🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 150

EA naj bi preklical franšizi Project CARS in DiRT

0

Dirkaški franšizi Project Cars sta šli pod rušo. No, vsaj tako poroča spletna stran GamesIndustry, ki se je najprej dokopala do informacij, da naj bi založnik EA v pisarnah naredil malce poznega jesenskega čiščenja in ven vrgel nadaljnje vlaganje financ in dela v razvoj dirkačine Project CARS.

Na teh igrah je delal razvijalec Slightly Mad Studios, ki je v preteklosti že sodeloval z EA-jem, saj je razvil igri Need for Speed Shift in Shift 2: Unleashed, a so kasneje šli v svojo smer, ki jim je omogočila razvoj igre Project CARS. Kasneje jih je kupil razvijalec Codemasters, tega pa je nato pobral EA, tako da je franšiza Project CARS naredila polni krog, samo zato, da bi neslavno končala pod zemljo.

Franšiza je bila sicer že prej v poštenih težavah. Zadnji, tretji del, je izšel leta 2020, prodaja pa naj bi bila glede na številke za 86 % slabša kot pa v drugem delu. Tudi kritiki igre niso ravno pozdravili, saj se je Project CARS 3 preprosto preveč razlikoval od predhodnikov, realistični vozni model pa je želel spraviti v arkadnega, kar je veterane pošteno razjezilo, težave pa so se nahajale tudi v podpovprečnem kariernem igralnem načinu.

EA pa naj bi ugasnil tudi franšizo DiRT. O tem poroča spletna stran Insider Gaming, ki je iz svojih virov prišla do informacij, da je bila razvojna ekipa prestavljena na druge projekte. Serija DiRT je prejela cel kup naslovov, a najbolj je bil zanimiv DiRT Rally. Zadeva pa je nastala kot plod eksperimenta, saj je prvi del prišel v stanju Zgodnjega dostopa, Codemasters pa je takrat malce testiral trg, saj ga je zanimalo, če igralce še vedno zanima realističen vozni model. Prav tako mu tako ni bilo treba plačevati drage licence za reli ligo, a zdaj so te skrbi odveč, saj bo EA naslednje leto izdal uradno licencirano igro WRC 23. Franšiza je svoj zadnji del dobila leta 2020 v podobi igre DiRT 5, ta pa kritikov in igralcev ni ravno odpihnila, kar je morda razlog za njeno ukinitev.

Codemasters naj bi še vedno delal na celem kupu novih dirkaških projektov. Poleg prej omenjene igre WRC 23 naj bi dobili še nov del serije GRID, ki bo očitno peljal naprej DiRT izročilo, seveda pa bomo vsako leto prejeli tudi novo poglavje Formule 1, za katero EA nosi ekskluzivno licenco.

Sony naj bi z založnikom igre Guild Wars ustvarjal Horizon MMO

0

Sony v franšizi Horizon, ki je do sedaj spočela dve poglavji Zero Dawn in Forbidden West, očitno vidi ogromno neizkoriščenega potenciala in čas je zdaj napočil, da tega tudi izkoristi. Uradno sta sicer zaenkrat najavljena samo dva projekta: eden od njiju je televizijska serija, na kateri bo delal Netflix, drugo pa je igra Horizon Call of the Mountain, ki bo izšla za njihovo prihajajočo napravo PS VR 2.

Obstajajo tudi konkretne govorice, ki franšizo selijo tudi v druge žanre. Poročali smo že o temu, da naj bi prvi del Horizon Zero Dawn prejel predelavo za konzolo PlayStation 5, spletna stran MTN pa je včeraj objavila presenetljivo novico, da naj bi Sony preselil Horizon tudi v MMO vode.

Te selitve se je lotil konkretno, saj je za pomoč pri razvoju zaprosil založnika NCSoft, ta pa ima pod sabo razvijalca Arenanet, ki velja za veterana MMO žanra, saj je v preteklosti ustvaril igri Guild Wars in Guild Wars 2. NCSoft je že začel najemati dodatno delovno silo, v oglasih za delo pa je omenjeno kovanje kode za skrivnostni projekt z naslovom “Project H”. NCSoft se je na govorice že odzval in v javni izjavi zapisal, da je težko potrditi informacije o igrah, ki so trenutno še v izdelavi. To se mi že ne zdi kot zanikanje, kaj pa vam?

Napoved MMO-ja se morda zdi nenavadna, saj ta žanr ni več tako popularen kot njega dni, a v pravih rokah lahko še vedno prinese ogromno dobička. Sony je ob nabavi razvijalca Bungie letos napovedal, da namerava do leta 2026na trg pripeljati vsaj 10 “live service” iger in morda je ravno Horizon MMO eden od teh projektov.

Netflixov kviz Triviaverse zdaj na voljo za igranje

0

Pretočni servis Netflix se že dolgo spogleduje z interaktivno zabavo. Serija Black Mirror je s prav posebno epizodo Bandersnatch gledalcem prvič omogočila, da z odločitvami preko daljinca vplivajo na nadaljnji razplet dogodkov, od takrat pa je Netflix začel plodno delati na čisto pravih igričarskih izkušnjah. V zameno za mesečno naročnino lahko igrate nekaj iger preko Android in iOS telefonov, podjetje pa je nedavno na Finskem ustanovilo poseben studio, ki se bo ukvarjal samo z razvojem originalnih naslovov za pretočni servis.

Netflix je začel delati tudi na raznih kvizih, ti pa so namenjeni gledalcem, ki se jim z igrami ne da ukvarjati, a bi vseeno med ždenjem pred televizorjem nekaj počeli. Nekaj časa nazaj je tako izšel Trivia Quest, ki vsebuje nekaj epizod, simpatični animirani liki pa vam zastavljajo razna vprašanja, vi pa preko pravilnih odgovorov nabirate kovačke in odklepate ubožce, ki jih je v kletke zaprl nek. Meč na dveh nogah? Odkrito povedano, “zgodbe” nisem preveč spremljal, a lepo je imeti tudi v takih preprostih zadevah imeti nek cilj, proti kateremu stremimo.

Nedavno pa je na platformo prispel še en kviz, imenovan Triviaverse. Ta ima bolj preprost format, saj vam zadeva sproži cel kup vprašanj, vi pa morate v časovni omejitvi odgovoriti na čim več njih. Teme se ne dotikajo samo filmov in serij, ampak tudi tehnologije, zgodovine, geografije in glasbe. Treba je reči, da so vprašanja presneto težka in z napredovanjem skozi runde postajajo samo težja, tako da vam bo zelo prav prišla neka razgledanost.

