🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 152

SteelSeries Arctis Nova Pro – dobre slušalke, z malce zasoljeno ceno

Naša spletna stran se zelo rada pozabava z opisi strojne opreme različnih proizvajalcev, a kljub naši pridnosti smo vse do sedaj vedno spregledali izdelke podjetja SteelSeries. Kar je velika škoda, saj osebno uvrščam to znamko med ponudnike periferije, ki znajo cenovno ravno prav ujeti izdelke, ki so malce dražji, a to ceno nato upravičijo z res dobro izkušnjo poslušanja, klikanja ali pa tipkanja.

Čas je zato, da se pobližje ogledamo njihove nove slušalke Arctis Nova Pro in ironija je, da so ravno pri temu izdelku s ceno usekali malce mimo, saj so to čisto dobre slušalke, ki pa bi jim lahko mirne duše odrezali kakšnih 50 €.


Specifikacije

Barve: črna

Gonilnik: 40 mm

Aktivni preklic zvoka: Ne

Povezljivost: Kabel

Odpornost na vodo: Ne

Teža: 298 g

Nakupuradna stran


VIDEO RECENZIJA


Arctis Nova Pro je na voljo v brezžični in žični verziji. Na test smo dobili kabelsko verzijo in res je preteklo že nekaj vode, odkar sem za mizo davil s kablom. K sreči sem se na vrvico hitro navadil, tako da me zadeva po dveh tednih ni več tako motila, a seveda bi že brezžičnost takoj izboljšala izkušnjo. Kot rečeno, wireless obstaja, a bodite pripravljeni, da boste za njo plačali še ekstra 100 €.

SteelSeries vam da takoj ob odprtju paketa vedeti, da so Arctis Nova Pro kvalitetne slušalke. Paket je res lično sestavljen in kot veste me premium pakiranje vedno navduši, saj tako že ob prvem stiku dobite vtis kvalitetnega izdelka. Vse je lepo popredalčkano in za razliko od večine slušalk, ta paket vsebuje kar nekaj vsebine, ki ni sestavljen samo iz slušalk in dokumentacije.

arctis nova pro
RGB lučk tule ne boste našli.

Tu so seveda same slušalke, ki so zavite v priročno najlonsko vrečico, če bi jih slučajno radi s sabo vzeli kam na pot. Tu sta še dva kabla USC-C v USB-A, 3,5 mm kabel in posebnost v obliki postajice GameDAC, zaradi katere so sploh vsi ti silni kabli potrebni. Lep dodatek je tudi pop filter za mikrofon, ki vam bo ublažil šumnike, ti pa velikokrat lahko popačijo govorjeno besedo in sogovorniku povzročijo glavobol.

Arctis Nova Pro nosijo kvaliteten dizajn in so na voljo samo v črno-sivi barvi. Obroč slušalk je narejen iz trde plastike in pri prilagajanju neslišno drsi, pod obročem pa najdemo še dodatno gumo, zaradi katere vam ta ne bo pritiskal na glavo, tako pa se boste izognili kakšnemu bolečemu zapletanju las.

Naušniki so zanimivi. Zunanji del teh je namreč pod magnetom in te ploščice lahko preprosto odstranjujete in jih nadomestiti s kakšnimi drugimi, ki morda nosijo bolj vam naklonjen dizajn. Te ploščice se imenujejo Nova Booster Pack in jih na uradni strani lahko dokupite v štirih različnih barvah, vsaka od teh pa stane 35 € in vam poleg dveh ploščic prinese še dodaten trak za obroč. To vašim slušalkam malce popestri videz, saj drugače na njih ne najdete niti ene same lučke.

arctis nova pro
Aktivnega preklica zvoka ni, a pena precej dobro zaduši zunanje motnje.

Notranja stran naušnikov nosi peno in usnje, ki je dokaj udobno, a ga boste hitro preklinjali, če nameravate slušalke uporabljati v stanovanju brez klime. To usnje zelo nerado prepušča zrak, tako da se bo vaša glava v vročini hitro segrela, pena pa rešuje zagato glede pritiska, saj so vaša ušesa vedno udobno nameščena.

Večino funkcij za nadzor boste našli na levi slušalki. Tam se namreč nahaja raztegljiv mikrofon, ki ga lahko elegantno skrijete znotraj slušalke, 3,5 mm vhod za priklop, gumb za ugašanje in prižig mikrofona in kolesce za prilagajanje glasnosti. Gumbi so postavljeni na del slušalk, ki je malce odmaknjen od kabla za priklop, tako da se ne boste s prsti zapletali med žice in tako boste lahko v nuji hitro preklopili tiste najbolj nujne funkcije.

Druga zvezda te predstave je prej omenjena postajica, imenovana GameDAC. V praksi je to pretvornik digitalnega signala v analogni, slušalke pa nanj priklopite preko 3,5 mm vhoda. To vam prihrani brskanje za PC-jem za rožnatim vhodom in GameDAC lahko enostavno namestite pod monitor ter preko njega začnete vrteti nastavitve in to dobesedno. Postajica vsebuje preprost črno-bel ekranček, skupno pa na njem najdemo dva gumba: en na dotik in večje pritisljivo kolesce. Vse skupaj deluje enostavno in inovativno, ob prvem zagonu pa se vam bo na zaslonu izrisal priročnik, ki vas bo skozi korake popeljal čez nastavitve.

arctis nova pro
GameDAC je zanimiva zadeva, če se vam ne da ukvarjati s programskim nastavljanjem zvoka.

GameDAC omogoča nastavljanje uravnalnika zvoka, ki vsebuje tudi različne profile, tako da lahko pripravite kakšnega posebej za glasbo ali pa tistega z basi, ki vam bo ušesa rezal med igranjem iger. Prav tako boste preko njega prilagajali izhodni signal, saj lahko na GameDAC priklopite PC ali pa konzolo PlayStation 5, med obema pa lahko nato enostavno preklapljate preko postajice. Seveda je za kaj takega treba imeti obe napravi blizu GameDAC-a, kar v primeru konzole, ki jo imate običajno ob televizorju, malce nerodno in včasih neizvedljivo. Za takšne primere je nemara bolj slušalke enostavno povezati na sam kontroler preko 3,5 mm kabla.

