranih nastavitvah lahko igro poganjate tudi na prejšnji generaciji grafik: najbolj pomembna je ločljivost tekstur, ki zna hitro zapolniti 8 GB grafičnega pomnilnika.

Ni trajalo dolgo, da smo po izidu na PC-ju ugledali tudi prve mode. Ti so zaenkrat bolj osnovni, saj samo malce zasukajo barvno paleto igre in dodajo goljufije, saj nekateri preprosto brez njih ne morejo živeti.

So se pa pojavile tudi že takšne modifikacije, ki izboljšajo optimizacijo. Sem notri lahko prištejemo mod DLSS3 To FSR3, ki smo ga omenili že v članku za igro Cyberpunk 2077. Mod namreč doda podporo tehnologije “Frame Generation” in to tudi za grafične kartice, ki tega ne podpirajo. Tehnologija je podprta samo na trenutni, 4. generaciji RTX grafičnih kartic, medtem ko jo tale mod omogoči tudi 2. in 3. serijo grafičnih kartic RTX in razlika v sličicah na sekundo je lahko ogromna.

Rezultati tega moda v Forbidden West so trenutno mešani. Osebno mi stvar enostavno ni delovala: čeprav sem jo omogočil, so sličice na sekundo ostale nekje iste, pojavile pa so se mi tudi težave glede uporabniškega vmesnika. Spet drugi poročajo, da stvar deluje normalno, zato je stvar najbolje samostojno preizkusiti in morda potem na temi Githuba sporočiti svoje rezultate.

forbidden west
Običajno shranjene položaje izrabljamo za goljufanje, a v tem primeru si lahko ustvarimo povsem novo igralni izkušnjo, rezervirano za največje zaljubljence težavnosti.

Drugi pomembni mod je bil naloženi shranjeni položaj nekega drugega uporabnika. Gre za specifično datoteko, ki sem jo izrabil tudi v preigravanju prejšnjega dela Zero Dawn in mi je omogočila resnično frišno izkušnjo preko opcije New Game+. Do ponovnega preigravanja lahko v igri pridemo samo tako, da najprej preigramo kampanjo, nakar v domači bazi započnemo novo igranje. Moj osebni problem pri temu je bil, da smo v novem igranju obdržali vso od prej nabrano opremo, medtem ko bi sam preferiral Aloy, ki je čista začetnica in ravno to omogoča sledeči mod. Kampanjo tako lahko začnemo na najvišjem možnem izzivu: izberemo možnost težavnosti Ultra Hard, ki je nato med igranjem ni možno spremeniti, New Game+ pa nam omogoči dostop do naprednih orožij, ki jih prej ne bi bilo možno dobiti. To je ekstremno zahteven igralni način, kjer lahko umremo po samo enem udarcu nasprotnika, a na ta način celotna igralna izkušnja postane povsem drugačna, saj je odprti svet zdaj resnično nevaren, zato je tudi naš pristop do vsake situacije premišljen in taktičen.

Horizon Forbidden West je na Steamu ena od redkih visokoproračunskih iger, ki zase zahteva nekdanjo ceno AAA iger in jo lahko zdaj pridobite za 59,99.

Nekdo je predelal Gothic v Unreal Engine in zadevo lahko že igrate

0

Serija RPG iger Gothic se že dolgo ponaša s pridno skupnostjo modderjev, ki so predvsem za prvi dve igri spočeli manjše in večje projekte. V prid kvalitet teh dve desetletji starih iger priča projekt Chronicles of Myrtana: Archolos, kjer je skupina modderjev povsem brezplačno ustvarila praktično nov naslov, ki se le ohlapno naslanja na pripoved prvega Gothica, pa še vedno je bilo to dovolj, da je bil mod izglasovan za najboljši mod preteklega desetletja.