Posebnost Triviaversa je tudi način za dva igralca. Žal zadeve ne morete igrati večigralsko preko mreže, ampak se morata oba igralca nahajati za enim zaslonom, na vprašanja pa odgovarjata izmenično. Pravilni zaporedni odgovori prinašajo dodatne točke, na koncu pa ste nagrajeni s seštevkom točk, omogočeno pa je celo odklepanje značk – glavna od njih nosi naslov Triviaverse God.

Triviaverse je za igranje že na voljo, poženete pa ga lahko na telefonih, televizorjih in tudi v brskalniku.

Potrpežljivi WoW igralec v petih urah povsem sam ubil raid šefa

0

MMO igre so danes malce drugačne kot pa njega dni. Včasih brez igranja v skupini nisi mogel narediti praktično ničesar, medtem ko novodobni MMO-ji tipa Elder Scrolls Online omogočajo preigravanje praktično cele kampanje, brez da bi moral vmes za pomoč poprositi kakšnega drugega igralca.

Tudi World of Warcraft je skozi leta vsebino stopnjevanja lika naredil hudo lažjo, medtem ko je težje spopade prihranil za temnice in raide, kjer igralcem nasproti stojijo sovražniki in šefi, ki brez uigrane skupine igralcev, preživetje naredijo nemogoče.

Igralec Venn pa je očitno tak samotar, da se tudi za pobijanje raid šefov zanaša samo nase. Šalo na stran, Venn se je spravil opraviti enega najtežjih izzivov znotraj igre World of Warcraft, ta pa igralca samega postavi po robu kakšnemu šefu in iz tega dobimo epski spopad 1 na 1.

V zgodovini WoW-a takšni uspešno opravljeni izzivi niso nič novega, a Venn je postal prvi igralec na svetu, ki mu je uspelo povsem samostojno pokoriti Rygelona, zadnjega šefa raida Sepulcher of the First Ones.

Venn je svoji titanski izziv obnovil v 10-minutnem videu, v njem pa lahko vidimo njegovo strategijo in težave, na katere je naletel v svojih poskusih. Spopada se je lotil več kot 90-krat, na dveh različnih igralnih razredih. Najprej se je izziva lotil kot Blood Death Knight, a je nato preklopil na Brewmaster Monka, saj ta vsebuje več ščitov in boljše zdravljenje samega sebe.

K uspehu je veliko prispeval tudi predelan sistem veščin, ki je prispel v sklopu posodobitve, ki se pripravlja za izid dodatka Dragonflight. To je pomagalo, a vseeno naloga ni bila lahka. Rygelon je namreč brutalen šef, ki vsebuje več sposobnosti, ki lahko z enim šusom ubijejo celo partijo igralcev, kaj šele samo enega samotarja. Najbolj uničujoč je udarec Massive Bang, ki ga je Venn preživel, a se je moral nato zanašati samo še na samodejno udrihanje, brez proženja naprednih napadov.

Takšen tepež je sicer Rygelona poškodoval, a mu je vzel zelo malo zdravja. Celoten spopad se je zato raztegnil na kar 5 ur sekanja, Venn pa se je med tem časom lahko osredotočil na zdravljenje svojega lika, ki je po urah pretepanja vendarle dosegel zmago.

Venna kmalu čakajo novi izzivi. World of Warcraft bo še eno večjo posodobitev prejel 15. novembra, medtem ko bo Dragonflight svoj izid doživel 28. novembra.

Microsoft bi rad obudil strategiji Starcraft in Warcraft

0

Šef Xboxa Phil Spencer se je v zadnjih dnevih razgovoril v intervjujih in novega je včeraj objavila spletna stran Wired. Beseda je tekla o kupčiji med Microsoftom in Activisionom, ki bi pod Microsoft spravila celoten in bogat katalog Activisionovih licenc, pogodba še vedno ni bila zaključena, saj jo morajo najprej odobriti regulatorji.

Založnika tako zaenkrat delujeta še vedno bolj kot ne samostojno, Phil pa je bil v intervjuju povprašan, če bi zaključena kupčija morda vplivala na nekatere franšize, ki že dolgo počivajo in bi si zaslužile ponovne obuditve v obliki povsem novega dela.

Specifično je tema nanesla na igro Starcraft, legendarno strategijo, ki jo je leta 1998 spočel Blizzard, v vsem tem času pa je franšiza dobila samo dva dela. Gre za dvojec iger, ki nista prinesli samo fenomenalni enoigralski kampanji, ampak sta pomembno vlogo igrali tudi v e-športu. Blizzard je drugi del razdelil na tri poglavja – zadnjo od teh, Legacy of the Void – pa je izšlo leta 2015.

Od takrat Blizzard za igro samo še dodaja posodobitve in razen obnove prvega dela z imenom Starcraft Remastred, česa res novega nismo dobili. Phil je v intervjuju povedal, da do zaključene kupčije ne more vplivati na odločitve Blizzarda in Activisiona, a samo tako, med kolegi, je zanj Starcraft zelo pomembno ime žanra strategij in če bi Microsoft res postal lastnik teh franšiz, potem bi skoraj zagotovo ven dobili nekaj novega.

Phil ni omenil samo Starcrafta, ampak tudi Warcraft, saj sta oba naslova pomembno vplivala na razvoj strategij in čeprav trenutno ne more vplivati na razvoj ali pa delati kakšnih načrtov, se veseli dneva, ko se bo lahko usedel za mizo z Activisionom in se dotaknil teme obujanja takšnih pozabljenih franšiz.

Microsoft je nekaj podobnega storil za franšizo Age of Empires, ki je po letih zapostavljanja dobila temeljito obnovo prvih dveh delov in celo čisto polnopravno nadaljevanje v obliki četrtega dela. Res bi bilo lepo nekaj podobnega dobiti za Starcraft in predvsem za Warcraft, ki nam je s predelavo Warcraft 3 Reforged pokvaril spomine na zlato dobo strategij.

Mass Effect 5 pokazal nov dražilnik

0

Včeraj se je odvil tradicionalni praznik N7, ki ga častijo vsi oboževalci franšize Mass Effect, razvijalec BioWare pa ima v zadnjih letih celo nekaj za pokazati, namesto da bi se samo zanašal na nostalgično obujanje spominov.

Že nekaj časa je namreč v izdelavi Mass Effect 5, ki se bo ob izidu zagotovo imenoval drugače, a zaenkrat mu neko ime moramo nadeti. Kakšen cinik bi na tem mestu znal pripomniti, da smo do sedaj dobili samo tri Mass Effect naslove, saj želi Andromedo izbrisati iz spomina, vendar pa na to igro iz 2017 ne smemo pozabiti, saj kljub vsem težavam s sabo prinesla nekaj zgodbe, ki bo v petem delu zagotovo nekje omenjena.