Zvočna izkušnja je dobra, a ne doseže kakšnih šampionov kot so bile denimo nedavno opisane Sony-jeve slušalke WH-1000XM5. Basi so sicer dobri, malce pa se zaplete pri višjih tonih, kjer zvočna slika dobi malce popačenja. Zahvaljujoč GameDAC-u Arctis Nova Pro potegnejo kar nekaj moči, tako da lahko glasnost privijete in si ustvarite resnično bobnečo zvočno predstavo, seveda pa pri tej ni pametno dolgo vztrajati, če ne želite izbiti bobničev. GameDAC podpira tudi Hi-Res Audio, 24 bitni zvok pri kar 96 kHz, frekvenčni razpon pa znaša med 5 Hz in kar 40 kHz, a te številke, čeprav impresivne, v praksi niso tako pomembne, saj človeško uho sliši razpon med 20 Hz do 20 kHz.

arctis nova pro
Zvok je dober, včasih nadpovprečen, zatakne se samo pri visokih tonih.

Tako kot vse SteelSeries izdelke, boste tudi Arctis Nova Pro prilagajali preko programske opreme GG. Poleg izravnavanja zvoka boste notri našli tudi funkcijo Sonar, ki je nekakšen virtualni prostorski zvok, ki vam ustvari še bolj verno zvočno sliko in če ste morda ljubitelj grozljivk, potem vam da samo ta funkcija nov razlog za preigravanje Resident Evila 2. Pripravite se le, da boste za izkoristek Sonarja primorani ustvariti uporabniški račun.

Arctis Nova Pro so super slušalke, ki ponujajo praktično vse, kar igričar od njih tudi zahteva, v njih pa bodo uživali tudi vsi tisti, ki bi samo radi poslušali glasbo. Zvočna slika malce zagona dobi samo pri visokih tonih in aktivnega preklica zvoka tule ne boste našli, tako da se boste za dušenje neželenega zvoka iz okolice zanašati na peno znotraj slušalk.

Cena je malce zasoljena, saj Arctis Nova Pro zase zahtevajo 280 €, kar je cena, kjer lahko najdemo že kvalitetne brezžične slušalke konkurenčnih ponudnikov, če pa bi Nova Pro radi držali brez kablov, pa ta cena skoči na kar 380 €. K sreči lahko še vedno izkoristite digitalne bone, ki cenovni faktor povsem odpravijo in slušalke lahko v takem primeru priporočimo brez odlašanja.

Ena najboljših Sherlock Holmes iger dobiva predelavo in tule je prvi napovednik

Ukrajinski razvijalec Frogwares je spočel že cel kup iger, kjer glavno vlogo zavzema najbolj slaven detektiv na svetu: Sherlock Holmes. Teh iger je že toliko, da bi za njih potreboval manjšo Excel razpredelnico in čeprav vse niso bile vrhunske kvalitete, si je serija skozi čas vseeno nabrala kar nekaj privržencev, ki navdušeno pozdravijo vsak nov del.

Morda najboljši del je izšel leta 2006, ko se je Frogwares odločil zaviti v temačne vode grozljive pripovedi pisatelja H.P. Lovecrafta in tako je nastala igra Sherlock Holmes: The Awakened. Sherlock Holmes in njegov zvesti pribočnik Dr. Watson se v tej avanturi odpravita za sledjo kulta, ki je posvečen tentaklastemu božanstvu Cthuluju.

Igra je danes videti pošteno ostarela in Frogwares je mnenja, da je zdaj skrajni čas za predelavo. Razvijalec očitno želi celotno serijo detektivovih iger začeti na frišno, tako da so skočili na začetek. Lani so za nas pripravili igro Sherlock Holmes: Chapter One, The Awakened pa bo tako nadaljevanje in je prvi pravi primer Holmesa in Watsona.

Razvijalec se je za spočetje naslova odločil iti po poti Kickstarterja, saj je tole velik projekt in potrebujejo nekaj pomoči. Preglavice jim povzroča tudi trenutna vojna v Ukrajini in tudi za to situacijo so izdali poseben video, ki pokaže, s čim vse se sooča razvojna ekipa. Na Kickstarterju ne zahtevajo veliko zneska, saj bodo večino stroškov pokrili sami, zahtevana vsota 80.000 € pa je bila že zbrana in bo na koncu zagotovo veliko višja. Za 35 € si lahko že zdaj zagotovite digitalno kopijo igre, izid pa je načrtovan za februar 2023.

HBO Max naj bi se znašel v resnih težavah

0

Pretočni servis HBO Max je v naše konce prispel slabega pol leta nazaj, a morda se v naših življenjih ne bo dolgo obdržal. Pojavlja se namreč čedalje več govoric, da se naj bi HBO znašel v velikih težavah in da bo lastnik servisa Warner Bros. Discovery kmalu začel z množičnim odpuščanjem, zraven pa bo preklical še cel kup projektov v obliki nastajajočih filmov in serij.

Spletna stran The Wrap poroča, da naj bi bilo odsekanega kar 70 % osebja, ki ustvarja vsebino za HBO Max. Warner Bros. Discovery se bo osredotočil samo na garantirane uspešnice, kot je denimo prihajajoča Zmajeva hiša, medtem ko bo vse ostalo odsekano. HBO bo še vedno obstajal, a očitno v veliko manjšem obsegu, novi šef David Zaslav pa namerava pod eno streho združiti pretočna servisa Discovery+ in HBO Max, le da bo Discovery nosil glavno vlogo, HBO pa bo v bistvu na koncu samo en zavihek znotraj menija.

Zaslav je namreč investitorjem obljubil 14 milijard dolarjev dobička, saj je Discovery ob nakupu Warnerja podedoval tudi 55 milijonov dolga. Čas je tako za drastične ukrepe in ti so že vidni v praksi.

Prvi takšen prihranek je prišel v obliki nedavne novice o preklicu serije Batgirl, ki je za razvoj zapravila 90 milijonov dolarjev in je bila praktično že dokončana, a je na televiziji ne bomo ugledali nikoli. HBO Max je nato odstranil še 6 filmov, ki so bili na HBO Maxu na voljo kar nekaj časa, zdaj pa so bili tiho umaknjeni. Seznam teh filmov je sledeč:

  • Moonshot 
  • Superintelligence
  • The Witches
  • Lockdown 
  • An American Pickle
  • Charm City Kings

Izida ne bo doživel nisi film House Party, v katerem bi morala glavno vlogo prevzeti košarkar LeBron James, HBO Max pa je tudi preklical seriji Gordita Chronicles in Made for Love.

Zaslav naj bi novo pot pretočnega servisa najavil pri naslednjem finančnem poročilu, prihranke pa naj bi narekovala vsebina servisa Discovery+. Ta je znan po produkciji resničnostnih šovov tipa 90 dni do poroke, ki se jih da ustvariti za drobiž, a v blagajne prinesejo ogromno denarja.