Založnik THQ Nordic že dolgo dela na uradni predelavi prvega dela, ki jo ustvarja povsem frišni razvijalec Alkimia Software, medtem ko se je originalni nemški studio Piranha Bytes znašel v velikih težavah. Vmes pa je potihem nek res podjetni modder prvi Gothic spravil v pogon Unreal Engine 5 in to ne samo v obliki tehnološkega dema: tip je v nov pogon preselil celo igro, z delujočimi NPC-ji, nalogami in celo novimi animacijami.

Zadeva je sicer še v alfa stanju, vendar lahko do nje dostopamo kar preko Steama, za igranje pa potrebujemo licenčno kopijo prvega dela, ki se po novem imenuje Gothic 1 Classic. Igro izberemo v Steamovi knjižnici, na njo desno kliknemo, izberemo možnost “Properties”, nakar v zavihku “Betas” v okno vtipkamo kodo “TheColonyisNotUnreal” (brez narekovajev”), nakar se nam odklene veja igre “unrealbeta”. To izberemo, ob zagonu igre še enkrat potrdimo igranje predelavo in že smo v igri.

Gre za alfa različico, tako da stvar še ni dokončana, vendar pa je stvar že zdaj impresivna. Za veterane zna biti kar malce čudno gledati neverjetno visoke sličice na sekundo, saj original v ostarelem pogonu sicer deluje tekoče, vendar pa je poganjanje znotraj pogona Unreal Engine vseeno povsem drugačna izkušnja. Avtor je celo spremenil uporabniški vmesnik, dodal nove animacije za boj in tek, te spremembe pa zagotovo ne bodo všeč vsem. Malce čudno je, da imaš ob igranju Gothica na ekranu vedno zapisan opomnik za trenutno nalogo, saj so se te igre vedno zanašale na večjo imerzijo, zato je bil tudi uporabniški vmesnik minimalen.

Avtor moda prihaja iz Rusije in v svoji VK skupini je že napovedal prvi popravek, medtem pa pridno zbira poročila igralcev in si hrošče zapisuje v čedalje večjo Excel beležnico. Žužkov je trenutno kar nekaj, saj denimo vse besedilo ni prevedeno iz ruščine, nekateri NPC-ji pa se nočejo braniti, pa čeprav jih od blizu sekamo z zarjavelo sabljico.

To zna biti sčasoma lepa popestritev, medtem ko čakamo na prvi uradni igralni napovednik predelave, za katero lahko samo upamo, da izide še enkrat letos. Rusi so na splošno enostavno nori na Gothic in se ne mislijo ustaviti samo pri modih: pisali smo že o impresivnem projektu Grayshaft, ki pa je še vedno sredi aktivnega razvoja.

Diablo 4 zdaj na voljo preko Game Passa

2

Prvi sadovi združitve založnika Microsoft in Activision Blizzard so se začeli rojevati na jablani servisa Game Pass. Večina igralcev sicer slinasto čaka, da bodo na to storitev prispele vse igre znotraj franšize Call of Duty, ki kljub svojim letom še vedno držijo visoko ceno, privrženci Blizzardovih naslovov pa so medtem pridno čakali, da ta na servis ponudi kakšen svoj izdelek.

In zdaj se je to tudi zgodilo, saj je na Game Passu zdaj uradno možno igrati igro Diablo 4 – najbolj sveže poglavje Hudičevca, ki je bilo nam osebno všeč, a veteranski igralci so se hitro začeli pritoževati nad njenim pomanjkanjem vsebine, ki jo Blizzard dostavlja preko novih sezon.

Diablo 4 je izšel junija in bo s 14. majem vstopil v že svojo 4. sezono, ta pa bo pošteno spremenila igralne mehanike in sistem napredovanja, saj so pritožbe igralcev dosegle takšno stopnjo, da jih Blizzard enostavno ni mogel več ignorirati.