BioWare je včeraj za nas pripravil tudi manjše presenečenje. Na Twitterju se je pokazal kratki dražilnik, ki kaže ogromni vesoljski objekt, znan kot Mass Relay, ta pa nam je v igrah omogočal enostavno potovanje med daljnimi galaksijami. V ozadju se lahko sliši neko kodirano sporočilo in ni dolgo trajalo, da je nekdo zadevo dekodiral, BioWare pa se je pridni oboževalski skupnosti zahvalil in naknadno objavil dekodirano sporočilo.

Slišimo komunikacijo med Liaro T’soni in nekim robotskim Gethom, par pa si ima za izmenjati kar nekaj besed. Liara pravi, da je videla “nekaj” in da ji ni jasno kako je lahko to zgrešila in da bo Council jezen, ampak da bi do zdaj morali vedeti, da se človeškega odpora ne sme podcenjevati.

Kratki dražilnik nam tako pove, da se bo v novem delu zopet pojavila priljubljena Liara in da ta zdaj, zaradi nekega razloga, sodeluje z Gethi. Prav tako se zdi, da nekdo gradi nove Mass Relayje, ni pa znano zakaj. Morda vesolju spet preti nova nevarnost? In kdo se ji bo po kataklizmičnih dogodkih trilogije sploh lahko še postavil po robu? Režiser igre je naknadno objavil še eno konceptno risbo in naša Liara bo očitno v svoji bogati karieri dobila še en naslov, ki pa zaenkrat ni znan.

Odgovore na ta vprašanja bomo očitno čakali še dolgo. BioWare je namreč navrgel, da je Mass Effect še vedno v predprodukciji, tako da se tisto pravo delo še ni zares začelo. Razvijalec večino napora vlaga v razvoj novega dela franšize Dragon Age, ta pa je pred kratkim dosegla stanje razvoja, kjer je moč preigrati celo igro, od začetka do konca, a seveda je to še daleč od izdelka, ki bi bil nared za prodajne police.

Netflix dela na Gears of War filmu in animirani seriji

0

Sony ni edini, ki namerava svoj katalog ekskluziv iz PlayStationa preseliti tudi na filmska platna in televizijske zaslone. Medtem ko čakamo, da se bo v začetku naslednjega leta na HBO Maxu izrisala premiera serije The Last of Us, je Microsoft začutil svojo priliko in napovedal svojo lastno televizijsko predelavo, ta pa se bo tikala franšize Gears of War.

Ta je včeraj praznovala svoj 16. rojstni dan, kar sicer ni ravno obletnica, ki bi si zaslužila kakšne bistvene omembe, a Microsoft jo je vseeno izkoristil za najavo sklenjenega partnerstva z Netflixom. Specifično sta si roki podala Netflix in razvijalec The Coalition, ki je spočel vse Gears of War igre, odkar je Microsoft kupil licenco od originalnega lastnika Epic Gamesa.

Partnerstvo bo ustvarilo celovečerni film, podprt z živimi igralci in dobro mero CGI-ja, temu pa bo sledila tudi animirana serija, za katero je Netflix specifično omenil, da bo odrasla. To je dobro, saj je Gears of War že od nekdaj slaven zaradi svoje nore brutalnosti in serija preprosto ne bi bila ista, če ne bi v vsaj enem kadru videli vojaka, ki z motorno žago razčetveri Locusta.

In to je od najave v bistvu to. Dobili nismo nobenega napovednika, slike ali pa česarkoli konkretnega in celotna najava se zdi kot nekaj, kar naj bi zgolj opomnilo igralce, da ta franšiza še vedno živi.

Zadnji del igričarske veje Gears of War smo dobili 3 leta nazaj, ko je izšel peti del, leta 2020 pa je izšla potezna strategija Gears Tactics, ki je pokazala ogromno potenciala in res upamo, da The Coalition dela na nadaljevanju. Razvijalec se je nazadnje oglasil maja lani, ko je napovedal prehod dela na pogon Unreal Engine 5, govorice o predelavah drugega in tretjega dela franšize pa ostajajo nepotrjene.

Razprodaja Black Friday prispela tudi v trgovino UVI

0

Božičnega obdarovanja se letos lahko lotite kakšen mesec bolj zgodaj, saj so se povsod začele izvajati razprodaje Črnega petka, popusti pa so zavili tudi v smer priljubljene slovenske znamke UVI. Podjetje, ki se je sprva specializiralo za prodajo ergonomsko udobnih stolov UVI Chair, se je nato razširilo še na tri dodatne pomembne panoge: igričarsko periferijo, elektronsko nastavljive dvižne mize in domače masažerje, tako da zdaj njihov katalog ponudbe zajema vse vidike tipičnega vsakdana v pisarni ali za domačo pisalno mizo.

Znižanih je bilo kar nekaj izdelkov, a v tem članku se bomo osredotočili na tiste najbolj bistvene zadeve, ki se jih v tem času vsekakor splača izkoristiti.

UVI seveda ni pozabil na svoje korenine zato boste ob obisku uradne strani razprodaje najprej naleteli na znižane stole znamke UVI Chair. Popularni stol Devil Pro je na ceni izgubil kar 100 € in zanj boste po novem odšteli 249 €, za to ceno pa boste dobili izjemno udobno in nastavljivo sedalo, ki ga lahko nagibate v praktično vse smeri, vzdržljiv material pa ni samo atraktiven, ampak prenese tudi do 185 kg obremenitve. Poleg Devil Pro-ja si lahko privoščite tudi bolj običajni Devil, oči pa nase privleče tudi rožnati Lotus.

Nekaj boste prihranili tudi ob nakupu periferije. Veja UVI Gear je namreč prav tako doživela znižanja in tule je vsekakor izpostavitve vredna tipkovnica Pride Mini PBT. Gre za manjšo tipkovnico, ki ne vsebuje numeričnega dela, zavita pa je v črno belo paleto streamerja Weslava. Glavne so odlične PBT tipke, ki vsebujejo napredna optična+mehanska stikala, ki jih za ceno 49 € najdete samo kje po pomoti. Tipkovnica seveda potrebuje tudi družbo in ta v tej razprodaji prihaja v podobi prenovljene miške Envy v2, ki vsebuje napreden senzor Pixart PMW 3360, mišona pa lahko pospravite v košarico za vsega 32,90 €. Ne pozabite tudi dejstva, da lahko za vso UVI Gear periferijo izkoristite tudi digitalni bon v vrednosti 150 €, ta pa je veljaven samo še do konca novembra.

Če imate morda vsakodnevnega posedanja in delanja žuljev na riti, potem vam zna prav priti stoječa miza. Dvižni okvir UVI Desk LITE je bil znižan na 249 €, omogoča pa prilagajanje širine in višine, za vse to pa boste uporabljali pametni digitalni krmilnik.