Originalna trilogija STALKER iger naj bi kmalu prispela na konzole

Razvijalec GSC Game World trenutno pridno dela na igri Stalker 2: Heart of Chornobyl, ki bi morala po vseh pravilih že iziti, a je trenutna vojna med Ukrajino in Rusijo botrovala zamiku v 2023. Morda pa bomo že prej obiskali postapokaliptično okolico Černobila, saj so se včeraj pojavile govorice, da naj bi GSC Game World načrtoval izid originalne trilogije iger Stalker na konzolah Xbox in PlayStation.

Vse ni ostalo samo pri besedah, saj smo dobili tudi igralni posnetek, ki pokaže enako igro, ki pa ima spremenjen uporabniški vmesnik, kateri je prirejen igralnim ploščkom. Bližnjice pri dialogih bomo izbirali preko gumbov, za orožja pa bo poskrbel radialni meni, ki omogoča hitro izbiro orožja ali pripomočkov, kot sta denimo daljnogled in vijak – slednji je hudo priročen za iskanje anomalij.

Predelava naj bi bila spočeta na nadgrajeni verziji originalnega pogona X-Ray, na njej pa naj bi delal ločen, zaenkrat neznan razvijalec, medtem ko naj bi GSC Game World samo nadzoroval projekt. Poleg originalne igre Shadow of Chernobyl naj bi predelavo doživeli tudi nadaljevanji Clear Sky in Call of Pripyat, ni pa še jasno, če bomo vse tri igre prejeli posamično ali pa v nekakšnem paketu.

Zanimivo bo videti, kako bodo originalne Stalker igre doživele prehod na igralne ploščke. Trojica naslovov je namreč znana po svoji težavnosti in igre od vas zahtevajo resnično natančno merjenje, saj velikokrat štejejo samo streli v glavo, vse ostalo pa je največkrat samo tratenje streliva. Igralni ploščki tako natančnega merjenja praviloma ne omogočajo, zato bo morda neznani razvijalec tudi malček spremenil igralno formulo ali pa vpeljal nekaj samodejnega merjenja.

Vir teh govoric sicer pravi, da bomo najavo projekta dobili šele enkrat v 2023, malce pred izidom nadaljevanja.

Microsoftove nagrade so zdaj na voljo tudi v Sloveniji

0

Microsoftove nagrade so program, ki je znan predvsem v ZDA, medtem ko je bil Evropejcem bolj kot ne neznanka. To se je zdaj spremenilo in Microsoft je svoje nagrade omogočil v kar 38 dodatnih državah, kar končni seznam razširi na številko 58.

Med srečnicami se je znašla tudi Slovenija, po novem pa je pokrit tudi celoten Balkan.

Seveda vas zdaj zagotovo zanima, kaj za vraga sploh so Microsoftove nagrade in zakaj bi jim kdo posvečal pozornost.

Za sodelovanje obiščite naslednjo povezavo, program pa je v bistvu sestavljen iz mini nalogic, ki vam jih dnevno nalaga Microsoft in so razmeroma preproste in vam bodo vzele vsakič samo nekaj minut. Najdete jih na sledeči povezavi in vse kar morate narediti, je da se malce poučite o Sokratu, pregledate recepte za večerjo ali pa skočite na nogometni razdelek. Vsaka od teh preprostih nalog vam prinese določeno količino točk, teh pa lahko dobite še več, če uporabljate iskalnik Bing.

Zadeva je res enostavna, pridni delavci pa boste tudi napredovali po stopnjah, ki vam omogočajo dodatne dobrine. Za napredovanje na 2. raven potrebujete samo 500 točk, kar ni veliko in jih lahko verjetno dosežete v slabi uri, nabrane pike pa lahko unovčite za privlačne nagrade.

Te v Sloveniji niso tako raznolike kot v ZDA, a pod črto niso zanič. Za 1000 nabranih točk lahko dobrodelni organizaciji Save the Children namenite 1 €, za 1500 točk si lahko pridobite darilno kartico igre League of Legends, za enak znesek pa si lahko privoščite darilno kartico igre Roblox. Seznam nagrad se naj bi kmalu povečal, tako da boste lahko vnovčili tudi Steamove darilne kartice ali pa si znižali cene v določenih hotelih.

Kot rečeno, ponudba nagrad je trenutno nekam revna, še posebej če jih primerjat z ZDA. Tam nabrane pike vnovčite tudi za naročnino Game Pass in nekateri so si na ta način pridobili leta dolgo naročnino, ki je bila v bistvu brezplačna.

Nekomu je končno uspelo premagati izziv v Halo 2, vreden 20.000 $

0

Popularni YouTuber Charlie “Cr1TiKal” White je nekaj časa nazaj igralcem zastavil praktično nemogočo nalogo, ki se glasi takole: preigraj Halo 2 kampanjo na najvišji težavnosti, zraven pa moraš imeti vključene vse lobanje, ki še dodatno otežijo igranje, vmes pa ne smeš umreti niti enkrat. Vsakemu, ki bi mu poslal dokaz o opravljenem izzivu, bi namenil 5.000 dolarjev nagrade, a tedne kasneje naloge ni opravil nihče. Zato je v začetku julija nagrado povišal na 20.000 $ in s tem zbudil novo zanimanje za izziv, a še vedno ga ni na koncu uspelo opraviti nikomur.

Včeraj pa smo končno dobili novega šampiona izziva, ki se v poznavalskih krogih imenuje Halo 2 Laso. To je nepresenetljivo postal Twitch streamer JerValiN, ki je v zadnjih tednih prišel večkrat zelo blizu konca, a mu je nato vedno nekaj šlo narobe. Zadnji poskus, ki je trajal malce manj kot 6 ur in pol, pa je končno obrodil sadove, saj je JerValiNu uspelo v zadnjo sobo potegniti vozilo Banshee, ki močno poenostavi poslednji šefovski obračun.

Zmaga JerValiNa niti ni takšno presenečenje. To je namreč edini igralec, ki je ta izziv v zgodovini enkrat že opravil, a takrat je imel vključeno lobanjo Envy, zaradi katere je lahko postal neviden. Te lobanje tokrat ni smel imeti vključene, kar je izziv naredilo veliko težji, a vztrajnost se je na koncu le izplačala in njegovega uspešnega zaključka se nista poveselila samo žena in otrok, ampak tudi Cr1TiKal, ki je zmagoslavni trenutek navdušeno pozdravil.

