🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 71

Založnik Embracer preklical razvoj novega Deus Ex-a

Kakor je franšiza iger Deux Ex legendarna, stvar enostavno nima sreče. Original iz leta 2000 je bil naravnost fenomenalen in po dobrih 20 letih ta naslov še vedno nove igralce, ki lahko pretrpijo njegovo zastarano podobo, očara s svojo igralno globino, ki pa jo je nato nadaljevanje Invisible War iz leta 2003 zavrglo v koš.

Na nov del smo nato morali čakati vse do leta 2011, ko je franšizo pod roke vzel Eidos-Montréal in ta je takrat ustvaril odlični Human Revolution. Žal je bila ravno takrat licenca pod vplivom založnika Square Enix, ki je iz nje želel iztisniti vsak dodaten evrov, kar je naslednji del Mankind Divided iz leta 2016 marsikomu izkušnjo priskutilo, nakar je v letu 2022 franšiza romala pod okrilje novega založnika Embracerja.

Ta ni dobil samo licence, ampak tudi razvijalca Eidos-Montréala, ki mu je skoraj takoj naložil nalogo delanja novega dela in v letu 2022 se je zdelo, da je Deus Ex končno pristal v rokah, ki njegovo ime ceni in bo razvoju namenil tudi ves proračun, ki ga potrebuje.

Na žalost so se stvari od takrat korenito spremenile: Embracer je lani padel v ogromen finančni dolg, zaradi česar so se začela masovna odpuščanja in zdaj je na vrsto prišel tudi razvijalec Eidos-Montréal. Ta je včeraj sporočil žalostno novico, da je bilo iz ekipe odpuščenih 97 delavcev, službe pa niso izgubili samo tisti, ki so nudili podporo in delali znotraj administracije, ampak tudi tisti iz razvojnega oddelka.

Studio v svojem pismu ni omenil usode nastajajočega Deus Exa, a novo poročilo spletne strani Bloomberg pravi, da je bila igra v razvoju dve leti, zdaj pa je bil projekt preklican. Embracer je sicer že prej napovedal, da bodo preklicani vsi projekti, ki so v nastajanju in ne kažejo resnega potenciala za visoko prodajo. Novi Deus Ex bi sicer zagotovo pokril stroške razvoja, a morda Embracer trenutno sploh nima financ, da bi se lotil tako velikega projekta. Usoda franšize je tako (spet) zapečatena, zato nam zaenkrat ne ostane drugega kot pa da spet obujamo spomine na pretekle igre in te morda preizkusimo tudi preko kakšnega moda.

Warner Bros. za igro Suicide Squad: Kill the Justice League ni razposlal kopij za opise

0

Če bi obstajala kategorija videoiger “največ rdečih zastavic pred njenim dejanskim izidom” bi v letu 2024 za njo največ nominacij pobrala igra Suicide Squad: Kill the Justice League. Nov naslov izpod razvijalca Rocksteady Studios je slabe vtise pustil že ob svojem prvem napovedniku, nakar so opisovalci in igralci dobili dostop do zgodnje inačice igre in tudi tisti vtisi so bili bolj kot ne porazni.

Eno od slabših predoglednih ocen je pustila spletna stran IGN, ki je ubesedila tiste občutke, ki smo jih dobili iz napovednikov: revna raznovrstnost nasprotnikov, slabo udejanjene misije in odprti svet, ki ne ponudi ničesar res novega. Eden redkih plusov je bila zgodba in vmesne sekvence, a to je za igralce bolj slaba tolažba, založnik Warner Bros. pa je bil očitno nad njihovimi vtisi tako razočaran, da jim zaradi tega maščevalno ne bo poslal kopije za recenzijo.

Ena največjih igričarskih strani ob izidu igre ne bo imela pripravljenega opisa in IGN priznava, da je vsaka takšna kopija odločitev posameznega založnika, zato bodo sami kupili svoj izvod in opis izdali naknadno. Vendar pa ob izidu igre ni za pričakovati niti recenzij iz strani drugih kritikov. Novinar Cade Onder je prejel informacije, da prav nobena spletna stran ni prejela predčasnih kopij za opise in te bodo razposlane šele enkrat ta teden, ko bo založnik zagnal strežnike. Takšno informacijo smo prejeli tudi mi, ki bomo svojo kopijo za recenzijo prejeli šele na dan izida – torej 2. februarja.

Pri izidu lahko tako pričakujete samo prve vtise, medtem ko bodo tiste prave recenzije začele deževati nekje sredi februarja. Suicide Squad: Kill the Justice League je “live service” naslov, ki je preoblečen v enoigralsko izkušnjo, kar zahteva kar nekaj vloženega časa, preden se lahko opisovalec prebije skozi vso vsebino in nato začne preizkušati še tiste zaključne “raide”, ki so največkrat gonilo takšnih naslovov. Morda na to Warner Bros. tudi računa, saj se tista največja prodaja zgodi v prvih dveh tednih od izida in bi negativne ocene samo znižale dobiček na blagajni.

Suicide Squad: Kill the Justice League izide 2. februarja za PC, PlayStation 5 in Xbox Series X.

Dragon’s Dogma 2 naj bi na konzolah tekel pri samo 30 sličicah na sekundo

0

Po vseh teh letih čakanja se počasi a vztrajno bližamo k izidu igre Dragon’s Dogma 2, ki je za igralce že pripravila nekaj vzpodbudnih igralnih napovednikov, ta Capcomov RPG v odprtem svetu pa bo predstavil ogromno mapo, še večje nasprotnike in privlačno grafično podobo, z bombastičnimi učinki naših napadov. A če gre verjeti zadnjim govoricam bo vse to s sabo potegnilo ceno, ki jo bodo najbolj drago plačali lastniki konzol PlayStation 5 in Xbox Series X.

Vir teh je japonski insajder PC_Focus, ki se je dokopal do informacij, da bo Dragon’s Dogma 2 na konzolah omogočala igranje pri samo 30 sličicah na sekundo. To sicer v svetu konzol ni nič novega, vendar pa imajo novejše igre skorajda vedno možnost, da preklopimo na višje sličice na sekundo ob malce slabši ločljivosti. Ta “Performance Mode” bo očitno tule umanjkal in čeprav Capcom ni ničesar uradno potrdil, je hkrati malce čudno, da nas od izida loči samo še dober mesec in za konzole še vedno nimamo potrjenega, pri kakšni ločljivosti bomo lahko igro poganjali in pri kako visokih sličicah na sekundo.

Tudi uradna Steam stran ne vzbuja ravno upanja, da bo tole hudo dobro optimiziran naslov. Pri priporočljivih sistemih zahtevah je zapisana grafična kartica RTX 2080 Ti in AMD Radeon RX 6800, a lastniki teh lahko pričakujejo kvečjemu nekje 30 sličic na sekundo.

Kot rečeno, potrjenega zaenkrat ni še nič, a če vam 60 sličic na sekundo pomeni veliko, in za takšen tretjeosebni naslov z aktivnim bojem je to upravičena skrb, potem je prednaročilo najbolje opraviti na PC-ju, kjer igra stane 65 €. Alternativno ste lahko seveda pametni in počakate do izida in prve recenzije ter si nato izberete svojo omiljeno platformo, tisti še bolj premeteni pa bodo počakali še nekaj mesecev, dokler niso odpravljeni tisti največji hrošči.