Za konec je tu še UVI Health, ki ponuja cel kup izdelkov za domačo masažo in razvajanje otrdelih mišic. Heka vam po znižani ceni 49 € ponuja prijetno Shiatsu masažo, medtem ko je Sirona znižana na 119 €, omogoča pa razgibavanje celega hrbta.

Promocija je veljavna vse do 30. novembra oziroma do razprodaje omejenih zalog.

Letošnji League of Legends finale postregel z zgodbo, ki je vredna svojega animeja

0

Če sta si MOBA igri Dota 2 in League of Legends glede popularnosti nekaj časa stali z ramo ob rami, se je tehtnica v zadnjih dveh letih pošteno nagnila v stran razvijalca Riot. Ta je igro League of Legends razširil v ločene projekte in ti so poželi visoke ocene, medtem ko je Valve enako poskušal z igrama Underlords in Artifact, a sta obe neslavno propadli. Enako premoč je Riot dosegel v svetu filmov, saj je 1. sezona serije Arcane hvaljena kot najboljša stvar po narezanem kruhu, medtem ko Dota: Dragon’s Blood žanje samo povprečne ocene.

Prevlada se je preselila tudi v svet e-športa. Dota 2 je v letošnjem največjem dogodku The International zabeležila 1,75 milijona istočasnih gledalcev, kar ni slaba številka, a je za milijon manj od lani. Finalni obračun svetovnega prvenstva iz igre League of Legends pa je šel v povsem drugo smer, saj je letošnja končnica presegla rekordno gledanost iz leta 2021, saj se je tokrat v prenosih v živo naenkrat zgnetlo 5,1 milijona gledalcev, kar je za dober milijonček več od lani.

K ogromni gledanosti je prispevala tudi prava drama znotraj tekmovanja, ki bi bila lahko iztočnica za neko anime serijo. Pričakovano sta se v finalu pomerili korejski ekipi, le da je ena od teh vse ujela povsem nepripravljene. Ekipi T1, trikratni svetovni prvakinji, se je po robu postavila ekipa DRX, ki nikoli prej ni prilezla tako visoko. DRX se je komaj prebil v kvalifikacije za svetovno prvenstvo in za svoj veliki trenutek na odru se je moral izboriti iz samega dna lestvice, prav v nobenem od teh obračunov pa niso bili favoriti.

Vendar s tem zanimivosti še ni konec. V T1 ekipi je tekmoval Faker, edini član, ki je že trikrat osvojil naslov prvak, medtem ko mu v DRX-u konkuriral Deft, igralec, ki v profesionalni sceni e-športa nastopa že 10 let, a nikoli ni prišel dlje kot do četrtfinala. Tako Faker kot Deft sta začela z igranjem ob istem času in celo hodila sta v isto srednjo šolo in oba sta začela razmišljati o upokojitvi, saj sta postala najstarejša igralca znotraj Koreje. To je bil tako verjetno njun zadnji ples in zagotovo nihče ni pričakoval tako napetega spopada.

Tekmovanje je trajalo kar 5 rund, na koncu pa je z rezultatom 3:2 zmago odnesla ekipa DRX. Zadnji spopad je bil pravi niz adrenalinskih spustov in letošnji finale se bo zagotovo vpisala v zgodovino, zaradi ozadne zgodbe obeh ekip ter igralcev Fakerja in Defta pa dvomimo, da ga bo kdo sploh kdaj lahko presegel.

Overdose, naslednji projekt Kojime, razkril moški, ki se ne sramuje svojega telesa

0

Predčasno razkrite igre v igričarski industriji niso nič novega in včasih se pojavi upravičen sum, da je nekdo prezgodaj načrtno razkril kakšno sliko ali video in s tem na poceni način vzbudil zanimanje igralcev, kar se na koncu pozitivno pozna pri uradno izdanem napovedniku.

Ali to velja za predčasno razkritje igre Overdose ostaja neznano, a vsekakor je posnetek, ki se je urno razširil preko interneta, nase privlekel kar nekaj oči. Kako tudi ne bi, saj za projektom stoji Hideo Kojima, oče serije Metal Gear Solid, ki ga že dolgo zasleduje predana publika, ta pa je tudi navdušeno pozdravila njegov zadnji naslov Death Stranding.

Skratka, na splet je izcurljal prvi igralni posnetek igre Overdose in kakor je v navadi za takšne neuradne informacije, je video prava katastrofa. Gledamo namreč v telefonski posnetek prenosnika, ki sam vrti YouTube video, poleg tega pa se temu, ki je zadevo snemal, ni dalo niti izklopiti luči v sob ali pa si vsaj nadeti majico, kar še posebej smešno izpade na koncu, ko se prenosnik potemni in v odsevu ugledamo ponosno golo oprsje nekega neznanega moškega.

Kljub zrnati sliki pa lahko iz posnetka vseeno potegnemo nekaj zaključkov. Tole bo očitno tretjeosebna grozljivka, kjer bomo igrali dokaj prestrašeno žensko, oboroženo s svetilko. Video potrdi govorice, da bo v Kojiminem naslednjem projektu vodilno vlogo prevzela igralka Margaret Qualley, te pa se spomnimo iz filma Bilo je nekoč v Ameriki, s Kojimo pa je že sodelovala v igri Death Stranding, kjer je odigrala lik Lockne.

ezgif.com gif maker 21
Omarica in cevi na levi so identične tistim iz igralnega posnetka.

Pozorne oči gledalcev so prav tako ugotovile, da je soba, kjer se potika Margaret, preslikava ene stopnje iz Death Strandinga. Zato obstaja možnost, da se bo Overdose dogajal v istem svetu kot Death Stranding, to tezo pa je potrdil tudi igralec Norman Reedus, ki je razkril delo na nadaljevanju Death Strandinga. Pod drugi strani pa je lahko vse skupaj samo nek prototip in razvijalec si je že ustvarjeno stopnjo izposodil iz prejšnje igre, da ne bi zaman zgubljal časa pri preprostem testiranju igralnih mehanik.

Kakorkoli že, Overdose je očitno resničen, saj Kojima Productions širom spleta zahteva umik igralnih posnetkov. Kdaj bo prišla uradna napoved ni znano, a stavimo, da se bo to zgodilo na letošnji podelitvi nagrad The Game Awards.

HBO preklical serijo Westworld

0

Westworld je serija, ki je zaradi nekega razloga nisem nikoli zagnal, čeprav sem bil vedno navdušen na njenimi promocijskimi plakati. Poleg tega je premisa hudo zanimiva, saj je tole zmes Divjega zahoda in znanstvene-fantastike. Westworld je namreč neka verzija zabaviščnega parka, ki ga nadzorujejo androidi, obiskovalci pa lahko v njemu uživajo v svojih največjih fantazijah, brez da bi se morali bati, da bi jih kdo zaradi tega kregal ali pa poškodoval, saj androidi ne smejo škodovati človeku.