A povsem svežim igralcem se s tem ni treba obremenjevati, saj večina kritik leti na tisto vsebino, ki se zgodi po koncu kampanje in se igralci začnejo poditi za najboljšimi predmeti, medtem ko se vsi strinjajo, da je osnovna kampanja prav všečna za preigravanje – še posebej za tiste, ki bi radi medtem preizkusili vse različne igralne razrede, ki jih je ta hip v igri 5. Do 2. aprila lahko izkoristite tudi za 35 % hitrejše nabiranje izkušenj in zlata, saj je trenutno v efektu dogodek Mother’s Blessing.

Game Pass v Sloveniji stane 9,99 €, pred prvim igranjem pa boste morali povezati Blizzardov račun z Microsoftovim, nakar ste že pripravljeni za igranje. Čaka vas kar nekaj vsebine, ki bo vsebinsko nadaljnje dopolnjena v maju preko nove sezone, proti koncu tega leta pa se s pridnim igranjem in stopnjevanjem lika pripravite tudi na prvi večji dodatek Vessel of Hatred.

CD Projekt RED podelil posodobitev glede vseh iger, ki jih ima trenutno v razvoju

0

Poljski razvijalec CD Projekt RED, najbolj znan po svojih franšizah The Witcher in Cyberpunk 2077, je na včerajšnjem finančnem klicu podelil nekaj podrobnosti glede vseh projektov, ki jih imajo trenutno v razvoju.

Studio je bil njega dni dovolj velik samo za produkcijo enega večjega naslova, a CDPR je zdaj ugotovil, da morda ni pametno polagati vsa jajca v samo eno košaro, zato dela istočasno na več kot samo enem večjem projektu, v razvoju pa je trenutno najbolj napredoval Project Polaris, ki je kodno ime za prvo igro nove The Witcher trilogije.

Na tem naslovu zdaj trenutno dela več kot 400 ljudi, kar je dovolj velika ekipa, da se bo kmalu začela tista prava produkcijska faza. Da je Project Polaris še vedno samo v pred-produkcijski fazi je malce presenetljivo, saj je Cyberpunk 2077 zdaj star že štiri leta, to pa je bil zadnji večji naslov tega razvijalca. Vendar pa ta med tem časom ni samo sedel na rokah, saj je ogromno financ vložil v popravljanje te igre, vmes pa je za njo spočel tudi edino razširitev Phantom Liberty. To je bila pametna poteza, saj je CD Projekt RED ponosno izjavil, da je ta igra do sedaj prinesla 750 milijonov dolarjev dobička.

the witcher 4

Project Polaris bo v polno produkcijo stopil v drugi polovici tega leta, tako da bi znali novega Witcherja, če razvoj ne bo potekal brez zapletov, ugledati še v aktualni generaciji konzol – če ugibamo, bi morda stvar lahko izšla enkrat v 2026 ali 2027. Razvoj zna biti pohitren glede na dejstvo, da je CD Projekt RED zdaj preklopil na pogon Unreal Engine 5, ki zna povzročati manj preglavic kot pa njihov lastni REDengine.

Nova trilogija ni edini Witcher izdelek na katerem trenutno delajo Poljaki. Project Sirus je nekakšna večigralska zadeva, ki jo delajo v navezi s studiem The Molasses Flood in je ravno tako v predprodukciji, na tem naslovu pa trenutno dela 47 ljudi. Tu je še predelava prvega Witcherja, ki je delan v partnerstvu z razvijalcem Fool’s Theory, a ta je za zdaj še v konceptni fazi.

V izdelavi je tudi novo poglavje franšize Cyberpunk, zaenkrat kodno imenovano Orion, a tudi to je še v konceptni fazi, CDPR pa načrtuje tudi izdelavo povsem nove intelektualne lastnine, ki pa je v fazi načrtovanja, kaj naj bi ta sploh bila.