Japonski viri, tokrat iz strani IGN Japan, so nedavno razkrili, da bo igra vsebovala samo en shranjevalni položaj, ki si ga bosta delila samodejno in ročno shranjevanje. Tako je bilo sicer tudi v primeru prve igre in na ta način bodo vaše odločitve nosile večji pomen – upamo samo, da je Capcom omogočil ustvarjanje večih profilov, kar omogoča eksperimentiranje z igralnimi razredi.

Dragon’s Dogma 2 izide 22. marca 2024.

The Last of Us II Remastered – manjša nadgradnja že tako dobrega originala

The Last of Us Part II je izšla že leta 2020 in, čeprav kontroverzna, je še dandanes nedvomno ena najbolj vznemirljivih, čustveno bogatih in pripovedno globokih iger. Sedaj, skoraj štiri leta kasneje, je prejela tudi prenovljeno različico z obnovljenimi vizualnimi in grafičnimi izboljšavami, novimi funkcijami ter, kar je najpomembneje, dodatno vsebino. To vključuje nov “roguelike” način s poudarkom na neprestani akciji. Samozavestno lahko po preigrani novi in stari vsebini rečem, da novinec nudi novo, zelo privlačno izkušnjo, ki bo pritegnila predvsem igralce, ki še niso preigrali drugega dela te kultne franšize.

The Last of Us Part II Remastered ohranja isto zgodbo brez sprememb v pripovedi, tempu ali strukturi. Tako novi kot starejši igralci bodo doživeli intenzivno, epohalno in čustveno privlačno zgodbo maščevanja, odrešitve in izgube, kjer sta v osredju Ellie in Abby. Še skoraj štiri leta kasneje je zgodba še vedno izjemno očarljiva in vznemirljiva, kljub pomanjkljivostim glede lotevanja določenih problemov in uvedbe novih, manj všečnih likov. Igralnost je še vedno hitra, zabavna in napeta, s številnimi podrobnostmi pri izdelavi, streljanju, metanju, napadanju in izogibanju.


NAPOVEDNIK


Razvojna ekipa: Naughty Dog
Založnik: Sony Interactive Entertainment
Platforme: PS5
Trgovina: Povezava
Datum izida: 19. januar 2024
Cena: 49,99 €

Zvrst: Akcijsko igranje vlog


Najmočnejša točka The Last of Us je vedno bila neposredno in okoliško pripovedovanje zgodbe. To vključuje tudi zapletena dejanja NPC-jev. Vsi imajo recimo ime, katerega prijatelji kričijo, ko enega umorite s strelnim orožjem, nožem ali zadušitvijo. Igralnost je dodatno izboljšana z uporabo kontrolnikov DualSense prek prilagodljivih sprožilcev in haptičnega povratnega informiranja, kar igro naredi bolj imerzivno, zlasti pri streljanju in doživljanju okoljskih pogojev, kot je dež, ki se odraža preko vibracij na kontrolerju.

Remaster prav tako dodaja več drugih funkcij, ki izboljšajo osnovno igro, vključno z vrsto novih grafičnih izboljšav, kot so podrobna ozadja in modeli, gladkejše animacije in žive barve. Igra vključuje tudi izbiro na izgled in zmogljivost, s stabilnimi 60 sličicami na sekundo v slednjem načinu in splošno ima zdaj igra tudi znatno hitrejše čase nalaganja.

Kar zadeva dodatno vsebino, prenova vključuje presenetljivo količino nove vsebine, ki jo bodo še posebej cenili vračajoči se oboževalci. Prva in najopaznejša je “roguelike” preživetveni način, nazvan No Return. Ta način dodaja odlične nove funkcije in šokantno raven izziva celotni igri. Igralcem daje šest stopenj, od katerih pet vključuje boj ali izogibanje sovražnikom v različnih načinih, vse do končnega šefa. Kot pri večini “roguelike” iger, če umreš kadarkoli vmes, boš moral začeti znova, ne glede na to, kako daleč si prišel. In če si kaj podoben meni, boš umiral na veliko, še posebej, če igraš na standardni ali težji stopnji težavnosti.

No Return način vključuje več vrst stopenj. Tu je zasledovanje, kaotičen in intenziven način, kjer te preganja veliko sovražnikov, in kjer si primoran preživeti, bodisi preko izogibanja le-teh, ali preko drugih načinov, kako se jim izogniti. Obstaja tudi napad, ki deluje kot uravnotežena stopnja novega načina. To stopnjo končaš tako, da odpraviš več valov sovražnikov.

Druga intenzivna stopnja je obramba. Ta način ti zada premagati določeno število sovražnikov, medtem ko ščitiš zaveznika, ki ti bo prav tako pomagal pri njihovem prezgodnjem pošiljanju na onostranstvo. Če ti ali tvoj zaveznik umreta, se stopnja konča in celoten tek je končan. Zadnja in moja najmanj priljubljena vrsta stopnje je zajemanje objektivov. V tej stopnji boš moral, kot že ime nakazuje, najti in odpreti sef v omejenem časovnem okviru ter odpraviti vse sovražnike, ki ga varujejo.

Vendar ima No Return veliko elementov, ki ga delajo polnega izzivov. Eden od njih je sovražna umetna inteligenca, ki je presenetljivo napredna, in kako te sovražniki lahko hitro onesposobijo z nekaj streli ali udarci. Poleg tega igra dodaja več pozitivnih in negativnih spremenljivk, ki naredijo igro mučno živčno.

Čeprav le-te odlično naredijo zanko igranja bolj privlačno in edinstveno, nekatere negativne spremenljivke, kot je omenjeni nevidni sovražnik, dejansko končajo tek, saj ni razumnega načina, kako se spoprijeti z njimi, še posebej pri boju z določenimi vrstami sovražnikov, kot so gobe-moži.

Druga stvar, ki prispeva k težavnosti, je sama težavnostna stopnja. Lažje stopnje naredijo celotno igro skoraj smešno lahko, saj je umetna inteligenca manj inteligentna, njihovi napadi malo škodijo, in lažje se otreseš njihovih poškodb.

Po drugi strani pa so težje stopnje, vključno s standardnimi načini, smešne kot Nemec na pogrebu. Na teh stopnjah je sovražna umetna inteligenca presenetljivo napredna, napadi bolijo bolj, in potrebuješ veliko več udarcev, da onesposobiš nasprotnika. To naredi vsak tek bolj napet in kaotičen, kar izboljša tudi občutek zadovoljstva, ko se enkrat prerineš do konca.

Če se lotimo samih karakterjev, v roguelike načinu lahko prevzameš nadzor nad številčnimi liki, ki so prisotni v osnovni igri. Popoln seznam vključuje Ellie, Abby, Dina, Jessie, Lev, Manny, Mel, Tommy, Yara in Joel. Vendar pa za večino izmed njih moraš najprej opraviti določeno nalogo z enim izmed drugih likov. Da odkleneš Dino, moraš najprej z Ellie dokončati dve stopnji.