Serija se nato razširi izven okovov zabaviščnega parka, vendar pa očitno scenaristi očitno niso bili pripravljeni na bolj široki svet. 1. sezona ima naravnost neverjetne ocene, a kasnejše sezone so začele po kvaliteti drseti navzdol, s tem pa so se začeli poslavljati tudi gledalci. Na začetku je Westworld pred televizijske zaslone priklical 12 milijonov gledalcev, medtem ko je 4. sezona privabila vsega 4 milijone ljudi. To je problem, saj je zadeva vsebovala kar nekaj CGI učinkov, to pa ne pride poceni. Govorice pravijo, da je moral HBO za 4. sezono odšteti kar 160 milijonov dolarjev, kar je celo več od Zmajeve hiše, s tem da je ta namesto osmih proizvedla deset epizod, vsako od teh pa je gledalo 29 milijonov gledalcev.

Glede na te številke niti ni presenetljivo, da je HBO pripravil sekiro in nedavno je najavil, da je bila 4. sezona serije tudi zadnja. Ustvarjalca serije Jonathan Nolan in Lisa Joy sta sicer še prejšnji mesec želela HBO pripraviti do tega, da bi odobril 5. sezono, ki bi bila tudi zadnja in bi vse dogodke pripeljala do zadovoljivega konca, a HBO prošnjam očitno ni uslišal, zato je za spletno stran The Hollywood Reporter včeraj podal izjavo o preklicu serije.

Oboževalci so zagotovo razočarani, a morda se zgodi čudež in bo avtorske pravice prevzel kdo drug tipa Netflix, ki bo avtorjema omogočal snemanje zadnje sezone, vse to pa bi lahko nato privedlo še do ločenih projektov v svetu Westworlda. Nenazadnje se je enako zgodilo za Manifest, ki ga je NBC preklical, Netflix pa oživel in trenutno prvo polovico že predvaja, medtem ko za drugi sklop epizod še nima datuma izida.

Končno sem v Sloveniji našel nekoga, ki je večji navdušenec nad Gothicom kot jaz

0

Ko ti nekdo reče, da je tudi sam navdušenec nad RPG igrami in da je tudi igral Gothic, ki mu je bil tako dober, da ga je preigral dvakrat, ga lahko pogledaš in se mu pokroviteljsko nasmehneš. Pravi Gothic fanatiki smo namreč prva dva dela preigrali že tolikokrat, da znamo zrecetirati celo mapo samo iz spomina, zraven pa lahko pridodamo, kje točno se nahaja kakšen sovražnik in kakšna je najbolj optimalna pot skozi igro.

Nekateri gredo v svoji ljubezni še celo dlje in se podajo v raziskovanje modifikacij. Teh je ogromno, a pri njih je težava, da jih je zelo malo v angleščini. Nemške, poljske in ruske skupnosti se lahko že dolgo zabavajo v titanskih modifikacijo, ki povsem predrugačijo kampanji prvih dveh iger, zadeve kot so denimo nemški Odyssey pa doda povsem novo pokrajino, ki vam skupaj z nalogami prinese za okoli 100 ur zabave.

Nerazumevanje jezika pa do igranja modifikacij ne odvrne vsakega in sem notri bi lahko prištel tudi Miho Gračnerja, ki je lastnik YouTube kanala Sliverz-FX, možakar pa se je v zadnjem letu spravil v preigravanje ruske modifikacije Returning, zaradi česar bi ga označil za morda največjega navdušenca nad Gothicom v Sloveniji.

Returning 2.0 je namreč največja modifikacija za Gothic 2 na sploh. Za osnovo ponuja originalno kampanjo, a to tako razširi, da lahko iz enega igranja mimogrede potegnemo 200 ur vsebine. Returning doda v igro povsem nove pokrajine, sovražnike in celo eno celo dodatno poglavje, ki sledi dogodkom iz originalne kampanje.

Vendar pa je Returning težko priporočiti kar vsakemu, saj je zadeva na voljo samo v ruščini, sem notri pa spada tudi glasovno podajanje. Prevod takšnega projekta v angleščino bi bil pravi podvig, a bistri modderji so poskrbeli za uren prevod preko Google prevajalnika, ki omogoča vsaj osnovno razumevanje igre – vsaj kar se tiče pisane besede, medtem ko bo govor še vedno treba poslušati v ruščini.

Sliverz-FX je eden redkih YouTube kanalov, ki se je v preigravanje Returninga spravil v angleščini. Miha je spočel kar 70 delov svojega igranja, vsak od njih pa v obseg traja debelo uro. Videi lepo pokažejo sprehod skozi naloge in nove mehanike igranja, za novince pa je pripravljen tudi postopek namestitve modifikacije. Mihi se je sicer pri 70 delu zalomilo, tako da bo moral celotno avanturo začeti od začetka, to pa namerava začeti enkrat v kratkem.

Vsekakor si njegov kanal in trud zaslužita kakšen všeček, saj je takšne vsebine iz slovenskih rok odločno premalo. Možakar ima tudi impresiven Instagram račun, saj si kruh služi kot grafični dizajner in tudi pri tem delu lahko najdemo nekaj ljubezni do Gothica.

Neuradna razširitev za prvi Dark Souls, Nightfall, dobila nov igralni video

0

Nove vsebine znotraj mikavnih svetov, ki jih je v preteklosti ustvaril razvijalec FromSoftware, ni nikoli dovolj. O tem vam znajo še kako dobro pričati vsi privrženci Dark Souls iger, ki teh naslovov niso preigrali samo enkrat, ampak so se v vnovično igranje preko sistema New Game+ spravili vsaj sedemkrat, pa še jim ni bilo dovolj.

FromSoftware nas je nazadnje zaposlil s svojo igro Elden Ring za katero, vsaj takšno je trenutno upanje, trenutno delajo kakšen večji dodatek. Med čakanjem na uradne novice pa se lahko malce zaposlimo z modifikacijami za franšizo Dark Souls – nekaj jih je že na trgu, k izidu pa se zlagoma približuje največja neuradna razširitev doslej – Nightfall.

O tem impresivnem projektu smo že pisali in originalno bi morala zadeva iziti malce po Elden Ringu, a je nato skupina talentiranih modderjev izid prestavila, saj jih je zadnja mojstrovina FromSoftwara tako navdušila, da se jim je Nightfall zdel preprosto premalo impresiven in vanj so se odločili vložiti več dela.

To je v novem igralnem posnetku povedal Scott “Grimrukh” Mooney, eden vodilnih ustvarjalcev projekta. Mooney je Dark Souls skupnosti dobro znan, saj je pred tem za prvi Dark Souls ustvaril modifikacijo Daughters of Ash, ta pa kampanjo prvega dela popestri z novo razporeditvijo sovražnikov, vpelje pa tudi povsem nove šefovske spopade. Mooney je dobro seznanjen s pogonom prvega Dark Soulsa, Nightfall pa bo nekaj največjega, česar so se do sedaj lotile njegove roke. Modifikacija bo direktno nadaljevanje prvega dela, tako da se bomo sprehodili po nekje istem svetu, čaka pa nas tudi kar nekaj povsem novih lokacij.