Guild Wars 3 uradno najavljen

0

Franšiza Guild Wars se je rodila leta 2005 in tisti čas je praktično vsak večji založnik gruntal, kako bi izmaknil idejo World of Warcrafta in tudi sam preko naročnin za svoj lastni MMO služil bajne denarce. Ta želja po naročninah ni usahnila do danes, ko nam želijo vsi v mesečne izdatke vriniti plačevanje mesečne naročnine, a skoraj 20 let nazaj je razvijalec ArenaNet naredil povsem nepričakovano potezo: za Guild Wars od igralcev niso zahtevali nobenega mesečnega izdatka – dovolj je bil nakup originalne igre, medtem ko so dodatne denarce zaračunavali preko izdaj dodatkov.

Ta finančni model je bil za tisti čas nepredstavljiv, vendar ga je ArenaNet dovolj dobro tržil in preko privlačne vsebine napredoval do izdaje nadaljevanja Guild Wars 2, ki je na prodajne police uletel leta 2012, vse od takrat pa dobiva svežo vsebino.

Večigralske navade in žanri so zdaj postali drugačni, zato tudi Guild Wars 2 ne privablja več toliko igralcev kot nekoč, zato je marsikdo obupal nad tem, da bomo kdaj videli tretji del. A ta je bil zdaj najavljen in to brez kakšnega napovednika ali pa vsaj uradne najave na X-u iz strani založnika NCSofta ali pa razvijalca ArenaNet.

Korejska spletna stran Inven poroča, da je NCSoft včeraj držal sestanek delničarjev, ki se ga ni udeležil direktor Kim Taek-jin, a je v njegovem imenu govoril Park Byeong-moo. Ta se je na kratko dotaknil poslovanja zahodne veje založnika NCSoft in pri njej izpostavil razvijalca ArenaNet in njihovo franšizo Guild Wars in da zdaj ti pridno delajo na tretjem delu.

To je bilo od najave vse, a že te besede so privržencem Guild Wars poslale srh po telesu. Guild Wars 3 zdaj ni več predmet govoric, ampak uradno potrjen naslov, seveda pa najava za sabo pušča cel kup vprašanj, glavni med njima pa sta: kdaj stvar izide in v kakšni obliki? V današnjih finančnih navadah težko vidimo nov MMO, ki bi zopet služil samo preko dodatkov in tudi Guild Wars 2 je moral vmes zamenjati finančni model, saj je osnovna igra te dni za igranje povsem brezplačna.

So se pa na spletu že pojavile govorice, da naj bi ArenaNet že nekaj časa svoje delavce učil ustvarjanja znotraj pogona Unreal Engine 5, ki je v zadnjih časih postal priljubljen pogon korejskih razvijalcev MMO-jev.

Marvel Rivals je videti kot Overwatch z Marvelovimi superheroji

0

Ta mesec je rodoviten za vse privržence Marvel univerzuma, saj smo v igričarskih vodah nedavno dobili presenetljivo najavo igre Marvel 1943: Rise of Hydra, ki je videti kot visokoproračunska enoigralska kampanja z res fantastično grafično podobo, ponoči pa se je zgodila tudi najava večigralskega projekta Marvel Rivals.

Že iz napovednika v nekaj sekundah postane jasno, v katero smer se bo gibala tale igra. Gre za večigralsko skupinsko streljačino/pretepačino, ki sodi v žanr “hero shooter”, najbolj prepoznavni predstavnik tega pa je Overwatch. To pomeni, da se bomo pred začetkom spopada odločili za svojega omiljenega heroja in njegove posebne sposobnosti, nakar se bomo v skupinskih arenskih bitkah borili za najvišji izkupiček točk.

Marvel Rivals bo omogočal bitke 6v6, v glavnih vlogah pa bodo tule seveda nastopali superjunaki, ki se bodo napajali iz bogate zgodovine Marvela. Razvijalec NetEase je najavil, da bomo ob izidu lahko izbirali med 16 različnimi superjunaki, kot so Storm, Magneto, Black Panther, Doctor Strange, Loki, Mantis, Namor, Peni Parker, Scarlet Witch, Spider-Man, Star-Lord, The Punisher, Groot, Hulk, Iron Man in Rocket Raccoon, vsaka sezona pa bo s sabo prinesla nove heroje. Marvel ima dobesedno tisoče superherojev, tako da je to ena igra, kjer se razvijalcu za dodajanje nove vsebine vsekakor ni treba bati.