Vsak lik ima edinstveno začetno orožje, atribute, izdelovalne materiale in predmete, s katerimi začneš, zato je odklepanje likov in preizkušanje njihovega sloga igranja najboljši način, da najdeš tistega, ki se prilega tvojemu slogu igranja. Igranje z različnimi liki lahko poteka zelo drugače in vsebuje določene subtilne razlike. Na primer, prikriti uboji z Dino in Ellie se izvajajo z nožem, medtem ko Jessie svoje sovražnike preprosto zadavi. Igralci lahko odklenejo tudi oblačila za vsak lik in tako dodajo edinstvenost vsakemu poizkusu igranja.

Nazadnje, način vključuje tudi pet šefov, vsi predstavljajo svoje lastne izzive. Na splošno je No Return način presenetljivo zabaven, intenziven in zadovoljiv nov način igranja, ki pa nikakor ni popoln.

Poleg tega za oboževalce zgodbe nova igranja vključuje tudi nove, doslej nevidene stopnje prek izgubljenih stopenj. To vključuje tri nedokončane stopnje, ki so presenetljivo bolj izpopolnjene, kot bi pričakoval, in so povsem igralne, čeprav očitno manjka več elementov. Eden od njih nima dialoga in zvočnih učinkov, vse izmed njih pa so tudi zelo kratke. Stopnje vključujejo tudi izbirne komentarje razvijalcev, kar dodaja veliko zanimivega vpogleda v to, kaj so načrtovali za stopnje in zakaj so bile prvotno izrezane.

Da zaključim, vključena je tudi druga dodatna vsebina, kot so način prostega igranja kitare, ogled modelov, hitri tekmovalni način in dodatni videoposnetki, ki ti razkrijejo ozadje igre. Ti prispevajo k prijetnemu doživetju, še posebej za navdušence, ki želijo ponovno doživeti igro.

Na splošno je The Last of Us Part II Remastered odličen prenovljen izdelek že odlične igre. Ta različica ne le dodaja nove izboljšave kakovosti življenja, skupaj z vizualnimi in igralskimi izboljšavami, ampak tudi popolnoma novo, zelo privlačno vsebino. Vse to in še več naredi Remaster za dokončno različico igre, ki je vredna svoje cene za nove igralce, še posebej po ceni 10 evrov za tiste, ki se vračajo.

Razsodba

(+) Dobrodošla dodatna vsebina
(+) Nove stopnje
(+) Nov način je zabaven in nudi veliko preigravanja
(-) Vse skupaj bi zlahka lahko izdali kot popravek
(-) Cena

Največji mod za Dark Souls 3 dobil nov igralni napovednik

0

O modu Archthrones smo že večkrat pisali in to upravičeno, saj je to za zdaj največja najavljena modifikacija igre Dark Souls 3 in ustvarjalci imajo za njo ambiciozne ideje. Gre za projekt, ki nam bo predstavil frišno zgodbo in stopnje, čeprav te ne bodo povsem originalne, ampak bodo vsebovale elemente iz kampanj Dark Souls 2 in 3. Pogon tretjega dela očitno ne dovoljuje ustvarjanja povsem novih stopenj, a nič zato, saj je ekipa izza Archthronesa presneto izkušena in tudi te premešane stopnje so dovolj sveže, da se počutijo kot neraziskan del originalnih kampanj.

Ustvarjalci so nam zdaj predstavili raziskovanje predrugačene stopnje The High Lord’s Temple, ki nosi svoje ime na račun ogromnega okostnjaka High Lord Wolnirja. Igralci tretjega Dark Soulsa se ga boste spomnili kot tistega šefa, ki je v temi videti precej manjši, nakar stopite do njega in se razkrije resnična razsežnost tega nasprotnika, ki pa za svoj poraz zahteva presenetljivo malo smrti.

Nova stopnja vsebuje sveže nasprotnike, ki skačejo iz dveh dimenzij, zato so videti kot duhovi in so izjemno gibčni, tako da boste oboževalci težkih dvoročnih mečev morali počakati na tisto idealno priliko za napad.

Splošno gledano je tole vsekakor videti kot samo neko novo preigravanje igre Dark Souls 3, kar pa je za vse tiste oboževalce razvijalca FromSoftware več kot dovolj. Ti so do sedaj Dark Souls 3 preigrali že tolikokrat, da znajo na pamet zrecitirati vsak del stopenj in obenem točno vedo, za katerim ovinkom jih čaka naslednja nevarnost. Archthrones vse te nabrane izkušnje postavi na začetek in znova se bo treba spraševati ali je varno poseči po tistem svetlikajočem zakladu in kaj točno naredi tisti ogromni zvon sredi sobe.

Žal mod še vedno nima datuma izida, je pa uradni X profil napovedal, da lahko kmalu pričakujemo nove igralne posnetke. Zgornji je bil posnet preko prenosnega Steam Decka, tako da se nam očitno ni treba bati za dobro optimizacijo.

Izšla je nova igra po licenci Zvezdnih vrat

0

Ah, Zvezdna vrata. Ena mojih najboljših znanstveno-fantastičnih serij, ki mi je med mojimi najstniškimi leti tako prirasla k srcu, da sem nekatere dialoge serije SG-1 poznal praktično na pamet, zasedba igralcev pa je bila res močna, zgodba pa je imela ogromno potenciala, da bi se jo dalo razširiti tudi v igričarske vode.

Žal se je med razvojem franšize nekaj zalomilo in čeprav smo po SG-1 dobili ločeno serijo Atlantis, je že ta prejela samo 5. sezon, nakar je bilo nadaljevanje Stargate Universe po dveh sezonah leta 2011 neslavno preklicano.

Od takrat so Zvezdna vrata počivala in zdi se, da ne bodo nikoli doživela takšne oživitve, kot pa si jo ta franšiza zasluži. Leta 2018 smo sicer dobili spletno mini serijo Origins, a ta je bila glede na ocene prava katastrofa, licenco pa je zdaj pod roke vzel studio Slitherine, ki je nedavno izdal igro Stargate: Timekeepers.

To je realnočasovna strategija, kjer nastopa v vlogi novih vojakov in znanstvenikov, ki se nato odpravijo na tuje planete, kjer se bo treba spopasti z novimi nevarnostmi. Žal pa se zdi, da tudi tale igra ni prejela kakšnega resnega proračuna, zato je stvar v napovednikih videti kot budgetni naslov, ki ima povezavo z Zvezdnimi vrati bolj po naključju in ne zato, da bi razvijalec imel neko željo po pripovedovanju unikatne zgodbe.

Mlačni so tudi odzivi na Steamu, kjer igra trenutno drži oceno “Mixed”. Igralcem gre najbolj v nos dejstvo, da tole v bistvu niti ni realnočasovna strategija, saj ni na spregled nikakršnih baz ali pa nadgrajevanja vojakov in vozil. Namesto tega se je treba večino igralnega časa skrivati in če se poskušate spustiti v kakšno strelsko akcijo, boste zaradi težavnosti nasprotnikov hitro spravljeni v onostranstvo. Po drugi strani pa je IGN zadevi prilepil oceno 8/10 in morda se v temu klonu Commandosov vendarle skriva nekaj, kar je vredno preigravanja.