Nightfall bo uvedel tudi povsem nov sistem bojevanja. Namesto prevalov se bomo zdaj lahko urno teleportirali, pretepanje pa je zdaj videti veliko hitrejše, kot pa v originalni odpravi.

Zaradi prestavitve izida bo Nightfall bolj obsežen projekt kot je bilo sprva zamišljeno. Novega datuma izida Mooney ni želel razkriti, a povedal je, da dvomi, da bo zadeva nared že letos, saj so prazniki že praktično pred vrati, vsi člani razvojne ekipe pa na projektu delajo prostovoljno. Vendar pa se zdaj razvoj počasi približuje h koncu in če ne že letos, bomo zadevo zagotovo lahko zagnali že v 2023.

Med čakanjem se lahko pozabavate z demom, ki je na voljo tukaj.

Z-Library, največja zbirka piratiziranih e-knjig, ne obstaja več

3

Če ste morda reden obiskovalec spletne strani Z-Library in morda besno gledate v krogec na zavihku, ki nikakor noče naložiti strani, potem je morda zdaj čas, da prenehate z osveževanjem strani. Organi pregona so namreč Z-Libraryju zasegli domeno in DNS strežnike, zato je stran praktično za vedno mrtva.

Z-Library je ločena veja strani Library Genesis in je skozi leta nabrala največjo zbirko legalnih in piratiziranih e-knjig, ki jih lahko najdemo na spletu. Pri zadnjem štetju je spletna stran vsebovala več kot 11 milijonov e-knjig in kar 84 milijonov člankov. Tako kot Library Genesis, je Z-Library vso svojo vsebino ponujal povsem brezplačno, vseboval pa je tudi stvari, ki jih na Genesisu ni bilo. Uporabniki so namreč lahko sami gor nalagali svoje knjige, spletna stran pa je bila celo tako napredna, da je omogočala pretvorbo zapisa epub v MOBI, dodana pa je bila tudi funkcija pošiljanja datotek direktno na Kindle naprave.

Z-Library so založniki knjig seveda grdo gledali, vendar pa je spletna stran prestala vse izzive, čeprav se je večkrat pojavila zahteva za ugašanje strani. A nato so se do spletne strani dokopali uporabniki TikToka in po tej video platformi je postal viralen ključnik #Zlibrary, ki dobil kar 4 milijone ogledov, ta številka pa je nato samo rasla. Uporabniki so to stran, ki je kljub svoji popularnosti prej še vedno bila dokaj skrita, promovirali kot glavno mesto za prevzem brezplačnih e-knjig.

eknjige

Ves ta trušč je bil dovolj glasen, da se je zbudil tudi TikTok. Ta je teden nazaj blokiral ključnik #Zlibrary, saj je ta kršil njihov pravilnik, blokiranje pa je tudi odgovor na pritožbo iz strani združenja Authors Guild. TikTok je dovolj velika platforma, da so se morali odzvati tudi organi zakona in ob obisku domene vas zdaj pričaka sporočilo, da je bila spletna stran zasežena iz strani United States Postal Inspection Service.

AMD najavil grafični kartici Radeon RX 7900 XTX in 7900 XT, ki bosta cenejši od konkurence

0

NVIDIA je z razkritjem grafičnih kartic RTX 4090 povzročil kar nekaj razburjenja, saj so potencialni kupci ob visoki ceni kar malce debelo pogledali. Maloprodajna cena je bil nastavljena na 1.599 $, vendar pa je bilo to brez davka in brez upoštevanja evropskega trga. Realnost je bila na koncu še bolj kruta, saj si za en izvod v Sloveniji moral odšteti več kot 2.300 €, kar je skoraj jurja več od tiste originalne cene, ki jo je NVIDIA zastavila na odru.

Igralci so se za potencialne nadgradnje obrnili k AMD-ju, ki je včeraj vendarle razkril tretjo generacijo RDNA kartic, v Las Vegasu pa so na oder pripeljali grafični kartici Radeon RX 7900 XTX in 7900 XT. Če ste morda sanjali, da bo AMD znižal ceno na tiste dobre, stare čase starih generacij grafičnih čipov, potem vas moramo razočarati, a vseeno so cene nižje od konkurence. Močnejši Radeon RX 7900 XTX s 24 GB pomnilnika bo zase zahteval 999 $, medtem ko bo Radeon RX 7900 XT vseboval 20 GB pomnilnika in cenovno nalepko 899 $.

RX 7900 xt

To je skoraj še enkrat manj kot RTX 4090, a treba je upoštevati, da se AMD niti ne namerava spopasti s šampionom iz kota Nvidie. AMD namreč pravi, da je RTX 4090 v povsem svojem razredu, v katerega se ne nameravajo podajati, saj jim je bolj zanimiva konkurenčna kartica RTX 4080, ki vsebuje 16 GB pomnilnika in ima zastavljeno ceno 1.199 $. Glede na maloprodajno ceno, je AMD tu še vedno v prednosti za 200-300 $.

Glede na to, da RTX 4080 izide šele 16. novembra, AMD na odru ni ponudil kakšnih direktnih primerjav, medtem ko svojih kartic z RTX 4090 ni želel primerjati. Tako se lahko zanašamo samo na njihove grafe, ki pravijo, da je arhitektura RDNA 3 za 54 % bolj učinkovita od predhodnika in da RX 7900 XTX v Valorantu pri ločljivosti 4K lahko doseže 704 sličice na sekundo, v Apex Legendsu pa pri enaki ločljivosti skoči na 295 sličic na sekundo.

amd

Kar se tiče ray tracinga, AMD pravi, da bodo lahko nove kartice dostavile do 50 % več moči na posamezno računsko enoto kot pa predhodnik. Verjetno podjetje v tem pogledu še vedno ne bo dohitelo Nvidie, a upamo, da se bo konkurenci vsaj malce približala.

Radeon RX 7900 XTX in 7900 XT sta sicer resda šibkejši od RTX 4090, vendar pa ponujata svoji prednosti. Za začetek sta kartici bolj varčni z elektriko in za uporabo ne boste potrebovali novega napajalnika in za poganjanje boste potrebovali dva 8-pinska priključka, namesto štirih, ki jih zahteva Nvidijina pošast. Poleg tega sta kartici tudi precej manjši in ju boste lahko brez večjih problemov spravili v že obstoječe ohišje. Žal niso držale govorice, da bosta kartici vsebovali PCIe 5.0, ampak ostajata na 4.0, vsebujeta pa podporo za DisplayPort 2.1, namesto samo za 1.4. AMD je najavil tudi prenovljeni FSR 3.0, ki naj bi bil dvakrat hitrejši od predhodnika, a ta izide šele enkrat naslednje leto.