Glede na napovednik se bo Rivals resda igral podobno kot Overwatch, a igra vseeno vsebuje nekaj bistvenih sprememb. Bojevanje bomo očitno lahko izvajali samo preko tretjeosebne perspektive, Rivals pa vsebuje tudi posebnost v obliki timskih navez “Dynamic Hero Synergy”. V praksi to pomeni, da se bosta lahko dva superjunaka lahko v določenih trenutkih povezala in tako spočela uničujoče napade, pari pa bodo logični in bodo sledili navezam iz stripovskega in filmskega sveta. Rocket bo lahko tako skočil na hrbet Groota, Hulk pa bo Iron Manu pomagal do bolj smrtonosnih laserskih izstrelkov.

Marvel Rivals je v prvem napovedniku videti obetajoče, plus pa je tudi fizika, saj bomo lahko okolico do določene mere uničili in si tako na bojišču priborili kakšno taktično prednost. Igra je za zdaj najavljena samo za PC, prvo testiranje zaprte alfe pa se bo začelo v maju – prijavnico lahko izpolnite na uradni strani.

Embracer bo Gearbox prodal založniku Take-Two in to za ceno 460 milijonov dolarjev

Kolaps švedskega založnika Embracer Group, ki je bil samo dve leti nazaj tako velik, da je lahko kupil celo pravice za franšizo Gospodar prstanov, se nadaljuje. Po propadu pogodbe, ki naj bi jo Švedi lani sklenili s Savdsko Arabijo in katera je bila vredna nekje 2 milijardi dolarjev, so se začela množična odpuščanja, zapiranja studiev in preklici iger. Samo lani je Embracer odpustil 1.400 delavcev in tudi za letos je napovedal ogromne spremembe znotraj svojega poslovanja.

Založnik je prejšnji mesec odprodal razvijalca in tudi založnika Saber Interactive in to za ceno 247 milijonov dolarjev, že dolgo pa se je govorilo tudi o prodaji hiše Gearbox Interactive. Embracer je tega leta 2021 kupil za vrtoglavi znesek 1,3 milijarde dolarjev, včeraj pa je najavil prodajo založniku Take-Two in to za precej manjšo ceno 460 milijonov dolarjev.

Da je kupec Take-Two niti ni takšno večje presenečenje, saj je najbolj znana franšiza Gearboxa zagotovo serija Borderlands, to pa je založil 2K, ki prav tako spada pod Take-Two. Kupčija je bila tako logična in nenazadnje tudi pričakovana, vseeno pa je malce presenetljivo dejstvo, da je Take-Two stvar dobil v roke za manj kot polovično cene tiste, ki jo je Embracer izplačal samo tri leta nazaj.

Ni pa Take-Two prevzel čisto vsega, kar je pod sabo držal Gearbox, saj ta že dolgo ni samo razvijalec, ampak je postal tudi sam založnik. Novi lastnik ima sedaj nadzor nad franšizo Borderlands in tudi serijami Brothers in Arms, Duke Nukem, Homeworld in Risk of Rain. Je pa Embracer obdržal licence, ki jih je imel Gearbox Publishing San Francisco, kar vključuje franšizi Remnant in Hyper Light Breaker.

Vsi vpleteni v kupčijo se strinjajo, da je tole najboljša pot za Gearbox in njegove licence, a vprašanje ostaja, ali je zdaj Embracer končno splezal na vsaj približno zeleno vejo ali pa se bodo odpuščanja in zapiranje studiev nadaljevalo tudi še v nadaljnjih mesecih tega leta.