Morda bo Stargate: Timekeepers mnenja igralcev spremenil v nadaljevanju. Razvijalec je namreč izdal samo prvi del igre, medtem ko drugi del sledi enkrat kasneje letos. Za hiter preizkus lahko skočite v demo, ki ga ravno tako lahko najdete na Steamu.

Prihaja še ena filmska grozljivka na osnovi Mikija Miške

0

Z začetkom leta 2024 je specifična licenca prepoznavne ikone Mikija Miške postala javna last, kar je takoj sprožilo celo listo filmskih in igričarskih projektov, ki želijo preko slavnega imena nase privabiti vsaj nekaj pozornosti. In zaradi nekega razloga nihče ne dela kakšnega nadaljevanja originalne risanke Steamboat Willie, ampak želijo vsi delati neke grozljivke in o njih pišemo samo zato, ker so vse po vrsti videti zanič.

Tako je tudi v primeru novega projekta The Return of Steamboat Willie na katerem dela Fewture Studios in je nedavno na splet poslal prvi napovednik te grozljivke, za katero bi na podlagi videa morda kdo sklepal, da je igra. A to ne drži, saj bo tole film, ki pa je bil v celoti ustvarjen znotraj pogona Unreal Engine 5, zato bi bilo tudi razumljivo, če bi kdo zadevo zamenjal za neko igričarsko izkušnjo.

Zgodba pravi, da je bil Steamboat Willie 95 let nekje zaklenjen, zdaj pa se poln jeze in želje po maščevanju vrne na svoj parnik, ki ga želi dobiti nazaj v svojo last. Dražilnik nas postavi na krov zapuščene rečne ladje, kjer nato iz teme na nas skoči slabo animiran Miki in očitno je za nekatere ta koncept krvoločnih otroških likov tako nenormalno privlačen, da se kar ne morejo naveličati klišejskih kadrov, kjer se nekdo nenadoma zapodi proti nam.

The Return of Steamboat Willie še nima jasnega datuma izida, niti ni znano, kje ga bomo lahko sploh gledali, zato je za posodobitve tega projekta še najbolje spremljati uradni X profil studia Fewture Studios.

Mr Beast naj bi bil blizu podpisa pogodbe z Amazonom, vredne 100 milijonov dolarjev

0

Slavni James Donaldson, mnogim poznan preko svojega YouTuberskega vzdevka Mr Beast, zna kmalu preseliti svoje video stvaritve tudi v pretočne vode. Spletna stran Puck News namreč poroča, da naj bi YouTuber pred kratkim dobil idejo za nov tekmovalni šov, ki ga je nato ponudil različnih pretočnim servisom. Med vsemi temi je največ denarcev ponudil Amazon, ki rad bogati svoj servis Prime Video z unikatno vsebino, njihove zaloge denarja pa so praktično neskončne.

Zato niti ni čudno, da je Amazon ponudil Jamesu kupčijo vredno 100 milijonov dolarjev, kar za kreatorja, starega vsega 25 let, niti približno ni slab znesek. Mr Beast je na svojem YouTube kanalu, ki šteje 233 milijonov naročnikov, že večkrat priredil takšne tekmovalne izzive – morda najbolj slaven med njimi je bila kopija iger, ki smo jih videli v seriji Squid Games, Netflixu pa se je nato to zdela tako dobra ideja, da je iz nje spočel čisto pravi resničnostni šov.

Podrobnosti tekmovanja zaenkrat ostajajo skrivnosti, a viri so za Puck News povedali, da bo tudi v tem primeru šlo za tekmovalno oddajo in da bo prva epizoda te na voljo brezplačno na Mr Beastovem YouTube kanalu, ostale pa bodo nato na voljo samo naročnikom servisa Prime Video.

Mr Beast že dolgo ni samo nek YouTuber, ki se mu gre samo za oglede. Podjetni James je namreč znan tudi po svoji nenormalni darežljivosti in tole je eden redkih YouTuberjev, ki svojo slavo dejansko izkorišča za pomoč drugim. Plod tega je denimo ločen kanal Beast Philantropy, kjer se povezuje z drugimi partnerji in se v tej navezi loti večjih projektov, kot je denimo postavitev čisto pravih lesenih hiš znotraj neke revne vasice v Gvatemali, kjer so ljudje dobesedno spali na tleh. Zdaj lahko kar nekaj družin prebiva znotraj resničnih domov, ki so zaradi solarnih panelov zdaj zmožni tudi poganjanja elektrike in čeprav posnetek vsebuje sponzorski segment, tega dejansko pretrpiš, saj enostavno ne moreš sovražiti nekega oglaševalca, ki je denimo pomagal temu, da so zapuščeni psi na Tajskem lahko zopet shodili.

Viri Puck Newsa pravijo, da naj bi tudi v tej novi oddaji videli izdelke različnih sponzorjev, zato se zdi, da bi znala tudi ta vsebovati neko povezavo z dobrodelnimi organizacijami.

Film Road House z Jakom Gyllenhaalom in Connorjem McGregorjem je videti kot odlična trapasta zabava

0

Jake Gyllenhaal je eden mojih najljubših igralcev, ki nikoli ni dobil takšnega spoštovanja iz strani filmskih kritikov, kot si ga zasluži. Več kot deset let nazaj je nastopil v odličnih filmih kot so Marinec, Zodiak, Ugrabljeni in Nočni ptič, vendar pa mu nič od tega ni prineslo nominacij za prestižne nagrade Oskar, zato se zdi, da je nekako obupal nad iskanjem prestižnih filmov in vlog ter začel delati samo tisto, kar ga veseli.

Zato je v zadnjem desetletju nastopal v podpovprečnih zadevah, ki pa so mu še vedno lepo napolnile bančni račun. Morda bo zdaj ta niz končno prekinjen preko filma Road House, ki je včeraj dobil svoj prvi napovednik, stvar pa je videti kot akcijska pretepaška zabava, ki ve kaj želi pokazati in to je zabavati gledalca ob dobrih pretepaških vložkih in nekaterih komičnih scenah, zgodba pa je tam bolj zato, ker pač mora biti.

Road House je v bistvu predelava filma iz leta 1989, kjer je glavno vlogo nosil zdaj preminuli igralec Patrick Swayze in tudi original je imel dokaj bedasto zgodbo, saj je bila poanta na Swayzju, ki je v kavbojkah brcal slabe fante. Sodobni film nam pokaže Gyllenhaala v vlogi Daltona, bivšega UFC pretepača, ki pa preprosto nima sreče v življenju, zato se odpravi na nek otok, kjer začne delo kot varnostnik lokalne gostilne Road House. Kaj točno se nato zgodi, da gledamo v divje pregone s čolni in spektakularne eksplozije ni znano, a to je čar teh filmov: eskalacija, ki nima razloga in je v bistvu niti ne potrebuje, saj je glavna naloga zabavanje gledalca.

Gyllenhaalu bo v filmu delal družbo tudi slavni UFC pretepač Connor Mcgregor, ki oktagona od svoje zadnje poškodbe že dolgo ni videl, vmesni čas med celjenjem pa je izrabil za snemanje svojega prvega filma. Vmes se je zaradi steroidov napihnil kot žaba, zato ga je njegov zadnji nasprotnik Dustin Poirier v na X-u podražil, da naj že neha snemati “Roid House” in naj se vrne v UFC, da dobi spet kakšno klofuto. Connor se v napovedniku pojavi v samo eni sceni in njegovo igranje ni videti preveč prepričljivo, čeprav verjetno tekom filma ne bo imel preveč dialoga, saj bo raje govoril s pestmi in čelnimi udarci.