Epic Games podarja igro simulacije košenja trave

1

Leto stara igra Lawn Mowing Simulator je bila ob izidu nepričakovana uspešnica. Če vam ni jasno že iz imena, je tole simulacija košenja trave in kakšnih presenečenj v njej ne boste našli. Vaše naloge bodo obsegale košenje trave in odlaganje te v zbiralnike, na tak način pa boste lahko prevozili različne lokacije in to celo v licenčnih kosilnicah.

Poleg vozečih sekalcev boste v roke lahko poprijeli tudi dobro staro lakserico, ta pa vam bo omogočala finomehanično sekanje pri robovih. To je od vsebine praktično vse, a kljub temu so ljudje radi poprijeli za igranje, saj je virtualno košenje čudno sproščajoče in ga lahko v tem vidiku postavimo ob bok vožnji tovornjakov znotraj igre Euro Truck Simulator.

Lawn Mowing Simulator je zdaj prispel tudi v trgovino Epic Games in ta ga trenutno ponuja povsem brezplačno. Poleg osnovne igre si lahko zdaj privoščita dva DLC-ja: Dino Safari in Ancient Britain. Prvi vas bo odpeljal v dinozavrski park, tako da boste morali previdno sekati travo okoli krempljev ogromnega Tiranozavra, Ancient Britain pa vas bo zapeljal med znamenitosti starodavne Anglije.

Lawn Mowing Simulator lahko izmaknete iz sledeče povezave, brezplačna ponudba pa je na voljo samo do jutri, 4. avgusta, ko jo bo zamenjala nova igra Unrailed!.

Tale grozljivka vam bo razkrila vse čare poklica pogrebnika

0

Če ste morda v iskanju nove grozljivke in ste preigrali že vse večje naslove, potem je morda zdaj čas, da pogledate v indie smer. Razvijalec Darkstone Digital je namreč včeraj izdal novo grozljivko The Mortuary Assistant, ki vas postavi v skrivnostni poklic pogrebnika.

No, ta vam morda ne bo tako skrivnosten, če ste si kdaj ogledali serijo Pod rušo. Vaše naloge se bodo vrtele okoli priprave trupla za pogreb, tako da bo treba lupino očistiti odvečnih organov, zašiti usta in izsesati ven tekočine. Vse to bodo spremljali nagnusni zvoki, a poklic pogrebnika ni za lahke želodce in tudi The Mortuary Assistant predvideva, da ste v preteklosti že preigrali kakšno grozljivko.

A The Mortuary Assistant je veliko več kot simulacija poklica. V igri boste nastopali kot študentka Rebecca Owens, ki je začela prakso v pogrebnem zavodu River Fields. Sama mrtvašnica je že po sami nravi grozljiva, a stvari se še dodatno zapletejo, ko se začnejo dogajati paranormalne reči. Kakšno okno se bo kdaj nepričakovano zaprlo s treskom in tudi trupla včasih ne bodo povsem mirna, sčasoma pa boste s kotičkom očesa opazili nekoga, ki se nahaja v sobi z vami. Čar igre je dejstvo, da boste pri vsakem igranju dobili naključno generirane strahove, tako da boste velikokrat ujeti povsem nepripravljeni.

The Mortuary Assistant se na Steamu trenutno prodaja po ceni 18,89 €, na voljo pa je tudi demo.

Assassin’s Creed Valhalla pridobil brezplačni igralni način Forgotten Saga

Če ste morda tak norec, ki se nikakor ne more najesti vsebine igre Assassin’s Creed Valhalla, potem imamo za vas dobro novico. Ubisoft je namreč nekaj ur nazaj v svet poslal nov igralni način Forgotten Saga, ki je povsem brezplačen in vam Valhallo preseli v rogue-lite igranje.

Ta žanr je v zadnjih letih postal pravi fenomen, gre pa za igralni način, kjer morate ob vsaki smrti igranje začeti povsem od začetka in brez prej nabrane opreme. Tako boste ure in ure pilili posamezne mape, dokler čez njih ne najdete ultimativne poti in na koncu ne porazite zadnjega šefa, brez da bi v tem skozihodu sploh umrli.

Nekaj takšnega poskuša pričarati tudi Forgotten Saga, ki se začne kot posebna naloga znotraj vašega mesteca Ravensthorpe. Tokrat ne boste igrali Eivorja, ampak se boste preselili v vlogo boga Odina, ta pa bo poskušal rešiti svojega sina Baldrja. Za te namene se bo treba prebiti skozi nevarnosti Niflheima, to pa je sestavljeno iz zamrznjene regije Kaldstad, močvirja Nidheima in vsaj enega gradu. Vsako od teh območij bo vsebovalo svoje nevarnosti in glavnega šefa in če vmes umrete, potem bo Odin znova začel svoje potovanje od začetka, a boste vsaj lahko nabrane izkušnje vložili v različne sposobnosti, ki vam bodo v naslednjem potovanju omogočale odkritje boljše opreme.

Igralni način Forgotten Saga je zdaj že na voljo za igranje in je povsem brezplačen. Ubisoft je znotraj igre vpeljal tudi festival Sigrblot, ki vam omogoča pridobitev posebnih festivalskih nagrad, ta dogodek pa bo trajal vse do 25. avgusta.

Ubisoft bo za Valhallo izdal še eno brezplačno posodobitev, ta pa bo septembra Eivorjevi zgodbi dodala še zadnje poglavje.

Modderju uspelo v igro Fallout 4 vpeljati interaktivne lestve

0

Igre razvijalca Bethesda vsebujejo ogromno svobode in možnosti raziskovanja podrobno ustvarjenega sveta je preprosto neprimerljiva z ostalimi svetovi znotraj igričarske industrije. Zatakne pa se samo na enem področju: lestvah. Naj bo to serija Elder Scrolls ali Fallout, v Bethesdinih igrah tega stalnega spremljevalca iger preprosto ne boste našli in za prečkanje nadstropij se je treba zanašati na stopnice ali pa kak magični urok, ki vam omogoči letanje po zraku.

Celo njihova prihajajoča igra Starfield, ki bo vsebovala nadgrajen grafični pogon, lestev očitno ne bo vsebovala. Sicer smo v napovedniku lahko videli igralni lik, ki v enem segmentu spleza po lestvi navzgor, a Todd Howard je kasneje izjavil, da je zadeva samo vmesna sekvenca in da bodo v Starfieldu, tako kot v njihovih ostalih igrah, služile samo kot točka za nalaganje nove stopnje.