Osnovni PlayStation Plus ta mesec prinaša igri Immortals of Aveum in Minecraft Legends

0

Sony je na svojem blogu uradno razkril vse dobrote, ki jih bodo v mesecu aprilu prejeli vsi naročniki servisa PlayStation Plus Essentials in čeprav te niso tako privlačen kot tiste, ki so nas razveselile v marcu, vas nič ne stane, če jih vseeno vsaj ne aktivirate.

Od trojice iger je največji proračun zagotovo vseboval naslov Immortals of Aveum, a žal mu vsi ti silni denarci niso pomagali, da zadeve ne bi označili za eno od naših največjih razočaranj leta 2023. Igra je bledo izgledala že v napovednikih, saj razvijalec Ascendant Studios očitno ni točno vedel, v katero smer naj bi sploh razvil ta naslov. Na koncu smo dobili zmedeno prvoosebno akcijo, kjer nismo vihteli orožij, ampak magične izstrelke, ti pa so se obnašali praktično enako kot vsa strelna orožja, zato je šel ta unikatni vidik igre hitro po vodi. Razvijalec je kasneje priznal slabe prodajne številke in za to okrivil nesrečno izbrano okno izida, a izgovorom navkljub založnik EA usmiljenja ni pokazal in odpustil 45 % delež vseh zaposlenih v tem studiu.

Bolj zanimiva je igra Minecraft Legends, ki se vizualno napaja iz kockastega izvirnika, igralno pa se stvar spremeni v akcijsko strategijo, kjer se boste morali sami ali pa v navezi z drugimi igralci sprehajati po svetu, nabirati nekaj surovin, nakar vas čakajo ogromne bitke proti piglinsom, ki želijo zavzeti celotni svet. Legends ni neka revolucionarna stvar, a za družno zabavo večih igralcev je več kot primer, še posebej pa ji bodo naklonjeni vsi tisti, ki so že tako ali tako privrženci Minecrafta.

Na koncu vas čaka še indie naslov Skul: The Hero Slayer, ki vsebuje zanimivo premiso. Tole je od strani gledan roguelite, ki vsebuje čudovito pikslasto podobo, tokrat pa v igri ne nastopate kot heroj ampak kot njegov večni sovražnik okostnjak. Že ta zaplet je dovolj unikaten, da se Skulu splača ponuditi priložnost, skozi igranje pa boste poznavalci bolj prepoznavnega Hades naleteli na kar nekaj podobnosti, saj tudi v Skulu sami odpirate poti naprej in po vsaki smrti postanete vsaj malce močnejši.

PlayStation Plus Essentials k ponudbi doda še The Overwatch 2 Mega Bundle in bo na voljo od 2. aprila dalje, do 1. aprila pa še vedno lahko aktivirate marčevsko ponudbo EA Sports F1 23, Sifu, Hello Neighbor 2 in Destiny 2: Witch Queen.

Na splet ušle slike konzole Xbox Series X, ki je namenjena samo digitalnim igram

0

Ko se je podjetje Microsoft lani močno glasno pretepalo za pravice do nakupa založnika Activision Blizzard se je moral med drugim tudi pravdati na sodišču, ob tem pa je na splet ušla gora dokumentacije, ki niti približno ni bila namenjena javnosti, a jo je ta vseeno pridobila in nato pregledala z mikroskopsko natančnostjo.

Iz razkritih dokumentov se je izvedelo marsikaj zanimivega, a zagotovo najbolj zanimiv del se je tikal konzol Xbox Series X, ki naj bi kmalu prišla v povsem novi različici.

Konzola je nosila kodno ime Codenamed Brooklin in je bila, tako kot original, ovita v črno barvo, a oblika se je spremenila v cilinder, kar je takoj pritegnilo pozornost igralcev, saj so se ti spraševali, kam naj bi v novi izdelek lahko vtaknili fizične ploščke iger. No, izkazalo se je da nikamor, saj Codenamed Brooklin ni namenjen fizičnim igram, ampak naj bi bil povsem digitalen, s čimer bi lahko Microsoft malce prihranil pri proizvodnji in morda novo konzolo na trg ponudil po malce nižji ceni.