Road House bo zaradi nekega razloga preskočil kina in bo na voljo samo preko pretočnega servisa Prime Video, premierno pa si ga bomo lahko ogledali že 21. marca.

Fortnite se letos vrača na iPhone, a samo v Evropi

0

Včasih je prav fajn živeti v Evropski uniji, saj se sprejemajo razni zakoniki, ki velike tehnološke igralce prisilijo, da se jim pokorijo, drugače njihove storitve in izdelki pri nas preprosto ne smejo obstajati in to je tudi edini način, da se takšna podjetja upognejo zahtevam saj jih je strah samo ene stvari: izgube dobička.

Na takšen način smo iz podjetja Meta dobili možnost, da lahko ločimo računa za Instagram in Threads, Apple pa je moral ravno zaradi Evropske unije presedlati na polnjenje preko kabla USB-C. Zdaj bo evropski zakonik služil tudi za nekakšen most, ki bo založniku Epic Games omogočil, da na telefone in tablice podjetja Apple zopet povrne svojo huronsko popularno igro Fortnite.

Te že leta ni na spregled na telefonih iPhone in tablicah iPad, razlog pa so sodne bitke med Applom in Epic Gamesom, saj je slednji zahteval, da Apple odpre svoj operacijski sistem iOS in na njem omogoča namestitev drugih, zunanjih trgovin, saj je moral drugače Epic Games za vsako transakcijo Applu plačati določene procente, to pa je na koncu naneslo tako velike številke, da se je Epic Games spustil v tožbo.

Slednjo je sicer izgubil, vendar pa so EU regulatorji vseeno pritožbam prisluhnili in zdaj Applu naročili, da mora na evropskih tleh odpreti svoj operacijski sistem in omogočiti nalaganje aplikacij in trgovin, ki jih drugače ne najdemo znotraj njihovega AppStora.

Epic Games je tako že najavil, da bodo zaradi spremenjenega zakonika Fortnite zopet pripeljali na Apple naprave in igralci ga bodo lahko prenesli preko trgovine Epic Games Store, ki bo zdaj končno zaživela na iOS-u. Vendar pa Epic Games ni požel tako velike zmage, kot pa se morda zdi na prvi pogled.

Pretkani Apple je namreč resda dovolil nameščanje zunanjih aplikacij in trgovin, vendar pa je zraven postavil še pogoj, da mora vsaka trgovina, ki preseže milijon prenosov, za vsak nadaljnji prenos plačati 0,50 €. V praksi to pomeni, da bo Epic Games Store prvih milijon prenosov zabeležil brezplačno, a bo moral za naslednjih milijon prenosov Applu plačati 500.000 €. Glede na huronsko popularnost Fortnita bo ta številka zagotovo hitro dosežena, Apple pa je k vsemu skupaj še dodal klavzulo, da bo omogočal plačila preko zunanjih servisov, a bo pri vsaki od teh transakcij pobral 27 % komisije.

Skratka, Epic Games bo s tem dosegel bolj votlo zmago in Tim Sweeney se na X-u že glasno pritožuje, da Apple s tem krši zakon. So pa pri vsemu skupaj največ pridobili igralci, ki bodo po vsem tem času zopet lahko uživali v Fortnitu na svojih Apple napravah in mnogim od njim je povsem vseeno, kdo na koncu pobere drobiž od njihovega zadnjega nakupljenega svetlečega klobuka.

Horizon Forbidden West za PC dobil datum izida

0

Horizon Forbidden West je ena redkih iger, ki sem jih po ogledu odjavne špice prvega preigravanja nato načel povsem na novo in trenutno se na konzoli ubadam s težavnostjo Ultra Hard, čeprav znam ta pustolovščino prekiniti in raje počakati na PC inačico, ki je zdaj že zelo blizu. PC verzija bo zagotovo omogočala mode in enega takšnih sem pokoristil tudi za preigravanje prejšnjega dela Horizon Zero Dawn. Zgoraj omenjeni mod mi je omogočal uvoz tujega shranjenega položaja, s tem da je ta bil za New Game+, vendar pa ni imel nobene nabrane opreme in veščin, tako da sem zares lahko užival v največji možni težavnosti.

Razvijalec Guerrilla Games bo za prenos igre zopet izkoristil studio Nixxes, ki se je skozi leta oblikoval za pravega mojstra predelav za PC, kar pomeni, da bomo ob izidu najbrž uživali v izkušnji brez zatikanja in padca sličic na sekundo. Najbrž, a predelava igre Zero Dawn na začetku ni bila popolna in je PC-jašem povzročala kar nekaj težav. Po drugi strani pa je bila tisto ena prvih iger, ki jih je Sony iz konzol PlayStation predelal za računalnike, v vmesnem času pa so preko drugih predelav pridobili kar nekaj koristnih izkušenj.

Verzija za PC bo nosila ime Horizon Forbidden West Complete Edition, poleg osnovne kampanje pa bomo v njej dobili tudi dodatek Burning Shores, ki nam predstavi povsem nov del mape in štorijo pripravi za neizbežni tretji del, zraven pa bomo dobili cel kup priboljškov, ki bodo ekskluzivni PC verziji: podpora za vse možne ločljivosti, odklenjene sličice na sekundo, tehnologije DLSS 3, FSR in XeSS ter podpora za tehnologijo DirectStorage, ki naj bi nam prinesla tako hitre čase nalaganja stopenj kot na konzoli PlayStation 5.

O predelavi za PC se govori že dolgo, zdaj pa smo končno dobili tudi uraden datum izida. Ta se bo zgodil 21. marca, igra pa je za nakup na voljo preko trgovin Steam in Epic Games po ceni 60 €.

Masivna odpuščanja pri Microsoftu, Blizzard preklical ambiciozno igro

Vse kaže, da bo leto 2024 na področju odpuščanj še bolj katastrofalno kot lansko, saj se januar sploh še ni zaključil in praktično vsak dan na spored pride nov studio ali založnik, ki najavi večje sekanje delovne sile. Včeraj se je oglasil Microsoft, ki je v sredo presegel tržno vrednost treh bilijonov dolarjev, zaradi česar je seveda skoraj takoj najavil masivna odpuščanja.

Microsoft je sicer delovno silo manjšal že lani, a to je bilo preko svojega celega sektorja, medtem ko se je zdaj osredotočil na svoj igričarski oddelek. Šef Xbox divizije Phil Spencer je zaposlenim poslal daljše pismo, v njem pa je sredi olepšanih stavkov zapisal tudi grdo resnico: službo bo izgubilo okoli 1.900 ljudi, kar je naravnost gromozanska številka in predstavlja skoraj 10 % vseh zaposlenih, ki jih pokrivata igričarski veji Microsofta in Activion Blizzarda.

Odobreni nakup slednjega je verjetno največji razlog za izgubo vseh teh služb, saj je takšna združitev oddelkov masivna in med vsemi temi delavci se najdejo takšni, ki so opravljali enake naloge. Potrebe po dveh delavcih za nalogo, ki bi jo lahko opravil en ni in tako se morajo nekateri posloviti od pisarn.