Zakaj točno Bethesda sovraži lestve ni jasno, a modder Neeher se je odločil, da prekine tradicijo ignoriranja enostavnega prečkanja nadstropij in za Fallout 4 je razvil prvo modifikacijo, ki nam omogoči postavljanje lestev in plezanje po njih.

Lestve boste lahko plodno uporabili pri grajenju svojega zaselka in v zgornji odlično zastavljeni demonstraciji lahko vidite različne tipe lestev, ki vam omogočijo plezanje navzgor in navzdol. Pri temu se pogled preklopi v tretjeosebnega, pri plezanju navzdol pa se boste preprosto zadrsali navzdol, kar vam bo skrajšalo čas prečkanja nadstropja.

Modifikacija je zdaj že na voljo in si jo lahko prenesete preko sledeče povezave.

Igralec, ki je v Diablo Immortal zapravil 100k dolarjev, se zdaj pritožuje, da nima s kom igrati

0

Diablo Immortal je trenutno tista igra, ki jo nekateri sovražijo iz dna srca. Zadeva gre še posebej na živce vsem oboževalcem Diablo franšize, ki so Immortal preklinjali že od prve najave, zaradi njene F2P nravi in zanašanja na mikrotransakcije pa so jo ob izidu samo še bolj zasovražili.

A razvijalcu Blizzardu se te dni lahko samo smeje, saj je igra v samo osmih tednih od izida zaslužila že več kot 100 milijonov dolarjev dobička. In večino tega denarja so prinesli igralci, kot je YouTuber jtisallbusiness, tem pa v svetu F2P iger pravimo kiti oziroma “whales”.

Takšni igralci namreč preprosto ne znajo zadržati svoje želje po zapravljanju in v igre zlijejo tisoče in tisoče evrov. Jtisallbusiness je tako v Diablo Immortal hitro začel vlivati enormne količine denarja in do sedaj je v svojega Barbariana vložil že kar preko 100.000 dolarjev. Takšno zapravljanje mu je seveda omogočilo pridobitev skoraj božjega lika, ki je v PvP igranju proti drugim igralcem prava zverina in njegov Barbarian je že tako nadgrajen, da je vse skupaj že videti kot igranje z vključenimi goljufijami.

Vendar pa se je jtisallbusiness zapletel v nepričakovano težavo. Njegov klan OneTimes namreč trenutno sodeluje v dogodku Rite of Exile, a jtisallbusiness se jim ne more pridružiti. Za sodelovanje moraš namreč opraviti vsaj en obračun znotraj PvP Battlegroundsa, vendar pa jtisallbusiness ne more več dostopati do PvP vsebine.

Diablo Immortal namreč pari igralce med sabo glede njihovo moč in uspešnost v PvP-ju. Z zmagami si igralci dvigujejo svoj MMR oziroma “match-making rank”, jtisallbusiness pa je tega dvignil tako visoko, da ga igra zanj preprosto ne najde primernega soigralca, ki bi bil na isti stopnji kot on.

Rezultat tega je, da jtisallbusiness zdaj ne more v dogodek Rite of Exile, kar je velik problem, saj je to zaključna vsebina igre, YouTuber pa je na njo računal, saj drugače svojim gledalcem nima za pokazati ničesar novega. S tem mu pada tudi dobiček in tako je investicija 100k dolarjev nenadoma postala povsem brezpredmetna, jtisallbusiness pa za svojo zagato nima odgovorov.

YouTuber je stal v PvP vrsti celo 72 ur, a vmes ni našel niti ene primerne partije za igranje. Jtisallbusiness je sicer že kontaktiral Blizzard kakšen mesec nazaj in razvijalec mu je obljubil, da bo zadeva popravljena, a zaenkrat rešitve še ni na vidiku. Zdaj razmišlja o tem, da bi od Blizzarda zahteval vračilo denarja, a skeptik v meni pravi, da mu bo razvijalec v odgovor poslal samo emotikon skomiga z rameni.

Serija Star Wars: Andor dobila svoj daljši uradni napovednik

0

Kdo ve, kdaj bo Disney splavil novo trilogijo Vojnozvezdnih filmov, a k sreči nam med čakanjem nanjo ne bo dolgčas. Disney je namreč odobril cel kup televizijskih produktov, med katerimi najdemo vedno popularnega Mandaloriana, malce manj gledanega The Book of Bobba Fett in risanega The Bad Batch. Zdaj se približuje izid še ene takšne serije z imenom Andor, na tej pa delajo ustvarjalci presenetljivo kvalitetnega filma Rogue One: A Star Wars Story.

Film je morda postal tako priljubljen ravno zavoljo svojega poguma, da si je upal povedati malce drugačno zgodbo, kjer v ospredje ni bil porinjen Luke Skywalker, ampak se je dogajanje vrtelo bolj okoli navadnih ljudi in upornikov, ki so se upali postaviti zlobnemu Imperiju po robu, pa čeprav jih vmes ni ščitil noben pravičniški Jedi.

Serija Andor bo zdaj raziskala zgodovino tega uporniškega gibanja, v glavni vlogi pa se bo tudi tokrat preizkusil Diego Luna, ki bo odigral naslovnega junaka Cassiana Andorja. Tisti, ki ste si že ogledali film Rogue One, boste v prvem uradnem napovedniku hitro opazili nekaj starih obrazov, med katere lahko prištejemo Sawa Gerrero, ki ga bo tudi tokrat odigral Forest Whitaker ter Mon Mothmo, ki jo bo odigrala Genevieve O’Reilly.

Serija Star Wars: Andor bo skupno vsebovala dve sezoni, vsaka pa bo štela po 12 epizod. Prvi sklop nam bo povedal Andorjevo zgodovino znotraj uporništva, drugi pa nas bo pripeljal tik do začetka dogodkov filma Rogue One.

Star Wars: Andor bo izšel samo na pretočnem servisu Disney+, to pa se bo zgodilo 21. septembra, ko bodo premierno izšle prve tri epizode.

Ubisoftova gusarska igra Skull and Bones ne bo vsebovala veliko zgodbe

0

Francoski založnik Ubisoft je po večkratnih prestavitvah in pošteni zamudi od uradnega razkritja leta 2017 končno zakoličil uradni izid njihove prihajajoče gusarske igre Skull and Bones. Ta bo izšla že letos novembra, režiser igre Tyan Barnard pa je za spletno stran True Achivements povedal malce več glede štorijalnega vidika, ki je v Ubisoftovih igrah vedno igral veliko vlogo.