Kartici Radeon RX 7900 XTX in 7900 XT izideta 13. decembra in res komaj čakamo na tiste prave teste, spočete iz strani neodvisnih opisovalcev.

Kopijo igre Warhammer: Vermintide 2 lahko trenutno izmaknete brezplačno in jo tudi obdržite

0

Sodelovalna večigralska zabava Warhammer: Vermintide 2 te dni praznuje že svoj 7. rojstni dan in razvijalec Fatshark namerava to priložnost zabeležiti na prav poseben način. Vermintide je bil sicer v preteklosti že večkrat ponujen v obliki omejenega brezplačnega preigravanja, zdaj pa je igra prvič postala zastonj na ta način, da preprosto obiščete naslednjo povezavo, igro dodate na svoj račun in jo obdržite za vedno.

Vermintide 2 na Steamu nosi oceno Very Positive in to upravičeno. Zadeva je preprosto hudo zabavna za igranje, omogoča sodelovalni kaos, ki podpira do štiri igralce, bojevanje pa se izvaja iz prvoosebne perspektive, ki ga gledamo v bogatem svetu fantazijskega Warhammerja. Na izbiro imamo pet različnih igralnih razredov, ti pa lahko naletajočo sovražno zalego pokajo od daleč ali pa z njo poračuna od blizu.

Fatshark je skozi leta tudi pridno skrbel za novo vsebino in tako je zdaj na voljo cel kup manjših DLC-jev, ki jim je bila zdaj močno znižana cena. Razvijalec celo po vsem tem času skrbi za dodatno vsebino, saj 8. novembra izide prvi del nove razširitve A Trail of Treachery, tudi ta pa bo brezplačna, medtem ko drugi del izide šele enkrat v 2023.

Možnost brezplačnega prevzema igre se izteče v ponedeljek, 7. novembra. Fatshark te dni sicer pridno dela na svoji naslednji igri Warhammer 40,000: Darktide, ki se bo igrala na podoben način kot Vermintide, le da se dogaja znotraj vesolja Warhammer 40k, ki fantazijo zamenja za znanstveno fantastiko. Predogledi Darktida zaenkrat obetajo, igra pa izide že 30. novembra.

Se Ubisoft mogoče vrača na Steam?

0

Francoski založnik Ubisoft se je že dolgo nazaj poslovil od Steama in se je najprej osredotočil povsem na svojo platformo Uplay, ki jo je nato preimenoval v Ubisoft Connect, nato pa se je povezal s platformo Epic Games. Francozi so se od Steam ločili predvsem zaradi marže, ki jo je pri vsaki prodani kopiji igre zahteval Valve. To je potrdil tudi podpredsednik Chris Early, ki je leta 2019 v intervjuju za New York Times Steamov poslovni model označil za nerealističen – češ, da njihova poslovna politika ne odraža sodobnega časa igričarske industrije.

steam

Tri leta kasneje pa bo morda Early moral svoje besede požreti. Nekdo je namreč pogledal kodo posodobljene strani igre Assassin’s Creed: Valhalla, znotraj te pa se nahaja zapis, ki prej ni obstajal, ta pa specifično omenja Steam. Razkrita koda se je najprej pojavila na forumu ResetEra, tam pa je tudi zapisano, da je bila igra Assassin’s Creed: Valhalla za izdajo na Steamu omenjena že lani, ko je na svet prilezel obsežen spisek nerazkritih iger platforme GeForce Now. Šef Ubisofta, Yves Guillemot, je lani julija celo izjavil, da če bo Steam Deck dovolj velika uspešnica, se bo založnik vrnil na to platformo. No, glede na to, da je bil Steam Deck na začetku tako razprodan, da so nekateri v vrstah čakali po pol leta in več, bo očitno Yves moral držati svojo obljubo.

Glede na to, da je bila stran Valhalle posodobljena pred kratkim, se morda Ubisoft počasi pripravlja za ponovno vrnitev na Steam, to pa to tudi dober izgovor za ponovno izdajo Valhalle, ki bo okrancljana z dodatki lahko spet ponujena pod polno ceno. Zadnji Assassin’s Creed je na Steamu izšel leta 2018, ko smo se zabavali v grško obarvanem poglavju Odyssey, zadnji njihov naslov na tej platformi sploh pa je bil Space Junkies, ki je izšel marca 2019.

Ubisoft zadeve še ni uradno komentiral, a vsekakor bi jim vrnitev na Steam te dni prišla hudo prav. Praktično vsi njihovi naslovi so bili zamaknjeni – sem notri lahko prištejemo tudi Skull & Bones, ki že tako ne vzbuja nekega upanja za prodajno uspešnico in čeprav je napovedanih kup novih Assassin’s Creedov, položnice na njih ne bodo čakale.

PS VR2 stane 600 €, kar je več od same konzole PlayStation 5

Po mesecih ugibanja je Sony vendarle razkril najpomembnejši podatek glede njihove naslednje generacije VR očal PS VR2: ceno. Ta je bila najavljena preko uradnega bloga in v Evropi boste za zabavanje v navidezni resničnosti morali plačati kar 600 €.

To za VR očala niti ni tako slaba cena, saj manjšo cenovno nalepko nosi samo Meta Quest 2, a za kakšno VR napravo, ki je namensko ustvarjena za PC, boste po drugi strani plačali veliko več. Vendar pa je cena še vedno malce sporna, saj PS VR2 navsezadnje stane več kot konzola PlayStation 5, ki je nujna za poganjanje PS VR2 iger in v Evropi stane 550 €.

Specifikacije očal so nadmočne. Znotraj boste našli dva OLED zaslona, vsak od njiju pa bo nosil ločljivost 2000 x 2040 in bo omogočal do 120 Hz osveževanja slike. Moč bo tudi nadzorovati razpon leč med očesi, vidni kot pa bo znašal impresivnih 110 stopinj. Dobrote se tu ne končajo, saj bo naprava lahko spremljala tudi premikanje očes, 3D zvok pa bo prinesel imerzivno izkušnjo naslednje stopnje.

Sony bo v PS VR 2 implementiral zadeve, ki jih ne vidimo pri konkurenci. S tem cikamo predvsem na napredne učinke tresenja, ki so impresivni že na PS5 ploščku DualSense, ta tehnologija pa se bo preselila tudi na kontrolerja pri PS VR2, vgrajena pa bo tudi znotraj samih očal. Senzorji za premikanje bodo prav tako vgrajeni v sama očala, tako da na televizor ne bo treba nameščati nobene nerodne kamere, naprava pa bo vsebovala en sam kabel, ki ga bomo preko vhoda USB-C povezali na samo konzolo PlayStation 5.