Razlogi za odpuščanja pa morda tičijo tudi drugje. Znani insajder Jez Corden je na X-u zapisal, da naj bi po njegovih informacijah Microsoft razpustil celotno ekipo, ki je včasih skrbela za podporo iger založnika Activision Blizzard. Poleg tega naj bi bil tudi povsem razpuščen oddelek, ki je skrbel za proizvodnjo Xbox iger na fizičnih ploščkih. S tem bi znala biti tudi dokončno potrjena govorica, da namerava Microsoft povsem opustiti fizično prodajo svojih naslovov in se osredotočiti samo na digitalni trg.

Pretresi pa prihajajo tudi iz vrst razvijalca Blizzarda. Studio je zapustil šef Mike Ybarra, ki je sicer hvaležen za svoj čas pri temu založniku, a da je zdaj čas za druge izzive. Mike je ob koncu lanskega leta izjavil, da bo studio zapustil samo v primeru, če ga odvlečejo iz pisarn, zato je zdaj malce čudna odločitev, da je v samo dveh mesecih povsem spremenil svoje mišljenje, kar je sprožilo pomisleke, če je svoje mesto res zapustil prostovoljno ali pa je bil tudi on odpuščen. Poleg njega je razvijalca zapustil tudi Allen Adham, ki je bil eden od soustanoviteljev Blizzarda in je bil eden od najbolj pomembnih stebrov tega razvijalca.

Slabih novic tu še ni konec. Spletna stran The Verge poroča, da je bila preklicana tudi nenajavljena Blizzardova preživetvena igra, ki je bila v razvoju šest let in je bila interno tretirana kot nova uspešnica tega razvijalca. Sam Mike Ybarra je izjavil, da je preigral že kar nekaj ur te igre in da je nad njo neizmerno navdušen, zdaj pa sta čez noč v koš romala tako on kot tudi njegov projekt. Poročilo iz spletne strani Bloomberg pravi, da je nenajavljena preživetvena igra, z internim nazivom Odyssey, imela počasen razvoj, saj je ekipa presedlala iz pogona Unreal Engine na svoj lastni pogon Synapse. Tisti, ki so na njej delali, bodo zdaj preusmerjeni na druge Blizzardove projekte, ki so v zgodnjih fazah razvoja, a kažejo potencial za dober zaslužek.

Japonec, ki je zažgal anime studio in s tem ubil 36 ljudi, obsojen na smrt

0

Shinji Aoba je na običajen delaven dan julija 2019 vstopil v pisarne japonskega studio Kyoto Animation, se začel dreti, da morajo vsi delavci umreti, nakar je začel naokoli razlivati bencin in na tega pritaknil vžigalico. Takoj se je razplamtel ogromen požar, obupani, večinoma mladi umetniki pa so poskušali pobegniti iz pisarn, a mnogim ni uspelo. Zaradi požara je umrlo kar 36 ljudi in dogodek se je hitro zapisal v zgodovino kot eden najbolj tragičnih požarov znotraj Japonske.

Država je žalovala, še posebej pa so bili žalostni vsi oboževalci anime sveta, saj je Kyoto Animation, znan tudi pod imenom KyoAni, spočel vrsto popularnih filmov in grafičnih novel kot so The Melancholy of Haruhi Suzumiya in K-On!, v samo enem dnevu pa je življenje izgubilo več kot polovica 70-članske ekipe, ki jo zaposluje ta studio, še 32 pa je bilo zaradi požara poškodovanih.

Preživel je tudi Shinji Aoba, čeprav je ta utrpel opekline, ki so prekrile več kot 90 % njegovega telesa. Policija je tako morala najprej počakati, da je okreval vsaj do te stopnje, da so mu lahko na roke nataknili lisice, krivdo pa je kasneje priznal in na sodišču izrazil obžalovanje, k temu pa dodal, da v bistvu ni pričakoval takšne količine smrtnih žrtev. Podjetje naj bi mu ukradlo ideje brez njegovega dovoljenja, zato se mu je zdela še edina preostala poteza na šahovnici. Podjetje njegove obtožbe zanika.

BBC zdaj poroča, da se je njegovo sojenje zaključilo in čeprav so njegovi odvetniki poskušali dokazati, da je bil med svojim nagnusnim dejanjem neprišteven in da bi moral zaradi tega dobiti bolj milo kazen, glavni sodnik Keisuke Masuda temu ni verjel in je med svojo sodbo povedal, da se je Shinji še kako dobro zavedal kaj počne in kakšne posledice bodo za sabo pustila njegova dejanja. Ne samo, da je pobil nepregledno število ljudi, ampak bodo morali tisti preživeli še celo svoje življenje trpeti psihološke travme, saj so nekaterim pred očmi sodelavci dobesedno zgoreli.

Shinji Aoba je bil tako obsojen na smrt, saj je Japonska ena redkih razvitih držav, ki v svojem zakoniku še vedno poseduje smrtno kazen za tiste največje morilce. Na japonskem za to kazen javnost še vedno izkazuje visoko podporo, trenutno pa se na smrtni klopi, imenovani “death row” nahaja več kot 100 zapornikov.

Grozljivka Until Dawn naj bi dobila predelavo

0

Francoska spletna stran Dealabs poroča, da je Sony pripravljen svojo ljubezen do predelav nakloniti praktično vsem igram, ki ne nosijo ime Bloodborne. Založnik naj bi že eno leto delal na obnovi grozljivke Until Dawn, ki se je na konzoli PlayStation 4 rodila leta 2015 in takrat na planjavi igričarskih interaktivnih udarno predstavila razvijalca Supermassive Games, ki se je nato od založnika ločil in se spravil kovati franšizo Dark Pictures Anthology ter ločen naslov The Quarry.

Supermassive je od svoje prve igre spočel kar nekaj naslovov in čeprav se mnogi strinjajo, da je The Quarry ena od njihovih najboljših iger, se večina strinja, da je bil Until Dawn njihov najbolj kvaliteten izdelek. Igra je bila temelj za vse njihove nadaljnje igralne izkušnje in je v bistvu spadala v žanr slasher grozljivk, le da smo jo lahko izkusili v igričarskem formatu. Skupina prijateljev se odpravi v osamelo kočo, a tam se nahaja nekdo, ki jim ni preveč naklonjen, zato se začno umori vrstiti eden za drugim, na nas pa je, da sprejemamo različne odločitve, ki nato določene like ohranijo pri življenju in druge pokopljejo pod zemljo.

Eden glavnih nastopajočih v igri je bil igralec Rami Malek, ki je ravno takrat postal zares slaven: prva epizoda serije Mr. Robot je namreč izšla junija 2015, Until Dawn pa se je rodil avgusta.

Dealabs kakšnih posebnih podrobnosti glede predelave nima, naj pa bi predelava izšla za PC in konzolo PlayStation 5. Until Dawn je sicer še danes videti odlično, a zagotovo bi Sony lahko nadgradil marsikakšen vidik originala, ki je ujet na nižjo ločljivost in zaklenjen na 30 sličic na sekundo. Spletna stran poroča, da naj bi Sony projekt uradno razkril v naslednjih dveh tednih, kar bi znal biti tudi znak, da založnik morda pripravlja skorajšnjo predstavitev PlayStation State of Play.