Skull and Bones pa bo v tem pogledu malce drugačen, saj bo tokrat zgodba postavljena na zadnji sedež, saj bo vse usmerjeno v izkušnje igralcev, ki bodo preko večigralskih seans ustvarili svoje mini zgodbe. Ubisoft očitno želi slediti Microsoftovemu zgledu in njihovi igri Sea of Thieves, vseeno pa je skupnost nad novico malce razočarana, saj je veliko igralcev upalo na nekakšno oživitev priljubljenega naslova Assassin’s Creed: Black Flag, le da tokrat v večigralskem žanru.

Ryan sicer pravi, da nekaj štorije igra vseeno bo vsebovala. Med igranjem boste srečali pomembne podajalce nalog, ki se bodo imenovali Kingpini, ti pa bodo vsebovali svojo zgodovino, med opravljanjem njihovih misij pa jih boste spoznali malce bolj intimno. Prav tako cel svet vsebuje nekakšno temeljno zgodbo, na kateri je Ubisoft nato ustvaril celo izkušnjo plovbe po morju, a vse to bo zagotovo bolj plitvo kot njihovi sorodni naslovi tipa Assassin’s Creed in Watch Dogs, tako da bodo verjetno misije samo služile kot izgovor za sprehajanje po različnih lokacijah.

Skull and Bones izide 8. novembra za PC ter za trenutni konzoli PlayStation 5 ter Xbox Series X.

Steam je za ta teden pripravil razprodajo preživetvenih iger

0

Nekateri igralci se najraje zabavajo tako, da ure in ure preizkušajo svoje sposobnosti virtualnega brcanja žoge, spet drugi obožujejo prvoosebno streljanje, tretji pa si želijo preko fantazijskih RPG preizkušenj mukoma nadgraditi svojega junaka in mu hkrati navesiti nekaj nove opreme.

Tu pa je še ena specifična niša igralcev. Ti najraje gledajo v merilnike zdravja, lakote, žeje, toplote in ostalih pritiklin, ki jih potrebujemo za preživetje in v te namene zapravijo ure življenja v pobiranju rastlin, sekanju dreves in iskanju bližnjega potočka za polnjenje čutarice. Tem igram pravimo preživetvene in Steam je za ta teden spočel dogodek Steam Survival Fest, ki je znižal cene celemu kupu tosortnih naslovov.

Poglejmo si nekaj najbolj zanimivih znižanj, ki so definitivno vredna vaše pozornosti.

Znižanj je še veliko več in si jih lahko ogledate na uradni strani. Med zbirko najdemo tudi nekaj naslovov, ki sploh niso znižani kot je denimo vikinški Valheim, a ker spadajo v preživetveno zvrst, se vseeno nahajajo na seznamu.

Steam Survival Fest se zaključi 8. avgusta.

Skrivnost igre Nier: Automata, ki je oboževalce spravila ob pamet, končno razkrita

Igra Nier: Automata je dokaj nenavadni akcijski RPG, a to je bilo tudi pričakovano, saj je za njen razvoj poskrbel Yoko Taro, šef razvijalca Platinum Games, ki je znan po temu, da rad igralcem pričara nenavadne izkušnje. Automata ni bila nenavadna samo zaradi unikatnih igralnih mehanik, ampak tudi zavoljo dejstva, da moraš igro preigrati večkrat in to z različnimi liki, vsak od teh skozihodov pa ponudi nov vpogled v zgodbo.

Vse od izida leta 2017 so se igralci navduševali tudi nad njenimi skrivnostmi, ki jih je bilo cel kup, a sčasoma so bile vse razrešene. To je potrdil tudi Yoko Taro, a morda je ta takrat za hrbtom skrival fige, saj se je v preteklih dneh zgodilo novo odkritje, ki je oboževalce igre začela spravljati ob pamet.

Vse se je začelo z Reddit uporabnikom, ki se predstavlja pod vzdevkom sadfutgao, ta pa je na subredditu Niera zastavil vprašanje, če kdo ve, kako priti do cerkve. Sprva je bilo njegovo vprašanje ignorirano, saj v Nier Automata ne obstaja nobena cerkev, a sadfutago je vztrajal in kak mesec nazaj pokazal prve slike enigmatične cerkve. To je že vzbudilo nekaj zanimanja, a vseeno so igralci zadevo označevali za lažno, sadfutago pa je na koncu vsem dvomljivcem zaprl usta, ko je pokazal prvi video.

Ta nam pokaže sprehajanje skozi belo obarvano stopnjo Copied City, ki ni nič nenavadnega. A zadeva postane bizarna, ko se sadfutago približa nekemu naključnemu zidu, ta pa vsebujejo vrata, ki se do sedaj niso pojavila še pri nobenem igralcu. sadfutago nato skoči na lestev in se spusti v nekakšno cerkev, kar je stopnja, ki je do sedaj ni odkril še nihče.

Skupnost je eksplodirala, saj so vsi znaki kazali na to, da je nekdo odkril popolnoma novo stopnjo, ki pa ne bi smela obstajati. Nekateri so namreč že prej pregledali prav vse datoteke igre in nihče ni odkril ničesar takšnega, kar na svojih videih kaže sadfutago. Ta je namreč nato objavil nove posnetke, ki znotraj cerkve kažejo nekaj akcije in celo vmesne sekvence, ki preprosto ne morejo biti lažni.

Situacija je nato postala še bolj bizarna. Na sadfutagota se je namreč zlilo vedro vprašanj, kako je uspel odpreti ta vrata, a očitno tudi on ne pozna odgovora na to vprašanje. Na Reddit se je obrnil ravno zato, ker su se njemu vrata pojavila, njegovemu prijatelju pa ne, zato ga je zanimalo, če morda kdo na Redditu ve odgovor. Poleg tega se zdi, da sadfutago ne razume preveč angleščine, kar je še bolj otežilo komunikacijo in seveda celi zadevi dodalo nov nivo misterioznosti.

Hitro so se začele tudi oblikovati razne teorije. Najbolj logična bi bila ta, da je vse skupaj samo mod za igro, a modderska scena v tej igri ni niti približno dovolj napredovala, da bi lahko v njo vnesli nove stopnje, kaj šele vmesne sekvence.