Spletna stran Exputer je prejšnji mesec potrdila, da ta digitalna različica konzole še vedno prihaja in da naj bi bila znižana od 50 do celo 100 $ manj kot pa aktualni Xbox Series X, svoje trditve pa so včeraj potrdili tudi s prvimi javno razkritimi slikami, ki naj bi kazale dejanski končni izdelek.

Če so slike resnične – in novinar Tom Warren pravi, da so – potem digitalni Xbox na žalost ne bo nosil cilindrične oblike, ampak bo to bela škatla, ki je praktično identična izvirniku, le da ji manjka reža za vstavljanje fizičnih ploščkov. Razkritje nas tako ni ravno odpihnilo, je pa Exputer še dodal, da bo novi Xbox vseboval razne nadgradnje komponent in da bo prenovljeno tudi hlajenje.

Digitalni Xbox Series X naj bi na prodajne police prispel že junija ali pa julija, tako da nas verjetno kmalu čaka kakšna večja Microsoftova konferenca, ki bo vsebovala tudi uradno razkritje konzole.

Ninja ima raka

0

V zadnjih dveh mesecih kar ni konca šokantnih diagnoz z rakom, ki jih javno razodevajo slavni. Najprej smo v začetku februarja slišali za žalostno vest, da je angleški kralj Karel III. zbolel za rakom, nakar je marca o enaki diagnozi spregovorila princesa Kate.

Zdaj žalostna novica prihaja iz streamerskega sveta, saj je 32-letni ameriški Twitch streamer Tyler “Ninja” Blevins svoje sledilce presenetil z izjavo, da je tudi on obolel za rakom.

Diagnozo je dobil med rednim pregledom materinih znamenj, na dnu stopala pa so našli sumljivo črno piko, ki so jo nato testirali, rezultat pa je bila diagnoza za melanom, ki je vrsta kožnega raka in je največkrat posledica ultravijolične svetlobe sonca, ki pade na nezaščiten del telesa.

Ninja je seveda šokiran, a je navdan z optimizmom, saj naj bi rakavo znamenje odkrili še dovolj zgodaj, preden se je to razširilo na ostale dele telesa. Svojim sledilcem svetuje naj hodijo na redne preglede k dermatologu – še posebej so v rizični skupini tisti, ki imajo svetlejšo polt, večje število materinih znamenj in zgodovino kožnega raka ostalih članov družine.

Ninja je na X-u zapisal, da so melanom že odstranili in okoli odstranili še nekaj dodatne kože, zdaj pa upajo, da bo ta preostali del pokazal negativni rezultat, kar bi pomenilo, da se rakovo znamenje ni razširilo.

Fallout 76 prejel večjo posodobitev, ki s sabo prinese cel kup nove vsebine

Vsake toliko se zalotim, kako naravnost pogrešam novo enoigralsko izkušnjo znotraj franšize Fallout in se nato opomnim, da nam Bethesda iz tega sveta še vedno dostavlja novo vsebino, le da je treba sprejeti zraven večigralsko plat igre Fallout 76. Ta je od svojih začetkov, kjer se je iz nje norčeval čisto vsak, narasla v spodobno medmrežno zabavo, ki je skozi leta nabrala res veliko vsebine, sama srž izkušnje pa je takšna, da lahko v njej uživaš tudi povsem samotarsko.

Bethesda je med našim spanjem v obtok spravila novo večjo posodobitev, ki na Steamu tehta dobrih 17 GB in je tako obsežna, da si je celo prislužila svoj čisto lastni naslov America’s Playground. Uradno je tole tudi že 16. sezona te igre, preko nje pa se bomo zopet vrnili v mesto Atlantic City, ki smo ga obiskali decembra lani preko razširitve Atlantic City – Boardwalk Paradise.