Prihaja nova Five Nights at Freddy’s igra, ki pa se bo tokrat igrala malce drugače

0

Malokdo je lahko predvideval, da bo mala indie grozljivka Five Nights at Freddy’s iz leta 2014 spočela celo poplavo iger iz te franšize. Človek bi mislil, da se bodo ljudje po vseh teh izdanih igrah že naveličali animatronskih lutk, a temu ni tako, saj je Five Nights at Freddy’s še danes hudo popularen in je skočil celo v filmske vode in čeprav je film iz strani kritike prejel negativne ocene, to ni preprečilo visoke gledanosti, zaradi česar se dela tudi na nadaljevanju.

Franšiza nadaljuje svoj pohod tudi znotraj igričarskega sveta in nekaj časa nazaj je ven predčasno izšel napovednik za povsem novo igro Five Nights at Freddy’s: Into The Pit na kateri dela razvijalec Mega Cat Studios.

Za razliko od prejšnjih iger se bo Into the Pit odvijal iz strani gledanega pogleda, v vlogi neznanega protagonista pa bomo raziskovali zapuščeno restavracijo, ki so jo poselile demonsko obsedene lutke. Čeprav pikslasta grafična podoba morda ni videti najbolj moderno pa bo še vedno znala izdaviti tisti občutek groze in izoliranosti po katerih je znana ta franšiza. Med igranjem se bo treba tako previdno seliti med sobanami, včasih pa se bo treba tudi kam skriti, seveda pa bomo med vsem tem početjem skakali od groze, saj se tudi ta naslov ne namerava posloviti od svojega prijema strašenja preko “jump scarov”.

Igra Five Nights at Freddy’s: Into The Pit bo najverjetneje sledila knjižnim predlogam treh kratkih zgodb iz serije Fazbear Frights, datum izida pa še ni znan, čeprav bi bilo logično, da igra izide 8. avgusta letos, saj bo takrat preteklo točno 10 let od izdaje prve igre.

Legendarni Anthony Hopkins nastopa v novem filmu One Life

0

Igralec Anthony Hopkins jih danes šteje že 86, vendar pa je njegova želja po snemanju filmov še vedno prisotna, zato se kar noče spraviti v pokoj. Svoj igralski talent bo zdaj posodil v filmu One Life, ki bo posnet po knjigi If It’s Not Impossible… The Life of Sir Nicholas Winton, ta pa nas postavi v december leta 1938 sredi Prage in takrat je v Evropi že močno dišalo po vojni, ki jo je nato sprožila nacistična Nemčija.

Hopkins bo nastopil v vlogi Nicholasa Wintona, ki so mu mnogi nataknili vzdevek Nicky, zgodba pa bo sledila resničnim dogodkom njegovega življenja, ki so mu prislužili naziv “britanski Schindler”, saj je preko pogumnih dejanj takrat v Čehoslovaški rešil okoli 600 židovskih otrok, preden so se do njih dokopale roke zavojevalcev. Žal pa je tudi on bi samo smrtnik in rešiti ni mogel vseh in ti ostanki preteklosti so ga mučili celo življenje. BBC nato spočne oddajo That’s Life!, ki Nicholasa ponovno združi s tistimi, ki mu jih je le uspelo rešiti, to pa ga končno spodbudi, da se spopade s krivdo, ki jo je čutil vsa ta leta.

Hopkins bo nastopil v vlogi ostarelega Nicholasa, film One Life pa bo skočil tudi v njegovo preteklost, tako da bomo od blizu videli depresivno dobo leta 1938, kjer bo mlajšo verzijo Nicholasa odigral Johnny Flynn.

One Life bomo lahko v kinih spremljali od 15. marca dalje.

Palworld postal 2. najbolj igrana igra v zgodovini Steama, pojavil se je tudi prvi Pokemon mod

1

Nenormalni uspeh igre Palworld se še kar stopnjuje in prepričani smo bili, da je stvar svoj višek igralno dosegla pretekli vikend, ko se je na lestvici najbolj igranih iger v zgodovini Steama zasidrala na 6. mesto, a ob tej prerokbi smo se hudo ušteli.

Palworld namreč vztrajno pridobiva na popularnosti in po obsegu istočasnih igralcev je stvar najprej prehitela igro Dota 2, nakar je preskočila tudi Lost Ark in ji je s številko 1.864.421 igralcev uspelo premagati celo Counter-Strike 2. Igra je tako postala druga najbolj igrana v zgodovini Steama, kljub tem norim številkam verjetno rekorda, ki ga drži PUBG s 3.257.248 istočasnimi igralci, ne bo dosegla, a kdo ve kje je strop tega naslova, ki v srži nosi preprosto idejo: narediti kopijo franšize Pokemon, le da lahko zadevo gledamo v lepi grafični podobi pogona Unreal Engine 5 in jo lahko igramo še kje drugje kot pa na Nintendovih lastnih konzolah.

palworld

Kar velik del interneta sicer Palworld obtožuje direktnega kopiranja Pokemonov in Nintendo je te dni zagotovo besen kot ris, saj v bistvu igra zapolnjuje neko nišo, ki bi jo čisto lahko izkoristil tudi Nintendo, a jo je zavrnil. Dvomimo sicer, da bi šli Japonci v takšne ekstreme, ki bi igralcu omogočili zasužnjenje srčkanih zverinic in da bi igralcem v roke porinili brzostrelke.

Razvijalec Pocketpair je sicer trenutno upravičeno pod drobnogledom, saj so v preteklosti že izdali naslov, ki se je malce preveč zgledoval po Nintendovih stvaritvah. Govorimo o igri Craftopia, ki hudo spominja na Zelda: Breath of the Wild, prihajajoči Never Grave pa si marsikaj sposodi od igre Hollow Knight.

Kako grdo gledajo na takšno idejo je pokazal modder Toasted, ki je najavil, da je spočel svoj lastni mod, ta pa vse živalice Palworlda nadomesti z modeli Pokemonov. Še preden je lahko sploh objavil svoj prvi posnetek se je po njemu že stegnila pravniška roka Nintenda, ki je iz njegovega X-a izbrisala sliko napovedi projekta in čeprav je Toasted nato na YouTube poslal igralno verzijo moda, je bil tudi ta posnetek hitro pobrisan.

Toasted je na X-u zapisal, da je dobil veliko zahtev glede moda, a da je Nintendo pri tej zadevi hudo čuječ in da se ga modder trenutno ne upa preveč izzivati. Zato mod še nekaj časa ne bo dostopen, zaman pa ga boste iskali tudi na spletni strani Nexus Mods, ki je v izjavi za spletno stran PCGamesN povedala, da bi jim Nintendovi odvetniki za gostovanje takšnih datotek preveč zagrenili življenje.

Viralnež, ki je pred kamero rinil vilice v toasterje, za 1 mesec odstranjen iz Twitcha

0

Avstralski streamer Boggles je pretočnemu svetu že dolgo znan po svojih kontroverznih prenosih v živo. Lani se je denimo sprehajal po igričarskem dogodku Dreamhack Melbourne, tam pa je prisotne šprical z dezodorantom, češ da so vsi igralci potrebni prhe ali nečesa, kar bi zamaskiralo njihov smrad.