Veliko bolj logična je teorija, da je vse skupaj samo premetena oglaševalska kampanja za prihajajočo predelavo, ki bo oktobra prispela na konzolo Nintendo Switch. Vprašanja so zato začela deževati na osebje razvijalca Platinum Games in oglasil se je producent igre Yosuke Saito, ki je skupnost zaprosil, naj se pomiri, hkrati pa je premeteno dodal povezavo za nakup verzije igre za Nintendo Switch.

No, po vsem tem bi človek pričakoval resnično razburljiv epilog, a žal se to ni povsem uresničilo. Twitch kanal ze34_zinnia je namreč zagnal prenos v živo, ki je dokončno razkril skrivnostno cerkev in kaj je ta na koncu sploh pomenila. Izkazalo se je, da je trojici junakov uspelo sprogramirati prva naprednejša modderska orodja, ki v igri omogočajo ustvarjanje celih stopenj in vmesnih sekvenc. Modderji so v iztočni špici zapisali, da nikoli niso nameravali tako razburiti igralcev, saj so želeli samo zmesti nekaj Twitter uporabnikov, a na koncu je zadeva naravnost eksplodirala.

Kljub temu, da so nekateri zagotovo razočarani, da nismo na koncu dobili napovedi kakšnega nadaljevanja, so modderska orodja lepa tolažilna nagrada, saj bodo ta v bodoče zagotovo dostavila nekaj povsem nove vsebine.

Igro prestolov bomo naslednji mesec končno lahko gledali v ločljivosti 4K

0

HBO me je presenetil z nedavno najavo, da bomo lahko njihovo nekdaj močno cenjeno serijo Igro prestolov od naslednjega meseca dalje spremljali tudi v ločljivosti 4K. Namreč vse do sedaj sem bil prepričan, da je zadeva že bila ponujena v tej ločljivosti, saj gre navsezadnje za eno njihovih najbolj popularnih licenc in bi tak prehod morala storiti že zdavnaj.

A temu ni bilo tako. Igro prestolov smo do sedaj lahko spremljali le v HD ločljivosti, ki praviloma znaša 1920×1080 piklsov, vsemu temu pa je bil dodan še prostorski zvok 5.1. 4K ločljivost je bila sicer na voljo, a samo ob nakupu dražjih fizičnih Blu-rayjev, ti pa strošek lahko hitro dvignejo čez 100 €, saj je Igra prestolov bila na sporedu 8. sezon, vsaj dve od teh pa bi gledalci raje čimprej pozabili.

Če ste morda iskali izgovor za ponovni ogled, potem vam ga je zdaj HBO dostavil. Serijo bomo avgusta na pretočnem servisu HBO Max gledali v ločljivosti 4K, poskrbljeno pa bilo tudi za HDR prikazovanje Dolby Vision, pri zvoku pa nas bo zabavala podpora za Dolby Atmos. Morda bo HDR razrešil eno dokaj zoprno bitko v zadnji sezoni, ki je bila povsem pretemna, a nekako v to dvomimo.

Ta “predelava” gre seveda na račun prihajajoče serije Zmajeva hiša, ki bo premiero doživela 21. avgusta in HBO želi ljudem zopet vzbuditi zanimanje za dogajanje znotraj Westerosa. K sreči pri Zmajevi hiši na takšno predelavo ne bo treba čakati, saj bo ta že od začetka ponujala ločljivost 4K in vse bombončke, ki spadajo zraven.

Zuckerberg pravi, da bo Instagram naslednje leto še bolj tečen za uporabo

0

Podjetje Meta te dni ne obratuje tako kot včasih, ko je bilo znano samo pod imenom Facebook in je bil pritok denarja praktično neusahljiv. Meta veliko denarja vlaga v razvoj metaversa, ki pa zaenkrat še ni obrodil sadov, luknjo v žepu pa je podjetju prizadejal tudi Apple, ki je v svojih napravah začel omejevati sledenja uporabnika, zraven pa je še skrajšal krila targetiranemu oglaševanju.

Poleg vsega tega se Meta sooča tudi s konkurenčnim servisom TikTok, ki je prevzel pozornost mlajših uporabnikov, ravno ti pa narekujejo rast družabnih omrežij. Šef Mark Zuckerberg se je tako odločil zavihati rokave in spravil se je v kopiranje formule TikToka, ki je na Instagramu zaživela pod imenom Reels, sem notri pa namerava Meta vložiti veliko več pozornosti.

Eden od novih ukrepov bo denimo sprememba glede dolžine videa, saj bodo vsi posnetki, ki bodo krajši od 15 minut, samodejno uvrščeni med Reelse. To jasno kaže tudi na to, da se Meta vse bolj usmerja v video vsebino in v to smer pelje tudi Instagram, ki je bil sprva namenjen preprostemu deljenju fotografij. Napovedana sprememba je sprožila srd ne samo pri navadnih uporabnikih, ampak tudi pri najbolj popularnih imenih Instagrama.

instagram

Po mizi je udarila Kylie Jenner, najmlajša sestra klana Kardashian, ki ima na Instagramu med ženskami največ sledilcev, teh pa je kar 360 milijonov. Zaostaja samo za Cristianom Ronaldom in ima tako veliko publiko, da mora njenim besedam prisluhniti tudi Meta. Kylie je denimo leta 2018 samo z enim slabim Tweetom glede Snapchata temu prizadejala izgubo v vrednosti 1,3 milijarde dolarjev.

Skratka Kylie je zagnala manjše gibanje Make Instagram Instagram Again, ki sta jo delili tudi njeni sestri Kim in Kourtney, a Meta svojih idej ne namerava zasukati in vidi v video vsebini prihodnost. To je potrdil tudi Zuckerberg, ki pa je v zadnjem finančnem klicu navrgel še nekaj sprememb.

Meta namreč namerava veliko vložiti v razvoj umetne inteligence, ki nam bo nato preko algoritmov predlagala vsebino ustvarjalcev, pa čeprav teh nimamo pod svojimi prijatelji. To sicer počne že zdaj, a na naših zidovih je bilo do sedaj 15 % takšne vsebine, Meta pa namerava to do konca 2023 povečati na 30 % ali več. V praksi to pomeni, da boste v bodoče primorani v gledanje nove vsebine tujih ljudi, pa če vam je to všeč ali ne, saj Meta na ta način upa povečati svoje dobičke, spremembe pa ne bo deležen samo Instagram, ampak tudi Facebook.