Sony je priliko izkoristil tudi za najavo 11 novih iger, ki jih bomo lahko ob izidu lahko igrali na očalih PS VR2. Zadeve niso kdove kako impresivne in najbolj je presenetila igra Switchback VR, ki se napaja iz serije grozljivk The Dark Pictures Anthology. Sony pravi, da nas bo izidu čakalo 20 iger, žal pa med njimi še ni bila najavljena Half-Life: Alyx, za katero so krožile govorice, da bo doživela predelavo iz PC trga. Zaenkrat je videti, da bo Horizon Call of the Mountain tista edina večja ekskluziva za PS VR2, a zagotovo bo nekaj uči privabil tudi Resident Evil Village, ki bo, tako kot sedmi del, očitno zavezan samo Sonyjevemu VR sistemu.

Na žalost igre iz originalnega sistema PS VR ne bodo združljive s PS VR2. Sistema se preprosto preveč razlikujeta, saj PS VR vsebuje povsem drugačen sistem zaznavanja gibov in nadzora. Za združljivost bodo morali poskrbeti razvijalci sami, česar pa se zagotovo ne bodo lotili vsi.

PS VR 2 izide 22. februarja 2023, prednaročila pa se bodo začela izvajati 15. novembra, a samo preko sistema PlayStation Direct, medtem ko boste v Sloveniji morali za rokav pocukati kakšnega uradnega prodajalca Sonyjeve robe.

Sovjetska streljanka Atomic Heart končno dobila datum izida

0

O prvoosebni streljanki smo prvič pisali maja 2018 in takrat je zadeva bila videti kot zanimiv koncept, za katerega pa se ni nikoli vedelo, ali bo izšel v polni igri. Razvijalec Mundfish je od takrat pridno koval kodo in štiri leta kasneje je pred nami svež igralni napovednik, ki nam prvič sporoča tudi datum izida: 21. februar 2023.

Mundfish bo tako za stvaritev svoje vizije potreboval 5 let, oziroma še več, saj je že za tisti prvi napovednik moral ustvariti kar nekaj programske kode. V teh nekaj letih smo dobili kar nekaj prikazov igranja, zanimivo pa je, da se nam še vedno ne sanja preveč, o čem bo sploh tekla zgodba in v kakšen žanr bo sodil Atomic Heart. Razvijalec se več kot očitno zgleduje po seriji iger BioShock, le da se dogajanje tu odvija v izmišljeni verziji Sovjetske zveze, ki ni vsebovala samo kopice čudnih orožij, ampak tudi napredne robotske androide, ti pa nam bodo na vsakem koraku stregli po življenju.

Vizualno je Atomic Heart nekaj posebnega. Grafično je zadeva sicer videti odlično, a še bolj navdušuje zanimiva zmes stare in futuristične tehnologije, boj pa je videti pravi kaos in poleg pokanja z orožji bo treba poprijeti tudi za kakšno hladno orožje, udarci teh pa bodo na nasprotnikih pustila vizualne poškodbe vsakega zamaha. Prožili bomo lahko tudi posebne moči, tako da bomo tiste grdavže mestoma lahko zamrznili ali pa jih spražili preko elektrike, ki je roboti še posebej ne marajo.

Atomic Heart bi moral sprva iziti proti koncu letošnjega leta, a je razvijalec Mundfish zdaj sprejel pogumno odločitev in naslov zamaknil v leto 2023, ki bo očitno vsak teden spočelo eno večjo AAA igro.

Če vam je takšen slog sovjetske igre všeč, potem se splača pogledati tudi v smeri naslova Invincible. Na tem delajo bivši člani studia poljskega CDPR, dogajanje v tem pa se bo preselilo na neznani, a hudo vzdušni tuj planet.

Začelo naj bi se delo na povsem novem Deus Exu

0

Te dni razvijalci najavljajo množične predelave starih naslovov in iz glave lahko ta hip naštejem prenove iger Gothic, Dead Space, Silent Hill 2, The Witcher, Resident Evil 4 in System Shock, zagotovo pa sem tu pozabil našteti še kup drugih projektov. Čudno potem, da se nihče še ni spomnil predelati legendarne igre Deus Ex, ki nam je 22 let nazaj pokazal čar videoiger, ki znajo ponuditi zanimivo zgodbo in možnost različnega pristopa do misij, ki za sabo pustijo posledice.

Deux Ex kljub svoji kvaliteti ni bil nikoli prodajna uspešnica. Založnik Square Enix je franšizo pognal z igro Deus Ex: Human Revolution in jo leta 2016 zaključil s poglavjem Mankind Divided, kvalitetnim naslovom, ki pa ga je založnik naravnost zmrcvaril preko DLC-jev in odrezane vsebine. Vse od takrat ta franšiza počiva, avgusta pa je licenco odkupil novi založnik Embracer, ki je takoj začel razmišljati o ponovnem zagonu serije.

In delo se je zdaj očitno vendarle začelo. Zaenkrat so vse skupaj govorice, vendar pa prihajajo iz ust Jasona Scherierja, ki se pri teh zadevah redkokdaj zmoti. Njegova Twitter izjava prihaja po presenetljivi novici, da je Embracer zaprl studio Onoma, ki je spremenil ime samo nekaj tednov nazaj. Zaradi tega se je marsikdo ustrašil, da je šel rakom žvižgat tudi studio Eidos Montreal, ki je ustvaril zadnji dve Deus Ex igri, a Jason je te strahove zdaj pomiril.

Eidos Montreal se ne zapira. Ravno nasprotno, imajo polne roke dela. Preklicali so nek projekt, ki naj bi se dogajal po izročilu serije Stranger Things, studio pa naj bi zdaj sodeloval pri ustvarjanju nove igre Fable, ki jo je Microsoft najavil že dolgo nazaj.

Screenshot 94

Razvijalec pa se je vrnil tudi v naročje svoje stare ljubezni. Začelo naj bi se delo na povsem frišnem delu Deux Ex serije, a Jason opozarja, da je zadeva še v zelo, zelo zgodnjem stadiju razvoja. To najbrž pomeni, da bomo igro dobili šele nekaj let, a oboževalska baza bo vesela že tega, da franšiza ni povsem mrtva.

Jasonovo poročilo je seveda oboževalce spravilo v brskanje za informacijami iz kakšnih virov, ki bi znali kaj skrivati. Elias Toufexis, ki je v Human Revolution in Mankind Divided posodil glas glavnemu junaku Adamu Jensenu, pravi, da ne ve nič, a da je vedno vesel omembe Adama in da bi z veseljem zopet stopil v mični svet Deusa Exa.