A do tiste prave slave je prišel kar doma, preko svoje sobne kamere, saj je očitno vedno zabavno gledati nekoga, ki se za naročnike in oglede praktično ubije. Boggles se je tako posnel med “eksperimentom”, kjer v živi toaster porine vilico, nakar se je zgodila eksplozija, streamerja pa je odneslo nekaj metrov nazaj.

Spletna stran Kotaku poroča, da je posnetek lažen in vnaprej zrežiran, tako da eksplozija ni resnična, nekdo pa je za občutek realizma kmalu po eksploziji še izključil prenos v živo, tako da gledalec res dobi občutek, da je eksperiment ušel kontroli. Kljub temu, da stvar ni resnična, rinjenje vilice v toaster ni priporočljivo in kratka seansa na Googlu nam pove, da vas zna ob takšnem početju zares usekati elektrika, če ste tako nespametni, da vilico rinete v toaster, ki je dejansko priključen na elektriko in je ravno sredi obratovanja.

Z Bogglesom je bilo vse v redu, saj se je po viralnem prvem posnetku hitro vrnil na Twitch in pripravil enak eksperiment z dvema toasterjema, saj naj bi se ta dva med sabo preklicala. Zopet ga je odneslo čez celo sobo, za bonus pa so lahko gledalci videli, kako si je ponečedil hlače.

Twitchu pa njegovo početje ni bilo preveč všeč in zaradi vseh pritožb in kršenja zakonika glede povzročanja fizičnih poškodb samemu sebi so bili njegovi videi odstranjeni, Boggles pa je bil za mesec dni odstranjen iz platforme.

Streamer sicer pravi, da je bila odstranitev neupravičena in posledica napake, do svoje vrnitve pa bo nadaljnje prenose v živo opravljal preko Kicka. Svoje posnetke je medtem preselil na YouTube, kjer lahko že najdemo njegov nov podvig in ta je, uganili ste, eksperiment s tremi toasterji.

Disneyjev izum HoloTile bi znal revolucionirati uporabo VR-ja

1

VR očala so skozi leta napredovala do te stopnje, da so dandanes povsem brezžična, lahka in jih znamo preko AR tehnologije izrabljati tudi za delo. A v nekaterih pogledih je stvar ostala ujeta v preteklosti, saj glavni problem, ki se tiče premikanja znotraj iger in raznih interaktivnih izkušenj od nas zahteva, da se premikamo bodisi s paličicami na kontrolerjih ali pa preko teleportacije.

Rešitev tega problema je sicer pokazal film Igralec št. 1, kjer se je glavni igralec pripel na neko napravo s tekočim trakom in nato se je lahko premikal v vse smeri in ta ideja je bila tudi skopirana v resnično življenje, a problem pri njej je bil, da enostavno ni delovala zadovoljivo, za uporabo je nerodna in za vaše noge nenaravna.

Disneyjev izumitelj Lanny Smoot se je zdaj domislil malce bolj elegantne in samosvoje rešitve, ki ji je nataknil ime HoloTile. Iznajdba so v bistvu posebna tla, sestavljena iz majhnih gibljivih ploščic, ki nam omogočajo premikanje v vse smeri. Naprava nam omogoča naravno hojo po prostoru in nas vedno lepo počasi vrača v center svojega obsega, tako da se lahko potopimo v VR izkušnjo in nam ni treba nikoli skrbeti, da se bomo zdaj zdaj zaleteli v bližnji zid in na smrt prestrašili bližnjega hišnega ljubljenčka.

Lanny v kratki prezentaciji sicer ne pove točno, kako stvar sploh deluje in če je morda pri njej sploh smiselno upati, da se bo pojavila znotraj naših domov. HoloTile je sicer videti izjemno elegantno, a po drugi strani vidimo samo vrh ledene gore in kdo ve kaj so morali inženirji namestiti pod napravo, da stvar lahko dejansko deluje in če je vsa ta elektronika pripravna tudi za navadnega uporabnika.

Izumitelj pravi, da lahko napravo naenkrat uporablja tudi več uporabnikov in da jo lahko izbrabljamo tudi za druge namene kot VR. V določenem kadru lahko vidimo, kako se Lanny usede na stol, nakar ga nekdo preko gibov z roko premika naokoli, kot da bi Jedi.

HoloTile je tako razburljiv košček tehnologije, ki zna nekoč dodobra spremeniti naše navade pri uporabi VR tehnologije, a stvar je zaenkrat več kot očitno prototip in kdo ve, če bo kdaj prešla tudi v notranjost navadnih domov. Vendar pa je Lanny prekajen maček izumiteljskih vod, ki rad dela na stvareh, ki imajo dejansko neko uporabnost: njegov zadnji večji izum je bil najbolj realističen žaromeč do sedaj, zaradi svojih dosežkov pa bo kmalu vpisan v neprofitno organizacijo National Inventors Hall of Fame.

Tale nova Princess Peach igra je videti presneto zabavno

0

Založnik in razvijalec Nintendo ima morda resda trenutno na trgu hudo zastarano konzolo Nintendo Switch, a prav neverjetno je koliko so iz nje v vseh teh letih potegnili ven in čeprav naj bi v 2024 končno napovedali naslednika, originalna škatlica še vedno ni pokazala vseh svojih adutov. Nintendo nam je že lani predstavil prvi napovednik za igro Princess Peach: Showtime!, včeraj pa smo dobili nov video, ki lepo nakaže, da bo tole spet eden od bolj originalnih naslovov izpod Nintendove ponudbe.

Princess Peach je bila včasih zgolj nedolžna princesa, ki ni počela drugega kot pa čakala, da jo iz zlobnih krempljev Bowserja vedno znova rešuje italijanski vodovodar Mario. A tudi ta zlatolaska se je skozi leta spremenila in v risanem filmu Brata Super Mario smo lahko videli, da zna Peach prav dobro poskrbeti zase in da ne potrebuje res nobenega rešitelja.

Zdaj se bo princeska transformirala, in to dobesedno, tudi znotraj igre Princess Peach: Showtime!, kjer teater Sparkle Theatre napade zlobna čarovnica, stvari pa lahko razreši samo Peach in sicer preko preoblačenja v različne like, vsak od teh pa bo s sabo prinesel unikatno igralno formulo.

Swordfighter Peach se bo pretepala z mečem, Kung Fu Peach bo vihtela pesti, medtem ko bo Patissier Peach pekla čudovite torte, zraven pa bomo dobili nadzor še nad Detective Peach, ki bo preko povečevalnega stekla iskala sledi. Tu bo še Ninja Peach, ki se bo lotila prikritega smukanja okoli nasprotnikov in Cowgirl Peach, ki bo lahko jahala konja in vihtela vrv z zanko.

Stopnje so videti izjemno raznolike, pisane in presneto zabavne, zato niti ni čudno, da je tole ena od bolj pričakovanih iger letošnjika.

Princess Peach: Showtime! izide 22. marca, Nintendo pa bo zraven spočel posebne Joy-Con kontrolerje, ki bodo zaviti v roza barvo.