Zdaj bomo tole mesto lahko prosto raziskovali, zraven pa se bomo pozabavali ob kopici novih nalog. Tista glavna bo spremljala pot družine Russo, njeni člani pa so pravi posebneži in potrebujejo našo pomoč. Napovednik obljublja zanimivo zgodbo in ta nas bo popeljala tudi na originalno mapo Appalachie, kjer nas čakajo še nevidene zanimivosti, Bethesda pa je nekaj sprememb naredila tudi na igralni formuli, saj bodo po novem sezone spominjale na nekaj iz Fortnita, tako da boste opravljali dnevne in tedenske izzive, to pa vam bo prineslo nagrade, ki jih boste lahko zdaj prevzeli tudi preko pridnega igranja, prej pa so bile na voljo samo naročnikom servisa Fallout 1st.

Fallout 76 je dandanes res skoraj drugačna izkušnja kot pa tista, ki smo jo prejeli ob igrinem izidu. Morda je čas, da ji tudi sam ponudim novo priložnost, a ko sem zadevo testiral dobro leto nazaj, se nikakor nisem mogel navaditi manjši zamik, ki se je pripetil pri vsakem mojem dejanju, pa naj bo to streljanje ali pa pregledovanje omaric nekega zapuščenega doma. Zamik gre na račun konstantne komunikacije s strežniki in glede na kratko Google poizvedbo se te težave zavedajo tudi veterani igre, rešitve problema pa ni: bodisi se na stvar navadiš ali pa nad igranjem skozi čas obupaš.

Kljub tej težavi se stvar definitivno splača vsaj preizkusiti: najbolj poceni način je preko storitve Game Pass.

Bad Boys 4 dobil prvi uradni napovednik

0

Osebno na franšizo Podli fantje gojim lepe spomine, saj sem ob spektakularnih eksplozijah drugega dela, ki nam ga je leta 2003 predstavil režiser Michael Bay, naravnost zijal v ekran, nakar sem se še glasno smejal ob smešnih dogodivščinah detektivskega dvojca Mika Lowreyja in Marcusa Burnetta, ki sta ju od vedno zastopala igralca Will Smith in Martin Lawrence.

Franšiza je po drugem delu zamrla za skoraj 20 let in je nato zopet oživela leta 2020 v podobi filma Podli fantje za vedno, za tega pa nisem gojil veliko upanja. Navsezadnje so takšne ponovne oživitve narejene zgolj po iskanju hitrega dobička na račun obujanja spominov, a film je presenetil, saj ob izidu ni prejel res slabih ocen, zaslužek pa je bil bajen: več kot 426 milijonov dolarjev in to v času koronavirusa, ko so kinodvorane obratovale zgolj po naključju.

Mike in Marcus se zdaj ponovno vračata v četrtem filmu Ride or Die in zagotovo se promocijska ekipa te dni tolče po glavi, saj bi bil idealen naslov Bad Boys 4 Life, a žal so to ime izrabili za tretji del. Novo poglavje bo zopet sledilo slavnima detektivoma, ki bosta tokrat poskušala oprati ime policijskega načelnika, vmes pa se bosta sama ujela v velike težave, tako da bosta postala prebežnika pred roko pravice.

Ride or Die ne namerava izumljati tople vode, tako da bomo tudi tukaj spremljali cel kup napetih avtomobilskih in tokrat tudi helikopterskih pregonov, obilo strelske akcije pa bo spremljal vedno prisotni humor, ki se bo napajal tudi iz medsebojne kemije glavnih dveh igralcev. Tako kot prejšnji del bosta tudi tega režirala Adil El Arbi in Bilall Fallah, glede na napovednik pa dvojec enostavno razume, kaj je iz te franšize v začetku drugega tisočletja naredilo tak spektakel.

Bad Boys: Ride or Die v kina prispe 7. junija.