Nova serija Resident Evil v enem kadru pokaže videoklic preko Slikarja, medtem ko je prenosnik brez internetne povezave

0

Morda se spomnite, da sem še pred izidom nove Netflixove serije Resident Evil zapisal, da je tole videti naravnost grozno in ne grozljivo. In glej ga zlomka, spet sem imel prav, saj je Resident Evil spet dobil ustvarjalce, ki se jim ne sanja kaj ime Resident Evil sploh pomeni in kako iz njega narediti nek zanimiv izdelek, ki bi končno znal zaživeti tudi v obliki televizijske serije.

Rezultati na popularnih spletnih straneh z ocenami govorijo svoje: Resident Evil na Rotten Tomatoes drži 52 %, medtem ko je na IMDb-ju prilezel samo do 3,7/10. Praktično vsi se strinjajo, da je edina dobra stvar pri tem izdelku igralec Lance Reddick, vse ostalo pa je katastrofa: od igranja, nesmiselnih zapletov in najstniške drame, ki iz slavnega imena poskuša narediti poceni kopijo Riverdala.

Vse od premiere se gledalci norčujejo iz nekaterih scen serije. Ena od teh se zgodi bolj proti koncu, kjer eden od likov zapleše na komad Don’t Start Now, razlaga njenih motivov za ples pa je tako butasta, da si ne zasluži tipkanja.

Twitter uporabnik Nick Dahlink pa je pred kratkim ujel še eno hudo smešno sceno, ki je producenti zagotovo niso načrtovali. V enem kadru 2. epizode nekdo opravi videoklic preko prenosnika HP, le da lahko spodaj vidimo, da je bil klic opravljen kar preko Microsoftovega Slikarja. Zlobno podjetje Umbrella ima res neko napredno tehnologijo, ki je tako neverjetna, da lahko videoklice opravljaš kar brez internetne povezave.

Takšni mimosunki so v filmih in serijah vedno vredni ogleda, saj so dokaz, da se ustvarjalci res požvižgajo na podrobnosti. Film Čarlijevi angelčki iz leta 2000 je vseboval nekaj podobnega, saj v eni sceni dva najstnika igrata Final Fantasy 7 na enem televizorju, pa čeprav je bila to popolnoma enoigralska igra.

Še bolj slaven je videospot Dillema, v katerem sta se stiskala Kelly Rowland in Nelly. Tam je zaslovel kader, v katerem Kelly pošlje SMS Nellyju preko telefona Nokia in to kar preko urejevalnika razpredelnic Excel, nato pa jezno odvrže telefon, ko ji Nelly na Excelu ni odgovoril.

Netflix izvrgel prvi napovednik za biografski film igralke Marilyn Monroe

0

4. avgusta bo minilo 60 let od smrti igralke in pevke Marilyn Monroe, Hollywoodske zvezdnice, ki so jo dolgo vse ženske sovražile, vsi moški pa so želeli biti z njo. Gre za žensko, ki je živela resnično razburljivo življenje, polno vzponov in padcev, za njo pa so se slinili tudi res vplivni možje, med katere lahko prištejemo tudi ameriškega predsednika Johna F. Kennedyja.

A za tem glamuroznim življenjem se je skrivala v življenju nesrečna ženska, čigar pravo ime je bilo Norma Jeane, ta pa je tolažbo vedno iskala na nepravem mestu, ki jo je pripeljala do tragične smrti, staro vsega 36 let. Krivec smrti je bilo predoziranje s tabletami, zaradi česar jo sumijo samomora.

Njeno življenje bo poskušal orisati prihajajoči biografski film Blonde, ki je narejen po istoimenski knjigi pisateljice Joyce Carol Oates. Glavno vlogo je prevzela Ana de Armas in ta je svojo nalogo opravila naravnost odlično. Sicer ni čista kopija Marilyn, a ji je v enih kadrih že srhljivo podobna, napovednik pa nas popelje čez nekaj Marilynih najbolj popularnih delov življenja, medtem ko vse skupaj spremlja počasna verzija njene pesmi Diamonds Are a Girls Best Friend.

Pomembno vlogo v filmu bo nosil tudi Bobby Carnevale, ki bo igral njenega drugega moža in bejzbolskega zvezdnika, ki je s stadionov slišal ime Joe DiMaggio, igralec Adrien Brody pa bo odigral vlogo še enega njenega bivšega moža Arthurja Millerja.

Blonde bo na Netflix prispel 23. septembra.

Sony razkril igralni plošček za telefonsko zabavo

0

Sony se je odločil pridružiti povpraševanju po mobilni zabavi in v te namene so včeraj najavili povsem nov igralni plošček Backbone One, ki je bil spočet v sodelovanju s podjetjem Backbone.

Backbone je sicer prenosni plošček že ustvaril v sodelovanju z Microsoftom, ki je bil seveda namenjen za njihove konzole Xbox, tako da Sonyjeva različica ni nič zares novega. Je pa novi plošček odet v prepoznavno belo barvno paleto konzole PlayStation 5, tako da se že na prvi pogled razlikuje od svojega konkurenta.

Zanimivo je to, da Sony zaenkrat promovira samo verzijo za iPhone, medtem ko so o verziji za Android čudno tiho. A po drugi strani se Sonyjev Backbone od Xboxa razlikuje samo po barvi, zadeva pa deluje povsod, saj je igralnemu ploščku vseeno kaj poganja, da le to počne na združljivem telefonu. Tako lahko Xboxovo črno verzijo ploščka uporabite za poganjanje PlayStation naslovov, velja pa tudi obratno, seveda pa je tu tudi vrsta naslovov, ki jih najdemo znotraj Applove trgovine kot je denimo Call of Duty Mobile.

Sony sicer plošček promovira v povezavi s svojim servisom PS Remote Play, a ta ni takšen kot Game Pass, ki bi vam omogočal poganjanje iger v oblaku. PS Remote Play za igranje zahteva povezavo z vašo konzolo PlayStation 4 ali 5, to pa hkrati pomeni, da boste za nemoteno igranje potrebovali močno internetno povezavo doma in kjerkoli se že takrat nahajate s svojim telefonom, kar je recept za cel kup komplikacij.

Na žalost zadeva pri nas še ni na voljo, saj se lahko s tem igralnim ploščkom pozabavajo samo prebivalci Avstralije, Kanade, Francije, Nemčije, Italije, Mehike, Nizozemske, Nove Zelandije, Španije, Švedske, Združenega kraljestva in ZDA, temu pa naj bi kmalu sledilo še več držav.

Na uradni strani zanj zahtevajo 120 €, kar je že cena, ki se lahko meri z Razerjevim igralnim ploščkom Kishi, ta pa je Slovencem že na voljo.